Partyflock

Forumonderwerp · 638723
Waarschuw beheerder
IK BEN HEEL BENIEUWD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Iemand die trillend op de vloer ligt en geen hulp krijgt van zijn vrienden. WAT nouh "Vrienden"

Discotheekbezoeker die echt vol in elkaar gerost wordt door 6 portiers.

Een jongen die zit te kokhalzen en daarna zijn vriendin vol op de bek neemt.

Ossie slikte eens zijn eigen opkomende kots door. BLEHHHH

Kom maar met je ranzigheden!!!!!!!!!­!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
Van horen zeggen van een vriend omdat ik niet naar sensation ben geweest: Een dikke vadsige vent die door een nog veel viezer wijf op de dansvloer gewoon werd gepijpt :kots:
En zelf gezien: in de HMH bij X-Qlusive Dana een gozer die helemaal uit zn plaat was, vet met zn ogen knipperen, ogen rollen in zn kassen, en vervolgens zie ik een steeds groter wordende natte vlek geproduceerd worden in zn broek....

STINKEN, niet normaal :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HR 2003

2 meiden die met elkaar aan het vechten waren in een hoekjuh met een zootjuh vrienden eromheen duz ik, kijken...

Zitten die meiden al ruim een kwartier elkaar aan het openhalen met hun nagels haren aftrekken Naaldhakken op elkaar aan het inrammen, die vrienden van ze deden niks waarom?.. Het is zo saai hier.. en dit is nog wel leuk om te zien...

Heb maar de securitie erbij gehaald en dat hele groepjuh is eruit gezet en die 2 meiden naar het ziekenhuis...

Nog nooit 2 mooie meiden totaal rood van het bloed gezien en stukjes flabberende gezichthuis dat ze los hadden gekrapt.. ZIEK!!!

Waarschuw beheerder
Lekker, zal je vriendin maar wezen.. rest van haar leven littekens op haar gezicht :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
ja ook leuke vrienden...
Waarschuw beheerder
gatverdamme!!!

net buiten hoorde ik dat een gozer had zitten kotsen. Staat daar een wijf met krukken, liet ze het nog toe ook dat ie 'r op dr bek pakte...GATVERDAMME!­!!

op I love Techno zag je gewoon stelletjes tussen de zeik van anderen legge neuQen :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
...dat er op Mysteryland indoor '99 in de chill-out een meid voor pampus op de grond lag te kotsen, in haar eigen kots stikte, en later overleden bleek te zijn...

Waarschuw beheerder
gistern8 op Qlimax k kwam in de plee en daarv lag me een plas water netzo smerig:S
Waarschuw beheerder
Maybe ligt het aan mij of op de muziekstijl waar mensen qua feesten naartoe gaan, maar ik heb in al die jaren weinig smerigs gezien.....
Waarschuw beheerder
Dat was geen water....
Waarschuw beheerder
Nou....maybe toch wel iets.
Ik moest werken op Qlimax (de een na laatste, die in Thialf). Aan het einde was er een gozer onder invloed van weet ik veel wat omhooggeklommen in zo'n toren. Hij wilde dus springen.... Na veel gedoe ging eindelijk de muziek uit.
Ik stond er helemaal vooraan om te helpen, en alles werd afgezet.

Hoor ik van die kansloze EIKELS roepen van "1 2 3 4 komt er nog wat van?". Dat was zoooooo kut!
Waarschuw beheerder
Nou dat ranzigs gezien hebben valt nog wel mee...

Maar het ranzigste wat ik zelf meegemaakt heb is, dat ik toen wou zitten op de tribunes (Vechtsebanen, Ghosttown 2003) en ik wou mezelf een beetje ophijsen om goed te zitten, dus moest ik met m'n handen ff afzetten aan de grond.... had daar mooi iemand zitten kotsen blijkbaar, m'n handen helemaal onder de kots, je voelde ook gewoon de stukjes BAH
Nooit zo hard naar de wc gerend...
Waarschuw beheerder
donateur
ik had op thunderdome 2003 ook nog iets mee gemaakt.
een gast zie ik van te vooren een volle hand met xtc pillen in nemen.
met een beker bier.
ik dacht al bij mijn eigen dat gaan niet goed komen.
zie ik hem later helemaal uit zijn dak gaan.
springen en zo.
staat hij op eens stil word wit.
en viel op de grond.
een paar gasten vonden dat hij in de weg lag.
ze schoven hem gewoon weg.
echt vaag hoor. ;)

Waarschuw beheerder
Het ranzigste wat ik gezien heb is een dode. Overdosis aan GHB...

Waarschuw beheerder
ja af en toe is het echt niet normaal wat je meemaakt.
ik heb zelfs meegemaakt dat een vriendin van me zo hard ging dat ze haar wenkbrouwen eruit trok.
mensen voor mijn ogen nog out zien gaan.
kotsen recht voor je ogen en ook dat ze aan het hakken waren en dat er eentje in iemand zijn nek kotste.
echt smerig.
en mensen die zo wous zijn die helemaal aan het flippen waren dat ze de uitgang niet konden vinden toen ze al buiten stonden.
is ook al zo vaag.
en die maat van me die recht voor je ogen dood gaat.
mensen die je gewoon ziet sterven in een zaal.
en niemand die er eigenlijk niet naar om kijkt.
en wat ik ook weer heb gelezen.
dat iemand is neergeslagen door uitsmeiters.
ik heb het zelf ook een keer meegemaakt.
het is echt niet fijn om dat te zien.
en je durft zelf ook niks te doen om iemand te helpen.
heb dat vaak zien gebeuren.
en je kan wel zeggen het is hun eigen schuld.
voor het zelfde geld is dat niet zo.
maar wat ik zelf het ranzigste vind om te zien.
is toch de dood van iemand.
daardoor was ik 5 jaar niet naar feesten gegaan.
tot laast thunderdome.
en ik vind het nu niet meer zo erg als 5 jaar geleden.
niet meer zulke ranzigge dingen.
gelukkig niet.

ik had op thunderdome 2003 ook nog iets mee gemaakt.
een gast zie ik van te vooren een volle hand met xtc pillen in nemen.
met een beker bier.
ik dacht al bij mijn eigen dat gaan niet goed komen.
zie ik hem later helemaal uit zijn dak gaan.
springen en zo.
staat hij op eens stil word wit.
en viel op de grond.
een paar gasten vonden dat hij in de weg lag.
ze schoven hem gewoon weg.
echt vaag hoor.

Meisje Meisje wat moet jij een traumas hebben zeg..
5 jaar niet gefeest :vaag:
je bent 19 jaartjes oud..
19-5 = 14
dus jij was op je 14e al volop aan het feesten en toen heb je iemand zien dood gaan en nu vind je het wel weer leuk om te feesten..

ga alsjeblieft met je poppen spelen CARLINO
Waarschuw beheerder
Jou!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!! hehe
Waarschuw beheerder
Iemand naar speedrazor '96 of '97 in groningen geweest? 9 doden :bah: waaronder 3 doodgestoken bah:
Waarschuw beheerder
donateur
op shockers, er was overal gezeken langs de kanten en dat daar fijn een stelletje bezig was in de zeik :)
op decibel een kerel die op de grond in ene hokje op de plee zat midden in de ranzige shit en kots (y)

Iemand naar speedrazor '96 of '97 in groningen geweest? 9 doden waaronder 3 doodgestoken bah:

:| ernstig :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op 4-elements paar jaar geleden stond ik met een maat van mij in de main hij zegt: volgens mij moet ik kotsen dus ik zeg ga ff naar de plee en doe je vinger in je strot dan ben je het maar kwijt.
Dus hij naar de wc dus ik denk loop ff met hem mee, gaat hij steeds sneller lopen loopt het hoekje om en gaat volop over zijn nek maar er kwam ook net een meisje het hoekje om en die zat helemaal onder de kots.
Dat meisje keek een beetje verbaasd maar zij niks en liep gewoon door.

Waarschuw beheerder
op trance energy een meisje van een jaar of 16 die out ging en lag te schuimen op de grond was net iemand met honds dol heid bahhhhh
Waarschuw beheerder
Die idioot op qlimax in het thialf zorgde wel dat de muziek stopte... Ik hou er niet van als mensen raar gaan doen en het feest verpesten...

Waarschuw beheerder
donateur
Nazi's

Waarschuw beheerder
riverdance:een wijf dat op het podium gevingerd werd door 2 gozers! terwijl iedereen mee kon kijken>>>>VIES WIJF!!!!
en een gozer die zo vaag werd dat ambulancepersoneel hem wou helpen en hij maar schreeuwen: Nee,jullie zijn geen echte soldaten!!!

Qlimax:een gozer out zien gaan... echt eng!

XXX

Waarschuw beheerder
Shit hee, had net gewoon een kut gevoel van al die ziek verhalen. Al die stomme vechten lui en het gaat er nooit ook is eerlijk aan toe. Nee altijd 10 van die brede lui tegen 1 kereltje. Ik zit er gewoon aan te denken om een mes mee te nemen, tja verdediging. Feesten doe je toch voor je plezier of ben ik nou gek?
Waarschuw beheerder
In een discotheek een ouwe zichzelf zien wanken zo'n beetje op de vloer en een wijf zien schijten in een hoekje van cafe.

MISSuzanne: toevallig bij de plees?

Waarschuw beheerder
T goorste was toch wel op de laatste thunderdome, der liep gewoon echt zo'n vieze gozer rondt dak der gewoon van moest kotse, helemaal misvormd hoofd, allemaal gaten iren, en een echte leipe blik in zijn ogen... bah echt wat een goorlap

Waarschuw beheerder
Een vol glas bier op de bar dat door niemand opgedronken wordt....

Schandalig gewoon :@

Waarschuw beheerder
Surfmonster, das idd erg triest ja

Waarschuw beheerder
MOH 22 maart, stond een jongen een meter bij me vandaan met een meisje te praten...valt die jongen ineens recht naar achter op de grond. Grote plas bloed kwam onder z'n hoofd vandaan en hij begon helemaal te trillen. Hij werd daarna afgevoerd.
Heb die nacht echt amper kunnen slapen.
De volgende dag hoorde ik dat die jongen was overleden..
Waarschuw beheerder
donateur
Niet heel ernstig maar zag er wel erg ranzig uit.
Op het eindfeest van de danceparade 2003 zei een vriendin opeens heel geschrokken dat ik eens achter me moest kijken. Liep er een gozer verschrikkelijk strak rond. Flink tanden knarsend en ieder spiertje in z'n nek/gezicht stond volgens mij op springen.
Doordat z'n tanden op elkaar zaten en hij door z'n mond ademde bleef al dat stof op z'n tanden en lippen zitten. Z'n hele bek was zwart en met zo'n wause kop erbij zag het er behoorlijk scary uit

Waarschuw beheerder
Afgelopen qlimax; rond 7 uur na de set van Bass D & King Matthew, wordt er een gozer door 3 van ze maten de EHBO binnen gedragen, die jongen was zo slap als elastiek man echt niet normaal meer compleet v/d kaart die kerel.
Schrok ik behoorlijk van
Waarschuw beheerder
Op Trip II Dreamland 2 de laatste editie in Kardinge. Toen was het hele feest een grote vechtpartij, op gegeven zat ik onder een trap en zag ik een gast door bewaking naar buiten gesmeten worden. Deze gast was zo agressief en had vele klappen gekregen dat hij zijn neus mistte en dat er flink veel bloed uit kwam. Toch uit agressie bleef hij om zich heen slaan. Een Drama!
Waarschuw beheerder
un jaar of 2 geleden impulz den bosch.
de stemming zat er goed in tot er op een gegeven moment een gast zijn broek omlaag trekt en PROBEERT te poepen.da lukte volgens mij nie helemaal naar wens dus dan maar PROBEREN te kotsen.ging ook nie,hij broek weer aan en verder feesten.heeft volgens mij best lang niemand op die plek gestaan.vreemd......
Waarschuw beheerder
Op Qlimax.. ik stond te pissen en toen rende een kerel uit de wc en die had de boel onder gescheten.. volgens mij stond ie iets te strak.. iets te veel shit gehad.. lekker van de kaart..
mjah hebben sommige mensen wel eens last van..
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een verhalen allemaal... maar het lijkt wel of je op hardcore feesten meer gevechten tegen komt... heb daar zelf gelukkig nooit echt wat van gezien.
Niet echt goor, tenminste.. sex valt bij mij niet onder de noemer goor... maar tijdens de MTC feesten in de hallen ( eens heel lang geleden toen velen hier nog op de lagere school zaten of in de zandbak speelden ) er werden altijd lange zwarte doeken opgehangen.. daartussen kon je alles tegen komen, tot complete orgies...
Ben zelf een aantal keer op Wasteland geweest en verder alle fetish/sex parties en vind het eigenlijk allemaal wel meevallen. In de kitkat club in berlijn gaat het er dan een stuk heftiger aan toe...

Op grote feesten loop ik eerst altijd alle zalen af en alle wc's om te kijken waar ze zijn. En altijd weet ik een wc blok te vinden dat de hele avond helemaal leeg is en schoon... misschien een idee voor de anderen hier.. of liever niet.. dan zijn ze niet schoon meer als ik moet...
En overgeven.. nooit last van.. maar ja komt vooral door speed en dat gebruik ik niet.. liever efidrine heb je de volgende dag geen last van en is gewoon legaal... ;)

Waarschuw beheerder
als ik dit zo allemaal lees zijn er wel erg veel doden gevallen op feesten!
maar meestal als er iemand dood gaat op een feest komt dat wel in de publiciteit!
Waarschuw beheerder
Mjah maar in VEEL gevallen is het wel door eigen schuld (onverantwoord gedrag met drugs).

Ik was vorig jaar op Mysteryland en het was toen zo warm dat het wel fout MOEST gaan, Ik stond met een gozer te praten en draai me even om opeens valt ie tegen me aan... ging helemaal fout, EHBO personeel was wel heel erg snel, want ik kon/hoefde niet eens wat te doen.

En later nog een hoop mensen daar out zien gaan.

Njah kotsen heb ik 1 keer gedaan, maar dat was omdat ik me gewoon niet lekker voelde en perse naar dat feest wilde :D

Maar voor de rest heb ik op feesten maar 1 keer vechten gezien....

Wel veel gekots, en ondergezeken wc's enzo.

En op Trance Energy in Heereveen in wat is het 1999 of 2000 zat er een dame die door 2 gozers onderhanden werd genomen :D (vond ik niet echt vies om te zien, maar goed :P)
Waarschuw beheerder
Dat laaste heb ik ook gezien :D
Waarschuw beheerder
Op Mysteryland paar jaar geleden was een meisje van een jaar of 19 ofzo? Die was helemaal vaag en alles wat je maar kan bedenken... Daar buiten stonden van die kleine piramides dat wijf doet dr broek uit, gaat zitten op zo´n piramide. En gaat op en neer zo´n kwartier lang tot bloedens toe!!! Echt het bloed liep zo langs die piramide naar beneden!
Waarschuw beheerder
donateur
gatveredamme ben blij dak de meest ranzigste shit nie heb gezien op feessies. Dan ga ik geheid over me nek:kots:
Waarschuw beheerder
donateur
En gaat op en neer zo´n kwartier lang tot bloedens toe!!! Echt het bloed liep zo langs die piramide naar beneden!

:kots:
Waarschuw beheerder
Dat een wijf op Qlimax zwaar over dr nek ging bovenaan de trap terwijl iedereen erdoorheen moest lopen omdat dat de enige weg naar beneden was...op de trap kotste ze nog een keer...:kots:

Kotsen ken je niet helpen, maar als je 3 meter van de wc verwijderd bent doe je het daar tog even?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
aan Miss-Britt.
nou please.
is het zo raar als een meisje van 14 jaar gaat feesten.
uhm nee.
al kan je het niet geloven ik heb dat dus wel meegemaakt.
ben een paar keer met een vriend van me naar feesten gegaan.
ik liep overal zo naar binnen.
al kan je het niet geloven.
in belgie keken ze er niet zo streng naar.
hier in nederland wel.
en waar dat was gebeurd was in belgie.
Waarschuw beheerder
donateur
carlino: komt ook omdat in belgie de minimum leeftijd 16 is he

Waarschuw beheerder
kotsende :bah: mensen...

zeker weten meest ranzigste gezicht :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet echt minder aan de drugsjes want ik heb nog NOOIT zoiets gezien! Leuke topic trouwens.

Waarschuw beheerder
hardbass fantasist: ja dat nog voor de wc's tegen de muur!!!!

heb je t ook gezien????

een beetje brede jongen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
aan -=[Phant0m]=-

ja nu wel.
maar toen ging het wel wat anders.
maar ja.
sommigge mensen.????
:P
Waarschuw beheerder
afgelopen Qlimax zelf nog flink lopen kotsen..
beetje te veel gedronken en geblowt dus ging niet helemaal goed maar luchte wel ff lekker op :)
best ranzig al die shit op je broek
Waarschuw beheerder
Afgelopen Love Parade, kerel die gewoon tussen alle mensen rustig stond te pissen...
Ook Love Parade, kerel en een meissie die recht voor iedereen zn ogen ff lekker aan het wippen waren...
Waarschuw beheerder
donateur
Daar buiten stonden van die kleine piramides dat wijf doet dr broek uit, gaat zitten op zo´n piramide. En gaat op en neer zo´n kwartier lang tot bloedens toe!!! Echt het bloed liep zo langs die piramide naar beneden!

Sjow, reuze blij dah ik dah nie gezien heb! :S