Partyflock

Forumonderwerp · 648897
Wanneer komt er weer een HouseQlassics? en 1x per jaar een HouseQlassics is te weinig!
Einde van dit feest gaat iedereen weer zeuren dat er te zacht gedraaid werd......!
En daarna gaat iedereen in dit forum weer zeuren dat iedereen zo aan het zeuren is...
Het is idd geen "beuq" line up. Maar dat kan de pret niet drukken. Hou wel van een beetje Oldskool en daar komt bij... Dreamteam gaat een bult goed maken dus ik ben dabei!!

we zijn weer van de partij

Artiest Bernd
Ik hoop iig op lekkere OUDE oldschool !!

Geen hakkuh aub :)
Het is idd geen "beuq" line up

HouseQlassics is ook helemaal geen beuk-party!

OUDE oldschool

Is d'r ook nieuwe oldschool dan?

Vet relaxed dat het dreamteam weer eens samen gaat draaien, voor de rest vindt ik het niet zo'n hele vette line-up.......en vince kunnen ze beter op het hoofd podium zetten.
avondje early rave in de HMH :)

duidelijk dat ik deze niet ga missen!

»» Dan «« 21 april 2004 14:06
boycotten die boel! :yes:

heeft het toch een beetje geholpen hè bianc ;p
laatste aanpassing
Bobje -> Ik weet het jonge... Weet niet of je er vorig jaar bij was..? Maar toen heb ik me poten uit me lijf staan rossen! Na Gizmo volgens mij geen Oldskool plaat meer gehoord. Duzz.. Als je deze line up vergelijkt met de line up van de vorige editie is dit geen "beuq" line up. En die van de vorige gedeeltelijk wel.
Klopt ja... maar ik heb me de vorige keer ook wel enorm vermaakt!

Maar: Dream Team - Rob & MC Joe - Vince wordt toch beuken hoor!
:respect:The Dreamteam:respect: vet Alleen moet ik ff ouder worden :(:(:(:(:(:(:'(

Niet zo popie Bobje...

DJ Bernd 10 juni 2004 17:40
Ik hoop iig op lekkere OUDE oldschool !!

Geen hakkuh aub

Ik hoop stiekum met je mee..
Tijd voor een echt oldschoolfeestje :jaja:
En met deze line up moet dat een heel eind gaan lukken.... !
het wordt gelukkig niet zoals de vorige editie; (wat ik niet vervelend vond) maar heb toch liever een Houseqlassics zoals die van febr.2003

Precies, de line-up is ook een stuk beter dan de vorige keer , toen draaide zelfs rob gee, dat ging helemaal nergens over :S
Na afloop zullen er ongetwijfeld veel mensen ouwehoeren dat het te 'soft' was, maar die hebben mooi pech, dat kun je eenmaal verwachten :yes:
Ik hoop ook op geen hakkuh dat kunnen we nou wel ik hoop op net zon editie als in feb vorig jaar :jaja: Dus lekker oude HOUSE! (Laatste uurtje mag wel hakken)
Robert Armani
Yves Deruyter
Pavo
E-one (Erick E)
Jaydee (eindelijk weer is!)

:kwijl: line-up :jaja:
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
Indd Ouwe zeker waar wat je zegt :D
Veel hip-house de eerste uren en de laatste 2 uurtjes doorhakkuh. goed idee toch? ik heb er fokking zin in! tot HouseQlassics mensen... Let's Take It Back To The Oldskool!!!!!!!!!!
tis ook zo'n tijd geleden kan me die muziek niet meer goed herinneren alleen dat ik het echt vet vond..
goed teken opzich!
en top locatie (y)

i'm there

idd geen hakkuh troep en ook geen early rave (niet dat DAAR iets mis mee is) maar gewoon lekker ouwe shit uit the early 90`s :kwijl: net zoals ze altijd op de house qlassics in de vechtsebanen draaiden...dat was tenminste ouwe school en niet die shit die ze afgelopen september draaiden in de HMH...paar klassiekers en hup...nieuwe troep en early rave :no: was wel leuk,maar geen qlassics...
net als vorig jaar

chosen few vorig jaar was :kwijl:
Dreamteam, geloof mij nou maar dat wordt top!

Heb gisteren nog ff zooitje Thunderdome cd's geluisterd :P

ik weet nog niet of ik hier heen wil :(
is dit de hele aaf oldschool of?
Wat is het verschil tussen een Vip Ticket en een normaal. En zeg nu niet de prijs he

Kaartje is binnen...:bounce:
Mooi feest, om een zomer vol feesten mee af te sluiten :)
dit wordt genieten van de echte oldschool met deze namen
Hai, dit word zeker genieten van al deze namen!ik ben er bij!
Ik ga der lekker heen :D

Ziet er goed uit :D
Kan me niet meer herinneren Ouwehoeren, weet wel dat t erg gezellig was en dat der een meisje rondliep die steeds maar Hardstyle CD's wilde draaien ;) Ach gewoon een computer en Mahjong en de Oldscool cd's draaien non stop ;P :D
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Ik ga ook vip alleen moet je ze nog halen als ze er nog zijn,als niet pech gehad gaat mij om het feest :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Wat hebben nu die VIP kaartjes als extra's?
Behalve dat je op een van de twee balkons aan de zijkant kan zitten heb ik geen idee.
Amai maar dat is dan wel mega zwak voor zo een VIP kaartje en de meerprijs niet waard. Een gewoon zal dan wel volstaan voor mij...
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 37811, 5364}
HouseQlassics is verplaatst naar zaterdag 11 september (zie q-dance website).
Ook zekers beter dat e-one komt draaien,goed gedaan hoe ze dat voor mekaar hebben gekregen!

En dreamteam zal zeker wel hard gaan want met dano weet je het dus nooit!!!

kaartje is binnen:respect:
Is op mijn verjaardag dus ik ga er zeker heen :D:D:D
Waarom moet iok weer 14 zijn en niet 18:(

Tja nog een paar jaartjes wachten he :)

Eindelijk in Eindhoven fftjes dichter bij :D

Dit feest wil ik nu wel eens meemaken :D :Bounce:
Eindelijk in Eindhoven fftjes dichter bij

het is toch in amsterdam? (HMH)?
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
hij moet denk ik in het mindcontroller topic wezen :p