Partyflock

Forumonderwerp · 638723
Waarschuw beheerder
IK BEN HEEL BENIEUWD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Iemand die trillend op de vloer ligt en geen hulp krijgt van zijn vrienden. WAT nouh "Vrienden"

Discotheekbezoeker die echt vol in elkaar gerost wordt door 6 portiers.

Een jongen die zit te kokhalzen en daarna zijn vriendin vol op de bek neemt.

Ossie slikte eens zijn eigen opkomende kots door. BLEHHHH

Kom maar met je ranzigheden!!!!!!!!!­!!!
Waarschuw beheerder
Nu iets echt ranzigs.

In een discotheek begint een maat van me tegen de bar aan te zeiken, het was een week of wat voor kerst dus iedereen liep met van die rode mutsen op. Zo lag er dus ook eentje op de grond waar die maat van me gezeken had!!! Hij pakt die muts op met 2 bierviltjes en gooit hem naar de overkant van de bar waar een groepje jongens staan. Die waren zo blij met dat mutsje dat er 1 hem gelijk op zijn kop zet, haha!!!
Wij staken onze (y) nog op, zo van, het staat je goed!!!

Waarschuw beheerder
Whahaha. zoiets komt me bekend voor alleen dan met die mutsen van boswandeling. Die dingen waren ondergepist vol met bier gegoten en andere troep erin gemikt. Zo andere gast zettuh die toemn ook gewoon op.
Waarschuw beheerder
Kzat een keertje op de vloer van een groot feest ergens in nederland.En tot mijn verbazing zei iemand van: "HE, moet je eens naast je kijken!" Ikke kijken wat daar aan de hand was......zat er een stelletje ranzig te neuken niet ver van mij vandaan. Dat wijf zat er gewoon bij te kreunen als of dat normaal was en de security stond op afstand te lachen.
Lekkker!

Waarschuw beheerder
Dat vind ik echt gek. Gewoon zo ver heen zijn dat je openbaar sex hebt..... Kan je nog zo geil zijn, maar dat gaat me te ver... :S
Waarschuw beheerder
Ik zat ergens op een bankje en er kwam een kerel voorbij 'lopen' die ondertussen aan het pissen was :bah: echt smerig!
En een wijf dat recht voor mn neus over dr nek gaat :bah:
Waarschuw beheerder
Haha jezus heej wat een ranzige verhalen hier, de ALLER-vetste, razigste en de grappigste vond ik dat wijf die over haar eigen benen scheet en iemand anders die het er weer afhaalde, GADVER.
Kheb (gelukkig)zelf nog nooi "zoiets" goors meegemaakt.
Waarschuw beheerder
Echt erg dit allemaal,vooral die verhalen over mensen die over zichzelf heenschijten midden in een zaal of liggen te wippen aan de kant en door iedereen gezien worden,is toch erg dat je zo %) bent dat je niet eens meer merkt dat je langs je eigen poten in het openbaar staat te schijten :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dit zo lees ga ik met de Love Parade maar even een rondje in het park maken, whehe.;)

Waarschuw beheerder
donateur
Van die stormfront nazi's die d8ten de zaak te kunnen verzieken in budel resultaat na afloop van 't feest dikke mat partij buiten met riemen en maglight lampen en stoelen gooien en de wouten durfde nie in te grijpen (mietjes:@)
Maar goed stormfront kondigde aan trug te komen 't eerst volgende feest resultaat:
Kwam een bus regelrecht van psv naar budel om die nazi's aan te pakken dus 1 al rellen heel de avond glazen gooien flessen meppen een hoop open wonden ME moest er aan te pas komen om de zaak te sussen en uiteindelijk was stormfront nog nie eens aanwezig

Hoe een feest toch weer verziekt kan worden he:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus 1 al rellen heel de avond

en uiteindelijk was stormfront nog nie eens aanwezig

zegt dat nou wat over stormfront, psv-ers of allebei :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 boomblaster:

Ja dat probeerde ik er dus ook mee te vertellen, 2 buitenlanders tegen 400 man...
en NIEMANd, echt NIEMAND die wat deed...
ik en nog een meisje lopen te schreeuwen en te doen..
tot dat ze naar ons toe kwamen.. en zeiden dat het niet uit maakte dat we meisjes waren... want ze zouden ons ook wel ff bewerken...
Op dat moment dacht ik DOE maar stakkers doe maar...
maar de volgende dag realiseer je wel dat het erg had kunnen aflopen..
maar op dat moment ben je gewoon zo MAD!!

Waarschuw beheerder
Als je dit zo allemaal leest en nog nooit op een feest bent geweest dan vraag je je af;

Wat doen die lui daar???

Gelukkig weten wij beter dat er ook hele leuke dingen zijn! Misschien nieuw onderwerp voor dit forum als tegenhanger?

Ik ben in ieder geval blij dat ik en géén ruzie zoek en géén drugs meer gebruik!

Echt waar; doe mij maar BIER! :)) Word er vrolijk van en een stuk veiliger!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat probeerde ik er dus ook mee te vertellen, 2 buitenlanders tegen 400 man...
en NIEMANd, echt NIEMAND die wat deed...

Eigelijk belachelijk dat die lui niet een goed pak slaag hebben gehad. Dit geeft ze alleen maar meer een gevoel van macht. Anderzijds als ze wel klappen hadden gehad had het vast de krant gehaald onder de kop 'rascistissch geweld'.
Waarschuw beheerder
Je weet toch, het gabbergevoel houdt op zodra de drugs zijn uitgewerkt en de muziek uit is.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dit topic doorlas kan je ook wel concluderen dat al die lui al genoeg klappen hadden uitgedeeld op het feest en er nu wel zat van waren;)
Waarschuw beheerder
Aan de andere kant. Als ik van allochtone afkomst was zou ik me ook vreselijk opwinden als ik ergens was met allemaal wazi's en lonsdale figuren. Had me kapot gelachen als niemand iets terug deed.
Waarschuw beheerder
donateur
Het streelt gewoon de ego van die allochtonen, dan zijn ze echte macho's. Hun hele eer in hun cultuur.

Waarschuw beheerder
Wat een nare verhalen :kots: heb 1 keer een vage gast in de Fun op de grond zien liggen, hele kanis open :vaag:

In de FUN :D
Garderobe bestormd zien worden, mensen met 5 jassen over elkaar naar buiten :D
Alle secruritymedewerkers in elkaar gebeukt zien worden (ze hadden het echter dik verdiend met hun steel en afperspraktijken)
Gozer die door een raam was geflikkerd en met zware bloedingen werd afgevoerd. Zit ik in een nieuwe klas dat verhaal te vertellen, zit die gozer gewoon bij mij in de klas :D

Verder zie ik hier dingen staan :D Schijten tussen de mensen :D Hoe vaag moet je dan zijn :D

Was een vunzig feest is Wasteland toch :kots: wat een low-lives :kots:
Waarschuw beheerder
trance energy februari 2003 bij de hardtrance tent.
Een meisje wat strak onder de coke en pillen zat, beentjes zo dun als mijn onderarm...(de rest ook extreem dun)
Magoed dr benen wilde links en dr armen wilde rechts en dr hoofd buik enzo wilde rechtdoor... kortom die liep erg raar :S
stuiptrekkende been en arm bewegingen :S heel vies om te zien. vooral alle botjes
Hoe snuif je jezelf kapot gatver
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het toppunt van ranzigheid is toch wel met je dronkuhkop 'bijna' in een plee pleurt...woeiii heheheh:S;)
Waarschuw beheerder
het toppunt van ranzigheid is toch wel met je dronkuhkop 'bijna' in een plee pleuruh...woeiii heheheh:S;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja nog maar eens vertellen dan heb ik zovaak gedaan maarja.
Echt RANZIG is het dus NIET maar wel VAAG.

Een meter van me af kwam een jonge en een meid ook tegen de muur zitten. Jonge doet zijn broek omlaag, ik denk ach ja. Pakt dat wijf zijn snikkel vast en gaat hem daar gewoon ff uitgebreid liggen sukken. Niet 1 min nee zeker 15 min lang maarja.

Maar het vage was wel dat ik het een paar uur later weer 2 heb zien doen.
Volgens mij hadden ze Spaanse vlieg in de pillen verwerkt ofzo maarja had ik weer wat gesprekstof voor de andere die me overigens niet geloofde.
Maar bij het 2e geval hadden 2 maten het ook gezien en toen geloofde iedereen me wel dus......

mzzls en tot suks

Waarschuw beheerder
Een gozer die bij MOH struikelde onder het podium, en daardoor met z'n kop op zo'n koppeling van zo'n stalen buis (steigerbouw) terrecht kwam. Hij viel vervolgens neer en z'n hoofde stroomde in 1x leeg zeg maar...heel ranzig! Werd als een gek afgevoerd...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
schuimbekkende mense trillend op de vloer :(

Waarschuw beheerder
MMDE 2000, stond een wijf tegen tegen een hek midden in de zaal, die deed haar rokje iets omhoog en slipje op zij... kwam daar een kerel die al de heletijd bij stond aan, die pakt zijn snaak uit zijn broek en neukt da wijf daar... we stonden allemaal zo van ahum... 10min flink gelachen.. stond hele groep omheen en zij nix (of juist wel da weet ik niet) in de gaten en gewoon door.... hahaha da was wel ff gespreksstof voor dat weekend :D:D:D
Waarschuw beheerder
en tussen al deze kots, stront, sex, en vechtverhalen probeer ik even LEKKER EEN PIZZA TE ETEN!!!
maare wel coole verhalen allen die vechtpartijen zijn wel minder.
ik heb niet zo veel ranzigs meegemaakt nou jah dat ik op mania in de chill out zat en naast mij zat een begon ineens een stelletje te neuken. en wat ook wel leuk was dat op defqon overal gepist werd behalve in de plee's ha ha
Waarschuw beheerder
me eigen kots in een pisbak
Waarschuw beheerder
Plees bij Innercity 2000, vet grote plassen ZEIK!

HouseQlassics 2003, vette plakkaat KOTS op de grond. Dacht eindelijk een plekkie gevonden te hebben maar snap nu waarom het er zo leeg was :S

Waarschuw beheerder
shit eej zieke verhale! ik word bijna bang om nog naar feeste te gaan :D
Waarschuw beheerder
De inhoud van een DIXI toillet :s echt ranzig altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
met rebound Oud en nieuw heb ik eg iets ranzig gezien. iemand stond een paar meter van me vandaan te kotsen en nie zo weinig owk een hij was weg en 2 sec later gaat er iemand in zitten:D
Waarschuw beheerder
Het was het grappigste wat ik heb meegemaakt op een feest!

Op Houseqlassics afgelopen x. stond er een gozer voor de dames toilet met zijn broek op zijn knieen (met z'n mooie grote boxer aan);-) helemaal van de kaart rond te kijken.. ging iemand vragen wat ie daar deed. "hij moest nodig naar de w.c." maar had volgens mij geen zin om te gaan ofzo.. zag er dus echt niet uit heb me kapot gelachen. later kwam er een vriend van hem aan lopen en trok zijn broek omhoog en nam hem mee.. hij heeft er zeker een 15 min gestaan.
Waarschuw beheerder
Thunderdome party in Groningen jaartje of 8 geleden. Een gast ging helemaal wacky en gestrekt. Hij werd op een brancard afgevoerd en toen ie bij ons langs kwam liep er bloed uit zijn oor. Nooit meer iets van die gast gezien of gehoord.
Waarschuw beheerder
kwa sex - een langdure pijp scene in de fun

kwa vechten - 2 grote groepen de elkaar stonden af te maken + security in energhiehal

en verder gore dingen zoals mensen die hele vette troep eten waarbij de saus er van af drupt,loop je daar met je doorgesnoven kopie lekker langs :kots:

Artiest Energizer
Waarschuw beheerder
donateur
Van die stormfront nazi's die d8ten de zaak te kunnen verzieken in budel resultaat na afloop van 't feest dikke mat partij buiten met riemen en maglight lampen en stoelen gooien en de wouten durfde nie in te grijpen (mietjes )
Maar goed stormfront kondigde aan trug te komen 't eerst volgende feest resultaat:
Kwam een bus regelrecht van psv naar budel om die nazi's aan te pakken dus 1 al rellen heel de avond glazen gooien flessen meppen een hoop open wonden ME moest er aan te pas komen om de zaak te sussen en uiteindelijk was stormfront nog nie eens aanwezig

Hoe een feest toch weer verziekt kan worden he

dat was inderdaad een heeel wazig feestje in budel toen jah :)

Waarschuw beheerder
Ik heb ergens op een site (weet ff nie meer welke) ook in een topic van ranzige zaken op een feest wel iets heel smerigs gelezen) K hoop ook echt dat dat een broodje aap verhaal is/was want goor en low level is het zeker, In een Dixi toilet word door een bezoeker van het feest een embryo gevonden, dood................­..

Dits is als het waar is dus gewoon sick..............

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:kots: jeetje dan schrik je toch ook dood!!! :S krijg er kippevel van:S

Waarschuw beheerder
donateur
heb wel in utrect in vechtsebanen overal in hoekjes en gangen eens mensen gezien die echt nogal fout gingen..lagen te shaken..te schuimbekken...en een keer een gozer die zo neerging schuimbekken en door security weggetild weet niet hoe dat afgelopen is :S

Waarschuw beheerder
ik let nooit zo op wat er om me heen gebeurt maar ik vond het ranzig dat een vriendin van me, al rennend naar de wc, in haar broek zeek...
wel hard om moeten lachen... maar blijft ranzig!
Waarschuw beheerder
Hmmm...op Thunderdome was dat in de jaarbeurs in Utrecht. Een gozer was zo ver heen dat ie liggend zich zelf voor bewoog op de vloer en dacht dat ie bloemen zag die geplukt moesten worden. Die knaap zag er echt niet uit leek wel als of ie in een modder sloot had gelegen. Daarna ging ie bij iedereen ze broekspijp pakken :-s
Ze maten waren nergens te bekennen..slecht hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
offtopic wat hebben somige van jullie tegen lonsdale shit man niet iedereen is wazi hoor ik kan ook wel zeggen heej die gasten met levis broeken aan of gsus dat zijn homo's kap er eens mee man
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation Black 2002

Ik sta helemaal bovenin de ArenA voor een wc-hokje te wachten.
Stond er al zeker zo'n 10 minuten te wachten, dus klopte maar eens op de deur en vroeg of alles in orde was.

Hoor ineens een partij gestomel en gekreun, komt er ineens een hand onder de deur door (was een opening van 10 a 15 centimeter) en nog geen 5 seconde daarna zie ik een gezicht naast die hand op de grond vallen !!!
Ik schrik me natuurlijk het apezuur en ren naar buiten naar de eerste de beste EHBO-kerel die ik kon vinden.

Die ff op de deur geklopt maar geen gehoor.Uiteindelijk heeft ie de deur opengebroken en kwam er een jongen uit, echt te ranzig !!!
Broek op z'n enkels, gezicht + de rest onder de stront en bagger !
Die kerel was zo wazig als een aap en liep vrolijk naar buiten :s
Waarschuw beheerder
donateur
Sjah ranzig, blijft toch altijd wel die vijvers van PIS, op een Impuls of een Innercity of een Shockers of welk ander feest dan ook. Dat er dan vrolijk mensen doorheen feesten en dat dan niet alleen die lui onder zitten maar ook gelijk 20 andere.

Nee nooit echt lekker fris gevonden.

Iets dat niet op een feest is gebeurd maar wel ranzig. Een man van 67 dood zien vallen. Was op voetbal en zat toevallig te kijken want er liep een bekende achter. Kerel grijpt naar de deur en valt recht achterover op zijn hoofd. Gelijk al stuiptrekkingen, ik in de bestuurskamer mensen met medische kennis gehaalt. Kijk ik hoe ze te werk gaan en zie gelijkertijd ook hoe grijs die man was en wat voor een bult (zo groot als mijn vuist) hij op ze achterhoofd had, blauw, paars, rood, je kent het wel. Was geen prettige afsluiting van een voetbaldagje :-(.

Gegroet een WYNN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die op feesten in het openbaar op de grond zeiken(waar anderen doorheen lopen)
en kotsen en dan anderen er ook doorheen zien lopen.. echt te ranzig voor woorden....

En jah mensen die liggen te schuimbekken of totaaal trippen en gewoon geen 'vrienden'te bekennen die ffies helpen...beeeeeetje jammer:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op IMPULZ outdoor 2002..
sta je te zeiken bij zo'n hek
die hekken zijn beplakt met zijl
zodat met van buiten niet naar binnen kan kijken
kompt er een vage gast naast je staan
ook zeiken maar die gaat zo dicht tegen dat hek staan
dat zijn zeik via het zeil op zijn benen en voeten kompt

ook op IMPULZ outdoor 2002..
we staan ff nog de laatste momenten van het feest op te vangen
kompt er een kerel voorbij zwalken helemaal lam
gooit echt een BERG kots naar buiten
en loopt vervolgens door alsof er niets gebeurt is

Hard Bass - extreme 2003
Ik zat met een vriend op die tribunne te tjillen
zie ik voor me een meisje die de heele stoel naast haar onder kotst
dat meisje gaat weg ik neem aan water drinken ofzo
komen er even later 2 gasten en 1 zakt lekker onderuit in die bekotste stoel

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Live sex on stage in de Lexion gatver dat was ranzig

Waarschuw beheerder
Wanneer was dat psies dat live sex on tha stage?? Ik heb het vaker gehoord, met heb het nooit gezien.

(Gelukkig)
Waarschuw beheerder
ik stond op Multigroove, borchland en opeens liggen er drie mensen op de grond..half dood en helemaal trillen
met bosjes vielen ze neer daar... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel 2002 had ik staan pissen langs dat water. Grasveld ervoor was kort gemaaid en waar het gras weer lang werd begon ook direct dat water.
Loop ik weg bij het water en knoop m'n broek nog dicht, komt er een gozer die flink aan het kauwen was aangelopen om ook te gaan pissen. Hoor ik opeens PLONS achter me en is die gozer in het water gedondert.
Twee maten van me die het zagen gebeuren kwamen die gast later nog tegen bij de uitgang. Zag er erg smerig uit