Partyflock
 
Forumonderwerp · 629040
 
Wat was de laatste film die je gekeken hebt?

Wat vond je van die film? waardeloos, slecht, ok, goed of geweldig

En Waarom vind je dat?
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 21 maart 2026 om 07:14:
TheRIP op Netflix, viel wel wat tegen


maar je zag de twist niet aankomen ofwel?
XXX: State Of The Union, geinige actie film
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van V-Man op zaterdag 21 maart 2026 om 10:16:
maar je zag de twist niet aankomen ofwel?


mwa...

OT: Louis Toureaux, Manosfere
Rounders, wel geinig beetje oud...
Peaky blinders film


:nocheer:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 24 maart 2026 om 19:04:
Peaky blinders film


Viel tegen of niet dan?


OT: Murder in a small town
Uitspraak van **Tim** op donderdag 26 maart 2026 om 07:39:
Viel tegen of niet dan?


Ja viel echt vreselijk tegen
Bloodshot voor een uurtje daarna geen zin meer in..
Uitspraak van **Tim** op donderdag 26 maart 2026 om 07:39:
Murder in a small town


Bezig met de laatste aflevering
serie 'Harry Hole' afl.7
Hollow Man, had em al gezien toen ie net uit was een beetje een mwahhh film
Gangster Squad, matig... afgezet
Serie Dark Winds S4A5, best aardig (Y)
Serie 'The predator of Seville'
Predator Badlands, had em gekocht, vette film!!
Clanes S2, in 1x 6 afleveringen gezien. Zeker de moeite waard! (Alle Spaanse series zijn ok tot super goed)
The Interpreter, afgezet na een uur, btje saai
Serie Paranoid, Afl.2
Argo, had em al es gezien, goeie film!
Uncharted, mwahh
Uitspraak van **Tim** op woensdag 22 april 2026 om 06:33:
Serie Paranoid, Afl.2


bezig met Afl.4 mwa mwa...
Let Him Go met Kevin Costner - akelige, goeie film
Uitspraak van **Tim** op vrijdag 24 april 2026 om 06:26:
bezig met Afl.4 mwa mwa...


afl.5
eerste uur van Gladiator 2, ga em miss. nog afkijken, opzich wel aardig...
Crooks S2A2
Vantage Point, goeie film!
Uitspraak van **Tim** op vrijdag 1 mei 2026 om 06:22:
Crooks S2A2


Vandaag laatste aflevering kijken
Scream 7. Beter dan verwacht maar nog steeds van mening dat ze na deel 3 hadden moeten stoppen.
Sleepers, oudje maar goeie film
serie Legends, Afl.4
Starman met Jeff Bridges wel geinig
Uitspraak van **Tim** op maandag 11 mei 2026 om 05:40:
serie Legends, Afl.4


Begonnen met de laastse aflevering, goede Engelse serie (Y)
Uitspraak van **Tim** op woensdag 13 mei 2026 om 06:44:
Begonnen met de laastse aflevering, goede Engelse serie


gister ook gezien, beloofd veel goeds!
Uitspraak van V-Man op woensdag 13 mei 2026 om 18:43:
beloofd veel goeds!


Het is niet extreem goed, maar kijkt lekker weg :D
Uitspraak van **Tim** op donderdag 14 mei 2026 om 08:25:
maar kijkt lekker weg


ok altijd goed!
Serie Nemesis!

Ook erg sterk, nu bij aflevering 4
Jupiter Ascending, zielloze film maar keek lekker weg...
Uitspraak van **Tim** op zondag 17 mei 2026 om 08:07:
Bezig met Afl.7


Dit was echt weer eens een vette serie!

Nu bezig met Kastanjemanden, S1A4, ook aardig, maar lastige taal 8)
Uitspraak van **Tim** op donderdag 21 mei 2026 om 06:21:
Dit was echt weer eens een vette serie!


Dan ga ik em ook proberen.
Uitspraak van **Tim** op donderdag 21 mei 2026 om 06:21:
Nu bezig met Kastanjemanden, S1A4


Vanmiddag en avond afkijken...
Zoveel films dat ik niet eens meer weet
Begonnen met Bérlin van Casa del papel?
Uitspraak van **Tim** op vrijdag 15 mei 2026 om 07:18:
Nemesis!


mwah vond t nogal cliche allemaal de 1ste aflv. kga zeker niet verder kijken.
Uitspraak van V-Man op vrijdag 29 mei 2026 om 16:18:
kga zeker niet verder kijken.


:O ... smaken verschillen gelukkig :D

Uitspraak van **Tim** op maandag 25 mei 2026 om 07:50:
Begonnen met Bérlin van Casa del papel?


dit vind ik dus een twijfelgeval om af te kijken....
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 30 mei 2026 om 09:28:
smaken verschillen gelukkig


idd :)
Body Cam, bovennatuurlijke thriller wel ok maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 30 mei 2026 om 09:28:
dit vind ik dus een twijfelgeval om af te kijken....


wel afgekeken uiteindelijk, snel door naar de volgende...