Partyflock

Forumonderwerp · 641276

Waarschuw beheerder
Wat zijn de gekste plaatsen om je drugs te verstoppen als je naar een party toe gaat.

Voor veel en weinig pillen.

Schoen en sok zijn geen gekke plekken :D .

Ik kan ze in me gesp verstoppen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
net bedacht...

bh
met opvulling...

naja rest zelf te bedenken toch?

zal eens patent op het idee aanvragen
Waarschuw beheerder
Het DOMSTE wat je wel kan doen, is gelijk naar de wc rennen zodra je alles naar binnen hebt gesmokkeld :S

en daarbij komt, dat security zelf al training krijgt in plekken waar alles verstopt wordt ...
sowieso het haar, wat ik hier vaak voorbij zag komen ;-)

Waarschuw beheerder
Ik doe ze altijd in een foliepapiertje in mn haar.Gaat het niet naar de klote,zien ze niks en het is niet zo gedoe.

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon portomonee... die knal ik toch altijd langs da ding bij de metaal detector--> word dan onderzocht--> en pak dan me portomonee pas weer.
zolang je jezelf niet gek maakt is niks aan de hand ;-)

Off topic:
helemaal in het begin verstopte ik die shit in me boxjes thuis via de baspijp, wel zo dat het niet er uit trilt dan he ;-)
nja, klinkt voor mij nu ook zwaar overdreven in me oren
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt van die push-up bh's waar je de vulling uit kan halen. In dat vakje stop je alles. Ze kunnen vragen of je je bh wil schudden of iets naar voren wilt trekken, maar het kan er niet uitvallen. Als je geen bh aan hebt...onderbroek kan altijd.Daar mag de beveiliging niet komen, maar de politie wel.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niemske ideeen jatster :P

Waarschuw beheerder
donateur
wel slim om dat hier allemaal te vertellen..

Waarschuw beheerder
je kan zelfs al speciale bh's kopen waarbij ze het zelfs niet voelen als ze eroverheen gaan..

maar prop het er niet nog buiten voor je naar binnen gaat bij in ( waar dan ook) loopt steeds meer politie als feestganger rond :vaag: wat schrok ik me tering zeg
bijna die legitimatie in me neus!!! wat stop jij daar weg!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stop het in mijn dromedaris die op een kameel lijkt
Waarschuw beheerder
ja slim ver tel het even aan iedereen dan weet het gelijk iedereen weet je zekker dat je niet word ge pakt....

weze slim en hou je kop!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja jullie leven in 1880 ofzo?

Waarbij de veldwachter dommer is dan het paard waarop ie rondrijdt?

Alles wat iedereen hier zegt qua ideeën is toch bekend bij die wouten.... zo dom zijn ze ook niet hoor. En heb nog geen enkel echt origineel iets gehoord:S

blokhakken vol stouwen en op wc leeghalen ofzo weet ik het... tsja bepaalde openingen :S

Originaliteits prijs wordt hier niet verloot he....

Waarschuw beheerder
In je bh gewoon mensen!voor een wijf dan..
Waarschuw beheerder
een dummie van een mobiele telefoon.
da`s de buitenkant van een mobieltje
zonder de electronica. die hebben ze vaak ook in de displays bij de winkels liggen en je ziet het verschil met een echte niet omdat het gewoon lijkt alsof die echt is. d`r passen behoorlijk wat pillen in.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik ze in een zakje heb zitten doe ik t zakje gewoon in me mond en dan ff niks zeggen. Bij de jassen doe ik dan gewoon t zakje uit me bek.

Waarschuw beheerder
Deze topic werd mede mogelijk gemaakt door:
Reps security en poltie Hollands Midden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
008 27 februari 2004 12:16
zwaar onhandig met al je rotzooi voor 'ze' gaan staan,de helft in je zakken laten zitten en zeggen: kun je het er zelf ff uitpakken want kan het allemaal nietmeer vasthouden. meestal geven ze je dan een paar keer een 'schouderklopje' en lopen maar

:jaja: Zo doe ik ut ook (Y)
Waarschuw beheerder
werkt inderdaad zeer goed. je zegt gewoon, met je handen helemaal vol, in me achterzak zit nog een portomonee. dan voelen ze ff maar je stopt het gewoon erachter.
vinden ze nooit!
Waarschuw beheerder
Moeten jullie je spullen nooit in een mandje leggen bij controles ofzo ... dan zijn je handen leeg ... daar gaat je portomonnee verhaal

Waarschuw beheerder
donateur
In je bh werkt ook niet hoor, bij hard bass kwam er een vrouw die eerst wilde voelen voordat ik naar binnen mocht.. ben je mooi klaar mee dan!!

Waarschuw beheerder
Je doet een aantal pilletjes in een stukje folie zodat je een staafje krijgt zegmaar.. dat laat je dan in je oor glijden

Waarschuw beheerder
jonguh gewoon standaart om je lul of een strakke boxer aan maar das nie zow relaxed

als je binne ben hand in je broek en tis eraf

Waarschuw beheerder
TIP: ga langs de ANWB winkel, daar heb je namelijk een canvas riem met rits over de volle lengte die trouwens niet opvalt. kost je maar 5 euro maar je kan er heel wat grammetjes in kwijt. gebruik dat ding nu al zeker 4 jaar want in me boxer heb ik slechte ervaringen mee. of het zakje ging open of kapot(das alleen leuk voor me vriendin dan moet ze de coke van me ballen af snuiven)of je boxer werd gechecked. Maar het is maar een tip!!!

Waarschuw beheerder
Dankjewel ik zal eens gaan kijken voor die riem :)

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon je pilluh in je aars douwen ga je nog harder losss ook :[

Waarschuw beheerder
doe het in een wietzakje en plak die gewoon op je buik/rug/ gewoon ergens plakken waar je ze normaal nooit kwijt zou kunnen.
Waarschuw beheerder
wat doen jullie nou moeilijk gewoon niks meeh naar binne nemen want de beveilliging loopt ook te deal nie normaal op master was aardig gek en op thunderdome ook ag doet iedereen wel en als die pillen worden af gepakt waar denkje dat ze naar toe gaan in hun zakken ik liep op masters en liepen ze gewoon te dealen met gasjes dusss...
kan better niks neemen

Waarschuw beheerder
donateur
doos filter hulzen halen , bijpassend apparaatje
10 pillen per stuk beetje shag aan de bovenkant
en hop gewoon bij je peuken.... klaar....

niemand die t merkt of controleert

Waarschuw beheerder
Poehee! Wat maken sommige mensen er toch een werk van.

Waarschuw beheerder
Gewoon in je porto laten en hopen dat ze niet kijken werkt voor mij altijd

Waarschuw beheerder
Alsof ze niet weten waar we die drugs verstoppen, ze zijn niet achterlijk. Heel vaak controleren ze mn tasje nog geen eens, te veel moeite zeker... Ze weten zelf ook wel dat er zonder drugs geen feest is...

Waarschuw beheerder
donateur
Nokia 3310 accu eruit halen.
Stuk of 20 pillen passen wel.
Gozer die achter je staat geef je jou accu mee en als security vraagt wat die gozer met een accu moet, zeg je gewoon dat ie van zn vriendin is die al binnen is. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Precies Streetracer.nl dat deed ik ook! :D (Y)
Waarschuw beheerder
haha moet je vooral blijven doen streetracer.nl ik garandeer je dat je dan een xtje gepakt word ik heb zelf al een paar x moeten laten zien dat of ik een accu in me telefoon had of niet...
dus ik geef je een tip doe het niet daarin verzin wat anders... ik heb me eigen manier ;)
Waarschuw beheerder
bij een outdoor feest gewoon een paar weken van tevoren een kuil graven, volstoppen en opgraven als je binnen bent!!!!
Waarschuw beheerder
draai zelf wel eens van die zelf maak sigaretten met zon apperaat je en filter hulzen maaar hoe douw je ingods naam die pille er in zonder dat ze kapot gaan
Waarschuw beheerder
hahah dan zijn het mooi kankah pille als ze kapot gaan moewahahahahaha en je moet geen pille bikke!!!!!

!!!:yes: SNUIVEN :yes:!!!

Waarschuw beheerder
In mijn oren! :D

Hoor ik die klote muziek tenminste ook niet zo hard! :P:D
Waarschuw beheerder
bij een outdoor feest gewoon een paar weken van tevoren een kuil graven, volstoppen en opgraven als je binnen bent!!!!

alleen handig als ze geen tent op die plek zetten

enne krijg jij een schep mee naar binnen dan ?

Waarschuw beheerder
een vriendin van mij het ze in een elastiekje gestopt 2 pillen

moet ze geen roodwitblauw elastiekies nemen, want strax mag ze die er dan uithalen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gwoon de portier versiere... altijd goed...
sowieso buisjes GHB huppaaaaaaa in de doos verstoppe... is nog lekker ook ;) pille in me peuke.. en sos of pep in me speciale kettinkje...
Waarschuw beheerder
bij de ANWB winkel kan je een riem kopen (geneens een lelijke) die aan de binnenkant 1 lage rits heeft.

pillen achter de rits, riem om and nobody knows....wie zoekt er nou in een riem???

Waarschuw beheerder
rechtstreeks vanuit mijn anus...

Waarschuw beheerder
waarom neit in je neus of mond of dergelijke..minder rsico meen ik zo