Partyflock

Forumonderwerp · 668895
3615x bekeken
Waarschuw beheerder
Een ding maar die kerel maakt rete goeie muziek..

Het is vet blij daar hou ik normaal niet van... maar die gozer maakt echt wel lekkere muziek waar je veel zin door krijgt(Y)

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Is het raar dat ik je niet geloof? 8)
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk daar ben ik het nou es helemaal mee eens :D
Waarschuw beheerder
donateur
:gaaP:

1 april

:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Hij doet t wel aardig ja :9
Waarschuw beheerder
Ik vraag ook 3 keer per dag z'n clip aan op de Box ja...

:respect: Special D :respect:
Waarschuw beheerder
Nee ik vindt die muziek lekker happy... niet arm happy ofzo... als dat nummer derop is gaat ie ook lekkerhard...

En dat is geen 1 april damz he!!

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Dit heb ik vandaag al in heel veel topics gezet :

:/
Waarschuw beheerder
Dit heb ik vandaag al in heel veel topics gezet :

Daarom ben je ook een kneus
Waarschuw beheerder
mhh nah ik vind die kerel al1 maar lekker whaha

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
relaxte numertjes, volgens mij wel erg snel in mekaar geflanst maar toch
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
Nee man Kut Special D slaat toch nergens op kom op jongens oke respecteer de muziek maar het stelt toch geen ene ruk voor man!!! volgens mij heeft Brooklyn Bounce ook nog meegeholpen aan de releases :yes: dit vind ik nu kut Commerciele rotzooi kan ik me aan ergeren.....:kots:"en nu niet komen ja en iedereen is commercieel bla bla bla het is gewoon gemaakt om geld te verdienen oke niks op tegen maar meestal gaat dat gepaard met de kwaliteit van de producties

Waarschuw beheerder
k vind et gewoon lekkere nummertjes, boeie dat ze commercieel zijn opf dat het geen hoogstaande kwaliteit is:yes:
Waarschuw beheerder
:vaag: je wilt bout muziek luisteren oke dan (y) :vaag:
Waarschuw beheerder
Nou ik vindt het leuk......

en als je het commercieel vindt waarom zeg je het dan dat alles commercieel is??
Waarschuw beheerder
en als je het commercieel vindt waarom zeg je het dan dat alles commercieel is??

in feite is alles commercieel maar overal word geld verdient maar er is een verschil tussen je hobby en plezier doen en plaatjes maken om geld te innen, en als er meestal plaatjes worden gemaakt om geld te innen dan vind ik dat meestal de kwaliteit achter uit gaat!!! zie je in de platen van Special D ook!!! gemaakt om beroemd te worden en geld te innen,
Waarschuw beheerder
iedereen doet het om beroemd te worden....en der veel geld mee te verdienen....

Zolang mensen het mooi vinden en het verkoopt waarom niet?
Waarschuw beheerder
donateur
special D treedt op bij Foxkids....

need I say more :/
Waarschuw beheerder
je en tiësto bij tmf... dus......?
Waarschuw beheerder
donateur
tmf heeft publek tussen de 12 en de 25
foxkids tot 12 :/

Waarschuw beheerder
Spongebob zit ook bij Nickelodeon, maar die's toch ook leuk!:D
Waarschuw beheerder
ik vind hem wel kicke
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 10469, 70070, 165768}
Waarschuw beheerder
donateur
JA man!!!! Vet gaaf retecool kicku monsterlijk stoerrrrrrrrr! :S

Ik ga dit niet eens serieus nemen! :[

Waarschuw beheerder
hmm ook al is Special D in die commerciele nummertjes :bah: ik heb toch gehoord dat hij achter wat producties zit van DJ Dean en zijn Tunnel Records. Ik weet niet precies hoe of wat..

Waarschuw beheerder
Special D is vet, kijk eens naar zn staat van dienst:
op zn 21e in heel duitsland bekend. Remixes gemaakt voor Groove Coverage, Scooter, Baracuda, Future Trance Utd., Redwing etc etc.
Hij heeft zn eigen club, treedt op in grote locaties als de E-Dry, staat op diverse openlucht feesten in heel Europa en is idd betrokken als producer bij het label van DJ Dean.

Conclusie: hij OWNT!!!

Duitse hard trance is sowieso mega vet. Kunnen Marco Tijs en Ferry niet aan tippen.....

Waarschuw beheerder
Zelfs op het forum van Bitte ein Beat wordt hij genoemd als een van de meest talentvolle jonge DJ's/ producers. Zegt al genoeg.

Waarschuw beheerder
haha hij draait volgens mij wel redelijk (qua techniek) maar voor de rest...
Waarschuw beheerder
heb een setje van hem uit de HMH klinkt wel lachuh jah :P
Waarschuw beheerder
iedereen doet het om beroemd te worden....en der veel geld mee te verdienen.... Zolang mensen het mooi vinden en het verkoopt waarom niet?

daar heb je helemaal gelijk in :yes: maar is ook maar mijn mening ik vind het geen kwaliteit productie alleen om geld te verdienen, mij boeit het niet of je het wel of niet goed vind dat is je eigen mening :yes: heb liever dat je een kwaliteit productie levert en dan geld verdien daar hecht ik wel veel waarde aan :D

Zolang mensen het mooi vinden en het verkoopt waarom niet?

Special D is vet, kijk eens naar zn staat van dienst:
op zn 21e in heel duitsland bekend. Remixes gemaakt voor Groove Coverage, Scooter, Baracuda, Future Trance Utd., Redwing etc etc.
Hij heeft zn eigen club, treedt op in grote locaties als de E-Dry, staat op diverse openlucht feesten in heel Europa en is idd betrokken als producer bij het label van DJ Dean.

Conclusie: hij OWNT!!!

Duitse hard trance is sowieso mega vet. Kunnen Marco Tijs en Ferry niet aan tippen...

ja nou en vind je zijn muziek dan van zo een dergelijke waarde dat het muziek genoemd mag worden :O ik toch niet! vind ik de producers achter Britney Spears nog beter :X (meen ik wel echt!!! :flower: :D ) en vind zowiezo dat er veel meer producties van top40 formaat vele malen beter :yes:

en denk dat Tijs Ferry marco echt wel al een stuk verder zijn :yes: en trouwens je vergelijkt Hard-Trance met trance/techno/progressive dat is appels met peren :vaag:
laatste aanpassing
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
ja nou en vind je zijn muziek dan van zo een dergelijke waarde dat het muziek genoemd mag worden ik toch niet! vind ik de producers achter Britney Spears nog beter (meen ik wel echt!!! ) en vind zowiezo dat er veel meer producties van top40 formaat vele malen beter

Maar ondertussen is hij wel goed bezig... het zit allemaal qua structuur netje in elkaar en klinkt verzorgd. En het verkoopt

Ben toch bang dat thijs ferry en marco toch achter liggen op het produceer succes van deze jongen.. qua sound vind ik "onze" jongens daarentegen wel veel beter maar dat is smaak

en denk dat Tijs Ferry marco echt wel al een stuk verder zijn en trouwens je vergelijkt Hard-Trance met trance/techno/progressive dat is appels met peren

Trance zou ik ook niet met techno als een appel willen noemen hoor :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tiesto en Marco V maken allebei wel dégelijk hardtrance. Hoe wil je anders verklaren dat Marco V. op Sensation BLACK stond en hoe wil je Traffic, Suburban Train en Lethal Industry anders noemen??? Maar inderdaad de genoemde Nederlandse DJ's draaien meerdere stijlen.

Appels met peren vergelijken pfffff....... is eerder 2 soorten appels met elkaar vergelijken.

Enne k vergelijk 'onze' DJ's ook niet met Special D maar vergelijk hun muziek met Duitse hardtrance en dan denk k eerder aan Megara vs. DJ Lee, Flutlicht, Pulsedriver en CJ Stone dan aan Special D. :|
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Dattie muziek maakt die mensen cool vinden ok..maar hij moet niet het Boozy Woozy,Benny Benassi syndroom gaan krijgen dat iedere release op elkaar lijkt omdat de eerste plaat de hit was en daarop voort borduren...
Je bent pas echt de man,als je met verschillende nummers kan scoren die totaal niet op elkaar lijken...

Waarschuw beheerder
Heb je wel gelijk in jah

Waarschuw beheerder
Is toch zo of niet...word nu weer zo gehyped die gozer
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
Waarschuw beheerder
donateur
Je maakt een grapje!....hoop ik :bloos:
Waarschuw beheerder
Tiesto en Marco V maken allebei wel dégelijk hardtrance. Hoe wil je anders verklaren dat Marco V. op Sensation BLACK stond en hoe wil je Traffic, Suburban Train en Lethal Industry anders noemen??? Maar inderdaad de genoemde Nederlandse DJ's draaien meerdere stijlen.

Marco V stond op Sensation black omdat ie idd wat harder draait maar Hard TRance , dan weet jij niet wat hard-trance is en Sensation Black is niet alleen Hard want Benny Rodriquez is dat hard?

en de platen van Tijs dat is toch gewoon Trance vleugje Progressive Techno kom op hij dat is toch geen Hard - Trance, en wat Special D maakt is toch geen Trance, dan weten sommige hier niet wat Trance is :vaag: is gewoon Duitse Apres ski-Hut hardstyle

ja en erklopt niks van eerst zeg je dat Tijs Marco En ferry er niet aan kunnen tippen dat en nu zeg je dat ineens andere DJs er niet aan kunnen tippen we hebben het hier over Special D!!!

en de vergelijking Hard Trance vs Trance/Progressive/Techno!!!! dat is toch echt anders... hoor of noem je MArco V een Hard-Trance DJ :vaag: ... over de andere 2 te zwijgen

Trance zou ik ook niet met techno als een appel willen noemen hoor

ja dat doet PQ dus wel ik noem gewoon die namen nu samen is idd ook niet wat je kunt vergelijken dus... dus klopt niks van zijn stelling....

en hoe wil je Traffic, Suburban Train en Lethal Industry anders noemen???

je gaat me toch niet vertellen dat je dat Hard-Trance noemt!!! :vaag: oef want dan noem je Jimmy The sound, Luna en Danielle Mondello zeker Hardcore DJs :s :vaag:

Maar ondertussen is hij wel goed bezig... het zit allemaal qua structuur netje in elkaar en klinkt verzorgd. En het verkoopt

ja hij is zeker goed bezig met zijn zakken te vullen geef ik hem ongelijk in zou ik ook doen, maar opbouw structuur is het zelfde als al die vorige platen... word een beetje een pot nat en dat irriteert me, an de meeste mensen trappen er in maar mag je zelf vinden of je het leuk vind of niet, hij zal ook wel mindere dingen doen om geld te maken... maar daar gaat het nu niet om de meeste mensen kennen hem van zijn hitjes
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 63236, 71972}
Waarschuw beheerder
At the end of every week each one of us becomes a freak :D

happy hardstyle is echt llame, maar special d is echt melig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blije aap die gozer
echt triest :bah:
Waarschuw beheerder
Whehehehe :p
Waarschuw beheerder
ja hij is zeker goed bezig met zijn zakken te vullen geef ik hem ongelijk in zou ik ook doen, maar opbouw structuur is het zelfde als al die vorige platen... word een beetje een pot nat en dat irriteert me, an de meeste mensen trappen er in maar mag je zelf vinden of je het leuk vind of niet, hij zal ook wel mindere dingen doen om geld te maken... maar daar gaat het nu niet om de meeste mensen kennen hem van zijn hitjeslaatste

ja, en die hitjes scoren wel goed bij het grote publiek... dus daarom heb ik wel :respect: voor die kerel...

qua muziek (mijn smaak) zou ik hem niet echt graag in de line up zien van een of ander vet feest

maarja na Dj Chukie sta ik nergens meer van te kijken ;P
Waarschuw beheerder
(y) daar heb je wel gelijk in ik heb ook wel respect voor hem alleen vind het echt te veel van het zelfde wat eigenlijk typerend is voor (duitse)(Apres Ski-Hut) Hardstyle en ja dat zegt al genoeg als je naar een feest gaat voor DJ Chuckie jezus gelukkig is het allemaal niet mijn stijl maar dadelijk zie je nog Special D op Q feestjes.... :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ie uitgejoelt wil worden best :d
Waarschuw beheerder
als ie uitgejoelt wil worden best

hehehehe :respect: Yendetta! :p
Waarschuw beheerder
laten we het maar niet te veel over gaan hebben, dadelijk denkt Q nog dat het de nieuwe rage is :vaag:

maar idd ben het met je eens Triax dat het ook niet mijn stijl is...
Waarschuw beheerder
(y) zijn we daar over uit :D :respect:

Waarschuw beheerder
Haha special d op een Q feest...allemaal gillende meisjes die zijn handtekening willen

Waarschuw beheerder
Come with me is gewoon een superblij nummer(positief bedoeld), en dan maakt het mij geen reet uit of het nou commercieel is, of het hardtrance, apres-ski hardstyle, hardcore of lounge is, het is gewoon een goed nummer. Alleen het is dan weer jammer dat ze tweede nummer precies hetzelfde is.

Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei in een van m'n vorige posts...hoop niet datttie dat Boozywoozy,Benny Benassi effect gaat krijgen...
Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei in een van m'n vorige posts...hoop niet datttie dat Boozywoozy,Benny Benassi effect gaat krijgen...

jij begrijpt het! :D
Waarschuw beheerder
ja idd, toch zonde van benny benassi (boozywoozy kan ik niet echt mee zitten)... wat een ultieme plaat was dat toe ik die voor't eerst hoorde :yes:

(boozywoozy kan ik niet echt mee zitten)

Waarschuw beheerder
ik ook nie muziek van hem boeit me totaal niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
benny benassi ik vond dat echt een cool nr
vette clip ook :kwijl:
je ken vette shit met die nr doen.....
hehe ik verheug me derop dat ie bij Q gaat draaien die special D kennen we lache hehehe hij draaid nooit meer trauma's houd ie eraan over

happy is voor homoooos
Waarschuw beheerder
2 Roadkill
foxkids tot 12

uitgezonderd mijn broertje dan toch :/
Waarschuw beheerder
Je maakt een grapje!....hoop ik

Nope....

Zoals ik al eerder aangaf die muziek die hij maakt is blij maar niet arm blij.....

Je hebt ook echt van die vet happy muziek te happy gewoon datvink geen zak aan maar als ik dit nummer hoor op de tv of met uitgaan ofzo vink datsuper tof!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij verdient een bitchslap

Waarschuw beheerder
donateur
fox kids :respect:
who cares dat het klote kwaliteit is, zinloze blije muziek roeleert :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neej joh happy is voor homos.....
kom nou he vind je dat nou echt..
ik vind die gozer echt een zielige blije nicht
een schande voor DJ´s
Waarschuw beheerder
jij verdient een bitchslap

jij verdient iets heel anders....

ik vind die gozer echt een zielige blije nicht
een schande voor DJ´s

laten we het maar niet over jou hebben toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee laten we dat niet doen
ik ga ook niet blij doen met me magic music maker
want meer ken die gast niet
tss beetje aan de plaaten draaien en je hoord nix tsss billshit

Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij nou eerst maar eens foutloos Nederlands leren typen :gaap:
Waarschuw beheerder

Nou maak eens ff een plaatje dan en laat zien dat je het beter kunt...

ik wachtwel ff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet lukken.....................................
Waarschuw beheerder
kijken of ik er ook happy van wordt dan....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neej blij niet overompelt wel
ik maak serieuze shit
echte muziek
the grooves the vibes i love techno
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
weet helemaal niet wie die gast is :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah zo'n blije aap
op tmf blije kut trance wat het ook mag heten
Waarschuw beheerder
Owja i love techno...

Dat noem je echte harde muziek.....????

owje check trouwens ff
www.neutron-k.tk

staan wel twee trackies van mij op

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dan noem ik echte muziek en hard jaa het kan zeker hard
down maar eens de live set van rush @ i love techno outdoor dan praat je wel anders

ow jah vet maar ben op me werk nu en daar zit geen geluids kaartje in :(
ik kijk zo thuis wel wat is het?.....
toch geen trance ofzow?..
Waarschuw beheerder
Nou ik ken ook soorten van techno die ik geen reet aan vindt...zoals toen id&t presents techno dat vink geen reet aan.......

Maare staan twee nummers op hardcore/industrial nummertje en en hardstyle nummertje:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
onthoud id-t = commercieel die willen alleen dc maken die geld opbrengen dus moet de mainstreem het goed vinden dus bagger

down een deze nr zooooow chil
sven vath - last exit schanz
hij is van carl cox maar een of andere maloot heb de verkeerde naam gezet

kijk hardcore industrial kijk dan praten we
hardstyle mwwha soms maar dan moet het me we blijven boeien weet je
maar laar me weten wat je van die nr vind vi ik wel cool
Waarschuw beheerder
fff kijken of ik dat nummer kan vinden...

En hardstyle hou der zelf ook niet van maarja.... Heb een keer een nummertje gemaakt dus..:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eg he die nr he is zooooo goed
een vet melodie geen saaie trance melodie en dan een vette basline jonge he nou daar wordt je echt geil van bbrrrr :kwijl:
Waarschuw beheerder
Kan het nummer niet vinden heb helaas geen kazaa meer dus....:(
Waarschuw beheerder
Ahh, als je bezopen in de club staat, dan doe je toch gewoon mee, maar....het zijn wel de meest onoriginele kutnummers die ik ooit heb gehoord!!!

Waarschuw beheerder
da VST master 2 april 2004 19:21
Ahh, als je bezopen in de club staat, dan doe je toch gewoon mee
------

Nee!
Waarschuw beheerder
:D

....uuh jah ga op deze stelling niet eens in :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jullie zijn toch ook niet echt gezellig he?
Waarschuw beheerder
het is weekend en nie gezellig das nie best:D

maar specialD is goed....... vooral die dame

Waarschuw beheerder
Tis weekend en ben blij! :D

Morgen Project...whoeha!
Waarschuw beheerder
....uuh jah ga op deze stelling niet eens in

Hou je bek dan dicht en reageer niet.....

Waarschuw beheerder
Rustig rustig! Denk om je hart!
Waarschuw beheerder
nee kansloos jong is dat 15 jaar kom op zeg.. is ja net uit de luiers

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Jij verneukt mijn topic dus oprotttuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Waarschuw beheerder
Waar blijft de cd van Special D? :P
Waarschuw beheerder
nee kansloos jong is dat 15 jaar kom op zeg.. is ja net uit de luiers

Het meest kanslooze figuur hier ben jij toch wel kerel.

Ga jij maar fijn naar special D luisteren kerel.

Ok zal ik er op in gaan... die zooi is aan te horen als je straal bezopen ben met carnaval. En das ook de enigste keer in het jaar dat ik een beetje mee doe.(me voet op en neer bewegen op de 'beat' dus)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zie em al staan hoor met ze biertje :) :bier:
Waarschuw beheerder
Het meest kanslooze figuur hier ben jij toch wel kerel.

Ga jij maar fijn naar special D luisteren kerel.

Ok zal ik er op in gaan... die zooi is aan te horen als je straal bezopen ben met carnaval. En das ook de enigste keer in het jaar dat ik een beetje mee doe.(me voet op en neer bewegen op de 'beat' dus)

Dat zegt een broekpoeper van 15 jaar die net uit de luier is... :gaap:

.(me voet op en neer bewegen op de 'beat' dus)

Zo he je leert al snel voor iemand van 15(Y)
Waarschuw beheerder
He zou ik het er anders neer zetten?
Waarschuw beheerder
ja voor de lol misschien
Waarschuw beheerder
Zie der lol erniet van in
Waarschuw beheerder

Snap je t wel? :s
Ok t is ook niet echt mijn ding..Maar het nummer zit verder wel goed in elkaar. Die vent kan echt wel goed produceren hoor..
Waarschuw beheerder
(Y)

Zit ook nog steeds te wachten op zijn plaatje schiet niet echt op met die gast..

Waarschuw beheerder
Special D wat een held is het, die kerel kan mixen en scratchen als de beste hoor!!!
en dan hebben we het nog niet eens over zijn meesterlijke producties!
:respect: Come with me :respect:

:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap je trouwens wel Gabbuh, het is wel blij..Maar niet op de irritante klubheads en boozywoozy manier.
Waarschuw beheerder
Haha clubbheads vink ook wa cool:)
Waarschuw beheerder
Special D :respect:

Zijn producties zitten zo goed in elkaar ook al zijn ze teringblij. De laatste paar producties van Dj Dean zijn ook gedaan door Special D. Die kerel kan produceren als een gek, alleen zijn nieuwe nummer (onderhand alweer oud) There's Nothing I Wont Do, is wel een beetje minder.
Waarschuw beheerder
Kijk dat is ook weer zo als een nummer goed in elkaar zit klinkt het ook meteen beter:)
Waarschuw beheerder
je moet alleen niet die video versies hebben, die zijn meestal erg verneukt :) maar bijvoorbeeld de Magera vs. DJ Lee Mix van Home Alone is ook een meesterwerk.

Waarschuw beheerder
Juist jah. Enne Florisz [H4L] is de échte amateur hier.....

Special D maakt trouwens ook progressive trance onder de naam DJ Awaline, Spitfire, en Staccato, en dat vergeten veel mensen. Is toch best veelzijdige DJ/producer denk k zo.

Enne:
:respect: Megara vs DJ Lee remix :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Special D - King Of The Beatz

de B-Kant van Home Alone is oo kubervet :yes:
Waarschuw beheerder
PQ-Kneus....> ik heb het toch over de nr's die die onder de naam special D produceert... kneus

Topic starter>> geef dan een zinnige reply... of heb je niks te zeggen.

Waarschuw beheerder
?????? HOW LOW CAN YOU GO.... gaat egt nergens over hier en als die D zo goed is waarom moet hij dan commercieel scoren ??? sukkel zit geen gevoel in zijn muziek :(
Waarschuw beheerder
Topic starter>> geef dan een zinnige reply... of heb je niks te zeggen.

Denk je nou echt dat ik met jou in discussie ga.... dacht het niet he

sukkel zit geen gevoel in zijn muziek

Of jij hebt geen gevoel...laten we het daar maar op houden:D
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
dit forum zuigt en special d zuigt al helemaal (letterlijk en figuurlijk)!

ree
Waarschuw beheerder
Het beste nummer (remix) van Special D is toch zeker wel:

Sven-R-G vs. Bass-T - The Sign (Special D Mix)

:respect::respect::respect::respect::respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Special D maakt muziek die jullie niet waarderen.

Jullie favorieten maken muziek die de aanhangers van Special D weer niet pruimen...

So what's the fucking difference?? Als die gast met zijn hitjes het halve uitgaansleven hun zorgen doet vergeten, doet ie het toch goed?? Dat jij het niet leuk vind, ok, maar om nou te zeggen dat het een schande is??

Hij speelt in op de vraag van het publiek, en dat doet ie nu toch wel goed..

Maar mijn ding is het ook niet, maar in plaats van te gaan zieken op Special D, kan ik beter manieren gaan vinden om mijn eigen ding te verbeteren

Waarschuw beheerder
Vink ook!

Probeer es een ander conceptje zonder die zelfde bass en melodie geluid

Waarschuw beheerder
2 Florisz:

Wat is er zo moeilijk aan om te begrijpen waar dit topic over gaat???? De vraag is wat wij van Special D vinden. Hij is een DJ!!!! In mijn oordeel over een DJ reken ik dus ook zijn kwaliteit als producer mee.

De vraag is niet of hij goed live kan draaien, of dat hij goed kan producere of niet, maar wat we van hem vinden (algemeen).

En of hij zichzelf nu Special D, DJ Awaline, of Dickheadz (ander project van hem) noemt, het blijft nog steeds Dennis Horstmann a.k.a. Special D en als hij onder andere namen produceert en die nrs zijn goed dan verdient hij dus ook respect daarvoor!!!

Mensen als jou lullen maar wat en hebben geen mening waar ze goed over na hebben ged8 en als je nix beters te doen hebt dan op un forum te spammen dan ga je toch fijn thuis zitte w8e tot je over een paar maanden je eerste legale pilsje mag drinken??????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha jezus PQ! :)
Waarschuw beheerder
wat een drukte over special D!!!!
sjezus he dat je je daar druk over kan maken :s
2 PQ>>>>>> dan ga je toch fijn thuis zitte w8e tot je over een paar maanden je eerste legale pilsje mag drinken??????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
special d heb nix met dj te maken
Waarschuw beheerder
Om nog maar niet te vergeten dat ie bijna de gehele productie op zijn naam heeft staan van de laatste nummers van DJ Dean :)

En Special D heeft wel degelijk iets met dj te maken :yes: alleen zijn zijn draaikwaliteiten niet zo goed als zijn producties. Daarom zal je hem ook weinig in nederland zien en vaak in (kleine) duitse clubs waar ze zijn sound goed waarderen. Alleen draait hij dan een stuk harder en minder vrolijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die nr die heb ie geproduceerd
dus die hebben niets met dj te maken
en die indruk geeft ie wel
Waarschuw beheerder
het is gewoon hetzelfde zien julle dat nu niet :S daar draait het om of ie nu zijn zakken vult moet ie zelf weten..... het is gewoon van uit een commercieel standpunt gemaakt... om geld te verdienen en dat op makkelijke wijze :yes: en de meeste trappen er in let op na 3 nummertjes is het wel weer goed geweest, als ie nu eens wat meer gevarieerde top 40 hits zou maken kon ik het wel beamen, verder is wel beter dat ie ook andere projecten heeft niks op tegen maar heb het nu over de BOUT platen van hem... :flower:
Waarschuw beheerder
King Of The Beatz is ondanks de gejatte sample niet slecht vind ik zelf, is ook veel minder blij als de A-kant, Home Alone. Maar zijn nieuwe nummer, There's Nothing (I Wont Do) is wel blij maar wel anders dan zijn anderen :yes:

Maar als hij het uit commercieel oogpunt doet, dan maakt ie wel verdomd goeie commerciële hits. Ik ken maar weinig "hits" of zelfs onbekende nummers die zo goed in elkaar zitten :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
naaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu breekt egt me klomp
:frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dude.........vind je die gast echt goed?
Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat ik hem goed vind, ik heb gewoon respect voor hem. Toen ik 1,5 jaar terug Come With Me voor het eerst hoorde vonk het best wel een vet nummer. Tis gewoon kut dat ie zo bekend is geworden :|
Waarschuw beheerder
ja als je een breezer in je handen hebt en met vrienden naar een discotheek gaat waar het mega saai is geen lekkere wijven lopen en niks anders dan special D op de draaitafel word gelegt DAN ZELFS NIET!!!!!!!!!!!!! de producers van Britney Spears zijn echt beter (en dat zei ik al dat meen ik!!!! :yes:) zij maken gevarieerde platen :yes: Special D niet!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Dan vind ik Pharell Williams ( N*E*R*D) beter produceren hoor Triax :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
conclusie = special d sucks cock
Waarschuw beheerder
ja ook die zeker ook idd ook zeker gevarieerd!!!!!!!!!!! die kunnen me ook hendig goed produceren :D
Waarschuw beheerder
geen zin om ruzie te maken

ik heb respect voor Special D, kan ook komen omdat het een duitse DJ is, heb ik zowieso al vaak meer respect voor dan anderen :)

Waarschuw beheerder
Ja toch...als je puur naar zijn producties luisterd is hij echt goed!( N*E*R*D dan)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
omdat ie een duitse dj is?... :vaag: hoezo dat?..

dan heb je ook respect voor mij ;)
Waarschuw beheerder
ik heb respect voor Special D, kan ook komen omdat het een duitse DJ is, heb ik zowieso al vaak meer respect voor dan anderen

gelukkig hebben ze niet de oorlog gewonen :p :flower: GEINTJE

nee ja dat kan miss zo zijn ik heb ook wel respect voor hem heb ik voor veel DJs wat ze hebben bereikt maar de manier waarop vind ik toch echt minder bij hem!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Oke, kwam er mss een beetje vaag uit :S bedoelde meer de duitse sound :) Die bijna volledig werd genegeerd door nederlanders totdat Special D ermee kwam

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah de duitse sound is cool
maar dan ik toch liever sven vath
Waarschuw beheerder
what the fuck Duitse sound genegeerd :s wat dacht je van Bitte ein Beat :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

maar bitte ein beat is looooz

duitse techno = cool
ik heb hele oude procusties hele vage techno.
met echt die geluide waar je bij denkt waar is die 747

Waarschuw beheerder
Die bijna volledig werd genegeerd door nederlanders totdat Special D ermee kwam

Weleens van Tracid Traxx, D. Trance en Tunnel Trance Force gehoord?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
da's trance?

:bah:

Waarschuw beheerder
Hard trance :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
da's ook :bah:
Waarschuw beheerder
Tunnel Trance Force is nooit in Nederland uitgekomen, simpelweg omdat het niet aanslaat terwijl het stuk voor stuk geweldige cd's zijn.

En Bitte ein Beat! was een goed voorbeeld te noemen, het idee erachter is de Duitse sound naar nederland over te brengen. Vandaar dat tot de laatste 2 delen na dan de "gast" cd altijd door een duitser werd gemixt. Maar dat was meestal de cd die het meest genegeerd werd, daarom is het nou een 75% hardstyle en 25% hardtrance cd, wat heel erg jammer is vind ik :nee:

En Hardtrance is (L)

maar het raakt lichtelijk off topic :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neej hardtrance vind ik niets

en dan zullen sommige zeggen: tuurlijk vin dje special d dat een sukkel
maar los van dat hij doet TE blij en kan niet draaien en doet TE stoer
en de nr die ie maakt om te janken
Waarschuw beheerder
Special D is geen Hardtrance :nee:

das Happy Trance (geen idee of die term bestaat)

DJ Dean, Session One, Shoko, Magera vs. Dj Lee, om maar even wat Duitse Hardtrance te noemen :yes:
Waarschuw beheerder
Nou sinds de eerste Bitte eind Beat cd stond er toch redelijk veel Hard-Trance op vooral was toen cosmic gate in trek Cosmic Gate is (y) hoor ik helaas niet meer zoveel van .. :( maar toen werd hardstyle dominant en toen werd de hardtrance verdrongen maar de Duiste sound was echt wel allang in Nederland hoor komt echt niet door Special D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee ik weet dan hij geen hardtrance is
maar wel die sound van trance

cosmic gate is goed daar heb ik wel :respect: voor
Waarschuw beheerder
De nieuwe van Cosmic Gate, Tommorow, vink een beetje tegenvallen.

Maar om nou echt te zeggen dat de duitse sound goed in nederland bekend was vink ook niet echt, die paar Blutonium, Tunnel en Tracid platen vink niet echt veel :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat komt omdat je misschien alleen in die stroming gekekend heb
wat denk je van techno dan?..... en electro

Waarschuw beheerder
Cosmic Gate is echt qua hardtrance helemaal het einde!
Krijg vaak van hun nummers kippenvel als ik ze weer es hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
cosmic gate is cool jah

leviathan is ook wel oke net zoals archator :respect: maar jah toch niet echt mijn muziek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of is dit nou weer trancecore?.
ik wordt wel ziek van al die verzonne kut namen
Waarschuw beheerder
Dat is trancecore Yendetta :p Weer een rel!! :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe kom dan :d

dat waren die namen die jij me stuurde om te checken :p
Waarschuw beheerder
Leviathan = trancecore nu jij weer :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leviathan = shitcore

jou beurt.............
Waarschuw beheerder
ja wat jij wil maar is gewoon een bestaande term trancecore volgens mij als ze het spacecore noemde vond je het wel goed maar het gaat bij jou puur om het woordje trance waar jij geen respect voor hebt nu jij weer :p

ennuh lekker offtopic :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee man het gaat me om de sound...
IK vind het te eentonig alleen van opbouw naar qlimax
maar die namen die me liet checken von ik wel cool
maar omdat dat TRANCEcore te noemen?....
beter een andere benaming
vind het nite echt op trance lijken namelijk
wel iets maar goed
maar zo word het nog een echt rel ook ;)
Waarschuw beheerder
Komt U allen naar SPECIAL D kijken zaterdag 10 april in de hollywood music hall rotterdam!!!!!!

Alleen ik ben er niet ik ga lekker naar in qontrol

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neeee dat meen je niet?......
die dude krijgt echt geen hollywood music hall rotterdam gevult
Waarschuw beheerder
HAhahha dan heb je hem zeker de eerste keer niet mee gemaakt???????

ik moet tot mijn grote spijt zeggen dat het super druk was hij was er samen met theo met dat programma bounzz en dat is zaterdag ook het geval maar dan voor de tmf awards afterparty :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tering die dude heb zeker een paar cocks moeten afkluiven
Waarschuw beheerder
*valt van zijn stoel van het lachen*

Ik denk dat ik ook wel een paar namen kan noemen hahahahha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe ja man die ken ik ook wel

DJ kicke :bah:

Waarschuw beheerder
yendetta 6 april 2004 13:37
tering die dude heb zeker een paar cocks moeten afkluiven
------------

Hahahahahahahahha! lol :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
:D Wij Nederlanders maken goeie Hardcore shit en de Duitsers zoals Special D en Dave 202 goeie trance music :D

(y) Vooral zo doorgaan (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo gaat ut wel mensen
het is dat ik chicks on speed al kon anders zou ik over hun het zelfde zeggen
met die clip aaaaaa ram sa sa sa aa ram sa sa
hehehe toch lache eigenlijk :d
Waarschuw beheerder
o gaat wel lekker hier ofniet:P

Waarschuw beheerder
Gaat prima hier hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oke oke vergelijken met dj kicke id die dude wel een god

(om alle teere zieltjes niet te breken)

Waarschuw beheerder
DJ Patrick Kicken vs. Special D? Niet echt een vergelijking. Special D. valt mijns inziens in de categorie Ole van Dansk, Pulsedriver en Axel Coon (ex-Scooter). Is dus toch beetje te min om hem met onze radio-funmaster van 3FM te vergelijken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet dat die vergelijking niet gemaakt kan worden en special D is geen maken maar kraken
en daarom doe ik het wel
omdat die gozers niets voorstellen...
hehehe met magic music maker maak ik nog wat beters :x
Waarschuw beheerder
zijn muziek is nie egg goed
tis nie egg van dat je segt JA, daar ga ik ff op los ..
bij fox kids zal ie vast wel succes hebben!
Waarschuw beheerder
zijn muziek is nie egg goed
tis nie egg van dat je segt JA, daar ga ik ff op los ..
bij fox kids zal ie vast wel succes hebben!

Precies (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is toch geen muziek meer!
dit kan echt niet hoor!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee precies

Waarschuw beheerder
ach aan de andere kant...zo ga je echte muziek weer wat meer waarderen he...:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah da's waar

the grooves the vibes i love technooooo :respect:
Waarschuw beheerder
is toch geen muziek meer!
dit kan echt niet hoor!!

Nee daarom is je naam ook britney en je profiel foto ook britney....

Als er een op de wereld is die lijkt op een kinderlokker is zij het wel.....
Waarschuw beheerder
je vindt het leuk of je vindt het niets.

Feit is wel dat deze kerel geld verdient en dat moet ik jullie nog zien doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
special D maakt leuke nummertjes ja :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ik ik durf te wedde dat er hier mensen zijn die veel beter zijn....
maar die gast heb van mij geen respect omdat ie zo tof en zo blij doet mte zijn sl'tjes
terwijl het een productie is geen mix
Waarschuw beheerder
maar die gast heb van mij geen respect omdat ie zo tof en zo blij doet mte zijn sl'tjes
terwijl het een productie is geen mix

Ik ben net wakkeer maar dat deel begrijp ik niet ff helemaal:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou...
hij heb die nr gemaakt met een prog die op tv kome he bedoel ik
en hij doet dan blij met die draaitafels terwijl het geen mix snap u
Waarschuw beheerder
dat vind ik ook zo irritant en iedereen denk dat dat hij dat live mixt :vaag: (de kindertjes dan die naar TMF kijken)
Waarschuw beheerder
hij heb die nr gemaakt met een prog die op tv kome he

Ondanks dat dat geen normale zin ned. is nap ik het hoor(Y):D

Maare daar heb je wel meerdere clips van...maar dat boeit ja ook niet...
Waarschuw beheerder
ja en dat zijn net de billigste platen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe okej dan

maar het boeid wel...
die dude denk dat ie alles is
heb je 'm zien kijke als een blije mongool die blij een nr gemaakt het en mede door veel blowjobs het gemakt heb :bah:

Waarschuw beheerder
Haha sjah laat die jongen toch ff van zijn succes genieten...over een maand of 3 hoor je em nie meer...hooguit in de discotheken in de zomervakantie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha jah denk het ook
Waarschuw beheerder
En heeft hij zijn zakken lekker vol met geld:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan ben ik liever een gewaardeerde dj dan een lekker me zakken vol gooien
Waarschuw beheerder
neeeeejjj

gek he uiteindelijk draait het allemaal om het geld dus....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sehr ganz gut jah..

alein das eine schone madchen .. :p

das madchen von: Home alone rules uber alles
Waarschuw beheerder
ik houd totaal niet van die happy shit maar die kerel weet wel ze weg in de studio dus kan je hem afkraken wat je wil maar jullie hebben geen van alle de studiotechniek zo onder de knie als dat hij heeft dus lul maar raak maar hij krijgt van mijn kant dus wel waardering.
Waarschuw beheerder
(n)
Werkzaam bij L&M Events
Waarschuw beheerder
special d ... hou op! Snap niet dat hij aanslaat met z'n blije deuntjes en al dat happy gedoe er om heen.. Gaat nergens over! (n)

Waarschuw beheerder
:kots:

ga tmf luisteren
Waarschuw beheerder
ga tmf luisteren

Ga je kont wassen kneusje...
Waarschuw beheerder
ik houd totaal niet van die happy shit maar die kerel weet wel ze weg in de studio dus kan je hem afkraken wat je wil maar jullie hebben geen van alle de studiotechniek zo onder de knie als dat hij heeft dus lul maar raak maar hij krijgt van mijn kant dus wel waardering.

Precies :)

Waarschuw beheerder
Maar toch....laat em alsjeblieft iets anders maken dan die zelfde zaad bassline en dat melodie geluidje.
Zo krijgen mensen wél een hekel aan die gast omdattie te eentonig word.

Waarschuw beheerder
Ga je kont wassen kneusje...

hou je kankermuil sukkel!
Waarschuw beheerder
hou je kankermuil sukkel!

moet je weer spotten met het woordje kk joh kleinkind....

Waarschuw beheerder
ja idd zet dan gewoon kk neer...komt wat minder duidelijk over

Waarschuw beheerder
kleinkind!!

hoor em stomme wanker....
volgens mij ben je net zo oud!
Binkie!!!
Waarschuw beheerder
Ja maar ik heb tenminste niet zo een kinder verstand om met kk te gaan spotten...

Dan ben je toch gewoon ff diep triest afgezakt onie dan?
Waarschuw beheerder
Kijk mij boeit het niet hij zit ook achter goeie projecten maar het gaat me om die kut blije TMF plaatjes en ja zakken vullen zeker zou ik ook doen maar doe dat dan met goede producties en niet met slappen aftreksels van je vorige platen jezus...

Waarschuw beheerder
Pruziez!
Waarschuw beheerder
donateur
special-D is helemaal te wauwie

Waarschuw beheerder
WaUwIe??
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal uit m'n bolletje (L)

tenminste een stuk beter dan Hardcore
Waarschuw beheerder
donateur
special D???
nou, vind het weer erg hoog wessel van diepen gehalte hebben (producer vengaboys)
=nix dus.. en dan dat optreden... staat die gast effe dom te doen met zn headphones.. flikker toch op men.. nog nooit eerder een naald op een plaat gelegd waarschijnlijk, maar ingehuurd net als die heksen die dr bij staan om z'n "looks"
Waarschuw beheerder
donateur
en daar hebben we onze "special"-D ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe ;)

Waarschuw beheerder
gewoon een huppelkutje dus!
tmf geouhoer komt me zoizo de strot uit....
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty: ik vind het maar kinder muziek :KOTS:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blije kut trance...

Waarschuw beheerder
Zie je wel vaker...draaien ze 1 plaat en dan staat die gast met ze koptelefoon die andere plaat te luisteren die nooit gedraaid word...
Kijk als je erdoorheen scratch ok maar dat hoor je ook nooit

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
whahaha SPECIAL-D,ik kraak niet snel iets af,en PROBEER alles te waarderen, maar gdvr wat voel ik me slecht als ik mezelf er op betrap dat ik dit soort muziek toesta in me oorschelpe..ik krijg er gewoon kotsneigingen van..nie zozeer de muziek maar die gast doet echt te tof op het podium en z'n gemaakte kijk-mij-nou-met-m'n-headphones-stoere-dj-zijn glimlach op dat lieve bolleke vannem..tere kinderzieltjes winnen dat kan ie goed, en z'n zakkevulle ook..misselijkmakend de stoere vent uithange bij foXkids en tmf whauaha schaamje schaamje schaamje
plaatjes make zal die vast wel kunne, maar die kop vannem kunne ze wel weglate achtelijke pedofiel respect voor ieders mening hier hoor maar tfoe als dat muziek is waar gaat het dan heen met deze planeet?
Waarschuw beheerder
Precies zijn we het daarover eens (y) :D

Waarschuw beheerder
haha mooi vriend,mooi om te weten dat er ook nog liefhebbers rondlopen op deze wereld..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach dat ventje....
t'jochie toch......
heb medelijden met 'm die gast kan niet draaien
Waarschuw beheerder
ja mijn zusje was TMF awards aan het kijken (breezer) dus ik zit achter mijn pctje en hoor ik ineens Special D achter me rug ik kijk staat ie wat aan knoppen te draaien zogenaamd te mixen scratchen wat je helemaal niet hoort je ziet niet eens kabels etc... :vaag: (dit is overigens ook bij veel hardcore live-sets)

jezus wat een blije aap echt waar.. heb wel respect voor zijn andere producten maar dit is gewoon te billig!!! :kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies meer woorden heb je niet nodig
wel 1tje en hijs een homo
Waarschuw beheerder
donateur
en hijs een homo

:O

Waarschuw beheerder
ik vind hem er wel goed uitzien.. en zn muziek vind ik ook wel.. kan er wel mee door... ckerzzz :p
Waarschuw beheerder
donateur
*zingt*

today is tha day.... lalalalalalala:D

:bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaa tis een goed teken dat je ´m niet verder kent hahahahaha
maar kom op hej deze gast moet wel echt heel blij zijn wil je zo´n nr maken en dan nog zo blij derbij gaat staan :s
:frusty:
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar als ik dit nr hoor zet ik meteen "ik haat gvd trance" op dan klinkt ie trouwens wel ff lekkerder:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yendetta 13 april 2004 15:55
precies meer woorden heb je niet nodig
wel 1tje en hijs een homo
-----------------

valt over te twijfelen...hij had een ongeluk gehad in een parkeer garage en er zat een brunette bij hem in de wagen en hij gaf als reden dat de brunette dingen aan he doen was bij hem waar hij van afgeleid werd...

Dus istie bi ! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaa tis een goed teken dat je ´m niet verder kent hahahahaha

ik ken m wel verder :@

say yeah yeah yeah yeah
I say yeah yeah yeah yeah (pump up the volume)
Holiday yeah
Special D man now (put your hands in the air)

Today is the day school is out one holiday
Mum and Dad are not at home it's partytime I'm home alone
As all my friens will come, shake that bums and have some fun,
The party's over here so...

Pump up the volume (hey hey hey...)

Put your hands in the air!

All the ladies all around, gettin' cheeky on the sound
So guys get on the floor take a drink and grab some more,
The neighbours can not sleep, cuz that stumpin pumpin beat
The temperature is high, Special D makes you fly

(hey hey hey...)

Pump up the volume

All the ladies all around, getting cheeky on the sound
So guys get on the floor take a drink and grab some more,
The neighbours can not sleep, cuz that stumpin pumpin beat
The temperature is high, Special D makes you fly

(Special D man now..)

Pump up the volume

b)

Waarschuw beheerder
Daar scoor je geen punten mee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
de rest is gewoon te laf om toe te geven dat Special D misschien wel de volgende beste DJ ter wereld wordt b)

Waarschuw beheerder
Hmmm...ik geef gewoon toe dat met wat hij nu bezig is hij dat zeker niet zal worden
Waarschuw beheerder
donateur
je had m moeten zien draaien op de TMF awards :D

damn.... die gast kan zelfs scratchen als ie 5 meter van z'n draaitafels staat (Y) (L)

en dat terwijl die draaitafels nog eens geheel snoerloos waren (L)

Waarschuw beheerder
Ja idd dan ben je wel groots ;)

Artiest Devide
Waarschuw beheerder
special d produceerd ook onder de naam sven-r-g
en dat klinkt allemaal wel goed...

volgens mij zijn jullie jaloers op die gozer dat hij bekend is geworden met happy wannabe hardstyle en julliet niet :P:P

(niet al te vijandig reageren alstu:D)
Waarschuw beheerder
jah dat denk ik nou ook
Waarschuw beheerder
donateur
special d produceerd ook onder de naam sven-r-g

die informatie stond zeker in de breaQout! :gaap:

sven-R-G heet in het echt toch echt Sven Gruhnwald en Special D Dennis Horstmann... :/
Waarschuw beheerder
whahahah kom op zeg... vind je hem nu echt goed.. jezus man Get A Live Special D en anders niks :vaag: zeker....

je vind het ook nog echt wat luister eens wat intelligentere muziek, je trapt er gewoon in.. je vind hem vet hij heeft eigenlijk maar 1 nummer gemaakt nu kan ie gaan kopieren.. ach ja je moet het zelf weten...

Waarschuw beheerder
en met kopieren houdt het een keer op...

Waarschuw beheerder
[quote]die informatie stond zeker in de breaQout[quote]

jah echt wel
:lame:

Waarschuw beheerder
De breakout staat Jim ook in :(
Waarschuw beheerder
kan niet zeggen dat ik het super vind :S

Waarschuw beheerder
Special D..hij is voor iedereen wel speciaal...positief of negatief...:P
Waarschuw beheerder
hehehehe :p
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Waarschuw beheerder
wessel van diepen gehalte hebben (producer vengaboys)

wessel van diepen is gewoon slim...
LA style - james brown is dead van hem afkomstig...
Waarschuw beheerder
Special D..hij is voor iedereen wel speciaal...positief of negatief...

:gaap:

Maare hij hebt wel een tmf award he:D:D haha
Waarschuw beheerder
Jippie :s ik verdien liever zo een award met goede fatsoenlijke producties en niet gekopieerd...
Waarschuw beheerder
Ja maar helaas jij verdient er geen...:D

Waarschuw beheerder
Duitse hard trance is sowieso mega vet. Kunnen Marco Tijs en Ferry niet aan tippen

denk ook niet dat ze dat willen !! niet echt hun doel.. de 3 die je op noemt zijn gewoon DE 3 beste producers in de hedendaagse dance naar mijn idee!
Waarschuw beheerder
Ja maar helaas jij verdient er geen...

Nog niet :x :p ik hoop ooit :D

denk ook niet dat ze dat willen !! niet echt hun doel.. de 3 die je op noemt zijn gewoon DE 3 beste producers in de hedendaagse dance naar mijn idee!

precies zei ik ook al!!!! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja maar helaas jij verdient er geen...
To Gabbah aka Maniac Pleepot:
en jij verdient er al helemaal geen een, wat zit jij toch te zeiken op iedereen hier op het forum, heb je nix beters te doen dan iedereen afzeiken? en britney een kinderlokker? tis dat jij ook nog maar 19 bent, maar anders.......MIETJE!

Waarschuw beheerder
Britney Spears mag mij wel lokken hoor ;)
Waarschuw beheerder
Britney spears productie roeleren!!!!!!! :D tig keer beter als Special D ;)

Waarschuw beheerder
Ja! die clips zijn ook beter...zie toch niet graag special D in een catsuit dansen
Waarschuw beheerder
Ja! die clips zijn ook beter...zie toch niet graag special D in een catsuit dansen

al is ie daar wel een type voor :devil: !

Waarschuw beheerder
Mja misschien bij dat programma van Sylvie Meis een keer samen met haar
Waarschuw beheerder
en jij verdient er al helemaal geen een, wat zit jij toch te zeiken op iedereen hier op het forum, heb je nix beters te doen dan iedereen afzeiken? en britney een kinderlokker? tis dat jij ook nog maar 19 bent, maar anders.......MIETJE!

heb je het tegen mij???

Waarschuw beheerder
geloof et wel :$
Waarschuw beheerder
ik ben een mietje....:(
Waarschuw beheerder
Special D. whahaha die D staat zekers voor DIEP TRIEST gatver wa een gejank
Waarschuw beheerder
special wie? heb veel respect voor house maar die muziek van hem slaat totaal nergens op
Waarschuw beheerder
Als ik naar dat soort mannen zoals die Special D kijk dan snap ik weer waarom ik vrijgezel wil blijven... :(
Bahbah...vind er niks mooi aan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha sjah...

Hij heeft nu weer zo'n nieuwe trieste plaat he...lijkt WEER op hetzelfde :S
Waarschuw beheerder
Ow...ik dacht dat dat dezelfde was... :S
Waarschuw beheerder
Precies copy mode on bij die stakker van een special D

Waarschuw beheerder
Ich bin Dennis und bin super cool :S

Waarschuw beheerder
Die gast moeten ze een slotje op doen

Waarschuw beheerder
Vond ik 'Come with Me' nog een übergeile knaller, die nieuwe plaat is inderdaad kut. Ik begin steeds meer te twijfelen. Hij heeft een publiek ontdekt dat voorheen niet door echte DJ's serieus werd genomen: KLEINE SNOTAPEN!

Valt me best tegen voor de man die in zijn eigen penthouse erotic dance party's organiseert :S

Dat hij maar lekker als sidekick van DJ Dean gaat werken want deze talentvolle DJ verspeelt zo alle krediet bij de serieuze hardtrance-liefhebbers.

Maar k bekijk het wel positief. Als die kinderk*tjes over 7 jaar de leeftijd hebben om échte feesten enzo te bezoeken dan zijn ze wel vertrouwd met de Duitse sound en dan worden dr misschien meer hardtrance feesten georganiseerd waar k dan op mn 25e ook nog profijt van heb :P

Waarschuw beheerder
Hard trance??

Zoiets als Marco V - Simulated??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha hij treed op @ koningiunge dag hahaahahaha stumper

Waarschuw beheerder
Special D = boyband-haus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaha jah man goeie vergelijking hahaha
ook vroeg derbij trouwens :d
Waarschuw beheerder
donateur
Yo,

Special D? Kun je dat eten? Sorry weer zo'n hype net zoals vroeger!

Waarschuw beheerder
Ik zet em in het rijte van:

Boozy Woozy
Benny Benassi
Jan Wayne
Waarschuw beheerder
Benny Benassi

als jij hem vergelijkt met special d is er toch iets mis met je oren hoor...

Een boozy woozy zet ik hem zeker bij in het rijtje .....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou die ene nr vond ik wel cool hoor van benny
zeker die clip :p
maarjah special d is een stumper
Waarschuw beheerder
ja wou net zeggen dat nummer van benny was vet kicken....
Waarschuw beheerder
DJ Awaline - trancegiving (Mischpuls Rec.)
SpeakerFreakz - basstest (Vinyl Vibes)
Beatfactory - music (eastwest)
DJ Awaline - everlasting awaline/mean to me (Mental Madness rec.)
DJ Dean - play it hard (epic)
DJ Neil – go ahead (Tunnel Rec.)
DJ Dean - protect your ears (epic)
Brooklyn Bounce - we are live (epic)
Brooklyn Bonuce - like a runaway (epic)
Special D. - come with me (Wea)
Dickheadz - suck my ...! (Kontor)
DJ Alone – we are raving (Todd Diver vs. Special D. Remix) (Wea)
Special D. – to the beat (Wea)
DJ Dean – out of sight (epic)
DJ Dean – Attention (epci)
DJ Dean – Champions of trance (epic)
DJ Dean – scream(epic)
DJ Dean – out of tune (epic)
Special D. – home alone (Wea)
Special D. – king of da beatz (Wea)
Dickheadz – wir brauchen bass (Wea)
Fututre Trance United – face 2 face (Universal)

Waarschuw beheerder
Hmmmm drukke producer die Dennis

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hhmmzz niet bepaald MIJN muziek
maar ik heb een paar andere van Brooklyn Bonuce gehoord die opzich wel oke waren...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jaa, vink ook leuk! :)
Vet blije muziek.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:d
maar geef me toch maar muziek waar is overnagedacht en niet iets wat alleen maar ''leuk'' klinkt inhoud moet het hebben
en goed inelkaar steken
maar let maar op mensen die nu die blije muziek vet vinden gaan later toch wel verder kijken
tot ze op een gegeven moment bij hun muziek terecht komen en gelukkig is dat bij mij TECHNO geworden jaaaaa en hardcore
Waarschuw beheerder
Ja ik hou al een hele lange tijd van hardcore.....
Meeste de hardere styler ervan...

Maar dit is echt weer zo een hype gewoon lekker special-d erop zetten als het zonnetje schijnt en dan beetje gek doen enzo..

Maar het leuke met deze nummers is als je ze vaak hoord zijn ze geen bal meer aan dus....
Waarschuw beheerder
Maar het leuke met deze nummers is als je ze vaak hoord zijn ze geen bal meer aan dus....

precies en dat heb ik bijvoorbeeld niet bij Prednison attack die blijft vet.. :p :D
Waarschuw beheerder
ja prednison attack blijft gewoon een goeie plaat(Y)

Maar had je ook in de zomer vorig jaar met die summerjam paar keer is die wel leuk.,.... maar dan begint die je toch echt een keer de strot uit te hangen...

Waarschuw beheerder
Prednison Attack kom nu ook me strot uit hoor...

Productie is goed maar als ik op een feest weer hoor titititititieeeeuw....dan heb ik toch echt zo iets van hé waarom nou...
Waarschuw beheerder
nee juist niet.....

Die plaat blijf ik wel een hele tijd vet vinden..

Maar nu is de topper van placid k- g member......

Dat is nu mijn party nummer:d

Maare als je over een tijdje een jaartje ofzo prednison attack weer hoort zeg je van ooooo vette plaat...

Maar dat heb je dus wer niet met een special d dat is gewoon ff een korte hype.... met die plat heb ik wel als ik hem wer hoor over een jaar flikker aub op zeg...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Meestal als ik een plaat na lange tijd weer oor vind ik em wel weer ff lekker ja
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest {SHOWLIST artist 65572, 30089}
Waarschuw beheerder
special d is een schande voor de dj industrie !

dat die gast zichzelf als dj serieus neemt !
Waarschuw beheerder
Meestal als ik een plaat na lange tijd weer oor vind ik em wel weer ff lekker ja

Ja daarom maar dat heb ik dus niet met die blije platen... dat is maar ff en dan opbokken...

special d is een schande voor de dj industrie !

dat die gast zichzelf als dj serieus neemt !

Kijk dat kan ik nog wel over meerdere mensen zeggen;)

Waarschuw beheerder
Today is the day school is out we're on holiday! Mom and Dad are not at home it's party time I'm home alone!! Beetje kinderlijk allemaal maar wel vrolijk!! Lekker nummertje hoor :)
Waarschuw beheerder
Beetje kinderlijk allemaal maar wel vrolijk!! Lekker nummertje hoor

Kijk dat bedoel ik ....(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je moet eens weten hoe simpel ik me voel als ik techno en hardcore luister.......
wat is er beter dan dat?..
Waarschuw beheerder
je moet eens weten hoe simpel ik me voel als ik techno en hardcore luister.......
wat is er beter dan dat?..

Als ik tehno luister heb ik zin om mezelf van een gebouw te laten springen:P

En als ik hardcore hoor heb ik zin om te knokken joh:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leuk voor je
Waarschuw beheerder
de muziek wat ie maakt is gewoon klote..
maar hij is zelf wel een lekker kereltje :P
Waarschuw beheerder
leuk voor je

Vondt ik ook al
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Heeft er trouwens dan helemaal niemand gemerkt dat er in de clip van Home Alone 'Neighboars' staat in plaats van 'Neighbours'???? ('Boar' betekent toch echt zwijn :D)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahahahahaha........... :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vondt ik ook al met DT ???
Hij kan niet een normaal Nederlands!
Waarschuw beheerder
haha niet gezien -yari-

Vondt ik ook al met DT ???
Hij kan niet een normaal Nederlands!

:gaap: mens ga ff stoer lopen doen ofzo alsof jij zo perfect ben..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jonge ga andere pesten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet niet je moer ofzow?.....
Waarschuw beheerder
och gaan we zo praten:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kweet niet....................................
jij vraagt me wie nou ik geef een sugestie
Waarschuw beheerder
nou stoer dan hoor poe poe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee jij doet stoer omdat je denk iedereen maar te kennen afzeiken :frusty:
Waarschuw beheerder
mhoah dat vink nog wel meevallen de laatste tijd...

jij zeikt zelf ook iedereen af dus ik zou je maar snel stil houden..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ow?..............................................
vertel...........................................
Waarschuw beheerder
ik hoef niks tevertellen lees maar verder trg.....

En als je komt om hier te zeiken rot dan aub ff op zeg...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha om mij maar voor te zijn he stumpert
Waarschuw beheerder
:gaap: stumpert.....

Maare ga maar ff proberen om de wereld te verbeteren ofzo jongen aub zeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
da's jou taak toch?...
maar daar moeten we niet te veel op rekenen
Waarschuw beheerder
Ja dat is ook mijn taak maar kan wel een goed hulpje gebruiken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik d8 dat er al genoeg hulp sinten waren
Waarschuw beheerder
ja maar we missen nog een hele goei dus.. daarvoor kan jij wel komen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet mokken maar DOKKEN

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja je kut spier ook
Waarschuw beheerder
wou dat ik die had;)
Waarschuw beheerder
bla bla bla
music for the mass!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oke nu trek ik het niet meer

wwwwwhooeeihahahahhahahahahhahaa :d
Waarschuw beheerder
oke nu trek ik het niet meer

Volgens mij denk jij hieraan aan een kut spier onie... of tenminste iets in de buurt ervan;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha als het ff ken.................
Waarschuw beheerder
je mag ook naar me anus spier aka kringspier kijken hoor of er aan denken:P

Waarschuw beheerder
Jongens het niveau daalt :D
Waarschuw beheerder
Ja iddd!

Maar we hadden het dus over Special D.
Ik denk dat je 'm kwa nummers meer moet vergelijken met een Dance artiest, de nummers zijn inderdaad erg commercieel. Maar ze zijn absoluut niet slecht. Ik vind het echt heerlijke nummers om volledig uit je dak te gaan! Ze zijn heel goed geschikt voor de kinderfeestjes, die kiddo's hebben er veel lol mee.
Dus slecht is het niet, alleen je moet 'm denk ik niet als een DJ zien, niet als een Tiësto o.i.d.

Dat wou ik dus ff zeggen, misschien kan de tpoic nu weer verder gaan over het originele onderwerp en meoten die andere twee elkaar maar lekker afzeiken, want je zou bijna zeggen dat ze er bedie wel goed in zijn ;) Maar misschien leuker als onzin topic? ;) Jullie mogen best door gaan, hoop mensen zullen er hard om lachen :D

Waarschuw beheerder
hehe ik had in ieder geval 5 minuten lol :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan hebben we toch iets bereikt ggehhehehe

maar goed hoeveel heb je wel niet gezopen toen je uit je dak ging met special D?.. ;)
Waarschuw beheerder
Special D :kots: onze tmf awards winner :S ik vind et maar kneus !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee echt :/ heb die DuDe dat gewonne?..

*sprakeloos*
Waarschuw beheerder
jaaa serius !! zat laatst ff te zappen :P zag ik opeens Silvie Meis in zo'n lekker pakje staan :kwijl: en toen zag ik dat hij een award won :S die kerel is echt een raar figuur zo opvallend iemand :kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die typ ken ik :bah:
hij vind het cool om cool gevonden te worden waardoor ie nep is
Waarschuw beheerder
hahaha precies heb daar verder nix meer aan toe te voegen :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe ja toG
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Waarschuw beheerder
Volgens mij is die special D helemaal geen dj of producer...

Ik denk hier zwaar aan het "Milly Vanilly" effect. Je bent een goede Hardcore, techno of whatever producer maar dat schuift niet zoals je wilt. Je hebt waat commerciele dingetjes gemaakt, maar die kan je natuurlijk niet onder je eigen naam ten grabbel op de markt gooien... wat doe je dan? Juist, je zoekt op de plaatselijkte markt iemand met een leuk koppie en vraagt of ie wat geld wilt verdienen... Je geeft hem een naam "Special D" en leert hem draaien (playback draaien :P) en brengt je shit uit. Kat in het bakkie. Die special dude is duseen heel gewoon jongetje die vanzelf door de mand valt. En uiteraard die superproducer die die muziek maakt :D

*** sniff vinyl ***

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hej gek!
zo heb ik er niet naar gekeken maar er zit wel wat is je ZIET gewoon aan z'n kop da ie fake is

Waarschuw beheerder
Idd! Dat zou heel goed kunne ja..

Ach we geven em de zomer nog...dan wortie nog in iedere uithoek gedraaid en dan komt er nog een winter remix van een track van em en dan is het net als die figuren van Summerjam afgelopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha jah zo gaat het altijd

wie het laatst :d :d het best

Waarschuw beheerder
Psies...moet je es kijken hoeveel der zo rond januari/februari met hits komen voor de zomer of voor vakanties...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha jah net als summerjam 3maanden later winterjam :frusty:

Waarschuw beheerder
Had al een hekel aan summerjam en winterjam was ook nog es langzaam :S
Waarschuw beheerder
Special D onze tmf awards winner ik vind et maar kneus !!!

Ja tiësto kwam ook no met zijn blije kop op tv....

Maare dat zij ik iets trg ook al het is geewoon ff neeh hype en daar hoor je volgend jaar niks meer van dus...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laten we het hopen :yes:
Waarschuw beheerder
hopen doe je op de wc:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe.... :d
ja lekker aan special d denken als je aan het schijte ben :p
Waarschuw beheerder
Nou dat ken je beter niet doen;)
Waarschuw beheerder
Maar tiesto heeft wel al heel veel bereikt van no one to some one :D en ik heb het gevolgt ook nog :X maar idd Vinyl Junk precies zo doen ze dat ook :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah tiesto heb het op dat punt wel gemaakt
maar ik vind hem al een stuk minder omdat ie gekozen is tot nr1
Waarschuw beheerder
van no one to some one

Zo is het met heel veel mensen on de muziek industrie....

Maar dat verhaal van junk ik weet niet of het zo is...

Omdat hij ook wel veel bij lokale barretje en kroegjes optreed enzo...

En dat mixt die wel allemaal live dus..

Waarschuw beheerder
En dat mixt die wel allemaal live dus..

Dan hebben we et nog niet over wattie draait gehad :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en om nog maar te zwijgen over z'n skills

Waarschuw beheerder
Dat al helemaal :)
Waarschuw beheerder
tja hij verdiend er bakken geld mee... Kgeef hem geen ongelijk

T zijn nog wel aardige nummers maar wel blij

Waarschuw beheerder
Alfred J Kwak!! :D
Waarschuw beheerder
Alfred J Kwak!!

Dat gaat nu net weer iets te ver he:@

Waarschuw beheerder
Hehe t ken toch nog wel :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou special D heb wel wat weg van Alfred J kwak
net zo blij en zo vrolijk :bah:
(vroeger was Alfred wel cool :d )

Waarschuw beheerder
en waar ik dus op doelde was de forum foto van Kayman

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah weet ik maar wel toevallig
ik kwam er ineens op

Waarschuw beheerder
ja Alfred was wel heel vet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
OUWUH die special D moet je in de fik stekuh met zn klotuh muziek. HAKKUH 4 LIFE!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en waar ik dus op doelde was de forum foto van Kayman

Ja duuuuuhhhhhh

moet je in de fik stekuh

We gaan jou in de fik steken vink veel leuker:D
Waarschuw beheerder
today is the day.... lalalala:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pffff heb je geen aanzien of status als je naar Special D luistert? Sta toch es open voor muziek.
't Is niet tof om klassieke muziek te luisteren maar owow wat vet als er een klassiek nr wordt gebruikt voor een hardcoreplaat.............

dan is 't ineens vet ofzo?

Mijn mening: Special D maakt geinige muziek, heb er ook al wat van gedownload (remixes en een paar andere nummers van 'm, waarvan sommigen ook al honderd keer geremixt zijn maar doet 't er toe)

Waarschuw beheerder
Klassieke muziek is dope!
Waarschuw beheerder
Special D??????

Dat is toch dat happy tmf house???? :/

(n)

Waarschuw beheerder
Special D vind ik echt als een knuppeltje eruit zien! net een pubertje die nog niet eens de baard in de keel heeft

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaha nee indd :d
zoals iemand al zij het is fake die dude mag het alleen presenteren
Waarschuw beheerder
ey tuup, kom me maar ns zoekuh k steek jou is de fik en schop j ook nog wel uit. Grapjas!!!

Special D is n SUL!!!!
Waarschuw beheerder
steek jou is de fik en schop j ook nog wel uit

Dat eerste deel begrijp ik nog wel maar dit deel....:S:S:S:S
Waarschuw beheerder
:yes: Als hij een sul is,maakt hij wel lekkere hits moet ik zegguh :D probeer maar eens na te doen,zal vies tegenvallen :p:p:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die dude is niet eens topic waardig :no:
Waarschuw beheerder
die dude is niet eens topic waardig

Daarom heb jij ook zoveel gezegd in dit topic:D:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee je meent het hahahahha :x

maar toch :/
Waarschuw beheerder
probeer maar eens na te doen,zal vies tegenvallen

Dat bedoel ik!@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ga maar met magig music maker aan de slag en zelfs daarmee kan je nog iets beters dan mr special d :bah:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Komop nou mensen, 387 antwoorden op een Topic over Special D een domme duitse gozer die muziek maakt met een computer en ze lieve babyface.

Special D(ork)!

Waarschuw beheerder
haha ja we moeten wat met onze nutteloze hersens :) :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha juist :yes:
Waarschuw beheerder

ik wachtwel ff

Hey heb nog steeds geen plaat van je gehoord yendetta was aan het begin van dit topic al besproken maarja:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

ik wachtwel ff

dat gedeelte komt niet van mij af maat
maarik wil wat inelkaar bouwen moet lukken lijkt me toch zo :yes:
elke mongool kan zoiets blijs maken
Waarschuw beheerder
dit gedeelte komt niet van jou af???

Nou kijk maar eens ff bij de tweede pagina daar staat het allemaal haar fijn tussen;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jonge kijk jij ff goed voor je onzin gaat mekkeren

dit komt van mij
en toen zij JIJ dit Nou maak eens ff een plaatje dan en laat zien dat je het beter kunt...

ik wachtwel ff

dus ik weet niet wat je nou lult???????????????/
Waarschuw beheerder
nee dat ene gedeelte niet nee... duuuh dat van wacht wel ff.....

Maare waar blijft het plaatje?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
under contruction :d
Waarschuw beheerder
2 GABBUH AKA MANIAC PLEEPOT: boh hoe dom kan iemand zijn dat ie niet snap wat r bedoelt wordt met iemand uitschoppuh als ie in de fik staat.
Nou nou denk j ff slim te zijn, BEN J DUSS NIET!!!

en k ben t heluhmaal eens met yendetta, iedereen kan zo'n klotuh muziek makuh, zelfs GABBUH AKA MANIAC PLEEPOT nog. Al hoewel k dat niet zeker weet. T lijkt m toch alluhmaal zo moeilijk, hahaha. Grapjas.
Waarschuw beheerder
boh hoe dom kan iemand zijn dat ie niet snap wat r bedoelt wordt met iemand uitschoppuh als ie in de fik staat.
Nou nou denk j ff slim te zijn, BEN J DUSS NIET!!!

het leuke is jij hapt er op:)

En wat betreft: "iedereen kan het maken" Zie jullie ook allemaal in de top 20 staan van ranglijsten:)

En ik heb ook nooit gezegd dat ik beter muziek kan maken dan hem... dat zul je mij ook nooit horen zeggen... want anders had ik hier nu niet gezeten en was ik wel bezig met wat anders.!!!

Kijk ik maak zelf ook muziek en het valt vies tegen hoor om het het zelfde als hem te doen...

Waarschuw beheerder
special d: kindermuziek :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Special D vind ik echt als een knuppeltje eruit zien! net een pubertje die nog niet eens de baard in de keel heeft

Gelukkig zingtie niet dan :)
Waarschuw beheerder
:D Heeft iemand z'n album al gecheckt :p ik vind wel vett :yes:

Waarschuw beheerder
Nummers die ik heb gehoord van Special D is allemaal skihut-house.
Niet leuk dus.....!
Waarschuw beheerder
ja weet k doe k altijd, vind k leuk:D
Moet altijd t laatstuh woord hebbuh dus...
Waarschuw beheerder
Ja ik ook dus we gaan nog ff vedan:D

Waarschuw beheerder
tis niet echt mijn stijl :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op zn tijd vind ik datsoort plaatjes erg leuk hoor :D

Net als Scooter bijvoorbeeld; dat stamt nog een beetje af uit de ouwe rave-tijd, en deze style vind ik in een kroeg echt lekker (y)

Dat nummertje van Special D, achja, ik vind het een leuk nummer maar niet voor op een feest ofzo...
Ze noemen special D toch ook weleens de 'duitse mental theo'???
Wegens zijn drukke ADHD-achtige gedrag?
Haha, ik kan het wel waarderen :)
Waarschuw beheerder
Kijk zo bedoel ik het dus ook he:d

En scooter blijft ook mega vet :respect:

Die nummers van hem waren vroeger echt de bommmmm

hyper hyper...:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gabber Riezuh Baby ;p

ik haat dat blije gedoe van die gast, die dude durft je niet eens aan te kijken op straat zo'n kereltje is hij :bah:

en dat heb ie allemaal aan zichzelf te danken
als hij een BEETJE dj/producent is dat wist ie dat al dat ie geen respect krijgt uit de ''house'' wereld, wel van die TMF kinderen
Waarschuw beheerder
hmm ik vind scooter vroeger wel aardige platen hebben en nu is het echt zo goedkoop gemaakt, en ik vind dat hij een kut stem heeft van de rest hecht er helemaal geen waarde aan maar hij stoort me minder als die kut special D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah man dat gescheeuw erdoor heen domme duitser

maar toch wel leuke nrtjes scooter maar dan moeten ze niet komen met die remix bullshit
Waarschuw beheerder
Nee die platen van hem van vroeger waren echt wel leker... maar dat van nu van hem is weer net iets teveel....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
overkill :yes:
Waarschuw beheerder
scooter back in tha house... yeaaaah...

En die yeah sprak die dan echt met zo een verrot duits accent uit he:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahaha :d jah man die duitsers moeten ff de vocals weglaten :yes:

haha ken je warp brothers die ene nr van blade je kent hem wel
in de orriginele hoor je ook zo'n duitser erfdoorheen roepen phat bas bas bassssss
Waarschuw beheerder
ondersteun je mening :X :p
Waarschuw beheerder
whahahaha :p lekker kort maar krachtig :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de stakker was in nederland @ koninginenacht/dag
Artiest DjAngo
Waarschuw beheerder
Zure breezah muziek.

Maarja, dat kerreltje heeft het wel gemaakt als +/- 20 jarige. Hij heeft door heel Europa gigantisch veel platen verkocht, en heeft veel optredens, verdiend bakken met geld.

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is lekker, maar ze nummertjes hebben echt een TE hoog HOLLYWOOD gehalte

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
muziek moet inhoud hebben, het moet met gevoel gemaakt worden
niet als deze dude doet dit is gewoon puur gemaakt om geld te maken :yes:
Waarschuw beheerder
to yendetta>> (Y) nix mir aan toevoegen helemaal gelijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah toG!..
Waarschuw beheerder
dit is gewoon puur gemaakt om geld te maken

Ja wou dat ik dat kon:D hak bakken met geld:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
respect is onbetaalbaar
Waarschuw beheerder
Dat wel maar als je zonder reespect geld kunt verdienen nou :respect: hoor:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee vind ik juist niet

die gast heb waarschijlijk goeie contacten en bij flink veel mensen onder de tafel gegaan.

dj's die veel beter zijn en die dat niet eens willen kijk die mensen krijgen van mij respect
Waarschuw beheerder
Hij Zuigt
Waarschuw beheerder
dj's die veel beter zijn en die dat niet eens willen kijk die mensen krijgen van mij respect

Weet niet precies wat je hiermee bedoelt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
diegene die het niet om het geld doen
Waarschuw beheerder
Nou als je het wel kunt en niet voor het geld zou doen.. zou ik het juist stom vinden!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als iemand 1000 euro laat ligge is ie ook gek

maar hier hebben we het niet over
Waarschuw beheerder
diegene die het niet om het geld doen

Dat begrijp ik niet wat je allemaal zegt hoor:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jonge :frusty:

DJ's die gewoon muziek maken voor muziek nit om geld te verdienen wat jou held wel doet :[
Waarschuw beheerder
muziek maken voor muziek.. klinkt ook weer lekker goed(Y)

snap niks meer van wat jij nou allemaal loopt te lullen... dan zeg je geld dt en geld dat en muziek dit en dat en dan zeg je in ene:

[quote]maar hier hebben we het niet over[/quote[

wordt het duidelijk van!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jonge doe nou niet zo dom dude

jah muziek maken voor muziek, hiermee wil ik zeggen dat ze muziek maken puur omdat ze het vet vinden, dat ze de MUZIEK vet vinden
en die het niet voor het geld doen

snap ie nu? :[
Waarschuw beheerder
nee leg het nog eens een keer uit!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jonge fok jou :yes:

Waarschuw beheerder
Ik houd 't liever bij Jan Wayne, keigoed vind ik 'm!!

:o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
Waarschuw beheerder
nou zakken we iets te diep jan wayne:bah:

Waarschuw beheerder
Vond dat we al best aardig diep gezakt waren hoor!!

Gabbuh is beetje misselijk :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dat vind je best?.

Waarschuw beheerder
Nee vind ik niet best nee,maar ieder z'n eigen smaak,als Gabbuh maar blij word ervan.
Waarschuw beheerder
donateur
is meer de mentan theo van 10 jaar geleden qua muziek, dacht ook dat hij vooral door hem geispireerd was...
Waarschuw beheerder
als Gabbuh maar blij word ervan.

Tovallig wel en jij zo tezien van micheal jackson:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blije gast :bah:

hij is net calimero :yes:
Waarschuw beheerder
jan wayne

is toch gewoon special D allemaal in het zelfde rijtje allemaal ongeinspireerde bagger :p

ach ja ieder zijn eigen ding :devil:
Waarschuw beheerder
gaat niet om zijn muziek..........maar om the ladies in zijn clips! :-D Muziek draai je zo weg..............maar die hen niet! :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
Die meiden zijn wel goor lekker ja... hebt die altied wa geluk met:D

Waarschuw beheerder
Word zeker blij van Michael ja,moet kunnen toch?

Of niet dan??

To michy: Die meiden in die clips zijn wel vaak erg lekker ja :p

Btw. dat van jan wayne neem ik terug toch maar liever,zijn veel mensen op PF die mij soms iets te serieus nemen dus...

:o

Waarschuw beheerder
donateur
is aaleen jammer dat het eeen duitser is hihihihihihi geintje :)

Waarschuw beheerder
SPECIAL D =

:kots:kots:kots:kots:kots:kots:kots:kots:kots:kots­:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat van jan wayne neem ik terug toch maar liever

Dat van jan wayne neem ik liever maar trg:jaja: klnkt al iets beter:D

zijn veel mensen op PF die mij soms iets te serieus nemen dus...

Zijn ook mensen die er nog altijd verder leuk op in gaan :D

En to DA HOUSEFREAK nou bespaar me dat kots kots andaag en gister de hele dag al gedaan:D
Waarschuw beheerder
vind het echt blije hardhouse voor beginners

Waarschuw beheerder
Special D = kleuterhouse
Waarschuw beheerder
Wat voor soort genre zou eigenlijk moeten zijn..
K vind er geen reet aan....
Waarschuw beheerder
happy house valt dit onder....

Nee dit zal wel gewoon onder dance vallen toch?

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
KUT MUZIEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HAAT GVD SPECIAL D!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Special D is een HAPPY KLEUTER...!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
special D (Y) :respect:

Waarschuw beheerder
Special D (L) :respect: :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
over een paar maandjes is al weer vergeten :yes:
Waarschuw beheerder
Het lied begint me nu al wel de strot uit te hangen tijd voor een nieuwe:D

Waarschuw beheerder
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij heeft het wel (tijdelijk) gemaakt. Leuke optredens hier en daar; met leuke meiden in videoclips spelen enzovoort.

Maar ja, zijn muziek spreekt me niet aan. Ik vind het niet innoverend. Een soort Jan Wayne van de hardtrance.

Waarschuw beheerder
1 x was leuk zo'n nummer van hem!
Maar nu mag het toch wel is kappuh met die muziek.. Draai dan Charly Lownoise & Mental Theo daar krijg je ook wel zin van om te feesten!

Ciao

Waarschuw beheerder
is lekker jong en lief(K)(K)

Waarschuw beheerder
Hij maakt wel kut nrs onder de naam special D, maar componeerde wel ff 'Go Ahead' van DJ Neil, een van de favoriete nrs van veel hardstyle DJ's in 2003.

Die bakken geld voor zn special d-troep, stelt Dennis Horstmann in staat om projecten van talentvolle producers te financieren en hij is via Tunnel Records zo'n beetje de rechterhand van de Hamburgse hardtrance-godfather DJ Dean, dus is het alleen maar gunstig dat hij die kleuter projectjes als Special D en Dickheadz heeft lopen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blije kut muziek f*ck die dude
Waarschuw beheerder
blije kut muziek f*ck die dude

Ja dat weten wij nou wel een keer wat jij ervan vindt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echt he als die clip op is en ik zie hem dan krijg ik echt een soort van dwang- neurose
Dan moet ik ‘m weg zetten en als iemand de afstand bediening heb rip ik die shit :bah:
Waarschuw beheerder
:r Special D. Niks tegen duitsers hoor maar van die muziek krijg ik de koude rillingen.
Waarschuw beheerder
Special D. = Dom gestamp voor proleten
Waarschuw beheerder
Dom gestamp voor proleten

Proleten:S