Partyflock
 
Forumonderwerp · 629040
 
Wat was de laatste film die je gekeken hebt?

Wat vond je van die film? waardeloos, slecht, ok, goed of geweldig

En Waarom vind je dat?
een kerstfilm :lol:
Ms. Doubtfire
Homeland S4A11
War Dogs - wel geinig
Uitspraak van **Tim** op dinsdag 6 januari 2026 om 07:48:
Homeland S4A11


Inmiddels S5A5
The Rip met Matt Damon en Ben Affleck, goeie film! zag de twist niet aankomen
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 10 januari 2026 om 08:05:
Inmiddels S5A5


Inmiddels S6A2
I Know What You Did Last Summer (2024) bagger, afgezet
Traitor, afgezet was matig....
Uitspraak van **Tim** op maandag 19 januari 2026 om 06:20:
S3A3


Geen tijd gehad om verder te kijken, druk druk...
I.S.S. sci-fi, wel aardig
Escape Plan voor de 2e x, nog steeds wel geinig
laatste aanpassing
Noah, had em al gezien in de bios maar nog steeds een tegenvallertje
Rambo III haha wel weer lache
Hele seizoen 4: The Lincoln Laywer
Caught Stealin met Austin Butler, was leuk tot het moment dat zn vriendin dood ging...
Due Date voor de 2e x, in tijden niet zo gelachen hahaha
Gisteravond nieuwste seizoen van The Night agent afgekeken
Uitspraak van **Tim** op vrijdag 6 maart 2026 om 06:59:
Gisteravond nieuwste seizoen van The Night agent afgekeken


welke is beter seizoen 2 of 3? heb alleen de eerste gezien.
Uitspraak van V-Man op zaterdag 7 maart 2026 om 11:52:
welke is beter seizoen 2 of 3? heb alleen de eerste gezien.


Ik weet niet eens meer hoe 2 ging :Lol:

Nu begonnen met de nieuwe serie Unfamiliar
Nieuwe Serie Run Away :) Afl.3
Scream 7 in de bios net, wel ok
Highlander: Endgame, tv filmpie wel geinig
100 Streets with Idris Elba wel ok drama met een goed einde..
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 14 maart 2026 om 08:52:
Aflevering 4


beginnen aan de laatste aflevering
Alle delen van pirates of the Caribbean
TheRIP op Netflix, viel wel wat tegen
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 21 maart 2026 om 07:14:
TheRIP op Netflix, viel wel wat tegen


maar je zag de twist niet aankomen ofwel?
XXX: State Of The Union, geinige actie film
Uitspraak van V-Man op zaterdag 21 maart 2026 om 10:16:
maar je zag de twist niet aankomen ofwel?


mwa...

OT: Louis Toureaux, Manosfere
Rounders, wel geinig beetje oud...
Peaky blinders film


:nocheer:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 24 maart 2026 om 19:04:
Peaky blinders film


Viel tegen of niet dan?


OT: Murder in a small town
Uitspraak van **Tim** op donderdag 26 maart 2026 om 07:39:
Viel tegen of niet dan?


Ja viel echt vreselijk tegen
Bloodshot voor een uurtje daarna geen zin meer in..
Uitspraak van **Tim** op donderdag 26 maart 2026 om 07:39:
Murder in a small town


Bezig met de laatste aflevering
serie 'Harry Hole' afl.7
Hollow Man, had em al gezien toen ie net uit was een beetje een mwahhh film
Gangster Squad, matig... afgezet
Serie Dark Winds S4A5, best aardig (Y)
Serie 'The predator of Seville'
Predator Badlands, had em gekocht, vette film!!
Clanes S2, in 1x 6 afleveringen gezien. Zeker de moeite waard! (Alle Spaanse series zijn ok tot super goed)
The Interpreter, afgezet na een uur, btje saai
Serie Paranoid, Afl.2