Partyflock

Forumonderwerp · 638723
Waarschuw beheerder
IK BEN HEEL BENIEUWD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Iemand die trillend op de vloer ligt en geen hulp krijgt van zijn vrienden. WAT nouh "Vrienden"

Discotheekbezoeker die echt vol in elkaar gerost wordt door 6 portiers.

Een jongen die zit te kokhalzen en daarna zijn vriendin vol op de bek neemt.

Ossie slikte eens zijn eigen opkomende kots door. BLEHHHH

Kom maar met je ranzigheden!!!!!!!!!­!!!
Waarschuw beheerder
Uhm ALKRAARDER: Die gozer, kale he!!! Er heeft daar iemand gewoon 5 a 6 keer op die gozers hoofd staan springen nadat ie aan de grond geslagen was met kisten aan!!! Echt gewoon voluit he!! bam bam bam, echt te ernstig, zijn eigen vrienden moesten m ervan trekken!! Damn,, die had echt alles kapot jah,, ben toen snel achterin gaan staan, de hele sfeer was daar toen helemaal naar de klote!! Jammer,, maar al met al een leuk feesie gehad,, cya
Waarschuw beheerder
en zaterdag op xqlusive een gozer tegen het einde gezien met zijn hele smoel vol bloed,, echt vol!!!! spuugde ook een paar keer bloed en was helemaal van de kaart!! was verschrikkelijk aan het herkauwen!! Ik denk dat ie alles kapot heeft gebeten, maar ja kan ook wezen dat ie klappen heeft gehad, aan het kauwen te zien heeft ie t zelf gedaan en niet te zuinig ook!! En als je van de kaart ben dan snap je het eerste half uur nog niet echt wat je gezien hebt!! geeft altijd wel een vageindruk van de feesten als je dat ziet,, people take care, ,cya

Waarschuw beheerder
Hehehe, op Innercity 2002 zag ik bij de garderobe 5 beveiligingslui 1 marokkaan wegslepen; die gast riep keihard te schreeuwen dat hij Allah was!! Helemaalgeflipt die vent. Hehehhe...
Waarschuw beheerder
bahbah als je dit zo allemaal leest...
wat bezielt al die kankerlijers tog die andere mensen helemaal naar de tering meppen om nix???!!!
Egt jonge kan me daar egt kapot aan ergeren dat soort volk... stoer hoor!!! :bah:
egt waar...DOOD AAN AL DAT VOLLUK!!!
maar natuurlijk word er bijv. door de politie, helemaal nix aan gedaan!!!:bah:
hier moet tog egt verandering in komen!!!
is tog nie meer normaal zo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar het gaat hier toch over ranzige dingen en niet over vechten ????

Waarschuw beheerder
marcos die echt heel zwaar stond te masturberen..

Waarschuw beheerder
Ow daarom wast zo glad toen :P
Waarschuw beheerder
Zeg giga mus, waar was dat dan ??
Want ik ga niet naar die Rukstyle feesten, die zijn bijvoorbaat al ranzig.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het gaat hier toch over ranzige dingen en niet over vechten ????

Als iemand helemaal de tering is geslagen dan ziet die er nogal ranzig uit!
Waarschuw beheerder
Ik heb een x meegemaakt was op een after feetje in de Dino`s.
Daarstond een negerin echt zo`n hele viese grote:bah: op een podiumpje te dansen en onder haar op de rand van het podium zat een oude kerel helemaal van de kaart met een kale kop toen ze elkaar in de gaten hadden deed dat wijf de rokje om hoog (geen ondergoed)dat vond hij wel leuk ze had er in piercing in hangen die kwam volgens mij uit de neus van een stier maar goed zij gaat met die over die kerel zn gezicht heen (en hij vond het leuk) 2 tellen later zeikt ze zo over ze kop heen(die kerel lachen joh)hij had niks door en hij vond het leuk!!
wij sprongen allemaal aan de kant van dat gespetter, hij was zeik nat en zij bleef maar met die muts over zn kop heen gaan het heeft nog zeker zo 2 uur doorgegaan!:bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat een gozer 2 meter bij me vandaan echt helemaal fout ging en bloed stond te kotsen
tja shit happens maar echt smakelijk was het niet
Waarschuw beheerder
Het ranzigste was denk ik wel de plees van de jaarbeurs waar het water ( vn. pis) tot je enkels stond en er zeer uiteenlopende menselijke uitscheidingen in dreven. Er vielen trouwens ook nog verdwaasde lui op hun bek daar. :S
Waarschuw beheerder
MARCOS, dat weet je toch nog wel, toen ving ik het nog op met m'n mond!

NEE dat is pas ranzig!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012f9e5000ca1791dac25571a002ae8a3]http://www.wasteland.nl/pics/party2/images/054.jpg[/img]

Dit is een foto van wasteland, ik heb deze man ( nou ja what ever it me be) niet zelf gezien maar wel soortgelijke.
Dat vind iknou te ranzig voor woorden..............

Of dit:

[img]http://www.wasteland.nl/pics/party2/imagepages/image163.htm[/img]

Gat gat gatverredamme

Waarschuw beheerder
http://www.wasteland.nl/partypics.html#
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ugh ja die Wasteland party's lijken me inderdaad een waste of money :s

Waarschuw beheerder
Op de eerste Qontact werd er een hele vieze dikke chick bovenaan op de tribune in de HMH super ranzig gevingerd (eerder fistfucking eigenlijk :kots: ).

Dat was niet echt fijn om te zien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb eigenblijk nog niet zulke hele aparte dingen meegemaakt de laatste jaren...

Niet echt leuke dingen:

Mysteryland 1999 vechtparty in de hardcore tent en de schuimbekkende mensen bij de ehbo.
Een aantal mensen hel naar out zien gaan (lees: scheef met hun nek op de grond ligen enzz)

Leuke dingen:

mensen die in mijn zeik gaan zitten :D mensen die op elkaar kotsen, iemand die van 2 meter hoog zich op z`n reet laat vallen (auw en gevaarlijk) en dan het schuim op z`n bek wegspoelt met bier :), een vriend van me die met impulz van de kaart is, ik achter hem aan moet rennen en hij ineens de trens tent in rent en tegen jean (die aant draaien is) begint te schelden en bier te gooien en dan weer wegrent :D
Waarschuw beheerder
Op Volume kotste me vriendin op me hahah.......maar was niet heel ranzig, was meer water volgens mij
ik zei zo wat was dat?? zei ze ik moest kotsen, we waren allebei vago en vond het ook niet erg ofsow.......en toen zei ik: HMMMM lekker warm :d best wel lache achteraf!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik ook een keer :kots: :p

Waarschuw beheerder
Ken mensen die bijna ieder feest moeten kotsen :[

Waarschuw beheerder
4 jongens in een auto, na en ochtend flink stappen.............­de gene die rijd moet over zijn nek en geeft dit aan, draait het raampie op en met een snelheid van 130 km kotst die uit het raampie, klaar en draaite het raampie weer dicht, zegt nog droog, zo hee dr zit ook iets aan me deur post, moek dr zo ff afwassen, waarop je een enorme oerkreet van achterin hoort, er zat een klein beetje kots aan het portier maar de rest zat op en aan de meerijders achterin, was een beetje naar binnengewaaid.......­..............
Waarschuw beheerder
donateur
Masters of Hardcore in maart 2003

Het laatste halfuur dat de mensen men bosjes tegelijk neer vielen en de andere "gabbers" gewoon doorstampen.

Waarschuw beheerder
ik ben Kelly(big brother) tegengekomen op Dance Valley. verreweg het ranzigste wat ik op een feest heb meegemaakt...
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
op mystery land 99 indoor een meisje in de chill out op een tafel achter ons helemaal fout zien gaan. Trillen, schuimbekken en helemaal wegtrekkende ogen... geen fris gezicht

Op ML '98 outdoor voor de tunnel of terror een groep van (ik gok) 20 den haag supporters die op iemand anders in begonnen te hakken. Eerst omstebeurt tegen zijn kop slaan totdat ie op de grond viel om er vervolgens met z'n alle op in te gaan trappen.

Heel ziek... en triest
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst omstebeurt tegen zijn kop slaan totdat ie op de grond viel om er vervolgens met z'n alle op in te gaan trappen.

dat soort zieke "kutgeintjes" heb ik helaas ook al een aantal keer moeten zien :(
Waarschuw beheerder
en toch snap je het niet dat er dan gelijk allemaal individuelen bijspringen om diegene die geramt word te helpen

Waarschuw beheerder
Op I Love Techno liep een meisje lopend over haar eigen benen en schoenen heen te kotsen.. grappig gezicht
Waarschuw beheerder
Speedrazor Kardinge, volgens mij was het '97.

Ik zit met een maat van mij jointje te roken. Vraagt een of ander gozer of hij erbij mocht zitten. Gaat kreunend en met zijn hand op z'n buik zitten.....Ik kijk op, heeft hij overal op z'n shirt bloed zitten, blijkt dat-ie met een mes is neergestoken. Huh? Security? :S Dat vond ik echt ranzig. En ff later een groepje met kisten op iemands hoofd staan te "hakkuh"?! :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat ik ranzig vind zijn die relnichten op feesten. Daar kan ik nou van :bah: vooral als der 1tje achter je aanzit met ze kutsmile :S

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
kappe ik ga niet verder lezen als ik dit lees ga ik niet naar qlimax !
Waarschuw beheerder
mietje ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Snap gewoon niet hoe ziek iemand kan zijn door op iemands hoofd te 'trappen of stampen'... wat bezielt je in godsnaam als je zoiets doet :s:s.........

Kijk als je ruzie hebt en je slaat iemand neer ok, maar je gaat toch niet stampen op iemand hoofd??:s........... is gewoon poging tot doodslag

Blegh, zieke mensen
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
Ik Stond samen met een vriend van mij op impulz outdoor '03 te pisse in het water en een halve meter naast ons was een kerel dat water aan het zuipen!:S gewoon ranzig..
Maar we zeiden er niks van zo lullig zijn we dan ook wel :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
er is ooit in een discotheek een maat van mij met een glas bewerkt nou dat zag er ook niet echt fris uit maarja dan krijg je natuurlijk tegen acties want we waren met een behoorlijke groep en dan begint iedereen te schoppen en te doen tot dat diegene op de grond ligt maarja dan zijn er weer van die eikels bij die dan door gaan met schoppen en dat ziet er ook niet echt fris uit en probeer dan die 5/6 man maar es rustig te krijgen:S
Waarschuw beheerder
Op TD a decade ( 2002 ) Dat ik naar de wc wou gaan en dat iedereen (zowat iedereen) in de wasbak aan het zeiken was :S echt te ranzig ik stond met me schoenen in de pis van honderden anderen echt te ranzig:(:(:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Qlubtempo in de HMH: Ik stond in de gang bij de wc's te wachten op een vriend van mij, komt er in eens een gozer aan lopen en die kotst keihard in zo'n grote prullebak naast mij :s

Multigroove Queensnight 2003: Zitten we met een stel in de soort van 'chill out' zit er een gozer tegenover ons die helemaal uit zn naad was een broodje hamburger te eten, hij had het er erg moeilijk mee en opeens kotst ie over zn eigen broodje, laat z'n hoofd even hangen, kijkt weer omhoog en gaat weer verder met eten! :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mmzzzz tipisch geval van herkauwen:P
Waarschuw beheerder
Haha... wel een erg ziek geval van herkauwen, hou het dan binnen zodat niet iedereen hoeft mee te genieten :S
Waarschuw beheerder
op impulz indoor 2 jaar geleden of zo was ik lekker aan het swingen en iemand vond het nodig om naast me lekker te gaan zitten schijten. En ik moet zeggen (ben nog niet op die party geweest) de foto's van wasteland op de site zijn ook niet echt smakelijk om te zien.

Waarschuw beheerder
Ranzig? Toen ik bij Thunderdome2003 in de spiegel keek :vaag:

Waarschuw beheerder
@ Extremepartyfreak, nee niet echt he!! Dr staan een paar mensen op de een beetje stijl hebben maar dr zitten dr meer bij die gewoon goor zijn, begrijp ook niet helemaal waarom die foto's zo op die site staan...............­...is niet echt reclame of juis weer wel?????? Voor de mensen die er van houden..............­.
Maar ik bedoel ten eerste al een voet met schoen en al in je reet daar een foto van en vervolgens op de site met die picture??
T is maar waar je van houd................­..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
impulz indoor 2000, kutfeest, door alle rijen die ik had gehad, belandde ik zelf op de ehbo met zuurstoftekort..onde­rtussen dat deze bijgetankt was, zag ik 5 meiden naast mekaar, helemaal van de kaart hun vinger un hun keel steken. eentje viel vervolgens van haar stoel, schuimbekken en kotste alleen maar bloed :bah: ranzig.

love parade 2003...tja wat je daar allemaal ziet is te ranzig voor woorden.

verder heb ik nooit echt iets gezien qua vechten of echt ranzige dingen, kom ook nooit in de ruimtes, zoals chill out enzo waar die mensen vaak komen.
Waarschuw beheerder
op MoH dat je dus effe lekker staat uit te vagen op het einde en dat de mensen gewoon neer flikkeren waar je bij staat... :S

En op TD2003 ook die aso vechtpartij (linksvoor bij de mainstage zeg maar)

Was net effe lekker een glaasje water wezen halen, kom de hoek om en zie mensen rond"vliegen" leek het zo ongeveer, ik zeg tegen die jongen die erbij was wegwezen hier dadelijk zitten wij er ook tussen... echt niet meer normaal om zo gek te worden.

Ga dan niet naar een party daar kom je toch voor je plezier...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan zo geen ranzige verhalen bedenken. Heb 1 keer een grote vechtpartij gezien, ML'99. een groep aanhangers van Ajax zat achter 1 Feyenoord fan aan. Ik vind voetbal mooi, maar dit op feesten: :kots: daar kan ik met de kop niet bij. verder zie ik gelukkig nooit vechtpartijen. misschien ontloop ik ze automatisch of zo.
wat wel ranzig is wat ik een paar keer heb gezien, is dat mensen helemaal out, hevig trillend naar de EHBO gedragen werden. dan schrik ik toch altijd wel ff, al vind ik het voor een deel (!) wel eigen schuld.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan zo geen ranzige verhalen bedenken. Heb 1 keer een grote vechtpartij gezien, ML'99. een groep aanhangers van Ajax zat achter 1 Feyenoord fan aan. Ik vind voetbal mooi, maar dit op feesten: :kots: daar kan ik met de kop niet bij. verder zie ik gelukkig nooit vechtpartijen. misschien ontloop ik ze automatisch of zo.
wat wel ranzig is wat ik een paar keer heb gezien, is dat mensen helemaal out, hevig trillend naar de EHBO gedragen werden. dan schrik ik toch altijd wel ff, al vind ik het voor een deel (!) wel eigen schuld.
Waarschuw beheerder
na een feessie bij de auto kwam er eens een bebloedde gast bij ons staan, die met een baksteen op zn hoofd was geramd helemaal onder die ons wel ff wat zou doen omdat wij het geweest zouden zijn pffffff!! het feest waren we wel weer vergeten in iedrer geval.
sigaretje gegeven na dat we hem overtuigd hadden dat we het niet waren geweest (wren nog 4 gaten bij hem ofzo)en gauw weg gegaan hahah!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Op impulz zie ik een gast rennnen naar de uitgang van de matrix tent, werd hij door zo`n security-mannetje tegengehouden. Die gast kotste een flinke straal over hem heen, was eens een keer fijn iemand te zien kotsen!! :D
Waarschuw beheerder
Eind van een feest hele muren in de WC ondergeklad met teksten IN STRONT GESCHREVEN!!!!!!!!!!­!

en wat niet zozeer goor was maar meer melig en erg was ooit op I Love Techno: 21.30 al ging een kerel volledig neer; je zag em al aankomen maar heet was te laat. ogen keken naar boven, dus witte ogen, hij kon amper recht blijven staan; je zag em in slowmotion neer gaan en nog effe nastuiteren met z'n ei op de grond; plof-plofplof............­21.30 mensen; niet normaal meer