Maar als je er een uur of 12 van te voren mee ophoudt.. wanneer moet ik dan in godsnaam snuiven?
[LOLMODE]Als je zondagavond om 00.00 gaat slapen moet je zondagochtend om 12 uur stoppen met snuiven...
Dus kan je vanaf vrijdag XX uur tot 12 uur snuiven, tijd genoeg toch?[/LOLMODE]
maar ik zelf gebruik het dan niet meer, maar heb het ook met pillen gewoon bij iemand thuis zitten of bij me zelf thuis zitten met een groepje en lekker gek doen en dingetjes doen.
afgelopen zaterdag na Extrema weer een slaappil genomen om een uur of 4.00 en geslapen als een prinsesje tot een uur of 11.30 (non stop!)...
slaappillen werken het beste...als je toch al slecht bezig bent..dan maakt dat ook niet meer uit..
gewoon zo weinig mogelijk nemen.
meestal grijp je er steeds naar omdat je toch bezig bent.
maar als je gewoon per avond 2 keer neemt, en niet vlak voor je weer weggaat, helpt het ook al veel.
Na de speed een slaappil nemen: ga vooral zo door.
Speed versnelt je hartslag, een slaappil vertraagd 'm. Bovendien loop je ook nog 'ns het risico straks helemaal niet meer zonder slaappillen te kunnen slapen, ook als je nuchter bent.
geen last van hoor..ik slaap heel goed zonder slaappillen door de weeks..ik gebruik 'm alleen als ik es uitga (en dat is niet iedere week)..bij de dokter kun je ze vragen...
Ik gebruik in 1 jaar misschien 10 slaappillen in totaal..dus valt wel mee..
Slaappillen zijn voor oude mensen die niks te doen hebben en 'S middags in slaap vallen om S nachts wakker te liggen; kortom om het dag-nachtritme weer te herstellen.
Ik snap wel waarom huisartsen voor elke scheet pillen geven, ze verdienen samen met de farmaceutische industrie lekker eraan.
-Voel je je de laaste tijd niet zo vrolijk? Van de dokter krijg je wel even seroxat om er boven op te komen. We vergeten maar even dat tegenslagen in het leven erbij horen en dat we daar zelf ook bovenop kunnen komen, zonder die pillenzooi.
- Och, slaap jij de laaste weken slecht? Hier heb je een recept voor Temazepam. Niet dat de huisarts even gaat kijken naar de OORZAAK van waarom iemand slecht slaapt. Och ja, met pillen gaat het net iets sneller he.
- Heb je alweer een blaasontsteking? Krijg je van de dokter weer een antibioticakuurtje. Naar het waarom van de blaasontsteking wordt niet gekeken, en de dokter verzuimd ook even te vertellen dat een blaasontsteking met behulp van extra vitamine kan worden voorkomen.
Maar wat ik bedoel: je bent toch gezond en jong, je hebt toch geen slaappillen nodig, ook al is het voor een keer? Je kunt toch ook een bikkel zijn en even een nacht overslaan dan maar?
Slaappillen zijn echt niet zo ongevaarlijk hoor, zelfs al doe je het soms. Soms wordt vaak vaker en meer.
Inge
laatste aanpassing
^^ Een hele wijze post;
maar helaas snap ik dan niet waarom je dan slaappillen afraad na _speed_ gebruik.
Juist een nachtje overslaan is zo slecht voor je lichaam!
Dan kan je beter een enkele keer een slaappilletje nemen wanneer je een nachtje aan de speed hebt gezeten dan 2 dagen wakker blijven en weinig eten.
Zo kom je lekker aan je slaap, kan je als het goed is weer wat eten de volgende dag en ben je dus veel fitter de dagen erna.
De enige reden inderdaad om het niet te doen is dat het verslavend KAN zijn. Maar dat is speed op zichzelf ook al. Dus mits je wat zelfcontrole hebt kan je best die keren dat je wat speed pakt een slaappilletje pakken.
De slaap die je hebt van een slaappil zeg maar, is niet hetzelfde als een gewone slaap zeggen ze. Je lichaam rust toch niet goed uit heb ik gehoord, en veel mensen worden nog steeds moe wakker.