Uitspraak van dikke dragonder op zondag 9 oktober 2011 om 18:01:maar ben nog ff aan het zoeken, moet nu silva en nasri (allebei CAM) dan als CM gebruiken, bij fifa 11 zag je dan de waardes van de total skills zegmaar verminderen....nu zie ik dat niet ??
Klopt inderdaad, je zag hoeveel iemand waard was op een specifieke positie, zie je niet in deze FIFA. Best lastig als je spelers op een andere positie wil neerzetten.
Speel zelf meestal 4-2-3-1. ben dus met man utd begonnen
rooney als diepe spits,wellinton als wissel. das goeie aankoop btw
young &nani op de vlakken met valencia als wissel.
Achter de spits heb ik nu eriksen spele
wou graag ozil maar daar wou real te veel voor hebben
Voor eriksen heb ik zn32 m betaald

rooney als diepe spits,wellinton als wissel. das goeie aankoop btw
young &nani op de vlakken met valencia als wissel.
Achter de spits heb ik nu eriksen spele
Voor eriksen heb ik zn32 m betaald
Het leuke is als je dat verdedigen een beetje door hebt en dan online gaat spelen, dat je heel veel tegenstanders hebt die dat nog niet kunnen. Paar keer gehad dat ik zo 4 man letterlijk voorbij loop omdat ze iedere keer te snel en helemaal mis tackelen
Tegen cpu wel lastiger.. Speel makkelijk op semi, toch maar op prof gaan proberen. Maar aan de reacties hierboven te zien word dat een flinke klus.
Tegen cpu wel lastiger.. Speel makkelijk op semi, toch maar op prof gaan proberen. Maar aan de reacties hierboven te zien word dat een flinke klus.
dus was het feye - utrec 0-4
Dan heb ik dus tegen jou zitten spelen
wel hatelijk trouwens dat de cpu keeper vaak er erg lang over doet om die bal uit te trappe, of ligt da aan mij?
OP pc ook... heel irritant. Als je vraagt om de bal doet ie nog niks. En als ie dan uitschiet is het echt zo'n lullig balletje
laatste aanpassing
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op maandag 10 oktober 2011 om 17:48:Dan heb ik dus tegen jou zitten spelenIk had namelijk met 0-4 gewonnen
kan niet
semi pro en pro wat een belachelijke verschil.. wil ietsjes makkelijker spelen omdat pro echt erg lastig is en dan speel je semi pro en dan kom je opeens wel makkelijk door de laatste paar verdedigers heen.
Z1ppo
http://www.xfire.com/video/4eb98b/ dit is mijn favo goal atm
en deze is van een maat
www.ea.com/de/fussball/videos/ugc/73135267
hoe krijg je het voor elkaar
Toch maar op semi pro blijven spelen voorlopig
laatste aanpassing
Toch maar op semi pro blijven spelen voorlopigzelfs dan heb ik moeite met winnen
Op Professional ben ik echt wispelturig. Soms gewoon winnen met 3-0 andere keer na 15 minuten al twee nu achter bij VVV uit.
Af en toe ook teveel pingels tegen. (N)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2011 om 17:52:Wachten, wachten, en tikkie met rechterknuppel langs de speler. Werkt toch meestal wel erg fijn.
jup, of gewoon veel en snel overspelen voorin... heb nu al 6 wedstrijden niet verloren
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op dinsdag 11 oktober 2011 om 22:15:Pro is voor mij op dit moment prima te doen. Houd het iig spannend. Vaak win ik met normale cijfers en soms verlies ik.
Hier zelfde... ben goede middenmotor nu op pro
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 11 oktober 2011 om 22:16:ben goede middenmotor nu op pro
Sta nu op 5e plek! in het 2e seizoen. Vorig seizoen 3e geworden, maar lag er al snel uit in europa omdat mijn virtuele pro geblesseerd was
Die wedstrijd simuleren is trouwens ook vaag. Vet veel kaarten, maar als je de match zelf speelt krijg je net 2 vrije trappen.
Camera veranderd van tv naar lijn tot lijn, en voetballen wil opeens stukken beter @ semi prof
lekker wazig haha maar je heb wel beter zicht over het veld nu.
dus ga nu mooi op semi pro spelen want laatste potje was 2-4 verloren. Genoeg kansen gehad om wel te scoren en genoeg de bal tegen gehouden.. nu begin het spel voor mij weer te boeien.
eindelijk!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2011 om 18:45:Net eerste 2 potjes gespeeld, eerst VP en daarna hele team. Wel erg wennen. Heb er op Pro nog geen bal in gekregen. Wel lachen met die physics engine, kan je lekker mee blocken jwt
het wordt toch niks met jou met fifa
Uitspraak van dikke dragonder op woensdag 12 oktober 2011 om 21:49:wegdraaien bij tegenstander is wel lekkers bij fifa 12 btw
Als Robben dat nou had gedaan tijdens het WK waren we wereldkampioen geweest
Uitspraak van dikke dragonder op woensdag 12 oktober 2011 om 21:49:wegdraaien bij tegenstander is wel lekkers bij fifa 12 btw
Hoe doe je die.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2011 om 14:29:Uitspraak van Fonske op woensdag 12 oktober 2011 om 10:17:
Fonzeh
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2011 om 22:52:Ik moet wel zeggen dat het in vergelijking met fifa 09 allemaal wat hakkelt, het loopt lang niet zo soepel.
Zal bij FIFA 13 vast beter gaan

![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)

![Pascal [ Outrage ]](/images/user/54328_2049904.jpg)