Partyflock

Forumonderwerp · 688045

Waarschuw beheerder
hardstyle word steeds harder en vetter...als je kijkt naar een party twee jaar geleden en een party nu...dan is de hardstyle...de livesets van de dj's er zeker zwaar op vooruit gegaan..!! eens of oneens??
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
hmm :s vind dat het ongeinspireerde bagger is geworden...

Waarschuw beheerder
Duh.....
Waarschuw beheerder
mwa.... eens :jaja:

Waarschuw beheerder
[img]http://www.confuzed.nl/images/looser.gif[/img][img]http://www.confuzed.nl/images/looser.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle gaat steeds meer naar hardcore en oldschool...... Dus in dat opzicht wordt het wel beter ja 8)
Waarschuw beheerder
:s dat is alleen maar kut... :S oldschool kun je niet maken :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oneens, hardstyle (n)
Waarschuw beheerder
Er valt geld te verdienen in de hardere regionen.. dus veel hardstylers.. (vaak EX hardcore)schaamteloze overstappers, en trackjatters ruiken het grote geld.

Ik denk dat als het echt richting HC gaat, de HC zo mainstream wordt dat de terror straks de hardcore van nu wordt..

Op de terugkeer van dana etc. na heb ik dus geen problemen met de verharding
Waarschuw beheerder
jah zijn wat leuke nieuwe platen maar vond de oudere hardstyle wel wat 'stampender'....nu is het idd ongeinspireerd (op wat uitzonderingen na)

hardstyle(n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hardstyle is kut...
mijn mening...

kijk naar dana...verneukt nu elk feessie terwijl ze vroeger egt super was...
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet beter of niet slechter, ik vind het gewoon nog steeds vet :)
Waarschuw beheerder
Wie heeft die gigantische baggertracks, Here's Johnny 2004 en Funky shit [deepack remix] gehoord?

Als men zelfs nu al gaat teren op 'klassieke' HS platen...

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Hardstyle wordt slechter en slechter. Toen het nog net nieuw was, toen het nog geen hardstyle heette en nog maar weinig mensen ervanaf wisten, toen had je pas goede hardstyle. Toen Qlimax nog niet gehyped werd, toen er BeB 1 was. Jammer dat sindsdien de hardstyle ''ontdekt'' is, het sloeg bij het grootte publiek aan, en het is allemaal veel te commercieel geworden. Het grote publiek is niet kritsch, dus er hoeven geen goede platen gemaakt te worden om geld te verdienen. Resultaat: bagger.
Waarschuw beheerder
Kvind et ckr knap an maar et moet wel Hardstyle blijven en geen Hardcore worden zal ik heeeeeeeeel jammur vinden Hardstyle is en blijft mijn style (Y):D

Waarschuw beheerder
Hardstyle echt wel lekker :[
Waarschuw beheerder
Hardstyle wordt slechter en slechter. Toen het nog net nieuw was, toen het nog geen hardstyle heette en nog maar weinig mensen ervanaf wisten, toen had je pas goede hardstyle. Toen Qlimax nog niet gehyped werd, toen er BeB 1 was. Jammer dat sindsdien de hardstyle ''ontdekt'' is, het sloeg bij het grootte publiek aan, en het is allemaal veel te commercieel geworden. Het grote publiek is niet kritsch, dus er hoeven geen goede platen gemaakt te worden om geld te verdienen. Resultaat: bagger.

Volkomen mee eens..!!! :yes: zo denk ik er precies ook over...

de mensen zijn te gauw tevreden en nemen alles gauw voor hun kiezen :[ dat is jammer daar aan gaat de hardstyle kapot... er moet meer progressie in zitten....

Waarschuw beheerder
steeds harder: ??:/ zou kunnen weet ik nie...
steeds vetter: eeuhmm.... NEE! :no: :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle word steeds harder en vetter...als je kijkt naar een party twee jaar geleden en een party nu...dan is de hardstyle...de livesets van de dj's er zeker zwaar op vooruit gegaan..!! eens of oneens??

alleen als ik het maak :jaja: 8)
Waarschuw beheerder
er komen steeds minder originele/vernieuwende nummers uit
vroeger vondt ik hardstyle nog wel leuk, nu ben ik het toch echt een heel eind beu
Waarschuw beheerder
Als harder beter is, dan ga gewoon naar hardcore luisteren :S

En nee, ben het er NIET mee eens. Het is inderdaad ongeinspireerde bagger geworden.

Bijna alles wat nu uitkomt is geript en het meerendeel van de muziek bestaat nu uit "verkrachte" oude hardcore platen :S Verder is de opbouw van de meeste nummers hetzelfde en de orginaliteit is dus ver te zoeken.

Maar goed, deze discussie werd hier meer dan een jaar geleden al gevoerd en is nu al wel 100x voorbij gekomen :S

Waarschuw beheerder
Is niks, was niks en gaat nooit wat worden ook.

Waarschuw beheerder
Hardstyle is voortgekomen uit hardtrance. ''Early'' hardstyle lijkt ook beetje op hardtrance, mooie muziek, maar het beukt wel lekker door, waardoor ik (early) hardstyle leuker vind dan hardtrance. T'is echter steeds harder gaan worden en tegenwoordig lijkt het idd meer en meer op hardcore. Het zal nooit hardcore worden, hardstyle blijft een opzichzelfstaande stijl, maar hoe meer het op hardcore gaat lijken, hoe slechter het word.

Waarschuw beheerder
donateur

Ben het hier ook helemaal mee eens!!!

T word juist steeds kutter, ook een enb al rip off...nou vind ik een remix van een nummer best leuk...niks mis mee!
maar bij hardstyle is het gewoon net ff TE, dat maakt het voor mij kermismuziek....en het heeft zichzelf daardoor verlaagd naar het apres ski niveau!
Ik zie het niet meer als serieuze muziek....

Waarschuw beheerder
nou vind ik een remix van een nummer best leuk...niks mis mee!
maar bij hardstyle is het gewoon net ff TE

Idd, als ik een hardstyle remix hoor van het heilige Born Slippy, en nog wel een zielige remix ook, dan denk ik waar gaat dit over?
Waarschuw beheerder
donateur
de geluiden die nu gebruikt worden voor de 'melodie' binnen een track, zijn tegenwoordig bijna altijd hetzelfde :(

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Idd, als ik een hardstyle remix hoor van het heilige Born Slippy, en nog wel een zielige remix ook, dan denk ik waar gaat dit over?

Geld :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alles draait om geld;)

Waarschuw beheerder
oneens, geef mij maar lekker de eerse 2 cd's van Qlimax:jaja:

Waarschuw beheerder
Niet alles draait om geld....ik heb het op dit forum al tien keer eerder gezegd.... de slechte hardstyle overschaduwd de goeie hardstyle, want er wordt nog steeds goede hardstyle gemaakt.. probleem is alleen dat er te weinig goede hardstyle wordt gemaakt, en dat het grootste deel gewoon kut is.. Het was vroeger inderdaad veel beter dan nu... maar toch kan ik op al die 'baggernummers' wel goed los gaan, omdat hardstyle gewoon heerlijk klinkt op een feestje..

Waarschuw beheerder
Niet alles draait om geld

In de muziekbusiness wel

maar toch kan ik op al die 'baggernummers' wel goed los gaan, omdat hardstyle gewoon heerlijk klinkt op een feestje

:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Jij snapt t :D

Het is gewoon alleen maar erger geworden. Luister voor de grap een naar de nieuwe "plaat" van die idioot van een Mondello. We jatten een melodietje uit Tetris (bestond al langer maar is bekend van Tetris), we flikkeren er een hoop harde bassen doorheen, simpel basslijntje dat mn oma ook nog kan produceren, klaar is Daniele.

Ten tijde van Yoda - Definetely, toen was Hardstyle pas Hardstyle. Wat je tegenwoordig hoort noem ik Harkstyle, boerendiscoherrie, kutlawaai!

Zo, da's eruit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Valt wel mee toch?!

Waarschuw beheerder
nee :no:
vond t 2 jaar geleden duidelijk beter..
maja tijden veranderen
Waarschuw beheerder
het gaat idd meer richting oldschool/hc dat vind ik wel beter maar de kwaliteit van de platen op zich verslechterd cccckkkeer

logisch ook, hardstyle wordt gehyped, dus groter publiek, minder kieskeurig , slaat toch wel aan.

Waarschuw beheerder
K heb t nooit begrepen, als je hard wil horen ga dan gewoon hardcore luisteren en niet
"zo hard mogelijke" hardstyle :S
Waarschuw beheerder
Ten tijde van Yoda - Definetely, toen was Hardstyle pas Hardstyle. Wat je tegenwoordig hoort noem ik Harkstyle, boerendiscoherrie, kutlawaai!

Zo, da's eruit...

:D PRECIES!!!!!!!!!!!!! :respect:

toen hardstyle nog geen hardstyle werd genoemd ;) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hardstyle vind ik alleen maar achteruit gegaan en nog steeds gaan....
Waarschuw beheerder
Hardstyle was pas vet in de tijd toen Derb - Derb er pas was (alhoewel dan praat ik nog over hardhouse). Toen waren er nog kwalitatief goede releases, nu komt er toch al zeker een jaar alleen maar bout uit

Waarschuw beheerder
toen hardstyle nog geen hardstyle werd genoemd

Precies:yes:

Hardstyle was pas vet in de tijd toen Derb - Derb er pas was (alhoewel dan praat ik nog over hardhouse). Toen waren er nog kwalitatief goede releases, nu komt er toch al zeker een jaar alleen maar bout uit

Derb - Derb:kwijl:

Waarschuw beheerder
Oneens.... harder is niet altijd beter !

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
De (meeste) hardstyle van tegenwoordig is zo slaapverwekkend simpel! 1 gepikte bassdrum van een hardcore nummer, een sample voor het (veels te eenvoudige) melodietje en als je mazzel heb een clapje of een hihatje!

Waarschuw beheerder
volgende dan...de livesets van nu op defqon bijvoorbeeld..van luna en dana...pila..noem maar op...zijn minder aantrekkelijk als livesets van jaren geleden?? vind ik dus duidelijk van niet!!
Waarschuw beheerder
donateur
die van pila was nog wel (y) omdat hij nieuwe platen combineert met oude. de rest viel me tegen...ze draaien allemaal plaatjes van de laatste 3 maanden, zodat je soms 4x op een dag hetzelfde nr hoort.
Waarschuw beheerder
ik vin als je de hardstyle vergelijkt dat het nu zeker harder gaat! ouwe hardstyle vind ik ook vet om te luisteren hoor maar de hardstyle van nu is beter. vergelijk al die live sets maar eens... je zult het zelf horen

Waarschuw beheerder
Ik was op Defqon ff in de red aant rondkijken, ineens hoorde ik het welbekende introotje van Born Slippy, ik denk yes, eindelijk een mooi nummer, is het een hardstyle remix:S en nog wel een zielige ook:kots:

Waarschuw beheerder
ik vind het vanaf QT 10 HMH al kut geworden, begon met Zenith DJ- Scream en is (een feit) alleen maar slechter geworden.
Enige wat je hoord is een harde kick met zo'n afgezaagd dingetje erachter en een slap melodietje wat een kind kan verzinnen.
Platen zoals DJ X2000- Modem (SP remix) en Acid Nightmare vind ik nog steeds apegeil, dat is pas vet nu hoor ik dat helaas niet meer terug.

Waarschuw beheerder
Scream vink wel vet, Acid Nightmare is gewoon geil:kwijl:

De BeB 1 versie dan, ik had laatst 1tje gedownload die er totaal niet op leek...
Waarschuw beheerder
donateur
MoNDeLLo STyLe 25 juni 2004 17:12
ik vin als je de hardstyle vergelijkt dat het nu zeker harder gaat! ouwe hardstyle vind ik ook vet om te luisteren hoor maar de hardstyle van nu is beter. vergelijk al die live sets maar eens... je zult het zelf horen

wat is er beter aan dan? omdat het dus harder is??

Waarschuw beheerder
Scream is idd wel aardig, maar nou toch wel een van de laatste aansprekende Hardstyle platen voor mij.
Hardstyle was ook maar een verzamelnaam van Q-dance, voor hardhouse-italian techno-hardtrance.
Helaas hoor ik daar weinig va terug

Waarschuw beheerder
Idd, na de cd van Dana is het achteruit gegaan.
Waarschuw beheerder
Moet je eens voorstellen in luister als sinds the beginning Hardstyle/Hardhouse, al 5 6 jaar lang vrijwel elke dag. en nu ben ik over gestapt op o.a. hardtechno/schranz omdat dat teringherrie is met variatie :)

Waarschuw beheerder
qlimax 1 en 2 :lief:

Waarschuw beheerder
Ik ben overgestapt naar de hardcore & aanverwanten:)

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Hardteil is vooral kinderachtiger en blöder geworden; tracks als 'Acid Nightmare', of Arne L II & Mirko Milano-plaatjes hoef je nu niet meer te draaien, snapt 't merendeel van 't publiek toch niet... 'T is gewoon een viceuze cirkel: de tegenwoordige hakkie-takkie kuthardteil trekt veel kutpubliek en dus blijven de (hoofdzakelijke Nederlandse, oud-hardcore-) DJ's/producers kutplaten maken en draaien... [img]http://www.zoepe.nl/img/smileys/14.gif[/img]

Maar gelukkig is 't meeste beuqie-beuqievolk richting draaiorgelcore aan't vertrekken; slonsdale aan, "hardteil is kut want 't jat van ónze muziek!" roepen (terwijl ze pas 16 zijn) en ineens ben je weer bij de tijd... :bah:

Waarschuw beheerder
hardteil is kut want 't jat van ónze muziek

...en zelf niet doorhebben dat in de hardcore scene ook van alles gejat wordt...
Waarschuw beheerder
hardstyle van nu kan ik nie over oordelen ik luister het nie meer. Maar naar mijn mening is alleen de hardstyle van '99 tot 2001 goed te doen.
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
bal commercieel is bullshit want ik heb nog nooit een hardstyle nummer op de box, mtv of tmf gezien. EN WEL VAN HARDCORE dj paul bijvoorbeeld..

dus dat is een beetje domme opmerking
Waarschuw beheerder
donateur
vond het vroeger wel leuk soms nog wel maar niet meer op een feest doe mij maar oldskool early rave of harde techno

Waarschuw beheerder
B.A.L. 25 juni 2004 19:55
...en zelf niet doorhebben dat in de hardcore scene ook van alles gejat wordt...

Ging me d'r meer om dat de meeste gastjes, die dat soort uitspraken doen, toendertijd nog geeneens 10 jaar oud waren, hoe kan 't dan in godsnaam "hún" muziek zijn? "Toen ik 8 was luisterde ik al hardcore!", yeah right en toen ík 4 was had ik al een baard... [img]http://www.zoepe.nl/img/smileys/14.gif[/img] [img cacheid=000004e9001176491a15e70b1a005446da]http://www.zoepe.nl/img/smileys/16.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
BAL en Triax: we slepen elkaar er wel doorheen ;)

Waarschuw beheerder
Trouwens, zo hard is de tegenwoordige hardteil geeneens; check bijv. 'Marc la Cruz - Future Prison' of 'Waldmeister - Kahlschlag (Baced! mix)' maar eens; die beuken de meeste plaatjes van nu d'r met gemak uit... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Arome - Hands Up (Scot Project remix) beukt ook alles eruit, die gasten zouden niet weten wat ze hoorden!

Waarschuw beheerder
Charly (CDP) / Hardhouse Revolution! 25 juni 2004 23:17
Arome - Hands Up (Scot Project remix) beukt ook alles eruit, die gasten zouden niet weten wat ze hoorden!

Meneer Zenker weet sowieso heel erg goed wat snoeihard rammen is; de bass in o.a. z'n remixen van 'Cosmic Evolution', 'Fire Wire' en 'Modem' is gewoon gruwelijk hard...
Waarschuw beheerder
Het gaat nog altijd niet diep genoeg om mij te bekoren, de energie die erin zit vind ik wel terug in betere stromingen.
Waarschuw beheerder
K.A.M - Frequency, de oudere nr's van Warmduscher enzow die waren echt kicken.

Toen het net op kwam en nog gewoon hardhouse hete was het nieuw en intressant. Tot in 2001 alles op elkaar ging lijken en de hype eromheen ontstond. Dat is echt de doodslag geweest voor de kwaliteit :(. Zal is kijken in de platen zaak wat ze daar aanbevelen en is gaan luisteren naar wat nieuwe trackies.

Waarschuw beheerder
nog 2 jaar gedult en je wordt uitgelachen als je zegt dat je (nogsteeds) van hardstyle houdt.

deze situatie heeft zich een aantal jaar geleden al voor gedaan. Alleen toen was het met de style hardcore. Er gebeurt nu precies het zelfde ;)
die ondergang komt de muziek dan zeker ten goede ;)
Waarschuw beheerder
idd. hoop dat dat snel gebeurd... hypes verneuken kwaliteit... dat was ook zo met de hardcore. In '97 moest je echt door de bagger graven om goede platen te vinden.

Waarschuw beheerder
en over 5 jaar is hardcore weer dood
en over 6 jaar ik
dan is het kringetje weer rond B)
Waarschuw beheerder
charly charly.....ik geef toe dat mondello dat tetris sampletje gebruikt heeft is zeker een grote fout, zijn plaatjes zijn niet al te vet, maar om mondello idioot te noemen is toch wel iets teveel van het goede. als dj is hij echt de shit, en ik ken heeel weinig dj's die hem eruit kunnen scratchen.
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
er komt tegenwoordig veel bagger uit ja dat ben ik eens met veel mensen hier.... MAAR
er komt ook nog wel af en toe wat leuks uit. het is niet veel, maar toch.
Artiest Holmen
Waarschuw beheerder
toen t beestje een naam kreeg (door q-dance) werd het kut

qlimax apr 2002 was t einde, met nummers zoals showtek - controller, ard und jorn - 16
Waarschuw beheerder
Ga toch gewoon hardcore luisteren...

Waarschuw beheerder
lunatic4life 26 juni 2004 00:33
Ga toch gewoon hardcore luisteren...

Ik word nog liever door een wals overreden... :yes: [img]http://www.zoepe.nl/img/smileys/14.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De Hardstyle kutjes vinden Super Marco May ook een SUPER DJ :S ..
Waarschuw beheerder
Evenals Hardcore, ongeinspireerde bagger ! Wil je Hardcore dj worden, ga terror draaien dan hoort toch niemand of je overgangen fout zijn gegaan :P

Waarschuw beheerder
ja het wordt misschien wel harder maar daarbij wordt het ook veels te simpel en te eentonig, dus niet vetter.
Waarschuw beheerder
super marco may is zeker niet mijn favoriet...

luister naar Luna, Mondello en Pavo en je zult horen dat hardstyle super is!!!

Waarschuw beheerder
ode aan de oude hs, toen hs nog bruut was:)( misschien meer hardtrance)

qlimax 1

scot project:respect:

derb
warmduscher
mirko milano

etc etc.

dus hardstyle is wel harder geworden ja, maar beter? BIJ LANGE NA NIET!

Waarschuw beheerder
ik heb ook nog goeie hardstyle gehad, alleen is dat wel n jaartje of 4-5 geleden...

nu krijg je alleenmaar radiobased takke herrie voorgeschoteld onderhand...

harder??
hoezo wil je harder met hardstyle??
als je echt wilt rammen dan heb je toch hardcore, of ben ik nu gek?

Waarschuw beheerder
bal commercieel is bullshit want ik heb nog nooit een hardstyle nummer op de box, mtv of tmf gezien. EN WEL VAN HARDCORE dj paul bijvoorbeeld..

dus dat is een beetje domme opmerking

Er komt wel een hardstyle clip aan op the box, maar ook vele cd reclames enzo, dus hardstyle is echt wel commercieel

Ging me d'r meer om dat de meeste gastjes, die dat soort uitspraken doen, toendertijd nog geeneens 10 jaar oud waren, hoe kan 't dan in godsnaam "hún" muziek zijn? "Toen ik 8 was luisterde ik al hardcore!", yeah right en toen ík 4 was had ik al een baard...

Ik had het ook niet over jouw, maar over de mensen over wie je het had:)

BAL en Triax: we slepen elkaar er wel doorheen

:yes::D
Waarschuw beheerder
super op vooruit gegaan, muziekaal echt gigantisch maar ook de sfeer op een hardstyle feest is ongekend.

:X:X:X

Waarschuw beheerder
MoNDeLLo STyLe 26 juni 2004 10:56
luister naar Luna, Mondello en Pavo en je zult horen dat hardstyle super is!!!

Pavo heb ik al in geen jaar of dag meer gehoord, maar de laatste keer dat ik luna in actie hoorde ben ik maar vertrokken; talk about ongeïnspireerde bagger...
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
vin dat het toch wel enigsins beter is geworden. je moet nu als dj alleen veel beter zoeken om de platen te vinden. maar om van gabbertjes te horen dat hardstyle commercieel is omdat je het op de tv ziet is toch echt te gek voor woorden. je hoord al 10 jaar hardcore op de tv en de radio, en dat is dan underground?

ik ben het wel eens als jullie zeggen dat het gehypt word waardoor het groote deel bagger is geworden maar er bestaat echt wel goede hardstyle op dit moment! het jammere daaraan is dat de bekende dj de beste platen op promo houden zodat het gros alleen aan het vullis kan komen.

en om nu te zeggen dat het alleen maar sample van hardcore steelt. HOE KOMT HARDCORE AAN DE SAMPLES? verzinnen ze die zelf? dacht het niet, 90 procent van de house muziek komt voor uit samples van andere muziek of uit films.

er is in de house muziek weinig orgineels te vinden maar dan is het gewoon zaak voor een dj om de beste rmx te vinden en die te gaan draaien!

maar het blijft een rondje en de housemuziek zal NOOIT dood gaan omdat er altijd nog wel iemand zal zijn die het luistert.

Waarschuw beheerder
HAMdj:yes:
Waarschuw beheerder
vind niet dat het vetter en harder geworden is..2 a 3 jaar vond ik het beter!
en de sfeer op feesten word alleen maar minder!!! toch blijf ik het relax vinden..
Waarschuw beheerder
vind dat de sfeer op grote feesten ook minder is geworden ja. maar dat is de sfeer op de kleine feesten alleen maar te goede gekomen, dat is teminste mijn mening. maar zal morgen weer ff reageren als ik naar audio attack ben geweest.
maar ik denk dat ik daar weer veel in het kleinste zaaltje zal zijn.
leve het nieuwe talent! (dat zijn de gene die teminste nog hun best doen voor de hardstyle)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HARDSTYLE IS GESTOLEN EN LICHTERE GEMAAKTE HARDCORE!!!!!!!

Get this Mothafucker--->>TOP hardcore nummer...Verneukt door de hardstyle...

Killing scum--->>Top hardcore nummer, weer verneukt door de hardstyle...

ETC...Etc...Etc!!!!!!

Hardstyle wordt hard door de hardcore basses die in een deel van een nummers zitten, alles wordt gestolen...

Algemeen bekend, verzin een x wat nieuws, en leg niet 1 vinger op een keyboard zet er een bass bij en je heb een hardstyle nummer....

Dit is een duidelijk en GOEd hardcore nummer...

[img]http://members.home.nl/kistigun/Hard_sl.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ETC...Etc...Etc!!!!!!

Hardstyle wordt hard door de hardcore basses die in een deel van een nummers zitten, alles wordt gestolen...

Algemeen bekend, verzin een x wat nieuws, en leg niet 1 vinger op een keyboard zet er een bass bij en je heb een hardstyle nummer....

Dit is een duidelijk en GOEd hardcore nummer...

O ja, en jouw moeten we geloven omdat jij al zolang naar hardstyle luistert?
Waarschuw beheerder
Ik hoor genoeg hardstyle nummers...
En het merendeel is gejat...

Kijk maar naar de nieuwe cartuning explosive teringding...GESTOLEN!!!

Verzin gewoon zelf wat...
Waarschuw beheerder
Ik zie op je profiel dat jezelf ook hardcore luistert, jij wilde zeggen dat jij geen gestolen samples vind???

Doe dan de oorcheck maar...
Waarschuw beheerder
donateur
"all you suckaz seem to do is make a cheep report"

cheep report??

Waarschuw beheerder
Tegenwoordig wordt er idd veels te veel gestolen, maar dat is niet altijd zo geweest...hardstyle is een hele goede, originele stroming geweest, het wordt nu alleen overschaduwt door die rip-off hitjes...
Waarschuw beheerder
En DAT is de HARDSTYLE van tegenwoordig...
Daar moeten ze mee kappen, de hardcore dj's verzinnen zelf ook nieuwe nummers, kijk maar naar Endymion etc...
Wij maken geen enkel hardstyle nummers harder...
Want dan kom je gewoon uit op een oud hardcore nummer...

Waarschuw beheerder

Das niet waar... Hardstyle is een stijl opzich, alleen wordt er een hoop gejat en gekopieerd uit de hardcore... zolang er goed gejat wordt is er niks aan de hand maar ik ben het er wel mee eens dat een nummer als ha ha ha hardcore motherfucker niet 'gehardstyled' moet worden, wat dus wel gebeurd is. Alleen veel dingen die gejat worden uit de hardcore klinken ook gewoon lekker in de hardstyle.

dus hardstyle is wel harder geworden ja, maar beter? BIJ LANGE NA NIET

Het is qua productie vaak ook niet slechter geworden, het probleem is dat weinig mensen origineel durven te zijn, en zich aan de richtlijnen houden, waardoor er een hoop onoriginele zooi uitkomt.

Maar er komt nog wel goede en originele hardstyle uit, al is het niet zo veel meer. Om een paar voor beelden te noemen:

Deepack & Luna - Stomper
Hardstyle Masterz - Beat Diz
Donkey Rollers - Thunderbeats

Dit zijn naar mijn mening originele, goede platen... Het probleem is alleen dat er te weinig mensen zijn die origineel durven te zijn i de hardstyle, en dat het daarom allemaal wat minder wordt.

Waarschuw beheerder
WoerdenH4L 26 juni 2004 13:57

ETC...Etc...Etc!!!!!!

IDD; kappe met 't kopiëren van die zouteloze hardcore-zooi en weer gewoon originele plaatjes maken. :[ Als ik achterlijk wil rammen en beuken op kindermelodietjes ga ik wel draaiorgelcore luisteren... :yes:

Waarschuw beheerder
de hardcore dj's verzinnen zelf ook nieuwe nummers, kijk maar naar Endymion etc...

O maak je daar maar geen zorgen over hoor, in de hardcore scene wordt ook van alles en nog wat gejat, dus ga nou niet doen alsof Endymion zo origineel is want dat is die niet...maar wel goed:D
Waarschuw beheerder
Zouteloss ben ik het niet mee eens, maar ieder zijn eigen mening daarover...

Vroeger vond ik hardstyle echt herrie, tegenwoordig gaat het veelste hard voor hardstyle, dus trek het ook al meer gabbers...

Ook op defqon zullen er ONGETWIJFELD hardstylers even wezen hakken in de black tent...

Mijn enige punt is, verzin zelf wat, doen wij ook...Wij gebruiken wel stukjes uit films etc..
Dat boeit me niet als ze dat doen, maar niet gewoon DE GOUWE OUWE HARDCORE NUMMERS lichter maken door er een andere bass onder te zetten...
Om een nieuw nummer te maken moet je goed zijn, niet zomaar ff pikke, van een harcore nummer en cash innen...
Hardstyle leeft nu nog dor de hardcore nummers (MERENDEEL)...
Wij doen moeite voor onze nieuwe nummers, moet de hardstyle ook is doen...
Waarschuw beheerder
Vertel mij is wat er wordt gejat, uit een ander nummer...Vertel eens...

Trouwens wat ik mezelf KAPOT aan erger, is de hardstyle versie van Masters Symphony...
Tuurlijk het is een oud klassiek stuk...
Maar blijft MOH Symphony....

En endymion is idd redelijk eentonig, maaaaarrrrrrr gebruikt niks van anderen...

Waarschuw beheerder
WoerdenH4L 26 juni 2004 14:18
Wij doen moeite voor onze nieuwe nummers, moet de hardstyle ook is doen...

Jij producet zelf?

... tegenwoordig gaat het veelste hard voor hardstyle, dus trek het ook al meer gabbers...

Helaas wel ja; veel 16- en 17-jarig slonsdalevolk wat uit z'n dak gaat op rotzooi als 'cocaïne motherfucker', 'here's johny' enz. waardoor fatsoenlijke tracks/producers geen kans meer krijgen... [img cacheid=00074c890004742593923da21a00545b0b]http://www.q-dance.nl/images/smileys/whmp.gif[/img]

Waarschuw beheerder
endymion gebruikt niks van anderen? Endymion jat ook uit de hiphop, net zoals vele andere hardcore-producers, niet dat ik ermee zit ofzo, maar in de hardcore wordt evenveel gejat als in de hardstyle...

Waarschuw beheerder
rotzooi als 'cocaïne motherfucker'

Ik vind cocaine motherfucker geen rotzooi. Het is misschien niet de beste en origineelste plaat, maar op zo'n plaat kun je toch lekker uit je dak gaan? Daar gaat het bij hardstyle toch om? Dan vind ik het geen rotzooi(maar dat zal wel een verschil in mening zijn)
Waarschuw beheerder
Nee ik maak zelf geen nummers sorry...
Maar ik praatte even over de hardcore in het algemeen..(WIJ)
Als je je daaraan stoort sorry...
Waarschuw beheerder
Ik vind cocaine motherfucker geen rotzooi. Het is misschien niet de beste en origineelste plaat, maar op zo'n plaat kun je toch lekker uit je dak gaan? Daar gaat het bij hardstyle toch om? Dan vind ik het geen rotzooi(maar dat zal wel een verschil in mening zijn)

Dat zegt hij...Het 16 en 17 jarige volk gaat daarop uit zijn dak...:D:D:D:D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Harder wordt het wel, maar beter...nee, als ik 'harder' wil horen dan luister ik wel naar hardcore. Verder lijkt alle nieuwe hardstyle op elkaar. Toch komen er toch nog wel redelijk goeie hardstyle platen uit. Maar ook veel rotzooi
Waarschuw beheerder
Deze discussie is al eindeloos gevoerd :S:S
Waarschuw beheerder
En hardstyle trekt er nog geen leer uit....

Waarschuw beheerder
drStox 26 juni 2004 14:26
... maar op zo'n plaat kun je toch lekker uit je dak gaan? Daar gaat het bij hardstyle toch om? Dan vind ik het geen rotzooi(maar dat zal wel een verschil in mening zijn)

Is idd een verschil van mening; ik ga op andere dingen uit m'n dak blijkbaar... :P

Maar ik wil niet alleen uit m'n dak gaan op muziek, ik wil d'r ook door verrast worden, of dat me 't kippevel op de rug komt te staan door de sfeer die een plaat oproept. :yes:

WoerdenH4L 26 juni 2004 14:37
En hardstyle trekt er nog geen leer uit....

Hardteil is geen persoon ofzo... :P Maar 't mooiste is, dat diegene die verantwoordelijk zijn voor de rotzooi die tegenwoordig onder de naam "hardstyle" gereleased en gedraait wordt, ook degene zijn "waarvan gejat wordt"...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect::respect::respect::respect: VOLLEDIG mee eens :respect::respect::respect::respect:

Goeie nummers zorgen voor kippevel...
En bij hardstyle heb ik dat NOOIT...

Dat 2e is later bijgeplaatst, en daar ben ik het niet mee eens, zijn andere dj's en labels....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
omdat je waarschijnlijk alleen maar de mainstream hardstylenummertjes hoort WoerdenH4L
Waarschuw beheerder
Misschien is dat het ja, ik verdiep me idd niet echt in de hardstyle...
Maar tegenwoordig alles wat je hoort is mainstream...

Waarschuw beheerder
Maar ik wil niet alleen uit m'n dak gaan op muziek, ik wil d'r ook door verrast worden, of dat me 't kippevel op de rug komt te staan door de sfeer die een plaat oproept.

Daar zit wat in,daarom ben ik ook eigenlijk wel hard op zoek naar een andere stijl, al hou ik nog steeds van hardstyle. OVer een tijdje zal hardstyle wel een beetje doodbloeden, en dan moet je toch weer ergens anders naar op zoek gaan.. En ik moet zeggen dat Umek mij wel aardig kippevel bezorgde met zijn setje op defqon, techno heeft voor mij de toekomst.. maar dat is weer een andere discussie...

Waarschuw beheerder
Hardstyle:lief:

Waarschuw beheerder
Hard style (y) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Megamind - Taub?
Nunca - House Of Doom (Nico Parisi Mix)
Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums
Tony H. - Silicia... You Got It

Als ik zomaar een paar nummertjes neer zet wat voor mij in die tijd echt de shit was B).

Daarna :no:.

Heeft het bij lange na niet kunnen halen met deze kwaliteit...

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Zolang iedereen origineel blijft, blijft de hardstyle in leven, anders echt niet. Jatten mag gewoon niet,rm'xen wel. Degene die jatten moeten ze gewoon oppakken een soort " muziekpolitie " :)

Waarschuw beheerder
iedereen komt met van die nummers aanzetten...en je wil zeggen dat acid nightmare en die herrie vetter is als de nieuwe hardstyle...die oude is ongeinspireerd dan..
Waarschuw beheerder
Acid nightmare is vele male vetter als de hardstyle die nu uitkomt,

Waarschuw beheerder
ben ik t toch zeker niet meen eens
Waarschuw beheerder
donateur
wat is er vet aan de huidige platen dan??

Artiest {SHOWLIST artist 3981, 40242, 130241}
Waarschuw beheerder
oneens :[ (we gaan te hard jongens)
hardtrance, the future...

Waarschuw beheerder
wat is er niet vet....maakt nie uit welke hardstyle liveset ik opzet van defqon...van minuut 1 tot minuut 60 zeg maar...constant super muziek!!
Waarschuw beheerder
donateur
$Mondello$From$Italia$ 26 juni 2004 17:59
wat is er niet vet....maakt nie uit welke hardstyle liveset ik opzet van defqon...van minuut 1 tot minuut 60 zeg maar...constant super muziek!!

als ik de set van luna opzet, dan hoor ik vanaf de 1e t/m de 30e minuut hetzelfde geluidje (dat irritante scheurgeluid), errug vet hoor :s en pas na de 30e minuut wordt het leuk --> zairon - i'm techno
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 5465, 75709}
Waarschuw beheerder
de early hardstyle sound wordt nog steeds gemaakt alleen onder de noemer hardtrance...
Waarschuw beheerder
donateur
oneens.
ik vind het leger klinken dan vroegr. en t gaat nu bijna nergens over want t klinkt allemaal t zelfde nu. daarnaast is er niet origineels te vinden. t zijn allemaal rip offs van hardcore tracks van vroeger of van nummers die je ma en pa nog in de kast hebben liggen.

Waarschuw beheerder

Beetje simpel...
En je wilt toch niet beweren dat oude tracks ongeinspireerd zijn tegenover die domme speelgoedhouse van nu?
Eerst had het nog een serieuse sound, nu heb je troep
Waarschuw beheerder
:respect: allemaal troep, gestolen troep... :respect:

Waarschuw beheerder
Oneens. :)

Waarschuw beheerder
hardstyle is tegenwoordig gewoon kut. Had defqon op staan vorige week maar na 10 minuten heb ik hem al uitgezet. Alleen pila kan ik nog wel een beetje waarderen.
Waarschuw beheerder
Warmduscher - Auf die fresse... dat was pas vet toen in '99 B) nog steeds een geweldig nr.
Waarschuw beheerder
precies :D

Waarschuw beheerder
om op de HS vs HC discussie terug te komen: iedereen jat van alles en iedereen, is altijd zo geweest, maar als het GOED gebeurd, is er toch nix aan de hand? het zijn maar samples, en de enkele keer dat echt alles uit een nummer wordt overgenomen met een HS bass eronder, is het 9 van de 10 keer door de originele producer(s) gedaan... waar hebben we het dan over? waar ik alleen niet tegen kan is bijvoorbeeld hardcore liefhebbers (en producers!!)die een hekel hebben aan hardstyle ed, en dit duidelijk laten blijken ( endymion kunnen niet optreden zonder 10 x te hebben geroepen hoe goed hardcore is en hoe kut de rest, terwijl ze wel verantwoordelijk zijn voor 1 vd grootste hardstyle klappers van dit moment: tekniod - edge of darkness...). en zo zijn er nog tig andere (voormalige) hardcore djs die HS maken of draaien ( dj rob, darkraver, activator, neophyte, panic, dana, pavo, the prophet enz.) zeg dat maar eens tegen een hardcore fan. Of outblast (super dj!!) die het ene moment ik haat gvd trance draait en daarna the survivors of hardstyle (met dat klassieke stukje) en de hele zaal op MOH gaat los... op n hardstyle nummer :) als we nu gewoon naar goede muziek luisteren en niet gaan zeiken over samples ed, wordt het n stuk gezelliger :D

Waarschuw beheerder
Tja... k was gister op Beachbop in de Q-Beach, en k moet zeggen dat k me daar top vermaakt heb, terwijl k absolut geen hardstyle fan ben, wat deels dan ook kwam, door de bijna-hardcore nummers die door o.a. Pavo en Zany gedraaid werden. T gaat nu toch wel verdacht in de buurt van hardcore komen.. Zany vond k trouwqens wel echt lekker draaien, maar die Italiaanse rotzooi van Activator trekt me echt niet, veel te eentonig

Waarschuw beheerder
als ik de set van luna opzet, dan hoor ik vanaf de 1e t/m de 30e minuut hetzelfde geluidje (dat irritante scheurgeluid), errug vet hoor en pas na de 30e minuut wordt het leuk --> zairon - i'm techno

Zairon - I'm Techno is ook een slecht en onorigineel nummer... Hij is alleen wel lekker om naar te luisteren..:D

Wat ik denk is dat mensen die pas net zijn begonnen met naar hardstyle luisteren en dus beginnen met de nieuwe shit de nieuwere hardstyle beter vinden omdat zij daar nou eenmaal mee begonnen zijn. Zij kennen minder van de oude nummers en dus zien zij weinig onorigineels in de nieuwe nummers.. Als je net begint met luisteren kan ik begrijpen dat je nog maar weinig onoriginele zooi ka vinden...

Waarschuw beheerder
$Mondello$From$Italia$ 26 juni 2004 16:50
iedereen komt met van die nummers aanzetten...en je wil zeggen dat acid nightmare en die herrie vetter is als de nieuwe hardstyle...die oude is ongeinspireerd dan..

Of je gaat ff je mond spoelen met groene zeep of chloor...

Waarschuw beheerder
Kijk dat is dus wat ik net zei, $Mondello$From$Italia$ is begonnen met nieuwe hardstyle, dus kan ik begrijpen dat hij dat vetter vindt dan de oude hardstyle..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daarom heb ik het nie zo op de hardstyle van nu, veel te vaak dat al 100000 keer gebruikte scheur geluid. En dan echt een halve minuut door zonder bass... dan ga ik me echt irriteren...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is inderdaad wel jammer dat het zo moet lopen met hardstyle... Maar geef toe, vroeger vond je het toch vet? Dat 'scheer' geluid? Dus als $Mondello$From$Italia$ dat voor het eerst hoort, is het logisch dat hij het wel vet vindt...
Waarschuw beheerder
eerder had je ook goedkope kuthardstyle maar iedereen vond het leuk omdat het lekker klonk... ongeacht of het niet origineel was of gejat..
Waarschuw beheerder
donateur
Yo,

(N) Hardstyle sucks (N) !!

Mij zal en of hoor je Hardstyle van zijn lang zal zijn leven nooit draaien!

(Maar dat is mijn persoonlijke mening) Als anderen van houden heb ik daar :respect: voor!

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind Hardstyle dus wel super... Heb natuurlijk wel bepaalde voorkeuren voor dj's en platen, en vind Hardcore op zn tijd ook super. Eigenlijk gaat het mij er gewoon om dat ik uit mn dak kan gaan :bounce: ! En iedereen doet dat op zn eigen manier en op zn eigen muziek, allemaal prima...als je maar lekker kan :bounce: !

Waarschuw beheerder
donateur
veel te vaak dat al 100000 keer gebruikte scheur geluid

idd zeg.... er zit altijd een zelfde soort hak of zaag geluidje in... zwaar irri.... het is de bass die deze muziek maakt....
Waarschuw beheerder
donateur
harder? eens

vetter? oneens!
Waarschuw beheerder
http://www.discogs.com/release/136307

B) voor mij de beste hardstyle plaat ooit!
Waarschuw beheerder
donateur
~SCHRaNZeR~ aKa ~Dr. Ap~ 28 juni 2004 15:40

idd zeg.... er zit altijd een zelfde soort hak of zaag geluidje in... zwaar irri.... het is de bass die deze muziek maakt....

Suntec-geluidje
Waarschuw beheerder
donateur
Florizs <H4L> 28 juni 2004 16:43
http://www.discogs.com/release/136307

voor mij de beste hardstyle plaat ooit!

ben ik ff blij dat ik die op vinyl heb :D ik kocht ruim een jaar geleden van iemand 50 vinyls voor 75 eur... zattie toevallig gewoon tussen :p
Waarschuw beheerder
Heb je goed voor mekaar dan, ik heb hem nog steeds nie kennen vinden.. :( had ik hem toen maar gekocht :/
Waarschuw beheerder
hardstyle wordt idd steeds harder, maar tegelijkertijd ook steeds afgezaagder...
Waarschuw beheerder
als er op een feest meerdere zalen zijn zoals zaterdag bij audio attack is het 'hardste zaaltje' altijd veel leuker vindt ik, hardstyle komt me zo langzamerhand een beetje de strot uit.
alleen activator, en soms deepack vindt ik nog leuk draaien ! :s

darkcore is om van te :kwijl: en

Waarschuw beheerder
dr.stox...je hebt gelijk...maar niet helemaal...nummers las acid nightmare heb ik ook gehoord hoor...maar ik vind dat gewoon saai...te soft..wel lachen nummertje ofzo alleen de nieuwe nummers zijn gewoon om uit m'n dak te gaan...zoals het nummer motorbazz - elvis...gewoon lekker snelle shit!!
Artiest Dima
Waarschuw beheerder
Nou mijn mening is dat erop Hardstyle gebied tevel gejat wordt van het hardcore af en dat zuigt!! maar als het eens geen gejat spul is komt
er over het algmeen wel leuk spul uit en ja het wordt steeds harder!!
Waarschuw beheerder
Daar ben ik het wel mee eens...

Maar ze moeten gewoon is kappe met dat gerip...
Artiest Devine
Waarschuw beheerder
??????????????????????????????????????????????????­??????????????????????????????????????????????????
heb hardstyle nooit vet en hard gevonden.
dus kan het voor mij niet vetter en harder worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook niet vet en hard...

Maar het wordt wel harder...

Waarschuw beheerder
hahah nou nog ff andere bassdrum en het lijkt gewoon echt hardcore...
Waarschuw beheerder
Nooit...
Waarschuw beheerder
ja johhhh het word telkens harder dat moeten we hebben
Waarschuw beheerder
hahah nou nog ff andere bassdrum en het lijkt gewoon echt hardcore...

een andere kick zal je bedoelen ;-)

het kan er nog zo veel op lijken het zal het nooit worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n set van Danielle Mondello of Technoboy heeft idd veel weg van een newstyle set uit '98.
Hardstyle wordt steeds beter vind ik, omdat het mij diezelfde drive geeft die de early hardcore mij ook gaf, en die ik nu mis op de huidige feesten.
Hardcore is TE industrial geworden, maar soms mis ik bij de huidige hardstyle wel een beetje diepgang en lef...
Waarschuw beheerder
Hardstyle verliest z'n deuntjes, dat vindt ik minder:jaja:

Verder komen er wel steeds vettere bassen:bounce:

Waarschuw beheerder
Whoehahahaha!!!!!!
Hardstyle word steeds harder!! RIGHT!
Je bedoeld dat je wat vaker op HardCore feestjes beland :-p
Waarschuw beheerder
nou ik heb afgelopen zaterdag op audio attack deepack horen draaien en die hebben voor mij bewezen dat hardstyle en vetter en harder is geworden. man, ik heb genoten van die twee, van het begin tot het eind FEEST. en zag daar toch verdacht veel gabbers helemaal uit hun dak gaan!

en over dat samples stelen, ik zeg het nogmaals 90 procent is gejat. OOK IN DE HARDCORE.

Waarschuw beheerder
Vind eerlijk gezegd Hardstyle steeds minder worden. Net alsof de inspiratie weg is... het jatten van hardcore sample'tjes vind ik nog het meest trieste (ondanks dat er soms goede nummers van worden gemaakt). Zo lijkt het wel alsof elk hardcore nummer wordt omgetoverd tot hardstyle nummer. En ik denk dat iedereen juist liever een hele nieuwe inspiratie ziet.... dus COME WITH NEW SHIT!!!
Waarschuw beheerder
Let op --->>> :respect::respect::respect::respect:
Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Waarschuw beheerder
mwa, ik luisterde sinds het begin hardstyle eind 2002 ofzo, maar toen was het nog mooi, maar tegenwoordig wil iedereen ff snel plaat maken. Twas vroeger veel vetter. ik luister nu zowat alleen nog maar hardcore en laat hardstyle links liggen. Hardstyle vind ik te commercieel geworden, en wat anderen al hebben gezegt, ik vindt dat het ongeinspireerde bagger is geworden!
Waarschuw beheerder
Nog een x -->> :respect::respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
Zo'n set van Danielle Mondello of Technoboy heeft idd veel weg van een newstyle set uit '98.

Dacht het niet..... :S schande om het daarmee te vergelijken.
Waarschuw beheerder
donateur
1: poep
2: stront
3: schijt
4: bout
5: kak
6: klei
7: modder
8: drol
9: drap
10: FARTSTYLE! :[
Waarschuw beheerder
Hardstyle is ernstig veranderd.....
Ouwe hardstyle is supers! maar nieuwe hardstyle is ook lekker.
Ik vind alleen wel dat ouwe hardstyle afwisselender was :!) Zaten vettere melodieen in, het had iets.

Hardstyle van nu heeft dat veel minder, het is allemaal rammen. Ook wel lekker, maar toch heeft die ouwe shit iets speciaals,iets waarvan ik ALTIJD kippenvel kreeg :!) Dat is er nu bijna niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
oldschool_bami (D.O.T.F. FAN) 30 juni 2004 14:54

donateur! 1: poep
2: stront
3: schijt
4: bout
5: kak
6: klei
7: modder
8: drol
9: drap
10: FARTSTYLE!

jezelf quoten is net zo origineel als 90% vd hs-producties %)
Waarschuw beheerder
donateur
heb je dr last van dan?
het is maar waar je je druk om ken maken natuurlijk he (Y)

go fuck yourself ;) [img]http://www.confuzed.nl/images/looser.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Typische opmerking nadat je gedist bent:D:D:D

Maarre het wordt harder...Maar niet beter...

Waarschuw beheerder
donateur
Florisz <H4L>: Dacht het niet..... schande om het daarmee te vergelijken.

Zegt iemand van 15, die geen hardstyle bij zijn favorieten heeft staan.
Als je een huidige set van een van de twee genoemde heren op een hardcorefeest van '97 / '98 gedraaid zou hebben had iedereen er keihard op lopen hakken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ondaks iedereen...ik vermaak me de laatste tijd vrij aardig als ik een livesetje opzet...of op een party sta te beuqen...heeeeerlijk!!

Waarschuw beheerder
Wijsheid en smaak komt met de jaren ;)
Waarschuw beheerder
Luister zelf laatste tijd meest naar HC, maar vindHS ook nog steeds heel vet. Als het maar beetje snel is, met hoog tempo. Dus niet met 140 bpm :S Maar gewoon wat sneller, rond de 150 bpm.

En dan moet niet iedereen gaan roepen van, luister dan HC ipv HS als het sneller moet, want buiten de snelheid zit er genoeg verschil tussen.
Vind het allebei gewoon vet, beste is zoals bv bij Audio, HC en HS zaal, dan eff uurtje keihard hakken en daarna eff iets rustiger in de HS.

Vind het allebei een genot om naar te luisteren.:D
Waarschuw beheerder
jij snapt het teminste
Waarschuw beheerder
Ik luister al lang naar HC en HS maar moet zeggen dat ik de laatste tijd toch meer naar HC luister. Waarom? Omdat ik de laatste tijd weinig vernieuwends hoor.
Maar als er goede hardstyle gedraaid wordt ga ik zeker wel los! Bij Technoboy bv: die snapt het wel! Maar als ik zo'n Marcel Woods bij Defqon @ Red hoor draaien (wat deed die man daar?) zakt me broek spontaan af...
Waarschuw beheerder
veel mensen die poep praten in deze thread
Waarschuw beheerder
respect voor de holmen
Waarschuw beheerder
donateur
Zebaz© 1 juli 2004 19:56
Maar als ik zo'n Marcel Woods bij Defqon @ Red hoor draaien (wat deed die man daar?) zakt me broek spontaan af...

dat is ook geen hardstyle-dj.... en de Red was ook niet alleen bedoeld voor hardstyle %)
Waarschuw beheerder
beoordeel de dj niet op jouw voorkeur

Waarschuw beheerder
beoordeel de dj niet op jouw voorkeur

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
oldschool_bami (D.O.T.F. FAN) 1 juli 2004 09:18

donateur! heb je dr last van dan?
het is maar waar je je druk om ken maken natuurlijk he

go fuck yourself

druk maken is een groot woord, maar als je met zo'n onzin reply komt die je ook nog eens in meerdere topics post... :s had toch een wat meer intelligentere reply verwacht van een oldskool fan :D

Waarschuw beheerder
ben het eens met bazziebaz :yes:
Waarschuw beheerder
dat is ook geen hardstyle-dj.... en de Red was ook niet alleen bedoeld voor hardstyle

Nee joh, meen je niet... Maar Red was toch echt wel degelijk HS...
Het was iig niet relixt :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net de set van Igor S @ Defqon gedownload, die man draait echt wel vet zonder dat het echt hard is...

Waarschuw beheerder
Igor S = Ado The Dream volgens mij
Waarschuw beheerder
Igor S = GEEN Ado the Dream

Waarschuw beheerder
Hardstyle word idd steeds beter en harder (Y)
maar dat wil het publiek ook graag ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je bedoelt dat de set Igor S. heet, maar dat ze keihard ADO the Dream er doorheen schreeuwen...
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Diviner met kimmie in zijn naam 25 juni 2004 23:52
en over 5 jaar is hardcore weer dood
en over 6 jaar ik
dan is het kringetje weer rond

hahahah 8) :respect:

Idd ja.
Men neme, een scheurgeluid, een reversed bass, een sample van een goeie hardcore classic. En je nieuwe studio is weer afbetaald :) BOING !
Waarschuw beheerder
donateur
igor s draaide toch na ado? ado the dream had een kale kop volgens mij (en draaide hardstyle) en igor s langer haar..
Waarschuw beheerder
Niet mee eens! Hardstyle is aan het begin van zijn opkomst erg goed geweest toen is er periode geweest dat er heel veel slechte releases waren en nu worden er weer steeds betere platen uitgebracht!

Waarschuw beheerder
donateur
Men neme, een scheurgeluid, een reversed bass, een sample van een goeie hardcore classic. En je nieuwe studio is weer afbetaald BOING !

Favoriete muziekgenres: darkcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, techno, terror

Industrial hardcore: Men neme een scheurgeluid, een verstoorde bass, een sample van een of andere film, en je verkoopt zo weinig platen dat je van je leven nooit een studio zal kunnen betalen...

Wat zou iemand liever willen?
Industrial hardcore vind ik nou ook niet echt uitblinken van originaliteit...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Industrial hardcore: Men neme een scheurgeluid, een verstoorde bass, een sample van een of andere film, en je verkoopt zo weinig platen dat je van je leven nooit een studio zal kunnen betalen...

flapdrol :vaag: weet niet wat jij voor industrial hardcore luistert :s

Industrial hardcore vind ik nou ook niet echt uitblinken van originaliteit...

:vaag: nu gaan we het helemaal krijgen.... de industrial hardcore scene doet net zijn eigen ding... want als het niet orgineel meer is dan trekken de mensen het wel ineens... kijk maar naar hardstyle :devil: en geld ook zeker voor sommige hardcore... als het maar een pot nat word dan snappen de mensen het wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niks aan toe te voegen :)

2 Carloz76 >> Bedankt dat je nog ff me profiel goed hebt bestudeert (y) Lekkere muziekstijlen he, mafketel.
Waarschuw beheerder

...origineel zijn, en je liefde voor de muziek tonen.
Waarschuw beheerder
harstyle word idd steeds harder, wat op zich niet erg is, maar verder wordt 't er niet beter op..

Waarschuw beheerder
donateur
Als jullie het allemaal zo goed weten, loop dan niet op hardstyle te zeuren, stelletje kneuzen!
Jullie zijn absoluut niet objectief, en in mijn ogen (of oren) is die industrial allemaal dezelfde inhoudsloze verstoorde kutherrie.
Maar als jullie daar originaliteit inzien, dan mag je ook van andere mensen verwachten dat zij originaliteit zien in hardstyle.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hardstyle:

Een pakkend melodietje en een dikke bass. Lekker op een 4/4 gooien en je hebt gegarandeerd een hit. Hoe groot zijn nou verdomme je oogkleppen als je dat niet eens wil toegeven.

En jij vind dus dat dit hetzelfde is met industrial? Daar ga ik niet eens verder op in man.

Het is algemeen bekend dat de hardstyle van tegenwoordig gewoon makkelijk is om geld mee te verdienen. Het is grotendeels allemaal dezelfde bud wat tegenwoordig uit wordt gebracht. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar met industrial is het juist helemaal niet makkelijk hitjes scoren.
En omdat industrial lang niet zo toegankelijk is, weet je gewoon dat de producers die er wat mee doen...het ook ECHT menen. En het niet voor da easy money doen. Dat kun je nu voor de hardstyle gewoon niet meer zeggen.

Daar ga ik niet eens verder op in man.

Helaas, mijn fout 8) Toch niet gelukt.....

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat het aantal hardstyleplaten dat wordt uitgebracht veel groter is dan het aantal industrialplaten heb je inderdaad veel meer kans dat daar rotzooi tussen zit dan bij industrial.
Maar jij doet alsof industrial de 7e symphonie van Beethoven is.
Het is en blijft een beat met wat geluidjes...
Waarschuw beheerder
En hardstyle niet?
HAHAHAHA
Hardstyle is en blijft een beat met wat geluidjes EN een OUDE sample die ooit eens populair was. "ow dat deuntje ken ik, kom we gaan los"

Daar moet ik bij toevoegen niet allemaal zijn ze kut.

Maar als je dat met industrial hardcore deed sloeg t misschien ook meer aan maar ja. Dat doen we maar niet hé.

Er zijn industrial hardcoretracks die zijn nou eenmaal chaotisch en troep. Maar daar zitten ook net zo goed supervette tracks tussen

In ieder geval doe niet zo kortzichtig en kijk verder dan je neus lang is en kom dan met je opmerkingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg ik dat dan, jojo?
Als je even de stront uit je ogen wrijft zou je zien dat ik inederdaad zeg dat harstyle voor een groot deel uit rotzooi bestaat, maar dat er ook zeker wel originele hardstyleplaten zijn.
House is allemaal een beat met geluidjes, maar er wordt net gedaan of hardstyle ALLEEN maar simpel is, en industrial origineel.

Dus wees niet zo snel op je pik getrapt en lees verder dan je pik lang is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben niet snel op me pik getrapt dude.

Maar ik ben lichterlijk geirriteerd als iemand industrial een beat met wat geluidjes noemt terwijl hardstyle uit niets anders bestaat.
Waarschuw beheerder
hardstyle was kut, is kut en zal altijd kut blijven.
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
Trouwens wat ik mezelf KAPOT aan erger, is de hardstyle versie van Masters Symphony...
Tuurlijk het is een oud klassiek stuk...
Maar blijft MOH Symphony....

die weer gebaseerd is op "o fortuna" !!!!
Maar dat is natuurlijk niet erg, want dat is een hardcore plaat.
Iedereen heeft een ander gevoel bij bepaalde muziek...als iemand op hardstyle uit z'n dak gaat best, als iemand industrial vet vind is het ook goed...ieder z'n ding.
Er komen idd heeeel veeel hardstyle tracks uit, waarvan er heus wel een boel vette tussen zitten.
Het merendeel hier baseerd z'n mening alleen op hun eigen muzikale voorkeur.
Mijn voorkeur ligt bij hardcore, maar ook daar komt zeker genoeg "bagger" (om het zo maar even te noemen dan) uit!
Er zijn ook zat samples die in hardcore tracks zitten die al tig keer zijn gebruikt, maar dan hoor je er ineens niemand over vreemd genoeg.
dat is bij zoveel stromingen nml.

Dus mensen: iets niet leuk vinden, maakt het nog geen bagger...zowel voor de house als andere stromingen.

Maar ik ben lichterlijk geirriteerd als iemand industrial een beat met wat geluidjes noemt terwijl hardstyle uit niets anders bestaat.

dat is dus een wisselwerking! jij mag dat wel van HS zeggen, maar andersom irriteer jij je eraan.:s

Het is maar net hoe je er naar luistert of jezelf er in verdiept!

ieder z'n ding mensen! :yes:

Waarschuw beheerder
Ik bedoelde inderdaad dat de SET van Igor S eigelijk de set van Ado The Dream was.

Verder is alle housemuziek simpel als je het terugredeneert:

Techno: is een loopje om de zoveel tijd erin gooien
Hardstyle: Scheurbas + scheursynth

enz enz enz

Zo kan je alles wel afkraken, maar het gaat erom dat je origineel bent en iets doet wat nog nooit iemand eerder gedaan heeft. Mensen die echt in de scene zitten weten het dan wel te respecteren

Schilderijen van Mondriaan kan iemand uit groep 2 ook maken, maar waarom zijn ze dan zo duur?
Waarschuw beheerder
Ik vond ook dat die hardcore liefhebbers hardstyle afkraken door samples maar in hardcore zitten ook zoveel oldschool samples. Hypocriet dus!
Maar ik verdeigde gewoon weer ff MIJN favo muziekstijl. En met plezier

Cremator: dat is dus een wisselwerking! jij mag dat wel van HS zeggen, maar andersom irriteer jij je eraan

Ik merkte dat iemand hypocriet uit de hoek kwam. (weer)
En zelf heb ik ook gezegd dat niet alle hardstyle kut is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel harder, niet vetter, vergelijk dan bijvoorbeeld, Total Confusion 2004, Strike Again 2004 en H.C.M.F 2004 met de orginele van het jaar ervoor, tis gewoon een trucje van dj's, omdat ze weten dat het steeds harder moet om mensjes te trekken...
Met name Zany en Nexus a.k.a Donkey Rollers zijn er erg goed in om harde Hardstyle te maken zie de nieuwe plaat
Waarschuw beheerder
de donkey rollers maken wel dikke tracks meestal (niet allemaal) die "Ruff" (de b-kant van de laaste release iig) vind ik wel erg koel jah.

Edit: ikdenkinhokjes> (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind dat Hardstyle echt slecht is geworden. De oude hardstyle, vooral de producties van Tracid Traxxx waren echt super! Ben veel naar hardstyle feesten gegaan (voor mij als Duitse was dat toen ook echt wat nieuws) maar op gegeven moment ben ik alleen nog gegaan omdat mijn vrienden het leuk vinden en naar die feesten gaan.
De laatste een/twee jaren is hardstyle echt steeds niveaulozer geworden. Vind het goedkoop en saai (behalve de oudere tracks en DHHD).

Is toch ook opvallend dat DJs zoals Warmduscher, Asys of Hennes & Cold bijna nergens meer draaien in Nederland, terwijl ze vroeger super populair waren. Alles moet steeds harder gaan en deze DJs hebben zich deze trend niet aangepast (daarvoor :respect: )en zijn daarom dus nu niet meer populair hier.

Waarschuw beheerder
Goeie zaak toch vond hun toch maar knake draaien, DHHD is cker wel vet denk dat ze meer kwaliteit hebben dan Warmduscher of een Asys
Waarschuw beheerder
ik vind het allemaal maar geripte zooi en word het harder het zal nooit harder worden als hardcore
Waarschuw beheerder
ligt eraan.
Ik vind bijv de set van max b grand op qlimax behoorlijk hard. En beter dan die melodieuze hardcore.
Waarschuw beheerder
hardcore was toch eerder dan hardstyle :yes:... tis dus nageaapt ... echt zo een ik wil wel maar kan niet style

Waarschuw beheerder
donateur
(Parkzicht) Oldstyle was toch eerder dan hardcore:yes:... tis dus nageaapt ... echt zo een ik wil wel maar kan niet style

Lul niet zo dom man
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hardstyle is myn style and myn style is hard

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat de reden hardstyle steeds harder moet, te maken heeft met het feit dat de mensen die hardcore de rug hebben toegekeerd vanwege de slechte sfeer (lees: wazi's nog steeds gewoon willen beuken.
Hardstyle begint steeds meer op hardcore te lijken, qua kick, baslijn, melodien...
Jammer dat er alleen te veel samples gejat worden.
Toppunt: was ist mit dieser bassdrum? Steve, who ist der bass?

Artiest Guard
Waarschuw beheerder
Hardstyle wordt steeds oninteressanter...
In de begintijd toen het nog onder hardhouse viel vond ik het echt super, maar tegenwoordig worden EN de nummers oninteressanter EN ze worden door elke dj grijs gedraait...

Gelukkig komt nu de jumpstyle wat naar voren, tenminste wat orgineler en niet zo hit gevoelig dat ze worden grijsgedraait... (nieuw werkwoord?)

Al minstens een jaar is er geen enkele hardstyle dj waar ik graag naar luister, misschien Luna, maar dan om de redelijk harde techno die hij er soms doorheen gooit...

Waarschuw beheerder
.:: AAF ::. The One And Only Dominator 14 juli 2004 20:43
Goeie zaak toch vond hun toch maar knake draaien, DHHD is cker wel vet denk dat ze meer kwaliteit hebben dan Warmduscher of een Asys

Whahahahaha! DHHD meer kwaliteit als Warmduscher en A*S*Y*S*. [img cacheid=0000177c0003fc3e565b7d0c1a00583b26]http://www.zoepcrew.nl/forum/images/smilies/schater.gif[/img] Daarom zijn die laatste 2 ook wereldwijd bekend en mogen luna en consorten alleen hier in 't land hun kut-muziek draaien. Tracid Traxx heeft echt wel wat meer kwaliteit in huis als dhhd met hun kinderen voor kinderen-label (straight on)... :bah:

Waarschuw beheerder
Warmduscher en ASYS draaien nu ook alleen nog maar in Duitsland terwijl Luna (met zijn kinderen voor kinder label) nu toch wel iets verder komt ...

Waarschuw beheerder
hardstyle word steeds harder en vetter...

mijn god :/

:kots:

hardstyle van nu is niet meer om aan te horen.. wat een drama
laatste aanpassing

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle wordt steeds minder en minder!

In het begin toen hardstyle net opkwam vond ik het nog wel aardig, maar tegenwoordig vind ik het echt steeds slechter en slechter worden.

Die muziek kan dus echt geen adrenaline bij mij loskrijgen, nee als ik echt zwaar uit mn plaat wil gaan, geef mij dan maar hardcore!

Waarschuw beheerder
.:: AAF ::. The One And Only Dominator 15 juli 2004 11:03
Warmduscher en ASYS draaien nu ook alleen nog maar in Duitsland terwijl Luna (met zijn kinderen voor kinder label) nu toch wel iets verder komt ...

Mjoa, als je allerlei vakantie-oorden, waar vooral Nederlanders komen, "verder komen" noemt heb je idd gelijk. Maar A*S*Y*S* bestaat bijv. al uit 2 mensen waarvan d'r eentje "Kai Tracid" heet. Warmduscher is tegenwoordig meer met zijn project "Gladheadz" bezig, maar gaat tussendoor ook nog "ff" met de andere Tracid Traxxx-ers op wereldtournee. Nuff said...
Waarschuw beheerder
ik had t niet over oldstyle carloz :no:

t gaat hier over hardstyle , heeft niks met oldstyle te maken... zelf niet zo dom lullen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whahahahaha! DHHD meer kwaliteit als Warmduscher en A*S*Y*S*. Daarom zijn die laatste 2 ook wereldwijd bekend en mogen luna en consorten alleen hier in 't land hun kut-muziek draaien. Tracid Traxx heeft echt wel wat meer kwaliteit in huis als dhhd met hun kinderen voor kinderen-label (straight on)...

Wat is de kwaliteit van Warmduscher dan?

Waarschuw beheerder
Is op discogs wel duidelijk zat terug te vinden... Die dhhd-rotzooi klonk vanaf dag 1 al als een samenraapsel van allerlei samples, hun enigste "kwaliteit" is het mede groot maken van de zaag... :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle wordt juist steeds kutter
in 2001 was het perfect :lief:
duister, melodietjes, geweldig! ik vond dat er toen ook veel meer opbouw in een avond zat, wat ik nu dus onwijs mis. het moet van begin tot aan het eind beuqen zijn, het moet harder en harder, om over de italiaanse hardstyle nog maar te zwijgen :x

ik vind het tegenwoordig ook nog wel vet, maar ik blijf thuis voornamelijk oudere hardstyle draaien, omdat ik dat veel beter in elkaar vind zitten.
Waarschuw beheerder
Juist, het begon met de hardere hardtrance...zwaar ok.
Moet je kijken waar het schip nu gestrand is.

Waarschuw beheerder
donateur
Luister voor de gein eens naar de set van DJ Ado the dream @ Defqon (staat ook wel onder Igor S.)
Die draaide in de NRG tent, maar dit vind ik nog het meest lijken op die oude hardstyle.
Ik had soms met de oudere hardstylefeesten het gevoel dat het wel iets harder mocht, vooral aan het eind van de avond de nieuwe Italiaanse hardstyle heeft veel weg van hardcore.

Waarschuw beheerder
DJ Zeronh 13 juli 2004 09:39
Hardstyle word idd steeds beter en harder
maar dat wil het publiek ook graag

Waarom moet hardstyle steeds harder worden, waarom ga je dan niet gewoon naar een hardcore feest?

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat op de hardcorefeesten het kutwazilonsdalepogopubliek loopt, en dat willen we juist niet...

Waarschuw beheerder
Alsof dat op een hardstyle feest niet rondloopt. misschien in mindere getallen maare het is onzin om het daarop te gooien.

Waarschuw beheerder
donateur
Op hardstylefeesten lopen een stuk minder helga's en adolfs, en die kijken allemaal sjago en zijn snel weg.
Je kan HS en HC publiek toch niet met mekaar vergelijken?
Waarschuw beheerder
donateur
HS zuigt
HCpubliek zuigt (grotendeels)

Conclusie: HC feesten met HS publiek zouden gezellig moeten zijn.. (of niet)

Waarschuw beheerder
donateur
jep!
Daarom vind ik de early rave zalen op hardstyle feesten altijd top!

Waarschuw beheerder
Op hardcore feesten lopen ook genoeg hardstyle liefhebbers rond hoor.

Ik erger me meer aan het hardstyle publiek dan aan het hardcore publiek.

Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Ik hou van publiek die komt om te feesten, meer niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik irriteer me alleen aan alle mensen die niet komen om te feesten, ongeacht welke voorkeur voor muziek ze hebben.
Van mij part luistert iemand 24/7 naar Frans bauer...als die persoon komt om eens lekker te feesten is het toch goed?
Waarschuw beheerder
donateur
miss damn..46!! 17 juli 2004 16:16
Op hardcore feesten lopen ook genoeg hardstyle liefhebbers rond hoor.

Ik erger me meer aan het hardstyle publiek dan aan het hardcore publiek.

Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Ik hou van publiek die komt om te feesten, meer niet.laatste aanpassing: 17 juli 2004 16:21

wat doet het hardstyle publiek dan waardoor je je meer aan hen ergert dan aan hc-publiek?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik vind het gedrag van de gemiddelde HS liefhebber niet echt storend eerlijk gezegd...
En dat kun je van die HC mongolen niet altijd zeggen!
Ik vind hardcore nog steeds top, maar ik vind de sfeer op HS feesten gewoon veel beter, daarom ga ik lekker naar QBase 18 september, terwijl ik gratis naar MOH kan...

Waarschuw beheerder
overkill-in-het-kwadraat

Waarschuw beheerder
je moet mensen niet in hokjes gooien, ik hou ook van hc maar de sfeer en mensen is toch vaak om te huilen op zon hc feest:S
Waarschuw beheerder
-
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alles heeft z'n nadelen...

De hardcorescene zit redelijk vol met beperkt denkende leeghoofden, lonsdale-klonen, wannabe-nazi's, agressieve stoere kleuters die zichzelf willen bewijzen etc (en die alles en iedereen al voor clubkut uitschelden als ze niet met lonsdale lopen of ook andere dingen mooi vinden dan ALLEEN MAAR hardcore)... De muziek is grotendeels ook al 3 keer niks meer, omdat het elke keer weer dezelfde fantasieloze uitgemolken herhalingen zijn, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik ga zelf de laatste tijd nauwelijks meer naar hardcorefeesten, puur omdat ik me zowel aan het publiek als aan de muziek kapot erger.

Maar in de hardstylescene zit ook genoeg waar ik me aan kan ergeren. Al is het alleen maar omdat iedereen compleet uit z'n naad kan gaan op zwaar goedkope 2e hands muziek die voor 80% uit gejatte stemsamples en geluiden bestaat die afkomstig zijn van overbekende hardcore-classics, met eeuwige dezelfde fwomp-kicks en simpele cliche-opbouwen eronder. En niemand maakt het nog wat uit ook... Als ik voor de gein een aantal hardstyle-platen in de winkel luister, verbaas ik me er gewoon over hoe ontzettend veel platen gewoon haast identiek klinken. Ja, of ik moet net elke keer de verkeerde platen uit de bak pakken, kan ook nog...

Gefrustreerd? Hmm jah sorry, klein beetje...
:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey Lodi, chill dude ;)

Weet je?...je moet je gewoon niet druk erover maken, want het gebeurd zowieso.
Ik vind een plaat(welke stijl dan ook) tegenwoordig leuk/grappig/vet/geil, maar ga er niet iedere keer meer bij filosoferen of het wel orgineel/niet gejat/hardcore klassieker/het klinkt als, of lijkt op, of niet, want dan kun je wel bezig blijven nml.

Qua sfeer op hardcore feesten moet je niet eens bij het volk zijn, maar bij de meeste organisatie's, want die geven die sfeer verziekers namelijk al een paar jaar de ruimte. (en dan lekker hypocriet dat logo "against racisme", geen dit en geen dat, overal op zetten..maar ondertussen gebeurt er helemaal geen ruk...)
Op die manier denken die verziekers dat het allemaal maar mag en kan, en daar moeten de organisatie's nu eens ALLEMAAL tegelijk een streep doorheen zetten....Zal wel moelijk te realiseren zijn, maar laat ze maar eens een zero-tolerance beleid gaan voeren richting die verziekers! en niet op een flyertje zetten, maar doen!

Waarschuw beheerder
Qua sfeer op hardcore feesten moet je niet eens bij het volk zijn, maar bij de meeste organisatie's, want die geven die sfeer verziekers namelijk al een paar jaar de ruimte. (en dan lekker hypocriet dat logo "against racisme", geen dit en geen dat, overal op zetten..maar ondertussen gebeurt er helemaal geen ruk...)

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja...
Tig organisaties hebben grote woorden dat je er met bepaalde kleding en kenmerken er absoluut niet in komt, maar dan loop je op dat feest, en dan zie je die figuren gewoon rondlopen...
:S

'Thunderdome - A Decade' zelfde verhaal.
Grote verhalen dat echt IEDEREEN met kisten er niet welkom waren, die zouden dan ook de toegang geweigerd worden. Nah, ik heb ik-weet-niet-hoeveel mensen daar met kisten zien lopen...
:P

Beetje jammer weer...
Waarschuw beheerder
:z

dus als je als racist gympen aantrekt mag je binnen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en met kisten ben je een racist

Waarschuw beheerder
Nah, daar gaat het me niet om...
(om een ben-je-nou-of-geen-racist-als-je-kisten-aanhebt-discussie voor te zijn)
Bedoel, zelf loop ik in m'n vrije tijd ook in kisten.

Het ging me er alleen om dat zo'n organisatie eerst zegt dat ze niemand in die dingen toelaten, en dat alle dragers uiteindelijk toch allemaal wel worden toegelaten... Bedoel, kondig dan helemaal niks aan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ikdenkinhokjes>>> nee! maar het zou wel schelen als je er al een hele grote groep uit zou halen die de kleding belangrijker vinden dan de muziek, en dat zijn er aardig wat helaas!... volgens mij gaat het toch echt om de muziek en het gevoel, en moet het dus absoluut niet boeiend zijn voor iemand wat een ander draagt.
Als je die groep er al uit filtert, oogt het ten eerste anders, en sta je daar al met een grote groep die voor de muziek komt (feesten dus!)

ik bedoel, wat je in je vrije tijd draagt of doet, moet iedereen helemaal voor zich bepalen, maar als je dan de moeite neemt voor een feest om net even andere kleding aan te trekken , laat je al zien dat je komt voor de muziek gaat en geen reet geeft om het "erbij horen"! en irritante mensen kun je er zo uit halen...(alleen moet de security eens wat beter kijken af en toe)

A Decade was ook zeker niet wazi vrij, maar daar was het groepje echt minimaal, en dat was goed te merken aan de sfeer, want die vond ik echt goed!

Mensen die klieren lopen overal helaas, en ook idd in Casual kleding, maar laten we eerlijk zijn : lang niet iedereen in Lonsdale e.d. merken is racist of irritant, maar feestverziekers zijn iedere keer weer een bepaalde groep mensen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok ok.
Vroeger had je aussies en nikes enzo.
Dat noem je eigenlijk een prototype.
Dus als mensen in hokjes gestopt worden is t eigenlijk niet zo gek.
Maar dan nog bijv sensation black komt iedereen in t zwart.
Hoort bij dat concept.

En als we dan naar sensation white kijken dan zien we alleen maar mensen die komen om te zien en gezien te worden.

kortom overal en iedereen is gewoon hypocriet (inclusief IKKE ;))
Waarschuw beheerder
ja...maar je snapt stiekem wel wat ik bedoel ;)

Waarschuw beheerder
Ja, ik vind het gedrag van de gemiddelde HS liefhebber niet echt storend eerlijk gezegd...
Ik vind hardcore nog steeds top, maar ik vind de sfeer op HS feesten gewoon veel beter, daarom ga ik lekker naar QBase 18 september, terwijl ik gratis naar MOH kan...\

ik erger me aan mensen zoals jij die gelijk weer scheldwoorden moet gebruiken.

Waarschuw beheerder
Als ik het gemiddelde publiek "beoordeel" op de feesten waar ik tot nog toe ben geweest, is de hardhousezaal op Impulz (6 december 2003) me nog het beste bevallen. Ontzettende ontspannen, vriendelijke sfeer, in tegenstelling tot het publiek wat op een kwartiertje tijd in de main-zaal op In Qontrol aan me voorbij trok. :bah: Zó ontzettend relaxed vind ik het gemiddelde publiek op hardstylefeesten nou ook alweer niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja idd daar was ik ook.
Toen viel t me trouwens op dat daar veel volwassener publiek was. In tegenstelling tot Qlimax waar overal irritante ventjes liepen. En op de terugweg met de trein trok er nog een aan de noodrem met een half uur vertraging als gevolg.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind hardcore nog steeds top, maar ik vind de sfeer op HS feesten gewoon veel beter, daarom ga ik lekker naar QBase 18 september, terwijl ik gratis naar MOH kan...\

ik erger me aan mensen zoals jij die gelijk weer scheldwoorden moet gebruiken.

Scheldwoorden? Welke scheldwoorden?
Je bedoelt mongolen? Das geen scheldwoord, eigenlijk is dat voor die gasten nog een compliment...
Artiest Funk D
Waarschuw beheerder
Hardstyle is een beetje over de top, ik wacht eigenlijk op een nieuwe harde style die de kop op gaat steken!:P misschien wordt dat wel heel erg lang wachten;) en hardcore blijft altijd top!:D

en waarom is er eigenlijk zo een afkeer tegen mensen die HS relaxx vinde?? boeit mij egt geen kont hoe iemand er op een of ander forum ;) :P over denkt
Waarschuw beheerder
hardstyle is zaaai
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle word steeds harder en vetter!!! eens....??oneens??

Ik had een iets andere titel gebruikt:
hardstyle word steeds minder soft en minder droog.
Maar het blijft simpel ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind gewoon dat je elk publiek in zn waarde moet laten, ik vind de muziek veel boeiender dan de zogenaamde mensen die het voor de een verziekt en voor de ander pleziert.

Natuurlijk is het niet goed voor de sfeer als er een groep is die weer ruzie aan het zoeken is, maar daar kan je ook gewoon afstand van houden.

Over het algemeen vind ik een bepaald publiek minder leuk dan ander publiek maar je weet van te voren dat je naar een feest gaat waar dat soort publiek op afkomt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind gewoon dat je elk publiek in zn waarde moet laten,
-------------
Helemaal mee eens. Daarom beschouw ik Die-hard hardstylers niet als publiek (6) en hardstyle niet als muziek gheghe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hihihi hardstyle ik ook geen muziek joh...

Waarschuw beheerder
±70 procent hier vind hardstyle kutmuziek. Op veel grote feesten wordt 65% hardstyle gedraaid??!!

(Of is soms zo dat 70% van partyflock HC liefhebber is)

Ik kan me wel
vermaken op hardstyle!!

Waarschuw beheerder
ja precies!! echt veel mensen zeiken ofnie technoprime?? en geloof me nou dat die mensen het hardste uit hun dak gaan op party's!!!

Waarschuw beheerder
wedje leggen van niet? ;)