Partyflock

Forumonderwerp · 646447
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft het altijd over veillig sex hebben,om niet zwanger te worden of een soa op te lopen,Maar volgens mij doet bijna heel NL het zonder condoom,is natuurlijk ook veel lekkerder!!!
Maar ik begrijp het best wel dat mensen niet graag condooms kopen,ze zijn soms best wel deur.
De regering wil dat NL het safe doet,mogen ze die condooms ook wel eens goedkoper maken het is toch belachelijk dat het zo duur is,moet je eigenlijk toch betalen voor sex (een pleziertje)!!!!
Maar je krijgd er dan een veilliger leven door,omdat je dan niets oploopt,EN WAT DAN ALS HIJ KAPOT GAAT????

Nou ja mijn vraag is: doe jij het altijd met condoom of niet????
voor een lekker pleziertje:P

liefs van Shirley (K)

Waarschuw beheerder
nope

Waarschuw beheerder
donateur
Altijd met een regenjasje aan...

Waarschuw beheerder
als ik vriend heb zonder maar ander niet jassie aan geen sex :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to dumb&dumber, misschien wel maar zag er niets in staan in de 1e lijst over dit onderwerp,maar als er gereageerd wordt wat is dan het probleem jij reageerd toch ook????

Waarschuw beheerder
Misschien kunnen mensen nog ideeën opdoen voor opmerkingen in die link naar de poll toe... Komt dit onderwerp misschien ten goede, denk je niet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij een vaste vriendin zonder, maar naagezein ik bijna nooit een vaste vriendin heb altijd safe!
Want better safe than sorry!

Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
Waarschuw beheerder
dat ligt er nog maar net aan met wie, als ik een meisje niet goed ken doe ik het echt wel met:jaja:
Waarschuw beheerder
het gign natuurlijk niet ook alleen over gebruik van de condoom, maar ook dat het veel te duur is,maar sosm is het ook leuk om te praten over iets wat al geweest is,ik heb toen ook gereageerd in die poll,maar dit is een forumonderwerp,en ik vroeg het me gewoon af hoe mensen reageren en of ze het safe of niet doen????(K)

Waarschuw beheerder
Al 1.5 jaar zonder, maar ja als je samen woont en je weet elkaars verleden dan vertrouw je daarop.
Condooms niet te betalen die dingen.

Waarschuw beheerder
Wij (mijn man en ik ) gebruiken altijd een condoom waarom? ik woord dood ziek van de pil en om dat we nog niet een 2e kindje willen doen het zo en inderdaat ze zijn heel duur....

(K)(K) Natasja.

Waarschuw beheerder
hmmm het ligt eigenlijk een beetje aan t moment en met wie denk ik, als je met een goede vriend ligt te vrijen ofzo dan denk ik je niet echt aan een condoom, maar als je (denk ik dan) een one night stand heb dan denk je er volgens mij wel anders over en dan pak je er wel een.

Waarschuw beheerder
donateur
hmm heb liever geen condoom ze stinken naar rubber ieuw.. enne als ik rubber in mn poes wil pak ik wel mn dildo hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
condoom is voor mietjes... :devil:

God wist zelf niet eens wat dat ding was...:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik een vriendin heb dan zonder een rubber, maar anders altijd een condoom. :D

Waarschuw beheerder
Octane wat lul je nou voor mietjes als een ziekte of iets te pakken heb jank je wel anders..
dan zal denken had ik er toch maar 1tje gebruikt dus de mensen en in dit geval als jongens / manen en condoom gebruikt zijn verstandig...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ik gebruik liever wel een condoom.
Bij een relatie kan je je toch beiden laten testen,zodat je beide zekerheid hebt.

Daarna kan je altijd zonder condoom vrijen.

Mocht je geen relatie hebben en bijv. een one-night-stand, dan ben je gek als je het zomaar zonder condoom doet.Je weet toch niet of de ander iets heeft.Misschien weet je partner het zelf niet eens.Daarom lopen er nog steeds zoveel mensen een soa op.
Waarschuw beheerder
aangezien ik het alleen doe als ik een vriendin heb doe ik het dus zonder.

als ik ooit een one night stand zou nemen(wat ik niet denk) zou het met zijn.

99 % zonder dus
1 % (1 n8 stand)

Waarschuw beheerder
donateur
Ziek of niet ziek... kep nergens last van...:) als het gebeurd gebeurt het... pech gehad.... (erg non-chalant)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Octane je moet het zelf weten jongen....
Waarschuw beheerder
donateur
Ehm ja, als je de cijfers over ziektes ziet lijkt het me ook zeer verstandig....

Ik doe niet aan one night stands en al mijn ex'en waren maagd ;) Maar weleens gebruikt in bepaalde omstandigheden......

En de pil is veiliger tegen zwangerschappen dan een condoom......
Waarschuw beheerder
lekker zonder :p

Waarschuw beheerder
topic # 32434373883838132871­88738813831831831813­78 over dit onderwerp. :@ BAN!
Waarschuw beheerder
zeg ban jij lekker je zelf als je niets beters te doen hebt!!!!reageer dan lekker niet!!!gaat lekker je eigen zaad likken wat je in een ander forum onderwerp heb geschreven van me!!!!!craig anus!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
Zonder is echt veeeeeel beter..

Waarschuw beheerder
Het gaat er niet om of het lekkerder of beter is, maar of het veiliger is.

Waarschuw beheerder
condooms vind ik egt ondingen:Sgaat egt heel mijn geile zin van weg als dat ding erom heen moet:gaap:

Waarschuw beheerder
alleen als pas met die meid ga maar daarna niet meer het zijn ondingen echt wel
Waarschuw beheerder
ja daar ben ik het ook mee eens ram_para
Waarschuw beheerder
Nou liever geen condoompie natuurlijk! Als je een vaste relatie hebt hoeft dat ook niet!
Maar one-night stand zou ik ALTIJD condoom gebruiken! Stel je voor zeg %) Dag erna....:kots:
Waarschuw beheerder
Ik doe het zonder condoom, maar dat is omdat m'n vriend en ik al 7 jaar bij elkaar zijn en elkaar hebben ontmaagd. Bescherming voor SOA's is dus niet nodig, en daarbij vind ik condooms kut dus de pil will do.

Als ik geen vaste relatie had zou ik het trouwens wel echt met condooms doen. Je weet toch niet waar zo'n gast z'n leuter allemaal in heeft gehangen? Ik zou daar m'n gezondheid niet voor op het spel zetten.

Waarschuw beheerder
Ja als je elkaar al een tijd kent en zeker weet dat je geen ziektes hebt of zo.. dan is alleen de pil ook genoeg toch.
Ikzelf begruik altijd een condoom.. dat is wel het veiligst dacht ik zo. (K)

Waarschuw beheerder
Gewoon voor het zingen de kerk uit (Y)

Waarschuw beheerder
Denk niet dat dat zo'n goede methode is..
dan blijft er toch nog wat achter --> sja neem dat maar van mij aan ! (K)

Waarschuw beheerder
Ik gebruik alleen condooms tijdens het masturberen :P

Waarschuw beheerder
liever niet nee!!deze afgelopen dagen moet t helaas ff wel omdat k n beetje stom ben geweest met de pil maarja..daarna gewoon weer lekker zonder hoor!

Waarschuw beheerder
he bahhh condoom

liever niet
Waarschuw beheerder
met mn vriend zonder want een condoom is zo irri..maar als ik iemand net ken ofzo dan zou ik het tog wel met doen
Waarschuw beheerder
condoom?
wat is dat?

Waarschuw beheerder
donateur
Liever niet eigenlijk. Enne "alleen met mn vriend die ik het zonder", ja en als hij vreemd gaat?

Of wel neuken met en pijpen zonder, wat is daar dan het nut van?

Oftewel : doe het helemaal goed of laat het achterwege :D
Waarschuw beheerder
in begin wel maar later niet meer en heb liever oook vanniet :P
Waarschuw beheerder
donateur
Condooms :S lijkt je lul net zo'n vaccuum verpakte salamiworst :/ liever niet nee :)

Waarschuw beheerder
ik sla ook wel even een beurt over........

Waarschuw beheerder
je kan het met een condoom ook erotisch maken.. is maar net hoe je het aanpakt.. kennelijk kunnen veel mensen er hier weinig van... aangezien ze liever zonder doen:P

Waarschuw beheerder
Idd Ellie. Zonder is wel lekkerder maar mijn gezondheid si me net ff iets te balngrijk...en sex met condoom kan ook lekker zijn....

Waarschuw beheerder
nee ik heb een hekel aan die dingen.. maar ik heb een vriend waar ik het al bijna 3 jaar mee doe daar doe ik het zoiezo nooit meer veilig mee.. en verder verschilt het heel erg.. maar ik vind het niet prettig..

Waarschuw beheerder
altijd !!

Waarschuw beheerder
liever niet!!!!

Waarschuw beheerder
Inderdaad gezondheid is belangrijker , dus echt wel met.
Waarschuw beheerder
donateur
heb al langere tijd n vriendin...en weet dat t safe zit...dus zonder

Waarschuw beheerder
altijd !!

slimme meid...(Y)
Waarschuw beheerder
Als het moet, dan moet het...

Zij is de baas (dan wel :p )
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
geen vaste vriendin nu ,... dus met

Waarschuw beheerder
ook zo dom ja eerst met maar naar een tijdje zonder, als iemand aids heeft of een soa gaat het na een tijd heus niet weg hoor !

dus dan kan je het net zo goed gelijk doen :P

maar aangezien ik hier nog wel wat chicks wil scoren zeg ik dus wel even

ik gebruik altijd een condoom O:)

Waarschuw beheerder
iemand die anno 2003 zn pik nog steeds overal in propt zonder na te denken heeft de hele evolutie gemist :P
Waarschuw beheerder
donateur
wie wat waar ??

Volgens mij valt ie er dan af !
Waarschuw beheerder
Heb weleens overgeslagen. *zucht*

Waarschuw beheerder
donateur
denk niet dat er zo heel veel mensen zijn die 100 % zeker kunnen zeggen dat ze nooit enig risico gelopen hebben ..

Waarschuw beheerder
Liever een co-piloot :vaag:
Waarschuw beheerder
volgens mij doet bijna heel NL het zonder condoom,is natuurlijk ook veel lekkerder!!!

Ik merk het verschil niet hoor :/
Magoed lieft met, maar heb et wel es zonder gedaan :S

Waarschuw beheerder
donateur
iemand die anno 2003 zn pik nog steeds overal in propt zonder na te denken heeft de hele evolutie gemist

Dat is natuurlijk ook een uiterste he ;)
Als je echt iemand niet kent of je gaat naar de hoeren, dan lijkt het me wel erg verstandig, ja :P

Maar wat ik al zei, de meeste doen het toch niet veilig maar denken dat ze het wel doen.

Waarschuw beheerder
je merkt het verschil dus echt wel he :(

Kan ook met de lengte van je snikkel te maken hebben :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou liever zonder condoom dan met..gatver wat walg ik van die dingen :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Echt wel met condoom dus he, heb die hele doos niet voor niets gekocht :D

Waarschuw beheerder
Dan vind ik niet dat er vrouwen zijn die lopen te zeuren dat ze het zo vies vinden dat het zaad er na afloop uit loopt!

Waarschuw beheerder
Allemaal stoere praat hier, weet zeker dat de helft zegt dat ie het zonder doet, dat ze het met doen.....
Waarschuw beheerder
Liever niet natuurlijk! Maar ik heb ze toch altijd in mijn portomonee zitten en doe het toch (bijna) altijd met de eerste keren, tot je elkaar wat beter kent
Waarschuw beheerder
vaste vriend, zeker zonder :yes:

Waarschuw beheerder
jane, he he! Lijkt me logisch :gaaP:
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder! Ik vind die dingen echt verschrikkelijk, maar ik heb wel een vaste vriend en ik ben netjes aan de pil ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de pil is ook niet altijd safe,genoeg meiden die zwanger worden en toch ook gewoon de pil slikken!!!

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*..... deksels!
Waarschuw beheerder
Probeer meestal met, maar wil soms niet echt lukken hehe!
Waarschuw beheerder
donateur
liever niet maar ja met een one night stand toch maar wel je weet het nooit (in renesse dus een keer zonder flubber gedaan... dadelijk is ze toch zwanger denk ik wel eens)

Waarschuw beheerder
de pil is ook niet altijd safe,genoeg meiden die zwanger worden en toch ook gewoon de pil slikken!!!

duhhh!!!!
maar 's ieder zijn of haar eigen verantwoordelijkheid toch!

Waarschuw beheerder
is dat nodig dan een condoom. het leven is 1 grote gok, en het mag niet van de paus

Waarschuw beheerder
vind wel dat als je een vaste vriend hebt je beiden getest moet zijn... je vaste vriend(in) kan best wat in een vorige relatie wat hebben opgelopen... beetje naief anders.

Waarschuw beheerder
ja inderdaad.....als je een hele tijd een vaste vriend hebt, en allebij getest bent, dan kun je het wel zonder doen. Wel met de pil natuurlijk. Maar ken je mekaar niet zo goed of zo. Of je hebt een one night stand.....dan zou ik het toch liever met condoom doen

Waarschuw beheerder
Gewoon voor het zingen de kerk uit(Y)

En een lekkere soa oplopen zeker...nee dank je:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
doe vooral geen condoom gebruiken je komt er vanzelf wel achter als je eikel vool schimmel zit of je lippen vol wratten:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
geen condoom.. bleh dingen

Waarschuw beheerder
ik zeg niets..... O:)

Waarschuw beheerder
[img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/nee/1nee.gif[/img]

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
donateur
Met een vaste relatie niet. maar goed, met iemand die ik nie ken, heb ik geen keus, toch?......

Waarschuw beheerder
heb jij sex met mensen die je niet kent dan?

Waarschuw beheerder
donateur
af en toe eens, iemand die ik net een avond ken.....die die ken ik eigenlijk nie, of haar achtergrond....

Waarschuw beheerder
Zonder is lekkerder, maar wel een risico :/

Waarschuw beheerder
donateur
psies, en dat neem ik nie....

Waarschuw beheerder
donateur
Zonder is idd veeeeeel lekkerder :P maar neem liever ook geen risico....

Waarschuw beheerder
donateur
zonder is ook veel lekkerder...mja, de risico's zijn het nie waard......
Waarschuw beheerder
Gezondheid gaat voor, hoe geil je ook bent....dus ik doe het altijd zo dat ik bij nieuwe liefde de eerste tijd iig een condoom gebruikt en als je over wil gaan op zonder eerst allebei even testen bij de huisarts, werkt perfect...
Heb nu alweer een jaar een vaste vriendin, dus dat gekloot met condoom hebben we alweer een tijdje achter de rug ;)
Waarschuw beheerder
denk dat heel veel mensen hier niet helemaal eerlijk zijn..

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd hoeveel mensen hier een SOA hebben als ze zich laten testen!

En sorry dat ik 't zeg. Maar ik vind het dom om te zeggen dat het zonder kan als je iemand langer kent! Vaak zie je niks en weet de persoon het zelf ook niet!

Ik vind zonder fijner....maar dan moet die ander zich eerst testen. Zo niet...dan ook niet zonder!

Heb ook wel eens de fout gemaakt zonder te doen, gelukkig niks opgelopen maar wel van geleerd!
Waarschuw beheerder
ja maar dan nog ook al is je partner getest kun je nog nooit zeker zijn,je weet nooit of die vreemd gaat en wie weet voor de volle 100% dat geslachts ziektes alleen van dieren afkomen mensen kunnen zelf toch ook al iets in hun bloed hebben zonder ze dat weten!!!!!Een bepaalde stof waar ze mis. al hun hele leven mee lopen en nooit iets merken zoiets als een drager!!!!Ik vindt je weet het nooit of zonder het condoom het echt safe is maar met condoom ook niet,want ze gaan wel eens stuk!!!!!(K)

Waarschuw beheerder
tis wel lekkerder,

maar het is niet fijn als je je moet laten onderzoeken op een SOA, niet alleen als man zijnde, maar als vrouw is het echt onprettig...

slim bezig zijn doe je pas altijd achteraf... de eerst volgende keer dat ik onveilig ga vrijen, wil ik eerst dat we ons allebei laten testen.. zekere voor het onzekere, maar dan ben je verzekerd van een goed en veilig potje sex..;)

Waarschuw beheerder
donateur
Neuken doe je zonder, rubber hoort onder je auto!
Waarschuw beheerder
donateur
sex met condoom SUX haha

Waarschuw beheerder
met condoom neuken is kut zonder is lekkerder mmm ;) als je komt haal je hem eruit

Waarschuw beheerder
ga toch ook niet onder de douche staan met n paraplu!!!!dus waarom dan zo,n vies rubbertje?! nee dus ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog nooit met een condoom gedaan wat dagt je daar van hahahahahhahahaahaha­h:)

Waarschuw beheerder
ik sluit me voledig aan bij made in holland!!!!
je gaat toch ook geen nieuwe tv kopen en er een plasic zak omheen doen!!!of een nieuw paard kopen en dan zeggen ooohhh stom paard
DAT DOE JE TOCH NIE!!!!!
of naar een heel mooi concert met oordoppen in!!!

Waarschuw beheerder
Niet, waar is de pil anders voor?

:P:P

Waarschuw beheerder
Normaal meestal wel maar met mijn huidige vriendin niet omdat we allebij weten geen ziektes te hebben.

Het is veel lekkerder en makkelijker zonder condoom :yes:

Waarschuw beheerder
*zonder*
Waarschuw beheerder
*zucht*

MET!!! ... Pas als je zeker weet dat er geen soa's zijn en blablablabla enzovoorts kun je altijd nog over gaan op zonder.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met 1 en de zelfde gelukkig k ga nie van gleuf naar gleuf snappie
Waarschuw beheerder
de pil is niet altijd safe dat weet toch iedereen,zat meiden die alsnog zwanger worden!!!!
het is nooit 100% safe

Waarschuw beheerder
Newsflash: een nonchalante houding aannemen en niet bang zijn voor SOA en/of zwanger worden is niet stoer en geeft je geen aanzien.

je gaat toch ook geen nieuwe tv kopen en er een plasic zak omheen doen!!!of een nieuw paard kopen en dan zeggen ooohhh stom paard

Twee ontzettend goede vergelijkingen. Bravo! (Not)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eeegg niet!! doet t alleen nie veilig met me vaste vriend..anders altijd dingetje dr omheen hoor..ben altijd bang geweest voor AIDS enzo, ben er al vroeg mee in aanraking gekomen, een vriend van me moeder is er aan overleden toen ik 13 was...maakt indruk!dus neem maar t zekere voor t onzekere!! :D het beste is idd testen als je zonder wilt doen met je vaste vriend(in),,maar daar komnt meestal nix van..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DAT DOE JE TOCH NIE!!!!!

sjaah zal ik zeggen he...je moet vooral denken dat je heus nix krijgt! (y)
als je maar heel hard denk geloof je t ook nog!

Waarschuw beheerder
k zal het proberen lloontjuh :P
Waarschuw beheerder
donateur
altijd een regenjasje ;)
Waarschuw beheerder
kijk je kan wel zeggen: heb un vaste vriend en we zijn beide getest.. en wat als die vriend niet zo trouw is als jij denk dat hij is.. en dan??? tuurlijk is ut lekkerder zonder ensow... maar ik denk niet dat je het kan gooien op vertrouwen in een relatie... de meeste weten niet meer wat trouw is...

Waarschuw beheerder
donateur
liefst met

Waarschuw beheerder
Robert AKA WOUZENKIET 16 december 2003 22:46
DAT DOE JE TOCH NIE!!!!!

ja idd en als n vriend je komt halen en jullie rijden dan naar duitsland en je komt daar aan in n grote hal met mensen die dansen en zingen en r komt n ober en die zet n heeeeeeel groot glas bier voor je neus.......nou dan ga je daar toch zeker ook geen foto,s van je moeder ingooien.

helemaal mee eens......dus daarom geen condooms!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pffffffff michel wat lul jij nou allermaal
weer! hahahaha ik wis niet dat jij zo,n ruimen
denkwijzen had! hahahaha :P

Waarschuw beheerder
wie ikkuh??heb ik ook niet altijd hoor!komt gewoon soms naar boven (wel meer dingen) hahahaha mis je lieffie!!
Waarschuw beheerder
Hahahaha, geef niet hoor mich,
je kan best gewoon in drie woorden zeggen
dat wij zonder condoom neuken hahahahaha!
Dan begrijpen ze het ook wel hoor!
mis jou ook kanjer!

Waarschuw beheerder
donateur
jaaahaa... pas maar op... anders krijg je van die rare beestjes in je die niet goed zijn....:$

Waarschuw beheerder
wat voor beestjes? schildpadden?? nee kijk altijd of t licht op groen staat voordat ik oversteek! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
beestjessss whehehehe krijg je van die hollebollen die steeds rechts over springen 8-)

tenminste als je haar in ene scheiding ligt :P
whehehe

maar condoom is gewoon belangrijk voor mij :d

Waarschuw beheerder
niet:$
Waarschuw beheerder
Liever niet was het toch?

Waarschuw beheerder
ja, zonder dus voor mij :D

Waarschuw beheerder
qua gevoel, en met een vast vriendje:...nadat je je allebei getest heb op soa's: lekkah zondah:P

maar verder altijd MET
Waarschuw beheerder
donateur
Qua gevoel idd niet maar als et moet dan moet et :P beetje et zelfde verhaal als Poekie dus :)
Waarschuw beheerder
dus bij je eerste date naar de gg&d? :p

liever niet, wel zo verstandig ;-)

Waarschuw beheerder
kan er wel een cd om heen doen.. maar 4 van de 5 knappen...
dus heb het nu wel gehad met die dingen eigenlijk :|
Waarschuw beheerder
donateur
Heb condooms van HotRubberTheCondom, die paarse (easy) die zijn hel flexibel en betrouwbaar. En als je deze condooms koopt, steun je ook nog es het aidsfonds. Heb in het verleden wel es de fout gemaakt die dingen te laten liggen, maar gelukkig goed afgelopen aan mijn laatste test te zien. Tegenwoordig hanteer ik de regel: of veilig of niet!! Met mn ex heb ik ook een half jaar veilig gedaan voordat we zonder gingen, vond ik echt top (y) Safety first!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
altijd met condoom, zeker safety first!
Waarschuw beheerder
Hij: "leuQe rok, zullen we ff naar de GGD?"
Zij: %)
Hij: "Anders wil ik niet zonder condoom neuQen"

en: condooms zijn idd duur, maar kindjes ook!

Nee, bij mij is het altijd met! Ook al is het flink gestuntel! Ben je lekker bezig mekaar aan het verwennen, moet je eerst zo'n ding om je dong schuiven... weg pret :S maar ja knuffelen met zo'n regenjas is ook niks... klotedingen eigenlijk! (het zijn luldingen, weet ik ;))
Waarschuw beheerder
donateur
nee shirley, ik doe et zonder :D
Waarschuw beheerder
Liever niet, is gewoon 200x minder lekker dan zonder !!

Maar k heb dan ook al 2 1/2 jaar een vriend dus met is niet nodig :D
Waarschuw beheerder
ik doe ze altijd om, ookal bederft het een deel van de pret...

Waarschuw beheerder
Absoluut MET totdat ik zeker weet dat t zonder kan!
Waarschuw beheerder
donateur
Condoom en wat glijmiddel gebruiken en je hebt bijna het zelfde resultaat
Waarschuw beheerder
Zonder !!!!
Heb ze wel eens gebruikt, maar niet bij mij huidige vriedin...

EN DAT IS ECHT KUT en condoom; ben je net lekker bezig, mot je stoppen om je lul een jasje aan te doen :@ HEEL IRRITANT !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In theorie zeg ik ja, maar in de praktijk doe ik het niet :bloos:
En ik WEET heus wel dat dat dom is. :frusty:

Waarschuw beheerder
allergisch voor de pil ja helemaal onveilig en nog steeds niet zwanger wa vin je daar van whahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor trekken heb je geen condoom nodig...
Waarschuw beheerder
Absoluut met als je elkaar niet kent, best lastig als je ineens zwanger bent. :@
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe het zonder ...!
Waarschuw beheerder
Robert AKA WOUZENKIET kijkt teveel Hans Teeuwen :)
Waarschuw beheerder
zal wel een fake accountje zijn!
Waarschuw beheerder
liever zonder! begrijp het toch al niet..stel je hebt 3 maanden sex met cd omdat dat veilig is en na 3 maanden omdat je dan c ker van elkaar bent en elkaar vertrouwd ga je het zonder doen...

als je het dan echt veilig wilt doen moet je eerst allebei een test doen en dat afwachten maar niemand doet dat!

waarom dan 3 maanden moeilijk doen??? had je beter meteen zonder kunnen doen toch???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga naar Thailand , is het verstandig om daar wel condooms te gebruiken ?
Waarschuw beheerder
whahahahwahaha ja ZEKER!!!!

pas maar op 99% van de vrouwen daar is man!!!
of omgebouwd!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jazekerzzzzzzz altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neuken met condoom is hetzelfde als viool spelen met een honkbalknuppel...
maar de gevolgen kennen wel verkeerd uitpakken als je een beetje pech hebt dus iedereen moet dat mooj zelf weten!!

mzzls
Waarschuw beheerder
donateur
altijd rubber....

zoals theo maassen zei;

met condoom neuken bouw je toch ook geen weerstand op :P

ik heb genoeg weerstand dus toch maar condoom :)
Waarschuw beheerder
ik heb al heel lang een vaste relatie dus ik doe nie aan rubbertjes, maar mocht ik ooit weer vrijgezellie worden dan zeker MET! ;)
Waarschuw beheerder
Liever zonder :kwijl:

maar als je elkaar niet goed kent, dan moet het maar met :-( al schijnt de kans op hiv nog kleiner te zijn dan getroffen worden door de bliksem...
Waarschuw beheerder
Daarom neem ik het risico ook maar niet.

Ik ga met onweer ook niet door een open veld wandelen met een paraplu in mijn hand :-D
Waarschuw beheerder
Helaas is HIV niet de enige (merkbare)ziekte die je kunt oplopen.

Je zal maar in één keer onvruchtbaar blijken of een druiper hebben of weet ik veel wat.

Ik heb het altijd met condoom gedaan, alleen bij vaste vriendinnen waarvan ik zeker wat dat ze "clean" zijn én elke dag de pil innemen niet(en ja een kind wil je ook niet dan)

Het klopt dat het in het begin met een condoom minder lekker is, aan de andere kant duurt het liefdesspel wel langer en je hebt niet zoveel rotzooi :)

En als je dat nog niet genoeg vind, moet je maar aan je vriendin een special treatment vragen op het eind ;)
Artiest {SHOWLIST artist 26741, 4822}
Waarschuw beheerder
voor de veiligheid wel, voor de eerste keren, maar liever zonder, met condoom kom ik niet ;)
maar doe het gewoon safe :P

Waarschuw beheerder
liever geen kans op onvruchtbaarheid of andere enge ziektes...
ook al is het lekkerder zonder je speelt met je leven...en dat vind ik dom...
dus altijd condoom!!!

Waarschuw beheerder
Als ik iemand niet ken, dan zeker met. om alles te voorkomen, later kan het wel zonder

Artiest Harold
Waarschuw beheerder
als ik een relatie heb, doe ik het wel zonder, maar ook alleen als we allebei getest zijn en al een tijdje een relatie hebben.

verder altijd met.

Waarschuw beheerder
Altijd met, altijd!

Waarschuw beheerder
Tog maar niet....
Waarschuw beheerder
Maar ik begrijp het best wel dat mensen niet graag condooms kopen,ze zijn soms best wel deur.

deur?

dus dit [img]http://www.mijnapotheek.nl/zelfzorgwinkel/media/ultrastrongnl.gif[/img] is best wel dit [img cacheid=00055477000dcdfabf46efa91a0036b1f0]http://users.skynet.be/12hoek/images/deur.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
he zorro dat is een goeie
Waarschuw beheerder
Ik heb toch alleen maar goede dingen :P
Waarschuw beheerder
Met..als je het hebt tis echt te laat dan..
En voor de meiden hier.. je loopt behoorlijk wat risico....zoals dat je ontvruchtbaar kan raken..dus als je nog eens mammie wilt worden.. denk ff na.. ;-P
Waarschuw beheerder
donateur
geef mij maar gewoon een condoompje hoor hoef geen vieze ziektes :bah:
Waarschuw beheerder
condoms moetje gebruiken om jezel te besheremen als je dat niet doet dan zet je jezef allen maar in de min.
Als je nou een seriouze realtie heb met iemand dan vind ik dat zonder best kan als je elkaar vertrouw en weet hoe de ander ein elkaar steekt.
Maar voor sharrels and 1 night stands vind ik dat meer mensen emoeten na dneken en een condom gebruiken!
Waarschuw beheerder
GEEN CONDOOM 1x gedaan NOOOOOIT weer(ohja toch wel met een funny condoom hahah das wel lachuuuuuh)

Waarschuw beheerder
Geen condoom...allergie!! :)
Waarschuw beheerder
dat is klote als je er allergisch voor ben dat geld het zelfde voor als je niet tegen de anticonceptie pil kan,lijkt me toch erg lastig!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Waarschuw beheerder
en dan doe je en x zonder word je dan net zwanger
shit denk je had ik het nou maar gedaan
Waarschuw beheerder
net voor het eerst met gedaan:)
Erg vreemd maar wel lekker.
Waarschuw beheerder
Zonder condoom is natuurlijk wel veel spannender, het voegt wat extra spanning toe :P

Waarschuw beheerder
ik ken mijn vriend nou zo'n 2 jaar en ik ben aan de pil maar voordat wij zonder condoom hebben geneukt hebben we ons laten testen op ziektes en toen hebben we het pas zonder gedaan omdat wel zo zeker wisten dat wij geen ziektes hebben...

Waarschuw beheerder
Als je het gewoon doet met iemand met een condoom natuurlijk. Ik wil de lusten niet de lasten van een persoon :D:D:D.....ALs je iemand langer kent en je weet dat die geen ziektes heeft en je vertrouwd de persoon dan zonder....

Waarschuw beheerder
ik wil ut wel steeds met condoom doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik dee het altijd zonder stom maar ja met is kut. ik heb me pas laten testen omdat ik het niet vertrouwde gelukkig niks. 1 op de 5 heeft een soa vertelde hij. heeft me wel ff aan het denken gezet. dus beter een jasje!

Waarschuw beheerder
ik moest me ook laten testen.....maarja das alweer een jaar terug....dus strax weer testen, en daarna echt ff wat beter gaan nadenken.

als ik lam ben dan denk ik gewoon echt niet na.....STOM!

maarja...eigen fucking schuld:)

(die wattenstaafies in je plasbuis doen best zeer, en die dikke naalden in je arm zijn ook geen pleziertje)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met..Tenzij ik lange tijd met iemand heb... Ik hou niet van die enge ziektes!

Waarschuw beheerder
Beter meeeeeeet!!!!!!!!!!!­!!!!!!! geloof me nou, ik zou het nooit meer zonder doen! ik heb enge dingen gezien :kots:

Waarschuw beheerder
Ben niet aan de pil, toch vaak zonder :$,maar dan wel voor het zingen de kerk uit :D Heb me weleens laten testen,maar nooit iets gehad gelukkig :)
Waarschuw beheerder
Je hoort de laatste tijd vaak roepen: "De kans dat je HIV krijgt, is kleiner dan getroffen worden door de bliksem."

Dit maakt je wel lakser... zeg maar.

Waarschuw beheerder
ik ben aan de pil. doe altijd zonder!! :D:D:D

Waarschuw beheerder
Dat is een een bullshit opmerking Chrizz@Soest.
Dat roepen mensen alleen maar om het voor zichzelf goed te praten.
Je moet eens weten hoeveel mensen tegenwoordig met HIV worden besmet.
Waarschuw beheerder
Nou ja, in zoverre Bullshit, die opmerking werden gemaakt n.a.v. een onderzoek dat laatst werd gepubliceerd. Hieruit bleek dat die kans voor een hetero in Nederland echt heel klein was, vandaar dat ze die opmerking maakten.

Waarschuw beheerder
Ja maar het blijkt dus dat steeds meer hetero mensen het krijgen. Vooral meiden.
Maar gewoon altijd safe sex hebben dan is er niks aan het handje:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe het safe, en jij Eline? :9
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik zou je dan ook gek aankijken zeg :p als je nog van die rubberen ondingen gebruikte

Waarschuw beheerder
Nou je weet toch hoe lang ik met arno heb Tom??
En laten eerts laten testen natuurlijk;)

Waarschuw beheerder
naar je huisarts die kijkt ff en prikt bloed en dan weet je het. maar een huisarts is maar voor 2 soa's volgens mij. gewoon in het ziekenhuis weet je alles!

Ik zal jullie vertellen ik dee het altijd zonder, nu echt niet meer!
maar met is echt kut ik vind het 3 keer niks.

beter neem ik gewoon een vriend zodat ik zonder condoom kan zettuh en geen kans loop op sao's haha :D

Waarschuw beheerder
ik doe het liefst zonder, toch wel wat beter :P

maar als ik die dame niet ken ofzow, dan zeker wel met....

Waarschuw beheerder
euhmzzz een goeie vraag maar condoom wel of niet als je ligt te pijpen beffen bekken heb je grote kans op al die ziektes en dan voor de rest van de sex een condoom nouja is dan ook overbodig want als je de pil goed neemt is er geen kans op zwangerschap maar dat is mijn mening ( ik heb een vaste relatie ik kan zonder !!!)

en by the way zonder geniet je 10 x beter !!
one night stand altijd met he ben moeder en ook al was ik geen moeder al je geen relatie hebt is het beter met
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die stampt em er zo in :P

Waarschuw beheerder
donateur
euhmzzz een goeie vraag maar condoom wel of niet als je ligt te pijpen beffen bekken heb je grote kans op al die ziektes en dan voor de rest van de sex een condoom nouja is dan ook overbodig want als je de pil goed neemt is er geen kans op zwangerschap maar dat is mijn mening

Helemaal mee eens !!

Als een vrouw gaat zeuren over een condoom, ga ik toch ook niet zeiken over beflappies ;P

Waarschuw beheerder
juist VipTweak dat bedoel ik meen je ik ga ene pijpen met condoom jaah daag kan ik gelijk me dildo in me bek doen het is gewoon zo maar daar denkt gene aan . tja en dan maar groot praat slaan nou als ze er gelukkig mee zijn ik weet beters (sinds 11 jaar sex erg jong ik weet maar owkeej )

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, daarom is pijpen zonder condoom meestal wel weer toegestaan :s
Niet dat ik daarover ga zeuren hoor *bloos*

Maar ergens is het allemaal erg onzinnig, ja.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar waarom neuk je dan wel met condoom?
Eventuele ziektes heb je dan waarschijnlijk toch al opgelopen.
Waarschuw beheerder
je koopt toch ook geen tv
waar je dan een zak omheen trekt
Waarschuw beheerder
donateur
Nope.....

Waarschuw beheerder
de kans dat je een soa oploopt tijdens neuqen is veel groter dan tijdens beffen of pijpen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Het enige wat je tijdens neuken meer kans op hebt is aids, maar als je nadenkt met wie je het doet, zal die kans erg klein zijn.

Alle overige SOA's kan je oraal ook oplopen, maar de kans dat je ziektes oploopt is in NL redelijk klein, op vakanties zou ik zeker weten oppassen!!
Waarschuw beheerder
ziektes op lopen in nl erg klein,dat zal je nog flink tegen vallen viptweak.
en je kunt ook al dingen oplopen ook al zoen je alleen al met elkaar,(verwisseling van speeksel)
je moet altijd uitkijken met wat je doet!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
liever zonder maar doe het met (Y)
Waarschuw beheerder
enuhhh shirley freakygirl

je ken van speeksel verwisselen geen ziektes krijgen ckersss geen SOA :s

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, door elk lichamelijk contact kan je ziektes oplopen (via speeksel kan je pfeiffer oplopen Valk).

Maar als we gewoon even de serieuze soa's pakken, dan is die kans gewoon klein als je het met normale mensen doet. (junks en illegale hoeren even buiten beschouwing gelaten)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je houdt er toch ook neit van als je eten is ingepakt...

je doet toch ook geen plastic zak over je tv als je tv kijkt...

Waarschuw beheerder
Wat een domme uitspraken zeg!!
Neuk maar lekker verder zonder condoom.
Je komt jezelf nog wel tegen waarschijnlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik een one-night stand heb doe ik het altijd veilig.. maar heb nu al 5 maanden een vriendin dan ga ik het natuurlijk niet veilig doen ik moet er niet aan denken.. Je voelt er veel minder van.

Gewoon allerbij een soa testje laten doen en dan lekker neuken tot je er bij neer valt :)

greetz.
Waarschuw beheerder
Ik doe niet aan one night stands dus....
Altijd zonder!
Ik haat die dingen! Vreselijk
Waarschuw beheerder
Als je mekaar net kent, dan met, maar als je elkaar al langer kent dan natuurlijk zonder!
= veel lekkerder
Waarschuw beheerder
als je elkaar langer kent vindt ik het ook een ander verhaal maar safe??? is het toch nooit echt je weet nooit of die ander vremmd gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Liever niet natuurlijk maar als je SOA-vrij wilt blijven toch maar wel! :D

Waarschuw beheerder
**Eline** 28 januari 2004 19:51
Wat een domme uitspraken zeg!!
Neuk maar lekker verder zonder condoom.
Jullie komen jezelf nog wel een keer tegen

ik heb em ff aangepast zodat ik het met je eens ben ;)

Waarschuw beheerder
condooms zijn naar... doe er dus vaak nie aan. Maarja.. t gaat wel es verkeerd dan :(

Waarschuw beheerder
donateur
Jakkes :S
Waarschuw beheerder
Voor die prijs mogen ze wel garantie geven op een condoom als ie kapot gaat! :| :9 Ofniet dan?
Waarschuw beheerder
ze zitten wel te zeiken over condoom hier condoom daar!!

geef ze dan GRATIS :yes:
zijn f*cking duur die dingen :[
Waarschuw beheerder
jah precies ze mogen wel in het ziekenfonds komen en dan gratis afhalen ofzo ergens.
Waarschuw beheerder
donateur
keb t bijna altijd nog zonder gedaan ...
veel lekkerder, zit meer gevoel bij ! :D ..
en condooms te duur? tegenwoordig heb je ook kortingsbonnen bij kruidvat voor durex :P
Waarschuw beheerder
Nop, doe het zonder, is veel lekkerder. ( En heb vaste vriendin dus maakt dan niet zoveel uit ).
Waarschuw beheerder
donateur
nee
Waarschuw beheerder
toch maar liever niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
save!!!!!!!!!

lekkerder zonderrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
Nou liever zonder! gewoon lekker spuiten :p haha En zo'n rubbertje knelt alles bovendien veel te strak af, je moet dan dus betalen voor minder plezier te verkrijgen, reden genoeg om het na verloop van tijd nie meer te doen met condoom.

Waarschuw beheerder
Bah.. Ben er geen voorstander van maar soms is het wel verstandig.

Waarschuw beheerder
De laatste 5x is ie 2x geknapt :vaag:

Waarschuw beheerder
Doe het altijd met condoom, heb geen zin in een kleine bierkameel :P

Waarschuw beheerder
De laatste keer dat ik het met een condoom probeerde heeft het precies 3 halen geduurd voordat mijn piercing dat condoom in 16 stukjes scheurde. Een condoom is ongetwijfeld veiliger, maar met een piercing heeft het geen enkele nut.
Waarschuw beheerder
donateur
zonder
Waarschuw beheerder
Gewoon zonder anders is het echt een heel stuk minder, zonder is gewoon veel lkkrder zowel voor de jongen als voor het meisje is gewoon veel geiler
Waarschuw beheerder
donateur
zonder.. :yes:
Waarschuw beheerder
als ik een condoom zou dragen ,omdat ik bang ben dat ze een soa heeft dan rag ik um er zo wie zo al niet in.

En voor de mensen die zeggen ALTIJD safe sex te hebben hoe doe je het dan oraal ?? gebruik je dan ook een regenjas en een beflapje ????
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 2 keer een condoom gebruikt en die kankerdingen waren uit zo`n kut automaat betaal je 3euro voor 2 ondingen en ze waren allebij naar de klote gegaan

ooh 3e ook nog :S die had ik op mysteryland gekregen dat ding was niet eens opgerond :S:S kon je zelf nog ff gaan kloten

en wat hebben we hiervan geleerd...lekker zonder condoom aan de gang (Y)

Waarschuw beheerder
nou doe maar liever zonder :X:X:X
Waarschuw beheerder
If you want sex,do relaxed,take a boy or a girl,but don't forget the durex!!!!!!!!!

Want van een geintjuh komt vaak toch een kleintjuh:) of :S [img]http://home.hetnet.nl/mr_14/192/anneke.latjes/index.html/Babys-op-een-rij.gif[/img]

en dat is toch ook niet de bedoeling???[img]http://home.hetnet.nl/mr_14/192/anneke.latjes/index.html/Babysbaby-kus.gif[/img]

liefs van shirley(K)
Waarschuw beheerder
liever met dan iets ranzig krijgen

Waarschuw beheerder
zonder is veel lekkerder dus liever zonder..maar jah met is wel verstandiger he!!..beetje jammer al die ziektes..:s
Waarschuw beheerder
klotedoom..... neeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
gezondheid boven alles (y)
Waarschuw beheerder
ach ga toch weg!!

ben je klaar metje voorspel kan je eerst een condoom om gaan doen :S
alle spanning weg!!

dus fijn ZONDER!! (als zij het ook wilt he)

Waarschuw beheerder
donateur
gezondheid boven alles

Saai leven heb je dan..
Waarschuw beheerder
Saai leven heb je dan..

je moet eens weten :devil: zal maar editen Gezondheid en Verstand boven alles o:)
Waarschuw beheerder
zoal hans teeuwe je gaat toch ook duur paard kopen
en zeggen stom paard.

dus .,.........
Waarschuw beheerder
owwww wat heb ik een hekel aan die dingen... kunnen ze niet iets beters uitvinden?! maarjah... altijd zonder is ook nix he...
Waarschuw beheerder
donateur
2 gougar:
Of als je net een vol glas bier hebt er foto's van je schoonmoeder ingooien:)
Waarschuw beheerder
Die dingen verzieken mijn sex altijd, het is toch juist de bedoeling dat je geen ziektes oploopt met dat ding?
Waarschuw beheerder
bedoeling is altijd met, maja das zo'n loos voornemen, op t moment zelf doe je daar tog nix mee, stom gestuntel met die dingen!
en trouwes zonder is veel lekkerder!!:yes:

Waarschuw beheerder
Zo'n condoompje ertussen is zooow onpersoonlijk :S nogal 'ongeilmakend' vind ik :yes:

mjah wel veiliger mjah..
Waarschuw beheerder
ze zouden gewoon eens inentingen moeten hebben tegen aids en andere ziektes en soa's enz.,ja toch!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
het is kaal d'r in of nie d'r in
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat toch ook niet met je sokken aan in bad ???
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
hmm soms wel soms niet.... liever niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Wist niet dat er zoveel mensen zonder neukten zeg. Reden te meer voor mij om er wel een te gebruiken. Misschien ouderwets, maar ik wil ooit me kleinkinderen zien opgroeien ...

Edit: Sorry, bij een vaste relatie is het natuurlijk een ander verhaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk O:)

Vind ut een schande! :devil:
Waarschuw beheerder
Liever zonder...maar heb toch weinig zin om kwaaltjes op te lopen...dus toch maar met:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
condoom? :x zonder is veeeeeel beter!
Waarschuw beheerder
Met condoompie hou je het natuurlijk wel weer veel langer vol... omdat het minder lekker voelt.

Nadeel dat ook weer zijn voordeel heeft (y)
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met uK eens; ik schrok er echt van dat zoveel mensen zonder condoom aan het paaldansen gaan....Lekkerdere Sex is niet het enige waar het om draait, zoiets als oud worden en je kinderen en kleinkinderen zien opgroeien ipv op je 30e wegkwijnen betekent voor mij best iets... En die domme opmerkingen zoals: een vaccinatie tegen aids enzo zou wel makkelijk zijn. slaan ook nergens op; Die is er niet, dus denk even na....

Overigens doe ik het zelf zonder...(maar wel in een vaste relatie en na een doktersbezoekje)

Waarschuw beheerder
donateur
En dan maar hopen dat de ander niet vreemd gaat met iemand die een ziekte heeft he ;)
Waarschuw beheerder
haha, daar gaan we dan maar vanuit....(gebaseerd op wederzijds vertrouwen noemen ze dat geloof ik he? :) )

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof is nog steeds geen voorbehoedingsmiddel ;)
Waarschuw beheerder
je hebt zeker een punt...dat weet ik wel, maar zelfs als.....dan nog ga ik het risico niet 800% groter maken door met een "onbekende", want vaak weet je de helft van elkaar nog niet als je het bed induikt, te gaan paaldansen zonder condoom....het risico blijft altijd aanwezig, zoals het scheuren van een condoom, maar die neem je op de koopt toe...ofzoiets

Waarschuw beheerder
donateur
Beste voorbehoeding is gezond verstand, meer kan je niet doen ;)
Waarschuw beheerder
zeker weten, en verkies af en toe eens je verstand boven je piemel, en je bent een hoop gezonder af...
Waarschuw beheerder
je kan ze ook 3 keer gebruiken!!! scheelt weer wat geld.....

Waarschuw beheerder
donateur
Maar maak je geen illusies dat je met condoom ed. veilig bezig bent, ongelukje zit in een klein hoekje ;)

Kijk, je moet niet bang worden, maar ook niet over-protected voelen.

Gewoon lekker genieten van elkaar :)
Waarschuw beheerder
Simpel :vaste relatie ...altijd zonder is veel lekkerder en hotter .

Geen vaste rel . altijd condoom.

Waarschuw beheerder
Condoompje...
Waarschuw beheerder
tjah wat moet je nou in deze tijd met is niet lekker maar zonder is niet veillig ,klote dus gewoon!!!

Waarschuw beheerder
Tja, vaste relatie nemen?? Inderdaad is zonder lekkerder, maar doe liever met, is beter :-p
Waarschuw beheerder
Simpel :vaste relatie ...altijd zonder is veel lekkerder en hotter .

:-/

Neem je net zo goed een risico als wanneer je geen vaste relatie hebt. Of je moet allebei maagd zijn, of allebei een halfjaar na de laatste keer onveilige sex getest zijn.

Zo niet, dan ben je net zo onveilig bezig.
Waarschuw beheerder
Altijd met condoom natuurlijk!!!

Tuurlijk is zonder lekkerder,maar ik heb geen zin om hiv op te lopen of iemand zwanger te maken.Zeker als ik iemand niet goed ken of bij een one night stand.

Als je zelfmoord wil plegen,doe je t lekker zonder!

Waarschuw beheerder
nou maagd zijn zegt ook niets. wist je bijv dat als een meid met een koortslip een jongen pijpt dat die gozer kans heeft om herpes op te lopen (andersom ook he)

en bloedtransfusie?? kan diegene ook hepetitus en hiv oplopen!! dus maagd zijn zegt niets!

gebruik zelf altijd een condoom, alleen met vaste vriend wil ik het best zonder doen maar dan wel ff een testje, liever het zekere dan onzekere

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, als je een vaste relatie hebt, kan ik me voorstellen dat je het zonder condoom doet.

Maar ben je vrijgezel en neuk je erop los, tja, dan breng je jezelf in gevaar door het zonder condoom te doen.
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, ik vind sommige uitspraken hier echt gewoon heel erg dom!!!! Besef goed wat de gevolgen kunnen zijn van het oplopen van een SOA.... Als je leven je zo weinig waard is en als je je de moeite en het ongemak om een condoom te gebruiken niet wilt nemen...ga vooral je gang!!!!!

Waarschuw beheerder
Met mijn vriend zonder condoom wanneer ik vrijgezel ben met, maar is veel minder lekker
Waarschuw beheerder
tot nu toe allemaal met condoom:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
zonder condoom, ik weet dat me vriendje geen soa of wat dan ook heeft, en ik slik de pil duss :)

maar als k single ben MET condoom, zeker wel!!

:jaja:
Waarschuw beheerder
tjah als ik een vriend heb doe ik het meestal ook zonder,maar je weet ook nooit of hij vreemd gaat je kan altijd wat oplopen,mijn ex ging vreemd kwam er achter mag blij zijn dat ik niets heb!!!

Waarschuw beheerder
Hmmm als er een hevige regenbui opkomst is moet je eigenlijk een regenjas gebruiken maja dan maar nat worden he GEEN REGENJAS dus :P

FOEIIII :P

Waarschuw beheerder
donateur
theoretisch gezien doe ik het altijd met, in de praktijk doe ik het meestal zonder :S

Tis lekkerder zonder en tjsa, het verstoort de geiligheid zeg maar ;)
Waarschuw beheerder
Voornemen is om het altijd veilig te doen...en probeer het ook cast te houden...Tenzij er een vaste relatie in het spel is...
Waarschuw beheerder
Zonder, dat gepruts altijd met die dingen :-)

Waarschuw beheerder
In het begin vd relatie met (natuurlijk is zonder lekkerder :P) maar ja je weet nooit waar hij hem allemaal ingehangen heeft :/
Waarschuw beheerder
donateur
Of wat er in haar gehangen heeft ;)

Waarschuw beheerder
ligt er aan met wie maar meestal zonder.. beetjejammer.nl van me zelf.. :s
Waarschuw beheerder
donateur
Qt-Girl 1 maart 2004 23:51
Zo'n condoompje ertussen is zooow onpersoonlijk nogal 'ongeilmakend' vind ik

mjah wel veiliger mjah..

:jaja:

Soms aan het begin van de relatie wel! hangt beetje van type af.. ;)

Waarschuw beheerder
Condooms vind ik ook niet egt geweldig.. stomme onderbreking en voelt toch minder fijn als dan als je het zonder doet. Vind het idd ook dom van de regering dat ze die dingen zo fuckin duur (!!) maken, zo moet je idd betalen voor je pleziertje! Bovendien kunnen die dingen afglijden of kapot gaan, dan ben je zwaar de lul!

Vind gewoon dat meiden netjes de pil moeten slikken, zodat kans op zwangerschap iel is en dat beide zich moeten laten testen.. Das (Y) top.. doe ik zelf ook :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Liever zonder!!! :)

Maar ligt eraan hoe lang ik met diegene ben ensoow..

Met mn vriendjuh dus ZONDER! :D
Waarschuw beheerder
zonder..... zoals iedereen zegt is lekkerder :yes: en heb je vrijwel geen beperkingen...

Maar als je neukt MET condoom dan moet je ook pijpen en beffen met condoom en beflapje anders heeft het veilig neuken nog geen zin :x
Waarschuw beheerder
Hans Teeuwen zegt: heheheh komt die o:)

RAGGEN ZONDER CONDOOM :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik een vaste relatie had: Zonder
Maar verder altijd met geweest..
Waarschuw beheerder
Liever niet maar toch maar wel.....:S:D
Waarschuw beheerder
beter van wel!
Waarschuw beheerder
Vroegah ontsmette alles met vodka en dan masturbeerde me helemaal suf, nu toch maar een handschoentje om, VEILIGER o:)
Waarschuw beheerder
nah ut zijn wel rotdingen,maarja het moet veilig dus slik ik maar de pil :D
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
denk toch niet dat dat te vergelijken is..

condooms zijn rotdingen, dus dan maar de pil..??:vaag: :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Als je niet zwanger wil worden is de pil wel veilig, mits je die op tijd inneemt...
Maar als je niet van plan bent om een SOA op te lopen, dan is dat dus echt onveilig..

Ben het met DaY-már 1 april @ radio housetime.nl eens: Dat valt gewoon niet te vergelijken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ongeinspireerde bagger :s Hans Teeuwen heeft gelijk o:)

Waarschuw beheerder
donateur
liefst zonder = veel lekkerder
maar onbekenden met....

Waarschuw beheerder
liever zonder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
na liever niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb het nog maar 1 keer met condoom gedaan en toen nooit meer.
zonder condoom is veel lekerder, en waar moet je dat zakje sperma laten???
(K)
Waarschuw beheerder
liever met natuurlijk, maarja soms.....

eigenlijk heel slecht!
Waarschuw beheerder
Ja toch liever zonder maar vind dat je het risico gewoon niet moet lopen. Dus toch maar met!

Waarschuw beheerder
toch maar liever Niet
Waarschuw beheerder
*oeps* gister bij een meisje langsgegaan en geen condoom gebruikt ( lag net zo lekker:S ) :X was niet nodig zei ze, maar 't woord pil heb ik niet horen vallen :vaag:

mag dat ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee ik niet...
ten eerste voel je bijna niets
en ten tweede... als je al een tijdje een vriend hebt en je bent aan de pil..
waarom dan nog???!!!:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Als een condoom zou zuigen dan zou ik gepijpt worden onder het neuken

Waarschuw beheerder
Nina, wo sind die condome?
Waarschuw beheerder
als t ff kan geen rubber.. kutdingen

Waarschuw beheerder
tis verleidelijk om het zonder condoom te doen..:yes: maja met condoom is 100% veiliger.. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
we zijn al 2 jaar samen dus laat dat ding maar achterwege pls.. vind het zon gedoe allemaal :s

Waarschuw beheerder
Zonder.. heb al een tijdje een vriend en ik weet dat mn vriend geen soa of wat dan ook heeft.

Maar als ik vrijgezel zou zijn: met.
Is toch veiliger dan :)

Waarschuw beheerder
ah bah aan zon condoom likken is echt om te kotsen.. dan maar zonder hoor ;)
behalve als je natuurlijk niet weet of diegene een soa ofzo heeft..

Waarschuw beheerder
donateur
Heb al bijna n jaar met em,
dus zonder.
En voor de rest sluit ik me bij YVONNUH aan.

Waarschuw beheerder
ik pas
Waarschuw beheerder
zonder tuurlijk :jaja:
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
hmmm moet eerst maar es een vriendin hebben :D
Waarschuw beheerder
doe toch maar met toch iets veiliger

Waarschuw beheerder
liever zonder :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh­hh................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­.

Waarschuw beheerder
Liever wel :-)

Waarschuw beheerder
Ligt er aan met wie en dan bedoel ik het volgende: Als je een vaste relatie hebt zoals ik al 9 jaar, dan kun je zonder vrijen als beiden dat willen. Als je sex hebt met een vreemde dan zeker altijd een condoom gebruiken ook al is het lekkerder zonder. het leed is anmelijk niet te overzien als je "iets" oploopt of zwanger raakt na een one night stand!!

Waarschuw beheerder
oke oke,dat ben ik met je eens maar dat geld voor mij niet met orale sex......oook bij one-night-stands doe ik dat liever zonder,let wel ,liever......das toch lekkerder
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Bij een lange relatie.. zonder als beide dat willen. want het is idd een stuk beter :yes:
Maar one-night-stands zou ik het nooit zonder doen, voorje het weet heb je vanalles en kan je met een vaste partner er ook niet meer zonder van genieten

Waarschuw beheerder
Met is verstandiger, maar als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker van elkaar bent moet het zonder kunnen, toch??

Waarschuw beheerder
maar kan me voorstellen dat je in je geile bui daar ff te laat aan denkt als je al lekker bezig bent bijvoorbeeld *bloos*

en dan kan t al te laat zijn :s
gelukkig was er bij mij en mn vriend niks loos.. maar toch kan me indenken dat je dus er ff neit bij stil staat
Waarschuw beheerder
nee nie alty maar da ligt er vaak aan of het de eerste keer is met degene of dat het (relatie)wa langer doet........dan nie meer zonder blijft tog alty btr en daar is geen condoom tege bestand
Waarschuw beheerder
donateur
met! 1 zoon vind ik effe zat ;)
Waarschuw beheerder
met, wel ONS'en zonder gehad bij gebrek aan, maar daar houd ik 8eraf niet zo'n lekker gevoel aan over :frusty:
Waarschuw beheerder
nope, klotedingen. ze kan best een pilletje slikken vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Liever zonder

Waarschuw beheerder
liever zonder maar wil diegene wel goed kenne voordat ik dat doe
Waarschuw beheerder
zonder of anders niet vindt die dingen echt goor!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd, zonder of anders geen sex.
Even voor de goede orde: ik doe dus ook niet aan onenightstands.
Waarschuw beheerder
testen is eens in de zoveel tijd zoizo wel goed.

ik heb gehoort dat er trouwens ook een anti concptie pil voor kerels uitkomt of is..heb ik ook geen probleem me om te slikken.
Waarschuw beheerder
bah, sex :( Dat doe je toch niet!!

Waarschuw beheerder
wij gebruiken dat al lang niet meer
we weten van elkaar dat we njiks hebben en ik gebruik ook de pil al is dat niet 100 %
Waarschuw beheerder
tjah het blijft risico maar de mens ken nou bijna eenmaal niet zonder sex,jammer dat die geslachtziektes uberhaubt bestaan,anders kon je er nog veel meer van genieten zonder die spanning te hebben van goh zou ik wat oplopen???
Waarschuw beheerder
misschien is die het nog wel shirley je weet maar nooit en flikker op met je rokoe ieder zijn tijd he
Waarschuw beheerder
ja het is veiliger maar liever zonder

Waarschuw beheerder
Wat een kut(met wratten)topic zeg!!

Waarschuw beheerder
nog nooit met condoom gedaan

Waarschuw beheerder
Sex:kots:

Waarschuw beheerder
sex zonder condoom :lief:
en ckers lekker :kwijl:
Waarschuw beheerder
jah zonder condoom :$:$ (L) en das toch wel het lekkerst :kwijl:
Waarschuw beheerder
Dikke LUL ...geen rubber voor mij :p

[img cacheid=001311d400102f7b1ed08f451a0049f62a]http://www.theuglymonkey.com/penis_bike.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Nou probeer er daar maarres een omheen te krijgen!!
Waarschuw beheerder
Je neemt het je voor, gebruikt hem ongveer 2-3 min en dan gooi(t) jij (of zij) hem eraf en ga je lekker zonder verder...

Waarschuw beheerder
Liever niet, maar wel zo veilig :)

Waarschuw beheerder
Het verbaast me serieus hoe dom mensen zijn, one night stands e.d zonder condoom:S zo wordt het lekker nog meer verspreid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had ook een stuk gelezen dat een condoom het maar 9 van de 10 keer doet dus het is erg belangerijk dat je er 1 gebruikt bij one night stands!!!

Is niet alleen gevaarlijk maar wat als je partner zwanger wordt???
Ik zou het niet meer weten hoor
Me hele jeugd verknald gewoon:S

Maar als je geil bent doe je rare dingen ,maar dit is zo lullig dit kan je niet meer terug draaien...

Eerst met condoom,dan laten testen en dan pas zonder condoom seksen!!
(met een vriendin die je kan vertrouwen ofcourse;))
Waarschuw beheerder
Liever zonder! Maar dan moet het meisje wel te vertrouwen zijn.
Of je moet in een ver land zijn, dan zeker wel met! ;)
Waarschuw beheerder
k vind t VERSCHRIKKELIJK t doet bij mij focking pijn want k pas die krengen niet laatste keer na de sex was mn eikel helemaal paars en afgekneld die Fiesta condooms Durex Comfort past wel maar ja die had ik dus niet bij me had r 2 verknalt en de 3e ging net maar t knelde vet

liever zonder dus maarja sommige meiden hebben meer lullen in hun kut gehad dan dat ik spijkers getimmerd heb dat weet je niet van te voren dus moet dat ellendige ding wel om :S :jaja:
Waarschuw beheerder
ik krijg die krenge amper over me ding heen.. zit vet strak, nie om stoer te doen ofzow maar das best lastig :(
Waarschuw beheerder
ik zeg t ook niet om stoer te doen sterker nog tis alleen maar VERVELEND heb ook paar keer gehad dat ik m r bij n meisje niet in krijg of dan zijn we bezig en dan moet ik stoppen omdat t bij haar pijn begint te doen bij enkele meiden nou daar hoef je als jongen zijnde niet trots op te zijn want dan heb je nog je zak niet geleegd!! DAMN:S:S
Waarschuw beheerder
Die dingen horen strak te zitten anders rollen ze af.

We weten dat je het niet zegt om stoer te doe. Je kan die dingen namelijk over je hoofd trekken. Als je lul dikker is dan je hoofd, dan heb ik medelijden met je. Of met je vriendin. :-D

Waarschuw beheerder
vaste vriend= zonder
maaruh anders gwoon mét hoor!! You never know!!
Waarschuw beheerder
You never know!!

Ja, jammer genoeg :-(

Waarschuw beheerder
liever zonder. maaruhh ook liever geen soa.. dus dan moet je wel he..
Waarschuw beheerder
:jaja: nog steeds is het nodig en :nee: dat is niet voor korte duur ben bang voor altijd!!!
Dat wij in de maatschappij eraan zullen moeten geloven dat soa's er zijn!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die dingen horen strak te zitten zeg je jah DEUUUUUH!!!!!! beetje krom antwoord ouwe maar niet zo strak dat ie afknelt en ie helemaal paars eruit gaat zien dan is t niet gezond :S:S wedden dat je dan zegt HOOOOOOO wacht ff?? :jaja:
Waarschuw beheerder
net nog gesext one nigth gewoon met tis beter want al die shit die je ervan krijgt??

Waarschuw beheerder
Liever niet ;)
Waarschuw beheerder
gek dat ze r nog geen 50 jaar geleden nog nooit van gehoord hebben t schijnt dat bijvoorbeeld aids nog niet eens bestond toen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik het ooit zou gaan doen denk ik wel met, want je weet maar nooit..

Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit een condoom tegen gekomen die goed past..
Irritante dingen, maar wel beter dan een soa oplopen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik mezelf aan het masturberen ben doe ik altijd een condoom om. Met het aftrekken, maar ook als ik een vinger of meer in mijn anus steek. Als ik iets als een deofles gebruik doe ik daar óók een condoom omheen..

:kusje::hug:(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik weet niet eens hoe een condoom er uit ziet...

dus.. whahahahah kut dingen..
Waarschuw beheerder
Ik ben eindelijk verstandig geworden en doe het dus voortaan gewoon met :yes:

Overigens: Volgens het Durex 2003 World Sex Survey gebruikt slechts 62% van de NL'ers altijd een condoom bij een nieuwe partner. En 26% heeft sowieso al het laatste jaar onveilige sex gehad met een nieuwe partner... :/

More facts: Durex Sex Survey 2003

Waarschuw beheerder
liever zonder :jaja: maar het is toch verstandiger met :S..of gewoon even een testje doen eej(Y)

Waarschuw beheerder
Die krengen schijnen tegenwoordig ook nog kankerverwekkend te zijn.

Een Duits onderzoeksinstituut in Stuttgart heeft ontdekt dat de meeste condooms kankerverwekkende stoffen bevat. In 29 van de 32 onderzochte kapotjes werd nitrosaminen aangetroffen. Het wordt gebruikt om het rubber extra soepel te houden, maar in contact met de huid vormt het een stof die gevaarlijk is.

Vooral de condooms met chocoladesmaak blijken alarmerend hoge concentraties te bevatten. Wie slechts af en toe een condoom gebruikt zit niet meteen in de gevarenzone, maar liefhebbers die er elke dag meer nodig hebben, moeten toch op zoek gaan naar rubbertjes zonder nitrosaminen. Het Europees Parlement – waar het al niet goed voor is – zal binnenkort met richtlijnen komen om de condooms veiliger te maken.

Talk...(op condooms)...kan resulteren in een eileiderverkleving die tot onvruchtbaarheid kan leiden. Deze kwestie is ter sprake gebracht door de doktoren Kaspar en Chandler in Journal of the American Medical Association. (JAMA) 3/15/95
-from Nutrition Health Review, Summer 1995 n73p8

Brr... :vaag:
Waarschuw beheerder
tsss.... volgens de paus heeft condooms geen nut want er zou wel degelijk sperma en ziektes door condooms heen kunnen gaan,ze zijn niet wijs!!!!

Waarschuw beheerder
Hoorde pas van iemand dat condooms kankerverwekkend zijn

Waarschuw beheerder
Ok liever zonder, het is veel lekkerder en daarbij die condooms zijn ook niet altijd veilig (klere dingen scheuren altijd) ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah.. moeilijke vraag... zonder is lkkrder... maar met is veilig...tenzij die klere dingen scheuren zoals gewoonlijk..
Waarschuw beheerder
condooms kankerverwekkend,ik zou het niet weten,maar het zou me ook niets verbazen,tegenwoordig zit er allemaal zooi verwerkt in producten.
zo zou je ook blaaskanker kunnen krijgen door de stoffen die in coca cola light zitten, en borstkanker door stoffen die in een deo zouden zitten omdat die via je oksels en linfklieren doordringen of zoiets,nog ff is niets meer save dalijk!!!!!

Waarschuw beheerder
tegenwoordig krijg je overal kanker van :/
Waarschuw beheerder
Hoorde pas van iemand dat condooms kankerverwekkend zijn

Misschien van 'Lexx ©™' op 30 mei 2004 om 10:59???

:-D

Waarschuw beheerder
+1
Klopt zoiets heb ik laatst ook gelezen.. :X
Waarschuw beheerder
Ja, wat was het ookal weer? [img cacheid=0003fe5b000bbc2691d6cb051a005557bb]http://www.click-smilies.de/sammlung0304/fragend/confused-smiley-003.gif[/img]

:-D

Waarschuw beheerder
ik ga toch ook niet een mooie tv kopen en een plastic zak der over heen doen ?

Waarschuw beheerder
hahahaha idd

Waarschuw beheerder
Ik haat die dingen, doe het ook nooit met..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
flikker op met die dingen
Waarschuw beheerder
Heb liever niet dat ie eraf valt dus in eerste instantie met. Erna hobbel ik wel zonder eroverheen.
Waarschuw beheerder
zoveel mensen sex zonder condoom ook de eerste paar keer met een persoon,kwil toch niet weten hoeveel soa en aids personen er in dit land zijn!!!:bah::S

Waarschuw beheerder
pffffffff hou nie van condooms!!
Waarschuw beheerder
donateur
`
Shirley freakygirl 3 juli 2004 03:06
zoveel mensen sex zonder condoom ook de eerste paar keer met een persoon,kwil toch niet weten hoeveel soa en aids personen er in dit land zijn!!!

ja dat wil ik ook wel weten:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb liever niet dat ie eraf valt dus in eerste instantie met. Erna hobbel ik wel zonder eroverheen

hahahaha jij weet het
dus je lult eigenlijk uit je nek:yes:

ff tessie doen dan he;)
want dat hobbelen kan ook je kop kosten;)

maar of was het ff voor de schijn,net of je dan goed bezig ben:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij mij gaan ze toch altijd kapot... dus kan ze net zo goed niet gebruiken :X

Maar ik neuk ook niet alles wat los en vast zit.. en one night stands doe ik ook niet aan.. ik wil weten met wie ik in bed lig ;) :D
Waarschuw beheerder
donateur
zonder, maar ik heb een vaste vriend

als ik ooit een one night stand zou doen dan zou ik ook met doen en ook als ik een nieuwe vriend zou krijgen (maar dat denk ik niet)

met is echt klote, heb et wel is gehad dat ik de pil was vergeten dan doe ik voor de zekerheid met maar tvoelt echt vervelend :S

Waarschuw beheerder
ik doe het alleen maar met
tenzij ik een vaste relatie heb

maar zover is het nog nie :S

Waarschuw beheerder
ik vind een condoom zonder meer minder leuk geef mij maar zonder.. ik bedoel het is niet nodig vind ik als je een vaste relatie hebt en je vrijt na een paar maanden zonder.. maar die losse vriendjes en o.n.s toch maar met voor de veiligheid.. je weet maar nooit..

ps : ik vind ook dat een jongen die gewoon hoort om te doen, en hij ze bij zich heeft..

ik heb er zelf ook wel altijd in mijn beurs... maar toch :P

Waarschuw beheerder
Voor de veiligheid:yes:Voor de lekkerheid:no: dan absoluut zonder!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja wat denk je zelf??

Waarschuw beheerder
Als k vaste vriend heb zonder als we allebei zeker weten dat we geen ziektes hebben!!En one night stand met!!!

Waarschuw beheerder
Ben het met Babsie_Porn_lady eens

Waarschuw beheerder
Zonder :P

Waarschuw beheerder
Jaaa tog angel1710 :d
Waarschuw beheerder
donateur
nee liever nie!!:P maarjah... met al die sletjes
tegenwoordig !!:s
Waarschuw beheerder
zijn er zoveel sletjes dan tegenwoordig,die waren er vroeger toch ook al,en playerboys net zo goed!!!!

Waarschuw beheerder
Liever niet maar ja..
Waarschuw beheerder
whaha ik werk sinds kort in een drogisterij,je kan echt merken dat het zomer is geweest,je wilt echt niet weten hoeveel zwangerschapstesten ik al verkocht heb!!!!!Maar wat mij ook erg opvalt,dat toch veel jonge mensen bij mij aan de kassa komen voor condooms(Y) gewoon,dat zouden er meer moeten doen!!!!(K)
Waarschuw beheerder
donateur
altijd zonder MET!

Waarschuw beheerder
nah, condoom halen is toch niet moeilijk?? liever veilig, tenzij een vaste relatie en zij de pil slikt!
Waarschuw beheerder
vaste relatie geen anders indd safe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Liever zonder, maar aangezien ik geen vaste vriend heb doe ik het met :)

Waarschuw beheerder
donateur
heb ze liggen voor t geval dat...
dus altijd een regenjasje bij voordat t hard gaat regenen;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
echt geen condooms die doinge zijn irri:S:S O:)
Waarschuw beheerder
donateur
zonder is lekkerder, met is gezonder :)

echt geen condooms die doinge zijn irri

Nee, een soa, das niet irri, of een kind...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha precies...

Waarschuw beheerder
neej nahaja heb je altijd nog de pil he en als je een vaste relatie hebt hoef je dnek ik neit meer zo bang te zijn voor een soa want dan weetje denk toch wel of die andere ut hefet ofniet
Waarschuw beheerder
donateur
1) wat is je definitie van n vaste relatie (in de zin van: hoelang moet je dan met elkaar gaan)
2) Heeft ie n stempel ergens dat ie nix heeft? Zal je toch echt eerste moeten testen....

Waarschuw beheerder
donateur
hehe Tinker verstandige dame ben jij! (Y) netjes.

.. mensen doe gewoon dat klote ding om.. en wil je bij elkaar blijven laat je dan effe testen..
dan ben je 100% zeker lijkt me.
Waarschuw beheerder
donateur
en dat voor n blondje he :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik doe het altijd veilig :)

Heb t in het verleden wel eens zonder gedaan maar doe dat dus ECHT NOOIT meer :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat je blonDTDTDTD bent zegt vrij weinig Tinker :P
Maar idd je kan in het book of records hehee

Waarschuw beheerder
Ik vind die dingen maar niks hoor.....

Waarschuw beheerder
ZEKER zonder maar met een losse scharrel met condoom heb geen zin in ziekte....

Waarschuw beheerder
scharrelen ? ;-)

Waarschuw beheerder
ZEKER zonder maar met een losse scharrel met condoom heb geen zin in ziekte....

Gelijk heb je jongedame ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik doe het altijd zonder !?!?!?!?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn knuffeltje (Lammetje (L)) heeft toch geen soa's :s

en seks met anderen heb ik niet.. heb nog nooit seks gehad met mensen.. dus..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben nog steeds (Trots) een maagd! :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
condooms???wat zijn dat?????
Waarschuw beheerder
Hahahaha...... Regenpakken voor kabouters....
Waarschuw beheerder
ja condooms zijn kut uiteraard maar als zij de pil niet slikt moet het wel he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ligt eraan..... ;)

als ik een vriend heb en die heeft geen soa's ofzo dan doe ik het zonder..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahaha...... Regenpakken voor kabouters....

ja, je eet toch ook geen snoepie met het papiertje eromheen?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat voor snoep.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zuurstok???
Waarschuw beheerder
Dacht meer aan cocosbrood ...

Waarschuw beheerder
als ik dit topic mag geloven dan loopt half nederland met een SOA rond.. ik kijk voortaan wel uit waar ik em in hang..

in dat brutale bekkie van crush the weak lijkt me wel wat :-)
Waarschuw beheerder
donateur
vaste vriendin zowieso zonder
voor een keertje: met in principe, trenzij ik te geil ben en er geen condooms zijn.

Er is nog wat: De pil word vanaf 21e niet meer vergoed of voor een deel. Heel goed kabinet balkellende/////////////

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kijk voortaan wel uit waar ik em in hang

hang??? lijkt mij een beetje moeilijk :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij jou niet ...of wel???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat hangen????? alleen als ik sjaggo ben

Waarschuw beheerder
is niet zo moeilijk hoor. ik kom huis aan huis voor demonstraties :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in dat brutale bekkie van crush the weak lijkt me wel wat

:o :o

Waarschuw beheerder
de pil + condoom.
zekerheid voor alles.
en ik vind dat het zo hoort. (of je moet natuurlijk andere plannen hebben ;) )

Waarschuw beheerder
Liever niet ! Maar wel verstandig hé.
Waarschuw beheerder
Liever niet...En dat zal ik weten ook:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker toch... :bloos:

Waarschuw beheerder
nee, liever nie, kom er ook meestal nie aan toe, met al die geiligheid....

(K)

Waarschuw beheerder
Naughty leonie...:K

En als je een scharreltje opvist, gebruik je dan ook geen rubbertje?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee, liever nie, kom er ook meestal nie aan toe, met al die geiligheid....

Exactly!! :bloos:

Waarschuw beheerder
Liever een rubber,
dan een ziekte

Waarschuw beheerder
neeej liever niet he!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Liever een rubber,
dan een ziekte

Tsja als je een vaste partner hebt, en je hebt je beide laten testen en je hebt niks, dan hoeft er geen condoom aan de pas te komen ;)
Waarschuw beheerder
ligt eraan met wie he...
Waarschuw beheerder
zeker wel met condoom
als het een serieuze relatie wordt kun je altijd nog kijken of je zonder doet
maar liever een beetje klungelen dan een ziekte

Waarschuw beheerder
ieder1 kan makkelijk zeggen dat ie geen ziekte heeft dus doe maar met

Waarschuw beheerder
Inderdaad!
Zonder is wel het lekkerst, maar met is wel veiliger :-p
Waarschuw beheerder
ZONDER veeeeel lekkerder:jaja:
Waarschuw beheerder
rubbertje om als je niks vast heb
that is the "motto"
Waarschuw beheerder
Aangezien ik weet dat er mensen rondlopen die opzettelijk anderen besmetten met bijv. Hiv ben ik wel erg voor condoompje hoor ;)

Waarschuw beheerder
Vaste relatie; zonder, absoluut. One night stand...zonder is lekkerder maar met is veiliger...

Waarschuw beheerder
nou een one night stand met jou lijkt me zeker niet verkeerd. :-)

Waarschuw beheerder
Naughty leonie...

En als je een scharreltje opvist, gebruik je dan ook geen rubbertje?

ik vis niet zomaar een scharreltje op meestal, maar vraag het wel vaak van tevoren. achteraf denk ik zelf ook: STOM, maar dan is het al te laat. heb me laatst 1x laten testen, had toen gelukkig niets, maar in het vervolg wil ik wel liever met rubbertje doen, je hoort tegenwoordig idd van die enge verhalen, en daar wil ik zelf liever niet in voorkomen. maar soms vergeet je het weleens en maak je weer een fout. dus liever een rubbertje, maar in praktijk brengen is moeilijk...

(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon zonder condoom een vrouw moet het in haar voelen komen

Waarschuw beheerder
vergeten? leonie hoe kun je nou zoiets vergeten.. lijkt me vrij lastig

Waarschuw beheerder
nee hoor, als je je lekker bezig bent, en hij komt in je zonder condoom, dan ben je hem dus vergeten :P

Waarschuw beheerder
aha...en dan zeg je niet eruit met die snikkel , eerst een rubber eromheen_?
Waarschuw beheerder
Weinig verstandige mensen hier...:S
Waarschuw beheerder
per ongeluk zonder lijkt mij niet echt kunnen als ik het eerlijk zeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goed wassen na de sex (haha)

Waarschuw beheerder
staat net op nu .nl dat het aantal HIV besmetting in nederland boven de maat ligt.

vooral lekker doorwippen joh (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
staat net op nu .nl dat het aantal HIV besmetting in nederland boven de maat ligt.

vooral lekker doorwippen joh

ja maar je vraagt toch eerst of ie geen
ziektes heeft???? DUH! ;) :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aha.. nou als jij zo´n beleid erop na houdt dan blijf ik lekker bij jouw muts uit de buurt.. een metertje of 20...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga dr effe serieus op in

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja denk ff na

Waarschuw beheerder
ik ga overal serieus op in

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zit echt niet te wachten op paddestoelen op mijn schuiver

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb van die rare zweertjes......
zou dat SOA zijn???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee gek zal wel van het scheren komen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en van die etterbulten......wel handig voor als ik niet nat kan worden..ik krabbel ze open
en.........'vocht' genoeg ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat wordt likken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee gek zal wel van het scheren komen

oooooooooh je moet het ook met een
mesje doen he??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe doe jij dat dan pellen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
yep! dat wordt likken idd hahah
sommige denken dat ik veel klitjes heb
[ivm die bulten] dus die denken als ze er aan zuigen..zo......een vrouw die kan 'spuiten'
maar das die etter natuurlijk :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe doe jij dat dan pellen?

kaas-schaaf

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
liever niet, maar toch maar wel meestal. Zeker bij scharreltjes of vakantie dinnetjes, dan is het veiligheid boven alles.

Als ik voor een langere tijd een vriendin heb dan word t op een gegeven moment toch wel zonder.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kaas-schaaf

ik epileer tegenwoordig

Waarschuw beheerder
Heb een vaste relatie dus zonder natuurlijk;)
Waarschuw beheerder
Zonder is natuurlijk lekkerder... :bloos

Waarschuw beheerder
ik vis niet zomaar een scharreltje op meestal, maar vraag het wel vaak van tevoren. achteraf denk ik zelf ook: STOM, maar dan is het al te laat. heb me laatst 1x laten testen, had toen gelukkig niets, maar in het vervolg wil ik wel liever met rubbertje doen, je hoort tegenwoordig idd van die enge verhalen, en daar wil ik zelf liever niet in voorkomen. maar soms vergeet je het weleens en maak je weer een fout. dus liever een rubbertje, maar in praktijk brengen is moeilijk...

Je moet je niet zo laten leiden door je geilheid...;P

Waarschuw beheerder
Je moet je niet zo laten leiden door je geilheid...

ik zal het onthouden...

(K)

Waarschuw beheerder
behalve als ik voor je neus sta dan he ;-)

Waarschuw beheerder
Altijd wel mét.
Waarschuw beheerder
Als je een kind wilt doe je het zonder maar wil je geen kind dan doe je et met.

Waarschuw beheerder
Als je weet dat ze geen ziekte's heeft kan je het zonder doen,maar moet ze wel de pil "ff slikke".

Waarschuw beheerder
donateur
Liever niet maar veiliger wel.. als je zeker van elkaar bent dan hoeft het niet meer...
Waarschuw beheerder
sommige zeggen wel dat ze dat eerst vragen of ze een ziekte hebben maar dat weet je alleen zeker als je getest bent en geen sex gehad hebt.
je hoeft het zelf toch niet in de gaten te hebben dat je een ziekte hebt??

Waarschuw beheerder
Ja, daar heb je gelijk in.
Als je pas een nieuwe vriendin heb ga je niet meteen vragen " Heb je aids"?
Waarschuw beheerder
daarom.
en denk je nou echt dat iedereen zo eerlijk is om te zeggen van ja ik heb een ziekte??
dat doen ze ook niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
little_devil

wil je Neuqen :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
hoe bedoel je direct :o

:kusje: om mee te beginnen ook goed????? :P
Waarschuw beheerder
cute boy...

nee.... nee... lieverd...

zeg dat t niet is wat t lijkt!!!! :cry:
Waarschuw beheerder
een vreemdganger :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe ik ben toch vrij gezel :P:P

nu kan ik nog doen wat ik wil (schat)
Waarschuw beheerder
neuqen? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neuqen?

met mij Hmmmm

ff zien kan je dat wel aan ik wil meteen alles doen dan he :P:P
Waarschuw beheerder
ja dat mag best.. maar wel trouw blijven hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oei oei wat ben je foei zeg

;d;d

Waarschuw beheerder
donateur
ontopic... word het MET of zonder condoom (6)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou het zou zonder kunnen na wat ik weet van je ;)

en jij van mij weet

zo we zijn wel heel erg ontopic ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
8) gna gna... is ineens wel heel stil hier

sorry ben beetje (6)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens mij leest iedereen nu met ons mee dnek ik ;)

Waarschuw beheerder
donateur
maakt mij niet uit... zowel bij jou als bij mij staat relatie op NEE dus betekent dat we morgen schrijven wat we willen (6)

Waarschuw beheerder
donateur
miss... je bent :lief:

wil ook wel een x met jou feesten hoor... (K) samen :cocktail:

Waarschuw beheerder
Der word wat afgeneukt hier zonder condoom :-p
Waarschuw beheerder
dat gaan we zeker een keer doen als we op het zelfde feest zijn ga ik je zoeken de hele avond en daarna :cocktail:

Waarschuw beheerder
donateur
Word gezellige boel :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
o:)

:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
komt wel goed als wij samen gaan feesten (6)

Waarschuw beheerder
donateur
Die vindt het leuk als je hem bijt o:) bij voorkeur zo dat je tanden in zijn nek staan (6)

leuk voor als hij vrouwtjes probeert te versieren (6)

*nee ben niet lief*
Waarschuw beheerder
donateur
doe t het als one night stand met condoom maare in een relatie en ik weet dat we allebei geen ziektes etc. hebben dan zonder is wel zo lekker :p
Waarschuw beheerder
donateur
*nee ben niet lief*

:x

Waarschuw beheerder
Ik zie de ziektes hier rondwandelen

Waarschuw beheerder
ik doe altijd met dan weet je het net ff 10 min langer vol te houden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
even de kontjes checken

wie wilt anaal...?

genoemen worden o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij gingen mannenkontjes keuren miss dynamite en ik denk dat er weinig mannen anaal genomen willen worden (6)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt ik wil dat niet doe het wel anders om :D
Waarschuw beheerder
Met
Waarschuw beheerder
Met!!!

Tot dat we ons allebei hebben laten testen op vreemde ziektes enz... Ik krijg liever geen Malaria-lul.... :s
Waarschuw beheerder
donateur
zonder

een beetje vent kan tegen wat ziektekiempjes!
Waarschuw beheerder
Zonder,, maar ik heb ook een vaste relatie dus:) en dat wil ik ook zo houden:)
Waarschuw beheerder
Zonder,, maar ik heb ook een vaste relatie dus en dat wil ik ook zo houden
--------------------------------------------------

idd bij mij hetzelfde :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder,, maar ik heb ook een vaste relatie dus en dat wil ik ook zo houden
--------------------------------------------------

idd bij mij hetzelfde

hier sluit ik me ook bij aan :P:P
Waarschuw beheerder
hey joh ik heb gister op de radio gehoord dat in nerderland nu ongeveer 19.000 mensen rondlopen met HIV zal mij benieuwen hoe snel dat vermenigvuldigd,echt zonde gewoon!!!!
Mare dan hebben we het nog niet over al die andere soa's die er nog zijn die net zo goed gevaarlijk zijn!!!!!
Condooms gebruiken is en wordt een must:S
Waarschuw beheerder
donateur
zonder... ik ben imuun :9

Waarschuw beheerder
donateur
Het liefst in het begin MET
Waarschuw beheerder
donateur
Het liefst

waar is de daadkracht? wil je nu wel of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
:O JA :) haha

Waarschuw beheerder
donateur
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nope:no: gelukkig niet!

Waarschuw beheerder
Nog nóóit een condoom gebruikt.

Klote apparaten. :no:
Waarschuw beheerder
irritante dingen!!!
Waarschuw beheerder
one night stand wel maar met een vriend absoluut niet dan ren ik maar ff naar de wc ;)
Waarschuw beheerder
zullen we het achterwege laten ;) zo lang het meisje de pil slikt zie ik geen probleem.. risico van t vak haha :D

Waarschuw beheerder
tsja wat moet ik hier nou op zeggen? hehe

Waarschuw beheerder
donateur
Sja.. het zijn gewoon ondingen maar wel verstandig om ze te gebruiken :P

Waarschuw beheerder
en dat is het correcte antwoord DoubleDutch;) aaaid

Waarschuw beheerder
ja wat zou jij doen het is wel verstandig

Waarschuw beheerder
het begon met maar nu zonder
Waarschuw beheerder
Het zijn idd irritante dure dingen...
Maar alles beter dan kinderen...
Gewoon zorgen dat die meid aan de pil is...

Ik vind het sfeer bedervend...
Waarschuw beheerder
tsja t is nooit leuk om erst zo'n ding om te doen.
Maar bij een one night stand lijkt t me wel verstandiger

Waarschuw beheerder
ooit iemand met aids gezien?? of ander soa's die je onvruchtbaar maken .............. :vaag: hoe dom kan je zijn om m bij een one night stand niet te gebruiken !!!

[IMG]http://img107.exs.cx/img107/5720/040311_dance_capotes.gif[/IMG] omdie dingen........... ;-p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rotdingen..
Maar bij een one night stand lijkt t me wel verstandiger

:jaja: Da's wel weer zo.
Waarschuw beheerder
zit er al standaard bij me om!
Waarschuw beheerder
bij one night stands beter wel ja , maar heb wel een vershrikkelekijke hekel aan die dingen.hou gewoon niet van plastic!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Worden altijd braaf gebruikt :yes:

Waarschuw beheerder
Condooms :jaja:

Waarschuw beheerder
liever zonder...
Waarschuw beheerder
donateur
safe sex :yes:

Waarschuw beheerder
one night -> met condoom
relatie -> zonder
(Y)

Waarschuw beheerder
Zonder is het lekkerst, maar dat gebeurt niet zomaar...

Waarschuw beheerder
donateur
Van mij hoeft zon kolereding niet ... 1 en al ongemak .. :S Vooral met omdoen, want ze zijn VEEL te klein :S

Doe mij maar zonder ... MAAR .. Alleen als ik dat meisje goed ken .. Anders gaat toch echt die regenjas om .. :9
Waarschuw beheerder
Zonder is natuurlijk veel lekkerder dus mijn voorkeur gaat uit naar zonder maar ja als je mannetje met wil dan zal je wel moeten he!Als hij ze dan maar koopt hahahahahaha

Waarschuw beheerder
Yes zonder is lekkerder maar " you are fucking stupid not to use one!!!! " totdat jij jezelf en je partner getest hebt en dan praten wij ook over een blowjob of beffen!!!
Simpel jezelf inhouden een beetje bloed afgeven en 1 weekje
wachten ( do not forget die voorgaande 2-3 maanden ). Het is het niet waard om een SOA of HIV op te lopen dus anders altijd met condoom!!
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaaan die condooms zijn duur, pil moet je tegenwoordig ook al betalen....

EN het stomme is dat abortussen wel vergoed worden... :s

Als ze dat nou eens omdraaien, voorbehoedsmiddelen gewoon weer vergoeden en dat je voor een abortus zou moeten betalen, denk dat dat eigenlijk logischer en beter zou zijn....

En ja natuurlijk doe je het liever zonder, maar ja het risico is mij dan gewoon te groot, dus tja dan maar je arm kopen aan condooms :p
Waarschuw beheerder
Zonde is lekkerder maar jah neit echt veilig. Meestal doe ik het met maar soms vergeet je het gewoon. Het handige ervan is wel weer dat al de troepjes worden opgevangen. knoopje erin en klaar is kees.
Waarschuw beheerder
one night stand wel maar met een vriend absoluut niet dan ren ik maar ff naar de wc

Pfff, how stupid can you be?! Jij denkt zeker dat een condoom alleen maar is om wat op te vangen? :/

Zonder is natuurlijk veel lekkerder dus mijn voorkeur gaat uit naar zonder maar ja als je mannetje met wil dan zal je wel moeten he!Als hij ze dan maar koopt hahahahahaha

Wel een slim mannetje heb je dan... En jouw mannetje een dom vriendinnetje :jaja:

Waarschuw beheerder
Moet eerlijk zeggen dat ik het zonder wel lekkerder vind dan met..... maar als ik moet kiezen tussen genot en veiligheid, ga ik toch echt voor veiligheid!
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd met condoom als je pas met iemand bent,ben nu jaar met mijn vriend en eerst allebij laten testen en toen zonder condoom,en der vanuit gaand dat we allebij niet vreemd gaan,kunnen we niks oplopen ook
Waarschuw beheerder
jah maar als iemand het goed doet weet je nooit wanneer iemand vreemd gaat,maar idd dan blijft de wereld zoek als je ook daar nog eens bij moet gaan nadenken!!!!!!!!!!
vertrouw alleen jezelf zou ik zeggen!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ok, hier verder lullen dus .. :9 hehehe

Waarschuw beheerder
Condooms veel te duur niet normaal man pfff
Waarschuw beheerder
met want ik ben nog niet toe aan een kind...

Waarschuw beheerder
Voor het zingen de kerk uit!

Waarschuw beheerder
ik snap niet dat sommige mensen zeggen dat condooms veel te duur zijn...

je leven is pas onbetaalbaar!!!

simpel: als je met een one night stand zonder condoom vrij ben je naar mijn mening dom en onverantwoord bezig

:S
Waarschuw beheerder
bij een relatie :no: !!!!kut dingen!
onenight stand :yes: !!!!

Waarschuw beheerder
bij een relatie !!!!kut dingen!
onenight stand !!!!

mee eens myrtje

Waarschuw beheerder
donateur
Heb op trip 2 dreamland me zakken volgeladen :x

Waarschuw beheerder
zonder.... met is kut

Waarschuw beheerder
liever zonder
maar ligt dr aan met wie!........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je slachtoffer zorgvuldig uitzoeken, en dan voor de volle 100% zonder condoom :yes:
Waarschuw beheerder
op feesten met zo maar vrouwtje toch maar met condoom. Vaste vrouwtjes gewoon zonder!~:yes:

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
zonder is lekkerder :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van me leven geen condoom klote dingen je bent zomaar arm van die dingen een binnenband van een fiets ken je ook wel gebruiken:Pwhahahahahahaha of niet dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1-night stand= wel
relatie= ook

je weet nooit wat je meisje allemaal uitspookt,,vooral als ze met vriendinnen gaan stappen,of op vakantie gaan... en ook dat er tegenwoordig veel meer bi-meisjes zijn...die lopen helemaal kans op een soa of whatever..en bescherming is er niet voor bi-/lesbische meiden..dus

ALWAYS USE A CONDOM..!

Waarschuw beheerder
:no: kan ze niet heel houden zwaar vervelend die dingen ben gewoon voorzichtiger met het kiezen van een partner !
Waarschuw beheerder
donateur
NIej echt mijn ding, ik weet van al mn bedpersonen wat ze hebben uitgespookt met anderen.
Nu ik een betrouwbare vriend heb, vind ik de pil genoeg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja als ze de pil slikt ga ik nog voor de veilige sex
Waarschuw beheerder
Als de vrouw er op staat oke...maar liever niet,haalt het gevoel weg en in mijn maat hebben ze ze zelden (zo klein issie,hahahaha)NOT

Waarschuw beheerder
tuurlijk...

Waarschuw beheerder
tja met is beter:( maar niet leuker:S

Waarschuw beheerder
zonder

met word er niet genaaid :s

Waarschuw beheerder
donateur
met!!!!!

Of je moet een langere relatie hebben....

Waarschuw beheerder
De regering wil dat NL het safe doet,mogen ze die condooms ook wel eens goedkoper maken het is toch belachelijk dat het zo duur is,moet je eigenlijk toch betalen voor sex (een pleziertje)!!!!

liever een paar euro kwijt dan een soa aan m´n leuter
Waarschuw beheerder
In het begin deden we het altijd met, na een tijdje gewoon zonder.
Waarschuw beheerder
gewoon aan de pil gaan.
en bij un one night stand er goed over nadenken.
ik vind ze maar ranzig stinken enz.
en ze zijn duur ook nog eens.
maar ja veiligheid boven alles
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou, veiligheid is belangrijk, maar als je een vaste relatie hebt, elkaar vertrouwt, kun je je laten testen voor de zekerheid en gewoon aan de pil gaan..

Anders kun je beter wel die lastige condooms gebruiken...

Waarschuw beheerder
lastig zijn ze zeker.. en die klote ultra dunne durex dingen gaan ook nog eens te snel kapot..

Waarschuw beheerder
Sonder..! logisch
Waarschuw beheerder
ze zijn idd lastig. Maar af en toe ook best handig

Waarschuw beheerder
liefste zonder natuurlijk,, maarja bij een one-night stand ist erg handig dus aan de andee kant ook weer wel ;)

Waarschuw beheerder
en ze stinken ook nog eens :bah:
Waarschuw beheerder
Tja...liever zonder!
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik een vaste relatie heb niet, anders altijd!
Waarschuw beheerder
Bij een one-night-stand met, maar bij een vaste relatie op ten duur het liefst zonder :)

Waarschuw beheerder
Probeer wel altijd voorzichtig te zijn, lukt me helaas zelden.
BTW: Als er een echte epidemie is, sterven hier in Duitsland gewoon 30.000 mensen per jaar aan de griep. Anders 7000-8000. Aan AIDS sterven 200 per jaar, 500 inficeren zich. Wat is dan onverstandiger? Geen condoom of ff voor de winter niet naar de dokter om te immuniseren tegen de griep?
Waarschuw beheerder
dan ga ik toch met een aantal hier mee.

bij relatie - zonder
bij one night stand - met
Waarschuw beheerder
one night stand wel, relatie niet. Geef de voorkeur aan zonder condoom, maar bij een one night stand vind ik dat veel te link, dus toch maar aan de rubbers he.
Waarschuw beheerder
zijn er hier zoveel one night stands dan?? maar tis wel zo dan beter met,....maar liever zonder ;)

Waarschuw beheerder
ik doe t lekker zonder met mijn lieffie, want we hebben allebei niks,veel beter zonder :yes:

Waarschuw beheerder
ik doe t lekker zonder met mijn lieffie, want we hebben allebei niks,veel beter zonder

Ja wij doen het zonder..! :yes:

Waarschuw beheerder
hahah mafkees

Waarschuw beheerder
< RestleSs > SC © 16 februari 2005 11:41
hahah mafkees

Dank je :bah:

Waarschuw beheerder
ye als het mijn vriendin niet is sowieso met, laatst in hongarije bij een hongaars meisje was die af gegaan, en dan voel je je niet echt vrolijk dag erna :o
Waarschuw beheerder
ben allergisch voor rubber hahaha nee in een relatie niet maare one night stand wel zoo verstandig he we wille geen ziektes bah bah
Werkzaam bij One-Music
Waarschuw beheerder
donateur
ik haat condooms :[ echt veel minder lekker
Waarschuw beheerder
donateur
kutcondooms, maar ja heb geen zin in dat iemand met wie ik niks heb zwanger word ofzo, of dat ik een spaanse kraag heb :s

Waarschuw beheerder
liever niet nee!!!:bounce:

Waarschuw beheerder
Sorry me geld is op, dus de komende paar weken geen sex :s

Tja liever niet natuurlijk, maar je moet toch wat. Eigenlijk zou een soatest net zo snel moeten gaan als een zwangerschapstest
Waarschuw beheerder
Uiteraard liever zonder. Maar dat zeg ik nu.
In the nheat off the moment kan ik het nog wel eens vergeten uit geiligheid. Het is ook naar om te zeggen "hey wacht even, even dat ding erom doen" en voor je het weet moet er weer handwerk geleverd worden om m weer paraat te krijgen. Nee dus! maar dat zegt mijn evil me! :P

Waarschuw beheerder
geen condoom bij vaste relatie
Waarschuw beheerder
ziektes zijn er om bestreden te worden.... zonder ziektes hebben die gasten ook geen werk meer... (H) :S :P

Waarschuw beheerder
donateur
altijd zonder, vaste relatie dussss

Waarschuw beheerder
als ik er zeker van ben dat ik niet de enige soa vrije ben in bed...zonder :yes:

yummie :9

Waarschuw beheerder
als ik er zeker van ben dat ik niet de enige soa vrije ben in bed...zonder

yummie;p

idd:jaja:

Waarschuw beheerder
(Y) wij snappen het O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Rubbers zijn eigenlijk bah, t voelt gewoon irritant

Liever zonder dus:yes:

Waarschuw beheerder
en smaakt ook vies als we het er toch plat over hebben :yes:

Waarschuw beheerder
en het verbrand :P

Waarschuw beheerder
zonder is veel lekkerder.. ;) maar met is weer slimmer..;p
Waarschuw beheerder
donateur
altijd natuurlijk
behalve in een relatie of met m'n ex
Waarschuw beheerder
Eigenlijk altijd behalve in een relatie, dan zonder. :9 :)

Waarschuw beheerder
zonder

Waarschuw beheerder
Zonder :yes: in een relatie
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, een chlamydia'tje meer of minder, hé??

Voel je niks van...

Waarschuw beheerder
zonder... maar ja ben ook een baby rijker! haha ( ondanks de pil :()

Waarschuw beheerder
ZONder (Y)

Waarschuw beheerder
Zonder..
Kheb al lang me hem..

Waarschuw beheerder
Daar is pas al een poll over geweest, toch??

Hmmm.... best een uitslag die je flink aan het denken zet :yes:

Lees veel reacties van wanneer het om vertrouwen of ene goede vriend gaat je er niet of minder snel in staan bent een condoom te gebruiken...

Vind ik best vreemd :yes:
Hoe iemand ook te vertrouwen is...
Dat zegt niets over eventuele soa's :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alsof je in een relatie opeens veilig bent? :S Hoeveel mensen gaan er wel niet vreemd?
Ik laat me gewoon elk jaar testen en ik probeer het nu wel zo vaak mogelijk veilig te doen, maar dat wil nog wel is fout gaan :x :P

Waarschuw beheerder
Nah Nah,

Volgens mij zijn die one night stands niet in de buurt van Den Haag.. Haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
U meet, have sex (with rubber). Een van de twee heeft SOA of erger. Gelukkig hebben jullie condoom gebruikt toch?
Maar dan. 5 maanden later nog steeds samen. Vertrouwen is er. Nu eidelijk sex zonder..Yes. Nog steeds heeft een van jullie beide SOA of erger.

Lastig he?
Waarschuw beheerder
weetje wat pas duur is als je een dikke Soa hebt das mooi duur.. of een kind, dat je eigenlijk niet wilde maar er toch is gekomen... Is voor dat kind duur, die krijgt een kut opvoeding.. en voor je zelf ook omdat je dat kind moet kleden, voeden, etc etc...

beetje egoistisch ditte..

En engel_duivel : das idd moeilijk dan ja! maar ja... kijk dat kan dus ook gebeuren... dat is erg jammer dan ja... Maar daarom moet je niet gaan denken van ik gebruik maar geen condoom want over 5 maanden doen we et zonder en dan hek em toch ;) zo werkt dat niet... Zelfde als je denkt, ik rook want morgen kom ik toch onder een auto ofzo.. (ja ik rook zelf ook.. slecht slecht.. maar is een voorbeeldje ;))

Waarschuw beheerder
uhmm nou k doe t liever met vanwege al die ziektes enzo tegenwoordig...voor zwangersachap hoef ik niet echt bang te zijn want ik slik de pil...tuurlijk 100% zekerheid is er dan ook niet maar het is in ieder geval iets...wat ik wel moet zeggen is dat t zonder condoom echt wel lekkerder is dan met
Waarschuw beheerder
Kapotjes kunnen sex verpesten.
Sex zonder is lekkerder, veel lekkerder.
Sex without can kill.

Waarschuw beheerder
wat ik wel moet zeggen is dat t zonder condoom echt wel lekkerder is dan met

Dat vrouwen het verschil merken van met of zonder.......

Omdat het dan gladder is ofzo?

Waarschuw beheerder
haha nou je merkt t wel degelijk ja...t voelt gewoon heel anders best moeilijk om uit te leggen

Waarschuw beheerder
Ja leg het maar uit of moeten we het maar nog een keer uitproberen?

Effe een uurtje met en een uurtje zonder hehehehe:devil:

Waarschuw beheerder
whaha ja ken ook:P
t is moeilijk om te vertellen zeg maar...maar je voelt t verschil wel hoor

Waarschuw beheerder
misschien omdat de eikelrand wat meer achter de schaamlippen blijft hangen met eruit trekken?

Waarschuw beheerder
hmm...kweet t egt niet hoe ik dat t makkelijkst uit kan leggen...moet k effe over nadenken:P

Waarschuw beheerder
Je kan moeilijk opschrijven he?

Misschien beter dat je het in me oor fluisterd na...........

Waarschuw beheerder
oo k kan wel effe pen en papier drnaast legge...gene enkele moeite...als je dan ook maar stop wanneer ik t zeg want anders vergeet ik t op te schrijven:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha dus ik ben niet de enige die zijn fantasie laat spelen
*wist ik wel:yes:*

:devil:

Ik zweer het ik ben :devil:

Waarschuw beheerder
hahaha:P nie probleem..ik ken dr ook wat van hoor

Waarschuw beheerder
Liever toch maar zonder :D

Waarschuw beheerder
alsof je in een relatie opeens veilig bent? Hoeveel mensen gaan er wel niet vreemd?

Inderdaad (Y)

Waarschuw beheerder
Nou merk echt geen verschil hoor of je het nou met of zonder doet ..het enige wat echt ranzig is is die rubber geur.....dus ik speel het altijd op safe

En kan het aan de ene kant wel begrijpen van de manne tegen de tijd dat je dat ding eindelijk om hebt hangt het hel boeltje meestal al weer half slap
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik doe het nu wel

maar straks niet meer als ik wat verder ben :D
Waarschuw beheerder
Voor een pleziertje >> wel condoom

Voor een relatie >> naderhand geen condoom

:yes: en ik denk dat zo nog meer mensen denken..;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zker weten altijd

behalve in me relatie.. (na een tijdje)
Waarschuw beheerder
NO CONDOOM...
gaat ten koste van het genot...

Waarschuw beheerder
het liefst niet natuurlijk, maar als je iemand niet ken of nog niet zolang ken gewoon zo,n komo zak er omheen hey.

Waarschuw beheerder
ja voor het veilige praatje wel ja maaar ja soms gaat het zo snel en ben je zo geil dat tie er al in zit voor je nog maar aan een condoom heb gedacht en tja om dan nog te zeggen van haal hem er ff uit en doe ff wat om!neeeeeeee

Waarschuw beheerder
zonder is zeker lekkerder , ...relatie zonder one night met

Waarschuw beheerder
xsweetkissx 21 april 2005 16:31
ja voor het veilige praatje wel ja maaar ja soms gaat het zo snel en ben je zo geil dat tie er al in zit voor je nog maar aan een condoom heb gedacht en tja om dan nog te zeggen van haal hem er ff uit en doe ff wat om!neeeeeeee

Helemaal mee eens :respect:
Waarschuw beheerder
Mijn vriendin heeft een allergische reaktie op de pil...

Dus ja.... Wat moet ik anders?!?!?

Waarschuw beheerder
Kan ze niets anders dan een gewone pil gebruiken?
Ik slik ook geen pil, want vergeet ik altijd!

Zat andere manieren hoor!
Waarschuw beheerder
Ja, heb er wellus over gehoord, zoals een pil spuiten ofzoiets...
Maar hoe gaat dat precoes, en heeft ze dan die allergische reaktie dan niet?!?

(K)

Waarschuw beheerder
Zonder (Y) :kwijl:
Waarschuw beheerder
dan maar minder gevoel maar ik wil me lul nog langer gebruiker :P:P

Waarschuw beheerder
altijd natuurlijk
behalve in een relatie of met m'n ex

wie zegt dat j evriend niet vreemdgaat en dat je ex geen soa heeft ?
erg slim vind ik je opmerking niet
mensen zoals jij verdienen herpes :yes:

Waarschuw beheerder
Hoezo niet slim?
Gelijk heeft ze wel :yes:

Verdien ik nu ook herpes? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:S DOOD ga je tog wel
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon zonder condoom, ik en me vrouwtje zijn nu al 4 1/2 jaar bij elkaar, en we vertrouwen elkaar volledig, en het is ook lekkerder zonder :)

Waarschuw beheerder
Toch maar liever met :-p

Waarschuw beheerder
nope :no:

Waarschuw beheerder
ik doe liever zonder dan met condoom

Waarschuw beheerder
Hoezo niet slim?
Gelijk heeft ze wel

Verdien ik nu ook herpes?

dus sex met je ex zonder condoom en met je huidige vriend?
wie weet waar je ex zijn snikkel inhangt ?
kijk als jij dan nog een soa krijgt okeej ,maar je geeft het door je onadenkende gedoe ook door aan je huidige partner ,dus begrijp deze onvoorzichtigheid niet .

Waarschuw beheerder
Met :)

Waarschuw beheerder
kijkt nance snap het .(K)

Waarschuw beheerder
Ik haat die dingen, maar ik denk dat een SOA nog erger is!

Waarschuw beheerder
zonder is veel lekkerder!!!
maar als je degene niet zo goed kent is met toch wel wat verstandiger;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
inderdaad ,kijk het is dan gewoon spelen met je leven mat je doet ,ik heb al drie jaar een vriendin wij vertrouwen elkaar .maar als je dr zomaar op los neukt i seen condoom tog wel verstandig want je zelf in gevaar brengen is een 2de ,maar je partner aan die gevaren blootleggen is absoluut niet acceptabel

Waarschuw beheerder
Wat zijn sommige mensen toch ontzettend dom... :S
Wanneer je een one night stand hebt ga je toch niet zonder condoom vrijen?? Of wel dan?!!!
Wanneer je een relatie hebt en elkaar vertrouwt en er ook allebei 100% zeker van bent dat je geen ziekte hebt.. dan gebruik je geen condoom meer.. maar eerder toch echt niet hoor!! Tuurlijk is zonder condoom veel lekkerder..Maar denk dat met condoom nog altijd lekkerder is dan een soa!!!
Waarschuw beheerder
Wanneer je een relatie hebt en elkaar vertrouwt en er ook allebei 100% zeker van bent dat je geen ziekte hebt.. dan gebruik je geen condoom meer.. maar eerder toch echt niet hoor!! Tuurlijk is zonder condoom veel lekkerder..Maar denk dat met condoom nog altijd lekkerder is dan een soa!!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Ligt eraan als je ze bij je heb
als je egt beide opgewonde ben
denk je de heus nie aan meestal nie dan eh
Waarschuw beheerder
gebruik ze niet, vaste relatie, trouw aan mekaar en zij slikt de pil:), toch bambino's? tsja benk dr zelf bij geweest, zal ik dr verantwoording voor dragen ook

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
In het begin zeker!

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik het vaker zonder condoom dan met condoom heb gedaan, omdat dat lekkerder is... En in the heat of the moment denk ik daar echt niet meer aan! Maar ik laat me wel elk half jaar testen... Ik wil echt geen aids!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zeggen dat ik het vaker zonder condoom dan met condoom heb gedaan, omdat dat lekkerder is... En in the heat of the moment denk ik daar echt niet meer aan! Maar ik laat me wel elk half jaar testen... Ik wil echt geen aids

Maar ook als je om het half jaar laat testen,en ja gata met iemand die aids heeff naar bed zonder condoom,dan helpt je dat om het half testen ook niet....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zonder is ook lekkerder :yes:

maar met is veiliger :)

Waarschuw beheerder
donateur
met condoom:yes:
maar ik rook niet8)

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
ik haat die dingen! :[

maar goed, het is wel het slimste, dus met. :)

tenzij je al langer een relatie hebt natuurlijk.. dan verdwijnen die dingen meteen!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iedereen haat die dingen :P

maar k doe et altijd veilig :)
maar ik doe et laatste tijd ook weinig
dus dat scheelt ook een hoop ;) haha
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst met later zonder..

Waarschuw beheerder
@ Jempy (jaa sorry, ben niet vaak genoeg op PF om te weten hoe je die quote's erin zet :P)

Zit wel wat in, voorkomen is beter dan genezen, maar als je het helemaal veilig wilt doen wordt het wel heel moeilijk. Dan zou je als je verkering krijgt een half jaar met condoom sex moeten hebben, je daarna allebei laten testen EN beiden nooit vreemdgaan. Dusja, mijn contributie aan de wereld is dan dat ik in ieder geval binnen een half jaar weet of ik iets heb :) en zoveel sexcontacten heb ik ook weer niet... Hahaha!
Waarschuw beheerder
jaa veel liever zonder
Waarschuw beheerder
daarbij gaan de meeste mannen vreemd en kom je et waarschijnlijk nooit te weten..dus je weet nooit :P
meiden zijn over et algemeen wat stelliger in dan gozers ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zit wel wat in, voorkomen is beter dan genezen, maar als je het helemaal veilig wilt doen wordt het wel heel moeilijk. Dan zou je als je verkering krijgt een half jaar met condoom sex moeten hebben, je daarna allebei laten testen EN beiden nooit vreemdgaan. Dusja, mijn contributie aan de wereld is dan dat ik in ieder geval binnen een half jaar weet of ik iets heb en zoveel sexcontacten heb ik ook weer niet... Hahaha!

[ quote] hier stuk tekst [ /quote] maar dan zonder spatie's ;)

Daar heb je helemaal gelijk in....Hopen dat die persoon maar nix heeft he ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha, ik ben te goed van vertrouwen :P Blond hè...
Waarschuw beheerder
daarbij gaan de meeste mannen vreemd en kom je et waarschijnlijk nooit te weten..

:s Hoe weet je dan dat de meeste mannen vreemd gaan?!

En alle vrouwen zijn zeker lief en onschuldig... :[
Waarschuw beheerder
haha idd niemand is meer te vertrouwen tegenwoordig, dus gebruik je verstand,als je die heb hahaha:P:D
Waarschuw beheerder
tjah.. ik lag mijn ex te beffen een halve dagje nadat een ander gozer met haar lag te neuke :|

vies ranzige wijf... ik heb nog een raar smaak in me bek en dat is al 3 jaar geleden :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D Elmex helpt
Waarschuw beheerder

beter want ik betaal me scheel aan tandpasta :S
Waarschuw beheerder
Tja.. en zonder kondoom met die gast ook nog hahahhaha
ken d'r nou om lachen.. maar ik hoop echt dat ze nu met HIV lijdt :D
Waarschuw beheerder
nee doe maar niet !!!!!

Waarschuw beheerder
Nou echt ranzig hoor dat verhaal Cataclysm !
Zal je mee maken zeg hahaha, sorry hoor ;)

Maar wel of geen condoom, zonder is misschien lekkerder
maar ja als je geen schimmel dr aan wilt is de keus snel gemaakt he :D
Waarschuw beheerder
ff oefenen Vanillia

Maar wel of geen condoom, zonder is misschien lekkerder
maar ja als je geen schimmel dr aan wilt is de keus snel gemaakt he

Misschien moeten we terug naar de boterhamzakjes...die smaken niet zo naar rubber..:P

Waarschuw beheerder
Misschien moeten we terug naar de boterhamzakjes...die smaken niet zo naar rubber..

Hmz maar waar vind je mannen die die passen rebel ? :D:D
Waarschuw beheerder
Vanillia...

De man die het formaat van een boterhamzakje heeft.. die komt er bij mij niet in!!...

:nee:

Waarschuw beheerder
Whahah dat zijn geen mannen jog dat zijn paarden ;)
OMG, moet er niet aan denken zeg ....

Waarschuw beheerder
(Y)Zonder (Y)
Waarschuw beheerder
geen ruber om me lul

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rubber heb ik liever om mijn lichaam dan erin!
Waarschuw beheerder
erotic one nouw where talking.........
jo go girll...

Waarschuw beheerder
liever zonder , maar aangezien de vrouwen van tegenwoordig graag in de rondte sletten, toch maar met..

Waarschuw beheerder
als je vaste vriend hebt eg wel zonder:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja gaat toch ook geen dure TV kopen en daar een plastic zak overheen trekken.. Of naar een prachtig concert met oordoppen in..

Waarschuw beheerder
als je vaste vriend hebt eg wel zonder

en dat lijkt me bij jou nou een heel prettig idee :jaja:

Waarschuw beheerder
hangt ervan af..

Waarschuw beheerder
idd:yes: Alleen als je vaste vriend hebt;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb vaste vriend, dus ZONDER

Waarschuw beheerder
liever zonder , maar aangezien de vrouwen van tegenwoordig graag in de rondte sletten, toch maar met..

Juist ! en dan heb je ook nog van die vrouwen die hun kind ergens anders dumpen om maar mannen thuis te krijgen !
Mannen zijn trouwens net zo erg hoor, weten nie hoe snel ze m ergens in moeten steken ;) :P

Bedoel zoek n hobby of neem n molshoop, hebbie de wereld dr aan hangen :D

Waarschuw beheerder
Heb 5 molshopen in de tuin, kan niet kiezen!!

Waarschuw beheerder
weten nie hoe snel ze m ergens in moeten steken

das de natuur..

Waarschuw beheerder
das de natuur..

Yeh right ! Dat is niet de natuur dat is wedstijdje wie loopt de meeste soa's op :D

Waarschuw beheerder
Dat is niet de natuur dat is wedstijdje wie loopt de meeste soa's op

daarom gebruiken we ook een rubbertje he..
Waarschuw beheerder
Bij mannen is het de natuur, en vrouwen sletten in het rond?

ahum...jaja..kennelijk leven we toch nog in het stenen tijdperk..

Maar goed, misschien moeten we net als bij de politie, maar overgaan tot plastificatie...

Waarschuw beheerder
daarom gebruiken we ook een rubbertje he..

Nou ok wat jij wil wedstijdje naam krijgen dan, jou feessie :P
Waarschuw beheerder
Geen achterbanken maar geslachtsdelen plastificeren...:)

Kom je automatisch uit op het onderwerp...

Welke glijmiddel gebruik jij??

Waarschuw beheerder
Bij mannen is het de natuur, en vrouwen sletten in het rond?

juist. jij snapt het.. het is eigenlijk best simpel he :-)

jou feessie

mijn feessie? nou ga maar liggen dan ..

Waarschuw beheerder
Welke glijmiddel gebruik jij??

Huishoudfolie met bak en braad ? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
juist. jij snapt het.. het is eigenlijk best simpel he

Heel simpel...Beetje TE simpel antwoord eigenlijk..:)

Maar goed ik ben duidelijk VOOR het gebruik....

Vooral met slettende mannen ..

Waarschuw beheerder
mijn feessie? nou ga maar liggen dan ..

Euh *uch*....Ging t bij iedereen maar zo makkelijk he,
maar sjah ik pas, is wel wat meer voor nodig :D

Waarschuw beheerder
Vooral met slettende mannen ..

aangenaam :-)

maar sjah ik pas, is wel wat meer voor nodig

nou dan laat maar, ik moet er niet te veel voor hoeven doen..

Waarschuw beheerder
dit weekend vroeg ook iemand heb je condoom.....nou neej zeker niet....echt niet lekker met condoom doe mij maar zonder

Waarschuw beheerder
nou dan laat maar, ik moet er niet te veel voor hoeven doen..

Precies, hou niet zo van zoeken :D ;)

Waarschuw beheerder
geen O:)

Waarschuw beheerder
Totdat ze zwanger worden en dan huilen ze allemaal :yes:

Waarschuw beheerder
whahah ik huil nooit...;-)

Waarschuw beheerder
liever zonder :p

Waarschuw beheerder
echt niet lekker met condoom doe mij maar zonder

moe je lekker vaak doen zo.. :/

Waarschuw beheerder
whahah ik huil nooit...

Maar het is wel zo ;)
en dan maar zeggen het was een ongelukje :/

Waarschuw beheerder
werd myne maar zwanger :d ben ik papa :p:9

Waarschuw beheerder
ja sorry maar ik vind het echt helemaal nix en de meesta waar ik mee naar bed ga ken ik wel en als het dan echt voor een nachie op een feest of wat dan is als ik hem helemaal nie ken dan gebruik ik wel een condoom

Waarschuw beheerder
Ik zie tegenwoordig alleen maar zwangere jongere mensen :nee:

Waarschuw beheerder
Ik zie tegenwoordig alleen maar zwangere jongere mensen

ah het is je dus opgevallen dat ik voor nageslacht aan het zorgen ben?

Waarschuw beheerder
ah het is je dus opgevallen dat ik voor nageslacht aan het zorgen ben?

Alles van jou :O

Ze moeten je oppakken voor vrouwvulling :[

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan het kwakkie beter op de verwarming spuiten,dan loopt het tenminsten met een sisser af...;P

Waarschuw beheerder
waarom deed je dat laats dan niet jempy

Waarschuw beheerder
donateur
Kon de verwarming niet vinden O:)

Waarschuw beheerder
whahah ja ik was zelf heet genoeg vandaar dus...;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja een warme bedoeling daar bij jou O:)

Waarschuw beheerder
Huhuhuhuuhu :Gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Nance je mond staat open :O

Waarschuw beheerder
Staat ie zo vaak

Waarschuw beheerder
donateur
Normaal zit er wat van mij in he O:)

Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahhahahahaha
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Nance lacht me uit :(

Waarschuw beheerder
Hahahahahahaahahahha

Waarschuw beheerder
donateur
Nance niet doen :cry:

Waarschuw beheerder
Zonder veel lekkerder, maar je moet elkaar dan natuurlijk wel kunnen vertrouwen vind ik...
Waarschuw beheerder
Beter van wel...

Waarschuw beheerder
Hmmz...Het liefst zonder, maar alleen als ik zeker weet dat ie geen soa's heeft! :)

Bij een éénmalig sexpleziertje toch liever met. :)
Artiest {SHOWLIST artist 35045, 72779}
Waarschuw beheerder
probeer het zoveel mogelijk met condoom te doen, maar zonder is veel lekkerder, maar wil het risico niet lopen

Waarschuw beheerder
zonder :p:9 zonder :p:9 zonder :p:9 zonder :p:9
Waarschuw beheerder
donateur
Zullen we het hier gezellig houden? ;)

Waarschuw beheerder
ik heb al bijna 16 maanden een vast vriend,, dus doe het mooi zonder:P
Waarschuw beheerder
sex zonder condoom is veel leuker!! maar dan moet ik wel de jongen een tijdje kennen

Waarschuw beheerder
donateur
:O

Waarschuw beheerder
donateur
Zonder penis en met condoom.. dat is pas een aparte ervaring!
Waarschuw beheerder
met condoom....laat ziektes graag buiten de deur!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar dan moet ik wel de jongen een tijdje kennen

dus als jij hem een tijdje kent dan gaat z´n SOA vanzelf weg?
Waarschuw beheerder
precies eerst ff een testje en dan zonder!

Waarschuw beheerder
precies eerst ff een testje en dan zonder!

zeg maar waar mijn testresultaten naar toe gestuurd moeten worden ;-)
Waarschuw beheerder
hahaha is niet nodig!! ik ben je natte droom ....dus komt nix echt mijn deurtje van je binnen ...

die eer heeft danny!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
godver.. ook vandaag gaat mijn dag niet worden :no:
Waarschuw beheerder
arme pixxure...

moet je nog steeds met je snikkel uit je broek zwaaien om aandacht te krijgen...

Waarschuw beheerder
ja ik ren hier de hele dag rond met m´n pielemans uit mijn broek..

gelukkig is barcelona de enige stad ter wereld waar nudisme in het openbaar is toegestaan, anders hadden ze me allang opgesloten
Waarschuw beheerder
een geluk bij een ongeluk maar weer...:-p

Waarschuw beheerder
ja precies :-)

al die mensen boffen maar dat ze mijn glimmende duitse helm mogen bewonderen hoor. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Nog nooit gebruikt :x
Doe ook niet aan one-night-stands enz..
Waarschuw beheerder
Doe ook niet aan one-night-stands enz..

hij heeft dus ook nooit zijn dag pixxure, toch fijn om te weten dat je niet de enige bent... vooral dat enz zegt wel genoeg:-p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heel fijn om te weten..
Waarschuw beheerder
gelukkig is barcelona de enige stad ter wereld waar nudisme in het openbaar is toegestaan, anders hadden ze me allang opgesloten

aha dus das de echte reden piXX ;)

Waarschuw beheerder
aha dus das de echte reden piXX

nou heel gek, maar 2 maanden nadat ik hier kwam, werd dat ingevoerd... alsof ze me verwacht hadden zeg maar :jaja:
Waarschuw beheerder
:O en het was niet toevallig andersom?

vind het wel errug toevallig hoor O:)

Waarschuw beheerder
en het was niet toevallig andersom?
:NO:

Waarschuw beheerder
ik gebruik alleen condoom als het regent.

nee even sirieus, dingen vind ik erg ongemakkelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, Jack zet je aan tot een hoop dingen PiXX of niet? ;)

Waarschuw beheerder
Tja, Jack zet je aan tot een hoop dingen PiXX of niet?

nu even niet zeuren signum, ik heb een kater van gister ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Haha ;)

Waarschuw beheerder
ja man hij zeurt altijd8)

Waarschuw beheerder
donateur
Hey zeur is niet zo joh o:)

Waarschuw beheerder
laat ik verstandig zijn en me hierbuiten houden :-)

Waarschuw beheerder
nee jo is lachen man 8)

Waarschuw beheerder
zeker zonder
veel lekkerder

Waarschuw beheerder
juist dat is een goede instelling.