Partyflock

Forumonderwerp · 690911
Ik weet dat we de gewone DanceValley nog niet eens gehad hebben, maar ik vroeg me af of jullie denken dat dit kan slagen? Ik zelf heb mijn twijfels.

UDC had al ooit een Winteredition georganiseerd. Vrienden van mij waren uit in Amsterdam en kregen gratis kaarten want de kaartverkoop liep voor geen meter. Ze noemde het ook één van de treurigste feesten ooit.

Maar die was tenminste nog op Spaarnwoude zelf met verwarmde tenten. Deze keer is het in de Brabanthallen in Den Bosch. Dat is toch geen DanceValley meer?

Tuurlijk moet je het afwachten tot er meer details (line-up etc.) bekend worden, maar ik ben sceptisch. Jullie?
laatste aanpassing

sceptisch

Me to

ID&T heeft ooit een winter Mysteryland georganiseerd in Utrecht, was ook anders maar het is maar net met wat voor instelling/verwachting je er naar toe gaat.
Binnen en buiten feesten kun je niet e vergelijken, geef het een kans zou ik zeggen in plaats van gelijk negatief te denken.
Real Jojo, heb je helemaal gelijk in. Maar het is al een keer eerder mislukt...

ach..

gewoon afwa8ten

Maar het is al een keer eerder mislukt...
============================================ ==========
Maar die was toch op een heel andere lokatie als nu?
Dus ook dat kun je niet vergelijken ;)
Ik zie het gewoon als een Impulz indoor editie met een andere naam :yes:
Ik zie de eerdere poging van UDC om in de winter een DV te organiseren niet als een mislukking.

Ok, ook bij mij staat dat feest niet superhoog in mijn favorieten lijstje. Maar hat had toch wel wat.

Midden in de winter, verwarmde tenten welke verbonden waren door verwarmde , smalle gangen.

Leuke muziek, lekker sfeertje voor een (toen nog) redelijke prijs.

Ik denk wel dat die DV geslaagd is door de locatie.
Of dat in de brabanthallen (wat ik persoonlijk een :kots: locatie vind) ook gaat lukken vraag ik me af. Maar denk wel dat ik het een kans ga geven.

Tja ik vind ut ook een soort Impulz, maar dan met een ander naampje in de nieuwe Brabanthallen!!

Maar aangezien 4 Elements in de Brabanthallen 4 september is afgelast, zal ut wel een soort vervanging worden van ..... Op de site stond ook dat de meeste DJ's van 4 Elements bij DV Winter zouden zijn!!

Dus idd afwachten maar!!! :flower:

Ik ga er iig wel naar toe!! :jaja:
Ik zie het gewoon als een Impulz indoor editie met een andere naam

Maar aangezien 4 Elements in de Brabanthallen 4 september is afgelast, zal ut wel een soort vervanging worden van ..... Op de site stond ook dat de meeste DJ's van 4 Elements bij DV Winter zouden zijn!!

:yes: :yes: Is dus gewoon een soort van kruising tussen 4E en Impulz Indoor maar dan met een andere naam.
Ach, what's in a name? As long as the line up's good :D

En ik ben ook van de party ja! :bounce:
ik ben er ook zeker bij! :yes:
Waarom zou dit niet kunnen slagen? alleen vanwege de naam? ach, een naam zegt lang niet alles.

:bounce:
Denk ook wel dat dit gaat slagen! UDC zet wel wat leuks neer, ben ik al van overtuigd!

Impulz december editie's zijn tot nu toe (voor mij) allemaal geslaagd!

Ik wacht de line-up van Thunderdome (moet wel stukken beter zijn als afgelopen jaar) af, maar denk nu al dat het DV indoor gaat worden :9
Maar die was tenminste nog op Spaarnwoude zelf met verwarmde tenten

dat had wel zijn charmes ja

Ik zie het gewoon als een Impulz indoor editie met een andere naam

ik hoop van niet maar ben bang dat het daar op neer komt

Misschien omdat Impulz nooit echt goed geslaagd is ( op outdoor na dan)
Proberen ze het met de naam van Dance Valley

Artiest Mandark
We shall see, zolang Umek & Kanzyani maar komen...
Als jullie op de site van udc kijken en dan bij 4 elements is afgelast kun je zien dat de brabanthallen helemaal gesloopt worden en dat daar met dance valley indoor een heel nieuw en modern complex staat :yes:

Dus aan de lokatie zal het denk ik niet liggen ;)
Ik zeg ook niet dat de Brabanthallen slecht zijn ofzo. Maar de heuvels van Spaarnwoude zijn zo'n belangrijk onderdeel van Dance VALLEY, dat ik het een vreemde plek vind voor deze Winter Edition.

komt helemaal goed ...wacht maar af ghehe
Ik vind het ook vreemd hoor die indoor... heb er ook al eens een topic over geopend ;)

Maar mijn zorgen ook niet ;)
Ik hoop op een mooi feestje, maar als de line-up ongeveer hetzelfde zal zijn als 4 elements hoor je mij cker niet klagen (qua techno dan!):
mauro picotto, marco remus, michel de hey, umek, preach, en godfather speedy J
Hoop dat dit wel doorgaat :D

Is dan gelijk een verjaardags en
huwelijksdag feestje :D:P

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Sceptisch.... tja, ben ik altijd...

Zolang Umek, Kanzyani, Preach en Speedy J Live meekomen van de afgeblazen 4 Elements vind ik het allemaal ok (Y)
Gefeliciteerd Bassmom. :D
Gefeliciteerd Bassmom :D

:bloos: Thnx
Maar dat duurt nog wel ff ha ha

Duimen dat t doorgaat met ongeveer
dezelfde line up als 4 Elements :P:P
Dan ben ik dik tevreden :D:D
Altijd makkelijk om je trouw en verjaardag op 1 dag te vieren, dan kun je je trouwdag tenminste niet vergeten! :D

Las dat er 40000 mensen naar de dv winter editie kunnen....dan worden die nieuwe brabanthallen echt groot.
Ben benieuwd.
Op zich leuk bedacht maar als je een uniek concept hebt (want dat is dancevally) moet je niet te commercieel worden en over de top gaan, een feest houdt juist z'n charme wanneer het uniek blijft.... beetje jammer dus!
Kijk naar id&t, eerst waren alle feesten ram uitverkocht en tegenwoordig geven ze feesten waar ze gratis kaarten voor uitdelen!! De voorverkoop loopt voor geen meter!! Op sensation gratis kaarten voor ambasadeur (hoe schrijf je dat???) in de arena.... CONCLUSIE: beetje jammer

DAt is toch dat urban feest ofzow jah dan zou ik die kaarten ook gratis weggeve...
Maar de heuvels van Spaarnwoude zijn zo'n belangrijk onderdeel van Dance VALLEY

idd in de brabant hallen is het geen valley meer,
dan heb je eerder de dancehall.

en bij dancehall denk ik weer aan iets heel anders
Och, een eerste feest van iets heeft altijd gewenning nodig. Sensation had ook een jaartje nodig voordat het echt goed van de grond kwam. Niet zozeer qua kaarverkoop, maar wel qua concept.

Maar Winter Edition hebben ze al een keer eerder geprobeerd en toen hebben ze zoveel gratis kaarten rond moeten delen dat ze het tot nog toe geen tweede keer hebben geprobeerd.

gewoon afw88 indd :yes:
Artiest Philae
hier ga ik zeker wel heen! :D:D
Bij Brabanthallen is een start gemaakt met de nieuwbouw van twee evenementenhallen van totaal 15.000 m². In december 2004 zullen twee nieuwe multifunctionele beurzen en evenementenhallen worden opgeleverd. De totale oppervlakte van Brabanthallen bedraagt dan ruim 44.000 m². Brabanthallen wordt hiermee in één klap de derde grootste beurzen- en evenementenlocatie van Nederland.

Dit heb ik net vd brabanthallen site geplukt. Het wordt van de grond af opnieuw opgebouwd, dus ik ga er gemakshalve van uit dat ze alle 'foutjes' vd vorige constructie eruit halen en je kan er haast wel zeker vanuit gaan dat ze iets met de acoustiek gaan doen. Die zal ook wel vet worden (met de HMH in het achterhoofd) willen de brabanthallen serieus genomen worden. Ze timmeren daar flink aan de weg in Brabant, dus qua locatie ben ik niet zo ongerust. En qua line up ook niet, aangezien we dit jaar al genoeg getrakteerd worden door udc. En vergeet niet dat het dit jaar een jubileum jaar is voor dance valley. Ik gok dat ze hier ook wel zullen uitpakken met een top line up.........
wij hebben er goede vertrouwen in word zeker wel een leuk feessie daar en inderdaad bij udc krijg je na ons gevoel velen malen meer waar voor je geld dan bij sommige anderre feesten

wij hebben er goede vertrouwen in word zeker wel een leuk feessie daar en inderdaad bij udc krijg je na ons gevoel velen malen meer waar voor je geld dan bij sommige anderre feesten

Helemaal mee eens!! :jaja:
laatste aanpassing
Als de line-up van 4-elements wordt meegepakt ga ik cker weten!!Helemaal als Marco Nastic ook komt want vond et een beetje vaag of tie nou op 4-elemts zou komen of niet. Ik kijk puur naar de line-up en dan bepaal ik wel of ik ga niet omdat het geen 'echte dance valley' meer is. Nou en??
Misschien neemt UDC wel een voorbeeld aan ID&T en gaan gratis kaarten weggeven op DanceValley! :yes:
laatste aanpassing
Ut is gewoon een nieuwe naam voor Impulz maar omdat impulz nooit uitverkocht raakte doen ze nu een andere naam die meer mensen aantrekt denk ik!
Als de line-up bekend word gemaakt gaat het balletje wel rollen denk ik (of niet).

2 suspie

Id-t nam toch een voorbeeld aan van udc, die begonnen toch met kaarten strooien!

Wanneer dit een goede line-up wordt, kan udc 2 vliegen in 1 klap slaan, en gaan er minder mensen naar innercity en gaan er minder mensen naar thunderdome!
Het is inderdaad op de locatie en datum van Impulz Indoor, maar het heet Dance Valley winteredition om het 10-jarig bestaan van dV te vieren.

Ik denk dat dit ook eenmalig is. Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.

ik zal jullie zeggen....
word een klapper:-p
meer ken ik en mag ik dr nog niks over zeggen..
ltrzzzz

Dat wordt dan de 3e keer dat ze het proberen

want ze hebben het ook in Barcelona gedaan met

oud en nieuw,was trouwens ook niet uitverkocht

maar wel een erg goed feestje !!!
Zelfde datum als Thunderdome. :(
Das minder.

Zie t nog wel aan.
Je ziet het nog wel aan? Jij GAAT gewoon met ons mee naar DV WE :yes:
Ik kidnap je wel ofzo :[
Artiest Boté
technoproducer Hertz draait op de wintereditie..

Zooooooooooo benieuwd...
Ja baas.

Heb hier ook nix meer te zeggen.

(k)
Flop
Ja baas.

Heb hier ook nix meer te zeggen.

Dat je het ff weet!
Maar ik/we heb alleen maar het beste met je voor hoor :lief:
Wordt echt wel vet..Verwacht een goede line-up van UDC..
cristian varela draait ook op het feest.
laatste aanpassing