Partyflock

Forumonderwerp · 688045

hardstyle word steeds harder en vetter...als je kijkt naar een party twee jaar geleden en een party nu...dan is de hardstyle...de livesets van de dj's er zeker zwaar op vooruit gegaan..!! eens of oneens??
Artiest Triax
hmm :s vind dat het ongeinspireerde bagger is geworden...

Duh.....
mwa.... eens :jaja:

hardstyle gaat steeds meer naar hardcore en oldschool...... Dus in dat opzicht wordt het wel beter ja 8)
:s dat is alleen maar kut... :S oldschool kun je niet maken :vaag:
laatste aanpassing

Oneens, hardstyle (n)
Er valt geld te verdienen in de hardere regionen.. dus veel hardstylers.. (vaak EX hardcore)schaamteloze overstappers, en trackjatters ruiken het grote geld.

Ik denk dat als het echt richting HC gaat, de HC zo mainstream wordt dat de terror straks de hardcore van nu wordt..

Op de terugkeer van dana etc. na heb ik dus geen problemen met de verharding
jah zijn wat leuke nieuwe platen maar vond de oudere hardstyle wel wat 'stampender'....nu is het idd ongeinspireerd (op wat uitzonderingen na)

hardstyle(n)
laatste aanpassing
Hardstyle is kut...
mijn mening...

kijk naar dana...verneukt nu elk feessie terwijl ze vroeger egt super was...
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Ik vind het niet beter of niet slechter, ik vind het gewoon nog steeds vet :)
Wie heeft die gigantische baggertracks, Here's Johnny 2004 en Funky shit [deepack remix] gehoord?

Als men zelfs nu al gaat teren op 'klassieke' HS platen...

Artiest Balbasaur
Hardstyle wordt slechter en slechter. Toen het nog net nieuw was, toen het nog geen hardstyle heette en nog maar weinig mensen ervanaf wisten, toen had je pas goede hardstyle. Toen Qlimax nog niet gehyped werd, toen er BeB 1 was. Jammer dat sindsdien de hardstyle ''ontdekt'' is, het sloeg bij het grootte publiek aan, en het is allemaal veel te commercieel geworden. Het grote publiek is niet kritsch, dus er hoeven geen goede platen gemaakt te worden om geld te verdienen. Resultaat: bagger.
Kvind et ckr knap an maar et moet wel Hardstyle blijven en geen Hardcore worden zal ik heeeeeeeeel jammur vinden Hardstyle is en blijft mijn style (Y):D

Hardstyle echt wel lekker :[
Hardstyle wordt slechter en slechter. Toen het nog net nieuw was, toen het nog geen hardstyle heette en nog maar weinig mensen ervanaf wisten, toen had je pas goede hardstyle. Toen Qlimax nog niet gehyped werd, toen er BeB 1 was. Jammer dat sindsdien de hardstyle ''ontdekt'' is, het sloeg bij het grootte publiek aan, en het is allemaal veel te commercieel geworden. Het grote publiek is niet kritsch, dus er hoeven geen goede platen gemaakt te worden om geld te verdienen. Resultaat: bagger.

Volkomen mee eens..!!! :yes: zo denk ik er precies ook over...

de mensen zijn te gauw tevreden en nemen alles gauw voor hun kiezen :[ dat is jammer daar aan gaat de hardstyle kapot... er moet meer progressie in zitten....

steeds harder: ??:/ zou kunnen weet ik nie...
steeds vetter: eeuhmm.... NEE! :no: :[
laatste aanpassing
hardstyle word steeds harder en vetter...als je kijkt naar een party twee jaar geleden en een party nu...dan is de hardstyle...de livesets van de dj's er zeker zwaar op vooruit gegaan..!! eens of oneens??

alleen als ik het maak :jaja: 8)
er komen steeds minder originele/vernieuwende nummers uit
vroeger vondt ik hardstyle nog wel leuk, nu ben ik het toch echt een heel eind beu
Als harder beter is, dan ga gewoon naar hardcore luisteren :S

En nee, ben het er NIET mee eens. Het is inderdaad ongeinspireerde bagger geworden.

Bijna alles wat nu uitkomt is geript en het meerendeel van de muziek bestaat nu uit "verkrachte" oude hardcore platen :S Verder is de opbouw van de meeste nummers hetzelfde en de orginaliteit is dus ver te zoeken.

Maar goed, deze discussie werd hier meer dan een jaar geleden al gevoerd en is nu al wel 100x voorbij gekomen :S

Is niks, was niks en gaat nooit wat worden ook.

Hardstyle is voortgekomen uit hardtrance. ''Early'' hardstyle lijkt ook beetje op hardtrance, mooie muziek, maar het beukt wel lekker door, waardoor ik (early) hardstyle leuker vind dan hardtrance. T'is echter steeds harder gaan worden en tegenwoordig lijkt het idd meer en meer op hardcore. Het zal nooit hardcore worden, hardstyle blijft een opzichzelfstaande stijl, maar hoe meer het op hardcore gaat lijken, hoe slechter het word.

Ben het hier ook helemaal mee eens!!!

T word juist steeds kutter, ook een enb al rip off...nou vind ik een remix van een nummer best leuk...niks mis mee!
maar bij hardstyle is het gewoon net ff TE, dat maakt het voor mij kermismuziek....en het heeft zichzelf daardoor verlaagd naar het apres ski niveau!
Ik zie het niet meer als serieuze muziek....

nou vind ik een remix van een nummer best leuk...niks mis mee!
maar bij hardstyle is het gewoon net ff TE

Idd, als ik een hardstyle remix hoor van het heilige Born Slippy, en nog wel een zielige remix ook, dan denk ik waar gaat dit over?
de geluiden die nu gebruikt worden voor de 'melodie' binnen een track, zijn tegenwoordig bijna altijd hetzelfde :(

Artiest Clone
Idd, als ik een hardstyle remix hoor van het heilige Born Slippy, en nog wel een zielige remix ook, dan denk ik waar gaat dit over?

Geld :(
laatste aanpassing

Alles draait om geld;)

oneens, geef mij maar lekker de eerse 2 cd's van Qlimax:jaja:

Niet alles draait om geld....ik heb het op dit forum al tien keer eerder gezegd.... de slechte hardstyle overschaduwd de goeie hardstyle, want er wordt nog steeds goede hardstyle gemaakt.. probleem is alleen dat er te weinig goede hardstyle wordt gemaakt, en dat het grootste deel gewoon kut is.. Het was vroeger inderdaad veel beter dan nu... maar toch kan ik op al die 'baggernummers' wel goed los gaan, omdat hardstyle gewoon heerlijk klinkt op een feestje..

Niet alles draait om geld

In de muziekbusiness wel

maar toch kan ik op al die 'baggernummers' wel goed los gaan, omdat hardstyle gewoon heerlijk klinkt op een feestje

:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Jij snapt t :D

Het is gewoon alleen maar erger geworden. Luister voor de grap een naar de nieuwe "plaat" van die idioot van een Mondello. We jatten een melodietje uit Tetris (bestond al langer maar is bekend van Tetris), we flikkeren er een hoop harde bassen doorheen, simpel basslijntje dat mn oma ook nog kan produceren, klaar is Daniele.

Ten tijde van Yoda - Definetely, toen was Hardstyle pas Hardstyle. Wat je tegenwoordig hoort noem ik Harkstyle, boerendiscoherrie, kutlawaai!

Zo, da's eruit...
laatste aanpassing

Valt wel mee toch?!

nee :no:
vond t 2 jaar geleden duidelijk beter..
maja tijden veranderen
het gaat idd meer richting oldschool/hc dat vind ik wel beter maar de kwaliteit van de platen op zich verslechterd cccckkkeer

logisch ook, hardstyle wordt gehyped, dus groter publiek, minder kieskeurig , slaat toch wel aan.

K heb t nooit begrepen, als je hard wil horen ga dan gewoon hardcore luisteren en niet
"zo hard mogelijke" hardstyle :S
Ten tijde van Yoda - Definetely, toen was Hardstyle pas Hardstyle. Wat je tegenwoordig hoort noem ik Harkstyle, boerendiscoherrie, kutlawaai!

Zo, da's eruit...

:D PRECIES!!!!!!!!!!!!! :respect:

toen hardstyle nog geen hardstyle werd genoemd ;) :D
laatste aanpassing
Hardstyle vind ik alleen maar achteruit gegaan en nog steeds gaan....
Hardstyle was pas vet in de tijd toen Derb - Derb er pas was (alhoewel dan praat ik nog over hardhouse). Toen waren er nog kwalitatief goede releases, nu komt er toch al zeker een jaar alleen maar bout uit

toen hardstyle nog geen hardstyle werd genoemd

Precies:yes:

Hardstyle was pas vet in de tijd toen Derb - Derb er pas was (alhoewel dan praat ik nog over hardhouse). Toen waren er nog kwalitatief goede releases, nu komt er toch al zeker een jaar alleen maar bout uit

Derb - Derb:kwijl:

Oneens.... harder is niet altijd beter !

Artiest Hungry
De (meeste) hardstyle van tegenwoordig is zo slaapverwekkend simpel! 1 gepikte bassdrum van een hardcore nummer, een sample voor het (veels te eenvoudige) melodietje en als je mazzel heb een clapje of een hihatje!

volgende dan...de livesets van nu op defqon bijvoorbeeld..van luna en dana...pila..noem maar op...zijn minder aantrekkelijk als livesets van jaren geleden?? vind ik dus duidelijk van niet!!
die van pila was nog wel (y) omdat hij nieuwe platen combineert met oude. de rest viel me tegen...ze draaien allemaal plaatjes van de laatste 3 maanden, zodat je soms 4x op een dag hetzelfde nr hoort.
ik vin als je de hardstyle vergelijkt dat het nu zeker harder gaat! ouwe hardstyle vind ik ook vet om te luisteren hoor maar de hardstyle van nu is beter. vergelijk al die live sets maar eens... je zult het zelf horen

Ik was op Defqon ff in de red aant rondkijken, ineens hoorde ik het welbekende introotje van Born Slippy, ik denk yes, eindelijk een mooi nummer, is het een hardstyle remix:S en nog wel een zielige ook:kots: