9 september 2003 12:04Wat was de laatste film die je gekeken hebt? Wat vond je van die film? waardeloos, slecht, ok, goed of geweldig En Waarom vind je dat?
V-Man21 maart 2026 10:16Uitspraak van **Tim** op zaterdag 21 maart 2026 om 07:14:TheRIP op Netflix, viel wel wat tegen maar je zag de twist niet aankomen ofwel?
**Tim** Werkzaam bij Partyflock22 maart 2026 07:11Uitspraak van V-Man op zaterdag 21 maart 2026 om 10:16:maar je zag de twist niet aankomen ofwel? mwa... OT: Louis Toureaux, Manosfere
**Tim** 26 maart 2026 07:39Uitspraak van VageJetje op dinsdag 24 maart 2026 om 19:04:Peaky blinders film Viel tegen of niet dan? OT: Murder in a small town
VageJetje26 maart 2026 18:25Uitspraak van **Tim** op donderdag 26 maart 2026 om 07:39:Viel tegen of niet dan? Ja viel echt vreselijk tegen
**Tim** 28 maart 2026 17:38Uitspraak van **Tim** op donderdag 26 maart 2026 om 07:39:Murder in a small town Bezig met de laatste aflevering
**Tim** 18 april 2026 08:43Clanes S2, in 1x 6 afleveringen gezien. Zeker de moeite waard! (Alle Spaanse series zijn ok tot super goed)
**Tim** 22 april 2026 06:33Uitspraak van **Tim** op maandag 20 april 2026 om 06:38:Serie Paranoid, Afl.2 Afl.3
**Tim** 24 april 2026 06:26Uitspraak van **Tim** op woensdag 22 april 2026 om 06:33:Serie Paranoid, Afl.2 bezig met Afl.4 mwa mwa...
**Tim** 25 april 2026 09:02Uitspraak van **Tim** op vrijdag 24 april 2026 om 06:26:bezig met Afl.4 mwa mwa... afl.5
**Tim** 9 mei 2026 09:05Uitspraak van **Tim** op vrijdag 1 mei 2026 om 06:22:Crooks S2A2 Vandaag laatste aflevering kijken
THP10 mei 2026 02:03Scream 7. Beter dan verwacht maar nog steeds van mening dat ze na deel 3 hadden moeten stoppen.
**Tim** 13 mei 2026 06:44Uitspraak van **Tim** op maandag 11 mei 2026 om 05:40:serie Legends, Afl.4 Begonnen met de laastse aflevering, goede Engelse serie
V-Man13 mei 2026 18:43Uitspraak van **Tim** op woensdag 13 mei 2026 om 06:44:Begonnen met de laastse aflevering, goede Engelse serie gister ook gezien, beloofd veel goeds!
**Tim** 14 mei 2026 08:25Uitspraak van V-Man op woensdag 13 mei 2026 om 18:43:beloofd veel goeds! Het is niet extreem goed, maar kijkt lekker weg
V-Man14 mei 2026 13:12Uitspraak van **Tim** op donderdag 14 mei 2026 om 08:25:maar kijkt lekker weg ok altijd goed!
**Tim** 17 mei 2026 08:07Uitspraak van **Tim** op vrijdag 15 mei 2026 om 07:18:Nemesis Bezig met Afl.7
**Tim** 21 mei 2026 06:21Uitspraak van **Tim** op zondag 17 mei 2026 om 08:07:Bezig met Afl.7 Dit was echt weer eens een vette serie! Nu bezig met Kastanjemanden, S1A4, ook aardig, maar lastige taal
V-Man21 mei 2026 09:34Uitspraak van **Tim** op donderdag 21 mei 2026 om 06:21:Dit was echt weer eens een vette serie! Dan ga ik em ook proberen.
**Tim** 22 mei 2026 05:48Uitspraak van **Tim** op donderdag 21 mei 2026 om 06:21:Nu bezig met Kastanjemanden, S1A4 Vanmiddag en avond afkijken...
V-Man29 mei 2026 16:18Uitspraak van **Tim** op vrijdag 15 mei 2026 om 07:18:Nemesis! mwah vond t nogal cliche allemaal de 1ste aflv. kga zeker niet verder kijken.
**Tim** 30 mei 2026 09:28Uitspraak van V-Man op vrijdag 29 mei 2026 om 16:18:kga zeker niet verder kijken. ... smaken verschillen gelukkig Uitspraak van **Tim** op maandag 25 mei 2026 om 07:50:Begonnen met Bérlin van Casa del papel? dit vind ik dus een twijfelgeval om af te kijken....
V-Man30 mei 2026 09:44Uitspraak van **Tim** op zaterdag 30 mei 2026 om 09:28:smaken verschillen gelukkig idd
V-Man1 juni 2026 19:28Body Cam, bovennatuurlijke thriller wel ok maar daar is dan ook alles mee gezegd...
**Tim** 3 juni 2026 06:08Uitspraak van **Tim** op zaterdag 30 mei 2026 om 09:28:dit vind ik dus een twijfelgeval om af te kijken.... wel afgekeken uiteindelijk, snel door naar de volgende...