Partyflock

Forumonderwerp · 638723
Waarschuw beheerder
IK BEN HEEL BENIEUWD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Iemand die trillend op de vloer ligt en geen hulp krijgt van zijn vrienden. WAT nouh "Vrienden"

Discotheekbezoeker die echt vol in elkaar gerost wordt door 6 portiers.

Een jongen die zit te kokhalzen en daarna zijn vriendin vol op de bek neemt.

Ossie slikte eens zijn eigen opkomende kots door. BLEHHHH

Kom maar met je ranzigheden!!!!!!!!!­!!!
Waarschuw beheerder
ik zat een keer in de trein naar back 2 school. Der zaten winegums op t raam geplakt die der echt verrot en oud uitzagen. Komt der zo'n zwerver aanlopen in die coupe en die kijkt zo naar die dingen en haalt ze vervolgens van t raam en stopt ze in zn mond, echt te ranzig :bah:

Waarschuw beheerder
Dat er een gozer een gozer aan het pijpen was, in de fun onder het podium...
Waarschuw beheerder
ik zag n keer per ongeluk n spiegel..
Waarschuw beheerder
Bassie waar jij het over hebt heb ik ook meegemaakt dat was op Mysteryland in Gorinchem. Hoe heet dat waterpark daaro ook alweer.

Die feyenoorder werd inderdaad achterna gezeten omdat hij een Rotterdam Terrorcorps trui aan had.

Ziek ziek voetbal is toch geen oorlog al lijkt het er tegenwoordig verdacht veel op.

Waarschuw beheerder
Paar jaar geleden op een klein hardcore feest ergens in Apeldoorn. Twee groepen waren aan het vechten (Ik hoorde daar niet bij!!!)Zie ik een meter voor mij hoe een jongen een andere jongen een bierglas in zijn gezicht slaat. Die met het glas in zijn gezicht draait zich om en rent vol op me af...bloed spettert overal rond! Kon net wegspringen en hij rent door naar de wc. Nadat hij is afgevoerd ben ik gaan kijken op de plee.....bloed zat tot 2 meter hoog aan de muur!!!! Echt horror! En waar ging het om.....voetbal! Werkelijk hoe ziek is dit? Zo'n dingen verzieken alles en zijn nergens voor nodig!

Waarschuw beheerder
Shockers;
Loopt een gozertje tegen een HELE grote neger aan en zegt sorry.
WAT SORRY?! Zegt die vent en BAM!! Het bloed spoot er letterlijk uit. Hebben me vriendin en ik 'm maar effe naar de EHBO gebracht, vertelde ie dat het z'n eerste feestje was... :S

En op Multigroove oud&nieuw staan we vet relaxed te dansen, komt er een gozer over de grond gewoon aan rollen/stuipen/schui­mbekken/kotsen, en stopt voor me voeten. Wij hem naar de EHBO gebracht, zeiden ze daar; Hij weer?? :/ Was ie al 2 keer eerder geweest die avond :vaag:

En 1x in de Matrixx een jongedame gezien die was ZO van de kaart, dat ze alleen spastisch oid kon doen. Stuipen en alles, gaat ze uitgebreid zitten tongen met dr vriend. Ze vlogen alle kanten uit :(

Wat ook echt vies is zijn de gebruikte tampons en maanverband waar de wc's altijd mee versierd moeten worden :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Op HR in de Vechtsebanen toen........ kwam buiten, stond er zo'n kale gek te ijsberen bij de ingang........ keerl zwaar gekke bekken trekken, hij leek volslagen idioot te zijn geworden........ was alsof er een zwaar gestoord iemand stond te ijsberen.......

Toen dacht ik wel ff wat een fucking invloed die dope op iemand kan hebben........ dat je er stomweg knettergek van kan worden :s:s
Waarschuw beheerder
Jha Kardinge was egt te Ranzig.

Na eerst de nodige vechtpartijen binnen meegemaakt te hebben. Er was een rel tussen Turken en Marokanen tegen Nazies. Er werd zelfs met dranghekken naar elkaar toegegooid. Op een gegeven moment werden er zelfs een stel mensen ingesloten. Wat daar mee gebeurd is weet ik niet. Maar goed toen naar buiten gelopen. Onderweg kwam ik allemaal vernielde dingen tegen. Deur ingeslagen en weet ik wat niet meer. Komen we buiten zien we een jongen op de grond liggen. zijn linkeroor is er half afgescheurd. Jah egt waar. Hij ligt heel zielig op de grond en vraagt om een sigaretje aan een maatje van me die krijgt hij bah bah bah een half afgescheurd oor.

Waarschuw beheerder
Wie niet horen wil... :P
Waarschuw beheerder
was op Thunderdome 2003.. en vent die naast me stond draaide ineens helemaal omdat er iemand tegen hen aanbeukt was ofzo, volgens mij werdt het helemaal zwart voor ze ogen want hij bleef maar op die gozer inbeuken! Het bloed spoot eruit, neus helemaal scheef enzo :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Links vooraan bij de mainstage toevallig? (Op TD2003)

Waarschuw beheerder
donateur
Nah de laatste Shadowlands ofzo was ook erg

kweenie meer wanneer het was 1999 ofzo
Beursgebouw..

Stonden stuk of oudere 15 PSV-ers een meisje van jaar of 18 in elkaar te trappen omdat ze Feyenoord kettinkje om had

Die avond was het ook niks anders dan rellen
Shadownlands TErrorists afgelast daardoor en feest 2 uur eerder voorbij ofzo
Op CS allemaal huilende mensen en mensen onder het bloed enzo
Vet vaag :/

Waarschuw beheerder
I LOVE TECHNO 2002 indoor

we gingen ff stukje lope omdat dr eentje niet lekker was. komen we in die mega zaal van de jassen: helemaal leeg, zit er 1 gast in zn eentje in n hoekje van die hal, echt gigantisch vaag te schreeuwen. en dat galmde mega goed in die lege zaal. dat was echt vaag. helemaal als je zelf ook raar bent.

Waarschuw beheerder
whahaha da's lachuh zo'n mafketel. Ik doe zelf ook wel eens vaag. Maar om zoiets kan ik echt lachuh.
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zoeken nog mensen die de wc's willen schoonmaken, liefhebbers?

Ranzig vind ik het niet, maar op de EHBO is het ook dolle pret. Aangezien ik last had van mijn oor had ik er een watje in gedaan. Die kreeg ik er later niet meer uit, dus even vlug langs de EHBO. Kom ik daar binnen, mag ik een een soort kring zitten. Zie ik allemaal veel te katze mensen, een meisje die net als een vis op het droge naar adem aan het happen was, huilende mensen, lui die de hele tijd lopen te ijsberen enzo. Komt de hulpverlener eraan om mij te 'helpen' en ik vertel wat er is, kijkt ineens iedereen mij aan met zo'n verbaasde blik. Dat was wel droog.
Waarschuw beheerder
Met shockers 2003 gingen we even aan de achterkant van de zaal staan, ik geloof dat het de main was, omdat 1tje van ons even op een rustig plek wou gaan kotsen (das op zich al vaag)en toen zagen we een stukje verderop in de gang een gozer liggen, we dachten eerst dat ie in zn eiegn kots lag maar toen we beter keken lag ie dus in een plas van zn eigen bloed. Echt aan alle kanten stroomde het bloed eruit, gelukkig kreeg de security hem toen ook in de gaten en gingen flesjes water over hem heen gooien om hem een beetje bij te brengen.
Toen we aan het einde van het feest naar buiten gingen zagen we hem weer lopen,(lees: werd gedragen door 2 security gasten) nou hij was 1 grote blauwe plek en overal had ie wonden. Dat was echt te ziek, iemand half dood zien gaan terwijl hij in zn eigen bloed ligt.
Waarschuw beheerder
donateur
Tjonge jonge, als je toch leest wat er allemaal gebeurt op feesten zou je bijna denken dat je zle f onmeunig veel risico loopt op zo'n feest..........

Ben wel eens benieuwd wat die EHBO'ers wel niet moeten denken als ze voor het eerst op een groot feest hebben gestaan :s:p........ heb wel zwaar respect voor die lui, want echt vrolijk word je er toch niet van:p
Waarschuw beheerder
donateur
Met megarave '98 - '99 oud en nieuw. Een gozer zat in zo'n dixie wc en toen werd dat ding door een aantal gasten omgegooid. Je had niet willen zien hoe die gozer uit dat ding kwam!! Helemaal onder de schijt en de rest wat allemaal in zo'n wc zit!! Dat was zooooo ranzig!! :bah:
Waarschuw beheerder
te smerig gewoon....

ik wordt altijd helemaal naar van vechtpartijen op een feest, vooral als ze echt gemeen zijn zegmaar...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thunderdome 2002:
Einde van ut feesie bij de metro (weet me god nie welke metro of wat dan ook)
ut hele station daaro stond vol (ong. 400 mensen)
die terug kwamen van Thunderdome..
lopen er 2 buitenlanders met iedereen ruzie te zoeken en liepen iedereen gewoon te beuken..
lag er 1tje op de rails..(wat er nog van over was) eentje over het staion zelf 1tje over een bankie...
echt ziek!!!

Waarschuw beheerder
Dat er 2 meiden en 1 jonge uit een Dixi wc stapten.
Waarschuw beheerder
donateur
KALLUF>> Ja, het gaat ook altijd zo vies hard op feesten, die vechtpartijen.......­. zeg altijd, je hebt veel minder kans op ruzie als in een Discotheek, maar als er ruzie is dan gaat het ook vaak vuil en onnodig cru........:s

Waarschuw beheerder
ruzie op n feest is f*cked up

wij zijn n keer na Innecity 2002 brutaal beroofd door 2 buitenlanders. dat verneukte echt de nagedachtenis aan het hele f*cking wrede feest.

rotzooischoppers e.d moeten thuis gaan wanken en OPSOUTEN VAN FEESTEN
Waarschuw beheerder
Wat ik ooit heb gezien:

Meisje (19) kotst vriendin (20) vol in haar decolleté. En dan niet 'n beetje gal, maar echt de spaghetti carbonara van drie uurtjes eerder...

jummie!

Waarschuw beheerder
Sosannuh: 'lag er 1tje op de rails..(wat er nog van over was) eentje over het staion zelf 1tje over een bankie...
echt ziek!!! ''
Dus als ik het goed begrijp waren er 2 buitenlanders gedemonteerd door 400 feestvierders..?
Waarschuw beheerder
Hihihi ik geloof dat mijn topic wel aanslaat.

Ik kom echt niet meer bij van al die ranzigheden, maar er is vast nog meer gebeurd denk eens goed na of je nog iets kan herrinneren ?

Waarschuw beheerder
donateur
gatver,ben gelijk misselijk van al die verhalen, gelukkig heb ik zelf nog niet zoiets extreems meegemaakt dat iemand half dood ligt te gaan in zn eigen bloed en 1 grote blauwe plek is, of dat iemand zn broodje onderkotst en m dan vrolijk weer opeet:vaag: :S!!!
Waarschuw beheerder
oh ja op R_aw feest 27 sept. zon gozer ook van PF.. die was echt helemaal van de wereld en hing de hele voor de boxen echt der tegen aan met ze kop ecnt achter et hekk de hele n8 lang zon b-tje.
en dat is niet echt bevordelijk voor je oren in de platte zaal :).
mja nix zieks verder gezien.
Waarschuw beheerder
wehehehe wie was dat ook al weer?....
Waarschuw beheerder
:kots:

wat een verhalen allemaal

ben maar wat blij dat ik altijd mijn koppie erbij heb op een feest!

heb wel wat gevechtjes gezien en wat mensen naar de ehbo gebracht, maar zo extreem als wat ik hier allemaal lees....nee!!
Waarschuw beheerder
1 keer eigenlijk iets vies meegemaakt wat me nog bijstaat Impulz 2002 bussloo zat er zo'n oud wijf midden in de techno zaal te zeiken heel rustig gehurkt :P zag der wel cool uit maar wel VIES!

Waarschuw beheerder
donateur
multigroove 9 november 2002
ouwe vrouwen in een kooi!!:|
t was me eerste egte feesie, kwist nie wat ik zag... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha die oma`s in de kooi bij multi vorig jaar vonk wel humor :respect:
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
feessie in de inmiddels platgegooide kadance, kdacht bone attack 3: loopt een kale gast van bijna 2 meter te kauwen en te kauwen, helemaal waus, begint ie te kokhalzen, ik sta naast een metershoge box, ik denk wegwezuuuh, KLATS! spauwt zo die box onder zeg, bah bah, wat een zuren bier en peplucht kwam daar vandaan

innercity 2000 werd een gozer dood afgevoerd, zo ook in club insomnia, januari vorig jaar, beetje veel ghb op

Dan die enorme relpartij in de thunderdome tent ML 99 met een kale gozer die telkens zijn rechterhand maar bleef opsteken, dat gaat niet goed jongu....

En dan idd die teringplees in de rai op innercity en td a decade, ik stond gewoon te zeiken in het zeik
Waarschuw beheerder
ja vond ik ook die tering vieze plees op TD 2002.
en ik d8 dat het dit jaar beter zou zijn maar ik vond het dit jaar nog steeds vies en druk. En die bij de chill out echt bloed heet! :(
Waarschuw beheerder
Hm, kheb het even doorgelezen... absoluut niet oke op de woensdag avond.

Waarschuw beheerder
donateur
Gozer die werd afgevoerd op Awakenings in '99. Had een gele gloed over zijn lichaam en werd door 6 man beveiling weggedragen. Ogen weg draaien en schuim op zijn bek.

Lees ik de volgende dag in de krant dat hij is overleden. Achter het scherm waar ik stond te flyeren bij de uitgang hoorde ik later. (2 meter achter me) Schrok me de pleuris. :|

Waarschuw beheerder
donateur
ik zat een keer in de trein naar back 2 school. Der zaten winegums op t raam geplakt die der echt verrot en oud uitzagen. Komt der zo'n zwerver aanlopen in die coupe en die kijkt zo naar die dingen en haalt ze vervolgens van t raam en stopt ze in zn mond, echt te ranzig

Dat ging helemaal nergens over inderdaad. Heb me kapot gelachen. :D
Waarschuw beheerder
Tijdens Crazyland was er een stripteasedanseres met een enorme pukkel op haar kont dat is ook niet echt een leuk gezicht.
Waarschuw beheerder
Tijdens mijn eerste feestje Thunderdome tje eastern edition in Hengelo viel er naast me een gozer op de grond. Er stroomde allemaal bloed uit z'n bek. Hebben die gozer naar de EHBO gesleept. Ben er nog steeds niet 100% zeker van dat ie dood was maar ik hoorde wel van diverse mensen dat er een lijkenwagen was geweest daar.

En tijdens Mysteryland '99, geloof ik, lagen er buiten de tent in het gras twee kerels urenlang te zoenen en te strelen enzo.

Verder eigenlijk geen echte ranzigheden meegemaakt.
Waarschuw beheerder
2 Saber ... als het 2 vrouwen waren dan had je het zeker prima gevonden he.

Waarschuw beheerder
In ZAK Duitsland, een paar jaar geleden, In de bovenzaal, hardhouse feessie heel gezellig eigenlijk geen trouble totdat ik en een vriendin ergens staan en een jongen een uithaal doet naar een gozer, k zag niet echt wat er gebeurde maar dat werd al gauw duidelijk toen er bloed uit het oog van de ene gozer spoot.
Hij was door die jongen die uithaalde dus met een stuk glas in zijn oog geprikt.............
Zag er niet zo heel fris uit.
Weet ook niet hoe het afgelopen is.
Wel dat die gozer die dat deed opgepakt is.

En een keer op de Hemkade, waar een gozer ruzie kreeg met een ander, het leek een onschuldig vechtpartijtje totdat de ene een mes pakt en het op de keel van de ander zet, gelukkig was de security dr snel bij,maar hoe dat mes mee naar binnen komt?????

Mysteryland, 2001 geloof ik, kom de hardcore tent binnenlopen, we waren net binnen, valt er een gozer gewoon strak voorover (t leek wel een strijkplank) en staat niet meer op...............Hij zag er zo ongezond eng uit dat ik niet ben blijven kijken............hi­j werd geholpen door omstanders, k weet niet wat er verder gebeurt is met hem maar gezond is anders.

Lexionvlak voor dat hij (helaas snif snik) afbrande, kom binnen na Impulz Outdoor, (waar me auto leeggeroofd was, dus was al chaggo) loop ik gewoon midden in een vechtpartij, sta tussen twee gasten, de een briezend met speeksel en al uit zijn mond te bleren naar de ander die onder het bloed zat dat ze mekaar gingen afmaken, en maar glazen gooien naar elkaar, k was zo verbaasd van dit alles dat ik verstijfd bleef staan, gelukkig hebben zemij niet geraakt met glazen, zat wel helemaal onder de bloed spetters............­....

Leuk joh stappen soms...........

Waarschuw beheerder
donateur
Op Project Hardcore staat er een jongen naast me, gulp open ding eruit en begint zo over mijn schoenen te pissen :vaag: Die heb ik wel even een schop verkocht! Na HR zaten wij in de trein en JA HOOR trein stil bleek er iemand voor te zijn gesprongen...Nah trein uit, wachten en weer andere trein in!! Komen we langs het spoor waar het gebeurt was zien we gewoon het lichaam liggen...:S Was geen fijn gezicht!

Op MOH kreeg een jongen een aanval , ik zag hem rechtachterover op zijn hoofd vallen en kwam harstikke veel bloed uit zijn hoofd en hij lag echt in een plas :( Mijn vriend water halen en in zijn gezicht gooien en ik wilde mijn sjaal onder zijn hoofd leggen. Er ging een meisje boven op hem zitten helemaal van de kaart was echt vreemd leek wel een film ofzo!

En dan het allerranzigste, ik zit met mijn vriend op soort bankje en er zit een jongen naast ons, begint hij mijn vriend eerst over zijn benen te strelen daarna in zijn nek te zoenen whahaha die moest wel ERG ver heen zijn hoor! Die heeft het geweten ook..wat een mongool beetje mijn vriend betasten :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sta ik vet gezellig te stampen op de after van Defqon, komt daar een of andere dame op me af... Ze was echt kei aardig. :D
Dus wij vet gezellig dansen en ouwehoeren. :bounce:

Zij echt wijzen en roepen en mensen voorstellen en dat soort aardige dingen. HEEL enthousiast haald ze dr vriend erbij (enge, vieze, bepukkelde, rans kabouter... ) en die zei zeer verrukt; Zullen we dan maar gaan dan?? :vaag:

DAN MAAR GAAN DAN?? :S
Kom ik erachter dat ik zojuist gecharterd ben voor een (minstens) trio, met de nodige dildo's en vibo's, op afstand bestuurbaar door de vieste mensen van de hele Defqon after!! :kots:

Bleek ik al een half uur geobserveerd te zijn door 1 of ander pervers stelletje. :@ Die zagen wel wat in mij. BLEHH!!

Dat vond ik echt TE ranzig!!

Waarschuw beheerder
Het aller ranzigste vind ik overigens net zoals vele anderen hier, de vechtpartijen.......­..

Dat verneukt pas echt de sfeer en je feest!!!!!! :@

Waarschuw beheerder
Vechtpartijen zijn nioet ranzig die zijn gewoon kut. Iemand kapot zien gaan, dat is ranzig. En dat zou dan wel weer door een vechtpartij kunnen komen.
Waarschuw beheerder
Tijdens Crazyland was er een stripteasedanseres met een enorme pukkel op haar kont dat is ook niet echt een leuk gezicht.

hahahhaa heftug 8)

Waarschuw beheerder
Stond op house classics 2002 in de toiletten, en ik denk damm wat loopt dit gast toch naast me te doen bij de pisbak.
Was die mafkees zich aan het aftrekken en keek mij zeer opgewonden aan.ik snel weg, sta ik mijn handen te wassen.
Komt die mafkees al brullend en schreeuwend klaar!!!!!.
Loopt ie langs me en zegt:,, het was lekker schat"!!
Als iemand dat tegen je zegt dan weet je ff niet wat je moet zeggen........help!!­!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Whahaha da's ranzig ja.
Waarschuw beheerder
Of het nou echt ranzig is weet ik niet maar het was wel iets waarnaar je bleef kijken.

Het was in Tramps (grote discotheek op Tenrife) was al een beetje aan het einde van de avond en ik stond een beetje om me heen te kijken en zie een jongen en een meisje zoenend tegen het hokje van de DJ staan, alleen dat meisje maakte telkens van die schuddende bewegingen (ze had overigens ook een kort rokje aan). Ik nog een keer goed kijken en mijn vrienden erbij roepen, staan we daar met een man of 5 ernaar te kijken op een afstandje, zien we dat dat meisje keihard gevingerd wordt, Hahaha wij dus lachen en wijzen en er onstond al een kringetje om die 2 heen maar ze trokken zich nergens wat van aan en gingen gewoon door!!!