Partyflock

Forumonderwerp · 624264

Waarschuw beheerder
ik zou graag eens willen weten wat partyflock's nieuwe rage gaat worden?hardstyle aanhouden of zal het toch weer de oude hardcore worden waar nederland helemaal plat voor gaat.
Waarschuw beheerder
Ik denk vooral de oude hardcore, en dan vaak gecombineerd op feesten met oldschool en de huidige hardcore.
Ook de oude hardcore cd's zullen weer in trek komen denk ik.
Waarschuw beheerder
Hardcore op een nieuwe manier, zie je al een poosje opkomen...lijkt me duidelijk :) Ouwe sound word ook weer steeds populairder (y)

Waarschuw beheerder
mee eens !!

Waarschuw beheerder
donateur
de nieuwe rage is al bekend:

Wie kan zich het best kleden als een Wazi?

Waarschuw beheerder
hakkuh
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Maakt niet uit wat de rage wordt/is want die wordt hier toch wel weer uitgekotst..

Maar om maar toch ontopic te blijven ;)

Op dit moment nog hardstyle/hardcore maar dat wordt verziekt door g-sus'ers & lonsdale'rs

En daarna zal de "lichte techno" , de kaylab sound wel in zijn denk ik (hoop ik ;))
Waarschuw beheerder
donateur
TO EARLY RAVE RULES, het word nooit meer datgene dat het geweest is:c
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pindakaassie-> Mwaoh beetje laag afgezaagt antwoord voor jou doen :)

Waarschuw beheerder
dat klopt bo@rre maar de muziek waar ik op kan uitflippen zou ik graag wel weer in de grote hallen willen horen de sfeer komt nooit meer terug.maar dat ligt ook aan de drugs van nu is niet meer zo heftig eerder slaapverwekkend.
Waarschuw beheerder
IK DENK DAT EMIGREREN NAAR CHINA DE NIEUWSTE RAGE WORDT! -----> NO SOUND LIMITS EN PMK IN OVERVLOED! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes:

Waarschuw beheerder
Hardcore natuurlijk!!!

Zowel de ouwe als de nieuwe

Waarschuw beheerder
donateur
WhiteFunky>>

Mag ik ff, sterf af van de hitte ;p
Waarschuw beheerder
idd ook nieuwe hardcore, dat gezeik altijd over dat de muziek VROEGAH beter was, DE MUZIEK VAN NU IS KWALITATIEF 100X BETER!!!
Waarschuw beheerder
Hardstyle is oldstyle :d
Waarschuw beheerder
ik denk de happy hardstyle !!!!
Waarschuw beheerder
voel es ff an je voorhoofd!

hardstyle = zo`n afgerukt product dat zelfs de hardstylers ut al saai vinden! :bah: SOFTE GEDOE!

denk trouwens dat TERROR EN SPEEDCORE ook zeer in populariteit zullen groeien!

Waarschuw beheerder
sorry cobuzz maar voel jij eens aan je voorhoofd
terror en speedcore waren vroeger al niet populair om dat teveel mensen zoals jij eropafkwamen.en hardstyle is zeker wel vet en ja vroeger was het vetter

Waarschuw beheerder
HARDSTYLE BLIJFT!...hardcore is net als terror best wel grappig maar daar kan je alleen maar debiel op dansen (of stampen) :D

Hardstyle heeft nog leuke melodietjes erin.....mijn mening......terwijl ik nu wel lekker hardcore aan ut luisteren ben :P tis gewoon lekker maar geef mij maar voor een feest HARDSTYLE!:BOUNCE:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HARDSTYLE...2 da bone , de beste rage ooit.
Lekker beuqen met je vrienden met een breezah in de hand..
Ja dat is mooi,mooi,mooiman.

Waarschuw beheerder
wat?!...sorry hoor Da Phool, maar jij komt nu egt over als een of andere los geslagen boer met je breezah!!! MOOI MAN!!!

OK harstyle is goe...maar die boeren :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Electro... dingen als Bennie Benassi en die nieuwe plaat van Ferry Corsten (Rock Your Body Rock)... niet echt mijn stijl, maar je hoort het hoe langer hoe meer, ook Tomcraft bijvoorbeeld draait het...
Waarschuw beheerder
laat ierdereen maar lekker HS HC of oldschool luisteren!

ik blijf wel lekker bij me Techno en sjill muziek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HARDSTYLE BLIJFT!...hardcore is net als terror best wel grappig maar daar kan je alleen maar debiel op dansen (of stampen)

Hardstyle heeft nog leuke melodietjes erin.....mijn mening......terwijl ik nu wel lekker hardcore aan ut luisteren ben tis gewoon lekker maar geef mij maar voor een feest HARDSTYLE!

Ben je wel goed bij! :vaag: Debiel dansen en hardcore.... WAT DACHT JE VAN DAT IDIOTE AARSTAAILDANSJE GAST! Het is gewoon een belediging dat jij hardcore luistert. Doe dat voortaan NOOIT meer alsjeblieft.

En hardstyle heeft nog leuke melodietjes.... :S De enige housesoort die ik eentonig vind is aartstaail, het gaat gewoon echt nergens over, hardcore is tenminste nog origineel: praktisch geeneen nummer is hetzelfde als het andere. Creatief gebruik van percussie, een grote varieteit aan stijlen binnen de stijl hardcore, noem maar op.

Aarstaail is gewoon een afgetrokken commerciele pauperversie van hardcore, en dat is zelfs nog teveel credit want het is niet eens te vergelijken met hardcore.

[img cacheid=0012f284000b483440dadd401a001dd00c]http://members.home.nl/koenmh/cc/fuck.gif[/img]FUCK[img cacheid=0012f284000b483440dadd401a001dd00c]http://members.home.nl/koenmh/cc/fuck.gif[/img] HARDSTYLE!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(Y) klein beesje
je hebt helemaal gelijk

hardcore4life

Waarschuw beheerder
Hey stil is!

das gewoon me mening gogem dat wil nie zeggen dat jij meteen mag bepalen wat ik wel en niet luister achterlijke idioot! JE MOT JE MUIL HOUWE
Waarschuw beheerder
Ik weet het echt niet. Misschien komt er wel weer een hele nieuwe stijl, zal me niks verbazen.
Waarschuw beheerder
Pancake (wat een toepasselijke naam): ik bepaal ook niet wat jij wel of niet moet luisteren. Ik verzoek je alleen dat NOOIT meer te doen. Ik vroeg het zelfs alsjeblieft. Kijk maar:

Doe dat voortaan NOOIT meer alsjeblieft.

Aangezien jij jezelf beroept op je "vrijheid van meningsuiting" vind ik het nogal vreemd dat je dan zelf gaat gooien met:
JE MOT JE MUIL HOUWE

Maar ik zal het je niet kwalijk nemen. Gezien de inhoud van je posts ben je gewoon niet zo slim. Daar kan jij ook niks aan doen.

[img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img] [img cacheid=00129baa0000fe2ea41f32e41a001dd09a]http://members.home.nl/koenmh/cc/ass.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
k sluit me helemaal aan bij klein beesje. super!

Waarschuw beheerder
posts..........sorry dan mag ik wel nie zo slim zijn maar wat bedoel je daarmee?
Wat een moeilijke woorden trouwens,sanp jut zelf wel?

EN NIX OVER ME NAAM HE, IDIOOT!!

k sluit me helemaal aan bij klein beesje. super!...ach man nerd kom dan ook met een paar leuke zinnetjes aan :S:S:S......maar kheb geloof ik wel me mening en alles gegeven dusz ben hier klaar...HARDSTYLE!!!­!!
Waarschuw beheerder
posts..........sorry dan mag ik wel nie zo slim zijn maar wat bedoel je daarmee?

Je weet wel, de berichtjes die je hier post.
Wat een moeilijke woorden trouwens,sanp jut zelf wel?

Laat ik maar geen open deuren intrappen....

dusz ben hier klaar...

Okee, toedels! :flower:

Waarschuw beheerder
PITTIG DING...

Waarschuw beheerder
ach man nerd kom dan ook met een paar leuke zinnetjes aan ......
--------------------------------------------------
wil ik wel doen maar dan staat dr hetzelfde als klein beesje(aka Rotbrab):D

Nerd.

Waarschuw beheerder
k dacht dat je hier klaar was....pannekoek

Waarschuw beheerder
het STOGEN shirt dat gaat een nieuwe rage worden!
Waarschuw beheerder
De nieuwe rage? Dat interesseert mij niet, ben toch al nooit zown echte rage freak geweest ( al heb ik wel een g-sus shirtje :s ) Ik blijf gewoon me techno luisteren en soms als der weer een leuk hc cdtje uit is dan beluister ik die ff. Maar HAARDstyle....neej never nooit niet!!

Waarschuw beheerder
Nieuwe rage wordt een mix van die lounge muziek met een zingend vrouwtje erin, wel een snellere bass maar de geluiden rondom (niet perse de melodie maar gewoon wazige strings enzo) zullen de hoofdrol gaan spelen. Daarnaast wordt het geheel nog minder dansbaar omdat er veel breakbeat inzit. Als dit eenmaal in is zullen de mensen gaan dansen op z'n duits, in strakke broeken met wijde pijpen gaan lopen, stoppen met de drugs en vort massaal aan de liptonice gaan op een feest.
Waarschuw beheerder
First of all :respect: 2 Klein beesje. hardstyle is echt wel een slap aftreksel van Hardcore. Wie dat uitgevonden heeft moeten ze op de brandstapel flikkeren. De Mafkees.

:devil: Hardcore 4 life and will never die!!!!!! :devil:

Uch The M@dM@n heeft gesproken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben je gek ofzo?!! :P Ik ga eg nie in zown schranzbroek rondlopen, en die duisters zijn allemaal teile lieber, en die danz trek ik niet, al kan ik em JAJA wel 15 minuten volhouden ZONDER drugz, daar ben ik al in zkere zin mee gestopt, blowtje noem ik geen drugz
Maar wat ik hier al eerder keer ergens heb gezegd, de muziek van de toekomst wordt 1 toon die naarmate het nummer voortduurt wijder wordt maar ook weer naar elkaar toetrekt. Soort supernova effect alleen dan anders :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
van mij hoefd de hardcore niet zo erg populairder te worden krijg je alleen maar van die kut meelopers. geef mij maar een feest van 5000 man echt hardcore liefhebbers dan een feest van 15.000 waar van 10.000 meelopers zijn.
Waarschuw beheerder
dat hoeft van mij ook niet. Maar er zijn er op dit moment echt wel meer dan 5000 echte hardcore liefhebbers. Het gaat nu nog goed en daar moet het eigenlijk bij blijven en niet zoals een aantal jaren geleden want dan gaat het weer helemaal de vernieling in.

The M@dM@n
Waarschuw beheerder
jodie bernal gaat het weer helemaal worden :p
Waarschuw beheerder
donateur
early hardcore en terror (L)
Waarschuw beheerder
Bij mij is hc nooit echt van me lijstje verdwenen alleen op een gegeven moment kwam ik in aanraking met techno en dat trok me toch iets meer, maar ik zou graag weer es naar een hc feestje gaan met terror henkie bijv. die trekt techno absoluut niet hahaha, vind ie saaie muziek. Ach ieder zijn ding toch? Zolang je je maar vermaakt, en in de toekomst zal er vast wel weer nieuwe stijlen komen maar dat is meer voor de jonkiez, wij oudjes (ahum) hebben dan alles al een keer gehoord. Dit heb ik nu dus al met HS.

Waarschuw beheerder
ey waar is pannecoke nou?!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga voor de opkomende Jumpstyle, zoals op de atomic techno/record mania/jumper records uitkomt :-D

Hoor nu al steeds vaker dat Dana, pavo, panic, beholder deze style in hun setjes verwerken, let maar op Jump word de bom!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me volledig aan bij mijn voorganger :jaja:

Een manusje van alles wat ze de naam hardstyle geven,... laten ze "hard" maar weghalen want daarvoor is het te soft, dan weet de bedenker zeker niet wat hard is, dan blijft er niets meer over want een "style" is het ook niet, dus, tja,... HARDCORE!!!

:jaja:

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
het zal inderdaad wel de hardstyle/hardcore worden.

maar techno begint ook steeds populairder te worden dus dat gaat ook nog wel eens een hype worden.
Waarschuw beheerder
jeuzus wat zijn jullie weer lekker fel zeg !! :D
Waarschuw beheerder
Hardstyle is inderdaad een enorme rage, je ziet zowat net zoveel hardstylers met hun hardstyle kapsels, hoge kragen en gsus ind. kleding lopen als 'gabbers' destijds. Maar zal waarschijnlijk toch met een jaartje of wat wel inklappen.

Hardcore heb ik altijd al de sterkste stroming gevonden. Je hoort (voelt;)) goed als je bij de 'hardcore' tent geariveerd bent op een festival, maar van de andere stylen kun je niet altijd precies vertellen wat het nu is, het lijkt toch meer op elkaar (climaxloos). Wij als hardcore liefhebbers zijn denk ik ook veel meer 'dedicated', 'trouw' en vooral 'trots' op onze eigen style en zien het misschien meer als een levensstijl.

Hardcore zit er nu dik 10 jaar in en is alweer een poosje enorm aan het groeien. Ik hoop juist NIET dat het een 'rage' gaat worden, maar puur blijft. Binnen hardcore zal het 'rietietietieuw' gehalte worden gereduceerd tot een minimum, het is nu al bijna weg en maakt plaats voor de nieuwe MAIN STYLE hardcore, dat weer een stuk meer 'losgaansgehalte' heeft en ook een stuk donkerder, serieuzer, volwassener en vooral harder klinkt/voelt. Daarnaast natuurlijk ook Darkcore dat maar blijft groeien en de industrial hardcore wat ook altijd ff lekker is om op te ragge.

Early hardcore blijft het beste vind ik, maar zit vastgekoppeld aan een bepaalde tijd die er nu eenmaal niet meer is. Die tijd gaat zeker niet terugkomen door deze stijl in een veel kleinere 'area2' te gooien en alleen maar de hitjes te draaien. Het hoort toch gewoon in de grote hal, ben heel benieuwd wat Ghosttown 2003 gaat brengen, die het wel gewoon aandurven om het in de MAIN HALL te doen.

Je weet wat ze zeggen; "Als er 1 schaap over de dam is..."

;)

Ondanks dat HARDCORE er al ruim 10 jaar op heeft zitten en de hardstyle net komt kijken, denk ik dat de 'houdbaarheidsdatum' voor de hardcore toch net ff iets verder reikt dan die van hardstyle...

Hardstyle begint ook steeds meer op Hardcore te lijken. De Defcon1 cd eindigd met een paar hardcore tracks, al die hardstylertjes luisteren die cd's en kunnen dat volgens mij ook best wel waarderen en willen bovendien ook steeds meer, sneller en harder en worden zo langzaam maar zeker steeds meer naar de Hardcore toe gelokt. ("Temptations, temptations...")

Maar voorlopig zal hardstyle nog wel even de grootste 'trend' blijven, dat is een ding dat zeker is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik vind dat mijn style de nieuwe rage gaat worden :D

mijn visie van house vind ik vrij innoverend om maar lekker arrogant te doen ;)

ik maak een combinatie van hele harde hard[house]techno//hardcore­/darkcore/hardstyle/­darktrance en hier en daar de nodige darkambient voorbijvlieg efx, oude hardcore/hiphop voice samples en duistere horrorfilm samples; dit wil ik in de toekomst gaan combineren met midi-video apparatuur incombi met ook nog dikke live act; die wanneer je aan je midi-audio apparatuur zit ook de videobeelden tegelijk vervormt; maar goed ik ben ook meer een kunstzinnige muzikant dan een commerciele muzikant, maar ik hang overal net tussen in en heb het idee dat ik veel mensen na een live-act overtuigd heb O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ben benieuwd Omkara, de tijd zal het leren.
Moet je nu alsvast goed opassen met wat je zegt, je hebt wel wat waar te maken nu he.....

Waarschuw beheerder
ow maar dat is geen probleem...

ik maak het wel waar ;)

leuke foto btw van je kont :P
laatste aanpassing

Artiest NitraM
Waarschuw beheerder
nou zullen de meeste denken dat ik met mijn 18 jaar bij de 'nieuwe generatie' in hardcore gebied hoor, maar toch voel ik het niet zo, ik luister de muziek zelf al toch wel een jaar of 7 nu ( en nee toen wist ik niet waar het voor stond , ik jatte gewoon bandjes van me zus en ging uit me naad ;) ) maar ik vind dat hardstyle gewoon de hardcore is voor een meer breed publiek , en bij een breed publiek ( lees overgehypt ) maakt het niet uit wat ze opzetten , want ze gaan toch wel los ( kijk naar de hardcore in begin 97 etc ) dit is nu in mijn ogen over in de hardcore scene waardoor mensen die het nu luisteren toch echt wel kritischer zijn dan toen, waardoor de producers zijn genoodzaakt met goed materiaal te komen ipv gewoon een gesamplede melodie van een ander nr te vervormen , een leuk basje erin en klaar... maar ik denk dat de techno nu door meer mensen gewaardeert gaat worden, dat de MOH-partycore een grote opmars gaat maken ( daar is het al mee bezig ) en de industrial techno/hardcore of hoe je het ook wilt noemen , die hoor je ook steeds vaker, en trekt meer het openminded publiek, maar word niet uitgehypt ( kan ook niet denk ik , stel je eens voor zon nummer op tmf of iets dergelijks ) , ik denk dat de hardstyle totaal smelt met de moh-partycore en dat er over een jaar of wat niks meer over is van wat ze nu hardstyle noemen ( de reversed bass , etc )

kortom ik denk dat er weer een hardcore hype gaat komen , met de nodige wazi's en de mensen die er totaal nix van snappen, en dan begint het verhaaltje weer helemaal van voor af aan ... :(

Waarschuw beheerder
steekt een beetje vaag in mekaar maar dat kan ook niet anders om deze tijd :P

Waarschuw beheerder
zit wel een kern van waarheid in wat je zegt; maar goed; we kunnen natuurlijk ook allemaal een paraplutje kopen en van een gebouw afspringen en hopen op zweven :D

ik ga slapen; ik lul weer eens bullshit; behalve dan dat ik de scene ga domineren met me sound :P

(6)

Waarschuw beheerder
dag zoolander..

rages zijn kut

Waarschuw beheerder
Ik denk dat hardcore populair gaat worden zonder wazi's!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Minimal Techno wordt de nieuwste stroming en electro clash blijft het ook nog even goed doen....!

Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle is over anderhalf jaar uit, hardcore in huidige vorm wordt weer populair en verneukt zichzelf zoals in 99 weer over +- 4 jaar, en herhaalt zich dan later weer zoals het nu doet (golfbeweging).

Techno wordt denk ik na hardstyle de populaire stroming, mits er wat wordt geknutseld aan het onvoorspelbare karakter.

Hardshouse...zoals het nu gaat sterft het in Nederland uit:(
Waarschuw beheerder
techno...

maybe wel een of andere mengeling van hardrock met techno en een vleugje Hip core..
Waarschuw beheerder
Geef mij maar de cd van Bob de Bouwer, daar ga ik nou echt lekker van uit mn dak :D

Waarschuw beheerder
Techno zal alleen nooit mainstream worden....
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig maar

Waarschuw beheerder
donateur
zou ik niet zo zeker van zijn, als je eerlijkheidshalve op gabber terugkijkt, leek dat ook een onverkoopbare stroming
Waarschuw beheerder
is er nu niemand die ook helemaal wild wordt van bob de bouwer?? op zijn cd kun je echt vet uit je dak gaan :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
Hardcore van nu

weet ik 100% zeker
Waarschuw beheerder
HardCore zal altijd blijven hardstyle zal gaan uit sterven. alleen ik blijf hopen dat die happy shit niet meer terug gaat komen. ook al is het daar voor de meeste hardcore fans mee begonnen.

Waarschuw beheerder
donateur
we hebben het over verwachtingen en voorspellingen, niet over hoop...

Waarschuw beheerder
Nee weet je wat het gaat worden? UK HARDHOUSE! Vraag maar aan Miech, die kan het weten!!

Hebie al antwoord jochie...?

Waarschuw beheerder
nl_babe... en dat zeg jij met je MoH icoon? :S

moh is happyhardcore nieuwe stijl

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
K3!!
Waarschuw beheerder
ik denk dat het meer de 2 step en drum n bass kant op gaat als ik om me heen kijk zie ik veel mensen die dat nu aan het ontdekken zijn
Waarschuw beheerder
Ik denk dat we langzaam de techno kant een beetje opgaan. Denk trouwens wel dat hardstyle het ook nog wel ff vol houdt. :bounce:

Waarschuw beheerder
house!

Waarschuw beheerder
donateur
nee robert ja, heb je mijn reply voor de jouwe wel niet gelezen?

je sarcasme kaatst nu op je terug

(N)
Waarschuw beheerder
Electro!!!! rules!!!

Waarschuw beheerder
als ik om me heen kijk en naar de radio luister, valt het me op dat er behoorlijk veel R&B en hip-hop gedraaid wordt.
zou dus best kunnen dat hierin een rage gaat worden..
ben zelf een hardstyle-fan maar de hip-hop van vroeger vind ik nog steeds gaaf!
Waarschuw beheerder
Hardcore komt weer hhhhhhhhhheeeeeeelll­lleeeeemaaaaaaaallll­l terug. Maar ut commerciele mag weg blijven.
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore is nooit weg geweest... :S

Ma kweet wat je bedoeld...!! Het komt weer terug onder de Club kutten..!! Oprotten allemaal..!!

Laat ons met rust, het gaat goed zo...!!!!!!!

Oja en Rage´s zijn ook voor Club trutten..!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zei ook niet dat het weg was geweest....
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals Robert Jan al zei> UK hardhouse wordt met stip op nr 1 de nieuwe rage

Waarschuw beheerder
oogkleppen ophebben word het helemaal volgens mij:P
Waarschuw beheerder
UK hardhouse??!! Eg nie, volgens mij is dit al een poosje rage geweest iets voor de hardstyle, toen werden derin hardhousesetjes ook vaak UKhardhouse plaatjes gedraaid. Maar goed, jij zult het wel beter weten :P
Lexy en K-Paul wordt in nederland ook een rage

Waarschuw beheerder
We gaan gewoon weer de hardcore kant op,zijn we al mee bezig denk ik en als we dat weer gehad hebben komt er weer een styl van een paar stylen doorelkaar,misschien breakbeat met trance beetje hardcore erdoor en verzin er wat voor.

Oja hardcore is nooit weg geweest het was ff niet populair,das wat anders.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tobi 1>> hardhouse setjes in hardhousesetjes? volgens mij klopt iets niet in je beredenering
Waarschuw beheerder
ik hoop dat het hardcore wordt/blijft, dan laten ze ons teminste met rust ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lucas & Gea

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Waarschuw beheerder
De nieuwe rage wordt THIRD MOVEMENT

Vernieuwde hardcore in een techno-jasje..

weet het bijna zeker... :)
Werkzaam bij L&M Events
Waarschuw beheerder
Occultic:Hardstyle is inderdaad een enorme rage, je ziet zowat net zoveel hardstylers met hun hardstyle kapsels, hoge kragen en gsus ind. kleding lopen als 'gabbers' destijds. Maar zal waarschijnlijk toch met een jaartje of wat wel inklappen.

DIT HEET NOG STEEDS KAKKERSSSS weinig hoge kraagjes en jezuss indrustrie pff hou op Je hebt
Hardsylers en Hardstylekraagjes dat is toch een verschil en de meeste hardstylers vinden hardcore ook relax aldus ik wel!!!

Waarschuw beheerder
donateur
is er dan hardstylemode?%)

nooit opgevallen:s

Waarschuw beheerder
Ik denk dat de de 'rage' steeds meer de techno kant op gaat hier in Nederland.

Tom Harding die inmens populair met zijn hardhouse toentertijd geeft te kennen dat hij meer techno-invloeden gaat gebruiken omdat hij ziet dat hij het met ukhh alleen niet meer redt.

Ook dj als Tiesto laten tegenwoordig een sound horen die veel techno-inlvoeden heeft. Hij wou ook een set op awa.fes. draaien, maar dat ging voor hem niet door.

Hardstyle redt het toch trouwens niet lang meer, iedereen kijkt toch dwars door die muzieksoort heen?

Waarschuw beheerder
Mijn 'rage' is en blijft HARDCORE..
Waarschuw beheerder
WaZiGST 20 augustus 2003 16:31
Hardcore komt weer hhhhhhhhhheeeeeeelll­­lleeeeemaaaaaaaalll­l­l terug. Maar ut commerciele mag weg blijven.
------------------------------------------------

Jaah hardcore wordt weer helemaal 'in' :S Nu worden al die Breezahs in ene ook gabber en gaan in lonsdale lopen want dan horen ze erbij...:S

Een paar jaar geleden toen hardcore niet meer zo commercieel was liepen er tenminste niet van die meelopers op feesten rond, maar alleen mensen die ECHT voor de muziek kwamen en gewoon lekker wouden feesten... nu komt minstens 50% er alleen omdat hun vrienden er ook komen...:S
Waarschuw beheerder
m'n glazen bol is kapot
Waarschuw beheerder
idd laat de hardcore maar lekker underground veel beter en die clubkutje's moeten gewoon wegblijven bij een HC feest

Waarschuw beheerder
heb ik alleen 1 vraag(want wat DE rage word interreseert me vrij weinig):
Wat zijn wazi's??? Ik zag et al een paar keer in dit topic staan maar kheb geen idee...
BVD ZENON
Waarschuw beheerder
driekes--->De nieuwe rage wordt THIRD MOVEMENT

Vernieuwde hardcore in een techno-jasje..

weet het bijna zeker...

IK WEET ET ZEKER! hield nooit extreem van hardcore maare thirdmovement is te versmaden :)
(hierdoor begin ik ook steeds meer hardcore te waarderen,maar techno heerst nog steeds,maar een combinatie(industria­l) is natuurlijk perfect.
Het is bij deze ook duidelijk waar jullie mij kunnen zien flippen op Mysteryland!!ook nog ff langs carola natuurlijk(lekker funky).
Waarschuw beheerder
Wazi = wannabe nazi...

Waarschuw beheerder
Hardcore + Tecnho = Industrial
????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­??

Waarschuw beheerder
Techno, ahum

Waarschuw beheerder
Ik denk eerder dat de nieuwe stroming een combi tussen techno en hardstyle wordt. Zoals Luna aan het begin van zijn set op Shockers draaide.

Waarschuw beheerder
Hahahahahahahaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
Doe mij maar één of andere underground rage... feestjes door heel Nederland met maximaal 1000 man.. geen maximale lichtshows, maar alleen strob's, rook en pallets.. paar netjes erbij en de oude school en eraly hardcore sounds. :P
Waarschuw beheerder
hoop early hardcore :bounce:
hangt een veel gezelligere sfeer aan de muziek en als iedereen dan ook weer trug in aussie gaat dan hangt die van mij alweer ready steady to go :p

Waarschuw beheerder
Check mijn feesie dan maar :)

Waarschuw beheerder
HARDCORE!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
progressive/techno !!!

Waaah !!!

Waarschuw beheerder
progressive, deep house, electro, groove

:bounce:
Waarschuw beheerder
Miech, volgens mij hei'je een bril nodig, ik zeg UKHARDHOUSEPLAATJES in hardhouse sets!!

:vaag:

Waarschuw beheerder
volgens mij is de nieuwste trend op lekker wappie met twee cigaretten in je neus rond te lopen

Waarschuw beheerder
Kijk maar naar me foto

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij word het langzaam steeds weer iets harder.

Waarschuw beheerder
techno!

Waarschuw beheerder
ID&T gaat de komende tijd volgens mij proberen om electro aan het publiek te gaan voeren, maar dat gaat niet lukken volgens mij. Hardstyle sterft gewoon een stille dood, net als al die andere rages. En hardcore blijft gewoon lekker doorgaan, misschien iets meer richting industrial, maar that's it.

En dan nog: WIJ DOEN NIET MEE AAN DE MODUUUHHHH!!!!
Waarschuw beheerder
Het zou me niks verbazen als de happy hardcore weer terugkomt.
Waarschuw beheerder
n wasknijper op je neus en n cocktail parasolletje in je oor..vet
Waarschuw beheerder
ow ik zie dat plus4 ook de trends volgt..nja ik had ff beter moete lese..
Waarschuw beheerder
Pebbles , die sound van toen is eigenlijk te simpel en te soft voor nu. En willen ze de bassen weer harder gaan maken dan is het weer niet commercieel genoeg.

En wat rage betrefd , ik zie het bij mezelf. Techno vind ik steeds gaver , en vooral de hele harde schranz of juist de groovy sound a la Montana. Hard Trance vind ik ook nog steeds (y)

Waarschuw beheerder
vOLgENS MiJ iS bReEZaAhTAaL OOkK EEN rAgE.. :/

Waarschuw beheerder
MeT eEn PaAr 3-TjEs eN 4-TjEs en 1-TjEs EnSoW ErIn.
Waarschuw beheerder
of alles met hoofdletters :S.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Duidelijk Lounge-muziek!
Waarschuw beheerder
donateur
ze zijn nu ook alweer bezig om de oude happy hardcore nummers opnieuw te promoten....

hou es op!!

en ik denk dat de hardcore weer booming bussiness word en dat de feesten dan weer overgoten worden met zwabbers en wanna beez.......
Waarschuw beheerder
ik denk dat het Duits volksmuziek gaat worden... met worst

Waarschuw beheerder
of alles met hoofdletters .........
Dan kan die caps lock aanstaan.. Of je SCHREEUWT HET UIT!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat de nieuwe trend terror wordt zoals je aan veel nummers al hoort wordt steeds sneller en agressiever
Waarschuw beheerder
Ik denk dat Partyflock gewoon de nieuwe trend gaat worden...:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schranz, Harde Techno, en Industrial Hardcore.
mensen zijn de bliepjes en poingbasjes een beetje moe denk ik

Waarschuw beheerder
Ik denk hetzelfde als Bassworm Harde Techno en Industrial Hardcore word de nieuwe hype...
Want hardstyle begint steeds minder te worden (of je moet net in de hardstylescene zitten) maar als je er al wat langer inzit vind je het niks meer.
Waarschuw beheerder
Harde techno!! Merk t ook om me heen.
Hardstyle is cker nog ni dood, maar dat sluipt er langzaam wel in.

En hardcore is blijvend..das cker geen rage...:)
laatste aanpassing
Artiest Manzel
Waarschuw beheerder
Rages zuigen, geef mij maar liever onpopulaire underground stromingen. Rage betekent commercie en commercie betekent verloedering.

Waarschuw beheerder
Tja als iedereen er zo over gaat denken worden onpopulaire underground stromingen een rage.

Waarschuw beheerder
Denk ook dat mensen als Rush, Liebing, Djax, Remus en alle andere hakketak techno dj's de nieuwe 'goden' worden... Omdat er toch vraag is naar harde dance muziek zonder emotie... :devil:

Maar ondertussen zitten de 'echte' technofreaks al aan de offbeat en minimal...

:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom tegen 'die tijd' pas ? :D:D

Waarschuw beheerder
Que?

:9

Waarschuw beheerder
Ik denk een mengeling tussen techno & rap,
trap heet het.
BTW de "echte technofan" zou nooit zo kortzichtig zijn om iemand die o.a. ook naar Rush luistert nep te noemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Anderzijds denk ik dat ook dat Kerkgejengel een populaire stroming kan worden
Waarschuw beheerder
Doe mij maar één of andere underground rage... feestjes door heel Nederland met maximaal 1000 man.. geen maximale lichtshows, maar alleen strob's, rook en pallets.. paar netjes erbij en de oude school en eraly hardcore sounds. EN SNOEIhard geluid niet te vergeten :P
:RESPECT:

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens!!!

Waarschuw beheerder
Waar staat dan dat ik mensen die naar Rush, Liebing, Remus, Djax, etc. luisteren nep vind?

:[

Waarschuw beheerder
je zei toch echte technofans, voor zover ik weet is echt nog altijd het tegenovergestelde van nep :yes:
bv.
wit-zwart
dood-levend
blij-somber
nep-echt
Niet???

Waarschuw beheerder
Het gaat mij om de manier waarop, Bass San...

;)

Rush, Liebing, Remus, Djax en al die andere beuQ dj's zijn vaak voor mensen die hardstyle beu zijn de eerste techno dj's die zie horen en kunnen waarderen en die dj's meteen bombarderen als de nieuwe Pavo of Dana, terwijl er nog 100 andere dj's zijn die kwalitietaief misschien wel beter zijn dan bovengenoemde, maar omdat ze niet 'hard' draaien, niet koel zijn en slappe kutjes techno draaien, volgens onze stoere beuQende mede(mens?)... Want het moet altijd maar harder en sneller en groter en bruter en meer, terwijl er in mijn ogen meer is als meer, sneller, groter, bruter, etc... Less is more weet je wel... ;)

Waarschuw beheerder
let's go minimal :respect:
Waarschuw beheerder
én uptempo :respect:

Waarschuw beheerder
Downtempo!!!

Op 120 bpm freaken met bliepjes, kraakjes, pruttelende 303tjes en andere minimale wazige soundscapes!

:respect:
Waarschuw beheerder
Mulero en Pacou mag ook altijd graag horen hoor..:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een mix van Hards­tyle/Hardcore techno mag van mij weg vallen en de rest ook!!
Waarschuw beheerder
HEHEHE DAN HAD JE OP MYSTERYLAND bij THIRD MOVEMENT moeten komen GEKKEHUUS!!!! wat een feest daar !! afbreken die rotzooi en plunderen die bar!!!
Waarschuw beheerder
Hoe meer hardcore hoe beter, maar niet te commercieel, anders komen er weer van die irritante TOP 100 cd's uit waar je nu al mee dood wordt gegooid met hardstyle top 100
Waarschuw beheerder
IK geef Hardstyle nog een jaartje, hoogstens!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat de smartlappen weer helemaal trug komen!!! (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
tijn!tje is me weer voor hoor ..

wilde net zeggen dat rush remus en alle
andere wel vet popie zouden gaan worden

en dat de echte techno mensen juist terug
zakken naar een lager tempo :P

(heb dat effect zeg maar al tussen mij
en mijn vriendin geconstateerd ..

tijdens marco carolla
zegt zei 'wat een kut muziek hier kan ik nix mee'
waarop ik haast begon te koken van woede ..)

Waarschuw beheerder
ik hoop harde techno en niet hardcore want dan blijft tenminste al dat meeloopvolk weg die je nu alweer begint te krijgen...
en als het hardcore word...MENTAL THEO BEDANKT :bah:

Waarschuw beheerder
HARD TECHNO HAS THE FUTURE

Waarschuw beheerder
Het jongere publiek gaat richting Hardcore / Terror, en het wat oudere publiek naar Techno / Tech house.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk he..ik doe niet graag toekomst voorspellen!!

ik denk dat de aus en cavello weer trug gaan komen!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb al een bril -_-

maar goed, Hardhouse IS UK Hardhouse, alleen denken veel mensen dat hardstyle hardhouse is.

Overigens een doorn in het oog voor veel liefhebbers van deze stroming
Waarschuw beheerder
zwabbers?..dah zijn toch die gaste met lonsdale?
Waarschuw beheerder
donateur
knikkeren is coming back!!!
Waarschuw beheerder
ik denk dat de hardcore weer te commercieel gaat worden waarop je dus weer allemaal 15 jarige Br33ZaH sletjes gaat tegenkomen op HR enzo..wat gelijk de hele sfeer vergalt en dan gaan ze met hun groote bekkies ook nog wijs liggen doen...en dan zijn gabbers ineens agressief enzo...HARDCORE IS GEEN TOP 40 MUZIEK, HET IS EEN GEVOEL!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:GAAP:

Waarschuw beheerder
donateur
worden sommige gabbers als knikkerkoning nou niet moe van zichzelf?
Waarschuw beheerder
ik ga aan n studie klompendansen beginnen