Partyflock

Forumonderwerp · 641276

Waarschuw beheerder
Wat zijn de gekste plaatsen om je drugs te verstoppen als je naar een party toe gaat.

Voor veel en weinig pillen.

Schoen en sok zijn geen gekke plekken :D .

Ik kan ze in me gesp verstoppen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaat je niets aan

Waarschuw beheerder
Ik duw ze in mijn anus :S

Waarschuw beheerder
dit is de zoveelste forum al daarover :S

Waarschuw beheerder
ja zal mischien wel zoveelste forum zijn maar ik zoek toch bij zoeken en vind daar niks over. Wel over drugs verstoppen thuis :)

Waarschuw beheerder
jah maar in al die andere topic's hierover
krijg je alleen maar trieste opmerkingen en wat ze werkelijk willen weten

dat woort er nauwelijks verteld
hopelijk dat hier goeie ontwoorden komen

Ik stop het soms in een jas daar heb ik me muts uitgehaald en opgevuld met wat wol en daar tussen in dat oppervlak kunnen wel paar honderd snoepjes hoor en enkele grammetjes

Waarschuw beheerder
zoals ik he neem meestal 2 a 3 pillen voor me zelf mee . Ik doe ze in een klein zakje dat helemaal klein maken en dan in voor de ingang ff in een kauwgum en in de mond :)

Oke ziet uit als grote Kauwgum maar helpt wel super (Y) voor 2 a 3 pillen dan he
Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet gwoon in je boxershort of sokken?

Waarschuw beheerder
ja dat zijn de standaart plaatsen.

Ik heb me schoenen wel eens moeten uitdoen dus die plek nooit meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Al 12 jaar gewoon achter mijn boxer. Nooit gepakt, nooit problemen gehad.

Waarschuw beheerder
achter het klepje van me telefoon...
loop ik gewoon bellend naar binnen...
werkt altijd

Waarschuw beheerder
donateur
laten we allemaal onze trucjes verklappen ..

op pf komt van alles dus ook politie ..
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
idd criminal
Waarschuw beheerder
gewoon in je haar
Waarschuw beheerder

____________________­____________________­_________

helemaal mee eens wees creatief en bedenk het zelf..

Waarschuw beheerder
donateur
Dus jullie denken dat die gasten niet weten hoe wij onze rommel mee naar binnen nemen?

Waarschuw beheerder
donateur
jawel hoor dus ..

wees creatief en bedenk het zelf..

\

en dan hoef je nu niet alles teverklappen laat ze het zelf maar uitvogelen ;-)
Waarschuw beheerder
haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
controleer iig alle vrouwen in hun poes op een kindersuprise eitje met inhoud

Waarschuw beheerder
donateur
en natuurlijk goede diepe anale controle (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heyz er zijn nu boxershorts, b-h`s en strings en slips met van die handige zakjes waar een paar pilluh of een paar gram in kwijt kun en ze kunnen er over heen blijven strelen ze voelen niks want de voorkant van dat zakje is helemaal opgevult.. heheh..
Waarschuw beheerder
heyz er zijn nu boxershorts, b-h`s en strings en slips met van die handige zakjes waar een paar pilluh of een paar gram in kwijt kun en ze kunnen er over heen blijven strelen ze voelen niks want de voorkant van dat zakje is helemaal opgevult.. heheh..
____________________­____________________­______

HANDEL!!!!:d
Waarschuw beheerder
donateur
op pf komt van alles dus ook politie

ja die springen zo in de auto. Rijden over de digitale snelweg naar ons toe om in onze boxers te gaan voelen
Waarschuw beheerder
donateur
[politie] hej jongens, deze kerel verstopt drugs in z'n hol. dit is de foto: [img]https://partyflock.nl/images/user/USERID/13320/SIZE/large.jpg[/img] en we kunnen hem naaien op Sounds of the Underground in Leeuwarden... [/politie]

idd, geen bedreiging whatsoever

Waarschuw beheerder
donateur
ja die springen zo in de auto. Rijden over de digitale snelweg naar ons toe om in onze boxers te gaan voelen

ahha neej okeej :vaag:
Waarschuw beheerder
tussen 2 inlegkruisjes
(je vriendin dan)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoezo alleen voor meisjes :vaag:

Waarschuw beheerder
inderdaad :D .

Phone is bij mij al een paar x gecontrolleerd niet bij party's maar gewoon met uitgaan :S
Waarschuw beheerder
donateur
doorslikkuh :p

Waarschuw beheerder
om 11 uur als zo strak als ik weet niet wat

Waarschuw beheerder
bepaalde delen van het lichaam mogen ze geloof ik niet zomaar fouilleren? I'm talking down under inderdaad, stiekje met plastic zakje etc. etc.
Waarschuw beheerder
Onder je voorhuidje... :D

Waarschuw beheerder
In mn hol!
Met HR gedaan...lol was me dat!
Moelijk loopje had ik wel:9
maar ook een top avond!
Waarschuw beheerder
ghb doe ik altijd in zo'n zakkie van een solero
smoover past prima acher me ballen dan een leeg buisie met wat tandenstokers erin los in me zak
en pillen gewoon in een zakkie achter de ballen
Waarschuw beheerder
2 Knuckles:

Ik heb dat nou met magnum!

Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk... al plak je t op je voorhoofd vinden ze t nog geen eens. Ze zijn zelf waus denk ik

Waarschuw beheerder
Moet je eens weten waar je drugs belanden als ze in beslag worden genomen!

Waarschuw beheerder
donateur
Onder je voorhuidje... :D

whoei :vaag: :|

Waarschuw beheerder
ik neem het gewoon van te voren :s
als je goed spul heb stuiter je toch heel de nacht!

Waarschuw beheerder
donateur
Lopen ook opvallend veel mensen met lenzenvloeistof op een feest....

Waarschuw beheerder
ik had op x-qlusive een heel zooitje bij me ballen zitten.... maar ik was daarvoor naar ajax geweest en het zakkie sloot niet echt goed... nou ik stond bij de jassen... er waren nog maar heel weinig mensen had net me jas afgegeven........ en toen begonnen er allemaal perkies uit me broekspijp te rollen..... ik wou het eerst nog oppakken maar ze bleven komen... vlak naast me stond beveiliging dus ik liep snel weg maar ze bleven maar rollen!!!! uiteindelijk was bijna alles weg maar niemand had gezien dat ze van mij kwamen!!! wahha erg geschrokken stuk of 30 perkies verloren!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon de bewaking omkopen. hoef je ook niet moeilijk te gaan doen met verstoppen :p

Waarschuw beheerder
stuk onder me zool weggesneden ;)

Waarschuw beheerder
En dan gelden me airblokjes als etalage ruit ;) :P

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen stopt ze in ze anus toch of ben ik de enige?

Waarschuw beheerder
Strakke boxer aantrekken, en daar in verstoppen, soort verleng stuk van je lul

Waarschuw beheerder
Ik heb geen verlengstuk nodig hoor... en in m'n boxer is geen plek. Tog wel een nadeel als je groot geschapen bent. Vandaar dat er zo weinig negers op feesten lopen. :P

Waarschuw beheerder
in mn haar!:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neem gewoon 2/3 mee naar binnen in een zakkie is no problem werd mij verteld toen ik gepakt werd met 12 pillen dat je 2/3 pillen bij je mag hebbe dus doen we dat geen gezeik en geouwehoer ;) btw 12 pilletjes is 545pleurotjes boete ;)

Waarschuw beheerder
zo hallo ben ik ff blij dat ik nog nooit gepakt ben :S
Waarschuw beheerder
donateur
GHB per buisje in een waterballon....en dan in een strakke boxer
Ptjes en of snel/sos gewoon in een wietzakje en ook in je boxer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik doe gewoon alles in me string :)
Waarschuw beheerder
donateur
In m'n string en achter m'n haarelastiek
Waarschuw beheerder
ik snap het nooit..
ik probeer altijd naar binnen te smokkelen
maar altijd vraagt de bewaker
heb je iets bij je
"ja meneer"
en dan moet ik het weer afgeven
weer een hele avond balen
:S:S:S
Waarschuw beheerder
Ik ken dus iemand (nee niet ik dus) die had er een keer een in ze oor gestopt, maar die ging er niet meer uit want hij was hem vergeten.
Best lullig hij werd dan ook wreed uitgelachen bij de EHBO

Waarschuw beheerder
zo hallo ben ik ff blij dat ik nog nooit gepakt ben:S

:yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
want dan komt er denk nog wel een 0 achter :s
hehe
mja
beter plekje dan bij je vriendin in bh of string of gewoon in me eigen short ken ik nie
ik ga nix in me reed doen ofzo daar hebben we andere mensen voor ;)

Waarschuw beheerder
met tape op je kale kop geplakt! :p

Waarschuw beheerder
dat vroeg de smeris nou ook aan me toen ik gepakt was met een pakkie op TD.

Hoe heb je het mee naar binnen gesmokkeld.

ja sorry Mr. de Agent....Geheim van t vak ;P
Waarschuw beheerder
donateur
lekker geheim vh vak als je gepakt bent Trens....
Als je gepakt bent weten ze toch waar je het verstopt hebt slimmerd!!!
Een keer onder me binnenzool van me schoen gedaan.
Slecht plan, alles kapot...was genoodzaakt dus om de zooi in een glas cola te gooien....HUP neus dicht en brrrrrrr slikken!!
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Je laat het mee naar binnen nemen :).

Waarschuw beheerder
gewoon gaatje in zakje maken en dan je knoopje van je boxer door dat gaatje en dan dichtdoen en de zooi naar binnen vouwen,terhoogte van je willy. perfecte plaats of gewoon in je hand houden:)

Waarschuw beheerder
whahaha ik heb nou ook een goeieverstopplek voor jullie gevonden ;P!!!
Je doet net of je een wond hebt en je plakt er zo'n gaaspleistertje op je arm ofzo en daar dow je je pakketje onder :).
of ob je scheen, zeg je dat je er een keer flink tege aan bent getrapt en zeg je bij het fouilleren 'pas op voor mun been hoor, ik heb er een flinke wond zitte O:)'.

Waarschuw beheerder

Dus voortaan kijkt alle security in je telefoon, kauwgom, gesp in je boxershort. Pffff :P

Waarschuw beheerder
ik heb een bh met een vakje aan de binnekant waar ik ze in zou kunnen doen.

Waarschuw beheerder
of je moet gewoon gaan kreunen zoiets van ooh ja lekker GA DOOHOOOOR ;P dan moge ze niet verder gaan :yes:

Waarschuw beheerder
vaginaal in een condoom

Waarschuw beheerder
Ik d8 dat onderbroek dus wel een goede plek is maar zelfs daar kunnen ze het vinden heb ik afgelopen zaterdag gemerkt....
Gast ging gewoon met zijn vingers in mijn broek...
Verder geen gezeik mee gehad ( wel alles kwijt natuurlijk ) maar is toch ff onprettige situatie :)
Artiest DNS
Waarschuw beheerder
donateur
In mijn valse kies!! :P
Waarschuw beheerder
had ze een keer zo goed verstopt dat ik ze zelf niet meer kon vinden....

Waarschuw beheerder
stomazakje op me buik plakken, zeggen ze ook nog sorry bij het fouileren. en intussen is alles binne!!

Waarschuw beheerder
Als het ik hier ga vertellen is niet echt slim!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon van te vore alles opvrete....:xtc:

Waarschuw beheerder
gewoon altyd met plakband in een zakkie om je lul binden:D
te simpel en binne gewoon hand in je broek en deraf trekke
Waarschuw beheerder
Heb een keer gehoord dat iemand ze in het koord van een trui of vest had gedaan.. vond ik best origineel

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
veel: achterin allebij de lipjes van je schoenen.

weinig: (1) vriend van mij kon hem in zijn keel houden en wanneer die dan weer binnen was omhoog halen. (iniedergeval vet wazig vond ik het :vaag: )

Waarschuw beheerder
donateur
vaginaal in een condoom

:yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb zo'n klitterband horloge bandje. Daar kun je pillen in kwijt.
Waarschuw beheerder
anders vertel je hier gewoon alles ofzo :vaag:

denk dat ik me plekjes maar gewoon voor me hou

Waarschuw beheerder
Goh, jullie zijn echt slim allemaal... :X

Waarschuw beheerder
Net alsof die plaatsen die hier verteld worden nog niet algemeen bekend zijn.
Waarschuw beheerder
die hier staan zijn allemaal de standaard plaatsen jah.... maar er zijn er nog veel meer die niet bekend zijn.... en die hou ik lekker voor mezelf

Waarschuw beheerder
een sigaret half leegmaken en daar 4pillen in stoppen als ze passen natuurlijk :D en er wel voor zorgen dat die peuk even hoog is als derest :d
dan is het geen probleem om binnen te komen :P

Waarschuw beheerder
doe et in een condoom, doe een ANDER condoom om je willy, en doe et condoom met de 'shit':P over et eerste condoom :D:D:D :jaja: slim he, t komt niet in aanraking met je 'fuitje' en als je je hand in je broek steek trek jet condoom met een ruk van je snikkeltje af... zonder dat je haartjes meeneemt...:S:S:S
Of gewoon het doorzichtige plastic van je OUDE MAXIES wegknippen (het AIR dus) en die ruimte volstauwen met je shit :D:D:D btw, politie gaat ECHT NIET ik weet niet hoeveel DUIZENDEN mensen traceren omdat ze een ideetje gegeven hebben op deze site ....
Groeten, Arjan
Waarschuw beheerder
en de jas zak van die gozer die je voeljeerd omdat je daar de avond er voor zat te space

Waarschuw beheerder
Gaat jullie geen moer aan waar ik het verstop!!
Paranoia ist angst, politie zit vaak ook op pf eikelssssssss
:frusty: :vaag:
Waarschuw beheerder
hahaha die pillen mee naar binnen nemen is toch nie zo moeilijk!!! probleem ligt meestal bij de GHB!!! tips? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stuk of 400 snoepies zijn makelijk mee na binne te nemen

wil je er meer mee naar binnen nemen laat dan een maat van je met niks opzak voorop lopen achter hem loopt iemand met het grote aantal snoepies opzak de voorste gast vraagt aan die security gast of hij je voor 100 pleuro door wil late lope omdat je zooi bij hebt

meestal doen ze dat wel
of die gast pakt je meteen vast en gaat twee meter verderop ff met je babellen ondertussen kan die andere gast naar binnen wandelen of als hij het niet vertrouwd er tussen uit naaien

Ik zweer het op Impulz indoor daar zag ik security gasten
door een ruitje twee meter boven me kop kon je ma net zien
met grote zakken bezig waren wil nog steeds weten wat daar inzat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoorde van een maat van me dat er een kerel was die altijd 1 pilletje in ze oor verstopte !!! :vaag: :vaag:...

Nou was ie op een avond naar een feest dat pilletje vergeten... Toen wilde hij em eruit halen maar dat lukte niet !! hij drukte em er alleen maar dieper in !!
Toen moest ie naar de EHBO om dat pilletje eruit te halen... half gesmolten in ze oor :S ..

Het EHBO personeel haalde iedereen erbij om het ff te bekijken en er natuurlijk om te lachen :D:D:D...

:P:P:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmm je zou ze in je navel kunnen doen:P en dan plakbandje drover... moet je wel een kuilnavel hebbe zeg maar:|
hahaha
Waarschuw beheerder
veel: de vrouw heeft een goed gat daarvoor

qlimax: gewoon in je hand en doorlopen

Waarschuw beheerder
Men neme: 1 boxershort met knoopjesgulp, 1 wietzakje waar al je snoepjes in passen. Vervolgens maakt u een sneetje, bij voorkeur met een mes, bovenin het wietzakje. Wel boven de sluitstrip anders flikkeren al je pillen uit het zakje. Vervolgens doe je het sneetje over het knoopje van je boxer heen.. Vervolgens broek dicht en als je eenmaal binnen bent ff snel langs de sanitaire voorzieningen en voila; gegarandeert een leuke avond!

Waarschuw beheerder
Nouw ik wil nie veel zeggen
normaal neem ik op party,s behoorlijk veel snoep meej en douw ,t in me boxer
nooit problemen meej gehad
maar afgelopen zaterdag op hardbass
zat dat wijf gewoon half in m,n onderbroek :S
gelukkig nix gevonden
maar toen scheet ik alle kleuren van de regenboog

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gewoon string/ boxer aantrekken met zo'n zakje erin.. altijd handig :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kan t wel in je boxer doen als jonge zijnde, maar zoals in de powerzone, word je daar soms gefouileerd:S:S:S
Waarschuw beheerder
als er 1 het in ze bolle kop haal in me onderbroek te graaien krijg die zeker een dreun op ze muil
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vreet en snuif alles gauw op voordat ik naar binnen ga..
Waarschuw beheerder
Gewoon in je handen houden! Als ze je fouilleren sta je vaak met je armen gestrekt, en letten ze op alles behalve je handen.

Als je een jas aanhebt kun je daaronder een zweetbandje dragen met daaronder je pillen. Of als het maar om een paar pillen gaat: onder je horloge.
Waarschuw beheerder
qlimax: gewoon in je hand en doorlopen

:respect:
zo doe ik het dus ook altijd ;)
Waarschuw beheerder
Onder het profiel van je kisten ken makkelijk,wel goed vastmaken :p

Waarschuw beheerder
ik heb van die schoenen met punten en stop het dan helemaal in de punt komen ze tog nie bij met die grote klouwen :p

Waarschuw beheerder
2/3 pillen bij je mag hebbe dus doen we dat geen gezeik en geouwehoer

dat ligt maar net aan het beleid/organisatie/beveiliging die avond

Waarschuw beheerder
Onder het profiel van je kisten ken makkelijk,wel goed vastmaken

das wel een goeie.. als ze het vinden kun je altijd nog zeggen dat dat niet van jou is en dat je er blijkbaar bent ingestapt, nadat iemand het heeft verloren/weggegooit.

Waarschuw beheerder
ik had ze op hardbass in mijn boxershort gedaan.

Heel gemakkelijk naar binnen gekregen :)
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
er zijn ook gewoon van die holle aanstekers waar de onderkant uit kan. Daar kan je ze gewoon indoen. Maar ik maak altijd gewoon een gaatje in het zakje en doe ze aan het knoopie van mn boxer en gewoon naar binnen vouwen. Dan zit ie perfect :D :P
Waarschuw beheerder
Zippo meenemen, dat touw er 3kwart uithalen en daar spul in stoppen :P
Waarschuw beheerder
zown kauwgom balletjes horloge kopen en daar je vitamientjes in stoppen en doorlopen :vaag:

plakband strip van 30 cm, om de cm 1 pil in alufolie verpakt rond je middel(bij je riem) plakken horizontaal %|
Waarschuw beheerder
donateur
Ik prop mijn oma vol (y)
Waarschuw beheerder
op je voorhoofd plakken
Waarschuw beheerder
stop ze in je oor en zeg dat het oordopjes zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
stauw ze in je anus (y)
Waarschuw beheerder
ga een week lang niet douchen en zweet flink en doe de drugs dan onder je oksel :P wedde dat je door ken lope :P
Waarschuw beheerder
donateur
en dan wil je ze nog verkopen? :bah:
Waarschuw beheerder
Er zijn van die speciale OB waar je pillen in kan stoppen en dan in je stoppen... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In m'n haar
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik deed het ook altijd in mijn haar (y)

Tot een meisje voor me haar knot los moest maken :s
Zij had nix, ik wel, maar ik mocht doorlopen :/
Waarschuw beheerder
donateur
ik had ze op qlimax achter m`n zak (10 stuks) en toen ik binne was meteen op de tribune eruit halen maar was ze kwijd...bleek nou: ze waren naar achter geschoven tussen m`n bilnaat (Y)
hoppa vinden ze nooit en ik kan er wel 400 kwijd in 8 zakjes van 50 (Y)

en denk je nou echt dat de mensen die bij de beveiliging zitten niet weten dat onze BH`s en boxens stampvol zitten ? ze mogen daar niet komen met hun grijpgrage vingertjes

als je het in je schoen, mond, oor, neus, hand of wat dan ook doet ben je gewoon zelf een drol want daar mogen ze WEL komen
ze mogen dus ook vragen of je ff je schoen uit wil doen...op HB haalde ze het klepje van m`n tel. eraf en ze voelden aan de binnerand van m`n broek...zal wel door m`n kop komen ofzo :S :P

conclussie gewoon tussen je naat of in je box / sting / BH (Y) alles komt goed

en binnen ook goed op blijven letten...hou je snoepjes los in je zak dat je ze zo kan pakken en niet met je zakje in je hand staat ;)
succes :P
Waarschuw beheerder
In je bh is echt niet altijd de beste oplossing hoor! Ten eerste als je door een vrouw wordt gecontroleerd mogen zij daar wel voelen (met toestemming)! En ten tweede er is mij zo vaak gevraagd of ik me bh ff los wou schudden. Zij hoeven er niet aan te komen, maar kunnen er wel op een andere manier achter komen of je ze in je bh verstopt hebt.
Waarschuw beheerder
ik laat ze altijd door iemand anders mee naar binne neme, makkelijk hoor heheh! :P

Waarschuw beheerder
ik doe soms een knot in me haar en dan doe ik ze daarin

Waarschuw beheerder
In je haar, heb net gelezen dat dat niet echt verstandig is, je moet bijvoorbeeld je haren los maken.

Gewoon in je string, tegenwoordig met van die vakjes!! perfect.

Qlimax, tja daar had je van alles mee naar binnen kunnen nemen, gewoon doorlopen...
Waarschuw beheerder
donateur
in een folietje rollen en dan in je kouwgom, ruiken zelfs die stomme opgefokte honden niet
Waarschuw beheerder
Ik heb zo'n horloge met kauwgompjes erin
die zijn nu op dus kunnen er mooi andere snoepjes in :D

Waarschuw beheerder
ja door zo'n horloge ben ik een keer genaaid.

Waarschuw beheerder
zowiezo ik vind dat er steeds slechter gecontrolleerd word. Op bijna elk feest voelen ze ff snel en loop maar door.
Waarschuw beheerder
Bij moeten ze ook om de 1 of andere reden overal voelen, zeker tussen me broekriem etc in.

En bij sommige tenten voelen ze je echt wel tussen je ballen etc... bv bij de XL in amsterdam.

Ok tis niet toegestaan, maar als je het niet toelaat kom je er ook niet in.
Dus ga ik altijd maar een potje staan kreunen en roepen dat die dieper moet enzow... kappen ze er gelijk mee.

Waarschuw beheerder
donateur
Anders maak je er zo'n snoep ketting van:p FF alle pilletjes aan een touwtje reigen en je hebt een snoepketting:P
Waarschuw beheerder
Zoals ik al eerder heb gepost: onder je voorhuidje en anders gewoon in je hand houden (dat werkt nogsteeds het beste)
Waarschuw beheerder
Beste plaats is gewoon in je koffer!!!!! ;)
Waarschuw beheerder
zwaar onhandig met al je rotzooi voor 'ze' gaan staan,de helft in je zakken laten zitten en zeggen: kun je het er zelf ff uitpakken want kan het allemaal nietmeer vasthouden. meestal geven ze je dan een paar keer een 'schouderklopje' en lopen maar :D
Waarschuw beheerder
idd 008!

Waarschuw beheerder
bij zippo watte eruit halen zakje pille erin zippo terug in die hulz ofzoiets en klaar

Waarschuw beheerder
sigaretten hulzen kopen....zooi erin...plukje shag erbovenop doen..klaar is kees

Waarschuw beheerder
nee boven op de eifeltoren :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
In de stoma van me oma :9

heey dat rijmt :frusty:
Waarschuw beheerder
Maar mensen, drugs is toch slecht voor je? :P

Nah ik laat ze lekker naar binnen nemen door iemand anders. Heb nooooit problemen

Waarschuw beheerder
Ik doe ze in een stevig zakje! En 1 a anderhalve dag van te voren (voor het feest) het gehele zakje met pilletjes doorslikken! Tussen die tijd niet gaan kleien en op het feest flink uit scheiten en hopla vissen maar!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in amsterdam kan je speciale pillenbroeken kopen.... zit waar normaal je riem Bv overheen zit een dubbele voering op je rug.. nou ik heb zo'n broek....kunnen er wel wat in denk ik maar ja ik gebruik het alleen nooit :)
Waarschuw beheerder
Ik stop het altijd in mijn linkerneusgat
Waarschuw beheerder
Keus zat, voor de freak met het dubbele neusgat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dan heb ik nog een leuke:

doe je pep, speed, mdma, gewoon in de rand van je pet...:)
Waarschuw beheerder
sieltje achter je vloeitjes schuiven
als alleen voor eigen gebruik mee neemt
grote zake pillu kun ja altijd in je onderbroek verstoppen is altijd goed gegaan
Waarschuw beheerder
donateur
in amsterdam kan je speciale pillenbroeken kopen.... zit waar normaal je riem Bv overheen zit een dubbele voering op je rug.. nou ik heb zo'n broek....kunnen er wel wat in denk ik maar ja ik gebruik het alleen nooit

eeeeeeeeey tony, doe mij die broek :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
net bedacht...

bh
met opvulling...

naja rest zelf te bedenken toch?

zal eens patent op het idee aanvragen
Waarschuw beheerder
Het DOMSTE wat je wel kan doen, is gelijk naar de wc rennen zodra je alles naar binnen hebt gesmokkeld :S

en daarbij komt, dat security zelf al training krijgt in plekken waar alles verstopt wordt ...
sowieso het haar, wat ik hier vaak voorbij zag komen ;-)

Waarschuw beheerder
Ik doe ze altijd in een foliepapiertje in mn haar.Gaat het niet naar de klote,zien ze niks en het is niet zo gedoe.

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon portomonee... die knal ik toch altijd langs da ding bij de metaal detector--> word dan onderzocht--> en pak dan me portomonee pas weer.
zolang je jezelf niet gek maakt is niks aan de hand ;-)

Off topic:
helemaal in het begin verstopte ik die shit in me boxjes thuis via de baspijp, wel zo dat het niet er uit trilt dan he ;-)
nja, klinkt voor mij nu ook zwaar overdreven in me oren
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt van die push-up bh's waar je de vulling uit kan halen. In dat vakje stop je alles. Ze kunnen vragen of je je bh wil schudden of iets naar voren wilt trekken, maar het kan er niet uitvallen. Als je geen bh aan hebt...onderbroek kan altijd.Daar mag de beveiliging niet komen, maar de politie wel.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niemske ideeen jatster :P

Waarschuw beheerder
donateur
wel slim om dat hier allemaal te vertellen..

Waarschuw beheerder
je kan zelfs al speciale bh's kopen waarbij ze het zelfs niet voelen als ze eroverheen gaan..

maar prop het er niet nog buiten voor je naar binnen gaat bij in ( waar dan ook) loopt steeds meer politie als feestganger rond :vaag: wat schrok ik me tering zeg
bijna die legitimatie in me neus!!! wat stop jij daar weg!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stop het in mijn dromedaris die op een kameel lijkt
Waarschuw beheerder
ja slim ver tel het even aan iedereen dan weet het gelijk iedereen weet je zekker dat je niet word ge pakt....

weze slim en hou je kop!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja jullie leven in 1880 ofzo?

Waarbij de veldwachter dommer is dan het paard waarop ie rondrijdt?

Alles wat iedereen hier zegt qua ideeën is toch bekend bij die wouten.... zo dom zijn ze ook niet hoor. En heb nog geen enkel echt origineel iets gehoord:S

blokhakken vol stouwen en op wc leeghalen ofzo weet ik het... tsja bepaalde openingen :S

Originaliteits prijs wordt hier niet verloot he....

Waarschuw beheerder
In je bh gewoon mensen!voor een wijf dan..
Waarschuw beheerder
een dummie van een mobiele telefoon.
da`s de buitenkant van een mobieltje
zonder de electronica. die hebben ze vaak ook in de displays bij de winkels liggen en je ziet het verschil met een echte niet omdat het gewoon lijkt alsof die echt is. d`r passen behoorlijk wat pillen in.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik ze in een zakje heb zitten doe ik t zakje gewoon in me mond en dan ff niks zeggen. Bij de jassen doe ik dan gewoon t zakje uit me bek.

Waarschuw beheerder
Deze topic werd mede mogelijk gemaakt door:
Reps security en poltie Hollands Midden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
008 27 februari 2004 12:16
zwaar onhandig met al je rotzooi voor 'ze' gaan staan,de helft in je zakken laten zitten en zeggen: kun je het er zelf ff uitpakken want kan het allemaal nietmeer vasthouden. meestal geven ze je dan een paar keer een 'schouderklopje' en lopen maar

:jaja: Zo doe ik ut ook (Y)
Waarschuw beheerder
werkt inderdaad zeer goed. je zegt gewoon, met je handen helemaal vol, in me achterzak zit nog een portomonee. dan voelen ze ff maar je stopt het gewoon erachter.
vinden ze nooit!
Waarschuw beheerder
Moeten jullie je spullen nooit in een mandje leggen bij controles ofzo ... dan zijn je handen leeg ... daar gaat je portomonnee verhaal

Waarschuw beheerder
donateur
In je bh werkt ook niet hoor, bij hard bass kwam er een vrouw die eerst wilde voelen voordat ik naar binnen mocht.. ben je mooi klaar mee dan!!

Waarschuw beheerder
Je doet een aantal pilletjes in een stukje folie zodat je een staafje krijgt zegmaar.. dat laat je dan in je oor glijden

Waarschuw beheerder
jonguh gewoon standaart om je lul of een strakke boxer aan maar das nie zow relaxed

als je binne ben hand in je broek en tis eraf

Waarschuw beheerder
TIP: ga langs de ANWB winkel, daar heb je namelijk een canvas riem met rits over de volle lengte die trouwens niet opvalt. kost je maar 5 euro maar je kan er heel wat grammetjes in kwijt. gebruik dat ding nu al zeker 4 jaar want in me boxer heb ik slechte ervaringen mee. of het zakje ging open of kapot(das alleen leuk voor me vriendin dan moet ze de coke van me ballen af snuiven)of je boxer werd gechecked. Maar het is maar een tip!!!

Waarschuw beheerder
Dankjewel ik zal eens gaan kijken voor die riem :)

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon je pilluh in je aars douwen ga je nog harder losss ook :[

Waarschuw beheerder
doe het in een wietzakje en plak die gewoon op je buik/rug/ gewoon ergens plakken waar je ze normaal nooit kwijt zou kunnen.
Waarschuw beheerder
wat doen jullie nou moeilijk gewoon niks meeh naar binne nemen want de beveilliging loopt ook te deal nie normaal op master was aardig gek en op thunderdome ook ag doet iedereen wel en als die pillen worden af gepakt waar denkje dat ze naar toe gaan in hun zakken ik liep op masters en liepen ze gewoon te dealen met gasjes dusss...
kan better niks neemen

Waarschuw beheerder
donateur
doos filter hulzen halen , bijpassend apparaatje
10 pillen per stuk beetje shag aan de bovenkant
en hop gewoon bij je peuken.... klaar....

niemand die t merkt of controleert

Waarschuw beheerder
Poehee! Wat maken sommige mensen er toch een werk van.

Waarschuw beheerder
Gewoon in je porto laten en hopen dat ze niet kijken werkt voor mij altijd

Waarschuw beheerder
Alsof ze niet weten waar we die drugs verstoppen, ze zijn niet achterlijk. Heel vaak controleren ze mn tasje nog geen eens, te veel moeite zeker... Ze weten zelf ook wel dat er zonder drugs geen feest is...

Waarschuw beheerder
donateur
Nokia 3310 accu eruit halen.
Stuk of 20 pillen passen wel.
Gozer die achter je staat geef je jou accu mee en als security vraagt wat die gozer met een accu moet, zeg je gewoon dat ie van zn vriendin is die al binnen is. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Precies Streetracer.nl dat deed ik ook! :D (Y)
Waarschuw beheerder
haha moet je vooral blijven doen streetracer.nl ik garandeer je dat je dan een xtje gepakt word ik heb zelf al een paar x moeten laten zien dat of ik een accu in me telefoon had of niet...
dus ik geef je een tip doe het niet daarin verzin wat anders... ik heb me eigen manier ;)
Waarschuw beheerder
bij een outdoor feest gewoon een paar weken van tevoren een kuil graven, volstoppen en opgraven als je binnen bent!!!!
Waarschuw beheerder
draai zelf wel eens van die zelf maak sigaretten met zon apperaat je en filter hulzen maaar hoe douw je ingods naam die pille er in zonder dat ze kapot gaan
Waarschuw beheerder
hahah dan zijn het mooi kankah pille als ze kapot gaan moewahahahahaha en je moet geen pille bikke!!!!!

!!!:yes: SNUIVEN :yes:!!!

Waarschuw beheerder
In mijn oren! :D

Hoor ik die klote muziek tenminste ook niet zo hard! :P:D
Waarschuw beheerder
bij een outdoor feest gewoon een paar weken van tevoren een kuil graven, volstoppen en opgraven als je binnen bent!!!!

alleen handig als ze geen tent op die plek zetten

enne krijg jij een schep mee naar binnen dan ?

Waarschuw beheerder
een vriendin van mij het ze in een elastiekje gestopt 2 pillen

moet ze geen roodwitblauw elastiekies nemen, want strax mag ze die er dan uithalen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gwoon de portier versiere... altijd goed...
sowieso buisjes GHB huppaaaaaaa in de doos verstoppe... is nog lekker ook ;) pille in me peuke.. en sos of pep in me speciale kettinkje...
Waarschuw beheerder
bij de ANWB winkel kan je een riem kopen (geneens een lelijke) die aan de binnenkant 1 lage rits heeft.

pillen achter de rits, riem om and nobody knows....wie zoekt er nou in een riem???

Waarschuw beheerder
rechtstreeks vanuit mijn anus...

Waarschuw beheerder
waarom neit in je neus of mond of dergelijke..minder rsico meen ik zo
Waarschuw beheerder
donateur
Op een geheime plaats....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik neem er van te voren al een paar, en als ik binnen ben ie ik vaak wel bekenden en die geven me dan ook wat ;) dus geen problemen voor mij

Waarschuw beheerder
op nightmare liep ik gewoon met me pillen in me hand zo door de security hahah

Waarschuw beheerder
een kuil graven, schitterend! en dan zo'n schatkaart tekenen waar je het neergelegd hebt zodat je het terug kan vinden...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ik ook wel eens gedaan een kuilgraven, maar toen ik binnenkwam was ik al zo deran dat ik echt geen id meer had waar ik het had begraven!
Waarschuw beheerder
Heb het altijd in mijn sok gedaan en blijf dat nog wel een tijd doen ook. Lijkt mij te veel moeite al gaan ze iedereen vragen om hun schoenen uit te doen ;)

Heb toch echt wel zat keren meegemaakt dat ze onder mijn bh voelde :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tip voor de meisjes
Steek je haar op en steek het daar in
Niemand die je daar gaat controleren
werk toch hier bij mij

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
haalde altijd de shag uit een paar peuken, daar een sooi pillen in dan trug in een vol pakje

kan je er genoeg kwijt;)

;P
Waarschuw beheerder
zouden er mischien capsules zij die pas na b.v. 2, 3 of 4 uur oplossen?
dan kun je mooi een nachtje vooruit!!! pm me aub als je 't weet
Waarschuw beheerder
wel slim om dat hier allemaal te vertellen..

inderdaad :frusty:

Waarschuw beheerder
[Lijkt mij te veel moeite al gaan ze iedereen vragen om hun schoenen uit te doen]

Laatste MOH werd ik midden op de avond door de security meegenomen naar een hoek alwaar ik m'n schoenen uit moest doen en gingen ze echt overal voelen. stond ik daar op m'n sokken in de drab..
Waarschuw beheerder
oh wat is het fijn om een meisje te zijn...
Bh met vulling; vulling eruit, shit erin,
niemand merkt wat!

Waarschuw beheerder
+1
hahahah zakkie met pillen touwtje eraan binden... zakje doorslikken en touwtje tussen je tanden en huppaaa binnen trek je het erweer uit :P

net zo als zon drop veter :[
Waarschuw beheerder
en dan het zakje per ongeluk door slikken (6) dan ga je haaaaarrrrdddddddddd!!!!!
Waarschuw beheerder
dr komen nou niet echt originele plaatsen hier he?maar t is gewoon niet moeilijk mee te nemen. vlecht t in je (oksel)haar ofzo, in een creatief bedacht kettinkje of oorbellen,en wat ook handig is als je een clitpiercing hebt, ken je dr gewoon een zakkie aanhangen whahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Anders maak je er zo'n snoep ketting van FF alle pilletjes aan een touwtje reigen en je hebt een snoepketting

vond ik persoonlijk best wel orgineel :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoorde laatst van iemand die had in ieder oor een pilletje gestopt!
Maar kreeg ze er niet meer uit en moest toenb naar de EHBO om ze eruit te laten halen!
Heeft overigens wel z'n pillen terug gehad!
Waarschuw beheerder
in mn aambeien 8)

Waarschuw beheerder
Tja gewoon in m,n sok.Tja waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.en anders moet je bolletjesslikker worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
M'n wijfie prop ze in der kut:)

Waarschuw beheerder
Ik hoorde laatst van iemand die had in ieder oor een pilletje gestopt!

Rectaal heb ik dan wel van gehoord, maar 'ooraal'??! ;)

maar in een foliepapiertje om de bovenkant van je oor buigen had wel gewerkt (net zoals een gehoorapparaatje) :)
moet je natuurlijk wel wat langer haar voor hebben..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jup.. maakt gaatje in condoom waar de snoeppies inzitte met touwtje eraan.. ze komt binne loopt naar de WC en dan gaat ze eve touwtje trekke:D
Waarschuw beheerder
zij heeft duidelijk de touwtjes in handen :flower:
Waarschuw beheerder
Onder je ballen plakken! ;)
Waarschuw beheerder
Hiet Komtie..:bounce:
Hij Is Nog Niet Geweest..
Onder Je Zweetbandje Doen.. :)
Als Je Die Aanhebt Natuurlijk..
Valt Er Niet Uit En Je ziet Het Ook Niet :yes:
(Als Je Er Natuurlijk Niet Teveel Hebt..)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Miss space: Zonder drugs geen feest? waar slaat dat op!

Waarschuw beheerder
in je bh

Waarschuw beheerder
op je kop :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nou geen gekke plek vind ik t .. Volgens mij doet iedereen dit! voor de vrouwen: in je string..

Waarschuw beheerder
dit werkt alleen voor eigen gebruik niet voor dealers!!

1 plak je hoeveelheid bv "sos" op een arm
2 spuitpleister er over
3 laten opdrogen
4 grote echte pleister erover
5 als je binnen bent pulk je t zo weer eraf

mochten ze dan namelijk toch onder je pleister willen kijken ziet het er namelijk gewoon uit als een hele smerige wond...

Waarschuw beheerder
tering zeg genoeg mensen die drug gebruike nou kep genoeg tips gelezuh kep er alleen niks an maar kep me wel vermaakt met die tips :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
bij nike air max en dan je veters zoals iedereen ze vroeger had(niet gelust maar met rijen omhoog zeg maar)..bijna iedereen. Daar kan je ze mooi tussen stoppen als je niet teveel hebt..je hebt ook van die vage schoenen met hoge zolen daar zitten nog wel eens van de ijzeren plaatjes voor als je die aan 1 kant los maakt en met een mesje een gat erin snijt groot genoeg voor je spul leg je t erin ijzere dingetje ervoor en klaar..wel zorgen dat het ijzere plaatje blijft zitten;) anders ben je t onderweg kwijt
Waarschuw beheerder
Gaat niemand iets uit, ik verklap alleen 1 ding, ik ga altijd op m'n maxies, al moet je de zooltjes en alles verwijderen niemand die ze vind. Maar persoonlijk vind ik dat dit forum sommige mensen te wijs kan maken. Mejaa, wie zijn goeie plek kwijt wil dump t hier :P

Waarschuw beheerder
donateur
juist
Waarschuw beheerder
Men neme een BH Liefs een dikke of water bh(deze zijn het best! En stop je drugs daar in!!! Dit geldt alleen voor vrouwen!!!
Succes
P.S niemand die het voelt en anders voelen ze alleen je (water) BH
Waarschuw beheerder
onder mijn pruik gestopt met een of ander kinky feest

Waarschuw beheerder
donateur
tss junkie:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in juh neus
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
heb wel eens gehoord van een nepgebroken arm :)
een vriendin van me heeft zown grote holle ring... daar passen precies twee pilletjes in!
ikzelf stop ze meestal in me string daar controleren ze nooit!
Waarschuw beheerder
Tussen me dikke teen en die teen wat ernaast zit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Je pakt een sigaret, daar haal de filter uit, en daarna nog wat tabak eruit, je knipt ff het filter tot 5mm lengte, pillen,caps,etc. erin doen, filter terug plaatsen.......Voila!!

Of gewoon je meissie met dat probleem opzadelen.

;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nie moeilijk doen gewoon in je string
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk...... ;)

Iedereen draagt zo'n ding tegenwoordig.....Stom...

;)
Waarschuw beheerder
donateur
hèhè, handig zo'n forum om aan tips te komen

Waarschuw beheerder
donateur
wrm denk je dat deze topic is gestart:P

Waarschuw beheerder
je pakt capsules van de dokter poeder van de dokter eruit peppies erin 20 hulze 3 capsules per huls 2 pakjes peuken 120 capsules en daar kan je ook fijngestampte pille in doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat ga ik cker vertellen... straks vinden ze het... whehe... ;)
Waarschuw beheerder
Je laat het iemand anders mee nemen !! Wat een gezeik als ze het toch bij je vinden >>>>

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij beursgebouw wast luchten die deuren omhoog liep 1 securite

maat liep buiten en gooide het naar binnen

iedereen knokken natuurlijk
was 8teraf geen slimme zet
Waarschuw beheerder
achter het handvat van een rolstoel die ik die dag gepikt had bij de poli van het ziekenhuis..
gewoonm naar binnen rollen, en eenmaal binnen de rolstoel leeghalen en aan de kant pleuren..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die onthouden we :)
Waarschuw beheerder
in je oor :9

Waarschuw beheerder
Inderdaad, bommetjes speed in je oor.....
Waarschuw beheerder
wazzeggie??
Waarschuw beheerder
donateur
inje haar:vaag: in je oor achter je oorzweet bandje strax moet je die ff afdoen ofzow:s gebeurd toch wel es???
verbandje omdoen en allez daaronder. lijk tme sterk daje dat helemala moet afwikkelen:P

Waarschuw beheerder
ik stop ze gewoon alle 8 tergeijk in mond hup en loop naar binne moelijk doen als ok makkelijk kan

Waarschuw beheerder
nou in een zakje met een touwtje eraan langzaam in je keel laten glijden en vast binden aan je beugel
:s

of gewoon makkelijk ik je string
snap niet waar mensen zo moeilijk over doen

Waarschuw beheerder
gwn in je hand houwe...
Waarschuw beheerder
In uwe bh,mja geld dus ni vr jonges,ma geloof me daar kunde veel verstoppe :p
Waarschuw beheerder
gewoon zon "klassieke" onderbroek kopen

[img cacheid=00131c580004f1b25eb5e6c81a005598d5]http://www.radac.de/Bilder/bekl_411055.gif[/img]

in het "voorvakje" doen :d
in het zwarte gedeelte zeg maar

kon niet echt een goed plaatje vinden :s

Waarschuw beheerder
Haha mooie broek hoor!!
:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
nouh doe maar niet in je bh:no: op qlimax was dr zo'n vies wijf dat echt ff heel me bh ging onderzoeken:kots: en reken maar dat ze elk hoekje langsging. k zie ut vaak genoeg dat meisjes hun bh's ff word omgekeerd:s mag wel niet maarjah wat doe je dr aan?

Waarschuw beheerder
pffffffffffffff wat moeilijk doen...........

gewoon achter je boxershort onder je kloten want ze voelen daar eg niet dus it's a simple !
Waarschuw beheerder
Steenvast bij me vriendin in haar slip.
Zij krijg een klap op haar kont en mag doorlopen, ik moet altijd me sigaretten omkeren e.d.

Waarschuw beheerder
in j string of beha :)
of in watericht zakje en gewo0n achter je kies zetten.. slik je het do0r.. nja fock0p :D
st0m van je

Waarschuw beheerder
Ik stop m'n handelswaar altijd in tasjes van meiden die voor me lopen.
Een enkele keer wordt er eentje aangehouden maar dat drukt de winst nauwelijks :D

Waarschuw beheerder
donateur
geloof het of niet sensation white gooide ik het gewoon in het bakje bij dat wijf waar ik mn sleutels enzo in moest gooien en of ze het zag of niet ik kon het gewoon meenemen
Waarschuw beheerder
donateur
AAARGHHHHH Jorr, doe mij ff een foto van jou!!!

Weet ik waar ik bij uit de buurt moet blijven!!!!
;-)

:vaag: word er zo streng gecontroleerd dan>>>???? Kheb het eerlijk gezegd nog nooit mee gemaakt!!!die strenge controles!

Vriendin van mij had het gewoon een keer los in dr portemonnee met 2 tampons erbovenop,werd niet eens in gekeken!

Waarschuw beheerder
AAARGHHHHH Jorr, doe mij ff een foto van jou!!!

Weet ik waar ik bij uit de buurt moet blijven!!!

En bedankt! :flower:
Waarschuw beheerder
je plakt ze vast tegen een zakdoekje en dat zakdoekje frommel je dan gewoon op en steek je in je tasje, broekzak,...

En dan heb je nog natuurlijk de sokken, of holtes creeren in buffalo's (als je die nog hebt)

Pff er zijn duizende manieren om dingen te verstoppen!

En om ze thuis te verstoppen: een waardeloze knuffel opengesneden, vulling eruit, doosje erin, vulling erbij en met veiligheidsspelden terug dichtnaaien. Niemand die daar gaat zoeken

xxxxx

Waarschuw beheerder
Waarom thuis verstoppen?
Als dat echt nodig is gaat die knuffel je echt niet redden hoor.
Waarschuw beheerder
In je beha, gewoon in een zakje en even oprollen. Op decibel werd me beha ook grondig onderzocht maar ze vond ze niet!!:)
Waarschuw beheerder
donateur
Alsjeblieft (f) Jorr

Waarschuw beheerder
bh wordt vaak even naar voren getrokken om te kijken of je er wat bij in hebt..

Waarschuw beheerder
Heb in mijn vroegere jaren eens een grote hoeveelheid naar binnen genomen in mijn haar. In een opgerolde sok en dan je staart er om heen, heb je een mooir grote knot.

Dit was overigens de eerste en laatste keer dak dit deed want ik was stik zenuwachtig........
Waarschuw beheerder
bh vind ik ook niet zo'n geschikte plaats. Op Impulz werde echt grondig onderzocht of ik nix in mijn bh had. :S
Waarschuw beheerder
ik hoef gelukig nix mee te smokkelen naar feesten ik gebruik nix!!
Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
gewoon bij je balle stoppe...nergens geen last van...:vaag: _______________//
Waarschuw beheerder
Wat doet iedereen toch moeilijk zeg...
Waarschuw beheerder
boxer is de beste plek. dan kom je er altijd door. komt vaak genoeg voor dat mensen hun schoenen uit moeten doen ofso

Waarschuw beheerder
Achter me BH :P

Waarschuw beheerder
gewoon van die hele groffe holle oorbellen kopen, die druk je effe vol, en dan doe je ze in. op de wc haal je ze effe los.
Waarschuw beheerder
der zit politie op pf jongens lekkere topic :S
Waarschuw beheerder
boxer is de beste plek. dan kom je er altijd door. komt vaak genoeg voor dat mensen hun schoenen uit moeten doen ofso

idd stop het daarom altijd in mijn onderbroek!

der zit politie op pf jongens lekkere topic

Ja en nu gaan ze bij iedereen op het eerst komende feest alle plekken onderzoeken die hier genoemd worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar hebben ze geen tijd voor om iedereen uit gebreid te gaan fouilleren B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar hebben ze geen tijd voor om iedereen uit gebreid te gaan fouilleren

Was ook sacartisch bedoeld!
Waarschuw beheerder
Je kan ook gewoon wat in een astma pomje doen. Zeg je dat jaaaaaaaaaaa
zijn me medicijnen daar kenk niet zonder