Partyflock

Forumonderwerp · 668518
1 volger · 22821x bekeken
Waarschuw beheerder
mensen mensen mensen, hebben jullie af en toe ook niet dat als je op een feesie binnenloopt, er zo'n enorme uitsmijter voor de deur staat.
bv die van de ministry of dance in rotterdam.

nou was ik benieuwd welke lokatie of uitsmijter dit forum wedstrijdje gaat winnen
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
alle uitsmijters van de Powerzone :o

daar moet je echt geen ruzie mee maken :9
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
hebben jullie af en toe ook niet dat als je op een feesie binnenloopt, er zo'n enorme uitsmijter voor de deur staat.

nee, meestal zijn het lilliputters hiero...

Waarschuw beheerder
ja van die iele kleine ouwe grijze mannetjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jullie weten heus wel wat ik bedoel.
bij de fun heb je er een paar die niet zo groot zijn

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
De uitsmijter van de Hollywood Music Hall (Rotterdam) lijkt op B.A. zo'n neger met veel kettingen enzo:P
Waarschuw beheerder
donateur
gruwelijkste uitsmijter

Ham/kaas met pepperoni, uitjes, rosbeef, hagelslag, gestampte muisjes met pindasaus.................................. :9

;)
Waarschuw beheerder
ja die is echt leuk daar had ik nog niet over nagedacht maar ja ben blond he
Waarschuw beheerder
donateur
ja die is echt leuk

Nou, ik vond hem wel meevallen eigenlijk! ;P

maar ja ben blond he

Dat maak jij d'r van.......................... 8)

Waarschuw beheerder
die van star security

wat een lijers zijn dat nie normaal

totaal onmenselijke figuren

Waarschuw beheerder
woow een geintje

huilen

Waarschuw beheerder
donateur
nou, ik vind die bij de Hemkade anders wel gevaarlijk overkomen hoor.

Waarschuw beheerder
idd Lioness...volgens mij hebben hun ook zo'n gedachte van ''alle mensen op een houseparty zijn dom''...kweenie, zo lijkt het gewoon

Waarschuw beheerder
in de matrixx lopen ook geen verkeerde rond...

Waarschuw beheerder
pas zo'n gruwelijke uitsmijter...

jammer dat er iets teveel zout naar mijn smaak op zat

Waarschuw beheerder
ook op Full Force vorig jaar....daar stonden me dan toch een paar beren voor de deur!! :O

om bang voor te worden.

maar ze mogen me wel fouilleren :9
Waarschuw beheerder
Ik stem op mooie vrouwen voor de deur....Fouilleerse maar raak!

Waarschuw beheerder
:respect: uitsmijter met champignons :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
*Linnie* 30 maart 2004 21:07
in de matrixx lopen ook geen verkeerde rond...

Shirley :lief:
Waarschuw beheerder
Locomotion Zoetermeer
Die dwingen je om geld anders kon je er niet meer in. En die gasten zijn groot en breed dus ja...
Waarschuw beheerder
In de Ster in Nieuwkuijk staan van die grote Hells Angels. Maar die zijn wel oke.
Waarschuw beheerder
Die met die snor, denk dat de meeste mensen die naar hardcore feesten gaan hem wel kennen.
Stond altijd in zaandam en ook op de megarave feesten in de peppermill.
Zijn verhalen genoeg over te vertellen volgens mij..............

Waarschuw beheerder
Ik stem op mooie vrouwen voor de deur....Fouilleerse maar raak!

ik stem ook voor!!!!!

Waarschuw beheerder
ik weet nog vroeger in de energiehal in rotterdam die uitsmijters daar dat waren van die grafjoekelkoppen werde al bang van alleen maar om naar te kijken hahahaha

Artiest Edzor-Madzor
Waarschuw beheerder
In de musichall staat altijd zon vet brede gozer met een kale kop :)
Hij staat altijd bij de weg naar de Pepsi stage :)
Waarschuw beheerder
die gasten van de ouwe "o" in arnhem
dwongen je ook altijd om geld te geven

Waarschuw beheerder
donateur
Die lijpe snoop dogg look-alike in the carte blanche in Weert. Pff daar blijf ik echt bij uit de buurt
Waarschuw beheerder
Klopt die gast is echt de lijpste uitsmijter die ik heb gezien in Nederland.
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Haha die in de Carte Blanche valt reuze mee hoor..

Die grote vent met de snor, die er op MoH al eens 200 man heeft uitgekegeld, dat is de de meest gestoorde uitsmijter van NL..
Waarschuw beheerder
ik was zondag voor de laatste keer in mijn leven naar bob's saloon.
Nadat we eruit waren gegooid stonden we buiten nog even te wachten. Daar stonden niet echt "gruwelijke uitsmijters" maar er was wel een super agrassieve..

Wat een klereleijer zeg!! Hij had schopte iemand kjhard in zijn rug nadat hij die jongen allang vast had. Die jongen schreeuwde het echt uit van de pijn...
Gefrustreerd oud mannetje dat thuis niets te vertellen heeft....
:bah:
Waarschuw beheerder
Haha idd die met die snor bij MoH in Zaandam.
Doet gelukkig nog wel netjes voorzichtig met vrouwen. Ach ja, iedereen weet tenminste dat je maar beter netjes mee ken lopen, als hij je vriendelijk verzoekt te vertrekken.

Waarschuw beheerder
die bij de oude X in Wuustwezel aan de deur stond

Waarschuw beheerder
donateur
Die van de Powerzone zijn niet mis!!

En in de hemkade loopt Stanley rond, die met dat staartje, die is behoorlijk groot en breed, maar wel onwijs aardig! Daar heb ik veel respect voor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die uitsmijters bij tropicana die die erge rel hadden veroorzaakt waren ook wel lauwie :D ze waren para die gekken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij de Hemkade lopen ze zonder muilkorf!(6) Zeer gevaarlijk!

Waarschuw beheerder
"Staartje"van de hemkade is 2 meter breed en 2 meter lang, tijdens Buzz Fuzz Birthday nog in actie tegen stelletje dronken wazi's ofzo...

Waarschuw beheerder
Star Security. Die beukuh je gelijk met 5 man in elkaar.

Waarschuw beheerder
Bart de Graaf was nog een tijd uitsmijter bij Madurodam... :D
Waarschuw beheerder
Die met die snor, denk dat de meeste mensen die naar hardcore feesten gaan hem wel kennen.
Zijn verhalen genoeg over te vertellen volgens mij..............

die gast verdiend indd een nominatie :yes:
Waarschuw beheerder
nominatie???

laat me niet lachen!

ze krijgen GOED betaald...hebben altijd leuke fooi! Staan een beetje breed te zijn alleen maar en hebben nog eens gratis druQs aan het einde van de avond(nou ja einde 8)
Waarschuw beheerder
nah die gozer van loco die is pas groot
Waarschuw beheerder
@ robbedibob

percies jah, de uitsmijters bij New York hengelo zijn vaak net zo wappie.
Waarschuw beheerder
tja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet wel zeker dat de uitsmijter van Camden Palace in London wint!!
Brrrr, wat is die eng..

Vorige keer gingen we weg en gingen we onze jas halen. Ik kreeg mn jas eerst..dus ik stond op mn vriend te wachten. Kwam die op me afgelopen (Zo supergrote kale neger van 2.20 meter) met een ijzeren handvat (van zo grote zware ijzeren deur) in zn hand naar me toe. Staat tie met dat ding te zwaaien en te bleren dat ik naar buiten moest en nit daar mocht wachten:vaag: Nou ik rende zowat naar buiten..

Heb er nog nachtmerries van ;-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vriend van me werd vorige week bij Doomsday in Zichtenburg dr uitgegooit omdat ie stond te snuiven op de dansvloer...loopt die met die vent mee en zegt die nog doodleuk: tyfushond je gaat t zkr lekker zellef opsnuiven !!

kreeg die me tog een trap...niet normaal !!!
Waarschuw beheerder
tjsa, maar dan vraag je er ook wel een beetje om!!
Waarschuw beheerder
jah daar heb je ook gelijk in :D !
Waarschuw beheerder
Maar vind het niet goed hoor!!
Negeer die gozer dan gewoon als tie dat zegt en donder hem eruit!!
Al dat geweld :'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen uit utreg kennen hem wel die kale gast die vroeger bij DE DANSFABRIEK stond. Die gast was groot, was een rus ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die kale bij de hemkade hij is vet lang kijkt altijd beetje eng uit zn vage ogen maar is niet breed ofzo
Waarschuw beheerder
ja maar die kale van de fun (hemkade) is wel vet tof ondanks dat ie soms woest uit zijn ogen kijkt
Waarschuw beheerder
En hoe zou dat nu komen...dat hij soms woest uit
zijn ogen kijkt????:P

Waarschuw beheerder
Powerzone.... stelletje lijers!!!!8D
Waarschuw beheerder
Vind de lui bij de fun een van de betere security's die ik nu ken streng misschien maar dat moet ook wel daar,ze doen tegen mij altijd zeer vriendelijk en zo erg nuchter ben ik meestal ook weer niet.
Bij de powerzone zijn het een stel doorgesnoven anabolefreaks...peppermill heerlen ook zo'n fijn zooitje criminelen bij elkaar.

Waarschuw beheerder
die gene die vroegahh ooit voor de deur van parkzicht stond

krijg er nog hyperaanvallen van als ik aan die vent denk :S

Waarschuw beheerder
Paar weken geleden bij partycrew :wazig: geweest op Rembrandtsplein. Geeft een vriend van me 10 euro cent. ''koop er maar een snoepie voor''

Hij heeft nu nog hoofpijn!
Waarschuw beheerder
3 April bij carl cox heb ik de meest gruwlijke uitsmijters gezien :P van die huis, keuken en tuin uitsmijters :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dopey23 2 april 2004 12:59
Zijn verhalen genoeg over te vertellen volgens mij

Denk dat ik weet wie je bedoelt...... een wat ouwere gast, met een borstkast als Jerommeke :s...... keerl is gewoon zo groot, dat het nie eens natuurlijk lijkt :s........ gewoon een fokking monster die man brrrrr

Keerl stond toen op HR in zaandam ook buiten, nah liep tegen die gast aan met mun rarae hoofd, maar ben nog nooit zo geschrokken hehe...... keerl kon er gelukkig wel om lachen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad Parkzicht........Kruk in je nek als je geen fooi gaf!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Bij de Matrixx
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Dat wijf bij de Lexion... :bah:

Waarschuw beheerder
Die uitsmijters van Manifesto (Hoorn) dat zijn echt mietjes :/
Waarschuw beheerder
donateur
die eikels van de powerzone mogen op de laatste plaats... sta je eerst al n uur of 4 buiten te wachten omdat je temet wordt uitgekleed, word je daarna nog s behandeld als crimineel... je gaat ergens zitten: zaklamp in je smoel, je pakt je portemonnee zodat je de muntjes kan betalen en ze gaan bijdehand doen of er wel echt alleen maar geld in zit, etc, etc... stelletje teringlijers... thuis nix te vertellen en je dan gaan uitleven op je werk... miesgassers :bah:

Waarschuw beheerder
Die portiers staan er ook voor jullie veiligheid.Als jullie ze nodig hebben zijn ze er ook. En over Parkzichtportiers weet je wel wat voor gespuis daar kwam.Wees blij dat er mensen zijn die jullie veiligheid beschermen!!!

Latersss.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Rodenburg in Beesd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik snap je verhaal taurus...maar het geeft ze toch echt niet het recht om iemand zonder ook maar enige aanleiding een hoek tegeven zeker als deze ook nog is een meter kleiner is...

Dit voorval is wat ik met eigen ogen heb gezien met de laatste DC in de powerzone,zo'n doorgesnoven coke junky aan de deur fijn ja.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
De uitsmijter waar ik het beste mee overweg kan is die van brede kale van de Platte Zaal.

In de Peppermill zijn t maar klojo's :@:S

Waarschuw beheerder
Ja daar kan ik niet over oordelen maar de meeste portiers verstaan toch wel hun vak en doen het ook met een hoop plezier denk ik.Anders moet je niet aan de deur gaan staan.Mijn ervaring is dat ze allemaal instaan voor de veiligheid van de gasten.Maar je hebt er ook gasten bij die er een sport van maken om de portiers te sarren en dat zijn ook vervelende mannetjes hoor.

laterss
Waarschuw beheerder
rico bij de matrixx

Waarschuw beheerder
donateur
leuk topic ! lekker kleppuh over me collega's in het land :)

Parkzicht vroeger, Club X in Belgie ( heb ik ook nog gewerkt )die gasten waren gevreesd.

overigens staan die gasten er wel altijd voor de veiligheid van alle bezoekers, maar je manier van optreden bepaal je toch zelf.
persoonlijk houd ik niet van meppen en heb het in bijna 10 jaar pas een paar keer moeten doen, een keer of 5 en echt niet meer.
als portier moet je het met je mond kunnen regelen en als je dat niet kan, ben je niet met het juiste beroep bezig !
Waarschuw beheerder
Rodenburg in Beesd

Die hebben een geheugen!
Was er één keer geweest, 2 jaar later lieten ze me nog steeds niet meer binnen! :bloos:

Maar verder niet echt noemenswaardig eigenlijk...

Waarschuw beheerder
donateur
Rodenburg, daar ben ik ook 1 keer geweest :(
wat een arrogante kl##tzakken daar, die sjagerijnige koppen, die staan om te slaan, dat druipt er vanaf.

overigens heb ik me binnen prima vermaakt en ben niet buitegelazerd ofzo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 TECHNO ADEPT:Je bedoelt die met dat staartje? Dat is echt een vieze gier. Maar je moet ook niet naar partycrew gaan. Stelletje flikkers zijn het daar. Echt die uitsmijters bij partycrew laten vaak ook de wat oudere mensen die naar binnen willen gewoon 25 euro entree betalen. Vieze teringhonden. Ik ga NOOOOOOIT meer naar partycrew alleen maar door die kutuitsmijter. Ik kwam der vroeger nog wel is. De laatste keer dat ik er was zei hij ja ik wil briefgeld zien als fooi. Toen ik naar buiten ging gaf ik hem 1 of 2 euro weet het niet meer precies. Zei hij maakt niet uit jongen kom je er volgende keer gewoon niet meer in! Vieze teringhond. Nooit meer heen gegaan
Waarschuw beheerder
Herinner me trouwens opeens weer wat de gruwelijkste zijn, zeker niet in positief opzicht.
Stelletje achterlijkes bij de Scanners in Dordt.
Blij dat ze gelijk nieuwe security aangenomen hebben toen die tent overgenomen is.
Stonden ze daar met zn 5en een mannetje van 14 in elkaar te trappen...
Was verders niemand meer, maar vriend van me was zn jas kwijt dus daar wachten we nog ff op. Waren maar met twee jongens en twee meisjes, zijn we eerst die jongen er tussenuit gaan halen en in de auto gezet (zag er ook niet meer uit dat mannetje), hadden ze ondertussen een van die jongens die bij ons was al te pakken. Echt een zooitje, zijn maar de auto ingegaan en weggereden, want dat werd ons al moeilijk genoeg gemaakt. Bleven aan de deur trekken en door slaan met een man of 12 om die auto heen.
Omdat dit helemaal nergens over ging en een van de jongens zn kaak en neus gebroken had, ik me ribben gekneusd en de rest ook niet al te fris en fruitig meer was, maar die jongen van 14 een hersenschudding had en steeds wegzakte hebben we m eerst thuisgebracht en wilden we smorgens aangifte doen. Daar was echt niets mee te beginnen, politie werkte samen met de portiers en zolang we geen extra getuigen konden vinden (lijkt me nogals lastig op een uitgestorven parkeerterreirn :S) wilden ze niet eens luisteren naar de aanklacht :@
Die portiers zouden vast wel een goede reden hebben gehad werd ons verteld... :@

Ken echt veel mensen die altijd ruzie hadden met die portiers, dit was dan alleen nog op een gewone uitgaansavond. Bij hardcorefeesten was er helemaal geen redelijk woord meer mee te praten, helemaal door t lint omdat ze geen fooi kregen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Taurus:

Je hebt gelijk net zoals Harde Kern.

Als je je gedraagt heb je van ons geen last.
Wanneer ik dit zo lees zijn er alleen maar Gruwelijke Portiers in Nederland.
Het is zo simpel - hou je aan de regels en je wordt als gast behandeld. Maar velen maken er een spel van de regels te ontduiken. Of erger.En worden vaak ook nog eens vervelend, ook tegen andere bezoekers. Zoals al die nep-N*z*'s.
En dan gaan huilen als ze aangepakt worden. Kom nou zeg....
Je bent dan gewoon de zwakste schakel!!

Ga hier maar eens kijken, wellicht leer je wat.
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/672171.html

Ik kan alleen voor ons spreken natuurlijk.
Ik denk ook wel dat er fouten gemaakt worden, zelfs door ons. En natuurlijk zitten er klootzakken onder de portiers. Maar het is vaak een kwestie van actie = reactie. En vaak met vele duizenden bezoekers binnen moet je wel snel en soms hard reageren anders loopt het uit de hand.

Hoera hoera, ik word genomineerd.
Den Haag rules.

He Harde Kern, da's een tijd geleden dat ik jou gezien heb. Als je denkt te weten wie ik ben.

Mazzll

Waarschuw beheerder
de oude Club-X dan betaalde je wel als je naar buiten wilde niemand liep te zeiken! zeker de grote gozer daar moest je geen ruzie meekrijgen!
Waarschuw beheerder
Op In Qontrol waren echt ontzettende brede kerels lol
Ik d8t echt van nou als hier de hel los gaat, we all gonna die!
Want die luitjes waren echt helemaal niks.

Waarschuw beheerder
donateur
2 Gitano;
nou, ik weet het zo echt niet, maar als ik je weer een keer ziet, weet ik het wel ( denk )
Waarschuw beheerder
donateur
Ik eet m'n ei altijd rauw :p
Waarschuw beheerder
Goh.. laat ik eens om 9 uur 's ochtens op een vrije zondag een zinnig en een helemaal op waarheid gebaseerd antwoord geven.

De grootste anabole kleerkast zonder humor is een watje. Shoalin monniken zijn pas echte uitsmijters. Maar jah, die zijn te groots voor een discotheekje waar heel af en toe een dooie valt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet

Maar zag vorig jaar op de after van de FFdp een ontzettende kleerkast vd security lopen, toen zei mijn ex nog tegen mij, zoooooo, daar moet je echt geen ruzie mee krijgen, die krijg je echt niet omver, leek wel een Mastino :)

Waarschuw beheerder
Mensen,als er geen portiers zijn en/of security komen er ook geen feesten meer en moeten discotheken sluiten.wij staan er voor jullie plezier en ja sommigen willen dat voor ons verpesten en die moeten er gewoon achter komen dat dat niet kan.en liever doen we dat pratend maar sommigen zijn niet voor rede vatbaar.Daar moeten we ook mee omgaan en dat is niet altijd makkelijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die portier van Loco zal je nie zo gauw meer zien, die leg in coma.
Waarschuw beheerder
Taurus, heb verder ook nooit ergens problemen. Ben blij als ik zie wat voor figuren er soms uitgezet worden hoor, topwerk (y)
Maar niet elke portier/security verstaat jammergenoeg zn vak even goed.

Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk maar als je iemand pratend benaderd en het zo oplosd wek je ook geen agressie bij diegene die je moet wijzen op zijn gedrag en als je hem verzoekd het feest te verlaten gaan ze meestal rustig naar huis toe is mijn ervaring.
Waarschuw beheerder
Haha Lindaaatje kan me nog wel tijd in Scanners herinneren dat ze gewoon alle plaatselijke kickboxers aan de deur hadden staan...zal vast wel toen zijn gebeurd. Die tijd was het echt elke week vechten en die uitsmijters gewoon hun eigen vrienden helpen die er ook elke week weer inkwamen.
Die tijd stonden ze ook gewoon beetje te zoenen aan de zijkant enzo...kan toch ook niet als uitsmijter:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sinds de invoering van het verplichte beveiligingsdiploma is er veel veranderd.

Maar inderdaad die uitsmijters bij de oude Club X, daar was nou echt iedereen bang voor, stond altijd zo'n gast met een een gouden hakbijl aan zijn ketting.

En bij de Zillion liepen ook echt linke gasten rond, daar heb ik een keer letterlijk iemand naar buiten zien vliegen.

Waarschuw beheerder
donateur
die met die hakbijl was Rudi de Loos

R.I.P. Rudi, want hij is bij een verkeerongeval om het leven gekomen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar inderdaad die uitsmijters bij de oude Club X, daar was nou echt iedereen bang voor, stond altijd zo'n gast met een een gouden hakbijl aan zijn ketting.

Ik weet nou niet welke uitsmijter van club x je precies bedoeld maar zo erg waren ze ook weer niet.
Een vriend van mij heeft er iniedergeval eens een keertje 1 neergehoekt en is daarmee weggekomen zonder zelf klappen te krijgen.
Waarschuw beheerder
Locomotion Zoetermeer
Die dwingen je om geld anders kon je er niet meer in. En die gasten zijn groot en breed dus ja...

Idd, wat een bloedzuigers zijn dat! Vooral die dikke gozer! Die krijgt van mij echt de gruwelijkste uitsmijter award :[
Waarschuw beheerder
Gruwelijkste uitsmijters?! Hmm, denk die van de Rockfabrik in Aken..
Waar ik goed mee overweg kan zijn die van de platte zaal, 013 en de peppermill (maja das ook familie :9)

Waarschuw beheerder
Ik weet nou niet welke uitsmijter van club x je precies bedoeld maar zo erg waren ze ook weer niet.
Een vriend van mij heeft er iniedergeval eens een keertje 1 neergehoekt en is daarmee weggekomen zonder zelf klappen te krijgen.

Hahahahahahaahhahahahahaha dit is wel de beste grap die ik gehoord heb hoe wil je dan wegkomen uit club-X als je weg reed stond er nog een parkeer wachter je op te wachten of je moet Fucking hard door wuustwezel moeten rennen!
Waarschuw beheerder
ik doe het werk ook welleens(concerten/voetbal) maar ik kan bevestigen....size doesn't always matter!
Waarschuw beheerder
donateur
Haha laatst op TeQnology in de HMH dan....... daar liepen me toch een sukkeltjes rond, en van die innie minnie wijfen :s........ nou als die in actie moesten komen, zou je je ook nie bepaald bedreigt voelen hehe
Waarschuw beheerder
okee gitano,

mischien heb je gelijk.

maar er zijn ook een heleboel uitsmijters die hun baan gebruiken om hun fustratie's van thuis d'r uit te gooien.
of omdat ze er vroeger niet bijhoorde enz.

ik geloof best dat er ook goeie zijn maar dat zijn er best weinig
Waarschuw beheerder
2 Lautjes aka penny;

Absoluut, hoewel steeds minder zijn er nog steeds portiers a la type 100 kilo spieren en 1 hersencel
Natuurlijk zijn er nog steeds sportschooljongens die denken met kracht alles aan te kunnen. Die vergeten dat alles om respect draait.
Maar gelukkig door de regelgeving wordt dit steeds minder.
Maar vergis je niet in wat er soms gebeurt, wat voor klanten er soms binnen zijn.
En de aantallen. Het gebeurt steeds vaker dat grote groepen zich formeren en vervolgens feesten proberen te verzieken.
En helaas gaan dan inderdaad de goede onder de kwade lijden. Aan beide kanten.
Waarschuw beheerder
peppermill zijn wel oke alleen een of andere gast toen ik op zaterdag kwam had ik een lons polo aan moest ik per se uit doen want mocht niet op zaterdag:S. Vette onzin zag zeker 20 man met lonsdale aan toen ik binnen was. En in de Mondial in Beek zijn een stel mongolen die met hun handje open staan en als je niks geeft als je weg gaat houden ze je tegen en laten ze je niet eruit:S:S:S:S triest
Waarschuw beheerder
Gelukkig hoef je ze hier geen fooi tegeven :) en de meeste uitsmijters zijn wel ok hier in de buurt heb nog nooit ruzie gehad met een uitsmijter :D en ben er blij om ook :) alleen in heerenveen kunne ze soms raar doen :) dan gooien ze de "ruziemaker" "onschuldige:D" gewoon van de trap naar beneden en hup eruit :) vind het altijd leuk om te zien :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je wel eens op een free-fight toernooi bent geweest dan herken je de jongens zoals Jan Wessels (wereldkampioen free-fight) van o.a. de powerzone.

Maar deze org. is ook actief op andere grotere feesten zoals dancepop afgelopen jaar...
Waarschuw beheerder
die grote gevaarlijke uitsmijters ook altijd heheheheheh e
die enge gevaarlijke mannetjes die denken dat ze iedereen kennen slaan nou de meeste zijn wel relax altijd , ik zie af en toe dingen gebeuren op een party dan denk ik als ze dat bij de verkeerde doen die staat voor de deur te wachten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore-lover 25 april 2004 17:48

=================================================

ik denk dat je toen in dromenland zat, want het is je reinste onzin en zonder gekheid, ik kan het weten, want ik heb er gewerkt.

Waarschuw beheerder
ik vind die van dika wel grappige sufferds. denken dat ze jezus zijn daarzo, zonder vragen wordt je opgetilt en buiten raak je pas weer de grond.

Waarschuw beheerder
ja die met die snor vink ook echt een klootzak,is al een tijdje geleden maar toen met het gratis feest in almere had hij geen goeie bui!Een woord zeggen wat hem niet zinde betekend eruit en hardhandig nog wel! :Sen ja de oude uitsmijters van de oude scanners in dordrecht waren echt verschrikkelijk..ik snap heus wel dat ze er moete zijn maar wat vriendelijker en wat zaacht aardiger mogen ze welzijn.. blij dat er nu andere staan!

Waarschuw beheerder
Mensen,

er zijn ook portiers zoals bijv. Gitano die je behandelen als een gast en niet uit de hoogte doen hoor.Ik werk ook zo en het is voor de mensen echt beter om te zien dat er ook portiers zijn die plezier in hun werk hebben.Slaan lost nix op he...En de gasten durven ook gewoon naar je toete komen als er wat is of gewoon een praatje te maken zo kan het toch ook!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat je toen in dromenland zat, want het is je reinste onzin en zonder gekheid, ik kan het weten, want ik heb er gewerkt.

Heb jij er al die jaren gewerkt dan?

Ik was er zelf niet bij maar meerdere vrienden van mij wel en die verzinnen dat echtniet zomaar.

De persoon in kwestie wist ook niet dat het een uitsmijter was die die neersloeg.
Maar hem werd de weg versperd door die gozer. Waarop die vriend van mij die trouwens toendertijd op kickboksen zat hem neersloeg.

Daarna werd hem dus verteld dat dat een uitsmijter van club x was waarna ze er snel vandoor zijn gegaan.
Zonder dat ze door die andere uitsmijters gepakt werden.

Hoe ze precies weg zijn gekomen weet ik ook niet en de persoon zelf woont nu in Spanje dus dat is moeilijk navragen.
Waarschuw beheerder
2 DordtMeissieNL;

Begin altijd met goede zin aan een feest.
Maar in Almere werdt die goede bui al snel verpest door groepen Nep-Wazi's, klinkt jou bekend niet?, die zo nodig de bezoekers van F-side moesten beledigen. Rara, wat gebeurde er met ze? Allen werden verwijderd en de sfeer steeg 100%
Tot genoegen van de echte party-people.
Waarschuw beheerder
deruit gooien?????????????
ik gooi altijd de portiers deruit

Waarschuw beheerder
2 ooievah,

corretje heb je weer babbels jongen.alles goed verders en een beetje naar je zin gehad op doomsday????

Waarschuw beheerder
Jullie moeten blij zijn dat er portiers zijn.. dat is voor jullie eigen veiligheid!!

:jaja:!!

En tuurlijk kan iemand een keer een slecht humeur hebben, dat overkomt iedereen toch wel eens op zijn werk... ??

Zolang je aardig doet tegen een portier en je aan de regels houdt zit het goed (Y)!!
Waarschuw beheerder
2 taurus

jah was topparty echt naar me zin gehad,zo mogen der nog meer komen,goed geregeld en met jou ook alles lekker?

Waarschuw beheerder
2 Baco bitch,

eindelijk iemand die begrijpt waarom we af en toe hard moeten optreden.We doen het niet voor de lol.
en idd als je de regerls van het huis aanhoud dan is er bij ons bijv. in de Fonteyn ook helemaal nix aan de hand hoor.als iedereen het naar zijn zin heeft hebben wij ook een leuke avond!!!!!

Waarschuw beheerder
2 ooievah,ja met mij ook alles goed hoor kom je nog naar de Fonteyn dan 21 mei.Ga binnenkort trouwens langs tattoo john ff me tattoo laten bijwerken/uitbreiden.
Waarschuw beheerder
2 taurus
jah hij staat al in me agenda ik moet ook mooie tattoo hebben maar altijd als ik der tijd voor heb,heb ik alweer gezopen hehehehe

Waarschuw beheerder
2 Ooievah

Ik heb al een datum geprikt dus ik kom er niet meer onderuit en ik krijg het van mijn vrouwtje dus het moet nu gebeuren he.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
o krijgen is altijd lekker dan drink ik ook wel een daggie niet hehhehehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beetje uit de tijd maar maas toen parkzicht
en nu stadhuisplein

niet erg maar wel groot

Waarschuw beheerder
ik heb zelf nog nooit problemen gehad me uitsmijters en hoef ook niet te betalen als ik naar buiten wil.. doe het meestal wel ze staan er niet voor niks!!

maar je hebt ook disctheken waar de uitsmijters de deur hebben gekocht en daar moet je ze wel betalen maar dat staat in het begin dan aangegeven.

heb laatste nog wel een mooi staaltje prutswerk gezien.. was in groningen jongen was eruit gegooid. maar kwam weer terug voor zijn jas. ging er vervolgens vandoor door een nooduitgang hij was een beetje :vaag: en ging vrolijk verder feesten in de discotheek ernaast :-S
tja uitsmijters onderling contact werd ie uit die discotheek gehaald met wat geweld..
weer naar binnen in die ander discotheek (ik stond er natuurlijk met me neus op aangezien ik moest wachten op mensen die nog binnen waren)
hij werd naar buiten geflikkerd en wie staat er om de hoek??
de heren politie hij zijn verhaal doen, weer terug naar de discotheek en wat kreeg ik van de heren uitsmijters een stapel geld met de woorden dit moet toch wel redelijk genoeg zijn..

heb bij dezelfde discotheek ook gezien dat er een meisje uit werd getrapt maar flikkerde toen keihard op d'r smoel.. ging staan nou dat was paars niet normaal.. waarschijnlijk een beste sosbek aangezien ze vervolgens de jongen die haar probeerde te kalmeren vol op zijn smoel beukte.. (fietsen moesten het ook nog ontgelden)

tja tis maar hoe je met ze omgaat.. maar sommige pfff
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=000604b0000fd9b7c7728cb81a0048745d]http://www.rtvnoord.nl/pics/omelet01a.jpg[/img]

:yes::K
Waarschuw beheerder
dat ziet der verdomd lekker uit met oregano nog veel lekkerderderder
Waarschuw beheerder
Ik heb alleen ff de laatste pagina gelezen maar wie ik toch echt mis is onze grote vriend Markus van discotheek Zak in Uelssen. Als het em niet zint roept ie ff wat vriendjes en ze nemen de betreffende persoon dan ff naar een achterkamertje mee. Daar worden vol vreugde de handschoentjes aangedaan waarna die kerel gigantische poeierts krijgt :S:S Ik heb het idee dat die nieuwe beveiligingswet niet op onze vrienden in Deutschland van toepassing is :(
Waarschuw beheerder
die lange neger van carte blance.

heb al is gezien dat die vent een meid een tering pak slaag gaf.

voor de rest die uitsmijters eerder bij de energie hal en bij scanners en nu bij de peppermill.

voor de rest nooit geen problemen met uitsmijters.

oww die oude uitsmijtersvan de Zon in goor waren ok wel beetje aso

Waarschuw beheerder
Staat altijd een lekkere bij de kleine skihut in r'dam ..Blond haar en mooie ogen :kwijl: dat is iig de lekkerste die ik gezien heb :yes:

Waarschuw beheerder
Die kale bij de Hemkade heet Loek is een supervent...!
Verder vind ik die kleine neger die bij de Hemkade staat van WWS ook een tof kereltje...!

En ook zeker niet vergeten de mannen van de Escape die zijn ook supergroot:D

Waarschuw beheerder
Volgens mij waren de uitsmijters van Parkzicht toch de gruwelijkste.......die schoten gewoon ff een marokaan over hoop.
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
Waarschuw beheerder
donateur
Jaren terug was er eentje van 2 meter 20 of zo, helemaal in het zwart, kisten en gladde skinhead (wie weet wel een echte nazi) bij een feest in de Martinihal.
Ik schijt m niet vaak maar toen ik die gast 2 in 1 keer bij hun kladden zag pakken en weer mee naar binnen sleepte ben ik toch maar snel de andere kant opgelopen.
Waarschuw beheerder
donateur
die bij parkzicht waren gewoon de gruwelijkste.....als je je niet aan hun regels hield werd je gewoon in elkaar gebeukt. en vooral niet blijven kijken want dan ontving je ook 'n paar klappen!! en ik heb het allemaal meer dan genoeg gezien!!!
Waarschuw beheerder
alleen respect 2 ferry

Waarschuw beheerder
donateur
Gitano>> jij ook al hier ?

Er wordt allemaal makkelijk gesproken over portiers, loop eens een avondje mee zou ik zeggen, kijken hoe de mening dan veranderd van heel veel mensen.
Waarschuw beheerder
2 B-Brain

Idd die lange neger in de cart. Daar zou ik wel een blokje voor om lopen :)

Waarschuw beheerder
de meeste stomme zijn nog wel van de klaveet in achterveld (nu lekker dicht heh heh). in zo'n gast trapte me toen de bus uit toen ik in wou stappen. voluit op me borst. om de reden dat ik volgens hem te vroeg instapte. zoiets verwacht je niet

Waarschuw beheerder
ik weet niet meer waar maar ik kreeg een keer woorden met een uitsmijter in rotterdam hij wilde me een knietje geven maar ik gaf hem toen een elleboogie op zijn knie 8) gheghe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verkrachte vogelverschrikker 25 april 2004 13:10

:vaag:

Waarschuw beheerder
De gruwelijkste uitsmijter vind ik met ham/bacon en kaas, en een klodder mayo ;p :jaja:
Waarschuw beheerder
+ curry

Waarschuw beheerder
A ha ha heijt jij snapt het oud.
Waarschuw beheerder
2 the real jojo;

Ja, maar jou kan ik even niet plaatsen.
En ik herken je ook niet van de foto, haha!

En je hebt gelijk, laat iedereen maar eens een avondje of een weekend meelopen. Als ze het volhouden? Misschien gaan dan hun ogen open.

Laterz
Waarschuw beheerder
Ik heb geen kwaad woord voor uitsmijters!
Sommige mogen er van mij wel meer uitsmijten!

Vraag me alleen nog steeds af waar ze waren toen ik een jaar of 3 geleden in de Fun in elkaar werd getapt:s

Waarschuw beheerder
2 MAF,

Ze kunnen niet overal te gelijk zijn ,maar vind het al een raar verhaal dat niemand om je heen er iets tegen deed en je eruit trok.Geeft maar weer aan dat iedereen een betje laf is en niet durft in te grijpen als een meisje word geslagen.

Waarschuw beheerder
donateur
Gitano>>> Club X, wederhelft Harde Kern ;)
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
haha afgelopen vakantie... stond schijnbaar op z'n teen.. kwam ie mij buiten achterna.. moest mijn excuses aanbieden omdat ik dat deed :S sjappie
Waarschuw beheerder
2 the real jojo,

Ja, nu weet ik het weer, :respect:is ook al zo lang geleden
Alles goed? zal je mijn site sturen, kan je zien wat ik (we) doen. Die hard portiers en hardcore to the bone. bouncers :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Alles goed, is zeker lang geleden.
Stuur ff door, ben benieuwd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is gedaan, prive.:yes:
En om nog wat aan de discussie toe te voegen.
Waarom geen topic "de gruwelijkte bezoeker".:devil:
Kan een 2e Idols worden. :gaap:
Zijn we wel een jaartje zoet mee, om die uit te kiezen.

Laterz

Waarschuw beheerder
donateur
idd die uitsmijters van de carte blanche zijn echt niet lijp hoor, zijn best aardig, als er een rij ofzo voor de deur staat mogen we altijd voor :P ;)

DE ergste uitsmijter is die grote met die snor van de peppermill.. GRRRRR dat ie zich gaat uitleven in de sportschool, maar nie op mensen zonder enige reden..... Kzou hem wel een keer z'n strot om willen draaien ;) :devil:

En in Maastricht is het altijd gezellie met de security.. die brede kale idd echt een top kerel!! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooiste portier.... Shirley bij de Matrixx... wowie.. daar willen de heren wel door ge-fouileerd worden...hahaha
Waarschuw beheerder
nou de meeste vrouwelijke uitsmijters zijn ook niet bepaald lief,
bv die bij de fun
Waarschuw beheerder
donateur
En in de hemkade loopt Stanley rond, die met dat staartje, die is behoorlijk groot en breed, maar wel onwijs aardig! Daar heb ik veel respect voor!

Ja, das echt een toffe peer eeh.. beer.. vind ze sowieso aardig bij de Hemkade.. Ze behandelen je met respect als jij dat ook voor hun hebt, en zo hoort het ook vind ik
Waarschuw beheerder
donateur
The Goldfinger had altijd relaxte portiers (y)
En de nieuwe Club-X ook.

Portiers van de ouwe X hadden idd een reputatie.
Maar door die reputatie was er bijna nooit gezeik in Club-X , ben er vroeger vaak geweest en heb zelf nooit gezeik gehad.
Waarschuw beheerder
stanley van de fun is inderdaad vet aardig,
waren er maar meer zoals hij

Waarschuw beheerder
Taurus X
Ze kunnen niet overal te gelijk zijn ,maar vind het al een raar verhaal dat niemand om je heen er iets tegen deed en je eruit trok.Geeft maar weer aan dat iedereen een betje laf is en niet durft in te grijpen als een meisje word geslagen.

Ja zoiets ken ik. Ik probeerde een ruzie te sussen. Midden op de dansvloer, wordt ik eruit gestuurd omdat ik me ermee bemoeide en die ruziemakers mochten binnen blijven.

Zulke dingen gebeuren wel vaker dus daarom laten mensen elkaar maar op hun smoel slaan
Waarschuw beheerder
de meeste stomme zijn nog wel van de klaveet in achterveld (nu lekker dicht heh heh). in zo'n gast trapte me toen de bus uit toen ik in wou stappen. voluit op me borst. om de reden dat ik volgens hem te vroeg instapte. zoiets verwacht je niet

hmmm een van mijn exen was ook portier daar maar meestal is hij niet zo kinderachtig dus zal m wel niet geweest zijn
zielig hoor als je zo doet

Waarschuw beheerder
Die Rudi de Loos heeft als et goed is ook een paar wedstrijden cagefight gedaan, waaronder tegen mijn trainer Bob Schreiber.

Waarschuw beheerder
donateur
Da's verdomd lang geleden.

Waarschuw beheerder
95' was dat

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou heel goed kunnen, tijd gaat snel, is al weer 7 jaar geleden dat hij verongelukt is.

Waarschuw beheerder
donateur
Rudi, R.I.P. man !

Waarschuw beheerder
hmmm een van mijn exen was ook portier daar maar meestal is hij niet zo kinderachtig dus zal m wel niet geweest zijn
zielig hoor als je zo doet

Was het een agressieve lange neger met een kale kop? Want die lijer was het. Hij had toen ook de leiding daar over de beveiliging.

Maar ik moet zeggen dat ze bij de klaveet allemaal net zo kinderachtig waren als een kleuter op de kleuterschool. Die gasten kijken niet wie er in zijn recht staat maar wie de sterkste groep heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet of ze nog bij Bob saloon lopen,maar Bob Schreiber,En Irma ,daar wil ik ook niet deruit door gezet worden.

Waarschuw beheerder
donateur
IngeNijmegen 29 april 2004 21:56
Mooiste portier.... Shirley bij de Matrixx... wowie.. daar willen de heren wel door ge-fouileerd worden...hahaha

Zei ik ook al ja :)
En sinds een tijdje Priscilla erbij natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
vrouwelijke uitswmijters zijn meestal niet mooi

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker nog nooit in de MatriXX geweest :p
Waarschuw beheerder
nee inderdaad is niet echt een tent voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
rico uit de matrixx!!
net een grote noorman!
Waarschuw beheerder
VERSUS antwerpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
2 Mickmaik

ja iedereen loopd idd door bij ruzie,is wel jammer dat mensen niet meer voor elkaar opkomen.Zou denk ik een hoop ruzies kunnen voorkomen. Ik kan het ook wel begrijpen wat je zegt.Is alleen wel lullig dat jij juist eruit word gezet.Dan hebben die portiers waarschijnlijk niet om uitleg gevraagd aan jouw. Slechte zaak dus!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ruzies binnen oplossen is een taak voor de portiers en voor niemand anders.
Ga je je met ruzies bemoeien, al is het om te sussen, loop je dus het risico dat de portiers die daar bij komen jou ook als ruziezoeker zien en daar naar handelen. :@
En om uitleg vragen?? Het is de VN niet!!
Daar is vaak helemaal geen tijd voor.
En wie of welke partij ga je dan geloven?
Een ruzie of vechtpartij moet zo snel mogelijk gestopt worden en alle partijen die er aan mee doen moeten direct verwijderd worden.
Alleen dan zullen bezoekers het :respect: krijgen voor de portiers die zij verdienen.
En het vervolgens wel uit hun hoofd laten om rottigheid uit te halen of zich er mee bemoeien.:S
En dat komt de rust en veiligheid ten goede.:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Een mooie theorie, maar de praktijk is vaak iets anders, dat weet je zelf ook :)

Waarschuw beheerder
Vroeger stond er bij Zillion een reus voor de deur. Die kwam zeker gruwelijk over.
Waarschuw beheerder
ben blij dat ze er staan anders was het eg een zooitjuh..................:P
Waarschuw beheerder
2UK
Ik kan niet voor andere portiers c.q. bedrijven spreken, maar zo is de manier waarop wij werken.
Dan kan soms de verkeerde naar buiten gaan, maar ja, beter 1 verkeerde naar buiten dan 40 nog binnen. Helaas. En zoals ik al zeg, je stelt er een voorbeeld mee waardoor mensen met een zieke geest en plannen, worden afgeschrikt.
En 2 M@DM@N
Jij hebt het door, inderdaad, zonder ons wordt het een zooitje.
Maar ik blijf zeggen, helaas!!!
Sommige weten niet meer of hebben helemaal geen weet wat het woord GABBER inhoudt.:hug:
En voor de zoveelste keer, als je als portier andere portiers afvalt, terwijl je niet weet wat het beleid op sommige feesten is, ggrrrrrr....:@
ben je dan portier? Of vriendje van de "bad guys"
:kusje2:
Waardoor jij je kan handhaven op sommige feesten.

Of ben je die hard portier en durf je op te staan tegen figuren die ook je vrienden zijn.
Puur voor het principe!! Of ben je wannebee?
Waarschuw beheerder
En verrassend is dat D i e D e L T J u H niet op mijn prive bericht reageerd!!!
Het gaat tenslotte over mij.
Waarschuw beheerder
Zo vaak genomineerd !!! ga ik nou nog winnen....of durft niemand het te zeggen..... Den Haag rulezzzzz....
Waarschuw beheerder
vind het jammer dat veel portiers/mensen van security de kledingregels op feesten niet weten... vaak zat gehoord dat wanneer vrienden van me naar de security waren gegaan omdat ze mensen met wp teken of bretels zagen en dat de security dan er nog steeds niks aan doet :S

de security van raving nightmare in maastricht die zijn erg goed vind ik... blijven rustig en als je eruit word gekicked halen ze toch je jas enz enz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Gitano,

Toch vind ik het raar dat mensen die zien dat een meisje in elkaar geschopd word gewoon doorlopen om geen klappen te krijgen.Het is toch niet normaal dat gasten een meisje te grazen nemen en het gewoon kan gebeuren.

Tuurlijk het is de taak van de portier om de mensen uit elkaar te halen en de problemen op te lossen heb je gelijk in,maar een vrouw ik vind het diep triest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Gitano: Iedereen zij tegen die portier dat ik ertussen sprong om te voorkomen dat er met glas geslagen werd. Vervolgens werd het hele groepje naar buiten gesleept. Ik mocht toen nog binnen blijven. Later werd er aan mij gevraagd of ik even mee wilde lopen. Ik liep gewoon mee en toen ik uiteindelijk buiten stond werd er doodleuk tegen me gezegd dat ik niet meer naar binnen mocht. Vervolgens lopen die gasten die met elkaar ruzie maakte gewoon weer naar binnen.

Dat heb ik dus nooit begrepen.

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur

En een kip ligt een ei? :p
Waarschuw beheerder
voor de mensen die nog nooit in belgie zijn wezen stampen,hier staan zonder meer de grote,gruwlijkste naarste beulen die ik heb gezien,bijv(sportpaleis)heb je ruzie met hun ,kan je maar beter op de grond gaan liggen want daar beland je toch wel,nederland is hier niks bij

Waarschuw beheerder
donateur
Zonder twijfel; Maas en de anderen die vroeger bij Parkzicht stonden...
Waarschuw beheerder
Die van de Carte vind ik juist wel aardige kerels.
Maar inderdaad die neger met dat staartje daar, das wel een lijpe volgens mij.

Ik heb op Masters vorig jaar een klap gehad van zo'n security gast:S ook nog zonder reden. Niet echt hard maar toch... Vind dat niet kunnen.

Waarschuw beheerder
donateur
het is wat Gitano zegt: de meeste weten niet wat Hardcore is & wat gabbers zijn. Als je dat als portier weet, heb je al een streepje voor.
Praten is altijd nog de beste remedie, maar soms is dat al niet meer mogelijk en dan moet je, hoe dan ook, ingrijpen. Het is dan heel goed mogelijk dat er iemand verwijderd wordt, die er niets mee te maken heeft, of probeerde de boel te sussen, maar wederom, als er ingegrepen moet worden, of geslagen, dan doet de security dat en niemand anders.

eenmaal buiten is buiten voor de rest van de avond en niet meer terug naar binnen. Ga je zonder bombarie weg, kub je de volgende week weer gewoon naar binnen, maar ga je lopen ouwe kutkammen, dan is het gewoon voorgoed afgelopen.

wel als er 2 partijen buiten gaan, eerst zoregn dat partij 1 weg is en dan partij 2 naar buiten, anders krijg je geouwehoer op de parking en moet je alsnog fysiek in grijpen.
Waarschuw beheerder
Ik wou ff zeggen dat ik met de security van de pep nog nooit last heb gehad, en dat terwijl ik er toch een jaar of 3 al kom en zowat elk hardcore feest heen ging daaro.
Heb wel eens twee van die gasten daar zien rondlopen in het kleine zaaltje boven, zat er een donkere jongen op zo'n bankje. Die jongen had dus kisten aan en zn pijpen omhoog gekrold, spraken ze hem aan van: pijpen omlaag! En toen ie t niet snel genoeg deed naar de heren hun zin, namen ze hem mee naar benede...

Maar die Robocop-choco in de Carte hebben we wel al gezeik mee gehad, kom daar ook al zon 3 jaar op bijna elk feest, nooit gezeik gehad maar laatst op Night of Total Darkness mocht mn maat niet binnen met zn hooligan-shirt, moest ie iets anders aantrekken... Terwijl er achter op de flyer levensgroot HOOLIGAN vermeld stond... :s

Waarschuw beheerder
uitsmijters bij nightmare in de ahoy vond ik wel vet!!
hahahahhahahahahaha.

die werden zelf inelkaar getrapt
Waarschuw beheerder
De uitsmijters uit de beginjaren van Club-X waren erg. Ik heb het over de eerste twee tot drie jaren, voordat de x voor het eerst dicht ging, en er enkele weken in de qu in Brasschaat gefeest is.

Voordeel van die enorm gevreesde uitsmijters was wel, dat de sfeer die toendertijd in de x hing nooit meer ergens geevenaard is. Die lompe uitsmijters hebben Club-X gemaakt tot wat het was!

Daarom :respect: voor die uitsmijters!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bedoeld het eerste jaar :)
Waarschuw beheerder
Als jij 't zegt, klopt 't ;)
Mijn herinneringen rond die periode zijn niet meer heel helder...

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, want het 2 jarig bestaan werdt toen in X gevierd, een gekkehuis was het toen.
Waarschuw beheerder
Idd de uitsmijters bij de ministry, die dreigen je in elkaar te meppen als je geen fooi geeft. En de uitsmijters van de Rodenburg (wat jaartjes geleden), die namen de drugs die ze in beslag namen zelf lekker in en rosten je al finaal in elkaar als je al per ongeluk een glas liet vallen
Waarschuw beheerder
Bij de Nightmare stond REP's Security en die kan je nauwelijks portiers noemen. Daar kregen enkelen dus ook de kans om de beveiliging aan te vallen. Als je daar zoals Wappie Wesly om gaat lachen zegt dat meer over wappie dan over REP's.
Want dan heb je geen enkel respect en besef van wat er gebeurt of kan gebeuren met je op een feest waar security staat die wel ingrijpt.
En besef je dus ook niet waarom.
Maar vooral toon je dan een mentaliteit waar mensen zoals wij juist een hekel aan hebben.
En met ons de die-hard partypeople.
En zal je dan ooit je A.K.A waar moeten maken. Maar dan wel tegen mij.

Wat betreft dat meisje wat in elkaar geslagen werd. Als alles binnen onze macht lag zou dat zeker niet gebeurd zijn. Waarom niet?
Omdat met de reputatie die sommige portiers opbouwen, of de myte die jullie er aan geven, de kwaadwillende mensen het wel uit hun hoofd laten zoiets te doen.
Als dat al bij ons gebeurt wordt er hard ingegrepen. iedereen weet dat.
Het is niet het uitgangspunt maar toch. Voorkomen is beter dan genezen. En als dat moet gebeuren door mensen je een "gruwelijke" portier te laten vinden, dan zij het zo.
Berucht?? Natuurlijk..maar wel onder de Bad Guys.
En dat zorgt ervoor dat de goedwillende een goed en veilig feest kunnen hebben.
Waarschuw beheerder
M ben toch altijd maar weer erg blij da die grote ,brede en sterke uitsmijters er zijn en hun werk goed doen.!!!!!!!
Want ze zijn helaas echt nodig!!!!!

Waarschuw beheerder
die mij er niet uit smeet :P

Waarschuw beheerder
Vroeger had je bij loco zo'n dikke pad, ik weet niet of die er nog werkt ben er in geen jaren meer geweest

Waarschuw beheerder
donateur
Offe van die uitsmijters die je niet laten gaan voordat je geld geeft...
Waarschuw beheerder
Charlie da Silva, uitsmijter bij het Paard in Den Haag, moet altijd geld hebben bij het weggaan!

Waarschuw beheerder
Die lui in de ECU in Rimini Italie, ploertedooier in de kontzak, en die zagen er een partij sneaky uit, echt heel fout......
Waarschuw beheerder
zo ja die bij de Locomotion in zoetermeer zijn zeker erg vooral die louie ofzoow heet die eikel die pakte mijn vriendje des tijds gewoon even flink bij ze strot beet nou spoor je toch niet :s
Waarschuw beheerder
donateur
Gitano, ik hoop dat jij mij iets uit kan leggen...

ZOals je weet wordt blowen in Nederland gedoogd en mag je als gebruiker zelfs 5 gram op zak hebben, zonder dat daar consequenties aan verbonden zijn. Bij het ene feest mag je echter helemaal nix mee naar binnen nemen, bij het andere alleen hasj en geen wiet of andersom, en bij weer het volgende kan je gewoon doorlopen met je wiet, en gaan ze vervolgens pogingen doen je te intimideren als je n jointje staat te bouwen, terwijl bij de laatste optie je je wietje mee mag nemen en er binnen ook niet moeilijk over wordt gedaan...

Waarom trekken de verschillende organisaties daar niet 1 lijn in en hoe krijgen verschillende securities uit 1 bedrijf het voor elkaar verschillende regels te hanteren?

En daaruit voortvloeiend: op de afgelopen dancevalley hadden vrienden van mij het flesje poppers mee wat ze op Awakeningsfestival hadden gekocht. Dit werd bij binnenkomst afgepakt en weggegooid, terwijl het binnen doodleuk weer verkocht werd!!

Laatste vraagje nog... wat nou als je door de security wordt gepakt omdat je teveel pillen op zak hebt, maar zij vervolgens minder pillen inleveren dan dat jij bij je had? Oftewel: vriend wordt gepakt met 12 pillen, maar er werden er bij de deur maar 4 ingeleverd. Grote vriend had er dus 8 in zn zak gestopt... Wat doe je daar aan als partyganger? Zeg je meteen tegen t hoofd security 'hee, hij heeft 8 pillen van me gejat!' of zeg je niets omdat je blij moet zijn dat ie je niet overdraagt aan oom agent?

Zo, lekkere lap text geworden :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat dat bij je mogen hebben van wiet, afhangt van de gemeente waar het feest gehouden wordt. deze verstrekken de vergunning en kunnen dergelijke regels opnemen in een vergunning.

Alsje buiten gezet wordt omdat je teveel pillen bij je hebt en er verdwijnen er 8 in de tijd naar de uitgang, is er iets goed mis met degene die je dan buiten zet. Normaal zou je met zo'n aantal gewoon naar buiten moet en je dope kwijt (lees in vuilnisbak). Als nog meer bij je hebt, dan is overdracht aan de politie geen slechte zaak, want dan kun je ook niet meer zeggen dat het een gebruikershoeveelheid is.
Waarschuw beheerder
donateur
afhangt van de gemeente

Ok, maar onderling dan? Ik zie het om me heen nog te vaak gebeuren, mensen komen er zelfs bij ons over klagen en om uitleg vragen! :O

Nee, t waren er 12... tis ook niets zo dat we liever overhandigd hadden willen worden hoor? Ik vroeg me af of je daar nou wat mee kon doen :)

Waarschuw beheerder
vanmorgen nog een gruwlijke uitsmijter opgevreten!!!
:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
afhangt van de gemeente

nee, toch niet ok ;)

Sinds wanneer gaat gemeente boven overheid?
Waarschuw beheerder
volgens mij mag je op feesten voor 16 jaar en ouder niet blowen en op feesten van 18 mag het meestal wel.

dat van die pillen heb ik ook weleens meegemaakt.
vriend van mij moest er 5 inleveren en toen we mee naar de uitgang liepen gaf die kerel die het afgepakt had maar 2 pillen aan de vent die bij de deur stond. met een vette knipoog.
was op hellraiser '99 in sporthallen zuid
Waarschuw beheerder
donateur
Trance Energy was toch niet voor 16+?? :O

Waarschuw beheerder
Of wat dachten jullie van een persoonsbeveiliger? Die zijn vaak stukken groter! :) ben het zelf geweest, en uitsmijter ook een half jaar gedaan, en dan nu de landmacht! :) generaals beveiligen in irak ;)
Waarschuw beheerder
generaals beveiligen in irak?

tis maar waar je zin in hebt

ik vond bosnie al een ramp

Waarschuw beheerder
Tja, de frustratie als je opgeleid bent om dat soort dingen te doen, militair zijn dus, en dan het nooit kunnen uitvoeren is frustrerend! Daarom ben ik in irak geweest, en wil er nog 6 maanden naar toe, alleen ik moet dan ergens anders solliciteren! :D
Waarschuw beheerder
dat ene lesbische oude wijf dat op grote feesten mensen staat te conroleren bij hun 'heilige plekjes' dies pas gruwelijk :p

Waarschuw beheerder
de ergste is die dikke neger die altijd bij de hemkade stond en ook op megarave 2003 aanwezig was . die zit alleen maar dingen te zoeken en ook ruzie aan het uilokken was met partygangers , veel mensen gesproken die door hem eruit waren gegooid of klappen kregen van hem als ze er wazig uit zagen . maarja er moet altijd wel een kut janis bij zitten die het feest wil verzieken
Waarschuw beheerder
2 Tinkerbell;

Je hebt gelijk, Het is moeilijk zo niet onmogelijk oranisaties op 1 lijn te krijgen. En dan ook nog met gemeenten en/of politie en justitie. Dat maakt ook voor ons het werken moeilijk. En de bezoekers snappen er dan al helemaal niets van :( want die hebben helemaal geen inzicht in het beleid of hoe dat tot stand gekomen is.
:smoke: Gedoogd ja, maar bij wet verboden.
En daarom worden er door overheidsinstellingen soms zware eisen gesteld m.b.t. het beleid, om vergunning te krijgen, zoals Harde Kern terecht opmerkt.
Maar helaas verschilt dat inderdaad per gemeente.

Binnen bedrijven zijn vaak verschillen in de werkwijze. Dit komt doordat portiers van oudsher nogal lonewolfs zijn die het zelf allemaal wel konden bepalen. De regelgeving heeft hierin verandering gebracht maar helaas wil nog niet iedereen daaraan. Vaak komt het door het ontbreken van een goede werkstructuur en door afwezigheid van een goede, controlerende, leidinggevende.

Wanneer spullen in beslag worden genomen die je vervolgens binnen weer kan kopen weet je eigenlijk dat de organisatie zelf hierbij betrokken is en er financieel voordeel uit probeert te halen.
Bekend is bijv. Hemkade (M)waar camera's in beslag werden genomen die je binnen weer kon kopen.

Portiers die spullen in beslag nemen en die vervolgens achter houden voor gebruik of verkoop is natuurlijk een slechte zaak.:@
Hoe dit in discotheken geregeld is weet ik niet maar bij feesten kan je altijd de organisatie daarop aanspreken. Werk zelf al jaren voor Rige en weet dat deze organisatie zeer serieus met dergelijke klachten omgaat.
Bij ons betekent dat ontslag op staande voet.
Wijzelf zijn zeer transparant m.b.t. dit. Er worden lijsten aangelegd die iedereen kan inzien.
Wij gooien in beslag genomen spullen niet weg maar dragen dat over aan de politie.
Kijk maar eens bij het topic over "Doomday meets Hardfountain"

Ben zelf geen voorstander om iedereen maar naar de politie over te dragen. Tenzij je natuurlijk een dusdanige hoeveelheid hebt dat je als dealer aangemerkt kan worden.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Waarschuw beheerder
2 Terrorfriet;

Je moet aardig wazig zijn geweest als je de neger van de Hemkade op de Megarave 2003 hebt gezien.
Want wij zijn daar verantwoordelijk voor de beveiliging en hebben hem niet bij ons werken.
Waarschuw beheerder
2 DutchTerror;

Persoonsbeveiligers groter?? dan weet je niet waarover je praat. Dat heeft er niets mee te maken
De beste persoonsbeveilger ter wereld momenteel is een vrouw, Francaise en niet langer dan 1.60.
Ik vind het knap maar ook ongelooflijk dat je met die leeftijd die ervaring hebt.
Natuurlijk, als militair kan, maar dat is even wat anders dan als Particulier Persoonsbeveiliger.
De meeste hiervan hebben al een leeftijd van 35 tot 45 jaar. Omdat ze levenservaring en het daardoor verkregen inzicht nodig hebben om hun werk goed te doen.
De meeste zijn ook behoorlijk ONopvallende figuren
Een goede persoonsbeveiliger ziet risicosituaties lang van te voren aankomen en handelt daarnaar.
Je hebt dan niets aan 100 kilo zware spierbundels met 2 hersencellen, die te laat reageren.

En als je gefrustreerd bent omdat je het geleerde niet kan toepassen zit je op hetzelfde niveau van die portiers die ook die frustraties hebben en die gaan uitleven op anderen.
Lijkt me geen goede ontwikkeling en voor jou zeker geen goede basis om dit werk te gaan doen.
Want binnen de portiers die dit soort gedachten hebben zitten veel ex-militairen die denken dat ze nog in Bosnie of Irak zijn.
En daardoor vaak veel te hard optreden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik nomineer Willy Peeters, stond bij de Marcanti Plaza aan de de deur, niet de allergrootste maar zeker wel gruwelijk...

Waarschuw beheerder
2 Gitano

Natuurlijk snap ik je punt, maar het was een stage voor mijn opleiding die ik krijg bij de landmacht! Ik doel helemaal niet op dat mensen die persoonsbeveiliger zijn ook veel groter zijn dan de grootste beren, ik bedoelde dit niet bepaald serieus! Tijdens mijn stage zie je meisjes die een poging wagen om de opleiding te voltooien! En echt ervaring heb ik niet in persoonsbeveiliging, maar ik kan vertellen dat ik de macht heb om in dergelijke situatie correct te handelen mocht dat nodig zijn! Ik ben door middel van mijn opleiding 2 generaals beveiligd. En ik kies nooit(alleen wanneer nodig)geweld. Eerst praten, dan pas geweld gebruiken in het ergste scenario! En de frustratie als je niet kan doen waar je voor opgeleid bent is bij mij niet meer van toepassing, omdat ik dat gedaan hebt en dat over 4 maanden weer gaat doen! Het beveiligen van een generaal, en erop toezien dat hij veilig bij bepaalde bestemmingen aankomt!

Waarschuw beheerder
2 Gitano,

Hiermee wil ik zeggen dat mijn ervaring dusdanig klein is. Maar er wel later mijn brood mee wil verdienen, en mij te interreseren in het vak. Ik hoop hiermee bepaalde misvattingen te ontlopen zijn!

Waarschuw beheerder
Ik werk in de horeca en ik heb echt respect voor de portiers. Die jongens (en meiden) krijgen op sommige feesten zoveel gezeik naar hun hoofd, echt, petje af! Als er onrust is dan ben ik maar wat blij met deze mensen. Ze zorgen ervoor dat het veilig blijft en verwijderen de storende elementen.
Natuurlijk zal je altijd mensen hebben die hun werk niet goed doen, maar dat heb je overal. Waar ik me aan stoor bij sommige tenten, is dat sommige portiers klaar staan met hun handje omhoog. De portiers verdienen ook hun tip, maar net zoals ik niet om mijn tip bedel, moeten zij het ook niet doen. Maar ja, ieder zo zijn eigen werkwijze, het is in ieder geval niet mijn stijl.

De portiers bepalen voor een groot deel de sfeer in de tent, ze kunnen onopvallend aanwezig zijn, maar als het nodig is zijn ze opvallend aanwezig. Dat kan zeer bevorderlijk zijn voor het gedrag van mensen! Ik ben maar wat blij met onze portiers!
Waarschuw beheerder
in t sportpaleis daar staan klootzakke:s
echt vies volk is dat en stoer dat ze zich zelf vinde(y) :s
nou......

Waarschuw beheerder
Ben zelf ook uitsmijter, portier of hoe je t ook wilt noemen....

Er zijn een hoop portiers die er gewoon op uit zijn om iemand goed de deur uit te trappen...dat geeft ze een kick en anders kunnen ze niet slapen...Als ik dan mn "collega's" hoor van de andere tenten dan denk ik jullie sporen echt niet.... Iemand die dronken is met een grote bek....ff helemaal laveloos trappen omdat ie toevallig een grote bek had.... Kijk als diegene echt begint te slaan en ff niet begrijpt hoe t werkt oke...Ik probeer het altijd met praten op te lossen..en een laatste waarschuwing te geven....Er is vaak meer aan de de hand dan men denkt. Als dat niet helpt dan volgen de hardere maatregelen... Gelukkig niet zo vaak nodig... en kan zeggen dat ik daar vaak veel waardering voor krijg.

Portiers moeten nooit vergeten dat ze er voor de klanten zijn...om hun zo een veilig gevoel te geven tijdens het stappen, feesten of wat ook. De mensen moeten niet rondlopen met het gevoel...laat ik maar niet gek doen want anders krijg ik klappen van die Gorilla voor de deur...

Heb niet alle reacties gelezen op dit topic...zo denk ik er over en misschien is dit al eens vermeld..

GreetZ
Waarschuw beheerder
donateur
Thanx Gitano! Dikke kans dat ik de hemkade er alsnog op aanspreek, die viezerik (ook nog s) mag van mij zn baan kwijtraken, arrogante eikel...

En wat betreft de regelgeving, ik snap wat je zegt, maar snap niet dat een gemeente meer 'rechten' heeft dan de overheid, en idd, het wordt er voor de bezoeker niet duidelijker op op die manier...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In Huize Maas in Groningen tijdens een HC feest was een uitsmijter aanwezig die 2 meter groot en 2 meter breed was maar kwam wel relaxed over(gelukkig)

Dat was op Mysteryland indoor 98 wel anders, ik heb daar acties van security gezien dat aan een M.E. charge deed denken.

Verder moet ik zeggen dat ik de uitsmijters in the-bridge (Duitsland) WEL fair vind, ik kom er al jaren en heb persoonlijk nooit geen last met ze gehad.
Waarschuw beheerder
2 DutchTerror:

OK, bedankt voor je reactie, dat maakt een hoop duidelijk. Als je idd begrijpt hoe het werkt ben je op de goede weg.

Mazzell
Waarschuw beheerder
2 Chilleeh:

Absoluut gelijk, ik vind dat portiers hun tip moeten verdienen en er niet om moeten bedelen.
Of erger nog, wat je ook vaak ziet gebeuren, afdwingen...Dan heb je in mijn ogen geen enkel zelfrespect.
Het leuke is, dat wanneer ik, aan de deur sta, er juist enorm veel tip wordt gegeven.
Mede omdat iedereen van mij en ons weet dat wij nooit zullen bedelen of sfdwingen.

Dat zij voor een groot deel de sfeer bepalen is absoluut waar. Maar zeker niet door machogedrag of agressiviteit. Dan bereik je het tegenovergestelde.
Maar helaas zijn er ook mensen die daar op kicken.

Thanx for je reactie,

Mazzell
Waarschuw beheerder
To Tinkerbell:

Graag gedaan.
Dat veel gemeenten er een afwijkend beleid op houden (en mogen houden) komt omdat iedere gemeente een APV heeft. Algemene Politie Verordening. Daarin mogen zij , naast wetten en regels opgesteld door de staat, aanvullende regels opnemen.
Kijk maar bijv. bij de extra maatregelen bij voetbalwedstrijden. En dat geldt dus ook voor extra maatregelen bij bijv. evenementen.
Het geeft ze niet meer rechten, want alles moet getoetst kunnen worden aan de wet, maar wel de mogelijkheid aanvullingen op te nemen.

Mazzell

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Gitano:
Ruzies binnen oplossen is een taak voor de portiers en voor niemand anders

Ben ik dus niet helemaal met je eens!!!
Als er dus een maat op z'n muil word getikt moet ik dus ff op jullie wachten??? Idd, ik dacht het niet!!! Maar als jullie er net komen aanlopen als ik 'corricerend' bezig ben .... dan weet ik ook wel dat ik alle schijn TEGEN me heb. Als ik er dan (ook) word uitgeflikkerd, zul je mij niet horen.

Het is me ook al 2x gebeurd in een tent waar ik regelmatig kom, dat ik binnen mag blijven en die ander zonder pardon buiten staat. Die gasten 'kennen' me en weten dus dat ik (zo goed als) nooit problemen zoek/heb!

Waarschuw beheerder
Ik haat echt uitsmijters die lopen te bedelen om hun fooi. Of nog erger die hety afdwingen. Altijd leuk om dan ff het muntje te verwarmen met een aansteker en dan pas geven :D Je moet wel hard rennen want de meeste kunnen hier niet zo super hard omlachen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitsmijters van WWS die o.a. bij de FUN staan en ID&T feesten. Ze zien eruit alsof je ze zo omver kan schoppen,..maar die gasten zijn een hele strenge selectie doorgekomen. Waaronder de eis dat je minstens 1 vechtsport proffesioneel beoefend.

Waarschuw beheerder
Bij wegrestaurants... Vooral die met ham en kaas...
Waarschuw beheerder
2 Naomi;

Ik ken de bedrijven die jij opnoemt, maar ik kan je zeggen dat veel van hun medewerkers niet bij mij door de selectie zouden komen. Vechtsport of geen vechtsport. Dat is leuk voor je eigen verdediging maar zegt niets over de je kwaliteiten als portier. Alleen dat je kan vechten
Maar het werk omvat nog wel meer dingen zoals sociale vaardigheden, EHBO, inzicht, communicatie.
En juist met het ontbreken van die extra vaardigheden falen juist veel portiers of bedrijven die hun inzetten.
Waarschuw beheerder
2 harderwijk Azo;

Als iedereen zich bemoeit met alle ruzietjes etc. kan het snel een zooitje worden. Kijk naar de wereld en wat daarin gebeurt.
Natuurlijk ik begrijp dat je je vrienden wil helpen. Gelukkig zie jij in dat dat dus ook verkeerd uit kan pakken voor je.
In een vaste locatie werkt het voor ons makkelijker omdat je vaak inderdaad de bezoekers kent. Maar op (grootschalige)feesten is dat niet te doen. En zal je alle betrokkenen hetzelfde moeten behandelen.
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk zouden veel van die uitsmijters het ook nog een eer vinden dat men ze hier als irritante verschijning opnoemt. Nou fuck de WWS in ieder geval. Is het niet door de feesten dan wel door het voetbal elke week.
Waarschuw beheerder
Ik wil graag die gasten van de docu "Bouncers" van SBS6 (vorig jaar op tv geweest) nomineren: "Als soms het gezicht van iemand me niet aanstaat, ros ik hem in elkaar" ...
Waarschuw beheerder
de uitsmijters in duitsland zijn helemaal erg!!!!
een vriend van me was van een feest weggetrapt, en kreeg buiten nog ff een flinke trap in z`n maag!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op nummer 1 : ouwe parkzicht portiers

op nummer 2 : energie hal

op nummer 3 : Ed & Leo vd Casa

ik kan het eigenlijk altijd wel vinden met de portiers. Ken er ook aardig wat.
Maar wilde ook even zeggen dat de portiers van Locomotion schatjes zijn en dat Babyface (nelly) alweer gelukkig uit het ziekenhuis is. Hij had 3 jaar geleden tijdens een vechtpartij iemands kaak gebroken en die zag hem zitten en dacht hee dat is die klojo die toendertijd mijn kaak gebroken had, ik zal hem even de tering in slaan van achter!! en tja hij heeft flinke klappen van achter op zijn hoofd gehad en lag inderdaad een tijd in coma... gaat nergens over dus. Sommige portiers doen het om het vechten maar volgens mij is het in deze tijd anders geworden want vroeger hadden de portiers geen diploma nodig zie die parkzicht portiers al met een diploma, die waren nooit geslaagd....hahaha
Waarschuw beheerder
Op een hel grote nr een de uitsmijter van De Printemps in maastricht een grotere lulo als die komt niet uit geloof me maar dus als je naar maastricht komt moet je maar eens gaan kiijken, :P:)
Waarschuw beheerder
nou dat van WWS is niet waar,
je hoeft helemaal niet een jaar lang op een vechtsport te zitten.
hoe je daar bij komt?..............

Waarschuw beheerder
idd

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Een van de uitsmijters van Shockers 2003...

Die mij eruit heeft gekickt :S.... was best wel pijnlijk iets aangezien ik nogal breekbaar ben
Waarschuw beheerder
tja maar was het mischien niet een beetje je eigen schuld?

Waarschuw beheerder
jij moet leren hahaha
Waarschuw beheerder
ja ik moet ook leren,
maar dan ben ik straks wel de lekkerste uitsmijtster ooit

Waarschuw beheerder
donateur
En de winnaar is?????????????

Waarschuw beheerder
donateur
Die mensen doen alleen maar hun werk :yes:
Ik vind het goed dat sommige hardhandig optreden!!
Zouden er veel meer moeten zijn..
Gedraag je je niet??
Opzouten..
Je komt toch voor de gezelligheid?

Wacht maar als ik me opleiding klaar heb :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, maar met zo'n instelling zul je het niet ver schoppen.
Waarschuw beheerder
jammer voor jou dan "stiekske" dan blijf je werkloos:S:S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
lautjus aka penny 16 mei 2004 15:38
ja ik moet ook leren,
maar dan ben ik straks wel de lekkerste uitsmijtster ooit

:nee:
Helaas..

Waarschuw beheerder
donateur
Of juist wel...
Waarschuw beheerder
nah denk het niet...............je werkt dan met mensen en niet met dieren anders werkte je wel in een slachthuis...................das pas kikkuh:S:S
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
grote kale uitsmijter bij NIghttown. Die ging gewoon een potje meehakken op het eind bij pussylounge :D :D dat kan ik waarderen he :)
Waarschuw beheerder
2 the real jojo:

kan niet wachtuh....kan niet wachtuh....:gaap:

lautjus aka penny:
nou was ik benieuwd welke lokatie of uitsmijter dit forum wedstrijdje gaat winnen....

Ik ook....

See you all in Hell(raiser):devil:
Waarschuw beheerder
ik denk dat de peppermill de eerste plaats krijgt.

maar jij krijgt ook een prijs hoor!
die voor de sociaalste en aardigste uitsmijter ooit!!!
waren er maar meer zoals jij!!!

ik hoop dat als ik mijn papiertje eenmaal heb net zo'n aardige uitsmijter word als jij!!!
Waarschuw beheerder
2 lautjus aka penny

Dat is nu zeker eens een leuke en onverwachte verrassing.

En op jouw reply:

>>> maar dan ben ik straks wel de lekkerste uitsmijtster ooit <<<

kan ik dan alleen maar zeggen dat het voor mij een eer zou zijn een collega als jou erbij te mogen hebben.

Mazzell
Waarschuw beheerder
grote bomen vallen hard toch ik heb totaal geen respect voor die gasten nooit gehad ook we hebben ze zo vaak laten rennen wuhaaaaaaaaaaaaaaa mietjes zijn het ....en ze lokken alleen maar meer geweld uit met hun speknekkies ik lach ze uit hahahahahahhahaha

Waarschuw beheerder
tja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is overigens hoge bomen......

En 2 Miss Terror Kip 110% Anti-Barbie
Als ik naar de foto's op je eigen inbreng kijk denk ik eigenlijk al te weten waarom hij die klappen heeft gehad. Kijk eens naar mijn nick !!
Heb er dan graag een PV voor over.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik naar de foto's op je eigen inbreng kijk denk ik eigenlijk al te weten waarom hij die klappen heeft gehad

:yes: Ja inderdaad........ :D:D

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
2 DutchTerror:

2 Gitano

Natuurlijk snap ik je punt, maar het was een stage voor mijn opleiding die ik krijg bij de landmacht! Ik doel helemaal niet op dat mensen die persoonsbeveiliger zijn ook veel groter zijn dan de grootste beren, ik bedoelde dit niet bepaald serieus! Tijdens mijn stage zie je meisjes die een poging wagen om de opleiding te voltooien! En echt ervaring heb ik niet in persoonsbeveiliging, maar ik kan vertellen dat ik de macht heb om in dergelijke situatie correct te handelen mocht dat nodig zijn! Ik ben door middel van mijn opleiding 2 generaals beveiligd. En ik kies nooit(alleen wanneer nodig)geweld. Eerst praten, dan pas geweld gebruiken in het ergste scenario! En de frustratie als je niet kan doen waar je voor opgeleid bent is bij mij niet meer van toepassing, omdat ik dat gedaan hebt en dat over 4 maanden weer gaat doen! Het beveiligen van een generaal, en erop toezien dat hij veilig bij bepaalde bestemmingen aankomt!

-----------------------------

Ik zit niet in de persoonsbeveiliging ofzo..
Maar wat het inhoudt, heb ik volgens mij nog meer verstand van door naar goede docu's etc. te kijken en contact met 'echte persoonbeveiligingsmensen'!
Persoonbeveliging heeft helemaal niks te maken met hoe sterk je bent/groot en wat jij dus zegt 'En ik kies nooit(alleen wanneer nodig)geweld. Eerst praten, dan pas geweld gebruiken in het ergste scenario!'
Bij persoonsbeveiliging is het voornaamste inzicht krijgen in de situatie!
Dus kunnen inzien of er iets gaat gebeuren etc.!
Als jij jouw generaals beveiligd, moet jij allang gehandeld hebben voordat er een persoon voor je neus moeilijk staat te doen!
Als persoonsbeveliging ga je helemaal niet praten of slaan! Je zorgt dat de persoon in veiligheid wordt gebracht dus wegwezen...
Dus dat persoonsbeveiligen van jouw generaals zal wel meevallen en anders is het slecht vanwege jouw minimale ervaring!

Ik vind dat Gitano tot nu toe één van de weinigen is die verstand van zijn vak heeft en het ook over laat komen op de mensen hier op t forum!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is overigens hoge bomen......

Als ik naar de foto's op je eigen inbreng kijk denk ik eigenlijk al te weten waarom hij die klappen heeft gehad. Kijk eens naar mijn nick !!
Heb er dan graag een PV voor over

Mjaah jullie mensen nemen ut leven weer veel te serieus!! en hij is geen neo... maaja bij deze weetje dat dus... en kgaf alleen ff un voorbeeldje om dat k dus un hekel heb aan un bepaalde uitsmijter en niet aan allemaal!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat je problemen hebt/krijgt met een portier ligt in de meeste gevallen aan je zelf, dus zit niet zo te zeiken!

Waarschuw beheerder
mhh zeik ik dan???? k mag hier tog me mening geven???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 Gitano:

bij dat goede gesprek met Huizen Hooli, mag ik daar ook bij zijn dan :)

2 Sparco:

er zitten hier zeer weinig uitsmijter / portiers op dit forum, maar die er zitten weten wel waar ze mee bezig zijn en kunnen zich ook aldus gedragen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mjaah jullie mensen nemen ut leven weer veel te serieus!! en hij is geen neo... maaja bij deze weetje dat dus...

*zucht*........ word ik zo moe van he.......'Ik ben geen neo, ik zie er alleen zo uit, blablabla.......'

Wat een bullshit.......:s

maar goed, eindeloze discussie

Waarschuw beheerder
2 Gitano:

bij dat goede gesprek met Huizen Hooli, mag ik daar ook bij zijn dan

2 Sparco:

er zitten hier zeer weinig uitsmijter / portiers op dit forum, maar die er zitten weten wel waar ze mee bezig zijn en kunnen zich ook aldus gedragen.

--------------------------
Ik zeg ook niet dat, dat niet zo is...
Zoals ik het zo lees, klopt dat ook!
Mijn post ging puur over persoonsbeveiliging en dus reactie op de post van gitano :)
Maar tis goed dat er portiers hier tussenzitten.. Kunnen ze sommige niet-weldenkende mensen beetje richting wat het vak inhoudt etc. En dat is absoluut goed!
Waarschuw beheerder
Tijdens mijn stage zie je meisjes die een poging wagen om de opleiding te voltooien!

en wat bedoel je daarmee??????????????
denk je soms dat geen enkel meisje die opleiding fixt?

nou dan zal je nog flink op je bek gaan,
want nog 5 weken stage en dan heb ik die opleiding.

tsss wat een belediging zeg !!!!!!
Waarschuw beheerder
2 sparco

ik had wel verwacht dat je ff zou reageren

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
heb toch eens op mystery land indoor 1999 een marokaan slaag zien geven aan die met hun gele vestjes ik gloof v-reps security die marokaan gaf zo een portier een opdonder met een stoel en die security was net een straaljager zo vloog hij nadien sprongen zelf met 5 man op hem en hij schudde ze zo van zich af tjeezes daar zijn wa klappen gevallen met stoelen en al was naast de gabberzaal ik geloof juist dat het geluid uitviel en ze een datje met trance opzette en die portiers ware toch echt geen klein ventjes maar ook kleerkaste iedereen stond daar zo van tjeezes
Waarschuw beheerder
Die Hells Angels uitsmijters die vroeger in de Fun stonden op Hellbound feesten. Ik denk dat dit de ergste uitsmijters van Nederland zijn of (hopelijk) waren. Ik heb deze lui echt hele harde klappen zien uitdelen in de Fun. Vervolgens werden deze slachtoffers vaak via de zijdeur van de EHBO naar buiten gegooid waar dan ook vaak een ziekenwagen te vinden was. Echt heel irritant was ook het parkeren van hun motors zowat voor de ingang en oooowweee raak ze niet aan......!
Ik stond daar samen met een maat eens te pissen toen ineens zo´n portier naar binnen kwam gestormd. De hoofdingang van de plee´s werd afgesloten en hij beval 1 van de mensen die hier binnen was zijn zakken leeg te halen. Er kwam een zakje pillen tevoorschijn met niet meer dan 5 pillen daarin. De uitsmijter pakte deze af en begon als een waanzinnige op de man in te schoppen. Deze kwam ter val onder de pisbakken en smeekte de uitsmijter om te stoppen. Inmiddels lag z´n hoofd open en zat z´n gezicht onder het bloed. Niemand kon de plee´s verlaten en moest dit wel aanzien, kben hierna misselijk naar huis gegaan..... zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen over de Fun. Die hufters hebben het echt een paar keer goed verpest voor me en denk ook voor vele anderen, ik hoop dat ze langzaam wegrotten.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb daar ook weleens iets over gehoord maar dat het echt zo erg was dat wist ik niet
weet je toevallig nog van welk bedrijf hun waren?
Waarschuw beheerder
donateur
Acid-Roy>>> Brrrrrrr :s:s........ blij dat ik zulke dingen nog niet heb meegemaakt
Waarschuw beheerder
Fun was erg met die Angels vroeger ja, gappie van me nam een kauwgompje en 2 portiers dachten dat hij een pilletje nam, ze vroegen hem niets maar schopten hem van achterin de Fun helemaal naar buiten met zijn 4 en of 5 en, onder het bloed en die galbakken gewoon weer lachend naar binnen en wij met ons maatje naar het ziekenhuis gegaan waar bleek dat hij een gebroken kaak en diverse gekneusde ribben had :S
Waarschuw beheerder
uhhhhh tja portiers ze mogen je of ze mogen je niet...beetje jammer dat ze altijd kijken naar hoe je er uitziet en als jij de verkeerde ben ben jij ook altijd bijna alijd de lul...

maar tja ze bepalen wel grotendeels de sfeer op een feest ook...
Waarschuw beheerder
oh ja dat zouden ze bij mij moeten doen volgende dag of misschien die dag nog ben je er niet meer ....wat denk jij nou ..... kopt niemand gheghe

Waarschuw beheerder
heb altijd dikke lol met uitsmijters of portiers of hoe je ze maar noemen wilt.

nog nooit problemen mee gehad, misschien ook een stukje eigen instelling?
Waarschuw beheerder
Ik heb geen idee ofdat deze uitsmijters via een bedrijf werkten, het lijkt me erg onwaarschijnlijk gezien hun werkwijze die ze erop nahielden....!
Een ander mooi voorbeeld was dat ik eens in die biosscoopzaal zat van de Fun en een gozer naast me zat te snuiven. Zo´n galbak kwam de hoek om gestormd met een zaklantaarn en scheen die jongen recht in z´n gezicht terwijl hij dus bezig was. De jongen werd aan z´n wang (ja echt waar z´n wang) uit de stoel getild en meegesleurd door de zaal. Wat er daarna met hem is gebeurd weet ik niet maar kan me voorstellen dat als je met je eigen gewicht aan je wang hangt hier best wel blauwe plekken aan overhoudt. Tuurlijk deed die jongen iets wat niet is toegestaan maar iedereen die in die tijd wel eens de Fun bezocht weet dat het echt 1 grote vage drugsbende was daarbinnen.
De eerste Masters of Hardcore was ook zo erg en laten we het al helemaal niet hebben over het(para)18uur durend Gabberland/Hellbound-festival ....!
Na dat feest heb ik echt totdat het mysteryworld werd de Hemkade niet meer bezocht omdat het echt te erg was en ik dus keer op keer helemaal para/misselijk thuis kwam........! Die nacht werd ruzies niet voorkomen maar juist uitgelokt en ze ramden er vrolijk op los met hun grote werkschoenen met stalen neuzen vooral buiten bij het zwembad vielen er arke klappen. Jongens die ik kon zaten te huilen in de E.H.B.O die nacht en dat terwijl het toch echt wel flinke jongens waren die zich niet zomaar lieten aftroeven. Verder heb ik nooit meer zoiets meegemaakt... en zowiezo persoonlijk nooit problemen gehad maar dus alleen maar gezien bij anderen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
misschien ook een stukje eigen instelling

Precies!
Dat heeft er heel veel mee te maken..

Waarschuw beheerder
donateur
heb altijd dikke lol met uitsmijters of portiers of hoe je ze maar noemen wilt.

nog nooit problemen mee gehad, misschien ook een stukje eigen instelling?
==================================================­======
Zeker te weten.
Waarschuw beheerder
iedereen die in die tijd wel eens de Fun bezocht weet dat het echt 1 grote vage drugsbende was daarbinnen.

:D :yes:

Maar ook die uitsmijters zelf zaten er goed aan!!! Zelfs die eigenaar van de Fun had altijd een leuk voorraadje troep bij zich, vriendin van me had er nog gewerkt en die weet heel wat vage dingen wat er daar gebeurde :vaag:

Waarschuw beheerder
Heb nog nooit problemen gehad met uitsmijters, ik denk dat ik gewoon te braaf ben :D o:)

Waarschuw beheerder
die uitsmijters van de blitz in tilburg. Als je een keertje geen fooi geeft kijken ze al iets te agressief maar als ze je daar vaker zien valt het wel weer mee als je een paar keer niks geeft aan de deur. maar laatst kreeg een gast gewoon klappen omdat hij niet doorliep in de rij naar buiten, uitsmijter schopt hem naar buiten en die gast zegt wat doe je nu sukkel?
en hoppakee nog 2 klappen in zun gezicht liep daar flink onder de lijn hoor de uitsmijtert
Waarschuw beheerder
Ja, eigen instelling is zeker belangrijk......
Maar het gedrag van sommige poriers is niet goed te praten dat is zeker.
Nog steeds lopen portiers rond van 120 kg en 2 hersencellen. maar gelukkig zijn dit steeds meer uirzonderingen
Helaas, het blijven mensen met dus gebreken.....
Maar geloof me, het gros van de portiers heeft een positieve instelling en wil dat het feestje een succes wordt. Voor mezelf, al mis ik een knoop aan mijn jas ben ik al verliezer.
Soms moet het, soms niet. Maar vergis je niet in sommige bezoekers, zij kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen.!!! En wat jij dan ziet gebeuren is eigenlijk maar een incident, je hebt de voorgeschiedemis niet gezien.
Waarschuw beheerder
okee gitano je hebt wel een beetje gelijk maar zoals die lui uit de fun, met of zonder voorgeschiedenis zoiets kan en mag gewoon niet.

das mishandeling, ookal doen de bezoekers mischien iets wat niet mag, dan heb je nog niet het recht om iemand zo toe te takelen
toch?
Waarschuw beheerder
2 lautjus aka penny:

Natuurlijk heb je dat recht niet.
Zal altijd proberen het te voorkomen.
Maar zoals ik hier en ook in andere topics heb gezegd is het soms niet te vermijden.
Natuurlijk niet met 1 bezoeker die wat fout gedaan heeft....als je dat al niet op een normale manier op kan lossen? Wie of wat ben je dan?

Maar begint een grote groep te knokken moet je soms wel snel en hard optreden.
Sowieso om het snel te stoppen maar ook om de andere bezoekers, die niet hiermee geconfronteerd willen worden, te beschermen.
En dan heb ik echt geen medelijden met ze.

Ik heb een simpele filosofie: Behandel je mij goed, behandel ik jou goed. Behandel je mij slecht, behandel ik jou SLECHTER.

Ze moeten het toch EENS
Waarschuw beheerder
sorry, dikke vingers....hehe.:bloos:

Ze moeten het toch EENS een keer leren!!

Feesten zijn er om te feesten, niet om te vechten.
En als ze dat niet willen begrijpen, niet willen luisteren en geen :respect: tonen voor anderen, of dat nu bezoekers zijn, personeel of de organisatie en het toch gaan doen, DAN moeten ze het maar voelen. Een koekje van eigen deeg dus.
Maar nogmaals, als uiterste redmiddel.

Greetzz
Waarschuw beheerder
Meneer Maas van Parkzicht!

Waarschuw beheerder
Meneer Maas van Parkzicht!
:yes:

:D :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to gitano,

ik ben blijdat jij niet zo'n instelling hebt en je hebt ook wel een beetje gelijk.

vooral je motto vond ik erg goed
Waarschuw beheerder
ik ga voor de harde kern van the wall :P

Waarschuw beheerder
hier op pf zit de uitsmijter van de kroeg waar ik heel veel kom

hij heet hier :hersenchirurg

behoorlijke kerel :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
2 (NTF)ammie of hardcore:

ben ik GRUWELIJK dan ?

nou dank je wel hoor :)
Waarschuw beheerder
2 (NTF)ammie of hardcore:

ben ik GRUWELIJK dan ?

nou dank je wel hoor

als bo boos wordt zeker :P
Waarschuw beheerder
den haag en omstreken zijn gewoon de grootste!!

Maar de meeste zijn gewoon wel rieleks.
behalve die k*nk#hbolle van de loco en die van america in hvh waar je perse geld moet geven!

en die gitano valt best mee(kep een paar jaar trug nog helemaal UIT ME PAN een half uur met m staan ouwehoeren en hij zij dr verder helemaal niks van).
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Gitano is (y) een soort overkoepelende uitsmijter, woordvoerder, leider, whatever, das altijd goed. Uiteindelijk moeten we het met zijn allen doen, organisatie, artiesten, publiek, barmensen, security! het is een geheelplaatje.

Afgelopen vrijdag weer zag ik de harde kant van de security (niet aan den lijve ;)) maar er werden in Wesel wat mensen uitgetrapt, niet te zuinig!!! security met handschoenen aan, ziet er ook altijd erg indrukwekkend uit, alleen beetje verkeerde manier van gezag uitstralen!

Waarschuw beheerder
donateur
zoals al eerder gesteld, ook door andere, die gasten in Wezel weten dus helemaal niet wat ze aan het doen zijn.
Waarschuw beheerder
toen ik tot 2 jaar trug nog in de bob saloon kwam ,waren daar ook viezerikken

die trappen je helemaal die kk in :jaja:
Waarschuw beheerder
oja en in de HMH in rotterdam staan ook een paar leuke 8)

Waarschuw beheerder
Ik heb ondertussen al aardig wat brede uitsmuiters gezien, maar ik zou juist bang voor kleine security-gasten , die staan er niet voor niets en moeten dan wel beschikken over aardig wat trucjes :)

Waarschuw beheerder
die uitsmijters moeten gewoon is een x kappen met alle vrouwen voor te laten en is niet zo lomp doen als je geen fooi geeft tegenwoordig als je uitgaat en je geeft geen fooi kom je er de volgende x gewoon niet in (denken dat ze het helemaal zijn die lui ) gaat toch nergens over !!!
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0006a5040011a652fd2d412a1a0056187b]https://photo.partyflock.nl/images/11591/main/74878.jpg[/img]

dit is toch een vrij brede gast..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Double T:

Gitano is een soort overkoepelende uitsmijter, woordvoerder, leider, whatever, das altijd goed.

Mooie woorden, ga er van :bloos:
Maar ik ben van niemand woordvoerder, spreek altijd voor mezelf en mijn groep.
Heb natuurlijk wel 28 jaar ervaring die ik graag met anderen wil delen.
Ook probeer ik iedereen, die dat wil tenminste, iets te leren want daardoor kan het begrip en de communicatie alleen maar verbeteren.
En daardoor het wederzijds begrip en :respect:.

En natuurlijk zijn er slechte bezoekers maar ook slechte portiers. Je zou het soms niet zeggen maar portiers zijn ook maar mensen.
Met goede maar zeker ook slechte kanten.

Als we dit allemaal eens gaan inzien en tot samenwerking overgaan kunnen we een hoop problemen voorkomen. Of eerder oplossen
Ongenuanceerd schelden op portiers heeft geen zin. Dat leidt tot niets.
Kritiek is welkom, zeker opbouwende kritiek.
Net als ik bekijken en/of volgen veel portiers de discussies hier en nemen de kritiek ter harte.

Een goede discussie met opbouwende kritiek, een goede communicatie en wederzijds respect kan er dan voor zorgen dat veel excessen verdwijnen.
Aan de kant van de bezoekers maar ook onder portiers.
Waarschuw beheerder
vaak is het zow,
Als je de ortiers met respect behandelen, behandelen ze jou ook met respect :D
al heb je r klootzakken bijzitten zoals die in 2003 bij megarave stonden
Waarschuw beheerder
er zit wat in zijn neus :[ ( foto)

en idd NTF ,Megarave 2003 stonden ook leiers zeg !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die lijers hebben gewoon bij mensen 60 € afgepakt, en als je eht er nie meej eens wa skon je vertrekke ensow, en mensen verwijderen om nix :S
Waarschuw beheerder
2 NTF)ammie of hardcore

Zou graag willen weten wie dat waren.
Er waren 2 groepen die van de Peppermill zelf, daar herken ik dat trouwens wel van, en die van mij, inclusief mezelf.

Kan ik er wellicht wat aan gaan doen.
Waarschuw beheerder
kzou zow egt nie meer weten wie het waren, mar hoorde van mensen da ze nie te verstaan waren, dus zullen wel limburgers geweest zijn ;)
bij mij hebben e gelukkig ook nix geflikt
heb eik nooit slechte ervaringen gehad met uitsmijters
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gitano>> :respect:........ eindelijk een portier die zijn nek durft uit te steken in het belang van de feestgangers
Waarschuw beheerder
idd ome bertuz
:respect: to gitano
Waarschuw beheerder
2 (NTF)ammie of hardcore :

Nou gelukkig maar want ik weet dat die jongens daar ernstig moeilijk kunnen zijn en doen.

2 Ome Bertuz:

Als je me kent en de topics volgt waar ik in reageer weet je dat ik niets anders doe.
Kom zelf uit de scene en haat het wanneer mensen feestplezier vergallen, bezoekers of portiers.
Maar helaas zijn er (te) weinig portiers die de waarheid willen vertellen. Wordt vaak gezien als verraad, hè.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nog wel dat ik vorig jaar zomer naar een hardcore feestje ging in deventer in de luxor en daar liep een knakker met armen waar echt me hoofd makkelijk in paste en ik heb een dikke kop!
sjit werd er soms bang van
Waarschuw beheerder
gitano krijgt pilsje of wa sterkers van ammie in the wall zaterdag ;)
Waarschuw beheerder
2 NTF)ammie of hardcore:

Kijk, dat zijn nou eens goeie berichten, nou moet ik wel komen. Een whiskey sla ik niet af

Waarschuw beheerder
donateur
dat kan (NTF)ammie of hardcore nou wel beloven, maar a.s. zaterdag is alle drank inclusief bij de entree, dus geef je iets wat al gratis is weg :)
Waarschuw beheerder
eej HK
Da weet ik, drom zeg ik het ook :P

Waarschuw beheerder
uitsmijters zijn belangrijke mensen :respect:
anders zouden de feesten tot dood gevolgen
hebben als ze er niet ware
**keep**the**hardcore**alive**
Waarschuw beheerder
cker belangrijke mensen maar ze mogen wel wat minder van dat 16 jarige grut doorlaten af en toe .....

Waarschuw beheerder
Die ene uitsmijter van Riu Palace op Mallorca, pff wat een gast, nog zo'n figuur gezien.

Soort van Goro van Mortal Kombat maar dan met 2 armen uiteraard.

[img]http://mortalkombat.metropoliglobal.com/goro.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Bij de Loco in zoetmermeer werken een paar zeer chille gasten en ook een paar van $#!@! gekke joh.
Waarschuw beheerder
Ooooohhhh, is de drank gratis?
heb je genoeg flessen Whiskey in huis?
Neem nog een paar "kleine" vriendjes mee!!!:)

Waarschuw beheerder
donateur
@ ThraexX aKa C-nuTriPPer jij zij : percies jah, de uitsmijters bij New York hengelo zijn vaak net zo wappie.

Nou sorry maar heb er nog nooit wat van gemerkt bij New York :S maar ja zal heel goed kunnen natuurlijk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die van Locomotion Zoetermeer zijn Gal bakken tegen het publiek.
Tegen mij zijn het schatjes daarin tegen maar nu ken ik de meeste al zo'n jaar of 12.
Verder is het een kwestie van hoe je jezelf opsteld ik heb werkelijk waar met geen enkele uitsmijter problemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat klopt wel.
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Ligt een beetje aan je eigen houding.

Maar er zijn sommige bij die het er ook werkelijk voor doen.
En als dj zijnde heb ik het ook meegaakt: Bek houden tas open anders kanker je maar op, je bent niks wij zijn de baas.
Kijk zulke gasten zijn branimakers die totaal dat vak niet mogen uitoefenen.
Want daar wordt je bij voorbaat al agressief van.
Waarschuw beheerder
Die lijers van de oude Scanners in Dordrecht, wat een trieste figuren waren dat zeg. man man man, als je geen fooitje gaf, ging gewoon de deur voor je neus dicht, met het bericht dat je maar even een fooitje moest gaan fiksen. Nou dan is bij mij de lol eraf.

Waarschuw beheerder
Leefd deze topic nou nog???Alles goed Louis en Wesley gooi is een plaatje op dan!!!!De portiers staan er voor ieders veiligheid he en niet om iedereen in elkaar te slaan of voor god te spelen anders zijn ze niet goed bezig.En ze moeten gewoon pratend conflicten kunnen oplossen dan ben je een goeie.Kijk maar naar Louis die weet het met zijn mondje altijd opp te lossen.

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Waarschuw beheerder
Gitano lijkt heel groot en sterk maar dat komt door de schoudervulling... ;P

Waarschuw beheerder
donateur
en dan nog breed kunnen lopen haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat breed lopen is van al die pillen die, die altijd onderschept op feesten, dat houd hij altijd in zakken onder zijn armen. :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha vandaar :D
Waarschuw beheerder
Oh, nou ben ik aan de beurt? :p

DJ Fietsframe doet wel bijdehand ....voor een Bedumees :kwijl: ... maar straks staat hij in zijn eentje in Den Haag midden in de zaal :cry:
Door de :mixje: ziet hij dan groen/geel van ellende.
Heeft hij die "schoudervulling" van de Gruwelijkste :devil: Portier weer nodig om hem te redden.:)
En Nee aub, je hoeft niet te draaien, in Den Haag hebben ze het niet zo op jouw gruwelijke Frans Bauer megamix 2004 restyled by Fietsframe set.

Mysteryman002.....hmm... is dat de Overijsselsesese variant van James Bond?

Geloof me, alles buiten de grenzen van Den Haag...:vaag: allemaal uit de klei ge:bounce:
Den Haag Rulezzz!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BELANGRIJK NIEUWS!!

Partyraiser komt NIET uit Den Haag!!! :no:
Na onderzoek is gebleken dat hij is geboren in Beddum(Gr) in de stal naast die van Fietsframe.:(

Vandaar dat hij denkt dat pillen onder je arm moeten. Hij denkt dat het deo in pilvorm is.:vaag:
Vandaar die rare bewegingen tijdens het draaien.....hij noemt het scratchen....maar komt gewoon omdat die pillen irriteren en dan kan hij die arm niet stilhouden.:)
Waarschuw beheerder
Maar weer ff ontopic:

Nog steeds geen uitslag van deze poll :(

Wie is nu de gruwelijkste uitsmijter?

Wil mijn prijs hebben....ghehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh, nou ben ik aan de beurt?

DJ Fietsframe doet wel bijdehand ....voor een Bedumees ... maar straks staat hij in zijn eentje in Den Haag midden in de zaal
Door de ziet hij dan groen/geel van ellende.
Heeft hij die "schoudervulling" van de Gruwelijkste Portier weer nodig om hem te redden.
En Nee aub, je hoeft niet te draaien, in Den Haag hebben ze het niet zo op jouw gruwelijke Frans Bauer megamix 2004 restyled by Fietsframe set.

Mysteryman002.....hmm... is dat de Overijsselsesese variant van James Bond?

Geloof me, alles buiten de grenzen van Den Haag... allemaal uit de klei ge
Den Haag Rulezzz!!laatste aanpassing: 16 juli 2004 23:17

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
BELANGRIJK NIEUWS!!

Partyraiser komt NIET uit Den Haag!!!
Na onderzoek is gebleken dat hij is geboren in Beddum(Gr) in de stal naast die van Fietsframe.

Vandaar dat hij denkt dat pillen onder je arm moeten. Hij denkt dat het deo in pilvorm is.
Vandaar die rare bewegingen tijdens het draaien.....hij noemt het scratchen....maar komt gewoon omdat die pillen irriteren en dan kan hij die arm niet stilhouden.

Whahaha, ik dacht dat ik fantasie had maar jij kan er ook wat van Louis.... :P De tranen rollen me over de wangen hier... Proest.... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is nu de gruwelijkste uitsmijter?

Wil mijn prijs hebben....ghehe
==================================================­========
Aangezien je weinig concrentie hebt ;) sta je met stip op 1 :)

Prijs???? Je lengte + breedte + gewicht in flessen Chivas ???????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hopla.....iemand die het kan weten. :yes:

Dank u, dank u. :respect:

Geen pillen....maar Chivas. :mixje: :mixje: :yes:

Om me rustig te houden....haha :D

Waarschuw beheerder
Ehm tsja :P.

Weet dat heel wat mensen een hekel aan Gitano hebben, maar dat is juist een goed teken want dat zijn vaak de sfeerverziekers (in de volksmond: wazi's).

Heb zelf nooit problemen gehad met uitsmijters, zal toch wel veel aan jezelf liggen. Vind het ook geen probleem om die jongens fooi te geven, mits ze hun werk goed doen.

Wel vreemd overigens dat in de huisregels van veel tenten staat dat portiers geen fooi mogen aannemen, maar dat ze dan toch met handje omhoog staan bij de deur :S.
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahaha, Gitano jij bent ontspoort! hahahaha :D

Iid ik weet bij god niet waar je dat allemaal vandaan hebt, maar ik vind het goed gevonden hoor. :p

Maar even tussen neus en schaamlippen door, uuuh ik ben en blijf een HAGENEES!!! :jaja:

Tot vanavond...Hellbound HAKKKKKKUUUUHHHH!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar even tussen neus en schaamlippen door, uuuh ik ben en blijf een HAGENEES!!!
==================================================­=======
Hoog op de poten, kaal in de veren en een grote bek?

Waarschuw beheerder
Ruim in de veren bedoel je :P.

Hagenezen staan bekend om hun plakhaar :devil:

Waarschuw beheerder
Ik heb normaal gesproken ook geen problemen met portiers hoor maar als mijn MC op het gegeven ogenblik het doelwit wordt van zo'n 'held' dan ga je wel anders piepen. Durf je wel Gitano, neem es eentje van je eigen kaliber!.. :P

[img]http://www.rige.nl/party/pictures/2004/2004-04-10%20RTC%2010%20Years%20Nancy%20(France)%20-%20Part%201/PICT0333.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Whahaha!...

Waarschuw beheerder
donateur
Neem een echt MC :)

Waarschuw beheerder
Moet nu ook wel, deze is kapot!...:)

Waarschuw beheerder
donateur
Die lijers van de oude Scanners in Dordrecht

Zo nou inderdaad vage dingen daar meegemaakt.

Ik mocht 2 jaar terug ofzo daar een keer niet naar binnen, omdat we te oud zouden zijn. :s

En mijn ex mocht niet naar binnen , omdat ze geen Dordtenaren binnen wilde hebben. :vaag:
Erg vreemd bij een feest wat in Dordt word gehouden.
Waarschuw beheerder
[img]http://www.rige.nl/party/pictures/2004/2004-04-10%20RTC%2010%20Years%20Nancy%20(France)%20-%20Part%201/zp.jpg[/img]

Hij is ook altijd de lul :P

Waarschuw beheerder
Hij vraagt er soms wel een beetje om...

Waarschuw beheerder
donateur
waar ik sta MAG niet om fooi geschooid worden !
als de bezoekers wat willen geven, dan zijn zij daar vrij in. Op zo'n manier bevestig je ook een beetje het respect voor de security en dat je jezelf veilig hebt gevoeld. Als je nou geen piek meer op je ribben hebt, ook goed, dan maar een volgende keer, maar geef nou niet 1 of 2 eurocenten, want dat werkt averechts.

Waarschuw beheerder
:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kaas tomaat vind ik wel lekker :)

Waarschuw beheerder
donateur
doet mijn dan maar frikandeau / rosbief en een bolletje huzarensalede erbij.
vergeet niet de onvermijdelijke plak tomaat en een augurk :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker hoor !!! :)
Waarschuw beheerder
In Space op Ibiza werd een Spaans meisje door drie buffels hardhandig eruit gebonjourd omdat ze een foto nam van haar vrienden.. Wat een trieste humorloze figuren waren dat :s. Zelf nooit problemen gehad. Niet bijdehand doen en beleefd blijven helpt een hoop, ik ben gelukkig nog nooit geweigerd en slechts eenmaal de deur gewezen.
Weliswaar onterecht maar van de kant van de portier te begrijpen. De betreffende portier heeft ons met geen vinger aangeraakt, haalde netjes onze jas en zei dat hij hoopte dat we er de volgende keer weer bij zouden zijn :s. Daartegenover stond dat we hem uiteraard ook met respect behandelden anders was het ongetwijfeld anders afgelopen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bijna overal in belgie hoef ik er geen ruzie mee :)
Waarschuw beheerder
nou mensen ik ben net terug uit rimini,
en sorry gitano maar bij de baja impreza staat er 1 die nog gruwelijker is dan jij.

hij wint de internationale prijs

maar jij staat met stip op 1 in nederland

gefeliciteerd!!!!!
(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Meer schoudervulling Louis!..:P

Waarschuw beheerder
donateur
2>Wesley sinds wanneer hebben ze de stadsgrenzen verplaatst dan? WATERINGEN is geen Den Haag ;)

Je bent een Westlander
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 lautjes aka Penny:

Bedankt voor deze grote eer :respect: maar het volgende ben ik nog niet vergeten....

maar jij krijgt ook een prijs hoor!
die voor de sociaalste en aardigste uitsmijter ooit!!!

Dat zal ik altijd onthouden en er, voor zover mogelijk, altijd naar handelen.:yes:
Aardig, correct en vriendelijk, maar gruwelijk als het moet...:)

Maar zoals gezegd, ik deel dit met Bo & Jo van The Wall in Weelde, Belgie. Uit :respect: voor hen en omdat ook zij nog steeds die-hards zijn, die weten wat het inhoud portier te zijn.
En omdat ook zij de scene een warm hart toedragen.

En trouwens ook voor jou :respect:
Voor vrouwen die zich in deze lijn van werk begeven heb ik altijd veel respect gehad.
Ik heb een paar hele goede werken.
Want als je dit gaat doen weet je waar je mee geconfronteerd gaat worden.
Jij als nieuwkomer geeft al aan, door je commentaren, dat je beseft wat het werk inhoud en toch bereid bent dit te gaan doen.
Dan ben je op de goede weg en zal ik, als eerder gezegd, trots zijn om jou als collega te hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Je verliest je titel aan mij Gitano ;)
Waarschuw beheerder
2 Sunshine:

OK, maar ik verlies wel vaker wat.
Maar dit deel ik met BO & JO, en nu dus ook met jou.
Van die "gruwelijk uitsmijter" is niet veel meer over dus. Door jou.
Watch out, Dancescene, De "gruwelijkste" zijn er nu twee. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wou je zeggen dat een meisje van 2 turven hoog jou kan temmen?
WOW i'm good :D
2 handen op 1 buik maakt ons een team from hell ;)
Waarschuw beheerder
2 Mainframe:

De kabouter naast mijn vijver, ja die met een hengel in zijn hand, is voor jullie al gruwelijk.
Oh nee, dan stuur ik Dave of je af.....pff...kijk maar uit...is een amsterdamse kabouter.
Waarschuw beheerder
The Devil + Sunshine....we rule the darkness & the light...May God be with you....You'll need it.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga soms naar een klein cafetje in bilthoven en daar is altijd een uitsmijter en die is echt (y) toppie, altijd beleefd en ook niet bang om iemand eruit te kicken ook zijn ze met een grote groep

Waarschuw beheerder
2 Gitano: Nee niet Dave, ik wordt al bang bij de gedachte dat ie een kilometer bij me in de buurt is...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet echt nog eens een gruwelijke uitsmijter ontmoeten dan :( Ik ken ze niet hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Sunshine: Nee Ik woon alleen maar in het westland, als jij uit rotterdam komt en geboren bent, en je woont in Maasluis ben je dan een sluisenaar? :S

En idd een groot deel van Wateringen is Den Haag geworden.

Waarschuw beheerder
donateur
2>Wesley lange tenen mop ;)

Ik ben geboren in Amsterdam. Blijf een Amsterdammer al woon ik nu ergens anders haha Maar het is en blijft geweldig om te zien hoe je hapt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou mensen wees eerlijk....hahaha de grote enge gruwelijke portier met de snor. ;)

Ik heb de meest gruwelijke foto gevonden, wordt je hier niet bang van? Hahahahahaha :D

http://groups.msn.com/_Secure/0SACvAsgUKtjMUE3QXD5grfM*inCHUbLqzapj!eAzriMmlFgqsTO!Pb2Ri90guy5RUZIC9mHjCkWuHyREtDiJjzynXeJUqLKsl1XDCR3PmOozAAAAynIjAg/109_0943don.JPG?dc=4675481225048609977
Waarschuw beheerder
Mischien is het een ideetje om bij grote festivals voortaan INSMIJTERS neer te gaan zetten, dan hoeven de mensen niet meer in die lange rijen te gaan staan!!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je Gitano :knuffel: (k)
Waarschuw beheerder
Dat is inderdaad niet echt een foto die de reputatie van de gruwelijke enge portier met snor goed zal doen! Maar aan de vorige berichten te lezen is dit wel een man die zijn vak verstaat en er voor de veiligeid van de party ganger is, dus van mij mag deze gruwelijke enge BOUNCER met snor de prijs in ontvangst nemen daar ik nog geen echte concurenten heb kunnen bespeuren.

alhoewel, Bob Schreiber mischien in de Bob's Saloon???
Waarschuw beheerder
donateur
die van star in den haag zijn volgens mijn wel allemaal temus ... en dat wijf die bij zillion aan de deur stond , daar was ik ook wel bang voor , dat beest...

Waarschuw beheerder
donateur
Die foto geeft heel mooi aan dat het dus op een vriendelijke en leuke manier kan.

Als ie gruwelijk en gemeen is zal je het er dus zelf naar gemaakt hebben.
Waarschuw beheerder
De eerste uitsmijter die mij ergens uitzet moet nog komen:yes:
En regels van uitsmijters?? volgens mij vragen hun juist aan ons wat de regels zijn:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In de Achterhoek Arena loopt 1 steroïdenek rond die armen heeft als mijn benen (en ik heb dikke benen), daar word je gewoon bang van. En dan nog 1.95 ook. Gast heeft tieten dikker dan die van Pamela Anderson en kijkt altijd of ie poephard gaat; Daar moet je echt geen ruzie mee hebben.
Waarschuw beheerder
een anabolen henkie is niet snel,die heb je zo neer:yes:
Hoe dun je ook bent,geen uitsmijter is meer dan iemand die kan vechten:no:

Waarschuw beheerder
donateur
:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:d hahaha hahahahaha ik ga nu echt even lachen vetklep:d hahahaha :d
je zou de eerste zijn:d
Waarschuw beheerder
denk dat je dat dan eerdaags maar is moet regelen;)
kom je deze kant dan op;)

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:d nou kom jij maar,jij mag je vriendjes meenemen:yes:
ik laat ze wel rustig thuis

Waarschuw beheerder
donateur
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vetklep hou toch lekker je muil:yes:
je hebt totaal geen idee wat je nu zegt:no:
maargoed ik heb nog wel wat met je af te rekenen en vele andere ook:yes:
ik doe het graag voor ze:)

ben de moeilijkste niet:no:

Waarschuw beheerder
donateur
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zal nooit langskomen:no:
de fout om hier te komen zal je ooit wel is maken:yes:
zo dom ben je wel miss piggy:yes:

sommige van hun weten dat ik me woorden waarmaak:)

Maargoed miss piggy denk wat jij wilt denken,ik ben geen ventje die over me heen laat lopen:)

Ik lach toch het laatst en vele met mij.

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb je vaak zat zien rondlopen hoor:yes:
maar vertel is over dat verhaal van in je blootje over straat rennen??
klinkt geil,alleen als ik me jou kop er bij bedenk:bah:

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De reden was omdat er toen nog geen probleem was.
Na jij een onzin verhaal over mij de wereld in bracht ja.
Nu kan je het krijgen ook,de meeste kunnen of willen niet reageren op jou.
ze hebben een naam die ze niet willen verpesten door zo een miss piggy.

Ik heb toch al vijanden zat ik elke stad,boeit me dus totaal niet.
dat hun niks tegen je doen ja:/ze willen het wel graag.

Ik doe het zo:)

Wat boeit mij het nou dat jij denkt stoer te zijn:D

Waarschuw beheerder
en jullie zijn 28 en 25 jaar...

beetje bek vechten over internet als kleine kinderen..

:no:

Waarschuw beheerder
donateur
SMOEL
Waarschuw beheerder
OK dan, gaan we relluh, zijn andere topics voor.

De eerste uitsmijter die mij ergens uitzet moet nog komen

Ik ben er al....
Dus lekker naar een ander topic..galbak..of reacties ontopic, anders wordt je hier uitgesmeten. En dat geldt ook voor de rest.

Respect werkt 2 kanten op..maar disrespect ook.
Waarschuw beheerder
beetje ballen heb je niet natasja:no:
als je toch zo stoer bent laat je alles staan:yes:

Moet je niet bang wezen voor een ban.

verder zal ik ontopic blijven hier;) laat ik maar is luisteren naar de ooievaar:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, soms moet er iemand wijs zijn.
Dit soort onzin zit niemand op te wachten, en wordt ook niemand wijzer van.
Ook jij Galbak moet verstandig zijn, toch?
Neem aan dat je geen klein kind meer bent.

En ooievaar? Zulke dunne stokkies heb ik toch niet?
Waarschuw beheerder
Alles noem ik ooievaar uit den haag:D
Ik ben wijs zat,maar laat niemand fucken die ik persoonlijk ken:no:
Ik weet nu dat het je vriendin niet echt is ,maar een fake relatie.
Niemand mag haar,reden: ze loopt iedereen kapot te maken tenmiste dat is haar doel.
bij mij ben je aan het verkeerde adres dan,ik laat niet over me heen lopen:no:

dan ontopic,de meeste uitsmijters vinden mij juist :lief: en vragen inderdaad welke regels wij daar hebben.
Ik kom meestal in tenten waar dus de vaste groep van ajax komt.
zijn geen makkelijke mannetjes;)

dus zo regelen we dat meestal onderling
Waarschuw beheerder
de meeste uitsmijters vinden mij juist en vragen inderdaad welke regels wij daar hebben

Dat zegt meer over de portiers dan over jou (jullie)
Bij mij zijn de regels de regels, voor iedereen hetzelfde. Raak niet onder de indruk van groepen of reputaties. Moeilijk of makkelijke mensen.
Als ik bij jou kom moet ik me aan jouw regels houden. En andersom dus ook.
Kwestie van respect.
Ga echt niet vragen...hoe willen jullie het hebben, jongens? Hallo, ben geen mietje.
Waarschuw beheerder
klopt niet helemaal vind ik:)
iedereen weet dat een bepaalde groep zo is,maakt niet uit in welke stad,:resect: moet je verdienen,maar dan doen de meeste toch bij de groep die binnen het meest voor het zeggen heeft.
doe je dat niet loopt het altijd uit de hand,lul je met ze en behandel je die groep ook met :respect: luisteren ze naar jou regels:yes:

Het heeft wel met samenwerking te maken,je kan niet zomaar een uitmijter ergens neerzetten
Waarschuw beheerder
die binnen het meest voor het zeggen heeft

Dat ben ik dus, en mijn personeel.
Natuurlijk kan je mensen benaderen op de manier die zij prettig vinden, maar feit blijft dat de de regels nageleefd dienen te worden.
Uit de hand lopen kan 2 kanten op. Dat zien we dan wel weer.
Ik zal nooit een persoon of groep voortrekken om problemen te voorkomen.
Dan ben je volgens mij als portier niks waard.
Onafhankelijkheid is wat portiers sterk maakt.

Natuurlijk kan je in samenspraak een hoop bereiken
maar dit mag in mijn ogen nooit resulteren dat ik eigenlijk een knecht van een bepaalde groep wordt.
Dan pas zou ik respect verliezen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En nog wat, als je denkt respect te krijgen door bij een bepaalde groep te horen, heb je dat iig al mis. Ik heb juist altijd veel respect gekregen door juist niet bij 1 groep te horen en iedereen in zijn/haar waarde te laten.
En heb juist veel respect voor iedereen die durft individueel te zijn. Dan pas ben je sterk.
Kan met iedereen omgaan en profileer mezelf niet als onderdeel van. Benader iedereen individueel. En dat hele voetbalgebeuren, met alle excessen eromheen, is al helemaal een belachelijk iets. En hoort zeker niet thuis in de hardcorescene. Dan mis je toch even de essentie van het gabber zijn, lijkt me. En als je het dan over stoer hebt, kom dan alleen in je voetbalshirtje naar de Kuip,het Zuiderpark of whatever. Dan ben je pas stoer.
Of gek. Of dom. :p :)
Nee gekheid, Het is simpel, ben je goed voor mij, ben ik dat voor jou. Ben je slecht voor mij, ben ik slechter voor jou.

Waarschuw beheerder
donateur
heb die Galbak eindelijk een topic buiten het voetbalforum gevonden waar hij kan kwallen en gallen ?
Waarschuw beheerder
galbak heeft gelijk :yes:

en zij gat nu snel alles weghalen :no: hel zielig

voor de rest zoek je het zelf maar uit Mau :P
Waarschuw beheerder
2 ouwehoeren:

Nee vriend, beiden hebben op een verzoek gereageerd en daar kan ik dus alleen maar respect voor hebben. Met zo iets heeft niemand gelijk.
En nu weer lekker allemaal volwassen worden of in ieder geval doen, wordt het weer gezellig.

Waarschuw beheerder
denk dat respect van beide kanten moeten komen,zowel naar je klanten toe/uitgaanspubliek en andersom.

de uitsmijters die ik ken en andere ook hebben respect voor mij en de bepaalde groep waar ik mee om ga ook,omdat als er nood aan de man is dat we voor ze klaar staan.
oké we worden wel eens voor getrokken,maar ja heeft ze voordelen maar ook ze nadelen.

wij hebben vaak meegemaakt dat sommige mensen ons als vuil behandelen,dan kan je het terug krijgen ook,aangezien dat we goed bevriend zijn met bepaalde kroeg eigenaren en die ons graag als goeie klant/vriend zien en gast.
willen ze ons houden als vaste klant.

Als je bij een tent komt als nieuwe uitsmijter/portier en er is al een vaste groep aanwezig,kan je beter ff praten met de nieuweling om te vertellen wie hier allemaal rond hangen wie wie is,en wat een beetje de regels zijn,de onbestaande niet geschreven regels vertellen.

zo bouw je een goeie vertrouwde band op.
en hoe vaker je bij die tent komt,weet je naarmate ook wel hoe het allemaal gaat en hoe de groep is en de denkwijze.

oké je moet wel aan de regels houden,van de portier en van de eigenaar.
maar tot heden gaat het bij onze groep lekker :jaja:
in amsterdam gaat het nu relaxed en weinig problemen.
was voorheen anders maar dat had meer met een bepaalde eigenaar te maken.

het is een kwestie van geven en nemen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moet galbak wel beetje gelijk geven, en ceb@s ook wel, als voorbeeld de hemkade, waar er toch een groep de "regie" in handen heeft, doe je relaxt, no problem, loop je de boel te verstieren, zullen ze een corrigerend tikje uitdelen, en de security zal dan soms spontaan de andere kant op kijken.

Als het met een goede reden is, heb ik er geen moeite mee, het komt de sfeer in de hemkade zeker wel ten goede!!
Waarschuw beheerder
2 Double T :

Als je mij kent weet je dat ik anders denk en doe.
Als ik aan het werk ben heb ik de regie. Trek niemand voor en benadeel, zonder reden, ook niemand. Het hangt van het gedrag van de mensen af. Maar laat me zeker niet een richting op sturen door welke groep dan ook.
En als de sfeer bepaalt wordt door 1 groep bezoekers is dat niet goed. Dat is een vorm van terreur. Het heeft niets met respect te maken als de security daar niet op reageert. Meer met angst.
Als men respect voor de security heeft zal men de problemen die er zijn door hun op laten lossen.
En zich niet te buiten gaan aan "corrigerende" tikjes. Het overige publiek weet de achtergrond vaak niet en ziet alleen een rel en zit daar niet op te wachten

2 Ceb@s:

Ik begrijp het standpunt wel, alleen zal dat nooit het uitgangspunt kunnen zijn.
Het draait idd zeker om respect en natuurlijk is het belangrijk dat je je klanten kent.
Maar feit blijft dat je te gast bent en je je daar naar moet gedragen. Althans zo ben ik opgevoed.

En na 28 jaar in dit werk kan ik toch wel zeggen dat ik weet waar ik mee bezig ben.
Waarschuw beheerder
2 Double T :

Als de "goede sfeer" inhoudt dat een jongen uit Rotterdam of Den Haag of van waar dan ook, en ook een gast, door een groep afgetuigd kan worden alleen omdat hij daar vandaan komt en de security niets doet, waar heb je het dan over?
Waarschuw beheerder
donateur
nee gitano, jij begrijpt mij verkeert! Dit soort dingen keur ik echt af!!

Bijvoorbeeld afgelopen zaterdag, er waren genoeg rotterdammers die er altijd welkom zijn, mits ze zich net als alle andere mensen normaal gedragen. Maar lopen er gasten met allerlei "rechtse" attributen dan zijn ze in amsterdam haantje de voorste om te "corrigeren". Daar heb ik niets op tegen. Ben wel met je eens dat de security voor zou moeten zijn, maar die zien nu eenmaal lang niet alles.

De rotterdam - amsterdam - den haag (al is dat minder) situatie vind ik echt jammer, maar dat zit bij sommige gasten helaas heel hoog..

Waarschuw beheerder
Ach elke uitsmijter/portier is anders.
ieder mens ook.
maar ja,tot heden nog geen problemen gehad B)

Waarschuw beheerder
donateur
het is ook niet goed als " de groep" die altijd al aanwezig is zich met hommeles gaat bemoeien en klaar staat om mee te helpen.
Hommels wordt door security / portiers opgelost en door niemand anders !

Wie Gitano en mijn persoontje een beetje kennen weet ook dat wij een verschrikkelijke hekel hebben aan van die figuren die zich moeten maninfesteren als rechts, waar zo ook vandaan komen. Deze mensen hebben ook geen recht op enige vorm van compassie. Iedereen die zich normaal gedraagt, heeft ten aller tijden recht op eerst een waarschuwwing, maar daarna ook geen compassie meer !
Waarschuw beheerder
Double T:

Kijk naar mijn Nick, says it all!!

Dat gedoe rond die steden en het voetbal is zeker kansloos. Het hele waziprobleem zou al opgelost zijn als ze eens allemaal samen gingen werken.
De hagenezen zijn idd gelukkig op feesten een stuk relaxter.

Maar als een groep zich dusdanig profileert en daardoor ook feesten verziekt zijn ze geen haar beter als de rest. En dat dan niet alleen in Amsterdam (zaandam) doet maar ook in de PBH, etc.

Dat de security niet alles ziet daar heeft met de manier van werken te maken. Ik ken er een paar en daar heb ik veel respect voor. Die doen hun werk ook goed. Maar dat geldt helaas niet voor alle.

Waarschuw beheerder
zeg nou zelf, het is verdomd makelijk als een je een bepaalde groep achter je hebt staan als er wel een fikse mat partij is.
en je kan het niet helemaal alleen af ;)
maar bepaalde situaties kan je je niet op voorbereiden.
en sommige vinden het prettig als er een back up is en een ander niet.
elke mens/portier is anders :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitsmijter(s) van de oude Club X (Wuustwezel)!

En die van de Ster in Nieuwkuijk (Hells Angels)!

:o
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig ken ik je, en jij mij ook als het goed is ;)

en dat ben ik inderdaad met je eens vwb de hagenezen, wesley bijvoorbeeld, en ook erwin (nos) en darkie en gizmo worden hartstikke goed ontvangen waar ook in NL, en ook zeker in Amsterdam of Rotterdam. Helaas geldt dat nog niet voor de rotterdamse of amsterdamse djs, op Rob & Joe na denk ik...

Waarschuw beheerder
mwha nosferatu,partyraiser worden wel normaal ontvangen door ons ;)
sommige weer niet..ga geen namen noemen :x

Waarschuw beheerder
die normaal ontvangen asjeblieft niet,gekke kut neger :9
nee steve is ook wel (Y)
Waarschuw beheerder
2 Ceb@s
en je kan het niet helemaal alleen af
:p Jij kent me dus niet.

Is in die 28 jaar nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren. Buiten mijn personeel heb ik niemand nodig.

Waarschuw beheerder
zeg nooit nooit ;)
Waarschuw beheerder
Hebben jullie nu zelf niet door dat dit allemaal helemaal nergens over gaat. Wel goed ontvangen, niet goed ontvangen. Pfff, wat kansloos zeg.
Waarschuw beheerder
donateur
dat dacht ik ook inderdaad ceb@s, alleen jammer dat darkie zelf nooit normaal kan doen :p

rob en joe waren toch ook op hellbound? en op defqon, volgens mij nix aan het handje, in tegenstelling tot jeroen en dennis...

Waarschuw beheerder
dat heeft weer met andere factoren te maken ;0
maar ja ik heb me zegje gedaan denk ik zo maar,discusieren en meningsverschillen kan nooit kwaad :)
Waarschuw beheerder
Wat nou zeg nou nooit nooit.

De helft van het personeel komt uit de Balkan. Heeft 2 oorlogen meegemaakt. Waar moeten die zich dan nog druk over maken? Kom nou zeg.
Maar nogmaals discussie is goed maar dit is een kansloze discussie.
Laat iedereen in zijn waarde, toon respect, dan gaat het er een stuk beter uitzien op feesten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
I rest my case !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die doorgesnoven gasten vroegah bij Nighttown waren duidelijk te erg altijd, kgaf een keertje een gulden aan eentje (die ene met dat lange haar)...gooide hij die gulden weg en zei, hey ik ben geen draaiorgel muzikant...hahaha
En die oudere Indische man bij Las Palmas is duidelijk een speurhond, er staat altijd wel iemand bij de plee zich uit te kleden omdat hij door de plee deur heengluurde en iets verdachts met drugs zag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben het met bas eens:)
Waarschuw beheerder
mensen mensen mensen,

ik heb deze forum geopent om een discussie op touw te zetten en tot nu toe ging dat aardig.

maar als jullie gitano van alles gaan beschuldigen omdat ie uitsmijter is sluit ik hem heel snel weer.

to double T: ben het niet met je eens. ik kom al 6 jaar in de fun en heb nog nooit gezien dat een bepaalde groep daar de dienst uitmaakt en ik denk als je dit aan de securety verteld dat je geen vrienden maakt.

to ceb@s: waarom ga je dit werk niet zelf doen,
blijkbaar weet je de regels beter dan een beginnend beveiligings medewerker.
ik zou bijna zeggen ik ga de uitdaging met je aan.
Waarschuw beheerder
donateur
als er 1 iemand oprecht is, en daar heb ik toch wel beetje ervaring mee dan is het gitano, en lautjus je zult toch met me eens zijn dat er bepaalde aanhangers van een voetbalclub uit mokum daar een beetje de boel (proberen) te controleren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee dat ben ik echt niet
ze proberen de boel niet te controleren maar naar hun hand te draaien.
hun willen bepalen wie er wel en niet welkom is.
en dat vind ik zo belachelijk.
en ook de uitsmijters zijn het er daar niet mee eens en dat weet ik zeker.
Waarschuw beheerder
donateur
ze slaan misschien wel te ver door daarin, maar dat ze als 1 van de weinige steden (rotterdam doet ook goed mee) de wazis buiten kunnen houden vind ik wel (y)
Waarschuw beheerder
ik weet het niet hoor.
mischien moet je je ogen maar eens beter openen want wazi's zitten er nog steeds en vooral met feesten als multi en hellbound zijn ze zelfs in de mederheid.
van mij mogen ze de zogenaamde "harde kern" verwijderen want uiteindelijk zijn het gewoon een stelletje loosers

Waarschuw beheerder
donateur
2 Ceb@s en je kan het niet helemaal alleen af
Jij kent me dus niet.

Is in die 28 jaar nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren. Buiten mijn personeel heb ik niemand nodig.
==================================================­=========

Lang geleden dat ik van mijn stoel gevallen ben van het lachen , ze kennen je echt niet he Gitano.
Zelfs zonder je pesoneel red je het ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Laten we gewoon maar hopen dat het ook niet nodig zal zijn.
Waarschuw beheerder
ik ken gitano niet persoonlijk maar volgens mij heeft ie inderdaad niemand nodig

hij wint in iedergeval dit forum

hoop in de toekomst net zo'n eerlijke uitsmijter te worden als hij
zie hem een beetje als mijn grote voorbeeld.
Waarschuw beheerder
bas doet het werk zelf;)
bas weet waar hij over lult,bas gaat ook met dezelfde groep om als ik.
dan nog over de fun;) toen er eentje werd gepakt door de harde kern;) ging die gast die klappen kreeg eruit:yes:

geloof je het niet pech,maar zo gaat het wel.
Wij bepalen niet wie er wel en niet binnen kunnen komen.
We hebben wel onze eigen regels,dragen ze hun pijpen zoals wij dat niet willen gaan ze naar beneden,shirt met rotterdam gaan uit!

zo geven we ze eerst een waarschuwing,daarna als ze het niet doen krijgen ze meestal petsers.
In elke stad is zo een regel,of je nou zegt van wel of niet het is zo.

uitsmijters staan er voor je veiligheid ja,maar vergeet niet dat ze je niet elke seconden in de gaten kunnen houden:no:

Loop jij de verkeerder hoek in met zoiets ,heb je al zoveel klappen te pakken,dat de uitsmijters niks meer kunnen doen voor je.
Regels van voetbalaanhang gelden er dus wel degelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou blijkbaar weet hij het dus niet.
want anders zou hij niet van die opmerkingen maken

Waarschuw beheerder
donateur
bas doet het werk zelf
bas weet waar hij over lult,bas gaat ook met dezelfde groep om als ik.
==================================================­=====
Gefeliciteerd.
Maar als ze buiten de groep zijn?
Dan hoor of zie je ze niet!
Waarschuw beheerder
vriendelijke vriend,ik ben precies hetzelfde met of zonder de groep:)
ik hoef nergens waar ik ben van die wazi's om me heen te zien:no:
Kom ik in een andere stad ,heb ik me aan hun regels te houden,doe ik dat niet krijg ik klappen.

Ik kan er mee leven,elke stad heeft zijn eigen regels .
Pas je je daar niet op aan,krijg je altijd klappen.
geen enkele uitsmijter die er optijd bij is om mij te helpen hoor
Waarschuw beheerder
donateur
mischien moet je je ogen maar eens beter openen want wazi's zitten er nog steeds en vooral met feesten als multi en hellbound zijn ze zelfs in de mederheid

mijn ogen zijn open, ik MC elke week op feesten in NL, en ook in Duitsland. Ik hoste de 2e zaal op Hellbound, en net als vorige multi feesten waar ik stond is het wazigehalte vele malen lager dan in de rest van het land met uitzondering van rotterdam...
Waarschuw beheerder
ohh galbak wat zijn jullie dan een zielig zooitje.

nou de volgende fun ga ik dat maar eens testen.

ik ga in mijn meest ergste natie outfit naar de fun is kijken of jullie zielige personen mijn eruit durven te gooien.
stelletje zielepoten.

to jojo: ik vind dat je gelijk hebt
zonder hun "vriendjes"zijn ze nergens

Waarschuw beheerder
donateur
Alsje met zo een instelling opstap gaat ben je gewoon triest:S
Cebas en Maurice en zo ga eens met een positieve instelling op pad en lol maken i.p.v. rellen.
Maar ja Amsterdamse arrogantie zal ik dan maar zeggen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nee joh hehehe die dudes :D
Waarschuw beheerder
shirt met rotterdam gaan uit!

Ook vreemd.....liep laatst met Midcontroller in Zaandam in een RTC jas met RTC cap.....in mijn eentje ... en niemand zei er wat. :p

2 the real jojo
Spoel ze 's ochtends weg, met een lauw bakkie thee!

Maar iedere stad zijn regels? Wordt erg ingewilleld vind je niet?

En er is maar 1 Harde Kern..en dat is Bo.:yes: :respect:

Als je als groep moet opereren ben je eigenlijk als individu niets meer waard. En dat blijkt ook, geen enkele ADO supporter durft in zijn eentje naar A'dam, (ok op Henkie Bres na) geen enkele Feyenoorder idem en geen enkele Ajacied ook idem en v.v. Dus.....

Maar idd de instelling die je dan hebt....van...owh we gaan rellen vanavond...waar gaat het over? Wordt eens volwassen allemaal.
Waarschuw beheerder
;) okee ik schrok al
maar ik ben het zeker met je eens.

als ik in rotterdam met mijn hilversum trui loop heb ik minder gezeik dan als ik die aantrek naar de fun.

en dat terwijl hilversum dichter bij zaandam/amsterdam ligt dan bij rotterdam.

maar amsterdammers zetten graag alles naar hun eigen hand.
arrogante sukkels!!!
Waarschuw beheerder
Kijk en dan is Den Haag toch een stuk relaxter.

Evil Dreams, Feyenoord binnen, ADO, Ajax en Utrecht...en ze gingen bier voor elkaar halen.
Dan snap je het! :yes:

Maar ja, ik heb geen bana....sorry.....daar maken wij de dienst uit. En dat respecteerd men dus.
Terug bij af....alles draait om respect.
Waarschuw beheerder
ben het met je eens,

wou alleen heel graag dat andere mensen dat nou ook eens door kregen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik liep op Defqon in een Neophyte trui.
Ook al niks ,ik ga me niet aanpassen aan een stad. Als ik fan van iemand ben of ergens achter sta draag ik de kleding die ik wil dragen.

Het gaat om muziek en niet om voetbal.
Ik ga voor mijn plezier uit en niet om te rellen.
Waarschuw beheerder
ja dat doe ik dus ook.

ik snap ook gewoon niet dat je alleen naar een feest gaat om te rellen.

laat staan dat je mensen in elkaar slaat omdat ie toevallig uit de buurt van rotterdam komt enz.

echt jammer
Waarschuw beheerder
donateur
daar ging deze discussie niet over, maak er aub niet weer een a'dam - r'dam discussie van :s

het gaat over de invloed van de security op een groep. Ik vind dat de Hemkade (vroeger meer dan nu) soms een beetje "partijdig" is.

Waarschuw beheerder
donateur
Het liep hierop uit omdat die Amsterdammers weer eens geen respect hebben voor beveiliging.
Waarschuw beheerder
lautjus aka penny je bent wel goed in meelullen he. En je zegt het al zelf ik moet maar is gaan kijken in de fun, wat ouwehoer je er dan over als je er geen moer van af weet.
En wat wordt er hier nou weer geluld dat wij naar feesten gaan om te rellen :vaag: . Wij houden gewoon niet van wazis nazis en anderen mongolen die met extreem rechts te maken hebben, en als die mensen dat niet begrijpen dan is het een probleem voor ze.
En met de security in de fun kan ik het heel erg goed vinden :yes: heb wel is problemen gehad en ben er ook wel is uitgezet op een normale manier door een security die ik kende.
En sunshine ga jij de Amsterdammers maar lekker de grond in proberen te trappen, maar zeg je 1 ding het lukt je toch niet :no:.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En dan nog wat over het hele voetbal gebeuren. Je denkt toch zeker niet dat als ik weet dat iemand voor utrecht, den haag is dat ik hem dan de tyfus stomp? :no: Ik hou graag voetbal en feesten gescheiden.
Laatst ook een gozer die ik ken van Utrecht in de fun gezien, gewoon naar hem toe gegaan een dolletje gemaakt en meer niet, daar valt toch geen eer aan te behalen?
Ken me trouwens de laatste tijd geen feest herrinneren waar het los is gegaan door het voetbal. Jullie wel???
Waarschuw beheerder
Dat maken jullie er weer van:yes:
Wij hebben wel degelijk :respect: voor de uitsmijters,moeten ze ons wel goed behandelen:)

gasten van utrecht drinken ook wel eens :bier: met ons,maar dat is een klein groepje.
Dat groepje mag komen en die snappen ook dat ze het niet moeten uitdagen.

waar ik op doel is dat die uitsmijters :respect: voor ons hebben:)
daarom loopt het ook nooit zo uit de hand als op defqon of als op misteryland.

Als er iemand uit de fun zal worden gezet,heeft die het er naar gemaakt,krijg je ook niet een hele groep tegen de securety.

doen ze dat op een feest waar ze je als uitschot behandelen krijg je dat wel.
Het is allemaal bewezen dat het wel degelijk zo werkt.

Nogmaals op hellbound is het toch ook niet uit de hand gelopen,we hebben ons toch redelijk ingehouden en tegen sommige van andere clubs is zelfs gezegt is er wat dan moet je bellen.
Waarschuw beheerder
2 ouwehoeren:
Ook jij begrijpt het dan weer niet.....het gaat er niet om of je iemand mag of niet (kijk naar mijn nick....zucht) maar of je er aan mee werkt dat feesten verziekt worden.
Want dat is niet goed te praten, wie het ook doet.

Ik ga er mee stoppen om hier nog verder op te reageren. Zo zinloos volgens mij.
En het gaat ook niet over in de grond trappen van mensen. Maar kijk eens naar de reacties...vind jij die soms normaal dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als jullie ff de bovenste zin er ook bij halen
zeg nou zelf, het is verdomd makelijk als een je een bepaalde groep achter je hebt staan als er wel een fikse mat partij is.
en je kan het niet helemaal alleen af

dus jij wilt zeggen dat je in je eentje een groep van 20 man aan kan knap (Y)
en wat ik bedoelde met zeg nooit nooit..
Is in die 28 jaar nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.

om deze zin
is het feit dat je een beetje over komt als iemand die de hele wereld aankan..ach je zal die ene junk maar tegen komen en schiet een kogel door je knar :s
ps no offense

en lautje doe het werk al een tijd ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Cebas en Maurice en zo ga eens met een positieve instelling op pad en lol maken i.p.v. rellen.
Maar ja Amsterdamse arrogantie zal ik dan maar zeggen.

moet jij hoog nodig zeggen met het goede pad hé oplichter/bedrieger etc etc,ga eerst je eigen zaakjes opknapen voordat je je muil opentrekt,over mau of wie dan ook.
troittoir prostitué
*of zoiets*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar we gaan weer goed van het topic af....moeilijk he....probeer je mensen wat te leren, de goede die een positieve bijdrage hebben gegeven overigens niet te na gesproken hoor, dus lautjus aka penny, beter ga je hem laten sluiten.
Waarschuw beheerder
Bas het heeft geen zin;)
ze proberen ons toch als uitschot neer te zetten;)

Ik kan de oplossing van rellen zo geven voor je:yes:
doe allemaal normale kleding aan,geen lonsdale kisten tekens of voetbalshit.
als je dat allemaal verbied zijn er nooit problemen en dat weet ik heel zeker.

Het draait allemaal uit op uitdagen.

elke stad heeft zo ze eigen regels
Waarschuw beheerder
Gitano A.K.A. Neohunter het gaat hier toch om een discussie en ik zeg je wat ik ervan vind en jij wat jij ervan vind. Dat jij hier praat alsof je superman bent moet jij weten, maar dat gaat er bij mij niet in.
Iedereen loopt altijd te zeiken die voetbal suppoters dit en dat, ik vind dat gewoon de grootste bullshit.
Ik ga naar een feest om te feesten, mocht ik een eppo zien met een wp kruis of anderen rommel, wordt eerst de rommel verwijders en hij krijgt een paar tikken, wij moeten die ellendelingen gewoon niet.

En het voetbal gebeuren is bijna niet meer op feesten, zeker niet zo grootschalig als vroeger byv. bij Hellraiser of dergelijke feesten, of wou je zeggen van wel????

Waarschuw beheerder
Die dame bij de LEX vind ik persoonlijk niet zo lief, zit nl te veel aan je.

De gasten aan de deur bij TROPICANA zijn varkens

Die gasten van Star zijn ook wel relax

En die jongens op de hemkade zijn schatten (k)

Waarschuw beheerder
waarom leren,als iemand iets wilt leren zit je hier al helemaal verkeerd :jaja:
postieve bijdrage nooit verkeerd,maar meningen verschillen..gelukkig maar anders was het een saaie aardkloot
Waarschuw beheerder
wees eerlijk en geef toe als je dat verbied,zijn er nooit problemen.
Waarschuw beheerder
:respect: voor Galbak....eindelijk zegt er eens iemand wat zinnigs. Neem daar een voorbeeld aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Cebas ga lekker ouwe koeien uit de sloot halen.
Wat ik met mijn zaken doe gaat jou geen ene bal aan. Laat dat lekker aan mij over meeluller.

Het enige wat jij en je maatjes kunnen is me uitmaken voor varken en trol en hoer nou daar lach ik om hoor.
Denk je nou dat ik wakker ga liggen om een opmerking van een persoon die mij geen eens persoonlijk kent? :no:
Waarschuw beheerder
Ik zeg best wel is wat nuttigs;)
snap alleen niet waarom het nog steeds mag:S
heel simpel laat mensen met dat soort dingen niet binnen en je bent van al het gezeik af.
Waarschuw beheerder
donateur
verbieden is 1, maar erop toe zien dat de regels nageleefd worden is een 2e. Veel organisaties zijn bang dat ze omzet mislopen.

1 tip, laat ze gewoon naar binnen zodra ze betaald hebben, en knikker ze er dan uit!!

:D

Waarschuw beheerder
en wat ik doe met mij zaken gaat jouw ook geen zak aan,met je amsterdammers dit zus enzo zeikstraal ff een paar kilometer op want je kwam er maar al te graag.
dus ga nu niet iedereen of alles voor wat uitmaken,simpel figuur :bah:
ik meelullen weet waar ik over lul en weet de regels van hoe en wat,dus lul niet mee...;)
Waarschuw beheerder
Tja Mau was het maar zo. Ach in oktober een feesie ik de waak waar je die rommel niet aan mag :D

En sunshine je blijft er wel mee doorgaan he? Warschijnlijk zit het je nogal hoog? Moet dat hier?
Waarschuw beheerder
bas laat lekker gaan :Z

Waarschuw beheerder
maar ja bye bye :bier:
Waarschuw beheerder
voor dat soort feesten heb ik :respect: die zullen het ook zeker verbieden.
dan dat naleven,tuurlijk gaan er mensen over zeiken,maar als je zoiets aandoet vraag je er zelf om.
Omzet mislopen geloof ik niks van:no:
op de niet hardcore feesten zijn meestal geen problemen.

reden omdat die gasten er allemaal normaal bij lopen de sfeer is daar ook 1000 keer beter.
vind de feesten meestal ook veel leuker dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bas :S :@ Ik wil bvd mee :@

Daar mogen we wel rellen o:)

Waarschuw beheerder
dat is de reden dat het ook goed gaat op t-time loopt perfect :jaja:
Waarschuw beheerder
Bas neem je nog wat leuks voor me mee o:)
Waarschuw beheerder
er zijn wel meer feesten waar het altijd goed loopt.
Mensen denken allemaal dat we zoeken naar een accent:s nou zo werkt het dus niet.
Waarschuw beheerder
donateur
das wel waar inderdaad galbak, maar zie bijvoorbeeld een feest als moh, sinds het weg is uit de hemkade ben ik er niet meer geweest, maar als ik zie wat voor volk er op af komt :s...

er staat van alles op de flyer, maar binnen loopt alles...dat is hetzelfde verhaal bij de hedendaagse hellraisers, gitano weet daar alles van, er loopt te veel volk binnen wat daar echt niet hoort!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ach,de waarheid mag weer eens niet gezegd worden.

Ik ben een geboren en getogen Amsterdamse maar gelukkig heb ik die nare trekjes die jullie nog wel hebben afgeleerd:D

Verder laat me lekker met rust en als je niet aankan wat ik zeg is er een negeer funktie zie je mijn opmerkingen niet.

Succes!

Waarschuw beheerder
mens,hou lekker je bekkie met je nare trekkies,lijkt wel of je ons heel goed kent,dus niet hou lekker op en ga lekker verder met je leven dan om over ons druk te maken.
simpele hokje-drukker :gaap:

ongezien de tyfus :bier:
Waarschuw beheerder
Double T precies ja. Maar ja het is de nieuwe trend he :S Daarom zal je mij ook niet zien op hellraiser enzo, daar ga ik me alleen maar irriteren en alles ;)

En Sunshine :gaap: ga je weer. En welke nare trekjes hebben wij dan volgens jou? Jij bent degene die mij eerst PB tjes ging sturen over van alles en nog wat!!!!! En mensen zoals jij die hun afkomst zo afzeiken, is in mijn ogen een blanke die een neger wil zijn :yes: triest. En ik heb helemaal geen problemen met jou maar sommige opmerkingen van jou zijn om te :bah:
Waarschuw beheerder
Bas geef is antwoord :@
Waarschuw beheerder
donateur
eeuh sunshine, je loopt voornamelijk te kissebissen met een paar gasten uit dit topic vermoedelijk vanwege een oude vete, dat lijkt me niet een basis om aan deze discussie mee te doen, aangezien het totaal niets toevoegt, ik ken je verder niet, maar ga aub dit even per pb ofzo oplossen...

dank je vriendelijk!
Waarschuw beheerder
Kijk hier eens www.evildreams.nl
Geloof me gaat nageleefd worden.

En hou eens lekker op allemaal met dat gescheld hier, anders ga ik maar om diverse bans verzoeken.
Als je hier al niet normaal kan doen ... pfff:vaag:

DarkSkyWise let je op!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik maak zelf uit wat ik denk en zeg. Ik heb genoeg ervaring om een eigen mening te vormen.
Ook heb ik al op verschillende vlakken kennis gemaakt met "jullie" groepje.
Bedreigen,grote muil waar ik toen ook al niet van onder de indruk was.

Laat mij dan maar een blanke neger zijn :D
Waarschuw beheerder
Gitano A.K.A. Neohunter mag ik ook komen o:)

En Sunshine gaat maar door :Z
Waarschuw beheerder
donateur
zucht, kap nou gewoon ff, de discussie in beginsel is volgens mij niet verkeerd, en wat mij betreft hoeft hier echt geen slot op hoor gitano, en een ban ook niet, zou niet weten bij wie...
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze het een keer naleven.
Zal tijd worden en niet op 1 feest maar overal moeten ze het verbieden.
natasja wil je nu weg gaan hier?
je hebt nog niks vermeld over de discussie hier,het enige wat je doet is aanvallen.

Waarschuw beheerder
bannen mag Gitano :jaja:
maar ja blijf erbij,elke stad heeft ze eigen regels kwa beveilgings voorzorgen :jaja:
de 1 is soepeltjes de andere strikt.
Waarschuw beheerder
donateur
elke stad heeft ze eigen regels kwa beveilgings voorzorgen

elke lokatie ;)
Waarschuw beheerder
klopt ja, de ene toko is makkelijker als de andere.
zoals in zuidlaren zijn ze volgens mij veel te makkelijk, maar daar komt bijna alleen maar van dat :bah: volk op af.
misschien moeten wij allemaal maar beveiliger worden op feesies :P
Waarschuw beheerder
zijn we ergens toch al;)
Waarschuw beheerder
Iedereen mag komen, zolang hij/zij zich gedraagt en zich conformeert pff aan de regels.
En die zijn duidelijk.

En verder vind ik het genoeg zo, dit topic is al teveel vervuild. Kom mensen, ontopic of stoppen.
Ik ga stoppen.

Waarschuw beheerder
donateur
klopt ja, de ene toko is makkelijker als de andere.
zoals in zuidlaren zijn ze volgens mij veel te makkelijk, maar daar komt bijna alleen maar van dat volk op af.
==================================================­=======
Weet je hoeveel mensen daar komen, en die nassieballen zijn zo sneaky dat ze die wp shit pas naar boven halen als ze binnen zijn.
Gebeurt bij ons ook wel eens een enkele keer en dan is het gelijk einde verhaal.
Dat soort shit kun je op een groot feest nooit voor 100% buitenhouden (helaas)
Waarschuw beheerder
the real jojo heb je ook volkomen gelijk in hoor. Ach ja dan zijn ze binnen gewoon de lul ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je hoeveel mensen daar komen, en die nassieballen zijn zo sneaky dat ze die wp shit pas naar boven halen als ze binnen zijn.
Gebeurt bij ons ook wel eens een enkele keer en dan is het gelijk einde verhaal.
Dat soort shit kun je op een groot feest nooit voor 100% buitenhouden (helaas)

Dat is zeker waar. Maar dan loopt er gelukkig security of ze te verwijderen :D
Waarschuw beheerder
t,is me in de loop der jaren wel opgevallen dat als de verwelkoming vriedelijk is het feest ook zo is. als je zo,n "ikbenhetmannetje" er hebt staan wordt het feest niet gezelliger op.
Waarschuw beheerder
donateur
Galbak en Cebas hebben helemaal gelijk wat betreft kleding voorschriften ensow.
Idd moet dat gewoon weer zoals vroeger worden dan heb je de minste averij.
En ik moet eerlijk zeggen dat deze luitjes zeker wel respect verdienen, want ik zie hun totaal niet uitdagend op een feest lopen.
En het moet niet zo zijn dat een groep iets uitmaakt, maar ik kan wel berijpen dat ze tegen portiers zeggen van je kan het beter zo of zo doen, en dat je een soort van samenwerkings verband hebt.
En ik denk dat het in de Fun ook werkelijk zo zal zijn.

En stoere praatjes van nou ik kom wel even binnen lopen in kijn wazi outfit en kijken wat jullie doen, nou toen ik daar draaide zaterdag zag ik echt wel genoeg groeperingen die zeer relax waren maar waar je echt niet tegen op kan hoor in je eentje.

Wat betreft,
Gitano, die hoef je echt niks wijs te maken.
Die weet heel goed hoe alles werkt, en die is geen super man maar wel de HULK. :p
Natuurlijk is het onzin om te zeggen dat hij 30 man aan kan.
Maar hij verdiend zeker respect en hoeft eigenlijk helemaal zichzelf niet zo te verdedigen.
En ik vind het ook onterecht dat iedereen tegen hem te keer gaat.
Want met veel dingen heeft hij wel degelijk gelijk.
En in Den Haag is hij wel degelijk geliefd.
En heb afgelopen weekend ook weer erg met hem gelachen.

En zijn werk wijze hoe hij het vermeld werkt in iig in Den Haag wel.
Maar nogmaals in iedere stad heb je andere normen en waarde en andere regels.

Ruzie heeft hier iig geen zin, maar wees allemaal wel rieel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hatsikidee wesley uit de bocht hahahahaha :respect:
Waarschuw beheerder
Ja Wes, nu dwing je me wel om te reageren, terwijl ik wou stoppen.

Het verwijderen is op mijn verzoek gebeurt dus de reden die jij opnoemt is niet terecht.
En dan heb ik respect voor dat daar naar geluisterd wordt. Ook door Galbak trouwens.:respect: maar dat had ik hem al verteld.
Maar ga jij dan ook niet nog eens olie op het vuur gooien a.u.b. Het is wel genoeg zo. Zeker hier. Er wordt nu al gekeken wat hier aan gedaan kan worden. Dus, beter dat iedereen hier nu eens mee stopt.

Voor de rest mooie woorden, moet er van :bloos:

Tuurlijk kennen we lachen, met iedereen.:) Het hangt enkel en alleen van het gedrag af.
Je weet hoe ik ben.

Waarschuw beheerder
sunshine...
je komt me bekend voor..
natasja :)

nu heb je rond amsterdam al ruzie..
dat heb je ook al eens voor elkaar gehad hier in friesland met je feestjes in de zone.
met all dance enzo..

je krijgt het ook overal voor elkaar om mensen tegen je op te zetten...
Waarschuw beheerder
Gitano je hebt gelijk ik laat dit forum zo snel mogelijk sluiten.

ik heb mijn doel berijkt,
ik heb mijn nummer 1

en dat ben :respect:JIJ:respect:

en voor alle andere, jammer dat jullie dit zo moeten verpesten.

Waarschuw beheerder
Galbak snapt niks van het leven
en is niet zo individueel als dat hij zegt
volgends mij kan hij alleen maar in een groep (over) leven.

het is wel zo dat vaak groepen de dienst uitmaken, maar of dat altijd correct en verstandig is ..

Zoals Gitano zegt
respect geven levert respect op.
doe jij rot doen de portiers of in dit geval de bewaarders rotter.

Maarja in mijn vak, met de personen met wie ik om moet gaan, zijn meestal ineens heel klein bij ons .. hoe komt dat toch, en meestal hebben ze respect.

en dat hele voetbal gebeuren ..
tsja voor mij een reden om niet te gaan ..

Succes Penny, je gaat het redden, en veel plezier in je toekomste baan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dj ooievaart in de bocht :P :D
Waarschuw beheerder
donateur
Gitano, je weet dat ik niet wilde reageren, maar nu moest het toch even.
En of het nu wel of niet terecht is het is ook aangepast in andere topics. Dus niet alleen in deze. ;)

Maar oke oke.. het is klaar nu.

En nee Lautjes niet dichtgooien, waarom?

Laten we weer praten over de gruwelijke der gruwelijkste! :D
Waarschuw beheerder
Ach op elk feest loopt er wel een uitsmijter in het rond waarvan je denkt, dat is een grote meneer :P
Waarschuw beheerder
-- De Bewaarder --
dat heb je dus fout:yes:
Dan moet ik toegeven dat Gitano A.K.A. Neohunter een goeie uitsmijter is.
hij luisterd toch naar wat wij te vertellen hebben.
Zegt zelf dat hij er wat aan gaat doen op ze feesten.

wij hebben ons standpunt bereikt,nu kijken of ze het allemaal zullen doen:)
Waarschuw beheerder
hehe Mau ;)

Maar in het buitenland daar heb je pas gruwelijke uitsmijters waar je helemaal niet blij van wordt :no:
Heb het zelf mee mogen maken op mallorca vorig jaar en ik was zeker niet blij :D
Waarschuw beheerder
:d nou gaan wij goed met henk om,maar daar moet je ook niet blij mee wezen hoor kef:D
die is zo gek als een deur,ben blij dat hij achter me staat:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is dat die van de sub?

Waarschuw beheerder
donateur
Ach op elk feest loopt er wel een uitsmijter in het rond waarvan je denkt, dat is een grote meneer
==================================================­====
Idd, dat had ik bij SHZ met die donkere portier, hoorde later dat hij verongelukt is ( als het waar is) die heeft er toen voor gezorgd dat ik niet klem gedrukt werdt bij de ingang tussen die containers.
Die hoefde maar te gillen en niemand durfde nog te bewegen.
Waarschuw beheerder
klopt kef;) hij komt ook vaak bij t-time om met ons te drinken:)
Waarschuw beheerder
ja weet wel wie je bedoelt ja

Waarschuw beheerder
henk heheh wat dacht je van die grote neger,met ze enorme berenklaauwen :/
die wil ik ook niet achter me aan hebben :D
Waarschuw beheerder
:d inderdaad ben blij dat ze achter ons staan:d

Waarschuw beheerder
donateur
een jaar of 6 geleden had ik het bij de oude Club X ook gewoon voor elkaar ! daar zat van alles binnen: SCF, F side, Midden Noord, Bunnikside etc. en er gebeurde nooit iets.
Of het nou was dat het Belgie was en je daar met de rijkswacht te maken hebt, of dat het de security was, ik weet het niet, maar bewezen is dat het WELkan

Waarschuw beheerder
een jaar of 6 geleden had ik het bij de oude Club X ook gewoon voor elkaar ! daar zat van alles binnen: SCF, F side, Midden Noord, Bunnikside etc. en er gebeurde nooit iets.

maar ze wisten er niks vanaf dat ze daar zatten want als ze het wel wisten dat er bepaalde supporters er waren dan had die tent tot de grond gelijk gezeten :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
echt niet ! en ik kan het echt weten, ze liepen door elkaar en lieten elkaar gewoon met rust !

Waarschuw beheerder
dan,sorry maar vind het niet echt geloofwaardig,
vooral als het 6 jaar geleden is en ze wisten van elkaar edat ze er waren en vooral als je terug rekend wat ongeveer in dat jaartal is gebeurt en scf en f-side onder elkaar.
maar zal wel....
we dwalen weer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niemand weet wie wij zijn:d vind het ook niet geloofwaardig;)

Waarschuw beheerder
donateur
dan geloof je het niet, maar het is minimaal 6 jaar geleden, kan ook nog wel een jaar of 2 eerder geweest zijn. In elk geval voor A10 en Beverwijk. Overigens was dat niet elk weekend, maar incidenteel. De tent zat hoofdzakelijk vol met Rotterdam, Utrecht en Breda.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Is iets langer dan 6 jaar geleden zoals HK zegt, geloof het of geloof het niet, denk dat Rai het ook kan bevestigen :)

Waarschuw beheerder
Hey mensen,

Ik wil eigenlijk even van de gelegenheid gebruik maken, gezien de "security-dichtheid" in dit topic... Er is een ander topic op het forum dat gaat over fooi geven aan de security... Ik vroeg me eigenlijk af hoe de uitsmijters en de overige deelnemers aan dit topic daar tegenover staan?

Misschien is het heel irritant dat ik nu effe van onderwerp verander, maar de mening van de security zelf kwam in het andere topic niet echt aan de orde...

Ik ben gewoon benieuwd...

Waarschuw beheerder
oeh gelukkig ander onderwerp.

Waarschuw beheerder
jammer wilde nog wel ff reageren hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Ga je gang.

Waarschuw beheerder
Heb geen problemen met voetbal supporters op feesten, ben 1 x voor kakkerlak aangezien op defqon (was wat minder maar verder geen consequenties) en ben het ook helemaal eens met regels in eigen stad.

Enzo vind ik de regel geen wp en opgerolde broekspijpen in a´dam en omstreken een errug goede regel die van mij wel overal mag worden ingevoerd!

was het...
Waarschuw beheerder
ja daar is die weer ik wou ook wat zeggen ik was zaterdag ook op die kuthellbound en ik was er tien jaar geleden ook en er is gvd niks veranders die wazis zijn er nog steeds en ze lijken wel vermenigvuldigd het zou je zoon of dochter wezen hahahah loosers je mag weten dat ik me aardig heb ingehouden en ook maar weg ben gegaan anders had er zeker iets gebeurd tjonge jonge is toch niet normaal meer man...........halfgeschoren koppies met nederland overal sorry hoor ik trek je kop eraf man en dat is geen vrijheid van meningsuiting want ze dragen het om ergens bij te horen want als je vraagt als ze nazi zijn is het nee hoor ik heb zat donkere vrienden jajajajajjaja geloof je het zelf wie is er nou dom man maar ja ik zal er tegen blijven knokken ALTIJD.....

Waarschuw beheerder
donateur
fooi / de klanten moeten maar zien wat ze doen, ik schooi er niet om ! geef wat je wil, maar houdt die 1 en 2 eurocenten lekker in je zak. als je nou niets meer in je zakken hebt, geef dan niets en maak het de volgende keer goed.
als je niets wil geven , mij ook goed hoor, ik word er niet issig over.

Waarschuw beheerder
donateur
Moet eigenlijk wel lachen dat iedereen die anti wazi regels toejuicht, hanteren wij al vanaf de opening 4 jaar geleden en toen werden we voor gek verklaard, wilt niet zeggen dat je door die regels alle fouterikken buiten houdt.

Waarschuw beheerder
donateur
maar wat is dan een wazi ? de meeste weten het niet eens en als iemand lonsdale en kisten aan heeft wordt hij al als wazi bestempeld. :no:
begrijp me goed, ik trek het niet aan, maar om zo al iemand op kleding te qualificeren, gaat me te ver.

Waarschuw beheerder
2 the real jojo

Is toch ook onmogelijk, binnen kunnen ze bv hun broekspijpen weer oprollen, daarom is maatschappelijke controlle en/of een corrigerent tikje van de mede partyganger best wel goed! hehehe

2 harde kern

Iedreen weet inmiddels wat voor een stempel lonsdale heeft dan ga je er toch al niet mee lopen, je wordt er mee geassocieerd en wanneer je echt tegen wazi´s bent wil je dat niet!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat laten ze wel uit hun hoofd om die broekspijpen terug omhoog te rollen :)

En dat Lonsdale stempel vind ik zo'n bull shit, genoeg mensen droegen het al jaren voordat die meelooppipo's er mee kwamen dus die geef ik geen ongelijk dat ze het niet meer zouden dragen omdat ze anders door kortzichtige mensen in een hokje worden gestopt.

Het is de combi die bepaalde figuren dragen en als je die kunt filteren door middel van huisregels en wat andere trucjes :) prima toch.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja de combo doet het uhm idd!!!

Waarschuw beheerder
Ik vind een corrigerend tikje hier zo raar staan ...
vaak wordt het gewoon een grote mat partij, waarbij er pover bepaalde grenzen heen wordt gegaan, als natrappen terwijl iemand ligt en dat soort dingen.

verder ben ik het er wel mee eens dat het "publiek" wie of wat dat ook mag zijn, op moeten komen om grote racistische tekenen tegen te gaan. Dus ja je moet anderen op hun gedrag aanspreken.
Het verhaal van lonsdale kleding vind ik dan toch een grijs gebied..
maar opgerolde broekspijpen, WP tekens en dergelijken moeten inderdaad de kiem in worden gesmoord. niet alleen op een plaats, overal.

maar wel zonder massale vechtpartijen waarbij ook onschuldigen betrokken raken ..

ik wens iedereen het beste ..
groetjes

Waarschuw beheerder
die opgerolde broekspijpen is voor mij zwaar kl*te want ik ben maar een klein opdondertje!en me broeken zijn altijd te lang!ik draag ook lonsdale so what ik vind t mooi laat me dan!t gaat mij er niet om of het nou racistisch is of niet!ik vind t mooi!daar gaat t toch om!'tzelfde als die puntschoen!moeten wij (degene die t achtelijke dingen vinden) er daarom ook meteen iets disciminerend tegenover ons van maken!nee!draag wat je zelf wil!dat vind ik!The Wall is een gruwelijke tent!met goede regels!ze hebben groot gelijk!alleen tjah opgerolde broekspijpen!das voor mij een ander punt!(haha)maarre 4 jarig bestaan was zeker wel bruut!sta eindelijk is met opa schell op de foto!
Waarschuw beheerder
I agree met die uitsmijters van the Powerzone!

Waarschuw beheerder
woooeeiii de kromme neus scorpion kings uitsmijters van de kelder in de hank:P

dat zijn leuke uitsmijters daar kan je teminste nog je mannetje tegen staan:P

die in breda staan zijn minder leuk:P
Waarschuw beheerder
ik heb dat nooit begrepen (en begrijp het nog steeds niet)

waarom portiers fooi krijgen.

iedereen die meewerkt aan een feest verdient geld. van de barman tot de portier tot de organisator , waarom moeten de portiers dan wat extra bij de deur hebben?
als ik goed ben geholpen bij de bar door een barjongen die me de hele avond lang snel drinken heeft gegeven dan kan ik hem geen fooi geven... maar een portier die je de hele avond niet ziet/niks te maken hebt die wilt geld hebben...

word al dat geld verdeelt dus ook aan barmensen en mensen van het licht/geluid? of steken de portiers dat in hun zak :$

verder :respect: voor gitano

gruwelijkste portier is die grote portier met snor bij de peppermill

soort van gitano variant :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
het salaris van een portier is vaal gebaseerd op fooien krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
Rollie: gruwelijkste portier is die grote portier met snor bij de peppermill

Waarschijnlijk is dat Gitano, als het bij de Peppermill is, aangezien hij daar stond voor Rige. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad rollie, kan haast niet missen dat het Gitano is!! :yes:

soort veldwachter Zwart maar dan anders :D :D ;)

enne:
die opgerolde broekspijpen is voor mij zwaar kl*te want ik ben maar een klein opdondertje!en me broeken zijn altijd te lang

dit is natuurlijk dikke onzin, ik ben zelf ook niet zo groot, maar als mijn broek iets te lang is, laat ik het inkorten, dat kan bij elke, zichzelf respecterende, kledingwinkel!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2-0 voor rollie ;)

Waarschuw beheerder
Om nog effe terug te komen op de fooi:

* Hoe vaak komt het procentueel gezien voor dat het salaris van een uitsmijter mede gebaseerd wordt op het krijgen van fooien? Wat ik bedoel is, kun je stellen dat dit meestal zo is, dus bijvoorbeeld in 80% van de gevallen, of is het minder?

* Waar zijn jullie als uitsmijter blij mee? Bij wat voor bedrag zien jullie de fooi als teken dat mensen een leuke avond hebben gehad? Ik geef bijvoorbeeld altijd 2 euro..?

* 2 Rollie 50% of Ede DJ Team: Waarom zou je iemand aan de bar geen fooi kunnen geven??? Doe ik ook wel eens...ik snap je punt niet helemaal...
Waarschuw beheerder
je moet gewoon lekker zelf weten of je fooi geeft, ik doe het over het algemeen wel altijd.
Waarschuw beheerder
Ik geef nooit fooi, behalve in de Bubbels o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Bedragen zeggen niets, het is de manier waarop iets gegeven wordt, en bedankt he is zeker belangrijk naar een portier toe.
En de ene keer kan een gast iets meer missen dan de andere keer.
Persoonlijk kijk ik altijd als we zelf op stap zijn hoe een portier je behandeld bij binnenkomst, doen ze arrogant en/of geven ze een grote bek kunnen ze het schudden.

Waarschuw beheerder
2 Double T

mijn meeste broeken zijn ingekort!maarre als ik me kisten aan heb of me nike's da verschilt wat!dusz dan is bij de ene schoen me broek te kort en bij de andre te lang!da betekend dat ik ze dan nog op moet rollen!!dusz heb ik nog steeds 'tzelfde probleem!bij nette broeken ist wa anders daar kenk geen kiste onderaan maar bij een spijkerboek wel!dusz moet ie wel lang blijven anders is ie te kort voor op me andre schoenen!
maarre fooi!zeker doen!die mensen zijn er toch om jou te beschermen!dan kan je als je een beetje respect heb voor hun,ze toch wel fooi geven!maar als ik echt geen geld meer heb!dan de volgende keer maar wat extra's dan kan ik er ook niets aan doen!

Waarschuw beheerder
**MAINFRAME RULEZZ**

Waarschuw beheerder
donateur
Bij club X in Wuustwezel liep zo'n agressieve klootzak met een houten knuppel rond, die kerel was ook nog freefight kampioen.
Klein mannetje met lange staart in zijn nek.
Ik heb daar mensen genadeloos afgeranseld zien worden, niet normaal...
Waarschuw beheerder
Ik ken wel de lekkerste portier van de wereld telt dit ook??

The sarge :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja en die is al een jaar of wat dood, dat was Rudi Deloos. verongelukt bij een motorritje en met 220 km/p/u tegen het asfalt gegaan.
Was de hoofdportier daar en een hele fijne vent, als je tenminste de moeite nam om hem te leren kennen.

R.I.P. Rudi en tot ooit ergens !
Waarschuw beheerder
het salaris van een portier is vaal gebaseerd op fooien krijgen.

dat zei ik dus ook al op bij een andere topic maar daar geloofden ze mij niet :(

Waarschuw beheerder
donateur
is toch echt zo

Waarschuw beheerder
Tja, die gasten bij de energiehal vroeger, en bij parkzicht waren geen lieverdjes. Stonden na mijn weten ook strak van de coke!!
Maar ik heb me wel altijd perfect vermaakt daar!!
Maar das weer een ander verhaal.
Waarschuw beheerder
Energiehal....hmmm....nostalgie.
Daar was ik dus weer, samen met Roberto en zijn jongens. Heb mijn titel dus niet voor niets.

En nog wat, stond er toen wel strak bij ...maar niet van de coke.

Waarschuw beheerder
donateur
nee, strak in het pak :)
Waarschuw beheerder
donateur
????de lekkerste???? The Sarge ????

Hey nu niet alles voor mij verpesten he!!!

Straks wil ze helemaal niet meer mee naar Den Haag en dan is het jouw schuld!

;p

Waarschuw beheerder
Ik heb in de energiehal vaak genoeg uitsmijters bij de ehbo gezien, geloof dat het niet zo lekker met ze ging!!
Dus ja, strak in het pak en strak aan de coke!!
Maar goed er zullen er ook wel bij zijn die het niet doen.....hoop ik!!
en ja idd. nostalgie
Waarschuw beheerder
locomotion in zoetermeer staat echt n beer van kerel! bij de asta vind ik ze altijd heel vervelend. alleen maar zeiken over sportschoenen/kleding terwijl het niet nodig is

Waarschuw beheerder
donateur
Heb in de Energiehal huist nooit het idee gehad dat die gasten aan de shit zaten, vondt ze altijd heel relaxed, tijd voor een praatje hadden ze altijd.
Als we ze jaren later tegenkwamen nog steeds even vriendelijk, heb er nooit geen problemen mee gehad, kan natuurlijk ook niet he zo'n lieverdje als ik.
Waarschuw beheerder
2 The Sarge!

Haha, volgens mij wil jij niet dat ze mee gaat op bezoek bij de gruwelijkste :devil:... of was het nou de lekkerste ? :)

En 2 curly-me

klopt, soms ging het ook niet zo lekker met sommigen...kan je de littekens nog laten zien, maar ja, hoort erbij he.
Waarschuw beheerder
dat ze gebruiken hebie overall op hellbound ok pakken ze pep af van een maat vanmij en zien we hem daarna snuiven vandie pep:vaag: mardaar liepen ze allemaal flink vande pad rond en zeker die 2 negers die er rond liepen vage gasten keken nog vager als ik toen
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013218d001210dc6843db1e1a005ad83e]http://www.foodmaster.nl/images/uitsmijter.jpg[/img]

vind deze wel eng!!
Waarschuw beheerder
waarom stemt niemand op mij ;)

hahaha
Waarschuw beheerder
Hey nu niet alles voor mij verpesten he!!!

Straks wil ze helemaal niet meer mee naar Den Haag en dan is het jouw schuld!

Den haag?? wat ga ik in den haag doen???
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff kijk dan in mijn agenda schat...in oktober.

Heb ik je nog gezegd.

Waarschuw beheerder
Doe eens lief tegen elkaar! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Rebel vindt mij ook de lekkerste....he Rebel :yes: :@ (6)

Waarschuw beheerder
Ik nomineer THE SARGE als meest gruwelijke uitsmijter ever!!!! Oh wee, wie me tegenspreekt!! I will kill you!

zoiets? :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zo klopt het weer Esther!!! :@

Ik zie je snel weer (6)

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
vroegah in deinum,kon je maar een gulden geven anders kreegje me daar toch een tik.
echt fout toen,maar wel iedere keer weer terug gaan want dat waren me toch knalfeesten toen!!! :yes:
Waarschuw beheerder
Hahahaha rebel :respect:

Ik ga nergens naar toe in oktober :[
Waarschuw beheerder
2 rebel:

Er valt niets meer te nomineren :cry:, heb al gewonnen. :bounce:

Dus spreek IK je tegen...wat nu?
Stuur je The Sarge op me af? :D
Waarschuw beheerder
2 rebel.

kill me!!!!
want de stemmen waren al geteld en :respect: gitano :respect: heeft gewonnen!!!!!

sorry voor de rest
Waarschuw beheerder
hmmm volgens mij zijn er een paar mensen levensmoe hier

*ziet rebel naar haar auto lopen om knuppel te halen*
Waarschuw beheerder
ben niet levensmoe, maar ik hou van leven op het randje........

dus laat er maar komen met d'r knuppel

dan zullen we weleens zien wie er hier levensmoe is.............
Waarschuw beheerder
Living on the edge :devil:......that's my girl.:respect:

Knuppel? Heeft ze hier ook al hulpmiddelen voor nodig? :bloos: :D

Maar ehhh, hoe denk je dit aan te kunnen?

De gruwelijkste en de lekkerste samen...OK, kom maar op ...

Waarschuw beheerder
Waanideeën zijn best goed te verhelpen tegenwoordig. :yes:

Jij hebt niet gewonnen, ok? Beter neem je je verlies en ga je in een hoekje zitten kniezen. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
:x 8)
Waarschuw beheerder
Ik sluit mij helemaal aan bij Rebel, niet omdat ze knapper is dan jullie maar gewoon omdat wij altijd gelijk hebben O:)
Waarschuw beheerder
2 rebel:

want de stemmen waren al geteld en :respect:gitano:respect: heeft gewonnen!!!!!

Aangezien jij dit topic niet geopend hebt heb je geen recht van spreken :nee:, gelukkig niet zeg...pff
Je bent een beetje laat en loopt dus een beetje achter de feiten aan. Wat overigens normaal is voor mensen uit...ach...laat maar zitten..:)

En
Ik nomineer THE SARGE als meest gruwelijke uitsmijter ever!!!!

En hij laat hier door jullie zijn mond snoeren???

I rest my case.

Waarschuw beheerder
En hij laat hier door jullie zijn mond snoeren???

I hate to break it to you...

Van aannames gaat de wereld ten onder.

En diezelfde leus geldt ook voor die zogenaamde overwinning. :)
Waarschuw beheerder
The Sarge is een leuke aardige uitsmijter, maar zeker niet de gruwelijkste :no:
Ken zo 3 collegas opnoemen die gruwelijker zijn :yes:
Waarschuw beheerder
Gitano met mij is het prima met jou ook ??

Waarschuw beheerder
donateur
2 Gitano:
ken jij ouwehoeren ? dacht jij je vrienden zelf uitkoos ?
Waarschuw beheerder
2 gitano

laat de rest maar lullen wij weten wel beter toch!!!

wij vormen een overslaanbaar team!!!

:respect: voor ons!!

Waarschuw beheerder
Beter laat ik jullie in die waan. (y)

Echte winnaars hoeven zich nl niet te bewijzen. :)
Waarschuw beheerder
Nee, idd, maar die hebben ook geen promotie, met dreigementen, nodig van 2 dames...whehe :p

Ga jij nou maar met je knuppeltje spelen, bereik je misschien ook nog het hoogste punt.....:D

thanx Lautjes, cker weten !!
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx dames voor de inzet voor mij....whehehe...

Tja wedden dat ik meer dames voor me win Louis!!!

Kom maar, kom maar....

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik je uit de droom halen jongen, dacht het niet!
Waarschuw beheerder
2 harde kern:

Soms is het wel eens goed buiten de enige stad rond te kijken....:D
Nee, heftige discussie gehad o.a met hem, maar wel met respect en dat mag ook gewaardeerd worden. Toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 The sarge:

Ja hoor, de pleisters zijn van je mond...haha

OK dan.....een nieuwe strijd....durf hem wel aan.
Heb een archief van 26 jaar..:p

Waarschuw beheerder
donateur
voor een " neusje " valt hij wel mee ja !
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik je uit de droom halen jongen, dacht het niet!

Gelukkig weet ik wel beter.

OK dan.....een nieuwe strijd....durf hem wel aan.
Heb een archief van 26 jaar..

Nee zo'n groot archief heb ik ook nog niet maar ja de leeftijd van je archief zegt genoeg! ;p

Waarschuw beheerder
[img]http://www.smiliegenerator.de/s25/smilies-29271.png[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://www.smiliegenerator.de/s25/smilies-29272.png[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://www.smiliegenerator.de/s25/smilies-29273.png[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://www.smiliegenerator.de/s25/smilies-29275.png[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://www.smiliegenerator.de/s25/smilies-29276.png[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://www.smiliegenerator.de/s25/smilies-29277.png[/img]

Waarschuw beheerder
Genoeg gedold... Ieder het zijne. :)

The Sarge (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Rebel :lief:
Waarschuw beheerder
Hahahahaha rebel wat ben je ook een heerlijk ding, maar dat wist je natuurlijk ook :lief:

en the sarge is gruwelijk lekker!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
harde kern vind je ook :lief: hoor

:P met mij valt altijd wel normaal te praten ;)

maar hier valt meestal weinig normaal te praten ;)

gitano ;) :bier:
Waarschuw beheerder
Nou heb ik toch altijd geleerd dat wanneer er veel reclame nodig is, het produkt wellicht niet zo goed is.:p
Een goed product verkoopt zichzelf en heeft dat niet nodig. hmmmm ?

Waarschuw beheerder
mooi gesproken Gitano ..

maar misschien kunnen jullie een trio worden ?

sowieso is Penny de mooiste ..
jij naar wat ik lees de gruwlijkste

en als The Sarge daar op de 2e plaats bijkomt?

mooi trio dan toch >
Waarschuw beheerder
Hoe kaaler hoe beter...... lekkere rotkop?? dat maakt een uitsmijter nou een echte uitsmijter!!!
Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Waarschuw beheerder
2 de bewaarder: thanks word er wel een beetje verlegen van.

en dat trio is mischien nie eens zo'n gek idee
Waarschuw beheerder
donateur
Euh Trio? Ik pas bij deze...
Waarschuw beheerder
jij mag toch niet meedoen

jij bent niet gruwelijk genoeg...........
haha!!!!

dan maar een duo toch gitano?
Waarschuw beheerder
donateur
Niks tegen jou hoor Sarge maar onderstaande 2 collega's vindt ik toch nog wat gruwelijker als jou! :D

[img cacheid=0006c7e600121a601c87c49b1a005b6605]https://photo.partyflock.nl/images/8829/main/65969.jpg[/img]

Maar ze zijn ook heel lief hoor! :)
Waarschuw beheerder
Laats bij Manifique.... met de zomerfeesten.
Wat een eikels!! :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die gozers op die foto heb ik geloof ik een keer met 2 matties in elkaar gehoekt stelde niet veel voor.Eentje probeerde nog op te staan kwam niet ver totdat ik een barkruk voor ze bek sloeg
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb je denk ik andere voor je.

En voor goudlokje... Dit zijn echt 2 toppers op het gebied van security en als persoon dus je zal wel iets hebben gedaan wat niet hoort!
Waarschuw beheerder
2 lautjes:

Met jou altijd.

Kon me dat al niet voorstellen....met The Sarge?

Brrrr :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Emmely, wel een beetje :lief: doen he jij :@

Gitano, maak je geen zorgen 8)
Mijn vriendin is erg slecht in delen en ik hou het bij de dames ;)
Waarschuw beheerder
Emmelding: nou belachelijke lui. Ging alleen even bellen buiten, zegt die ene: je gaat niet de hele tijd heen en weer lopen hoor.
Later stond mijn vriendin bij deur, dus ik ging erheen vragen of ze binnenkwam... trekt die eikel me zo aan mijn arm weg. Niet alleen mij, iedereen hoorde ik zo erover.
En we mochten niet eens op hun stoeletjes zitten...
En ik iets verkeerd gedaan:$ Echt niet, zie je toch zo: lief en onschuldig :D
Waarschuw beheerder
Stan is mijn vriendje :P :lief: :D :P

Waarschuw beheerder
donateur
Niks tegen jou hoor Sarge maar onderstaande 2 collega's vindt ik toch nog wat gruwelijker als jou!
==================================================­====
En zien er veel beter uit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Emmely, wel een beetje :lief: doen he jij

Ik doe toch altijd lief tegen je! :D

to goudlokje, je ziet er lief en onschuldig uit maar die zijn vaak stiekem het ergste! ;)

Stan is mijn vriendje

En de mijne! :D
Waarschuw beheerder
maar soms ken ie me wel schieten :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hij niet alleen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:D

Waarschuw beheerder
donateur
O:)
Waarschuw beheerder
donateur
maar soms ken ie me wel schieten

Kan ik me inderdaad ook wel wat bij voorstellen! Mhuahahahahah :devil: ;)
Waarschuw beheerder
ik ben altijd lief o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou bij ons in de zino zijn het etterbakken maar tegelijk ook wel lief eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Stan is mijn vriendje

Ja, want julie kennen hem natuurlijk al jaren

*proest*

beiden heren zijn erg leuk Pascal en Stanley, maar mijn mannetje blijft toch de lekkerste :p

en dat trio is mischien nie eens zo'n gek idee

en daarna.........
jij mag toch niet meedoen

jij bent niet gruwelijk genoeg...........
haha!!!!

hahahaha zegt ze nadat ze is afgewezen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tanky aka Miss Praying Mantis toevallig ken ik hem al jaren ja :yes: en zijn broer ook :yes:
Waarschuw beheerder
Goh grappig ik ook :D

mijn beste vriendin heeft een paar jaar een relatie met zijn broertje gehad, dus die ken je ook??? :D
Waarschuw beheerder
Ik ken Nut helaas ook ja :( :P Hij is altijd heel leuk met vrouwen :P In Londen met Ajax waar ik bij stond aan me meisie vragen: Mocht het ooit is uitgaan denk je dan aan mij :D
En Stan ken ik al vanaf dat ie bij Monico werkte en dat is al een aantal jaar terug
Waarschuw beheerder
en zei ze ja :D :D :D :D

ik heb geen idee wie jij bent want de meeste vaste klanten ken ik van de Monico :D

mijn ex werkte daar nl .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee dat zei ze niet :P

Wie is je ex dan?
Waarschuw beheerder
zullen we maar verder pbén??
Waarschuw beheerder
jeroen van de fun is nieuw maar ook erg lekker.
Waarschuw beheerder
2 Lautjes:

ja zeg, kaap je reactie 666 voor me weg.
:respect: voor jou.......krijg er weke knieen van...Pfff :):)
Waarschuw beheerder
2 gitano,

sorry was net ff iets eerder en kan het helaas niet terug draaien

Waarschuw beheerder
mensen mensen mensen, hebben jullie af en toe ook niet dat als je op een feesie binnenloopt, er zo'n enorme uitsmijter voor de deur staat.
bv die van de ministry of dance in rotterdam.

nou was ik benieuwd welke lokatie of uitsmijter dit forum wedstrijdje gaat winnen

Deze is meer voor de oude garde onder ons.
Wat dachten jullie van onze ouwe PARKZICHT uitsmijters ..
Helaas is de tent al jaren niet meer.
Maar denk dat velen wel weten over wie ik het heb ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de uitsmijters van het burgerweeshuis in deventer. echt niet te vertrouwen! allemaal kickboxers
heb meerdere keren gezien dat ze mensen hardhandig eruit smeten en ook nog een paar klappen gaven!
laatste aanpassing
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
De uitsmijters vroeger in Club X (Wuuswezel)

O wee als je geen fooi gaf bij de deur :D
Waarschuw beheerder
Die uitsmijter van "LaXala" (oude A20,Ministry of dance) Die joegoslaaf. Die sloeg echt alles (ook letterlijk). Heb mensen echt die trap af zien vliegen hehe...

Waarschuw beheerder
ik ben de gekste uitsmijter

Waarschuw beheerder
donateur
De uitsmijters vroeger in Club X (Wuuswezel)

O wee als je geen fooi gaf bij de deur
==================================================­===
Ach da's ook opgeblazen, viel wel mee hoor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij de Locomotion heb je zo'n kale staan, wat een reus is dat. Ik heb zelfs gehoord dat ie, als hij trek heeft, mensen van de wc vandaan plukt en ze daarna in het geheime kamertje opeet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach da's ook opgeblazen, viel wel mee hoor.

Zeg ook niet dat het ALTIJD zo was, maar ik heb genoeg mensen de tent uit zien vliegen, of een deur keihard in hun rug hebben zien krijgen omdat ze geen kleingeld voor meneer de uitsmijter meer hadden :D

Daarom zorgden we altijd dat we nog wat overhielden. Just in case :p

Waarschuw beheerder
In de Haagse ASTA staat zo'n kleine Turkse uitsmijter. Die vent wordt dus helemaal niet gehinderd door enige mensenkennis - wat een sufferd is dat. Die gooit mensen eruit zonder te vragen wat er precies aan de hand is. Da's nou precies wat een uitsmijter nou niet moet doen. Zal wel genetisch bepaald zijn....
Waarschuw beheerder
discotheek in uitgeest, bob's party saloon. zijn ook niet voor de poes. kunnen erg vuil zijn je krijgt er niet een cadeau als je aan het matten ben maar vijf.! er zijn er al een paar nokkie gegaan vandaar nu altijd politie voor de deur.:s:-s
Waarschuw beheerder
donateur
die ene vent van de carte: neger van 2 bij 2 met z'n halfkale kop (met vlecht!!) en vaak heeft hij ook nog een lange leren jas aan, daarom noemen mijn maten en ik 'm ook blade...
Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet wie der nu bij Bobs staan toen stond Willem der altijd was niet echt makkelijk
Samen met bob schreiber en Irma verhoef
Maar ja ze hebben gelijk als je binnen aan het vechten bent
Waarschuw beheerder
Hemkade en Matrixx hebben de aardigste oprechtste en eerlijkste uitsmijters!

Rodenburg in Beesd, als je daar 1 stap binnen zet word je er al weer uitgekeken door die afgekeurde freefighters! Die hebben nodig een opfris cursus of heropvoeding nodig!
Waarschuw beheerder
nou dan zou ik al niet eens naar binnen gaan

Waarschuw beheerder
De uitsmijters bij cafe royal zijn echt gruwelijk niet te vreten!
Waarschuw beheerder
donateur
Die uitsmijter van "LaXala" (oude A20,Ministry of dance) Die joegoslaaf. Die sloeg echt alles (ook letterlijk). Heb mensen echt die trap af zien vliegen hehe...

Whahaha ja joh hahaha, je zag soms echt mensen gewoon heel die trap afvliegen als ze de pech hadden dat er niemand halverwege stond om hun val te breken hahaha
Waarschuw beheerder
De grootste en gekste uitsmijter die ik ooit gekend heb is die dikke die vroeger aan de deur stond bij club X in wuustwezel :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
De grootste en gekste uitsmijter die ik ooit gekend heb is die dikke die vroeger aan de deur stond bij club X in wuustwezel

dat was mijn collega " Jean " , een beer van een vent, die ooit een rijkswachter te paard met paard en al onderstenboven liep bij een wedstrijd van KV Mechelen. Door de week was hij supoost in een museum, lekker heel de week op een stoeltje zitten en bezoekers in de gaten houden.
Waarschuw beheerder
Jaja bo ik weet het;)
Ennuh jij was ook geen lieverdtjuh in X hoor!
Zal me klap op me kaak van je niet snel vergetuh :bier:
Waarschuw beheerder
De grootste en gekste uitsmijter die ik ooit gekend heb is die dikke die vroeger aan de deur stond bij club X in wuustwezel

Zowiezo in Belgie vaak echt enge uitsmijters
Waarschuw beheerder
(f) voor Semmie!!

Belgie is inderdaad best wel erg op Bo na dan;)
Daar had je ook vroeger zo'n freefighter en die was wel relax altijd!

En niet te vergeten die marrokaan die in club X werkte!!Die was eigenlijk veel erger dan die bolle!
Die sloeg gewoon af en toe de barmeisjes als hij z'n zin niet kreeg!
Bo heeft er ook nog ruzie mee gehad nadat er een incident is geweest met 1 van de bardames!
Ja Bo dat is Raitjuh nog niet vergeten :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook wel es op me muil getimmerd, door een uitsmijter van X:/
Waarschuw beheerder
Helaas ben ik niet zoveel heel vaak in club geweest. Dus ik kan niet meepraten met al jullie ouwe mannen verhalen ;-p. maar de uitsmijter staan me nog wel bij.
Waarschuw beheerder
Ouwe mannen verhalen:S
En bedankt he!
Zal je nog eens een bloemetje geven;) snik snik

Waarschuw beheerder
donateur
X :respect:
Waarschuw beheerder
idd :respect: voor club EN de ouwe mannen

Waarschuw beheerder
donateur
Ach..
Waarschuw beheerder
Maar mannen worden knapper naarmate ze ouder worden! Dus niks mis met oude mannen hoor!
Waarschuw beheerder
:o

Ok :bloos:
Voel me ineens heel erg oud :9

Waarschuw beheerder
donateur
Komt meneer spuit 11 weer aan hoor:)
Waarschuw beheerder
Ok, I think i'll keep my big mouth shut now
Waarschuw beheerder
die ene vent van de carte: neger van 2 bij 2 met z'n halfkale kop (met vlecht!!) en vaak heeft hij ook nog een lange leren jas aan, daarom noemen mijn maten en ik 'm ook blade...

is dus wel een relaxte gast he!!
Waarschuw beheerder
dat zal wel maar ik kom hem liever niet tegen

Waarschuw beheerder
donateur

hij valt reuze mee alleen je moet hem kennen!!!! :p