Partyflock

Forumonderwerp · 648897
Wanneer komt er weer een HouseQlassics? en 1x per jaar een HouseQlassics is te weinig!

Nog steeds geen nieuws? Als het niet doorgaat dan zal er toch wel een statement van Q-Dance komen neem ik aan? :S
denk niet dat het doorgaat
februarie is xq luna en line-up bekend
maart is teq en line-up bekend
april is in qontrol en line-up bekend

misschien in mei ofzow dan maar denk het niet....

Zal wel een beetje gaar zijn om het beste feest van Q maar 1 x per jaar te houden!
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
mwa. dan maar naar back2school.
jammer wel, houseqlassics is wel een goed feest :)
In onze agenda staat 3 april.....zie www.unitydrugs.nl

Maar ja daar stond ook TeQnology voor september 2003..en die ging ook niet door.

Afwachten dan maar...
laatste aanpassing
Inderdaad ja, dat soort popiejopie's mogen wel wegblijven van feesten als HouseQlassics, daar moeten alleen maar liefhebbers komen

????????????

Vorig jaar was er in februari 'n houseqlassics, en in maart Teqnology... nu is er 20 februari 'n TeQ... maar nog geen nieuwe HQ in de planning zo te zien. Dus vrees dat die er niet op zo'n korte termijn nog komt in de komende 2 maanden :(.
Denk pas na de zomer...

ik wil ook naar houseqlassics....

Ik zeg:

- HouseQlassics in september.
- Voortaan echt 1 keer per jaar (en niet zoals Q-Dance vorig jaar aankondigde; 1 keer zeggen maar 2 keer doen)
- Alleen artiesten die echt 'Qlassic' zijn.
- Vechtsebanen, want daar is het toch groot geworden.

Greetz
laatste aanpassing

ben dan wel van een latere generatie...zo'n housseqlassics moet ik prachtig vinden....hou wel van wat ouwe nummertjes...alleen draaien ze dan alleen de ouwe hardcore??/wat niet verkeerd is maar wat andere ouwe house stijlen zou ook niet verkeerd zijn om op te bouwen iig.beetje acid en ouwe techno .....lekkrrr...

Bij deze heb je alvast mijn handtekening. :P

Allemaal ff stemmen op HouseQlassics bij Q-dance, misschien dat ze dan weer eens wakker worden daar.
sorry maar ik stem toch echt op HR :P
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 55694, 50902, 511}
Gaan we meteen doen :)
Hij staat inderdaad niet in de agenda houseqlassics :(

En van mij mag het gewoon in de HMH, lekker goedkoop bier :D

Hoe doe je dat dan? dat stemmen bij Q-Dance?

Beste Q-dance feest in de Heineken Music Hall van 2003:

Daar dus 1 van de 2 HouseQlassics edities aanklikken.

Snap trouwens niet dat de septembereditie meer gekozen wordt dan de februari-editie. Februari was een schoolvoorbeeld van hoe een oldstylefeest zou moeten zijn, terwijl september dat nou net helemaal niet was, met alleen maar early hardcore en nog nieuwere hardcore.
Zou het ook jammer vinden ben de laaste 3 edities geweest en heb me altijd prima vermaakt...
Ik heb in december een berichtje gestuurd naar Q-dance en toen kreeg ik terug..
Dat ze het in het het voorjaar weer zouden geven maar dan waarschijnlijk niet in februarie..(dusmaart­)
Ik check nu elke dag de site van q-dance in de hoop de data te zien voor de volgende HQ maar ja..
Het zal waarschijnlijk wel weer in sep. worden..
Ik geef de schuld aan dat feest teqnoligie ofzo dat mogen ze wel schrappen van mij ..
mzzl
Snap trouwens niet dat de septembereditie meer gekozen wordt dan de februari-editie. Februari was een schoolvoorbeeld van hoe een oldstylefeest zou moeten zijn, terwijl september dat nou net helemaal niet was, met alleen maar early hardcore en nog nieuwere hardcore.

Hier ben ik het echt 1000% mee eens, de laatste editie viel echt buiten de boot in vergelijking met alle eerdere edities waar ik ben geweest.
De laatste HouseQlassics was meer een soort Mindcontroller-kloon.
De enige goede dj die avond voor mij was dus Voodoo Child, maar die was rond 00:30 al klaar.
Ik probeer het dus nog één keer, maar als de volgende editie weer zo is dan ga ik toch twijfelen.

Ik heb toch liever een HouseQlassics met een betere opbouw dus gewoon weer Franky Jones, Orlando Voorn, Jeroen Flamman, Requez, Paul Jay, Beasty Boy & Da Vinci etc. ect. en dan veel later op de avond pas gabberhouse, anders kan ik net zo goed naar Mindcontroller of iets dergelijks.
Pussy lounge, back 2 school , ghosttown genoeg ouwe hardcore feessies

Precies en daarom is het weer tijd voor een grootschalig oldschool feest. :)
HouseQlassics moet gewoon vaker per jaar.

Yep, minimaal 2x. :D
Yep, minimaal 2x.

Ben ik het helemaal mee eens!
Misschien moeten we zelf maar eens een feessie gaan organiseren Timmer ;)!

Ben ik het helemaal mee eens!
Misschien moeten we zelf maar eens een feessie gaan organiseren Timmer ;)!

Dan moet die Manfred wel eerste te porren zijn voor een combinatie van hiphouse, clubclassics en oldschool in plaats van piepjes en kraakjes. ;P
laatste aanpassing
Dan moet die Manfred wel eerste te porren zijn voor een combinatie van hiphouse, clubclassics en oldschool in plaats van piepjes en kraakjes.

Dat komt wel goed, we smokkelen Malika gewoon naar Nederland...;)
enne waar is trouwens HARDCORE RESSURRECTION gebleven hoop toch niet dat ze dat geschrapt hebben :( was toch wel een heel gruwelijk feest

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
was toch wel een heel gruwelijk feest

Dat was GEWELDIG :D

Nu Qlubtempo er niet meer is op de hemkade vind dat HouseQlassics wel het nieuwe maandelijkse feest van Q-Dance moet worden daar in de hemkade!!

Beide om de week 1 van de twee lijkt me goed!! Eerst HR weekendje rust of een ander feestje en dan HQ en dan weer een weekendje rust of een ander feestje.......enz enz
ach zou kunnen maar hoop toch echt dat we nog wel HR in de HMH krijgen er staat helemaal niets meer op kjoedans.nl :(:S

Dat komt wel goed, we smokkelen Malika gewoon naar Nederland... ;)

Malika draait bijna alleen maar piepjes en kraakjes... :D
Aardige meid hoor, alleen mijn stijl is het niet. :)
Malika draait bijna alleen maar piepjes en kraakjes...
Aardige meid hoor, alleen mijn stijl is het niet.

Ze hoeft ook niet te draaien... Het is alleen maar een lokkertje voor Manfred :devil:
Onder valse voorwendselen noemt men dat... ;p

Jaja... ;P

Maar ff to the point: HouseQlassics moet gewoon minimaal 2x per jaar gegeven worden, punt. :)
ik heb zeker ook weer zin in een HouseQlassics :yes: :kwijl: was al aan het hopen dat ie in februari weer zou zijn maar helaas :(

Je krijgt wel zo je bedenkingen bij de werkelijke intenties van Q-Dance ja... :S

Uiteraard moet een bedrijf winst maken, maar ik vind toch dat bij een partyorganisator de wil van het publiek voorop moet staan. En sowieso: volgens mij maken ze dikke winst op HouseQlassics.
Tja, vet klote gewoon dat we dus weer tot september moeten wachten, zo'n feest moet gewoon min. 2x per jaar. Dan maar Vechsebanen voor Ghosttown, ook lkkr :p
Als de geruchten waar zijn is houseqlassics net zo warm als Ghosttown in de vechtsebanen en krijgen we geen qontact......

En nu maar bedenken waar het kan zijn :P

Leg dat laatste bericht eens uit, ik ben helaas een beetje simpel en snap er dus geen reet van. :P
Ik kan je een handje helpen.

Er is nog een lokatie in nederland waar het erg warm wordt. (net zoals de vechtsebanen). Qontact werd daar gegeven.

1+1=2

(je weet nu nog helemaal niets :P )
Ik hoop wel dat het dit jaar gehouden wordt. Dat ze het niet zomaar geschrapt hebben. Ben er eigenlijk nog nooit naar toe geweest maar een vriend van mij vertelde dat het een gruwelijk feest is. Van mij mag het wel in de HMH gehouden worden. Ben er gisteren geweest en het is echt een top locatie.

Artiest Mystex
en geen hardcore qlassics. maar echte house qlassics.
TimMer1981 24 januari 2004 18:58

omdat mensen early hardcore dus blijkbaar leuker vinden dan de echte oldschool zoals james brown is dead enzo.. Ik schaar me daar ook onder.. early rave vind ik echt supervet maar als ze echte classics gaan draaien (house of god, die shit, verveel ik me dood..
Ik vind t altijd zo'n onzin dat mensen zeiken over de hardcore op houseqlassics.. houseqlassics staat voor alle ouwe housemuziek, dus óók early rave.. en over tien jaar hebben we houseqlassics met hardstyle.. zo gaat dat nu eenmaal..

omdat mensen early hardcore dus blijkbaar leuker vinden dan de echte oldschool zoals james brown is dead enzo.. Ik schaar me daar ook onder.. early rave vind ik echt supervet maar als ze echte classics gaan draaien (house of god, die shit, verveel ik me dood..

Dat is jouw smaak. Maar er zijn al tienduizend feesten waar early hardcore wordt gedraaid en geen enkel groot feest meer waar er alleen oldschool wordt gedraaid, terwijl daar toch zeker vraag naar is. Kijk maar naar de populariteit van DOTF, waar ook voor 50% oldschool wordt gedraaid. Ik en vele anderen met mij vinden het dus een beetje triest dat er niet eens één (1!) feestje met pure oldschool vanaf kan. De hardstylers en nieuwe hardcoreliefhebbers weten van ellende niet meer naar welke feesten ze allemaal toe moeten omdat het er zoveel zijn, wat is het probleem dan om 2x per jaar een groot oldschoolfeest te geven?

Ik vind t altijd zo'n onzin dat mensen zeiken over de hardcore op houseqlassics.. houseqlassics staat voor alle ouwe housemuziek, dus óók early rave..

Dat vindt jij. Andere liefhebbers vinden dat HouseQlassics een feest is met muziek uit de jaren '88 - '95. Mindcontroller is early hardcore.

en over tien jaar hebben we houseqlassics met hardstyle.. zo gaat dat nu eenmaal..

En HouseQlassics wordt nooit hardstyle. Waarom niet? Hardstyle draagt niks speciaals bij aan de housescene.

Ik denk dat geen enkele early rave-plaat ooit echt de 'classic-status' zal krijgen. Oldschool schaar ik niet onder hardcore, wat early rave dus wel is.