Partyflock

Forumonderwerp · 648897
1 volger · 4803x bekeken
Betreft: evenement: Houseqlassics, zaterdag 11 september 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
Wanneer komt er weer een HouseQlassics? en 1x per jaar een HouseQlassics is te weinig!

Waarschuw beheerder
Dat vraag ik me dus ook al een maand of 2 af!:)

1x per jaar is VEEEL te weinig!
Waarschuw beheerder
daarom was er 6 sept ook een HQ dat was een xtra editie
zal wel weer rond feb maart kome
Waarschuw beheerder
Mindcontroller bestaat ook nog, en zo heb je nog meer andere feesten ;)
Waarschuw beheerder
mind controller in de hmh dat zou ik nou relaxt vinden :D

Waarschuw beheerder
hmh is (y)

maar mindcontroller liever in de hemkade, mooiere sfeer, wat meer underground!:)

Waarschuw beheerder
Er moet echt nog een houseqlassics komen ja. Die van 6 september was idd een extra editie, dus zou je dan zeggen dat de volgende gewoon weer in februari/maart moet zijn. Of gaan ze de volgende gewoon weer in september houden? Ik hoop het niet.

Waarschuw beheerder
back by dope demand:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het de laatste tijd veels te druk in de hemkade.......warm is het en het geluid wordt steeds slechter.....dus geef mijn maar de hmh.....

Waarschuw beheerder
de sfeer van de hemkade blijft toch beter, de inrichting van de hemkade, de lokatie, kortom de scheepsvaarthal!:D

Waarschuw beheerder
Ben voor een HouseQlassics in de Vechtse...

Waarschuw beheerder
dat is ook niet verkeerd oxygen! lekker geluid daar!:)

Waarschuw beheerder
donateur
Houseqlassics in het Triavium, Nijmegen.

:jaja:
Waarschuw beheerder
Maar HouseQlassics is een feest op zich. dat MOET gewoon 2a3x per jaar er zijn vind ik. >>>From the good old days<<< Vechtsebanen is een vette lokatie voor HouseQlassics.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd! only oldskool:kwijl:
Waarschuw beheerder
hou HouseQlassics 1x per jaar blijft ut nog speciaal...

we hebben altijd nog Ghosttown, Mindcontroller, Back 2 School, etc

Waarschuw beheerder
donateur
Februarie zal er wel weer een komen denk ik..
Hoop ik ten minste:P

Waarschuw beheerder
HouseQlassics is normaal gesproken wel wat anders dan Ghosttown en Mindcontroller, die zijn veel meer gericht op early hardcore.

Als er weer een HQ komt moet het wel een echte zijn met veeeel oldschool :)
Waarschuw beheerder
Er zal denk ik wel weer een editie rond eind Februari komen ;)

Artiest Mystex
Waarschuw beheerder
belly, ga es naar je werk, oprotten van dit forum. Ik wordt misselijk:bah: van dat hoofd van je............en uh ja houseqlassics mag van mij ook wel twee of drie keer in het jaar....hier zal belly wel op reageren....
Waarschuw beheerder
ik hoop zo snel mogelijk, als het dit jaar maar goed gaat en niet weer op de ehbo beland omdat iemand zo kinderachtig ghb in me drankje doet, terwijl ik liters bier in me flikker had zitten!

maar idd mindcontroller en ghosttown komt er aan dus nog genoeg feestje om naar uit te kijken:D

Waarschuw beheerder
Nah ik vind houseqlassics dus echt zonde van m'n geld.

En uK, waarom zijn er nooit meer feesten in het Travium :(?

Waarschuw beheerder
ik denk dat februari geen optie meer is aangezien de kaartverkoop bij feesten van q-dance vaak meer dan 2 maanden van te voren van start gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het met Uk eens!
Waarschuw beheerder
MOoi De LAaTsTE HQ van 6 SeP. was om te :kwijl:

dat was egt vet en het moet gewoon in de HMH blijven.

MAaR Er MoGEn Er WeL mEeR per jAaR komen.:yes:

mazzzzzz

Waarschuw beheerder
ze moeten wel wat meer house draaien uit de 88 93 tijd en nie meer dan de helf van de tijd van die ouwe hakkuh platen gaan draaien uit 96 97....

Waarschuw beheerder
Exactly my thoughts, early hardcore wordt er al zat gedraaid, kom op met die hiphouse! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Idd echte oude oldskool classics, en tot een uur of twaalf hiphouse zou dat niet verkeerd zijn :D
Waarschuw beheerder
In feb heb je luna dus geen house qlassics.

Waarschuw beheerder
Luna........is misschien wel leuk, maar wat is daar nou nog exclusief aan. Luna draait gewoon een paar uur een set en er komen nog een aantal andere hs dj's. Na al die x-qlusive's vind ik dit niet echt exclusief meer. Doe mij maar lekkere oldschool in de hmh, dat is pas x-qlusive :) :bounce:

Waarschuw beheerder
Luna suckt. Klaar.

Oftewel: moven met die fartstylenicht en rammen met die oldstyle. :bounce:

Waarschuw beheerder
Nog niemand die er al iets over heeft gehoord?

Waarschuw beheerder
Dat weet ik, maar er is nog steeds niets bekend. Dat is juist het vreemde, want normaal zou er dan allang al iets bekend moeten zijn.
Waarschuw beheerder
komt niet n feb

Waarschuw beheerder
donateur
Mr. Hat 22 december 2003 16:34
En uK, waarom zijn er nooit meer feesten in het Travium :( ?

Volgens mij vanwege vergunningen, i.c.m. buurtklachten ofzo. Een beetje jammer. Diverse onderzoeken hebben namelijk uitgewezen dat de buurt er weinig last van had, i.t.t. de berichtgeving in de pers.

Maar goed, met het afnemen van de markt, is er nooit meer naar gevraagd denk ik.

Op zich een erg leuke locatie vond ik zelf.
Waarschuw beheerder
Er is een verschil tussen een feest met HOUSEclassics en een feest met HARDCOREclassics. Die laatste ken ik nu wel.

Wil weer ns een feestje met ouwe trance plaatjes, ouwe technoklappers, gewoon allerlei muziek en niet alleen maar hardcoreclassics!!!
Waarschuw beheerder
In maart moet er toch echt wel weer een HQ komen!
Waarschuw beheerder
Ik wil weer een houseqlassics net zoals februarie vorig jaar. Met die opbouw van de muziek en niet die van sepetember!

Waarschuw beheerder
Precies ja. :)
Waarschuw beheerder
Gewoon van 22.00 uur tot 03.00 uur 88-93 style en daarna early hardcore van 94-99. dat zou top zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Zekers UK triavium is een top locatie!!

Maar ik hoop dat houseqlassics in iedergeval snel weer ergens is!!!

Waarschuw beheerder
donateur
MOoi De LAaTsTE HQ van 6 SeP. was om te

dat was egt vet en het moet gewoon in de HMH blijven.

MAaR Er MoGEn Er WeL mEeR per jAaR komen.

mazzzzzz

BreEz@h ?

Waarschuw beheerder
BreEz@h ?

Inderdaad ja, dat soort popiejopie's mogen wel wegblijven van feesten als HouseQlassics, daar moeten alleen maar liefhebbers komen.
Waarschuw beheerder
Ik ben bang dat Q-dance zich te veel laat leiden door geld.ze willen alleen maar groter en mooier.
Aangezien er al zoveel feesten zijn met Classics is dit niet meer interressant voor Q-dance. Zoals het er nu naar uitziet gaan ze dit jaar alleen maar voor de grote feesten met meerdere zalen waarin ze alle housestylen in onder brengen.
Waarschuw beheerder
HouseQlasics zal niet in het voorjaar plaatsvinden. Dit komt omdat het niet in het schema van Q-dance past. Q-dance is nu bezig met de voorbereidingen van X-Qlusive, daarna TeQnology, In-Qontrol en DefQon 2. HouseQlassics zal helaas dus in september pas weer worden georganiseerd.
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Dikke zin in Mindcontroller, dat maar eens eerst :yes:

Waarschuw beheerder
tja .. classics feesten zijn een leuk idee maar het loopt 9 van de 10 keer uit op hardstyle of 96/97 hardcore. Dus gewoon in het vervolg als er een dj iets draait van na 1993, ff 220 volt op de apparatuur om hem te laten herinneren waar is is :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht gewoon af... des te meer zin dat ik
er in heb :jaja:

Waarschuw beheerder
HouseQlasics zal niet in het voorjaar plaatsvinden. Dit komt omdat het niet in het schema van Q-dance past. Q-dance is nu bezig met de voorbereidingen van X-Qlusive, daarna TeQnology, In-Qontrol en DefQon 2. HouseQlassics zal helaas dus in september pas weer worden georganiseerd.

Dat zou wel een gruwelijke zaadzooi zijn... :@

Waarschuw beheerder
Nog steeds geen nieuws? Als het niet doorgaat dan zal er toch wel een statement van Q-Dance komen neem ik aan? :S
Waarschuw beheerder
denk niet dat het doorgaat
februarie is xq luna en line-up bekend
maart is teq en line-up bekend
april is in qontrol en line-up bekend

misschien in mei ofzow dan maar denk het niet....

Zal wel een beetje gaar zijn om het beste feest van Q maar 1 x per jaar te houden!
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
mwa. dan maar naar back2school.
jammer wel, houseqlassics is wel een goed feest :)
Waarschuw beheerder
donateur
In onze agenda staat 3 april.....zie www.unitydrugs.nl

Maar ja daar stond ook TeQnology voor september 2003..en die ging ook niet door.

Afwachten dan maar...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad ja, dat soort popiejopie's mogen wel wegblijven van feesten als HouseQlassics, daar moeten alleen maar liefhebbers komen

????????????

Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar was er in februari 'n houseqlassics, en in maart Teqnology... nu is er 20 februari 'n TeQ... maar nog geen nieuwe HQ in de planning zo te zien. Dus vrees dat die er niet op zo'n korte termijn nog komt in de komende 2 maanden :(.
Waarschuw beheerder
donateur
Denk pas na de zomer...

Waarschuw beheerder
ik wil ook naar houseqlassics....

Waarschuw beheerder
Ik zeg:

- HouseQlassics in september.
- Voortaan echt 1 keer per jaar (en niet zoals Q-Dance vorig jaar aankondigde; 1 keer zeggen maar 2 keer doen)
- Alleen artiesten die echt 'Qlassic' zijn.
- Vechtsebanen, want daar is het toch groot geworden.

Greetz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben dan wel van een latere generatie...zo'n housseqlassics moet ik prachtig vinden....hou wel van wat ouwe nummertjes...alleen draaien ze dan alleen de ouwe hardcore??/wat niet verkeerd is maar wat andere ouwe house stijlen zou ook niet verkeerd zijn om op te bouwen iig.beetje acid en ouwe techno .....lekkrrr...

Waarschuw beheerder
Bij deze heb je alvast mijn handtekening. :P

Waarschuw beheerder
Allemaal ff stemmen op HouseQlassics bij Q-dance, misschien dat ze dan weer eens wakker worden daar.
Waarschuw beheerder
sorry maar ik stem toch echt op HR :P
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 55694, 50902, 511}
Waarschuw beheerder
Gaan we meteen doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij staat inderdaad niet in de agenda houseqlassics :(

En van mij mag het gewoon in de HMH, lekker goedkoop bier :D

Waarschuw beheerder
Hoe doe je dat dan? dat stemmen bij Q-Dance?

Beste Q-dance feest in de Heineken Music Hall van 2003:

Daar dus 1 van de 2 HouseQlassics edities aanklikken.

Waarschuw beheerder
Snap trouwens niet dat de septembereditie meer gekozen wordt dan de februari-editie. Februari was een schoolvoorbeeld van hoe een oldstylefeest zou moeten zijn, terwijl september dat nou net helemaal niet was, met alleen maar early hardcore en nog nieuwere hardcore.
Waarschuw beheerder
Zou het ook jammer vinden ben de laaste 3 edities geweest en heb me altijd prima vermaakt...
Ik heb in december een berichtje gestuurd naar Q-dance en toen kreeg ik terug..
Dat ze het in het het voorjaar weer zouden geven maar dan waarschijnlijk niet in februarie..(dusmaart­)
Ik check nu elke dag de site van q-dance in de hoop de data te zien voor de volgende HQ maar ja..
Het zal waarschijnlijk wel weer in sep. worden..
Ik geef de schuld aan dat feest teqnoligie ofzo dat mogen ze wel schrappen van mij ..
mzzl
Waarschuw beheerder
Snap trouwens niet dat de septembereditie meer gekozen wordt dan de februari-editie. Februari was een schoolvoorbeeld van hoe een oldstylefeest zou moeten zijn, terwijl september dat nou net helemaal niet was, met alleen maar early hardcore en nog nieuwere hardcore.

Hier ben ik het echt 1000% mee eens, de laatste editie viel echt buiten de boot in vergelijking met alle eerdere edities waar ik ben geweest.
De laatste HouseQlassics was meer een soort Mindcontroller-kloon.
De enige goede dj die avond voor mij was dus Voodoo Child, maar die was rond 00:30 al klaar.
Ik probeer het dus nog één keer, maar als de volgende editie weer zo is dan ga ik toch twijfelen.

Ik heb toch liever een HouseQlassics met een betere opbouw dus gewoon weer Franky Jones, Orlando Voorn, Jeroen Flamman, Requez, Paul Jay, Beasty Boy & Da Vinci etc. ect. en dan veel later op de avond pas gabberhouse, anders kan ik net zo goed naar Mindcontroller of iets dergelijks.
Waarschuw beheerder
donateur
Pussy lounge, back 2 school , ghosttown genoeg ouwe hardcore feessies

Waarschuw beheerder
Precies en daarom is het weer tijd voor een grootschalig oldschool feest. :)
Waarschuw beheerder
HouseQlassics moet gewoon vaker per jaar.

Waarschuw beheerder
Yep, minimaal 2x. :D
Waarschuw beheerder
Yep, minimaal 2x.

Ben ik het helemaal mee eens!
Misschien moeten we zelf maar eens een feessie gaan organiseren Timmer ;)!

Waarschuw beheerder
Ben ik het helemaal mee eens!
Misschien moeten we zelf maar eens een feessie gaan organiseren Timmer ;)!

Dan moet die Manfred wel eerste te porren zijn voor een combinatie van hiphouse, clubclassics en oldschool in plaats van piepjes en kraakjes. ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan moet die Manfred wel eerste te porren zijn voor een combinatie van hiphouse, clubclassics en oldschool in plaats van piepjes en kraakjes.

Dat komt wel goed, we smokkelen Malika gewoon naar Nederland...;)
Waarschuw beheerder
enne waar is trouwens HARDCORE RESSURRECTION gebleven hoop toch niet dat ze dat geschrapt hebben :( was toch wel een heel gruwelijk feest

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
was toch wel een heel gruwelijk feest

Dat was GEWELDIG :D

Waarschuw beheerder
Nu Qlubtempo er niet meer is op de hemkade vind dat HouseQlassics wel het nieuwe maandelijkse feest van Q-Dance moet worden daar in de hemkade!!

Waarschuw beheerder
Beide om de week 1 van de twee lijkt me goed!! Eerst HR weekendje rust of een ander feestje en dan HQ en dan weer een weekendje rust of een ander feestje.......enz enz
Waarschuw beheerder
ach zou kunnen maar hoop toch echt dat we nog wel HR in de HMH krijgen er staat helemaal niets meer op kjoedans.nl :(:S

Waarschuw beheerder
Dat komt wel goed, we smokkelen Malika gewoon naar Nederland... ;)

Malika draait bijna alleen maar piepjes en kraakjes... :D
Aardige meid hoor, alleen mijn stijl is het niet. :)
Waarschuw beheerder
Malika draait bijna alleen maar piepjes en kraakjes...
Aardige meid hoor, alleen mijn stijl is het niet.

Ze hoeft ook niet te draaien... Het is alleen maar een lokkertje voor Manfred :devil:
Onder valse voorwendselen noemt men dat... ;p

Waarschuw beheerder
Jaja... ;P

Maar ff to the point: HouseQlassics moet gewoon minimaal 2x per jaar gegeven worden, punt. :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zeker ook weer zin in een HouseQlassics :yes: :kwijl: was al aan het hopen dat ie in februari weer zou zijn maar helaas :(

Waarschuw beheerder
Je krijgt wel zo je bedenkingen bij de werkelijke intenties van Q-Dance ja... :S

Uiteraard moet een bedrijf winst maken, maar ik vind toch dat bij een partyorganisator de wil van het publiek voorop moet staan. En sowieso: volgens mij maken ze dikke winst op HouseQlassics.
Waarschuw beheerder
Tja, vet klote gewoon dat we dus weer tot september moeten wachten, zo'n feest moet gewoon min. 2x per jaar. Dan maar Vechsebanen voor Ghosttown, ook lkkr :p
Waarschuw beheerder
Als de geruchten waar zijn is houseqlassics net zo warm als Ghosttown in de vechtsebanen en krijgen we geen qontact......

En nu maar bedenken waar het kan zijn :P

Waarschuw beheerder
Leg dat laatste bericht eens uit, ik ben helaas een beetje simpel en snap er dus geen reet van. :P
Waarschuw beheerder
Ik kan je een handje helpen.

Er is nog een lokatie in nederland waar het erg warm wordt. (net zoals de vechtsebanen). Qontact werd daar gegeven.

1+1=2

(je weet nu nog helemaal niets :P )
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop wel dat het dit jaar gehouden wordt. Dat ze het niet zomaar geschrapt hebben. Ben er eigenlijk nog nooit naar toe geweest maar een vriend van mij vertelde dat het een gruwelijk feest is. Van mij mag het wel in de HMH gehouden worden. Ben er gisteren geweest en het is echt een top locatie.

Waarschuw beheerder
en geen hardcore qlassics. maar echte house qlassics.
Waarschuw beheerder
donateur
TimMer1981 24 januari 2004 18:58

omdat mensen early hardcore dus blijkbaar leuker vinden dan de echte oldschool zoals james brown is dead enzo.. Ik schaar me daar ook onder.. early rave vind ik echt supervet maar als ze echte classics gaan draaien (house of god, die shit, verveel ik me dood..
Ik vind t altijd zo'n onzin dat mensen zeiken over de hardcore op houseqlassics.. houseqlassics staat voor alle ouwe housemuziek, dus óók early rave.. en over tien jaar hebben we houseqlassics met hardstyle.. zo gaat dat nu eenmaal..

Waarschuw beheerder
omdat mensen early hardcore dus blijkbaar leuker vinden dan de echte oldschool zoals james brown is dead enzo.. Ik schaar me daar ook onder.. early rave vind ik echt supervet maar als ze echte classics gaan draaien (house of god, die shit, verveel ik me dood..

Dat is jouw smaak. Maar er zijn al tienduizend feesten waar early hardcore wordt gedraaid en geen enkel groot feest meer waar er alleen oldschool wordt gedraaid, terwijl daar toch zeker vraag naar is. Kijk maar naar de populariteit van DOTF, waar ook voor 50% oldschool wordt gedraaid. Ik en vele anderen met mij vinden het dus een beetje triest dat er niet eens één (1!) feestje met pure oldschool vanaf kan. De hardstylers en nieuwe hardcoreliefhebbers weten van ellende niet meer naar welke feesten ze allemaal toe moeten omdat het er zoveel zijn, wat is het probleem dan om 2x per jaar een groot oldschoolfeest te geven?

Ik vind t altijd zo'n onzin dat mensen zeiken over de hardcore op houseqlassics.. houseqlassics staat voor alle ouwe housemuziek, dus óók early rave..

Dat vindt jij. Andere liefhebbers vinden dat HouseQlassics een feest is met muziek uit de jaren '88 - '95. Mindcontroller is early hardcore.

en over tien jaar hebben we houseqlassics met hardstyle.. zo gaat dat nu eenmaal..

En HouseQlassics wordt nooit hardstyle. Waarom niet? Hardstyle draagt niks speciaals bij aan de housescene.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat geen enkele early rave-plaat ooit echt de 'classic-status' zal krijgen. Oldschool schaar ik niet onder hardcore, wat early rave dus wel is.

Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat early hardcore wel degelijk dikke klassiekers heeft voortgebracht, het is alleen van een ander muziektijdperk. :)

Waarschuw beheerder
zeker wel klassiekers onder de early rave, en hele goeie ook!

oldschool staat gewoon aan t begin van het hele house tijdperk, das t mooie ervan!
Waarschuw beheerder
Ik blaas het weer ff nieuw leven in dit onderwerp :p. wie willen jullie zien draaien op HouseQlassics??

Waarschuw beheerder
HouseQlassics altijd een super feestje!

EN ben zeker mee eens dat 1 keer per jaar veel te weinig is voor dit feest!

Waarschuw beheerder
HouseQlassics:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer is dat eigenlijk weer???
Iemand enig idee..
Waarschuw beheerder
- HouseQlassics in september.
- Voortaan echt 1 keer per jaar (en niet zoals Q-Dance vorig jaar aankondigde; 1 keer zeggen maar 2 keer doen)
- Alleen artiesten die echt 'Qlassic' zijn.
- Vechtsebanen, want daar is het toch groot geworden.

beter 1x p/j :yes:
Vechtsebanen zou beter zijn :yes:, maar HMH zou ik ook niet erg vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De nieuwe datum is nog niet bekend. Kijk zelf 1x p/wk op de site van Q-dance en HMH, maar daar staat nog steeds nix op.

Waarschuw beheerder
Ik houd het op september.
Waarschuw beheerder
en HR dan :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en HR dan :S

HR komt op dat Hardcore festival eind juli.

HQ rond sept zeker weer! 8)
Waarschuw beheerder
das echt jammer, wil een HR in HMH/Vechtse :(

kan je dat Festival niet laten verzetten? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry Danny... komt echt op t festival dit jaar! ;P
Waarschuw beheerder
jammer :(

waarom precies ook die datum [img]http://www.blackoutaudio.co.uk/phpBB2/images/smiles/protest.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Om jou te irriteren! 8)

;)
Waarschuw beheerder
boycotten die boel! :yes: :kusje2:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ook niet eind van dit jaar?

ipv Qlimax of X-qlusive ofzo :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
NEE!
31 juli! :jaja:
Word LEUKKKKKKKKKK! ;D
Waarschuw beheerder
pfffff véél plezier ;)

alles goed verder? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je! ;P Je hoort het wel hoe vet het was! ;P

Met mij alles prima hoor en met jou dan! ;)
Waarschuw beheerder
hahaha! nou ik zal het niet missen aangezien ik ook een wereld weekend ga meemaken ;)

ook wel goed hoor :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet je niet of dat leuker word! O:)
Waarschuw beheerder
dat zeg ik ook niet, maar dat zullen we nooit weten welke leuker was....
Waarschuw beheerder
Jaja eindelijk!!!!!!! 14 augustus is het partytime!! eindelijk HouseQlassics!! Bring That Shit Back One More Time!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
beetje jammer dat het met ffwd is, ga toch echt liever naar rotterdam

Waarschuw beheerder
donateur
Danceparade is lekker dicht bij huis,daar ga ik dus maar heen..

Waarschuw beheerder
als ik moet kieze HQ dan maar :D

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
HouseQlassics :respect:
Zeker heen! :) Ongeacht de Line-up :D
*Hoopt dat Ruffneck in de line-up staat* :jaja:

Waarschuw beheerder
Ruffneck is de man

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker naar HQ... FFWD gewoon overdag.. zo heb je 'n b'tje van allebei... alhoewel ik de FFWD vorig jaar overdag echt zwaar kut vond! :S

Waarschuw beheerder
en op HQ betere muziek :P
je hoeft ook nie de hele tijd met zon kar mee te lopen....

Waarschuw beheerder
joehoe lees dus net dat de 14de raak is :D
een van de beste feesies wat der bestaat
Waarschuw beheerder
kan iemand hier van de week de line-up neerzetten van houseQlassics? ben volgende week weinig op pf. bvd!

Waarschuw beheerder
zeker weten aanwezig :yes:
Waarschuw beheerder
Gvd, ze skippen Happy Hardcore...

Ik weet dat veel mensen dit erg fout vinden, maar toch ben ik ermee opgegroeid. En wat is er nou leuker dan net zoals vroeger lekker uit je dak te gaan op vrolijke Happy Hardcore nummers ? :-)

Waarschuw beheerder
Line up:
Dream Team
Robert Armani
Yves Deruyter
Pavo
Human Resource
Jaydee
Rob & MC Joe
Stanton

Blue Box:
E-one (Erick E)
Beasty Boy
Champ-e-on
Sunny D
Vince...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Champ-e-on ook nog....

Waarschuw beheerder
Zeer vette line up, zo te zien iig veel echte oldschool :)

Waarschuw beheerder
Dacht dat ze bedoelde dat die vroeger in een of andere tent in zaandam met Erick E draaide..
Ze zaten een beetje te ouwehoeren, dus dat zou kunnen dat die ook gewoon komt...Heb ik dan even gemist.

Waarschuw beheerder
donateur
the dreamteam :kwijl:

zeker ff over nsdenken
Waarschuw beheerder
toch wel heel vet dat ze The Dream Team bij elkaar hebben gekregen!!!
maar toch mis ik ook nog wel een paar namen. maar toch een goeie line up en ik ben er bij :D

Waarschuw beheerder
Goede line-up (y) ...deze editie zal niet zo snel worden als de vorige denk ik, en een keer niet 4 dezelfde nummers :)

Waarschuw beheerder
donateur
ja ziet er wel relaxt uit. Hier ga ik zeker wel heen :-)
Waarschuw beheerder
volgens mij is dat een foutje dat van erick e..of hij heeft een flinke hersenschudding opgelopen een maandje geleden tijdens zijn auto ongeluk..

Waarschuw beheerder
toch wel heel vet dat ze The Dream Team bij elkaar hebben gekregen!!!

.

Q-dance is denk de enige tijd ze bij elkaar kan krijgen omdat ze veel werken met the prophet. Hij was volgens mij toch degene die een optreden met z'n 4en in de weg stond niet?

Maar knap werk idd van q-dance !
Waarschuw beheerder
Jammer dat ik er dan niet bij kan zijn omat ik op vakantie ben is altijd vet.

Waarschuw beheerder
donateur
Vette line up..
Zkrs aanwezig..
Da wordt weeer :bounce: :bounce:

Artiest Fred-D
Waarschuw beheerder
DREAMTEAM IN DA HOUSE jihaaaaa

AANWEZIG HOOR!!:bier: :bounce:
Waarschuw beheerder
Einde van dit feest gaat iedereen weer zeuren dat er te zacht gedraaid werd......!
Waarschuw beheerder
En daarna gaat iedereen in dit forum weer zeuren dat iedereen zo aan het zeuren is...
Waarschuw beheerder
Het is idd geen "beuq" line up. Maar dat kan de pret niet drukken. Hou wel van een beetje Oldskool en daar komt bij... Dreamteam gaat een bult goed maken dus ik ben dabei!!

Waarschuw beheerder
we zijn weer van de partij

Artiest Bernd
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop iig op lekkere OUDE oldschool !!

Geen hakkuh aub :)
Waarschuw beheerder
Het is idd geen "beuq" line up

HouseQlassics is ook helemaal geen beuk-party!

OUDE oldschool

Is d'r ook nieuwe oldschool dan?

Waarschuw beheerder
Vet relaxed dat het dreamteam weer eens samen gaat draaien, voor de rest vindt ik het niet zo'n hele vette line-up.......en vince kunnen ze beter op het hoofd podium zetten.
Waarschuw beheerder
avondje early rave in de HMH :)

duidelijk dat ik deze niet ga missen!

»» Dan «« 21 april 2004 14:06
boycotten die boel! :yes:

heeft het toch een beetje geholpen hè bianc ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bobje -> Ik weet het jonge... Weet niet of je er vorig jaar bij was..? Maar toen heb ik me poten uit me lijf staan rossen! Na Gizmo volgens mij geen Oldskool plaat meer gehoord. Duzz.. Als je deze line up vergelijkt met de line up van de vorige editie is dit geen "beuq" line up. En die van de vorige gedeeltelijk wel.
Waarschuw beheerder
Klopt ja... maar ik heb me de vorige keer ook wel enorm vermaakt!

Maar: Dream Team - Rob & MC Joe - Vince wordt toch beuken hoor!
Waarschuw beheerder
:respect:The Dreamteam:respect: vet Alleen moet ik ff ouder worden :(:(:(:(:(:(:'(

Waarschuw beheerder
donateur
Niet zo popie Bobje...

Waarschuw beheerder
donateur
DJ Bernd 10 juni 2004 17:40
Ik hoop iig op lekkere OUDE oldschool !!

Geen hakkuh aub

Ik hoop stiekum met je mee..
Tijd voor een echt oldschoolfeestje :jaja:
En met deze line up moet dat een heel eind gaan lukken.... !
Waarschuw beheerder
het wordt gelukkig niet zoals de vorige editie; (wat ik niet vervelend vond) maar heb toch liever een Houseqlassics zoals die van febr.2003

Waarschuw beheerder
Precies, de line-up is ook een stuk beter dan de vorige keer , toen draaide zelfs rob gee, dat ging helemaal nergens over :S
Na afloop zullen er ongetwijfeld veel mensen ouwehoeren dat het te 'soft' was, maar die hebben mooi pech, dat kun je eenmaal verwachten :yes:
Waarschuw beheerder
Ik hoop ook op geen hakkuh dat kunnen we nou wel ik hoop op net zon editie als in feb vorig jaar :jaja: Dus lekker oude HOUSE! (Laatste uurtje mag wel hakken)
Waarschuw beheerder
Robert Armani
Yves Deruyter
Pavo
E-one (Erick E)
Jaydee (eindelijk weer is!)

:kwijl: line-up :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Indd Ouwe zeker waar wat je zegt :D
Waarschuw beheerder
Veel hip-house de eerste uren en de laatste 2 uurtjes doorhakkuh. goed idee toch? ik heb er fokking zin in! tot HouseQlassics mensen... Let's Take It Back To The Oldskool!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
tis ook zo'n tijd geleden kan me die muziek niet meer goed herinneren alleen dat ik het echt vet vond..
goed teken opzich!
en top locatie (y)

Waarschuw beheerder
i'm there

Waarschuw beheerder
idd geen hakkuh troep en ook geen early rave (niet dat DAAR iets mis mee is) maar gewoon lekker ouwe shit uit the early 90`s :kwijl: net zoals ze altijd op de house qlassics in de vechtsebanen draaiden...dat was tenminste ouwe school en niet die shit die ze afgelopen september draaiden in de HMH...paar klassiekers en hup...nieuwe troep en early rave :no: was wel leuk,maar geen qlassics...
Waarschuw beheerder
net als vorig jaar

chosen few vorig jaar was :kwijl:
Waarschuw beheerder
Dreamteam, geloof mij nou maar dat wordt top!

Heb gisteren nog ff zooitje Thunderdome cd's geluisterd :P

Waarschuw beheerder
ik weet nog niet of ik hier heen wil :(
is dit de hele aaf oldschool of?
Waarschuw beheerder
Wat is het verschil tussen een Vip Ticket en een normaal. En zeg nu niet de prijs he
Waarschuw beheerder
Goh SJ waar was dat? :P

Waarschuw beheerder
Kaartje is binnen...:bounce:
Mooi feest, om een zomer vol feesten mee af te sluiten :)
Waarschuw beheerder
dit wordt genieten van de echte oldschool met deze namen
Waarschuw beheerder
donateur
Hai, dit word zeker genieten van al deze namen!ik ben er bij!
Waarschuw beheerder
Ik ga der lekker heen :D

Ziet er goed uit :D
Waarschuw beheerder
Kan me niet meer herinneren Ouwehoeren, weet wel dat t erg gezellig was en dat der een meisje rondliep die steeds maar Hardstyle CD's wilde draaien ;) Ach gewoon een computer en Mahjong en de Oldscool cd's draaien non stop ;P :D
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook vip alleen moet je ze nog halen als ze er nog zijn,als niet pech gehad gaat mij om het feest :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Wat hebben nu die VIP kaartjes als extra's?
Waarschuw beheerder
donateur
Behalve dat je op een van de twee balkons aan de zijkant kan zitten heb ik geen idee.
Waarschuw beheerder
Amai maar dat is dan wel mega zwak voor zo een VIP kaartje en de meerprijs niet waard. Een gewoon zal dan wel volstaan voor mij...
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 37811, 5364}
Waarschuw beheerder
HouseQlassics is verplaatst naar zaterdag 11 september (zie q-dance website).

Waarschuw beheerder
Ook zekers beter dat e-one komt draaien,goed gedaan hoe ze dat voor mekaar hebben gekregen!

En dreamteam zal zeker wel hard gaan want met dano weet je het dus nooit!!!

Waarschuw beheerder
kaartje is binnen:respect:
Waarschuw beheerder
Is op mijn verjaardag dus ik ga er zeker heen :D:D:D
Waarschuw beheerder
Waarom moet iok weer 14 zijn en niet 18:(

Waarschuw beheerder
Tja nog een paar jaartjes wachten he :)

Eindelijk in Eindhoven fftjes dichter bij :D

Dit feest wil ik nu wel eens meemaken :D :Bounce:
Waarschuw beheerder
Eindelijk in Eindhoven fftjes dichter bij

het is toch in amsterdam? (HMH)?
Waarschuw beheerder
hij moet denk ik in het mindcontroller topic wezen :p

Waarschuw beheerder
haha inderdaad sorry beetje fout haha
Waarschuw beheerder
Schaam je :P. ben benieuwd naar Robert Armani en Het Droomteam natuurlijk! en de andere zekers ook! word denk ik weer is een raar avondje

Waarschuw beheerder
11 september komt er weer eentje!!!
Ik ben ook van de partij,word super!!!
liefs carol

Waarschuw beheerder
Ja maar wat gaat nu eigenlijk overheersen de komende HouseQlassics??? Early Rave of Oldschool? Laatste HouseQLassics was 30% Oldschool en 70% Early Rave.... als de verhouding andersom is dan laat ik het liever schieten.

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
kheb er veel zin in, aangezien de namen die nu in de line up staan wordt er volgens mij meer lekkere ouwe school gedraaid dan early rave.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Maar boven is veel early rave te horen. toen met flamman & abraxas was echt Masterdam Hakkuh!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Laat het nu maar weer eens een pure oldschool editie worden, zonder al te veel early rave.
Ik ben die early rave hype intussen ook weer helemaal zat eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Hier gaan we zekers flink lossssss!!!
kaartjes op zak, dus daar gaat niets meer tussen komen.

Line-up is gewoon helemaal goed.
Met als uitschieters idd Dreamteam en Rob&Joe, The Oldschool Gangsters!!!!

Waarschuw beheerder
ja gaat zeker toppie worden.
Ben ook weer van de partij;)
of had ik dat al gezegt;)
maar ja in ieder geval : ik ga naar housse classix!!!
(k)
carol

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is dit feest niet al een beetje uitgemolken dan?

Waarschuw beheerder
Een beetje wel Cylvaringz.

Dit wordt dan ook mn 7e en verwacht eigenlijk helaas niets anders dan harde oldschool en early rave.

Ik hoop dat ze nu eens juist alleen de echte classics draaien, hiphouse, breakbeat, gewoon lekker zoiets van 1986 t/m 1992

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben daar 3 keer geweest en ook 3 keer naar mindcontroller.
Op een gegeven moment is het niks nieuws meer en achterhaald. Ook met hardstyle-feessies enzo, dat is niet meer leuk.
Doe maar maar weer gewoon techno, of anders gewoon lekker de kroeg in of kermissen langs, haha!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik snap ook niet waarom ze al een week na houseqlassics het feest q-base organiseren.

Wie helpt mij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
q-base is welweer iets anders, Nickname

ten eerste internationaal, dus gemengd publiek, en ten tweede meerdere stylen. ik geloof van techno tot hardcore... toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k durft te wedden dat 90 procent daar toch echt uit nederland komt. maargoed. kan zijn dat het daar aan ligt ja.
Waarschuw beheerder
Op een gegeven moment is het niks nieuws meer en achterhaald

En waarom heb je dat met techno niet dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Techno is veel tijdlozer, techno is muziek wat je leert luisteren, die andere shit vaak niet!!
Tenminste dat is wat ik ervan vind
Waarschuw beheerder
Veel mensen die van techno houden roepen dat vaak: Techno moet je leren luiteren... Ik snap dat niet: als je techno hebt leren luitseren, wat heb je dan geleerd? Ben je dan beter (geworden) als mensen die het niet geleerd hebben...

Ik vind dat allemaal maar bullshit. Waarom zou je steeds vaker naar muziek luisteren, die je (in eerste instantie dus) niet snap en niet leuk vind?
Waarschuw beheerder
donateur
Meer Old School feesten!!!!!

ben ik cker voorstander van :yes:

Staan altijd garant voor een supersfeer!!!!

:respect: 2-----> Old School!!!!
Waarschuw beheerder
Klopt!

Waarschuw beheerder
Meer Old School feesten!!!!!

ben ik cker voorstander van

Staan altijd garant voor een supersfeer!!!!

2-----> Old School!!!!

Dan kom je de 21ste zeker ook wel ff bij ons buurten? ;P

Waarschuw beheerder
Kaartje is binnen! Heb er veel zin in!
Voor mij de 2e keer in de HMH.

Ik snap trouwens 1 ding niet.
E-one a.k.a. Erick-E... is dat de Erick-E die op Sensation White heeft gedraaid en tegenwoordig vooral club muziek draait?
Of ben ik in de war met E-Rick & Tactic?
Ik zie het namelijk niet echt voor me dat de club Erick-E een hardcore verleden heeft...
Waarschuw beheerder
Erick-E kan alles draaien let maar op!!, je verwacht t niet dat klopt,, Maar dit word zeker een gezellig feestje, mededankzij het vrijwel geen wazigehalte :) super! Heb er zin in,, greetz

Waarschuw beheerder
2 aquadigio:

e-one heeft dus wel een hardcore verleden.
was vroeger ook residend in een club in zaandam volgens mij waarvan ik eventjes niet op de naam kan komen.

Waarschuw beheerder
Hopelijk is het net zo'n sfeer die je op de hedendaagse hardcore feestjes niet meer vind!
Kom maar op met de aussie's en cavello's!
Waarschuw beheerder
Over de sfeer op HouseQlassics heb ik nog nooit iemand horen klagen :)

Waarschuw beheerder
Beter nog: kom maar op met die smilieshirts, dat is pas echt oldschool. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dan kom je de 21ste zeker ook wel ff bij ons buurten?

Zou wel willen kerel maar heb al kaarten voor MysteryLand......ook leuk!

Maybe next time!

Zag dat je ook wel eens in the Goldfinger kwam.....dat was pas een supertent hé?

Vette Old School en +- 10 minuten bij mijn huis vandaan ;p.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De echte diehards gaan ook nog ff feesten na Mysteryland. :devil: :P

Goldfinger was inderdaad echt gruwelijk, jammer genoeg heb ik nog geen vervanger kunnen vinden. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha

ben denk ik geen echte die hard meer dan.....

Ach ja je wordt ouder hé?

Vaak genoeg doortrek-weeklendjes gehad kerel, maar dat hoeft voor mij niet ALTIJD meer...

En een vervanger voor de Gold..... onmogelijk (jammergenoeg)

Waarschuw beheerder
Was een geintje man. ;)

Ach ja je wordt ouder hé?

Je bent 26, geen 86... :P

En een vervanger voor de Gold..... onmogelijk (jammergenoeg)

We blijven hopen en je kent ons organisatiemotto: is het er niet en vinden wij het relaxt, dan maken we het zelf! :D
Waarschuw beheerder
donateur
We blijven hopen en je kent ons organisatiemotto: is het er niet en vinden wij het relaxt, dan maken we het zelf!

keep me posted, want dat klinkt goed!!

:respect: goed bezig!!!

Enne voel me ook nog steeds 16 hoor kerel ;)

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ouwe ID en T sportshirt met Gabber achterop weer ff uit de kast trekken ;) Witte aus eronder, maxies oppoetsen en ik ben klaar voor weer een nieuwe editie van Houseqlassics ;)

Nu alleen dat kaartje nog ff halen :P :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet je 9 october naar tropicana in rotterdam komen dat word eg back to the old days soort parkzichtreunie
Waarschuw beheerder
donateur
Dan ga ik al naar Hellbound ;) Kaartje ligt al op de datum te wachten :P :9

Waarschuw beheerder
Hopelijk trekt Steve wat originelere platen uit de kast dan normaal, want het is echt kut de laatste tijd. Altijd maar hetzelfde, lekker makkelijk scoren. Vorig jaar september was ook een zaadset samen met dat andere figuur wat ook van de firma "Makkelijk Geld" is, Buzz Fuzz.

Op HouseQlassics 22-02 draaide hij dan wel weer een dik setje, dus dat mag hij nu wel weer doen. :)
Waarschuw beheerder
Psies, hoe vroeger Darkraver in de tt staat van houseqlassics,des te vetter wordt zn set, veel echte houseklassiekers zullen er dan tevoorschijnkomen. Is ie als laatste zal het wel tegenvallen, ook op Nightmare in Rdam en houseqlassics vorig jaar,met Buzz Fuzz.
Waarschuw beheerder
Heb trouwens wel een echt vette oldstyle set van Steve, live@DOTF, :respect:

Waarschuw beheerder
die set begint met roula lick it :D

Dat is wel een van de beste setjes van Steve

Waarschuw beheerder
Heb trouwens wel een echt vette oldstyle set van Steve, live@DOTF

Wat mij betreft mag hij dat ook wel wat vaker gaan draaien op grote feest, dikke hiphouse, clubclassics en oldschool.

Maar ja, dat is moeilijker om een dansvloer mee los te krijgen, dus dat draait hij dan maar niet. Beetje slap naar mijn mening, je mag toch wel een beetje werken voor je geld vind ik. Iedere keer dezelfde hitjes draaien en dan ook zelfs nog op precies dezelfde manier doormixen getuigd nou niet echt van inspiritatie en inzet.
Waarschuw beheerder
Psies Timmer, maja hij weet ook wel dat ie zn sporen al heeft verdiend en hoeft zich niet meer in te spannen, al die breezahs vinden m helemaal geweldig maar hij kan gewoon veel beter.
Waarschuw beheerder
donateur
al die breezahs vinden m helemaal geweldig

Als minnaar in bed of dj?

:P :9

Waarschuw beheerder
donateur
zin in
Waarschuw beheerder
donateur
Wat heb ik zin in dit feessie zeg!! :k
Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje is binnen trouwens :yes:

Waarschuw beheerder
ik ga misschien ook en heb er zin in

Waarschuw beheerder
Psies Timmer, maja hij weet ook wel dat ie zn sporen al heeft verdiend en hoeft zich niet meer in te spannen, al die breezahs vinden m helemaal geweldig maar hij kan gewoon veel beter.

Tsja, dat gebeurt er nu als iets commercieel wordt. In een heel duister verleden was ID$T ook The King, dat is nu ook wel anders.

Als iets ranzig commercieel wordt dan verslapt het, dan hoeft er niet meer gewerkt te worden voor het geld, het komt vanzelf binnen. Op een gegeven moment ga je dan een keer op je bek, als iedereen je meer dan zat is, let op mijn woorden...
Waarschuw beheerder
Ik zit nog te twijfelen...

Vraag me af of er niet te veel 'softe' muziek zal worden gedraaid

Waarschuw beheerder
Dan kun je wel stoppen met twijfelen: deze editie zal niet voor de hardheads zijn, zal voornamelijk wandelhousen worden. And I'm lovin' it. B-)

Waarschuw beheerder
ik regel een kaartje, nee toch niet, wacht, ik regel een kaartje, ooh nee toch niet..
weet je wat, ik koop em zelf, en dat heb ik vandaag gedaan. als je iemand die avond met een heeeele grote grijns voorbij ziet schuiven.. dat ben ik..
Waarschuw beheerder
Ik ga ook en hoop op vette Oldschool en Early Rave..

King Bee.. Back by dope demand.. :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:jaja: wij zijn hier ook aanwezig
Waarschuw beheerder
Ik ben helaas op vakantie. Hoop stiekem echt als ik terug ben weer ns te kunne lezen dat er HOUSEclassics gedraaid zijn ipv alleen maar hardcoreclassics. Dr is zoveel vette shit gemaakt! Ouwetrance, mellow, techno...gewoon eens wat van alle stijlen, lijkt me vet. Als zedat idd doen ben ik er een volgende keer wel bij. Enjoy allemaal! (k)
Waarschuw beheerder
kaartje net in de pocket,tword mijn eerste keer Houseqlassics dus ik ben benieuwd,kheb dr wel onwijs veel zin in!!! :d
Waarschuw beheerder
Sjeezus...

Ik krijg nu al kriebels in m'n onderbuik! 't is volgende week al!!!
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd naar Human Resource met klappers als sick!, dominator, beyond the edge,the experience, fuck them, shake it, i'm the one and only etc etc... word zwaar klappen en springen haha. en de meeste 3e generatie mensen zitten al op andere feesten. dus moet ook helemaal goed komen met de sfeer... tot volgende week mensen :P

Waarschuw beheerder
Volgende week wordt zeker weer knalluhhhh!!!

Houseqlassics is echt vet...:D

Waarschuw beheerder
lunatic4life 3 september 2004 00:03
Ik zit nog te twijfelen...

Vraag me af of er niet te veel 'softe' muziek zal worden gedraaid

dan moet je lekker wegblijven :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook weer present, nu maar hopen dat ik dit jaar, tijdens het feest, niet weer ongepland vroegtijdig buiten sta :)

Waarschuw beheerder
Koop je een kaartje, denk je ach de rest volgt wel... Nee hoor!
Kan iemand mij uit de brand helpen en mijn kaartje voor de normale prijs overkopen?
Omgeving Breda (Etten-Leur)
Waarschuw beheerder
Ga alleen joh!! dat mag je toch niet missen, anders kom je maar gewoon bij ons staan!! boeije!! :yes:
Waarschuw beheerder
nogmaals hoop echt op veel ouwe hardcore zeg maar van 92 opbouwend naar hooguit 1996,en niet van die ouwe top 40 house van 1988-1992,want dat is niks leuk vindt ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren de Kaartjes gehaald dus we kunnen der heen

Waarschuw beheerder
2 Kievin1981: Je hebt gelijk, dit mag je idd niet missen, maar om nou echt in je uppie naar een feest te gaan is ook niet super relaxed. Als ik het kaartje niet verkocht krijg ga ik gewoon en kom ik zeker ff bij jullie staan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit op een Houseqlassics geweest en weet ook niet precies wat me te wachten staat...

Maar heb der wel zin an :D

Waarschuw beheerder
geloof me dan staat je heel wat te wachten.

Iig zo was het wel voor mij toen ik voor het eerst naar houseqlassics ging in 2000, daarna heb ik er helaas 1 moeten missen

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd naar Human Resource met klappers als sick!, dominator, beyond the edge,the experience, fuck them, shake it, i'm the one and only etc etc...

Beyond The Edge (Speedy J Remix) :kwijl: :respect:

nogmaals hoop echt op veel ouwe hardcore zeg maar van 92 opbouwend naar hooguit 1996,en niet van die ouwe top 40 house van 1988-1992,want dat is niks leuk vindt ik

Top 40 house van voor 1992? :vaag:
Ik denk dat je trouwens alleen de laatste 3 uur hoeft te komen, voor Darkraver en The Dream Team, want de rest is allemaal geen hardcore.
En terecht! :D :bounce:

Waarschuw beheerder
Zal mijn benieuwen wat e-one doet want die was vreoger gruwelijk in de palace!

Wie gaat het feest openen,ik hoop darkraver want die sluit altijd af en ik vind dat het dreamteam gewoon de laatste 5uurtjes moet pakken!!!!

Waarschuw beheerder
Zolang er maar niet wordt afgesloten met nieuwe hardcore dan vind ik alles best want anders ga ik echt met alles wat ik in mijn allesvernietigende pad tegenkom gooien! :@ :devil:

Waarschuw beheerder
Nogmaals, als een van jullie iemand kent die nog een kaartje gaat kopen laat het mij ff weten dan kan ik hem z.s.m. opsturen.
Moet er echt wanhopig vanaf.

Waarschuw beheerder
donateur
Zolang er maar niet wordt afgesloten met nieuwe hardcore dan vind ik alles best want anders ga ik echt met alles wat ik in mijn allesvernietigende pad tegenkom gooien!

helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
OE AH!

Hier wacht ik al het hele jaar op :yes:
Hoop dat ze weer een beetje de goede muziek hebben.
Laatste keer vond ik het tegenvallen on vergelijking met eerdere edities, vooral door Rob Gee.
We zullen zien.
Waarschuw beheerder
zal heus niet afgesloten worden met nieuwe hardcore, zou wat apart zijn aangezien het houseqlassics is!

van mij hoeft darkravert niet zo per se af te sluiten, vind ff kloten wel grappig maar vorig jaar vond ik het op een gegeven moment ook niet echt boeiend meer ofzo :)
Waarschuw beheerder
Nog maar weekje, ben benieuwd naar E-One en Dreamteam natuurlijk weer.

Waarschuw beheerder
zal heus niet afgesloten worden met nieuwe hardcore, zou wat apart zijn aangezien het houseqlassics is!

Ik heb nog weleens op een HouseQlassics gestaan waar Darkraver op het einde nog ff DJ Bike - Pass Me (Endymion Mix) erin gooide. Superdik nummer, maar als er iets geen fuck met HouseQlassics te maken heeft...

Waarschuw beheerder
donateur

Dat maakt vaak geen ruk uit.... ben op feesten waar ze oldskool en early rave zouden draaien... maar al snel werd dat hardcore... en allemaal van die nieuwe shit...

ik hoop ook dat ze het bij de oude plaatjes houden deze keer :jaja: maar zolang dj Rob draait gaat dat helemaal goed komen :D
Waarschuw beheerder
GEEN Hardcore maar oude clubclassics en echte oldschool hoop ik :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
gaat helemaal goedkomen met HouseQlassics dit jaar :)

denk dat ze geleerd hebben van vorig jaar toen Digital Boy nieuwe hardcore draaide ... en Rob Gee alleen maar herrie produceerde wat totaal niet de naam HouseQlassics waardig was :)

Dit jaar alleen maar oldschool / early rave :yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
idd:jaja:

we hebben er zin an !!!

Waarschuw beheerder
het feest van t jaar :), cker zin an
Waarschuw beheerder
donateur
Kan haast niet wachten tot aanstaande zaterdag :D
Waarschuw beheerder
Owwww lekker...helemaal los!!!!!
ff terug naar vroeger ;-D
Waarschuw beheerder
Word zeker mijn mooiste feestje ooit!!!! :yes:

Waarschuw beheerder
GEEN Hardcore maar oude clubclassics en echte oldschool hoop ik

Helemaal mee eens...Ga er daarom vroeg heen, om dat gedeelte sowieso ff mee te pakken :)
Ik hoop op een goede opbouw, Laatste 2/3 uurtjes kan het dan trouwens geen kwaad om ff flink te hakken...
Waarschuw beheerder
Laatste twee uurtjes niet nee. Hoop op net zon editie als in feb die vond ik super..
Waarschuw beheerder
wie weet of het al uitverkocht is ?
Waarschuw beheerder
donateur
VIP is iig wel uitverkocht... ik ga lekker wel vip...
Waarschuw beheerder
ow ik heb nognooit een vipkaartje gekocht.......weet eigenlijk niet waarom
...
Waarschuw beheerder
Waarom zou je VIP naar HopuseQlassics willen?
Op HouseQlassics sta ik alleen maar op de dansvloer!

Waarschuw beheerder
Laatste twee uurtjes niet nee. Hoop op net zon editie als in feb die vond ik super..

Mijn idee. :)

Waarom zou je VIP naar HopuseQlassics willen?
Op HouseQlassics sta ik alleen maar op de dansvloer!

Blijf jij gaan met die goede uitspraken? :D :P
Waarschuw beheerder
Ik doe m'n best ;)

Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik doe m'n best

Volhouden! :D

Ik ben mijn kaartje nog altijd niet kwijt, is er dan niemand die me kan helpen?

Ik denk dat je hem beter kunt gaan dumpen voor 30 euro of zelfs nog minder aan iemand die in de buurt van je woont, want anders raak je hem never meer kwijt.

Waarschuw beheerder
ik heb een kaart, maar weet eigenlijk niet of het alleen maar beuken is. draaien ze de hele tijd keiharde hardcore?
Waarschuw beheerder
maar weet eigenlijk niet of het alleen maar beuken is. draaien ze de hele tijd keiharde hardcore?

Damn...

Zulke mensen verdienen een kaartje voor HouseQlassics niet!!!

Stel dat er echte liefhebbers niet meer aan een kaartje kunnen komen, dan vind ik maar dat jullie die van jullie op moeten offeren!!!

Waarschuw beheerder
Je koopt toch geen kaartje voor een feest waarvan je niet eens weet wat het is!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Heb geen kaartje gekocht. Heb een kaartje gekregen. Bovendien vraag ik alleen wat voor stijl. Ik zeg niet dat ik niet van hardcore houd.
Waarschuw beheerder
't is erg als je HouseQlassics niet kent...

Dat leert een asielzoeker nog wel bij een inburgeringscursus!!!

Waarschuw beheerder
He joh! doe eens aardig!

Waarschuw beheerder
Tip misschien eens kijken op de site van q-dance? Of gewoon op PF bij Houseqlassics....ik vermoed dat er wel iets te vinden is over de muziek die er gedraaid wordt......
Waarschuw beheerder
Ik ben aardig!

En ik geef alleen wat aardige feitjes hier ;p

Waarschuw beheerder
Das tenminste een goede tip YdNew.

Waarschuw beheerder
Nou graag gedaan hoor...
Maar heeft diegene die het gekocht heeft niks erover gezegd dan??

Waarschuw beheerder
Ik krijg heel vaak kaarten via ID&T.

Heb aan diegene niet gevraagd wat voor feest het is. Ik had er al over gehoord en ik had gewoon zin in een knalfeestje. Bovendien duurt het tot 7 uur en ik heb zin om de hele nacht door te trekken!
Waarschuw beheerder
Ik durf te wedden dat je volgend jaar weer komt!!!

Waarschuw beheerder
Ik hoop het! ben altijd in voor een goed feest!

Waarschuw beheerder
Hoezo krijg je kaarten van Houseqlassics via ID&T??
Het is een q-dance feest..........

Maar als je 1maal op HQ geweest ben, blijf je gaan. Het was m'n eerste feest en tot nu toe nog steeds m'n beste feest........
Waarschuw beheerder
Ho ho ho...

HQ is niet HouseQlassics hè!!!

Foei ;)

Waarschuw beheerder
Jaja weet ik, was gewoon luiheid van mij :-D
Ik bedoel natuurlijk gewoon houseqlassics.....

Waarschuw beheerder
Morgen ook maar ff kaarten regelen
Waarschuw beheerder
gewqoon gaan lola is altijsd een mooi knal feessie house qlassics en nog gezellig ook
Waarschuw beheerder
Houseqlassics behoort zeker in mijn rijtje favo feesten aller tijden thuis.

Houd je van classics, oldschool en early rave dan zit je hier goed Lola!

Heb echt super veel zin in zaterdag! :yes:

Dreamteam (weer eens 100%!), Yves de Ruyter, Yaydee, Robert Armani, Human Resource, Stanton!!!! Woeiiii!!!!! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Ut wordt me 1ste keer houseqlassics en heb er al super veel zin in :D:D
Kusjesss

Waarschuw beheerder
Is het nou nog geen zaterdag, goddamnit, kan echt niet wachten! :D :bounce:
Waarschuw beheerder
Daarom was het zo rustig bij de HmH!!!
Dacht al....klopt iets niet!:P

Waarschuw beheerder
donateur
Oioi heb er er super zin in gek oldskool & early rave :bounce:

Dream team :respect:
Waarschuw beheerder
Ja ja het droomteam eindelijk weer eens 100%! :yes:

Waarschuw beheerder
bijna weekend.....
Waarschuw beheerder
Brrrrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
Ik ga lekker heen en dan komt het vast goed.
Heb wel ff zin om te knallen.

Wie weet zie ik jullie wel voorbij razen hihi
Waarschuw beheerder
nog maar 2 dagen werken en dan gaan we knallen, lekker hoor

ZIN AN, ZIN AN ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Kan niet wachten op "Het feest der feesten"! :bounce:

Ik hoop alleen dat ze meer oldschool als vorig jaar gaan draaien, toen draaiden ze teveel early rave (is mijn mening dan). Dat was ook mijn "slechtste" HouseQlassics ooit. Zover je HouseQlassics dan slecht kunt noemen.
De line-up is in ieder geval veelbelovend, ik mis alleen Gizmo.......

Heeft niemand zin om naar onze meeting te komen ?
Anders staan we ook zo zielig alleen met zijn tweeën. :cry:
Waarschuw beheerder
Het feest der feesten

idd.

Maar
teveel early rave

maar je mist Gizmo?!?

Waarschuw beheerder
House Classics Ruleezz

en wie was daar mede flink verantwoordelijk voor vroeger

MID TOWN Amsterdam :-)

Mannen van de ouwe Garde Your Still the best
Waarschuw beheerder
donateur
To Bobje,

Op In Qontrol heeft Gizmo inderdaad bijna alleen maar early rave gedraaid,

maar meestal op HouseQlassics draait hij veel oldschool.
Waarschuw beheerder
Ik ben dan wel niet op IQ geweest (gelukkig), maar als je zegt Gizmo, dan denk ik toch aan early rave...

Waarschuw beheerder
Wij gaan zaterdag dus ook,maar nu vroeg ik me dus af. Is de (kleinere)blue-box zaal ook een gedeelte van de HMH,of is dit het ouwe "Grace Musical Theater" wat nu door het leven gaat als pepsi-stage,wat dus vast naast de HMH ligt.Op de HMH-site wordt nl. alleen gesproken over een Black-box zaal en de postbank lounge,vandaar.....,

Thnx,Seeya!!
Waarschuw beheerder
Is gewoon op de eerste verdieping (ofwel verhoging ;)) van de HMH...
Waarschuw beheerder
donateur
Wie komt mij goedkope kaartjes brengen? :D
Waarschuw beheerder
is het al uitverkocht of hoe zit dat?\
Waarschuw beheerder
Volgens mij niet...

Vreemd...
Waarschuw beheerder
Ik heb ruim 2 uur geleden een kaartje gkocht bij FRS dus toen was het NOG niet uitverkocht :)

greetz

cya@HQ

Waarschuw beheerder
donateur
het is gelukkig nooit helemaal uitverkocht...heb je tenminste de ruimte
Waarschuw beheerder
Idd. Des te beter.

Waarschuw beheerder
Dan maar wel uitverkocht maar wel 2x per jaar, want dit schiet niet op...
Waarschuw beheerder
het kan aan mij liggen , maar volgens mij hebben ze niet eens promo voor dit feest. Zo heb ik geen flyer gezien en geen posters.

Ze weten toch dat houseqlassics een vast publiek heeft. En daar hoor ik zeker bij.

Waarschuw beheerder
Flyer heb ik stronttoevallig vandaag te pakken weten te krijgen, klein uitklapbaar dingetje van drie pagina'tjes is het. :)
En als ik de poster te pakken kan krijgen dan is hij mine. :D
Waarschuw beheerder
Het is bijna zover!!!! :yes: KNALLUHHHH :d

Waarschuw beheerder
donateur
De kriebeltjes beginnen al te komen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaah morgen eindelijk zover :bounce: en Cleo we gaan toch wel goed van tevoren inkomen he, met je classics CD :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik heb er ook wel zin in :D
Waarschuw beheerder
Hé uK, zie ik je op de dansvloer? ;)
Waarschuw beheerder
ik heb nog een kaartje over,
30 euro tot 5 uur omg. Amsterdam en vanaf vanavond Hoofddorp

oja, ik heb er ook erg veel zin in :D

Waarschuw beheerder
donateur
Denk helemaal vooraan Bobje.. Soort van vaste stek daar zeg maar :)

Vanavond geen kledingvoorschriften, dus je bent van de partij ? ;)
Artiest Gonzo
Waarschuw beheerder
:bounce:
Eerst vanavond alvast warm draaien in Incasa met Rob & MC Joe en dan morgen!!
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Houseqlassics altijd van de partij hè...

Als Houseqlassics voortaan nike's niet meer toe zou laten, zou ik er zelfs over na denken om andere shoe's te halen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
nog 1 dagje en dan houseqlassics :bounce:
Waarschuw beheerder
heb er gaaaaaaaaal veel zin in:D

ff domme vraag tussendoor wegwerpcamera's mogen die mee naar binne?

ja toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag 't zelfde gevoel dat ik vroeger had (toen ik een jaar of 7 was), als ik wist dat we de dag erna naar de Efteling zouden gaan...

Ik hoop dat ik vannacht nog wel een oogje dicht kan doen :)

Waarschuw beheerder
Wegwerp camera's mogen mee naar binnen maar dan wel nog in de originele verpakking.....als je m uit de verpakking haalt gooien ze m weg bij de ingang........
Waarschuw beheerder
En 'n digi-camera?

Waarschuw beheerder
donateur
Nopz, die mogen niet. Toevallig net over gemailt met Q-dance.

Helaas :(
Waarschuw beheerder
toch vreemd dat moedermaatschappij ID$T het wel toelaat maar Q niet

maar goed, dat mag de pret niet drukken

morgen samen aan de :bier: :mixje: Joost?

Waarschuw beheerder
heb er iig veel zin in!!:D

morgen gaan we weer los:P

Waarschuw beheerder
donateur
Jeffrey 10 september 2004 13:45
toch vreemd dat moedermaatschappij ID$T het wel toelaat maar Q niet

maar goed, dat mag de pret niet drukken

morgen samen aan de :bier: Joost?

Dat is wat ik meldde in mijn mailtje aan Q-dance. Wordt tijd dat men met de tijd meegaat, want dit schiet niet op. Maar goed, het is weer eens niet anders, dan maar de wegwerp mee :/

Tuurlijk doen we een :bier: , komt goed Jeff.. As usual beetje rechtsvooraan hé ;)
Waarschuw beheerder
kzit nu nog een beetje mense over te hale om mee te gaan dus word nog een vraag of ik ga ja of nee maar heb wel zin in om lekker te feestuuuuh!!
Waarschuw beheerder
kaarten zijn binnen het aftellen is begonnen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nu pas de kaarten binnen Bas ??
Schaam je ;)
Waarschuw beheerder
Nu pas de kaarten binnen Bas ??
Schaam je

eerst ff de aanbiedingen afgewacht :p

Waarschuw beheerder
Aangezien er in het andere topic geen zinnig antwoord kwam:

Wat ik trouwens niet snap: op het kaartje en op PF staat dat HouseQlassics om 21:00u begint, maar Jaydee draait als eerste DJ pas om 21:30u, explain?

Waarschuw beheerder
Volgens mij gaat de HMH altijd een half uur eerder open ;)

Bij de eerste Teqnology heb ik ook een kwartier in een lege zaal zonder muziek gestaan voordat Baily begon ;)

Waarschuw beheerder
Louche business! :D
Maar goed, dan ben ik dus 21:30u in the house. :)
Waarschuw beheerder
Nou ik vind 22.30 vroeg zat ;)
Als ik Armani maar niet mis :)

Waarschuw beheerder
Ik wil helemaal niks missen, ook Jaydee is echt gigantisch goed, dus die wil ik ook zien. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan om 9 uur weg uit Ijmuiden dus uurtje of 10 zijn we daar wel:P
Waarschuw beheerder
ik zie wel hoe laat ik heen ga maar heb er al beste zin in :jaja: ouderwets ragge :D

Waarschuw beheerder
vanavond lekker feesten!!!! heb er zin in!!!!
Waarschuw beheerder
Sow nog een paar uurtjes en dan ben ik weer ouderwets aan het feesten!!
En mootjah WEL MEE GAAN HE!

Zie jullie vanavond!!!

x
Waarschuw beheerder
nog ffies afwachte kim dan zal je antwoord onthuld worde ;) hahaha.....
Waarschuw beheerder
heb er fukking veel zin in!!! :bier:

Waarschuw beheerder
ROBERT ARMANI

Here we come :bounce:

Blow That Shit Out

Waarschuw beheerder
wordt weer een vet,vet,vet moddervet feestje!!!!
Waarschuw beheerder
this is tha menu : HOUSEQLASSICS

oeef
echt zin

Waarschuw beheerder
droog lopen vanavond :yes:

Waarschuw beheerder
Heb er nu al zin in...

Waarschuw beheerder
eerst deze house avond maar eens door komen en dan pas na de volgende oke..
:bounce: tot vanaaf iedereen
Waarschuw beheerder
Yeeh eerste keer Houseqlassics! vet zin in !! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
zow ik hou het niet meer..
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Ja ja het droomteam eindelijk weer eens 100%!

Denk ut niettttttttt

Waarschuw beheerder
zou toch wel kaartverkoop aan de deur zijn aangezien het niet is uitverkocht?!
Waarschuw beheerder
Nog ff en dan hakkuh :D:D

:bier:

Veel plezier allen!

Waarschuw beheerder
even geduld nog
Waarschuw beheerder
donateur
Ticketbox is uitverkocht...

*edit* ticketbox was gestopt met kaartjes verkopen van HQ
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dus ook geen kaartverkoop aan deur;)
Waarschuw beheerder
Ohw dan heb ik geluk gehad... Net kaartje voor gekocht!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kanis & gunnink zijn ook aanwezig!! nog ff..., en dan helemaal losssss!!!! (y)(y) :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb begrepen dat het niet is uitverkocht, maar dat de verkoop van ticketbox gewoon gesloten is om 16.00 uur voor houseqlassics.

Maar goed, ik heb ook nog 4 kennissen die een kaartje moeten hebben :/
Waarschuw beheerder
ik ben aanwezig gisteravond nog kaartje gekocht
Waarschuw beheerder
donateur
zeker goed bezig jeroen...
Waarschuw beheerder
ja ik kon jullie toch nie alleen laten gaan he:)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe zeker (y)

Waarschuw beheerder
Nijmegen is weer goed vertegenwoordigt op Houseqlassics zoals altijd zie ik?!;)
Waarschuw beheerder
donateur
hoho beuningen ook he.. :p
Waarschuw beheerder
Tis bijna zover,kga zo ff douchen!!en dan straks eens met de auto richting amsterdam :d

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig Jeroen :)

Waarschuw beheerder
Juist over een klein uurtje zit ik in de trein :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik in een klein uurtje in de auto.. :jaja:
Waarschuw beheerder
:bounce: Gaan we dan...!

:D
:D
Waarschuw beheerder
Kzit op hete kolen joh!! :yes: vrouwen hebben altijd zoveel tijd nodig he!! :d
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Is het trouwens uit te houden in een longsleeve in die HMH of ist erg warm?
Waarschuw beheerder
Maar goed, ik heb ook nog 4 kennissen die een kaartje moeten hebben

gewoon daar ergens kaartje regelen ben je vaker nog goedkoper uit ook mits je het bij de goede mensen haalt en niet bij die mensen die erom staan te schreeuwen, en als dat niet werkt gewoon aan de deur kopen

Waarschuw beheerder
donateur
over uurtje weg :yes:

Waarschuw beheerder
nog 2 uurtjes en dan stappen we de trein in:D

En dan gaat het helemaal goed komen
Waarschuw beheerder
is het uitverkocht?
Waarschuw beheerder
nou KimCoRe dat word dus geen Houseqlassics voor mij:(:(:( kutzoooooooooooi!! Maar ja ik ben helemaal gebroke voor mij vnaaf geen party volgende x wel weer..wens jullie mense allemaal veeeeeeeeeeel PLZ!!!!!en :bounce:
Waarschuw beheerder
Heeell jammer hoor moniek!!
Maar ja jij mag volgende feestje weer ff gek doen dan!
Ik vanavond op HOUSE CLASSICS!

corrorborror 3 kwart links BALLENWASSERS
Waarschuw beheerder
over een paar uurtjes weg :)

heb er veel zin in :)

Waarschuw beheerder
en ja hoor.. kijk er naar uit, en lig nu natuurlijk ziek op bed... koude douche maar nemen, want we gaan natuurlijk wel..
Waarschuw beheerder
ben echt benieuwd naar human resource. word flink springen haha. en laat de lonsdale mensen aub thuisblijven!!!!! veel plezier partypeople :-)
Waarschuw beheerder
Het is echt super vet hiero:D

Waarschuw beheerder
Lekker feesie hoor:yes:

Maar van mij mag het alleen wel wat harder allemaal maar het is nog vroeg...:D
Waarschuw beheerder
donateur

jammer dat ik er niet ben werd net gebeld :D zweer schijnt goed te wezen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker feessie :yes: Muziek klink goed!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
dream team zo!!! mijn mattie gizmo

Waarschuw beheerder
Was weer een geweldig feest, zeker door al die oude nummers

Waarschuw beheerder
donateur
In het begin was de sfeer goed, maar toen 1 of andere randmongool bekers naar de dj ging gooien en argeloze omstanders in elkaar mepte, schrok ik toch wel even. Ben jij die gast? KRIJG HIV!!!!

Yves de Ruyter en Armani vond ik (y) super!!!

De lampen en het geluid waren ook goed.

Waarschuw beheerder
Ik vond het zeker leuk! Yves De ruyter, Robert Armani, Erick E waren gewoon erg relax....
Dreamteam vond ik ook super...
Ik vond de sfeer een beetje lafjes, vooral in het begin. Heel veel mensen die niet aan het dansen waren en mensen die constant aan het lopen waren.
Persoonlijk vond ik mijn eerdere HouseQlassics (febr. 2003) beter. Maar het was wel een leuk feest.

Waarschuw beheerder
donateur
Nog zoiets vaags: toen Armani draaide (toch echt niet superharde techno) kwamen er twee meisjes naar ons toe : 'gaan zede hele avond zo hard draaien?'

hmmmz,, nee het wordt alleen nog maar harder!!!!

ze dachten dat ze op een 80s classics party met boney m waren ofzo :/
:d

Waarschuw beheerder
hahaha, die meisjes hebben de schrik van hun leven gehad, als ze het gered hebben tot the dreamteam :)

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ja ! 'waar bleef tiesto nu?'

zo ik denk dat ze gedacht hebben dat ze in de hel waren beland, en geeindigd zijn in de jezusbus!!!!

:p

Waarschuw beheerder
Nou, dan hebben die ook weer wat zieltjes gewonnen :D
Hebben die lui ook eens nuttige avond gehad...

Waarschuw beheerder
donateur
ja.. we hebben twee trance-zielen gewonnen op een hardcorefeest... halleluja.
Waarschuw beheerder
Erick E waren gewoon erg relax....

Volgens mij draaide hij daar onder zijn WEL aansprekende naam DJ E-ONE (Palace, the Gate)... willen we die twee namen niet door elkaar halen gaarne? (ook al is het 1 en dezelfde persoon)

Waarschuw beheerder
Het was Superrrrrr. Echt Kippenvelll gehad :D
:respect:Vince:respect: Geweldigggg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vond het niet zo leuk eigenlijk
Waarschuw beheerder
K HEB M GEMIST:(....

volgende week maar naar masters :d

Waarschuw beheerder
Ja ja het droomteam eindelijk weer eens 100%!

100% of niet ... maar echt top vond ik het niet :no:

vond zo iezo wel dat er minder gedraaid werd .. veel nummers werden opeens afgekapt... beetje jammer ...

maar sfeer vond ik wel oke ...

al heb ik toch wel een keer gevraagd :[ .. of iemand niet beter onder mij door ... via links of via rechts of zelfs bovenlangs mij kon gaan ipv dwars door mij heen ... :S
Waarschuw beheerder
ik heb het feestej weer gemist.. was dus wel een leuk feestje??

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Was een topfeessie. Einelijk weer eens! :) Vince was voor mij weer de man van de avond :respect:

Waarschuw beheerder
Volgens mij draaide hij daar onder zijn WEL aansprekende naam DJ E-ONE (Palace, the Gate)... willen we die twee namen niet door elkaar halen gaarne? (ook al is het 1 en dezelfde persoon)

Sorry :S Wist ik idd wel...Maar kon vanochtend even niet op de naam komen, was nog een beetje :vaag: :)
Zal volgende keer beter mijn huiswerk doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
Toch wordt er niet zo veel gedanst als op een Ghosttown of Mindcontroller. Komt volgens mij door die spekgladde vloer in de HMH. Daardoor komt de sfeer er toch niet echt goed in naar mijn idee.

Waarschuw beheerder
Erick E is gewoon Erick E, en Erick E is een held..

niet ouwehoeren..

Waarschuw beheerder
Ja ja was weer een super feesie

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me goed vermaakt :)

Waarschuw beheerder
was een vet feestje...alleen jammer dat sommige figuren het nodig vonden om met bekertjes en flesjes te gaan gooien toen rob en joe aan het optreden waren :no:
Waarschuw beheerder
geluk dat armani er was i.v.m aanslagen 3 jaar geleden veel vertragingen met vliegtuigen eergister was hij er ook niet in Cherry Moon
Waarschuw beheerder
mezelf super vermaakt en dan vooral boven sfeer was zeer relaxed, onder werd er niet echt lekker gedraaid en alle mooie nummers die ik onder hoorde toen ik er was had ik boven ook al gehoord

en vince was zekers lekker bezig, en e-one had het ook prima naar zn zin zo te zien evenals het droomteam iig een geslaagd feessie en op naar de volgende
Waarschuw beheerder
Ik vond het geweldig zoals altijd. iedereen draaide goed vind ik zelf. maar DJ Yves en Human Resource staken er net wat meer bovenuit dan de andere dj's. op naar de 8e HouseQlassics>>>>>>:P:P:P
Waarschuw beheerder
DJ Yves

:S

was Yves de Ruyter he das best wel iemand anders:)

maar hij draaide inderdaad zwaar relaxt

First Rebirth en Born Slippy :respect:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
8) super feestje :D
was de eerste keer dat ik daar heen ging :D geen spijt van!

Waarschuw beheerder
donateur
Van wie is 't originele nummer van mindcontroller wa ze zaterdag ook op HQ draaide ik MOET em hebben hahaha

Waarschuw beheerder
ik snap niet dat iedereen de sfeer relaxed vond. ik heb vier keer vechten gezien en iedereen liep verkankerd rond! op het einde stonden er meer te kotsen dan te dansen!
Waarschuw beheerder
Sfeer was idd minder als andere jaren, maar toch wel weer genoten. En van die vechtpartijen trek ik me al helemaal niks aan...
Waarschuw beheerder
ik snap niet dat iedereen de sfeer relaxed vond. ik heb vier keer vechten gezien en iedereen liep verkankerd rond! op het einde stonden er meer te kotsen dan te dansen!

heb de meeste tijd boven vooraan gestaan en nergens iets van gemerkt alleen toen ik ff onder kwam vond ik het wel een stuk minder gezellig

en van die fights zie ik eigenlijk nooit iets heb het geluk dat ik er telkens een eind van weg sta :D
Waarschuw beheerder
geluk dat ik er telkens een eind van weg sta

Ik kwam d'r deze keer toevallig tussendoor gewandeld... Maar dan nog doet 't me niet zo veel: kakkerlakken, dat zijn 't!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Super avond/nacht/ochtend gehad.. Top feestje
Waarschuw beheerder
Schnjoep>>> beter je huiswerk doen kerel. Yves de Ruyter is zn naam na de glorietijd hoor ;-). maar goed... zijn maar feitjes.
Waarschuw beheerder
Yves DeRuyter:
[img]http://www.sbshosting.be/bio/arty/yvesderuyter.jpg[/img]

En 'gewoon' Yves:
[img]http://www.djyves.nl/images/foto/Decibel_310802_deel1/decibel_11.jpg[/img]

't zijn geen tweelingbroers hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
lekker feestje.......die biergooier dacht waarschijnlijk dat ie bij een optreden van BZB was ofzo
Waarschuw beheerder
Schnjoep>>> beter je huiswerk doen kerel. Yves de Ruyter is zn naam na de glorietijd hoor . maar goed... zijn maar feitjes.

tja bobje geeft het bewijs:)
Waarschuw beheerder
Tja, 't zijn maar feitjes hè ;p
Waarschuw beheerder
Dat ze allebei dezelfde zijn??? dat weet iedere boerenlul toch wel. ik hoor liever yves dan yves de ruyter :-).

Waarschuw beheerder
Ik vond het een zeer relaxt feest, beetje jammer van die paar relletjes, maar goed, toch een lekker feest. :)

Jaydee (jaja: "Ik was er vanaf het begin af aan bij..... :D ) en Robert Armani vond ik top, Yves de Ruyter, Stanton, Human Resource en Rob & MC Joe waren gewoon relaxt, Darkraver niet gezien en Dreamteam maar een klein gedeelte. Darkraver is toch altijd hetzelfde liedje en Dreamteam vond ik ook niet bijzonder klinken, dus ik ben naar Vince gegaan en daarna gewoon nog wat rondgelopen en relaxt zitten ouwehoeren met mensen. :)

Waarschuw beheerder
Haha vette foto!
Die Bountyhunter is net een hippie :D

Waarschuw beheerder
Altijd maar weer die vooroordelen.
Waarschuw beheerder
Jajajaja -----> HouseQlassics >>>> The Night Of The Knights is er 26 februari:D:D:D:D:D:D:D:D:D. heb er nu al vet veel zin in. en een leeftijdsgrens van 21 jaar en ouder instellen? ACID!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
mijn gebeden zijn verhoord :respect: Hét feest van het jaar is alweer sneller terug dan gedacht ! Goede zaak :respect:
Waarschuw beheerder
hahaha, die meisjes hebben de schrik van hun leven gehad, als ze het gered hebben tot the dreamteam

Cker met de afsluiter: DJ Dano - 120 - 9000 BPM:bounce:
Waarschuw beheerder
Jaja, nog 6 dagen en dan gaan we weer! HouseQlassics Time! alleen verwacht ik weinig echte ouwe house. lijkt meer een early rave feest te worden. maar dat zien we dan wel weer. als het maar gezellie is EN blijft!!!

Waarschuw beheerder
Aanwezig

Waarschuw beheerder
Wordt veel oude house,line-up is toch duidelijk anders dan voorgaande keren!!!
Waarschuw beheerder
Ben er ook bij.... mijn eerste HQ, mijn eerste oldscool feestje
ben benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben alweer benieuwd al is het m'n 4e Houseqlassics