Partyflock

Forumonderwerp · 613138
19484x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
ok, iemand tips?
want ik kan een hoop, maar dat kan ik dus niet.
en ik vind het kut!

Waarschuw beheerder
zijn er geen slaapmiddelen ofso die je zonder recept bij de drogist/apotheek kan halen?
Waarschuw beheerder
ik lig ook altijd 2 dagen wakker van speed, niet echt een pretje maar het is wel super spul alleen ik gebruik het niet meer!!

Waarschuw beheerder
tell sell, of ringtones! altijd goed!

Waarschuw beheerder
ik kan bijna altijd slapen van de pep, maar als dat niet lukt, en ik ben al thuis, dan ga ik oook maar een beetje me kamer opruimen, huiswerk maken, beetje spelletjes spelen op me telefoon! pff en dan is het ook alweer snel tijd om op te staan!

Waarschuw beheerder
nou ik ken echt niet slapen van speed.
als ik speed op heb moet ik echt wat doen.
en echt niet stil zitten.en voor je uit zitten kijken.
ik neem speed voor mij lol en niet om te gaan slapen want das niet de bedoeling.

maar wat ik altijd heb met speed als mijn beste vriend en ik een potje aan het kaarten zijn dan zijn we zo een nacht aan het kaarten je blijft door gaan teminste dat heb ik hihihi

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Valium wil wel eens helpen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sja kan er ook nie van slapen hel soms als ik voor het slapen gaan ga blowen dan lukt het wat beter maar als je weet dat je bijna gaat slapen kan je beter geen speed meer nemen

Waarschuw beheerder
Gewoon niet gebruiken (wat een chemische shit is dat)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe altijd net alsof ik slaap.. Dan lukt het vanzelf bij mij...
Dus in bed gaan liggen en je ogen dicht doen en dromen gaan verzinnen... Klikt heel stom maar het werkt wel... Hoelang ik erover doe weet ik niet want meestal zit ik dan zo in die verzonnen droom dat ik m naadloos doordroom in mijn slaap en op een gegeven moment schrik ik weer wakker...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan meestal wel slapen, maar ik gebruik het ook niet zo veel...... Maar toen ik het vroeger gebruikte en ik wou op bed gaan dan rookte ik eerst n half jointje of ik nam n slaappil, en dan kon ik wel slapen...

Waarschuw beheerder
Speed hoef ik voorlopig niet meer. De laatste keer dat ik die troep had gebruikt, lag ik er ook nog 2 nachten wakker van :| En m'n hart ging als een gek tekeer, waardoor ik helemaal gek werd. Nee, dank je! :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon op bed gaan liggen en tv kijken, werkt altijd. Gaat erom dat je jezelf ontspant, das belangrijkste.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan ook cker niet slapen. terwijl een vriend van me net zo makkelijk op de terug weg al ligt te maffen :S

Waarschuw beheerder
mijn hart gaat nooit te keer... neem ook kleine lijntjes altijd... enne inderdaad heel belangrijk dat je je ontspant...gewoon rustig blijven en lekker je ding doen, heleboel zit tussen die 2 oortjes he:)
Waarschuw beheerder
................... Is een prestatie ;)

:respect: @ all who can do that :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...........is best laastig

Waarschuw beheerder
Ga schoonmaken:P

of probeer iets te doen als je je maar niet verveelt anders is zo'n nacht echt lang!

Slapen.. misschien kop tegen de muur slaan ofzow:s (nooit uitgeprobeert hoor)
Waarschuw beheerder
donateur
niet nadenken!!

ik weet het is moeilijk, lukt me zelf ook niet altijd meer, maar t kan!
Waarschuw beheerder
Bij mij geld: kussen zien is slapen al snoof ik vantevoren een paar lijnen dan nog was het geen probleem om in slaap tekomen,ik droomde wel vaag btw.
Met pillen ook zelfde verhaal kussen zien is maffen.
Gewoon gewenning denk ik.
Ik kon ook altijd eten met speed op,zelfs op me wapste momenten.

Waarschuw beheerder
donateur
ik kon ook eten en slapen met speed op, alleen niet in de eerste 3 uur zeg maar, maar als ik terug kom van een feest ofzo wel, meestal lag ik zelfs in de auto al te maffen.
xtc kan ik de eerste 4 uur niet slapen, maar op een feest wat 8 uur duurt, geloof dat ik op het feest zelf al in slaap kan vallen :P

Waarschuw beheerder
donateur
hmmz.. ik snuif echt niet veel ofzo, misschien 4 nakkies op een avond, en toch vind ik slapen op zondagavond nog moeilijk :s

ik ga dr nog maar eens even hard over nadenken.

Waarschuw beheerder
voor mij ook ONMOGELIJK maar jah das normaal met pep he dat moet je maar gewoon nemen zoals het is
Waarschuw beheerder
Valium e.d. na speed schijnt helemaal niet gevaarlijker te zijn.. tis juist beter omdat je dan tog je rust krijgt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
meen je dat echt serieus?
Waarschuw beheerder
check bluelight.nu maar eens en zoek er wat over op...

Veel leden daar hebben echt veel verstand ervan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slapen van speed??? noway!!!! al zal ik 't plannen en ruim voor 't slapen gaan m'n laatse nif nemen slaap ik nog niet, soms lig ik zelfs 2 n88 wakker van pep(indien meer als een gram)
nee pep een slapen gaan niet samen voor mij:s
maar het is toch kankerzooi ik hoef die troep niet meer!!!!
Waarschuw beheerder
Je moet het ook niet MISbruiken he :D

ik heb als het pure is nog geen kwart gram nodig op n avond/nacht
Waarschuw beheerder
Makkelijkste is gewoon slapen als je 'r weer zin in hebt (als 't uitgewekert is), maar je kan ook 'nachtrust' bij het kruidvat halen, staat bij de voedingssupplementen (energie totaal, guarana :) )
Waarschuw beheerder
ja ik weet wel wat er teggen helpt
ik gebruik het zelf ook ik hou van het spul.
SPEED is zo lekker ik kan er wel heel wat van op..
maar als je dan naar bed gaat dan kommen de meeste pro bleemen dat je niet meer kan slaapen.
daar heb ik wat op gevonden,ikgebruik het af en toe zelf ook.

vaarlujum kal meer ing,s pillen hebben goed.

rol je van zelf in slaap.

Waarschuw beheerder
Flink blowen of zuipen :P
Waarschuw beheerder
hejz slapen dat hoort nie bij pep gebruiken want ik heb afgelopen n8 nie geslapen en de komende 2 nachten ga k net zo weinig slapen,daar is pep voor,dus als je wil slapen dan moet je gewoon helemaal geen pepjes gebruiken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dikke joint met n kopje t, hete douche, nog n dikke joint en slapen maar :)
werkt bij mij iedere keer weer :)
Waarschuw beheerder
slapen?? NO WAY

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga meestal naar feesten die tot 10 uur sochtends duren!
dan heb je dus wel wat pep nodig, en als je dan thuis komt ga je lekker in je bed liggen met een muziekje op!
daar is winamp internetradio wel erg geschikt voor!

Waarschuw beheerder
meestal als ik op zon moment probeer te slapen ben ik na een lange tijd in een keer weg, maar gelijk daarna met n schok door mn lichaam weer klaarwakker en dat gaat maar dooor..:S
komt er nog kramp bij en kan maar niet stoppen met denken

peppi :kwijl:

Waarschuw beheerder
daarom vermijd ik mn bedje liever

gewoon doorgaaan :D

Waarschuw beheerder
Tja... Euhmzz. dat ligt er helemaal aan waar jij je bij op je gemak voelt, en lekker ontspannen kunt zijn dan wil het wel goed komen iig bij mij wel:) misschien heb je er wat aan
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil je wel een keer in slaap knuffelen hoor nancje ;)

MAar ik denk dat het der gewoon hier op neerkomt, of minder gebruiken, of alleen aan het begin van de avond gebruiken, of gewoon der aan wennen dat je gewoon een dagje niet slaapt. Mijn lichaam vind het ook wel fijn, elke week een nacht overslaan.

Waarschuw beheerder
Slapen met speed op

Uhh Onmogelijk ?!?!? :S

Misschien een half of heel pilletje slikken.... heb 't een keer geprobeerd... viel wel in slaap maar of het nou door dat pilletje kwam ?!?! geen idee

maar tis idd zwaar kut ja.... gebruik daarom ook geen pep meer... heel af en toe nog wat sos... meer ook niet

Waarschuw beheerder
donateur
Slapen kan ik ook echt nooit, ben er zo 2 dagen en nachten wakker :S
Kheb zelfs slaappillen gekregen van dokter en die werkten ook niet, kon nog niet slapen :(:S

Ik was er wel aan gewend dat wakker zijn, maar tegenwoordig kan ik daar niet meer tegen (wordt ook al weer een dagje ouder ;) ), ik zorg dat als ik iets doe, de maandag altijd vrij ben.
Waarschuw beheerder
donateur
wat een slapeloze rommel die speed :(:(

Heb nachtenlang naar de muren lopen staren, zag de klok steeds harder lopen, vrat/dronk nix, en maar vette joints draaien in de hoop te kunnen slapen, maar daar werd ik weer meer hyper van :(

Dus oplossing:

Een paar loratemazepam -tabletjes (2mg) van mijn moeder gepikt, en sliep als een os :P:P
Gelukkig gebruik ik al jaren geen speed meer, ik werd er zo depri van, wilde zelfs een xtje niet meer wakker worden als ik in slaap zou vallen, was helemaal uitgeblust van dat spul :(:(
Snel mee gekapt!!

Waarschuw beheerder
donateur
Kan altijd wel in slaap komen, alleen een beetje onrustig.
Wordt af en toe weer wakker. En de dagen erna is mn nachtrust ook niet echt optimaal.

Maarja, het is zo lekker he :P
Waarschuw beheerder
hier is maar 1 tip voor: NIET AAN DE SPEEDIES.

kheb wel 1s geslapuhn met pep op. of het was op zondag (ging van vrydag tot zondag door) of vil zuipuh. sterke drank. cola B ofzow. toen izt wel 1s gelukt met cola B op.

maar jah als je wakker wordt.....heb j liever dat j dood gaat denk k (zowiezow al naar pep)

Waarschuw beheerder
VALIUM werkt 100% goed bij mij dan
de 10 mg 3 stuks of 2 ligt er aan
of de OXAZEPAM 50 mg werkt zeker
is niet gevaarklijk ma niet teveel door de weeks
is verslavend!!
als je keihard gaat van de schijven + speed ...ga je slapen pak je 1 van 50 mg oxazepam en na 20 min. ben je in smurvenland
en als je wakker word ( zonder teliegen )
Heb je nergens meer last van!!
geen last van je kop of ogen of raar gevoel in
je buik of zo :D
[ alleen moeilijk aan tekomen ]
Waarschuw beheerder
idd moeilijk aan te komen. Ik ken niemand die het gebruikt hier in de regio

Waarschuw beheerder
als je s'morgen thuis komt kun je bter nie meer slapen vind ik,zeker als je dhull bent,dan voel je pas echt ellendig als je wakker word(mocht je tenminste in slaap vallen)
och ja voor een keertje moet toch kunnen:D

Waarschuw beheerder
gwoon ogen dicht en proberen nergens aan te denken en van te voren ff wat eten dat helpt altijd bij mij maar jah doe het ook bekant 6 dagern per week

Waarschuw beheerder
gooi es wat van die valiumpjes naar mij toen dan!!!

ogen dicht en nergens aan denken.. hm ja hallooooooo ik kan nooit ophouden met denken...

ja denk daar maar es over na:P