Partyflock
 
Forumonderwerp · 629040
 
Wat was de laatste film die je gekeken hebt?

Wat vond je van die film? waardeloos, slecht, ok, goed of geweldig

En Waarom vind je dat?
 
Werkzaam bij Basslinerz Music
firestorm gisteren op tv
zuigt als een zuignapje.... alleen maar b-acteurs
 
slecht..
laatste was blood simple.. had die ouwe weer es gedl van t inet..
hij begon wel redelijk, maar gewoon hele domme dingen in de film die t helemaal hebben verpest
Italian Job, vond het een goede film!
 
anal illusions > erg (y) film! goede close-ups enzo..
28 days later:
Beetje een tegenvaller,
had een betere film verwacht...
 
scarface..(nog nooit gezien vandaar)
ik vind het wel een goeie film maar je moet er wel van houden....
 
28 days later.

Voor de 3e keer...
 
Johny English

Ik vond die film wel... goed

had alleen meer van de humor verwacht,
omdat iedereen zei dat het een vet goeie film was.
 
ik ook johny english

vond het een leuke film! (Y) goed duss

maar vond de persoon met wie ik hem keek
leuker :)
 
Laatste film? dat zal the godfather wel geweest zijn met mn vriend vorige week vrijdag..goede film hoor..word hem alleen een beetje zat ;)
 
Myn laatse!

Terminator 3

Beetje neppa!!!!
 
Mijn laatste is Catch Me If You Can. Vond het een kei goeie film. Zeker wat die jongen allemaal voor elkaar krijgt. Ik vind het echt een aanrader. :bounce:
Zondag samen met me vriend the Matrix Reloaded gekeken vond het wel een goeie film
In de bioscoop: Pirates of the Caribbean

op DVD: LOTR The two towers

Allebei (Y)
:jaja:

mijn laatste was: young, dumb and full of cum ;)
laatste aanpassing
 
the italian job..

echt een vette film moet je zeker zien
Gisteren a man apart gekeken. Vond hem eigenlijk een beetje tegenvallen. Misschien volgende keer niet zo'n dikke joint roken van tevoren zodat ik de film wat beter kan volgen :)
No Good Deed gets unpunished..........­hij zuigt nog harder dan Road to Perdition, dus dat wil wat zeggen.
Maar moest ff snel wat kiezen bij de videotheek.
zonet.. the bluesbrother 2000.. was wel komisch.. eergisteren hadden we echt een K**** film gekeken.. kisskiss bangbang..
Was niet mijn laatste maar wel kort geleden gezien: The Ring...Goeie film, maar erg vaag :p
Bios: Pirates Of The Carribean....topfilm­.
DVD: Bowling For Columbine....geniaal (anders had ik hem ook nie gekocht ;)).
die ene nieuwe van jim Carey hoe heet ie ook alweer? dat ie de krachten ven 'god' krijgt help me ff
 


Deze denk ik...
Ik heb Gangs of New York gezien :kots:
The Godfather (I), afgelopen vrijdag op Yorin...

Blijft een meesterlijke film !! (y)

En Kramer vs. Kramer zondag op RTL4...
 
Heb maandag Hypnotic gekeken.
Vond het wel een goeie film (y) omdat er veel vage stukken inzitten (het einde ook wel) en van die paranormale dingen...daar hou ik wel van.
 
hypnotic vond ik vaag maar wel ok

laatst had ik FINAL DESTINATION 2 (y) (y) BRUUT!! :kwijl:

en gister Minority report was GOED
Minority report was GOED


Idd een goeie film, maar na 5 keer gaat ie wel vervelen :(
 
Bioscoop: The pirates of the Carribean.

Thuis: Identity. Deze was echt heel goed, zeker een aanrader voor iedereen!! :respect:
je roytje die bedoel ik hahaha masterlijke humor heeft die gozer echt een leuke film <- tip
 
Gister Godzilla gekeken op tv
wel een (Y) film !
laatste aanpassing
triple X

was wel leuk!
The hot chick :D
en erachteraan The Pianist :respect:
Veronica Guerin....
Toffe film...Wel een beetje een "tranentrekker"....
Veel mensen konden het gister niet drooghouden in de bios...Vooral na de scene dat ze doodgeschoten wordt....De reacties van haar naasten icm de muziek.... :cry:
The Million Dollar Hotel..

Aparte film, wel komische stukjes, maar een beetje te langdradig
dat was balistic!!

dat was echt een vette film!!!
vet verhaal, en met er word veel geknald!!:d
laatste aanpassing
euh................
was voor de zomer geloof ik, Ghostship

was wel grappig
laatste aanpassing
 
gister 28 days later!!

(Y) heerlijk psychisch...
finding nemo , erg cool
 
Meet the parents...

Vond hem n beetje heel erg voorspelbaar.
 
Gisteren Maid in Manhattan ech een vrouwen film lijkt erg op Pretty Woman alleen geen Richard Gere ;-)
2 fast and 2 furious: super brute film......
 
reservoir dogs: top film (Y)
Lord of the rings: Tow towers

super film!
 
Terminator 3
Leuk om naar te kijken als je een beetje
van arnold schwarzenegger houdt ! :P
notthing hill
en ja, hij blijft leuk
lekker zo'n romantische film met humor :)
 
twin peaks - fire walk with me
heeeeeerlijke vage film :)
Bios: Pirates of the Caribbean (Johnny Depp = een held)

Thuis: Lola Rennt (supervette Duitse film, tip: effe snel in huis halen -- hij ligt voor 5,99 bij de Free Recordshop :P).