Partyflock

Forumonderwerp · 690911
Betreft: evenement: Dance Valley, zaterdag 4 december 2004 om 19:00
Waarschuw beheerder
Ik weet dat we de gewone DanceValley nog niet eens gehad hebben, maar ik vroeg me af of jullie denken dat dit kan slagen? Ik zelf heb mijn twijfels.

UDC had al ooit een Winteredition georganiseerd. Vrienden van mij waren uit in Amsterdam en kregen gratis kaarten want de kaartverkoop liep voor geen meter. Ze noemde het ook één van de treurigste feesten ooit.

Maar die was tenminste nog op Spaarnwoude zelf met verwarmde tenten. Deze keer is het in de Brabanthallen in Den Bosch. Dat is toch geen DanceValley meer?

Tuurlijk moet je het afwachten tot er meer details (line-up etc.) bekend worden, maar ik ben sceptisch. Jullie?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sceptisch

Me to

Waarschuw beheerder
donateur
ID&T heeft ooit een winter Mysteryland georganiseerd in Utrecht, was ook anders maar het is maar net met wat voor instelling/verwachting je er naar toe gaat.
Binnen en buiten feesten kun je niet e vergelijken, geef het een kans zou ik zeggen in plaats van gelijk negatief te denken.
Waarschuw beheerder
Real Jojo, heb je helemaal gelijk in. Maar het is al een keer eerder mislukt...

Waarschuw beheerder
ach..

gewoon afwa8ten

Waarschuw beheerder
donateur
Maar het is al een keer eerder mislukt...
============================================ ==========
Maar die was toch op een heel andere lokatie als nu?
Dus ook dat kun je niet vergelijken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie het gewoon als een Impulz indoor editie met een andere naam :yes:
Waarschuw beheerder
Ik zie de eerdere poging van UDC om in de winter een DV te organiseren niet als een mislukking.

Ok, ook bij mij staat dat feest niet superhoog in mijn favorieten lijstje. Maar hat had toch wel wat.

Midden in de winter, verwarmde tenten welke verbonden waren door verwarmde , smalle gangen.

Leuke muziek, lekker sfeertje voor een (toen nog) redelijke prijs.

Ik denk wel dat die DV geslaagd is door de locatie.
Of dat in de brabanthallen (wat ik persoonlijk een :kots: locatie vind) ook gaat lukken vraag ik me af. Maar denk wel dat ik het een kans ga geven.

Waarschuw beheerder
donateur
Tja ik vind ut ook een soort Impulz, maar dan met een ander naampje in de nieuwe Brabanthallen!!

Maar aangezien 4 Elements in de Brabanthallen 4 september is afgelast, zal ut wel een soort vervanging worden van ..... Op de site stond ook dat de meeste DJ's van 4 Elements bij DV Winter zouden zijn!!

Dus idd afwachten maar!!! :flower:

Ik ga er iig wel naar toe!! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie het gewoon als een Impulz indoor editie met een andere naam

Maar aangezien 4 Elements in de Brabanthallen 4 september is afgelast, zal ut wel een soort vervanging worden van ..... Op de site stond ook dat de meeste DJ's van 4 Elements bij DV Winter zouden zijn!!

:yes: :yes: Is dus gewoon een soort van kruising tussen 4E en Impulz Indoor maar dan met een andere naam.
Ach, what's in a name? As long as the line up's good :D

En ik ben ook van de party ja! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er ook zeker bij! :yes:
Waarom zou dit niet kunnen slagen? alleen vanwege de naam? ach, een naam zegt lang niet alles.

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Denk ook wel dat dit gaat slagen! UDC zet wel wat leuks neer, ben ik al van overtuigd!

Impulz december editie's zijn tot nu toe (voor mij) allemaal geslaagd!

Ik wacht de line-up van Thunderdome (moet wel stukken beter zijn als afgelopen jaar) af, maar denk nu al dat het DV indoor gaat worden :9
Waarschuw beheerder
donateur
Maar die was tenminste nog op Spaarnwoude zelf met verwarmde tenten

dat had wel zijn charmes ja

Ik zie het gewoon als een Impulz indoor editie met een andere naam

ik hoop van niet maar ben bang dat het daar op neer komt

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien omdat Impulz nooit echt goed geslaagd is ( op outdoor na dan)
Proberen ze het met de naam van Dance Valley

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
We shall see, zolang Umek & Kanzyani maar komen...
Waarschuw beheerder
donateur
Als jullie op de site van udc kijken en dan bij 4 elements is afgelast kun je zien dat de brabanthallen helemaal gesloopt worden en dat daar met dance valley indoor een heel nieuw en modern complex staat :yes:

Dus aan de lokatie zal het denk ik niet liggen ;)
Waarschuw beheerder
Ik zeg ook niet dat de Brabanthallen slecht zijn ofzo. Maar de heuvels van Spaarnwoude zijn zo'n belangrijk onderdeel van Dance VALLEY, dat ik het een vreemde plek vind voor deze Winter Edition.

Waarschuw beheerder
komt helemaal goed ...wacht maar af ghehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook vreemd hoor die indoor... heb er ook al eens een topic over geopend ;)

Maar mijn zorgen ook niet ;)
Waarschuw beheerder
Ik hoop op een mooi feestje, maar als de line-up ongeveer hetzelfde zal zijn als 4 elements hoor je mij cker niet klagen (qua techno dan!):
mauro picotto, marco remus, michel de hey, umek, preach, en godfather speedy J
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat dit wel doorgaat :D

Is dan gelijk een verjaardags en
huwelijksdag feestje :D:P

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Sceptisch.... tja, ben ik altijd...

Zolang Umek, Kanzyani, Preach en Speedy J Live meekomen van de afgeblazen 4 Elements vind ik het allemaal ok (Y)
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd Bassmom. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd Bassmom :D

:bloos: Thnx
Maar dat duurt nog wel ff ha ha

Duimen dat t doorgaat met ongeveer
dezelfde line up als 4 Elements :P:P
Dan ben ik dik tevreden :D:D
Waarschuw beheerder
Altijd makkelijk om je trouw en verjaardag op 1 dag te vieren, dan kun je je trouwdag tenminste niet vergeten! :D

Waarschuw beheerder
Las dat er 40000 mensen naar de dv winter editie kunnen....dan worden die nieuwe brabanthallen echt groot.
Ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Op zich leuk bedacht maar als je een uniek concept hebt (want dat is dancevally) moet je niet te commercieel worden en over de top gaan, een feest houdt juist z'n charme wanneer het uniek blijft.... beetje jammer dus!
Kijk naar id&t, eerst waren alle feesten ram uitverkocht en tegenwoordig geven ze feesten waar ze gratis kaarten voor uitdelen!! De voorverkoop loopt voor geen meter!! Op sensation gratis kaarten voor ambasadeur (hoe schrijf je dat???) in de arena.... CONCLUSIE: beetje jammer

Waarschuw beheerder
DAt is toch dat urban feest ofzow jah dan zou ik die kaarten ook gratis weggeve...
Waarschuw beheerder
donateur
Maar de heuvels van Spaarnwoude zijn zo'n belangrijk onderdeel van Dance VALLEY

idd in de brabant hallen is het geen valley meer,
dan heb je eerder de dancehall.

en bij dancehall denk ik weer aan iets heel anders
Waarschuw beheerder
Och, een eerste feest van iets heeft altijd gewenning nodig. Sensation had ook een jaartje nodig voordat het echt goed van de grond kwam. Niet zozeer qua kaarverkoop, maar wel qua concept.

Maar Winter Edition hebben ze al een keer eerder geprobeerd en toen hebben ze zoveel gratis kaarten rond moeten delen dat ze het tot nog toe geen tweede keer hebben geprobeerd.

Waarschuw beheerder
gewoon afw88 indd :yes:
Artiest Philae
Waarschuw beheerder
donateur
hier ga ik zeker wel heen! :D:D
Waarschuw beheerder
Bij Brabanthallen is een start gemaakt met de nieuwbouw van twee evenementenhallen van totaal 15.000 m². In december 2004 zullen twee nieuwe multifunctionele beurzen en evenementenhallen worden opgeleverd. De totale oppervlakte van Brabanthallen bedraagt dan ruim 44.000 m². Brabanthallen wordt hiermee in één klap de derde grootste beurzen- en evenementenlocatie van Nederland.

Dit heb ik net vd brabanthallen site geplukt. Het wordt van de grond af opnieuw opgebouwd, dus ik ga er gemakshalve van uit dat ze alle 'foutjes' vd vorige constructie eruit halen en je kan er haast wel zeker vanuit gaan dat ze iets met de acoustiek gaan doen. Die zal ook wel vet worden (met de HMH in het achterhoofd) willen de brabanthallen serieus genomen worden. Ze timmeren daar flink aan de weg in Brabant, dus qua locatie ben ik niet zo ongerust. En qua line up ook niet, aangezien we dit jaar al genoeg getrakteerd worden door udc. En vergeet niet dat het dit jaar een jubileum jaar is voor dance valley. Ik gok dat ze hier ook wel zullen uitpakken met een top line up.........
Waarschuw beheerder
wij hebben er goede vertrouwen in word zeker wel een leuk feessie daar en inderdaad bij udc krijg je na ons gevoel velen malen meer waar voor je geld dan bij sommige anderre feesten

Waarschuw beheerder
wij hebben er goede vertrouwen in word zeker wel een leuk feessie daar en inderdaad bij udc krijg je na ons gevoel velen malen meer waar voor je geld dan bij sommige anderre feesten

Helemaal mee eens!! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als de line-up van 4-elements wordt meegepakt ga ik cker weten!!Helemaal als Marco Nastic ook komt want vond et een beetje vaag of tie nou op 4-elemts zou komen of niet. Ik kijk puur naar de line-up en dan bepaal ik wel of ik ga niet omdat het geen 'echte dance valley' meer is. Nou en??
Waarschuw beheerder
Misschien neemt UDC wel een voorbeeld aan ID&T en gaan gratis kaarten weggeven op DanceValley! :yes:
laatste aanpassing

Artiest Kinesis
Waarschuw beheerder
Ut is gewoon een nieuwe naam voor Impulz maar omdat impulz nooit uitverkocht raakte doen ze nu een andere naam die meer mensen aantrekt denk ik!
Waarschuw beheerder
Als de line-up bekend word gemaakt gaat het balletje wel rollen denk ik (of niet).

Waarschuw beheerder
2 suspie

Id-t nam toch een voorbeeld aan van udc, die begonnen toch met kaarten strooien!

Wanneer dit een goede line-up wordt, kan udc 2 vliegen in 1 klap slaan, en gaan er minder mensen naar innercity en gaan er minder mensen naar thunderdome!
Waarschuw beheerder
donateur
Het is inderdaad op de locatie en datum van Impulz Indoor, maar het heet Dance Valley winteredition om het 10-jarig bestaan van dV te vieren.

Ik denk dat dit ook eenmalig is. Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zal jullie zeggen....
word een klapper:-p
meer ken ik en mag ik dr nog niks over zeggen..
ltrzzzz

Waarschuw beheerder
Dat wordt dan de 3e keer dat ze het proberen

want ze hebben het ook in Barcelona gedaan met

oud en nieuw,was trouwens ook niet uitverkocht

maar wel een erg goed feestje !!!
Waarschuw beheerder
Zelfde datum als Thunderdome. :(
Das minder.

Zie t nog wel aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Je ziet het nog wel aan? Jij GAAT gewoon met ons mee naar DV WE :yes:
Ik kidnap je wel ofzo :[
Artiest Boté
Waarschuw beheerder
technoproducer Hertz draait op de wintereditie..

Zooooooooooo benieuwd...
Waarschuw beheerder
Ja baas.

Heb hier ook nix meer te zeggen.

(k)
Waarschuw beheerder
Flop
Waarschuw beheerder
donateur
Ja baas.

Heb hier ook nix meer te zeggen.

Dat je het ff weet!
Maar ik/we heb alleen maar het beste met je voor hoor :lief:
Waarschuw beheerder
Wordt echt wel vet..Verwacht een goede line-up van UDC..
Waarschuw beheerder
cristian varela draait ook op het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
even 1 punt: wordt dit feest overdag of s'nachts gehouden.
het is toch dancevalley duz??????????
Waarschuw beheerder
Jammer dat het altijd meer moet zijn.. Dance valley moet gewoon alleen in de zomer zijn, wat het al bijna 10 jaar lang is!
Waarschuw beheerder
nieuwe brabanthallen dus misschien word het ooit nog wat daar, en dancevalley heeft meer naamsbekend heid dan 4elements en impulz denk ik dus dan verkoop je ook sneller je kaarten in de commerciele wereld daarom denk ik die naam :)
Waarschuw beheerder
2 Hollands Trots: PM het me dan :D

2 Kovas: Dance Valley Winter Edition word gedurende de nacht gehouden.

2 Jef Aka LeiperDanLeip: maar ze hebben die naamsheid gekregen door juist zo zorgvuldig om te gaan met hun naam. Als ze die nu opeens op hele andere feesten gaan plakken, dan verloop je toch alleen maar risico je eigen naam te verkloten.
Waarschuw beheerder
2 SuspiE: klopt zo kan het uitpakken, maar het kan ook andersom uitpakken en misschien vind udc dat het risico waard
Waarschuw beheerder
Wordt echt wel vet..Verwacht een goede line-up van UDC..

Verwacht ik ook. 10 jarig bestaan....dit jaar hebben ze alleen maar goeie en vooral verrassende line ups, tenminste niet elke keer dezelfde namen. Ik verwacht eerlijk gezegd best veel van deze Dance Valley Winter edition.

Waarschuw beheerder
ik vind het maar nep een indoor editie van Dance Valley.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het maar nep een indoor editie van Dance Valley.

komt alleen maar door de naam denk ik...

Veel feesten hebben naast een outdoor tegenwoordig ook een indoor, dus waarom Dance Valley niet. Hun outdoorfeesten zijn altijd top vind ik, dus waarom dan geen indoor?

Heb er alle vertrouwen in in ieder geval! :yes:
Waarschuw beheerder
Veel feesten hebben naast een outdoor tegenwoordig ook een indoor, dus waarom Dance Valley niet.

Volgens mij bedoel je veel indoor feesten hebben tegenwoordig ook outdoor. Awakenings, Impulz, Extrema zijn allemaal oorspronkelijk indoor feestjes.

Alleen Defqon, Dance Valley en Mystery Land zijn altijd outdoor geweest. En van die drie heeft dus alleen Dance Valley nu een indoor editie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat jij wil joh... maakt het toch allemaal uit hoe het heet :[

Hier op PF wordt elk nieuw feest (of zo goed als nieuw feest) altijd compleet afgezeken en 9 van de 10x blijkt dat gewoon zwaar onterecht te zijn en wordt het wél een leuk feest.

Ga er eerst eens heen voordat je je een mening vormt.
Waarschuw beheerder
Boté 15 juli 2004 18:18
technoproducer Hertz draait op de wintereditie.

:O

dan zou dat de reden zijn waarom ik naar DV indoor ga :)
Waarschuw beheerder
Zeker weten dat het eengeslaagd feest wordt. 4E is afgelast omdat de nieuwe hallen dan nog niet voldoende klaar zijn, maar met DV winter zij die wel klaar en is het dus niet in de ouwe vieze stinkhallen waar Impulz december vorig jaar was.

Ik ben er dan ook zeker bij!!!!
Waarschuw beheerder
Ga er eerst eens heen voordat je je een mening vormt.

Ik heb nog geen mening gevormd, RebelBitch. Ik heb alleen gezegd hoe ik er nu tegen aan kijk en da'k benieuwd ben wat anderen er van denken.

Wel goed lezen. ;)
Waarschuw beheerder
ook al was de kaartverkoop slecht van de vorige winter dancevalley. het was toch een van de mooiste feesten.
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwed...... tis voormij een tyfusend weg (vanuit het mooie groningen) maar denk dat het wel een mooi feest gaat worden zo op de vooravond van Sinterklaas!!

Waarschuw beheerder
ik kan bij dance valley "summer edition" niet bij zijn dus ga hier heen, iig als de lineup goed is :D

Waarschuw beheerder
ze moeten gewoon voor 3 dagen de hele rai in amsterdam afhuuren en dan van terror tot house
en een line up waar je gek van
dan 3 dagen naar de kank :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er eerlijk gezegd juist helemaal niet sceptisch over en zie 't wel zitten!

Ik vind de Brabanthallen totaal geen slechte lokatie, heb het op Impulz altijd weer super naar m'n zin gehad!

Moet alleen nog ff afwachten waarin deze wintereditie zich gaat onderscheiden van Impulz Indoor. Als 't gewoon 'n kopie wordt onder 'n andere naam, dan snap ik de achterliggende gedachte van UDC niet helemaal denk ik.
Waarschuw beheerder
ik houd niet van die grote indoor feesten! geef mij maar gewoon 1 zaal

Waarschuw beheerder
Ik ga zeker heen!!

ik heb alleen maar goeie berichten gehoord van mensen die een paar jaar geleden zijn geweest!!!

DIT WIL IK NIET MISSEN!!!

Dance Valley :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
hey Miss ConGINIality, ik ga met je mee hoor!!! Gaan we weer een lekker feessie van maken he?! (k)

Maar eerst DV outdoor zaterdag :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal er zeker ook zijn wil het voor geen goud missen en ja net zo makkelijk als je erlangs woont gewoon straatje over effe langs de shop en dan wandel ik zo naar binnen ook met impulz gedaan vorig jaar is lekker makkelijk en daarna afteren bij mij thuis ....
Waarschuw beheerder
heb n kaart over voor deze editie...als iemand interesse heeft stuur maar n pm
Waarschuw beheerder
Hmzz.. weet niet wat het is maar elke keer als ik naar een feest ben geweest in de brabanthallen, zeg ik altijd dit was echt de laatste keer, maar ik ga telkens toch.. Dus zal er wel bij zijn in december :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd of we al een line-up ten zien krijgen op de gewone DanceValley zaterdag.

Waarschuw beheerder
als die hardhousende spleetoog van yoji komt dan ben ik er wel :D
en een leuke techno line up..de rest maakt me niet zoveel uit!
brabant hallen zijn lekker dichtbij en de kaarten zullen wel gratis verstrooid worden dussss :-)
altijd leuk udc feessies!
Waarschuw beheerder
Als Dance Valley winter net zoon vette line up wordt als de zomer editie dan ben ik er echt bij! Wat een fantastische dag was het zaterdag en ik denk dat het UDC alles aan gelegen is om die winter editie ook te laten slagen...dat ze een feessie neer kunnen zetten hebben ze zaterdag wel bewezen geloof ik..........
Waarschuw beheerder
Ja ik weet het niet. In eerste instantie zou ik er niet eens voer na hoeven te denken, maar ik hoor dat Hertz komt en dat is natuurlijk weer iets anders.

Maar goed, de locatie is kut, de sfeer waarschijnlijk ook en het zal wel weer wat kosten ook.

Maar ja.. Hertz..
Waarschuw beheerder
Je kan helemaal niet weten of de locatie kut is, want het wordt gehouden in de nieuwe brabanthallen. Dat weet je dus pas als je er geweest bent na de verbouwing.
Waarschuw beheerder
Alleen Defqon, Dance Valley en Mystery Land zijn altijd outdoor geweest.

fout! Mystery Land is ook 1 of 2 keer indoor geweest in de jaarbeurs in Utrecht :) Dat het binnen was maakte het toen zeker niet slechter :D
Waarschuw beheerder
Dance Valley is volgensmij ook een keer indoor geweest
Waarschuw beheerder
Locatie is gewoon kut, of je nu verbouwd of niet.. Decoratie is ook altijd kut daar..

Waarschuw beheerder
Ik ga zeker weten even een kijkje nemen daar, op de winteredition
Waarschuw beheerder
Wat vind je nou kut fuchser? Dat het in Den Bosch is? Of dat het in de brabanthallen is?

Het 2e kun je niet kunt vinden, omdat (zoals ik al eerder zei) er VERNIEUWDE brabanthallen komen. Dan weet je toch pas hoe het is als je er gestaan hebt.
Waarschuw beheerder
Heb gehoord van UDC dat ze van plan zijn om flink uit te pakken, dus ik denk dat het wel een leuk feestje zal worden... vin het alleen jammer dat ze de naam dance valley eraan hangen... kan alleen maar afbreuk doen aan de naam
Waarschuw beheerder
Het zijn veehallen, hoe wil je dat in godsnaam knusser vernouwen??

Lijkt me niet dat het dak in een keer een stuk dieper zit, de zalen kleiner zijn en er veel meer aan decoratie hangt.

Dus mete en beetje logisch denken kan je dat zeker weten..

Waarschuw beheerder
Ik ga toch wel... Lijk me wel leuk.
Waarschuw beheerder
wat doet de locatie er nou toe?? ga toch voor de sfeer... kijk purple geeft tenminste het goeie voorbeeld ;)
Waarschuw beheerder
Blijkbaar kun jij niet logisch nadenken fuchser. Alles wat lelijk is gebouwd kan mooi gemaakt worden. Slopen of iets dergelijks of gewoon heel erg veranderen.

Als ik UDC mag geloven is het een grootschalig project en wordt het een heel modern complex met goede akoestiek.

Ben er van overtuigd dat het een mooie locatie wordt.
Waarschuw beheerder
Als je voor de sfeer gaat zit je daar in ieder geval goed ja..
Waarschuw beheerder
Sfeer wordt niet alleen door locatie gevormd, maar ook door het publiek. Misschien is het dan beter als je niet gaat, dat zal de sfeer ten goede komen, je zeikt om niks.

Waarschuw beheerder
Mensen hebben altijd wel wat om te zeuren.. al is het in een loods.. het interesseerd me niets...
Waarschuw beheerder
Gewoon kijkje nemen en feesten :BOUNCE: :YES: :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
Het enige wat ik ECHT heel belangrijk vindt bij een feest is de line-up. Dat vertrouw ik aan UDC wel toe.
Waarschuw beheerder
Word gewoon weer n mooi feessie ........net als alle andere feesten in de brabanthallen.....
Waarschuw beheerder
Hmmmz, volgens mij is het gewoon Impulz indoors maar dan met een andere naam. Omdat bijna iedereen weet dat Impulz indoor flink zuigt. Dus proberen ze het maar onder de naam Dancevalley.

heb even wat research gedaan
Heb de partyagenda van zowel 2003 en 2002 bekeken en guess what:

09-12-2003 Impulz Indoor - Brabanthallen - 's Hertogenbosch
07-12-2002 Impulz Indoor - Brabanthallen - 's Hertogenbosch

En dit jaar dus:

04-12-2004 Dance Valley indoor - Brabanthallen - 's Hertogenbosch

Wat een homo's bij UDC zeg....echt ongelooflijk
Als je echt een concept wil verneuken, ga je Dance Valley indoor halen
DV = nostalgie = woodstock of dance

DUS GVD NIET INDOOR
Waarschuw beheerder
Dan ga je toch niet. Het interesseert me echt niet zoveel wat de naam van een feest is.

L-I-N-E-U-P

Waarschuw beheerder
Wat maakt het nu ouit of het Impulz is of dance valley.. staan op beide feesten ongeveer altijd dezelfde dj's...
Waarschuw beheerder
donateur
k vind de line-up vaak belangerijker als een naam van een feest.

Helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
ik denk dat het zeker wel kan slagen!
een binnen feestje die 12 uur duurt kom je ook ni veel tegen en om de line-up hoef je je bij udc de laatste tijd geen zorgen meer te maken die is altijd top!
stond trouwens op de udc site dat hoop namen van de afgelaste editie van 4-elements te horen zullen zijn op dance valley winter edition!
Waarschuw beheerder
hoop dan op HQ vs TIDY!
Waarschuw beheerder
Das wel vet ja, maar ik denk dat ik liever HQ vs Goodgreef heb :kwijl:
Waarschuw beheerder
Juist een groot gedeelte van de vroegere veehallen is gesloopt en daarvoor in de plaats zijn ze op dit moment een hele grote hal aan het bouwen. Zelfs de parkeerplaats die aan de voorkant (waterkant) zat hebben ze erbij getrokken.
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
Ach, what's in a name? As long as the line up's good

inderdaad, maar laat dan wel een naam zoals Dance Valley, wat toch wel één van de ZOMER FESTIVALS in nederland, in zijn waarden en kom met een andere naam. er is bijv. toch ook geen Nature One - the Winter edition dan noemen zij het toch ook gewoon anders, Winter World dus. nu word zo een naam echt uitgekauwd denk ik
Waarschuw beheerder
En als je daar op dat feest staat en de dj's draaien de sterren van de hemel, dan heb je het niet naar je zin omdat je de naam van het feest niet correct vindt? Het is een kleinigheid, ik zou me er niet druk om maken.
Waarschuw beheerder
AND THAT'S THE FUCKING TRUTH !!!! What the hell, where or under what name a party will be given?

Beter Proteus & Yoji op stoom in mijn kelder (en geloof me, dat zal nooit een toplokatie worden....) dan onze grote Finse & Japanse vriend in een pracht lokatie terwijl zij ongeinspireerd hun plaatjes staan te "draaien"...... (wat ik me overigens niet kan voorstellen, maar ja tis maar een voorbeeld he!!!)

Gewoon erheen en FEESTEN, gaat helemaal goed komen daar!

Tot...
Waarschuw beheerder
UDC had al ooit een Winteredition georganiseerd. Vrienden van mij waren uit in Amsterdam en kregen gratis kaarten want de kaartverkoop liep voor geen meter. Ze noemde het ook één van de treurigste feesten ooit.

Laat ik dan maar uit eerste hand vertellen dat DVwinter een van de prettigste, gezelligste en best georganiseerde feesten ooit is. Muziekaal was het ook het hoogtepunt van een aantal (uk)hardhouse DJs in nederland. Ik denk bv dat Harding zijn DVwinter set nooit meer overtroffen heeft.

Ik ga overgens niet. Ik vind het jammer dat UDC niet voor de zelfde opzet heeft gekozen als 5 jaar terug, maar ons weer die stinkende Brabandhallen door de strot probeert te duwen :/
Waarschuw beheerder
Ik ga wel kijken hoor! Dance Valley summer editions vond ik vorig jaar toppie! helaas kon ik er dit jaar niet bij zijn! Ben benieuwd wat de Winter Edition doet!
Waarschuw beheerder
donateur
Thuis'wedstrijd' dus aanwezig, ook al is (hardhouse) het niet helemaal mijn muziek meer sinds een paar jaar.....

Waarschuw beheerder
Mooi dicht bij huis... kunnen we op de fiets naar toe! Zal vast wel weer cool zijn, het echte efest maak je uiteidnelijk nog altijd zelf!

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zo'n feest nu heet, is het Impulz Indoor, 4 Elements of weet ik veel, wat maakt t uit? Dat het niet zal kunnen tippen aan de "echte" Dance Valley, dat staat natuurlijk allang al vast, dus stel je verwachtingen daar ook niet op af, toch?!

Laten we die line up eerst maar ns zien, ik durf bijna te zeggen dat ie écht niet zal tegenvallen omdat ze wat goed te maken hebben na het aflasten van 4 Elements..

Wat ik wel beter vind is dat de brabanthallen dan gerestaureerd zijn en niet meer de crappy bedoeling van eerst..

Bij mij staat ie al in de planning en denk ook zeker wel te gaan! :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
UDC heeft altijd leuke line ups, dus ik ben wel benieuwd! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, met Electronation en Concept kan ik gewoon niet wegblijven :D
Waarschuw beheerder
Hmmm, met Electronation en Concept kan ik gewoon niet wegblijven

Daar ken ik er nog eentje :) Die twee zalen zijn al reden genoeg om te gaan, vooral de electronation!

Waarschuw beheerder
donateur
Idd en dan graag weer Dave Clarke, ik vond het nml op DV een beetje te warm in die tent!

Waarschuw beheerder
Hier gaat UDC waarschijnlijk op ze bek. Het feit dat Dance Valley het beste buiten festival van NL is is omdat er 50.000 party gangers zijn, er wel 12 verschillende muziek stromingen worden gedraaid, het een top locatie is en omdat je ook nog lekker in het zonnetje staat ook (als je mazzel heb). En deze vibe is nooit te realiseren in een halletje!

Mystery Land heeft het "winter" concept ook 2 keer gedaan in de jaarbeurs hallen. Dat was ook geen mega succes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het raar hoeveel mensen ervan uitgaan dat dit feest geen succes wordt terwijl de lineup nog niet eens bekend is. Als UDC een super lineup neerzet, waar voor de meerderheid een paar goede djs tussen zitten, wordt dat feest toch vast geen flop.

Tenminste ga ik naar een feest voor de lineup en niet voor de naam van het feest.
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
Is hier ook al eerder gezegd.

UDC gaat echt niet op zn bek :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ze gaan echt niet op hun bek..

Waarom denken mensen toch constant dat die party op de naam probeert te meeliften?? Zie ik het nu verkeerd, of is dit gewoon n verijdelde Impulz?? Daar ouwehoerd toch ook niemand over? :s

Waarschuw beheerder
Line-up dance valley winter edition!!!

HQ

Yoji Biomehanika - JAP
Proteus - FIN
Scot Project - GER
Lisa Lashes - UK
Tom Harding - UK
Anne Savage - UK
JP - NL
Fausto - NL
Dave Randall - UK
Rossi - NL
Lab 4 Live - UK
MC. Da Silva - NL

Net van de UDC pagina geplukt

Beter hoor!!!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En dan hier de volledige line up:

Dance Valley Winter Edition 2004 Line-Up

Mainstage

Sven Väth - GER
Trevor Rockcliffe - UK
Umek - SLO
Pascal FEOS - GER
Matthew DeKay - NL
Randy Katana - NL
MC Stretch - EU

Dave Clarke LIVE - UK

HQ

Yoji Biomehanika - JAP
Proteus - FIN
Scot Project - GER
Lisa Lashes - UK
Tom Harding - UK
Anne Savage - UK
JP - NL
Fausto - NL
Dave Randall - UK
Rossi - NL
MC Da Silva - NL

Lab 4 Live - UK

Concept

Richie Hawtin - CAN
Marco Bailey - BE
Darren Kay - AUS
Valentino Kanzyani - SLO
Marko Nastic - SER
Alexander Koning - NL
Preach - CAN
Montana - NL
Bart Skills - NL
MC Paul T - EU

Hertz LIVE - SWE

Eurogrooves

Judge Jules - UK
Armin Van Buuren - NL
Flutlicht vs S.H.O.K.K. - CH
Johan Gielen - NL
Marcel Woods - NL
Jean - NL
Cor Fijneman - NL
Tommy Pulse - NL
Marcos (Euphonic) - UK
MC Spyder - NL

Evlo

Sander Kleinenberg - UK
Sister Bliss (Faithless) feat. Sudha (Percussion) - UK
Jack de Marseille - FR
Remy - NL
Marcella - NL
Max Lanfranconi - ES
Nami Suker - ES
Miss Nine - NL
Sander E - NL

A Decade of Dance

Kevin Saunderson - USA
Dimitri - NL
Jochen Miller - NL
Prinz - BE
Dano - NL
Erick Pike - NL
Steve Carta - UK

Phuture 303 LIVE - USA
Acid Junkies LIVE - NL

Electronation
Dave Clarke presents Electronation

Dave Clarke - UK
Ellen Alien - GER
DJ Godfather - USA
Terry Toner vs Herr Arter - NL

Anthony Rother LIVE - GER
Keith Tucker aka DJ K1 LIVE - USA

A Commitment to Chill

DJ Hennie V - NL
DJ Elke K - NL

Dutch Ambient/Acid Federation feat: Mr Delete LIVE - NL

Niet verkeerd zou ik zeggen....ik kom toch als technoliefhebber goed aan mn trekken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet eigenlijk nog wel even zeggen dat ik t heerlijk maar dan ook heerlijk vind dat er geen hardstyle gedraaid wordt! 8)

Word echt wel n vet feestje, en ben benieuwd hoe de brabanthallen in hun nieuwe staat zullen zijn! :D
Waarschuw beheerder
Hardstyle in de brabanthallen heeft zn voordelen. Dat scheidt een groot deel van het HQ-publiek en t hardstyle-publiek.

Vorige Impulz indoor was de sfeer prima bij de HQ, beter dan toen er nog geen hardstyle-zaal was op Impulz.
Waarschuw beheerder
Fuck zeg, da's zeker wel een vette line-up! Umek, Väth, Kanzyani, Skils, Saunderson... En voor UDC vooruitstrevend hoor: Rother, Herr Arter & Terry Toner, Ellen Allien, Keith Tucker... En all-time heroes Hawtin en Clarke! Ben zeker aanwezig!

Waarschuw beheerder
donateur
UDC stelt me niet teleur! :D

Waarschuw beheerder
die lineup doet et em wel fuaa :D
Waarschuw beheerder
line up is wederom erg (Y)

Concept

Darren Kay - AUS
Valentino Kanzyani - SLO
Marko Nastic - SER
Preach - CAN
Bart Skills - NL

Hertz LIVE - SWE(L)

alleen wacht nog even waar Thunderdome mee komt aangezien zij met 4 zalen komen, maar dan moeten ze wel met heel wat goeds komen voordat ik TD hierboven verkies

Waarschuw beheerder
Present, absoluut!!!

Preach, Nastic, Kay, Clarke, Umek, Kanzyani, Ellen Alien, Terry Toner & Herr Arter, Anthony Rother, Hawtin, Väth en FEOS...

Alleen nu maar hopen op sfeer in de Brabanthallen... Als het nu niet werkt, dan hou ik het daar echt voor gezien...
Waarschuw beheerder
Dave Clarke LIVE
Richie Hawtin
Darren Kay
Valentino Kanzyani
Marko Nastic
Preach
Acid Junkies LIVE
Anthony Rother LIVE

Hmmmmzzzz.....ziet er goed uit!
Wel prijzig....als mn geld het toelaat zeker aanwezig mits Thunderdome met een enorme line up komt
Waarschuw beheerder
Dance valley moet gewoon buiten zijn. Waar is die valley binnen de vinden dan ;-) Ik snap niet waarom ze het zo noemen. Noem het dan gewoon impulz :vaag: Het lijkt mij niks, maar ja dat ik mijn mening
Waarschuw beheerder
donateur
"What's in a name" ?
Kijk naar de organisator en de line-up...die zijn beiden dik in orde! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
k zal er zeker wer bij zijn dit jaar.... ik woon er heel dicht bij dus .....

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Ellen Alien, Acid Junkies, Richie Hawtin, Sven Vath, Anthony Rother rede genoeg om aanwezig te zijn lijkt me.

Waarschuw beheerder
Heerlijk!!!!!

Waarschuw beheerder
Cker een kaartje halen.

Is alleen jammer dat dat wel €50,75 kost:(

Waarschuw beheerder
rede genoeg om aanwezig te zijn lijkt me.

Reden genoeg ?! Reden teveel :yes:

Waarschuw beheerder
Is alleen jammer dat dat wel €50,75 kost

Normaal draaien niet al deze (Y) dj's bij elkaar,
moet je naar verschillende feesten...en reken dan maar uit wat je kwijt bent...

:S

Waarschuw beheerder
Dat is zo...
Maar nog vind ik het erg prijzig.
Net als alle andere feesten van tegenwoordig.

Vroegah was het 50 gulden nu 50 euro:S:S

Waarschuw beheerder
Normaal draaien niet al deze dj's bij elkaar,
moet je naar verschillende feesten...en reken dan maar uit wat je kwijt bent...

Jij werkt zeker voor UDC of je hebt geld teveel.... Ik denk het eerste, want anders zou je er niet op ingaan. Lijkt me niet dat iedereen vind dat het goedkoop is.

Je ziet op een feest hoogstens 5 of 6 djs.
Tenzij je overal 10 min blijft :S. 50,75 is echt wel duur dus!

Waarschuw beheerder
Dank je!!

Waarschuw beheerder
Geen van beide...
Was het maar zo!

Vroegah was het 50 gulden nu 50 euro

Ik geef je geen ongelijk, maar iedereen loopt altijd te zeuren, maar ze gaan toch wel...

Waarschuw beheerder
tuurlijk, wat moet je anders...

Waarschuw beheerder
+1
Je werkt niet voor UDC??
je bent gewoon fan van hun feesten zeker?!(afgaande op je feestarchief). Zowat elk feest van UDC staat erin.

Zie zelfs een apres ski hut party erin staan. Laat UDC nou net ook dat soort feesten organiseren :D.

Dr. Terror-Dennis IV 1 september 2004 13:06
tuurlijk, wat moet je anders...

Die zooi boycotten. Helaas doet niemand er aan mee :(. Wedden dat de prijs dan wel omlaag gaat ;).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
brabant..zo ver!!

Waarschuw beheerder
Dus als nu ff niemand meer naar die feesten gaat betaal je volgend jaar voor dancevalley nog maar 25,=... :):)

Waarschuw beheerder
Beter idee als ze de guldens weer gewoon terug halen! :P

Waarschuw beheerder
-1
En dan ?! Dan kost het 110 gulden....:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha nee dan ook weer de gewone gulden prijs

Waarschuw beheerder
Dream on 8)

Ach, ik ben best bereid 50 euries neer te leggen voor zo'n techno line-up.... Watertanden :kwijl:

Waarschuw beheerder
Ik ook..
Maar sommige mensen niet! :)

Waarschuw beheerder
Dan komen ze lekker niet, 0,5 m2 meer voor ons (Y)

Al dat gezeik, het is de discussie niet eens meer waard...:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dance valley was best een x leuk om mee te maken.t was een mooi feest mooi opgebouwd enzo..en t was lekker weer maar om nou te zeggen ik ga er met de winter editie weer heen..nee dat niet xxx

Waarschuw beheerder
We laten wel weten hoe het was! :D

Waarschuw beheerder
Ik vraag me echt af hoe de time-table van de concept eruit gaat zien :9

Richie Hawtin - CAN
Marco Bailey - BE
Darren Kay - AUS
Valentino Kanzyani - SLO
Marko Nastic - SER
Alexander Koning - NL
Preach - CAN
Montana - NL
Bart Skills - NL
MC Paul T - EU

Dit wordt dus:

19.00 - 20.15 Alexander Koning
20.15 - 21.30 Bart Skills
21.30 - 22.45 Montana
22.45 - 00.00 Marco Bailey
00.00 - 01.15 Darren Kay
01.15 - 02.30 Valentino Kanzyani
02.30 - 03.45 Marco Nastic
03.45 - 05.00 Preach
05.00 - 07.00 Richie Hawtin

Oeffffff, dan kom ik niet meer weg uit de concept.... Behalve voor Umek :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oeffffff, dan kom ik niet meer weg uit de concept....

Ik ook niet...

Alleen ff naar Dave natuurlijk! :D

:respect: Dave Clarke :respect:

Waarschuw beheerder
Dave Clarke is zeker de shit.... Hangt er alleen een beetje vanaf wie er op dat oment ook draait...

Dave Clarke al een paar keer gezien natuurlijk 8)

Waarschuw beheerder
Ff de timetable afwachten dus...

Waarschuw beheerder
Nee hoor, ik heb hem al gegeven ;P

Waarschuw beheerder
en Dave dan?? ;)

Waarschuw beheerder
Die staat voor Umek op de Main, Umek sluit af :yes:

8)
Waarschuw beheerder
donateur
tering wat een goede line-up :kwijl: hier ben ik dus echt aanwezig :jaja:

Concept area is erg goed (y)

Waarschuw beheerder
okee!! :D

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Matthew DeKay !!!!
die kerel draaide echt meesterlijk op dance valley. Eens zien of we mensjes mee krijgen.

Waarschuw beheerder
doet UDC volgens mij gewoon errug goed > tegenhanger van innercity :yes:. in ieder geval beter dan 2 x per jaar die impulz feesten. de laatste waren vrij gaar als je het mij vraagt (indoor dan)

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
hier hebben we zin in:) een feestje zonder hardstyle vervelende kindertjes :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
zei de man die naar -tig Qlubtempo's en Qlimax's en XQlusives is geweest :P Maar je hebt wel gelijk maat :D
Waarschuw beheerder
donateur
je bedoelt toch zeker .....hardcore (ipv hardstyle)...enz... ?

Overigens, scheer nooit iedereen over één kam, maar ja, beetje gelijk heb je wel helaas.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee denk dat hij toch hardstyle bedoelt :D

Dat wordt op DV niet gedraaid
maar wel lekkere hardhouse :P:P:P
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Trouwens wel HEEEEEEL vet dat ze Hertz hebben geboekt :kwijl:

Alleen voor hem wil ik de reis richting den bosch al maken :bounce:

Ondanks die fucking dure kaartjes komt UDC WEL met vernieuwende namen (Y)

Kan Awakenings nog wat van leren! Die schijten gewoon in hun broek om technohelden als: Mhonolink, Hertz, Preach & Coming Soon te boeken.

Hier nog wat namen die nederland zeker een keer onveilig moeten maken. Het is tijd voor vernieuwing!! De ouwe garde kent iedereen ondertussen wel!

Adam Jay
Riccardo Ferri *live*
Markantonio
Max Walder
Redhead
Len Faki
Felipe & Nicolas Bacher
Borigua Tribez
Waarschuw beheerder
donateur
ben net terug van vakantie en was uiteraard benieuwd naar de line-up. Mega vet weer :respect:

Ga zeker er naar toe, staat weer zat leuks tussen! :D

timetable nog niet bekend??
Waarschuw beheerder
in udc magazine stond dat de heer cox zou komen maar helaas staat ie niet op de officieele line up. Hopelijk wordt ie nog toegevoegd
Waarschuw beheerder
Cox zou fantastisch wezen!! Ik hoop trouwens dat die Carl Cox & Friends volgend jaar een vervolg krijgt. Dat was toch wel 1 van de opvallende hoogtepuntjes van dit jaar voor mij.

Heeft iemand al iets van een flyer gezien ofzo?

Waarschuw beheerder
U Tok, lekkere post (Y)

Vele namen die je noemt zijn idd erg lekker...

Redhead komt nog wel eens, maar een Adam Jay :kwijl: heb ik idd nog nooit ergens gezien..:S

DV WE line-up is gewoon geil, als je van techno houdt is hij gewoon geil :yes:

Mhonolink, Hertz, Preach & Coming Soon

Nog heel even en dan kan niemand meer om deze namen heen (Y)
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, laten we Redhead boeken..

Waarschuw beheerder
donateur
sjowee... dat zal gezelli worden...
heb net de flyer gezien en die is IJZIGGG gaaf
Waarschuw beheerder
donateur
Cox zou fantastisch wezen!! Ik hoop trouwens dat die Carl Cox & Friends volgend jaar een vervolg krijgt. Dat was toch wel 1 van de opvallende hoogtepuntjes van dit jaar voor mij.

Heeft iemand al iets van een flyer gezien ofzo?

Carl Cox: :respect: Dat zou het echt helemaal top maken! :D

Flyer heb ik gezien, tenminste, als je die van DV winter bedoelt...
Carl Cox&friends vervolg... geen idee, hoop het wel, vond het super vorig jaar!
Waarschuw beheerder
Sven Vath
Dave Clarke
Richie Hawtin
Pascal F.E.O.S.
Anthony Rother
Dave Clarke Electro
Herr Arter & Terry Toner
The Godfather
Keith Tucker
Acid Junkies

:O
:kwijl:
:respect:

Waarschuw beheerder
Sven Väth
Sister Bliss
Umek
Dave Clark
Marco Bailey
Richie Hawtin
Acid Junkie

:respect:

Natuurlijk ga ik naar DV WE!!!
Waarschuw beheerder
In het begin een hard hoofd in, maar toen de line-up uit de hoed getoverd werd ben ik direct overstag gegaan!!!!
Wat een geweld en wordt zeker een goeie avond, ook al kost het €50,-
Inderdaad niet zo zeiken, anders moet je naar de kroeg.
Waarschuw beheerder
heb net de flyer gezien en die is IJZIGGG gaaf

damn, dan ga ik zo ff naar de binnenstad om te er 1 te vinden. Me like flyers :) altijd leuk voor later!

Waarschuw beheerder
dit wordt zeker een superfeestje!!!!
is ook nog toevallig op mijn verjaardag, dus hier gaan we zeker naartoe.haha
voor mij wordt het heel zeker de HQ zaal
HQ

Yoji Biomehanika - JAP
Proteus - FIN
Scot Project - GER
Lisa Lashes - UK
Tom Harding - UK
Anne Savage - UK
JP - NL
Fausto - NL
Dave Randall - UK
Rossi - NL
MC Da Silva - NL

super dj's!!
Waarschuw beheerder
donateur
HQ is echt helemaal top dus he!! :bounce: :) :D
Waarschuw beheerder
Helemaal correcto!

Enne, dit wordt echt een topfeesjuh, mark my words!

Eerst nog even op HQ XL knallen en daarna staat deze boven aan de listo.......

mzzls.
Waarschuw beheerder
donateur
De line-up is Toppie(y)
Nu nog ff kijken of ik m'n vent zo gek krijg!!!
(I HOPE SO :yes: )

(k)
Waarschuw beheerder
line up ziet er vet uit :D:yes::D

Ze moeten alleen wel laten uitlopen/verlengen tot 8 uur, want vanaf dan rijden treinen pas... denk niet dat er veel vrijwilligers zijn om met auto te gaan :p
Waarschuw beheerder
huh zo'n line up.
Dit is toch echt wel een hele erge lijn omhoog :D
Denk dat ik hier wel aanwezig zal zijn terwijl ik mezelf al had belooft geen udc events meer te bezoeken.
Maar zoveel goeds.
Dan toch maar weer een keer diep in de buidel tasten.
Waarschuw beheerder
Ze moeten alleen wel laten uitlopen/verlengen tot 8 uur, want vanaf dan rijden treinen pas... denk niet dat er veel vrijwilligers zijn om met auto te gaan

Er zullen toch wel treinen rijden tegen die tijd? Hmm....daar heb ik niet eens over nagedacht. ff afwachten wat er op de site zal komen te staan over vervoer. Misschien neem ik anders een hotelletje dan kan ik de volgende dag lekker Bossche Bollen happen! :D
Waarschuw beheerder
Eerste treinen:
den bosch - oss 7:55
den bosch - utrecht 7:47
den bosch - eindhoven 7:47
den bosch - tilburg 7:39

Daarom is impulz ook altijd tot 8 uur, zodat het normaal aansluit met de treinen.
Waarschuw beheerder
donateur
dat gekut ook altijd met het ov.... :(
ben blij dat ik met de auto kan...

trouwens, ook een goeie: kan je daar een beetje normaal parkeren eigenlijk??
Ben nog nooit in de Brabanthallen geweest, heb echt geen idee hoe het er uit ziet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nu nog ff kijken of ik m'n vent zo gek krijg!!!

:bounce: Ik heb 'm gek gekregen :bounce:
Morgen snel de kaarten halen :yes:

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: Ik heb 'm gek gekregen :bounce:
Morgen snel de kaarten halen :yes:

:D:D:D Whoepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D:D:D

Endelijk weer es een keer samen feesten :bounce:

[img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/feest/feest007.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yes Yes Yes :bounce:
M'n eerste feestje weer na m'n operatie :yes:

[img cacheid=0013210d0003c0c4e6e7d3c61a0065c76d]http://damien.selwerd.nl/boomselection/dance.gif[/img]

:bounce: We gonna PARTY :xtc: :bounce: :vaag:

(k)
Waarschuw beheerder
met parkeren heb ik nog nooit een probleem gehad.,...niet bij concerten en niet bij grote feesten daar.....tis in in ieder geval geen Gelredome... :D
Waarschuw beheerder
Wel grappig ze plakken er gewoon de naam Dance Valley op maar kan iemand me dan uitleggen wat het verschil is met de Impuls-feesten daarzo?? Dat is er niet maar iedereen komt op de naam Dance Valley af, slim gedaan hoor UDC!
Waarschuw beheerder
trouwens, ook een goeie: kan je daar een beetje normaal parkeren eigenlijk??
Ben nog nooit in de Brabanthallen geweest, heb echt geen idee hoe het er uit ziet

Er zit een heel groot parkeerterrein bij, tijdens impulz stond die vaak voor hooguit de helft vol.
Waarschuw beheerder
donateur
Parkeren geen probleem daar ;)

Heb net ff in mn plakboek gekeken ;)
en in dec vorig jaar was t 5 euro
om te parkeren.:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ze moeten alleen wel laten uitlopen/verlengen tot 8 uur, want vanaf dan rijden treinen pas... denk niet dat er veel vrijwilligers zijn om met auto te gaan

Ach, voordat je ook echt buiten staat als het om 7 uur is afgelopen ben je ook alweer 20 min. verder. En dan nog op je gemakje richting station.
Wat te eten halen (voor de liefhebbers), beetje ouwehoeren met medepartygangers, en voor je het weet zit je in de trein! :yes:

Ik ga met de auto! :D :p
Waarschuw beheerder
donateur
Sunshine (CDP): LOL
Maar je hebt wel gelijk... :yes:

Fijn, dat er zoveel parkeerruimte is, thx BASSMOM, voor de info!

Enne... MiSsY SAINT aka LOVE ...we'll meet again?!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb altijd de BOB bij me, dus das ook voor mij geen probleem :D:D:D

2 Bloesem, tuurlijk meete we :yes:
Met minder neem ik geen genoegen ;-)

Thnx Bassmom voor de info (y)

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doordat ze nieuwe brabanthallen aan het bouwen zijn die een stuk groter zijn dan de vorige zal er wat minder parkeerplek zijn. zker als ze uitverkopen en er totaal 35000 man rondlopen zal het denk ik wel drukker worden op de parkeer plaatsen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, das weer 'n zorg voor later....euhhh, voor de BOB dan :D:D:D

*en die zal dan heel blij met mij zijn, gnagna O:) *

(k)
Waarschuw beheerder
Zeker vette techno line-up.
Als ze er in Den Bosch maar geen teringzooi van maken net als op Impulz indoor. Dat is gewoon te smerig voor woorden.
En UDC heeft wel iets goed te maken na het 10 Jarig bestaan van Dance Valley... Heb er namelijk niets van gemerkt op Spaarnwoude......

Niet eens een toegift ofzo. Beetje jammer
Waarschuw beheerder
Je moet niet zo zeiken, heb nog nooit zoveel vuurwerk gezien op een feest en nog nooit zo'n vette line-up. Geluid was spatzuiver bij HQ en de Mainstage en keihard.

Wat wil je dan?

Waarschuw beheerder
Moet je niet zo overmatig aan de drugs gaan Braser, dan was al dat vuurwerk boven je hoofd je misschien nog opgevallen :S
Waarschuw beheerder
Grrrrrrrrrrrrrrruwelijke Line-up...alleen zoon takke-eind weg dat DB....beetje jammer. Party On&on: De camper??
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan ik me best wel voorstellen...
Misschien kun je iets regelen :yes:
:D

(k)
Waarschuw beheerder
Ach, voordat je ook echt buiten staat als het om 7 uur is afgelopen ben je ook alweer 20 min. verder. En dan nog op je gemakje richting station.
Wat te eten halen (voor de liefhebbers), beetje ouwehoeren met medepartygangers, en voor je het weet zit je in de trein!

is ook wel zo maar moet gewoon langer duren :D:yes::D
Waarschuw beheerder
donateur
Ben niet sceptisch en ik heb er zin in

Dan moeten we toch zekers afspreken, Daantje :yes:
Ik kijk er ook naar uit...nu wil ik Proteus toch echt zien en meemaken (na al die verhalen van Rita :D ):yes:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Drugs?? Wat is dat dan?
Ik vond het vorig jaar alleen minstens Net zo vet of zelfs Vetter!
Vuurwerk is wel leuk mensen maar zeker niet speciaal meer, Op awakenings is er altijd vuurwerk, en op Extrema niet minder.
Vond het zeker wel vet dit jaar, maar dacht wel dat het Nog langer door zou gaan ivm 10 jaar DV!
Ze hebben wel geprobeert om er een thema (hippies) van te maken, maar dat is in mijn ogen finaal de mist in gegaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben erg benieuwd hoe de Winter edition gaat worden....
Waarschuw beheerder
Hippiethema op dance valley 2004?

Wordt wakker man, dat is elk jaar het thema

"Woodstock Of Dance"
Waarschuw beheerder
ja ja ja dat zal je toch op de flyers en shit man. en ze hadden zelfs busjes gespoten in hippie style man.
Blijven slapen.
Waarschuw beheerder
Ja, dat is dus elk jaar, niet alleen 2004. Dat heeft niet echt wat met het jubileum te maken, blijf maar slapen idd.
Waarschuw beheerder
Hippies of niet 10 jaar DV moet 50 keer harder knallen man.
mzzl
Waarschuw beheerder
donateur
U are so gonna LOVE Proteus

Alweer iemand erbij :@ Nee nee dat kan niet he :P:P:P

We moeten hem wel een beetje voor ons zelf houden hoor Daan :D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alweer iemand erbij Nee nee dat kan niet he

We moeten hem wel een beetje voor ons zelf houden hoor Daan

Ben je zelf schuld, moet je me maar niet zo lekker maken, egoist :devil:

:D:D:D
:kusje2:

Ja maar ik deel altijd alles eerlijk

Met jou kan ik tenminste praten :yes:

Nee hoor, jullie zijn beide schatjes en ik heb er gewoon weer zin om helemaal uit m'n dak te gaan :bounce:

(k)
Waarschuw beheerder
hoeveel mensen gaan er eigenlijk in de Brabanthallen??

Waarschuw beheerder
een stuk of 3 en met een beetje proppen 5

:/

Waarschuw beheerder
Lijkt mij absoluut een eerlijke kans waard! Gevoelsmatig denk ik dat UDC dit prima kan, present dus!
Waarschuw beheerder
donateur
een stuk of 3 en met een beetje proppen 5

maar dan heb je weinig ruimte meer over om te bewegen hoor!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
de eerste treinen rijden vanaf 6 uur. de ns zet extra treinen in. dat hebben ze ook altyd gedaan met impulz!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
'N beste line up; een vernieuwd/groter & mooiere Brabant Hallen en niet onbelangrijk...in de buurt!!! K ga me wel vermaken.
Waarschuw beheerder
Hmz, er gaan een zooi vrienden van me naar toe, maar we zijn zelf alleen vaak op Mysteryland, Thunderdome en Masters Of Hardcore geweest. Ze moeten me nog overhalen ondanks dat ze zelf ook niet weten hoe het er is! :)

Is in 1 v/d 8 areas ook een hardstyle area ofzo? En wat maakt DanceValley zo bijzonder? Behalve de mooie vrouwen dan! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nope geen hardstyle :no:

Wel :yes: Hardhouse :yes:

En dat klinkt stukken beter dan hardstyle.;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga weer twijfelen om er heen te gaan...Zaterdag weer een lekker "klein" feest meegemaakt, 1 zaal, en dat bevalt me toch eigenlijk veel beter...
Ik zal het dus nog ff aankijken :-)

Waarschuw beheerder
Kaartje in de pocket, heftige techno line-up en pak voor de verandering maar eens de fiets, want dat is de vorige keren goed bevallen!
Waarschuw beheerder
donateur
2 bloesem, ik snap wat je bedoelt, maar je moet de sfeer toch zelf maken :yes:
Klein is zeker knusser, maar groot heeft ook z'n voordelen...
Het zou jammer zijn, als ik je niet zou zien :/

Kan ik misschien overhalen??? :yes:

Nope geen hardstyle

Wel Hardhouse

En dat klinkt stukken beter dan hardstyle.

En deze reis zal m'n vent me moeten volgen ;-p

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, overhalen...ik wacht echt even af, of er andere leuke dingen zijn op die datum, en wat Peetje wil...
Ene kant, wil ik wel graag, blijf ik gewoon in één of 2 area's, maar ik vrees een beetje, dat het ong. hetzelfde is als Innercity, en dat vond ik dus ook matig...Te groot, Te druk, Te veel van alles!
Waarschuw beheerder
Innercity is idd hélémaal niks Bloesem! Ik geef je groot gelijk dat je daar niet meer naartoe wilt. wat een ramp is dat feest zeg. Pfff....gekloot me 1 richtingsverkeer en veel te veel mensen in alle zalen..nee, das niks.

Maar ik ga dit feest zeker een kans geven....dit jaar hebben ze me nog nie teleurgesteld wat betreft feesten :), en ik wil die nwe Brabanthallen wellus van dichtbij zien, dus zodra ik vrijdag me loon weer heb, ga ik es ff een paar kaarten halen voor mij en de rest vd groep :D
Waarschuw beheerder
Rai vind ik niet te vergelijken met Brabanthallen.

Weet niet hoe de vernieuwde Brabanthallen zijn, maar ik ga ervan uit die beter zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
De Brabanthallen zijn er natuurlijk niet kleiner op geworden.... vandaar ook een beetje mijn bezwaren. Maar oke, ik kén ze nog niet, dus mag ook niet vooroordelen, en ja UDC heeft op zich beste feesten (zegt zij, die nog maar net komt kijken ;-) )

Conclusie: ik wacht nog even met mijn kaart te kopen :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal mee eens, Hassanova...
Ik vond Innercity ook veel te groot, maar hierbij krijg ik toch wel zin :bounce:

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, laat ik 't dan zo zeggen, Bloesem..ik hoop dat ik jullie daar weer mag treffen :yes:

:lief:

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Conclusie: ik wacht nog even met mijn kaart te kopen

gewoon komen bloesem, wordt vast topfeessie!! :)
Ben ook nooit zo van de massale Indoors, maar deze ga ik zeker uitproberen. Erg vette line up! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
MiSsY SAINT aka LOVE en Rebelbitch :jullie zijn :lief:

Ik denk er even over na nog....
Waarschuw beheerder
wat een liefde hier voor elkaar :D

:bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
is net zoiets als

"summerjam" - "winterjam"

of nie dan! :|

zo'n vaag vervolg op iets wat leuk was, maar die vervolg-versie is waarschijnlijk een stuk minder.. zegmaar..

moear jah whoeet ut nieeee x
Waarschuw beheerder
donateur
De line-up is in ieder geval dik in orde...

wat een liefde hier voor elkaar

Uiteraard! (k) voor jou ook hoor!
Waarschuw beheerder
Ga zeker naar DV WE.

Wat een gruwelijke line - up

1 van de beste van het afgelopen jaar.

10 x liever DV WE dan IC.

Maar het zal wel allebei worden o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Was er eigenlijk al een timetable? Op de website kan ik nog niet zoveel vinden eigenlijk....
Waarschuw beheerder
geen time table wel line up

en die is om te :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, die is helemaal gaaf!
maar ik wil altijd wel beetje weten hoe of wat, weet ik of ik heel vroeg moet vertrekken van huis of dat ik wat rustiger aan kan doen bijvoorbeeld... ;)
Waarschuw beheerder
ok is handig om te weten.

Persoonlijk ben ik er zo vroeg mogelijk.
Wil het eigenlijk altijd allemaal meemaken. :yes:

Komt er alleen niet altijd van.
Zal hier ook niet het geval zijn aangezien het feest van 19.00 tot 7.00 is. :p:D

7.00 is toch wel heel erg vroeg. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee man dat zijn tenminste eens tijden :D dan weet je tenminste dat je gefeest hebt :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me in ieder geval vrij gevraagd :yes:
Alleen ff kijken wanneer m'n schoonma d'r verjaardag viert...
Maar komen doe ik, als staat de onderste steen boven :D:D:D

:bounce: :vaag:

(k)
Waarschuw beheerder
Nou, ik wil het niet missen! :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik ben er zeker bij.
Den Bosch is voor mij 20km rijden en Sven Väth, Umek, Richie Hawtin, Marco Bailey en the Acid Junkies wil ik zeker niet missen!!

Waarschuw beheerder
De line-up is in ieder geval dik in orde...

Die is cker in orde!! En ik ga er ook echt heen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
k heb me in ieder geval vrij gevraagd :yes:
Alleen ff kijken wanneer m'n schoonma d'r verjaardag viert...
Maar komen doe ik, als staat de onderste steen boven :D :D :D

Zeg maar dat ze m verzet :D

Mijn 25 jarig huwelijk gaat voor :P
Is daar een lekker feest voor heb ik
ff goed uitgezocht he ( Karin ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn 25 jarig huwelijk gaat voor
Is daar een lekker feest voor heb ik
ff goed uitgezocht he ( Karin ;-) )

En DAT wil ik voor geen goud van de wereld missen :D:D:D
Dan ben ik alweer genezen, dus geen rede om thuis te blijven ;-p

(k)

Waarschuw beheerder
Net kaarten gehaald (en voor teqnology) heb er al helemaal zin in!

Chris
Waarschuw beheerder
Umek is zeer vet maar het kaartje is ook zeer duur :/
Waarschuw beheerder
donateur
Als je alleen voor Umek gaat, dan ist zeker duur :D

(k)

Waarschuw beheerder
En dan zul je zien dat ie (net als op DV 2004) niet komt opdagen hehehe!

Chris

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ja misschien ook maar ff een kijkje nemen ;p
Waarschuw beheerder
hier heb ik ook kaartjes voor. Het lijkt mij een fantastisch feest!

Waarschuw beheerder
Met zo'n line-up kan ik het niet maken om niet te komen....
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ja misschien ook maar ff een kijkje nemen ;-p

Helemaal uit je naad gaan bedoel je dan toch...kijken kun je ook voor de tv ;-)

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ja zekers dat het een gezellig feestje gaat worden wie niet waagd wie niet wint denk ik dan maar!! komt wel goed en cker dat je vrij moet nemen(Y)komt helemaal cool!!!(K)line up(Y)greatfull
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De line-up is id helemaal te gek...ben nu wel erg benieuwd naar de Time-table :yes:
't zal wel wikken en wegen gaan worden ;-p

(k)

Waarschuw beheerder
Aanwezig 8). Ik verwacht wel een sneeuwdecor!
Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig jo.. wat een line up zeg !! vooral HQ!! echt.. ik denk dat ik gewoon daar blijf staan!! bij hq GEHEGH:P anne savage wil ik zien en lab 4 en yoji natuurlijk eigelijk die line up is te vet!!!!!:D
Waarschuw beheerder
Toes zegt: is net zoiets als

"summerjam" - "winterjam"

of nie dan!

zo'n vaag vervolg op iets wat leuk was, maar die vervolg-versie is waarschijnlijk een stuk minder.. zegmaar..

moear jah whoeet ut nieeee x
--------------------------------------------------
:| Joh.. hoe kun je nou een zomerhitje met een DIKKE party vergeleken zoals DANCE VALLEY weet je wel waar je het over hebt?!?!!? .. dance valley we.. is eigelijk impulz zeg maar want dat werkt ook in de winter gegeven alleen een ander naampje! greetzz PEACE OUT!

Waarschuw beheerder
is eigelijk impulz zeg maar want dat werkt ook in de winter gegeven alleen een ander naampje!

Ben ik het niet mee eens >>> locatie is veranderd en is de line-up drie keer zo vet als de afgelopen impulzen bij elkaar :yes: ik ga wel ff kijkje nemen :D
Waarschuw beheerder
Prijskaartje is ook veranderd
Waarschuw beheerder
wat betreft die HQ line-up... moet je eens op de site van HQXL gaan kijken is ook helemaal niet mis
Waarschuw beheerder
Ga lekker met wat maatjes op de fiets!!!
Kan het eindelijk weer eens...

Waarschuw beheerder
nevermind, ik zie nu dat het gesloopt is :-s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij gaat t wel slagen vooral met kaartverkoop loopt t best goed!!!
Waarschuw beheerder
ga ook kaartje halen vrijdag! line-up is goeie!
Waarschuw beheerder
donateur
Het zou me dan ook niet verbazen als ie verkocht wordt(y)

(k)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een kaartje gehaald dit weekend! Was wel een duur weekendje zo, want ik heb ook een kaartje voor HQ XL gehaald en ik zag net dat Wasteland er weer aan zit te komen

(k)
Waarschuw beheerder
Ik ben naar de 1ste editie van Dance vallet winter edition geweest in spaarnewoude en vond 't een superfeest!

Nu het in de brabanthallen is, wat is het verschil tussen bijv. innercity en dit feest nu? Behalve DJ's e.d.

Waarschuw beheerder
Het verschil is dat er veel betere dj's zijn :yes:

Nee hoor ;), DV WE is meer techno en hardhouse georienteerd... Innercity gaat meer voor de crossover, club... Algemener zeg maar, maar ook zeker de moeite waard :yes: Deepdish, Erick Morillo enz enz (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ben 1 keer naar Innercity geweest en ik vond het niet leuk. Veel te veel kinderen en dat 1 richtingsverkeer is verschrikkelijk. Je moest uuuuuuuren ronddwalen daar....nee, dat vond ik niet leuk. Bij Dance Valley denk ik toch aan volwassener en leuker publiek. Wat betreft dj's...ze vertellen me dat de line up beter is dan die van Innercity, maar ik kom toch alleen voor de gezelligheid (k)
Waarschuw beheerder
de line up is misschien wel netjes, maar ze zullen het vast wel verklooien met de time-table......... zoals altijd

volgens mij gaat dit feest echt een tegenvaller worden.....
Waarschuw beheerder
donateur
dance valley die t verknoeit met time table? nooit last van gehad eerlijk gezegd!
Waarschuw beheerder
Nee hoor , DV WE is meer techno en hardhouse georienteerd... Innercity gaat meer voor de crossover, club... Algemener zeg maar, maar ook zeker de moeite waard Deepdish, Erick Morillo enz enz

Ik bedoel ook buiten de muziek. Waarom zou Innercity wel slagen en Dancevalley niet? Zijn toch beide feesten in een grote hal.
Waarschuw beheerder
kaartje in huis!en een goede locatie.....

en verder ik laat me wel verrassen.....
Waarschuw beheerder

Electronation 7

Anthony Rother

Dave Clarke

Ellen Allien

Godfather

Herr Arter

Keith Tucker

Terry Toner

Zo!Wat ga ik me hier vermaken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
de line up is misschien wel netjes, maar ze zullen het vast wel verklooien met de time-table......... zoals altijd

deze snap ik echt niet :s
Hoe bedoel je dat dan??

Heb nog nooit problemen gehad met een time tabel op Dance Valley. Hooguit dat 2 djs omgedraaid wordt of door omstandigheden uitvalt, maar dat kan toch altijd en is toch op alle feesten wel een keer zo?? :vaag:
Waarschuw beheerder
nee dat overal alle goeie dj's op dezelfde tijd draaien. en vaak veel goeie dj's op tijden worden geplaatst waarvan je denkt :S

op save dus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ach, er draaien er zoveel die goed zijn, ik heb daar persoonlijk ook nooit zo'n last van moet ik zeggen.

Ben allang blij dat het zo'n lekkere line-up is, dat betekent dat waar je ook wanneer staat je altijd goede kans maakt op een goede dj ;)
Ik denk juist dat het een topfeest wordt met deze line-up! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ach, er draaien er zoveel die goed zijn, ik heb daar persoonlijk ook nooit zo'n last van moet ik zeggen.

Ben allang blij dat het zo'n lekkere line-up is, dat betekent dat waar je ook wanneer staat je altijd goede kans maakt op een goede dj ;-)
Ik denk juist dat het een topfeest wordt met deze line-up!:bounce:

Ben 't helemaal met Rebelbitch eens :yes:...er zijn zoveel TOP dj's..ik vermaak me wel :kwijl:

Waarom zou Innercity wel slagen en Dancevalley niet? Zijn toch beide feesten in een grote hal

Volgens mij is de Rai veel groter en ongunstiger ingedeeld als de Brabanthallen..ik ga iig nooit meer naar Innercity :no: , maar verheug me wel op DVWE :bounce:

(k)
Waarschuw beheerder
Volgens mij is de Rai veel groter en ongunstiger ingedeeld als de Brabanthallen..ik ga iig nooit meer naar Innercity , maar verheug me wel op

Vond ik ook, te ver lopen naar andere zalen. hoop datdat in nieuwe brabanthalen niet is.
Waarschuw beheerder
donateur
Sexy corset Rebelbitch!

Thnx! (k)
Waarschuw beheerder
Ik zag net de timetable...helemaal top gewoon......3 uur lang Sven Vath..had ik nie verwacht man....helemaal YES BABY!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet wachten, ben al veel te lang niet echt uit geweest, wil ff weer flink feesten.

maar eerst ff tentamens doorworstelen :(
Waarschuw beheerder
donateur
maar eerst ff tentamens doorworstelen :(

Eerst de minder leuke dingen voordat je uit je bol kunt gaan...Na alle 't stressen is DVWE 'n heel lekker, leuk aangenaam cadeautje :yes:

Heel veel succes :flower:

:lief:

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst de minder leuke dingen voordat je uit je bol kunt gaan...Na alle 't stressen is DVWE 'n heel lekker, leuk aangenaam cadeautje

Da's waar! :) Wat dat betreft komt het ook perfect uit, ik ben dan nét klaar!

Heel veel succes

Dank je wel! :bah: :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nog paar weken!!!:d
Waarschuw beheerder
donateur
Nog mensen die naar de meeting gaan???:D

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk taz, zie ik jou ook weer eens ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je ook???:D

*Tazz is helemaal blij*

Waarschuw beheerder
donateur
line up = te goed :jaja:

sven vath ook eindelijk weer eens horen :jaja:
Waarschuw beheerder
o leuk! een meeting? Waar en hoe laat? Ik ben wel benieuwd naar de gezichten van de mensen hier.

(k)
Waarschuw beheerder
Welke dame wil met me afspreken op DanceVally?? laat dan ff weten..
Word wel gaaf avond goeie line up
:bounce: :YES:

Waarschuw beheerder
Jajajajajaja, kaartje in de knip, ons komen ook naar Den Bosch

Dit wordt weer een lange brabantse n8. :p:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan iemand mij vertellen of de kaartverkoop hard gaat?

of heb ik nog wel even... moet namelijk even wachten op mijn studiefinanciering ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:no:
Ik zou 't niet durven zeggen...kan niet iemand je kaarten ff sponsoren??? ;-)

Nog 15 dagen :bounce:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nja denk niet dat dat kan...

maar volgende week woensdag zijn er nog wel kaarten joh....

Hoop ik:(

Waarschuw beheerder
ik verwacht gewoon dat udc ook meegaat met id&t..prijzen verlagen of op 1 kaart 2 mensen binnen!!!

lijkt me wel zo netjes!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dus omdat het met id-t slecht gaat moet het ook met udc slecht gaan :S peter wat een onzin kraam je uit :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeg niet dat het slecht hoeft te gaan...
maar vind de prijzen belachelijk..dus mag de prijs van dv ook wel wat lager (y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik verwacht gewoon dat udc ook meegaat met id&t..prijzen verlagen of op 1 kaart 2 mensen binnen!!!

ID&T is gewoon weer wanhopig en gaat net als met Pleasuredome en N-Joy alles weggeven zodat er toch genoeg mensen komen die met het kopen van drinken e.d. toch nog voor een hoge omzet zorgen. :S

Volgens mij loopt het met de kaartverkoop van DV ook wel een heel stuk beter... dan gaan ze echt niet dit soort stunts uithalen, ze zouden gek zijn. Dit is puur een tegenoffensief van ID&T natuurlijk!

Ach, als er een schaap over de dam is....
laat ze maar komen met hun prijzenoorlog! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit er ook niet mee heb me kaartje voor dv al dus beetje minder als je nu opeens 2 voor de prijs van net als id&t.

maar prijzenoorlog lijkt me leuk als het dan maar wel goedkoper wordt;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 12 nachtjes slapen.... :bounce:
Waarschuw beheerder
Dancevalley winter is gewoon Impulz...maar omdat impulz waarschijnlijk niet meer liep ofzo maken ze er gewoon dancevalley van...dan loopt de kaarten verkoop gewoon weer beter...want normaal gesproken ging ik altijd naar impulz op die tijd naar de brabanthallen......
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 11 nachtjes slapen...:bounce:

Och Blondie, wat maakt 't ook eigenlijk uit...als we maar plezier, vette pret en 'n goeie lin-up hebben :yes:
Das 't belangrijkst :D:D:D

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Dancevalley winter is gewoon Impulz...maar omdat impulz waarschijnlijk niet meer liep ofzo maken ze er gewoon dancevalley van...dan loopt de kaarten verkoop gewoon weer beter

snap niet dat mensen dit blijven zeggen. Het kan best zo zijn, maar wat maakt het nou uit?? het gaat toch om de line up?? Die is gewoon vet!

En of het nou Impulz heet of DV, maakt echt geen reet uit, het wordt toch wel gaaf! :bounce:

Waarschuw beheerder
Dancevalley winter is gewoon Impulz...maar omdat impulz waarschijnlijk niet meer liep ofzo maken ze er gewoon dancevalley van...dan loopt de kaarten verkoop gewoon weer beter...want normaal gesproken ging ik altijd naar impulz op die tijd naar de brabanthallen......

Ik zie helemaal geen impulz in je archiefje staan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Die is niet voor de gek te houden, blondie...Sta je dan...

Verder vond je DV geweldig dus wat is precies het probleem???

Nog 11 nachtjes slapen....

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: 10 dagen :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.brabanthallen.nl/Upload/BBH5.jpg[/img]
[img]http://www.brabanthallen.nl/Upload/BBH%203.jpg[/img]
[img cacheid=00133a4200152ceb790bcad31a0078e10b]http://www.brabanthallen.nl/Upload/Nieuwbouwdance.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
Hoeveel mensen (kunnen er )komen op dance valley Indoor? Weet iemand dat?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
40.000
Waarschuw beheerder
donateur
nog nog nog

10 dagen!!!!
Waarschuw beheerder
Vrijdag komt mn studiefinanciering binnen, meteen een kaartje halen :bounce:
Waarschuw beheerder
volgens mij is studiefinanciering vandaag gestort hoor...:yes:

ga denk ook maar is een kaartje halen...:)
Waarschuw beheerder
Shit he, je hebt gelijk. Mn geld is binnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Go Hassan! Go Hassan! :9

Hmmm.... nog steeds 10 dagen!!!! :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vrijdag komt mn studiefinanciering binnen, meteen een kaartje halen

Pfff gelukkig ligt die tijd al ver achter me.....;-);-)

Yep nog steeds 10 dagen....:-(:-(:-(:-(:-(

maar heb er onwijs veel zin in........

Ik hoop dat ze de verwarming wel aan zetten...... UDC heeft nog wel wat goed te maken na die kou van HQ XL...
Waarschuw beheerder
donateur
Cold is just a state of mind...

Fris was 't wel ja! :9
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze de verwarming wel aan zetten...... UDC heeft nog wel wat goed te maken na die kou van HQ XL...

hehehe..ze zullen wel moeten! Op de DV site staat met grote letters "Let's turn up the heat!" .....owee als dat niet zo is!!!!!

(is alleen puur eigen belang: hoe warmer de hal, hoe bloter de dames ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
is alleen puur eigen belang: hoe warmer de hal, hoe bloter de dames ;-) )

Nou, daar trek ik me toch nix van aan...dan gaan we maar wat meer springen of ik zoek de warmte op ;-p

(k)

Waarschuw beheerder
Ik als belastingbetaler zit dus kaartjes te betalen voor studenten????????????? :(
Waarschuw beheerder
Waar is de Meeting...? Denk namelijk dat er wel meerdere EHBO posten zullen zijn...

Heb zelf perstoegang voor Dance Valley dus kan dan ook wel wat fotos maken maar moet ik wel weten waar dat is natuurlijk :)

En wat mij betreft mag het ook best warm worden daar, een beetje de sfeer van de zomer terugbrengen toen het ook enorm warm was :)

Maar ik ben erg benieuwd hoe een Indoor Dance Valley gaat worden denk dat de lokatie spaernwoude toch ook een hoop aan de sfeer toevoegd en een hal..... tja afwachten maar

Heb er in iedergeval erg zin in.

:yes: :Yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet onze kaatrjes ook nog halen, zou het uitverkocht raken ?
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet onze kaatrjes ook nog halen, zou het uitverkocht raken ?

Ik denk 't niet, maar tis ook niet nodig, des te meer ruimte hebben wij om te :bounce:

;-p

(k)
Waarschuw beheerder
Ja lekker! Ik heb echt zin om lekker te dansen! Nog een lange week te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat die uitverkocht wordt!!!

Waarschuw beheerder
Wel/niet? Wel/niet? Wel/niet?

Pfff... Ben er nog niet over uit of ik ga...

Daan, Peter, Tes? Hak de knoop eens ff door...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heet dan niet Daan, Peter of Tes, maar je moet gewoon gaan :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
meestal kun je bij ticketbox op internet een week van te voren niet meer reserveren. maar aangezien ze nu al niet meer op internet te reserveren zijn:S:S:S nu zijn ze 3 dagen te vroeg of gaat de kaartenverkoop erg hard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik las wel op de udc site dat ze een extra verkooppunt erbij hadden gedaan omdat het zo hard liep. Maar ja..nu met dat rare gedoe met innercity weet je het nooit natuurlijk. Maar ja...we gaan er toch een lekker feesje van maken he?

Waarschuw beheerder
Ik heet dan niet Daan, Peter of Tes, maar je moet gewoon gaan

Hahahaha...

Doen dan maar ;-)?

Waarschuw beheerder
extra verkooppunt??? het gaat gewoon via ticketbox. wat is daar extra aan? of is er een nieuwe sigarenboer in urk die ook kaarten verkoopt die via ticketbox lopen.???

Waarschuw beheerder
trend record :D die heefty altijd kaarten
Waarschuw beheerder
donateur
ik las wel op de udc site dat ze een extra verkooppunt erbij hadden gedaan omdat het zo hard liep. Maar ja..nu met dat rare gedoe met innercity weet je het nooit natuurlijk. Maar ja...we gaan er toch een lekker feesje van maken he?

:respect: The Lovely Elizabeth
Ben je nog geslaagd voor leuke kleding??? ;-)

Doen dan maar ;-) ?

Gewoon doen, joh we maken er 'n super feestje van :bounce:

(y)

(k)
Waarschuw beheerder
Hoi Missy Saint,

nee helaas.....niet geslaagd. Wel een leuk lingeriesetje van Marlies Dekkers in de uitverkoop gekocht :D

Maar ik heb van De Daan hele goeie tips gehad. Dus dit weekend maar weer eens shoppen!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
hihihi...:D

Maar lingerie van Marlies Dekkers is ook heel mooi om zo te dragen ;-)

Dan ben ik 's benieuwd na dit weekend..:yes:

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
(y)

ff off-topic
Waar dat dan????
Ik vind 't mieterse lingerie, alleen zo duur :S

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
marlies dekkers: :respect:

die nieuwe gezien met de "tatoes" van Schiffmacher?

errug grappig!
errug mooi!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had 'n mooie MD gezien, bruin met roze, alleen de prijs was ff slikken: 85 euro :/
Maar ik morgen ff terug naar de Bijenkorf, dan heb nl vrij, dus meer tijd :yes:
Thnx voor de tip, Elizabeth :kusje2:

(k)

Waarschuw beheerder
ha ha nu nog 9 dagen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Newrocks, je bent me voor...:D

idd nog 8 nachtjes to :bounce:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
na dit (k) wil je ook wel ontmoeten op DVWE, dat snap je toch wel :yes:
Lijkt me wel heel leuk :D

(k)
Waarschuw beheerder
GRRRRRRRRRRRRR ik moet werken en niemand kan invallen voor mij.....:( Maar voor de mensen die wel gaan:)Veel plezier!!!!!!!!!!:(

Waarschuw beheerder
Was zaterdag al in de brabant hallen voor mijn werk en ze waren al flink bezig met enkele zalen die ik gezien heb...............................................­.......
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah, nog 5 nachies!! :bounce:

( ze hebben die teringzooi van de Apres ski toch wel allemaal weggehaald daar uit die hallen he ;) )

Waarschuw beheerder
To rebelbitch:

UDC zit ook in organisatie van Apresski.
Denk dat die zaal gewoon hetzelfde blijft alleen die miljoen bierglazen gingen er na afloop uit.
Om je jas op te hangen wordt veel loop werk, was zaterdag ook al t geval!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En hoe is het nu met de parkeergelegenheid daar?? weet iemand dat?

Waarschuw beheerder
Is nog steeds hetzelfde wat ik gezien heb.
Waarschuw beheerder
donateur
veel loopwerk voor jassen???
Waarschuw beheerder
Even halen, 4 x DANCEVALLEY WE + 2 x HQ = € 246,50 pfffffffffffffff........

:no: :no:

maar............... DAN HEB JE OOK WAT!!!! :yes: :yes:

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!­!!!!!

enne, desnoods zonder jas, hahahahah.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 5 nachtjes slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jas maar in de auto laten liggen dan... :)
Waarschuw beheerder
Nog steeds 4.........

of zullen we er 2 overslaan? :gaap:

Waarschuw beheerder
nu ben je mij weer voor missy:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
het is bijna zover :)

Gisteren met een maatje oude herinneringen opgehaald van 4-elements en Impulz.. De verhalen kwamen weer naar boven B)..en nu voel ik me dus net zo'n klein kind die zit te wachten op zn sinterklaascadeautjes :$ :$ :$

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga wel heen, en ik denk persoonlijk dat het een super feestje wordt !!!

Tot Zaterdag Mensen!!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
en nu voel ik me dus net zo'n klein kind die zit te wachten op zn sinterklaascadeautjes

En met jou nog vele anderen....
Voor mij is 't ook n'Sinterklaascadeautje, dus...:D
Als ik die ouwe daar zie, zal ik 'm meteen bedanken O:)

nu ben je mij weer voor missy ;-p

hihihihi 8)
Vanavond is de eer aan jou :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
nee nog 3 nachtjes missy
Waarschuw beheerder
donateur
Jongens als jullie nou allemaal zo enthousiast blijven doen, krijg ik er ook weer zin in... dus wie wil voor het goede doel ff van de daken schreeuwen dat dv leuk wordt???

Gaan er nog mensen naar de meeting? Want er komen niet zo heel veel bekenden van me...

Waarschuw beheerder
donateur
DV wordt leuk Tazzie!! komt helemaal goed B)

ik weet niet of ik naar de meeting ga, meestal komt het er bij mij nooit van :X
Waarschuw beheerder
donateur
Ja TazzieGirl: GEWOON KOMEN!!

oh en ff dit nog:

[spam mode on]

Check dit topic even a.u.b.: Proteus 1 jaar in Nederland :flower:

[spam mode off]

ThnX! (y)
Waarschuw beheerder
Jongens als jullie nou allemaal zo enthousiast blijven doen, krijg ik er ook weer zin in

Dance Valley Winter Edition wil je echt niet missen, wordt het leukste indoor-feest van 2004 :bounce:
Waarschuw beheerder
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Ik kom gezellig naar de meeting! kom jij ook dan tazziegirl?

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tuurlijk word het leuk!!!!!!!!!!!!!!

Meeting of niet, ik ben er....

Alleen.......... wat doen we aan???
(voor de meiden dan...)
Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk weinig...

Weet iemand toevallig of je een digicam mee naar binnen mag nemen?
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehehe, ok ok ok ik krijg stiekem beetje zin in... ;)

we gaan weinig aandoen!!!

En we komen allemaal naar de meeting...B)

Maar goed, ik ga ook anar de meeting... wil iemand met mij meeten???;)
Waarschuw beheerder
Nou, volgens mij staan er hierboven wel een paar die interesse hebben........ :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jongens als jullie nou allemaal zo enthousiast blijven doen, krijg ik er ook weer zin in... dus wie wil voor het goede doel ff van de daken schreeuwen dat dv leuk wordt???

Wijffie, dit wordt gewoon 't feest van 't jaar....want wij zijn allemaal daar :9
We maken er gewoon 'n super nacht van, want gezelligheid begint bij jezelf ;-)
En tuurlijk wil ik je meeten :yes:
Hou deze ook ff in de gaten:
https://vip.partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/720389

Ik zou 't niet op met 'n digicam wagen, Assistent Herder, want bijna op elk feest worden ze in beslag genomen :yes:
Ik neem zelf oook 'n 400 iso wergwerpcam met flits mee, daar maak je hele mooie foto's mee (y)

Nog 2 nachten (want ik ga nu al slapen :gaap: )

*des te sneller is ie voorbij :D *

8)

(k)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
Feest in de huuuuuuuut !!!!

[img cacheid=000745f90013a97384d9a20b1a007b32e3]http://www.asianinfo.org/asianinfo/malaysia/pictures/hut.jpg[/img]

Waar is n meeting ? :bloos:

Nie dak m zal vinden maar da boeit nie :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ow k zie t al ... bij de ...

EHBO

[img]http://home.planet.nl/~haan0606/ehbo.gif[/img]
Waarschuw beheerder
:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk weinig...

Weet iemand toevallig of je een digicam mee naar binnen mag nemen?

Heb er nog nooit problemen mee gehad.... maar het blijft een gok!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook present! :yes:

Kom ook wel ff koekeloeren bij de meeting!

Moet toch die ouwe taart eens meeten he :9
Waarschuw beheerder
donateur
hey lekker stuk, had je 't over mij???

Tuurlijk ga ik jou treffen, maar die anderen tref ik bij Proteus ;-p
Maar voor jou wil ik speciaal naar de EHBO komen :yes:
Dat heeft die ouwe taart wel voor je over :9

Waar was je trouwens zo lang???
Ik heb je gemist :kusje:

(k)
Waarschuw beheerder
waar is de meeting dan kom ik miss ook wel ff langs
Waarschuw beheerder
donateur
hey lekker stuk, had je 't over mij???

Hey MiSsY nu ook al hier aan t sjansen ;)
Je krijgt er ook nooit genoeg van he :D

Meeting?????
Heb ik weer wat gemist ????

Maar ja ik kan zowiezo niet de hele tent door crossen
ivm met de rolstoel duwen.Tenzij er genoeg vrijwilligers
zijn die helpen duwen o:)

Heb er GRUWELIJK veel zin in :P

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik duw wel, hoor Bassmom

Heb er GRUWELIJK veel zin in ;-p

Morgenavond nog 3 uurtjes werken en dan heb ik vrij tot en met maandag :D

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Missy Saint, bedankt, ik heb er weer zin in!!!!!:D Woehoeeeeeee!!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....en zo hoort dat ook :yes:

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe!

We gaan uiteraad een meeting houden he?;)

Of niet soms?;)
Waarschuw beheerder
donateur
Missy Saint... je laat me :bloos:

Ga je me verzorgen bij de EHBO dan... Neem je je massagekit mee... :9 O:)

Ik heb ineens ook superveel zin gekregen in Dance Valley! :D
Waarschuw beheerder
meeting is bij proteus voor! :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
morgen is het zover!!! :D :D :D

Krijg vanmiddag nog even uitslag of ik een nieuwe baan heb of niet, zou helemaal een mooi begin zijn van het weekend :)

Maarja.. ff afwachten, baan of niet, MORGEN FEESTEN!!!! :D
Waarschuw beheerder
joehoeeeeeee morgen FEESTEN!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oe feestbeestje1983..kom jij ook naar de gezellige meidenmeeting?

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh gaan jullie dan theeleuten, koekjes eten en roddelen 8)
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaa, en ik neem een draagbare dvd speler mee zodat we Oprah kunnen kijken!
Waarschuw beheerder
donateur
Ojeeeeee... zal ik dan maar een doosje tissues meenemen!!!
Waarschuw beheerder
is het eigenlijk uitverkocht???????
Of kan ik morgen aan de deur een kaartje halen?
Waarschuw beheerder
Je kan aan de deur kopen. Staat op de site.
Waarschuw beheerder
thanx dat wou'k ff weten :D
Waarschuw beheerder
zou er bij feesten nou veel aan de deur verkocht worden?
Waarschuw beheerder
zekers nog genoeg.
Zijn altijd mensen die op het laatste moment nog gaan omdat ze zo erg twijfelen om wel of niet te gaan (net als ik).
Waarschuw beheerder
donateur
Waar is nou eigenlijk de meeting?

en quipers, waarom moet je zo nodig bij een meiden meeting zijn??? O:)

bang dat de meiden een andere gozer zien?;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Neuh want mij zien ze toch niet staan...

Maar vind het mijn taak om verdrietige meiden te troosten bij Oprah Winfrey ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laat je me anders ff zien waar precies de meeting is en wie er allemaal aanwezig zijn?;) want ik ken ze niet...:$
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
kuip gaan we ook naar de meeting ?:) ik wil tazzie wel ff ontmoeten o:) :$
Waarschuw beheerder
donateur
Ja natuurlijk gaan we nara de meeting, we dwalen wel lekker door die Brabanthallen en zien wel waar we stranden...

Eindstation: Flugelstand O:) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Diminish, ik ben helemaaaaal niet boeiend of lief hoor...;) trust me, you really don't want to...

Edit: bij nader inzien, volgens mij was t toch iemand anders...:$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
by the way zegt ze dan :P maar ik heb je niet gezien ... stond vast TE hard te hakken ;) (oeps)
lekkere binnekomer weer..
dat moet wel bij bass-d geweest zijn niet ?
Waarschuw beheerder
donateur
meeting
ben ik wel
als ik heen kan
Waarschuw beheerder
donateur
ehhh nou, ik had van quipers begrepen dat je op hard bass met m was en opt laatste, op outblast samen met m stond te hakken, maar ik zie ineens in je agenda dat je helemaaaaaal niet op hard bass bent geweest...:$ dus ehhh, misschien toch soort van verkeerd gedacht...?;)
Waarschuw beheerder
er wordt niets anders van je verwacht ;)

huh ik was wel op hardbass ... laatst in utrecht ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik stond ook bij outblast op ahrd bass
Waarschuw beheerder
donateur
ehhh we hebben daar nog ff gedag tegen elkaar gezegd xantrex...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Diminish, had je een grijzig shirt aan? Beetje zwart/grijs motief?
Waarschuw beheerder
donateur
hopelijk op DV weer
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk gaan we gedag zeggen...;)

(of doelde je er eigenlijk niet op?:$)
Waarschuw beheerder
donateur
doelde ik op
Waarschuw beheerder
donateur
Dimi had een grijzig/blauw shirt aan...

Heb nog een geweldige foto van ons, maar daar sta ik te charmant op dus die krijg je lekker niet te zien :P

Maar ik zal jullie wel aan elkaar voorstellen :yes:

Moet ik gelijk maar weer een pak rijst meenemen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee doe maar niet, maar ik heb m volgens mij toen ook al gezien, (of t was iemand anders die over me voet banjeerde)...

Maar ik betwijfel of jij mij nog wel zal herkennen...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zin in :D
Waarschuw beheerder
whoeha en nu banjerde ik ookal over je voetje heen :o :P
Waarschuw beheerder
ik had een donkerblauw lichtblauw seismic shirt aan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja volgens mij was jij dat ja... :[

Nou, dan weet ik wat me te doen staat... Dus als je iemand aanziet rennen die dan ff heel fijn aantal keer op je voeten gaan springen, ben ik t...;)

Heb er zin aan!!!

Helaas kan een bepaald persoon er niet bij zijn, wat ik dus erg jammer vind...:(
Waarschuw beheerder
donateur
Kuipje, waar wil je die oude taart gaan meeten???
Ik heb er MEGA veel zin in :yes:
:bounce: :xtc: :bounce:
YIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er ook uberveel zin in... B)

Alleen heel erg jammer dat er een bepaald persoon er niet bij kan zijn...:(

Maar waar is nou eigenlijk de meeting? Bij de ehbo? of ergens anders? hoelaat? want dat begrijp ik nou ff niet echt goed...:$
Waarschuw beheerder
donateur
Maar gelukkig ben ik er :D ;)

Heb ook wel zin in een meeting..zijn er nog mensen die mij wel eens zouden willen ontmoeten O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ohw ja, das waar jij bent er ook joh!!!:D:P
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk!!!! :yes:
Why not...
Zover ik weet is er 'n meeting bij Proteus ;-)
Dus wie zin heeft zien we gewoon...

(k)
Waarschuw beheerder
Ikkuh ook, ikkuh ook ikkuh ook :)

Meetings yeah yeah :)

Ik ga proberen ze allemaal even af te lopen (als het te vinden is...) want zullen wel meer EHBO's zijn neem ik aan...

Maargoed ik gaat het proberen en dan zeker bergje fototjes maken :)

Tot vanavond all!
Waarschuw beheerder
donateur
doeiii, tot vanavond!

(K)
Waarschuw beheerder
Hoe laat zal het echt interessant worden dus niet alleen de artiesten maar ook aantal mensen....???

19.00 is way to early maar wat is een mooie tijd....

tijdens DV in de zomer had ik spijt dat ik er niet eerder was maar nu...... ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben er rond 2200 uur. Dan zal het toch wel redelijk druk zijn?
Waarschuw beheerder
kan je aan de deur nog kaarten kopen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb het al gezien ;)

wordt dus toch nog leuk vanavond :D :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Hier ook!!!
We moeten vanuit Maastricht vertrekken en gaan dus om 20.00 uur thuis weg :yes:
Als ik er maar ben voor Dj Jean
See ya all Laters :kusje2:

(k)
Waarschuw beheerder
Vanuit rotterdam ook rond 20.30 weg maar ff met de auto want verschil tussen laatste trein en eerste trein is wel erg groot..... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Missy ik zal dan ook wel ff langs Proteus hobbelen om jou te meeten, maar ik ben sowieso wel om 1 uur voor bij de EHBO te vinden! :9

Tot vanavond party people!

:bier: :bounce:

woei! :D

Waarschuw beheerder
donateur
voel me een beetje gebroken nu!

maar toch zin! :jaja:
Waarschuw beheerder
Tot straks ben er denk ook rond 10 uur 8 uur half 9 weg uit alkmaar
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een kwartier en dan begint het :D..daar zal ik niet bij zijn...rond een uur of half tien hoop ik te :bounce: -en :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nog zo gaar als n kameel van gisteren maargoed ... dadelijk gaak maar s kieke :yes:

Waarschuw beheerder
Het was weer een gruwelijk feestje!!