50 volgers · 382698x bekeken
Paar dagen thuis gezeten ivm verstandskiezen:
Oblivion - Toffe film met Tom Cruis 8/10
Bullet to the head - Met Sly Stallone 6/10
World War Z - Vette film 8/10
GI Joe Retaliation - Vermakelijk jeugdsentiment 5.5/10
Halo 4 Forward Unto Dawn - Vet als gamer 6/10
Zero Dark Thirty - Goeie Bin Laden film 7/10
Oblivion - Toffe film met Tom Cruis 8/10
Bullet to the head - Met Sly Stallone 6/10
World War Z - Vette film 8/10
GI Joe Retaliation - Vermakelijk jeugdsentiment 5.5/10
Halo 4 Forward Unto Dawn - Vet als gamer 6/10
Zero Dark Thirty - Goeie Bin Laden film 7/10
R.I.P.D. | vage film
Olympus has fallen
aanrader.
The coloney | vage horror ofzo. niks aan.
Fast & furious 6 | 100 keer beter dan deel 5.
Now you see me | erg dikke film
Pain & gain | waardeloze schijt film.
Killing Season | goeie film
Gallowwalkerers | slayer is back... echt wat een schijt film. bollywood
Assault on wallstreet | goeie film, soort van god bless Amerika, alleen dan met top mensen in de economie
Olympus has fallen
The coloney | vage horror ofzo. niks aan.
Fast & furious 6 | 100 keer beter dan deel 5.
Now you see me | erg dikke film
Pain & gain | waardeloze schijt film.
Killing Season | goeie film
Gallowwalkerers | slayer is back... echt wat een schijt film. bollywood
Assault on wallstreet | goeie film, soort van god bless Amerika, alleen dan met top mensen in de economie
World War Z.. haha om te huilen. Van begin tot eind inhoudsloos. Heb meneer Pitt altijd wel hoog zitten ondanks de vele cliché filmrollen, maar dit sloeg echt nergens op. Van de hak op de tak scènes en een verhaal lijn die haastig in een film van +100 miljoen gepropt is.
Snap echt het publiek van tegenwoordig niet..
Snap echt het publiek van tegenwoordig niet..
world war z leuke film keek vlot weg 8/10
vond er eigenlijk niet zoveel aan,er lopen 1000den zombies rond een brad pit staat in het begin van de film 5 minuten
in het rond te kijken bij zijn auto een wordt niet aangevallen,dacht toen al dit word niet zo'n goeie film.
donateur
ben wel benieuwd naar deze..
http://wolfdefilm.nl/
meh, als ik dat wil zien kijk ik wel naar opsporing verzocht.
vond er eigenlijk niet zoveel aan,er lopen 1000den zombies rond een brad pit staat in het begin van de film 5 minuten
in het rond te kijken bij zijn auto een wordt niet aangevallen,dacht toen al dit word niet zo'n goeie film.
Dat waren maar een paar zombies he. En veel paniekerig volk.
En tja als de hoofdrolspeler na 5 min al dood is dan blijft er nie veel meer over
world war z, in het begin denk je ; heb ik zin in weer een zombie film van 2 uur? maar de film heeft veel goeie spannende stukken en wordt steeds beter naar het einde toe. wel een domme oplossing trouwens dat plan van brad, maarja wel het enige plan misschien.(ik weet dat het een film is 
kreeg ie nou een soort van tegengif geinjecteerd van die laborante bijna op het einde?
kreeg ie nou een soort van tegengif geinjecteerd van die laborante bijna op het einde?
laatste aanpassing
R.I.P.D. hele slechte film, maar dat maakte het juist zo cool. Maar goed ik hou van slechte films 
Gewoon de vaccinatie voor de ziekte/bacterie die hij had ingespoten. Zie het als een veredelde griep prik.
Gewoon de vaccinatie voor de ziekte/bacterie die hij had ingespoten. Zie het als een veredelde griep prik.
thanx, dacht dat ie eerst echt iets van tering had geinjecteerd ofzo maar dat viel dus ook wel mee..