Partyflock

Forumonderwerp · 613138
19485x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
ok, iemand tips?
want ik kan een hoop, maar dat kan ik dus niet.
en ik vind het kut!
Waarschuw beheerder
Je suf blowen??
Waarschuw beheerder
donateur
Het idee is leuk maar dat lukt mij idd ook niet, heb ook nog geen trucjes gevonden :(

Waarschuw beheerder
Tsja t lukt mij meestal wel gelukkig
weet ook niet hoe t kan maar t is wel handig:)
Waarschuw beheerder
IPV SPEED COKE GEBRUIKEN DAN SLAAP EN EET JE WEL...

Waarschuw beheerder
coke is een stuk duurder:o

Waarschuw beheerder
donateur
coke is kut.
blowen doe ik niet..

zucht, ik ben verloren :p

Waarschuw beheerder
awwww :kusje: ;)

Waarschuw beheerder
je moet coke blowen

leg je het neer
en dan BLAAS JE HET WEG
en dan voel je je fantastisch en voel je je een JEF!

Waarschuw beheerder
donateur
alberts? ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor iemand anders het zegt uit wijsheid zeg ik het ff om het gelijk maar gezegd te hebben

IPV SPEED NIX GEBRUIKEN DAN SLAAP EN EET JE WEL...

DUS MENSEN, dat gedeelte kunnen we nu overslaan!

Waarschuw beheerder
MDMA, wordt je lekker duf van!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jaaaaa en zo zijn wij dan aan het einde geomen van deze aflevering
en komt ons nog een laaste tip binnen.....
gebruik GHB voor dat je wil gaan slapen! dan zal 't je pas lukken, want wakker blijven is de werking van speed:(

Waarschuw beheerder
donateur
G erachter aan?
dan ga ik me helemaal zo'n junk voelen :S
Waarschuw beheerder
Neem dat aub niet serieus.

Waarschuw beheerder
donateur
het lukt me vaak wel, maar met het gevolg dat ik drie uur later recht op in me bedje zit!
tja dit raad ik niet aan, maar doe het zelf wel als ik niet kan slapen een buisje ghb nemen vlak voordat ik ga slapen.
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon niet slapen...

naar een afterparty gaan, of ergens met zijn allen gaan zitten

Waarschuw beheerder
Ik vind het zelf ook geen aanrader en zou het ook niet doen maar ik ken wel mensen die een paar buisjes droppen om lekker te kunnen gaan slapen.

Waarschuw beheerder
donateur
pffff voor mij nooit meer speed ik lig er twee dagen wakker van en ben daarna zwaar depri

Waarschuw beheerder
Maar wat E&H.N.E.W.S zegt vind ik idd ook de beste oplossing. Dat probeer ik ook zo vaak mogelijk te doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
relaxt toch zwaar spacen in je nest!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tha miep--->jaaaaa dat zwaar verkankerd!!!! ik heb van8 ook pas weer voor 't eerst geslapen ik was ook 2 n88 lang wakker eg kut is dat!!!!
nu doe ik het eg nooit meer kutspul!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
spacen in me nest??? ik space niet van pep in me nest... ik word knettergek in me nest...

ik moet wat doen... en niet in me nest liggen naar het plafond kijken en naar de vogeltjes luisteren

Waarschuw beheerder
donateur
vorige keer heb ik 3 uur met mn ogen dicht gelegen, toen werd ik helemaal gek van mezelf, en ben ik gaan schoonmaken & dansen.
maar om nou te zeggen dat het relaxt was.. nee.

dilemma.. dilemma.. :S
Waarschuw beheerder
Kalmerings/slaapmidd­elen nemen. Benzodiazepines schijnen wel goed te werken en kunnen prima samen met speed. Maarja, das ook weer zoiets he...

Ik heb er zelf ook altijd heel veel last van, beste is idd om gewoon wakker te blijven, beetje nachillen, want slapen lukt toch niet. Als je geen andere drugs wilt gebruiken tenminste.

Waarschuw beheerder
donateur
uhm als je er zo lang wakker van blijft en niet gaan afteren enz...
gebruik het dan niet! en pilletje helpt je ook de nacht door hoor!

Waarschuw beheerder
Ik zou het bij God niet weten :)

Het niet slapen vind ik juist een van de USP's van Pep!!:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geen zin in pillen.
9 vd 10 keer wordt ik ziek, of zit ik een beetje op een stoel in mezelf gekeerd.
ik gebruik niet veel en vaak, maar als ik gebruik, wil ik me actief voelen!
vandaar dat de keuze op speed valt.
ik ben er ook minder rot van dan andere drugs, alleen dat wakker blijven vind ik niet zo relaxt..
Waarschuw beheerder
Ik plan het altijd goed....Ik neem begin van de avond, of soms al 's middags speed, als ik dan thuiskom dan kan ik wel slapen.
Als ik ga afteren neem ik vaak nog meer...

En als ik niet kan slapen, en toch thuis ben dan ga ik mijn kamer opruimen ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem meestal een valiumpje om lekker in slaap te kunnen komen, daarbij nog een lekkere dikke joint en je slaapt heerlijk :Z

Waarschuw beheerder
slapen en speed horen gewoon niet bij elkaar.

en lady vana>>> als je smiddags voor het laatst neemt dan loop je hele middag hard te gaan en op bijv het feest zelf half brak:S ?
gewoon doorgaan:P;)
Waarschuw beheerder
donateur
buisje ghb nemen, echt dan slaap je binne 20 min :)

Of een fles bacardi ofzo opdrinken :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik zou 4 buisjes ghb pakken... slaap je een hele tijd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laat iemand een aantal keer met een steen tegen je hoofd slaan..

Maar ff serieus; als ik aan de pep ben geweest kan ik ook nooit slapen. Ik sla dus gewoon een nachtje over. Rusten kan je in de hemel!
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan meestal wel aardig slapen maar ik neem alleen aan het begin van de avond wat en anders dan gaat het wel lastiger maar als ik een combi met pillen heb gehad dan gaat het soms wel beter maar dan moet ik niet om 7 uur gaan slapen beter om een uurtje of 10 dan lukt het wel

Waarschuw beheerder
donateur
Slapen?

Succes!
Waarschuw beheerder
Slapen??? :vaag:
Dat kan nog genoeg als je dood ben!! :P:9
Waarschuw beheerder
Eerst lukte me dat ook niet ivm de hoeveelheden die er in gingen. Nu plan ik zoiets wel een beetje van te voren want speed werkt ook erg lang. En ik neem niet meer zoveel (scheelt ook een hoop!)
En opt eind vd rit jezelf vaag blowen om in slaap te komen :D

Waarschuw beheerder
whahahahaha... inderdaad slapen:s?!?!?!?
niet slapen dus... mee eens dat je gewoon in moet plannen... dusse uren van te voren nokken..maarre nachie overslaan doet me weinig:P
Waarschuw beheerder
donateur
Reageer dan ook niet :s Echt doelloos!

Waarschuw beheerder
drink gewoon een fles drank leeg dan slaap je vanzelf.En als je echt niet kan slapen kun je beter nog een paar lijnen nemen en het morgen weer proberen.

Waarschuw beheerder
ik gebruik wel pep... jammie :devil:
Waarschuw beheerder
ik gebruik sowieso nie meer maar bij pep zorgde ik dat uk niks meer nam na 3en zegmaar, om 3 uur nog ff gaan en dan ...

minder dan een halve gram gebruiken helpt ook, bij meer wor je gaarder
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
ik durf niks van andere dingen dan te pakken (slaappillen enzo) beetje eng als dat opelkaar gaat werken..
Sterke drank voor het slapen doe ik ook niet meer,,werd ik nog meer waus van.
Meestal bereid ik me op een slapeloze dag voor..ga als ik thuiskom NOOIT direct in bed liggen..eerst wat rlxen..tv kijken...pc aan...plaatje draaien...rondlopen.­..bellen...sms-en...als ik het dan helemaal heb gehad ga ik in bed liggen. Voel je je heel anders dan dat je 3 uur lang hard aan het proberen bent om in slaap te vallen, raak je alleen maar gefrustreerd van!!
Artiest Dylan
Waarschuw beheerder
Nou,als je zaterdag naar een feest gaat dan moet je zaterdag middag al beginnen zo rond 1300 uur. En als je dan zondagavond vroeg naar bed gaat.Zo rond 1800 uur Ken je meestal wel slapen. En dan slaap je als het goed is klokkie rond. En dan ben je gelyk goed uitgerust. En vergeet niet te eten voor dat je gaat slapen. Anders ben je echt zwaar verkankerd als je wakker wordt Groetjes Dylan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo rond 1800 uur Ken je meestal wel slapen. En dan slaap je als het goed is klokkie rond.

Dus dan kom je om 6 uur 's ochtends je nest al weer uit, mooi op tijd :p

Waarschuw beheerder
Gewoon zorgen dat je niet teveel neemt, of overwegen om een a 2 pillen te mengen met mindere hoeveelheden speed.
Dan heb je het coole effect van de pillen maar door de speed heb je dan geen last van dat "in jezelf gekeerde".
Moet ik wel bijzeggen dat je neurotoxiciteit enorm verhoogt wordt als je deze combo doet.
Misschien beter aan de epehedra?
Ik slik meestal 2 ephedra's dan kun je ook 10 uur niet slapen.
Inge slikt meestal 1 ephedra met een pil omdat ze van pillen alleen ook suf wordt en dat werkt prima, is minder slecht dan die speed meuk.

(wij doen ook geen speed btw)

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
Wat een onzin ook dat je met speed niet kunt slapen. Het ligt helemaal aan jezelf...
Je moet wat Candyman al zegt wel een beetje plannen en niet maar blijven snuiven tot dat sealtje op is.

een paar lijntjes op een avond is toch ook veel relaxer dan pamhaard gaan en er verkankerd uitzien en dan niet kunnen slapen.

Ikzelf doe het gewoon om NET een beetje extra energie te hebben en lekker een beetje waus te zijn (meestal in combi met alc.).

Ik kan ook maanden met een sealtje doen als ik wil.

grz ICE

Waarschuw beheerder
zijn er geen slaapmiddelen ofso die je zonder recept bij de drogist/apotheek kan halen?
Waarschuw beheerder
ik lig ook altijd 2 dagen wakker van speed, niet echt een pretje maar het is wel super spul alleen ik gebruik het niet meer!!

Waarschuw beheerder
tell sell, of ringtones! altijd goed!

Waarschuw beheerder
ik kan bijna altijd slapen van de pep, maar als dat niet lukt, en ik ben al thuis, dan ga ik oook maar een beetje me kamer opruimen, huiswerk maken, beetje spelletjes spelen op me telefoon! pff en dan is het ook alweer snel tijd om op te staan!

Waarschuw beheerder
nou ik ken echt niet slapen van speed.
als ik speed op heb moet ik echt wat doen.
en echt niet stil zitten.en voor je uit zitten kijken.
ik neem speed voor mij lol en niet om te gaan slapen want das niet de bedoeling.

maar wat ik altijd heb met speed als mijn beste vriend en ik een potje aan het kaarten zijn dan zijn we zo een nacht aan het kaarten je blijft door gaan teminste dat heb ik hihihi

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Valium wil wel eens helpen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sja kan er ook nie van slapen hel soms als ik voor het slapen gaan ga blowen dan lukt het wat beter maar als je weet dat je bijna gaat slapen kan je beter geen speed meer nemen

Waarschuw beheerder
Gewoon niet gebruiken (wat een chemische shit is dat)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe altijd net alsof ik slaap.. Dan lukt het vanzelf bij mij...
Dus in bed gaan liggen en je ogen dicht doen en dromen gaan verzinnen... Klikt heel stom maar het werkt wel... Hoelang ik erover doe weet ik niet want meestal zit ik dan zo in die verzonnen droom dat ik m naadloos doordroom in mijn slaap en op een gegeven moment schrik ik weer wakker...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan meestal wel slapen, maar ik gebruik het ook niet zo veel...... Maar toen ik het vroeger gebruikte en ik wou op bed gaan dan rookte ik eerst n half jointje of ik nam n slaappil, en dan kon ik wel slapen...

Waarschuw beheerder
Speed hoef ik voorlopig niet meer. De laatste keer dat ik die troep had gebruikt, lag ik er ook nog 2 nachten wakker van :| En m'n hart ging als een gek tekeer, waardoor ik helemaal gek werd. Nee, dank je! :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon op bed gaan liggen en tv kijken, werkt altijd. Gaat erom dat je jezelf ontspant, das belangrijkste.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan ook cker niet slapen. terwijl een vriend van me net zo makkelijk op de terug weg al ligt te maffen :S

Waarschuw beheerder
mijn hart gaat nooit te keer... neem ook kleine lijntjes altijd... enne inderdaad heel belangrijk dat je je ontspant...gewoon rustig blijven en lekker je ding doen, heleboel zit tussen die 2 oortjes he:)
Waarschuw beheerder
................... Is een prestatie ;)

:respect: @ all who can do that :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...........is best laastig

Waarschuw beheerder
Ga schoonmaken:P

of probeer iets te doen als je je maar niet verveelt anders is zo'n nacht echt lang!

Slapen.. misschien kop tegen de muur slaan ofzow:s (nooit uitgeprobeert hoor)
Waarschuw beheerder
donateur
niet nadenken!!

ik weet het is moeilijk, lukt me zelf ook niet altijd meer, maar t kan!
Waarschuw beheerder
Bij mij geld: kussen zien is slapen al snoof ik vantevoren een paar lijnen dan nog was het geen probleem om in slaap tekomen,ik droomde wel vaag btw.
Met pillen ook zelfde verhaal kussen zien is maffen.
Gewoon gewenning denk ik.
Ik kon ook altijd eten met speed op,zelfs op me wapste momenten.

Waarschuw beheerder
donateur
ik kon ook eten en slapen met speed op, alleen niet in de eerste 3 uur zeg maar, maar als ik terug kom van een feest ofzo wel, meestal lag ik zelfs in de auto al te maffen.
xtc kan ik de eerste 4 uur niet slapen, maar op een feest wat 8 uur duurt, geloof dat ik op het feest zelf al in slaap kan vallen :P

Waarschuw beheerder
donateur
hmmz.. ik snuif echt niet veel ofzo, misschien 4 nakkies op een avond, en toch vind ik slapen op zondagavond nog moeilijk :s

ik ga dr nog maar eens even hard over nadenken.

Waarschuw beheerder
voor mij ook ONMOGELIJK maar jah das normaal met pep he dat moet je maar gewoon nemen zoals het is
Waarschuw beheerder
Valium e.d. na speed schijnt helemaal niet gevaarlijker te zijn.. tis juist beter omdat je dan tog je rust krijgt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
meen je dat echt serieus?
Waarschuw beheerder
check bluelight.nu maar eens en zoek er wat over op...

Veel leden daar hebben echt veel verstand ervan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slapen van speed??? noway!!!! al zal ik 't plannen en ruim voor 't slapen gaan m'n laatse nif nemen slaap ik nog niet, soms lig ik zelfs 2 n88 wakker van pep(indien meer als een gram)
nee pep een slapen gaan niet samen voor mij:s
maar het is toch kankerzooi ik hoef die troep niet meer!!!!
Waarschuw beheerder
Je moet het ook niet MISbruiken he :D

ik heb als het pure is nog geen kwart gram nodig op n avond/nacht
Waarschuw beheerder
Makkelijkste is gewoon slapen als je 'r weer zin in hebt (als 't uitgewekert is), maar je kan ook 'nachtrust' bij het kruidvat halen, staat bij de voedingssupplementen (energie totaal, guarana :) )
Waarschuw beheerder
ja ik weet wel wat er teggen helpt
ik gebruik het zelf ook ik hou van het spul.
SPEED is zo lekker ik kan er wel heel wat van op..
maar als je dan naar bed gaat dan kommen de meeste pro bleemen dat je niet meer kan slaapen.
daar heb ik wat op gevonden,ikgebruik het af en toe zelf ook.

vaarlujum kal meer ing,s pillen hebben goed.

rol je van zelf in slaap.

Waarschuw beheerder
Flink blowen of zuipen :P
Waarschuw beheerder
hejz slapen dat hoort nie bij pep gebruiken want ik heb afgelopen n8 nie geslapen en de komende 2 nachten ga k net zo weinig slapen,daar is pep voor,dus als je wil slapen dan moet je gewoon helemaal geen pepjes gebruiken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dikke joint met n kopje t, hete douche, nog n dikke joint en slapen maar :)
werkt bij mij iedere keer weer :)
Waarschuw beheerder
slapen?? NO WAY

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga meestal naar feesten die tot 10 uur sochtends duren!
dan heb je dus wel wat pep nodig, en als je dan thuis komt ga je lekker in je bed liggen met een muziekje op!
daar is winamp internetradio wel erg geschikt voor!

Waarschuw beheerder
meestal als ik op zon moment probeer te slapen ben ik na een lange tijd in een keer weg, maar gelijk daarna met n schok door mn lichaam weer klaarwakker en dat gaat maar dooor..:S
komt er nog kramp bij en kan maar niet stoppen met denken

peppi :kwijl:

Waarschuw beheerder
daarom vermijd ik mn bedje liever

gewoon doorgaaan :D

Waarschuw beheerder
Tja... Euhmzz. dat ligt er helemaal aan waar jij je bij op je gemak voelt, en lekker ontspannen kunt zijn dan wil het wel goed komen iig bij mij wel:) misschien heb je er wat aan
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil je wel een keer in slaap knuffelen hoor nancje ;)

MAar ik denk dat het der gewoon hier op neerkomt, of minder gebruiken, of alleen aan het begin van de avond gebruiken, of gewoon der aan wennen dat je gewoon een dagje niet slaapt. Mijn lichaam vind het ook wel fijn, elke week een nacht overslaan.

Waarschuw beheerder
Slapen met speed op

Uhh Onmogelijk ?!?!? :S

Misschien een half of heel pilletje slikken.... heb 't een keer geprobeerd... viel wel in slaap maar of het nou door dat pilletje kwam ?!?! geen idee

maar tis idd zwaar kut ja.... gebruik daarom ook geen pep meer... heel af en toe nog wat sos... meer ook niet

Waarschuw beheerder
donateur
Slapen kan ik ook echt nooit, ben er zo 2 dagen en nachten wakker :S
Kheb zelfs slaappillen gekregen van dokter en die werkten ook niet, kon nog niet slapen :(:S

Ik was er wel aan gewend dat wakker zijn, maar tegenwoordig kan ik daar niet meer tegen (wordt ook al weer een dagje ouder ;) ), ik zorg dat als ik iets doe, de maandag altijd vrij ben.
Waarschuw beheerder
donateur
wat een slapeloze rommel die speed :(:(

Heb nachtenlang naar de muren lopen staren, zag de klok steeds harder lopen, vrat/dronk nix, en maar vette joints draaien in de hoop te kunnen slapen, maar daar werd ik weer meer hyper van :(

Dus oplossing:

Een paar loratemazepam -tabletjes (2mg) van mijn moeder gepikt, en sliep als een os :P:P
Gelukkig gebruik ik al jaren geen speed meer, ik werd er zo depri van, wilde zelfs een xtje niet meer wakker worden als ik in slaap zou vallen, was helemaal uitgeblust van dat spul :(:(
Snel mee gekapt!!

Waarschuw beheerder
donateur
Kan altijd wel in slaap komen, alleen een beetje onrustig.
Wordt af en toe weer wakker. En de dagen erna is mn nachtrust ook niet echt optimaal.

Maarja, het is zo lekker he :P
Waarschuw beheerder
hier is maar 1 tip voor: NIET AAN DE SPEEDIES.

kheb wel 1s geslapuhn met pep op. of het was op zondag (ging van vrydag tot zondag door) of vil zuipuh. sterke drank. cola B ofzow. toen izt wel 1s gelukt met cola B op.

maar jah als je wakker wordt.....heb j liever dat j dood gaat denk k (zowiezow al naar pep)

Waarschuw beheerder
VALIUM werkt 100% goed bij mij dan
de 10 mg 3 stuks of 2 ligt er aan
of de OXAZEPAM 50 mg werkt zeker
is niet gevaarklijk ma niet teveel door de weeks
is verslavend!!
als je keihard gaat van de schijven + speed ...ga je slapen pak je 1 van 50 mg oxazepam en na 20 min. ben je in smurvenland
en als je wakker word ( zonder teliegen )
Heb je nergens meer last van!!
geen last van je kop of ogen of raar gevoel in
je buik of zo :D
[ alleen moeilijk aan tekomen ]
Waarschuw beheerder
idd moeilijk aan te komen. Ik ken niemand die het gebruikt hier in de regio

Waarschuw beheerder
als je s'morgen thuis komt kun je bter nie meer slapen vind ik,zeker als je dhull bent,dan voel je pas echt ellendig als je wakker word(mocht je tenminste in slaap vallen)
och ja voor een keertje moet toch kunnen:D

Waarschuw beheerder
gwoon ogen dicht en proberen nergens aan te denken en van te voren ff wat eten dat helpt altijd bij mij maar jah doe het ook bekant 6 dagern per week

Waarschuw beheerder
gooi es wat van die valiumpjes naar mij toen dan!!!

ogen dicht en nergens aan denken.. hm ja hallooooooo ik kan nooit ophouden met denken...

ja denk daar maar es over na:P

Waarschuw beheerder
denken kan ik niet meer dus slapen geen probleem

Waarschuw beheerder
jij blij

Waarschuw beheerder
echt wel blij jah
Waarschuw beheerder
donateur
speed zuigt :P
smerig in het neussie en ligt er wakker van... alskt neem (als t echt niet anders kan) dan een bommegie

maar slapen neee dat kan niet
Waarschuw beheerder
pillen slik je
ghb drink je
coke snuif je

speed gooi je op de grond

Waarschuw beheerder
Nou, op tijd stoppen met snuiven, of gewoon de slechtste drugs ter wereld niet gebruiken :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Speed is niet slecht het hele duitse leger in woII zat aan de speed :)

Waarschuw beheerder
donateur
mensen die zo kotsen op speed, reageer dan lekker niet ofzo.
ik vind coke stom, maar dat ga ik toch ook niet in elk topic vermelden?
ik doe er niemand kwaad mee, ieder zn drug :)

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
slapen met speed op is gewoon onmogelijk. Staat gewoon gerand voor een avondje/nachtje/ocht­endje plavond staren ;)

Waarschuw beheerder
Slapen als een roosje doe ik erop hoor,niks aan de hand.
Gewoon joint in je mik gooien en gaan slapen en er niet teveel bij nadenken.[img cacheid=000433ce000a7e68f0f893f81a001568b9]http://smilies.sofrayt.com/1/l0/sleeping.gif[/img]

Waarschuw beheerder
makkelijker gezecht als gedaan. Ik heb (indien niet nuchter) altijd hele gesprekken met metzelf in bed (in me hoofd dan uiteraard), en dat bevorderd de slaap ook niet echt ;)

Waarschuw beheerder
vroeger deed ik nog weleens aan Snel..
meestal na een paar uur helemaal vaag wakker liggen met je supersnelle gedachtes en rare beweginkjes dan eindelijk in slaap vallen:-) probleem is dan ben je zo moe the next day, en hopppaa, weer een paar scheppen:-D

Waarschuw beheerder
tip ;0 :
dan slik je het niet

Waarschuw beheerder
slikken??? wie heeft het hier over slikken??
Waarschuw beheerder
Onmogelijk!!!!
Waarschuw beheerder
2 Nancy: (y)

2 MVP: Speed de slechtste drugs ter wereld?

Is daar een onderzoek naar geweest of wat ? Of is speed in potentie de slechtste drugs ter wereld?

Wake up!
Je kunt niet zeggen dat Speed slechter is dan Pillen of iets anders....

Het gaat erom hoe je ermee omgaat (of je verder gezond leeft etc) en of je het niet teveel per keer pakt en niet te vaak doet...

GRZ ICE
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 962, 2566}
Artiest Kronox
Waarschuw beheerder
donateur
Jongens denk eens een keer gewoon na
Speed is lekker ? lol
Moet je eens een biefstukje pakken daar wat speed opgooien en dan effe een dag in de vensterbank leggen. Kijk daar dan na en denk wat het met je lichaam doet

je kan beter coke nemen en als je dat niet kunt betalen pillen maar speed omfg.....
Waarschuw beheerder
ik ga m'n biefstuk een beetje verneuken...
En speed weggooien !

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Biefstuk verneuk je idd want daar zitten dan gewoon gaten in :)
En speed weggooien lol dat kost geen drol :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja...ik kan t ook nooit, mss moet je anders erbij blowen ofzo ik weet t echt niet...
Waarschuw beheerder
na Qlusive zondag nacht haha,
een puur hasj en weed blowtje en ik was van de wereld en slapen als een roos haha.

mazzelzzzzzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
donateur
He Kronox, gooi jij s ff lekker wat coke op n biefstukje en laat m ff n dag liggen, hoef je m bij coke nog nie-eens in de vensterbank te leggen, moet je opletten wat er gebeurt...
denk je nou echt dat coke niet vreet??? Denk dat je dat al die fanatieke coke-snuivers dat gat in hun neusbot met de powerdrill erin boren ofsow??? beetje naief of kop in t zand steken??

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Dit weekend weer eens een keer pep gebruikt. Moet zeggen dat het wel weer een keer grappig was. Trouwens kon gewoon slapen, en nergens last van, niet verrot ofzo. :D
Waarschuw beheerder
ik kon altijd alleen slapen als ik ff een buisje G in m'n mik gooide na het douchen...
Waarschuw beheerder
lol slapen met speed :S meestal blijf ik dan op me kamer rotten, is ook zo raar kom je om 6uur thuis. en je staat om 7uur weer op :S
dan kan ik me egt nie onder in de huiskamer vertonen :vaag:

of praten met dah stemmetje in je hoofd :) kan ik het ook uren mee uithouden ;P
Waarschuw beheerder
gewoon niet zo heel veel grebruiken kwart gram....
vroeg stoppen...
en voor het slapen gaan een buisje GHB en een dikke joint...
dan wil het nog wel eens lukken [img]http://party.snt.utwente.nl/images/dark/smileys/standard.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Ja.. GHBtje er achter aan werkt goed!
Bij mij dan!

Waarschuw beheerder
als ik speed of ephedra's op had stuiterde ik net zo hard me nest uit als dat ik er erin dook. :D
Als ik dan een blow rookte ging ik alleen nog maar harder.

Waarschuw beheerder
of praten met dah stemmetje in je hoofd

Is dat dan niet een teken dat je al telang aan de pep zit, ik bedoel...stemmen in je hoofd... %-)

Chris

Waarschuw beheerder
is me laatst gelukt door een hele tijd puzzels te maken. van die chinese beeldzoekers puzzels.
daar wordt je moe van. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk dat 9 vd 10 mensen daar last van heeft
maar is het daar niet voor bedoeld??????
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen als ik daar4na wat valium neem. Maar jah.. je moet ook niet proberen te slapen op speed he..

Waarschuw beheerder
The Remedy
After all: neem voor je gaat slapen of als je de werking van het door jou ingenomen middel wilt afbreken, 2 tot 4 capsules. Superanti-katermiddel!
gewoon bij.

Kava Kava
Ontspant het zenuwgestel en geeft een lekkere "high". Natuurlijk slaapmiddel. Natuurlijke antidepressivum.

5-HTP
Goed voor het humeur, helpt tegen slapeloosheid en tegen een xtc- kater

Gewoon bij die rare winkeltjuhs te kopen. http://www.kosmickitchen.nl/

Waarschuw beheerder
speed is lekker
had het gister op defqon op een halve gram
nie verstandig maar ja ,vooral de nadelen
want heb van gister 12uur tot nu nie kennen slapen
en kreeg onwijze kramp in m,n kuiten tering nie normaal ,maar da krijg je als je 8uur nonstop ben gaan stampuhh en hakkuh
speed met mate anders lig je sker wel 2nachies wakker

Waarschuw beheerder
kweet er alles van, ik lig nu al twee nachten wakker van die troep..... :vaag: ___________/

Waarschuw beheerder
hehe nou ja.. ben ook weer leker bezig geweest :bloos:

kom zojuist na 12 uren doelloos op bed liggen net weer beneden :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je op je nest gaat liggen, dan wordt je lichaam moe, maar je gedachte blijft actief.
Dan komen er allerlei filosofien naar boven die ik dan de volgende ochtend vergeten ben.

of je ligt een paar uur naar je lopende hamster te staren. (als je er een hebt)

Ik heb van een vrouwtje van een drugs-info-stand gehoord dat ghb wel heel goed tegenwerkt.

Waarschuw beheerder
volgens mij kan dat toch niet ?? slapen met Pep :vaag:
het beste is om gewoon te rusten, dan krijgt je lichaam wel rust
Waarschuw beheerder
ik heb op defqon 3 bommetjes geslikt en ben s,nachts om 4 uur gewoon inslaap gevallen alleen de dagen erna ben ik wel goed verkankerd :-(

Waarschuw beheerder
na defqon de zondag doorbrengen op gholatjes en sliep lekker zondagavond

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind (vond) dat ook altijd moeilijk

kan je 1 raad geven: ga pas naar huis als je echt naar de kloten bent
Waarschuw beheerder
temazepam of normizon..bij de dokter op recept te krijgen...wel een goeie reden geven waarom je slaappillen wilt...hehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahahaha hier een vrij simpel middeltje (doe het zelf nl ook wellus te veel) sla zo'n 3/4 liter melk achterover met een ei erdoor geklutst(warm mag ook) en wacht een uurtje en moet je dan es kijken

Waarschuw beheerder
Whehehe, had er na Defqon geen moeite mee :P:P:P, en toch flink gesnorkold :P
Waarschuw beheerder
donateur
@Srylezzz

Samonella van het rouwe ei??

Waarschuw beheerder
Ik heb er anders nooit problemen mee, :P

Met het wakker zijn dan;)

Waarschuw beheerder
Ik vind het trouwens vrij triest dat mensen ghb nemen om te kunnen slapen van speed, maargoed.

als je speed gebruikt weet je van te voren dat je niet slaapt, das het risico van het vak :vaag:

Waarschuw beheerder
Temazepam IS Normison,paar jaar geleden heette t normison,nu usen ze de werkzame stof als naam.
Sja t werkt,kopuh?[img]http://home.wanadoo.nl/quatros/smilies/cool/fluitje001.gif[/img] :P

Maarre dan is er ook nog Mogadon oftewel Nitrazepam,die werkt wat langer door en dus pit je ook langer.

Magoed,zoals ik al zei,ik slaap altijd gewoon hoor,al neem ik meuk en ga ik naar bed,pitten doek wel.

En idd,leuke gesprekken met jezelf,analyses,troep verplaatsen(waar ik overigens schijtgeirriteerd van raak van mezelf)en ppl de meest rake opmerkingen naar de kop smijten die dan bijna in tranen uitbarsten terwijl jijzelf m de vetste van de eeuw vind:)

Speed,tis leuk,just like all the drugs maar tis niet what its all bout..

Waarschuw beheerder
Tja zit ook nog met de luiken open en vermaak me uitstekend ohja de vraag..... uhm kan proberen van te vore beetje rekening te houden met je plannen en daar je gebruik aan aanpassen, jezelf klem zuipen aan de GhB. Maar kan ook even op internet zoeken en dan een pot 5-htp kopen, neem wat voor je gaat feesten en erna en je voelt je sowieso of je nou veel of weinig hebt geslapen een stuk beter en je hebt weer honger. Dus das al een stap in de goede richting en als je niet kan slapen doe iets wat je vermaakt dan ga je je ook niet zo ergen aan je slaapfobie...
Waarschuw beheerder
Ik ga altijd door zolang het lekker gaat. Tot het moment dat ik echt zo moe ben en zowat vanzelf in slaap val. Soms één nacht, soms 2 en soms 3... Ga gewoon werken, ookal heb ik die nacht niet kunnen slapen. Even een snufke voor de tijd... en moet je zien, je hebt nog nooit zo'n toegewijde werknemer gezien! Als je gewoon weet dat zo'n dagie werken gewoon gaat gaat het ook. Misschien ben ik een beetje bleekjes, maar er zijn genoeg mensen die er ook niet altijd even fris uitzien, en dat heeft dan te maken met de gewone dagelijkse sleur, of juiost het tegenovergestelde, een nachtje doorhalen in de kroeg is ze ook niet vreemd. En gek genoeg, acceptabel! Bovendien valt het doorgaans anderen die niet pep gebruiken niet eens op!

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
andere dope zoals ghb een joint of slaapmiddelen helpen geen ene fuck je lichaam slaapt misschien maar in je hoofd kan het nog flink spoken waarom denk je anders dat je de volgende dag zo verrot wakker wordt en speed de slechtste drugs ter wereld bestaat er dan een beste drugs ter wereld alle drugs is slecht maar het is o zo lekker maar ieder gebruikt de drugs waar die zich het lekkerst bij voelt maar leef onder het motto:IK GEBRUIK GEEN DRUGS, DRUGS GEBRUIKT MIJ!!!!!!

p.s. Aria ik had per ongeluk onder jou naam ingelogt vandaar jou blanco antwoord (k)(k)(k)

Waarschuw beheerder
ONWIJZE BAK thee.... 2 reuzehanden vol fruit... puzzelboek.... half uur later....
ZZZzzz zzz ZZZzz (maar dan wel zo`n ik slaap wel en ik slaap ook weer niet....."je ogen zijn in elk geval dicht")
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nah ik denk dat 2 glazen drank toch ook wel helpen! en dan een joint!

want zonder drankjes slaap ik van zondag op maandag dus nog bijna niet

Waarschuw beheerder
ja ik ik ik ik ik ik !!!! ikkuhhhhhhhhhhhhhhh heb een tip voor jou !!!! vreet als juh van duh pep maaar een nozinam op heee !!! dan slaap juh een hele dag dooor!!! of gebruik gewoon niet !! krijg ik andwoord terug van juh ???
Waarschuw beheerder
donateur
tsja het blijft toch gewoon de rit uitzitten normaal. Zorg er gewoon voor dat je niet de enige bent ;P drank en jointjes helpen bij mij geen fuck en eten (fruit) moet ik al helemaal niet aan denken.
Waarschuw beheerder
Ik zie hier een aantal mensen valium noemen, en hoewel af en toe een keertje valium geen kwaad kan, is valium ook erg verslavend. En er vanaf komen en dan weer proberen te leren slapen is geen pretje. Neem het maar van mij aan, ik ben begin dit jaar na een valiumverslaving afgekickt, en dat was geen pretje.

Waarschuw beheerder
moet ook niet aan eten denken maar als ik thuiskom gaat er ECHT wel wat te kanen in,dan maar met een moeizame waffel en kippevel omdat ik t niet trek,lb,vreten moet want daar moet je lichaam op herstellen,en als jij een zo min mogelijke kater doordeweeks wilt hebben zul je dat echt wel ff moeten doen.
En dat geldt ook voor slaap,je moet gewoon echt de wil hebben om te slapen,niet stiekem zin in een after hebben die er gewoon ECHT niet is,want daar word je supeergeirriteerd van,ga je lopen zaniken op inet en t mom dat je vind dat t een schappelijke tijd is ga je mensen lopen bellen om de gesprekjes in je hoofd live verslag te kunnen geven:)

Ik wil gewoon niet verrot doordeweeks op mn werk verschijnen,me niet verrot voelen en als ik in de spiegel kijk wil ik ook geen speedjunk zien,wil gewoon met een tevreden gevoel over mezelf meuk kunnen gebruiken.
Duzzz pit ik gewoon,te pas en te onpas,overal en altijd.
Waarschuw beheerder
donateur
dat vind ik altijd zo vaag, dat lui wel gewoon gaan eten dan, volgens mij geeft je lichaam niet voor niks aan dattie daar dan geen zin in heeft. dat eten haal ik echt wel weer in. ga me niet door dat kleine beetje eten beroerd voelen zodat het ietsje eerder misschien is uitgewerkt

Waarschuw beheerder
Ik had vorige week een gram op...en smorgens om 6 uur na 2 gram weed kon ik nog geen oog dicht doen, dit kwam ook omdat er iets teveel tijd tussen zat tussen de laatste joint en de sprong op me bed....mijn Tip rook het liefst boven je bed nog, of als je binnen niet kan bij de achterdeur een Sterke Joint en spring in bed en Close Your Eyes als het goed heb je dan 4 uur Rust..

Waarschuw beheerder
Je lichaam geeft echt wel aan dat je eten moet hoor maar je mind spreekt dat tegen doordat ie gemanipuleerd word door speed :rolleyes:
Wat dacht jij nou,dat je na uren achter elkaar in beweging te zijn geweest geen eten nodig heb?

Joh,je spieren schreeuwen om koolhydraten etc,maar alleen omdat jij je mind fucked met speed geloof jij dat jouw lichaam op dat mom na vette inspanning geen voedsel nodig heeft,u go dude:D

En niet een klein beetje eten,gewoon een lekkere bak soep met brood oid,hoppa van energie voorzien die handel.
Of dacht jij dat jouw lichaam al zn energie uit de speed trok?:P
Waarschuw beheerder
Wah dacht je van NIET snuiven!! :P Maah ik heb daah geen last van, slaap makkelijk met een gram in m'n neus!! :)
Waarschuw beheerder
1.5 flesje lambrusco. Werkt altyd.!!!!
Waarschuw beheerder
Of pak twee Dipiperon 40mg pilletjes!! Slaap je met je ogen open!! :p
Waarschuw beheerder
volgens mij heb je dan geen goede speed :)

Een Milkshake van de Mac gaat er altijd wel in als ik aan de pepper zit.
Dan krijg je teminsten nog wat voedzaams binnen.

Waarschuw beheerder
haha ja een milkshake wil nog wel, ik dacht es een keer laat ik eens gezond doen en kocht 2 donuts.... ik vond het een hele prestatie toen er 1 naar binnen was
Waarschuw beheerder
Tip als eten niet lukt: fruitontbijt. Voedzaam & vloeibaar.

Waarschuw beheerder
volgens mij heb je dan geen goede speed

Een Milkshake van de Mac gaat er altijd wel in als ik aan de pepper zit.
Dan krijg je teminsten nog wat voedzaams binnen.

Of ik gebruik de drugs en de drugs gebruikt mij niet?
Heb mezelf ook aardig lopen fucken int begin maar door mijn eeuwige genanalyseer (en dus vaak ook mezelf) vind ik t gewoon belachelijk geen controle meer te hebben over mezelf,ik bepaal wel tot hoever de shit zn gang mag gaan,en shit waarbij ik al bij voorbaat weet dat ik de strijd nog wel eens kon gaan verliezen gebruik ik gewoon niet.
Waarschuw beheerder
:S gewoon snuiven!
Je wilt toch wel waar voor je geld?
Waarschuw beheerder
ik zeg toch: SLAAPPIL !!!!!

Waarschuw beheerder
10 voor 20 euro:)
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
codeïne....werkt ook als een trein, maar ik hoef die troep niet..

Waarschuw beheerder
Jij bent gek,codeine doet licht verdovend werk zoals t stoppen van een hoestprikkel etc.
En jij hoeft die troep niet maar wel speed?
lolbroek

Waarschuw beheerder
SPEED IS LEKKER
Waarschuw beheerder
dit is meen topic van jan lik mie de kloten he............toch logisch dat je er wakker van blijft,waar gaat het over?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik vind het kut als je gaat slapen!

wij gaan meestal afteren maar ja als dat een keer niet kan of zo dan lig je lekker in je bed!

en dan word je echt GEK van je zelf :s!

2 iceman: jij kan maanden met een sealtje? hoeveel grams is dat dan wel niet? 10? ;)

ik vind:

sos = lekker = niet lekker als je op stap bent
pep = niet echt lekker = fijne uitwerking als je aan het stappen bent anders niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slapen met speed op lukt bijna niemand of je moet zo f*cking moe zijn dat je gewoon in slaap valt... maar normaal gesproken blijf je de hele nacht wakker..

Wil je slapen:

Oplossing 1. Heb een hele nacht lang sex.. dan ben je daarna helemaal kapot en slaap je als een roos..

Oplossing 2. Neem een uurtje voordat je gaat pittuh een goede nif coke want die heft het effect van speed op. Dan lig je lekker relaxed op bed en val je gewoon in slaap.

Oplossing 3. Neem geen speed whahahha... maar ja dan is de avond ook weer zo saai!!
Waarschuw beheerder
gewoon n stuk of 3 dikke joints roken...val je vanzelf wel in slaap...na 2 uur ofzo:S
Waarschuw beheerder
zekerz, dat werkt bij mij bijna altijd wel een goeie kneiter voor t slapen gaan :D

Waarschuw beheerder
je moet gewoon geen speed snuiven.
das echt kutspul
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Helpt niet altijd, maar soms....
Gewoon hete douche pakken en een half uurtje eronder gaan zitten!

Wordt je lekker sloom van..
Waarschuw beheerder
idd eerst die douche actie...en dan gaan liggen..en nu komt t ..je moet nie schaapies telle ofsow das te veel denkwerk...mah proberen je hartslag te verlagen ...dus rustig in en uit ademen...na 10 seconde merk je al dat je hartslag daalt en na 30 seconde issut lichtje uit..werkt ook prima bij sos gebruik...xtc weet ik nie daar slaap ik sowiesow wel van...
Waarschuw beheerder
Die douche doet het bij mij ook altijd. Warm en dan lang eronder staan. Jammer alleen dat ik er daarna om het half uur uit moet om et gaan pissen
Waarschuw beheerder
donateur
kweet nie wt jij doet akubra, maar je moet het water niet drinken he...;)
Waarschuw beheerder
:)

Tja, ik kan me niet altijd beheersen hè

Waarschuw beheerder
Gebruik dan alleen in het begin van de avond wat speed en daarna niks meer ik kan dan meestal wel slapen.. en als t dan nog niet lukt ga dan gewoon op bed liggen en doe je ogen dicht en ga aan dingen denken ...
meestal val je dan wel in slaap.. ik teminste wel:) en als t dan nog niet lukt.. een blow kan ook nog wel eens handig van pas komen:)

Waarschuw beheerder
donateur
Een maat van mij kan altijd slapen met speed op das nie normaal.

Kwam een x bij ons pitten viel meteen in slaap en ik de hele nacht wakker gelegen vieze flikker da 't is
Waarschuw beheerder
over dat douche.....dat werkt opzich wel, je word er sloom van.....MAAR minpuntje is dan : ik denk dat ik super moe ben en ga dan naar bed, me lichaam voelt uitgeput en lijkt of het slaapt, maar mijn ogen knallen me kop op dat moment uit en kan met geen mogelijkheid me ogen sluiten.

Waarschuw beheerder
lag deze week 2 nachten wakker:S

van zaterdag op zondag (duuuh)

en van zondag op maandag dus ook nog

baggerzooi ook:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekka jointje roken (liefst puur want je zuigt ze toch in een paar trekken op met pep in je lichaam) :smoke:

Waarschuw beheerder
candayman>> ja weet jij het? goeie ofzo?;P
maar tis echt waar ik werd echt helemaal gek! zelfs me drankjes en jointje werkten niet meer:(

Waarschuw beheerder
veel jointjes roken ... en trip muziek opzetten :D:D:D:D:D:D:D

lukt het niet ... nog meer jointjes roken :D:D:D

dan lukt het wel ;)

sweet dreams ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Slapen met speed op? Hahaha
Volgens mij gaat da nie lukken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik slaap slecht, maar daar lig ik niet wakker van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe stuff is al wakker vanaf woensdag en moet nog het hele weekend!!! dat word weer brak maandag whahah.. maar goed als je niet kunt slapen dan moet je net als mij gewoon snachts lekker in de war gaan partyflockkuh er is niks relaxed dan met je wappie kop achter een pc te zittuh hahah..
Waarschuw beheerder
ik had gisteravond nog wat speed op.. alles voor 1 uur opgemaakt(+/- 1/4 gram) lekker thuis een dikke jaap gerookt en heerlijk geslapen :) niet lang ofzo majah :D
Waarschuw beheerder
t'is eigenlijk nie moeilijk gewoon blijven door'goan' tot as ge gewoon voelt dat uitgewerkt is (en geloof mij ge zult het wel voelen)grtz.

Waarschuw beheerder
gewoon blowen tot je slaapt.

Waarschuw beheerder
nah mij is t niet gelukt hoor vann8 :( :z

Waarschuw beheerder
vervelend he??? :vaag:

Waarschuw beheerder
dan kan ik nog maar één tip geven: De vaporizer...

Maakt van wiet pure THC... Al sta je zo strak als stampertje, grammetje wiet door de vaporizer en je weet niet hoe snel je je bed in moet rollen.

Waarschuw beheerder
Dus je gaat aan de pep voordat je gaat slapuh? :vaag:
Waarschuw beheerder
van blowen kan k juist niet slapen...
ik drink gewoon bier en k doe me ogen dicht en ik word s'ochtends verrot wakker...

Waarschuw beheerder
daar heb je gewoon geen oplossing voor
speed blijft nog heel lang in je lichaam namelijk dus ook al is het in 'je hoofd' uitgewerkt dan is je lichaam nog actief
dus je moet of geen speed meer nemen of je er bij neer leggen dat je niet kan slapen dan
ik zou zeggen neem sos want daarbij is het wel mider maar ja het effect is weer meer van sos
greeting(K)
Waarschuw beheerder
jos===>>> ik voel ook idd wel wanneer het uitgewerkt is, maar mijn ogen sluiten echt niet, hoe moe ik ook ben mijn ogen sluiten niet.

en dat is het vervelende bij mij!!!!! en dus moet ik echt wachten tot de volgende nacht en dat ik van ellende in elkaar stort!!! daarom gebruik ik die troep niet meer!!!!
Waarschuw beheerder
bedenk eerst wat je allemaal ga doen voordat je wat speed neem.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voor mij geen speed meer, kom thuis om 7 uur s ochtends. ga naar mn nest, nou.... ik heb tot 1800 uur in mn bed gelegen klaar wakker, warm, hitte, droge muil. ik had met mn domme kop het laatste beetje nog in mn bed opgemaakt om een uurtje of 8. naar beneden gaan ho maar. ik zie mn ma al kijken als ik om 9 uur sochtends na 2 uurtjes slapen klaar wakker beneden kom.. geef mij maar smarties dan krijg je sochtends nog van die leuke dromen..

Waarschuw beheerder
gewoon kappen met die goedkope troep :-) met sos lukt pitten vaak stukken beter!

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
btje bruin roke;)

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon kappen met die goedkope troep met sos lukt pitten vaak stukken beter!

sos :bah:
doelloze dure rotzooi.
ik zie er de lol niet van, en belangrijker: krijg er ook geen energie van.
ik denk dat de nuttigste tips van dit topic zijn:

*zuipen
*G nemen
*doorgaan

:yes:

Waarschuw beheerder
-1
sos is en blijft toch altijd wel me favo snoepgoed:-)

Waarschuw beheerder
gewoon vet veel blowen na een feest ga je wel pitte ,maar waarom pitte gewoon doorgaaan tot zondagavond val je vanzelf wel in slaap een keer

Waarschuw beheerder
donateur
waarom pitten?
omdat ik mijn lichaam wel een beetje rust wil gunnen, en niet tot dinsdag een chagerijnige zombie wil zijn.

daarom misschien?

Waarschuw beheerder
GEWOON DOOR SNUIVEN!! dan heb je nergens last van.

Waarschuw beheerder
;)

:x
Waarschuw beheerder
sos is wel leuk maar niet voor op een feest.....je krijgt er idd niet zo veel energie van en als ik het op een feest doen krijg ik het heel erg benauwd.....als ik gewoon uit ga en ik heb sos op heb ik daar geen last van.
Waarschuw beheerder
HALLO MENSEN!!!! " SLAPEN KAN ALTIJD NOG "
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
low=====>>> echt weer een antwoord voor jou he!!!!!hahahahahaha maja zo is het wel een beetje!!! anders moet je die troep maar niet gebruiken, je weet het als je er aan begint.

Waarschuw beheerder
Gtje.. nemen.. en je slaapt heerlijk!

Waarschuw beheerder
niet TE veel he Jesje... :P

Waarschuw beheerder
2 fukker... das niet eerlijk... ik wist niet hoeveel er in zat... maar ik lag HEERLIJK bij je haha

Waarschuw beheerder
als je het ieder weekend door gebruikt slaap je vanzelf want daar went je lichaam wel aan iik had er eerlijk gezegd geen moeite mee om te slapen want of en toe was ik gewoon te lijp om wakker te blijven en al doende leert men he hahahaahahah houzzeeee :vaag:

Waarschuw beheerder
was het maar waar man!!!:S
Waarschuw beheerder
NL.Peter====>> lijkt wel of mijn lichaam er nooit aan zal wennen, als ik het gebruikt heb dan slaap ik niet en de volgende dag nog steeds niet.
en dat blijft zo......tja of je moet het idd in overvloed gebruiken, maar dat doe ik niet, daar begin ik niet aan. ik wil niet dat me lichaam eraan gewend raakt.......
Waarschuw beheerder
Valium werkt ook wel... alleen bj gevaarlijke combi. Gewoon geen speed gebruiken werkt het best.
Waarschuw beheerder
ja maar hoe kom je zomaar aan valium!!!!! misschien kun jij eraan komen maar ik niet!!!!

Waarschuw beheerder
Ik blijf het zeggen; maar de enige echte goede remedie zijn slaapmiddelen/kalmer­ingsmiddelen.
Valium, oxazepam, xanax eventueel een Gtje of alcohol.
Als je aan speed kan komen, kan je vaak ook wel wat slaapmiddelen/kalmer­ingsmiddelen komen.
Wees er wel wat voorzichtig mee en begin met weinig en neem steeds minder als je merkt dat je nog steeds niet kalm/moe wordt.
Waarschuw beheerder
eerst drie dagen wakker blijven, naar de dokter gaan,zeggen dat je lijdt aan slapeloosheid en als de doc je smoel na drie dagen wakker ziet dan kan je bijna een groothandel beginnen,zoveel krijg je

je betaalt toch niet voor niets verzekering;P
Waarschuw beheerder
ik kan idd wel aan Gtje komen maar dat ga ik niet gebruiken....trekt me niet!!!!! en alcohol word ik zwaar misselijk van als ik dat drink als ik drugs op heb!!!!! en de rest zou ik echt niet aan kunnen komen, misschien wel maar zou niet weten waar.

dokter geeft niet zomaar valium!!!!!!
Waarschuw beheerder
Bij ons liep de helft van het dorp er op een gegeven moment mee. Koste 1 piekie per valiumpje... Ook leuk om alleen valium te gebruiken en dan flink bier zuipen. Wordt je echt wazig van, maar wel relaxt...natuurlijk isset weer niet echt gezond maar ok.

Waarschuw beheerder
Nou ik weet t nie maareh... ik hoor allemaal mensen over douchen praten. Maar als ik na een nak-feest onder de douche ga staan ga ik na het douchen weer harder dan ik ervoor ging. Nie echt een aanrader dus ( of t moet aan mij liggen.) Wat ik altijd doe is heel veel joints roken. Moet je alleen wel zorgen dat je binnen een half uur na de laatste joint in je nest ligt anders ben je telaat en gaat de pep weer overheersen. Let op jongens en meisjes... deze methode is ook heel handig voor als je thuis je ouders onder ogen (grote doppuh dus hehe) moet komen. ff een paar joints en je pupillen zijn kleiner en er zit wat meer rust in je kaken. Maar douche 1 keer en je kan weer overnieuw beginnen. (Je ken natuurlijk ook eerst douchen, dan sticks roken en dan proberen te slapen... maar werkt alleen als je thuis blowt !) Wij noemen dit in de vakterm: De THC-deken !! lmao

Tot zo ver mijn uitleg.... Good Luck... (You'll need it :P )
Waarschuw beheerder
heheh goeie uitleg hoor werkt bij mij meestal ook wel veel wiet roken :D

Waarschuw beheerder
Lukt dus echt niet, klig dan alleen maar te draaien dus kan m'n bed uitgaan. Vroeger dan, gebruik het nu dus ECHT niet meer :kots:
Waarschuw beheerder
Gewoon op tijd stoppen met snuiven werkt nog het beste: ongeveer 12 uur :D voordat je wilt gaan slapen je laatste zooi opmaken. Of is dat hetzelfde als gewoon doorgaan???

Waarschuw beheerder
hahahaha !!

Goed plannen is idd ook een goeie oplossing waar ik gebruik van maak. gewoon halverwege t feest stoppen met nakken zodat het al aan het afzakken is als je naar de auto loopt.
Waarschuw beheerder
1 gram Ketamine en je slaapt geheit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mission imposible :9

Waarschuw beheerder
Njaah dan ben ik ws de partner in crime van Tom Cruise,want slapen doe ik gewoon zonder moeite.

Tis maar net waar je je druk om maakt en in je kop stopt "ohhhh ik moet nu slapen anders blablabla"
Of je doet "naja LB ik ga nu gewoon lekkah liggen slapen,wat de rest van mij doet moet ie zelf weten";)

Waarschuw beheerder
ja precies soulmate! als je je van te voren al druk gaat maken omdat je niet kan slapen, dan lukt t ook niet.
gewoon relaxen.
neem anders en sterke borrel en giet die in 1 keer achter over. wilde bij mij wel eens werken.
Waarschuw beheerder
donateur
je moet idd vroeg ophouden ermee, kansje dat t dan wel lukt

Waarschuw beheerder
+1
donateur
maar als je er een uur of 12 van te voren mee ophoudt.. wanneer moet ik dan in godsnaam snuiven?

men neme een feest van 22.00 tot 07.00
dan betekent dat ik om 19.00 op moet houden met snuiven, maar dan ben ik nog niet eens begonne %-)

Waarschuw beheerder
junk:(:9
Waarschuw beheerder
als ik op een feest van 10 tot 7 speed zou snuiven dan hield ik er toch wel om een uur of 2 mee op.. alleen dan en met VEEL wiet heb je kans op nachtrust ;P
Waarschuw beheerder
glas alcohol achterover gieten en dan lekker over je nek gaan ja!!!! dat is mijn ervaring ermee.

maar ik ga dan tog met low mee in zijn antwoord, als je het doet ga dan gewoon door tot je echt moe word en ga dan gewoon slapen. helemaal met mooi weer, ga lekker naar het strand en je valt vanzelf in slaap.

Waarschuw beheerder
degene die niety kunnen slapuh motten gewoon niet gebruiken nou ja het is zo moeilijk als het eenmaal gebruikt whehehehhe :xtc:
Waarschuw beheerder
Maar als je er een uur of 12 van te voren mee ophoudt.. wanneer moet ik dan in godsnaam snuiven?

[LOLMODE]Als je zondagavond om 00.00 gaat slapen moet je zondagochtend om 12 uur stoppen met snuiven... Dus kan je vanaf vrijdag XX uur tot 12 uur snuiven, tijd genoeg toch?[/LOLMODE]
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het best nog gewoon bij iemand gaan afteren! dat vind ik de best oplossing!

nachtje over slaan moet kunnen

maar ga vooral wat doen! ps2en of zo
kaarten of zo!

dan word je vanzelf moe als je wil pitten ga je pitten :d

suc6
Waarschuw beheerder
-1
snelle melle..... daar stem ik dus in mee.

maar ik zelf gebruik het dan niet meer, maar heb het ook met pillen gewoon bij iemand thuis zitten of bij me zelf thuis zitten met een groepje en lekker gek doen en dingetjes doen.
Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag na Extrema weer een slaappil genomen om een uur of 4.00 en geslapen als een prinsesje tot een uur of 11.30 (non stop!)...
slaappillen werken het beste...als je toch al slecht bezig bent..dan maakt dat ook niet meer uit..
Waarschuw beheerder
maar slaappillen krijg je niet zomaar!!!!!!

en ik zou er niet aan kunnen komen, kan aan veel dingen komen maar niet aan slaappillen.
Waarschuw beheerder
echt klote ja !!!!

als je niet kunt slapen en de volgende dag gewoon op tijd moet werken.
Waarschuw beheerder
gewoon zo weinig mogelijk nemen.
meestal grijp je er steeds naar omdat je toch bezig bent.

maar als je gewoon per avond 2 keer neemt, en niet vlak voor je weer weggaat, helpt het ook al veel.

Waarschuw beheerder
Na de speed een slaappil nemen: ga vooral zo door. (y)

Speed versnelt je hartslag, een slaappil vertraagd 'm. Bovendien loop je ook nog 'ns het risico straks helemaal niet meer zonder slaappillen te kunnen slapen, ook als je nuchter bent.

(y) (y) (y)

Inge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
overleef je wel hoor...
en als je het heel soms doet heb je niet zoveel kans dat je er afhankelijk van wordt.
Waarschuw beheerder
geen last van hoor..ik slaap heel goed zonder slaappillen door de weeks..ik gebruik 'm alleen als ik es uitga (en dat is niet iedere week)..bij de dokter kun je ze vragen...
Ik gebruik in 1 jaar misschien 10 slaappillen in totaal..dus valt wel mee..

Waarschuw beheerder
Slaappillen zijn voor oude mensen die niks te doen hebben en 'S middags in slaap vallen om S nachts wakker te liggen; kortom om het dag-nachtritme weer te herstellen.

Ik snap wel waarom huisartsen voor elke scheet pillen geven, ze verdienen samen met de farmaceutische industrie lekker eraan.

-Voel je je de laaste tijd niet zo vrolijk? Van de dokter krijg je wel even seroxat om er boven op te komen. We vergeten maar even dat tegenslagen in het leven erbij horen en dat we daar zelf ook bovenop kunnen komen, zonder die pillenzooi.
- Och, slaap jij de laaste weken slecht? Hier heb je een recept voor Temazepam. Niet dat de huisarts even gaat kijken naar de OORZAAK van waarom iemand slecht slaapt. Och ja, met pillen gaat het net iets sneller he.
- Heb je alweer een blaasontsteking? Krijg je van de dokter weer een antibioticakuurtje. Naar het waarom van de blaasontsteking wordt niet gekeken, en de dokter verzuimd ook even te vertellen dat een blaasontsteking met behulp van extra vitamine kan worden voorkomen.

Maar wat ik bedoel: je bent toch gezond en jong, je hebt toch geen slaappillen nodig, ook al is het voor een keer? Je kunt toch ook een bikkel zijn en even een nacht overslaan dan maar?
Slaappillen zijn echt niet zo ongevaarlijk hoor, zelfs al doe je het soms. Soms wordt vaak vaker en meer.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
^^ Een hele wijze post;
maar helaas snap ik dan niet waarom je dan slaappillen afraad na _speed_ gebruik.

Juist een nachtje overslaan is zo slecht voor je lichaam!
Dan kan je beter een enkele keer een slaappilletje nemen wanneer je een nachtje aan de speed hebt gezeten dan 2 dagen wakker blijven en weinig eten.
Zo kom je lekker aan je slaap, kan je als het goed is weer wat eten de volgende dag en ben je dus veel fitter de dagen erna.

De enige reden inderdaad om het niet te doen is dat het verslavend KAN zijn. Maar dat is speed op zichzelf ook al. Dus mits je wat zelfcontrole hebt kan je best die keren dat je wat speed pakt een slaappilletje pakken.

Waarschuw beheerder
De slaap die je hebt van een slaappil zeg maar, is niet hetzelfde als een gewone slaap zeggen ze. Je lichaam rust toch niet goed uit heb ik gehoord, en veel mensen worden nog steeds moe wakker.

Inge