Ja maar helaas jij verdient er geen...
Nog niet
denk ook niet dat ze dat willen !! niet echt hun doel.. de 3 die je op noemt zijn gewoon DE 3 beste producers in de hedendaagse dance naar mijn idee!
precies zei ik ook al!!!!
laatste aanpassing
Ja maar helaas jij verdient er geen...
To Gabbah aka Maniac Pleepot:
en jij verdient er al helemaal geen een, wat zit jij toch te zeiken op iedereen hier op het forum, heb je nix beters te doen dan iedereen afzeiken? en britney een kinderlokker? tis dat jij ook nog maar 19 bent, maar anders.......MIETJE!
To Gabbah aka Maniac Pleepot:
en jij verdient er al helemaal geen een, wat zit jij toch te zeiken op iedereen hier op het forum, heb je nix beters te doen dan iedereen afzeiken? en britney een kinderlokker? tis dat jij ook nog maar 19 bent, maar anders.......MIETJE!
Britney spears productie roeleren!!!!!!!
tig keer beter als Special D 
Ja! die clips zijn ook beter...zie toch niet graag special D in een catsuit dansen
al is ie daar wel een type voor
Precies copy mode on bij die stakker van een special D
Vond ik 'Come with Me' nog een übergeile knaller, die nieuwe plaat is inderdaad kut. Ik begin steeds meer te twijfelen. Hij heeft een publiek ontdekt dat voorheen niet door echte DJ's serieus werd genomen: KLEINE SNOTAPEN!
Valt me best tegen voor de man die in zijn eigen penthouse erotic dance party's organiseert
Dat hij maar lekker als sidekick van DJ Dean gaat werken want deze talentvolle DJ verspeelt zo alle krediet bij de serieuze hardtrance-liefhebbers.
Maar k bekijk het wel positief. Als die kinderk*tjes over 7 jaar de leeftijd hebben om échte feesten enzo te bezoeken dan zijn ze wel vertrouwd met de Duitse sound en dan worden dr misschien meer hardtrance feesten georganiseerd waar k dan op mn 25e ook nog profijt van heb
Valt me best tegen voor de man die in zijn eigen penthouse erotic dance party's organiseert
Dat hij maar lekker als sidekick van DJ Dean gaat werken want deze talentvolle DJ verspeelt zo alle krediet bij de serieuze hardtrance-liefhebbers.
Maar k bekijk het wel positief. Als die kinderk*tjes over 7 jaar de leeftijd hebben om échte feesten enzo te bezoeken dan zijn ze wel vertrouwd met de Duitse sound en dan worden dr misschien meer hardtrance feesten georganiseerd waar k dan op mn 25e ook nog profijt van heb
DJ Awaline - trancegiving (Mischpuls Rec.)
SpeakerFreakz - basstest (Vinyl Vibes)
Beatfactory - music (eastwest)
DJ Awaline - everlasting awaline/mean to me (Mental Madness rec.)
DJ Dean - play it hard (epic)
DJ Neil – go ahead (Tunnel Rec.)
DJ Dean - protect your ears (epic)
Brooklyn Bounce - we are live (epic)
Brooklyn Bonuce - like a runaway (epic)
Special D. - come with me (Wea)
Dickheadz - suck my ...! (Kontor)
DJ Alone – we are raving (Todd Diver vs. Special D. Remix) (Wea)
Special D. – to the beat (Wea)
DJ Dean – out of sight (epic)
DJ Dean – Attention (epci)
DJ Dean – Champions of trance (epic)
DJ Dean – scream(epic)
DJ Dean – out of tune (epic)
Special D. – home alone (Wea)
Special D. – king of da beatz (Wea)
Dickheadz – wir brauchen bass (Wea)
Fututre Trance United – face 2 face (Universal)
SpeakerFreakz - basstest (Vinyl Vibes)
Beatfactory - music (eastwest)
DJ Awaline - everlasting awaline/mean to me (Mental Madness rec.)
DJ Dean - play it hard (epic)
DJ Neil – go ahead (Tunnel Rec.)
DJ Dean - protect your ears (epic)
Brooklyn Bounce - we are live (epic)
Brooklyn Bonuce - like a runaway (epic)
Special D. - come with me (Wea)
Dickheadz - suck my ...! (Kontor)
DJ Alone – we are raving (Todd Diver vs. Special D. Remix) (Wea)
Special D. – to the beat (Wea)
DJ Dean – out of sight (epic)
DJ Dean – Attention (epci)
DJ Dean – Champions of trance (epic)
DJ Dean – scream(epic)
DJ Dean – out of tune (epic)
Special D. – home alone (Wea)
Special D. – king of da beatz (Wea)
Dickheadz – wir brauchen bass (Wea)
Fututre Trance United – face 2 face (Universal)
maar geef me toch maar muziek waar is overnagedacht en niet iets wat alleen maar ''leuk'' klinkt inhoud moet het hebben
en goed inelkaar steken
maar let maar op mensen die nu die blije muziek vet vinden gaan later toch wel verder kijken
tot ze op een gegeven moment bij hun muziek terecht komen en gelukkig is dat bij mij TECHNO geworden jaaaaa en hardcore
Maar het leuke met deze nummers is als je ze vaak hoord zijn ze geen bal meer aan dus....
precies en dat heb ik bijvoorbeeld niet bij Prednison attack die blijft vet..
nee juist niet.....
Die plaat blijf ik wel een hele tijd vet vinden..
Maar nu is de topper van placid k- g member......
Dat is nu mijn party nummer
Maare als je over een tijdje een jaartje ofzo prednison attack weer hoort zeg je van ooooo vette plaat...
Maar dat heb je dus wer niet met een special d dat is gewoon ff een korte hype.... met die plat heb ik wel als ik hem wer hoor over een jaar flikker aub op zeg...
Die plaat blijf ik wel een hele tijd vet vinden..
Maar nu is de topper van placid k- g member......
Dat is nu mijn party nummer
Maare als je over een tijdje een jaartje ofzo prednison attack weer hoort zeg je van ooooo vette plaat...
Maar dat heb je dus wer niet met een special d dat is gewoon ff een korte hype.... met die plat heb ik wel als ik hem wer hoor over een jaar flikker aub op zeg...
laatste aanpassing
Meestal als ik een plaat na lange tijd weer oor vind ik em wel weer ff lekker ja
Ja daarom maar dat heb ik dus niet met die blije platen... dat is maar ff en dan opbokken...
special d is een schande voor de dj industrie !
dat die gast zichzelf als dj serieus neemt !
dat die gast zichzelf als dj serieus neemt !
Kijk dat kan ik nog wel over meerdere mensen zeggen