hmm
vind dat het ongeinspireerde bagger is geworden...
laatste aanpassing
Er valt geld te verdienen in de hardere regionen.. dus veel hardstylers.. (vaak EX hardcore)schaamteloze overstappers, en trackjatters ruiken het grote geld.
Ik denk dat als het echt richting HC gaat, de HC zo mainstream wordt dat de terror straks de hardcore van nu wordt..
Op de terugkeer van dana etc. na heb ik dus geen problemen met de verharding
Ik denk dat als het echt richting HC gaat, de HC zo mainstream wordt dat de terror straks de hardcore van nu wordt..
Op de terugkeer van dana etc. na heb ik dus geen problemen met de verharding
Hardstyle wordt slechter en slechter. Toen het nog net nieuw was, toen het nog geen hardstyle heette en nog maar weinig mensen ervanaf wisten, toen had je pas goede hardstyle. Toen Qlimax nog niet gehyped werd, toen er BeB 1 was. Jammer dat sindsdien de hardstyle ''ontdekt'' is, het sloeg bij het grootte publiek aan, en het is allemaal veel te commercieel geworden. Het grote publiek is niet kritsch, dus er hoeven geen goede platen gemaakt te worden om geld te verdienen. Resultaat: bagger.
Hardstyle wordt slechter en slechter. Toen het nog net nieuw was, toen het nog geen hardstyle heette en nog maar weinig mensen ervanaf wisten, toen had je pas goede hardstyle. Toen Qlimax nog niet gehyped werd, toen er BeB 1 was. Jammer dat sindsdien de hardstyle ''ontdekt'' is, het sloeg bij het grootte publiek aan, en het is allemaal veel te commercieel geworden. Het grote publiek is niet kritsch, dus er hoeven geen goede platen gemaakt te worden om geld te verdienen. Resultaat: bagger.
Volkomen mee eens..!!!
de mensen zijn te gauw tevreden en nemen alles gauw voor hun kiezen
Als harder beter is, dan ga gewoon naar hardcore luisteren 
En nee, ben het er NIET mee eens. Het is inderdaad ongeinspireerde bagger geworden.
Bijna alles wat nu uitkomt is geript en het meerendeel van de muziek bestaat nu uit "verkrachte" oude hardcore platen
Verder is de opbouw van de meeste nummers hetzelfde en de orginaliteit is dus ver te zoeken.
Maar goed, deze discussie werd hier meer dan een jaar geleden al gevoerd en is nu al wel 100x voorbij gekomen
En nee, ben het er NIET mee eens. Het is inderdaad ongeinspireerde bagger geworden.
Bijna alles wat nu uitkomt is geript en het meerendeel van de muziek bestaat nu uit "verkrachte" oude hardcore platen
Maar goed, deze discussie werd hier meer dan een jaar geleden al gevoerd en is nu al wel 100x voorbij gekomen
Hardstyle is voortgekomen uit hardtrance. ''Early'' hardstyle lijkt ook beetje op hardtrance, mooie muziek, maar het beukt wel lekker door, waardoor ik (early) hardstyle leuker vind dan hardtrance. T'is echter steeds harder gaan worden en tegenwoordig lijkt het idd meer en meer op hardcore. Het zal nooit hardcore worden, hardstyle blijft een opzichzelfstaande stijl, maar hoe meer het op hardcore gaat lijken, hoe slechter het word.
Ben het hier ook helemaal mee eens!!!
T word juist steeds kutter, ook een enb al rip off...nou vind ik een remix van een nummer best leuk...niks mis mee!
maar bij hardstyle is het gewoon net ff TE, dat maakt het voor mij kermismuziek....en het heeft zichzelf daardoor verlaagd naar het apres ski niveau!
Ik zie het niet meer als serieuze muziek....
Niet alles draait om geld....ik heb het op dit forum al tien keer eerder gezegd.... de slechte hardstyle overschaduwd de goeie hardstyle, want er wordt nog steeds goede hardstyle gemaakt.. probleem is alleen dat er te weinig goede hardstyle wordt gemaakt, en dat het grootste deel gewoon kut is.. Het was vroeger inderdaad veel beter dan nu... maar toch kan ik op al die 'baggernummers' wel goed los gaan, omdat hardstyle gewoon heerlijk klinkt op een feestje..
Jij snapt t Het is gewoon alleen maar erger geworden. Luister voor de grap een naar de nieuwe "plaat" van die idioot van een Mondello. We jatten een melodietje uit Tetris (bestond al langer maar is bekend van Tetris), we flikkeren er een hoop harde bassen doorheen, simpel basslijntje dat mn oma ook nog kan produceren, klaar is Daniele.
Ten tijde van Yoda - Definetely, toen was Hardstyle pas Hardstyle. Wat je tegenwoordig hoort noem ik Harkstyle, boerendiscoherrie, kutlawaai!
Zo, da's eruit...
laatste aanpassing
Ten tijde van Yoda - Definetely, toen was Hardstyle pas Hardstyle. Wat je tegenwoordig hoort noem ik Harkstyle, boerendiscoherrie, kutlawaai!
Zo, da's eruit...
Zo, da's eruit...
toen hardstyle nog geen hardstyle werd genoemd
laatste aanpassing