Partyflock

Forumonderwerp · 592496
2 volgers · 35233x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hallo lieve mensen...

'Dit is ff voor de mensen die heet intereseert en jaaaa ik kan nou niet zo goed tikke... Het begon dus ongeveer '7 weken geleden met nekpijn en koorts.. op gegeven moment wou het ziekenhhuis me maar houden na 4 verschillende antibiotica heb daar allemaal echo's en scans gehad... hebben ook een lymfeklier weggehaalt en daar was dus kanker gevonden lag eerst in gouda maar hier in leiden kunnen ze het iets beter dus lig nou in het lumc... krijg nou morgen me eerste echte chemo heb er al 2 gehad maar deze worden zwaarder :(
ben best bang ... ook voor de dood .. nou dit nou ik ff kwijt voel me nou klote dus :(
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ohhh dat is egg niet leuk dus.
Ik wens je egg veel Succes morgen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Heey,
Heel veel succes meissie!
En je moet maar zo denken, t komt allemaal wel goed!
Sterkte
(K) Linsy
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is idd niet leuk, sterkte meid (K)

Waarschuw beheerder
.... sterkte meid... Wat een leeftijd om zoiets mee te maken... veeel succes...
Waarschuw beheerder
het is niet eerlijk.....
ik denk aan je meid.
heel veel sterkte.
Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel succes meid, je komt er bovenop.. (K)

Laat dit trouwens ook een les zijn voor al die kinderen die zo nodig scheldwoorden moeten versterken met kanker!!!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
das echt niet zo mooi!!

sterkte!!

(f) voor jou en de mensen om je heen!
Waarschuw beheerder
donateur
Owwwh wat klote joh, dit wens je natuurlijk niemand toe,
maar je ziet er uit als een lief meisje
en ik hoop dat het beter met je zal gaan.

Denk nog maar niet te veel na over doodgaan,
bang zijn heeft geen nut, wordt je alleen maar para van.

en tegenwoordig weten de artsen gelukkig al aardig
wat over kanker, dus ik blijf samen met jou goeie
hoop houden, (y)?

(k)
Waarschuw beheerder
:cry:

me moeder ligt 2 verdiepingeen hoger ook met kanker :(((((( qhry is allemaal zo kut !!
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje, meissie...en je bent pas 17 zie ik, veels te jong om zoiets al te krijgen... :-(

Ik wens je heel veel sterkte (y) en positief blijven !! :flower:
Waarschuw beheerder
Nou meid heel veel sterkte en met je moeder ook natuurlijk en wel een beetje positief proberen te blijven. Makkelijker gezegd dan gedaan.

(K)

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte meissie ik leef met je mee!!!(k)

Waarschuw beheerder
mischien als je een soort van adres achterlaat,dat we je een kaart kunnen sturen of zo?...( alleen als je zelf wilt natuurlijk )
dit is zwaar k*t ja!! :(
Waarschuw beheerder
Veel sterkte en succes gewenst!! Ik hoop dat je weer snel voor de volle 100% hersteld bent! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Meissie, ik denk aan je!!
Heel veel sterkte, het komt echt wel goed!
En denk niet te veel na over de dood en dat soort dingen, jij blijft nog heel lang bij ons op pf!
Thinking of you (L) !!
Hele dikke sterkte (K)
Waarschuw beheerder
Veel sterkte in deze tijd. Het gebeurt op dit moment ook in mijn buurt. vergeet een ding niet, er zijn altijd mensen voor je als je ze nodig hebt.

Waarschuw beheerder
Heeeeelll veeeell sterkte meid!!!
En zeker niet over de dood nadenken!!
(k)(k)

Waarschuw beheerder
donateur
mmm :/
sterkte hoor
Waarschuw beheerder
Ik wens je het allerbeste Sterkte (K)

Waarschuw beheerder
Heeej Meissie.. heel veel sterkte.. Enne.. het komt vast wel goed!! (K)

Waarschuw beheerder
(Y).....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jeetje wat erg. Ik snap dat je best bang bent zeg, gossie wat n schok!
Maar......Het komt vast en zeker ALLEMAAL GOED! :)

sterkte

Waarschuw beheerder
donateur
nou meissie!

heel erg veel sterkte (F) en hopelijk ben je er snel boven op!

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmz minders...

Sterkte dan maar.. :/

(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tessa 11 december 2002 21:35

me moeder ligt 2 verdiepingeen hoger ook met kanker ((((( qhry is allemaal zo kut !!

Lees het net pas...
Twijfel er nu wel een beetje aan maarja..
jij en je moeder alle tegelijk?? :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou dat lijkt me niet bassbeestje! daar maak je echt geen grapjes over!:S

jij en je moeder heel veel sterkte tessa!(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee idd, daar maak je geen grapjes over...

Maar ze zegt dat ze in het ziekenhuis ligt.
Sinds wanneer heb je als patient zijnde de beschikking over een pc met internet-aansluiting?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
raar....gaat er geen woorden aan vuil maken anders heb ik het strax weer gedaan :9

Waarschuw beheerder
donateur
nee, komt idd niet echt geloofwaardig over...

Maarja zijn gekkere dingen gebeurd.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
topictitel: kanker(ziek)

Als je kanker hebt, evenals je moeder, dan vink dat egt heel erg lullig voor je en dan hoop ik egt dat t allemaal goedkomt, tis geen fijne ziekte, zeker ook geen makkelijke ziekte, maar wel eentje die goed behandelbaar kan zijn, duzz geef zowieso niet op! sterktuh (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BaSsBeeStje,
het is mogelijk om in het ziekenhuis internet te krijgen. Ik heb vorig jaar een week erin gelegen, en heb toen ook internet gehad, omdat ik zelf mijn laptop had. Ze hebben er toen gewoon een netwerkkaartje ingedaan, en ingesteld (moest natuurlijk wel wat betalen)

Maar het is dus mogelijk

Waarschuw beheerder
donateur
heel veel sterkte!
Waarschuw beheerder
Sterkte meid, en je moeder ook sterkte!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ej tessa je bent weer thuis! .. ik kom morgen zeker ff langs!

iig sterkte! :( echt zwaar verkloote dit :'(
Waarschuw beheerder
donateur
lieverd, ik denk aan je!!!! ik zie je morgen ik hou van je.. voor altijd... (K) :lief:

(K)(K)(K)

Laurens (je vriend) :D :D :D :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sterkte!!! komt allemaal goed!!!! (K)je
Waarschuw beheerder
Hey Meissie.. Heel veel sterkte en net wat iedereen al zegt. t"komt echt wel goed we leven hier in ieder geval allemaal met je mee (k)(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Wow

Dat is echt klote :(

Heel veel sterkte der mee
Waarschuw beheerder
sterkte lieverd... :(

:kusje:

Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte gewenst meid. Echt ontzettend klote is dit zeg!! :(

Sterkte!!! (K)

Waarschuw beheerder
Heel veel Sterkte (k) Echt klote voor je
Waarschuw beheerder
Sterkte chica!! (K)(K) Komt cker wel weer goed, en wij PFers zijn er altijd om andere PF-ers te supporten in moeilijke tijden!! :knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
succes meid !! Als het in je lymfeklieren zit en ze zijn er op tijd bij dan is het nog goed te behandelen.

Komt goed !

(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
heel veel sterkt meis
dikke (K)

Waarschuw beheerder
donateur
gigantisch veel sterkte toegewenst,voor jou,je moeder en alle mensen die om je heen staan in deze dagen en met jullie meeleven.

Het is vreselijk om deze ziekte te hebben en heel vreselijk om te moeten toe kijken,als het je naaste overkomt.

Ik denk aan jullie en laat even een adres ofzo achter,kunnen we jullie overspoelen met kaarten en brieven,vooral in deze maand.

Vergeet niet ,dit is de maand met het feest van het licht,de hoop en de verwachting,kop op allemaal(k)
Waarschuw beheerder
wow, das wel heel erg heftig! Heel veel sterkte toegewenst!!

Waarschuw beheerder
Heeeeel veeeeel sterkte!!!

Inge & Chris
Waarschuw beheerder
kijk heb zelf laptoop en heb gewoon me telefoonkabel in die laptop tadaaa... en ja ik en me me moeder tegelijk en voor me moeder is het nou de 4 de keer ... maarja heel erg bedankt voor jullie steun en het adres zal ik opzoeken kuzzziez
Waarschuw beheerder
Ejjj Tessa veel sterkte voor jou en je moeder en je zussen natuurlijk ook

Greetz : Dennis .

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sterkte!
Waarschuw beheerder
donateur
ontzettend veel sterkte ermee!
Waarschuw beheerder
donateur
he meissie echt heel veel sterkte en geef niet op ik leef met j mee (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K­)

Waarschuw beheerder
Jeetje wat erg zeg voor je. Ik hoop voor je dat het allemaal weer goed komt. Ik zal voor je duimen. Sterkte

Waarschuw beheerder
Jemig meisje, wat erg voor je :(
Ik leef echt met je mee...

Ik wens je ontzettend veel sterkte toe!!! Vechten moet je; wees sterk!

:knuffel: :kusje2:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ahhhh meisie, echt klote!!! nou
veel sterkte en ook voor je moeder
:knuffel:

Waarschuw beheerder
Jemig wat erg! :(

Heel erg veel sterkte! Hoop dat je er snel weer bovenop komt!!!

(K)
Waarschuw beheerder
hej tessa wanneer mag ik een keer langs komen ?? :)

veel succes met je chemo´s en een :kusje2: voor jouw
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeelll erg veel sterkte toegewenst, hoop dat je maar heel snel beter wordt :knuffel: arjan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heel veel sterkte meis..Khoop voorje datze er snel bij zijn..want mijn paps is overleden aan kanker..die scheen het al jaren te hebben :/
Hele dikke (k) en :hug: voor jou en je mams!

Waarschuw beheerder
Jeetje....

Ontzettend veel sterkte!!!! :knuffel:

Waarschuw beheerder
Sterkte meis...

Waarschuw beheerder
:-( leef echt met je mee vind dit verschrikkelijk! Sterkte meissie!! :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte meissie........hou je taai :hug:
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte!

Waarschuw beheerder
tja het is een klootte ziekte weet er alles van, mijn moeder is er aan overleden. Gelukkig ben je nog jong en ben je sterk. ik wens je het allerbeste en heel veel sterkte.
ik hoop dat je veel steun en liefde van de omgeving ontvangt.

gr (k)

Waarschuw beheerder
Hey Tessa heel veel sterkte in deze strijd!!!! Hou je taai!!!!
Waarschuw beheerder
:( sterkte ja...

Waarschuw beheerder
Nou veel sterkte meis
(K)
Waarschuw beheerder
HEEL VEEL sterkte, echt te klote zoiets als dit... Als je zoiets leest zet het je toch wel aan het denken... :(
Waarschuw beheerder
Hey meis, nou heel veel sterkte ook voor je moeder... mijn moeder heeft het ook, de chemo's zijn nu afgelopen alleen t word er niet beter op, ze krijgt t op steeds meer plekken, maar we houden de moed erin ook al is dat moeilijk...
Moet jij ook doen...

heeel veeel sterkte

(K)

Waarschuw beheerder
Het is en blijft zo oneerlijk.... wat een rotziekte is het toch!!

Heel erg veel sterkte hiermee.. kan geloven hoe moeilijk dit is!!!

(K)
Waarschuw beheerder
hmmmz
matic je kan dit weekend wel langskomen weet alleen niet waat de beste tijd is maar dat moet je maar met hack afspreken ofzo .. en nog een keer bedankt voor jullie steun.. het is wel lekker op de kinderafdeling heb lekker playstation en krijg zo patatjes jammie :)
Waarschuw beheerder
donateur
dus je vermaakt je wel een klein btje ondanks alles ;)
Waarschuw beheerder
ik wil ook playstastionenen :P
Waarschuw beheerder
Ik zal aan je denken! Veel sterkte.
Waarschuw beheerder
hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Tessa is echt het liefste :lief: meisje op deze aardkloot :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vechten voor wat je waard ben meid!
sterkte!!!
Waarschuw beheerder
sterkte tessa.. (k)!

'k heb zelf ook echt klote ervaringen met kanker, ik hoop echt dat je beter wordt..!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Suc6 meis!

Waarschuw beheerder
we [ik en wacky-witch] willen je heel veel sterkte toe wensuh aan jou en je ouders en vrienden
en hopen dat alles goed komt
(K)(K)(L)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte meisje.

Mijn oma is dit jaar overleden aan kanker, toen ze er achter kwamen in het ziekenhuis was het al uitgezaaid door haar hele lichaam en is ze binnen 8 weken overleden...dus ik weet hoe moeilijk het op dit moment is voor jou en je familie...

Blijf positief denken en hou moed, dat versterkt het genezingsproces !!

Hou je taai !! (y) :flower:
Waarschuw beheerder
Damn als ik dat zo lees word ik echt overal bang voor. Iig geval veel sterkte en succes :)

Waarschuw beheerder
Sterkte,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tessa Chica heel veeel sterkte..

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
IK heb je al een PB gestuurd, maar toch wil ik je zo ook nog even sterke wensen. Ik weet hoe erg het kan zijn en hoe moeilijk het is. Mijn vriend is in maart 2002 overleden aan leukemi en daar ben ik nog steeds onderste boven van.

Pffff, echt waar, hiervan schiet ik zo vol van. En dan zijn er nog mensen die het woord K***R nog zo vaak in de mond nemen als scheldwoord e.d.

DAAR KAN IK ME NU ZO OVER OPFOKKEN, KANKER IS EEN VAN DE ERGSTE DINGEN DIE ER IS IN DE WERELD EN DAAR MOET JE NIET MEE SPOTTEN.

MOEST IK EVEN KWIJT.

Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. En als je je ziek voelt of moe na een kuur probeer dan te denken aan de goede dingen die je hebt meegemaakt of nog GAAT meemaken. Door positief te denken heb je al heel veel gewonnen. En dan kan je het volgende jaar met goede moed beginnen

Sterkte!!!!!!

Waarschuw beheerder
Blegh... Jezus :'( Je bent pas 17 man ! Echt mega veel sterkte joh :/ (f) to chear you up.

Waarschuw beheerder
Ik wens je het allerbeste toe!!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
jeetje erg zeg

ik weet hoe het is om wat te hebben
heb namelijk psoriasis
wordt er af en toe ook wanhopig van, maar het brengt niet je leven in gevaar ofzo

heel veel sterkte meisje
laatste aanpassing
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
ookal ken ik je niet ik wens je heel veel sterkte met alles!

(K)
Waarschuw beheerder
zo das echt niet tof ik wens je al het beste in de wereld toe en je moet echt vechten. helemaal omdat je nog de hele wereld voor je kan hebben..... 17 dat mag gewoon niet

sterkte and all the love you can have
peace

Waarschuw beheerder
je moet je vooral sterk houden en een positieve instelling hebben dat werkt echt als ik denk hoe mijn moeder was.... was ze voor mij de sterkste vrouw die ik kende en dat heeft haar heel ver gebracht maar toch is ze 3 weken geleden overleden na een worsteling van 10 jaar

ik wens je heel veel sterkte voor jou en je familie dat zal je zeker nodig hebben

heel veel liefs kees

en trouwens het woord kanker word zeker te veel als scheld woord gebruikt ik kan het zeker niet hebben ik heb me vaak genoeg kunnen in houden maar heb er ook veel voor in mekaar getrapt .......... sommige mensen begrijp ik gewoon niet

Waarschuw beheerder
Ontzettend veel succes en sterkte wijffie met deze ziekte...ook al ken ik je niet, wil toch ff zeggen dat we een heel groot feesie gaan geven als je deze ziekte hebt overwonnen :-D

Vooral niet bang zijn..ook niet voor de dood..laat alles over je heenkomen en denk vooral positief! Wie geestelijk sterk staat komt lichamelijk een heel end....

Zet 'm op, laat die ziekte een poepie ruiken :-P
(l) + (k) Kim
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moeilijk om dit te lezen van iemand van je eigen leeftijd. Iedereen denkt altijd maar van ik ben nog jong, wat kan mij gebeuren.. maar zo zie je maar....

Gelukkig weet ik dat een jong iemand hier uit mijn woonplaats genezen verklaard is en ik wens jou ook heel veel kracht en vooral succes om dat doel ook te bereiken!

Groetjes Merel

Waarschuw beheerder
Mja dit is idd echt iets wat ik altijd al heb onderschat. Ik denk bij mezelf ook altijd van, nah, 'iemand van mijn leeftijd is hier nog lang niet "aan toe"'.

Life is so unfair.
Waarschuw beheerder
STERKTE TESSA !!!!!!!
vind het tof dat iedereen hier een klein stukje achter laat,hoe hij of zij erover denk..!
echt mooi.!
Waarschuw beheerder
hoe is het nu met je?

(K) :knuffel:
Waarschuw beheerder
tessa ik kan je ook niet maar ik wens je veel sterkte net als al die andere zieke mensen die hier aan of aan een andere ziektes lijden.
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan jullie wel vertellen dat het met Tessa zelf heel goed gaat, ze slaat zich er kranig doorheen :respect: !! :D :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:'(... dat is fokt!!!!

heel veel sterkte meisie!!!!!!!!!!!!

>>>

en maarten hieronder ook...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey ik ken je verder niet maar wens je alle geluk toe die je nodig hebt. Me moeder weet heeft het ook, we weten het sinds 5 weken. Bij haar is het niet te genezen en heeft nog een paar maanden tot anderhalf jaar max te leven. Ze heeft het in haar long, buik en nieren en de meest aggressieve vorm die er is. Ze heeft wel chemo's maar die er om haar leven met een paar maanden te verlengen. Dus ik kan me niet helemaal in jou situatie plaatsen aangezien ik het niet zelf heb, maar ik maak het wel van dichtbij mee. Je word ff met je neus op de feiten gedrukt dat het niet allemaal vanzelfsprekend is. Dus meissie geniet van alles wat nog mooi is en heel veel sterkte!

Greetz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte Tessa. En ~MAARTEN~ ook... (K)

Waarschuw beheerder
HEEEEEEEEEEEELLLLLLL­LLLL VEEEEEEELLLLLLL STEEEEEEEERRRRRRKKKK­KKKKTEEEEEEEEE !!!!!!!!!! ;-)

Waarschuw beheerder
tessa,als je dit leest krijg je zon gevoel in je buik van kan dit zomaar??en ja het kan zomaar het is zoiets onbegrijpelijks en ik hoop dat al deze berichtjes je goed doen!het zal zwaar zijn maar hou moed hoe moeilijk het ook voor je is!!ik wou dat ik kon toveren.........

succes ook voor je familie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wens je ook heel veel sterkte, en iedereen die die rot ziekte heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte hoor dat chemo is echt zwaar een vriend van mij heeft het ook gehad maar hij is er nu gelukkig weer helemaal boven op

Waarschuw beheerder
Maarten voor jouw ook heel veel sterkte en voor tessa ook nogmaals(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen, hier volgt een update van het verhaal, Tessa is op dit moment niet in staat om dit zelf te vertellen, en vroeg mij dit te doen.

Haar moeder is zaterdag-middag rond 3 uur (overdag) overleden. In haar slaap.
Waarschuw beheerder
donateur
:'( gecondoleerd .. en dit alles op hetzelfde moment! :S :/

Waarschuw beheerder
donateur
fuck wat vervelend.
gecondeleerd en dr komen betere tijden aan! (K)

Waarschuw beheerder
donateur
jeetje mina,

veel sterkte voor tessa en ook voor jou maarten...!
Waarschuw beheerder
donateur
*slik* :cry: wat erg allemaal, Heel veel sterkte

(K)
Waarschuw beheerder
meis, ik wens je heel veel sterkte,
dit gun je niemand toe.. en dit allemaal ook nog eens bijelkaar :(

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
succes meissie!! (y)
Ik wordt er helemaal droevig van iig.
Waarschuw beheerder
Hier krijg ik ook een nare smaak van.Tessa schrijft over haar ziekte en Maarten verteld over zijn moeder.Nu is Tessa haar moeder ook nog overleden.Ik wens je heel veel sterkte meid..
Waarschuw beheerder
ouch! hier wordt ik wel ff anders van.... :(
gecondoleerd/heel veel sterkte...
Waarschuw beheerder
hay meis

shittt was erg, krijg er helemaal kippenvel van... heeeeeeeel erggggggg veel sterkte met het verwerken van je moeder en met jezelf.... jij verdient al t geluk van de wereld want dat kan je wel gebruiken

Waarschuw beheerder
donateur
Wat erg voor je alsof ziek zijn al niet genoeg was. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Waarschuw beheerder
tjee meis......gecondolee­rd zeg, en veeeel sterkte toegewenst.

Dikke knuffel voor jou :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd en heel veel sterkte meis...

Waarschuw beheerder
ik ken je helemaal niet maar ik wilde toch hier iets neerzetten ook al weet ik echt niet wat...
heeeeeeeel veeeeeel sterkte!! ik duim voor je

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gecondoleerd en enorm veel sterkte voor jou en je omgeving.

Waarschuw beheerder
ALTIJD STERK EN POSITIEF BLIJVEN!!

:knuffel: (k)

------Aight !------
Waarschuw beheerder
echt heel veel sterkte gewenst!
zit hier met kippevel over me hele lijf, echt te erg voor woorde dit!!
sterkte nogmaals!!
Artiest D-Tec
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000a8800004ab8ad7bf6c221a000aeb31]http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/flower.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ooit overwogen om naar een orthomoleculaire arts te gaan? Deze adviseert je in (natuurlijke) supplementen en een persoonlijk dieet. Dit zal je denk ik erg helpen (veel gevallen bekend die op deze manier kanker genezen) en verminderd de bijwerkingen van je chemokuur!
Heb het er in ieder geval eens over met je arts ofzo. Sterkte!
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies! En met je eigen ziekte!! Ik krijg er kippevel van!!

Sterkte!!

Dikku Knuffel (ookal ken ik je niet maar je kan hem goed gebruiken denk ik) Pieter

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondeleerd

Heel veel sterkte!!! :knuffel:

Hou vol meid :flower:

Heel veel (K)(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Ik kan alleen maar zeggen: sterkte! En positief denken, da's erg belangrijk. Geniet van het leven, zoveel als je kunt. Juist als je in zo'n situatie komt zal je beseffen hoe mooi het leven kan zijn, of: is. Kan er zelf over meepraten, had zelf al lang dood moeten zijn. Door gewoon optimistisch te blijven ben ik er nog. Als een mietje als ik dat kan, kun jij het ook.

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja...ten eerste alle sterkte van deze aarde!!! Wat jou is overkomen, dat verdient echt geen enkele ziel. BLIJF VECHTEN!!

Wat ik verder na een tijdje denken toch ga posten, is een gedicht wat ik op i-net tegenkwam van iemand, wiens moeder net was overleden. Vond hem zo mooi, dat ik hem heb bewaard: (ps. Hij kan je echt raken, dus als je dat niet wilt ..niet verder lezen..)

-------

Lieve Moeder

Woorden niet gesproken
Dingen niet gedaan
Maar jij die ons zo goed kende
Hebt ons zwijgen wel verstaan

We willen je bedanken
Dat je onze moeder was in dit leven
Voor alle zorg en liefde
Die je ons hebt gegeven

Geen antwoord
Zoveel vragen
Ma we zullen je missen
Alle volgende dagen.

Dikke kus...
-------

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEL STERKTE!! Met dit verlies!

Waarschuw beheerder
donateur
sterkte is bijna niet meer genoeg,dit te moeten dragen,en geen moeder meer hebben om te steunen,ik heb mijn moeder een half jaar geleden moeten missen,op een hele mooie leeftijd,maar kind,een moeder missen doet altijd zo`n pijn.

Deze dagen,deze maand,afschuwelijk,d­ie herinnering zal altijd aan deze maand vastzitten.

Ik hoop dat je nog de kracht kan vinden om voor jezelf te blijven vechten,ook al zie je daar misschien niet het nut meer van in.

Ik wens je veel wijsheid,veel liefde van je naaste en heel veel kracht toe,om door deze verschrikkelijke tijd heen te komen.

Lieverd,de snijdende pijn,verzacht met de jaren,ga alsjeblieft er keihard voor jezelf er tegen aan.
Dat zou je moeder zo gewild hebben,maak haar trots en doe je best.....

Waarschuw beheerder
het is allemaal oneerlijk verdeeld hier.
triest....diep triest!!
Waarschuw beheerder
heel veel sterkte!! em Maarten ook!
Waarschuw beheerder
veel sterkte, gewoon positief proberen te blijven te denken, en als je alles achter je hebt gelaten kom je er als persoon zeker sterker uit...
Waarschuw beheerder
donateur
Damn, dit is wel heel erg wat jou overkomt :(
Voor zoiets zijn gewoon geen woorden.
Gecondoleerd & veel sterkte. En geef vooral zelf de moed niet op!!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
** Update

Tessa is even thuis geweest voor 1e en 2e kerstdag, en de begrafenis van haar moeder, ze is inmiddels weer terug naar Leiden.

Waarschuw beheerder
donateur
mag je geen adres van haar hier plaatsen,wat kaartjes of brieven in het ziekenhuis kan afleiding en troost bieden......???
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is...

aannemelijk is dat iedereen kaarten en brieven stuurt.. maar je hebt altijd gekken ertussen zitten.. sorry dat ik het zeg.. maar ik ben in dit geval nogal voorzichtig..
Waarschuw beheerder
Je kunt natuurlijk ook je eigen adres of ander (geheim) adres opgeven of, nog beter, een postbus nummer openen. Dan kun je zelf eerst selecteren.

Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd :respect: :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Begrijpelijk hoor..:)
Maar print je wel onze reacties uit en laat je die lezen,krijgt ze nu nog een dikke :knuffel:

Waarschuw beheerder
Jeetje meid, dit soort dingen zet je hard aan het denken het kan iedereen overkomen.
Ik heb nog nooit zoiets van dicht bij meegemaakt, dus ik kan je ook geen advies daarin geven.
Wel kan ik je al het nodige geluk toewensen en hopen voor je dat het allemaal weer goed komt!
Ook al ken ik je niet ik wil je toch even goed een hele dikke pakkerd geven (k) zet hem op!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
He mop,
veel sterkte/geluk gewenst in 2003!
Het is ook aanwezig in mijn familie... ik weet hoe erg het is, dit jaar heeft mijn tante haar haar / borst verloren... :(, ze komt er steeds sterker uit, dus er is altijd nog hoop! (f)

Waarschuw beheerder
ken je verder niet, vind het wel heel rot voor je...dit alles op hetzelfde moment...ik hoop echt voor je dat 2003 een beter jaar voor je wordt...heel veel sterkte!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sterkte meid en een grote :HUG: en (K)
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
Waarschuw beheerder
Sterkte meisje... alles komt goed zolang je er maar in gelooft!
Waarschuw beheerder
nogmaals sterkte .. ik dacht ook dat ik het had .. maar dat bleek wat teveel vrouwelijk hormoon te zijn onder mijn tepel en dat het tussen mijn oren zat ,..

Er is wel de ziekte van Tietze bij mij geconstateerd.. dat betekend dat ik waaschijnlijk erg lang moet leven met pijn in mijn borstbeen en ribben. Maar het is niet gevaarlijk. Ik heb heel veel respect voor jou .. hoe jij je hier doorheen slaat. Je gaat het zelf ook zeker redden! Zodat je over een tijd met je vriend (ook veel respect naar hem toe voor deze moeilijke tijden) gewoon een goede toekomst tegemoet gaat.

Dus nogmaals heel veel sterkte en laat even weten hoe het gaat.

kus

Waarschuw beheerder
sterkte meid (K)

Waarschuw beheerder
Tja Bizar
Ik weet uit ervaring van een vriendin van mij dat elk klein gebaartje van een ander je kracht kan geven. Ik hoop dat je er boven op komt en snel want je moet gewoon beter worden.
Ook al ken ik je niet eens ik vind het knap dat je het wil delen met heel veel House mensen, mensen die alleen maar aan lol maken denken en die zie je nu ook van een andere kant heel bijzonder!
Al is het niet voor jezelf dan is het wel voor je moeder. Kop op mop en Marcel pluk de dag met je ma want elke minuut is goud waard.
Beterschap en hoop toegewenst van Kim uit Landsmeer
Waarschuw beheerder
To Bizar

Je heb denk ik niet goed gelezen.Tessa haar moeder is plotseling overleden.
Waarschuw beheerder
donateur
Deze reacties hoeven niet worden uitgeprint hoor, ze heeft een laptop+internet in het ziekenhuis waar ze bijna dagelijks achter zit en ook partyflock checked.... ze leest ze allemaal :)

Waarschuw beheerder
To Housemama Lonny

Zij moet kracht houden al is het niet voor haar zelf dan is het wel voor d`r moeder ook al is zij er niet meer.
In de naam van haar moeder!!!!!!!!!!
Tessa ik wil geen relletje ofzo en al helemaal niet met mama`s.
Ik hoop dat jij mij wel begrijpt.
Lieve Tessa hang in dare
Waarschuw beheerder
Heej meissie! Verschrikkelijk wat jou allemaal overkomt. Ik ben een vriendin van Maarten en schrok al zo onwijs toen hij me vertelde wat er mert zn moeder aan de hand is. Het zet je enorm aan het denken en je realiseert je eens te meer hoe waardevol het leven is.

Aan de andere kant is het erg moeilijk iemand te steunen, je zoekt continu naar de juiste wooorden. Daarom vind ik hety echt te gek om te zien hoe iedereen hier reageert en dat maakt dat ik zeker weet dat jij je hier doorheen zal slaan. Je hebt een hele hoop streun en iedereen staat achter je, dat moet je kracht geven je hier doorheen te slaan. Want het is nogal wat, het verlies van je moeder verwerken en daarnaast je eigen ziekte. Ik hoop van harte met je mee dat het met jjouw gezondheid helemaal goed gaat komen en ik weet zeker dat je moeder onwijs trots op je geweest is! Heel, heel veel liefs en onwijs veel sterkte!!!

(k)
Waarschuw beheerder
Lieve Tessa.... wat een ellende...

Be strong meissie...

Hoe is het op het moment met je?

KUZ
Waarschuw beheerder
donateur
pfff dat is allemaal wat zeg...

Ik wens je veel sterkte toe :hug:(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd Tessa en beterschap gewenst.

Waarschuw beheerder
woorden tekort!!

STERKTE!!
Waarschuw beheerder
wow.............

..............
........

tsja
sprakeloos

ik wens vooral jou en je naaste familie (vrienden) Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel
sterkte toe dit nieuwe jaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dank jullie wel ,,, ben een beetje sprakeloos nou maargoed.. ik laat nog wel een keer wat van me horen met mij gaat het wel goed .. pfff.. weet niet wat ik moet zegge :(
Artiest {SHOWLIST artist 35669, 31715}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wens je veel sterkete met het verwerken van dit verlies en met je ziekte

Waarschuw beheerder
Sterkte met alles...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet niet wat ik moet zegguh...
sterkte...
dat zoiets zo iemand jongs kan overvallen..
het leven is oneerlijk...voor wie dan ook die door dit heen moet...
maar voor iemand zo jong...
mijn steun heb je meissie..

Waarschuw beheerder
Oei shit joh... Ik hoop dat je er goed doorheen komt...
Heel veel succes meissie...

Artiest Estrella
Waarschuw beheerder
Hai meissie,

ik wens je heel veel sterkte..

Weet uit ervaring ( mij moeder is 2 jaar geleden aan kanker overleden ) dat het heel moeilijk en zwaar is.. mijn steun heb ie!!!
Sterkte (k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey meid, ik weet niet hoe het nu met je gaat. maar heel veel sterkte! hoop dat je snel weer beter wordt!
Waarschuw beheerder
eey meissie ,
ik hoop daje snel weer beter bent!!
en geef de moet vooral niet op...veel sterkte
Dikke *knuffel* (K) LadyHardcore
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag rond Tessa haar 2e chemokuur af, en ze is er gelukkig niet beroerd van geworden, maar dat kan nog komen,.. laten we hopen van niet :P

Waarschuw beheerder
nou sterkte dan ook jij laurens want het zal voor jou ook wel moeilijk zijn
Waarschuw beheerder
veel sterkte meid!

Waarschuw beheerder
Laten we hopen dat alles op z'n pootjes terecht komt!
Waarschuw beheerder
donateur
thnx nerve....!!

Tessa is inmiddels weer thuis om bij te komen van haar 2e chemokuur (ongeveer 3 weken) en ze voelt zich nu een beetje beroerd, maar dat is een 'normale' bijwerking van chemo....
Waarschuw beheerder
donateur
heyy meissie.... heel veel sterkte. xxxxx
Waarschuw beheerder
donateur
Ze is inmiddels weer in Leiden voor fftjes ze moest vandaag langskomen voor controle, maar ze was te licht.. ze kon niet eten omdat haar slijmvlies 'weg was' uit d'r mond en daarom was de binnenkant van haar mond nogal zwak en geirriteerd.. en daarom kon ze niet goed eten... dus is ze weer afgevallen wat dus niet de bedoeling is.. ze licht dus nu weer aan Sondevoeding
Waarschuw beheerder
hmms :s
sterkte...
Waarschuw beheerder
sterkte meis!
Waarschuw beheerder
sterkte meissie!!
:flower:
Waarschuw beheerder
Zo daar wordt je wel weer even stil van. Dan is al het andere wat er gebeurt op deze aardbol niet meer zo belangrijk ineens.
Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.

Waarschuw beheerder
donateur
gabber mamma,denkt aan je(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe gaat het nou met je ziekte weet je al wat meer?

Waarschuw beheerder
to tessa and hackwizzard Heel heel veel sterkte toegewenst!!!!!

Die chemo's zijn zo onwijs zwaar :(
Waarschuw beheerder
Ah Tessa...wat verschrikkelijk dat je dit allemaal moet meemaken...tis gewoon te erg voor woorden. Maar ik hoop echt dat je nog de kracht hebt om te vechten.....Heb er gewoon geen woorden voor. Maar zet hem op en vecht!

STERKTE!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe gaat het nu met je tessa?.......

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
haar mond is langzaam maar zeker herstellende, ik ben er zelf al bijna 2 weken niet geweest, want ik ben zelf ook al 2 weken ziek.... en dus kan ik daar niet langs omdat ze nu in een blauwe box ligt, dat houd dus in dat haar weerstand op dit moment niet veel hoger is dan 0,0
Waarschuw beheerder
Probeer eens te bidden tot god....!!!

Waarschuw beheerder
Net of God hier iets aan kan doen..... als hij er geweest was had ze het nooit gekregen en was die ziekte nooit op aarde geweest!!!, net zoals alle andere ziektes op de wereld..

inderdaad hackwizzard, moet dat grappig zijn Zorro..?

Nogmaals Sterkte TESSA!!!
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
allereerst heel veel sterkte:) hoop dat de chemokuren gaan helpen probeer wel goed te blijven eten en laat ff horen als er positieve uitslagen zijn succes en nogmaals heel veel sterkte
:knuffel: KaLi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee dat is niet grappig bedoeld!
Waarschuw beheerder
donateur
Grappig bedoeld, of niet, geloof is iets voor jezelf...
Waarschuw beheerder
Dan is niet geloof ook voor jezelf en alle andere dingen ook... sorry hoor beetje vage redenering!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe gaat t nu met je meis??

Nogmaals heel veel sterkte dikke (K)
Waarschuw beheerder
Hoe gaat het nou met je, tes???!!!!
Laat snel wat van je horen of dit forum...

denk aan je

:kusje2:
(K)

Waarschuw beheerder
Sterkte meis, ik heb het al eerder gezegd. Maar ken niet vaak genoeg gezegd worden.

Greetz
Waarschuw beheerder
Jeetje...heel veel sterkte..
Als je veel mensen om je heen hebt die je bijstaan en je er vertrouwen in houdt kom je er doorheen..

ik weet hoe zwaar die kuren zijn..werk namelijk op een oncologieafdeling
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook nogmaals ,, BE STRONG ..!!
Heel veel sterkte (K)
Waarschuw beheerder
donateur
ze heeft nog even geen puf voor internet dus ik hou jullie weer ff op de hoogte, ze spuiten nu een bepaald rotzooitje in d'r beenmerg om d'r weerstandssysteem weer op gang te krijgen want die is tijdelijk uitgeschakeld door de zware chemokuur, en het duurt ff voor dat dat allemaal weer terug is... dus even afwachten nog

ze krijgt nog steeds voeding door een infuus direct d'r bloedbaan in ... want eten kan ze nog niet door haar mond die nog beschadigd is door de chemokuur....

Waarschuw beheerder
`t zou niet mogen gebeuren zoiets he!!
fijn dat je ons op de hoogte houdt trouwens hack.

Waarschuw beheerder
Vreselijk allemaal :(

Heeeeeeeel veel sterkte nogmaals meis! You can beat this! :knuffel: :kusje2:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 toevallig: Geen probleem.. dat wil ze zelf ook.. en zelf kan ze het op het moment niet... dus doe ik het even :)

Waarschuw beheerder
donateur
:knuffel: voor haar (k)

Artiest Bruce P
Waarschuw beheerder
WHAT THE F$#@... dan loop ik te janken omdat het uit is... dit is nog veel erger joh... ZET HEM OP MEID!! Ik hoop ECHT voor je dat de kuur aan zal slaan!

(K)!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
alle sterkte gewenst!! t gebeurt altijd de verkeerde mensen :s

en natuurlijk ook gewenst aan jou hackwizzard en andere bekenden/familie

me zus is ook n poos erg ziek geweest, tot aan n zijden draadje zeg ma', en er is nog steeds nasleep van. ik heb dus zelf gemerkt hoe zwaar het is voor de omstanders, die dus gewoon gezond zijn.

alhoewel dit nietig is in vergelijking wat ze zelf moet doormaken :S:S

maar goed, vaak wordt hier niet bij stilgestaan door anderen en dat mag ook best ns gezegd worden..

kortom, sterkte.. ALLEN!!

Waarschuw beheerder
Veel sterkte
kussss
Waarschuw beheerder
nog veel sterkte tessa!(K) en hoe issut nu met je??

Waarschuw beheerder
Nogmaals heel veel sterkte en hoe gaat t nu met dr?(K)
Waarschuw beheerder
Lees de berichten van Hackwizzard dan weten jullie hoe het met haar is...
Waarschuw beheerder
donateur
echt heel erg als je zoiets overkomt, veel sterkte :hug: hoop dat het snel beter gaat (K) mirjam

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken je niet ofzo,maar ik wens je heel veel sterkte.Ik denk daar ook welles over na van straks heb ik kanker of mijn vriend of familie en ik wordt dan al helemaal eng en verdrietig van het idee alleen al dus kan je nagaan hoe dat voor jou moet zijn.!!!!Echt het allerbeste meid!
Waarschuw beheerder
tessa heel veel sterkte! Mijn moeder heb zelf ook kanker gehad, gelukkig was het nog niet uitgezaaid en hebben ze het weg kunnen halen! Maar ik kan me voorstellen hoe je je voelt, ik leef met je mee..! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
hey meissie, echt erg voor je...
mn nichtje van 21 heeft precies hetzelfde gehad, ze wisten eerst ook niet wat t was, maar bleek dus kanker te zijn in de lymfeklier te zijn!!!
Ze is nu net afgelopen week weer gezond verklaard, hoop dat het ook met jou gaat goedkomen meis!! veel sterkte (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jeetje mina!!!! Ik wens je alle geluk van de wereld toe!!!!!

(K) Merel

Waarschuw beheerder
hey girl... gaat t al wat beter?

kanker is echt een klote-ziekte... ze moeten er eens een goed medicijn voor vinden, er zijn teveel mensen die eraan lijden...

ik wens je veel sterkte en geluk!! Dikke (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Pff..nogmaals heel veel sterkte..en je komt erdoor!! 2 Hackwizzard, thnx 4 de updates en jij ook super veel sterkte.. Het zal niet meevallen toe te moeten kijken! En is er al een adres waar kaartjes heen gestuurd kunnen worden?? PB dan even als je wil!! (K)(K)(K):knuffel:(K­)(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
hoi hoi....en hoe is t nu met tessa hackwizard???
Ik hoop al wat beter! heel veel sterkte. kuzzies
Waarschuw beheerder
donateur
Idd , hoe gaat het ?

Waarschuw beheerder
heel erg veel sterkte tessa... ik hoop dat je snel genezen zal en een gezonde toekomst tegemoet zal gaan samen met je vriend, die je onwijs goed steunt volgens mij..
(k) voor jullie
Waarschuw beheerder
donateur
**** UPDATE

Heel erg en onwijs bedankt voor jullie steun van ons beiden.
Waarschuw beheerder
Hallo allemaal echt heel erg bedankt voor jullie steun.. heb 3de kuur gehad en gelukkig (nog) geen last gehad van bijwerkingen, het gaat dus wel goed met me. weet alleen niet zoveel te vertellen dus dat komt nog wel kuzzzies
Waarschuw beheerder
beter dat het de goeje kant op gaat :)
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte!!
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte meid!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zeer veel sterkte (F)

Waarschuw beheerder
sterkte (K)
Waarschuw beheerder
ff een update: ben nu aan me 4de chemo begonnen moet er in totaal 6 dus ben nog ongeveer 3 maanden bezig als alles goed gaat natuurlijk.. nou ik hou jullie op de hoogte hoop ik :)
doei doei (K)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop ook echt voor je dat je dan klaar bent.
En dat je dan weer lekker kan leven zoals dat hoort op jouw leeftijd!!! En weer kan genieten...
Ik zal voor je duimen. (k)

Waarschuw beheerder
donateur
Denk vaak stiekum effe aan je...:knuffel: sterkte meis:)
Waarschuw beheerder
ik wens je ook zeer veel sterkte maak het nu ook van dichtbij mee allemaal en je wereldje stort dan wel helemaal in mekaar (K)

Waarschuw beheerder
Heeeeeeeeeeeeeeeeeee­el veel sterkte toegewenst!!!
(F)

Waarschuw beheerder
sterkte meis!!!!
Waarschuw beheerder
heel veel sterke :flower: (K)
Waarschuw beheerder
Heel veel sterket nogmaals en dat het dan maar helemaal weg is
Waarschuw beheerder
Zo heb net me 5de kuur achter de rug ben nou voor 3 weken thuis (hoop ik) en dan de laatste. Heb vorige week een ct scan gehad en de dokters zagen nix meer!!!! Het gaat dus best wel heel goed met me .. Ben alleen wel veel moe door die chemokuren en me conditie is 0,0 maarja er zijn ergere dingen ! Als jullie meer willen weten ofzo moet je maar een berichtje sturen ofzo.. Heel erg bedankt voor jullie steun het heeft me echt wel geholpen (K)

Waarschuw beheerder
Wat fijn voor je dat alles weg is!!! :) :flower:

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Alle geluk meid!!

(K)
Waarschuw beheerder
hardstikke tof... sterke meid :respect:

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Goed om te horen !

Sterkte !

(k)
Waarschuw beheerder
sterkte meis
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wish you all the best....

Waarschuw beheerder
soo das pas goed nieuws!

Nou heel veel sterkte nog!

kuzz R

Waarschuw beheerder
Nog veel succes met de laatste loodjes. Echt wel super dat ze niks meer zien!!
M'n papa is net begonnen met z'n eerste chemo, dus ik hoop daar op dezelfde uitkomst.
Iig veel sterkte met beter worden
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo dat is goed nieuws!!!! En nou maar snel op krachten komen en dan kan je weer lekker feesten.
Succes (k)
Waarschuw beheerder
donateur
sterkte nog.....:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Fijn om dat te horen meiske,veel sterkte nog bij de laatste kuur en dan snel opknappen en aansterken...:knuffe­l:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(f)Sterkte joh!(f) Blijf altijd positief en onthoudt; alles komt goed :)(f)
Waarschuw beheerder
donateur
Succes meissie!!!!
Hoop voor je dat alles snel goed komt!!!

Waarschuw beheerder
Sterkte meissie hoop dat alles snel goed komt en hou vol he!!
Waarschuw beheerder
Sterkte en jij gaat zeker weer helemaal beter worden hoor. wij blijven je steunen tot je beter bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tessa >> fijn dat het waarschijnlijk verdwenen is......zet nog ff door en dan kun je je weer herstellen......ster­kte nog!!

Waarschuw beheerder
donateur
he tessa>> hopelijk kom je der hele maal weer boven op he :-)

sterkte
Waarschuw beheerder
Ik ken je wel niet, maar ik wens je heel veel sterkte!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
hey tessa heel veel sterkte en geluk en nog meer van die dingen. ik hoop echt dat je beter word. een collega van me heeft het ook en dat is echt zwaar klote maar je komt er wel boven op.

xxxx

Waarschuw beheerder
Tessa ik wens je nog heel veel sterkte toe de komende tijden!!!

Ik heb verleden jaar mijn moeder eraan verloren, ik weet hoe zwaar het allemaal voor je is en is geweest, maar zo te horen ben je een hele sterke meid!!! :D

Sterkte met alles :flower: (k)

Waarschuw beheerder
donateur
sterkte (K)
Waarschuw beheerder
IK heb denk ik ook kanker.krijg steeds meer bobbeltjes op de raarste plekken en ze groeien ook nog(voel me ook zwaar kut).Als het kanker is is het nu al te laat voor me maar er is nog hoop voor jouw .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeeeeeeel veeeeeeeel sterktuh :flower: :knuffel:
Waarschuw beheerder
yo tessa,
hoop dat het gaat met je.
blijf positief denken.
en hou je strijd lust, dat bevorderd je 'genezings'proces.
vorrig jaar werd bij mij een hersentumor ontdekt.
na operatie enz. ben ik er gelukkig weer helemaal 'bovenop'gekomen.
kom net terug uit het ziekenhuis voor controle scan, alles is ok.
hou moed, ookal voel je je soms aleen en bang.
positief blijven is alvast een stap.

heel veel sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je Non-Hodgskin ofzo? (sorry, ik weet niet precies hoe je t schrijft, maar dacht dat dat lymfeklierkanker was)

Kanker is echt een moeilijke ziekte, vooral omdat het je niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk heel veel pijn doet. Je merkt pas echt wat je aan je echte vrienden en familie hebt..je leert het leven weer waarderen.

Positive thinking meis, take care!
Het is goed als je maar gelukkig blijft!
Waarschuw beheerder
donateur
2> balloappelworm, khoop dat je geen grapjes maakt over een van de gemeenste en oneerlijkste ziektes ter wereld.

En Tes... Khoop dat het helemaal goed komt met je. (k)

Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte!!!
Waarschuw beheerder
Nogmaals sterkte.. Keep fighting!!!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Heey allemaal alweer bedankt.. Ik vind het echt tof al die berichtjes..,. En ik heb/had inderdaad non hodgkin.. Een heel zeldzame vorm die eigenlijk meer bij oude mannen voorkomt ;)
Heb dus de gezondheid van een oude vent :P

(K)

Waarschuw beheerder
Sterkte meid!!! Kom eigenlijk eerlijk gezegd nooit in dit gedeelte van het forum... maar je schrikt toch altijd wel als je zoiets hoort.
Waarschuw beheerder
Nee maakte geen grapje.De dockter zij dat het abcessen zijn ofzo. Moet over een paar dagen naar Het ziekehuis voor dat.
Ik ga heus niet grappig zijn over zoiets.bijde oma's van me hebbeb kanker gehad en een is al gestorven eraan en daar zit ik echt mee.
Waarschuw beheerder
KLAARRRRRRRRRR !!!!
Waarschuw beheerder
ben je weer helemaal beter ??

zou echt tof zijn !!
Waarschuw beheerder
zeker wel ja . :D
Waarschuw beheerder
Ben nu klaar met m'n chemokuren. Nu moet ik eind mei nog een keer een dagje blijven voor controles. Ct-scan, longfoto, beenmergpunkties en botboring (?) En dan hoef ik nooit meer te komen.. Alleen voor kleine controles dan maar dat is altijd zo gepiept :)
Dus ik ben nu ff aan het bijkomen van me laatste kuur die was best wel zwaar.. Maar ik kom er wel weer bovenop en dan op naar de Mac !

Waarschuw beheerder
donateur

goed gedaan meid...:bounce:

Waarschuw beheerder
heej meis

goed doorheen geslagen (Y), k heb nu ook vriend van me naast me zitten waarvan het broertje is overleden aan een soort van bloed kanker... is egt wel klote die onzekerheid :S

maarja je doet er weinig aan (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff...sterkte joh...

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
ik wens je veel sterkte (y)

hoop dat alles beter wordt (k)
Waarschuw beheerder
donateur
beterschap :flower:
Waarschuw beheerder
hoop voor je dat t zal smaken bij de mac !
heel veel sterkte meis !
xxxxx
Waarschuw beheerder
als je bij de mac komt waar ik werk, krijg je je eten wel gratis om het te vieren oke :D
Waarschuw beheerder
donateur
Netjes (Y) .
Nu snel opkalevateren en feestuh :)

Waarschuw beheerder
Top!! en nog even volhouden :)
Waarschuw beheerder
Wow... het doet me echt goed dit te lezen. En zet me weer even op me plek zodat ik het leven weer kan waarderen.

Geniet Tessa, en heel erg gefeliciteerd met je goede herstel :)

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte!!! Geniet van het leven!! Het is erg kostbaar!! Respect!
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd tessa,

nou ff goed aansterken en dan weer doorgaan met leven.

heel veel sterkte.
kus spacy.
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) doet me goed dit te horen Tessa!!!!!! Heel veel sterkte nog en eet ze bij de Mac ;)!

(K)(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ej iedereen .. wederom ff een kleine update....

Vrijdag was Tessa een beetje koortserig en overal pijn dus waren we een beetje bang dat het weer terug kwam dus zaterdag is ze naar het ziekenhuis geweest en hebben ze d'r even gechecked... zondag (gisteren) ook en ze hebben niets geconstateerd (qua kanker symptonen dan) dus het lijkt op een normale 'infectie' dus misschien een gewone griep..

Vandaag is ze ook weer in het ziekenhuis voor een CT-scan en een beenmergpunctie, het probleem is alleen dat ze geen beenmergpunctie kunnen uitvoeren als ze koorts heeft, omdat ze onder narcose moet, en als je dan koorts hebt kan je longontsteking krijgen. Deze behandeling (mits die goed verloopt) duurt ongeveer een dag..

Ik hoop jullie weer ff voldoende te hebben geinformeerd.. vragen staat jullie vrij :)
Waarschuw beheerder
(F) Heel veel sterkte!! (F) :respect: voor Tessa.. hou ut vol wijffie (K)
Waarschuw beheerder
heel veel sterkte gewenst van mij!!

:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal het doorgeven :)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Hard a tech
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte meid!:respect:
(y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken je ook niet, maar zoiets gun je niemand... succes en sterkte meissie (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is dus inmiddels duidelijk wat ze nu heeft, en dat is longontsteking, en ze heeft nog wat vocht rond haar longen wat absoluut weg moet, de oorzaak van de longontsteking weten ze nog niet, ze hebben gisteren een aantal onderzoeken gedaan waaronder het verwijderen van een klein stukje longweefsel om te onderzoeken waar de longontsteking vandaan komt, nog geen resultaten, het zou weer een lymphoon kunnen zijn, maar laten we hopen van niet!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken je ook nie maar wens jou alle sterkte toe en hoop dat je snel weer op krachten komt en alles goed komt met je.
(K)(K) :hug:
Waarschuw beheerder
Veel sterkte en beterschap
:)

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte Tessa namens mij, hoop voor je dat het snel goed gaat met je gezondheid.

Waarschuw beheerder
Ik wens je heel veel stekte, liefde en warmte toe... En dat het maar snel beter gaat met je gezondheid... (f) :kusje2:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor als nog heel veel succes, sterkte en beterschap

ook nu in de periode met controles

Waarschuw beheerder
donateur
echt wel beter voor je meid dat je er nu (bijna) vanaf bent ... sterkte verder met herstellen :flower: (K)
Waarschuw beheerder
Sjeetje balen zeg, ik hoop dat t wederom allemaal goedkomt met je en dat je strax eindelijk eens een beetje kunt gaan uitrustne, genieten van het zonnetje en wat tijd voor jezelf krijgt om dit alles te verwerken!

Je weet het he, heel PF duimt voor je, tot de blaren erop staan!:) Heel veel succes!!! (k)
Waarschuw beheerder
donateur
he, net zo blij dat het beter ging en dan dit weer... :-(
Ik hoop echt dat het beter met je komt en dat je zo weer lekker bij kan komen met je koppie in de zon...
Mijn beste vriend heeft het ook gehad en die is er weer helemaal bovenop gekomen en dat lukt jou vast ook!!!!
En we duimen idd voor je..!!!!
Succes en :knuffel:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HEEL VEEL BETERSCHAP !!!!!

XXX

Waarschuw beheerder
Hoi meis, heel veel sterkte in deze zware tijd. Ik hoop dat je je al wat beter voelt op dit moment. (K)
Waarschuw beheerder
donateur
GROTE UPDATE
Er is helaas weer een lymphoon geconstateerd, het is dus weer 'terug' of eigenlijk is het nooit weggeweest maar was het niet goed te zien op de laatste scan omdat het in de lympheklier zelf zat.

Tessa heeft dus helaas weer kanker (non-hodgkin), ze is per direct al weer begonnen met d'r chemokuur, en dit traject gaat wat langer duren, namelijk om en nabij een jaar (vanaf nu). :S

Graag zou ik van jullie iets willen vragen, en dat is namelijk het volgende, ze wil op dit moment maar 1 ding, en dat zijn kaartjes, heel veel, zo veel mogelijk kaartjes.

En die moeten naar:
Leids Universitair Medisch Centrum
t.a.v. Tessa Vermeij, Afdeling IHOB (J6)
Postbus 9600
2300 RC LEIDEN

Alvast bedankt, namens haar en mij!!
Waarschuw beheerder
zal ut morgen kopen en gelijk opsturen.. sjees.. sterkte !!!
Waarschuw beheerder
donateur
cool, thnx, en mensen... laat het je niet-kennen van Tessa je niet weerhouden een kaartje te sturen, ze wil er echt HEEL veel, maakt niet uit van wie!!
Waarschuw beheerder
donateur
goddamn ik dahct dat ik een probleem doordat ik dit jaar waaarschijnlijk zak.. maar dit vind ik toch wel echter 10x erger :'( :'(
Waarschuw beheerder
daarom moeten we ook met zuh allen een kaartje sturen.. terwijl wij uitgaan en normale dingen doen moet zij door een hel..

Waarschuw beheerder
Ik ga ook een kaartje sturen, echt klote dit :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje komt er natuurlijk eraan!

Hoop dat ze het een beetje trekt daar!
Waarschuw beheerder
Djeezzzz...dat meen je niet!

:( Ben er even stil van, wat een rotnieuws! Nou, en of ik een kaartje ga sturen, en ik ga t ook dorgeven aan bekenden hoor, we bedelven har onder de kaarten zodat ze niet meer naar die saaie ziekenhuismuren hoeft te kijken en hopelijk were een beetje kan lachen...

Ook hier alvast heeeeeeel vel succes en sterkte en de kaarten komen eraan!!!!

(k)

Waarschuw beheerder
Keep on fighting, Tessa!
Heel veel sterkte....
(k) lindsay
Waarschuw beheerder
Dit is niet leuk !!
Maar iig veeeel succes en veel Sterkte !!!

(K)

Waarschuw beheerder
heeel veel sterkte !

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook zeker een kaartje sturen!!echt erg dit!
Waarschuw beheerder
donateur
Damnz..ik had zo gehoopt dat ze er echt bovenop was!!! Dat kaartje komt eraan..!!!!!!
Waarschuw beheerder
hmm das zijn nare berichten zeg, zit zelf ook in zo'n soortgelijke situatie :(
veel sterkte en kaartje komt eraan!
Waarschuw beheerder
donateur
:( klote !!

Kaartje komt ..

(K) sterkte

Robin
Waarschuw beheerder
*Naar winkel rent. Kaartje koopt*

Damn dit is echt verrot. Heel veel sterkte...:|
Waarschuw beheerder
Jemig, wat een rot nieuws net nu ze dacht dat het beter ging..... Kaartje komt er zeker weten aan!

Don't give up the fight!

Sterkte meis en ik zal aan je denken (K)
Waarschuw beheerder
Jezus, heel veel sterkte iig en kaartje is onderweg..!!!!!

(K) Dellie & Ellie
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb heel vervelend nieuws, er is nog een tumor geconstateerd bij Tessa, namelijk in haar hoofd, en ze gaat het niet halen :'( :'( :'(

Ze weten niet hoe lang ze het nog volhoud, het zal een kwestie zijn van dagen denk ik zelf, maar ik weet 1 ding, DIT IS NIET EERLIJK, ze is pas fucking 17 :( :( LIFE SUXX ECHT HARD :(

Ik ben vanavond langs geweest, en ze is er redelijk kalm onder, maar ik denk dat ze het zich nog niet volledig realiseerd, net als ikzelf.

Dit is echt te erg voor woorden.... :(

Laat dit jullie wederom niet weerhouden van kaarten sturen!!

Ik hou jullie op de hoogte, thnx voor alle support..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:S Damn, daar zijn geen woorden voor...

Sterkte in de komende periode!
Waarschuw beheerder
:/... nou heeel veeel sterkte!
zulke dingen zijn idd oneerlijk en niet
voor te stellen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
'sommige dingen zijn idd niet eerlijk verdeld in in de wereld!

sterker nog! dit gun je niemand!

heel veel sterkte! :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Lieverds..
Ik ga morgen gelijk een kaartje sturen..
heel veel sterkte!!!
Hou ons op de hoogte als je wilt...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er geen woorden voor :'(

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik weet nu helamaal niets meer te zeggen, ik zit hier bijna te janken voor men computer het enige wat ik kan zeggen is HEEL HEEL HEEL VEEL STERKTE een dikke :hug: en heel veel (K)(K)(K)(K)(K)(K) voor tessa

kaartje is onderweg... mag ze eigenlijk ook bloemen ontvangen????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is idd gewoon niet eerlijk .
:(

julie mogen er bloemen sturen het adress heeft hackwizz
geplaatst .

Postbus 9600
2300 RC LEIDEN

tnx voor julie medewerking .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...slik...

hier heb ik gewoon echt geen woorden voor....:cry:

tessa en hackwizzard......hee­eeeeel veel sterkte!!!

echt...ik leef met jullie mee :cry:

(k) en :knuffel: voor jullie alle 2
Waarschuw beheerder
donateur
bloemen mag ze niet hebben, kunstbloemen wel, maar daar is niks aan :) hehe.. kaartjes.. gewoon veel kaartjes.. :)
Waarschuw beheerder
wrom mag ze geen bloemen lau ?
Waarschuw beheerder
donateur
dat is onhygiënisch voor het ziekenhuis
Artiest {SHOWLIST artist 30215, 35162}
Waarschuw beheerder
Heeeyz mede gabber veel sterkte en liefde in deze tijd toegewenst he hou je taai en laat je niet kenne (K)(K)(L)(K)(K) en ik toon respect voorje echt waar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tje 17 jaar en dan zoiets.......
....ik wens jullie echt heel veel sterkte!!!!
(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
Oei zit op mn werk maar de rillingen lopen over mn rug. Weet verder niets zinnigs te zeggen behalve beiden heel veel sterkte.

Waarschuw beheerder
inderdaad, van zulke schrik je echt en het zet je heel erg aan het nadenken........
Waarschuw beheerder
niet te geloven dit.... Ze was zo blij toen ze klaar was met haar chemo's, en dan nu dit!!!!

heeeeeeeeeeeeeeeeeee­eel veel sterkte en de kaart komt eraan...

17 is veel te jong voor dit soort ongein...
Waarschuw beheerder
donateur
Gek hoe zo'n verhaal van iemand die je niet kent je heel erg kan aangrijpen.

Ik wens jullie allebei heel erg veel sterkte, al kan ik niet echt iets zeggen wat zin heeft voor mijn gevoel.

Veel liefs
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte in deze bange dagen.
Waarschuw beheerder
Vreselijk...........­..................

Kaartje komt eraan... ONTZETTEND VEEL STERKTE en KRACHT toegewenst.....

Liefs Merel
Waarschuw beheerder
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wens jullie heel erg veel sterkte! (f)

Waarschuw beheerder
Weet niet zo goed wat ik kan zeggen.

Ik ken haar niet, maar het raakt me wel. Heel erg zelfs!

Voor iedereen die haar kent: heel veel sterkte toegewenst voor de komende periode.
Waarschuw beheerder
Weet idd echt niet zo goed wat ik moet zeggen.
Heb hier laatst ook al zo een zelfde situatie meegemaakt.
Ook al ken ik haar niet, het raakt me wel heel erg.
Heel veel sterkte iedereen.

'Only the good die young'
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jeetje wat een vreselijk nieuws!

Tessa en haar omgeving wens ik heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen.....

(K) Marjo
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga meteen een kaartje kopen en sturen!!!

veel sterkte :flower:
(K)
Waarschuw beheerder
heb kaart gekocht .. ga het zo op de post doen (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Laurens: Echt ontzettend veel sterkte.. Ik had het al gevolgd en ik was zo blij dat het goed ging, maar nu... :'(
Dennis heeft het me verteld, tranen staan in mn ogen..
Lieve Laurens en Tessa: Ontzettend veel sterkte, geniet van elkaar zolang het nog kan!

En Tessa: Je kaartje van mij komt eraan!!

(F) en een dikke kus van mij
Waarschuw beheerder
Kaart gaat vanavond nog op de bus.Wat is dit vreselijk.Eerst die rotkanker dan de moeder overleden denk je dat ze beter is en nu weer en dan nog erger.HEEL VEEL STERKTE
Waarschuw beheerder
woow, wat een kippevelverhaal dit zeg...
Heb vaker dit soort verhalen gehoord omdat m'n moeder dit soort dingen meemaakt in 'r werk, maar dit is wel HEEL erg... :/ :(

Heel veel sterkte iig... (K)

Waarschuw beheerder
donateur
brrrr dit is toch wel heel erg :cry:

heel veel sterkte aan iedereen die maar in haar omgeving is en een hele dikke (k) en :knuffel: aan Tessa!

kaartje komt eraan!
Waarschuw beheerder
Ik ga morgen toevallig naar Leiden.
Ik geef wel een CD'tje van mij af aan de receptie ofzo....

Music is life!!
Dat zou ik graag willen geven.

Waarschuw beheerder
donateur
mooi gebaar Ritzi Lee (y)

Waarschuw beheerder
dit is echt erg heel veel sterkte (k)

Waarschuw beheerder
Ik kan zeggen dat ik het heel erg vind, maar dat is ook niet anders te verwachten... Het is ook heel erg!

En ook al is je toekomst heel erg onzeker, ook voor ieder om je heen... Moed nooit opgeven!

En om de moed erin te houden wil ik je zeggen: Als jij dadelijk weer fit genoeg bent om het bed uit te mogen...En het gaat dus de goede kant op... Dan gaan we met zn allen er een feestje van maken!

Hang on meissie!

Waarschuw beheerder
Sterkte meid!!:knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Tessa heeft 3 opties voor haar neus gekregen, en die zijn als volgt:

1) Een hele zware chemokuur met weinig kans van aanslaan, en kans op direct overlijden aan de bijwerkingen.
2) Wekelijks een 'chemo-shot' om 'het' nog een paar weken/maanden mee te rekken.
3) Bestralen, incl. 24 uur per dag thuiszorg en een arts aan huis binnen 15 mins, dat gaat niet door, want dat is niet haalbaar.

Ze heeft voor de 2e optie gekozen, ook komt er nog een second opinion van een specialist uit een ander ziekenhuis, en die komt morgen (maandag). Ben ZEER benieuwd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Laat je ons morgen weten wat de uitslag daarvan is...
Ik ga vanmiddag naar mijn ouders en koop gelijk een kaartje voor der..
Heel veel sterkte en kracht..
We leven met jullie mee!
Waarschuw beheerder
Oh mijn god... het is niet eerlijk dat mensen zulke keuzes moeten maken... ze is zo jong..

wat vreselijk.. *zucht*

sterkte... JIJ ook hackwizzard..

Waarschuw beheerder
donateur
Voor Hackwizzard moet het ook vreselijk zijn!
Ik wordt serieus al PARA bij t idee dat mijn vriend zoiets krijgt.
Gaat het wel een beetje met je Hackwizzard??Hoe lang heb je eigenlijk al met haar??Heeft ze al kaartjes binnen gehad?? (die van mij wel als t goed is)

Waarschuw beheerder
damn :S
sterkte (F)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Gupcore: ja het gaat wel, ik hou me er er gewoon heel relaxed onder, ik weet dat panieken niks oplost, ff nog van d'r genieten zolang het kan, en ik heb al 2 jaartjes met haar

En ze heeft nog niet echt veel kaartjes binnen gehad, maar dat kan ook komen omdat het interne postkantoor (waar eerst alle post doorheen moet) van het LUMC niet zo heel erg snel is. Ik denk dat er maandag een hoop naar haar toe gaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
........ Tjee.
k heb precies t zelfde gehad.. precies de zelfde kenmerken en ook nog is onverwachts veel zweten (terwijl ik echt nooit zoveel zweet) en ook een vage bobbel in mn nek..
Naar de dokter gegaan die vragen stellen en schok zich de **** gelijk moes k bloed late prikken en echo laten maken..die man zag 2 vage bobbels en heeft er met een hele enge vage naald in mn nek wat eruit gehaald..
Nou uitslag duurde weken...deden beetje vaag als je t mij vraagt..en later zeiden ze dat er niets was..nou t is nou anderhalve maand geleden en k ken mn nek nog nie goed omdraaien etc..

MAAR MEISSIE MEISIE ik wens jou veel sterkte..en denk erom IEDEREEN zal er voor je zijn!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:'( soms is het allemaal zo oneerlijk!
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad, life suxx echt hard gewoon :(

Waarschuw beheerder
donateur
kaartje is onderweg (gisteren op de bus gedaan)

en indd life sux big time sometimes :cry:

veel sterkte nogmaals, jij ook hackwizzard! :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar we geven het lekker toch niet op!

tessa vecht en dus moeten wij allemaal meevechten toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, ik heb nu een mailbox geopend voor berichten aan Tessa, die zal ik dan uitprinten en meenemen naar haar om te lezen, maar blijf ook wel kaarten sturen, iets (echt) fysieks is natuurlijk altijd leuker, en een kaart ziet er meestal wat fleuriger uit dan een uitgeprint mailtje :)

Het mail adres is: tessa@hackwizzard.com

Hier nogmaals het 'fysieke adres' voor de kaarten:
Postbus 9600
2300 RC LEIDEN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Nu ik dit gelezen heb, voel ik mij meteen hartstikke naar!

Hackwizard: Jij laat pas zien wat liefde voor je vriendin is! Echt klasse man! (y) Tessa die boft zeker met jou!
Jij zal een moeilijke betreden, maar houdt moed! Je hebt steun van heel PF in dat geval!
Doe Tessa de groetjes! En is mijn kaart al aangekomen?

Waarschuw beheerder
oh god wat erg zeg!!! kippenvel stond me overal net :cry:

denk je dat je ervanaf bent...

meissie alle sterkte van de wereld toegewenst, en hackwizzard uiteraard ook!!!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
dank je Q-Style en Hardgirl :) maar ehm er zijn tot nu toe nog geen kaarten aangekomen maar morgen komt denk ik alle nieuwe post binnen want die werken in het weekend niet volgens mij dus ik zal morgen eens kijken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier valt me mond van open zeg echt waar :o kreeg er helemaal kippevel van ga dr ook zeker een kaartje sturen!!

Heel veel sterkte jullie allebei :flower:
Waarschuw beheerder
2 hackwizzard: Hebben jullie al mijn CD'tje ontvangen? Ik had het zaterdagmiddag op de interne post gegooid...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben vandaag niet geweest omdat het anders te druk werd, vandaag kwam ook de second opinion van de specialist van het andere ziekenhuis, daar heb ik nog niks over gehoord, ik hou jullie op de hoogte.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nie wat ik moet zeggen... toen ik t net las moest ik gewoon ff janke...:(
wat kan t leven soms oneerlijk zijn!!!!!!!!
hackwizzard en tessa veel sterkte
x
Waarschuw beheerder
donateur
Heej allemaal, de 'second opinion' is vandaag gekomen, en heeft het volgende nieuws gebracht.

Over het algemeen niet veel anders dan de artsen op het LUMC maar toch enigzins wat andere dingen, namelijk:
Ze zijn al die tijd nog wel doorgegaan met de chemo kuur (die ze vlak na de longontsteking hebben gestart) en die heeft wel goed gewerkt, en nu gaan ze beginnen met de wekelijkse 'chemo shots'.
Voor de rest heeft de zwelling van haar lympheklier in haar nek afgenomen en is de tumor in haar hoofd waarschijnlijk nog wel te bestralen, want hij zit op een redelijk gunstige plek, maar dat word morgen bepaald door een stralingskundige. Dus dat is nog niet zeker!

De externe arts wilde het ook geen 'hopeloos' geval noemen, maar verwacht niet teveel, want het is en blijft een onvoorspelbare ziekte, en zeker als het zo snel terug gekomen is als nu blijft het gewoon gevaarlijk. Over het algemeen hebben ze eigenlijk over de gehele wereld weinig ervaring met een geval zoals deze.

Dus over het algemeen hoopgevend nieuws, hoewel ik het eng blijf vinden omdat ik gewoon onwijs bang ben voor deze ziekte en weet (en heb gezien) dat ie gewoon elk moment weer terug kan komen en KEIHARD :( maargoed.. let's keep our hopes up!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tenminste btje "goed" nieuws

Waarschuw beheerder
Vooral de hoop op beterschap niet opgeven en door blijven vechten.
Waarschuw beheerder
ohhh gelukkig dat er toch weer een heeel klein beetje hoop is (Y)

enne hackwizzard--> je bent echt een topvriend! Tessa boft echt met jou!!!!!

Sterkte! (F)
Waarschuw beheerder
Is muh kaartje al aangekomen??

Waarschuw beheerder
Hey meissie
ik wens je echt heel veel sterkte

hou je taai heh?!!

dikkuh (k) charon
Waarschuw beheerder
donateur
Don't let no one get you down
keep moving on higher ground
keep flying untill
You are the queen of the hill
No force of nature can break
your will to self-motivate (f)

Ik ga direct een kaartje kopen...
Pff, sterkte lieve schat...

Waarschuw beheerder
Gelukkig is er een beetje hoop, das altijd beter!!! Veel sterkte en hou ons op de hoogte!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net geweldig nieuws gekregen, althans, het is beter nieuws dan eerst!, namelijk:

Er is vandaag gekeken door artsen naar haar hoofd met een MRI-scan (plakjes-scan) en er is (toch) niks in haar hoofd gevonden! Maar wel in de rest van haar lijf, maar dat is enigzins te behandelen, dus ze leeft een heel stuk langer!!! En de chemo waar ze mee bezig waren word nu gewoon doorgezet.

Ondanks dit alles blijft het een riskante zaak omdat het een hele agressieve lymphoon is, en jullie hebben 'gezien' hoe snel het weer terug kan zijn. :P

Maar in ieder geval leeft ze een stuk langer!! :D :D :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kben heel erg blij voor je.. kheb tijdens defqon vaak aan jullie ged8.. want zij wou ook dernaartoe gaan.. maar (Y).. positief blijven nu .. (K)(K)
Waarschuw beheerder
Fijn om te horen zeg! Maar ze hadden dus eerst wel gezegd dat er wat in haar hoofd zat?
Waarschuw beheerder
Mijn God...

Ik zit hierw erkelijk waar met tranen in mn ogen..zo worden je eigen troubles wel effe heel erg klein, dit is gewoon iets wat zo'n mooie jonge meid nooit mag overkomen!

Ik ben niet zo van die paranormale en kerkelijke dingen enzo, maar ik heb een wierookstaafje aangestoken en ik ben nu serieus even heel erg hard aan het duimen en het hopen dat ze dit gaat redden.

Kaart is op de post en ook van hieruit nogmaals; Lieve sterke Tessa, keep faith, niets is zo onvoorspelbaar als een menenleven, en hier op PF gaan 10.000 paar duimen voor jou de lucht in.

En ook voor jou hackwizzard, zeer veel respect, echt te gek hoe je Tessa blijft steunen, jij ok heel veel sterkte en ik denk aan jullie allebei!

Waarschuw beheerder
Mijn kaart is ook onderweg ;)

Ik krijg de tranen in m'n ogen elke keer als ik hier lees :cry:

Hackwizzard, ik wens jou ook echt heel veel sterkte toe. Het is voor jou ook vreselijk allemaal :knuffel:

Waarschuw beheerder
Nog beter nieuws, hoop dat het met de dag beter wordt!

Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje mineetje...

Wat kan het leven toch hard zijn voor sommige mensen!

Heel veel sterkte Hackywizzm en geef het door aan Tessa!

Waarschuw beheerder
donateur
Hier in de buurt is trouwens een meisje van 18 die precies dezelfde ziekte als Tessa heeft.Ik weet alleen niet hoe het met haar is.

Maar in ieder geval leeft ze een stuk langer

Weten ze ook hoe veel langer??
En is er dan geen kans meer dat ze gewoon helemaal geneest zodat ze misschien wel bejaard kan worden??

En hoe is het met Tessa zelf?Kan ze nog een beetje lachen ??

Ik zou in haar situatie echt alleen maar kunnen janken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ze weten niet 'hoe veel' langer, dat is echt totaal onvoorspelbaar. Maar het is nu in ieder geval geen kwestie van dagen of weken meer :)

En ik durf wat dit betreft maar weinig te zeggen eigenlijk, dat is eigenlijk een vraag die je bij een arts of specialist zou moeten neerleggen, maar ook die kunnen dat soort vragen nagenoeg nooit beantwoorden, juist omdat het zo'n onberekenbare ziekte is.

Tessa heeft nu nog best wel humor hoor, soms op vreemde manieren, maar ze kan nog best lachen :)

Waarschuw beheerder
Lees het nu eigenlijk pas voor het eerst, maar heb wel een brok in mn keel. Ik wens Tessa heel veel sterkte, blijf vechten meid!!! Hackwizzard jij bent ook een gouwe gozer, heel goed hoe je haar steunt en ook hoe je hier iedereen op de hoogt houdt, petje af hoor!!! Ook voor jou heel veel sterkte.
Adres is genoteerd en kaartje komt eraan!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop nog knetterlang!!
Waarschuw beheerder
donateur
maar dat doen we natuurliijk allemaal!
Waarschuw beheerder
donateur
O dat is een lichtpuntje in een duisternis..
gelukkig maar!!
Mijn kaartje is onderweg, hoop dattie snel aankomt..
Was er bij de post vandaag wel wat dan..??
Ik hoop het maar...!

Waarschuw beheerder
mij kaartje is ook onderweg had ik zat al op de bus gedaan en allebij echt veel sterke :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Tessa heeft nu nog best wel humor hoor, soms op vreemde manieren, maar ze kan nog best lachen

O das beter!
Dat vind ik echt knap!!

Waarschuw beheerder
Heel knap hoe jullie er allebei mee omgaan, petje af!

Waarschuw beheerder
donateur
he heel veel sterkte k zal vandaag nog efe kaartje op de bus gooien.

Waarschuw beheerder
donateur
Als het goed is heeft ze inmiddels aardig wat kaarten ontvangen..

Hackwizzard,hoeveel zijn het er?

Waarschuw beheerder
hej

ik zal ook even een kaartje sturen, ff een hart onder de riem steken ..

veel sterkte in deze tijd vol spanning en onzekerheid

:respect: hackwizzard :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou Laurens ik ben weer up to date, dank je wel (K)

Hmmm het schiet allemaal beetje bij beetje de goede kant op, maar zoals je zelf ook al zei: het kan altijd terug gaan en dan is de klap groot.
Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat het niet achteruit gaat en dan komt gewoon alles goed :) Maar jah... neutraal blijven is denk ik het beste in dit soort situaties he....

Sterkte beide en ook aan Tessa (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Lieve Laurens, Dennis en de rest van vrienden/familie/ken­nisen..

Ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd.. :'( :'(
Het is gewoon zo kut wat er gebeurd is.....
Ik heb het net gehoord.. Hier zijn gewoon geen woorden voor en het is zo oneerlijk

But remember: There's a beautiful angel watching over us..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey tes.. ik hab me aangemeld om voor jou een berichtje achter telaten.

... Ik kreeg net het nieuws te horen... :'( Ik ga je erg missen,

mijn kleine adidas meisie

Love Wieger

See you in heaven.
Waarschuw beheerder
ik hoor net ook het schokkende nieuws :cry:

lau....vrienden ....familie..kenniss­en...
ik wens jullie heel veel steun toe, en alle liefde die jullie in deze periode nodig hebben..:cry:

(k) :flower: veno
Waarschuw beheerder
Jezus...

Ik krijg er tranen van in me ogen...

Ik weet hoe het is om je vriendin te verliezen, gozer ik ga je heel veel sterkte wensen, en geloof me, probeer er over te praten met mensen, ik heb alles zitten opkroppen, en het vrat me gewoon op...

Ik weet ook niet wat ik moet zeggen nu...

Waarschuw beheerder
donateur
Wat??????????? is ze dood???????
Waarschuw beheerder
WAAAAT? :'( :'(
mjah, voor hackwizard heel veel sterkte... :(
Ik zou idd proberen met zoveel mogelijk mensen te praten...
Voor de rest... tja... sprakeloos... :'(

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0000054b0007ded1b43214a41a0016e9c1]http://opkikkertje.nl/smilies/huilen/huilen001.gif[/img]
[img]http://opkikkertje.nl/smilies/huilen/huilen005.gif [/img]
[img]http://opkikkertje.nl/smilies/huilen/huilen006.gif [/img]
[img]http://opkikkertje.nl/smilies/huilen/huilen004.gif [/img]
[img]http://www.opkikkertje.nl/smilies/huilen/huilenFB.gif[/img]
[img cacheid=0012ef22000ab410385c44cc1a0016e9c1]http://opkikkertje.nl/smilies/april/Ahuilen.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat meen je niet.. kan gewoon niet.. zo snel joh.. doe met gupcore mee ..:'( .. damn.. hoe kan dat nou ..
ik huil nu en kan niet echt meer typen..
Ging ut net weer een beetje beter .. beetje hoop.. gebeurd dit.. kan ut niet geloven.. en schreef op ut kaartje nog.. zodra ze beter is gaan we stampuh...
gecondoleerd... hackwizard.. Sterkte..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wacht wel eerst op de bevestiging... want dan is het wel ERG snel gegaan...

misschien is er nog wel niets en is het verkeerd opgepikt :S
Waarschuw beheerder
Dit is verwarrend mensen. Wat is er gebeurd?

Verdomme dit is niet tof!!

Waarschuw beheerder
....

Waarschuw beheerder
donateur
:knuffel: voor iedereen en nogmaals veel sterkte
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook een beetje erg van de snelle waarin alles gebeurd... ik heb een paar gevallen van kanker om me heen gezien maar bij niemand is het zo snel gegaan...

Als het wel waar is dan is dat mooi van de kuttemans natuurlijk...
Waarschuw beheerder
Weet nie goed wat te zeggen eigenlijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ff afwachten dus :'(

Waarschuw beheerder
Ons diepste medeleven gaat uit naar Hackwizzard, haar familie en vrienden; eigenlijk naar iedereen die Tessa liefhad en heeft. Onze oprechte deelneming voor het grote verlies wat jullie hiermede hebben.

Tessa, you'll never walk alone! Rust in vrede....

Rob en Nivja
Waarschuw beheerder
Ik zit al een tijdje mee te lezen hoe het gaat...wist nooit zo goed wat ik moest schrijven hier maar nu heb ik HELEMAAL geen woorden meer.... dit is echt heel erg zeg... veel sterkte voor alle mensen die Tessa kennen...

:hug: (K) :hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Het zou kunnen Nutty.
Mijn opa was ook binnen 3 maanden dood.
Bij jongeren gaat het vaak sneller als bij ouderen.
Het zal heus wel waar zijn,ik vind het echt wel erg,ook al ken ik haar niet.

Waarschuw beheerder
Ook heel veel sterkte voor alle mensen die Tessa liefhebben. :knuffel:

Tessa, rust in vrede...

Inge
Waarschuw beheerder
Dit is echt erg. Ik heb hier geen woorden voor. Ik heb zelf ook afgelopen maandag iemand verloren en dat is zeker geen pretje, diegene is ook met kanker overleden...

Ik kan niet veel zeggen hierop, alleen dat ik de mensen die er veel bij betrokken zijn heeeel erg veel sterkte toe wens de komende tijd..

Waarschuw beheerder
donateur
Geen pijn meer ,
Geen ellende meer ,
Geen geklooi aan je lichaam met kuren en chemo's
Rust en vrede is wat er rest ........

Heel veel sterkte voor de vrienden en familie van Tessa.:cry:

Robin

Waarschuw beheerder
Echt vreselijk! :cry: De tranen lopen gewoon over m'n wangen :cry:

Zo jong en het ging zo snel.... Ik kende haar niet persoonlijk, maar heb echt vaak aan haar gedacht. Ik hoop dat ze m'n kaartje nog gelezen heeft :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Bij deze wil ik ook mijn steun betuigen aan hackwizzard, haar familie en vrienden.

Geen pijn meer en angst voor alles.
Rust zacht tessa.. :cry:

(K) Barry
Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd hackwizzard en familie...
:cry: heb er verder geen woorden voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Door ziekte kon ik mijn kaartje niet op de bus doen..
En nu is het dus blijkbaar te laat..
Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Er zijn geen woorden voor...
heel veel sterkte iedereen die haar kende, liefde en kracht... Er zijn een hoop mensen die aan jullie denken, misschien sterkt dat jullie in het verwerken van dit vreselijke verlies...
Ik denk aan jullie....
Waarschuw beheerder
Kep het gehoord van Inge (van Chris) aan de telefoon...vind het echt heel erg, kwil daarom iedereen heel veel sterkte toewensen met dit verlies!:cry: Gecondeerd, voor allemaal! Dikke (k) Marlieke! Zal aan jullie denken...

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte (K) Wendy

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Kende haar zelf niet.
Voor iedereen die haar persoonlijk kende: Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Gecondoleerd....

Waarschuw beheerder
:'(...........
everywhere you go..whatever you will do hackwizzard..She is an angel and will watching over you.....
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: heb net vanmiddag mijn kaartje op de bus gedaan...

Voor alle mensen in Tessa haar omgeving, zo ontzettend veel kracht en sterkte toegewenst...

Ik kan honderdduizend dingen verzinnen om te zeggen, maar toch blijft het stil en koud...

Waarschuw beheerder
donateur
Laurens heel veel sterkte gewenst.. ook voor alle andere mensen uit Tessa haar omgeving...

verschrikkelijk dat zoiets moet gebeuren...

Tessa rust in vrede

Waarschuw beheerder
:/
damn,ben er een beetje stil van :|
maar ja succes en veel medeleven van mijn kant..
(K)
Waarschuw beheerder
Cherish things while you still have them,
Before they’re gone,
And you realize how precious they really are.
Life can only be understood backwards but it must be lived forwards.

Everything in life is temporary
So if things are going well,
Enjoy it because it won’t last forever.
And if things are going badly,
Don’t worry because that won’t last forever either…..

Veel sterkte voor iedereen die haar moet missen..

Waarschuw beheerder
:|

is het 100% cker :'(
Klote man

Hackwizzard, familie en vrienden Veel Sterkte (K)(F)(K)

( :S had net kaartje op de bus gedaan :S )

Waarschuw beheerder
misschien dan toch het moment om het te gaan geloven... het blijft moeilijk te geloven...

Laurens... poppetje... net zoals voorheen: Ik zou je 1000de woorden willen zeggen en ze zitten allemaal in mijn hoofd, maar het komt er niet uit.
Soms verteld een traan meer als alle woorden bij elkaar... Wou dat ik je kon vasthouden.

Hou je taai mannetje.

Sterkte natuurlijk aan iedereen en alles... (K)

life suxx bigtime

Waarschuw beheerder
Woorden schieten tekort..
heel veel sterkte..

xx
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd :bloem:

Ik ben er stil van....(k)
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012ef2e000ab47f0f85cf7d1a0016f4cf]http://www.angelmuseum.com/starangl.jpg[/img] kwou een topic openen.. maar kan het ook hierop zetten.. hackwizard.. echt.. kweet niet wat ik moet doen om me beter te voelen.. moet je nagaan.. kvoel me al zo :'(.. jij voelt je nog meer :'( .. kheb veel :respect: voor je.. denk maar zo.. tessa waakt nu over je..
Waarschuw beheerder
Ookal kende ik Tessa niet (geloof ik),
het is altijd kut dat er iemand moet gaan...
Helaas is het altijd de mensen die het niet
verdienen die als eerst gaan...

Ik hoop dat ze er zelf vrede mee gehad heeft,
niet dat dat het verwerkingsproces vermakelijkt..

ik wens iedereen in de naaste omgeving van Tessa
heel veel sterkte toe...

Greetings and respect..

Beertjuh

Waarschuw beheerder
Ik heb hier geen woorden voor......
...ik dacht dat het beter ging!
Dit klopt gewoon niet, zo jong...
Hackwizzard heel veel sterkte in deze hele moeilijke tijd. De ouders, familie en vrienden natuurlijk ook!

(K)
Waarschuw beheerder
Jeetje dit is echt niet te geloven.Wat is er in hemelsnaam gebeurd.Sta echt helemaal perplex.

Wens familie en naasten heel veel sterkte
Waarschuw beheerder
Las gister nog dat er weeer een sprankje hoop was, nu dit... Life just ain't f*cking fair !
Waarschuw beheerder
Ik lees al een tijdje mee en weet niet wat ik moet zeggen :'(

Veel sterkte aan de nabestaanden... heb hier geen woorden voor.

Waarschuw beheerder
weet iemand eigenlijk hoe dit (toch) zo plotseling is gebeurd, gister schreef hack nog dat er een sprankje hoop was en dat het geen kwestie meer was van dagen.....?

Waarschuw beheerder
donateur
Wereld is zo oneerlijk!! Mensen die het verdienen om te leven gaan dood terwijl de mensen die beter dood kunnen zijn heel oud worden!! :@

Sterkte ermee!! En niet een klein beetje maar héél veel sterkte!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Meen je niet sta gewoon nog met die meid op de foto :)

En nu is ze er niet meer :(

Sterkte voor de familie en vriende.

Krijg het er warm van heb een brok in me keel.

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd, iedereen die Tessa kende :(
Waarschuw beheerder
Hier schrik ik echt van! Was echt blij dat er weer een klein beetje hoop was :c en daamee ben ik niet de enige...

Ik dacht eigenlijk meteen hetzelfde als wat ShadowValentine typt in zijn post..

Voor alle familie en vrienden heel veel sterkte toegewenst!

Hackwizzard --> Ik vindt het echt top hoe je haar heb gesteund! Een betere vriend als jij had ze zich niet kunnen wensen! Heel veel sterkte nogmaals! :hug: (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Kerel's ik lees dit allemaal zo trug Pffff heb er een droge keel van :(':'(

Sterkte nomaals vriend,vrienden en familie :bloem:
Waarschuw beheerder
donateur
Aan iedereen,

Hierbij bevestig ik het misschien nog 'vermoeden' van een aantal mensen, met enige uitleg.

Tessa is inderdaad vandaag overleden, en namelijk aan een hersenbloeding. Het was heel plotseling, ik had haar om 12 uur 's middags nog gebeld en toen kreeg ik haar vader aan de telefoon, en ik hoorde haar flink schreeuwen op de achtergrond want ze had gigantische hoofdpijn, en hij vroeg mij later terug te bellen. Om half 2 belde ik opnieuw en toen werd er niet opgenomen, 5 minuten later werd ik opgebeld door haar zus dat ze een hersenbloeding had gehad en dat dit weleens het einde kon betekenen. Dus ik ging er gelijk heen en de treinen reden natuurlijk niet, en ik had een maat van me gebeld of die mij naar Leiden kon brengen omdat het weleens goed fout kon zitten.

Eenmaal daar aangekomen kreeg ik te horen dat Tessa net was overleden (+/- 5 mins. voordat ik daar aankwam), maar ze was daarvoor zoiezo in coma geraakt (ongeveer een uurtje) door de hersenbloeding. Ze blies haar laatste adem 3 kwartier daarvoor uit en haar (sterke) hart bleef nog 30 minuten stug doorkloppen.

Ik heb nog even van haar afscheid kunnen nemen, ze lag er vredig bij. De artsen konden geen verklaring geven waarom dit precies gebeurd was, ze hebben nogmaals de MRI scans goed bekeken en niets vreemds kunnen ontdekken.

:respect: Tessa :respect:

Tessa, je blijft voor altijd bij me in m'n gedachten, mijn en onze goede herinneringen en leuke dingen die we samen hebben gedaan blijven me altijd bij. Ik hou van je lieverd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: tessa! (l)

en tis nie eerlijk :'(

en jij ook sterkte lau!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd, sterkte :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Tranen staan in me ogen :cry:

Dat dit zon jong lief vrouwtje moet overkomen zeg :S life sux indd big time

Gecondoleerd Laurens en alle familie/vrienden en kennissen, en echt ongelooflijk veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd en die nog gaat komen

Tessa het ga je goed meid, youre an angel!!

Laurens :flower: en een dikke :knuffel: en (k)
Waarschuw beheerder
ik ben er echt helemaal stil van..., heb namelijk weinig tot niks meegekregen van dit alles,

hack(en anderen) gecondoleerd en heel veel sterkte..
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd :C:C:C:C:C:C:C:C:C:C
Waarschuw beheerder
.............
Waarschuw beheerder
Hackwizzard, ik word er opnieuw weer stil van...vind het echt super erg voor jullie!!!:cry: Echt super veel sterkte!!!:flower:

(k)jesss!!!
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd :(
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
....................­..........GEEN WOORDEN VOOR!!

Dit is echt heel erg,
Laurens; gecondoleerd, en heel heel veel sterkte..

Dit had gewoon niet mogen gebeuren.
Waarschuw beheerder
donateur
Ook ik heb Tessa nooit persoonlijk gekend, maar heb wel regelmatig in dit topic meegelezen hoe het met haar ging.

Beste Hackwizzard en andere dierbaren van Tessa, heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Hackwizzard, heel veel sterkte ermee, en denk aan de leuke herinneringen die jullie samen hebben!!!

Keep her alive in your memories :flower:

:respect: Tessa :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een schok ineens.

Aan alle mensen die hier verdriet om hebben: ik wens jullie heel veel sterkte.

Hackwizzard, ik wens je alle steun en liefde toe, heel veel sterkte!
Waarschuw beheerder
Te erg dit :(

Iedereen gecondoleerd die tessa heeft gekend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik me ineens bedenk is dat het voor haar vader helemaal een ramp is,want hij is natuurlijk zijn vrouw ook net verloren!
Hackwizzard,wat knap dat je nu al wat kan schrijven,je bent echt sterk.Sterkte op de begrafenis of crematie.!!

[img]http://members.lycos.nl/mamatutje123/hpbimg/stairway.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is te bizar voor woorden, ik kon der niet zo goed maar de ene dag sta je met der te feesten en nu dit!
Wat is de wereld toch soms oneerlijk!

Ik wens Lau heel veel sterkte! En ook de vrienden/vriendinnen om hem heen die dit meemaken!

Rust in vrede Tessa....
:(
Waarschuw beheerder
Zo zie je maar weer toch nog heel onverwachts.Voor tessa misschien maar beter dat ze nu niet geleden heeft.
hackwizzard gecondoleerd..Hier zijn geen woorden voor...

Ik heb het in een ander topic al gezegd kan Partyflock geen condoleance openen op de site.
De meeste hebben Tessa toch gekend,mee ge pbt en vooral meegeleefd..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
veel sterkte laurens, de rest gecondoleerd!

Waarschuw beheerder
Ik heb een tijdje ook meegelezen en wist ook nooit zo goed wat ik neer moest zetten:S
Gecondoleerd.
Verschrikkelijk gewoon, ik wens al haar familie, kennisen en vrienden heel veel sterkte toe in deze moelijke tijd.

En hackwizzard ik wens je ongeloofelijk veel sterkte in deze ,moelijke tijd.
Waarschuw beheerder
't is hard om iemand te verliezen op z'n jonge leeftijd en dan nog aan z'n gruwlijke ziekte.
in de bloei van je leven...
sterkte.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zit de wereld tog lelijk inelkaar soms.. Ik wens iedereen heel veel sterkte met dit moeilijke verlies :(
Waarschuw beheerder
Zo jong,Te verschrikkelijk gewoon,Gecondoleerd en heel veel sterkte aan wackwizzard :(

Waarschuw beheerder
Weet niet echt wat ik moet zeggen :$ Echt TE erg dit.. zo jong nog :( :'(

Gecondoleerd en veel sterkte!!! (f)

Waarschuw beheerder
.............ben hier gewoon helemaal stil van! Hope you have a better time in heaven! :'(

Much love Cheyenne (K)
Waarschuw beheerder
gecondeleerd en sterkte met het verlies....
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: ik weet niks te zeggen, dit is echt afschuwelijk...gecon­doleerd en sterkte voor de familie/vrienden etc :flower: may she rest in peace..... :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
wat klote zeg

gecondoleerd
sterkte

:flower: & :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Ook al ken ik jullie niet.
Gecondoleerd en heel veel sterkte. (F)(F)(F)

Miss.
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd en sterkte...
Waarschuw beheerder
donateur
damn... nooit leuk om zoiets te horen ookal kende ik haar niet :C

ik wens familie, vrienden kennissen en uiteraard Hackwizzard veel sterkte met het verwerken van het verlies...

Waarschuw beheerder
echt verschrikkelijk!

Gecondoleerd, en veel sterkte!

Waarschuw beheerder
Ik kende haar niet maar heb het hier een beetje in de gaten gehouden. Ik ben zeer geschokt door de laatste ontwikkelingen en wil jullie middels een klein gedichtje (dat ik overigens niet zelf heb geschreven) mijn oprechte deelneming betuigen.

Wanneer ik ooit
eens sterven moet
wat mij
ten zeerste zou
bedroeven ...

Mijn wil
die zegt
'bijlange niet'
mijn lijf
misschien het omgekeerde ...

Wanneer ik ooit
eens sterven moet
wat mij
ten zeerste zou
bedroeven ...

Dan wil ik even
dat je weet
dat 't kennen
van jouw stukje leven
mij zo veel
heeft gegeven
dat
sterven
minder
pijn
zal
doen ...
Waarschuw beheerder
wat vreselijk!

gecondoleerd! en sterkte ! :cry:

Waarschuw beheerder
Heb je verhaal telkens gevolgd... Maar bij het lezen van je laatste bericht lopen me de rillingen over het lijf...

Gelukkig heeft zij wel een echte waardige vriend gehad. Die ook altijd in haar herinnering zal blijven bestaan, maar ook bij de nabestanden...

Ik wens de hele familie en vriendenkring van tessa veel sterkte bij het ververken van het grote verlies !!!!!
Waarschuw beheerder
jeetje...ben vrij kapot ervan om dit te lezen zeg :C

niets is zo oneerlijk als op zo'n jonge leeftijd het leven te laten :S

Ik wens de familie en vrienden en Hackwizzard super veel sterkte toe..Dis een zwarte tijd voor iedereen om Tessa heen..Draag jullie allen een WARM hart toe!!

Mvg

Rob Posthuma
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hackwizzard en alle mensen die haar kende
de dood laat lichaam achter van de mensen die je lief hebt...maar de ziel kan niemand afnemen...in jullie geest zal ze met jullie mee kijken en mee leven en naast jullie bij staan in deze tijd

Waarschuw beheerder
donateur
damnz.. de tranen staan ook in mijn ogen... waarom zo jong....
sterkte voor alle mensne die tessa kende...

Waarschuw beheerder
meestal heb ik woorden te over maar als ik dit dan lees dan heb ik alleen maar een brok in mijn keel

............
Waarschuw beheerder
donateur
zie verder dit topic.

Om alles overzichtelijk bij elkaar te houden (f)