Partyflock

Forumonderwerp · 624264

Waarschuw beheerder
ik zou graag eens willen weten wat partyflock's nieuwe rage gaat worden?hardstyle aanhouden of zal het toch weer de oude hardcore worden waar nederland helemaal plat voor gaat.
Waarschuw beheerder
m'n glazen bol is kapot
Waarschuw beheerder
idd laat de hardcore maar lekker underground veel beter en die clubkutje's moeten gewoon wegblijven bij een HC feest

Waarschuw beheerder
heb ik alleen 1 vraag(want wat DE rage word interreseert me vrij weinig):
Wat zijn wazi's??? Ik zag et al een paar keer in dit topic staan maar kheb geen idee...
BVD ZENON
Waarschuw beheerder
driekes--->De nieuwe rage wordt THIRD MOVEMENT

Vernieuwde hardcore in een techno-jasje..

weet het bijna zeker...

IK WEET ET ZEKER! hield nooit extreem van hardcore maare thirdmovement is te versmaden :)
(hierdoor begin ik ook steeds meer hardcore te waarderen,maar techno heerst nog steeds,maar een combinatie(industria­l) is natuurlijk perfect.
Het is bij deze ook duidelijk waar jullie mij kunnen zien flippen op Mysteryland!!ook nog ff langs carola natuurlijk(lekker funky).
Waarschuw beheerder
Wazi = wannabe nazi...

Waarschuw beheerder
Hardcore + Tecnho = Industrial
????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­????????????????????­??

Waarschuw beheerder
Techno, ahum

Waarschuw beheerder
Ik denk eerder dat de nieuwe stroming een combi tussen techno en hardstyle wordt. Zoals Luna aan het begin van zijn set op Shockers draaide.

Waarschuw beheerder
Hahahahahahahaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
Doe mij maar één of andere underground rage... feestjes door heel Nederland met maximaal 1000 man.. geen maximale lichtshows, maar alleen strob's, rook en pallets.. paar netjes erbij en de oude school en eraly hardcore sounds. :P
Waarschuw beheerder
hoop early hardcore :bounce:
hangt een veel gezelligere sfeer aan de muziek en als iedereen dan ook weer trug in aussie gaat dan hangt die van mij alweer ready steady to go :p

Waarschuw beheerder
Check mijn feesie dan maar :)

Waarschuw beheerder
HARDCORE!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
progressive/techno !!!

Waaah !!!

Waarschuw beheerder
progressive, deep house, electro, groove

:bounce:
Waarschuw beheerder
Miech, volgens mij hei'je een bril nodig, ik zeg UKHARDHOUSEPLAATJES in hardhouse sets!!

:vaag:

Waarschuw beheerder
volgens mij is de nieuwste trend op lekker wappie met twee cigaretten in je neus rond te lopen

Waarschuw beheerder
Kijk maar naar me foto

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij word het langzaam steeds weer iets harder.

Waarschuw beheerder
techno!

Waarschuw beheerder
ID&T gaat de komende tijd volgens mij proberen om electro aan het publiek te gaan voeren, maar dat gaat niet lukken volgens mij. Hardstyle sterft gewoon een stille dood, net als al die andere rages. En hardcore blijft gewoon lekker doorgaan, misschien iets meer richting industrial, maar that's it.

En dan nog: WIJ DOEN NIET MEE AAN DE MODUUUHHHH!!!!
Waarschuw beheerder
Het zou me niks verbazen als de happy hardcore weer terugkomt.
Waarschuw beheerder
n wasknijper op je neus en n cocktail parasolletje in je oor..vet
Waarschuw beheerder
ow ik zie dat plus4 ook de trends volgt..nja ik had ff beter moete lese..
Waarschuw beheerder
Pebbles , die sound van toen is eigenlijk te simpel en te soft voor nu. En willen ze de bassen weer harder gaan maken dan is het weer niet commercieel genoeg.

En wat rage betrefd , ik zie het bij mezelf. Techno vind ik steeds gaver , en vooral de hele harde schranz of juist de groovy sound a la Montana. Hard Trance vind ik ook nog steeds (y)

Waarschuw beheerder
vOLgENS MiJ iS bReEZaAhTAaL OOkK EEN rAgE.. :/

Waarschuw beheerder
MeT eEn PaAr 3-TjEs eN 4-TjEs en 1-TjEs EnSoW ErIn.
Waarschuw beheerder
of alles met hoofdletters :S.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Duidelijk Lounge-muziek!
Waarschuw beheerder
donateur
ze zijn nu ook alweer bezig om de oude happy hardcore nummers opnieuw te promoten....

hou es op!!

en ik denk dat de hardcore weer booming bussiness word en dat de feesten dan weer overgoten worden met zwabbers en wanna beez.......
Waarschuw beheerder
ik denk dat het Duits volksmuziek gaat worden... met worst

Waarschuw beheerder
of alles met hoofdletters .........
Dan kan die caps lock aanstaan.. Of je SCHREEUWT HET UIT!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat de nieuwe trend terror wordt zoals je aan veel nummers al hoort wordt steeds sneller en agressiever
Waarschuw beheerder
Ik denk dat Partyflock gewoon de nieuwe trend gaat worden...:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schranz, Harde Techno, en Industrial Hardcore.
mensen zijn de bliepjes en poingbasjes een beetje moe denk ik

Waarschuw beheerder
Ik denk hetzelfde als Bassworm Harde Techno en Industrial Hardcore word de nieuwe hype...
Want hardstyle begint steeds minder te worden (of je moet net in de hardstylescene zitten) maar als je er al wat langer inzit vind je het niks meer.
Waarschuw beheerder
Harde techno!! Merk t ook om me heen.
Hardstyle is cker nog ni dood, maar dat sluipt er langzaam wel in.

En hardcore is blijvend..das cker geen rage...:)
laatste aanpassing
Artiest Manzel
Waarschuw beheerder
Rages zuigen, geef mij maar liever onpopulaire underground stromingen. Rage betekent commercie en commercie betekent verloedering.

Waarschuw beheerder
Tja als iedereen er zo over gaat denken worden onpopulaire underground stromingen een rage.

Waarschuw beheerder
Denk ook dat mensen als Rush, Liebing, Djax, Remus en alle andere hakketak techno dj's de nieuwe 'goden' worden... Omdat er toch vraag is naar harde dance muziek zonder emotie... :devil:

Maar ondertussen zitten de 'echte' technofreaks al aan de offbeat en minimal...

:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom tegen 'die tijd' pas ? :D:D

Waarschuw beheerder
Que?

:9

Waarschuw beheerder
Ik denk een mengeling tussen techno & rap,
trap heet het.
BTW de "echte technofan" zou nooit zo kortzichtig zijn om iemand die o.a. ook naar Rush luistert nep te noemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Anderzijds denk ik dat ook dat Kerkgejengel een populaire stroming kan worden