Partyflock

Forumonderwerp · 641276

Waarschuw beheerder
Wat zijn de gekste plaatsen om je drugs te verstoppen als je naar een party toe gaat.

Voor veel en weinig pillen.

Schoen en sok zijn geen gekke plekken :D .

Ik kan ze in me gesp verstoppen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je laat het iemand anders mee nemen !! Wat een gezeik als ze het toch bij je vinden >>>>

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij beursgebouw wast luchten die deuren omhoog liep 1 securite

maat liep buiten en gooide het naar binnen

iedereen knokken natuurlijk
was 8teraf geen slimme zet
Waarschuw beheerder
achter het handvat van een rolstoel die ik die dag gepikt had bij de poli van het ziekenhuis..
gewoonm naar binnen rollen, en eenmaal binnen de rolstoel leeghalen en aan de kant pleuren..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die onthouden we :)
Waarschuw beheerder
in je oor :9

Waarschuw beheerder
Inderdaad, bommetjes speed in je oor.....
Waarschuw beheerder
wazzeggie??
Waarschuw beheerder
donateur
inje haar:vaag: in je oor achter je oorzweet bandje strax moet je die ff afdoen ofzow:s gebeurd toch wel es???
verbandje omdoen en allez daaronder. lijk tme sterk daje dat helemala moet afwikkelen:P

Waarschuw beheerder
ik stop ze gewoon alle 8 tergeijk in mond hup en loop naar binne moelijk doen als ok makkelijk kan

Waarschuw beheerder
nou in een zakje met een touwtje eraan langzaam in je keel laten glijden en vast binden aan je beugel
:s

of gewoon makkelijk ik je string
snap niet waar mensen zo moeilijk over doen

Waarschuw beheerder
gwn in je hand houwe...
Waarschuw beheerder
In uwe bh,mja geld dus ni vr jonges,ma geloof me daar kunde veel verstoppe :p
Waarschuw beheerder
gewoon zon "klassieke" onderbroek kopen

[img cacheid=00131c580004f1b25eb5e6c81a005598d5]http://www.radac.de/Bilder/bekl_411055.gif[/img]

in het "voorvakje" doen :d
in het zwarte gedeelte zeg maar

kon niet echt een goed plaatje vinden :s

Waarschuw beheerder
Haha mooie broek hoor!!
:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
nouh doe maar niet in je bh:no: op qlimax was dr zo'n vies wijf dat echt ff heel me bh ging onderzoeken:kots: en reken maar dat ze elk hoekje langsging. k zie ut vaak genoeg dat meisjes hun bh's ff word omgekeerd:s mag wel niet maarjah wat doe je dr aan?

Waarschuw beheerder
pffffffffffffff wat moeilijk doen...........

gewoon achter je boxershort onder je kloten want ze voelen daar eg niet dus it's a simple !
Waarschuw beheerder
Steenvast bij me vriendin in haar slip.
Zij krijg een klap op haar kont en mag doorlopen, ik moet altijd me sigaretten omkeren e.d.

Waarschuw beheerder
in j string of beha :)
of in watericht zakje en gewo0n achter je kies zetten.. slik je het do0r.. nja fock0p :D
st0m van je

Waarschuw beheerder
Ik stop m'n handelswaar altijd in tasjes van meiden die voor me lopen.
Een enkele keer wordt er eentje aangehouden maar dat drukt de winst nauwelijks :D

Waarschuw beheerder
donateur
geloof het of niet sensation white gooide ik het gewoon in het bakje bij dat wijf waar ik mn sleutels enzo in moest gooien en of ze het zag of niet ik kon het gewoon meenemen
Waarschuw beheerder
donateur
AAARGHHHHH Jorr, doe mij ff een foto van jou!!!

Weet ik waar ik bij uit de buurt moet blijven!!!!
;-)

:vaag: word er zo streng gecontroleerd dan>>>???? Kheb het eerlijk gezegd nog nooit mee gemaakt!!!die strenge controles!

Vriendin van mij had het gewoon een keer los in dr portemonnee met 2 tampons erbovenop,werd niet eens in gekeken!

Waarschuw beheerder
AAARGHHHHH Jorr, doe mij ff een foto van jou!!!

Weet ik waar ik bij uit de buurt moet blijven!!!

En bedankt! :flower:
Waarschuw beheerder
je plakt ze vast tegen een zakdoekje en dat zakdoekje frommel je dan gewoon op en steek je in je tasje, broekzak,...

En dan heb je nog natuurlijk de sokken, of holtes creeren in buffalo's (als je die nog hebt)

Pff er zijn duizende manieren om dingen te verstoppen!

En om ze thuis te verstoppen: een waardeloze knuffel opengesneden, vulling eruit, doosje erin, vulling erbij en met veiligheidsspelden terug dichtnaaien. Niemand die daar gaat zoeken

xxxxx

Waarschuw beheerder
Waarom thuis verstoppen?
Als dat echt nodig is gaat die knuffel je echt niet redden hoor.
Waarschuw beheerder
In je beha, gewoon in een zakje en even oprollen. Op decibel werd me beha ook grondig onderzocht maar ze vond ze niet!!:)
Waarschuw beheerder
donateur
Alsjeblieft (f) Jorr

Waarschuw beheerder
bh wordt vaak even naar voren getrokken om te kijken of je er wat bij in hebt..

Waarschuw beheerder
Heb in mijn vroegere jaren eens een grote hoeveelheid naar binnen genomen in mijn haar. In een opgerolde sok en dan je staart er om heen, heb je een mooir grote knot.

Dit was overigens de eerste en laatste keer dak dit deed want ik was stik zenuwachtig........
Waarschuw beheerder
bh vind ik ook niet zo'n geschikte plaats. Op Impulz werde echt grondig onderzocht of ik nix in mijn bh had. :S
Waarschuw beheerder
ik hoef gelukig nix mee te smokkelen naar feesten ik gebruik nix!!
Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
gewoon bij je balle stoppe...nergens geen last van...:vaag: _______________//
Waarschuw beheerder
Wat doet iedereen toch moeilijk zeg...
Waarschuw beheerder
boxer is de beste plek. dan kom je er altijd door. komt vaak genoeg voor dat mensen hun schoenen uit moeten doen ofso

Waarschuw beheerder
Achter me BH :P

Waarschuw beheerder
gewoon van die hele groffe holle oorbellen kopen, die druk je effe vol, en dan doe je ze in. op de wc haal je ze effe los.
Waarschuw beheerder
der zit politie op pf jongens lekkere topic :S
Waarschuw beheerder
boxer is de beste plek. dan kom je er altijd door. komt vaak genoeg voor dat mensen hun schoenen uit moeten doen ofso

idd stop het daarom altijd in mijn onderbroek!

der zit politie op pf jongens lekkere topic

Ja en nu gaan ze bij iedereen op het eerst komende feest alle plekken onderzoeken die hier genoemd worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar hebben ze geen tijd voor om iedereen uit gebreid te gaan fouilleren B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar hebben ze geen tijd voor om iedereen uit gebreid te gaan fouilleren

Was ook sacartisch bedoeld!
Waarschuw beheerder
Je kan ook gewoon wat in een astma pomje doen. Zeg je dat jaaaaaaaaaaa
zijn me medicijnen daar kenk niet zonder