Partyflock

Forumonderwerp · 659726

Waarschuw beheerder
Wat ik hier vaak lees is dat de nieuwe generatie geen "echte" gabbers zijn. Waarom dan niet? Als jij naar Gabber luistert en je daar helemaal voor geeft ben je voor mij een echte Gabber. Die trieste gasten die zogenaamd echte gabbers zijn omdat ze vanaf begin jaren 90 naar feesten gaan en zich ergeren aan de nieuwe generatie kunnen van mij part thuis blijven!! Ik heb t nog steeds aar mn zin op een lekker hakkuh feessie.

Luistert je buurman hardrock is t een hardrocker, luistert je maatje soul is t een soulpikkie, dus waarom ben je dan geen Gabber als je Gabber luistert, dat is eigenlijk de basis waar t om draait.

Dus kom maar met jou mening...
Waarschuw beheerder
Compleet eens met Thom-ass.
En iedereen die er anders over denkt: you suck :P
Waarschuw beheerder
donateur
was ik maar een paar jaar eerder geboren... :cry:

Maar vermaak me nu ook wel hoor :) :yes:
Waarschuw beheerder
Ik snap dat gedweep ook niet van die 'goeie ouwe tijd'. Zo goed was ie echt niet alijd, zoals ik hier al las.
Ik heb nu soms zelfs meer het idee dat je weer als jezelf mag gaan.

Waarschuw beheerder
omdat de "nieuwe" generatie het alleen leuk vindt omdat ze dan stoer, natie en lonsdale en al die zooi kunnen zijn/dragen :)
Of ben ik bevooroordeeld?

Waarschuw beheerder
omdat de "nieuwe" generatie het alleen leuk vindt omdat ze dan stoer, natie en lonsdale en al die zooi kunnen zijn/dragen
Of ben ik bevooroordeeld?

De meeste zijn wel zo ja maar niet allemaal hé
Maar de meeste doen het wel omdat dat hun een stoere houding geeft;)

en het is Nazi
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom kunnen de nieuwe generatie geen "echte" gabbers zijn?

Daarom...

Omdat ik dat zeg :[ :9

Waarschuw beheerder
donateur
Als 1e wil ik Phantasia, klein beesje en Carloz complimenteren met hun replys. Jullie snappen het (Y)

Ik heb de opkomst van Gabber en de hele cultuur erom heen vanaf dag 1 meegemaakt. Ook ik ben een Gabber in hart en nieren. Niet omdat ik nog naar HC feesten ga maar omdat het gabbergevoel dat in de begin jaren 90 bezit van mij nam er nog steeds inzit.

Een kale kop heb ik niet meer, mijn Aussies liggen helemaal afgeragt door het feesten al jaren op zolder maar het gevoel dat gaat niet weg. Vorige week ben ik nog op een HC feest geweest en als ik naar de sfeer kijk dan vind ik persoonlijk dat er op de Hardstyle-feesten meer een zogenaamd gabbersfeertje hangt dan op de HC feesten.

Geef het beestje maar een naam maar een echte Gabber kun je nu niet meer worden. Dat was je al als je vroeger naar de gabberfeesten ging en open minded bent en blijft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
inderdaad ik ga al fanatiek naar hardcore feesten vanaf het begin,nu nog steeds maar ik ben geen gabber,gabber bestaat niet meer.

hardcore is vetter dan ooit,ook veel volwassener geworden,dan ga je toch niet meer in een aussie lopen of lonsdale.

Hardcore leeft!
Gabber is dood!

deze topic is te saai voor woorden sluiten dat ding!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaan we nog dreigen ook keeltie, t agressieve mannetje kan weer s niks hebben....
Waarschuw beheerder
donateur
echte gabbers helpen mekaar en zijn dr voor mekaar als ut nodig is:yes: tegenwoordig is ut ieder voor zich op een feest en als iemand in mekaar gehenst word tjhaaa red je dr maar meej:s nouh heb ik ut van vroeger nie allemaal meegemaakt maar vrienden wel en toen stonde we nog voor mekaar klaar op een feest!!!gabbers zijn je maatjes!!! tegewoordig nie meer duzz:(
Waarschuw beheerder
Maar dat soort dingen hebben toch niets mer 'gabber' zijn te maken?
Dat heet toch gewoon sociaal zijn?????
Ook de 'gabbergeneratie' zoals dat hier genoemd wordt hebben voorouders. Het is niet zo dat dat het heilige der heilige en ultime is.
Natuurlijk is het nu anders... Maar dat heeft meer met ons, en het feit dat we ouder (volwassener in sommige gevallen) zijn geworden, te maken.

Enneuh.... @rjen : DWANGBUIS?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gabber heeft nooit geleefd,dus kan ook niet dood zijn ;)

Waarschuw beheerder
donateur
damn wat lijk jij mij toch een kutwijf:(

Waarschuw beheerder
Het ligt zowiezo maar aan je definitie van gabber. Een hoop "hardcoreliefhebbers" van tegenwoordig willen niet eens gabber genoemd worden.

Gabber stond niet alleen voor muziek, maar ook voor een subcultuur met daaraan gerelateerde kledingstijl, uitingsstijl etcetera. Wanneer dan alleen de muziekkeuze overeenkomt, kun je denk ik niet meteen van een gabber spreken.

Ik denk dat de meeste mensen van "vroegah" zo kakken op een deel van de nieuwe generatie omdat ze zo nodig een hilterjugendmanifestatie van een feest moeten maken, en de "oude gabbers" willen duidelijk maken dat het daar niet om draait.

dit is precies hoe de gabbers van vroegah, die ik ken, het ook bedoelen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
damn wat lijk jij mij toch een kutwijf

:jaja: :x

Waarschuw beheerder
donateur
was is de definitie van een echte gabber?
Al dat gelul over die "goede oude tijd" ...let it go, it's over!!
==================================================­==========
Oa met zijn allen gaan op een feest, een onbekende drinken aanbieden als het niet goed met hem/haar ging, met Jan en alleman lullen, met een wildvreemde op de EHBO zitten als t fout ging, enz enz.
Dat zie je helaas niet meer, men is veel te egoistisch geworden vandaag de dag.

Waarschuw beheerder
donateur
the real jojo hoe durf je zulke dingen te zeggen:o

Waarschuw beheerder
donateur
Ja goed he, de waarheid is hard ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het een schande, ze moeten je voor je leven lang opsluiten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
een onbekende drinken aanbieden als het niet goed met hem/haar ging, met Jan en alleman lullen, met een wildvreemde op de EHBO zitten als t fout ging, enz enz.

dat bedoel ik ook!!!!
tis nie al1 dat maar wel een onderdeel van 'echt' gabber. zo zie ik dat dan;) sociaal tege mekaar zijn!! vind dat nu maar eens terug:s

Waarschuw beheerder
donateur
Op oude school feestjes ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RACISME??!!

DE MEESTE HEBBEN ALTIJD WEL WAT TE ZEIKEN OVER L0NSD@LE OF WAT
DAN OOK MET GABBERS TE MAKEN HEEFT.
JE KRIJGT AAN JE KOP DAT JE RACIST BENT...NOU, VOORDAT JE GAAT
OORDELEN, LEES DAN EERST DIT STUKJE TEKST MAAR FFIES EN DENK
DAAR MAAR GOED OVERNA ZOUK ZEGGUH!!!!!
Nee, wij gabbers worden door jullie (buitenlanders) discrimineerd!!
Jullie komen hier wonen, jullie willen
jullie eigen scholen hebben, jullie willen moskeeen enz enz
enz.
Jullie moeten maar alles zo hebben, zoals jullie willen.
Als ik hier met de Nederlandse vlag loop ben ik in jullie ogen
discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land
loop!!!
Jullie hebben het al zo ver gekregen, door dat aanstellen van
jullie, dat we zelfs met het merk Lonsd@le (boksmerk) met een
rood wit blauwe kraag niet meer op een party binnenkomen
terwijl dit gvd ons land is!!! En uiteindelijk durven jullie
nog rechtuit te zeggen dat WIJ respect voor jullie moeten
hebben..........???
haha FORGET IT!! niet op deze manier.
Effe voor alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND,
EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN
VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE
KLEUR!
Als je hier komt wonen, moeten jullie onze cultuur ook
respecteren.
Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de
aanhang word alleen maar groter...!
Als jullie normaal tegen ons hadden gedaan hadden wij ook
normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd
gediscrimineerd worden op straat door jullie en het zal ook
fucking moeilijk worden om dat weer allemaal recht te zetten
dat wij jullie nog gaan respecteren... maar dat komt denk ik
NEVER NOOIT MEER!!!
Jullie vragen je nooit eens af waarom wij zo zijn
geworden...???
Trouwens waar slaat dat op wij mogen niet met onze EIGEN
NEDERLANDSE VLAG LOPEN nee dan ben je een discriminerend
persoon voor buitenlanders HALLO IK ZIT WEL FF IN ME EIGEN
LAND HIERO!!!! als buitenlanders met hun vlaggetje lopen enzo
in hun EIGEN land whahaha is dat ook discriminerend ofzo?
En nog iets als :
Lonsd@le WAT JE NOG NIEJ EENS NORMAAL MAG TYPEN!!!
Fred Perry
Ben Sherman
Pitbull
Hooligan
in hun ogen racistisch is wat moet FUBU, en die bond kragen dan wel niet zijn voor
ons ???!!!
Waarschuw beheerder
blaat
Waarschuw beheerder
Dat stukje text zit vol met dingen als jullie en wij... Voel je eens niet met z'n allen aangevallen, ok ik weet dat een marrokaan oid dat ook wel doet. Maar probeer daar dan boven te staan, je hoeft ze niet te haten, tenminste niet aktief.

Waarschuw beheerder
zeg biersnuif meneer

wel eens aan het riagg gedacht??

ik snap best hoor dat je door nare ervaringen zulke gedachten opbouwd

MAAR LAAT DAT LEKKER THUIS EN NIET OP DE DANSVLOER!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IK BEN THUIS!!!!
En op feesten kom ik om te feesten en niet om naar iemand zn rechterhandje te kijken stelletje flikkers uiteindelijk is iedreen etzelfde blank, zwart of marrokaan allemaal gespuis en kutvolluk............ (zolang et gemengd leeft)
In marokko zijn ze gastvrij hier niet..... blanke zijn in kleine dorpjes gastvrij........ in de grote stad niet......... lekker apart wonen dan is iedreen tenminste zichzelf!!

Waarschuw beheerder
thuis als in bij je ouders,.

sinds wanneer is een feest een politieke gelegenheid!!??

je draagt die kleding niet voor niets toch??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dus voor jou is lonsd@le rechts........... ?????
Waarom??
Muhammed ali was de eerste die ermee liep.....

Fuck politiek........ ik heb nog nooit gestemd want et intresseert me geen fuck!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Fuck politiek........ ik heb nog nooit gestemd want et intresseert me geen fuck!!

En wel klagen en zeuren zeker :/

Waarschuw beheerder
misschien zou je dat eens moeten dan,..dan kan je wat invloed uitoefenen misschien

ipv op pf en op feesten je mening te uiten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik niet ze zoeken et maar uit......... t land is nu toch al verneukt denk je dat dat nog goed komt..... nou nee dus ik heb me der al een poosje bij neergelegd!
Maar tvervelende is dat alles over 1 kant gescheerd word...... je ben kaal dus je leeft met haat.. je draagt dat ene merk dus je ben rascist.......... fuck iedreen die dat denkt en laat dat nou heel nederland zijn!!

Waarschuw beheerder
bij neergelegd??

hou dan aub je bek gewoon dicht te mekkkeren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kom nie eens meer op feesten want iedreen haat je omdat je lonsd@le draagt........ beetje kut van de media dat ze dat merk zwart hebben gepraat en beetje jammer van die 14 tot 17 jarige kneuzen die denken dat der rechterhand alleen omhoog mag als ze lonsd@le dragen!!

Waarschuw beheerder
waarom draag je het dan????????????????
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd, ik zou me nou niet graag in aftandse kleding vertonen dat toch door iedereen uitgekotst wordt :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik pas me aan niemand aan........ denk je dat mn gedachten veranderd als ik in karl kani ga lopen.......... ik vind de modellen kleding gewoon mooi..... de overhemden polo's enz. die heb je niet in et merk australian......

Waarschuw beheerder
polo's heb je bijna van ieder merk!!

en nu zeg je het zelf!! over je gedachten en kleding

busted!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik geef toch ook toe dat ik rascistisch gemaakt ben maar ik haat et dat iedreen denkt dat je alles over 1 kant scheert..........
Hou et voor jezelf en ik haat net zo goed blanke met een grote bek!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je bent pas een vriend als je me neemt zoals ik ben........ ook al ben je indisch of wat dan ook!!

Maar er is altijd 1 volk tussen die je allemaal niet nemen zoals je bent en dat is in nederland het marokaanse volk........... kep altijd problemen met dat volk..... ik woon in een straat met alleen maar marokanen...... mn ramen hebben deruit gelegen omdat ik ooit eens zei dat ze moete kappe met mij nazi noeme want ik ben een nederlander en geen duitser!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Niet dat die marokkanen gelijk hebben, integendeel, maar zoals jij je kleedt, ik kan me voorstellen dat ze jou als nazi zien

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik in een ss-uniform loop gewoon haar heb......... duitse laarzen aantrek en een baret op mn kop zet dan geef ik ze gelijk...... ik zie mezelf geen kamp bouwen en massamoorden plegen!! Nazi's liepen niet met lonsd@le!

Als ze denken dat ik rechts ben oke, maar waarom nazi?? Makkelijk woord zeker??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En weer een topic dat verneukt wordt...
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk wel ja,

Net zoals de rechtse Nederlander van een fanatiek
moslim kan denken dat het een moslim extremist kan zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tis allemaal klote als je niet genomen word zoals je ben........ ik ga me daar nie voor verandere en terrormaniak je hebt gelijk......... tzou allemaal nie hoeve als er niemand is die over een ander ze kleding zeikt!!
Waarschuw beheerder
Een gabber herken je niet aan kleding ect..

Je herkent hem aan zijn UITSTRALING :D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Duracell ik ga met je mee..............
Ik kom alleen nie meer op hardcorefeesten door deze bullshit....... tmoet eerst maar weer es underground worden zodat je nie meer scheef aangekeken wordt door mede-feestgangers.... waar ik hun niet voor aankijk maar de media!!

Waarschuw beheerder
donateur
Mr. Dwinkt >>>> of omdat je je rood wit blauwe bretels niet aan mag?
Dat Agresive Force plaatje bij je eigen text, is dat geen wp teken van orgine?
Waarschuw beheerder
Duracell ik ga met je mee..............
Ik kom alleen nie meer op hardcorefeesten door deze bullshit....... tmoet eerst maar weer es underground worden zodat je nie meer scheef aangekeken wordt door mede-feestgangers.... waar ik hun niet voor aankijk maar de media!!

Ze delen ook gewoon 1 hersencel met een mannetje of 4.

Waarschuw beheerder
donateur
==================================================­==========
Geweldig die media, tenminste 1 debiel die thuis blijft, of is het wel de media dat je niet meer naar feesten gaat?
Toevallig niet met je 15 jarig vriendinnetje te maken :)