Partyflock

Forumonderwerp · 695569
2627x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ouders zijn doof en niet alleen MIJN ouders, maar ook andere dove mensen worden vaak voor de gek gehouden.. ze worden aangezien als een gek, als een gehandicapt iemand, gewoon als iemand 'anders', maar dove mensen zijn hetzelfde als mensen zoals wij, alleen zij kunnen niet horen..

Heel vaak gaat bij ons de telefoon over en wordt er gelijk weer opgehangen (oke dat gebeurt ook wel eens bij jullie, maar bij ons gebeurt dat nou net 10x meer..) hetzelfde bij belletje lellen, dingen achter hun rug om zeggen (scheldwoorden) omdat ze toch weten dat dove mensen niet kunnen horen en alles kunnen zeggen wat ze willen, maar PAS OP! Ze zijn niet gek! Ze kunnen bter liplezen dan dat jij dat kan!

Laat mij jullie mening nou eens horen over dove mensen.. wel ff serieus..

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen maken gewoon misbruik van hun slechthorendheid/doofheid, om aandacht te krijgen :/
Zo zwak.. :S

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen maken gewoon misbruik van hun slechthorendheid/doofheid, om aandacht te krijgen
Zo zwak..

Ja die lopen er idd rond ;)

Waarschuw beheerder
donateur
jah en je weet wel waar ik t over heb.. :[

Waarschuw beheerder
donateur
jah en je weet wel waar ik t over heb..

Jaahaaa...:jaja: ;)

Waarschuw beheerder
Dat is niet zo moeilijk te bedenken op dit moment ;)

Erg actueel :P

Waarschuw beheerder
kan t niet uitstaan als mensen doven of blinden of gehandicapten of wat dan ook belacheljik maken..
vind het echt erg.. moet je je voorstellen dat jij doof bent of blind of wat dan ook.. en je hebt de grootste moeite om ermee om te leren gaan.. lekker frustrerend als iedereen je achter je rug om belachelijk loopt te maken..
ik moet zoiets echt niet zien man.. tranen springen soms gewoon in mn ogen als ik zie hoe sommige mensen daarmee omgaan..
je zult zelf vroeg doof worden of gehandicapt ofzo.. en dan zelf steeds belachelijk gemaakt worden.. dan piep je wel anders!
anyway die mensen die dat doen zijn in elk geval ontzettend kinderachtig en kunnen zich niet in een ander verplaatsen..

Waarschuw beheerder
donateur
Erg actueel

Uhu 8)

je zult zelf vroeg doof worden of gehandicapt ofzo.. en dan zelf steeds belachelijk gemaakt worden.. dan piep je wel anders!

Zeker :jaja: Zeg ik ook altijd tegen de mensen die doven echt belachelijk maken..

Waarschuw beheerder
donateur
:o tis stil.. :X
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die doven belachelijk maken hebben zelf geen sociaal leven anders doe je zoiets niet.

maar ik vind ook...mensen die doof zijn zijn verder doodnormale mensen dus behandel ze ook zo. het lijkt me wel trouwens moeilijk om een belangrijk persoon in je leven te hebben die doof is, maar dat zal op den duur dan wel makkelijker worden denk ik...

maar apart dat beide ouders van je doof zijn...hoe kan dat zo?

Waarschuw beheerder
donateur
Die zijn gewoon zo geboren :jaja: en ze hebben elkaar ontmoet op een dovenschool in Voorburg.. Effatha heet t :jaja:

Dus vandaar :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat vroeg ik me af
waar ze elkaar ontmoet hadden :)

Waarschuw beheerder
Ik vind het gewoon belachelijk, het zijn ook mensen!!
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt zo dom dat mensen zon dingen doen echt kinderachtig het zijn net zo goed mensen..
Waarschuw beheerder
heeel triest idd

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat vroeg ik me af
waar ze elkaar ontmoet hadden

Gewoon op een dovenschool :)

Waarschuw beheerder
donateur
:o Ik heb toch een programma gezien vandaag, werd er gewoon emo van :'(

Programma op Net 5 geloof ik, Extreme House Makeover.. Over een jongen van 14 die altijd als tolk 'speelde' voor z'n ouders (die dus ook allebei doof zijn), en z'n broertje was blind en autistisch.. dus die had nooit een momentje van rust, en dat huis waar ze in woonden was er ook niet op gemaakt om even gemakkelijk te communiceren.

Nou is dat huis helemaal verbouwd en weet ik veel wat ze allemaal gekregen hadden, en al die mensen die uit respect met hun handen gingen wapperen (dat is voor doven dus klappen).. zo'n 6000 tot 7000 mensen waren er.. echt super-emo gewoon!! En al die mensen die hebben meegeholpen aan dat huis ook allemaal huilen, en die jongen kreeg een studiebeurs enzo.. echt geweldig gewoon..
Ik huil echt nooit als ik naar de tv zit te kijken ofzo, maar dit was toch echt even aangrijpend.. was zo mooi :jaja:

Wie heeft dit ook gezien..?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het gewoon belachelijk, het zijn ook mensen!!

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
:o Wat is t stil hier... :X
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=300 cacheid=00135b330018510c892de12e1a00ac0883]http://www.pharmacy2u.co.uk/assets/product_images/detail/DoveShpooNormalHair250.jpg[/img]

Dove Mensen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:[

Waarschuw beheerder
donateur
Niet grappig.. :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2005 om 16:03:
kan t niet uitstaan als mensen doven of blinden of gehandicapten of wat dan ook belacheljik maken..
vind het echt erg.. moet je je voorstellen dat jij doof bent of blind of wat dan ook.. en je hebt de grootste moeite om ermee om te leren gaan.. lekker frustrerend als iedereen je achter je rug om belachelijk loopt te maken..
ik moet zoiets echt niet zien man.. tranen springen soms gewoon in mn ogen als ik zie hoe sommige mensen daarmee omgaan..
anyway die mensen die dat doen zijn in elk geval ontzettend kinderachtig en kunnen zich niet in een ander verplaatsen..

Daarom, dat bedoel ik :jaja:

Waarschuw beheerder
Wat zeg je !!!!!!!!!!!!!????????

Waarschuw beheerder
donateur
:[