Partyflock

Forumonderwerp · 659726

Waarschuw beheerder
Wat ik hier vaak lees is dat de nieuwe generatie geen "echte" gabbers zijn. Waarom dan niet? Als jij naar Gabber luistert en je daar helemaal voor geeft ben je voor mij een echte Gabber. Die trieste gasten die zogenaamd echte gabbers zijn omdat ze vanaf begin jaren 90 naar feesten gaan en zich ergeren aan de nieuwe generatie kunnen van mij part thuis blijven!! Ik heb t nog steeds aar mn zin op een lekker hakkuh feessie.

Luistert je buurman hardrock is t een hardrocker, luistert je maatje soul is t een soulpikkie, dus waarom ben je dan geen Gabber als je Gabber luistert, dat is eigenlijk de basis waar t om draait.

Dus kom maar met jou mening...

Artiest Warlok
Waarschuw beheerder
waarom wil iedereen elkaar toch steeds in een hokje plaatsen?? WTF maakt het in godsnaam uit??
Waarschuw beheerder
donateur
HET GABBERGEVOEL IS:

- Onderlinge saamhorigheid/eenheid met je 'mede-gabbers'.
- Elkaar respecteren, jezelf relaxed en sociaal opstellen (weet je nog dat gabbers ook wel de hippie's van de jaren '90 werden genoemd?).
- 'Buitenstaanders' eveneens respecteren, ook al hebben die een andere (muziek)smaak. Je zult merken dat mensen ook respect voor jou zullen tonen, zolang jij hun ook maar respecteert.
- Sweekends met z'n allen lekker alle wekelijkse sleur van je afschudden en het dak eraf feesten.
- Je medegappies helpen als ze fout gaan.
- Er geen punt van maken van welke afkomst/ras/stad/provincie/voetbalclub je mede-gabbers zijn, een gabber is een gabber!
- Passie hebben voor hardcore, maar daarnaast is het geen schande als je ook voor andere stijlen openstaat.
- Degenen die mensen met een bredere smaak meteen voor clubkut uitschelden, zijn zelf zeer beperkt in hun denken, dom, kansloos en weten zelf niet waar ze over lullen!!!
- Een echte gabber is geen nazi!

Amen! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Hokjes mensen plaatsen juist iedereen in hokjes..
Omdat ze zelf zo zijn gaan ze eht bij andere ook doen..

Waarschuw beheerder
sja, kuddedieren he...maar dan is het nog wel onzinnig :yes:

Waarschuw beheerder
mensen die als gabber gezien willen worden mogen ze de scene uitschoppen en een feestverbod geven..

als je van die muziek houd dan maakt het je niet uit hoe je gezien word... als je maar lekker je ding kan doen

een peetje op pf druk gaan zitten maken waarom je niet als gabbergezien word vind ik nog net een graatje triester als op je 19e nog elke dag naar sesamstraat kijken (en kom nu niet zeggen dat meneer Aart je buurman is:P)

Waarschuw beheerder
donateur
als je van die muziek houd dan maakt het je niet uit hoe je gezien word... als je maar lekker je ding kan doen

Helemaal mee eens :yes:

Nix meer aan toe te voegen:D
Waarschuw beheerder
gewoon hakkuh en niet zo zeiken/letten op elkaar:D
Waarschuw beheerder
of je nou rood of geel bent :p :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat de zgn gabbers van tegenwoordig meer bezig zijn met anderen (clubkutten, allochtonen, en trancenichten bv.) als gewoon met elkaar zoals gabbers (de naam zegt het al) dat vroeger deden.
Door de Energiehal lopen, een wildvreemde gabber een hand geven, effe samen hakken met je hand op je kop en dan weer door!

Gabber R.I.P.

Waarschuw beheerder
ik wil niet veel zeggen maar dat wij geen gabbers zouden zijn is bullshit hoewel je nu wel steeds meer clubkutten op feesten ziet omdat hardcore weer steeds populairder word en die het dan helemaal niet naar hun zin hebben omdat ze de muziek niet leuk vinden. maar we hebben het nu niet over clubkutten.

EEN GABBER IS EEN GABBER ALS HIJ HET IN HART EN NIEREN IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo simpel is dat

Waarschuw beheerder
o ja, en nazi heb nix met gabber te maken buitenlanders zijn oke zolang ze maar niet alleen hier naartoe komen om van ons belastinggeld te even maar ja dat geld ook voor nederlanders dusss...

Waarschuw beheerder
en al die zogenaamde gabbers die alleen maar over anderen zeiken LET OOK EEN OP JEZELF
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon hakke ja, en niet zeiken

maar waar ik altijd zo schijt ziek van word is dat als je ergens op een feest loopt en dr word iemand zomaar op zn bek gehoekt opeens....en dan hoor je later de reden: ja die jongen had een neophyteshirt aan. toen vroeg ik me af wat maakt dat nou weer uit?:S nou neophyte heeft iets te maken met ajax en ajax zijn joden en daar hebben gasten uit rotterdam een hekel aan....
daar ken je toch zo woest om worden:@ als je joden wil trappen ga je maar lekker naar ajax feyenoord rot toch lekker op!

Waarschuw beheerder
donateur
neophyte heeft iets te maken met ajax

Nee, jij begrijpt 't, pannenkoek...
Waarschuw beheerder
Springt de ene buffel in het water, springen de andere er achteraan! Het gabbergevoel!
Waarschuw beheerder
word iemand zomaar op zn bek gehoekt opeens....en dan hoor je later de reden: ja die jongen had een neophyteshirt aan. toen vroeg ik me af wat maakt dat nou weer uit? nou neophyte heeft iets te maken met ajax en ajax zijn joden en daar hebben gasten uit rotterdam een hekel aan....

???????????????????????????????????

netzoals carloz al zei,..Pannekoek :jaja:
Waarschuw beheerder
wat mij opvalt is dat de "gabbers" van nu meestal nerdjes zijn die lonsdale kleren aantrekken om er ruig uit te zien en het helemaal niet zijn.
Waarschuw beheerder
Wat zullen het dan wel zijn! Knikkers?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lenny Vicci 7 mei 2004 18:46
wat mij opvalt is dat de "gabbers" van nu meestal nerdjes zijn die lonsdale kleren aantrekken om er ruig uit te zien en het helemaal niet zijn.

Goedzo (Y) jij snapt het :S:S:S:S

NOT!!

--------------------
Sorry maar moet echt lachen om sommige reacties hier:D
En zichzelf dan ook nog eens gabber noemen 8)

Mensen die zo hard roepen:
IK BEN EEN GABBER
Zijn het juist NIET!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja waarom werd ie dan op zn bek gehoekt? het was omdat ie een neophyteshirt aan had. dus wat zit daar dan achter.

zon gozer daar vertelde me dat verhaal, nou en k heb niet zon heel veel verstand van voetbal dus het zal wel.
maar het is dus gelul. maar waarom word een gozer dan met een neophyte shirt aan op een feest egt meteen voor zn bek gehoekt????

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil niet veel zeggen maar dat wij geen gabbers zouden zijn is bullshit hoewel je nu wel steeds meer clubkutten op feesten ziet omdat hardcore weer steeds populairder word en die het dan helemaal niet naar hun zin hebben omdat ze de muziek niet leuk vinden. maar we hebben het nu niet over clubkutten.

EEN GABBER IS EEN GABBER ALS HIJ HET IN HART EN NIEREN IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo simpel is dat
==================================================­==========================

FOUT!!!
Respect begin daar maar eens eerst mee, open staan voor andere.
Waarschuw beheerder
Hardcore is voor meelopers !!!
Waarschuw beheerder
:gaap:

Ik heb geen zin en tijd om hierop in te gaan.... :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
FOUT!!!
Respect begin daar maar eens eerst mee, open staan voor andere.

:respect:

jij snapt hem, de sfeer op een feest is ook zeker(vind ik persoonlijk dan) het belangrijkste op een feest en om een goeie sfeer te krijgen begint het bij jezelf met respect voor anderen!!

Waarschuw beheerder
Gabber.. Is een naam die de Hardcore aanhang ooit gekregen heeft.. Die hebben ze zich zelf niet aangnomen.. Dat is nou het vervelende.. Typisch achtelijk gedrag van mensen die alles in hokjes willen stoppen, omdat ze anders niet meer weten over wie of wat ze praten. Als het beestje maar een naampje heeft. Als je in Gothic loopt ben je een heks.. Als je met een meisje staat te zoenen, ben je een pot.. (en dat terwijl je een vriend hebt) Heb je zin om op Nikes te lopen en in een Aussie broek.. Ben je een jaren 90 gabber.. Zolang iedereen zo blijft denken.. Tja.. blijft de discussie voort en voort voeren.. Maarja.. we zijn nou eenmaal geboren met een naam, omdat die functie wel makkelijk is.. Weten we tegen wie en wat waarover we het moeten hebben, dan begrijpen we elkaar met andere woorden.. Dus hokjes zullen er ook altijd blijven.

Het enige waar ik mee aan irriteer is dat de namen meestal worden verpest door de verkeerde mensen die er werkelijk niets van begrijpen, maar er gewoon bij willen horen, omdat ze geen hokje hebben en daarmee een loser zijn in hun ogen. Sommige mensen die Lonsdale dragen die weten niet eens waar het voor staat.. Het gaat ze alleen maar om de sommige kleding stukken waar een Rood-Wit-Blauw streepje op staat. Lonsdale is een kleding merk wat ontworpen is voor de Boks-sport.. Dus iedereen die in Lonsdale loopt is een Bokser? :P Iemand begint met iets.. en de andere volgt, simpelweg omdat ze denken dat het zo hoort..

Waarom accepteren sommige mensen niet hoe andere zijn?

Jij bent zoals jij bent, maar dat is een ander ook..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je bent een gabber als mensen die je kennen vinden dat je een gabber bent. En wat die mensen dan onder gabber verstaan, boeie (tenzij je graag een gabber wilt zijn)

Heb net ff wat mensen opgebelt om me bovenstaande theorie te testen, en ja het klopt.
Ze vinden dat ik een gabber ben, en dat is puur om mijn houding, over hoe ik ben enzo. En hoe je eruit ziet boeit eigenlijk niet. Ze vinden niet dat je kaal hoeft te zijn enzo maar wel weer dat je toch wel een tijdje rond moet hebben gelopen in de hardcore scene, dus niet dat je net iets van 4 jaartjes rondloopt maar iets van 10 jaar. En dat je dan op vroegere feesten ben geweest maakt niet echt veel uit. Het belangrijkste is toch wel je houding en hoe je bent.

Persoonlijk maakt het me geen bal uit of ik, of een ander een gabber is, ik vind hardcore vet en of ik nou een gabber ben of niet, hardcore blijf ik toch vet vinden. Maar vind het toch wel chill dat mensen me een gabber vinden, vat het wel op als iets positiefs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En jij bent al 10 jaar een buffel? Knap van je! Knallend bij je moeder op de bank naar "weddendat"
te kijken.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat er wel wat in zit dat de nieuwe generatie geen 'echte' gabbers zijn....nie dat k een gabber ben ma k ken ze wel....en de nieuwe generatie zegt vaak dat ze gabber zijn ma wille t graag zijn om drbij te hore....T komt nu weer 'in' weet juh... Ze drage lonsdale en roepe kankerzwarte omdat ze denken dat je dan gabber bent!

(K)

Waarschuw beheerder
Wat een lulkoek dat je al zoveel jaar naar feesten moet gaan om gabber te zijn PFFF echt zo'n uitspraak voor iemand die denkt lang naar feesten te gaan en zich beter voelt daardoor. Nou ik ga ook al aardig een tijdje, maar voel me er echt niet beter door ofzo zeg
:S

lekker janken dan................
Life is like a dance and nothing else!
Waarschuw beheerder
donateur
woh.. ik hou van hardcore, oldschool, hardstyle, techno, latin, 70's, skihut, 60's en musical.... jesuss!! wat ben ik dan???

waarom moeten mensen altijd alles in hokjes lopen stoppen??:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou van hardcore, en dat doe ik 100% dag in, dag uit, ik ga naar feesten en voel me gewoon lekker op de muziek.
Natuurlijk luister ik ook naar andere muziek, maar hardcore betekent iets voor mij.

En toch noem ik mezelf geen gabber en heb ik geen lonsdale, perry, bulldog enz enz in de kast hangen, heb ik geen MoH tattoo en staat er geen wolf op de achterkant van mn auto...

Het gaat erom wie ik ben en niet wat ik ben. Mensen die roepen gabber te zijn lach ik stilletjes uit, zijn gewoon een stelletje meelopers. :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben geen gabber maar een hardcore liefhebber