Partyflock

Forumonderwerp · 638723
Waarschuw beheerder
IK BEN HEEL BENIEUWD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Iemand die trillend op de vloer ligt en geen hulp krijgt van zijn vrienden. WAT nouh "Vrienden"

Discotheekbezoeker die echt vol in elkaar gerost wordt door 6 portiers.

Een jongen die zit te kokhalzen en daarna zijn vriendin vol op de bek neemt.

Ossie slikte eens zijn eigen opkomende kots door. BLEHHHH

Kom maar met je ranzigheden!!!!!!!!!­!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat was denk ik toch wel in de fun in zaandam. Van die RTC wijven die viberators in elkaar kut aant douwen waren :S

Kdag eerst dat ik vaag was maar had het toch goed gezien :D Kijk danseressen zijn best leuk maar dit ging toch wel wat te ver :S

Waarschuw beheerder
nou idd dat vind ik ook Btje te veel van het goeie

Waarschuw beheerder
vieze enge mensen
die niet iets doen ofzo maar gewoon smerig zijn zwetende oude mannetjes die je vies aankijken juk
Waarschuw beheerder
Intenz vorig jaar...

Bij de wc's..
Stond ook flinke rij voor dameswc's
Ik sta te wachten met vriendin ineens links langs de muur een straal.
Wij hadden echt zoiets van :vaag:, wat is dit nou?!
Is een wijf gewoon (iets verder dan de plee's, in datzelfde halletje waar iedereen stond te wachten), achter een stoel gaan zitten pissen..
Ineens stinken joh :S en toen wist ik genoeg dat smerige kind zat gewoon der behoeftes te doen in dat halletje...

Ben erheen gelopen en heb haar omge'trapt', was niet veel voor nodig om een hangend schijtend mens in der eigen schijt te laten vallen..
BAH [img]http://www.nbproducties.nl/ss/owncreated/poo.gif[/img] wat smerig kind was dat!

Waarschuw beheerder
Je Moeder op Wasteland

:kots:

Waarschuw beheerder
sommige mensen
mijn god ik heb er geen woorden voor
hoe ver was ze heen!!
Waarschuw beheerder
Ik weet het niet maar vond het echt zo zo vies...Achterlijk vies mens :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand die mijn zijn kop in de pis bak hing :S ja hing he . of iemand die zich zelf had onder gescheten :S .

PS nickelson31 wanneer stuur je me die foto van Decibel ik heb je PB bericht gestuurd :D

Waarschuw beheerder
met thunderdome kwam er in ene een gozer aan lopen.....t kwijl liep langs zijn bek...tong zowat op zijn knieen....en zijn ogen waren wit!

hij komt op me aflopen en geeft me zomaar een knuffel.......heeeel vaag!!!!!
Waarschuw beheerder
op Hardcore Resurrection in 2000 een gozer die ze oog uit ze kop haalt, en vervolgens in een bakje doet, ben dr nou nog steeds niet uit of ik dat nou gehallucineerd heb of niet :vaag:
Waarschuw beheerder
Weet iemand nog op Crazyland?

Daar stonden halverwege de avond opeens 2 vrouwen van tussen de 65 a 80 in een kooi te dansen met alleen een bikini aan.
Dat was niet echt smakelijk eerlijk gezegd.
Waarschuw beheerder
(y) Mock...lachwekkend toch ook wel!
Waarschuw beheerder
Daar stonden halverwege de avond opeens 2 vrouwen van tussen de 65 a 80 in een kooi te dansen met alleen een bikini aan.
Dat was niet echt smakelijk eerlijk gezegd

Whehehhe..jij zeker hard weg rennen,en schreeuwen "The Pain,The horror!,please make it stop!" :P:P

Waarschuw beheerder
hahah ja
Waarschuw beheerder
Gast die op Defqon een paar liter kots over een meisje in bikini heen deponeerde.....

Of op de loveparade waar ik even wou pissen in het park en naast me een 2 aarsneukende homo's opmerkte....

Waarschuw beheerder
muwhahahahaha dat is nog goorder als die kooidansende oma´s
Waarschuw beheerder
ik weet nie meer op welk feest het was maar voor aan stonden een paar eikeltjes in een bekertje te pissen, en die smeten het dus zo het publiek in, echt goor. En ook nogges bij een feestje bij iemand thuis, die lui hebben een frituurpan met frituurvet van een jaar oud, waar ook al het een en ander in gezeken is het afgelopen jaar. Was er zo'n knuppel die er nogges op zijn gemak een frikandelletje in frituurde en m ook nog op at, walgelijk. Natuurlijk werd hem dit pas verteld nadat hij m ophad:P.
Waarschuw beheerder
Dit gaat een heel grappig topic worden....
Waarschuw beheerder
mensen op de vloer zien kramperen als vissen op het droge :s en later helemaal verstijven heel naar gezicht:S:S MOH 22 maart
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 hardcore-power : idd,vooral op het einde vielen ze neer als dooie mussen van het dak :S niet normaal meer..
Waarschuw beheerder
donateur
op thunderdome :S sta ik in de rij voor de wc staat zo'n kerel voor me.... ik zo vaag als wat zegt ie in 1x :vaag: ik dacht dat er iemand water over mee heengooide maar heeft ie gewoon over me heen gekotst :kots: ik kijk zo goed allemaal kots op dat t-shirt :S had het anders niet doorgehad :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
Een of ander VIES wijf op Extrema Outdoor met een witte rok aan die midden tussen al die mensen aan het schijten was....JUK dat vergeet ik NOOIT meer..heb er nu al traumatische dromen van :bah:
Waarschuw beheerder
Misschien was het dezelfde en is ze gewoon alle feesten af aan het schijten! :bah: vies goor schijtwijf is het :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het is maar wat je voor de kick doet dan :-/ :vaag:
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Waarschuw beheerder
mensen die slikken en daarna over hun nek gaan en echt goor gaan
Waarschuw beheerder
Op impulz een paar jaar terug. In een zijzaal stond een knarsetandende bejaarde bodybuilder een wijf van een jaar of 50 hard van achteren te nemen. Dat was gewoon een ranzig gezicht...

Op HqXl een paar weken geleden stond een kerel naast ons die in zijn broek had gezeken. Hij was totaal de weg kwijt. Op een gegeven moment pakt ie vol zijn kruis beet (helemaal zeiknat van zijn pis dus...) en smeert het over zijn hoofd...Echt YUCK!!!!!!! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je ziet op een feessie een heel verliefd stelletje dat staat te zoenuh.
Toevallig staan er maten van je naast het stelletje.
ineens schrikt het meisje terug.
wat blijkt?
die vent heeft gewoon in dr mond overgegeven.

bah bah en nog eens bah

Waarschuw beheerder
Een gozer die de weg kwijt was, had een vet grote snee op een bult op zn voorhoofd, dus ik vroeg of het goed ging. scheurt die bult in 1x helemaal open. Heb m toen maar naar de ehbo gebracht. hij is onderweg nog bijna flauwgevallen:S Heel goor, vet veel bloed:kots:

was op houseqlassics vorig jaar november of zo:kots:

Waarschuw beheerder
Altijd wel vervelend als mensen om je heen voor niets in elkaar gemept worden. Door gasten die zo strak staan dat ze met gemak hun eigen klauwen aan gruzelementen slaan op de ander zijn gezicht....
Waarschuw beheerder
volgens mij club insomnia 1 year anniversary: kindje dat zonodig uit moest proberen of ghb en alcohol nou echt zo'n slechte combinatie was en door een stel mensen de tent uitgedragen moest worden terwijl hij maar zat te ijlen en geen idee van iets meer had, maandagochtend in de krant bleken een stel mensen te zijn overleden daaro door ghb en alcohol :/
Waarschuw beheerder
donateur
Een keer bij een discotheek in de buurt. Lag een gast buiten die iets teveel drugs ophad. Helemaal vlak en allemaal snot uit zijn neus hangen. Gatver:S

Niet ranzig, maar wel droog:
Eerder ging ik altijd naar Goa-feestjes bij ons in de buurt en dat was voor veel mensen de gelegenheid om even van de kaart te raken. Komt er een gast aan die ik wel kan en is vermoeid van het dansen. Dus gaat hij op zoek naar een goede plek om even rustig bij te komen. Hij laat zich zakken en BRRRRR.... Was hij op een grote ventilator gaan zitten die zijn hele shirt had versnipperd:D

Waarschuw beheerder
Heineken Horizons; de sfeer in de zaal begon echt naar te worden aan het eind. En een vriendin van ons werd niet goed van de :xtc: dus gingen we naar de EHBO. Daarvanuit konden wij de zaal inkijken. Zien we op een gegeven moment 1 gozer door 15 man in elkaar getrapt worden. Terwijl hij lag zaten ze op hem in te trappen. :(:(:( Natuurlijk werd hij naar de EHBO gebracht waar wji stonden te wachten, ik heb nog nooit zo een rotte kop gezien. Helemaal rood, overal helemaal open, veel dikke grote bulten op zijn gezicht die ik ook nog nooit eerder had gezien. Weet zeker dat hij heel wat littekens daar aan heeft overgehouden.
Waarschuw beheerder
Tsja, ranzig...mij staat nog steeds wel het meest bij dat ik op Gate 48 in de Hemkade een gast zag lopen van een jaar of 16 die zo enorm naar de klote was, echt hele gezicht totaal vervormt en wondjes enz.
En dat terwijl jij daar ff relaxed uit je dak staat te gaan.
Ik schrik niet snel, en kan veel hebben, maar dit trok ik echt heel erg slecht...

Waarschuw beheerder
Precies... als je zelf ook wat achter je kiezen heb zitten en je maakt zoiets mee, dan slaat je bui gewoon met 180 graden om.
Waarschuw beheerder
Het allerranzigste was wel op de eerste Impulz in 2000. Dramafeest. Vet druk, overal lang wachten, garderobe vol. Wij in een hoekje aangekomen na uren van wachten op bonnen en zoeken naar iets waar we de jassen kwijt konden. Was dus in een hoekje naast de bar en daarachter zat de EHBO. Anywayz, omdat de plees ook zo teringdruk waren gingen we gewoon in dat hoekje plassen. Iedereen stond daar te pissen, er kwam nog een knakker aan die op een haar na mn jas miste met kotsen...

Leuk en aardig...Goor genoeg al...tot er een vent komt, he-le-maal uit zn naad, en die ploft gewoon precies in dat hoekje neer...midden in de kots en de zeik...gaat ie daar effe fijn finaal onderuit! Echt ZO vet vies goor!!!

Trouwens ook heel goor, keer in het Beursgebouw: Een meisje die zo van de kaart afwas, echt TE goor. Ze had alleen een rokje aan met van die laarzen eronder en ze stond gewoon langs dr been heen te schijten. Vette diarree en of dat nog niet goor genoeg was veegde die gast dat effe fijn weer van dr been af met zn handen...t is dat ikzelf nuchter was maar anders was ik echt finaal over mn nek gegaan! :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel vies ja als meisjes op buitenfeesten ergens een drol neer leggen

Waarschuw beheerder
Dit is echt te ziek allemaal mensen... vooral dat verhaal van dat meisje die langs haar been stond te schijten? gadverdamme!
Het zou je vriendin maar schijn.
Waarschuw beheerder
donateur
ehh grofste vechtpartij was voor mij megarave queensdayrave in de energiehallen :

2 groepen die opelkaar aan het inhakken waren en toen begon er 1 met een langwerpige bankje te rossen en dat daarna stuk of 15 beveiliging met maglite (jaja de grootste) er op in begon te hakken totdat het allemaal afgelopen was .

leuk he feesten :kots:
Waarschuw beheerder
Inderdaad de vechtpartijen op feesten... zo friggin' naar om te zien wat hoe mensen dan met elkaar omgaan... :S

.. of als een gast vette klappen heeft gehad en in principe niet meer zou moeten kunnen opstaan... en dat ze dan strak van de drugs pratend als een klein kind die shit niet eens beseffen... en vrolijk rondlopen beweren dat er niks aan de hand is.

niet echt goor... maar gewoon friggin' naaaaaaar
verneukt meestal m'n hele avond... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zat aan de bar (as usual). Vechtpartij flesjes werden kapot geslagen. Komt 1 van die gasten naast me zitten met een halve vinger in zijn hand (van hemzelf). Hij was dus zover weg dat hij aan mij vroeg: wil je ff me biertje pakken daar! :s tjah :s ziek!
Waarschuw beheerder
Bij thunderdome heb ik iemand gezien zonder neus en helemaal vol met bloed :S
Waarschuw beheerder
Bij Thunderdome was 't idd weer lekker raak... zwaar vel relleritus... kutzooi
Waarschuw beheerder
Bij deze tot nu toe al bedankt voor de komische, goore, ranzige belevenissen, maar ik wil meer horen. Kom maar op met je Ranzigheden.

Waarschuw beheerder
Ik heb altijd een hekel aan die vechtpartijen
Waarschuw beheerder
Damnz als ik dit allemaal lees moet ik echt blij zijn... heb toch best wat gefeest maar gelukkig nog niet zulke zieke shit gezien.
et ergste was nog wel zon gast die bij TD achterin de zaal op de gore vloer lag/zat. b-tje hulpeloos alleen helemaal te trippen.

Waarschuw beheerder
Denk de vechtpartijen bij Mysteryland 2002 buiten.

Lag iemand op de grond, sprongen ze er 1 voor 1 nog een paar keer op. :S

Zinloos geweld :bah:

Waarschuw beheerder
Hoe kan je in godensnaam zo ver heen zijn dat je gewoon niet doorhebt dat de diarree langs je benen loopt..... :S

Waarschuw beheerder
Een gabber met zijn kop vol puisten en zweet!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gelukkig nooit zoiets meegemaakt maar sommige verhalen die hier staan zijn echt te erg voor woorden :-S
Waarschuw beheerder
dat een gozer zover vant padje af was dat ie ging zitten poepen in de zaal, volgens mij was dat de 2 e qlimax......

Waarschuw beheerder
ghe ghe mooi topic:D
Waarschuw beheerder
mysteryland bussloo, sta daar met me sma in de hardcore tent. midden op de dansvloer zie ik zomaar een sma op de grond zitten haar schrale vriend te zuigen! ik schrok er gewoon van.

dat was niet het enigste. zit ik bij de ehbo want het ging nie zo goed, zie ik voor me neus een meisje kappot gaan aan overdosis. egt niet leuk!! mijn vriendin helemaal overstuur.
dit alles op een feest.

les 1: ga alleen naar de ehbo als het echt nodig is en blijf er niet te lang hangen.
Waarschuw beheerder
donateur
Loveparade 2003:

Staan er allemaal mensen rondom wat bosjes, dus ikke: "Was ist loss?" Hoor je iemand: "Zwei mannen ficken" Ik met mn stomme kop kijken en damn, mn ogen gewoon verneukt :vaag: Echt te ranzig voor woorden :bah:

Waarschuw beheerder
Heeft er nou niemand op thunderdome die kerel gezien.. met roze staartjes en een roze topje... en tieten :vaag: en een rokje een zwarte...?

het was echt heel heel heel vies... :/

En hij had er ook niet veel moeite voor gedaan
Waarschuw beheerder
donateur
Speedrazor 1999 of 1998 weet ik nie meer........ stond bij de toiletten, mijn toemalige vriendin was ff pissen....... was een lege ruimte voor de toiletten, erg rustig......... zie ik ineens vannuit de menigte een gast komen rennen, gevolgd door zo'n 10/15 matjes :s........ gast rent de heren toilet in, waar ik precies in kon kijken...... die 15 man flikkeren die gast op de grond onder de urinoirs, en beginnen me daar toch te schoppen op die gast brrrrrrr, werd er gewoon onpasselijk van :s:s.......... vanaf dat moment kreeg ik dat beeld ook nie meer uit mun kop, en was het feest voor mij vergalt.........

En nu weer naar bed want voel me KUT :s

Waarschuw beheerder
ik heb egt zoon id dat jullie allemaal of op de pot zitten of stilstaan aan de zijkant.
ik maak nooit iets meej...

1 keer werd een wijf in mekaar getrapt bij de uitgang. en toen ging het loos :) iedereen op mekaar k snapte er niets van... maarja ik wou naar de auto en we konden niet naar buiten omdat ze precies recht voor de deur aan het vechten waerne :@
Waarschuw beheerder
Heeft er nou niemand op thunderdome die kerel gezien.. met roze staartjes en een roze topje... en tieten en een rokje een zwarte...?

hahahaa jah die heb ik ook gezien...MAFKEES!!!

en egte rellen heb ik gelukkig nog nooit gezien op feesten...
HAAT al die kansloze mensen die zo nodig moeten rellen om niks!!! :bah: dood aan dat volk!!!

Waarschuw beheerder
idd LadyDi!

Ik kan echt gewoon niet snappen dat mensen naar een feest gaan met de instelling! Zo, ik ga vanavond is even iemand in elkaar slaan!

Als ik zoiets zie.. dan is gelijk mijn feest verneukt! Want als je er nog eens te dicht bij staat, grote kans dat je ook nog wat klappen opvangt!
Waarschuw beheerder
whaaa die vent/vrouw heb ik ook gezien...dacht al dak flink van t padje af was maar....jullie bevestigen dak nog best helder was!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Op de thunderdome rond een uur of 11. We waren in de CHill en zon grote vent met oranje pippi-langkous vlechten die loopt een beetje zinloos rondjes. Hij keek steeds naar het dak, gooide zijn hoofd achterover en had er moeite mee om het poortje te vinden om naar de zaal te gaan:vaag: Verder op td in de ehbo een vent gezien die goeie klappen had gehad.

Waarschuw beheerder
Ik zag bij de laatste masters in de fun iemand in elkaar zakken. Ronddraaien op de grond enzo. Echt heel erg ziek
Waarschuw beheerder
mischien was ie wel aan het breakdancen.
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
Op TD waren er flinke matpartijen en ik kreeg er de schijt van. ZO een anabole slikkende vent super breed natuurlijk op zo een gabber in te slaan het enige wat die gabber had gedaan is hem aangeraakt onder het hakkuh daarna zei ie ook nog sorry :S :S:S:S zo een mensen AFSLACHTEN!!!
Waarschuw beheerder
En wat is nou het ranzige van je verhaal ???
Dat je zelf het schijt kreeg ???

Waarschuw beheerder
op thunderdome 2003
Aangezien de wc's zo druk waren werd achterin de zaal bij het gratis waterkraantje gepist door iedereen waaronder mij tegen de muur. Kwartiertje later komt er beveiliging staan, gaan er mensen daar zitten :S. Helemaal van de kaart. Paar uur later kom ik daar terug, ff gekotst en weer verder gegaan, zaten er weer mensen te trippen daar. Ja sorry allemaal. :D

Op thunderdome heb ik ook in het laatste kwartiertje 2 wijven ziet vechten, damn. Dat meisje wilde een peuk uitdrukken in dat andere meisje dr gezicht. Kwamen er superbrede gasten ze uit elkaar halen, rukt zo'n meisje zich los en haalt vol uit in dat andere meisje dr gezicht! Auw.

Op defqon heb ik genoeg ranzigheden gezien, teveel om op te noemen, overal waar je piste zat wel iemand te kotsen

Waarschuw beheerder
Al een flink aantal jaren geleden op een feest in de Filmstudio's. EEn vrouw van een jaartje of 40 die superkort was en zichzelf zat te bevredigen met de poot van een barkruk. Echt geen gezicht, ze zat vol met d'r kut op die houten poot te raggen, en ze genoot er zichtbaar van. Dat was pas een "live"act hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar overgeven zie je overal.
in 1997 heb ik iets meegemaakt wat ik liever niet had willen zien.
een maat van me die overleid.
recht voor je ogen.
hij was supper vaag.
wou dood gaan.
kreeg hem uitijndelijk zo ver dat hij mee wou gaan..
struikeld hij over een baksteen.
want hij liep naar achter.
valt achterover.
met zijn nek tegen de andere kant van de sloot.
en dood.
zoiets blijf je bij.
en dan nog de familie leden zeggen dat het mij schuld was.
schandalig.
en dan met die ogen je recht in je gezicht aan kijken.
jakkie.
dat is echt het vieste en het ergste wat ik ooit heb meegemaakt op een feest.
Waarschuw beheerder
donateur
uhm, goh, ik heb aardig wat ranzigs gezien, maar afgelopen thunderdome gebeurde er ook nog wel iets ranzigs:

liep een gast langs, in 1x BLWEG! kots ie kats een straal recht vooruit bij een gast op zn rug, die kijkt een keer, dacht dat het bier was en gaat verder waar ie mee bezig was, met allemaal bruine kloet'n op zn rug :S:S en lui waar ie mee stond te praten zeiden ook verder niks ofzo :/ echt wazig!

en die gast die moes nekk'ng die strompelde wazig rechtdoor :/ ik snap ook niet dat ie niet op de grond nekte ofzo, zal ie wel te hard voor aan het gaan zijn denk ik :S

na'ja, wij waren wel zo aardig em erop te wijzen en em een zakdoekje aan te rijken, zou ik ook graag willen dat iemand dat bij mij zou doen :jaja:

kvond het in ieder geval beswel ranzig 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er MARCOS......... zelf ook niet vies van een vechtpartij zo te zien??......... je vind het namelijk allemaal nogal geinig die verhaaltjes
Waarschuw beheerder
donateur
Op Extrema Outdoor was een kerel zich midden tussen de mensen af aant rukken .. ! Hij vond ut nog geweldig ook, dah iedereen hem aankeek ! :vaag:

Waarschuw beheerder
carlino.. ja dat vind ik idd ook een ranzig verhaal! (F)

Waarschuw beheerder
Heb op diverse feesten aardig wat mensen out zien gaan, maar op Thunderdome zag ik er 2 die er echt te erg aan toe waren... Volgens mij iets te veel G gezopen of verkeerde pillen ofzo... Een mokkel had haar tong volgens mij half afgebeten en dr hele bek vol met bloed... en die andere werd had ogen die helemaal weggedraait waren, spastische bewegingen en weet ik het allemaal... zag er niet relaxt uit....

En inderdaad... die mafkezen die gewoon vrolijk in de pis gingen zitten hahahaha (Y)
Waarschuw beheerder
Op innercity 2000 lag een meisje op zo`n pinicktafel in de chillout die werd gebeft door een jongen. Nah ist niet zo vies maar wel een bizarre ervaring. Waarschijnlijk super geil van de G geworden.
Waarschuw beheerder
Impulz 2000 waren de wc`s vet over gelopen en buiten de wc`s lag zelfs pis. een gozer die uit zn naad was ging daar zitten in het donker op de graond en zag die pis niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen over hun nek zien gaan...
iemand zat helemaal onder t bloed:S errug eng dan als je :vaag: bent:S
Waarschuw beheerder
donateur
Tis wel zo dat als je :vaag: bent, dat je er dan veel slechter tegen kunt........ vooral knokpartijen kunnen je op zo'n moment behoorlijk van slag helpen........ kan er tegenwoordig wel mee omgaan, maar vooral de eerste jaren ben ik toch wel eens para geworden na een fikse vechtpartij terwijl ik :vaag: was..........is nie leuk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb nog geen echte vechtpartij gezien... wel een paar klappen, maar niet echt dat iemand er zo rot uit kwam te zien zoals hier boven een paar keer is beschreven...
ik ontwijk ze net, of word weg getrokken door vrienden en die trekken me dan mee tot aan de andere kant vande zaal....haha das wel mooi:)
Waarschuw beheerder
donateur
Boomblaster 3 november 2003 00:01
Altijd wel vervelend als mensen om je heen voor niets in elkaar gemept worden. Door gasten die zo strak staan dat ze met gemak hun eigen klauwen aan gruzelementen slaan op de ander zijn gezicht....

Ja presies dat is egt nutteloos!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nah laatst toch wel iets vet ranzigs meegemaakt..

In een discotheek.. meisje stond te dansen..
Kotstte ineens 3-4 man midden in het gezicht
Deed haar mond af met haar truitje of sjaaltje, weet ik veel
En 1 minuut later weer een paar man midden in het gezicht gekotst.. :S:S:S:|
Waarschuw beheerder
5 neukende mensen bij elkaar op decibel outdoor in de hardstyle zaal, das niet het ranzigste, maar om nou daarna je hand af te vegen aan mijn broek omdat ik perongeluk tegen dr biertje stootte. vond ik toch wel erg ranzig!
bahbahbah.
heb er natuurlijk wel even wat van gezegt..
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Op shockers iemand in de EHBO out zien gaan, trillend op de vloer schuimbekken weet ik veel wat. Waarna een andere kerel hem uit lachte die zelf ook compleet van de kaart was met bloed op z'n shirt/hoofd. Voor de rest ging een gozer kotsen op een pizza van een vriend van me op 4 elements... That's about it :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog nooit echt iets super vaags of wazigs gezien... wel dat ik een vriend veel en veel te hard zag gaan... echt eng zelfs..
En dat ik es ruzie op stap kreeg met 1 wijf en dat dat wijf der vriendinnetjes ineens met 5 man op me begonne te trappe.. maarja.. moest wel lache daarna.. want toen krege hun ze van mijn vriendinne hahhaah..
Waarschuw beheerder
Jezus wat beleven jullie toch een ZIEKHEID!!!!:S

ik zie gelukkig nooit mensen kapot gaan van drugs..
wel elk feest mensen met kapotte koppen gezien
vooral afgelopen shockers in de wc(bij die roltrap) werd een kerel echt door 5 anabole billy's ff totaal gesloopt
best zielig om te zien:S

Waarschuw beheerder
jemig heej.. haha wat een verhalen.. het ranzigste wat ik gezien heb? orgies recht voor me neus.. :S vond het toch best ranzig..

Waarschuw beheerder
weetje wat ook ranzig is
van die strak staande coke billys die dan met hun gespierde onbloote boverlijf lopen en dan heeeeeel erg zweten en dan die lucht door die drugs blehhhh en dan lopen ze tegen je aan dan voel je dat zweet gewoon op je arm enzo baaaaahhhhh dat vind ik pas vies

Waarschuw beheerder
haha die van t schijten in t beursgebouw vink toch wel de ergste hahahaha
Waarschuw beheerder
Op decibel outdoor...Stuk of 6 mannen en vrouwen rond de 35 die elkaar allemaal kuste en erotische massages gaven...:vaag: :kots:
NIET DOEN!
Waarschuw beheerder
echt ranzige verhalen zal ik wel voor me houden.... ik heb wel een heel erg vaag verhaal ik stond in de rij voor een feest in de oude fun, en voor me stonden een gozer, en ik denk zijn vriendin, die gozer stond daar bekent als dealer en werd ook volledig gestript maar der werd niets gevonden want hij kwam lachend het kamertje uit ik liep ze achterna om te kijken of ze wel wat bij hun hadden. Staan ze in een hoekje een beetje te kloten doet dat wijf haar rokje omhoog trekt der sting aan de kant en haalt er zo een dildo uit die draaide ze open en daar viel dus gewoon een zak met pillen uit... Gelukkig had ik zelf wel bij me maar ik denk dat het behoorlijke KUTpillen geweest waren.....:):)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel een slimme manier om je pillen mee naar binnen te krijgen:)
Waarschuw beheerder
op mysteryland waar op wel meerdere wc aan de muur (hoog) gewoon schijt zat, hoe krijgen ze het voor elkaar:S
Waarschuw beheerder
Op TD waren er flinke matpartijen en ik kreeg er de schijt van. ZO een anabole slikkende vent super breed natuurlijk op zo een gabber in te slaan het enige wat die gabber had gedaan is hem aangeraakt onder het hakkuh daarna zei ie ook nog sorry zo een mensen AFSLACHTEN!!!

Dat gebeurde pal naast me. De gabber werd eerst tegen mij aan gegooid en viel daarna bijna op de grond. Pakt die anabole gozer die jongen bij zijn nek en geeft hem een kopstoot om vervolgens met zijn vuisten op hem in te slaan.
Die jongen is helemaal in elkaar gemept door die anabole gast terwijl hij echt niets gedaan had.
Echt te erg, daarna ook niet meer lekker kunnen feesten.
Waarschuw beheerder
was ckr om 3 uur op td, (2de x 3 uur)

sta ik daar uit me dak te gaan, wordt ik bijna omver geduwd/gelopen, draai ik me om loopt er een gozer, van wie ze hele kop in puin ligt, voorbij, hij zakte nog net niet in mekaar tegen mij aan,

zeg er erg bloederig uit, en snap nog steeds niet hoe ik niet onder het bloed heb gezeten, had trouwens wel een rood shirt aan

Waarschuw beheerder
Tja wat zal zun moeder trots op hem zijn :)
Waarschuw beheerder
Ik heb zo veel dingen al mee gemaakt op feesten dat ik er niet eens meer van opkijk.:/
alleen ik heb altijd een hekel aan vechtpartijen.:)
Waarschuw beheerder
hehehe
als ik dit zo lees heb ik toch altijd wel mazzel lijkt het wel
ik heb eigenlijk nog nooit iets echt ranzigs of extreems gezien

alleen op lde laatste mysteryland indoor een kerel die werd opgejaagd door een groep skins :S

zelfs op defqon heb ik niks gezien :)

of zoeken jullie het gewoon allemaal op? ;)
Waarschuw beheerder
nooit zoiets erg meegemaakt wel mensen out zien gaan enzo maar niet zo erg als jullie hier zegge
Waarschuw beheerder
eerste grote feest speedrazor in april 97 in triavium nijmegen.

supercool!

alleen toen ik ff moest rusten op de tribune een inmense relpartij met marrokanen die binnen waren.
ff schrikken, maar was snel afgelopen, 30 tegen 10000

Waarschuw beheerder
Ik heb een keer iemand gezien
en die ging plassen
en toen had ie ze handen niet gewassen
:bah:
Waarschuw beheerder
Uhm ALKRAARDER: Die gozer, kale he!!! Er heeft daar iemand gewoon 5 a 6 keer op die gozers hoofd staan springen nadat ie aan de grond geslagen was met kisten aan!!! Echt gewoon voluit he!! bam bam bam, echt te ernstig, zijn eigen vrienden moesten m ervan trekken!! Damn,, die had echt alles kapot jah,, ben toen snel achterin gaan staan, de hele sfeer was daar toen helemaal naar de klote!! Jammer,, maar al met al een leuk feesie gehad,, cya
Waarschuw beheerder
en zaterdag op xqlusive een gozer tegen het einde gezien met zijn hele smoel vol bloed,, echt vol!!!! spuugde ook een paar keer bloed en was helemaal van de kaart!! was verschrikkelijk aan het herkauwen!! Ik denk dat ie alles kapot heeft gebeten, maar ja kan ook wezen dat ie klappen heeft gehad, aan het kauwen te zien heeft ie t zelf gedaan en niet te zuinig ook!! En als je van de kaart ben dan snap je het eerste half uur nog niet echt wat je gezien hebt!! geeft altijd wel een vageindruk van de feesten als je dat ziet,, people take care, ,cya

Waarschuw beheerder
Hehehe, op Innercity 2002 zag ik bij de garderobe 5 beveiligingslui 1 marokkaan wegslepen; die gast riep keihard te schreeuwen dat hij Allah was!! Helemaalgeflipt die vent. Hehehhe...
Waarschuw beheerder
bahbah als je dit zo allemaal leest...
wat bezielt al die kankerlijers tog die andere mensen helemaal naar de tering meppen om nix???!!!
Egt jonge kan me daar egt kapot aan ergeren dat soort volk... stoer hoor!!! :bah:
egt waar...DOOD AAN AL DAT VOLLUK!!!
maar natuurlijk word er bijv. door de politie, helemaal nix aan gedaan!!!:bah:
hier moet tog egt verandering in komen!!!
is tog nie meer normaal zo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar het gaat hier toch over ranzige dingen en niet over vechten ????

Waarschuw beheerder
marcos die echt heel zwaar stond te masturberen..

Waarschuw beheerder
Ow daarom wast zo glad toen :P
Waarschuw beheerder
Zeg giga mus, waar was dat dan ??
Want ik ga niet naar die Rukstyle feesten, die zijn bijvoorbaat al ranzig.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het gaat hier toch over ranzige dingen en niet over vechten ????

Als iemand helemaal de tering is geslagen dan ziet die er nogal ranzig uit!
Waarschuw beheerder
Ik heb een x meegemaakt was op een after feetje in de Dino`s.
Daarstond een negerin echt zo`n hele viese grote:bah: op een podiumpje te dansen en onder haar op de rand van het podium zat een oude kerel helemaal van de kaart met een kale kop toen ze elkaar in de gaten hadden deed dat wijf de rokje om hoog (geen ondergoed)dat vond hij wel leuk ze had er in piercing in hangen die kwam volgens mij uit de neus van een stier maar goed zij gaat met die over die kerel zn gezicht heen (en hij vond het leuk) 2 tellen later zeikt ze zo over ze kop heen(die kerel lachen joh)hij had niks door en hij vond het leuk!!
wij sprongen allemaal aan de kant van dat gespetter, hij was zeik nat en zij bleef maar met die muts over zn kop heen gaan het heeft nog zeker zo 2 uur doorgegaan!:bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat een gozer 2 meter bij me vandaan echt helemaal fout ging en bloed stond te kotsen
tja shit happens maar echt smakelijk was het niet
Waarschuw beheerder
Het ranzigste was denk ik wel de plees van de jaarbeurs waar het water ( vn. pis) tot je enkels stond en er zeer uiteenlopende menselijke uitscheidingen in dreven. Er vielen trouwens ook nog verdwaasde lui op hun bek daar. :S
Waarschuw beheerder
MARCOS, dat weet je toch nog wel, toen ving ik het nog op met m'n mond!

NEE dat is pas ranzig!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012f9e5000ca1791dac25571a002ae8a3]http://www.wasteland.nl/pics/party2/images/054.jpg[/img]

Dit is een foto van wasteland, ik heb deze man ( nou ja what ever it me be) niet zelf gezien maar wel soortgelijke.
Dat vind iknou te ranzig voor woorden..............

Of dit:

[img]http://www.wasteland.nl/pics/party2/imagepages/image163.htm[/img]

Gat gat gatverredamme

Waarschuw beheerder
http://www.wasteland.nl/partypics.html#
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ugh ja die Wasteland party's lijken me inderdaad een waste of money :s

Waarschuw beheerder
Op de eerste Qontact werd er een hele vieze dikke chick bovenaan op de tribune in de HMH super ranzig gevingerd (eerder fistfucking eigenlijk :kots: ).

Dat was niet echt fijn om te zien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb eigenblijk nog niet zulke hele aparte dingen meegemaakt de laatste jaren...

Niet echt leuke dingen:

Mysteryland 1999 vechtparty in de hardcore tent en de schuimbekkende mensen bij de ehbo.
Een aantal mensen hel naar out zien gaan (lees: scheef met hun nek op de grond ligen enzz)

Leuke dingen:

mensen die in mijn zeik gaan zitten :D mensen die op elkaar kotsen, iemand die van 2 meter hoog zich op z`n reet laat vallen (auw en gevaarlijk) en dan het schuim op z`n bek wegspoelt met bier :), een vriend van me die met impulz van de kaart is, ik achter hem aan moet rennen en hij ineens de trens tent in rent en tegen jean (die aant draaien is) begint te schelden en bier te gooien en dan weer wegrent :D
Waarschuw beheerder
Op Volume kotste me vriendin op me hahah.......maar was niet heel ranzig, was meer water volgens mij
ik zei zo wat was dat?? zei ze ik moest kotsen, we waren allebei vago en vond het ook niet erg ofsow.......en toen zei ik: HMMMM lekker warm :d best wel lache achteraf!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik ook een keer :kots: :p

Waarschuw beheerder
Ken mensen die bijna ieder feest moeten kotsen :[

Waarschuw beheerder
4 jongens in een auto, na en ochtend flink stappen.............­de gene die rijd moet over zijn nek en geeft dit aan, draait het raampie op en met een snelheid van 130 km kotst die uit het raampie, klaar en draaite het raampie weer dicht, zegt nog droog, zo hee dr zit ook iets aan me deur post, moek dr zo ff afwassen, waarop je een enorme oerkreet van achterin hoort, er zat een klein beetje kots aan het portier maar de rest zat op en aan de meerijders achterin, was een beetje naar binnengewaaid.......­..............
Waarschuw beheerder
donateur
Masters of Hardcore in maart 2003

Het laatste halfuur dat de mensen men bosjes tegelijk neer vielen en de andere "gabbers" gewoon doorstampen.

Waarschuw beheerder
ik ben Kelly(big brother) tegengekomen op Dance Valley. verreweg het ranzigste wat ik op een feest heb meegemaakt...
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
op mystery land 99 indoor een meisje in de chill out op een tafel achter ons helemaal fout zien gaan. Trillen, schuimbekken en helemaal wegtrekkende ogen... geen fris gezicht

Op ML '98 outdoor voor de tunnel of terror een groep van (ik gok) 20 den haag supporters die op iemand anders in begonnen te hakken. Eerst omstebeurt tegen zijn kop slaan totdat ie op de grond viel om er vervolgens met z'n alle op in te gaan trappen.

Heel ziek... en triest
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst omstebeurt tegen zijn kop slaan totdat ie op de grond viel om er vervolgens met z'n alle op in te gaan trappen.

dat soort zieke "kutgeintjes" heb ik helaas ook al een aantal keer moeten zien :(
Waarschuw beheerder
en toch snap je het niet dat er dan gelijk allemaal individuelen bijspringen om diegene die geramt word te helpen

Waarschuw beheerder
Op I Love Techno liep een meisje lopend over haar eigen benen en schoenen heen te kotsen.. grappig gezicht
Waarschuw beheerder
Speedrazor Kardinge, volgens mij was het '97.

Ik zit met een maat van mij jointje te roken. Vraagt een of ander gozer of hij erbij mocht zitten. Gaat kreunend en met zijn hand op z'n buik zitten.....Ik kijk op, heeft hij overal op z'n shirt bloed zitten, blijkt dat-ie met een mes is neergestoken. Huh? Security? :S Dat vond ik echt ranzig. En ff later een groepje met kisten op iemands hoofd staan te "hakkuh"?! :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat ik ranzig vind zijn die relnichten op feesten. Daar kan ik nou van :bah: vooral als der 1tje achter je aanzit met ze kutsmile :S

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
kappe ik ga niet verder lezen als ik dit lees ga ik niet naar qlimax !
Waarschuw beheerder
mietje ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Snap gewoon niet hoe ziek iemand kan zijn door op iemands hoofd te 'trappen of stampen'... wat bezielt je in godsnaam als je zoiets doet :s:s.........

Kijk als je ruzie hebt en je slaat iemand neer ok, maar je gaat toch niet stampen op iemand hoofd??:s........... is gewoon poging tot doodslag

Blegh, zieke mensen
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
Ik Stond samen met een vriend van mij op impulz outdoor '03 te pisse in het water en een halve meter naast ons was een kerel dat water aan het zuipen!:S gewoon ranzig..
Maar we zeiden er niks van zo lullig zijn we dan ook wel :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
er is ooit in een discotheek een maat van mij met een glas bewerkt nou dat zag er ook niet echt fris uit maarja dan krijg je natuurlijk tegen acties want we waren met een behoorlijke groep en dan begint iedereen te schoppen en te doen tot dat diegene op de grond ligt maarja dan zijn er weer van die eikels bij die dan door gaan met schoppen en dat ziet er ook niet echt fris uit en probeer dan die 5/6 man maar es rustig te krijgen:S
Waarschuw beheerder
Op TD a decade ( 2002 ) Dat ik naar de wc wou gaan en dat iedereen (zowat iedereen) in de wasbak aan het zeiken was :S echt te ranzig ik stond met me schoenen in de pis van honderden anderen echt te ranzig:(:(:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Qlubtempo in de HMH: Ik stond in de gang bij de wc's te wachten op een vriend van mij, komt er in eens een gozer aan lopen en die kotst keihard in zo'n grote prullebak naast mij :s

Multigroove Queensnight 2003: Zitten we met een stel in de soort van 'chill out' zit er een gozer tegenover ons die helemaal uit zn naad was een broodje hamburger te eten, hij had het er erg moeilijk mee en opeens kotst ie over zn eigen broodje, laat z'n hoofd even hangen, kijkt weer omhoog en gaat weer verder met eten! :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mmzzzz tipisch geval van herkauwen:P
Waarschuw beheerder
Haha... wel een erg ziek geval van herkauwen, hou het dan binnen zodat niet iedereen hoeft mee te genieten :S
Waarschuw beheerder
op impulz indoor 2 jaar geleden of zo was ik lekker aan het swingen en iemand vond het nodig om naast me lekker te gaan zitten schijten. En ik moet zeggen (ben nog niet op die party geweest) de foto's van wasteland op de site zijn ook niet echt smakelijk om te zien.

Waarschuw beheerder
Ranzig? Toen ik bij Thunderdome2003 in de spiegel keek :vaag:

Waarschuw beheerder
@ Extremepartyfreak, nee niet echt he!! Dr staan een paar mensen op de een beetje stijl hebben maar dr zitten dr meer bij die gewoon goor zijn, begrijp ook niet helemaal waarom die foto's zo op die site staan...............­...is niet echt reclame of juis weer wel?????? Voor de mensen die er van houden..............­.
Maar ik bedoel ten eerste al een voet met schoen en al in je reet daar een foto van en vervolgens op de site met die picture??
T is maar waar je van houd................­..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
impulz indoor 2000, kutfeest, door alle rijen die ik had gehad, belandde ik zelf op de ehbo met zuurstoftekort..onde­rtussen dat deze bijgetankt was, zag ik 5 meiden naast mekaar, helemaal van de kaart hun vinger un hun keel steken. eentje viel vervolgens van haar stoel, schuimbekken en kotste alleen maar bloed :bah: ranzig.

love parade 2003...tja wat je daar allemaal ziet is te ranzig voor woorden.

verder heb ik nooit echt iets gezien qua vechten of echt ranzige dingen, kom ook nooit in de ruimtes, zoals chill out enzo waar die mensen vaak komen.
Waarschuw beheerder
op MoH dat je dus effe lekker staat uit te vagen op het einde en dat de mensen gewoon neer flikkeren waar je bij staat... :S

En op TD2003 ook die aso vechtpartij (linksvoor bij de mainstage zeg maar)

Was net effe lekker een glaasje water wezen halen, kom de hoek om en zie mensen rond"vliegen" leek het zo ongeveer, ik zeg tegen die jongen die erbij was wegwezen hier dadelijk zitten wij er ook tussen... echt niet meer normaal om zo gek te worden.

Ga dan niet naar een party daar kom je toch voor je plezier...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan zo geen ranzige verhalen bedenken. Heb 1 keer een grote vechtpartij gezien, ML'99. een groep aanhangers van Ajax zat achter 1 Feyenoord fan aan. Ik vind voetbal mooi, maar dit op feesten: :kots: daar kan ik met de kop niet bij. verder zie ik gelukkig nooit vechtpartijen. misschien ontloop ik ze automatisch of zo.
wat wel ranzig is wat ik een paar keer heb gezien, is dat mensen helemaal out, hevig trillend naar de EHBO gedragen werden. dan schrik ik toch altijd wel ff, al vind ik het voor een deel (!) wel eigen schuld.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan zo geen ranzige verhalen bedenken. Heb 1 keer een grote vechtpartij gezien, ML'99. een groep aanhangers van Ajax zat achter 1 Feyenoord fan aan. Ik vind voetbal mooi, maar dit op feesten: :kots: daar kan ik met de kop niet bij. verder zie ik gelukkig nooit vechtpartijen. misschien ontloop ik ze automatisch of zo.
wat wel ranzig is wat ik een paar keer heb gezien, is dat mensen helemaal out, hevig trillend naar de EHBO gedragen werden. dan schrik ik toch altijd wel ff, al vind ik het voor een deel (!) wel eigen schuld.
Waarschuw beheerder
na een feessie bij de auto kwam er eens een bebloedde gast bij ons staan, die met een baksteen op zn hoofd was geramd helemaal onder die ons wel ff wat zou doen omdat wij het geweest zouden zijn pffffff!! het feest waren we wel weer vergeten in iedrer geval.
sigaretje gegeven na dat we hem overtuigd hadden dat we het niet waren geweest (wren nog 4 gaten bij hem ofzo)en gauw weg gegaan hahah!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Op impulz zie ik een gast rennnen naar de uitgang van de matrix tent, werd hij door zo`n security-mannetje tegengehouden. Die gast kotste een flinke straal over hem heen, was eens een keer fijn iemand te zien kotsen!! :D
Waarschuw beheerder
Eind van een feest hele muren in de WC ondergeklad met teksten IN STRONT GESCHREVEN!!!!!!!!!!­!

en wat niet zozeer goor was maar meer melig en erg was ooit op I Love Techno: 21.30 al ging een kerel volledig neer; je zag em al aankomen maar heet was te laat. ogen keken naar boven, dus witte ogen, hij kon amper recht blijven staan; je zag em in slowmotion neer gaan en nog effe nastuiteren met z'n ei op de grond; plof-plofplof............­21.30 mensen; niet normaal meer
Waarschuw beheerder
ik zat een keer in de trein naar back 2 school. Der zaten winegums op t raam geplakt die der echt verrot en oud uitzagen. Komt der zo'n zwerver aanlopen in die coupe en die kijkt zo naar die dingen en haalt ze vervolgens van t raam en stopt ze in zn mond, echt te ranzig :bah:

Waarschuw beheerder
Dat er een gozer een gozer aan het pijpen was, in de fun onder het podium...
Waarschuw beheerder
ik zag n keer per ongeluk n spiegel..
Waarschuw beheerder
Bassie waar jij het over hebt heb ik ook meegemaakt dat was op Mysteryland in Gorinchem. Hoe heet dat waterpark daaro ook alweer.

Die feyenoorder werd inderdaad achterna gezeten omdat hij een Rotterdam Terrorcorps trui aan had.

Ziek ziek voetbal is toch geen oorlog al lijkt het er tegenwoordig verdacht veel op.

Waarschuw beheerder
Paar jaar geleden op een klein hardcore feest ergens in Apeldoorn. Twee groepen waren aan het vechten (Ik hoorde daar niet bij!!!)Zie ik een meter voor mij hoe een jongen een andere jongen een bierglas in zijn gezicht slaat. Die met het glas in zijn gezicht draait zich om en rent vol op me af...bloed spettert overal rond! Kon net wegspringen en hij rent door naar de wc. Nadat hij is afgevoerd ben ik gaan kijken op de plee.....bloed zat tot 2 meter hoog aan de muur!!!! Echt horror! En waar ging het om.....voetbal! Werkelijk hoe ziek is dit? Zo'n dingen verzieken alles en zijn nergens voor nodig!

Waarschuw beheerder
Shockers;
Loopt een gozertje tegen een HELE grote neger aan en zegt sorry.
WAT SORRY?! Zegt die vent en BAM!! Het bloed spoot er letterlijk uit. Hebben me vriendin en ik 'm maar effe naar de EHBO gebracht, vertelde ie dat het z'n eerste feestje was... :S

En op Multigroove oud&nieuw staan we vet relaxed te dansen, komt er een gozer over de grond gewoon aan rollen/stuipen/schui­mbekken/kotsen, en stopt voor me voeten. Wij hem naar de EHBO gebracht, zeiden ze daar; Hij weer?? :/ Was ie al 2 keer eerder geweest die avond :vaag:

En 1x in de Matrixx een jongedame gezien die was ZO van de kaart, dat ze alleen spastisch oid kon doen. Stuipen en alles, gaat ze uitgebreid zitten tongen met dr vriend. Ze vlogen alle kanten uit :(

Wat ook echt vies is zijn de gebruikte tampons en maanverband waar de wc's altijd mee versierd moeten worden :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Op HR in de Vechtsebanen toen........ kwam buiten, stond er zo'n kale gek te ijsberen bij de ingang........ keerl zwaar gekke bekken trekken, hij leek volslagen idioot te zijn geworden........ was alsof er een zwaar gestoord iemand stond te ijsberen.......

Toen dacht ik wel ff wat een fucking invloed die dope op iemand kan hebben........ dat je er stomweg knettergek van kan worden :s:s
Waarschuw beheerder
Jha Kardinge was egt te Ranzig.

Na eerst de nodige vechtpartijen binnen meegemaakt te hebben. Er was een rel tussen Turken en Marokanen tegen Nazies. Er werd zelfs met dranghekken naar elkaar toegegooid. Op een gegeven moment werden er zelfs een stel mensen ingesloten. Wat daar mee gebeurd is weet ik niet. Maar goed toen naar buiten gelopen. Onderweg kwam ik allemaal vernielde dingen tegen. Deur ingeslagen en weet ik wat niet meer. Komen we buiten zien we een jongen op de grond liggen. zijn linkeroor is er half afgescheurd. Jah egt waar. Hij ligt heel zielig op de grond en vraagt om een sigaretje aan een maatje van me die krijgt hij bah bah bah een half afgescheurd oor.

Waarschuw beheerder
Wie niet horen wil... :P
Waarschuw beheerder
was op Thunderdome 2003.. en vent die naast me stond draaide ineens helemaal omdat er iemand tegen hen aanbeukt was ofzo, volgens mij werdt het helemaal zwart voor ze ogen want hij bleef maar op die gozer inbeuken! Het bloed spoot eruit, neus helemaal scheef enzo :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Links vooraan bij de mainstage toevallig? (Op TD2003)

Waarschuw beheerder
donateur
Nah de laatste Shadowlands ofzo was ook erg

kweenie meer wanneer het was 1999 ofzo
Beursgebouw..

Stonden stuk of oudere 15 PSV-ers een meisje van jaar of 18 in elkaar te trappen omdat ze Feyenoord kettinkje om had

Die avond was het ook niks anders dan rellen
Shadownlands TErrorists afgelast daardoor en feest 2 uur eerder voorbij ofzo
Op CS allemaal huilende mensen en mensen onder het bloed enzo
Vet vaag :/

Waarschuw beheerder
I LOVE TECHNO 2002 indoor

we gingen ff stukje lope omdat dr eentje niet lekker was. komen we in die mega zaal van de jassen: helemaal leeg, zit er 1 gast in zn eentje in n hoekje van die hal, echt gigantisch vaag te schreeuwen. en dat galmde mega goed in die lege zaal. dat was echt vaag. helemaal als je zelf ook raar bent.

Waarschuw beheerder
whahaha da's lachuh zo'n mafketel. Ik doe zelf ook wel eens vaag. Maar om zoiets kan ik echt lachuh.
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zoeken nog mensen die de wc's willen schoonmaken, liefhebbers?

Ranzig vind ik het niet, maar op de EHBO is het ook dolle pret. Aangezien ik last had van mijn oor had ik er een watje in gedaan. Die kreeg ik er later niet meer uit, dus even vlug langs de EHBO. Kom ik daar binnen, mag ik een een soort kring zitten. Zie ik allemaal veel te katze mensen, een meisje die net als een vis op het droge naar adem aan het happen was, huilende mensen, lui die de hele tijd lopen te ijsberen enzo. Komt de hulpverlener eraan om mij te 'helpen' en ik vertel wat er is, kijkt ineens iedereen mij aan met zo'n verbaasde blik. Dat was wel droog.
Waarschuw beheerder
Met shockers 2003 gingen we even aan de achterkant van de zaal staan, ik geloof dat het de main was, omdat 1tje van ons even op een rustig plek wou gaan kotsen (das op zich al vaag)en toen zagen we een stukje verderop in de gang een gozer liggen, we dachten eerst dat ie in zn eiegn kots lag maar toen we beter keken lag ie dus in een plas van zn eigen bloed. Echt aan alle kanten stroomde het bloed eruit, gelukkig kreeg de security hem toen ook in de gaten en gingen flesjes water over hem heen gooien om hem een beetje bij te brengen.
Toen we aan het einde van het feest naar buiten gingen zagen we hem weer lopen,(lees: werd gedragen door 2 security gasten) nou hij was 1 grote blauwe plek en overal had ie wonden. Dat was echt te ziek, iemand half dood zien gaan terwijl hij in zn eigen bloed ligt.
Waarschuw beheerder
donateur
Tjonge jonge, als je toch leest wat er allemaal gebeurt op feesten zou je bijna denken dat je zle f onmeunig veel risico loopt op zo'n feest..........

Ben wel eens benieuwd wat die EHBO'ers wel niet moeten denken als ze voor het eerst op een groot feest hebben gestaan :s:p........ heb wel zwaar respect voor die lui, want echt vrolijk word je er toch niet van:p
Waarschuw beheerder
donateur
Met megarave '98 - '99 oud en nieuw. Een gozer zat in zo'n dixie wc en toen werd dat ding door een aantal gasten omgegooid. Je had niet willen zien hoe die gozer uit dat ding kwam!! Helemaal onder de schijt en de rest wat allemaal in zo'n wc zit!! Dat was zooooo ranzig!! :bah:
Waarschuw beheerder
te smerig gewoon....

ik wordt altijd helemaal naar van vechtpartijen op een feest, vooral als ze echt gemeen zijn zegmaar...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thunderdome 2002:
Einde van ut feesie bij de metro (weet me god nie welke metro of wat dan ook)
ut hele station daaro stond vol (ong. 400 mensen)
die terug kwamen van Thunderdome..
lopen er 2 buitenlanders met iedereen ruzie te zoeken en liepen iedereen gewoon te beuken..
lag er 1tje op de rails..(wat er nog van over was) eentje over het staion zelf 1tje over een bankie...
echt ziek!!!

Waarschuw beheerder
Dat er 2 meiden en 1 jonge uit een Dixi wc stapten.
Waarschuw beheerder
donateur
KALLUF>> Ja, het gaat ook altijd zo vies hard op feesten, die vechtpartijen.......­. zeg altijd, je hebt veel minder kans op ruzie als in een Discotheek, maar als er ruzie is dan gaat het ook vaak vuil en onnodig cru........:s

Waarschuw beheerder
ruzie op n feest is f*cked up

wij zijn n keer na Innecity 2002 brutaal beroofd door 2 buitenlanders. dat verneukte echt de nagedachtenis aan het hele f*cking wrede feest.

rotzooischoppers e.d moeten thuis gaan wanken en OPSOUTEN VAN FEESTEN
Waarschuw beheerder
Wat ik ooit heb gezien:

Meisje (19) kotst vriendin (20) vol in haar decolleté. En dan niet 'n beetje gal, maar echt de spaghetti carbonara van drie uurtjes eerder...

jummie!

Waarschuw beheerder
Sosannuh: 'lag er 1tje op de rails..(wat er nog van over was) eentje over het staion zelf 1tje over een bankie...
echt ziek!!! ''
Dus als ik het goed begrijp waren er 2 buitenlanders gedemonteerd door 400 feestvierders..?
Waarschuw beheerder
Hihihi ik geloof dat mijn topic wel aanslaat.

Ik kom echt niet meer bij van al die ranzigheden, maar er is vast nog meer gebeurd denk eens goed na of je nog iets kan herrinneren ?

Waarschuw beheerder
donateur
gatver,ben gelijk misselijk van al die verhalen, gelukkig heb ik zelf nog niet zoiets extreems meegemaakt dat iemand half dood ligt te gaan in zn eigen bloed en 1 grote blauwe plek is, of dat iemand zn broodje onderkotst en m dan vrolijk weer opeet:vaag: :S!!!
Waarschuw beheerder
oh ja op R_aw feest 27 sept. zon gozer ook van PF.. die was echt helemaal van de wereld en hing de hele voor de boxen echt der tegen aan met ze kop ecnt achter et hekk de hele n8 lang zon b-tje.
en dat is niet echt bevordelijk voor je oren in de platte zaal :).
mja nix zieks verder gezien.
Waarschuw beheerder
wehehehe wie was dat ook al weer?....
Waarschuw beheerder

wat een verhalen allemaal

ben maar wat blij dat ik altijd mijn koppie erbij heb op een feest!

heb wel wat gevechtjes gezien en wat mensen naar de ehbo gebracht, maar zo extreem als wat ik hier allemaal lees....nee!!
Waarschuw beheerder
1 keer eigenlijk iets vies meegemaakt wat me nog bijstaat Impulz 2002 bussloo zat er zo'n oud wijf midden in de techno zaal te zeiken heel rustig gehurkt :P zag der wel cool uit maar wel VIES!

Waarschuw beheerder
donateur
multigroove 9 november 2002
ouwe vrouwen in een kooi!!:|
t was me eerste egte feesie, kwist nie wat ik zag... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha die oma`s in de kooi bij multi vorig jaar vonk wel humor :respect:
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
feessie in de inmiddels platgegooide kadance, kdacht bone attack 3: loopt een kale gast van bijna 2 meter te kauwen en te kauwen, helemaal waus, begint ie te kokhalzen, ik sta naast een metershoge box, ik denk wegwezuuuh, KLATS! spauwt zo die box onder zeg, bah bah, wat een zuren bier en peplucht kwam daar vandaan

innercity 2000 werd een gozer dood afgevoerd, zo ook in club insomnia, januari vorig jaar, beetje veel ghb op

Dan die enorme relpartij in de thunderdome tent ML 99 met een kale gozer die telkens zijn rechterhand maar bleef opsteken, dat gaat niet goed jongu....

En dan idd die teringplees in de rai op innercity en td a decade, ik stond gewoon te zeiken in het zeik
Waarschuw beheerder
ja vond ik ook die tering vieze plees op TD 2002.
en ik d8 dat het dit jaar beter zou zijn maar ik vond het dit jaar nog steeds vies en druk. En die bij de chill out echt bloed heet! :(
Waarschuw beheerder
Hm, kheb het even doorgelezen... absoluut niet oke op de woensdag avond.

Waarschuw beheerder
donateur
Gozer die werd afgevoerd op Awakenings in '99. Had een gele gloed over zijn lichaam en werd door 6 man beveiling weggedragen. Ogen weg draaien en schuim op zijn bek.

Lees ik de volgende dag in de krant dat hij is overleden. Achter het scherm waar ik stond te flyeren bij de uitgang hoorde ik later. (2 meter achter me) Schrok me de pleuris. :|

Waarschuw beheerder
donateur
ik zat een keer in de trein naar back 2 school. Der zaten winegums op t raam geplakt die der echt verrot en oud uitzagen. Komt der zo'n zwerver aanlopen in die coupe en die kijkt zo naar die dingen en haalt ze vervolgens van t raam en stopt ze in zn mond, echt te ranzig

Dat ging helemaal nergens over inderdaad. Heb me kapot gelachen. :D
Waarschuw beheerder
Tijdens Crazyland was er een stripteasedanseres met een enorme pukkel op haar kont dat is ook niet echt een leuk gezicht.
Waarschuw beheerder
Tijdens mijn eerste feestje Thunderdome tje eastern edition in Hengelo viel er naast me een gozer op de grond. Er stroomde allemaal bloed uit z'n bek. Hebben die gozer naar de EHBO gesleept. Ben er nog steeds niet 100% zeker van dat ie dood was maar ik hoorde wel van diverse mensen dat er een lijkenwagen was geweest daar.

En tijdens Mysteryland '99, geloof ik, lagen er buiten de tent in het gras twee kerels urenlang te zoenen en te strelen enzo.

Verder eigenlijk geen echte ranzigheden meegemaakt.
Waarschuw beheerder
2 Saber ... als het 2 vrouwen waren dan had je het zeker prima gevonden he.

Waarschuw beheerder
In ZAK Duitsland, een paar jaar geleden, In de bovenzaal, hardhouse feessie heel gezellig eigenlijk geen trouble totdat ik en een vriendin ergens staan en een jongen een uithaal doet naar een gozer, k zag niet echt wat er gebeurde maar dat werd al gauw duidelijk toen er bloed uit het oog van de ene gozer spoot.
Hij was door die jongen die uithaalde dus met een stuk glas in zijn oog geprikt.............
Zag er niet zo heel fris uit.
Weet ook niet hoe het afgelopen is.
Wel dat die gozer die dat deed opgepakt is.

En een keer op de Hemkade, waar een gozer ruzie kreeg met een ander, het leek een onschuldig vechtpartijtje totdat de ene een mes pakt en het op de keel van de ander zet, gelukkig was de security dr snel bij,maar hoe dat mes mee naar binnen komt?????

Mysteryland, 2001 geloof ik, kom de hardcore tent binnenlopen, we waren net binnen, valt er een gozer gewoon strak voorover (t leek wel een strijkplank) en staat niet meer op...............Hij zag er zo ongezond eng uit dat ik niet ben blijven kijken............hi­j werd geholpen door omstanders, k weet niet wat er verder gebeurt is met hem maar gezond is anders.

Lexionvlak voor dat hij (helaas snif snik) afbrande, kom binnen na Impulz Outdoor, (waar me auto leeggeroofd was, dus was al chaggo) loop ik gewoon midden in een vechtpartij, sta tussen twee gasten, de een briezend met speeksel en al uit zijn mond te bleren naar de ander die onder het bloed zat dat ze mekaar gingen afmaken, en maar glazen gooien naar elkaar, k was zo verbaasd van dit alles dat ik verstijfd bleef staan, gelukkig hebben zemij niet geraakt met glazen, zat wel helemaal onder de bloed spetters............­....

Leuk joh stappen soms...........

Waarschuw beheerder
donateur
Op Project Hardcore staat er een jongen naast me, gulp open ding eruit en begint zo over mijn schoenen te pissen :vaag: Die heb ik wel even een schop verkocht! Na HR zaten wij in de trein en JA HOOR trein stil bleek er iemand voor te zijn gesprongen...Nah trein uit, wachten en weer andere trein in!! Komen we langs het spoor waar het gebeurt was zien we gewoon het lichaam liggen...:S Was geen fijn gezicht!

Op MOH kreeg een jongen een aanval , ik zag hem rechtachterover op zijn hoofd vallen en kwam harstikke veel bloed uit zijn hoofd en hij lag echt in een plas :( Mijn vriend water halen en in zijn gezicht gooien en ik wilde mijn sjaal onder zijn hoofd leggen. Er ging een meisje boven op hem zitten helemaal van de kaart was echt vreemd leek wel een film ofzo!

En dan het allerranzigste, ik zit met mijn vriend op soort bankje en er zit een jongen naast ons, begint hij mijn vriend eerst over zijn benen te strelen daarna in zijn nek te zoenen whahaha die moest wel ERG ver heen zijn hoor! Die heeft het geweten ook..wat een mongool beetje mijn vriend betasten :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sta ik vet gezellig te stampen op de after van Defqon, komt daar een of andere dame op me af... Ze was echt kei aardig. :D
Dus wij vet gezellig dansen en ouwehoeren. :bounce:

Zij echt wijzen en roepen en mensen voorstellen en dat soort aardige dingen. HEEL enthousiast haald ze dr vriend erbij (enge, vieze, bepukkelde, rans kabouter... ) en die zei zeer verrukt; Zullen we dan maar gaan dan?? :vaag:

DAN MAAR GAAN DAN?? :S
Kom ik erachter dat ik zojuist gecharterd ben voor een (minstens) trio, met de nodige dildo's en vibo's, op afstand bestuurbaar door de vieste mensen van de hele Defqon after!! :kots:

Bleek ik al een half uur geobserveerd te zijn door 1 of ander pervers stelletje. :@ Die zagen wel wat in mij. BLEHH!!

Dat vond ik echt TE ranzig!!

Waarschuw beheerder
Het aller ranzigste vind ik overigens net zoals vele anderen hier, de vechtpartijen.......­..

Dat verneukt pas echt de sfeer en je feest!!!!!! :@

Waarschuw beheerder
Vechtpartijen zijn nioet ranzig die zijn gewoon kut. Iemand kapot zien gaan, dat is ranzig. En dat zou dan wel weer door een vechtpartij kunnen komen.
Waarschuw beheerder
Tijdens Crazyland was er een stripteasedanseres met een enorme pukkel op haar kont dat is ook niet echt een leuk gezicht.

hahahhaa heftug 8)

Waarschuw beheerder
Stond op house classics 2002 in de toiletten, en ik denk damm wat loopt dit gast toch naast me te doen bij de pisbak.
Was die mafkees zich aan het aftrekken en keek mij zeer opgewonden aan.ik snel weg, sta ik mijn handen te wassen.
Komt die mafkees al brullend en schreeuwend klaar!!!!!.
Loopt ie langs me en zegt:,, het was lekker schat"!!
Als iemand dat tegen je zegt dan weet je ff niet wat je moet zeggen........help!!­!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Whahaha da's ranzig ja.
Waarschuw beheerder
Of het nou echt ranzig is weet ik niet maar het was wel iets waarnaar je bleef kijken.

Het was in Tramps (grote discotheek op Tenrife) was al een beetje aan het einde van de avond en ik stond een beetje om me heen te kijken en zie een jongen en een meisje zoenend tegen het hokje van de DJ staan, alleen dat meisje maakte telkens van die schuddende bewegingen (ze had overigens ook een kort rokje aan). Ik nog een keer goed kijken en mijn vrienden erbij roepen, staan we daar met een man of 5 ernaar te kijken op een afstandje, zien we dat dat meisje keihard gevingerd wordt, Hahaha wij dus lachen en wijzen en er onstond al een kringetje om die 2 heen maar ze trokken zich nergens wat van aan en gingen gewoon door!!!

Waarschuw beheerder
Ik zag een keertje vet hoge speakers staan.. :kots:
Waarschuw beheerder
Nu iets echt ranzigs.

In een discotheek begint een maat van me tegen de bar aan te zeiken, het was een week of wat voor kerst dus iedereen liep met van die rode mutsen op. Zo lag er dus ook eentje op de grond waar die maat van me gezeken had!!! Hij pakt die muts op met 2 bierviltjes en gooit hem naar de overkant van de bar waar een groepje jongens staan. Die waren zo blij met dat mutsje dat er 1 hem gelijk op zijn kop zet, haha!!!
Wij staken onze (y) nog op, zo van, het staat je goed!!!

Waarschuw beheerder
Whahaha. zoiets komt me bekend voor alleen dan met die mutsen van boswandeling. Die dingen waren ondergepist vol met bier gegoten en andere troep erin gemikt. Zo andere gast zettuh die toemn ook gewoon op.
Waarschuw beheerder
Kzat een keertje op de vloer van een groot feest ergens in nederland.En tot mijn verbazing zei iemand van: "HE, moet je eens naast je kijken!" Ikke kijken wat daar aan de hand was......zat er een stelletje ranzig te neuken niet ver van mij vandaan. Dat wijf zat er gewoon bij te kreunen als of dat normaal was en de security stond op afstand te lachen.
Lekkker!

Waarschuw beheerder
Dat vind ik echt gek. Gewoon zo ver heen zijn dat je openbaar sex hebt..... Kan je nog zo geil zijn, maar dat gaat me te ver... :S
Waarschuw beheerder
Ik zat ergens op een bankje en er kwam een kerel voorbij 'lopen' die ondertussen aan het pissen was :bah: echt smerig!
En een wijf dat recht voor mn neus over dr nek gaat :bah:
Waarschuw beheerder
Haha jezus heej wat een ranzige verhalen hier, de ALLER-vetste, razigste en de grappigste vond ik dat wijf die over haar eigen benen scheet en iemand anders die het er weer afhaalde, GADVER.
Kheb (gelukkig)zelf nog nooi "zoiets" goors meegemaakt.
Waarschuw beheerder
Echt erg dit allemaal,vooral die verhalen over mensen die over zichzelf heenschijten midden in een zaal of liggen te wippen aan de kant en door iedereen gezien worden,is toch erg dat je zo %) bent dat je niet eens meer merkt dat je langs je eigen poten in het openbaar staat te schijten :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dit zo lees ga ik met de Love Parade maar even een rondje in het park maken, whehe.;)

Waarschuw beheerder
donateur
Van die stormfront nazi's die d8ten de zaak te kunnen verzieken in budel resultaat na afloop van 't feest dikke mat partij buiten met riemen en maglight lampen en stoelen gooien en de wouten durfde nie in te grijpen (mietjes:@)
Maar goed stormfront kondigde aan trug te komen 't eerst volgende feest resultaat:
Kwam een bus regelrecht van psv naar budel om die nazi's aan te pakken dus 1 al rellen heel de avond glazen gooien flessen meppen een hoop open wonden ME moest er aan te pas komen om de zaak te sussen en uiteindelijk was stormfront nog nie eens aanwezig

Hoe een feest toch weer verziekt kan worden he:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus 1 al rellen heel de avond

en uiteindelijk was stormfront nog nie eens aanwezig

zegt dat nou wat over stormfront, psv-ers of allebei :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 boomblaster:

Ja dat probeerde ik er dus ook mee te vertellen, 2 buitenlanders tegen 400 man...
en NIEMANd, echt NIEMAND die wat deed...
ik en nog een meisje lopen te schreeuwen en te doen..
tot dat ze naar ons toe kwamen.. en zeiden dat het niet uit maakte dat we meisjes waren... want ze zouden ons ook wel ff bewerken...
Op dat moment dacht ik DOE maar stakkers doe maar...
maar de volgende dag realiseer je wel dat het erg had kunnen aflopen..
maar op dat moment ben je gewoon zo MAD!!

Waarschuw beheerder
Als je dit zo allemaal leest en nog nooit op een feest bent geweest dan vraag je je af;

Wat doen die lui daar???

Gelukkig weten wij beter dat er ook hele leuke dingen zijn! Misschien nieuw onderwerp voor dit forum als tegenhanger?

Ik ben in ieder geval blij dat ik en géén ruzie zoek en géén drugs meer gebruik!

Echt waar; doe mij maar BIER! :)) Word er vrolijk van en een stuk veiliger!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat probeerde ik er dus ook mee te vertellen, 2 buitenlanders tegen 400 man...
en NIEMANd, echt NIEMAND die wat deed...

Eigelijk belachelijk dat die lui niet een goed pak slaag hebben gehad. Dit geeft ze alleen maar meer een gevoel van macht. Anderzijds als ze wel klappen hadden gehad had het vast de krant gehaald onder de kop 'rascistissch geweld'.
Waarschuw beheerder
Je weet toch, het gabbergevoel houdt op zodra de drugs zijn uitgewerkt en de muziek uit is.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dit topic doorlas kan je ook wel concluderen dat al die lui al genoeg klappen hadden uitgedeeld op het feest en er nu wel zat van waren;)
Waarschuw beheerder
Aan de andere kant. Als ik van allochtone afkomst was zou ik me ook vreselijk opwinden als ik ergens was met allemaal wazi's en lonsdale figuren. Had me kapot gelachen als niemand iets terug deed.
Waarschuw beheerder
donateur
Het streelt gewoon de ego van die allochtonen, dan zijn ze echte macho's. Hun hele eer in hun cultuur.

Waarschuw beheerder
Wat een nare verhalen :kots: heb 1 keer een vage gast in de Fun op de grond zien liggen, hele kanis open :vaag:

In de FUN :D
Garderobe bestormd zien worden, mensen met 5 jassen over elkaar naar buiten :D
Alle secruritymedewerkers in elkaar gebeukt zien worden (ze hadden het echter dik verdiend met hun steel en afperspraktijken)
Gozer die door een raam was geflikkerd en met zware bloedingen werd afgevoerd. Zit ik in een nieuwe klas dat verhaal te vertellen, zit die gozer gewoon bij mij in de klas :D

Verder zie ik hier dingen staan :D Schijten tussen de mensen :D Hoe vaag moet je dan zijn :D

Was een vunzig feest is Wasteland toch :kots: wat een low-lives :kots:
Waarschuw beheerder
trance energy februari 2003 bij de hardtrance tent.
Een meisje wat strak onder de coke en pillen zat, beentjes zo dun als mijn onderarm...(de rest ook extreem dun)
Magoed dr benen wilde links en dr armen wilde rechts en dr hoofd buik enzo wilde rechtdoor... kortom die liep erg raar :S
stuiptrekkende been en arm bewegingen :S heel vies om te zien. vooral alle botjes
Hoe snuif je jezelf kapot gatver
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het toppunt van ranzigheid is toch wel met je dronkuhkop 'bijna' in een plee pleurt...woeiii heheheh:S;)
Waarschuw beheerder
het toppunt van ranzigheid is toch wel met je dronkuhkop 'bijna' in een plee pleuruh...woeiii heheheh:S;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja nog maar eens vertellen dan heb ik zovaak gedaan maarja.
Echt RANZIG is het dus NIET maar wel VAAG.

Een meter van me af kwam een jonge en een meid ook tegen de muur zitten. Jonge doet zijn broek omlaag, ik denk ach ja. Pakt dat wijf zijn snikkel vast en gaat hem daar gewoon ff uitgebreid liggen sukken. Niet 1 min nee zeker 15 min lang maarja.

Maar het vage was wel dat ik het een paar uur later weer 2 heb zien doen.
Volgens mij hadden ze Spaanse vlieg in de pillen verwerkt ofzo maarja had ik weer wat gesprekstof voor de andere die me overigens niet geloofde.
Maar bij het 2e geval hadden 2 maten het ook gezien en toen geloofde iedereen me wel dus......

mzzls en tot suks

Waarschuw beheerder
Een gozer die bij MOH struikelde onder het podium, en daardoor met z'n kop op zo'n koppeling van zo'n stalen buis (steigerbouw) terrecht kwam. Hij viel vervolgens neer en z'n hoofde stroomde in 1x leeg zeg maar...heel ranzig! Werd als een gek afgevoerd...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
schuimbekkende mense trillend op de vloer :(

Waarschuw beheerder
MMDE 2000, stond een wijf tegen tegen een hek midden in de zaal, die deed haar rokje iets omhoog en slipje op zij... kwam daar een kerel die al de heletijd bij stond aan, die pakt zijn snaak uit zijn broek en neukt da wijf daar... we stonden allemaal zo van ahum... 10min flink gelachen.. stond hele groep omheen en zij nix (of juist wel da weet ik niet) in de gaten en gewoon door.... hahaha da was wel ff gespreksstof voor dat weekend :D:D:D
Waarschuw beheerder
en tussen al deze kots, stront, sex, en vechtverhalen probeer ik even LEKKER EEN PIZZA TE ETEN!!!
maare wel coole verhalen allen die vechtpartijen zijn wel minder.
ik heb niet zo veel ranzigs meegemaakt nou jah dat ik op mania in de chill out zat en naast mij zat een begon ineens een stelletje te neuken. en wat ook wel leuk was dat op defqon overal gepist werd behalve in de plee's ha ha
Waarschuw beheerder
me eigen kots in een pisbak
Waarschuw beheerder
Plees bij Innercity 2000, vet grote plassen ZEIK!

HouseQlassics 2003, vette plakkaat KOTS op de grond. Dacht eindelijk een plekkie gevonden te hebben maar snap nu waarom het er zo leeg was :S

Waarschuw beheerder
shit eej zieke verhale! ik word bijna bang om nog naar feeste te gaan :D
Waarschuw beheerder
De inhoud van een DIXI toillet :s echt ranzig altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
met rebound Oud en nieuw heb ik eg iets ranzig gezien. iemand stond een paar meter van me vandaan te kotsen en nie zo weinig owk een hij was weg en 2 sec later gaat er iemand in zitten:D
Waarschuw beheerder
Het was het grappigste wat ik heb meegemaakt op een feest!

Op Houseqlassics afgelopen x. stond er een gozer voor de dames toilet met zijn broek op zijn knieen (met z'n mooie grote boxer aan);-) helemaal van de kaart rond te kijken.. ging iemand vragen wat ie daar deed. "hij moest nodig naar de w.c." maar had volgens mij geen zin om te gaan ofzo.. zag er dus echt niet uit heb me kapot gelachen. later kwam er een vriend van hem aan lopen en trok zijn broek omhoog en nam hem mee.. hij heeft er zeker een 15 min gestaan.
Waarschuw beheerder
Thunderdome party in Groningen jaartje of 8 geleden. Een gast ging helemaal wacky en gestrekt. Hij werd op een brancard afgevoerd en toen ie bij ons langs kwam liep er bloed uit zijn oor. Nooit meer iets van die gast gezien of gehoord.
Waarschuw beheerder
kwa sex - een langdure pijp scene in de fun

kwa vechten - 2 grote groepen de elkaar stonden af te maken + security in energhiehal

en verder gore dingen zoals mensen die hele vette troep eten waarbij de saus er van af drupt,loop je daar met je doorgesnoven kopie lekker langs :kots:

Artiest Energizer
Waarschuw beheerder
donateur
Van die stormfront nazi's die d8ten de zaak te kunnen verzieken in budel resultaat na afloop van 't feest dikke mat partij buiten met riemen en maglight lampen en stoelen gooien en de wouten durfde nie in te grijpen (mietjes )
Maar goed stormfront kondigde aan trug te komen 't eerst volgende feest resultaat:
Kwam een bus regelrecht van psv naar budel om die nazi's aan te pakken dus 1 al rellen heel de avond glazen gooien flessen meppen een hoop open wonden ME moest er aan te pas komen om de zaak te sussen en uiteindelijk was stormfront nog nie eens aanwezig

Hoe een feest toch weer verziekt kan worden he

dat was inderdaad een heeel wazig feestje in budel toen jah :)

Waarschuw beheerder
Ik heb ergens op een site (weet ff nie meer welke) ook in een topic van ranzige zaken op een feest wel iets heel smerigs gelezen) K hoop ook echt dat dat een broodje aap verhaal is/was want goor en low level is het zeker, In een Dixi toilet word door een bezoeker van het feest een embryo gevonden, dood................­..

Dits is als het waar is dus gewoon sick..............

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:kots: jeetje dan schrik je toch ook dood!!! :S krijg er kippevel van:S

Waarschuw beheerder
donateur
heb wel in utrect in vechtsebanen overal in hoekjes en gangen eens mensen gezien die echt nogal fout gingen..lagen te shaken..te schuimbekken...en een keer een gozer die zo neerging schuimbekken en door security weggetild weet niet hoe dat afgelopen is :S

Waarschuw beheerder
ik let nooit zo op wat er om me heen gebeurt maar ik vond het ranzig dat een vriendin van me, al rennend naar de wc, in haar broek zeek...
wel hard om moeten lachen... maar blijft ranzig!
Waarschuw beheerder
Hmmm...op Thunderdome was dat in de jaarbeurs in Utrecht. Een gozer was zo ver heen dat ie liggend zich zelf voor bewoog op de vloer en dacht dat ie bloemen zag die geplukt moesten worden. Die knaap zag er echt niet uit leek wel als of ie in een modder sloot had gelegen. Daarna ging ie bij iedereen ze broekspijp pakken :-s
Ze maten waren nergens te bekennen..slecht hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
offtopic wat hebben somige van jullie tegen lonsdale shit man niet iedereen is wazi hoor ik kan ook wel zeggen heej die gasten met levis broeken aan of gsus dat zijn homo's kap er eens mee man
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation Black 2002

Ik sta helemaal bovenin de ArenA voor een wc-hokje te wachten.
Stond er al zeker zo'n 10 minuten te wachten, dus klopte maar eens op de deur en vroeg of alles in orde was.

Hoor ineens een partij gestomel en gekreun, komt er ineens een hand onder de deur door (was een opening van 10 a 15 centimeter) en nog geen 5 seconde daarna zie ik een gezicht naast die hand op de grond vallen !!!
Ik schrik me natuurlijk het apezuur en ren naar buiten naar de eerste de beste EHBO-kerel die ik kon vinden.

Die ff op de deur geklopt maar geen gehoor.Uiteindelijk heeft ie de deur opengebroken en kwam er een jongen uit, echt te ranzig !!!
Broek op z'n enkels, gezicht + de rest onder de stront en bagger !
Die kerel was zo wazig als een aap en liep vrolijk naar buiten :s
Waarschuw beheerder
donateur
Sjah ranzig, blijft toch altijd wel die vijvers van PIS, op een Impuls of een Innercity of een Shockers of welk ander feest dan ook. Dat er dan vrolijk mensen doorheen feesten en dat dan niet alleen die lui onder zitten maar ook gelijk 20 andere.

Nee nooit echt lekker fris gevonden.

Iets dat niet op een feest is gebeurd maar wel ranzig. Een man van 67 dood zien vallen. Was op voetbal en zat toevallig te kijken want er liep een bekende achter. Kerel grijpt naar de deur en valt recht achterover op zijn hoofd. Gelijk al stuiptrekkingen, ik in de bestuurskamer mensen met medische kennis gehaalt. Kijk ik hoe ze te werk gaan en zie gelijkertijd ook hoe grijs die man was en wat voor een bult (zo groot als mijn vuist) hij op ze achterhoofd had, blauw, paars, rood, je kent het wel. Was geen prettige afsluiting van een voetbaldagje :-(.

Gegroet een WYNN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die op feesten in het openbaar op de grond zeiken(waar anderen doorheen lopen)
en kotsen en dan anderen er ook doorheen zien lopen.. echt te ranzig voor woorden....

En jah mensen die liggen te schuimbekken of totaaal trippen en gewoon geen 'vrienden'te bekennen die ffies helpen...beeeeeetje jammer:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op IMPULZ outdoor 2002..
sta je te zeiken bij zo'n hek
die hekken zijn beplakt met zijl
zodat met van buiten niet naar binnen kan kijken
kompt er een vage gast naast je staan
ook zeiken maar die gaat zo dicht tegen dat hek staan
dat zijn zeik via het zeil op zijn benen en voeten kompt

ook op IMPULZ outdoor 2002..
we staan ff nog de laatste momenten van het feest op te vangen
kompt er een kerel voorbij zwalken helemaal lam
gooit echt een BERG kots naar buiten
en loopt vervolgens door alsof er niets gebeurt is

Hard Bass - extreme 2003
Ik zat met een vriend op die tribunne te tjillen
zie ik voor me een meisje die de heele stoel naast haar onder kotst
dat meisje gaat weg ik neem aan water drinken ofzo
komen er even later 2 gasten en 1 zakt lekker onderuit in die bekotste stoel

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Live sex on stage in de Lexion gatver dat was ranzig

Waarschuw beheerder
Wanneer was dat psies dat live sex on tha stage?? Ik heb het vaker gehoord, met heb het nooit gezien.

(Gelukkig)
Waarschuw beheerder
ik stond op Multigroove, borchland en opeens liggen er drie mensen op de grond..half dood en helemaal trillen
met bosjes vielen ze neer daar... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel 2002 had ik staan pissen langs dat water. Grasveld ervoor was kort gemaaid en waar het gras weer lang werd begon ook direct dat water.
Loop ik weg bij het water en knoop m'n broek nog dicht, komt er een gozer die flink aan het kauwen was aangelopen om ook te gaan pissen. Hoor ik opeens PLONS achter me en is die gozer in het water gedondert.
Twee maten van me die het zagen gebeuren kwamen die gast later nog tegen bij de uitgang. Zag er erg smerig uit
Waarschuw beheerder
Bij deze wil ik iedereen bedanken die z;n zegje gedaan heeft wat betreft ranzigheden op een feest. Ik heb de verhalen half kokhalzend gelezen, maar soms kwam ik ook niet meer bij.

Wat een ranzige mensen heb je toch !

Tnx voor je inbreng en als jullie nog iets Ranzigs weten.

MELDEN !!!!!!!!!

Grtzzzzz

Erik

Waarschuw beheerder
Ja na het topic
"hoe hard ben jij wel eens op je bek gegaan"
en een niet nader te noemen reltopic is dit wel een van de betere :P
Weet ook weer meteen waarom ik de zooi heb afgezworen (terwijl ik niet van dit soort acties had hoor) :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
2 JapieTjapie -> Ja ik heb dat ook gezien, hoewel ik me afvraag of dat de enige is geweest die die avond in het water is gevallen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse generations tijdje geleden stond er één of ander wijf in de zaal die er egt nie uit zag ik vond het serieus smerig.....
Ze had allemaal smerige shit bij d'r mond en ze had gehuild en het zag er gewoon egt egt vies uit !!!! :kots:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Op feesten paar keer gezien dat lui een bepaald goedje hadden genomen/gesnoven waar ze een allergische reaktie van kregen.
Zie je van die gozers lopen van die puisten op hun schouders en kop lopen :bah:
En nee, dat zijn geen jeugdpuitsjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja,, altijd fijn als je mensen neergestoken ziet worden, of als ze met glazen in mensen zn gezichten gaan lopen rossen!! weleens meegemaakt in discotheken en feesten!!! Dat blijft je altijd bij! Hoop het zelf niet mee temaken of dat het bij 1 van mijn vrienden gebeurt,, gevaarlijk,,

cya greetz

Waarschuw beheerder
ranzigste?Dat is nog steeds mijn ex :)
Waarschuw beheerder
donateur
dan houd jij wel van ranzigheid of niet?

Waarschuw beheerder
ik moet jou daar erg bij teleurstellen
nee..ik hou niet MEER van ranzigheid...
anders was ie mijn ex niet..
of is dat geen logica?

Waarschuw beheerder
thunderdome 2002 iemand die pillen nifte
Waarschuw beheerder
Ik heb in 14 jaar feesten teveel ranzigheden gezien om hier ff op te noemen. Wat me wel altijd heeft verbaast is dat mensen zichzelf zo erg verwaarlozen en/of verlooochenen dat ik me altijd afvroeg wat voor leven ze hebben in "het echte leven".Op diverse feesten gezien dat "mensen" met een lachend gezicht anderen compleet in elkaar sloegen en voor dood achterlieten...mense­n met teveel drugs op die absoluut niet meer wisten wat ze deden en in hun eigen kots, zeik of wat dat ook lagen terwijl iedereen eromheen bleef dansen. En zo kan ik nog wel een paar uurtjes doorgaan. Gelukkig ook heel veel mooie dingen gezien en meegemaakt maar ik wou dat mensen eens meer respect voor elkaar toonden en er minder gezeik onderling was...niet alleen op feesten maar zeker ook in het echte leven.
Waarschuw beheerder
WAT EEN TOPPIC!! :respect: denk dat ik wel 3 kwartier heb zitte leze!!!

ranzigste wat ik heb gezien was wat Gabrielle-NL ook had gezien! in de HMH die kerel die bij de vrouwe plee stond met ze broek op ze knieen! ze boxer onder de pis..

hmm hoe ver kan je heen zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja af en toe is het echt niet normaal wat je meemaakt.
ik heb zelfs meegemaakt dat een vriendin van me zo hard ging dat ze haar wenkbrouwen eruit trok.
mensen voor mijn ogen nog out zien gaan.
kotsen recht voor je ogen en ook dat ze aan het hakken waren en dat er eentje in iemand zijn nek kotste.
echt smerig.
en mensen die zo wous zijn die helemaal aan het flippen waren dat ze de uitgang niet konden vinden toen ze al buiten stonden.
is ook al zo vaag.
en die maat van me die recht voor je ogen dood gaat.
mensen die je gewoon ziet sterven in een zaal.
en niemand die er eigenlijk niet naar om kijkt.
en wat ik ook weer heb gelezen.
dat iemand is neergeslagen door uitsmeiters.
ik heb het zelf ook een keer meegemaakt.
het is echt niet fijn om dat te zien.
en je durft zelf ook niks te doen om iemand te helpen.
heb dat vaak zien gebeuren.
en je kan wel zeggen het is hun eigen schuld.
voor het zelfde geld is dat niet zo.
maar wat ik zelf het ranzigste vind om te zien.
is toch de dood van iemand.
daardoor was ik 5 jaar niet naar feesten gegaan.
tot laast thunderdome.
en ik vind het nu niet meer zo erg als 5 jaar geleden.
niet meer zulke ranzigge dingen.
gelukkig niet.
Waarschuw beheerder
donateur
het ranzigste was op td 2002 2nd gen..
stonbd er een ouwe kerel een vies oud wijf te vingeren tis dak nie gegeten had anders moest ik waarschijnlijk kotsen..

hahah wat een lozers..!!

Waarschuw beheerder
Tja tis niet zo goor als sommige verhalen hier maar toch...

Paar jaar terug in de Danssalon (toen deze niet alleen voor gaypeople was) werd er een act opgevoerd van een aantal transsexuelen die elkaar zaten te pijpen.

Nee het was geen gaynight...en ja...ben maar naar de andere kant van de zaal gegaan...
Waarschuw beheerder
donateur
om zelf even een intiem plekje op te zoeken?

Waarschuw beheerder
hahaha dat antwoord had ik al verwacht :P

nee ben maar wat drinken gaan halen :)
Waarschuw beheerder
Ik heb een x een wijf gezien op een feest die was aan t bloedkotsen.

Waarschuw beheerder
na eerste qlimax in thialf, buiten ergens een joint roken. staan overal wat groepjes mensen. opeens ligt er in 1 zo'n groep iemand op de grond. schuim bekken en stuip trekkingen erbij. ambulance erbij en alles. echt wel ff schrikken en dan lopen er wat van die malloten langs die knetterhard gaan schreeuwen, oh er gaat er 1 verkeerd hier.

Waarschuw beheerder
Ik ga ruim 2 jaar naar feesten en heb eigenlijk nog nooit iets engs en ranzigs meegemaakt. Ook nooit vechten gezien ofzo. Gelukkig:)
Waarschuw beheerder
1996 of 1997 Thunderdome... meisje die ik kende ging niet zo lekker.. dus ff meegelopen naar de EHBO met een maat van me samen... Wordt er een kerel de ehbo ingedragen door 4 uitsmijters.. begonnen ze em in ene te reanimeren.. die vent was gewoon al dood.. na een minuutje ongeveer.. komt die kerel weer ''tot leven'', Hapte naar adem.. staat in een keer op met ogen die zowat uit ze kop knalde en liep zo weer de zaal in zonder dat iemand hem tegenhield ofzow....

Echt dat vergeet ik nooit meer.. VET SICK !! :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik zag op House Qlassics 2003 een gast van het balkon afvallen. Donderde hij op de grond echt helemaal onder het bloed. Echt erg gewoon

Waarschuw beheerder
donateur
2 anoukie.... die gozer had alleen zen neus gebroken ofso?? tenminste dat is wat ik er van heb gehoord..
Waarschuw beheerder
valt me echt mee hoeveel mensen daar per feest naar beneden donderen :)

Waarschuw beheerder
2 anoukie.... die gozer had alleen zen neus gebroken ofso?? tenminste dat is wat ik er van heb gehoord..

Nou ik zag hem langs lopen in de hal en zijn hele gezicht zat onder het bloed. verder weet ik ook niet precies wat hij eraan heeft overgehouden..

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik zag hem langs lopen in de hal en zijn hele gezicht zat onder het bloed. verder weet ik ook niet precies wat hij eraan heeft overgehouden..

ah hij kon nog lopen en alleen gezicht onder bloed.. zal dan mischien kloppen wat ik heb gehoord....

geluk trouwens van die hoogte :S

Waarschuw beheerder
donateur
haha ben zelf ook ergens een paar meter naar beneden gedondert 2 gescheurde enkelbanden alles paars naderhand ziekehaus daarna maar ff wat rustiger aan gedaan hehe %) %)
Waarschuw beheerder
gewoon gaan,, heb ik ook gedaan met mn poot in het gips!! gaat best, je kan alleen niet uit je plaat,, althans: maar een klein beetje!!!! Maar t gaat perfect!! gewoon genieten van de vage/gezellige mensen om je heen!! vrijdag gaat t gips eraf!! dus outblast!! here i come

Waarschuw beheerder
Mensen die met schuim uit hun mond rondspartelen. Mensen die alles eronder kotsen etc. etc. etc.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een leipo die op een schoen door de zaal liep en met zijn mond op zijn andere schoen zat te kauwen! en helemaal de weg kwijt was!
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha dat had ik willen zien:)
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
het is al eerder genoemd maar toch..Masters 22 maart
Al die gasten die neergingen wat een freaky gezicht was dat :S

Waarschuw beheerder
donateur
Hardbass Extreme 2003: bijna ranzig....
een vriend van me staat tegen een steiger aan waar iedereen overheen loopt om op de tribune te komen. opeens ziet hij langs z'n arm iets vallen. kijkt naar beneden en ziet daar een flinke plas kots liggen, kijkt omhoog en ziet een te wauze kerel staan met se kop over de reling...
10 cm meer naar rechts en die gast had de volle lading over se hoofd gekregen! dan voel je je echt ZUUR!

Waarschuw beheerder
ranzigste vind ik toch wel kotsende mensen.... die letten als ze helemaal uit hun plaat zijn ook helemaal niet op waar ze t doen... hup gooi dr uit in t midden van de zaal tussen de mensen...

en dan gwoon weer doorlopen he... :S
Waarschuw beheerder
een PF meeting

Waarschuw beheerder
.. ik heb dus wat gemist met Houseqlassics! Zag er alleen een suffe vechtpartij. Maarja, iemand op je nek krijgen is ook niet fijn.

Was die vallende gozer ook de reden dat ze het met de afgelopen xQlusive hadden afgesloten (balkon)?
Waarschuw beheerder
Een maat van mij zwaar aan de GHB in de lexion. Als je daar voor een paarjaar geleden kotste werd je er uit gegooit. Hij in gesprek met een bloed mooie meid. Hij voelde zich niet goed worden hehehehe hij draait zich zelf om doet zijn hand voor zijn mond en begon te kotsen :P aangezien hij niets had gegeten kwam er allen vocht uit en het sproeide tussen zijn vingers alle kanten uit heheheh en binnen een paar sec draaide hij zich weer om als of er niets gebeurt was .
En het mooie is niemand had wat gemerkt maar ze waren allemaal onder gekotst

Waarschuw beheerder
Gadver de gadver Pinok!! En jij maar stiekem lachen he??

Zo was ik laatst op een feestje, Illegal Vibes.
Ik stond voor ff uit te rusten. Zit daar een wijf in een stoel vet met haar vinger in haar neus om te poeren en kijkt vervolgens heel sneaky om haar heen en vreet vervolgens de stukjes en de sliertjes van haar vinger af :bah:
Waarschuw beheerder
heheheheh das lekker moet je ook eens proberen ;)
moet je eens in de file kijke (waar ik :S elke ochtend en avond in zit ) das pas een feest dan zie je echt de vaagste en ranzigste dingen ;)

Waarschuw beheerder
Shockers 2002
Een kwartet van twee mannen en twee vrouwen... Die elkaar geheel aan het nemen waren op de dansvloer... Zowel man-vrouw als vrouw-vrouw als man-man... Vooral da laatste was nie echt plezierig te noemen....
Waarschuw beheerder
Met megarave '98 - '99 oud en nieuw. Een gozer zat in zo'n dixie wc en toen werd dat ding door een aantal gasten omgegooid. Je had niet willen zien hoe die gozer uit dat ding kwam!! Helemaal onder de schijt en de rest wat allemaal in zo'n wc zit!! Dat was zooooo ranzig!!

GADVERDEGADVER :kots: dit is nog wel het ranzigste wat ik hier tot nu toe heb gelezen bah bah bah
Waarschuw beheerder
Op dancevalley 2003:

Hoorde ineens allemaal lawaai keek achterom lag er een gast helemaal out van de ghb, heel zn broek ondergescheten , zo'n ranzige bruine plek op zn voormalige witte broek
Waarschuw beheerder
haha wat een vet topic

naast de gebruikelijke kotsacties op feesten, nog een paar aparte dingen:
- die mafkees die in de toren was geklomen op qlimax in heerenveen
- en ranzig was ook de parkeerplaats bij decibel outdoor 2003, zag echt een paar meisjes in rokjes uitglijden

ff offtopic, k ga best vaak naar feesten en ben zelf spaans en ziet er wel buitenlands uit, maar heb nooit gezeik gehad ofzo, misschien omdat ik ook gewoon van de kaart ben
Waarschuw beheerder
mwah allemaal meer van 'tzelfde zo te horen

-raving nightmare vorig jaar een gast die een aanval kreeg en zo stijf als een plank was opeens :S was erg freaky
-Thunderdome 2003 paar anabole figuren die constant iedereen met een big smile in elkaar roste :@
-decibel outdoor 2003 het modderfestijn op de parkeerplaats na afloop :D was lache!!
en natuurlijk vele kots incidenten
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heerlijk topic dit !! :respect:
Je zou maar een vlaag kots over je heen krijgen, meteen je hele feest verpest !!
Waarschuw beheerder
-decibel outdoor 2003 het modderfestijn op de parkeerplaats na afloop was lache!!

Alleen het schoonmaken van de auto :S
Waarschuw beheerder
Hey dit topic ligt stil. Er is vast nog wel iemand die iets ranzigs te melden heeft.

Kom maar op met die verhalen!

Waarschuw beheerder
op impuls piste iedereen in alle hoeken en gaten van de brabanthallen das pas echt ranzig een lucht man niet normaal
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
Van horen zeggen van een vriend omdat ik niet naar sensation ben geweest: Een dikke vadsige vent die door een nog veel viezer wijf op de dansvloer gewoon werd gepijpt :kots:
En zelf gezien: in de HMH bij X-Qlusive Dana een gozer die helemaal uit zn plaat was, vet met zn ogen knipperen, ogen rollen in zn kassen, en vervolgens zie ik een steeds groter wordende natte vlek geproduceerd worden in zn broek....

STINKEN, niet normaal :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HR 2003

2 meiden die met elkaar aan het vechten waren in een hoekjuh met een zootjuh vrienden eromheen duz ik, kijken...

Zitten die meiden al ruim een kwartier elkaar aan het openhalen met hun nagels haren aftrekken Naaldhakken op elkaar aan het inrammen, die vrienden van ze deden niks waarom?.. Het is zo saai hier.. en dit is nog wel leuk om te zien...

Heb maar de securitie erbij gehaald en dat hele groepjuh is eruit gezet en die 2 meiden naar het ziekenhuis...

Nog nooit 2 mooie meiden totaal rood van het bloed gezien en stukjes flabberende gezichthuis dat ze los hadden gekrapt.. ZIEK!!!

Waarschuw beheerder
Lekker, zal je vriendin maar wezen.. rest van haar leven littekens op haar gezicht :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
ja ook leuke vrienden...
Waarschuw beheerder
gatverdamme!!!

net buiten hoorde ik dat een gozer had zitten kotsen. Staat daar een wijf met krukken, liet ze het nog toe ook dat ie 'r op dr bek pakte...GATVERDAMME!­!!

op I love Techno zag je gewoon stelletjes tussen de zeik van anderen legge neuQen :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
...dat er op Mysteryland indoor '99 in de chill-out een meid voor pampus op de grond lag te kotsen, in haar eigen kots stikte, en later overleden bleek te zijn...

Waarschuw beheerder
gistern8 op Qlimax k kwam in de plee en daarv lag me een plas water netzo smerig:S
Waarschuw beheerder
Maybe ligt het aan mij of op de muziekstijl waar mensen qua feesten naartoe gaan, maar ik heb in al die jaren weinig smerigs gezien.....
Waarschuw beheerder
Dat was geen water....
Waarschuw beheerder
Nou....maybe toch wel iets.
Ik moest werken op Qlimax (de een na laatste, die in Thialf). Aan het einde was er een gozer onder invloed van weet ik veel wat omhooggeklommen in zo'n toren. Hij wilde dus springen.... Na veel gedoe ging eindelijk de muziek uit.
Ik stond er helemaal vooraan om te helpen, en alles werd afgezet.

Hoor ik van die kansloze EIKELS roepen van "1 2 3 4 komt er nog wat van?". Dat was zoooooo kut!
Waarschuw beheerder
Nou dat ranzigs gezien hebben valt nog wel mee...

Maar het ranzigste wat ik zelf meegemaakt heb is, dat ik toen wou zitten op de tribunes (Vechtsebanen, Ghosttown 2003) en ik wou mezelf een beetje ophijsen om goed te zitten, dus moest ik met m'n handen ff afzetten aan de grond.... had daar mooi iemand zitten kotsen blijkbaar, m'n handen helemaal onder de kots, je voelde ook gewoon de stukjes BAH
Nooit zo hard naar de wc gerend...
Waarschuw beheerder
donateur
ik had op thunderdome 2003 ook nog iets mee gemaakt.
een gast zie ik van te vooren een volle hand met xtc pillen in nemen.
met een beker bier.
ik dacht al bij mijn eigen dat gaan niet goed komen.
zie ik hem later helemaal uit zijn dak gaan.
springen en zo.
staat hij op eens stil word wit.
en viel op de grond.
een paar gasten vonden dat hij in de weg lag.
ze schoven hem gewoon weg.
echt vaag hoor. ;)

Waarschuw beheerder
Het ranzigste wat ik gezien heb is een dode. Overdosis aan GHB...

Waarschuw beheerder
ja af en toe is het echt niet normaal wat je meemaakt.
ik heb zelfs meegemaakt dat een vriendin van me zo hard ging dat ze haar wenkbrouwen eruit trok.
mensen voor mijn ogen nog out zien gaan.
kotsen recht voor je ogen en ook dat ze aan het hakken waren en dat er eentje in iemand zijn nek kotste.
echt smerig.
en mensen die zo wous zijn die helemaal aan het flippen waren dat ze de uitgang niet konden vinden toen ze al buiten stonden.
is ook al zo vaag.
en die maat van me die recht voor je ogen dood gaat.
mensen die je gewoon ziet sterven in een zaal.
en niemand die er eigenlijk niet naar om kijkt.
en wat ik ook weer heb gelezen.
dat iemand is neergeslagen door uitsmeiters.
ik heb het zelf ook een keer meegemaakt.
het is echt niet fijn om dat te zien.
en je durft zelf ook niks te doen om iemand te helpen.
heb dat vaak zien gebeuren.
en je kan wel zeggen het is hun eigen schuld.
voor het zelfde geld is dat niet zo.
maar wat ik zelf het ranzigste vind om te zien.
is toch de dood van iemand.
daardoor was ik 5 jaar niet naar feesten gegaan.
tot laast thunderdome.
en ik vind het nu niet meer zo erg als 5 jaar geleden.
niet meer zulke ranzigge dingen.
gelukkig niet.

ik had op thunderdome 2003 ook nog iets mee gemaakt.
een gast zie ik van te vooren een volle hand met xtc pillen in nemen.
met een beker bier.
ik dacht al bij mijn eigen dat gaan niet goed komen.
zie ik hem later helemaal uit zijn dak gaan.
springen en zo.
staat hij op eens stil word wit.
en viel op de grond.
een paar gasten vonden dat hij in de weg lag.
ze schoven hem gewoon weg.
echt vaag hoor.

Meisje Meisje wat moet jij een traumas hebben zeg..
5 jaar niet gefeest :vaag:
je bent 19 jaartjes oud..
19-5 = 14
dus jij was op je 14e al volop aan het feesten en toen heb je iemand zien dood gaan en nu vind je het wel weer leuk om te feesten..

ga alsjeblieft met je poppen spelen CARLINO
Waarschuw beheerder
Jou!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!! hehe
Waarschuw beheerder
Iemand naar speedrazor '96 of '97 in groningen geweest? 9 doden :bah: waaronder 3 doodgestoken bah:
Waarschuw beheerder
donateur
op shockers, er was overal gezeken langs de kanten en dat daar fijn een stelletje bezig was in de zeik :)
op decibel een kerel die op de grond in ene hokje op de plee zat midden in de ranzige shit en kots (y)

Iemand naar speedrazor '96 of '97 in groningen geweest? 9 doden waaronder 3 doodgestoken bah:

:| ernstig :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op 4-elements paar jaar geleden stond ik met een maat van mij in de main hij zegt: volgens mij moet ik kotsen dus ik zeg ga ff naar de plee en doe je vinger in je strot dan ben je het maar kwijt.
Dus hij naar de wc dus ik denk loop ff met hem mee, gaat hij steeds sneller lopen loopt het hoekje om en gaat volop over zijn nek maar er kwam ook net een meisje het hoekje om en die zat helemaal onder de kots.
Dat meisje keek een beetje verbaasd maar zij niks en liep gewoon door.

Waarschuw beheerder
op trance energy een meisje van een jaar of 16 die out ging en lag te schuimen op de grond was net iemand met honds dol heid bahhhhh
Waarschuw beheerder
Die idioot op qlimax in het thialf zorgde wel dat de muziek stopte... Ik hou er niet van als mensen raar gaan doen en het feest verpesten...

Waarschuw beheerder
donateur
Nazi's

Waarschuw beheerder
riverdance:een wijf dat op het podium gevingerd werd door 2 gozers! terwijl iedereen mee kon kijken>>>>VIES WIJF!!!!
en een gozer die zo vaag werd dat ambulancepersoneel hem wou helpen en hij maar schreeuwen: Nee,jullie zijn geen echte soldaten!!!

Qlimax:een gozer out zien gaan... echt eng!

XXX

Waarschuw beheerder
Shit hee, had net gewoon een kut gevoel van al die ziek verhalen. Al die stomme vechten lui en het gaat er nooit ook is eerlijk aan toe. Nee altijd 10 van die brede lui tegen 1 kereltje. Ik zit er gewoon aan te denken om een mes mee te nemen, tja verdediging. Feesten doe je toch voor je plezier of ben ik nou gek?
Waarschuw beheerder
In een discotheek een ouwe zichzelf zien wanken zo'n beetje op de vloer en een wijf zien schijten in een hoekje van cafe.

MISSuzanne: toevallig bij de plees?

Waarschuw beheerder
T goorste was toch wel op de laatste thunderdome, der liep gewoon echt zo'n vieze gozer rondt dak der gewoon van moest kotse, helemaal misvormd hoofd, allemaal gaten iren, en een echte leipe blik in zijn ogen... bah echt wat een goorlap

Waarschuw beheerder
Een vol glas bier op de bar dat door niemand opgedronken wordt....

Schandalig gewoon :@

Waarschuw beheerder
Surfmonster, das idd erg triest ja

Waarschuw beheerder
MOH 22 maart, stond een jongen een meter bij me vandaan met een meisje te praten...valt die jongen ineens recht naar achter op de grond. Grote plas bloed kwam onder z'n hoofd vandaan en hij begon helemaal te trillen. Hij werd daarna afgevoerd.
Heb die nacht echt amper kunnen slapen.
De volgende dag hoorde ik dat die jongen was overleden..
Waarschuw beheerder
donateur
Niet heel ernstig maar zag er wel erg ranzig uit.
Op het eindfeest van de danceparade 2003 zei een vriendin opeens heel geschrokken dat ik eens achter me moest kijken. Liep er een gozer verschrikkelijk strak rond. Flink tanden knarsend en ieder spiertje in z'n nek/gezicht stond volgens mij op springen.
Doordat z'n tanden op elkaar zaten en hij door z'n mond ademde bleef al dat stof op z'n tanden en lippen zitten. Z'n hele bek was zwart en met zo'n wause kop erbij zag het er behoorlijk scary uit

Waarschuw beheerder
Afgelopen qlimax; rond 7 uur na de set van Bass D & King Matthew, wordt er een gozer door 3 van ze maten de EHBO binnen gedragen, die jongen was zo slap als elastiek man echt niet normaal meer compleet v/d kaart die kerel.
Schrok ik behoorlijk van
Waarschuw beheerder
Op Trip II Dreamland 2 de laatste editie in Kardinge. Toen was het hele feest een grote vechtpartij, op gegeven zat ik onder een trap en zag ik een gast door bewaking naar buiten gesmeten worden. Deze gast was zo agressief en had vele klappen gekregen dat hij zijn neus mistte en dat er flink veel bloed uit kwam. Toch uit agressie bleef hij om zich heen slaan. Een Drama!
Waarschuw beheerder
un jaar of 2 geleden impulz den bosch.
de stemming zat er goed in tot er op een gegeven moment een gast zijn broek omlaag trekt en PROBEERT te poepen.da lukte volgens mij nie helemaal naar wens dus dan maar PROBEREN te kotsen.ging ook nie,hij broek weer aan en verder feesten.heeft volgens mij best lang niemand op die plek gestaan.vreemd......
Waarschuw beheerder
Op Qlimax.. ik stond te pissen en toen rende een kerel uit de wc en die had de boel onder gescheten.. volgens mij stond ie iets te strak.. iets te veel shit gehad.. lekker van de kaart..
mjah hebben sommige mensen wel eens last van..
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een verhalen allemaal... maar het lijkt wel of je op hardcore feesten meer gevechten tegen komt... heb daar zelf gelukkig nooit echt wat van gezien.
Niet echt goor, tenminste.. sex valt bij mij niet onder de noemer goor... maar tijdens de MTC feesten in de hallen ( eens heel lang geleden toen velen hier nog op de lagere school zaten of in de zandbak speelden ) er werden altijd lange zwarte doeken opgehangen.. daartussen kon je alles tegen komen, tot complete orgies...
Ben zelf een aantal keer op Wasteland geweest en verder alle fetish/sex parties en vind het eigenlijk allemaal wel meevallen. In de kitkat club in berlijn gaat het er dan een stuk heftiger aan toe...

Op grote feesten loop ik eerst altijd alle zalen af en alle wc's om te kijken waar ze zijn. En altijd weet ik een wc blok te vinden dat de hele avond helemaal leeg is en schoon... misschien een idee voor de anderen hier.. of liever niet.. dan zijn ze niet schoon meer als ik moet...
En overgeven.. nooit last van.. maar ja komt vooral door speed en dat gebruik ik niet.. liever efidrine heb je de volgende dag geen last van en is gewoon legaal... ;)

Waarschuw beheerder
als ik dit zo allemaal lees zijn er wel erg veel doden gevallen op feesten!
maar meestal als er iemand dood gaat op een feest komt dat wel in de publiciteit!
Waarschuw beheerder
Mjah maar in VEEL gevallen is het wel door eigen schuld (onverantwoord gedrag met drugs).

Ik was vorig jaar op Mysteryland en het was toen zo warm dat het wel fout MOEST gaan, Ik stond met een gozer te praten en draai me even om opeens valt ie tegen me aan... ging helemaal fout, EHBO personeel was wel heel erg snel, want ik kon/hoefde niet eens wat te doen.

En later nog een hoop mensen daar out zien gaan.

Njah kotsen heb ik 1 keer gedaan, maar dat was omdat ik me gewoon niet lekker voelde en perse naar dat feest wilde :D

Maar voor de rest heb ik op feesten maar 1 keer vechten gezien....

Wel veel gekots, en ondergezeken wc's enzo.

En op Trance Energy in Heereveen in wat is het 1999 of 2000 zat er een dame die door 2 gozers onderhanden werd genomen :D (vond ik niet echt vies om te zien, maar goed :P)
Waarschuw beheerder
Dat laaste heb ik ook gezien :D
Waarschuw beheerder
Op Mysteryland paar jaar geleden was een meisje van een jaar of 19 ofzo? Die was helemaal vaag en alles wat je maar kan bedenken... Daar buiten stonden van die kleine piramides dat wijf doet dr broek uit, gaat zitten op zo´n piramide. En gaat op en neer zo´n kwartier lang tot bloedens toe!!! Echt het bloed liep zo langs die piramide naar beneden!
Waarschuw beheerder
donateur
gatveredamme ben blij dak de meest ranzigste shit nie heb gezien op feessies. Dan ga ik geheid over me nek:kots:
Waarschuw beheerder
donateur
En gaat op en neer zo´n kwartier lang tot bloedens toe!!! Echt het bloed liep zo langs die piramide naar beneden!

Waarschuw beheerder
Dat een wijf op Qlimax zwaar over dr nek ging bovenaan de trap terwijl iedereen erdoorheen moest lopen omdat dat de enige weg naar beneden was...op de trap kotste ze nog een keer...:kots:

Kotsen ken je niet helpen, maar als je 3 meter van de wc verwijderd bent doe je het daar tog even?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
aan Miss-Britt.
nou please.
is het zo raar als een meisje van 14 jaar gaat feesten.
uhm nee.
al kan je het niet geloven ik heb dat dus wel meegemaakt.
ben een paar keer met een vriend van me naar feesten gegaan.
ik liep overal zo naar binnen.
al kan je het niet geloven.
in belgie keken ze er niet zo streng naar.
hier in nederland wel.
en waar dat was gebeurd was in belgie.
Waarschuw beheerder
donateur
carlino: komt ook omdat in belgie de minimum leeftijd 16 is he

Waarschuw beheerder
kotsende :bah: mensen...

zeker weten meest ranzigste gezicht :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet echt minder aan de drugsjes want ik heb nog NOOIT zoiets gezien! Leuke topic trouwens.

Waarschuw beheerder
hardbass fantasist: ja dat nog voor de wc's tegen de muur!!!!

heb je t ook gezien????

een beetje brede jongen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
aan -=[Phant0m]=-

ja nu wel.
maar toen ging het wel wat anders.
maar ja.
sommigge mensen.????
:P
Waarschuw beheerder
afgelopen Qlimax zelf nog flink lopen kotsen..
beetje te veel gedronken en geblowt dus ging niet helemaal goed maar luchte wel ff lekker op :)
best ranzig al die shit op je broek
Waarschuw beheerder
Afgelopen Love Parade, kerel die gewoon tussen alle mensen rustig stond te pissen...
Ook Love Parade, kerel en een meissie die recht voor iedereen zn ogen ff lekker aan het wippen waren...
Waarschuw beheerder
donateur
Daar buiten stonden van die kleine piramides dat wijf doet dr broek uit, gaat zitten op zo´n piramide. En gaat op en neer zo´n kwartier lang tot bloedens toe!!! Echt het bloed liep zo langs die piramide naar beneden!

Sjow, reuze blij dah ik dah nie gezien heb! :S

Waarschuw beheerder
Wacht eens even, ik moest hier ook wat neer kunnen zetten :P een vriend van mij..... :devil:

Het was op Sensation Black vorig jaat en we stonden tegen het podium aan.
Het broertje van hem moest pissen en straalde tussen het hek door (best ranzig maar ok)
Hij dacht "dat kan ik ook" :devil: Helaas had hij niet goed gekeken en was het zo'n hek met allemaal kleine gaatjes, hij was klaar en draaide zich om....

Hele broek nat :D Had ie tegen het hek gepist en dat was allemaal teruggekletterd :devil:
Uit pure wanhoop heeft hij snel 2 grote bier over zn broek heengegooid om het enigzins, tja wat wilde hij er eigenlijk mee bereiken???

Hehehe, zal hem leren :devil:

Waarschuw beheerder
:respect: to the EHBO, nu al deze dingen zo lees :O
Waarschuw beheerder
op afgelopen qlimax op het linker podium, dat er lege bierbekers werden volgepist en naar beneden over de dansende mensen werden heengegooid...:vaag:
en die mensen die het over hun heen kregen, ff naar boven kijken en weer verder dansen.
en dan op het einde staat er een wijf voor me bij de garderobe stond zwaar naar pis brrrrrrr.....
Waarschuw beheerder
stond = stonk..:)
Waarschuw beheerder
Gisteren in NOW&WOW: wat d8 je van een heel vies oud dik wijf in een te korte rokje met een extra laagje verf eh make-up op..[doe maar 3 lagen trouwens] die eehm nou jou vingeren nee die als het ware gefistfucked werd want zijn halve hand ging er toch echt in [ja zag het echt in een paar seconden het allemaal gebeuren] en dan niet stilletjes in een hoekje wat het trouwens niet goed praat ofzo maar gewoon in de rij met dr vriend aan [of is het nnou in :)?] haar. DAT VIND IK VIES!!!!

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
was met hardcore resurrection dit jaar, ik stond op iemand te wachten en der lag zo'n gast op de grond.
Die lag dus te kotsen en de pissen tegelijk :S

Die heeft volgens mij wel een leuke avond gehad :D

Waarschuw beheerder
donateur
In de Hemkade moest ik nodig pissen, dus ik ga naar de plees en trek dr een hokkie open.
Staat dr een gozer zichzelf af te rukken !!

Ik kwaad en trek die gozer uit dat hokkie zodat ik kon pissen, hehe

Maar dat is zeker het ranzigste wat ik ooit heb gezien :P (buiten bepaalde hallucinaties om)
Waarschuw beheerder
Het ranzigste dat ik ooit heb gezien op een party is zonder twijfel PROMO.

Waarschuw beheerder
donateur
je hebt het maar zwaar zeg...
Waarschuw beheerder
Nou idd, maar voel me al stukken beter nu ik merk dat je toch met me meeleeft :d
Waarschuw beheerder
donateur
Het ranzigste wat ik ooit heb meegemaakt was in het stadscafe in haarlem:
Een meisje stond met een jongen te zoenen en opeens kotst dat meisje over zn gezicht heen:S
Dat meisje kijkt ernaar en begint de kots van zn gezicht te likken en die jongen vond dat wel geil ofzo dus die geeft r nog ff een tongzoen blehhhhh egt zo vies

Waarschuw beheerder
Gisteren in NOW&WOW: wat d8 je van een heel vies oud dik wijf in een te korte rokje met een extra laagje verf eh make-up op..[doe maar 3 lagen trouwens] die eehm nou jou vingeren nee die als het ware gefistfucked werd want zijn halve hand ging er toch echt in [ja zag het echt in een paar seconden het allemaal gebeuren] en dan niet stilletjes in een hoekje wat het trouwens niet goed praat ofzo maar gewoon in de rij met dr vriend aan [of is het nnou in ?] haar. DAT VIND IK VIES!!!!

wat voor taal is dit?
Waarschuw beheerder
[img]http://www.haofke.nl/mambo/fotoalbum/images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] uhmmmmmmmmm......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
julie moeders
Waarschuw beheerder
donateur
Mr. Qwebber 1 december 2003 11:53
Het ranzigste wat ik ooit heb meegemaakt was in het stadscafe in haarlem:
Een meisje stond met een jongen te zoenen en opeens kotst dat meisje over zn gezicht heen
Dat meisje kijkt ernaar en begint de kots van zn gezicht te likken en die jongen vond dat wel geil ofzo dus die geeft r nog ff een tongzoen blehhhhh egt zo vies

Klinkt als broodje aap............ wat een onzin

Waarschuw beheerder
Op de tweede hellraiser in de sporthallen zuid, daar was een redelijk dikke gast die super gefreakt uit z'n ogen keek en begon te schuimbekken, vervolgens gaat hij op handen en voeten zitten en begint wat te spartelen. Een vriend van me werdt er zelf slecht van. Ben nog de security gaan halen maar die vonden het niet echt de moeitye waard, ik ook niet meer toen ik 2 weken daarna de zelfde gast weer zag schuimbekken op een ander feest!
En verder op een feest van groen links(wat een super kut feest was trouwens, maar ja wat wil je) 2 oude neukende mensen bweh!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Een feest van Groen Links?
Waarschuw beheerder
jah dat heb ik ook wel es gelezen
was om politiek en house te combineren

niet geweest verder ofzo :)

Waarschuw beheerder
op awakenings 20 april 2 marokaanse jongens die ff gaan tongen met elkaar gatverdamme heb gelijk mijn hoofdt weg gedraaidt!

Waarschuw beheerder
donateur
Shadow 1 december 2003 15:40
jah dat heb ik ook wel es gelezen
was om politiek en house te combineren

niet geweest verder ofzo :)

:S
Politiek met muziek combineren is sowieso het stomste wat je kunt doen... Zowel voor rechtse als linkse politiek.

Waarschuw beheerder
donateur
Groenlinks staat wel vaker op feesten, maar das dan om stemmen te trekken van jonge kiezers.

Overigens staan ze dus alleen vlak voor het stemmen bij feesten.
Waarschuw beheerder
heb het zo een beetje door gelezen wat een verhalen zech!!

ik heb zelf niet echt veel mee gemaakt op een feest.
wel altijd bijna vecht partijtjuhs duz tegen elkaar brullen maar voor ze de kans krijgen worden ze weg getrokken

nouja en op shockers 2002 al die plas vijvers je moest echt wel zwaar uitkijken.
trouwens op trance energy 2003 moest ik heel er nodig naar de wc en er stond een dikke rij bij de meisjes duz zecht een vriend kom maar mee je kan daar ook nog ff.
een dikke viese drap van pis en andere shit in die wc dan kan je volgens mij ook beter bij de dames gaan
op defqon liep ik met een vriendin naar de wc kom ik halve wege 2 gasten van ehbo tegen me een bran-dingenst met een meisje er op en die was me toch een partij aan het schudden en schuimbekken denk dat dat het ergste is wat ik gezien heb.

en op sensation black dit jaar waren de wc's overvol duz werd ik naar een andere wc gestuurt en wat krijg ik in me handen gedauwt prcies een plastuut hehe
het was omdat ik nodig moest anders had ik daar nooit van me leven naar binne gegaan
hheeh sta je daar als meisje tussen de jongens met je onderbroek op je knieen maar was gelukkig niet het enige meisje daar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en op defqon zat ik op het strandje zie ik opeens bij die oranje tent iemand omhoog klimmen
hij vette lol nou toen beneden kwam had hij niet zo veel lol meer

Waarschuw beheerder
ben blij dat ik niet bij de schoonmakers behoor die na afloop alles op moeten ruimen, want dan moet je echt wel een stevige maag hebben.
engste was toch wel bladerunner in de martinihal; tunnel of terror gingen ze met bosjes neer en een meisje is nooit meer opgestaan.
qlimax heerenveen die jongen die wilde springen vond het best eng maar bleef wel kijken.
vaagste was na hellraiser in amsterdam gooide een wijf (die ik toen wel kende) zo zwaar van de kaart haar geld uit de rijdende auto :vaag:
verder snap ik al die mensen niet die overal maar kotsen en pissen tja meestal te vaag idd, maar dat je jezelf voor lul zet gewoon dat begrijp ik niet hoe achterlijk moet je dan wel niet zijn.
voor carlina;
tja en miss-britt is zelf ook nog een klein popje om te zien dus misschien heeft ze teveel vastzittende frustraties??
Waarschuw beheerder
donateur
masters of hardcore 22 maart een jonge die op de grond zat waarbij bloed uit z'n oog kwam.(misschien had ie gevochten ofzo ik weet het niet) maar toen de ehbo kwam en er een groep mensen omheen ging staan...ging er op 2 meter van die jongen af weer een meisje neer...die verstijfde helemaal, maar toen ze die eenmaal oppakte was het net een stuk elastiek echt vet vaag was dat..en niet echt goed voor de sfeer!!!
Waarschuw beheerder
1 van de dingen die ik nog wel herinner, een jochie van ongeveer 14 jaar op Mysteryland Sixflags die in een poel van modder zat en zo naar tering was van de pillen(of wat het ook was) Hij viel de hele tijd weg en z'n broer stond er met EHBO personeel naast en om hem wakker te houden. Het schuim liep uit z'n smoel!
Waarschuw beheerder
Wat een belevenissen zeg op al die feesten Tnx for alle verhalen. Bij sommige heb ik in een deuk gelegen. Bij andere was ik blij dat ik het niet gezien heb.

Grtzzz

Erik
Waarschuw beheerder
donateur
pfff ik durf na ut lezen van alle berichtjes helemaal nie meer na moh/hellraiser:s bang dat er over me heen gekotst word ofzow:s haha eigenlijk loop je vet veel risico op een feest:s ohja en las ergens hier dat er op qlimax in bekertjes werd gepist en na beneden werd gegooid:s nou toen ik wat druppels voelde ga ik dr ma vanuit dat ut echt bier was wak over me heen kreeg:kots: GATVERRREDAMME!!!!!!­!!
Waarschuw beheerder
tiesto

Waarschuw beheerder
donateur
Een gozer die op MOH vs. Hellraiser 20 dec.
Op een brancard de EHBO in werd gedragen en bloed uitsputterde.....

Vond ik toch echt minder fijn om te zien.... :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was dat op t einde?
Toen ik mn jas ging halen lag er een gozer stuiptrekkend naast me op de grond... Erg eng..... :(

Waarschuw beheerder
donateur
2 Susie... nopz was niet op het einde.. ik gok rond een uur of 5

Waarschuw beheerder
In de Fun>>> Een super ranzig wijf van 200 kilo in een roze latex mini jurkje... :frusty:
Waarschuw beheerder
Het meest ranzige was toch op lowlands 2000. Een dude ging gehurkt staan voor een pizzatent en scheet neer en om zijn kont af te vegen pakte hij een leeg papieren bordje waar pizza had op gelegen.......echt ranzig!!!
Waarschuw beheerder
Ranzig? Ja die gore wc's bijv afgelopen zaterdag op innercity. En voor de rest weinig eigenlijk. Mezelf meestal als ik naar huis ga en in de spiegel kijk. Een bonkje zweet & elende dan hahaha

Waarschuw beheerder
tis onzin dat je groot risico loopt...je kunt t opzoeken of je kunt ervoor weglopen....ik doe altijd het tweede...ik heb die gekke dingen bijna nooit geweest en 9 van de 10 feesten die hier beschreven worden was ik ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 ice: gadverdamme!! dat lijkt me echt goor om te zien :bah:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
2 mensen die volop aan het "droog" neuken waren midden op de dansvloer en ook elkaar kleren begonnen uit te trekken :kots:

doe dat lekker thuis joh :p
Waarschuw beheerder
donateur
op koninginnendag 1999 was ik in wat nu de powerzone heet, toen de mirage 2000. Royal Suite heette het feestje, vet vage shit was het daar en op een gegeven moment gingen een vent en vrouw van een jaar of 30-35 in het bovenste zaaltje op een verhoging naast de dj met elkaar liggen neuken, gewoon midden voor de dansvloer, echt ranzige shit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand die z`n mond dicht hield om niet te kotsen, maar toen kwam t uit z`n neus :kots::kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat er van bovenaf de trap naar beneden boven op m'n kop gekotst wordt. Das pas ranzig! :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Op de love parade een paar jaar geleden, lag iemand onder een wit doek..
We weten alleen niet of die persoon nou dood was of niet....:S
Waarschuw beheerder
donateur
op dancevalley een paar jaar geleden, toen al die mensen onderkoeld waren geraakt aan het eind, zat ik ff te chillen op die stenen die op die heuvel liggen. Daar lag ook een hele grote opblaas octopus op, komt er een vent aan lopen die op een van de tentakels van dat ding stapt en zo naar beneden flikkert, leek net zo'n traploop veer. Toen hij uitgerold was zat z'n bril in z'n voorhoofd en werd hij afgevoerd naar de EHBO
Waarschuw beheerder
donateur
Stront aan de muur op de vrouwenwc.....bahbah hoe ver kan je van t pad af zijn....:(

Waarschuw beheerder
niet het meest ranzig maar toch wel erg ranzig...

Intenze 2003
[img cacheid=0012f7d9000c4ff6bf6086ca1a003a812f]http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/photos/2003-10-11/images/20031012055710.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
jongen 20 pillen in combi met ghb en pep ziekenhuis net overleefd tjah....

Waarschuw beheerder
en als je hem dan schuimbekkend enzo op de grond ziet rollen is het shockerend te noemen en ranzig....

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
Op de Loveparade 2001 2 Kerels die elkaar in het openbaar aan het ANAAL-yseren waren!! Niks tehen homo´s maar bibsridder spelen in het openbaar gaat me toch iets te ver! En dit: (niet op een party) Vriend van me heeft ooit tijdens het zwemmen een drol in z´n mond gekregen!! Toen hij dacht wat water binnen te krijgen. hahaha Hij wordt er nu nog mee gespest!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vriend van me heeft ooit tijdens het zwemmen een drol in z´n mond gekregen

hahaha wat ranzig hey. arme jongen ofniej:p
Waarschuw beheerder
donateur
Die uitspraak
vriend van me

Kenne we allemaal je was het gewoon zelf ;)

Waarschuw beheerder
Inderdaad hardcore Bitch! Maar goed dat heb je in een natuurbad. Al zou het niet moeten kunnen. ik moet er niet aan denken in ieder geval. Vraag me ook echt af hoe mensen er in godsnaam op komen om aan poep en plassex te doen :bah:

Oh ja Holly als ik het zelf was had ik het zoiezo niet genoemd natuurlijk ;) Want ik win er niks mee ;)