Partyflock

Forumonderwerp · 1120925
2 volgers · 6535x bekeken
Waarschuw beheerder
Binnenkort zal het weer zo zijn: een nieuwe Fifa. Fifa 2012. Wat moet er volgens jou allemaal beter en welke nieuwe dingen hoop je dat er bij zitten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2011 om 10:09:
Ik heb het zwaar op professional

+1 speelde met fifa 11 ook altijd op prof.
maar dat is nu nog lastiger geworde door het nieuwe verdedigen :lol:
maar gewoon lekker door gaan met prof :D
ben met Man Utd begonnen, 5 wedstrijden achter elkaar gelijk gespeelt.
8 wedstrijden 11 punten :dood:
Waarschuw beheerder
ik doe wel het nieuwe verdedigen, maar heb wel de knoppen opnieuw ingesteld, zodat B gewoon druk geven met medestander is en A gewoon staande tackle/duw is.. hierdoor lijkt het op het oude verdedigen, alleen moet je nu veel beter timen etc. maar de knoppen zijn iig hetzelfde al bij fifa 11

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op maandag 3 oktober 2011 om 11:31:
ik doe wel het nieuwe verdedigen, maar heb wel de knoppen opnieuw ingesteld, zodat B gewoon druk geven met medestander is en A gewoon staande tackle/duw is.. hierdoor lijkt het op het oude verdedigen, alleen moet je nu veel beter timen etc. maar de knoppen zijn iig hetzelfde al bij fifa 11

Dat is nog best een goed idee. Vind het druk zetten van een medestander namelijk een beetje vervelend gepositioneerd.

Waar heb je contain dan ingesteld?
Waarschuw beheerder
LT is jockey.. en RB zal dan contain zijn? maar die gebruik ik zelf eigenlijk nooit hahah..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op maandag 3 oktober 2011 om 13:31:
LT is jockey.. en RB zal dan contain zijn? maar die gebruik ik zelf eigenlijk nooit hahah..

Contain is waar jou oude A zat. Zeg maar auto-jockey. :)
Waarschuw beheerder
ja die heb ik dan verplaatst naar RB, aangezien ik altijd manual jockey gebruik met LT

Waarschuw beheerder
Fifa 12 ziet er inderdaad goed uit! In het begin ff wennen maar nu lukt het wel allemaal.. vind alleen wel dat je heel snel een penalty krijgt/tegen krijgt!
Waarschuw beheerder
Over t algemeen alleen maar verbeteringen merk ik, maar ik denk dat FIFA zichzelf nogal tegenspreekt als ze zeggen dat ze meer mensen aan t voetballen willen en dan zo'n nieuwe manier van spelen gebruiken. Ik ken er nog altijd voor geen meter mee overweg, een grote gatenkaas achterin.

1 ding wat ze imo bij 11 ook al waren vergeten te veranderen zijn die herhalingen. Als je een bal net over/naast schiet krijg je geen herhaling, zwaait ie 30 meter van de goal af komt er wel een :vaag:
Waarschuw beheerder
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/96209099

net gemaakt met mn Virtual Pro :) snap alleen niet dat er Amateur staat want t is gewoon op professioneel, maar dat interesseert me verder ook niet:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Davide93 op maandag 3 oktober 2011 om 16:55:

:D

Waarschuw beheerder
Iemand ook zoveel last van freezes op de PS3?

Irritant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2011 om 20:37:
Iemand ook zoveel last van freezes op de PS3?

Irritant.

minimaal 1x per wedstrijd :jaja: was bij fifa 11 ook zo
Uitspraak van Davide93 op maandag 3 oktober 2011 om 16:55:

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op maandag 3 oktober 2011 om 20:44:
minimaal 1x per wedstrijd :jaja:

Lekker dan:rot:

Nergens last van gelukkig..

OT: erger me wel dat, wanneer je vroeg druk zet op het middenveld, de verdediger dan maar gewoon langs de lijn richting eigen doel gaat hobbelen zonder enig idee..
Verdedigen nu wel echt oefenen, maar verder wel echt baas:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op maandag 3 oktober 2011 om 16:39:
een grote gatenkaas achterin.

idem , ze lopen zo door naar me keeper ik druk me suf op dat afpakken , bij kopduels moetje volgens mij nu echt precies springen merk ik .. voor de rest top spel
Waarschuw beheerder
Af en toe ook gehad dat een speulert van de tegenstander de bal kapt en vervolgens 30 meter richting zn eigen goal loopt, meer mensen? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2011 om 22:03:
idem , ze lopen zo door naar me keeper ik druk me suf op dat afpakken

Idee is volgens mij juist dat je spaarzaam met dat knopje omgaat en eerder de passing van de tegenpartij doorziet. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davide93 op maandag 3 oktober 2011 om 23:32:
Af en toe ook gehad dat een speulert van de tegenstander de bal kapt en vervolgens 30 meter richting zn eigen goal loopt, meer mensen? 8)

Inderdaad, echt irritant dat..
Speel wel op professioneel, dus lijkt me niet echt helemaal lekker kloppen..

En het commentaar is ook weer een ouderwets drama:facepalm:
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 3 oktober 2011 om 23:51:
En het commentaar is ook weer een ouderwets drama

Mwoa vind wel meevallen... In carriere praten ze leuk mee met het "laatste nieuws" gebeuren. leuk!
Waarschuw beheerder
Ja maar ook veel kansloze opmerkingen die niet meer van toepassing zijn ofzo..

Maak je in de laatste minuut de 5-0 ofzo..

'Na dit doelpunt kunnen ze de overwinning wel vergeten':')

Theo Janssen die tot de absolute wereldtop hoort, intikkertjes die worden omgetoverd tot 'waaaaanzinnge schoten' enzo:D
Waarschuw beheerder
Ja hoor, weer n paar potjes gedaan, ADO uit, makkelijk met 2-0 voor, 2-3 verloren omdat ik gewoon 3 keer kwijtgelopen word achterin, dit spel was imo een perfect vervolg op 11 als ze dat verdedigen weg hadden gelaten
Waarschuw beheerder
Kunt dat nieuwe verdedigen toch gewoon uitzetten als het niet lukt?

Is gewoon wennen, en zeker wel uitdagender dan constant die knop ingedrukt houden en wachten totdat je weer automatisch in balbezit bent(y)

Net met moeite 2-2 tegen RKC, wel 5-1 winnen van PSV:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:05:
Ja maar ook veel kansloze opmerkingen die niet meer van toepassing zijn ofzo..

Heb je 'm op nederlands staan?
Beter zet je 'm gelijk op engels... of desnoods duits.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:24:

kom ik nu ook pas achter, toch maar ff doen, misschien dat ik tactical defending nog wel ooit ga oefenen, maar ik betwijfel t
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:33:

1e keer wel ja, nu dus niet meer:lol:

Die Mulder ook, 'prachtige redding, ik denk dat ie vandaag de 0 gaat houden' bij standen als 2-2 ofzo:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:24:

En hoe wil je dan online ooit nog een potje kunnen winnen? Gewoon doorbijten en dooroefensn.
Waarschuw beheerder
maybe wel interresant om wat tactieken mbt verdedigen uit te wissellen, dat het positioneel wat beter komt te staan
die snelle tactieken werken niet echt, denk dat ik maar bij aangepaste tactieken wat moet gaan aankloten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:48:
En hoe wil je dan online ooit nog een potje kunnen winnen? Gewoon doorbijten en dooroefensn.

Ik merk dat ik met de dag beter word, du gewoon doorzetten
Waarschuw beheerder
Verdeding is idd stuk moeilijker maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het easy gewoon doorzetten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:51:
maybe wel interresant om wat tactieken mbt verdedigen uit te wissellen, dat het positioneel wat beter komt te staan
die snelle tactieken werken niet echt, denk dat ik maar bij aangepaste tactieken wat moet gaan aankloten

Ik ben nog flink aan het leren hoor, maar merk dat het vooral werkt om niet blind achter de bal aan te gaan, wanneer de tegenstander nog op eigen helft is. Blijf bij hem, stoor de opbouw, maar ga niet op de bal inhakken (rondje/B ) Ik probeer meestal pas vanaf mijn CMD (controlerende middenvelder) de bal af te pakken, ik heb daar altijd een fysiek sterke kerel staan, dus meestal heb ik de bal, of stoor ik de opbouw zo dat hij een verkeerde pass geeft.

Merk ook met aanvallen dat je de oude FIFA patronen moet doorbreken, meestal met 4-4-3 val ik aan via het midden of de flanken. Met FIFA 11 was het meestal naar de achterlijn rennen en voorpompen, omdat je de tijd niet had om iets anders te doen. Nu kan je rustig met je vleugelspelers even stilstaan, wachten op de loopbeweging van je spits of aanvallende middevelder, hem achterlangs meegeven aan je back of zelf naar binnen trekken en hem subtiel in de bovenhoek leggen. :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kom nu toch wel een hoop gekke dingen tegen. Wedstrijden dat ineens mijn keeper na 20 minuten spoorloos is verdwenen of mijn spits nooit is op komen dagen.

Tijd voor een update. Vreemd, want eerst had ik nergens last van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 11:30:
Wedstrijden dat ineens mijn keeper na 20 minuten spoorloos

:roflol: filmpje? :lol:
Waarschuw beheerder
lees goede recenties over fifa 12..

toch blijf ik bij pro =)
Waarschuw beheerder
Doe met verdedigen ook minder vaak druk zetten (X of A dus)
Merk dat de tegenstander dan gewoon terugloopt zonder enig idee te hebben wat ie moet doen..
Bovendien kom je met druk zetten bijna nooit genoeg in de buurt om met een een staande tackle de bal te pakken..

Gewoon wat over de middellijn laten komen, afdekken en dan goed timen:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 11:30:
om nu toch wel een hoop gekke dingen tegen. Wedstrijden dat ineens mijn keeper na 20 minuten spoorloos is verdwenen of mijn spits nooit is op komen dagen.

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Onbekend op dinsdag 4 oktober 2011 om 12:30:
lees goede recenties over fifa 12..

toch blijf ik bij pro =)

hij lijkt kwa gameplay ziek veel op pro 5 :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 10:37:
meestal met 4-4-3

Wajo welk team? :o
Waarschuw beheerder
net potje proberen te knallen hapert me beeld steeds andere game geprobeerd niks aan de hand fifa 12 weer gedoe meer mensen die dit hebben gehad ? ?
Waarschuw beheerder
PS3/Xbox/PC??

Heb op Xbox iig nergens last van:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dacht ik al8)
Waarschuw beheerder
Vind het een heel vet spel. Verdedigen zuigt echt hard maar gaat steeds beter.
Speelde FIFA 11 op wereldklasse maar dat red ik niet meer toch maar op professioneel gezet.
Waarschuw beheerder
Had sinds Fifa 09 geen fifa/pes meer gekocht..
Maar deze is wel erg vermakelijk:jaja:

Erger me alleen nog aan sommige loopacties van de tegenstander die gewoon helemaal nergens op slaan..
En wisselvalligheid, mja dat kan ook zijn omdat ik met Ajax speel8)

Tegen PSV/Twente 'makkelijk' met 3 goals verschil winnen, en NEC maakt af en toe acties/goals waar barca jaloers op is:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op dinsdag 4 oktober 2011 om 00:33:
Beter zet je 'm gelijk op engels... of desnoods duits.

Beter zet je hem op italiaans dat is kk vet :respect: speel al 6 jaar zo!

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=talBIzfcvIA

Dit filmpje heeft mij goed op weg geholpen met verdedigen. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2011 om 00:59:
Dit filmpje heeft mij goed op weg geholpen met verdedigen. (Y)

Ziet er idd goed uit:jaja:
Enige probleem is het 'geduld' stukje8)

Wil altijd veel te vroeg die bal heroveren en maak veel te veel tackles..

Al gebruik ik druk zetten amper, omdat de tegenstander dan vaak gewoon terug dribbelt en je nog niks hebt:/

Vaak gewoon afdekken totdat ze rond de 16 komen en dan met de CV ingrijpen

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:lol:
Waarschuw beheerder
:lol: doet ie goed :P

ik snap niks meer van dat spel.
ik speel nu met Napoli in career mode.
eerst speel ik met moeite gelijk tegen Genoa.
de wedstrijd erna 7-0 the AC Milan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2011 om 00:59:
http://www.youtube.com/watch?v=talBIzfcvIA

:respect: Thanks , zojuist toegepast dat steeds switchen en counteren, maatje van me werd helemaal gek en snapte niet waarom hij niemand in de 16 heeft :D