Partyflock

Forumonderwerp · 592496
2 volgers · 35179x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hallo lieve mensen...

'Dit is ff voor de mensen die heet intereseert en jaaaa ik kan nou niet zo goed tikke... Het begon dus ongeveer '7 weken geleden met nekpijn en koorts.. op gegeven moment wou het ziekenhhuis me maar houden na 4 verschillende antibiotica heb daar allemaal echo's en scans gehad... hebben ook een lymfeklier weggehaalt en daar was dus kanker gevonden lag eerst in gouda maar hier in leiden kunnen ze het iets beter dus lig nou in het lumc... krijg nou morgen me eerste echte chemo heb er al 2 gehad maar deze worden zwaarder :(
ben best bang ... ook voor de dood .. nou dit nou ik ff kwijt voel me nou klote dus :(
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
gecondeleerd en sterkte met het verlies....
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: ik weet niks te zeggen, dit is echt afschuwelijk...gecon­doleerd en sterkte voor de familie/vrienden etc :flower: may she rest in peace..... :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
wat klote zeg

gecondoleerd
sterkte

:flower: & :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Ook al ken ik jullie niet.
Gecondoleerd en heel veel sterkte. (F)(F)(F)

Miss.
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd en sterkte...
Waarschuw beheerder
donateur
damn... nooit leuk om zoiets te horen ookal kende ik haar niet :C

ik wens familie, vrienden kennissen en uiteraard Hackwizzard veel sterkte met het verwerken van het verlies...

:flower:

Waarschuw beheerder
echt verschrikkelijk!

Gecondoleerd, en veel sterkte!

Waarschuw beheerder
Ik kende haar niet maar heb het hier een beetje in de gaten gehouden. Ik ben zeer geschokt door de laatste ontwikkelingen en wil jullie middels een klein gedichtje (dat ik overigens niet zelf heb geschreven) mijn oprechte deelneming betuigen.

Wanneer ik ooit
eens sterven moet
wat mij
ten zeerste zou
bedroeven ...

Mijn wil
die zegt
'bijlange niet'
mijn lijf
misschien het omgekeerde ...

Wanneer ik ooit
eens sterven moet
wat mij
ten zeerste zou
bedroeven ...

Dan wil ik even
dat je weet
dat 't kennen
van jouw stukje leven
mij zo veel
heeft gegeven
dat
sterven
minder
pijn
zal
doen ...
Waarschuw beheerder
wat vreselijk!

gecondoleerd! en sterkte ! :cry:

Waarschuw beheerder
Heb je verhaal telkens gevolgd... Maar bij het lezen van je laatste bericht lopen me de rillingen over het lijf...

Gelukkig heeft zij wel een echte waardige vriend gehad. Die ook altijd in haar herinnering zal blijven bestaan, maar ook bij de nabestanden...

Ik wens de hele familie en vriendenkring van tessa veel sterkte bij het ververken van het grote verlies !!!!!
Waarschuw beheerder
jeetje...ben vrij kapot ervan om dit te lezen zeg :C

niets is zo oneerlijk als op zo'n jonge leeftijd het leven te laten :S

Ik wens de familie en vrienden en Hackwizzard super veel sterkte toe..Dis een zwarte tijd voor iedereen om Tessa heen..Draag jullie allen een WARM hart toe!!

Mvg

Rob Posthuma
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hackwizzard en alle mensen die haar kende
de dood laat lichaam achter van de mensen die je lief hebt...maar de ziel kan niemand afnemen...in jullie geest zal ze met jullie mee kijken en mee leven en naast jullie bij staan in deze tijd

Waarschuw beheerder
donateur
damnz.. de tranen staan ook in mijn ogen... waarom zo jong....
sterkte voor alle mensne die tessa kende...

Waarschuw beheerder
meestal heb ik woorden te over maar als ik dit dan lees dan heb ik alleen maar een brok in mijn keel

............
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
zie verder dit topic.

Om alles overzichtelijk bij elkaar te houden (f)