Partyflock

Forumonderwerp · 638723
Waarschuw beheerder
IK BEN HEEL BENIEUWD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Iemand die trillend op de vloer ligt en geen hulp krijgt van zijn vrienden. WAT nouh "Vrienden"

Discotheekbezoeker die echt vol in elkaar gerost wordt door 6 portiers.

Een jongen die zit te kokhalzen en daarna zijn vriendin vol op de bek neemt.

Ossie slikte eens zijn eigen opkomende kots door. BLEHHHH

Kom maar met je ranzigheden!!!!!!!!!­!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gelukkig nooit zoiets meegemaakt maar sommige verhalen die hier staan zijn echt te erg voor woorden :-S
Waarschuw beheerder
dat een gozer zover vant padje af was dat ie ging zitten poepen in de zaal, volgens mij was dat de 2 e qlimax......

Waarschuw beheerder
ghe ghe mooi topic:D
Waarschuw beheerder
mysteryland bussloo, sta daar met me sma in de hardcore tent. midden op de dansvloer zie ik zomaar een sma op de grond zitten haar schrale vriend te zuigen! ik schrok er gewoon van.

dat was niet het enigste. zit ik bij de ehbo want het ging nie zo goed, zie ik voor me neus een meisje kappot gaan aan overdosis. egt niet leuk!! mijn vriendin helemaal overstuur.
dit alles op een feest.

les 1: ga alleen naar de ehbo als het echt nodig is en blijf er niet te lang hangen.
Waarschuw beheerder
donateur
Loveparade 2003:

Staan er allemaal mensen rondom wat bosjes, dus ikke: "Was ist loss?" Hoor je iemand: "Zwei mannen ficken" Ik met mn stomme kop kijken en damn, mn ogen gewoon verneukt :vaag: Echt te ranzig voor woorden :bah:

Waarschuw beheerder
Heeft er nou niemand op thunderdome die kerel gezien.. met roze staartjes en een roze topje... en tieten :vaag: en een rokje een zwarte...?

het was echt heel heel heel vies... :/

En hij had er ook niet veel moeite voor gedaan
Waarschuw beheerder
donateur
Speedrazor 1999 of 1998 weet ik nie meer........ stond bij de toiletten, mijn toemalige vriendin was ff pissen....... was een lege ruimte voor de toiletten, erg rustig......... zie ik ineens vannuit de menigte een gast komen rennen, gevolgd door zo'n 10/15 matjes :s........ gast rent de heren toilet in, waar ik precies in kon kijken...... die 15 man flikkeren die gast op de grond onder de urinoirs, en beginnen me daar toch te schoppen op die gast brrrrrrr, werd er gewoon onpasselijk van :s:s.......... vanaf dat moment kreeg ik dat beeld ook nie meer uit mun kop, en was het feest voor mij vergalt.........

En nu weer naar bed want voel me KUT :s

Waarschuw beheerder
ik heb egt zoon id dat jullie allemaal of op de pot zitten of stilstaan aan de zijkant.
ik maak nooit iets meej...

1 keer werd een wijf in mekaar getrapt bij de uitgang. en toen ging het loos :) iedereen op mekaar k snapte er niets van... maarja ik wou naar de auto en we konden niet naar buiten omdat ze precies recht voor de deur aan het vechten waerne :@
Waarschuw beheerder
Heeft er nou niemand op thunderdome die kerel gezien.. met roze staartjes en een roze topje... en tieten en een rokje een zwarte...?

hahahaa jah die heb ik ook gezien...MAFKEES!!!

en egte rellen heb ik gelukkig nog nooit gezien op feesten...
HAAT al die kansloze mensen die zo nodig moeten rellen om niks!!! :bah: dood aan dat volk!!!

Waarschuw beheerder
idd LadyDi!

Ik kan echt gewoon niet snappen dat mensen naar een feest gaan met de instelling! Zo, ik ga vanavond is even iemand in elkaar slaan!

Als ik zoiets zie.. dan is gelijk mijn feest verneukt! Want als je er nog eens te dicht bij staat, grote kans dat je ook nog wat klappen opvangt!
Waarschuw beheerder
whaaa die vent/vrouw heb ik ook gezien...dacht al dak flink van t padje af was maar....jullie bevestigen dak nog best helder was!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Op de thunderdome rond een uur of 11. We waren in de CHill en zon grote vent met oranje pippi-langkous vlechten die loopt een beetje zinloos rondjes. Hij keek steeds naar het dak, gooide zijn hoofd achterover en had er moeite mee om het poortje te vinden om naar de zaal te gaan:vaag: Verder op td in de ehbo een vent gezien die goeie klappen had gehad.

Waarschuw beheerder
Ik zag bij de laatste masters in de fun iemand in elkaar zakken. Ronddraaien op de grond enzo. Echt heel erg ziek
Waarschuw beheerder
mischien was ie wel aan het breakdancen.
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
Op TD waren er flinke matpartijen en ik kreeg er de schijt van. ZO een anabole slikkende vent super breed natuurlijk op zo een gabber in te slaan het enige wat die gabber had gedaan is hem aangeraakt onder het hakkuh daarna zei ie ook nog sorry :S :S:S:S zo een mensen AFSLACHTEN!!!
Waarschuw beheerder
En wat is nou het ranzige van je verhaal ???
Dat je zelf het schijt kreeg ???

Waarschuw beheerder
op thunderdome 2003
Aangezien de wc's zo druk waren werd achterin de zaal bij het gratis waterkraantje gepist door iedereen waaronder mij tegen de muur. Kwartiertje later komt er beveiliging staan, gaan er mensen daar zitten :S. Helemaal van de kaart. Paar uur later kom ik daar terug, ff gekotst en weer verder gegaan, zaten er weer mensen te trippen daar. Ja sorry allemaal. :D

Op thunderdome heb ik ook in het laatste kwartiertje 2 wijven ziet vechten, damn. Dat meisje wilde een peuk uitdrukken in dat andere meisje dr gezicht. Kwamen er superbrede gasten ze uit elkaar halen, rukt zo'n meisje zich los en haalt vol uit in dat andere meisje dr gezicht! Auw.

Op defqon heb ik genoeg ranzigheden gezien, teveel om op te noemen, overal waar je piste zat wel iemand te kotsen

Waarschuw beheerder
Al een flink aantal jaren geleden op een feest in de Filmstudio's. EEn vrouw van een jaartje of 40 die superkort was en zichzelf zat te bevredigen met de poot van een barkruk. Echt geen gezicht, ze zat vol met d'r kut op die houten poot te raggen, en ze genoot er zichtbaar van. Dat was pas een "live"act hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar overgeven zie je overal.
in 1997 heb ik iets meegemaakt wat ik liever niet had willen zien.
een maat van me die overleid.
recht voor je ogen.
hij was supper vaag.
wou dood gaan.
kreeg hem uitijndelijk zo ver dat hij mee wou gaan..
struikeld hij over een baksteen.
want hij liep naar achter.
valt achterover.
met zijn nek tegen de andere kant van de sloot.
en dood.
zoiets blijf je bij.
en dan nog de familie leden zeggen dat het mij schuld was.
schandalig.
en dan met die ogen je recht in je gezicht aan kijken.
jakkie.
dat is echt het vieste en het ergste wat ik ooit heb meegemaakt op een feest.
Waarschuw beheerder
donateur
uhm, goh, ik heb aardig wat ranzigs gezien, maar afgelopen thunderdome gebeurde er ook nog wel iets ranzigs:

liep een gast langs, in 1x BLWEG! kots ie kats een straal recht vooruit bij een gast op zn rug, die kijkt een keer, dacht dat het bier was en gaat verder waar ie mee bezig was, met allemaal bruine kloet'n op zn rug :S:S en lui waar ie mee stond te praten zeiden ook verder niks ofzo :/ echt wazig!

en die gast die moes nekk'ng die strompelde wazig rechtdoor :/ ik snap ook niet dat ie niet op de grond nekte ofzo, zal ie wel te hard voor aan het gaan zijn denk ik :S

na'ja, wij waren wel zo aardig em erop te wijzen en em een zakdoekje aan te rijken, zou ik ook graag willen dat iemand dat bij mij zou doen :jaja:

kvond het in ieder geval beswel ranzig 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er MARCOS......... zelf ook niet vies van een vechtpartij zo te zien??......... je vind het namelijk allemaal nogal geinig die verhaaltjes
Waarschuw beheerder
donateur
Op Extrema Outdoor was een kerel zich midden tussen de mensen af aant rukken .. ! Hij vond ut nog geweldig ook, dah iedereen hem aankeek ! :vaag:

Waarschuw beheerder
carlino.. ja dat vind ik idd ook een ranzig verhaal! (F)

Waarschuw beheerder
Heb op diverse feesten aardig wat mensen out zien gaan, maar op Thunderdome zag ik er 2 die er echt te erg aan toe waren... Volgens mij iets te veel G gezopen of verkeerde pillen ofzo... Een mokkel had haar tong volgens mij half afgebeten en dr hele bek vol met bloed... en die andere werd had ogen die helemaal weggedraait waren, spastische bewegingen en weet ik het allemaal... zag er niet relaxt uit....

En inderdaad... die mafkezen die gewoon vrolijk in de pis gingen zitten hahahaha (Y)
Waarschuw beheerder
Op innercity 2000 lag een meisje op zo`n pinicktafel in de chillout die werd gebeft door een jongen. Nah ist niet zo vies maar wel een bizarre ervaring. Waarschijnlijk super geil van de G geworden.
Waarschuw beheerder
Impulz 2000 waren de wc`s vet over gelopen en buiten de wc`s lag zelfs pis. een gozer die uit zn naad was ging daar zitten in het donker op de graond en zag die pis niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen over hun nek zien gaan...
iemand zat helemaal onder t bloed:S errug eng dan als je :vaag: bent:S
Waarschuw beheerder
donateur
Tis wel zo dat als je :vaag: bent, dat je er dan veel slechter tegen kunt........ vooral knokpartijen kunnen je op zo'n moment behoorlijk van slag helpen........ kan er tegenwoordig wel mee omgaan, maar vooral de eerste jaren ben ik toch wel eens para geworden na een fikse vechtpartij terwijl ik :vaag: was..........is nie leuk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb nog geen echte vechtpartij gezien... wel een paar klappen, maar niet echt dat iemand er zo rot uit kwam te zien zoals hier boven een paar keer is beschreven...
ik ontwijk ze net, of word weg getrokken door vrienden en die trekken me dan mee tot aan de andere kant vande zaal....haha das wel mooi:)
Waarschuw beheerder
donateur
Boomblaster 3 november 2003 00:01
Altijd wel vervelend als mensen om je heen voor niets in elkaar gemept worden. Door gasten die zo strak staan dat ze met gemak hun eigen klauwen aan gruzelementen slaan op de ander zijn gezicht....

Ja presies dat is egt nutteloos!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nah laatst toch wel iets vet ranzigs meegemaakt..

In een discotheek.. meisje stond te dansen..
Kotstte ineens 3-4 man midden in het gezicht
Deed haar mond af met haar truitje of sjaaltje, weet ik veel
En 1 minuut later weer een paar man midden in het gezicht gekotst.. :S:S:S:|
Waarschuw beheerder
5 neukende mensen bij elkaar op decibel outdoor in de hardstyle zaal, das niet het ranzigste, maar om nou daarna je hand af te vegen aan mijn broek omdat ik perongeluk tegen dr biertje stootte. vond ik toch wel erg ranzig!
bahbahbah.
heb er natuurlijk wel even wat van gezegt..
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Op shockers iemand in de EHBO out zien gaan, trillend op de vloer schuimbekken weet ik veel wat. Waarna een andere kerel hem uit lachte die zelf ook compleet van de kaart was met bloed op z'n shirt/hoofd. Voor de rest ging een gozer kotsen op een pizza van een vriend van me op 4 elements... That's about it :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog nooit echt iets super vaags of wazigs gezien... wel dat ik een vriend veel en veel te hard zag gaan... echt eng zelfs..
En dat ik es ruzie op stap kreeg met 1 wijf en dat dat wijf der vriendinnetjes ineens met 5 man op me begonne te trappe.. maarja.. moest wel lache daarna.. want toen krege hun ze van mijn vriendinne hahhaah..
Waarschuw beheerder
Jezus wat beleven jullie toch een ZIEKHEID!!!!:S

ik zie gelukkig nooit mensen kapot gaan van drugs..
wel elk feest mensen met kapotte koppen gezien
vooral afgelopen shockers in de wc(bij die roltrap) werd een kerel echt door 5 anabole billy's ff totaal gesloopt
best zielig om te zien:S

Waarschuw beheerder
jemig heej.. haha wat een verhalen.. het ranzigste wat ik gezien heb? orgies recht voor me neus.. :S vond het toch best ranzig..

Waarschuw beheerder
weetje wat ook ranzig is
van die strak staande coke billys die dan met hun gespierde onbloote boverlijf lopen en dan heeeeeel erg zweten en dan die lucht door die drugs blehhhh en dan lopen ze tegen je aan dan voel je dat zweet gewoon op je arm enzo baaaaahhhhh dat vind ik pas vies

Waarschuw beheerder
haha die van t schijten in t beursgebouw vink toch wel de ergste hahahaha
Waarschuw beheerder
Op decibel outdoor...Stuk of 6 mannen en vrouwen rond de 35 die elkaar allemaal kuste en erotische massages gaven...:vaag: :kots:
NIET DOEN!
Waarschuw beheerder
echt ranzige verhalen zal ik wel voor me houden.... ik heb wel een heel erg vaag verhaal ik stond in de rij voor een feest in de oude fun, en voor me stonden een gozer, en ik denk zijn vriendin, die gozer stond daar bekent als dealer en werd ook volledig gestript maar der werd niets gevonden want hij kwam lachend het kamertje uit ik liep ze achterna om te kijken of ze wel wat bij hun hadden. Staan ze in een hoekje een beetje te kloten doet dat wijf haar rokje omhoog trekt der sting aan de kant en haalt er zo een dildo uit die draaide ze open en daar viel dus gewoon een zak met pillen uit... Gelukkig had ik zelf wel bij me maar ik denk dat het behoorlijke KUTpillen geweest waren.....:):)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel een slimme manier om je pillen mee naar binnen te krijgen:)
Waarschuw beheerder
op mysteryland waar op wel meerdere wc aan de muur (hoog) gewoon schijt zat, hoe krijgen ze het voor elkaar:S
Waarschuw beheerder
Op TD waren er flinke matpartijen en ik kreeg er de schijt van. ZO een anabole slikkende vent super breed natuurlijk op zo een gabber in te slaan het enige wat die gabber had gedaan is hem aangeraakt onder het hakkuh daarna zei ie ook nog sorry zo een mensen AFSLACHTEN!!!

Dat gebeurde pal naast me. De gabber werd eerst tegen mij aan gegooid en viel daarna bijna op de grond. Pakt die anabole gozer die jongen bij zijn nek en geeft hem een kopstoot om vervolgens met zijn vuisten op hem in te slaan.
Die jongen is helemaal in elkaar gemept door die anabole gast terwijl hij echt niets gedaan had.
Echt te erg, daarna ook niet meer lekker kunnen feesten.
Waarschuw beheerder
was ckr om 3 uur op td, (2de x 3 uur)

sta ik daar uit me dak te gaan, wordt ik bijna omver geduwd/gelopen, draai ik me om loopt er een gozer, van wie ze hele kop in puin ligt, voorbij, hij zakte nog net niet in mekaar tegen mij aan,

zeg er erg bloederig uit, en snap nog steeds niet hoe ik niet onder het bloed heb gezeten, had trouwens wel een rood shirt aan

Waarschuw beheerder
Tja wat zal zun moeder trots op hem zijn :)
Waarschuw beheerder
Ik heb zo veel dingen al mee gemaakt op feesten dat ik er niet eens meer van opkijk.:/
alleen ik heb altijd een hekel aan vechtpartijen.:)
Waarschuw beheerder
hehehe
als ik dit zo lees heb ik toch altijd wel mazzel lijkt het wel
ik heb eigenlijk nog nooit iets echt ranzigs of extreems gezien

alleen op lde laatste mysteryland indoor een kerel die werd opgejaagd door een groep skins :S

zelfs op defqon heb ik niks gezien :)

of zoeken jullie het gewoon allemaal op? ;)
Waarschuw beheerder
nooit zoiets erg meegemaakt wel mensen out zien gaan enzo maar niet zo erg als jullie hier zegge
Waarschuw beheerder
eerste grote feest speedrazor in april 97 in triavium nijmegen.

supercool!

alleen toen ik ff moest rusten op de tribune een inmense relpartij met marrokanen die binnen waren.
ff schrikken, maar was snel afgelopen, 30 tegen 10000

Waarschuw beheerder
Ik heb een keer iemand gezien
en die ging plassen
en toen had ie ze handen niet gewassen
:bah: