Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 09:40:Check dan dezeng afstandschot
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/98334825
heb ik ook al een keergehad
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 09:54:heb ik ook al een keergehad
Leuk detail is dat die ene in z'n handen staat te klappen
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 10:02:Leuk detail is dat die ene in z'n handen staat te klappen
kan er nog steeds niks vang maar voeg je wel ff toe
Uitspraak van Soul collector op maandag 17 oktober 2011 om 13:19:Semi-prof word een beetje te makkelijk
Alleen prof is weer te moeilijk
Gewoon gaan spelen op Professional. Heb het nu één seizoen gedaan en weet inmiddels alles wel te winnen (met moeite) maar het lukt.
Als je het niet doet, leer je het nooit.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 15:25:Als je het niet doet, leer je het nooit.
8-0 winnen heeft toch ook wel iets
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 15:27:8-0 winnen heeft toch ook wel iets
Ja? Echt... Ik win liever net aan met 3-2.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 15:27:8-0 winnen heeft toch ook wel iets
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 15:25:Als je het niet doet, leer je het nooit.
is ook wel natuurlijk
maar ik vind het verschil tussen semi en pro toch wel erg groot
en natuurlijk haat ik verliezen
wat spelen jullie trouwens?
ik deed altijd gewoon competitie, maar ben nu eens met manager mode begonnen
wel grappig
Uitspraak van Soul collector op maandag 17 oktober 2011 om 16:14:manager mode
landskampioen en beker winner met ado JWT
nu champions liek winneng
Uitspraak van Soul collector op maandag 17 oktober 2011 om 16:14:maar ik vind het verschil tussen semi en pro toch wel erg groot
en natuurlijk haat ik verliezen
Verdedigen wordt steeds makkelijker als je de aandacht er bij houdt. Voornamelijk containen met teammate, en met je eigen speler zijn afspeelmogelijkheden beperken tot achteruit. Dan maken ze vaak fouten of leveren ze de bal in bij je teammate. Geduld is een schone zaak en echt dat tackle knopje pas indrukken wanneer de nood hoog is.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 16:36:Voornamelijk containen met teammate
Dat heb ik mezelf wel aangeleerd
Zelf probeer ik dan de gaatjes dicht te lopen zodat ze geen afspeel mogelijkheden hebben
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 16:36:tackle knopje pas indrukken wanneer de nood hoog is
Tackles doe ik dan weer bijna nooit
Alleen in de 16 of net er buiten
Slidings doe ik al helemaal niet aan
Wat mij vooral opviel op pro is dat je tegenstanders bijna altijd inlopen op je passes en je eigen spelers doen dat eigenlijk nooit.. (staan meer statisch op die bal te wachten) Wat dus lijd tot balverlies
Is daar een knop voor dat ze dat wel doen? Want gewoon met de linkerstick bewegen heeft weinig invloed
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 18:48:Bwahahaha. Seizoen afgelopen, dik topscorer, word ik eruit gegooid!![]()
wat voor illegale fifa heb jij dan ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 19:49:wat voor illegale fifa heb jij dan ?
Hey swa jij mij beschoeldiegieng!!
Denk dat het komt omdat ie 3 maanden geblesseerd is geweest. Ach ja, nu zit ik bij Barcelona en Messi zit op de bank. olololo
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 16 oktober 2011 om 18:54:Zelfs als je het probeert lukt het amperWil nog weleens uit frustratie met een goeie harde tackle iemand neerhalen, maar is niet meer zo makkelijk als voorgaande jaren
![]()
Inderdaad!! Grove tackles nog niet echt gezien
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2011 om 00:32:Inmiddels al 6 broekies lopen die tussen de 80-88 worden en inmiddels een seizoen uitgeleend. Daarnaast wat 79- puppies verkocht en toch een paar miljoen mee binnen gehaald.
Maar dat zijn toch van die kneupe van n jaar of 14-15? wist niet dat je die al uit kon lenen? of jij bent n seizoen of 4 verder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2011 om 17:23:Seizoen 3. En vanaf hun 16e kan je ze een profcontract aanbieden.
zit nu in seizoen 2 en kan ze wel een contract aanbieden bij me eigen club maar nog niet verkopen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2011 om 16:29:heb paar spelers die 91 kunnen worden
Had ik ook, maar uiteindelijk na een tijdje kunnen ze nog maar maximaal 79 worden ofzo. Werd steeds een beetje minder.
Ik had nog niet de beste scout gekozen. Eerst maar afwachten of dat scouten het geld waard is. Nu toch maar proberen met de beste scout.
Wat ook vrij ziek is. Kreeg een bod op Eriksen van Malaga van 47,5 mil, geweigerd. Daarna boden ze 56,5
Dus dat toch maar gedaan, en voor 10 mil minder Ozil binnen gehaald
Wat ook vrij ziek is. Kreeg een bod op Eriksen van Malaga van 47,5 mil, geweigerd. Daarna boden ze 56,5
Dus dat toch maar gedaan, en voor 10 mil minder Ozil binnen gehaald
had ik met W.verhoek eerst werd er 3 miljoen geboden , dat weigerde ik toen gelijk 5,5
lekkah !
Dat van Eriksen vind ik echt belachelijk, na 1 seizoen was ie 45mln+ waard en 85, gaat nergens over
Eriksen is het grootste talent wat er in Europa rond loopt, daar is elke professionele scout het over eens. Vind het dus niet gek dat FIFA die gegevens over neemt in haar database.

![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)