In ZAK Duitsland, een paar jaar geleden, In de bovenzaal, hardhouse feessie heel gezellig eigenlijk geen trouble totdat ik en een vriendin ergens staan en een jongen een uithaal doet naar een gozer, k zag niet echt wat er gebeurde maar dat werd al gauw duidelijk toen er bloed uit het oog van de ene gozer spoot.
Hij was door die jongen die uithaalde dus met een stuk glas in zijn oog geprikt.............
Zag er niet zo heel fris uit.
Weet ook niet hoe het afgelopen is.
Wel dat die gozer die dat deed opgepakt is.
En een keer op de Hemkade, waar een gozer ruzie kreeg met een ander, het leek een onschuldig vechtpartijtje totdat de ene een mes pakt en het op de keel van de ander zet, gelukkig was de security dr snel bij,maar hoe dat mes mee naar binnen komt?????
Mysteryland, 2001 geloof ik, kom de hardcore tent binnenlopen, we waren net binnen, valt er een gozer gewoon strak voorover (t leek wel een strijkplank) en staat niet meer op...............Hij zag er zo ongezond eng uit dat ik niet ben blijven kijken............hij werd geholpen door omstanders, k weet niet wat er verder gebeurt is met hem maar gezond is anders.
Lexionvlak voor dat hij (helaas snif snik) afbrande, kom binnen na Impulz Outdoor, (waar me auto leeggeroofd was, dus was al chaggo) loop ik gewoon midden in een vechtpartij, sta tussen twee gasten, de een briezend met speeksel en al uit zijn mond te bleren naar de ander die onder het bloed zat dat ze mekaar gingen afmaken, en maar glazen gooien naar elkaar, k was zo verbaasd van dit alles dat ik verstijfd bleef staan, gelukkig hebben zemij niet geraakt met glazen, zat wel helemaal onder de bloed spetters................
Leuk joh stappen soms...........