Partyflock

Forumonderwerp · 1120925
2 volgers · 6533x bekeken
Waarschuw beheerder
Binnenkort zal het weer zo zijn: een nieuwe Fifa. Fifa 2012. Wat moet er volgens jou allemaal beter en welke nieuwe dingen hoop je dat er bij zitten?

Waarschuw beheerder
donateur
Mag dit ook ''Het grote Fifa vs. PES topic'' worden? 8)

Ik speel sinds 2004 ofzo al geen Fifa meer..download wel elk jaar weer ff de demo en speel het wel es bij een vriend van me..maar heb het dan na een poosje wel weer gezien. Nee Pro Evo daarentegen is een blijvertje, en denk dat Konami EA dit jaar wederom zal gaan ownen (y)

Uitspraak van Barry op dinsdag 16 augustus 2011 om 21:53:
Wat moet er volgens jou allemaal beter

- Minder scriptie.
- Sfeervollere stadions.
- Betere graphics na het scoren van een goal.
- Beter commentaar (dat niveau is echt zwaar bedroevend imo).
- Logischere beslissingen van scheidsrechters.
- Een keer compleet vernieuwend zijn.

welke nieuwe dingen hoop je dat er bij zitten?

Niet hopen, maar zeker weten, nl..die nieuwe Impact Engine die ze gaan 'lenen' van BF3 kan nog wel eens succesvol gaan worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 augustus 2011 om 06:10:
denk dat Konami EA dit jaar wederom zal gaan ownen

Ik ben van mening dat FIFA vanaf '10 beter is geworden dan PES.. Heb fifa en pes 10&11 gespeeld maar FIFA is PES ontgroeid.
Betere besturing, realistischer, echte teams.
Dit jaar alleen FIFA12 aanschaffen denk ik.

Waarschuw beheerder
Zal zowel Fifa als PES weer niet kopen dit jaar... Games doen in mijn opzicht veels te weinig vernieuwends.
Denk dat het beter is om tot een volgende generatie consoles te wachten en om dan nog eens het footy-genre te proberen. :)

Speel de demo's wel ff en mocht ik dan nog zin hebben in een voetbal spelletje vermaak ik me wel met de oudere versies. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Fifa 12 is hoop ik weer wat soepeler qua besturing en iets sneller. Beetje meer zoals 09 en 10.

Verder hoeft er in mijn ogen weinig veranderd te worden afgezien van het penaltyschieten en keepen. Wat een drama is dat.

Sowieso Fifa kopen btw. Pes is nog maar een schim van wat het voor 2009 was.

Artiest Effused
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2011 om 12:46:
penaltyschieten

Dat is zeker kut met 11.

Waarschuw beheerder
en welke nieuwe dingen hoop je dat er bij zitten?

Dat je de scheidsrechter neer kunt schieten :[

Waarschuw beheerder
donateur
Koop ze alle 2, beetje afwisseling jwz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2011 om 12:46:
Verder hoeft er in mijn ogen weinig veranderd te worden afgezien van het penaltyschieten en keepen. Wat een drama is dat.

Toevallig vorige week bij iemand Fifa 11 gespeeld, aardig wat penalty's gekregen (en ook tegen :P) maar vond het nemen en tegenhouden geen enkel probleem. Gewoon ff doorhebben hoe het werkt en het gaat prima. (Y)

Waarschuw beheerder
Idd, die penalty's zijn prima zo hoor.

Wat ik vind dat beter moet:

- Als je van de bal wordt afgezet door je tegenstander dat je niet meteen helemaal uit balans bent en een seconde of 5 niks kan doen met je speler :rot: Hopeloos frustrerend af en toe...
- De scheidsrechter moet beter
- De spelers mogen wat soepeler nog worden in hun bewegingen (was in Fifa 11 al beter dan in 10 trouwens)
- Meer uit alle hoeken goed op doel kunnen schieten

Waarschuw beheerder
Pes 2012 demo komt overmorgen uit, en half september komt er een tweede demo uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Voor mij is belangrijk dat de hele manager mode op de schop gaat, wat uit bepaalde previews te zien is, al gebeurt. Snellere groei jonge spelers met potentie, duidelijker transferbeleid, jeugdacademie, teams die proberen jouw topspelers weg te kopen etc.

Graag wat meer realisme en meer te doen buiten het veld om. (Y)

Het veldspel vind ik al sinds FIFA 10 van prima niveau. Graag wat meer toevallige goals, betere scheids en een aanvaller het voordeel geven ten opzichte van een verdediger. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2011 om 19:50:
Voor mij is belangrijk dat de hele manager mode op de schop gaat, wat uit bepaalde previews te zien is, al gebeurt. Snellere groei jonge spelers met potentie, duidelijker transferbeleid, jeugdacademie, teams die proberen jouw topspelers weg te kopen etc.

Helemaal mee eens :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2011 om 19:00:
Pes 2012 demo komt overmorgen uit, en half september komt er een tweede demo uit.

Zijn die er vroeg bij dit jaar, chill! :)
Waarschuw beheerder
Mag dit ook ''Het grote Fifa vs. PES topic'' worden? 8)

Nee.

Wat moet er volgens jou allemaal beter

- Minder scriptie.
- Sfeervollere stadions.
- Betere graphics na het scoren van een goal.
- Beter commentaar (dat niveau is echt zwaar bedroevend imo).
- Logischere beslissingen van scheidsrechters.
- Een keer compleet vernieuwend zijn.

Heb je het nu over PES of Fifa?

Demo is bijna uit!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Barry op dinsdag 23 augustus 2011 om 00:37:
Nee.

Spijtig ;)

Uitspraak van Barry op dinsdag 23 augustus 2011 om 00:37:
Heb je het nu over PES of Fifa?

Fifa natuurlijk..

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 17 augustus 2011 om 12:41:
Zal zowel Fifa als PES weer niet kopen dit jaar... Games doen in mijn opzicht veels te weinig vernieuwends.
Denk dat het beter is om tot een volgende generatie consoles te wachten en om dan nog eens het footy-genre te proberen. :)

Hele engine van Fifa 12 is vernieuwd op de xbox 360 en ps3, kut! :rot:

Ik ga zekers voor Fifa 12, toen ik hoorde van die nieuwe engine en de trailer had gezien was ik meteen verkocht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 augustus 2011 om 09:47:
Hele engine van Fifa 12 is vernieuwd op de xbox 360 en ps3, kut! :rot:

Volgens mij word dit wel een beetje overdreven, alleen die impact engine is echt nieuw...
Voor de rest oogt het spel voor mij nog steeds als weer een update/verbetering van Fifa 09. :(

Maar ik wacht wel ff de demo af voor ik echt een oordeel geef. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
schijnt dat het wat minder passinggame dan fifa 11 wordt, dus weer wat meer te bereiken met dribbellen.

Waarschuw beheerder
Nee Pro Evo daarentegen is een blijvertje, en denk dat Konami EA dit jaar wederom zal gaan ownen

persoonlijke mening he. :) de reviewcijfers en verkoopcijfers zeggen andere dingen.

ontopic over Fifa.

benieuwd naar de nieuwe impact engine. En of het spel mogelijk hierdoor wat meer aan het toeval wordt toegelaten. Heb bij fifa 11 toch altijd een beetje standaard doelpuntjes. Veelal doorbreken en t bekende tikje opzij als de keeper eraan komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2011 om 13:26:
persoonlijke mening he. de reviewcijfers en verkoopcijfers zeggen andere dingen.

Klopt, ga je wel morgen PES demo downloaden en uitproberen ? Vond PES 2011 niet goed,
maar mensen die dat ook vonden vinden de nieuwe demo wel erg goed ( PC wel ).

En ben benieuwd hoeveel de demo's van elkaar verschillen want over 3-4 weken komt er dus een 2e demo uit van PES 2012. Ook kritische reviewers van PES 2011 waren redelijk positief in hun preview voor 12.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2011 om 13:26:
benieuwd naar de nieuwe impact engine. En of het spel mogelijk hierdoor wat meer aan het toeval wordt toegelaten. Heb bij fifa 11 toch altijd een beetje standaard doelpuntjes. Veelal doorbreken en t bekende tikje opzij als de keeper eraan komt.

Mwoah, ligt toch echt aan je speelstijl. Ik scoor meestal met het hoofd, met een lange draaiende voorzet vanaf de achterlijn. Of een draaiend geplaatst schot vanaf de rand 16. Vaak val je terug in gewoontes, waardoor je ook vaak zo scoort. Als je eens andere dingen gaat proberen, valt je echt op wat er allemaal mogelijk is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2011 om 14:05:
Mwoah, ligt toch echt aan je speelstijl. Ik scoor meestal met het hoofd, met een lange draaiende voorzet vanaf de achterlijn. Of een draaiend geplaatst schot vanaf de rand 16. Vaak val je terug in gewoontes, waardoor je ook vaak zo scoort. Als je eens andere dingen gaat proberen, valt je echt op wat er allemaal mogelijk is.

Klopt helemaal. Is ook best moeilijk om daarvan af te wijken omdat je jezelf dat zo aangeleerd hebt.

Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2011 om 11:18:
alleen die impact engine is echt nieuw...

Ja dus?

However, the biggest gameplay innovation according to EA is the final part of the trinity, specifically their new “Player Impact Engine”, which has been in development for more than two years and allows the delivering of real world physicality to all interactions on the pitch. Players now take “dramatic falls, suffer true injuries, and maintain momentum to fight through tackles and challenges, and push and pull one another as they fight for the ball.”

Ik vind het nogal wat. Hebben ze meer dan 2 jaar aan gewerkt (dan weet je meteen ook waarom het dus niet in fifa 10 of 11 zat). Op deze manier wordt het hele spel anders, ipv tackle = gegarandeerd speler gestopt is het nu helemaal niet meer zo zeker maar hangt het er vanaf hoe je hem raakt etc. En andersom natuurlijk ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2011 om 13:57:
Klopt, ga je wel morgen PES demo downloaden en uitproberen ? Vond PES 2011 niet goed,
maar mensen die dat ook vonden vinden de nieuwe demo wel erg goed ( PC wel ).

OF course.

altijd leuk om te proberen. Ik probeer die demo's altijd elk jaar allebei wel.

Ik ben in principe in het duel Fifa - PES altijd neutraal. Ga altijd voor het spel wat voor mij persoonlijk de beste ervaring oplevert.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 augustus 2011 om 15:11:
Ik vind het nogal wat. Hebben ze meer dan 2 jaar aan gewerkt (dan weet je meteen ook waarom het dus niet in fifa 10 of 11 zat). Op deze manier wordt het hele spel anders, ipv tackle = gegarandeerd speler gestopt is het nu helemaal niet meer zo zeker maar hangt het er vanaf hoe je hem raakt etc. En andersom natuurlijk ook.

Eerst zien dan geloven! ..en of het daadwerkelijk veel aan de gameplay veranderd, ik betwijfel het nog.
Want als ik gameplay video's vanaf de Gamescon bekijk zie ik er maar weinig van terug in het spel eerlijk gezegd.

Tijd voor beide demo's dus zodat ik het zelf kan spelen en ervaren, discussiëren we dan verder. (Y)

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2011 om 15:56:
Eerst zien dan geloven! ..en of het daadwerkelijk veel aan de gameplay veranderd, ik betwijfel het nog.
Want als ik gameplay video's vanaf de Gamescon bekijk zie ik er maar weinig van terug in het spel eerlijk gezegd.

Tijd voor beide demo's dus zodat ik het zelf kan spelen en ervaren, discussiëren we dan verder.

True dat. Nouja, de laatste die ik heb gekocht was Fifa 09, dus ik vind het een zeer interessante upgrade. :D

Waarschuw beheerder
Bij nieuwe PES lijkt teammate control me wel vet, alleen ook erg moeilijk. Onder het spelen kun je met de andere stick een speler voor de goal worden bijvoorbeeld, en inkomen lopen terwijl je de voorzet geeft.
Keepers schijnen in de demo erg slecht te zijn, maar in de 2e demo zijn die al verbeterd.
Maar keepers al jaren slecht bij PES, weet niet hoe dat bij Fifa is ?

Edit filmpje, vanaf 1:00 zie je de vernieuwingen

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2011 om 19:54:
Maar keepers al jaren slecht bij PES, weet niet hoe dat bij Fifa is ?

De keepers in Fifa zijn niet makkelijk te passeren. Goeie keepers over het algemeen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2011 om 19:54:
Edit filmpje, vanaf 1:00 zie je de vernieuwingen

Ziet er zeker wel dik uit hoor... alleen die keepers idd. :/ Das wel mindur.
Voor de rest ziet de game er wel erg cooltjes uit.
Welke camerastand is dat eigenlijk in dat filmpje? :P

Waarschuw beheerder
PES ziet er goed uit. Alleen die manager mode. Really?!

Wordt gewoon weer FIFA dit jaar. Alleen al om de soundtrack. ;)
Waarschuw beheerder
die AI ziet er wel beter uit, daar erger ik me bij fifa nog wel s aan , loopt spits gewoon met je mee op ipv positie kiezen voor het doel bijvoorbeeld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op woensdag 24 augustus 2011 om 00:32:
die AI ziet er wel beter uit, daar erger ik me bij fifa nog wel s aan , loopt spits gewoon met je mee op ipv positie kiezen voor het doel bijvoorbeeld

Dat kan je zelf gewoon wijzigen he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op woensdag 24 augustus 2011 om 00:32:

Kan je in je formatie instellingen gewoon wijzigen. Alleen kijken veel mensen daar niet naar. :)

Loopbewegingen, aanvallende inzet, verdedigende inzet etc.
Waarschuw beheerder
ja weet ik, dan nog houd t soms niet over

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dikke dragonder op woensdag 24 augustus 2011 om 11:39:

Lul niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 augustus 2011 om 18:07:
de laatste die ik heb gekocht was Fifa 09

:facepalm:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja dus? Had jij beter ook kunnen doen. :lol:
Waarschuw beheerder
:') nee hoor red me prima met 11, wilde alleen aangeven dat de AI wat beter kan als ik dat filmpje van pes zo zie, ziet dat er wel goed uit dat ze zelf ruimte's herkennen etc. dat kan bij fifa echt nog wel beter. dat heeft niks te maken met aanpassingen in looplbewegingen ed.

maarrrgoed, fifa 12 reeds ge pre orderd en ben benieuwd, met fifa 11 ook best goed in het dribbelen geworden dus dat moet met 12 alleen maar beter gaan :)

Waarschuw beheerder
Kan niet wachten op pro 12.. Speel nog steeds elke dag 11, en dat is toch één van de aller slechtste pro's ooit..
Hopelijk hebben ze dit jaar wel een x opgelet! Blijf het elk jaar maar hopen, maar keer op keer een teleurstelling..

- Voordeel regel word haast nooit toegepast. ( in pro 6 zat dit er WEL in )
- Scheidsrechters en kaarten / doorgebroken speler
- Keepers verbeteren
- Meer sfeer in stadions

Heb dit jaar doordat 11 zo slecht was, ook fifa aangeschaft maar dat is het gewoon net niet!
De punten die ik zojuist boven aangaf heeft fifa wel prima in orde.. Maar fifa vind ik iets
te langzaam spelen, en te voorgeprogrammeerd. Nu kan je dit uit zetten en speel niveau sneller
zetten maar dan nog..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 augustus 2011 om 18:07:
de laatste die ik heb gekocht was Fifa 09

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blijkbaar is dit weer de eerste waar echt wat vernieuwd wordt, goeie zet dus.

Je zal maar zo'n slaaf zijn die braaf elk jaar de nieuwste koopt :roflol:
Waarschuw beheerder
wil online ook nog wel beetje actie he

en footies speel ik zoveel, die halen het geld er makkelijk uit, heb in fifa 11 ook wel dikke 150 uur zitten als het niet meer is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 augustus 2011 om 13:53:
Je zal maar zo'n slaaf zijn die braaf elk jaar de nieuwste koopt

In dit geval toch een beetje aangesproken voelen 8)

Maar heb alle pro's vanaf de snes.. Dus of ie nou slecht is of niet, ik koop hem braaf.

Waarschuw beheerder
Je zal maar zo'n slaaf zijn die braaf elk jaar de nieuwste koopt :roflol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2011 om 13:40:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dikke dragonder op woensdag 24 augustus 2011 om 13:56:
wil online ook nog wel beetje actie he

en footies speel ik zoveel, die halen het geld er makkelijk uit, heb in fifa 11 ook wel dikke 150 uur zitten als het niet meer is

Tja, die honden van EA hebben die support van 2009 gewoon gestopt zodat je gedwongen wordt om de nieuwe te kopen. Dat doe ik dus mooi niet 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op woensdag 24 augustus 2011 om 11:39:

Als de speler met wie je de bal wilt passen de bal krijgt en je wilt dat de spits gaat lopen, L1 drukken, dan gaat hijlopen. Dan kan je steekball of pass of lange bal geven.

Waarschuw beheerder
Je zal maar zo'n slaaf zijn die braaf elk jaar de nieuwste koopt

45 euro per jaar voor meer dan 2.000 wedstrijden? Ik zie FIFA als een abonnement. Ik speel dat zo veel. Een koopje in vergelijking met andere games. En elk jaar de nieuwe selecties, gameplay verbeteringen, betere graphics.

Een koopje!

Frek!

Waarschuw beheerder
Wie kan mij hier trouwens vertellen hoe groot het verschil is of je Fifa nu op de PC speelt of op de X-box (like me)?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2011 om 15:39:
Frek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 augustus 2011 om 16:10:

Wat is 45 t/m 50 € nou voor iets wat je bijna dagelijks speelt? Een fucking jaar lang... Is nog geen 15 cent per dag. :facepalm:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vrek is met een V, slimpie :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 augustus 2011 om 18:00:
Vrek is met een V, slimpie :rot:

Dat weet je ook alleen maar als je er eentje bent... O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 augustus 2011 om 18:00:
Vrek is met een V, slimpie

ok blauwbeer
Werkzaam bij Sounds Of The North
Artiest {SHOWLIST artist 70859, 54488}
Waarschuw beheerder

Vooral dat. Zo is het maar saai.
Er is ook geen History. Je kan niet kijken hoeveelst je het jaar daarvoor was ofzo... of andere statistieken. Er wordt idd ook nooit op een speler van mij geboden, enkel als ie op de transferlijst staat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op donderdag 25 augustus 2011 om 16:11:
Er is ook geen History. Je kan niet kijken hoeveelst je het jaar daarvoor was ofzo... of andere statistieken. Er wordt idd ook nooit op een speler van mij geboden, enkel als ie op de transferlijst staat.

Kan wel... ;) In het My Career menu. :)

Dat laatste idd. Ik zou wel willen dat ik opeens moet vechten om een jonge topper te houden. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2011 om 19:17:
Dat laatste idd. Ik zou wel willen dat ik opeens moet vechten om een jonge topper te houden. :)

Dat zou idd eens leuk zijn, een wat meer actieve transfermarkt. :jaja: Nu heb je dat nooit dat je topscoorder of zo allerlei aanbiedingen krijgt van Grote(re) clubs. :( Ik meen mij wel te herinneren dat dat ooit wél het geval was bij wat eerdere versies. Maar dat weet ik niet meer zo goed.
Hopelijk zit dat er nu wel bij iig.
Waarschuw beheerder
heb periode 2005 en 2006 op de pc veel fifa gespeeld en toen kreeg ik in de transferperiodes best wel veel biedingen op mn toppers, sommigen veel te laag maar ook echt hoge bedragen
Waarschuw beheerder
fifa, pes...

dit jaar Rugby World Cup 2011 !!!!!!!!!!!!! :P
Waarschuw beheerder
LOL, gewoon een gratis FIFA 12 t shirt bij mijn pre order, leuk voor de voetbal avondjes bij kameraden haha..
Ben benieuwd of ze nog wat veranderd hebben bij ultimate of pro..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qstyle op vrijdag 26 augustus 2011 om 18:31:
gewoon een gratis FIFA 12 t shirt bij mijn pre order, leuk voor de voetbal avondjes bij kameraden haha..

wat is daar zo onwijs leuk aan?

Waarschuw beheerder
+1
Waarschuw beheerder
is een best stoer shirt hoor..

Waarschuw beheerder
Wanneer kan je de demo downloaden??

Waarschuw beheerder
13 september dacht ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 augustus 2011 om 09:47:
Ik ga zekers voor Fifa 12

Waarschuw beheerder
heb echt weer behoefte aan mijn jaarlijkse upgrade van Fifa. heeerlijk :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2011 om 15:39:
45 euro per jaar voor meer dan 2.000 wedstrijden? Ik zie FIFA als een abonnement. Ik speel dat zo veel. Een koopje in vergelijking met andere games. En elk jaar de nieuwe selecties, gameplay verbeteringen, betere graphics.

Een koopje!

amen.

Waarschuw beheerder
Moest flink wennen aan de pes demo, en heb de spelsnelheid ook op +1 gezet. Maar nu begint het toch wel vet te worden.
De AI van pes is ook nav fifa filmpes vele malen beter denk ik.
Keepers en schieten mag nog aan gewerkt worden maar dit is pas de 1e demo.
Spel is zeker niet perfect maar vorig jaar geen pes gekocht sinds, jaren maar fifa. Nu wordt het weer pes denk ik.
Waarschuw beheerder
Het zou een stunt zijn als Fifa Sierd de Vos weet te strikken voor het commentaar.. echt een gouden zetje mja zullen ze het doen....??? of komt krijgen we weer evert en yuri
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2011 om 22:47:
Keepers

die zijn echt drama. hebben echt niks klem vast!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2011 om 22:47:
pes demo

Op zich wel leuk. Alleen voelt het net alsof ze met een loden bal spelen. Ziet er verder ook niet uit, de dribbels etc. Scoren voelt wel lekker, alsof alles mogelijk is.
Waarschuw beheerder
k vind het ook wel erg langzaam gaan..

Waarschuw beheerder
Snelheid op +1 of +2 zetten scheelt veel, speel zelf op +1

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Don Ojers op woensdag 31 augustus 2011 om 00:15:
Het zou een stunt zijn als Fifa Sierd de Vos weet te strikken voor het commentaar.. echt een gouden zetje mja zullen ze het doen....??? of komt krijgen we weer evert en yuri

SIERD :Respect:
Waarschuw beheerder
http://www.pu.nl/headlines/ea-onthult-lijst-met-stadions-fifa-12

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op dinsdag 6 september 2011 om 11:59:
http://www.pu.nl/headlines/ea-onthult-lijst-met-stadions-fifa-12

Toch wel toffe nieuwe stadions, vooral die BC Place Stadium en City Stadium. (Y) Hoop dat de ArenA dit keer wel in de avond kan.

Maar drie nieuwe is toch wel erg weinig... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

(Y)

En zou graag weer het syteem met ervringspunten terugzien uit 09 (heb 10 overgeslagen), daar kon je je spelers individueel op bepaalde punten beter maken, in 11 is het maar afwachten of een speler een keer beter wordt.

De transfers mogen ook flink worden aangepakt, nu moet je gelijk beslissen of je een speler een contract aanbied en vervalt dat zodra je je inbox hebt afgesloten. Ik wil nog wel eens op meerdere spelers tegelijk bieden en daar dan de beste van kiezen. En ook moeten ze eens ophouden met "je club is niet prestigieus genoeg", als je in een competitie speelt die niet deel uit maakt van de grote 4 (Engeland, Spanje, Duitsland, Italie) maak je amper kans om uit die competitie een speler te halen, een 3e reserve bij een club in de Championship voelt zich vaak al te goed om naar Nederland te komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Whisper op dinsdag 6 september 2011 om 16:00:
En ook moeten ze eens ophouden met "je club is niet prestigieus genoeg", als je in een competitie speelt die niet deel uit maakt van de grote 4 (Engeland, Spanje, Duitsland, Italie) maak je amper kans om uit die competitie een speler te halen, een 3e reserve bij een club in de Championship voelt zich vaak al te goed om naar Nederland te komen.

Maar das op zich wel weer vrij logisch en realistisch. En het lukt ook wel eens om een grote naam naar bv de Nederlandse competitie te halen hoor. Moet je alleen wel een goed salaris kunnen betalen. En tja, geen uber grote namen als Messi proberen natuurlijk ;) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Whisper op dinsdag 6 september 2011 om 16:00:
En ook moeten ze eens ophouden met "je club is niet prestigieus genoeg", als je in een competitie speelt die niet deel uit maakt van de grote 4 (Engeland, Spanje, Duitsland, Italie) maak je amper kans om uit die competitie een speler te halen, een 3e reserve bij een club in de Championship voelt zich vaak al te goed om naar Nederland te komen.

Ligt er idd aan welke spelers je wil halen,
bij Ajax heb ik het toch 'voor elkaar' gekregen
om Moutinho, Fabio en Neymar te halen.
Hopelijk komt deze door een snelle update in het spel:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110909_044
Of zit die er al in?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Demo staat nu op Live...

Heb al paar wedstrijden gespeeld, maar ben nog niet echt onder de indruk van het spel..
De impact-engine faalt naar mijn idee, al teveel vreemde valpartijen nu gezien en soms lijken de spelers wel erg te zweven tijdens hun val. :/

Maar eerst genoeg wedstrijden spelen voor een echt oordeel te kunnen geven. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2011 om 14:49:
Demo staat nu op Live...

Dadelijk eens kijken dan:jaja:

Waarschuw beheerder
PSN is morgen aan de beurt, noem het kinderachtig, maar keek er stiekem vandaag heel erg naar uit. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2011 om 16:49:
PSN is morgen aan de beurt, noem het kinderachtig, maar keek er stiekem vandaag heel erg naar uit. 8)

Niet zeuren, zo heeft Live helemaal geen PES 2012 demo gehad. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind de demo op de xbox beter dan de pcversie. Voelt beter aan op een of andere manier.

Waarschuw beheerder
Tis te hopen dat er meer clubs en competities bij komen.
Waarschuw beheerder
Heb de demo op ps3 nog niet voorbij zien komen, net wel ff die van pes 2012 gedaan, maar hoe je t wendt of keert, ik blijf t een kutspel vinden

geen sfeer, en t lijkt net of je met n ballon aan je pote loopt

Waarschuw beheerder
donateur
Demo staat er nog niet op nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 11:09:
Tis te hopen dat er meer clubs en competities bij komen.

[img width=456 height=297 cacheid=0011db22002f6b0fe19cb9a31a02c841ef]http://www.imgdumper.nl/uploads3/4d0b39306eafc/4d0b39306662b-implied-facepalm.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Demo op de PS3 gedownload (US Account).

Spel voelt fris, al hadden ze de Arena opening wel even mogen aanpassen, lijkt nu net of ik FIFA 11 opstart.

Verdedigen is nog lastig, moeilijk om oude patroon te doorbreken. Gaat een lange leercurve worden om de nieuwe manier van verdedigen te meesteren, nieuwe verdedigen biedt wel veel meer mogelijkheden voor individuele acties als aanvaller. Nodigt uit om echt even de verdediger op te zoeken en er langs te gaan. Lijkt veel meer op het echte spelletje, bij de man blijven, wachten, wachten op de actie en op het juiste moment blokkeren. Speelt lekker in de aanval, is echt concentreren in verdediging.

Graphics lijken scherper, gezichten en close-ups zien er bizar goed uit. Littekens van Teves, haar van Song. Echt heel vet.

Het precission dribbelen heb ik nog niet helemaal door, ziet er raar uit, wel heel erg op de vierkante cm, biedt alweer perspectief voor de individuele actie. Maar ik heb nog niet helemaal door hoe ik dat echt goed laat werken.

Player impact engine is vet, maar af en toe wel een beetje over de top. Het trekken en duwen in de kleine ruimte ziet er goed uit en werkt ook effectief in verdediging.

Voor de rest lijkt er qua spel, passen en schieten weinig nieuws. Geplaatst schot voelt wel lekkerder, dikke curve eraan of wegdraaiende bal geeft goed gevoel met schoten buiten de 16.

Al met al, voelt als een grote verbetering in de details. Zin in de nieuwe career mode en de nieuwe Online Season mode.

Edit: Hoge ratings btw. Messi 95, Iniesta 92, Aguero 88. Niet bijzonder, maar viel me op.

Menu voelt ook retesnel, was af en toe een irritatiefactor in FIFA 11.

No look-skilled hakje geven zit nu standaard in de game met L2+X. Vet. B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 15:03:
(US Account).

Betekent dat dat ie in europa er nog niet op staat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op woensdag 14 september 2011 om 15:14:
Betekent dat dat ie in europa er nog niet op staat?

18:00 wordt de Store geüpdatet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker demo speleng! :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 15:03:
Spel voelt fris, al hadden ze de Arena opening wel even mogen aanpassen, lijkt nu net of ik FIFA 11 opstart.

Ben ook zeer positief verrast. Spel ziet er scherper uit dan verwacht. Stadion is ook sfeervol. Heb er wel weer zin in! (y)

Die arena is idd gierig. Al doe ik daar toch nooit wat mee. Dat mogen ze van mij net zo goed weglaten. Hapert ook af en toe.
Waarschuw beheerder
Ik ben aan de ene kant verrast, aan de andere kant niet.

Dat nieuwe verdedige zorgt ervoor dat ik de eerste tijd weer op semi pro moet beginne, maar t nadeel daarvan is dat je daarbij kinderlijk eenvoudig een solo door de verdediging van de tegenstander maakt. Gisteren in die 6 minuten voor elkaar gekregen met 6-3 te winnen 8)
Gelukkig ziet t er wel weer mooier uit en voelt het ook nieuw aan:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb Fifa 10 en 11 overgeslagen en heb er bij die demo nog geen bal ingekregen :lol:

Waarschuw beheerder
Fifa 12 speelt wel weer leuk, voor ff-tjes dan... Na een uurtje of 5 spelen vind ik het spel net als alle voorgaande delen toch weer heel erg eentonig worden. Iets dat ik met PES niet ervaar, daar lijkt elke wedstrijd altijd compleet anders!

Grafisch vind ik Fifa tijdens het spelen ook minder goed uitzien als PES, al moet ik toegeven dat tijdens close-ups Fifa wel heel mooi oogt.
Qua presentatie wint Fifa het wel dik van PES, maar uiteindelijk draait het mij toch om de gameplay bij een footy.

Maar of ik dit jaar weer een voetbalspel koop weet ik nu nog niet, aan beide games zitten mij eigenlijk weer teveel haken en ogen om er direct de volle mep voor te betalen. :(

[EDIT] Wat betreft de Impact-Engine in Fifa, het is best een leuke toevoeging, zeker met de 'realistische' blessures.. Maar het werkt af en toe wel heel lachwekkend (eigenlijk buggy dus)! Spelers die neerliggen vliegen soms gewoon weer de lucht in en maken zowat saltos en breken dan iets. :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 16 september 2011 om 10:51:
Grafisch vind ik Fifa tijdens het spelen ook minder goed uitzien als PES, al

dat meen je niet? :)

Ik vind PES grafisch echt een stuk minder vergeleken met Fifa. ook in close ups ziet het er niet uit. Zeker als je een corner gaat nemen. Ook vind ik de animaties van Fifa mooier.

Gameplaywise denk ik ook dat PES wel wat meer random is dan Fifa al kom je ook wel eigenaardige dingetjes tegen.
Kan wel zien dat PES echt weer op de goede weg is. Denk dat het volgend jaar helemaal close zal zijn.

over het algemeen doet Fifa wat meer gepolijster aan. Allemaal net ff wat netter afgewerkt.

Uitspraak van actief op vrijdag 16 september 2011 om 10:51:
Maar of ik dit jaar weer een voetbalspel koop weet ik nu nog niet, aan beide games zitten mij eigenlijk weer teveel haken en ogen om er direct de volle mep voor te betalen

dat heb ik ook idd. Maar het feit dat wat mensen uit mijn vriendenkring Fifa ook gaan halen maakt het dan wel weer verleidelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2011 om 11:53:
dat meen je niet? :)

Ik vind PES grafisch echt een stuk minder vergeleken met Fifa. ook in close ups ziet het er niet uit. Zeker als je een corner gaat nemen. Ook vind ik de animaties van Fifa mooier.

Ik heb bij PES wat instellingen met de kleuren gedaan, maar ik vind het tijdens het spelen gewoon echt beter uitzien ja, minder 'karteltjes' zeg maar als bij Fifa.
Vooral de omgeving rondom het veld vind ik bij Fifa maar crappy uitzien!
Maar van dichtbij ziet PES er inderdaad een stuk minder uit, player-models (niet de gezichten) lijken gewoon heel hoekig en zo bewegen ze ook. :lol:

Denk dat het volgend jaar helemaal close zal zijn.
over het algemeen doet Fifa wat meer gepolijster aan. Allemaal net ff wat netter afgewerkt.

Elk jaar maar weer hopen op echt grote verbeteringen... :P Ik denk toch echt dat het de beste optie is om te wachten tot de nieuwe generatie consoles, dan kunnen er eindelijk weer eens grote stappen gemaakt worden!

Ben bij Fifa trouwens nu flink grof aan het spelen, lol beleven met de impact-engine. 8)

Waarschuw beheerder
Vind dit toch wel een hele grote stap die FIFA 12 zet. Het nieuwe verdedigen is écht een spel op zich, echt concentreren. Dit terwijl het in voorgaande delen toch een beetje op de automatische piloot kon, zeker tegen de CPU.

Heb er echt zin in, duik gelijk op die Career Mode met Ajax en ga de Online Seasons aan met Barca. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik stel voor dat iedereen die in dezeng toppa iets over PES zegt direct op ignore gaat (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2011 om 12:20:
Dit terwijl het in voorgaande delen toch een beetje op de automatische piloot kon, zeker tegen de CPU.

Gewoon rennen met soft tackle ingedrukt (y) Dat lukt nu echt niet meer :lol:

Waarschuw beheerder
Check deze uber-schwalbe!!

:roflol: ..en dit soort acties heb ik nu al een paar keer meegemaakt met als resultaat een speler die gewisseld moet worden omdat ie iets gebroken heeft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 16 september 2011 om 16:18:
:roflol: ..en dit soort acties heb ik nu al een paar keer meegemaakt met als resultaat een speler die gewisseld moet worden omdat ie iets gebroken heeft.

Nog niet meegemaakt. Wel lelijk dan... Hopelijk gladgestreken in de final version.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2011 om 16:56:
Nog niet meegemaakt. Wel lelijk dan... Hopelijk gladgestreken in de final version.

Dat niet alleen, krijg op deze manier ook wel overdreven vaak penalty's tegen.
Physics in games vind ik wel altijd super, maar het blijft helaas vrij bug-gevoelig. :(

Was vanmiddag extra veel tackles aan het maken, maar daarmee blesseer je schijnbaar zo goed als niemand.. Alleen de onverwachtse botsingen leveren deze vreemde dingen op tot nu toe.
Met twee man spelen en botsingen uitlokken leverd de meeste hilariteit op, kan dus leuk online gaan worden als ze dit niet verbeteren voor de final version of gaan patchen.

Wel ruig zijn al die verschillende blessures die mogelijk zijn, alleen jammer dat ze geen animatie met een brancard hebben toegevoegd. Want iemand met een gebroken enkel loopt naar mijn weten echt niet meer zelf het veld af. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:lol: not a ninjaaaaa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 16 september 2011 om 17:59:
alleen jammer dat ze geen animatie met een brancard hebben toegevoegd.

56:10
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 16 september 2011 om 16:18:
Check deze uber-schwalbe!!

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iemand demo al gespeeld?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 september 2011 om 13:38:
Iemand demo al gespeeld?

Ja, en zoveel dat ik het spel alweer zat ben.. :P
Waarschuw beheerder
Wanneer komt ie uit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op donderdag 22 september 2011 om 14:23:
Wanneer komt ie uit?

over 7 dagen
Waarschuw beheerder
Zit toch nog erg te twijfelen tussne PES en Fifa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fifa nam over van Pes jwt

1e pot verloren tegen ps3:/
Waarschuw beheerder
Echte slecht die demo van FIFA :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mr. Cosovic op donderdag 22 september 2011 om 15:37:
Echte slecht die demo van FIFA :dood:

Wat is er dan slecht aan?
Waarschuw beheerder
Amper contact tussen de spelers
Loopt een stuk minder soepel dan '11
Schieten gaat kut (is wennen denk)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgens mij speel je heel iets anders :lol:
Waarschuw beheerder
Oja sorry was in de war met Gears of War 3 :facepalm:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgens mij speel jij nintenhongs :facepalm:
Waarschuw beheerder
Het verdedigen is echt moeilijk. Ik kan het maar niet onder de knie krijgen. Op het moeilijkste niveau lukt het me niet te winnen, dat terwijl ik me bij FIFA 11 toch echt De Koning mag noemen. Nouja... ik laat die demo even liggen en ik koop m volgende week gewoon en dan moet ik het maar leren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johnny Drama op donderdag 22 september 2011 om 20:25:
Het verdedigen is echt moeilijk. Ik kan het maar niet onder de knie krijgen. Op het moeilijkste niveau lukt het me niet te winnen, dat terwijl ik me bij FIFA 11 toch echt De Koning mag noemen. Nouja... ik laat die demo even liggen en ik koop m volgende week gewoon en dan moet ik het maar leren.

Er is maar 1 koning en dat ben ik
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
lees al op een paar sites dat hij te koop is ... straks maar eens checken hehe ..

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Twee Meter Peter op dinsdag 27 september 2011 om 09:22:
lees al op een paar sites dat hij te koop is ... straks maar eens checken hehe ..

Hou ons op de hoogte... :honger:

Kan niet wachten op donderdag Battlefield 3 Beta en FIFA 12. :bye: sociaal leven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op dinsdag 27 september 2011 om 09:22:

Paar mensen hier in het dorp hebben de game afgelopen zaterdag al weten uit te halen, voor zowel de PS3 als de 360... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johnny Drama op donderdag 22 september 2011 om 20:25:
dat terwijl ik me bij FIFA 11 toch echt De Koning mag noemen

:')

Toch maar besteld, gewoon flink veel kloten in carriere totdat verdedigen lukt, en dan maar weer online. Hoop dat quitters nu gewoon van psn geschopt worden voor n half jaar :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op dinsdag 27 september 2011 om 19:07:
Toch maar besteld, gewoon flink veel kloten in carriere totdat verdedigen lukt, en dan maar weer online. Hoop dat quitters nu gewoon van psn geschopt worden voor n half jaar

Je wint de wedstrijd al met 3 punten. Krijgt je XP en kan gelijk weer verder. Wil je nog meer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2011 om 19:24:
Je wint de wedstrijd al met 3 punten. Krijgt je XP en kan gelijk weer verder. Wil je nog meer?

nee klopt, maar was meer sarcastisch, heb gewoon n schurfthekel aan mensen die leaven, gaat me niet zozeer om die punten, maar gewoon om t feit dat ze m niet gewoon uitvoetballen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op dinsdag 27 september 2011 om 23:32:
nee klopt, maar was meer sarcastisch, heb gewoon n schurfthekel aan mensen die leaven, gaat me niet zozeer om die punten, maar gewoon om t feit dat ze m niet gewoon uitvoetballen

Tjah, ik heb er ook een hekel aan, maar als ik na 40 minuten 4-0 achter sta en echt merk dat dit gewoon een 'no go' wordt, wil ik hem ook nog wel eens quitten. Niet dat laatstgenoemde scenario vaak voorkomt, maar toch, dan ga ik liever opnieuw aan een pot beginnen. ;)

Meestal quitten ze hem bij mij. Maar als je voorbij 4000-5000 XP komt, gebeurt het ook vaak niet meer. Dan zit je vooral met serieuze spelers.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2011 om 23:52:
Dan zit je vooral met serieuze spelers.

[img width=300 height=224 cacheid=00104d5b002f60a9d8ab88bc1a02c8ccbd]http://www.gamerroad.com/wp-content/uploads/2010/02/southpark_wow2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 september 2011 om 08:47:
[img width=300 height=224 cacheid=00104d5b002f60a9d8ab88bc1a02c8cd62]http://www.gamerroad.com/wp-content/uploads/2010/02/southpark_wow2.jpg[/img]

Die ja. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op woensdag 28 september 2011 om 16:43:
Vanaf nu overal te koop (Y)

Morgen in de bus... :(

Klote dat het zo'n lekker weer wordt. ;)
Waarschuw beheerder
nou het lijkt precies op fifa 11 epic fail :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 28 september 2011 om 16:48:
nou het lijkt precies op fifa 11 epic fail :lol:

Eerder deze post. :lol::facepalm:

De hele schrijvende game-pers is er het unaniem mee eens dat dit de beste, meest verbeterde, revolutionair veranderde FIFA tot nu toe is. 8)

Ja, hij ziet er precies hetzelfde uit, maar volgens mij zal hij er verleden jaar al prima uit, alleen draait het met voetbalspelletjes om gameplay. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 28 september 2011 om 16:48:
nou het lijkt precies op fifa 11 epic fail

Wilde je weer ff lekker gaan fappen op wat graphics?:aai:

Gameplay is belangrijker kneus, en dat is flinks veranderd(y)
Waarschuw beheerder
en los met fifa! :)
Waarschuw beheerder
Ik vind PES grafisch echt een stuk minder vergeleken met Fifa. ook in close ups ziet het er niet uit.

die spelers wel ouwe die lijken bij PES op echte :jaja:
Bij fifa nog net alleen de haarkleur enzo :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Soow :| Deze speelt echt heel fijn!!! Graphics zijn ook een stuk verbeterd! Leuk ook dat ze iets meer aandacht aan kits hebben geschonken! toppertje!

Waarschuw beheerder
Joey jij pes oder fifa?
Waarschuw beheerder
Net erin gegooid ben benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk!
Nog ff een paar potjes gespeeld!

Wat me opvalt in PC versie:
Stadion-scorebord werkt eindelijk
Publiek reageert veel beter op gebeurtenissen + ze dragen nu clubshirts.
Het irritante "freezen" na een schouderduw is verdwenen!
Spelers bewegen niet meer zo houterig.
Spelers reageren veel beter bij dreigende situaties ( Bal van de lijn halen enzo )
Veel beter puntensysteem bij "Speel Als Prof" modus.
Eindelijk een Speel als Doelman bij PC versie.

Flink veel verbeteringen. :cheer:

Waarschuw beheerder
Misschien moet ik de PC versie ook maar eens gaan proberen dan en een controller voor m'n pc aanschaffeng.
maakt dat verschil.. zijn pc games 'verder'?
Waarschuw beheerder
Hoop dat ie n beetje op tijd binnenkomt en dat ik m zsm kan spele, ben benieuwd:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op woensdag 28 september 2011 om 22:34:
Publiek reageert veel beter op gebeurtenissen + ze dragen nu clubshirts.

zijn alleen 8 bit :lol:

Wat me opvalt in PC versie:

Al die knoppen zitten ook zo logisch op je keyboard. Beste hiervoor is wel een controller halen.

Waarschuw beheerder
Speel als Doelman

Erg fijn ja, zodra een tegenstander online de bal heeft gauw op back/select drukken en achterover leunend kijken hoe de CPU voor jou verdedigt op Legendary niveau terwijl jij een superhuman-keeper bestuurt. Veroveren je CPU verdedigers de bal, gauw weer op back/select drukken en counteren.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 29 september 2011 om 09:02:
Al die knoppen zitten ook zo logisch op je keyboard. Beste hiervoor is wel een controller halen.

Heb een Wireless XBox controller voor de pc en dat werkt prima :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op donderdag 29 september 2011 om 22:08:
Heb een Wireless XBox controller voor de pc en dat werkt prima

vindt het zelf abnormaal hoe duur die dingen zijn

Waarschuw beheerder
Paar carrière potjes op Prof. gespeeld. Heerlijk! Nieuwe camera positie brengt ook wat meer actie in beeld. Verdedigen blijft pittig, wandelen soms recht door de laatste lijn heen. Scoren lijkt ook iets meer random. Vanaf links en rechts gaat het nu iets vaker goed, voelt lekker. (y)
Waarschuw beheerder
Er wordt gemeld, dat je tactical defending uit kan zetten, hoe doe je dit dan??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SjuEnDE :bier: op vrijdag 30 september 2011 om 11:23:

Ik weet niet of dat hetzelfde is waar ik over dacht, maar ik had ook een andere manier van besturing gisteren (sprinten dmv pookje) en die kon je terugzetten door classic te kiezen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 29 september 2011 om 09:02:
zijn alleen 8 bit

Jij hebt zeker liever hires publiek en 8 bit voetballers :lol: :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op vrijdag 30 september 2011 om 11:33:
Ik weet niet of dat hetzelfde is waar ik over dacht, maar ik had ook een andere manier van besturing gisteren (sprinten dmv pookje) en die kon je terugzetten door classic te kiezen

kan ook bij controller instellingen op xbox in elk geval
schijnt online dan weer niet te kunnen maar dat heb ik nog niet geprobeerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 11:20:
wandelen soms recht door de laatste lijn heen.

dat doe ik standaard. als de bal op de middenlijn licht kun je zo die ventjes passeren :/

lame

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2011 om 11:43:
Jij hebt zeker liever hires publiek en 8 bit voetballers

jawel maar kom op zeg. Zo veel grafisch geheugen vraagt dat niet op dat normaal aan te passen

kan je xbox ps3 makkelijk aan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 30 september 2011 om 11:54:
dat doe ik standaard. als de bal op de middenlijn licht kun je zo die ventjes passeren

Moeilijkheidsgraad van amateur afhalen. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SjuEnDE :bier: op vrijdag 30 september 2011 om 11:23:

Waarom zou je dat willen? Vind het de grootste verbetering van het spel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 12:20:
Waarom zou je dat willen? Vind het de grootste verbetering van het spel.

ha ha :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 30 september 2011 om 11:54:
Zo veel grafisch geheugen vraagt dat niet op dat normaal aan te passen

Als je op dat soort dingen let kun je beter jezelf meteen opknopen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 12:22:
ha ha

Niet dan? Als verdedigen moeilijker wordt, ben je als aanvaller in het voordeel. Ik merk nu na 6 potjes al hoeveel meer mogelijkheden er als individuele middenvelder op linksbuiten je hebt. Het loont veel meer om naar binnen te trekken en de actie te maken, of als middenvelder om geplaatst uit te halen randje 16.

En je moet wel, anders bak je er online geen kut van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 13:14:
Niet dan? Als verdedigen moeilijker wordt, ben je als aanvaller in het voordeel. Ik merk nu na 6 potjes al hoeveel meer mogelijkheden er als individuele middenvelder op linksbuiten je hebt. Het loont veel meer om naar binnen te trekken en de actie te maken, of als middenvelder om geplaatst uit te halen randje 16.

daarom gaat niet meer om het teamspel maar om de individuelen klasse , voetbal is nog altijd een TEAMsport
Waarschuw beheerder
Aangezien voorzetten geven klote is geworden, wordt t wel naar binnen trekken, wat makkelijk gaat ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 13:16:
daarom gaat niet meer om het teamspel maar om de individuelen klasse , voetbal is nog altijd een TEAMsport

Onzin. De balans is nu gewoon perfect. Zowel rondtikken en diepgaan heeft succes, als een speler met individuele klasse. Net als het echte spelletje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 13:23:
Onzin. De balans is nu gewoon perfect. Zowel rondtikken en diepgaan heeft succes, als een speler met individuele klasse. Net als het echte spelletje.

ben het er niet mee eens ;-)
ik vind het de slechtste fifa tot nu toe , die impact engine is ook een lachertje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 13:25:
ben het er niet mee eens

Dat is je goedrecht. :)

Van wat ik nu gespeeld heb, vind ik het de meest complete FIFA tot nu toe.

Misschien als je het verdedigen onder de knie hebt, dat je anders oordeelt.

Waarschuw beheerder
Reckie, waar speel jij het op - PC of Xbox/Ps3/whatever?

Waarschuw beheerder
Op die glimmende zwarte Jappaner van me. (l)

Waarschuw beheerder
Eeh, dat is dus .. ? O:)

ik zit te twijfelen of ik 'm nu voor m'n pc moet komen of X-box.. weet niet of 't nu zo veel uit maakt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De PlayStation 3, natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Gisteravond paar potjes gespeeld met vrienden, zowel 1vs1, 2vs2 als 3vs3. Bevalt me goed moet ik zeggen. Verdedigen eerst heel lastig, als je 't door hebt werkt het wel fijn. Aanvallend vind ik het lekker spelen, je kan vette bewegingen met aanvallers maken. Misschien nu soms iets te makkelijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat we allemaal nog aan het verdedigen moeten wennen. Enige minpuntje wat ik heb is dat voorzetten er geen één keer nog ingekopt zijn, en we hebben toch flink wat potjes gespeeld. In 11 kon dat makkelijker, en dat is toch wel lekker als je de bal voortrok met L1 rondje. Maar misschien is dit nog wennen en ff uitvogelen hoe het moet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op vrijdag 30 september 2011 om 16:43:
Gisteravond paar potjes gespeeld met vrienden, zowel 1vs1, 2vs2 als 3vs3. Bevalt me goed moet ik zeggen. Verdedigen eerst heel lastig, als je 't door hebt werkt het wel fijn. Aanvallend vind ik het lekker spelen, je kan vette bewegingen met aanvallers maken. Misschien nu soms iets te makkelijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat we allemaal nog aan het verdedigen moeten wennen. Enige minpuntje wat ik heb is dat voorzetten er geen één keer nog ingekopt zijn, en we hebben toch flink wat potjes gespeeld. In 11 kon dat makkelijker, en dat is toch wel lekker als je de bal voortrok met L1 rondje. Maar misschien is dit nog wennen en ff uitvogelen hoe het moet.

mij is het wel een paar keer gelukt maar dan wel bij de eerste paal terwijl de keeper er naast stond , terwijl dit in vorige delen altijd achter de keeper gebeurde
Waarschuw beheerder
ah ok. een kopbal heb ik bij ons nog niet gezien. wel een korte voorzet dat de spits voor de man kwam en m dr in schoot, en dat vind ik dan op zich wel weer tof.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op vrijdag 30 september 2011 om 16:43:
ige minpuntje wat ik heb is dat voorzetten er geen één keer nog ingekopt zijn, en we hebben toch flink wat potjes gespeeld. In 11 kon dat makkelijker

beter juist, hoevaal noobs wel niet zo scoorden, voor de rest konden ze niks
morgen denk ik binnen meh
Waarschuw beheerder
tsja, daar zit wat in, maar t was wel leuk om achterlijn te halen en voor te trekken. Nu loont zich dat totaal niet meer heb ik het idee. Daarom beter actie naar binnen maken. Ook leuk, daar niet van, maar misschien dat de balans iets beter kan. Andere kant, misschien is het een kwestie van wennen en komt t nog.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 30 september 2011 om 10:17:
vindt het zelf abnormaal hoe duur die dingen zijn

Mwoa... vond nog wel meevallen. Heb er 45,- voor betaald.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 14:25:
Op die glimmende zwarte Jappaner van me.

B) whehe
verdedigen is stukken lastiger geworden ! :) maar verder speelt wel weer tof:)
nu enkele wedstrijden gespeelt in carriere mode als coach.
scouts op weg gestuurd om talentjes te scouten,even kijken hoe dat uitpakt :D

Waarschuw beheerder
Ik heb 'm ook gekocht :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Tof ook dat het spel stil gelegd wordt bij blessure en je dan een scheidsrechtersbal krijgt! Realistisch (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zaterdag 1 oktober 2011 om 15:16:
Tof ook dat het spel stil gelegd wordt bij blessure en je dan een scheidsrechtersbal krijgt! Realistisch

Zeker. Jammer dat het bij mij Ericksen betrof en 4 maanden uit de roulatie is. :)

Frustrerend, maar wel realistisch die vele blessures. Daardoor speel je ook weer vaker met je jeugd. Je kan een speler wel weer snel opstellen, met het risico op een verdere blessure, of een gouden zet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2011 om 16:21:
Frustrerend, maar wel realistisch die vele blessures.

Zeker!
Ook tof dat als je virtuele prof moe wordt, hij ook pijntjes en kramp krijgt. Die van mij zat zelfs om een wissel te zeuren :D
Zo kom je elke keer weer nieuwe dingen tegen die je eigenlijk helemaal niet verwacht! Ook omdat Fifa 11 ( na het spelen van 12 ) best wel straight to the point was.

btw... De pc versie heeft tot nu toe niet of nauwelijks last gehad van die engine glitches.

Waarschuw beheerder
Paar potjes gedaan nu, maar ben niog niet heel erg enthousiast. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2011 om 20:22:
Paar potjes gedaan nu, maar ben niog niet heel erg enthousiast.

Kan je niet winnen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2011 om 21:37:
Kan je niet winnen?

haha
nou, ik heb nog niks gewonnen idd... maar dat is logisch. Vind 't gewoon nog niet echt lekker spelen. Maar misschien komt dat nog , ya wait toghk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op vrijdag 30 september 2011 om 18:54:
verdedigen is stukken lastiger geworden

Heel frustrerend.. Heb eerst een paar wedstrijden op de oude legacy verdediging gezet om te oefenen. Nu speel ik wel met de nieuwe vorm van verdedigen, maar nog steeds zuigt het kokosnoten :LOL:

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mijn eerste potje sta ik in de rust ook altijd achter :lol:
Moet er echt even inkomen met het nieuwe verdedigen.
Maar ik vind het wel een verbetering!
Met name door de snelle inworpen, scheidsrechtersbal en je kan zien waaraan je speler geblesseerd is als je hem moet wisselen tijdens de wedstrijd.

Ook wel geinig dat spelers beginnen te zeuren dat ze niet spelen. Bij mij begon Lodeiro vanmiddag ze zeuren dat hij speelminuten wou.

Heb alleen wel het gevoel dat mijn aanval toch minder makkelijk langs een verdediger sprint dan de aanval van de computer. En dan heb ik het gewoon over een eredivisieduel.
Meer mensen die dit ook vinden?

Waarschuw beheerder
Ik heb 'm nu op snel gezet, en dan speelt het eigenlijk toch wel weer erg lekker. :P Stuk soepeler dan in 11 op snel... lijkt wel als 'snel' ook echt sneller is geworden. Precies goed zo...
Maar ik heb nog steeds niks gewonnen :'( :lol:
Waarschuw beheerder
vandaag voor het eerst gespeeld, wel wennen hoor als je met je fifa 11 ingeslepen acties zit, passeren gaat wel makkelijker alhoewel ik dat met 11 ook wel aardig onder de knie had, maar het is iig stukken dynamischer geworden dus als ik er eenmaal aan gewend ben denk ik wel toffer ja
alleen het verdedigen he.......de tering wat een opgave, ik was nooit van de aangepaste tactieken maar moet er denk ik maar beetje mee knooien om het wat beter neer te zetten zodat het misschien iets minder moelijk wordt
afstandsschoten hebben nu btw ook meer kans (Y)
alleen nu paar potjes gespeeld en ook al iets van 7 penalties mee ofzo :LOL:

Waarschuw beheerder
Ik had vanavond bijna gewonnen van Nec. Spannend dat 't was, ik zat op 't puntje van m'n stoel! Kwam met 3-0 achter, en wist tot 3-3 terug te komen. Maken die klootviolen er op 't laatste moment nog 3-4 van :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2011 om 04:50:
Heb alleen wel het gevoel dat mijn aanval toch minder makkelijk langs een verdediger sprint dan de aanval van de computer. En dan heb ik het gewoon over een eredivisieduel.
Meer mensen die dit ook vinden?

+1, maar dat komt omdat dat verdedigen nog steeds zwaar ruk gaat, speel op professioneel en win meestal wel, maar heb ook veel tegengoals
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2011 om 16:21:
Frustrerend, maar wel realistisch die vele blessures.

Ik heb er nog geen een tijdens de wedstrijd voorbij zien komen 8)

Heb m teruggezet op dat oude verdedigen, maar als t zo blijft gaan moet ik miss toch dat nieuwe maar probere:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu bezig met Carriere - Speel als doelman...

das ook niet echt al te makkelijk kan ik je zeggen. De controle over de doelman is echt pittig.
Heb wel een flink aantal mooie reddingen gemaakt maar soms duikt me keeper de hele andere kant op, of staat ie ergens anders omdat je het spel als normale speler gewend bent :P
Toch vind ik het een toffe uitbreiding van het spel. Reddingen maken en je teamspelers coachen.

Waarschuw beheerder
Ik heb het zwaar op professional. Moet echt mijn FIFA 11 routine eruit slepen en dit spel grotendeels opnieuw leren. Bij FIFA 11 leek elke aanval op een counter, zo snel moest je zijn, maar in 12 heb je veel meer tijd, kan je veel meer rust in het spel brengen. Ook heeft de tegenstander veel langer de bal, dus is op balbezit spelen bijna een must.
Waarschuw beheerder
yep, als een gek de bal weer heroveren heeft geen zin, beter gewoon afdekken met x en wachten op een goed moment om de tackle te maken met O
ben ook begonnen met prof met barca, paar potjes gewonnen en gelijk en toen tegen real dikke zeperd :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2011 om 10:09:
Ik heb het zwaar op professional

+1 speelde met fifa 11 ook altijd op prof.
maar dat is nu nog lastiger geworde door het nieuwe verdedigen :lol:
maar gewoon lekker door gaan met prof :D
ben met Man Utd begonnen, 5 wedstrijden achter elkaar gelijk gespeelt.
8 wedstrijden 11 punten :dood:
Waarschuw beheerder
ik doe wel het nieuwe verdedigen, maar heb wel de knoppen opnieuw ingesteld, zodat B gewoon druk geven met medestander is en A gewoon staande tackle/duw is.. hierdoor lijkt het op het oude verdedigen, alleen moet je nu veel beter timen etc. maar de knoppen zijn iig hetzelfde al bij fifa 11

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op maandag 3 oktober 2011 om 11:31:
ik doe wel het nieuwe verdedigen, maar heb wel de knoppen opnieuw ingesteld, zodat B gewoon druk geven met medestander is en A gewoon staande tackle/duw is.. hierdoor lijkt het op het oude verdedigen, alleen moet je nu veel beter timen etc. maar de knoppen zijn iig hetzelfde al bij fifa 11

Dat is nog best een goed idee. Vind het druk zetten van een medestander namelijk een beetje vervelend gepositioneerd.

Waar heb je contain dan ingesteld?
Waarschuw beheerder
LT is jockey.. en RB zal dan contain zijn? maar die gebruik ik zelf eigenlijk nooit hahah..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op maandag 3 oktober 2011 om 13:31:
LT is jockey.. en RB zal dan contain zijn? maar die gebruik ik zelf eigenlijk nooit hahah..

Contain is waar jou oude A zat. Zeg maar auto-jockey. :)
Waarschuw beheerder
ja die heb ik dan verplaatst naar RB, aangezien ik altijd manual jockey gebruik met LT

Waarschuw beheerder
Fifa 12 ziet er inderdaad goed uit! In het begin ff wennen maar nu lukt het wel allemaal.. vind alleen wel dat je heel snel een penalty krijgt/tegen krijgt!
Waarschuw beheerder
Over t algemeen alleen maar verbeteringen merk ik, maar ik denk dat FIFA zichzelf nogal tegenspreekt als ze zeggen dat ze meer mensen aan t voetballen willen en dan zo'n nieuwe manier van spelen gebruiken. Ik ken er nog altijd voor geen meter mee overweg, een grote gatenkaas achterin.

1 ding wat ze imo bij 11 ook al waren vergeten te veranderen zijn die herhalingen. Als je een bal net over/naast schiet krijg je geen herhaling, zwaait ie 30 meter van de goal af komt er wel een :vaag:
Waarschuw beheerder
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/96209099

net gemaakt met mn Virtual Pro :) snap alleen niet dat er Amateur staat want t is gewoon op professioneel, maar dat interesseert me verder ook niet:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Davide93 op maandag 3 oktober 2011 om 16:55:

Waarschuw beheerder
Iemand ook zoveel last van freezes op de PS3?

Irritant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2011 om 20:37:
Iemand ook zoveel last van freezes op de PS3?

Irritant.

minimaal 1x per wedstrijd :jaja: was bij fifa 11 ook zo
Uitspraak van Davide93 op maandag 3 oktober 2011 om 16:55:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op maandag 3 oktober 2011 om 20:44:
minimaal 1x per wedstrijd :jaja:

Lekker dan:rot:

Nergens last van gelukkig..

OT: erger me wel dat, wanneer je vroeg druk zet op het middenveld, de verdediger dan maar gewoon langs de lijn richting eigen doel gaat hobbelen zonder enig idee..
Verdedigen nu wel echt oefenen, maar verder wel echt baas:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op maandag 3 oktober 2011 om 16:39:
een grote gatenkaas achterin.

idem , ze lopen zo door naar me keeper ik druk me suf op dat afpakken , bij kopduels moetje volgens mij nu echt precies springen merk ik .. voor de rest top spel
Waarschuw beheerder
Af en toe ook gehad dat een speulert van de tegenstander de bal kapt en vervolgens 30 meter richting zn eigen goal loopt, meer mensen? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2011 om 22:03:
idem , ze lopen zo door naar me keeper ik druk me suf op dat afpakken

Idee is volgens mij juist dat je spaarzaam met dat knopje omgaat en eerder de passing van de tegenpartij doorziet. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op maandag 3 oktober 2011 om 23:32:
Af en toe ook gehad dat een speulert van de tegenstander de bal kapt en vervolgens 30 meter richting zn eigen goal loopt, meer mensen? 8)

Inderdaad, echt irritant dat..
Speel wel op professioneel, dus lijkt me niet echt helemaal lekker kloppen..

En het commentaar is ook weer een ouderwets drama:facepalm:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 3 oktober 2011 om 23:51:
En het commentaar is ook weer een ouderwets drama

Mwoa vind wel meevallen... In carriere praten ze leuk mee met het "laatste nieuws" gebeuren. leuk!
Waarschuw beheerder
Ja maar ook veel kansloze opmerkingen die niet meer van toepassing zijn ofzo..

Maak je in de laatste minuut de 5-0 ofzo..

'Na dit doelpunt kunnen ze de overwinning wel vergeten':')

Theo Janssen die tot de absolute wereldtop hoort, intikkertjes die worden omgetoverd tot 'waaaaanzinnge schoten' enzo:D
Waarschuw beheerder
Ja hoor, weer n paar potjes gedaan, ADO uit, makkelijk met 2-0 voor, 2-3 verloren omdat ik gewoon 3 keer kwijtgelopen word achterin, dit spel was imo een perfect vervolg op 11 als ze dat verdedigen weg hadden gelaten
Waarschuw beheerder
Kunt dat nieuwe verdedigen toch gewoon uitzetten als het niet lukt?

Is gewoon wennen, en zeker wel uitdagender dan constant die knop ingedrukt houden en wachten totdat je weer automatisch in balbezit bent(y)

Net met moeite 2-2 tegen RKC, wel 5-1 winnen van PSV:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:05:
Ja maar ook veel kansloze opmerkingen die niet meer van toepassing zijn ofzo..

Heb je 'm op nederlands staan?
Beter zet je 'm gelijk op engels... of desnoods duits.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:24:

kom ik nu ook pas achter, toch maar ff doen, misschien dat ik tactical defending nog wel ooit ga oefenen, maar ik betwijfel t
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:33:

1e keer wel ja, nu dus niet meer:lol:

Die Mulder ook, 'prachtige redding, ik denk dat ie vandaag de 0 gaat houden' bij standen als 2-2 ofzo:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:24:

En hoe wil je dan online ooit nog een potje kunnen winnen? Gewoon doorbijten en dooroefensn.
Waarschuw beheerder
maybe wel interresant om wat tactieken mbt verdedigen uit te wissellen, dat het positioneel wat beter komt te staan
die snelle tactieken werken niet echt, denk dat ik maar bij aangepaste tactieken wat moet gaan aankloten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:48:
En hoe wil je dan online ooit nog een potje kunnen winnen? Gewoon doorbijten en dooroefensn.

Ik merk dat ik met de dag beter word, du gewoon doorzetten
Waarschuw beheerder
Verdeding is idd stuk moeilijker maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het easy gewoon doorzetten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:51:
maybe wel interresant om wat tactieken mbt verdedigen uit te wissellen, dat het positioneel wat beter komt te staan
die snelle tactieken werken niet echt, denk dat ik maar bij aangepaste tactieken wat moet gaan aankloten

Ik ben nog flink aan het leren hoor, maar merk dat het vooral werkt om niet blind achter de bal aan te gaan, wanneer de tegenstander nog op eigen helft is. Blijf bij hem, stoor de opbouw, maar ga niet op de bal inhakken (rondje/B ) Ik probeer meestal pas vanaf mijn CMD (controlerende middenvelder) de bal af te pakken, ik heb daar altijd een fysiek sterke kerel staan, dus meestal heb ik de bal, of stoor ik de opbouw zo dat hij een verkeerde pass geeft.

Merk ook met aanvallen dat je de oude FIFA patronen moet doorbreken, meestal met 4-4-3 val ik aan via het midden of de flanken. Met FIFA 11 was het meestal naar de achterlijn rennen en voorpompen, omdat je de tijd niet had om iets anders te doen. Nu kan je rustig met je vleugelspelers even stilstaan, wachten op de loopbeweging van je spits of aanvallende middevelder, hem achterlangs meegeven aan je back of zelf naar binnen trekken en hem subtiel in de bovenhoek leggen. :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kom nu toch wel een hoop gekke dingen tegen. Wedstrijden dat ineens mijn keeper na 20 minuten spoorloos is verdwenen of mijn spits nooit is op komen dagen.

Tijd voor een update. Vreemd, want eerst had ik nergens last van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 11:30:
Wedstrijden dat ineens mijn keeper na 20 minuten spoorloos

:roflol: filmpje? :lol:
Waarschuw beheerder
lees goede recenties over fifa 12..

toch blijf ik bij pro =)
Waarschuw beheerder
Doe met verdedigen ook minder vaak druk zetten (X of A dus)
Merk dat de tegenstander dan gewoon terugloopt zonder enig idee te hebben wat ie moet doen..
Bovendien kom je met druk zetten bijna nooit genoeg in de buurt om met een een staande tackle de bal te pakken..

Gewoon wat over de middellijn laten komen, afdekken en dan goed timen:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 11:30:
om nu toch wel een hoop gekke dingen tegen. Wedstrijden dat ineens mijn keeper na 20 minuten spoorloos is verdwenen of mijn spits nooit is op komen dagen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Onbekend op dinsdag 4 oktober 2011 om 12:30:
lees goede recenties over fifa 12..

toch blijf ik bij pro =)

hij lijkt kwa gameplay ziek veel op pro 5 :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 10:37:
meestal met 4-4-3

Wajo welk team? :o
Waarschuw beheerder
net potje proberen te knallen hapert me beeld steeds andere game geprobeerd niks aan de hand fifa 12 weer gedoe meer mensen die dit hebben gehad ? ?
Waarschuw beheerder
PS3/Xbox/PC??

Heb op Xbox iig nergens last van:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dacht ik al8)
Waarschuw beheerder
Vind het een heel vet spel. Verdedigen zuigt echt hard maar gaat steeds beter.
Speelde FIFA 11 op wereldklasse maar dat red ik niet meer toch maar op professioneel gezet.
Waarschuw beheerder
Had sinds Fifa 09 geen fifa/pes meer gekocht..
Maar deze is wel erg vermakelijk:jaja:

Erger me alleen nog aan sommige loopacties van de tegenstander die gewoon helemaal nergens op slaan..
En wisselvalligheid, mja dat kan ook zijn omdat ik met Ajax speel8)

Tegen PSV/Twente 'makkelijk' met 3 goals verschil winnen, en NEC maakt af en toe acties/goals waar barca jaloers op is:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:33:
Beter zet je 'm gelijk op engels... of desnoods duits.

Beter zet je hem op italiaans dat is kk vet :respect: speel al 6 jaar zo!

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=talBIzfcvIA

Dit filmpje heeft mij goed op weg geholpen met verdedigen. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2011 om 00:59:
Dit filmpje heeft mij goed op weg geholpen met verdedigen. (Y)

Ziet er idd goed uit:jaja:
Enige probleem is het 'geduld' stukje8)

Wil altijd veel te vroeg die bal heroveren en maak veel te veel tackles..

Al gebruik ik druk zetten amper, omdat de tegenstander dan vaak gewoon terug dribbelt en je nog niks hebt:/

Vaak gewoon afdekken totdat ze rond de 16 komen en dan met de CV ingrijpen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
:lol: doet ie goed :P

ik snap niks meer van dat spel.
ik speel nu met Napoli in career mode.
eerst speel ik met moeite gelijk tegen Genoa.
de wedstrijd erna 7-0 the AC Milan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2011 om 00:59:
http://www.youtube.com/watch?v=talBIzfcvIA

:respect: Thanks , zojuist toegepast dat steeds switchen en counteren, maatje van me werd helemaal gek en snapte niet waarom hij niemand in de 16 heeft :D
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 5 oktober 2011 om 01:49:
Wil altijd veel te vroeg die bal heroveren en maak veel te veel tackles..

Inderdaad, tackellen is een stuk 'moeilijker' geworden...
Aanvaller ontwijkt ze meer heb ik de indruk...

Maar ik heb ook nog maar 1 wedstrijd vanmorgen snel gespeeld...

Eerst had ik last van het goedzetten van mijn knopjes van men PS3 controller, hij crashte altijd (3x) als ik iets wou veranderen (kon daarna alleen maar de stekker uittrekken)... maar er was ergens een 'niet toegekende button' die ik blijkbaar niet kon wijzigen in mijn 'Aangepast A'.
Daarom vertrokken vanuit de 'Traditionele'-setup en dan gepersonaliseerd en dan opgeslagen als 'tradtioneel A' daarna ging alles weer prima.

Vond het spel wel goed spelen. Precies nog wat meer realistischer, allen zelf weinig kansen gecreeerd.
Volgende dagen/weken hopelijk wat meer tijd om te oefenen.

Oh, ja, het menu enzo ook wel even terug wennen :)
Waarschuw beheerder
Om te beginnen speel ik al jaren PES.

Met maatjes een aantal keer Fifa 11 gespeeld. Dus maar eens Fifa 12 aangeschaft! :D

Opzich best een relaxed spel, ziet er leuk uit enzo.. Het verdedigen en het spel van de CPU vind ik er goed uitzien..ziet er veel leuker uit als bij PES. Menu's zijn onoverzichtelijk in mijn optiek (went wel) en t simuleren duurt erg lang in een carriere seizoen.. Ook vind ik de looplijnen van de spelers n beetje vaag af en toe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb verdedigen door! :respect:

Het draait om passes intercepten, de tegenspeler geen afspeelmogelijkheden geven en dan met de tweede speler hem een lastige pass opleggen en die opvangen. (L)

Heerlijk als je dat eenmaal zo kan spelen. (Y)
Waarschuw beheerder
ik vind het echt zwaaar ruk op dit moment. snap die verdedigingstactiek, maar er zitten zooo veel fouten in dit spel. spelers worden hele stukken gewoon ondersteboven gevaagd naar de zijlijn wanneer ze in aanraking komen met de tegenstander, spelers van real trucken aan een stuk door; zelfs pepe. die doet gewoon ff een balletje achter zn standbeen wanneer ik de bal gewoon over wil passen; echt zwaaaar irritant! fifa 12 is een vooruitgang, maar door al die fouten maakt het spelen wel minder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand de football party mode kunnen vinden???
is toch wel het belangrijkst om de onderlinge stats bij te houden met je vrienden clubje.....
begrijp gewoon niet dat ie er niet meer bij zit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2011 om 19:02:
Ik heb verdedigen door! :respect:

ik begin het ook door te krijgen , alleen tegen de topclubs hap ik nog wel iets te snel ,, maar als je het eenmaal door hebt is het spel ook meteen 10 x zo leuk
Waarschuw beheerder
het verdedigen vergt geduld idd, maar win op prof nu toch wel vrij makkelijk van barca etc en heb toch niet zo heel veel nog gespeeld
nog ff wat oefenen en dan maar s online kijken

Waarschuw beheerder
Iemand al eens select gedrukt wanneer de tegenpartij in de buurt van je 16 komt? ;)
Waarschuw beheerder
Weet niet of het aan de instelling/tactiek van de tegenstanders ligt..
Maar merk ook wel dat je tegen lage ploegen soms veel lastiger hebt dan tegen de grotere..

Twente/PSV/Groningen met redelijk gemak verslagen..(Ajax)

En Excelsior, 18e plaats, speelt met 4 aanvallers en die leggen af en toe acties/dribbels op de mat waar Messi nog iets van kan leren:')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op vrijdag 7 oktober 2011 om 13:05:
nee, vertel

Schakel je over naar je keeper, Virtual Pro view en kan je als keeper opereren terwijl de CPU je team overneemt. Geinig...
Waarschuw beheerder
wel een leuk spel :yes:

kan alleen totaal niet wennen aan het verdedigen, verlies elke wedstrijd op prof :[

Waarschuw beheerder
Het is misschien raar, maar ik heb helemaal niet zo veel problemen met dat nieuwe verdedigen 8) Tis wel iets anders.. idd wat moeilijker, maar ik red me er eigenlijk wel redelijk mee. :o

Waarschuw beheerder
ja je moet het ff door hebben dan valt het allemaal wel mee, nu net paar potten weer op wereldklasse gespeeld en nog steeds baas
Waarschuw beheerder
online 1tege1 seizoen erg vet!!

iemand anders ook problemen met ea servers vandaag?? (ps3)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2011 om 15:52:
Schakel je over naar je keeper, Virtual Pro view en kan je als keeper opereren terwijl de CPU je team overneemt. Geinig...

dat gaat dus bij mij niet gebeure :lol: dan ga ik sws verlieze :lol:
verdedigen gaat ook steeds beter,toch dat filmpje van reckoner ff gekeke 8)

Waarschuw beheerder
Ik heb het al twee dagen een partij moeilijk met FIFA. Fuck it, op prof mag ik blij zijn als ik gelijk speel tegen VVV. (n)

Zitten kankeren zeg. Alsof ze met 3 Messi's voorin staan. Tot aan de 16 gaat het goed, maar daarbinnen snijden ze overal door heen en trappen ze uit het niets alles erin.

Ben er een beetje ziek van. (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *david op vrijdag 7 oktober 2011 om 17:46:
online 1tege1 seizoen erg vet!!

opzet is leuk.

maar dat je gvd nog steeds niet in de eerste 5 minuten kan scoren is echt verrot. schande dat EA daar niks op gevonden heeft.

kutspel uiteindelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijsch op vrijdag 7 oktober 2011 om 19:43:
maar dat je gvd nog steeds niet in de eerste 5 minuten kan scoren is echt verrot. schande dat EA daar niks op gevonden heeft.

?? Uitleg...
Waarschuw beheerder
donateur
:\ CPU Club management is ook om te huilen... Besluit je, in Carriere - Speel als Prof, na het eerste seizoen te blijven bij je huidige club ( Omdat je het goed gedaan hebt ) Verkopen ze alle 3 de keepers... Nu staat er dus een rechtsbuiten in het doel :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:42:
'prachtige redding, ik denk dat ie vandaag de 0 gaat houden' bij standen als 2-2 ofzo

:lol: Mooi he, zo slecht. Ook serieus iedereen die ik ken heb hem op engels staan

Waarschuw beheerder
donateur
Net in carriere met 4-0 van Vitesse verloren. Kreeg de bal er maar niet in.
Vitesse had Everton gekocht en dat is volgens FIFA de nieuwe Messi.
Die gast dribbelt door heel mijn verdediging heen en scoort 2x en nog een schot van 30 meter die strak in de kruising gaat :S
Kopduels verlies ik ook vaak in mijn eigen 16, probeer vaak voor de tegenstander te komen en hem weg te koppen maar dat lukt me nog steeds niet.

Gisteren maakte Vermeer een handsbal.. Even gefilmd: http://t.co/TlIcqyj7
Kreeg ik een penalty tegen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 01:17:
Vitesse had Everton gekocht en dat is volgens FIFA de nieuwe Messi.

Volgens mij Eriksen in topvorm na Messi het grootste talent in Fifa

En een hoop Brazilianen:D

Waarschuw beheerder
Het fijne aan deze FIFA is dat je ook ziet waarin spelers verbeteren, acceleratie, finishing, voorzetten etc. Heb ook het idee dat als je die specifieke attributen goed uitvoert, dat spelers daarin verbeteren. Sulemjami is na 1 seizoen bijvoorbeeld een speedster geworden en Ericksen een playmaker als traits, juist omdat ik ze zo gebruikte.

Ook grappig, Ooijer stopte na 1 seizoen en wilde heel graag de bekerfinale spelen als laatste wedstrijd. Tijdens deze pot stond hij steevast elke aanval rond de 16 en was nadrukkelijk aanwezig tijdens de wedstrijd waarbij hij de winnende goal scoorde uit een corner. Dat zijn kleine leuke toevoegingen, een soort mini-scenario's die het spel wat meer leven geven. (y)

Waarschuw beheerder
Jammere vind ik dat voorzetten vanaf de vleugels bijna onmogelijk zijn om in te koppen. Waar ik de vorige FIFA altijd wel een doelpunt meepikte met een rush naar de achterlijn en dan een flinke voorzet inkopte, komen ze nu nooit aan bij mijn spitsen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op zaterdag 8 oktober 2011 om 04:30:
Volgens mij Eriksen in topvorm na Messi het grootste talent in Fifa

Was na 1 seizoen lvl. 85 bij mij. Ook Serero gaat hard, 79 na 1 seizoen en bijna verdubbeld in marktwaarde.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 11:20:
Was na 1 seizoen lvl. 85 bij mij. Ook Serero gaat hard, 79 na 1 seizoen en bijna verdubbeld in marktwaarde.

na 1 jaar 87 bij mij :rot:

niet echt realistisch

ben zelf carriere begonnen met West Ham, begonnen op semiprof dat was te makkelijk, maar op professional schiet de computer soms ballen er wel heel erg goed in ( 30 meter afstand vol in de kruising etc)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 13:07:
niet echt realistisch

Beter dat, dan na 3 seizoenen basisspeler slechts 2 punten erbij, zoals in 11. :D

Betekent wel dat hij bij jou een seizoen lang met goede vorm en vertrouwen heeft gespeeld.
Waarschuw beheerder
verlies echt werkelijk elke wedstrijd op prof nog steeds :S

op semi-prof win ik alles minimaal 5-0

kutspel :[
Waarschuw beheerder
gaat wel steeds beter.. nu nog wedstrijden winnen :lol:

echt irritant alleen dat je een kapbeweging amper kan verdedigen.. en hoge voorzetten, dan staat de verdediger steeds lucht te dekken :X
Waarschuw beheerder
Speel met Feyenoord de carriere mode op prof. Moet bij de eerste 9 eindigen. Blijkt nog een behoorlijke opgave. Sta 11e na 27 wedstrijden. De ene keer gaat het goed en win ik wat wedstrijden achter elkaar met af en toe een gelijk spelletje en dan weer verlies ik zo 5x achter mekaar en dan vaak in de laatste 10 minuten. Het gekke is, dat als je gewoon tegen een vriend speelt, dat verdedigen veel makkelijker lijkt. Verder tof spel zoals altijd, alleen even wennen aan dat verdedigen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op zaterdag 8 oktober 2011 om 17:24:
echt irritant alleen dat je een kapbeweging amper kan verdedigen.. en hoge voorzetten, dan staat de verdediger steeds lucht te dekken :X

Terwijl als je het zelf probeert je bijna 0 keer weet te scoren uit een voorzet vanaf de achterlijn. (N)

Uitspraak van Robbie Fowler op zaterdag 8 oktober 2011 om 17:31:
dat als je gewoon tegen een vriend speelt, dat verdedigen veel makkelijker lijkt.

Paar potjes online gedaan, die nieuwe online competitie. Gaat inderdaad een stuk beter dan. :) CPU is gewoon pittig nu op Prof.

Terwijl ik toch echt in FIFA 10 en 11, makkelijk alles op wereldklasse speelde.

Waarschuw beheerder
Iemand de FIFA 12 Arena al gezien?

Kan je online spelen, en écht geld inzetten. :)

Als dat maar goed gaat. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 17:43:
Kan je online spelen, en écht geld inzetten.

Serieus?:D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 17:43:
Als dat maar goed gaat.

Inderdaad:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 11:18:
Jammere vind ik dat voorzetten vanaf de vleugels bijna onmogelijk zijn om in te koppen. Waar ik de vorige FIFA altijd wel een doelpunt meepikte met een rush naar de achterlijn en dan een flinke voorzet inkopte, komen ze nu nooit aan bij mijn spitsen.

koppen is sws lastiger geworde imo.
met corners wou ik nog wel eens score met een kopbal :S maar nu nog niet 1 gemaakt
Waarschuw beheerder
toch al wel paar corners ingekopt

en beter dat voorzetten en inkoppen lastiger is, zo ziek van die lui die online niks anders deden dan dat
Waarschuw beheerder
zuur,in de 90ste minuut winnende doelpunt tegen krijge...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op zaterdag 8 oktober 2011 om 19:20:
zuur,in de 90ste minuut winnende doelpunt tegen krijge...

geeeeev gebroken controller :lol:
Waarschuw beheerder
Vanmiddag ook weer raak:lol:

Met 3 maten..1 knop en pookje naar de kk en uiteraard de nodige ruzies:D
Waarschuw beheerder
schijnt dat footies ook meer agressie opwekken dan shooters :LOL: en uit eigen ervaring kan ik dat ook beamen, vorig jaar 2 controllers gesloopt bij fifa 11 online :D

Waarschuw beheerder
verschil qua klassen is wel hoog , op pro win ik alles wel 3 a 4 - 0 en als ik dan naar wereldklasse ga dribbelen ze door me verdediging alsof ik tegen 11 messi's speel
heb hem toch ook maar weer gekocht... competitie begonnen met Anzi in Rusland :D Sta éénnalaatste op pro na 9 wedstrijden.. :O Nog maar 1 gelijk en 1 gewonnen, is inderdaad een stuk lastiger dan voorgaande jaren :D
Waarschuw beheerder
met Man City op pro aan het spelen, veel gelijke spelletjes , verliezen van swansea en voor de beker van championshippoegje maar man united en liverpool etc er makkelijk opleggen :S
Waarschuw beheerder
scoor nu vaak op deze manier, ben met 3 spitsen gaan spelen en dan met de buitenspelers fakevoorzet aan de achterlijn ( vierkant-kruisje) en dan naar binnen steken en afmaken

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/97289443

edit: vaag staat moelijkheid amateur, speel toch echt prof :S
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
geen idee wat ik met de instellingen gedaan heb.. maar won laatst van FC Twente met 72-0 :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 9 oktober 2011 om 15:52:
scoor nu vaak op deze manier, ben met 3 spitsen gaan spelen en dan met de buitenspelers fakevoorzet aan de achterlijn ( vierkant-kruisje) en dan naar binnen steken en afmaken

Drie spitsen? Of twee vleugels en een spits?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leown op zondag 9 oktober 2011 om 16:42:
72-0 :/

hihihi
hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 17:32:
Drie spitsen? Of twee vleugels en een spits?

4-3-3, dus een spits, rv en lv ja

maar ben nog ff aan het zoeken, moet nu silva en nasri (allebei CAM) dan als CM gebruiken, bij fifa 11 zag je dan de waardes van de total skills zegmaar verminderen....nu zie ik dat niet ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 9 oktober 2011 om 18:01:
maar ben nog ff aan het zoeken, moet nu silva en nasri (allebei CAM) dan als CM gebruiken, bij fifa 11 zag je dan de waardes van de total skills zegmaar verminderen....nu zie ik dat niet ??

Klopt inderdaad, je zag hoeveel iemand waard was op een specifieke positie, zie je niet in deze FIFA. Best lastig als je spelers op een andere positie wil neerzetten.
Waarschuw beheerder
Speel zelf meestal 4-2-3-1. ben dus met man utd begonnen
rooney als diepe spits,wellinton als wissel. das goeie aankoop btw :)
young &nani op de vlakken met valencia als wissel.
Achter de spits heb ik nu eriksen spele:p wou graag ozil maar daar wou real te veel voor hebben :dood:
Voor eriksen heb ik zn32 m betaald :$ :p
Waarschuw beheerder
k heb niks gekocht, wil eerst met orginele man. city beetje aanknooien om te kijken hoe ik online ga spelen, lekker met die dribbelaartjes aguero, tevez, nasri en silva....moet je toch wel kunnen tippen aan barca :P
Waarschuw beheerder
Het leuke is als je dat verdedigen een beetje door hebt en dan online gaat spelen, dat je heel veel tegenstanders hebt die dat nog niet kunnen. Paar keer gehad dat ik zo 4 man letterlijk voorbij loop omdat ze iedere keer te snel en helemaal mis tackelen:p

Tegen cpu wel lastiger.. Speel makkelijk op semi, toch maar op prof gaan proberen. Maar aan de reacties hierboven te zien word dat een flinke klus.
Waarschuw beheerder
iemand hier die me nog een paar goede Ultimate Team spelerts wil schenken via Xbox Live? 8) of een shit load of coins is ook welkom!
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
Ik speel fifa 12 @ pc nu al paar dagen maar nu ik prof mode speel is het knap lastig :nocheer: kom bijna nooit langs de laatste verdediging hoe hard ik ook probeer. dus was het feye - utrec 0-4 :(
Waarschuw beheerder
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/97483001

wopwop:D

wel hatelijk trouwens dat de cpu keeper vaak er erg lang over doet om die bal uit te trappe, of ligt da aan mij?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Z1ppo(F) op maandag 10 oktober 2011 om 16:32:
dus was het feye - utrec 0-4

Dan heb ik dus tegen jou zitten spelen :| Ik had namelijk met 0-4 gewonnen :D

Uitspraak van Davide93 op maandag 10 oktober 2011 om 17:26:
wel hatelijk trouwens dat de cpu keeper vaak er erg lang over doet om die bal uit te trappe, of ligt da aan mij?

OP pc ook... heel irritant. Als je vraagt om de bal doet ie nog niks. En als ie dan uitschiet is het echt zo'n lullig balletje :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op maandag 10 oktober 2011 om 17:48:
Dan heb ik dus tegen jou zitten spelen :| Ik had namelijk met 0-4 gewonnen :D

kan niet :P want ik moet hem nog kopen. :lol:

semi pro en pro wat een belachelijke verschil.. wil ietsjes makkelijker spelen omdat pro echt erg lastig is en dan speel je semi pro en dan kom je opeens wel makkelijk door de laatste paar verdedigers heen. :nocheer:
Waarschuw beheerder
Z1ppo :bye:

net aan ultimate team begonnen,us kijke of ut wat is :) tips oid?
Waarschuw beheerder
Zo, net een van de lekkerste goals uit mn fifa historie denk ik :)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/97497286
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van marthijn:bier: op maandag 10 oktober 2011 om 18:58:
Z1ppo :bye:

:bye:

http://www.xfire.com/video/4eb98b/ dit is mijn favo goal atm :lol:

en deze is van een maat

www.ea.com/de/fussball/videos/ugc/73135267
hoe krijg je het voor elkaar :roflol:

Toch maar op semi pro blijven spelen voorlopig 8) zelfs dan heb ik moeite met winnen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/94692500
die nog gemaakt net voor dat fifa 12 uit kwam :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z1ppo(F) op maandag 10 oktober 2011 om 21:02:
Toch maar op semi pro blijven spelen voorlopig 8) zelfs dan heb ik moeite met winnen

Op Professional ben ik echt wispelturig. Soms gewoon winnen met 3-0 andere keer na 15 minuten al twee nu achter bij VVV uit.

Af en toe ook teveel pingels tegen. (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs met semi faal ik heel hard... moet duidelijk de tricks nog leren om langs de andere spelers te komen. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z1ppo(F) op dinsdag 11 oktober 2011 om 17:47:
Zelfs met semi faal ik heel hard... moet duidelijk de tricks nog leren om langs de andere spelers te komen. :lol:

Wachten, wachten, en tikkie met rechterknuppel langs de speler. Werkt toch meestal wel erg fijn. :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2011 om 17:52:
Wachten, wachten, en tikkie met rechterknuppel langs de speler. Werkt toch meestal wel erg fijn. :)

jup, of gewoon veel en snel overspelen voorin... heb nu al 6 wedstrijden niet verloren :) Die verdedigingstips die in deze topic ergens in filmpje stond heeft geholpen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
3-10 kan het nog erger :nocheer: :(
Waarschuw beheerder
Als ik met 2/3 goals verschil achterkom kap ik er altijd mee:lol:8)
Waarschuw beheerder
Offline/carriere modus dan..
Online quitten is geej jwt
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja precies, maar er is geen 1 potje waar ik het goed doe @ carrier semi pro misschien alleen speler zijn ipv speler + manager? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2011 om 17:43:
Op Professional ben ik echt wispelturig. Soms gewoon winnen met 3-0 andere keer na 15 minuten al twee nu achter bij VVV uit.

Af en toe ook teveel pingels tegen.

zelfde hiero :jaja:
3-2 verliese tege QPR :S en dan 3-0 winne van arsenal
Waarschuw beheerder
Verschil tussen pro en semi-pro is iig wel te groot..
Semi-pro win ik alles met grote cijfers
Pro is af en toe 'vreemd', tegen lage vaak moeilijker dan tegen topclubs..
Verder wel op pro spelen, anders is de lol er ook snel van af..
Sta 1 punt los op de nr.2, en 4 op de nr.3 na 24 wedstrijden
Waarschuw beheerder
donateur
Dat probleem heb ik dus tussen amateur en semi pro 8) waarom is er niet een tussen stap :9 bedoel ben geen pro fifa speler.. heb aantal keer gedaan op fifa 10.. maar nooit echt semi pro gedaan
Waarschuw beheerder
Dit is mijn eerste Fifa weer na '09..
Daarvoor wel allemaal gehad, maar 10 en 11 nooit echt gespeeld, af en toe bij anderen alleen
Maar semi-pro is goed te doen voor mij in ieder geval
Waarschuw beheerder
donateur
Pro is voor mij op dit moment prima te doen. Houd het iig spannend. Vaak win ik met normale cijfers en soms verlies ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 11 oktober 2011 om 22:16:
ben goede middenmotor nu op pro

Sta nu op 5e plek! in het 2e seizoen. Vorig seizoen 3e geworden, maar lag er al snel uit in europa omdat mijn virtuele pro geblesseerd was :(

Die wedstrijd simuleren is trouwens ook vaag. Vet veel kaarten, maar als je de match zelf speelt krijg je net 2 vrije trappen.
Waarschuw beheerder
Heb 1x wedstrijd gespeeld dat je je eigen pro moet besturen..
Volgens mij win je dan ook bijna altijd..

Simuleren nog niet gedaan..

Wel handig, m'n 2 spitsen zijn geblesseerd..
Gewoon ff voor een paar wedstrijden je virtual pro spits maken en je hebt weer iemand op die positie8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 11 oktober 2011 om 22:24:
Volgens mij win je dan ook bijna altijd..

Zal je nog vies tegenvallen hoor. Daarentegen, als je pro geblesseerd uitvalt, moet je gewoon de rest van je spelers aan gaan sturen.
Waarschuw beheerder
Lekker realistisch ook, dat een doorsnee speler van Vitesse er acties van Ronaldo uitgooit 8) Heb nu n tijdje de 'oude besturing' geprobeerd, lijkt alleen voor geen meter op die van 11, volgens mij kun je kruisje indrukken tot je erbij neervalt, er gebeurt 0,0
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je moet meegaan met de tijd
Waarschuw beheerder
donateur
Camera veranderd van tv naar lijn tot lijn, en voetballen wil opeens stukken beter @ semi prof :') lekker wazig haha maar je heb wel beter zicht over het veld nu. :D dus ga nu mooi op semi pro spelen want laatste potje was 2-4 verloren. Genoeg kansen gehad om wel te scoren en genoeg de bal tegen gehouden.. nu begin het spel voor mij weer te boeien. :9 eindelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op dinsdag 11 oktober 2011 om 23:29:
'oude besturing'

Uitspraak van Davide93 op dinsdag 11 oktober 2011 om 23:29:
volgens mij kun je kruisje indrukken tot je erbij neervalt, er gebeurt 0,0

Met de oude besturing niet nee, dan moet je weer gewoon met rondje doen lijkt mij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Net eerste 2 potjes gespeeld, eerst VP en daarna hele team. Wel erg wennen. Heb er op Pro nog geen bal in gekregen. Wel lachen met die physics engine, kan je lekker mee blocken jwt (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2011 om 18:45:
Net eerste 2 potjes gespeeld, eerst VP en daarna hele team. Wel erg wennen. Heb er op Pro nog geen bal in gekregen. Wel lachen met die physics engine, kan je lekker mee blocken jwt (y)

het wordt toch niks met jou met fifa :facepalm:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 18:50:
het wordt toch niks met jou met fifa

Waarschuw beheerder
wegdraaien bij tegenstander is wel lekkers bij fifa 12 btw :)

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/97862680

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dikke dragonder op woensdag 12 oktober 2011 om 21:49:
wegdraaien bij tegenstander is wel lekkers bij fifa 12 btw

Als Robben dat nou had gedaan tijdens het WK waren we wereldkampioen geweest :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Wel lekker wazig eerst sta je 2-2 en dan opeens 2-3 en geen 1 min later ofzo maakt de computer weer een goal, is me vaker gebeurd en snap er echt niks meer van :') maar me verdediging klopt ook voor geen meter want die lui komen er zomaar langs.. misschien maar ff wat nieuwe verdedigers kopen. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op woensdag 12 oktober 2011 om 21:49:
wegdraaien bij tegenstander is wel lekkers bij fifa 12 btw :)

Hoe doe je die. :)
Waarschuw beheerder
met balafschermen, L2 (sprintknop tijdens lopen)
dus laat hier de loopknoppen en L2 los en druk L2 direct weer in om af te schermen en daarna dus naar andere kant draaien
probeerde het in fifa 11 ook regelmatig maar had geen nut, met balvaardige spelers is dit nu echt heerlijk te doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik moet wel zeggen dat het in vergelijking met fifa 09 allemaal wat hakkelt, het loopt lang niet zo soepel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2011 om 22:52:
Ik moet wel zeggen dat het in vergelijking met fifa 09 allemaal wat hakkelt, het loopt lang niet zo soepel.

Zal bij FIFA 13 vast beter gaan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2011 om 22:52:

Heb jij het over?
Loopt gewoon perfect vloeiend hier op Xbox iig(y)
Waarschuw beheerder
Wel woest veel blessures na 80% van een seizoen:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 13 oktober 2011 om 00:10:
Wel woest veel blessures na 80% van een seizoen

Ik verbaas me echt nog steeds over de scheidsrechters... Soms worden er echt charges uitgehaald, waarvan je in het echt nooit meer op staat. En dan krijg je voordeel :s . En vaak krijg ik voor een normale schouderduw al een vrije trap tegen en een "waarschuwing".
Hebben ze Kevin Blom en Ruud Bossen ge-Captured of wat? :P
Waarschuw beheerder
Net eerste penalty in m'n voordeel gehad, snap alleen nog steeds niet waarom:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
en weer een 2-1 :') denk je eindelijk eens een keer gelijk spel te hebben gaat die rot computer nog ff vrolijk goal maken :[ lastig fifa 12 @ semi pro

maar weet ook maar op 1 manier goals te maken :lol: met 1 knop die andere knop om mee te schieten wil totaaaaaal niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kakkies die de sterren van de hemel spelen:facepalm:
Waarschuw beheerder
donateur
Denk je eindelijk te winnen als semi pro gaat de computer als nog 2 goals in laatste 3 min maken :( dus werd alsnog 2-2 leukkk naja iig een keer puntje :roflol:

eindelijk! maar alsnog wil die smerige computer het nog 5-5 maken :')

[img width=800 height=600 cacheid=0011eb63002f7e18b8a253a71a02c962bf]http://img40.imageshack.us/img40/6862/fifa1220111013032353.png[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op donderdag 13 oktober 2011 om 00:39:
Ik verbaas me echt nog steeds over de scheidsrechters... Soms worden er echt charges uitgehaald, waarvan je in het echt nooit meer op staat. En dan krijg je voordeel . En vaak krijg ik voor een normale schouderduw al een vrije trap tegen en een "waarschuwing".
Hebben ze Kevin Blom en Ruud Bossen ge-Captured of wat?

Dat klopt ja. Eerste wedstrijd die ik speelde was tegen Real en ik deed niks anders dan alles en iedereen onderuit trappen. Kreeg geloof ik 1 gele kaart na 80 minuten. Met Fifa 09 had ik al 4 keer rood gehad. En vervolgens krijg ik later voor 2 chipslidingen 2 keer geel en dus rood :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 12 oktober 2011 om 23:57:
Heb jij het over?
Loopt gewoon perfect vloeiend hier op Xbox iig

Het loopt gewoon niet zo soepel als Fifa 09. Dat was toch ook jouw laatste Fifa? Jouw ervaring is dus anders? Ik vind het gewoon net iets minder lekker lopen, wat schokkeriger. Net of de video van de xbox het niet helemaal trekt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 oktober 2011 om 07:47:
Ik vind het gewoon net iets minder lekker lopen, wat schokkeriger. Net of de video van de xbox het niet helemaal trekt.

Nergens last van?:nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 oktober 2011 om 07:47:
Het loopt gewoon niet zo soepel als Fifa 09. Dat was toch ook jouw laatste Fifa? Jouw ervaring is dus anders? Ik vind het gewoon net iets minder lekker lopen, wat schokkeriger. Net of de video van de xbox het niet helemaal trekt.

Dat is apart. ik moet de eerste hapering nog tegenkomen...

Waarschuw beheerder
als je 5 - 0 achterstaat wedstrijd laten staken voor te veel rode kaarten word het maar 3 - 0 JWT :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft ff geduurd maar het mocht tijd worden als semi prof

[img width=800 height=600 cacheid=0011eb8e002f7e48d8f751851a02c968be]http://screenshot.xfire.com/s/118555865-4.jpg[/img]
:respect:

Waarschuw beheerder
hey b0ys als ik me taal op Nederlands zet
is het commentaar toch engels , ben wel eens benieuwd hoe slecht het is
Waarschuw beheerder
donateur
Bij pc wel iig :o maar je kan wel duitse taal zetten :lol:

Waarschuw beheerder
xbox is wel wazig win in 8 - 0 van twente op semi-pro
en verlies ik 4 - 0 van utrecht :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z1ppo(F) op donderdag 13 oktober 2011 om 16:59:

Pffff. Op Semi-Prof vind ik het spel geeneens leuk. Liever vloekend 2-2 spelen, dan 8-0 van de nummer 2 winnen. :)

Waarschuw beheerder
Merk wel dat ik een stuk beter ben gaan voetballen nu ik de camera gewoon op Tele heb gezet ipv Tele-broadcast. Stuk meer overzicht. (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 17:07:
hey b0ys als ik me taal op Nederlands zet
is het commentaar toch engels , ben wel eens benieuwd hoe slecht het is

Het is echt verschrikkelijk. Die Youri Mulder kan niet eens voice acten op niveau kleuterschool.

Waarschuw beheerder
fifa 11 NL

HIJ ZET EEN TACKLE IN ! :respect:
Waarschuw beheerder
het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die Evert ook, die zit gewoon alles op te lezen van een blaadje, niks ingestudeerd, niet naar zichzelf luisteren of ie wel geloofwaardig klinkt, gewoon zakkenvullen en wegwezen. Treurig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 oktober 2011 om 20:49:
Die Evert ook, die zit gewoon alles op te lezen van een blaadje, niks ingestudeerd, niet naar zichzelf luisteren of ie wel geloofwaardig klinkt, gewoon zakkenvullen en wegwezen. Treurig.

Zoek 'm op :P Weet wel waar hij woont...

Waarschuw beheerder
Wat doet hij nou? Hij is gewoon de zijlijn overgelopen
Waarschuw beheerder
1vs1 seizoen online is wel relax.
maar blijft moeilijk,promoveer moeilijk uit divisie 9
Waarschuw beheerder
Het lijkt wel, alsof hij de bal aan een touwtje heeft:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op vrijdag 14 oktober 2011 om 00:33:
Het lijkt wel, alsof hij de bal aan een touwtje heeft

Deze was in 11 ook al :P
Klopt niks van hahaha anders zou die bal achter de speler aan bungelen. Heb dat nog niet zien gebeuren.
Waarschuw beheerder
Deze versie nog niet gehoord, maar gewoon 1 vd vele debielen voorbeelden:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z1ppo(F) op donderdag 13 oktober 2011 om 16:59:

het publiek gaat ook lekker met de tijd mee :lol: snes _O_ :lol:
Waarschuw beheerder
Nog zo'n mooie... Heb hem nog maar 1x gehoord, was tijdrns de rust..

Ik denk dat het ene team beter is dan de andere :facepalm:
Waarschuw beheerder
vroeger had je altijd als je dan met bergkamp een tijdje aan de bal was die de hele carriere van bergkamp ff haar fijn ging zitten vertellen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 17:31:
Pffff. Op Semi-Prof vind ik het spel geeneens leuk. Liever vloekend 2-2 spelen, dan 8-0 van de nummer 2 winnen. :)

probleem was als ik de camera op tv had staan lukte het me maar niet om het goed te krijgen..

Uitspraak van Mitchell b) op vrijdag 14 oktober 2011 om 01:06:
het publiek gaat ook lekker met de tijd mee :lol: snes _O_ :lol:

ja echt vaag.. de kwali staat op full:') maar toch slaat die publiek 10x nergens op :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op vrijdag 14 oktober 2011 om 00:35:
Deze was in 11 ook al :P

Volgens mij in 07 ook al.

Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op vrijdag 14 oktober 2011 om 00:35:
Klopt niks van hahaha anders zou die bal achter de speler aan bungelen. Heb dat nog niet zien gebeuren.

Touwtje aan de voorkant natuurlijk zodat de bal op constante afstand van z'n voet blijft kut! :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Z1ppo(F) op vrijdag 14 oktober 2011 om 06:15:
die publiek

Waarschuw beheerder
Ik heb ook al rare dingen gehoord.

sta je 1-0 voor en is er volgens hun nog geen goal gevallen.

Ook begonnen ze opeens te lullen over weersomstandigheden in Zuid Afrika. Dat het zo zwaar was om daarin te spelen.
volgens mij een zin uit World cup 2010. Dit terwijl ik met 2 Nederlandse ploegen speelde.

Waarschuw beheerder
moeilijk spannende wedstrijd 3 rooie kaarten
10 keer op de lat geschoten bij een stand van 1 - 1

en dan "het is wel een beetje saaie wedstrijd"

of al 100 x gehad het is een doeltrap. en dan krijg je een corner

Waarschuw beheerder
Sowieso snap ik niet dat mensen Nederlands aan hebben staan als commentaar. Het Engelse commentaar is zo goed!

Waarschuw beheerder
ja, ik deed het om wat meer sfeer aan de NL competitie toe te voegen. Maar hij staat inmiddels weer lekker op Engels idd.
Waarschuw beheerder
Gister ook: "Real madrid, zij spelen schitterend aanvallend voetbal. Maar ja wat wil je met spelers zoals Zidane" :lol: :facepalm:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Joey Buttafucko op vrijdag 14 oktober 2011 om 15:24:
"Real madrid, zij spelen schitterend aanvallend voetbal. Maar ja wat wil je met spelers zoals Zidane" :lol: :facepalm:

Echt zo slecht. Ik zet het ook op omdat het zo slecht is, ik wil gewoon weten wat ze allemaal uitkramen.

Niet normaal, in het Engels kun je zelfs kiezen tussen 2 verschillende commentaren.

Waarschuw beheerder
er liep net een lekkere wijf op de veld

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sta je 1-0 voor, "als het zo doorgaat wordt het een bloedeloos gelijkspel" :facepalm:
Waarschuw beheerder
2-2 ofzo:

Ik denk dat deze keeper vandaag de 0 gaat houden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op zaterdag 15 oktober 2011 om 16:16:
Ik denk dat deze keeper vandaag de 0 gaat houden

:lol: ook vaak gehoord ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2011 om 20:21:
HIJ ZET EEN TACKLE IN !

komt die tackle
wat een tackle zeg
Waarschuw beheerder
knip ik heb je aan de zijlijn :/

Waarschuw beheerder
geloof dat me xbox er mee kapt
KANKER ZOOI !
De ref heeft ook geen redelijkheid meer in het afluiten van een helft
Gewoon afluiten als ik alleen op de keeper afga enzo.

Zelf nog altijd geen FK tegengekregen rond de 16 en toch al wel een 30tal wedstrijden gespeeld.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Begin het nu leuk te vinden. Vooral afstandschoten zijn vet :D gisteren hattrick in de eerste 15 minuten, semi pro wordt nu echt te makkelijk. Dat affluiten is idd belachelijk, maar gelukkig kan je nu wel kwaad de bal wegtrappen.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 oktober 2011 om 15:56:
Niet normaal, in het Engels kun je zelfs kiezen tussen 2 verschillende commentaren.

Idd, bij carriere krijg je in de beker die andere twee gasten :D

Waarschuw beheerder
nieuwe xbox gekocht JWT
kan niet zodner B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn tag electriceel909 jwt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 09:54:
heb ik ook al een keergehad :lol:

Leuk detail is dat die ene in z'n handen staat te klappen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 10:02:
Leuk detail is dat die ene in z'n handen staat te klappen :lol:

kan er nog steeds niks vang maar voeg je wel ff toe :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Van het weekend m'n VP geblesseerd, gebroken sleutelbeen, dus 3 maanden uitgeschakeld. 3 maanden sim met el hamschaap als spits en nu is m'n VP terug en staat er in de krant dat el hamlap boos is en zich gepasseerd voelt :lol: (y)

Waarschuw beheerder
ik heb 1 wedstridj gesimt tegen RKC met ado

gelijk me eigen speler geblesseerd voor 3 maanden
immers en kum rood :lol:

maar wel 3 - 0 gewonnen dat scheelt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Semi-prof word een beetje te makkelijk
Alleen prof is weer te moeilijk :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil naar huis en speleng!!!!! :rot:

Waarschuw beheerder
ewa b0ys gooi allemaal ff je gamerstag neer dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Even kijken of dit werkt:

Nee dus.. Grrrr
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 17 oktober 2011 om 13:19:
Semi-prof word een beetje te makkelijk
Alleen prof is weer te moeilijk :/

Gewoon gaan spelen op Professional. Heb het nu één seizoen gedaan en weet inmiddels alles wel te winnen (met moeite) maar het lukt.

Als je het niet doet, leer je het nooit. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 15:25:
Als je het niet doet, leer je het nooit. :)

8-0 winnen heeft toch ook wel iets 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 15:27:

Ja? Echt... Ik win liever net aan met 3-2. ;) En als ik dan een keer win met 4-0. Voelt dat toch een stuk lekkerder. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 15:27:

Waarschuw beheerder
wou del piero halen voor 3 miljoen en bood hem 50.000 euro salaris dubbele van nu
wil die kk lul nog bij juventus blijven

wel elkte club liefde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 15:25:
Als je het niet doet, leer je het nooit.

is ook wel natuurlijk
maar ik vind het verschil tussen semi en pro toch wel erg groot
en natuurlijk haat ik verliezen

wat spelen jullie trouwens?
ik deed altijd gewoon competitie, maar ben nu eens met manager mode begonnen
wel grappig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 17 oktober 2011 om 16:14:
manager mode

landskampioen en beker winner met ado JWT

nu champions liek winneng :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 17 oktober 2011 om 16:14:
maar ik vind het verschil tussen semi en pro toch wel erg groot
en natuurlijk haat ik verliezen

Verdedigen wordt steeds makkelijker als je de aandacht er bij houdt. Voornamelijk containen met teammate, en met je eigen speler zijn afspeelmogelijkheden beperken tot achteruit. Dan maken ze vaak fouten of leveren ze de bal in bij je teammate. Geduld is een schone zaak en echt dat tackle knopje pas indrukken wanneer de nood hoog is. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 16:36:
Voornamelijk containen met teammate

Dat heb ik mezelf wel aangeleerd
Zelf probeer ik dan de gaatjes dicht te lopen zodat ze geen afspeel mogelijkheden hebben
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 16:36:
tackle knopje pas indrukken wanneer de nood hoog is

Tackles doe ik dan weer bijna nooit
Alleen in de 16 of net er buiten

Slidings doe ik al helemaal niet aan

Wat mij vooral opviel op pro is dat je tegenstanders bijna altijd inlopen op je passes en je eigen spelers doen dat eigenlijk nooit.. (staan meer statisch op die bal te wachten) Wat dus lijd tot balverlies
Is daar een knop voor dat ze dat wel doen? Want gewoon met de linkerstick bewegen heeft weinig invloed

Waarschuw beheerder
van speler wisselen gaat ook zelden gelijk naar de speler die ik wil
Waarschuw beheerder
Ja daar heb ik ook last van..
Ik gebruik nu ook wat vaker het rechter pookje om van speler te wisselen
Merk dat dat voor mij iets soepeler gaat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bwahahaha. Seizoen afgelopen, dik topscorer, word ik eruit gegooid! :lol: (y)

Vervolgens aanbod van Barcelona jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 18:48:
word ik eruit gegooid!

Vervolgens aanbod van Barcelona jwt

lekker tegenstrijdig :roflol:

Waarschuw beheerder
als je tegen de keeper aanschiet en de bal gaat naar een medespeler die buitenspel staat word er gewoon gefloten :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 18:48:
Bwahahaha. Seizoen afgelopen, dik topscorer, word ik eruit gegooid! :lol: (y)

wat voor illegale fifa heb jij dan ?
Waarschuw beheerder
zo juist Mario gotze gescoort B)

Waarschuw beheerder
je blijkbaar ook daylie challanges ofzo ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 19:49:
wat voor illegale fifa heb jij dan ?

Hey swa jij mij beschoeldiegieng!!

Denk dat het komt omdat ie 3 maanden geblesseerd is geweest. Ach ja, nu zit ik bij Barcelona en Messi zit op de bank. olololo
Waarschuw beheerder
Doe jij dan elke wedstrijd alleen je eigen spelert besturen?

1x gedaan, vind dat geen ruk aan:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 18 oktober 2011 om 15:15:
Doe jij dan elke wedstrijd alleen je eigen spelert besturen?

1x gedaan, vind dat geen ruk aan:lol:

Nee, maar als ie niet meedoet sim ik. Je denkt toch niet dat ik met el hamdaoui ga speleng of wel!
Waarschuw beheerder
De tsaar uit Rusland jwt..Bulykin:respect:

Waarschuw beheerder
geen eigen playert ?
das toch het meest baas
Waarschuw beheerder
Jawel, maar die staat nu rechtsvoor omdat Sulejmani 3 maanden geblesseerd is8)

Zet die gewoon op de plekken neer waar de standaard basisspelers te slecht/verkocht/geblesseerd zijn:lol:
Waarschuw beheerder
Op vorige versies inderdaad vaak uit frustratie slidings van achter in gezet..
Die gaan nu gewoon mis, ook al loop je bijna tegen hem aan..

Wel beter voor de rode kaarten eigenlijk:D

Waarschuw beheerder
De jeugdspeler optie vind ik echt vet!

Inmiddels al 6 broekies lopen die tussen de 80-88 worden en inmiddels een seizoen uitgeleend. Daarnaast wat 79- puppies verkocht en toch een paar miljoen mee binnen gehaald. Kan niet wachten tot deze een basisplek-waardig niveau bereiken. (y)
Waarschuw beheerder
Heb 1x een scoutnetwerk in brazilie opgezet..

Heb nu dus alleen een stuk of wat Brazilianen in het jeugdteam rond lopen, geen idee of ze iets kunnen:lol:

Mss toch maar eens een keer in verdiepen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2011 om 00:32:
Inmiddels al 6 broekies lopen die tussen de 80-88 worden en inmiddels een seizoen uitgeleend. Daarnaast wat 79- puppies verkocht en toch een paar miljoen mee binnen gehaald.

Maar dat zijn toch van die kneupe van n jaar of 14-15? wist niet dat je die al uit kon lenen? of jij bent n seizoen of 4 verder:lol:

Waarschuw beheerder
heb paar spelers die 91 kunnen worden
een keeper en een middenvelder en rechts achter :D
maar moet nog wel 4 seizoenen wachten :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op donderdag 20 oktober 2011 om 16:15:
Maar dat zijn toch van die kneupe van n jaar of 14-15? wist niet dat je die al uit kon lenen? of jij bent n seizoen of 4 verder:lol:

Seizoen 3. En vanaf hun 16e kan je ze een profcontract aanbieden. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2011 om 17:23:
Seizoen 3. En vanaf hun 16e kan je ze een profcontract aanbieden. :)

zit nu in seizoen 2 en kan ze wel een contract aanbieden bij me eigen club maar nog niet verkopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2011 om 16:29:
heb paar spelers die 91 kunnen worden

Had ik ook, maar uiteindelijk na een tijdje kunnen ze nog maar maximaal 79 worden ofzo. Werd steeds een beetje minder.
Ik had nog niet de beste scout gekozen. Eerst maar afwachten of dat scouten het geld waard is. Nu toch maar proberen met de beste scout.

Wat ook vrij ziek is. Kreeg een bod op Eriksen van Malaga van 47,5 mil, geweigerd. Daarna boden ze 56,5 :lol:
Dus dat toch maar gedaan, en voor 10 mil minder Ozil binnen gehaald:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op donderdag 20 oktober 2011 om 17:35:
Wat ook vrij ziek is. Kreeg een bod op Eriksen van Malaga van 47,5 mil, geweigerd. Daarna boden ze 56,5 :lol:
Dus dat toch maar gedaan, en voor 10 mil minder Ozil binnen gehaald:P

had ik met W.verhoek eerst werd er 3 miljoen geboden , dat weigerde ik toen gelijk 5,5 :lol:

lekkah !
Waarschuw beheerder
Dat van Eriksen vind ik echt belachelijk, na 1 seizoen was ie 45mln+ waard en 85, gaat nergens over 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op donderdag 20 oktober 2011 om 19:10:
Dat van Eriksen vind ik echt belachelijk, na 1 seizoen was ie 45mln+ waard en 85, gaat nergens over 8)

Eriksen is het grootste talent wat er in Europa rond loopt, daar is elke professionele scout het over eens. Vind het dus niet gek dat FIFA die gegevens over neemt in haar database.

Waarschuw beheerder
2 top talentjes in me elftal die b0ys worden snel veel geld waard gek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op donderdag 20 oktober 2011 om 19:10:

Misschien iets te snel inderdaad, maar dat Eriksen een grote baas word, als er niets geks gebeurt, staat vast:jaja:
Waarschuw beheerder
Net btw bij een maat op PS3 gespeeld, krijg echt kk van die ps3controllers:dood:

Rechterhand gaat wel, maar links..
Joystick lijkt wel veel te hoog/groot en glad ofzo..
Terwijl de controller er toch 'compacter' uit ziet dan die van de 360
Na 1 potje nog net geen kramp:')

Maar ging ekt slecht:D

Geen freezes gehad waar sommige hier het over hadden(y)
Maar wel dat af en toe gewoon het geluid eruit klapte, maar lag volgens mij aan die Aldi flatscreen daar:rot:

Waarschuw beheerder
Gister weer een paar keer mooi commetaar gehad , bal op het middenveld over aan het pasen komt die mulder "en dan krijgen er nu de hoekschop" paas daarna " wat een fantasische redding van die keeper denk dat hij vandaag de 0 houd" bij een stand van 3-1

edit : van gelder ... joeri mulder allemaal het zelfde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 08:58:
van
Gelder

:coke:

Waarschuw beheerder
oja mulder :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 08:58:
laatste aanpassing 21 oktober 2011 12:05

doen we niet he mitch
Waarschuw beheerder
Wel veel achterlijke penalty's, kreeg er 6 vandaag in 2 potjes, en kon geen één terechte ontdekken, allemaal slidings op de bal:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van David Connolly op vrijdag 21 oktober 2011 om 15:58:
Wel veel achterlijke penalty's, kreeg er 6 vandaag in 2 potjes, en kon geen één terechte ontdekken, allemaal slidings op de bal:D

bal gaat vaak door het midden :-D
Waarschuw beheerder
Mwah heb er zat geoefend, schoot er 5 van de 6 de hoek in

Waarschuw beheerder
owww zelf gehad :lol: ik dacht penalty tegen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van David Connolly op vrijdag 21 oktober 2011 om 15:58:
Wel veel achterlijke penalty's, kreeg er 6 vandaag in 2 potjes, en kon geen één terechte ontdekken, allemaal slidings op de bal

ik ken ut probleem :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 15:59:
bal gaat vaak door het midden

cpu gaat bij mij meestal naar rechts 8)
Waarschuw beheerder
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/99426182

fail momentje :facepalm:

Waarschuw beheerder
waarom is de bal blauw ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2011 om 12:40:
waarom is de bal blauw ?

Je kan bij instellingen de bal kiezen.. Zitten de gekste kleuren bij die je kan verzinnen. Heb dat zelf op willekeurig staan. Zo kan je ook een bal krijgen waar ze 60 jaar geleden mee speelde :P
Waarschuw beheerder
kan er toch niet helemaal aan wennen, geef mij fifa 11 maar
net bij maatje gespeeld die ik bij 11 altijd easy klop gaf, kon nu amper winnen :facepalm:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op zaterdag 22 oktober 2011 om 13:36:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/99426182

fail momentje :facepalm:

Wel een nice fail momentje! En ook nog uitgerekend met Ajax... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 23 oktober 2011 om 18:12:
Wel een nice fail momentje! En ook nog uitgerekend met Ajax...

:lol: whehe dat het ajax is , is een bij zaak. :)
ben met Man Utd begonne op prof niveau. maar werd helemaal niks! 6de geworde & alleen de beker gewonnen.
dus nieuw seizoen begonne,op semi pro.
maar godver wat zit daar een verschil tussen,erg jammer.
nu win je alles met 7-0 :S en met prof verlies ik meer dan dat ik win...

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2011 om 12:40:
waarom is de bal blauw ?

wou eens wat anders :lol:
Uitspraak van marthijn:bier: op zondag 23 oktober 2011 om 21:11:
en met prof verlies ik meer dan dat ik win...

toch knap dat je dan nog 6e wordt en de beker wint :/

Maar is toch juist leuk een beetje uitdaging, ik bakte er ook geen ruk van in het begin op pro... beetje oefening baart kunst, gaat nu stukken beter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 oktober 2011 om 21:22:
toch knap dat je dan nog 6e wordt en de beker wint

:lol: gelijk spel heb ik niet genoemt he :P
maar uitdaging is wel leuk,maar speel eerst nog wel een seizoen op semi pro :) daarna weer lekker verder op prof B)

Waarschuw beheerder
met ado is het al knap lastig in de champions liek A , okal staat er bijna niemand van het orginele team in
is het trouwens handig om in manager modus je 16/17 jarige talentjes uit te lenen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 oktober 2011 om 21:22:
bakte er ook geen ruk van in het begin op pro

Tactisch verdedigen op pro maar uitgezet
Stond na 1 seizoen 15e :lol:

Zonder tactisch verdedigen kom ik een stuk beter mee

En semi is nu idd veelste makkelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 24 oktober 2011 om 11:37:
Tactisch verdedigen op pro maar uitgezet

Mietje!
Waarschuw beheerder
Ik heb hem op mijn phone!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nou5 op maandag 24 oktober 2011 om 14:21:
Ik heb hem op mijn phone!!!

Dat is niet te doen. Had fifa 11 op mijn iphone, gelijk er weer af gepleurd. Shit neemt ook nog iets van 1,3 GB in. Beter gewoon op een console.

Na 2 seizoenen Feyenoord 12e en 11e geworden op pro, nu bij Fiorentina. Barcelona deed bod op Cerci (cam) van 30 miljoen. Hij was 28 waard, geweigerd. Hun 33 miljoen bieden, weer weigeren. Toen kwamen ze met 45 miljoen, lekker weer weigeren. Bod daarna was 57 miljoen. Toen toch maar uitgezwaaid en Luuk de Jong en Mertens gehaald en 25 miljoen overhouden.

Verdedigen eenmaal doorhebben, speelt het toch wel erg lekker hoor, alleen dat geduld wat je op moet brengen af en toe is niet mijn sterkste punt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie Fowler op maandag 24 oktober 2011 om 17:09:
Verdedigen eenmaal doorhebben, speelt het toch wel erg lekker hoor, alleen dat geduld wat je op moet brengen af en toe is niet mijn sterkste punt.

:)

Idd, geduld is het gouden woord. Na een mislukte aanval wil ik ook weer zo snel mogelijk aan de bal zijn, daardoor creëer je juist gaten waaruit gescoord wordt. Beter gewoon snel op 1-0 komen en dan gewoon relaxt verdedigen en wachten op een fout. Vaak scoor je met een counter daar ook nog eens sneller uit.
Waarschuw beheerder
Seizoen 1 op pro kampioen geworden met Ajax op doelsaldo(H)

Kreeg een bod van 48 miljoen op Eriksen door Barca, geweigerd..
Verthongen/Hamdaoui/De Jong weg, Jerome Boateng en Balotelli gehaald:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 24 oktober 2011 om 18:17:
Verthongen/Hamdaoui/De Jong weg, Jerome Boateng en Balotelli gehaald:respect:

Haha... Ik hou daar niet van. Onrealistische transfers. Heb wel Aissatti en El Hamlap verkocht. Silva weg en alle jeugd verhuurd. Wel inmiddels Nigel en Klaas-Jan teruggehaald naar de Arena, ben aan het sparen voor Rafaël of Wesley. Die zijn inmiddels tegen de 30. Tijd om weer thuis te komen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2011 om 18:26:
Haha... Ik hou daar niet van. Onrealistische transfers.

Was ook in de markt voor Huntelaar..

Maar Balotelli stond op transferlijst omdat ie ontevreden was, zal dus wel iets met zijn gedrag te maken hebben..
Dat maakt het al realistischer:D
Waarschuw beheerder
En in de eerste transferperiode voor het 1e seizoen Seedorf teruggehaald om de Jong te vervangen..
Samen met Janssen twee bazen die tenminste wel een voorzetje kunnen geven:woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 24 oktober 2011 om 18:30:
Maar Balotelli stond op transferlijst omdat ie ontevreden was, zal dus wel iets met zijn gedrag te maken hebben..
Dat maakt het al realistischer:D

Waar. :)

Wil binnenkort met een Engelse ploeg gaan spelen. Liefst eentje uit de Championship. Toch véél meer wedstrijden met Engelse ploegen. Twee bekers, grotere competitie. Veel wedstrijden tegen 2e of 3e divisieploegen. Maakt het allemaal net even wat uitdagender. Ook meer mogelijkheden om de jeugd aan spelen toe te laten komen.

Weet alleen niet welke ploeg. :( Arsenal was altijd mijn keuze, maar met die selectie van nu durf ik het geeneens aan. Men City heeft wel een transferbudget van 100 miljoen, maar vind ik een kutclub. Misschien met Everton of Spurs, maar vind het weer jammer dat hun stadions er niet in zitten. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 24 oktober 2011 om 18:30:

heeft niks met dit te make ?
http://www.youtube.com/watch?v=zz_OVxSakKI
8)
Waarschuw beheerder
Gaat wel een beetje 'snel' allemaal
Zit in winterstop 2e seizoen en heb van de originele Ajax selectie alleen nog maar Vermeer, vd Wiel, Alderweireld, Janssen, en Boerrigter in de basis..

Rest is weg/wil weg/geblesseerd

2 wedstrijden geleden allerlei boden van 30 mil+ op Eriksen geweigerd..
Nu wil ie ineens, zomaar, alsnog weg na de voorbereiding:')
Waarschuw beheerder
Pfff gisteravond ff potje gedaan na 3 weken weer maar wat is die game slecht. (n)
Hapert continu steeds staat het beeld 2 a 3 seconden vast wat een slecht afgewerkte game.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BarryDH op dinsdag 25 oktober 2011 om 09:55:
Pfff gisteravond ff potje gedaan na 3 weken weer maar wat is die game slecht. (n)
Hapert continu steeds staat het beeld 2 a 3 seconden vast wat een slecht afgewerkte game.

Speel jij op PC ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 25 oktober 2011 om 02:57:
Zit in winterstop 2e seizoen en heb van de originele Ajax selectie alleen nog maar Vermeer, vd Wiel, Alderweireld, Janssen, en Boerrigter in de basis..

Probeer zoveel mogelijk met eigen jeugd te doen, vind dat ook wel een keer een uitdaging. Heb niks van de Ajax jeugd verkocht, allemaal verhuurd aan kleine Nederlandse clubs. Minimaal gekocht en het zo veel mogelijk met de huidige selectie doen. Gasten als Sulejami, Vertonghen etc. zitten allemaal op 83-85 bij mij nu. :)
Waarschuw beheerder
maar als je de jeugd verhuurd,komen die dan ook beter terug?! wat mij wel logisch lijkt...

editje
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/99913186
beetje jammer dat ie niet liet door spele..penalty werd tegen gehouden :dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op dinsdag 25 oktober 2011 om 12:25:
maar als je de jeugd verhuurd,komen die dan ook beter terug?! wat mij wel logisch lijkt

Als ze aan het spelen komen wel. De meeste van mijn jeugd is basis bij RKC, Graafschap etc. Dan komen ze vaak wel +3 terug. Zo zit Sneijder nu op 74.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op dinsdag 25 oktober 2011 om 12:25:
maar als je de jeugd verhuurd,komen die dan ook beter terug?! wat mij wel logisch lijkt...

Bij mij na 1 seizoen een paar wel beter terug gekomen ja:jaja:

Niet veel, maar toch iets..Zaten ook maar bij laagvliegers
Waarschuw beheerder
dan toch eens overwegen om jonge spelers te verhuren :lol:
zo juist Fernando Canesín, positie CAM, gekocht van anderlecht :O leuk talentje,zeker aanrader.
Waarschuw beheerder
Ok FIFA ingeruild voor bf 3 :D
Waarschuw beheerder
Iemand een idee hoe het kan dat ik geüploade herhalingen niet terug kan vinden op mn easports account?

edit: is al gelukt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Speel het nu al een tijdje inmiddels. Nu competitie met PSV, en 't gaat lekker; sta 2e. Wel vaag af en toe inderdaad hoe je dan ineens tegen de nummer 1 moet (ajax) en dan hun even hun enige tot dan geleden nederlaag bezorgt met maar liefst 4-0.. en dan een wedstrijd later RKC op bezoek krijgt, en je op het nippertje met moeite een gelijk spel haalt :d

Maar buiten dat, heerlijk spel! Veel beter dan Fifa 11. Ook leuk dat topspelers nu ook echt geprobeerd worden bij je weg te kopen en zo, en dat de waarde van spelers goed stijgen. Toivonen was aan het begin 6 of 7 miljoen waard of zo.. nu 17 miljoen omdat ie heel goed presteert.
Jeugdopleiding en zo, ook cool. Al met al een veel beter en beweeglijker systeem. tis een stuk completer zo. Gameplay ook gewoon veel beter zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vandaag ook maar weer ff gespeeld
paar leuke lobjes van vandaag

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/100679741

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/100641518

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/100685048

en net nog ff de winnende in de 90e minuut altijd lekker :D

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/100685711
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben met carriere overgestapt van Feyenoord naar Vitesse, kreeg ik 157 miljoen te besteden :vaag:

Waren overgenomen door een investeerder uit abu dhabi ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op maandag 31 oktober 2011 om 14:51:
Ben met carriere overgestapt van Feyenoord naar Vitesse, kreeg ik 157 miljoen te besteden :vaag:

Toch wel leuk... 8)
Waarschuw beheerder
gelijk op een paar na alle spelers verkocht en talentjes gekocht :lol:

Waarschuw beheerder
iemand een potje online @ pc?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op zondag 30 oktober 2011 om 14:44:
Iemand een idee hoe het kan dat ik geüploade herhalingen niet terug kan vinden op mn easports account?

die herhalingen zijn kut trouwens :S veel te kort man. Ze moeten minimaal vanaf de assist gever laten zien ja toch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op zondag 25 maart 2012 om 14:30:
die herhalingen zijn kut trouwens veel te kort man. Ze moeten minimaal vanaf de assist gever laten zien ja toch

idd ja, de pass of de actie vooraf krijg je nooit meer te zien. net als dat de je soms alleen de verkeerde hoogtepunten na de wedstrijd kan zien. beter gewoon alle doelpunten, dan kan je die tenminste nog opslaan.