Partyflock

Forumonderwerp · 1097756

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Krakers (n)

Waarschuw beheerder
zeker vriendjengs van je :[

Waarschuw beheerder
Als eigenaar steek je ze toch gelijk je pand uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op maandag 19 juli 2010 om 01:01:
Dat je er nu al draadloos internet hebt, heb je snel gedaan, ouwe hippie.

echt niet :Rot:

hij heb gewoon kilometers kabel getrokken van het huis waar en zn moeder wonen
Waarschuw beheerder
deur dicht spijkeren en fosfor naar binnen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze de lange latten al aan het invetten zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juli 2010 om 00:15:
De politie is langsgeweest en heeft de krakers vooralsnog laten zitten

Dit snap ik dan weer niet :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juli 2010 om 11:32:
Dit snap ik dan weer niet

Als het pand langer als een jaar leeg is kan de politie er niets tegen doen, dan is kraken (vooralsnog) legaal. (Idiote wet natuurlijk, maar dat zijn ze nu aan het veranderen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 juli 2010 om 11:36:
Als het pand langer als een jaar leeg is kan de politie er niets tegen doen, dan is kraken (vooralsnog) legaal. (Idiote wet natuurlijk, maar dat zijn ze nu aan het veranderen)

Dat was toch al aangepast?
Oh pas per 1 oktober lees ik :x :roflol:
Waarschuw beheerder
Pand gekraakt in de Van Bossestraat

Een groep krakers heeft zondagmiddag een pand in de Van Bossestraat betreden. Het pand is al eerder gekraakt geweest.

komend weekend daar een 48uurs rave? :cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juli 2010 om 00:58:
Als eigenaar steek je ze toch gelijk je pand uit

Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 07:56:
deur dicht spijkeren en fosfor naar binnen

en dan via de OvJ linearecta door naar het Huis van Bewaring (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juli 2010 om 10:27:
Ik hoop dat ze de lange latten al aan het invetten zijn

en dan gaan die Village Peepz :nocheer: elkaar bevredigeng?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 juli 2010 om 11:36:
Als het pand langer als een jaar leeg is kan de politie er niets tegen doen

Hoe kunnen die krakers dan bewijzen dat iets langer dan 1 jaar niet in gebruik is geweest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 12:04:
Hoe kunnen die krakers dan bewijzen dat iets langer dan 1 jaar niet in gebruik is geweest?

oa wat googlen en dat uitprinten (y)
Waarschuw beheerder
hebben krakers dan i-net in de panden die ze kraken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 12:25:

ja hoor soms wel. maja, nice, kraken(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 12:25:

Nee ze gebruiken het signaal van de buurman !
hoe komen ze aan geld voor een computer ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juli 2010 om 12:49:
Nee ze gebruiken het signaal van de buurman !

Dus ze kraken het wachtworod va nde buurman ook nog

ekte krakers go virtueel :rot:

Waarschuw beheerder
:o :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 12:53:

ekte krakers go virtueel

:roflol: (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 12:53:

das meestal niet zo moeilijk, net als het wachtwoord wat de meesten in hun telefoon hebben: 0,0,0,0 of 1,2,3,4 :vaag:
dan vraag je er toch om, om gekraakt/gehacked te worden :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 19 juli 2010 om 12:57:
dan vraag je er toch om, om gekraakt/gehacked te worden

nee ben ik het niet met je eens. Als een vrouw zich mooi kleed vraagt ze er toch ook niet om om lastig gevalllen te worden. gewoon afblijven met je poten wat niet van jou is :yes:
Waarschuw beheerder
idd. laat die stinkworsten maar voor zichzelf leren zorgen (y)
Profiteurs :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 14:03:
nee ben ik het niet met je eens.

als je zo simpel bent om een beveiligingscode met 0000 1234 oid in te stellen moet je niet gaan huilen dat iemand jouw code kraakt.
Als een vrouw zich mooi kleed vraagt ze er toch ook niet om om lastig gevalllen te worden. gewoon afblijven met je poten wat niet van jou is

wat een vergelijking :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 19 juli 2010 om 14:33:
als je zo simpel bent om een beveiligingscode met 0000 1234 oid in te stellen moet je niet gaan huilen dat iemand jouw code kraakt.

Waarom?
Dus alles moet tot in den treure beveildgd worden omdat een paar paupers te lui zijn om fatsoenlijk in hun eigen onderhoud te voorzien? :rot:
Waarschuw beheerder
als je zo simpel bent om een beveiligingscode met 0000 1234 oid in te stellen moet je niet gaan huilen dat iemand jouw code kraakt

Dus als je een moeilijke pincode\password hebt en je wordt gekraakt dan mag je je wel kut voelen?

wat een vergelijking

ok deze dan

Als je standaard sloten in de deuren van je huis hebt vraag je er dan ook om om ingebroken te worden, omdat je niet va ndie dure gecertificeerde sloten hebt gekocht?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 19 juli 2010 om 14:38:
beveildgd worden omdat een paar paupers te lui zijn om fatsoenlijk in hun eigen onderhoud te voorzien?

Ja blijkbaar, anders neem je toch geen beveiliging?
Als je het gaat beveiligen, neem dan iig de moeite om een code te nemen die niet iedereen als eerste bedenkt.
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 14:39:
Dus als je een moeilijke pincode\password hebt en je wordt gekraakt dan mag je je wel kut voelen?

iig wat meer kut, dan wanneer je 0000 of 1234 als beveiligingscode neemt.
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 14:39:
Als je standaard sloten in de deuren van je huis hebt vraag je er dan ook om om ingebroken te worden, omdat je niet va ndie dure gecertificeerde sloten hebt gekocht?

[img width=580 height=380]http://www.deheul.com/afbeeldingen/afb480.jpg[/img]
Als je duur hangwerk in je deur zet en je plaatst er geen slot in, zodat iedereen met een schroevendraaier of losse klink je deur open kan maken, moet je niet raar opkijken dat iemand dat gaat doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 19 juli 2010 om 14:46:
Ja blijkbaar, anders neem je toch geen beveiliging?
Als je het gaat beveiligen, neem dan iig de moeite om een code te nemen die niet iedereen als eerste bedenkt.

omgekeerde wereld leef jij blijkbaar in. Het ligt niet aan de daders van een inbraak maar aan de sloten van het slachtoffer :rot:
Kwestie van problemen bij de bron aanpakken.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 19 juli 2010 om 15:01:
omgekeerde wereld leef jij blijkbaar in. Het ligt niet aan de daders van een inbraak maar aan de sloten van het slachtoffer

Bij woninginbraak zijn de daders meestal gelegenheidsinbrekers, die toeslaan als mensen hun raam oid open laten staan als ze wegggaan.
Jammer dat je je spullen niet meer onbeveiligd (voor het grijpen) kunt achterlaten, maar zo is het nu eenmaal anno 2010 in NL :cry:
Kwestie van problemen bij de bron aanpakken.....

Juist, het (gelegenheids) dieven moeilijk(er) maken en wat aan beveiliging doen. (y)
Waarschuw beheerder
ga gewoon werken, lallende hippie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 19 juli 2010 om 15:26:
Juist, het (gelegenheids) dieven moeilijk(er) maken en wat aan beveiliging doen

nee de dieven keihard aanpakken, niks moeilijk maken

Waarschuw beheerder
Kraken is zinloos, je ken beter gaan hosselen dan verdien je nog respek

Waarschuw beheerder
kraken (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 19 juli 2010 om 15:44:
nee de dieven keihard aanpakken

:gaap: wie gaat dat doen?
dieven/inbrekers worden zo goed als niet gepakt, zeker als het om onbeveiligde objecten gaat, dus er valt ook zo goed als niks aan te pakken.
En dat aanpakken in NL :roflol: als zo iemand toevallig eens wordt opgepakt staat ie dezelfde avond weer op straat.
Laat jij de deuren en ramen maar lekker onbeheerd openstaan en blijf vooral dromen over een mooie wereld zonder mensen met slechte intenties (l)

;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 19 juli 2010 om 15:51:
wie gaat dat doen?
dieven/inbrekers worden zo goed als niet gepakt, zeker als het om onbeveiligde objecten gaat, dus er valt ook zo goed als niks aan te pakken.
En dat aanpakken in NL als zo iemand toevallig eens wordt opgepakt staat ie dezelfde avond weer op straat.
Laat jij de deuren en ramen maar lekker onbeheerd openstaan en blijf vooral dromen over een mooie wereld zonder mensen met slechte intenties

echt iets teveel lsd op jij he ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 19 juli 2010 om 16:06:
echt iets teveel lsd op jij he ?

denk dat ik met beide benen op de grond sta, als jij denkt dat zo goed als alle inbraken worden opgelost en de daders zo hard worden aangepakt, dat ze het nooit meer doen, denk ik dat jij degene bent zonder al te veel realiteitszin :vaag:

omgekeerde wereld leef jij blijkbaar in. Het ligt niet aan de daders van een inbraak maar aan de sloten van het slachtoffer

Iedere minuut ‘bezoekt’ ergens in Nederland een inbreker een woning. Een aantal verrassende statistieken over inbraak in een woning:

• Een gemiddelde inbraak duurt 30 seconden.
• Slechts 1 procent van alle inbraken vindt plaats door het breken van een ruit.
• Negen van de tien inbraken vallen onder het begrip: gelegenheidsinbraak.

Eigenlijk komt het erop neer, dat gelegenheid inderdaad nog heel vaak de dief maakt. Een openstaand raampje, een slecht sluitende achterdeur. Ouderwetse of te eenvoudige sloten en sluitingen van ramen en deuren (het zogenaamde "hang- en sluitwerk") – al die zaken nodigen verkennende inbrekers uit om het maar eens te proberen. Zorg daarom voor inbraakwerend hang- en sluitwerk, voorzien van het keurmerk SKG 2 sterren met R. Een donkere omgeving van het huis zorgt voor een andere mogelijkheid. Want uit de praktijk blijkt dat er drie factoren zijn waar inbrekers een enorme hekel aan hebben en die ze afschrikken, de drie "L’s":

• Licht
• Lawaai
• Lang werk

Dat betekent dat een rondom goed verlichte woning, eventueel voorzien van (buiten)lampen met sensors die reageren op bewegingen of warmte van een naderend persoon en voorzien van goed zichtbare moderne sloten, weinig kans loopt om ongewenst bezoek te krijgen. Een woning die beveiligd is naar de beste geldende normen kan een officieel keurmerk krijgen: het Politie Keurmerk. Bij een dergelijke woning daalt het inbraakrisico, zo blijkt uit de praktijk, met maar liefst 95 procent

Bron: http://www.veiligheidswijzer.nl/content.php?t=V&type=subjects&id=1
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
fluq waar 48uur party stuur me pb dan ;)

ik heb niks tegen krakers alleeen jammer dat sommige zo stinken na stront (n)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
nee de dieven keihard aanpakken

Laatste keer dat ik dat deed liep de dief die avond weer vrij rond en had ik een bon aan mijn broek wegens openbare geweldpleging...:s

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BoSwEg op maandag 19 juli 2010 om 15:41:
ga gewoon werken, lallende hippie

Waarschuw beheerder
Pand gekraakt in de Van Bossestraat

Kansloze figuren :loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op maandag 19 juli 2010 om 19:41:
Laatste keer dat ik dat deed liep de dief die avond weer vrij rond en had ik een bon aan mijn broek wegens openbare geweldpleging...:s

(y) obey the law...:lol:
Uitspraak van Jan Gezellig op maandag 19 juli 2010 om 16:10:
Uitspraak van :-) Leandro aka FluQ op maandag 19 juli 2010 om 11:46:
48uurs rave

Uitspraak van :-) Leandro aka FluQ op maandag 19 juli 2010 om 12:16:
(y)

Uitspraak van Bloody op maandag 19 juli 2010 om 15:49:
kraken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 19 juli 2010 om 20:01:
(y) obey the law...:lol:

Ey wat?
Iemand jat van mij, ik bel pliezie, die hebben het te druk met uitschrijven van boetes voor niet dragen riem ofzo....ik weet de dader te wonen, trap deur in want wil mijn spullen terug, hak in op de dief, pliezie komt [ WTF!!!???:s ] en ik zit 1 nacht in de cel?! ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag......obey the law.....fuck the law!!! [ als t zo moet! ]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juli 2010 om 17:43:
fluq waar 48uur party stuur me pb dan ;)

dan ben jij de eerste die t na mij weet ouwe :bier:

Uitspraak van DanM op maandag 19 juli 2010 om 21:54:
Ey wat?
Iemand jat van mij, ik bel pliezie, die hebben het te druk met uitschrijven van boetes voor niet dragen riem ofzo....ik weet de dader te wonen, trap deur in want wil mijn spullen terug, hak in op de dief, pliezie komt [ WTF!!!???

ja is kut, de wouten doen niks en zelf eigen rechter spelen mag ook niet..dilemma!
en ik zit 1 nacht in de cel?! ja

beetje goeie catering en leesmappen daar in Haarlem? :lol:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag......obey the law.....fuck the law!!! [ als t zo moet! ]

tsja, je aan de wet houden en je hoort het wetboek te kennen, maar als de politie het zelf vaak ook niet weet....?? ik weet wat goed en slecht is ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 19 juli 2010 om 17:25:
jij denkt dat zo goed als alle inbraken worden opgelost en de daders zo hard worden aangepakt, dat ze het nooit meer doen, denk ik dat jij degene bent zonder al te veel realiteitszin

waar zeg ik dat? Ik zeg dat dat moet gebeuren niet dat het al gebeurd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 20 juli 2010 om 09:44:
waar zeg ik dat?

nee de dieven keihard aanpakken, niks moeilijk maken

wat wil je dan...in elke staat 2 agentjes neerzetten die alles in de gaten gaan houden?
dat wordt dan een aardige belastingverhoging.
Het enige wat je zelf kunt doen om het terug te dringen is om het de daders zo moeilijk mogelijk te maken.
Waarschuw beheerder
hogere straffen en niet jezelf beveiligen als een fort. Bij diefstal handen afhakken, kijken hoeveel dieven je overhoud (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 20 juli 2010 om 12:05:
hogere straffen

heeft weinig zin, junkies (degene die vooral de gelegenheidsdieven zijn) laten zich niet weerhouden door hogere straffen, maar zullen wel meer risico gaan nemen en eerder tot geweld overgaan om uit handen van politie te blijven (zie ook in de USA).
niet jezelf beveiligen als een fort

je huis/auto/bedrijf hoeft geen Fort Knox te worden, maar je kunt het 'ze' wel iets moeilijker maken zodat wat van waarde niet meer voor het oprapen ligt en ze jouw deur voorbij gaan en het wellicht bij een ander in de straat proberen, die wel een open deur heeft.
Bij diefstal handen afhakken, kijken hoeveel dieven je overhoud

Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 19 juli 2010 om 16:06:
echt iets teveel lsd op jij he

populistich gelul, we leven in een moderne westerse maatschappij. :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 20 juli 2010 om 12:16:
heeft weinig zin, junkies (degene die vooral de gelegenheidsdieven zijn) laten zich niet weerhouden door hogere straffen, maar zullen wel meer risico gaan nemen en eerder tot geweld overgaan om uit handen van politie te blijven (zie ook in de USA).

die junkies zijn snel uitgebased zonder handen :D
huis/auto/bedrijf hoeft geen Fort Knox te worden, maar je kunt het 'ze' wel iets moeilijker maken zodat wat van waarde niet meer voor het oprapen ligt en ze jouw deur voorbij gaan en het wellicht bij een ander in de straat proberen, die wel een open deur heeft.

is het probleem verschuiven ...
populistich gelul, we leven in een moderne westerse maatschappij.

ja waarin niemand hoeft te stelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 20 juli 2010 om 12:23:
is het probleem verschuiven ...

misschien is dat wel zo, maar ik heb liever dat ze jouw huis leegroven dan de mijne ;-)
junkies zijn snel uitgebased zonder handen :D

kun je wel :D lachen maar is niet realistisch, als jij achter zoiets staat en als oplossing ziet kun je beter maar gaan emigreren naar Libië, Noord-Korea, Iraq oid :bye:
en ook daar wordt er gejat
we leven in een moderne westerse maatschappij.

ja waarin niemand hoeft te stelen

Uitspraak van Bossche Bol op maandag 19 juli 2010 om 15:51:
blijf vooral dromen over een mooie wereld zonder mensen met slechte intenties

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 20 juli 2010 om 12:32:
misschien is dat wel zo, maar ik heb liever dat ze jouw huis leegroven dan de mijne

en dan zeg jij wat over
populistich gelul

Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 20 juli 2010 om 12:32:
kun je wel lachen maar is niet realistisch, als jij achter zoiets staat en als oplossing ziet kun je beter maar gaan emigreren naar Libië, Noord-Korea, Iraq oid

omdat ik een andere mening heb :aai:
Het is dat ik aan het werk ben anders was deze discussie zonde van mijn tijd :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ey wat?
Iemand jat van mij, ik bel pliezie, die hebben het te druk met uitschrijven van boetes voor niet dragen riem ofzo....ik weet de dader te wonen, trap deur in want wil mijn spullen terug, hak in op de dief, pliezie komt [ WTF!!!???:s ] en ik zit 1 nacht in de cel?! ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag......obey the law.....fuck the law!!! [ als t zo moet! ]

dat is toch ook een beetje scheef vind je zelf van niet dan? Jij mag de wet overtreden omdat iemand anders dat ook doet? Of omdat je vind dat de smeris niet adequaat handelt neem je het recht in eigen hand...? Zijn weinig rechters die daar begrip voor hebben hoor...maar dat had je zelf natuurlijk ook al door...begrijp ergens je reactie wel, maar het lost nix op...Als je wilt dat het recht zegeviert dien je zelf ook aan de wetten en regels te houden..(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heeft weinig zin, junkies (degene die vooral de gelegenheidsdieven zijn) laten zich niet weerhouden door hogere straffen,

In Saoudi-Arabie is nagenoeg geen kleine criminaliteit zoals diefstal en inbraak.
3 x raden waarom...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 20 juli 2010 om 12:54:
omdat ik een andere mening heb

nee, omdat dieven de hand afhakken in NL niet zo snel ingevoerd gaat worden

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juli 2010 om 13:09:
In Saoudi-Arabie is nagenoeg geen kleine criminaliteit zoals diefstal en inbraak.
3 x raden waarom...

omdat er geen junkies zijn?
omdat het een steenrijk land is en het de paupers/parasieten vastzet of er uit schopt?
omdat de wet gebaseerd is op de Koran en de Sharia?
Waarschuw beheerder
Heb je nou echt zo'n plaat voor je kop?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 20 juli 2010 om 17:49:
omdat er geen junkies zijn?
omdat het een steenrijk land is en het de paupers/parasieten vastzet of er uit schopt?
omdat de wet gebaseerd is op de Koran en de Sharia?

Omdat je hand er dan af gaat :)
Waarschuw beheerder
dat laatste dus
Waarschuw beheerder
vraag me dat bij jou ook af, ook wat je nu eigenlijk wil zeggen, het wetboek in NL aanpassen en het zoals Saudia-Arabië baseren op de normen & waarden uit de Koran/Sharia zodat niemand het zich nog in het hoofd haald om maar 1 letter uit het wetboek mogelijk te overtreden, uit angst voor lijfstraffen of langdurige opsluiting?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee niet heel Nederland aanpassen en baseren op normen en waarden uit een land waar die strengere straffen wel succesvol zijn, maar gewoon strengere straffen voor de daders. En niet zoals jij doet het probleem bij de "slachtoffers" leggen door hen zichzelf op kosten te jagen aan zaken als inbraakpreventie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 19 juli 2010 om 23:30:
ik weet wat goed en slecht is ;-)

Dat zit wel goed hoor..;) heb ook nog zoiets als een geweten...:)
Waarschuw beheerder
Maar het is vaak best moeilijk je in te houden in bepaalde situaties, beetje machteloosheid denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 20 juli 2010 om 19:11:
Nee niet heel Nederland aanpassen en baseren op normen en waarden uit een land waar die strengere straffen wel succesvol zijn, maar gewoon strengere straffen voor de daders. En niet zoals jij doet het probleem bij de "slachtoffers" leggen door hen zichzelf op kosten te jagen aan zaken als inbraakpreventie.

sorry hoor maar de hypocrisie druipt ervan af..

Ik wil 't niet persoonlijk maken hoor, maar vaak genoeg word er hier op PF gesproken over hoe in-tollerant/on-ontwikkeld moslims wel niet zijn, en angst voor de islam enzo, want al die regels, tja... die zijn maar voor achtergestelde figuren die de westerse maatschappij proberen te veroveren met hun dood&verderf.....en aan de andere kant zijn 't in mijn ogen dezelfde mensen hier op PF, die-wanneer het hun uitkomt, maar van alles toewensen aan mensen die bijvoorbeeld de wet overtreden en staat dus haaks op eerdere uitspraken....

Het is of het een of het ander...Óf we zijn beschaafd en handhaven onze normen en waarden óf we gaan lijfstraffen uitvoeren zoals in zo veel door PF'ers verfoeide islamitische landen...dus wat wil men eigenlijk?

Berste is gewoon leren vergeven en vergeten.....

Waarschuw beheerder
het zal je pand maar zijn...stel stinkhippies die de boel even komen "uitwonen".

:dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 20 juli 2010 om 19:51:
Berste is gewoon leren vergeven en vergeten.....

koppie thee erbij...
Waarschuw beheerder
donateur
Dus jullie zijn meer van 't oog om oog-principe, wraak zoeken dus...jammer 't is van hetzelfde niveau als degene die de wet in eertse instantie overtrad..dus ben je zelf geen haar beter...
de hypocrisie druipt ervan af..

"Eye for an eye makes the the whole world blind"....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 20 juli 2010 om 20:53:
Dus jullie zijn meer van 't oog om oog-principe, wraak zoeken dus.

hoe je het ook wend of keert, je overtreed een geschreven of ongeschreven wet, hoe ht ook in elkaar zit...je blijft van andermans spullen af!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juli 2010 om 21:00:
hoe ht ook in elkaar zit...je blijft van andermans spullen af!!!

mee eens...maar er zijn nu eenmaal mensen die zich om welke reden dan ook genoodzaakt zien om
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juli 2010 om 21:00:
andermans spullen

in gebruik te nemen, wat doe je in zo een situatie als eigenaar?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 20 juli 2010 om 21:02:
wat doe je in zo een situatie als eigenaar?

in ieder geval niet vergeven en vergeten
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=48 height=48 cacheid=0014452e002eba3c3ce817a91a02af10a4]http://www.totalegekte.com/pics/smiles/shith.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 20 juli 2010 om 21:02:
n gebruik te nemen, wat doe je in zo een situatie als eigenaar?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juli 2010 om 21:06:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juli 2010 om 21:06:

[img width=21 height=19 cacheid=001403da002137aca19eb97d1a02af10b8]http://www.totalegekte.com/pics/smiles/duh.gif[/img]nee hehe, je gaat hoogstens naar de plisie...Maar bedoelde met vergeven en vergeten, dat je iig buiten het vertrouwen op de wet, geen wraak gaat zoeken of anderen schade toebrengt omdat het jou ook gebeurd is.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op dinsdag 20 juli 2010 om 18:37:
Omdat je hand er dan af gaat

En dat moeten we in NL dan ook maar snel gaan invoeren?
Nee niet heel Nederland aanpassen en baseren op normen en waarden uit een land waar die strengere straffen wel succesvol zijn, maar gewoon strengere straffen voor de daders.

Jammer dat je in NL je raam niet meer open kunt laten en een touwtje uit de brievenbus kunt laten hangen, maar strenger straffen gaat het woninginbraak/diefstalprobleem imo niet echt oplossen.
En een radicaler strafrecht zoals in Saudie-Arabië zitten we ook niet echt op te wachten.
niet zoals jij doet het probleem bij de "slachtoffers" leggen door hen zichzelf op kosten te jagen aan zaken als inbraakpreventie.

Mij maakt het niet uit wat jij doet, als jij je deur graag openzet voor gelegenheidsinbrekers moet je dat vooral doen, maar bij mij kom je niet zomaar binnen, nog moeilijker is het om als ongenode gast weer naar buiten te komen ;-)
Uitspraak van DanM op dinsdag 20 juli 2010 om 19:34:
Dat zit wel goed hoor.. heb ook nog zoiets als een geweten.

Juist, denk dat dat t allerbelangrijkste is, daar heb je geen geloof, zwaardere straffen oid voor nodig.
sorry hoor maar de hypocrisie druipt ervan af..

dat is hier op PF wel vaker, er zijn er bij die er op staan dat elke NL zich aan de wet houdt en dat degene die de wet overtreden aan de hoogste boom moeten worden gehangen, maar die zitten wel elk weekend aan de dope :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 00:37:
En dat moeten we in NL dan ook maar snel gaan invoeren?

zeg ik toch helemaal niet :/
Waarschuw beheerder
Jammer dat je in NL je raam niet meer open kunt laten en een touwtje uit de brievenbus kunt laten hangen, maar strenger straffen gaat het woninginbraak/diefstalprobleem imo niet echt oplossen

dat weet je niet maar zoals het nu gaat werkt ook niet....
En een radicaler strafrecht zoals in Saudie-Arabië zitten we ook niet echt op te wachten

wij zijn we?
nog moeilijker is het om als ongenode gast weer naar buiten te komen

dus toch eigen recht in handen nemen?
Waarschuw beheerder
De politie is langsgeweest en heeft de krakers vooralsnog laten zitten

Waarom?!
WAAROM ?!

Eruit schoppen dat tuig. :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op woensdag 21 juli 2010 om 00:59:
zeg ik toch helemaal niet

nee, das waar.
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 08:58:
dat weet je niet

in de meeste NL steden & dorpen is het niet slim om beneden een raam open te laten staan of een touwtje uit de brievenbus laten hangen terwijl je niet thuis bent, als je tenminste geen ongenode gasten naar binnen wilt hebben.
Zolang je geen radicale (lijf) straffen gaat invoeren ga je dat gajes er niet van weerhouden.
wij zijn we?

denk dat ik toch wel voor het gros van de NLers spreek (de gemiddelde NLer?)en dat 'we' blij mogen zijn met de vrijheid waarin we leven.
dus toch eigen recht in handen nemen?

[okkie modus] waar zeg ik dat? [/okkie modus]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ^^Dani^^ op woensdag 21 juli 2010 om 09:20:
Waarom?!
WAAROM ?!

Omdat ze/krakers & de popo zich aan wet houden? Zint dit je niet ofzo?
Da's dan dikke pech.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 09:43:
in de meeste NL steden & dorpen is het niet slim om beneden een raam open te laten staan of een touwtje uit de brievenbus laten hangen terwijl je niet thuis bent, als je tenminste geen ongenode gasten naar binnen wilt hebben.

tussen touwjte uit brievenbus en huis baricaderen zit wel een verschil toch?
denk dat ik toch wel voor het gros van de NLers spreek (de gemiddelde NLer?)en dat 'we' blij mogen zijn met de vrijheid waarin we leven

laat ik nu niet zo'n hoge pet van de gemiddelde nederlander op hebben, zie het aantal zetels pvv.......
waar zeg ik dat? [/

maar bij mij kom je niet zomaar binnen, nog moeilijker is het om als ongenode gast weer naar buiten te komen

daar impliceer je toch iets met de ongenodigde gasten te doen of begrijp ik dat verkeerd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 10:09:
daar impliceer je toch iets met de ongenodigde gasten te doen of begrijp ik dat verkeerd?

d8 ik eigenlijk ook te lezen...
Waarschuw beheerder
donateur
Luie kadavers die krakers... laat ze een baan zoeken ofzo
Waarschuw beheerder
tja schijnt voor sommigen lastig te zijn (n)
Waarschuw beheerder
tussen touwjte uit brievenbus en huis baricaderen zit wel een verschil toch?

je kunt het een dief makkelijk of moeilijk maken, daar zit een verschil tussen, een paar fatsoenlijke sloten kopen en je ramen sluiten wanneer je niet thuis bent is imo niet hetzelfde als een huis barricaderen.
laat ik nu niet zo'n hoge pet van de gemiddelde nederlander op hebben, zie het aantal zetels pvv.......

ik ook niet, maar ik ben in geen 1 programmaboekje tegengekomen dat een partij voor invoering van lijfstrafffen was.

[okkie modus] dat begrijp je verkeerd [/okkie modus]
Uitspraak van Bloemsel op woensdag 21 juli 2010 om 10:40:
Luie kadavers die krakers... laat ze een baan zoeken ofzo

de krakers die ik ken werken of studeren bijna allemaal.
de meeste uitkeringstrekkers moet je zoeken in de oude volksbuurten, waar ook het grootste percentage
pvv

stemmers zit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 11:40:
tusen het een dief makkelijk of moeilijk maken ook.

echt een plaat voor je kop he

[okkie modus] dat begrijp je verkeerd [/okkie modus]

Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 21 juli 2010 om 10:10:
d8 ik eigenlijk ook te lezen...

ben niet de enige geloof ik :)
de krakers die ik ken werken of studeren bijna allemaal

waarom dan niet gewoon een huis huren of kopen?
de meeste uitkeringstrekkers

die ik ken kunnen ook een huis huren of kopen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 11:44:
die ik ken kunnen ook een huis huren of kopen :D

er zijn ook krakers die kraken vanuit ideologisch oogpunt..;)

Waar het om draait is volgens mij dit..Als pandeigenaar heb je de verantwoordlijkheid ervoor te zorgen dat je eigendom bewoond is/blijft, als dat je om wat voor reden dan ook niet lukt, dan mag na een jaar leegstand, maw de eigenaar heeft de wet overtreden, het pand gekraakt worden om zijn eigendom in gebruik te nemen...iedereen heeft nl recht op onderdak..1e levensbehoefte...Dus als krakers na 1 jaar leegstand een huis in bruikleen nemen dan is dat te wijten aan de eigenaar...Ben het niet eens met vernielingen etc die vaak worden aangericht maarja dat is het risico wat je neemt als je als eigenaar achterlijk hoge huur blijft vragen die niemand kan betalen..tja na een jaar is 't spel dan uit...simpel en ook wel heel logisch en eerlijk vind ik..snap niet dat er zo veel ophef over gemaakt word...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt een plaat voor je kop he

nee, een realistische kijk op de samenleving van nu.
ben niet de enige geloof ik

[okkie modus] dan hebben jullie het allebei niet goed begrepen [/okkie modus]
waarom dan niet gewoon een huis huren of kopen?

niet iedereen heeft genoeg (vast) inkomen om een huis te kopen.
niet iedereen staat 5 jaar of meer ingeschreven als woningzoekende of staat ingeschreven met urgentieverklaring.
de meeste uitkeringstrekkers

die ik ken kunnen ook een huis huren of kopen

ik ken niet zoveel uitkeringstrekkers maar ik wist niet dat je met een uitkering een huis kunt kopen, dacht ook altijd dat degene die een koophuis hebben en in het uitkeringscircuit terrecht kwamen eerst hun huis moesten 'opeten'.
Ook voor de woningzoekende met een uitkering is er in de meeste grote steden een wachtlijst van minimaal 5 jaar, of je moet het gaan zoeken in de particuliere sector, maar dat is voor de meeste uitkeingstrekkers niet op te brengen.

Waarschuw beheerder
Omdat het stelen is, daarom word er ophef gemaakt. Als je bedrijfspand een jaar leegstaat mag deze ook worden gekraakt, en stel je wilt even twee jaar wachten voor je gaat bewonen, en er wandelen een stel krakers langs. Het is gewoon criminaliteit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 11:55:
Omdat het stelen is

volgens het NL wetboek nog steeds niet.

Het is gewoon criminaliteit

speculeren met een eerste levensbehoefte ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 11:54:
ik ken niet zoveel uitkeringstrekkers maar ik wist niet dat je met een uitkering een huis kunt kopen, dacht ook altijd dat degene die een koophuis hebben en in het uitkeringscircuit terrecht kwamen eerst hun huis moesten 'opeten'.

dan heb je het over een bijstandsuitkering en ook daarbij is dat het geval niet meer, ik werk toevallig bij een uitkerende instanie dus ga mij hier niks wijs over maken....

hebben die vrienden van je die werken dan een krantenwijk ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat het stelen is, daarom word er ophef gemaakt. Als je bedrijfspand een jaar leegstaat mag deze ook worden gekraakt, en stel je wilt even twee jaar wachten voor je gaat bewonen, en er wandelen een stel krakers langs. Het is gewoon criminaliteit

integendeel het is de wet! degenen die crimineel zijn dat zijn de eigenaren die het verzuimen die panden te verhuren...

Boontje komt om zijn loontje dus...[img width=60 height=92 cacheid=00135ecd000413cd618078651a02af18e6]http://www.totalegekte.com/pics/smiles/condoom.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 11:58:
dus ga mij hier niks wijs over maken....

jou valt niks wijs te maken, of een giga plaat voor je kop of narcistische trekjes.
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 11:58:
hebben die vrienden van je die werken dan een krantenwijk ofzo?

nee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 11:55:
Uitspraak van Bubba ballenbreker op woensdag 21 juli 2010 om 11:55:
Het is gewoon criminaliteit

idd en dat moet allemaal maar kunnen...mensen verwijten de ketel.... pot black..en dan nog zeggen dat je een bord voor je hoofd hebt, 't is zo logisch en rechtvaardig(kraken) als maar zijn kan..snap niet dat jullie dat niet inzien...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kut krakers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:01:
nee

als je gewoon werkt kan je volgens mij best een woning betalen toch?
als ik die krakers zie krijg ik niet de indruk dat ze veel geld aan zaken als uiterlijke verzorging en dergelijke uitgeven dus moet genoeg overblijven voor de huur lijkt me.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:07:
als ik die krakers zie krijg ik niet de indruk dat ze veel geld aan zaken als uiterlijke verzorging en dergelijke uitgeven dus moet genoeg overblijven voor de huur lijkt me.

okkie zoals in okkie ofwat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 11:55:

Gast, als je echt op straat staat vraag je urgentie aan.
Die krakers kunnen dat alleen niet omdat ze meestal nog niet eens werken !!!

Ik snap niet dat jullie vinden dat mensen, die niet werken voor hun geld (als ze dat wel deden zouden ze op zijn minst anti kraak gaan) gratis mogen wonen. Ze leven in een commune en beulen hele gebouwen af. Ik snap niet dat je dit normaal vind, tenzij je vaak naar kraakfeesten gaat of zelf kraker bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 21 juli 2010 om 12:04:
mensen verwijten de ketel.... pot black..en dan nog zeggen dat je een bord voor je hoofd hebt, 't is zo logisch en rechtvaardig(kraken) als maar zijn kan..snap niet dat jullie dat niet inzien...

degene die t felste tegen kraken/krakers zijn, zijn zelf vaak erg ontevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van hun woning en reageren er uit jalouzie zo op.

jammer dat ik steeds in herhaling moet vallen tegen jou :gaap:
niet iedereen staat 5 jaar of meer ingeschreven als woningzoekende of staat ingeschreven met urgentieverklaring.

die krakers zie ik niet zoveel, maar is toch wel hét (loze) argument van iemand die tegen kraken is (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:13:
degene die t felste tegen kraken/krakers zijn, zijn zelf vaak erg ontevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van hun woning en reageren er uit jalouzie zo op.

zit wat in
Waarschuw beheerder
donateur

haters dus, met ordinaire egoistische trekjes...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 12:13:
Gast, als je echt op straat staat vraag je urgentie aan.

ja aanvragen kan, als je in een sloopwijk woont en dus verplicht wordt daar te vertrekken krijg je urgentie, als je vanuit een asielzoekerscentrum deel moet gaan uitmaken van de NL maatschappij ook, verder zo goed als niet.
Die krakers kunnen dat alleen niet omdat ze meestal nog niet eens werken !!!

urgentie wel of niet krijgen hangt niet af van wel of geen werk hebben.
als ze dat wel deden zouden ze op zijn minst anti kraak gaan)

antikraakt verdwijnt ook zodra het kraken is verdwenen. ;-)
1 oktober gaat die wet toch in?
Ik snap niet dat jullie vinden dat mensen, die niet werken voor hun geld (als ze dat wel deden zouden ze op zijn minst anti kraak gaan

jij snapt wel meer niet zo blijkt.
beulen hele gebouwen af. Ik snap niet dat je dit normaal vind,

dat vind ik ook niet normaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
TO moet net als kraken verboden worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 21 juli 2010 om 12:10:
okkie zoals in okkie ofwat?

:rot:
jammer dat ik steeds in herhaling moet vallen tegen jou

vertel overtuig me eens met een fatsoenlijk argument waarom je met een normale baan geen huis kan betalen dan :D
die krakers zie ik niet zoveel, maar is toch wel hét (loze) argument van iemand die tegen kraken is

is geen argument is een constatering van mijn zijde betreffende de uiterlijke verzorging van die gasten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:25:
vertel overtuig me eens met een fatsoenlijk argument waarom je met een normale baan geen huis kan betalen dan

heeft niet altijd met niet kunnen betalen te maken
jammer dat ik steeds in herhaling moet vallen tegen jou

is geen argument is een constatering van mijn zijde betreffende de uiterlijke verzorging van die gasten.

jij hebt dus een ander 'soort' vrienden als ik heb
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:19:
ja aanvragen kan, als je in een sloopwijk woont en dus verplicht wordt daar te vertrekken krijg je urgentie, als je vanuit een asielzoekerscentrum deel moet gaan uitmaken van de NL maatschappij ook, verder zo goed als niet.

medische gronden worden ook gehonoreerd...'n vriendin van mij heeft laatst ook aangevraagd en ze gaan haar helpen bij het vinden van een geschikte woning..anders dan de redenen die je opnoemde word urgentie niet neer verleend.
Waarschuw beheerder
donateur
is geen argument is een constatering van mijn zijde betreffende de uiterlijke verzorging van die gasten

en dat is geen loos argument tegen kraken dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:31:
heeft niet altijd met niet kunnen betalen te maken

wat dan?
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:31:
hebt dus een ander 'soort' vrienden als ik heb

als ik je zo hoor praten ben ik daar niet rouwig om (y)

Waarschuw beheerder
geld doet wonderen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:37:
wat dan?

ik ben geen papegaai en blijf niet aan de gang tegen jou :gaap:
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:37:
als ik je zo hoor praten ben ik daar niet rouwig om

idem dito, maar als jij graag omgaat met mensen die weinig
geld aan zaken als uiterlijke verzorging en dergelijke uitgeven

is dat jouw keuze en gelukkig leven we in een vrije democratie, niet in een land met een wet gebaseerd op de Koran of in een communistich staatje (y)
Waarschuw beheerder
het feit dat de krakers die ik zie er zo bijlopen wil niet zeggen dat ik er mee omga ....
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:44:
ik ben geen papegaai en blijf niet aan de gang tegen jou

dat zeg je inderdaad steeds maar dat argument kan ik niet 1 keer vinden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:49:
het feit dat de krakers die ik zie er zo bijlopen wil niet zeggen dat ik er mee omga ..

als iemand zich niets aantrekt van de mode of niet in een 3-delig kostuum wil lopen, wil dat niet zeggen dat die persoon onhygiënisch is.
De krakers die ik ken zijn hygiënisch en wonen in een nette opgeruime woning
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:49:
dat zeg je inderdaad steeds maar dat argument kan ik niet 1 keer vinden

blijkbaar hebben ze bij de uitkerende instanties niet de meest intelligente mensen in dienst.

of je moet het gaan zoeken in de particuliere sector

**edit** omdat je waarschijnlijk geen weet hebt van het begrip intelligentie:
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen. Ook bij ‘hogere’ diersoorten zoals chimpansees zijn vermoedelijk bepaalde functies van de intelligentie zoals taalbegrip werkzaam die vergelijkbaar zijn met die van mensen. Aangeboren slimheid of intelligentie wordt ook wel aangeduid als begaafdheid of talent. Intelligentie is tenslotte een kenmerk van de persoonlijkheid. Bij de een is de intelligentie, of zijn bepaalde facetten van de intelligentie, sterker ontwikkeld dan bij de ander. Zo kan bijvoorbeeld de een makkelijker een taal leren en de ander zich sneller oriënteren in een ruimte.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 13:24:
als iemand zich niets aantrekt van de mode of niet in een 3-delig kostuum wil lopen, wil dat niet zeggen dat die persoon onhygiënisch is.

stinken, heeft weinig met mode te maken
blijkbaar hebben ze bij de uitkerende instanties niet de meest intelligente mensen in dienst.

ach het feit dat jij in een discussie over een anders inteligentie begint zegt meer over jou inteligentie dan die van de ander :D

is niet echt nodig tenzij je top of the bill wil maarja je kan ook met wat minder genoegen nemen toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 13:58:
stinken, heeft weinig met mode te maken

mooi dat je het ook een keer met me eens bent (y)

het feit dat jij in een discussie over een anders inteligentie begint zegt meer over jou inteligentie dan die van de ander :D

:lol:

is niet echt nodig tenzij je top of the bill wil maarja je kan ook met wat minder genoegen nemen toch?

met minder genoegen nemen is wat anders als voor een aantal (wacht)jaren onbereikbaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 14:05:
het feit dat jij in een discussie over een anders inteligentie begint zegt meer over jou inteligentie dan die van de ander

ach spelfouten de gekste, ben ook aan het werk dus heb niet al te veel tijd om aan pf te besteden maar wees er blij mee(y)

Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 14:05:
met minder genoegen nemen is wat anders als voor een aantal (wacht)jaren onbereikbaar.

dus je moet of op straat leven of kraken? er zijn altijd woningen vrij.
Die zielige krakers gebruiken de woningmarkt al 30 jaar als excuus hoe de markt ook is....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 21 juli 2010 om 09:51:
Omdat ze/krakers & de popo zich aan wet houden? Zint dit je niet ofzo?
Da's dan dikke pech.

Kraken = verboden. Dus kap nou met je onzin "ze houden zich aan de wet"
Dat doen ze niet.

Waarschuw beheerder
Tuig van de richel is het
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 14:38:

schorem, schorrie morrie, van galg en rad...:roflol: heerlijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 14:14:
maar wees er blij mee

ben inderdaad blij dat ik je niet teveel tegenkomt hier, beetje zinloos om met iemand zoals jij discussie te voeren
dus je moet of op straat leven of kraken?

blijkbaar heb je er nooit bij stilgestaan dat sommige mensen voor dat dilemma komen te staan.
er zijn altijd woningen vrij.

:gaap:

de particuliere sector

niet op te brengen.

Die zielige krakers gebruiken de woningmarkt al 30 jaar als excuus hoe de markt ook is....

zolang er teveel speculanten met leegstaande panden (eerste levensbehoefte) dik zitten te cashen en er voor veel mensen betaalbare woonruimte onbereikbaar is heb ik er echt niks op tegen dat men zo'n pand in leenbruik neemt.
Maar ik ben een beetje klaar met je, ga maar lekker verder van onze belastingcenten je arbeidstijd nutteloos besteden :bye:

Uitspraak van ^^Dani^^ op woensdag 21 juli 2010 om 14:33:
Kraken = verboden.

nog steeds niet en waarschijnlijk gaan de meeste gemeentes na de invoering ervan (1 oktober?) over tot gedoogbeleid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 14:40:
ben inderdaad blij dat ik je niet teveel tegenkomt hier, beetje zinloos om met iemand zoals jij discussie te voeren

haha en toch doorgaan he sukkeltje
zolang er teveel speculanten met leegstaande panden (eerste levensbehoefte) dik zitten te cashen en er voor veel mensen betaalbare

altijd maar naar anderen aanwijzen he
Maar ik ben een beetje klaar met je, ga maar lekker verder van onze belastingcenten je arbeidstijd nutteloos besteden

doe ik ook, kan er woonruinmte van betalen, baas tevreden, klanten tevreden ik tevreden wat wil een mens nog meer (y)

Waarschuw beheerder
Krakers BAH

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 14:38:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 21 juli 2010 om 14:40:
schorrie morrie

En dan met dat stemmetje van de buurvrouw van de Flodders :D :cheer:
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 15:55:

uit jalOUzie dan nog wel :o
het is dat krakerswoningen zo luxueus zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op woensdag 21 juli 2010 om 15:58:
uit jalOUzie dan nog wel

ja ze hoeven nooit de ramen te lappen enzo hond uitlaten gebeurt ook vaak binnnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op woensdag 21 juli 2010 om 15:58:

Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 16:03:
ja ze hoeven nooit de ramen te lappen enzo hond uitlaten gebeurt ook vaak binnnen.

zou zo ruilen :X
Waarschuw beheerder
nog steeds niet en waarschijnlijk gaan de meeste gemeentes na de invoering ervan (1 oktober?) over tot gedoogbeleid.

OK, foutje van mijn kant. Dacht dat het definitief per 1 juni was ingevoerd.
Als ze er dan maar wel hardnekkig uitgewerkt worden, eindelijk weer eens wat leuks op de buis als het nieuws voorbij komt.

En bij Hart van Nederland alle verhalen van de verscheurde krakershartjes :'(
Waarschuw beheerder
ja lekker leverworst eten iedere dag, wc delen met de honden heerlijk (y)

Waarschuw beheerder
ga huur betalen luiluiluierde lui kadaver
Waarschuw beheerder
:roflol: al die reacties van afgunstige mensen
vroeger ook alle onzin die maar te bedenken valt erbij gehaald om degene met het blauwe fietsje de grond in te kunnen boren, terwijl ze zelf droomden van datzelfde blauwe fietsje, maar het nooit hebben gekregen :cry:
vervelend hè dat je je elke dag de t***ng moet werken om de maandelijkse lasten op te kunnen brengen voor dat klote huis in die achterbuurt, terwijl die ander (kraker) als een vorst lijkt te wonen in dat grote huis en dat nog wel gratis!
:aai: voor jullie

;-)
Waarschuw beheerder
nee, ik geniet er juist van als ik hier zie hoe de gemiddelde pvv'er in het leven staat :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
krakers stinken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op donderdag 22 juli 2010 om 09:54:
al die reacties van afgunstige mensen

Yeah right :x

Uitspraak van Bossche Bol op donderdag 22 juli 2010 om 10:34:
nee, ik geniet er juist van als ik hier zie hoe de gemiddelde pvv'er in het leven staat

En dit slaat al helemaal nergens op :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kraken gaat door!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juli 2010 om 12:17:
Kraken gaat door!

kraakjorem ben je

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
krakeling?
[img width=300 height=213 cacheid=00115055002ebb6b46dd12da1a02af2d77]http://www.vitaaldenhaag.org/pix/gvdw/koek/krakeling1.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kraker toch op man

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=296 height=342 cacheid=0011505d002ebb750897911f1a02af2ddd]http://aeroclubsalland.nl/_img/random/kraak-en-kraak-helder.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Als een vrouw zich mooi kleed vraagt ze er toch ook niet om om lastig gevalllen te worden

Als ze 1 jaar niet gebruikt is dan mag het.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 22 juli 2010 om 13:46:
Als ze 1 jaar niet gebruikt is dan mag het.

ja moet ze zich maar niet ongebruikt kleden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker andermans eigendom uitwonen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op donderdag 22 juli 2010 om 09:54:
al die reacties van afgunstige mensen

Afgunst? :lol:

Je bent niet goed bij je hoofd jij :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 21 juli 2010 om 11:52:
Waar het om draait is volgens mij dit..Als pandeigenaar heb je de verantwoordlijkheid ervoor te zorgen dat je eigendom bewoond is/blijft, als dat je om wat voor reden dan ook niet lukt, dan mag na een jaar leegstand, maw de eigenaar heeft de wet overtreden, het pand gekraakt worden om zijn eigendom in gebruik te nemen...iedereen heeft nl recht op onderdak..1e levensbehoefte...Dus als krakers na 1 jaar leegstand een huis in bruikleen nemen dan is dat te wijten aan de eigenaar...Ben het niet eens met vernielingen etc die vaak worden aangericht maarja dat is het risico wat je neemt als je als eigenaar achterlijk hoge huur blijft vragen die niemand kan betalen..tja na een jaar is 't spel dan uit...simpel en ook wel heel logisch en eerlijk vind ik..snap niet dat er zo veel ophef over gemaakt word...

Zij eigenen zich iets toe wat niet van henzelf is, maar omdat die hoerige kutwet nog niet zo dusdanig was aangepast hadden ze gewoon vrij spel.
Als ze de boel nou ook nog eens wat netjes zouden houden in de tijd dat ze er in zitten (zonder toestemming van...) maar dat is ook nog niet het geval, ze laten die vlooienbalen gewoon binnen schijten en zeiken, doen dat zelf vervolgens ook maar in een hoekje, breken de hele zooi af en willen er nog niet uit ook als puntje bij paaltje komt.

Hoge huurprijzen heeft het niks mee te maken, kantoorpanden e.d. staan ook leeg tegenwoordig en dat komt niet omdat de huurprijzen te hoog zijn, maar omdat de kantorenmarkt flink is ingestort (bedrijven moesten ook inkrimpen, bovendien is er jarenlang teveel gebouwd en ontwikkelt, maar dat is een ander verhaal) dit is makkelijk op te lossen door je pand bij een anti-kraak gebeuren onder te brengen, zitten er studenten in voor 200 euro per maand or something.
Huiseigenaren moeten het bijna verplicht gaan verhuren (met alle risico's van dien, want de huurwet is de meest complexe die er is) omdat ze de kans lopen dat ze een stel van die uitzuigers erin krijgen die zichzelf de hele boel toe eigenen en de hele zooi ondersmeren en slopen.

Rot op, ben blij dat die wet er doorheen is, nu nog wachten tot 1 oktober wanneer ie ingaat (en dan hopelijk ook gehanteert gaat worden)
Kansloze volk die krakers

HOe kom je er trouwens bij dat een pandeigenaar de wet overtreedt als ie zijn pand leeg laat staan? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juli 2010 om 12:17:
Kraken gaat door!

Idd
Tijdens de raadsvergadering van donderdag 3 juni heeft een raadsmeerderheid ingestemd met de motie van GroenLinks raadslid Pepijn Zwanenberg tegen het landelijke kraakverbod. D66, PvdA, SP en Stadspartij Leefbaar Utrecht steunde de oproep van Zwanenberg aan het college om zich tegen het kraakverbod uit te spreken.

Meerdere gemeentes en belangenorganisaties hebben zich, evenals de gemeente Utrecht, al eerder uitgesproken tegen de Antikraakwet. "Het kraakverbod is een oplossing voor een probleem dat er niet is. Niet voor niks zijn onder andere de Raad van State, de 55 grootste gemeentes, de Vereniging van Nederlandse Gemeentes en de Raad van Kerken tegen. Ook Utrecht sprak zich in het verleden meerdere malen uit tegen deze wet. Met het aannemen van de motie geeft Utrecht een mooi signaal.

Bron: http://utrecht.groenlinks.nl/node/50162
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 22 juli 2010 om 15:42:
Afgunst?

ja
Waarschuw beheerder
donateur
Dan hebben jij en ik een andere definitie van "afgunst".
Waarschuw beheerder
ben echt jaloers op mensen die tussen hun eigen uitwerpselen leven en 1 keer in de week douchen ja
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ook wel beetje
Waarschuw beheerder
balen, eet al weer geen leverworst vandaag :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 22 juli 2010 om 16:14:
mensen die tussen hun eigen uitwerpselen leven en 1 keer in de week douchen ja

Uitspraak van Bloemsel op donderdag 22 juli 2010 om 17:14:
ja ik ook wel beetje

zulke mensen heb ik nog nooit gezien (ook niet in een kraakpand), blijkbaar hebben jullie toch wel erg ranzige vrienden :kotssmiley:
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo link jij krakers aan vrienden van ons?

Logica is hier ook weer ver te zoeken hoor :gaap:
Waarschuw beheerder
als jullie stellen:
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 22 juli 2010 om 16:14:
mensen die tussen hun eigen uitwerpselen leven en 1 keer in de week douchen ja

zullen jullie ze wel goed kennen en er vaak op de koffie komen
ieder zn ding / soort vrienden

over (on)logica gesproken
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 22 juli 2010 om 15:49:
Hoge huurprijzen heeft het niks mee te maken, kantoorpanden e.d. staan ook leeg

:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat denk ik ook :xtc: als je het verschil tussen een woonhuis of kantoor pand niet weet te onderscheiden :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ging toch over krakers, of dacht je dat die alleen in woonhuizen gingen?
Waarschuw beheerder
donateur
zelf zo een gore kraker geloof ik :D
Waarschuw beheerder
zag laatst weer een uitgewoond kantoor hok hier in de buurt was nog te goor om met de auto de parkeerplaats op te rijden wat een smerige kakkerlakken die krakers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 22 juli 2010 om 19:31:
ging toch over krakers, of dacht je dat die alleen in woonhuizen gingen?

is die te kortzichtig voor snapt die niet...
Let op komt die zo weer met zijn pvv praatje
Waarschuw beheerder
donateur
och is het een pvv'er :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
We wachten geduldig af :P
Waarschuw beheerder
donateur
blijkbaar heb je er nooit bij stilgestaan dat sommige mensen voor dat dilemma komen te staan.

Dilemma? Welk dilemma? :lol:
Je bent verantwoordelijk voor je eigen leven en de weg die je volgt hoor, wat een kutexcuus wehehe. Ook die gare krakers hebben de keus gehad om wat te doen met hun leven, maar ipv de "schuld" bij zichzelf te zoeken gaan ze lopen kankeren op de maatschappij en eigenen ze zich toe wat niet van hen is (en erger is nog: ze smeren de hele zooi onder, slopen het, maken er een janboel van)
En zelfs als je er echt niks aan kon doen, zijn er genoeg alternatieve manieren om toch een dak boven je hoofd te krijgen of wat dan ook.

Zoek een baan
Zorg dat je je zooi op de rails krijgt, kun je daarna je eigen huis onder gaan smeren :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helemeaal mee eens :D
Zo weer 2 minuten van je werkdag erop?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bobby666 op donderdag 22 juli 2010 om 21:03:
zag laatst weer een uitgewoond kantoor hok hier in de buurt was nog te goor om met de auto de parkeerplaats op te rijden wat een smerige kakkerlakken die krakers

Die had zich dus aangepast aan zijn woonomgeving [img width=580 height=386]https://album.partyflock.nl/47041250.jpg[/img]
Randenbroek, ieks :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op vrijdag 23 juli 2010 om 10:28:
Helemeaal mee eens
Zo weer 2 minuten van je werkdag erop?

Nuttige tijdsbesteding dit :D
Waarschuw beheerder
donateur
zo even buiten de deur lunsjen :bier:
3 uur wegblijven :D
Waarschuw beheerder
kraakboy geen internet meer zeker?
Ergens uitgetrapt :lol:

Waarschuw beheerder
donateur

Van een ander

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloemsel op vrijdag 23 juli 2010 om 10:04:
Dilemma? Welk dilemma?
Je bent verantwoordelijk voor je eigen leven en de weg die je volgt hoor, wat een kutexcuus wehehe. Ook die gare krakers hebben de keus gehad om wat te doen met hun leven, maar ipv de "schuld" bij zichzelf te zoeken gaan ze lopen kankeren op de maatschappij en eigenen ze zich toe wat niet van hen is (en erger is nog: ze smeren de hele zooi onder, slopen het, maken er een janboel van)
En zelfs als je er echt niks aan kon doen, zijn er genoeg alternatieve manieren om toch een dak boven je hoofd te krijgen of wat dan ook.

Zoek een baan
Zorg dat je je zooi op de rails krijgt, kun je daarna je eigen huis onder gaan smeren

:respect:

woningnood, maatschappij, blah blah blah.
Flutexcuusjes om je van je maatschappelijke plichten te ontrekken, maar wel van de rechten gebruik willen maken.
Waarschuw beheerder
wat niet van jezelf is blijf je gewoon af,
of het nou een fiets, auto of huis is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 14:04:
Van een ander

Moeten ze het maar niet zo lang laten leegstaan.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 14:06:
woningnood,

Ja.
wel van de rechten gebruik willen maken.

Uiteraard, daar zijn ze toch voor.
Uitspraak van Klssy op zaterdag 24 juli 2010 om 14:22:

Een dak boven je hoofd is een eerste levensbehoefte, een fiets of auto niet.
Zonet weer wat leegstandslijsten binnengekregen van panden die langer als 3 jaar leegstaan, fijn dat gemeentes die maken (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 juli 2010 om 17:28:
Ja.

Nooit last van gehad, had binnen no time een huis...
maar ja ik heb dan ook gewoon een baan en ik zie er niet uit alsof ik in geen 3 jaar een douche heb gezien... ;)

Flikker toch op, er is meer huuraanbod dan ooit doordat particulieren tegenwoordig hun te lang te koop staande huis verhuren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard, daar zijn ze toch voor

Rechten moet je verdienen

Moeten ze het maar niet zo lang laten leegstaan.

Dan nog blijf je er met je poten vanaf :LOL:
De woningen waar de meeste krakers in zouden willen wonen staan nooit lang leeg.
Grote kantoorpanden die gekraakt worden hebben niks met woningnood te maken.
Slappe excuusjes om de luiwammes te kunnen uithangen op andermans kosten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 17:32:
had binnen no time een huis...

Niet iedereen heeft genoeg inkomen om in de particuliere sector wat te huren.
ik zie er niet uit alsof ik in geen 3 jaar een douche heb gezien...

Ik ook niet.
er is meer huuraanbod dan ooit doordat particulieren tegenwoordig hun te lang te koop staande huis verhuren.

In de meeste grote steden is er een wachtlijst van enkele jaren.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 17:34:
Rechten moet je verdienen

:no: Die heb je als Nederlander.
Dan nog blijf je er met je poten vanaf

Ik niet.
Grote kantoorpanden die gekraakt worden hebben niks met woningnood te maken.

Als er geen mooi herenhuis lang genoeg leegstaat, dan maar een riant kantoorpand, een dak is een dak.
de luiwammes te kunnen uithangen

Heerlijk (l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 juli 2010 om 17:41:
Niet iedereen heeft genoeg inkomen om in de particuliere sector wat te huren.

had je beter je best moeten doen op school.
de meeste krakers zijn echt niet zo dom als dat ze zich voordoen dus dan had je die slimheid ook kunnen gebruiken om wat van je studie te maken ipv de hele dag te protesteren, blowen en kunst te maken...

In de meeste grote steden is er een wachtlijst van enkele jaren.

Ja en? Moet je maar niet zo nodig in de grote stad willen wonen.
Ik reis elke dag 40 km om naar me werk te komen, omdat een huis in een dorp goedkoper was als in de stad.

Ik niet.

Das mooi...
Ik weet zeker dat er een hoop ME'ers met smart zitten te wachten op het moment dat het kraakverbod ingaat :LOL:

Heerlijk

De tijden van luiwammessen zijn afgelopen als er een PVV/CDA/VVD regering komt :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 17:47:
had je beter je best moeten doen op school.

Niet iedereen heeft een afgeronde HBO opleiding + passende baan, ook studenten hebben niet veel inkomen.
had je die slimheid ook kunnen gebruiken om wat van je studie te maken

Ik heb een prima opleiding met succes afgerond.
protesteren

Is zo jaren 70.
blowen

Is zo Okkie.
kunst

Ja lekker met poep op de muur tekenen ;-)
Ik reis elke dag 40 km om naar me werk te komen

Je moet er maar zin in hebben.
Ik weet zeker dat er een hoop ME'ers met smart zitten te wachten op het moment dat het kraakverbod ingaat

Dan kunnen ze lang wachten, na de invoering van het kraakverbod gaan bijna alle gemeentes over tot gedoogbeleid. :roflol:
De tijden van luiwammessen zijn afgelopen als er een PVV/CDA/VVD regering komt

Nee.
Waarschuw beheerder
Als er geen mooi herenhuis lang genoeg leegstaat, dan maar een riant kantoorpand, een dak is een dak.

voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten (n)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Klssy op zaterdag 24 juli 2010 om 20:29:
voor een dubbeltje

Nee.
Gratis! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
krakers zijn paupers :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 juli 2010 om 17:56:
Nee.

Het is bijna aandoenlijk...
Tot je ineens een lange lat onder je luie krakerskont hebt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 23:07:
Tot je ineens een lange lat onder je luie krakerskont hebt

Nee.

na de invoering van het kraakverbod gaan bijna alle gemeentes over tot gedoogbeleid.

Waarschuw beheerder
blowen

Is zo Okkie

fijn dat je aan me denkt (y)
gewoon woning kunnen betalen en nog geld over voor een blowtje en toch echt geen topsalaris.
Stop nou eens met die krantenwijk dan kan je ook gewoon huur betalen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oldskool-okkie op zondag 25 juli 2010 om 11:44:
fijn dat je aan me denkt

Sociaal hè?
krantenwijk

:no:
dan kan je ook gewoon huur betalen.

Ik kan wel huur betalen, maar ik doe het niet, zo hou ik genoeg geld over om leuke dingen te doen en nog wat te sparen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juli 2010 om 10:45:
Randenbroek, ieks

de koppel die goeie ouwe wijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dance @ G op zaterdag 24 juli 2010 om 20:47:
krakers zijn paupers

Dan hebben jullie dus 1 ding gemeen?

Krakers zit teveel uitschot tussen, maar de vastgoedspeculanten zijn de ware misdadigers, dat volk zou gisteren nog uitgemoord moeten worden wegens plunderen van de economie, parasiteren op de beurs van de werkman, en het besodemieteren van woningzoekenden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 juli 2010 om 13:09:
Sociaal hè?

heb liever dat je gewoon huur of hypotheek betaalt. Je hoeft niet aan mij te denken red me prima (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oldskool-okkie op zondag 25 juli 2010 om 22:29:
dat je gewoon huur of hypotheek betaalt

Ik ben eigelijk niet in de positie om hier kritiek op te geven (huur zelf ook een flatje dus doe volop aan het systeem mee zogezegd) maar het is juist bewonderenswaardig om dat NIET te doen.

Het is belachelijk, dat eerste levensbehoeftes zoals volkshuisvesting, geen vanzelfsprekendheid zijn. En waarom? Omdat bepaalde vormen van diefstal gelegaliseerd zijn en nu door ondernemers worden beoefend. Vastgoedspeculatie bijvoorbeeld.

Beter kapt gewoon iedereen met in die verrotte molen mee te draaien. Pas als de woningtekorten zijn weggewerkt, de huizenprijzen door de helft gaan, en de wachtlijsten voor een appartement in de Randstad terug zijn gebracht tot een half jaar ofzo, kan je spreken van een gezonde woningmarkt.

Die is er niet, en als je daar je middelvinger tegen op steekt (door te kraken bijvoorbeeld) dan is dat een nobel gebaar.

En jij (en ik helaas ook, mjah je moet tog wat he) zijn zo onfortuinlijk dat wij WEL leeg gezogen worden door de vastgoedsector. Nou daar moet je erg trots op zijn :loL:
Waarschuw beheerder
Ja lekker met poep op de muur tekenen

na de invoering van het kraakverbod gaan bijna alle gemeentes over tot gedoogbeleid

inderdaad
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 juli 2010 om 22:39:
Pas als de woningtekorten zijn weggewerkt, de huizenprijzen door de helft gaan, en de wachtlijsten voor een appartement in de Randstad terug zijn gebracht tot een half jaar ofzo, kan je spreken van een gezonde woningmarkt.

Die is er niet, en als je daar je middelvinger tegen op steekt (door te kraken bijvoorbeeld) dan is dat een nobel gebaar

(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het is belachelijk, dat eerste levensbehoeftes zoals volkshuisvesting, geen vanzelfsprekendheid zijn. En waarom? Omdat bepaalde vormen van diefstal gelegaliseerd zijn en nu door ondernemers worden beoefend. Vastgoedspeculatie bijvoorbeeld.

De vraag bepaalt de prijs...
De markt is dus verantwoordelijk voor de huizenprijzen, niet die paar vastgoedspeculanten die inzetten op wat kantoorpandjes in de binnenstad.
Echt weer zo'n slap excuus van een stel anti-kapitalisten om de kapitalisten de schuld te geven van alle woningnood :LOL:
Als de prijzen van huizen je niet bevallen, moet je lekker in Noord-groningen gaan wonen :bye:

Beter kapt gewoon iedereen met in die verrotte molen mee te draaien. Pas als de woningtekorten zijn weggewerkt, de huizenprijzen door de helft gaan, en de wachtlijsten voor een appartement in de Randstad terug zijn gebracht tot een half jaar ofzo, kan je spreken van een gezonde woningmarkt.

Dan zouden de krakers de planenn van Wilders, om alle criminele allochtonen uit te zetten, toch moeten toejuigen.
Even wat feiten; in de betaalbare woningsector wonen veel allochtonen.
Per jaar worden ongeveer 200.000 vonnissen uitgesproken, waarvan 31% allochtonen. *
Dat betekent dat je op jaarbasis al snel een 70.000 uitzettingen hebt, moet jij eens kijken wat dat aan huizen oplevert ;)
Maar aangezien ik bij de uitzetting van allochtonen altijd voornamelijk van die krakerstypes zie protesteren hebben jullie de woningnood een soort van indirect aan jezelf te danken...

Ironisch he :D
* http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm

verheug me nu al op de reactie op zoveel racistisch rechts geneuzel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 01:47:
Dan zouden de krakers de planenn van Wilders, om alle criminele allochtonen uit te zetten, toch moeten toejuigen.

Wat valt er toe te juichen aan een plan dat niet uitvoerbaar is? Alleen wegens het bedreigen van de staatsveiligheid (zeer zware georganiseerde misdaad, of terrorisme) kan iemand gedeporteerd worden. Dat is op basis van internationale verdragen.

En jij hoeft me natuurlijk niet uit te leggen dat er veel tuig tussen dat volk zit, dat snapt iedereen. Het zou idd wenselijk zijn om ze uit te kunnen zetten maar dat MAG gewoon niet. Je weet neem ik aan, dat internationale verdragen VOOR de wetten van een land gaan?

Dus het is een hele hoop gemicrowavede lucht van die gast :)

En realiseer je je, dat 200.000 vonnissen niet betekent dat er 200.000 misdrijven bewezen worden? Vrijspraak zit daar ook tussen. Maar goed, stel het zijn er 50.000, dan zitten we nog steeds met dat internationaal verdrag.... rot he?

K zou ze mss nog wel liever zien vertrekken dan een hoop PVV-stemmers maar het is gewoon zinloos. Kan niet, gaat niet kunnen, en is sinds tientallen jaren niet meer mogelijk geweest.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De vraag bepaalt de prijs...

Dat is beperkt. Het is geen veiling waar aardappels worden verhandeld... de huizenmarkt is veel minder dynamisch omdat het om heel dure waar gaat, die je niet ff kan poten en een x maanden later kan oogsten. Er zijn veel beperkingen puur door de aard van het product (schaarse plaats, bezit dat geconcentreerd is bij enkele hele grote spelers) die ervoor zorgen dat je problemen krijgt als je het aan de vrije markt over laat.

Het zou heel simpel moeten zijn: iedereen die iets van zijn leven maakt, een studie af rondt, of een vaste baan begint, zou binnen een half jaar een woning moeten kunnen vinden die betaalbaar is.

En dat doe je niet door toe te laten dat men massaal volksbuurten (waar je voor 300e kale huur een huis met 3 slaapkamers hebt) plat te gooien en ze te vervangen door woningen die minimaal het dubbele aan maandlasten kosten, en die bovendien alleen voor de verkoop zijn bestemd.

Aangezien bepaalde grote belanghebbenden zoveel marktaandeel (en dus invloed) hebben dat ze de prijzen kunnen beinvloeden, en baat hebben bij extra schaarste die ze vervolgens zelf mede veroorzaken, is de woningmarkt ziek.

Ze moeten kappen met de hypotheekrenteafrek, en aan de hand van de OPTA in de telecomsector de boel reguleren en de prijzen zo stabiel mogelijk houden, en tegelijk blijven bouwen, want het aantal huishoudens neemt toe, omdat er steeds meer alleenstaanden zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 02:01:
En dat doe je niet door toe te laten dat men massaal volksbuurten (waar je voor 300e kale huur een huis met 3 slaapkamers hebt) plat te gooien en ze te vervangen door woningen die minimaal het dubbele aan maandlasten kosten, en die bovendien alleen voor de verkoop zijn bestemd.

Waarschijnlijk omdat veel gemeenten de 'prachtwijken' zien als broeinesten van criminaliteit en ook liever gewoon nette gezinnetjes met een fatsoenlijk inkomen in nieuwe vinex-wijken in hun gemeente zien dan werkloze tokkies en ali's in hun sociale woningen.

Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien bepaalde grote belanghebbenden zoveel marktaandeel (en dus invloed) hebben dat ze de prijzen kunnen beinvloeden, en baat hebben bij extra schaarste die ze vervolgens zelf mede veroorzaken, is de woningmarkt ziek.

De prijzen van sociale huurwoningen, waar die werkschuwe krakers op doelen, worden bepaalt door woningbouwverenigingen.
Vastgoedspeculanten speculeren vnml. met prijzen van luxe vastgoed.

Waarschuw beheerder
donateur
Ze moeten kappen met de hypotheekrenteafrek

Yeah right grapjas.
Dan wordt het voor een heleboel mensen die nu nog net aan kunnen kopen helemaal onbetaalbaar om een huis te kopen en raakt de huurmarkt in de goedkopere sector helemaal overbelast.

Wees blij met de HRA, daardoor kunnen een hoop mensen wel een koophuis betalen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 02:14:
Dan wordt het voor een heleboel mensen die nu nog net aan kunnen kopen helemaal onbetaalbaar o

Dat is helemaal niet waar. Het zou voor nieuw afgesloten hypotheken gaan gelden, en stapsgewijs worden ingevoerd, over vele jaren uitgesmeerd.

Dus de markt kan zich er dan op aan passen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 02:12:
De prijzen van sociale huurwoningen, waar die werkschuwe krakers op doelen, worden bepaalt door woningbouwverenigingen.
Vastgoedspeculanten speculeren vnml. met prijzen van luxe vastgoed.

Maar de woningbouwverenigingen zijn gewoon spelers op diezelfde markt dus ondervinden ze er ook hinder van. Want ze moeten natuurlijk wel panden en bouwgrond kopen en verkopen. Een verziekte markt treft de woningbouwverenigingen op dezelfde wijze als dat het de consument treft.

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 02:11:
Waarschijnlijk omdat veel gemeenten de 'prachtwijken' zien als broeinesten van criminaliteit en ook liever gewoon nette gezinnetjes met een fatsoenlijk inkomen in nieuwe vinex-wijken in hun gemeente zien dan werkloze tokkies en ali's in hun sociale woningen.

Ja, maar dat is hetzelfde als dat jij een hond hebt, hij je bankstel onder schijt, en je de shit onder het tapijt veegt en vrolijk verder gaat TV kijken, zelfvoldaan, omdat je netjes opgeruimd hebt.

Je kan problemen alleen maar verplaatsen met die aanpak :lol:

Verder worden er vooral gemiddeld geprijsde koophuizen gebouwd in de plaats van gesloopte volksbuurten, en dat gedeelte van de markt is nu juist het deel dat verzadigd is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als de prijzen van huizen je niet bevallen, moet je lekker in Noord-groningen gaan wonen

hij woont al in limburg dus heeft al niet te klagen qua huizenprijs...
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 26 juli 2010 om 01:21:
na de invoering van het kraakverbod gaan bijna alle gemeentes over tot gedoogbeleid

inderdaad

koffiedik kijken.......
Het is belachelijk, dat eerste levensbehoeftes zoals volkshuisvesting, geen vanzelfsprekendheid zijn

In Nederland hoeft niemand zonder inkomen te zitten, en kan iedereen met dat inkomen wooruimte betalen. Dat men dan niet overhoud aan zaken voor andere zaken en daarom gaat kraken is de keerzijde van die medaille.
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 51893}
Waarschuw beheerder
Kraken gaat door!

slotje!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 02:50:
Ja, maar dat is hetzelfde als dat jij een hond hebt, hij je bankstel onder schijt, en je de shit onder het tapijt veegt en vrolijk verder gaat TV kijken, zelfvoldaan, omdat je netjes opgeruimd hebt.

Nee, je gooit de stront over de schutting naar de buren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 26 juli 2010 om 08:50:
In Nederland hoeft niemand zonder inkomen te zitten, en kan iedereen met dat inkomen wooruimte betalen.

dan moet die betaalbare woonruimte er wel zijn, daar gaat het juist om want die is er niet :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 26 juli 2010 om 11:54:
dan moet die betaalbare woonruimte er wel zijn, daar gaat het juist om want die is er niet

Mijn oom haalt een vrouw uit Polen, binnen no-time waren ze getrouwd en binnen nog kortere tijd was ze weer bij hem weg.
Ze had binnen 2 maanden een huis.
Blijkbaar moet je je eerder druk maken om de mensen die bepalen wie een huis krijgt, ipv de vastgoedhandelaren...

Klinkt misschien een beetje raar, maar hoe komt het dat je (bijna) nooit een Marokkaanse of Surinaamse kraker ziet?
En waarom zijn een groot deel van alle betaalbare woningen bezet door allochtonen terwijl er zat Nederlanders zijn die graag een betaalbaar huis willen?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen hekel aan allochtonen.
Maar de voorkeursverhoudingen in dit van de pot gerukte land zijn gewoon helemaal scheef.
Om even 'iemand' te quoten: Eigen Volk Eerst

floppen maar!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 12:12:
hoe komt het dat je (bijna) nooit een Marokkaanse of Surinaamse kraker ziet?

Omdat wij harde werkers zijn en tenminste gelovig zijn jah!
Waarschuw beheerder
een vrouw uit Polen,

Ze had binnen 2 maanden een huis.

hoe komt het dat je (bijna) nooit een Marokkaanse of Surinaamse kraker ziet

omdat die wild om zich heen gaan slaan en DISCRIMINATIE roepen als ze niet krijgen wat ze willen, of dat ze binnen het "Systeem" de weg beter weten te bewandelen?
Waarschuw beheerder
donateur
je maatschappelijke plichten

vertel eens meer.
Waarschuw beheerder
Klinkt misschien een beetje raar, maar hoe komt het dat je (bijna) nooit een Marokkaanse of Surinaamse kraker ziet?
En waarom zijn een groot deel van alle betaalbare woningen bezet door allochtonen terwijl er zat Nederlanders zijn dioe graag een huis willen?

achmed uit iran krijgt een huis toegewezen, om zijn herstel te versnellen.
Ik als 25 jarige, die een modaal salaris geniet, goed voor de maatschappij is; moet in de rij gaan staan van het zogeheten huurlijst stelsel. ik mag hopen dat ik 29 ben als ik een huis hier in utrecht kan huren. Kopen is onmogelijk in mijn eentje.

Nogmaals, dit gehele stelsel in nederland zuigt. En kraken was daar een goede tegenwerking van.

Vergeet 1 ding niet: Kraken is danwel verboden gemaakt.
Maar de leegstand belasting gaat niet in werking ;)

dus je schaft iets af, zonder met oplossingen te komen. Vastgoedmenschjes blijven maar zakken vullen, en wij "woningzoekende" kunnen de klere krijgen.

Kraken gaat door!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 26 juli 2010 om 11:54:
dan moet die betaalbare woonruimte er wel zijn, daar gaat het juist om want die is er niet

Uitspraak van Bossche Bol op maandag 26 juli 2010 om 12:21:
of dat ze binnen het "Systeem" de weg beter weten te bewandelen?

is toch wat anders dan kraken, je spreekt jezelf wel weer lekker tegen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 26 juli 2010 om 12:41:
vertel eens meer.

werken, vooral... iets bijdragen aan de economie van het land dat je school betaald heeft.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hi-hat Clap op maandag 26 juli 2010 om 12:49:
achmed uit iran krijgt een huis toegewezen, om zijn herstel te versnellen.

Dan moeten krakers maar eens protesteren tegen het systeem van positieve discriminatie ipv zich vast te ketenen aan de hekken van AZC's als er weer een paar van die gelukzoekers uitgezet worden... (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 26 juli 2010 om 14:25:
is toch wat anders dan kraken

ik beantwoorde ook een vraag die niet over kraken gaat
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 16:11:
werken, vooral... iets bijdragen aan de economie van het land dat je school betaald heeft.

je kunt ook wat bijdragen aan de maatschappij zonder als loonslaaf je baas rijk te maken
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 16:12:
Dan moeten krakers maar eens

moeten = dwang
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 16:12:
ipv zich vast te ketenen aan de hekken van AZC's

krakers die zich vast ketenen aan hekken van AZC's? :vaag:
Uitspraak van gekkehuus30 op maandag 26 juli 2010 om 16:43:
hahahah loser !

hij heeft wel gelijk,
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 26 juli 2010 om 01:21:

:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 26 juli 2010 om 16:58:
je kunt ook wat bijdragen aan de maatschappij zonder als loonslaaf je baas rijk te maken

Jij kunt ook, net zoals je baas, op een dag het risico nemen om een onderneming te starten, met 30% kans dat je in de 1e 2 jaar failliet gaat, 80 uur per week aan het werken bent en een shitload aan administratie, belasting en zorgen hebt.
Je baas rijk maken doe je zelf, maar je werkt neem ik aan omdat je het ook leuk vind om te werken bij het bedrijf waar je werkt en het is aan je baas om te zorgen dat jij er plezier in hebt.
En zo niet, dan heb je de vrije keus om het zelf beter te doen toch?
Zijn in Nederland zat fondsen en subsidies om je eigen onderneming te starten.

Anderen kiezen voor zekerheid en worden werknemer, wat een betere benaming is dan loonslaaf.
Loonslaaf is echt zo'n term die bedacht is door werkschuwe parasieten om hun werkende maatschappijgenoten te kleineren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
krakers die zich vast ketenen aan hekken van AZC's?

Of het nu tegen uitzetting van asielzoekers is, tegen kapitalisme of tegen Wilders/Fortuyn, ik zie altijd hetzelfde soort figuren die je kunt omschrijven als krakerstypen.

http://www.youtube.com/watch?v=VTgQznkUlJ4

naam van de plaatser van het filmpje zegt al genoeg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 17:49:
Jij kunt ook, net zoals je baas, op een dag het risico nemen om een onderneming te starten, met 30% kans dat je in de 1e 2 jaar failliet gaat, 80 uur per week aan het werken bent en een shitload aan administratie, belasting en zorgen hebt.

De meeste mensen werken echter niet voor een bedrijf waar de 'baas' de eigenaar is, en dus risico loopt. De meeste mensen werken voor onpersoonlijke bedrijven, waar de directie volledig bestaat uit mensen die er in loondienst zijn, en die zelf geen cent verliezen als het bedrijf kapot gaat.

Als ondernemerschap (ipv aandeelhouderschap) nog de motor van het bedrijfsleven was, zou de markt ook nog gezond zijn. Omdat het belang van de werknemer en de werkgever, continuiteit, dan hetzelfde was.

Momenteel is het echter zo dat de werkgever vooral bestaat uit aandeelhouders die hun participatie in een bedrijf ook zo weer van de hand doen als hun dat uit komt, en dus zijn de werknemers de gebeten lul. Zo verging het bij het bedrijf waar ik zelf jarenlang gewerkt heb. PCM. Hedgefonds nam de boel over, stak een vrijwel schuldenloos bedrijf diep in de schulden, en blies de pleitmars. Met als gevolg dat van mijn collega's een groot deel is wegbezuinigd terwijl zij al die tijd hun werk goed deden, en het bedrijf winst maakte en vrijwel geen schulden had.

Zolang het via allerhande trucs mogelijk is, om juist te profiteren van het ACHTERUITGAAN van een bedrijf, is jouw hele visie op hoe de economie werkt, een illusie. Vergelijkbaar met de naieve optimistische blik van 1 of ander stuk Groenlinkstuig, maar dan net tegengesteld.

Waarschuw beheerder
donateur
moeten = dwang

In het leven heb je je verantwoordelijkheden te nemen, dat heet volwassen worden.
Dr komt een moment dat je iets moet ja, omdat dat zo hoort.

Vastgoedspeculanten MOETEN zogenaamd van alles toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 26 juli 2010 om 08:50:
In Nederland hoeft niemand zonder inkomen te zitten, en kan iedereen met dat inkomen wooruimte betalen. Dat men dan niet overhoud aan zaken voor andere zaken en daarom gaat kraken is de keerzijde van die medaille.

Je bent gewoon jaloers dat jij je wel een poot laat uit draaien en mee betaalt aan de winsten van criminelen, en zij niet.

FAIL!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alle krakers zijn criminelen en dienen alszodanig aangepakt te worden (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klssy op zaterdag 24 juli 2010 om 14:22:
wat niet van jezelf is blijf je gewoon af,

amen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 17:58:
Je bent gewoon jaloers dat jij je wel een poot laat uit draaien en mee betaalt aan de winsten van criminelen, en zij niet.

Goh, wat zal hij jaloers zijn op iemand die in een huis woont wat nooit zijn thuis zal worden... :roflol:

Niks lekkerders als thuiskomen van een dag noeste arbeid en lekker in je eigen douche/bad zitten, op je eigen bank liggen, TV kijken, internetten en fatsoenlijk meubilair hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 17:55:
De meeste mensen werken echter niet voor een bedrijf waar de 'baas' de eigenaar is, en dus risico loopt. De meeste mensen werken voor onpersoonlijke bedrijven, waar de directie volledig bestaat uit mensen die er in loondienst zijn, en die zelf geen cent verliezen als het bedrijf kapot gaat.

Als ondernemerschap (ipv aandeelhouderschap) nog de motor van het bedrijfsleven was, zou de markt ook nog gezond zijn. Omdat het belang van de werknemer en de werkgever, continuiteit, dan hetzelfde was.

Momenteel is het echter zo dat de werkgever vooral bestaat uit aandeelhouders die hun participatie in een bedrijf ook zo weer van de hand doen als hun dat uit komt, en dus zijn de werknemers de gebeten lul. Zo verging het bij het bedrijf waar ik zelf jarenlang gewerkt heb. PCM. Hedgefonds nam de boel over, stak een vrijwel schuldenloos bedrijf diep in de schulden, en blies de pleitmars. Met als gevolg dat van mijn collega's een groot deel is wegbezuinigd terwijl zij al die tijd hun werk goed deden, en het bedrijf winst maakte en vrijwel geen schulden had.

Zolang het via allerhande trucs mogelijk is, om juist te profiteren van het ACHTERUITGAAN van een bedrijf, is jouw hele visie op hoe de economie werkt, een illusie. Vergelijkbaar met de naieve optimistische blik van 1 of ander stuk Groenlinkstuig, maar dan net tegengesteld.

Weet je dat Hitler exact hetzelfde al voorstelde?
Dat de middenstand de drijvende kracht is achter een gezonde welvaart, en dat de expansie van machtige multinationals en onpersoonlijke bedrijven een halt toegeroepen moest worden?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 18:12:
Alle krakers zijn criminelen

Das waar. Maar alle pandjesmelkers, vastgoedontwikkelaars, hypotheekzwendelaars, en babyboomers die hun huis alleen zien als een beleggingsobject ook. Alleen zijn er te weinig wetten om hen aan te pakken. De gemiddelde makelaarsnek ziet ook het beste uit met een strop eromheen ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 17:58:
n het leven heb je je verantwoordelijkheden te nemen, dat heet volwassen worden.
Dr komt een moment dat je iets moet ja, omdat dat zo hoort.

Vastgoedspeculanten MOETEN zogenaamd van alles toch?

Dit is de visie van een individualist. Individualisten denken dat mensen in de eerste plaats eenlingen zijn die hun eigen belang na streven. Maar de mensheid is juist geprogrammeerd om het belang van de groep na te streven, en verantwoordelijkheid ligt niet bij jou als individu, maar bij de samenleving, waar jij je maar naar te schikken hebt.

Liberalen en ander uitschot, zijn daar te egoistisch voor, en cijferen liever de maatschappij weg dan zichzelf, ipv andersom.

Jij refereert hier aan plichtsbesef, maar doet dat op geheel de verkeerde wijze. Je moet eens stoppen met mensen als indiviu te zien, maar ze vooral zien als onderdeel van een massa, want zo is de menselijke natuur. Wij zijn geen solitaire dieren zoals sluipwespen of papegaaien, maar sociale dieren zoals termieten, mieren, olifanten etc.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 18:21:
Wij zijn geen solitaire dieren zoals sluipwespen of papegaaien, maar sociale dieren zoals termieten, mieren, olifanten etc.

Wat doen mieren, bijen, termieten, etc.?
Juist, die werken d'r eigen de pleuris met ze allen voor een autoritaire leider...

Liberalen en ander uitschot, zijn daar te egoistisch voor, en cijferen liever de maatschappij weg dan zichzelf, ipv andersom.

Liberalen stellen dat iedereen zijn taak heeft in de samenleving, maar dat ieder mens nog steeds verantwoordelijk is voor zijn eigen succes of falen.
Indien iemand dat niet is door bijvoorbeeld invaliditeit dan horen de sterkeren inderdaad voor de zwakkeren op te komen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 18:29:
Liberalen stellen dat iedereen zijn taak heeft in de samenleving, maar dat ieder mens nog steeds verantwoordelijk is voor zijn eigen succes of falen.

Maar dat is niet zo. Peer pressure en massamedia zijn een veel grotere invloed op mensen hun gedrag, dan hun eigen keuzevrijheid.

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is de visie van een individualist. Individualisten denken dat mensen in de eerste plaats eenlingen zijn die hun eigen belang na streven. Maar de mensheid is juist geprogrammeerd om het belang van de groep na te streven, en verantwoordelijkheid ligt niet bij jou als individu, maar bij de samenleving, waar jij je maar naar te schikken hebt.

precies.
je werkt, betaalt netjes belasting, en betaalt voor het gebruik van een woning en als beloning mag je onderdeel zijn van een samenleving mits je je netjes aan de regels houdt.

Krakers doen dat niet...
Die plaatsen zichzelf graag buiten de maatschappij...
Mieren zien er allemaal hetzelfde uit en lopen allemaal dezelfde kant op, maar de kraker heeft besloten om zijn voelsprieten geel te verven, zijn antenne te amputeren en tegen de richting in te lopen.
Verwacht dan ook dat je medemieren je niet meer accepteren als mier maar als outkast en dat je zopdoende ook niet mag profiteren van de voordelen van de mainstream mieren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Indien iemand dat niet is door bijvoorbeeld invaliditeit dan horen de sterkeren inderdaad voor de zwakkeren op te komen.

De vraag is alleen: wie is sterk en wie is zwak? Over het algemeen zijn 80% van de personen, zelfs degenen die een baan op HBO-functie hebben en die 10 man onder zich hebben werken, de zwakkeren.

Grote bedrijven en instanties zijn de sterkeren. Snap je?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 18:31:
Maar dat is niet zo. Peer pressure en massamedia zijn een veel grotere invloed op mensen hun gedrag, dan hun eigen keuzevrijheid.

Is massamedia juist niet de kracht van links?
Sites als Indymedia, en talloze underground blaadjes met opruiende teksten en aankondigingen van demo's en akties?
waarbij weer hele kolonnes linkse activisten als schapen staan te kankeren op politie, rechts, de kapitalisten of weet-ik-veel-wie nu weer de schuld is van de ellende op de wereld.

wat te denken van de invloed van media in landen als Noord-Korea, Venezuela, Cuba en de voormalige USSR?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 18:33:
De vraag is alleen: wie is sterk en wie is zwak? Over het algemeen zijn 80% van de personen, zelfs degenen die een baan op HBO-functie hebben en die 10 man onder zich hebben werken, de zwakkeren.

Als jij self-supporting bent, ben je de sterke.
Ben je door omstandigheden niet in staat om jezelf te odnerhouden, dan ben je zwak.

Elk mens heeft de kans om die directeur te worden van dat grote bedrijf, alleen grijpen slechts weinigen die kans.
net zoals bij kuddedieren waarbij maar 1 mier de koningin kan zijn, of maar 1 olifant de matriarch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 18:35:
Is massamedia juist niet de kracht van links?

Nee, het is volledig a-politiek en leidt zijn eigen leven. Natuurlijk zijn mediakanalen niet politiek neutraal, maar een afspiegeling van de makers en de beoogde doelgroep, maar dat is niet de kracht van links en rechts, dat is gewoon omdat de media en de maatschappij deel van elkaar uit maken als het ware.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 18:35:
Sites als Indymedia, en talloze underground blaadjes met opruiende teksten en aankondigingen van demo's en akties?

Of Geenstijl, Stormfront, HollandHardcore, De Telegraaf etc.?

Of Fox, SBS etc.?

De meeste media zijn nog altijd in handen van grote ondernemingen, en die zijn vertegenwoordigers van het kapitalisme, en dus eerder rechts dan links te noemen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 18:40:
Nee, het is volledig a-politiek en leidt zijn eigen leven. Natuurlijk zijn mediakanalen niet politiek neutraal, maar een afspiegeling van de makers en de beoogde doelgroep, maar dat is niet de kracht van links en rechts, dat is gewoon omdat de media en de maatschappij deel van elkaar uit maken als het ware.

Eerst is media a-politiek, en daarna juist weer wel :/
Media = politiek.
Zelfs een blad als de Donald Duck vertelt kidneren al wat goed is of slecht

Je kletst jezelf tegen
Waarschuw beheerder
bent gewoon jaloers dat jij je wel een poot laat uit draaien en mee betaalt aan de winsten van criminelen, en zij niet.

FAIL!

ja man :cry:
Jij bent toch die blauwbeer? had van jou inhoudelijk wel iets minder triets dan dit verwacht :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 18:43:
Eerst is media a-politiek, en daarna juist weer wel
Media = politiek.

Dat is niet eerst niet, en dan wel, het is beide tegelijk. Een paradox.
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 26 juli 2010 om 18:52:
ja man
Jij bent toch die blauwbeer? had van jou inhoudelijk wel iets minder triets dan dit verwacht

Nee, ik ben niet 'die blauwbeer', ik ben gewoon een SP-aanhanger die vele nicknames op PF heeft versleten.

Wat kan jou het verrekken dat 1 of andere diknek die 25 huizen bezit, 1 van zijn leegstaande gebouwen gekraakt ziet worden? Je hebt er op geen enkele manier last van. Dus blijft er maar 1 optie over en dat is jaloezie. Je draait zelf schijnbaar volop in die molen mee die ons normale burgers geld kost dat linea recta naar bedrijven en hun aandeelhouders gaat.

En uit je reacties blijkt dat je het moeilijk kan verkroppen dat er mensen zijn die niks betalen voor iets dat jou WEL handen vol geld kost. Dat heet afgunst oftewel jaloezie, er is gewoon geen andere uitleg voor.

Nu ben ik zelf ook gewoon huurder van een woningcorporatie, maar ik vin het prima om tussen asovolk in een flat te wonen, want die gaan tenminste niet klagen over de herrie. Maar goed, in huur een studioappartement, als ik een gezin had was dat geen geschikte woonruimte geweest, en had ik ook 2 jaar op iets groters kunnen wachten.

Ze moeten kraken gewoon verbieden, maar dan na A ook B zeggen, en antikrakers volledige huurbescherming geven (dwz de verhuurder moet vervangende woonruimte zorgen als iemand weg moet uit een pand dat weer in gebruik wordt genomen).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 19:00:
Nee, ik ben niet 'die blauwbeer', ik ben gewoon een SP-aanhanger die vele nicknames op PF heeft versleten.

zal je het voordeel van de twijfel geven dan
Wat kan jou het verrekken dat 1 of andere diknek die 25 huizen bezit, 1 van zijn leegstaande gebouwen gekraakt ziet worden? Je hebt er op geen enkele manier last van. Dus blijft er maar 1 optie over en dat is jaloezie. Je draait zelf schijnbaar volop in die molen mee die ons normale burgers geld kost dat linea recta naar bedrijven en hun aandeelhouders gaat.

En uit je reacties blijkt dat je het moeilijk kan verkroppen dat er mensen zijn die niks betalen voor iets dat jou WEL handen vol geld kost. Dat heet afgunst oftewel jaloezie, er is gewoon geen andere uitleg voor.

Nu ben ik zelf ook gewoon huurder van een woningcorporatie, maar ik vin het prima om tussen asovolk in een flat te wonen, want die gaan tenminste niet klagen over de herrie. Maar goed, in huur een studioappartement, als ik een gezin had was dat geen geschikte woonruimte geweest, en had ik ook 2 jaar op iets groters kunnen wachten.

Ze moeten kraken gewoon verbieden, maar dan na A ook B zeggen, en antikrakers volledige huurbescherming geven (dwz de verhuurder moet vervangende woonruimte zorgen als iemand weg moet uit een pand dat weer in gebruik wordt genomen).

ownee toch blaauwbeer de dj :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
WTF heeft mijn muzikale doen en laten met dit hele onderwerp te maken>? Het gaat niet om mij, niet om jou, maar om een maatschappelijk probleem dat allemaal die dingen overstijgt: volkshuisvesting.
Waarschuw beheerder

hiermee sla je de spijker op zijn kop (y)

maar dan krijg je dus weer inhoudelijke antwoorden als:
"ik ben niet jaloers op mensen die zich niet wassen en hun muren onder de poep smeren" etc etc... :rot: :lol:
waarschijnlijk hetzelfde soort mensen die 'plichtsgetrouw' de belastingdienst bellen als ze zien hun buurman een iets te mooie auto rijdt of wat te vaak op vacantie gaat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach een beetje leven en laten leven joh...
ieder vult dat op z'n eigen manier wel wat in.

en,
Wat kan jou het verrekken dat 1 of andere diknek die 25 huizen bezit, 1 van zijn leegstaande gebouwen gekraakt ziet worden

Waarschuw beheerder
donateur
als ik een gezin had was dat geen geschikte woonruimte geweest, en had ik ook 2 jaar op iets groters kunnen wachten.

Als jij een gezin hebt en je vrouw werkt ook kun je dmv een hypotheek gewoon een leuke eensgezinswoning in een mooie kindvriendelijke vinex-wijk kopen hoor.
Aangezien iedereen in mijn omgeving met een vaste baan daartoe in staat is (en dat zijn echt geen miljonairs) dan kun jij dat ook...

Buiten dat woon ik in een van de duurdere gebieden in de Randstad, er zijn gebieden in NL waar je voor 200.000 een vrijstaand huis koopt, dan moet je voor onder de ton toch wel een leuke woning kunnen scoren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 19:24:
WTF heeft mijn muzikale doen en laten met dit hele onderwerp te maken>? Het gaat niet om mij, niet om jou, maar om een maatschappelijk probleem dat allemaal die dingen overstijgt: volkshuisvesting.

Vind het fijn te weten tegen wie ik praat en in jou geval weet ik dan gelijk dat ik je niet al te serieus moet nemen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 26 juli 2010 om 22:15:
in jou geval weet ik dan gelijk dat ik je niet al te serieus moet nemen

wat een zwak excuus om er overheen te lullen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 26 juli 2010 om 22:27:
wat een zwak excuus om er overheen te lullen

hoezo is zo bij die blauwbeer of ken je hem niet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hi-hat Clap op maandag 26 juli 2010 om 12:49:
Maar de leegstand belasting gaat niet in werking

dus je schaft iets af, zonder met oplossingen te komen. Vastgoedmenschjes blijven maar zakken vullen, en wij "woningzoekende" kunnen de klere krijgen.

Kraken gaat door!

Precies, zonder invoeren van leegstandsbelasting zullen de meeste gemeentes niet echt meewerken aan het kraakverbod, de gemeentes zijn dus een stukje meer sociaal-bewust als de pluchezitters in Den-Haag.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 juli 2010 om 18:12:
Alle krakers zijn criminelen en dienen alszodanig aangepakt te worden

Kraken is niet verboden en na invoering van het kraakverbod gaan de meeste van de grote gemeentes over op gedoogbeleid, dus geven de Burgemeester + Wethouders aan de politie de opdracht mee om de andere kant op te kijken bij een kraakactie.
jaloers

:yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 18:18:
lekker in je eigen douche/bad zitten, op je eigen bank liggen, TV kijken, internetten en fatsoenlijk meubilair hebben.

Kan ik ook, heb ik ook.
ieder mens nog steeds verantwoordelijk is voor zijn eigen succes of falen.

Laat mensen die hun leven anders indelen dan ook in hun waarde.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 18:33:
mits je je netjes aan de regels houdt.

Ik hou me ook netjes aan de meeste regels, dat kraken niet binnen jouw regels valt, dat is jouw probleem.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 18:37:
Als jij self-supporting bent, ben je de sterke.
Ben je door omstandigheden niet in staat om jezelf te odnerhouden, dan ben je zwak.

Ik ben Mr. Self-Supporting himself.

Uitspraak van Bossche Bol op maandag 26 juli 2010 om 19:44:
"ik ben niet jaloers op mensen die zich niet wassen en hun muren onder de poep smeren" etc etc...

Of geen antwoord.
waarschijnlijk hetzelfde soort mensen die 'plichtsgetrouw' de belastingdienst bellen als ze zien hun buurman een iets te mooie auto rijdt of wat te vaak op vacantie gaat

Inderdaad.
Uitspraak van Jan Gezellig op maandag 26 juli 2010 om 20:07:
ach een beetje leven en laten leven joh...
ieder vult dat op z'n eigen manier wel wat in.

Mee eens.
Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 26 juli 2010 om 22:15:
serieus

Snap niet dat er nog iemand de moeite neemt om op die Okkie te reageren.
Snap ook niet dat de topicopener die grijze hippie niet even de moeite neemt om reactie te geven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 juli 2010 om 01:45:
Snap niet dat er nog iemand de moeite neemt om op die Okkie te reageren.

:cry:
Jullie betichten de pandeigenaren van crimineel gedrag daar waar zij zich aan de wet houden. Wat zij met hun spullen doen moeten ze zelf weten, dit in combinatie met de woningmarkt ( wat de status hiervan ook is, want er wordt al weet ik het hoe lang gekraakt ) gebruiken krakers als een vrijbrief om aan andermans spullen te zitten.
En dan zeggen jullie dat degenen die wel betalen voor een woning jaloers zijn. Sorry maar die redenering daar kan ik niet helemaal bij....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 12:18:
Omdat wij harde werkers zijn en tenminste gelovig zijn jah!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 27 juli 2010 om 08:43:
Jullie betichten de pandeigenaren van crimineel gedrag

Speculeren met een eerste levensbehoefte is crimineel.
Gelukkig blijven de meeste gemeentes dit ook vinden en laten die het kraakverbod door de politie niet handhaven, maar gaan gedogen.
degenen die wel betalen voor een woning jaloers zijn.

Ja, als mensen er zo fel op reageren komt jaloesie als eerste naar boven.

Sorry maar die redenering daar kan ik niet helemaal bij....

1+1=2

Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik ook, heb ik ook.

Niet, want het is helamaal niet van jou en dat weet je diep van binnen ook dus kun je nooit 'thuis' zijn.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 juli 2010 om 12:17:

Dus als ik iemand een autoradio zie stelen en ik reageer daar heftig op, dan ben ik eigenlijk jaloers op die dief omdat hij niet hoeft te betalen voor z'n autoradio?

dat moet je mij even uitleggen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 12:57:
want het is helamaal niet van jou en dat weet je diep van binnen ook dus kun je nooit 'thuis' zijn.

Dus mensen die in een huurhuis wonen hebben volgens jouw redenering ook geen thuis?
Dus als ik iemand een autoradio zie stelen en ik reageer daar heftig op

Daar reageer ik ook heftig op.
Een autoradio is geen eerste levensbehoefte, een dak boven je hoofd wel.
Als een bakker de broden die hij niet verkocht heeft achter zn winkel heeft staan en iemand die niks te eten heeft die broden wegneemt heb ik daar geen moeite mee.
Beter iemand die levensbehoefte gunnen dan het te laten verschimmelen.
Waarschuw beheerder
Niet, want het is helamaal niet van jou en dat weet je diep van binnen ook dus kun je nooit 'thuis' zijn.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 juli 2010 om 13:05:
Dus mensen die in een huurhuis wonen hebben volgens jouw redenering ook geen thuis?

als je een koophuis hebt is het ook pas helemaal van jou als de hypotheek is afbetaald :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Speculeren met een eerste levensbehoefte is crimineel.

is bij wet niet verboden volgens mij en kraken bijna wel...

echt een redenatie van een klein kind dit....

dus als ik iets afkeur omdat ik het asociaal vind is dat afgunst of jaloezie?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 27 juli 2010 om 13:43:

Ja ik snap ook die opmerking van jaloesie niet :/

Als kraken fatsoenlijk zou gebeuren zou niemand er moeite mee hebben dat iemand op zijn huis past terwijl het leeg staat en netjes de tuin bijhoudt en wat onderhoud pleegt.
Maar panden compleet uitwonen omdat je de smerige kapitalistische eigenaar een lesje wil leren is heus geen uitzondering.

Ik heb thuis geleerd dat je schijt in een WC, niet in een archiefkast.
Waarschuw beheerder
is bij wet niet verboden volgens mij en kraken bijna wel...

er zijn wel meer voorbeelden te noemen die niet kloppen en toch binnen de wet zijn geregeld.
echt een redenatie van een klein kind dit....

nee, rationeel denken

nee, maar in dit geval wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 13:55:
Ja ik snap ook die opmerking van jaloesie niet

je snapt wel meer dingen niet, zoals de situatie waar een ander in terrecht kan komen
Als kraken fatsoenlijk zou gebeuren zou niemand er moeite mee hebben dat iemand op zijn huis past terwijl het leeg staat en netjes de tuin bijhoudt en wat onderhoud pleegt.
Maar panden compleet uitwonen omdat je de smerige kapitalistische eigenaar een lesje wil leren is heus geen uitzondering.

Ik heb thuis geleerd dat je schijt in een WC, niet in een archiefkast.

bla bla bla bla bla
"ik ben niet jaloers op mensen die zich niet wassen en hun muren onder de poep smeren" etc etc...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 27 juli 2010 om 14:13:
je snapt wel meer dingen niet, zoals de situatie waar een ander in terrecht kan komen

Laat me niet lachen, schets eens zo'n situatie dan dan je je genoodzaakt ziet te kraken.

Kraken is gewoon een lifestyle en krakers hebben allemaal dezelfde installing.
zij kraken vanuit de overtuiging dat kapitalisten handelen met primaire levensbehoeften, niet vanuit het oogpunt van het tekort op de huizenmarkt.
Het is gewoon een statement en geen noodzaak.

Ik heb nog meer respect voor zwervers
Waarschuw beheerder
er zijn wel meer voorbeelden te noemen die niet kloppen en toch binnen de wet zijn geregeld.

volgens jou klopt het dan niet, feit is dat het bij wet verboden gaat worden...

Het komt altijd door een ander of de maatschappij, die gasten zullen nooit de hand eens in eigen boezem steken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 27 juli 2010 om 14:50:
Het komt altijd door een ander of de maatschappij

het is de schuld van rechts, het kapitalisme, de huizenmarkt, geert wilders, de politie, Sinterklaas of weet ik veel wie.
een echte vent neemt de verantwoordelijkheid voor z'n leven gewoon zelf, en als je in een kutsituatie zit neem je je verantwoordelijkheid en doe je er wat aan.
Dat begint met werken, en als je werkt kun je je alles veroorloven wat je maar wil.
en als je uberhaupt werk wil hebben zou ik eens beginnen met al die piercings uit je harses te halen en fatsoenlijke kleren aan te trekken.

Niet werken -> geen geld -> geen huis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 14:35:
Laat me niet lachen, schets eens zo'n situatie dan dan je je genoodzaakt ziet te kraken.

als je van de ene op de andere dag dakloos wordt, kun je wel bij Leger des heils oid terrecht, lekker tussen de junks en
zwervers

Kraken is gewoon een lifestyle en krakers hebben allemaal dezelfde installing.
zij kraken vanuit de overtuiging dat kapitalisten handelen met primaire levensbehoeften, niet vanuit het oogpunt van het tekort op de huizenmarkt.
Het is gewoon een statement en geen noodzaak.

is jouw generalizerende mening geen feit en ben het daar niet mee eens
Ik heb nog meer respect voor zwervers

degene die
panden compleet uitwonen

en krakers een slechte naam bezorgen, daar heb jij respect voor?

volgens jou klopt het dan niet

goed gelezen en de juiste conclusie getrokken
feit is dat het bij wet verboden gaat worden...

maar niet uitgevoerd gaat worden door de meeste gemeentes
Het komt altijd door een ander of de maatschappij

bron?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 14:57:
een echte vent neemt de verantwoordelijkheid voor z'n leven gewoon zelf, en als je in een kutsituatie zit neem je je verantwoordelijkheid en doe je er wat aan.

in geval van geen dak boven je hoofd kraken dus!
Dat begint met werken, en als je werkt kun je je alles veroorloven wat je maar wil.

ook als je werkt wil dat nog niet zeggen dat je een automatisch dak boven je hoofd hebt
als je uberhaupt werk wil hebben zou ik eens beginnen met al die piercings uit je harses te halen en fatsoenlijke kleren aan te trekken.

generalizeren en veroordelen op uiterlijk de gekste!
Niet werken -> geen geld -> geen huis

niet werken -> uitkering = minimum inkomen -> zou in theorie genoeg inkomen voor volkshuisvesting moeten zijn, in praktijk is het dat niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 27 juli 2010 om 15:02:
als je van de ene op de andere dag dakloos wordt

kan je een uitkering aanvragen, mits je niet door eigen toedoen je baan verliest, en dan nog kan je een beroep op de bijstand doen...
maar niet uitgevoerd gaat worden door de meeste gemeentes

toekomstmuziek en geen feit :)
niet werken -> uitkering = minimum inkomen -> zou in theorie genoeg inkomen voor volkshuisvesting moeten zijn, in praktijk is het dat niet

jawel hoor :)

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Weet je wat het is, ik weet gewoon zeker dat als ik morgen mijn bedrijf verlies ik binnen no-time een nieuwe baan kan regelen zonder dat ik een opleiding van betekenis heb.
ook al zou ik mijn koophuis moeten verlaten vanwege de hypotheeklasten, dan nog zou ik niet in een goedkoop huurhuis hoeven te wonen.

Kwestie van mentaliteit en instelling, heb ik van huis uit gelukkig meegekregen.
Niet lullen maar werken...
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 15:26:
Weet je wat het is, ik weet gewoon zeker dat als ik morgen mijn bedrijf verlies ik binnen no-time een nieuwe baan kan regelen zonder dat ik een opleiding van betekenis heb.
ook al zou ik mijn koophuis moeten verlaten vanwege de hypotheeklasten, dan nog zou ik niet in een goedkoop huurhuis hoeven te wonen.

Kwestie van mentaliteit en instelling, heb ik van huis uit gelukkig meegekregen.

:respect:
Waarschuw beheerder
Niet lullen maar werken

hadden er meer moeten hebben ......

Waarschuw beheerder
donateur
Veel van de krakertjes die ik ken(de) waren allemaal verwende rijkeluiszoontjes en dochters die een veels te liberale opvoeding hebben gehad.
Beetje schoppen tegen de maatschappij...

Durf te wedden dat er in de kringen van Rotterdamse havenarbeiders en in de Achterhoek weinig krakers zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 16:46:
Durf te wedden dat er in de kringen van Rotterdamse havenarbeiders en in de Achterhoek weinig krakers zijn

in Dordrecht heb je er wel een hoop...
Reed pas zo'n knakker zonder licht reed bij maarje in de auto reden we bijna die kerel aan. Knakker begon te schelden hoop geouwehoer maar uitendelijk had die weinig praatjes....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
In Nijmegen en Amsterdam ook.
wel typisch...
Waarschuw beheerder
Daar zijn zeker veel boze investeerders en geen betaalbare woningen :lol:. En de werkgelegenheid zal ook wel dramatisch zijn.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 27 juli 2010 om 15:21:
als je van de ene op de andere dag dakloos wordt

kan je een uitkering aanvragen, mits je niet door eigen toedoen je baan verliest, en dan nog kan je een beroep op de bijstand doen...

zijn 2 verschillemde dingen, ook met een vaste baan of prima uitkering kun je dakloos worden
toekomstmuziek en geen feit

als gemeentebesturen van de 55 grootste al aangeven niet te gaan handhaven, ga ik ervanuit dat zo woord houden, maar we zullen het moeten afwachten
jawel hoor

volgens mij is het hier in dit topic al tig keer langsgekomen dat je in de meeste gemeentes een aantal jaren ingeschreven moet staan voordat je in aanmerking komt voor sociale woningbouwwoningen :gaap:

je kunt ook nog met zoeits als de wet van Murphy te maken krijgen
zag het wel toen de DSB bank omviel, hoeveel mensen zomaar ineens zonder woning kwamen te zitten

ben zelf ook een harde werker, maar kijk toch iets verder dan mijn neus lang is
zelf heb ik ook niks te klagen, maar ben sociaal ingesteld en ben me er van bewust dat niet iedereen het even goed heeft, die mensen uit mijn omgeving steun ik dan ook als het kan

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 16:46:

nood breekt wet, ook voor mensen waarvan je het misschien niet zou verwachten
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 27 juli 2010 om 16:51:
Reed pas zo'n knakker zonder licht reed bij maarje in de auto reden we bijna die kerel aan. Knakker begon te schelden hoop geouwehoer maar uitendelijk had die weinig praatjes....

die had de gekraakte woonwagen achter zn brommert gehangen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 27 juli 2010 om 18:51:
zijn 2 verschillemde dingen, ook met een vaste baan of prima uitkering kun je dakloos worden

als je een pand kraakt is die kans een stuk groter dan wanneer je koopt/ huurt.
volgens mij is het hier in dit topic al tig keer langsgekomen dat je in de meeste gemeentes een aantal jaren ingeschreven moet staan voordat je in aanmerking komt voor sociale woningbouwwoningen

valt allemaal wel mee, smoesjes wie wil kan gewoon kopen / huren.
zag het wel toen de DSB bank omviel, hoeveel mensen zomaar ineens zonder woning kwamen te zitten

weinig volgens mij hypotheken zijn allemaal overgenomen toch?
die had de gekraakte woonwagen achter zn brommert gehangen?

nee maar zag hem erna wel ergens naar binnen gaan (kraakpand), en hij voldeed aan alle vooroordelen / stereoypes van een kraker :D

Waarschuw beheerder
donateur
nood breekt wet, ook voor mensen waarvan je het misschien niet zou verwachten

Dat soort krakers zullen hoogstwaarschijnlijk een stuk respectvoller met hun tijdelijke woning omgaan dan de antikapitalistische, stereotypische kraker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 27 juli 2010 om 19:00:
als je een pand kraakt is die kans een stuk groter dan wanneer je koopt/ huurt.

ligt eraan ik ken er genoeg die al járen in dezelfde gekraakte woning zitten
valt allemaal wel mee, smoesjes wie wil kan gewoon kopen / huren.

ik ga hier niet voor de zoveelste keer op in
weinig volgens mij hypotheken zijn allemaal overgenomen toch?

heb op tv toch de niet stereotype ;-) gezinnen gezien die aan onderdak geholpen werden door mensen van het kraakspreekuur
nee maar zag hem erna wel ergens naar binnen gaan (kraakpand)

jullie hadden m gelijk maar even gevolgd
hij voldeed aan alle vooroordelen / stereoypes van een kraker

wat anders kon ik verwachten :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 19:05:
Dat soort krakers zullen hoogstwaarschijnlijk een stuk respectvoller met hun tijdelijke woning omgaan dan de antikapitalistische, stereotypische kraker

de krakers die ik ken gaan ook respectvol met hun woning om, denk dat jullie een beetje vertekend beeld hebben, de meeste krakers zijn namelijk geen junks/zwervers die alles uitwonen en er een teringbende van maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weg met die kutkrakers (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 juli 2010 om 19:21:
Weg met die kutkrakers

(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 27 juli 2010 om 19:24:
Weg met die kutkrakers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 27 juli 2010 om 19:14:
ik ga hier niet voor de zoveelste keer op in

Ja met die drogredenen van je ja :lol:
heb op tv toch de niet stereotype gezinnen gezien die aan onderdak geholpen werden door mensen van het kraakspreekuur

iets minder hart van Nederland kijken, blijkt allemaal redelijk mee te zijn gevallen.
jullie hadden m gelijk maar even gevolgd

nee was bij hem in de straat .....
hij voldeed aan alle vooroordelen / stereoypes van een kraker

wat anders kon ik verwachten

was echt zo en ging een kraakpand binnen dus in dit geval een bevestiging van de vooroordelen....

Waarschuw beheerder
lekker laten zitten :D

Waarschuw beheerder
donateur
de meeste krakers zijn namelijk geen junks/zwervers die alles uitwonen en er een teringbende van maken

Nee, maar er zijn er genoeg die dat wel doen, en daarom is deze wet er gekomen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juli 2010 om 09:52:
Nee, maar er zijn er genoeg die dat wel doen, en daarom is deze wet er gekomen.

Neeee dat komt door de vastgoedlobby die willen alle prijzen opdrijven boehoe huilie huilie eigenlijk ben ik gewoong te lui om te werkeng. :'(

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, het is de schuld van Wilders...
Die zorgt voor een tweedeling in de samenleving bla bla bla huilie huilie
En van het kapitalisme... boehoe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juli 2010 om 14:27:
eigenlijk ben ik gewoong te lui om te werkeng.

Ook ja (y)
En dan ook nog eens gratis wonen!

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=333 cacheid=0010ca6b002df3bb317c8a191a02af9b69]http://www.sleutelstad.nl/public/images/975851863.257538-krakers.jpg[/img]

[img width=468 height=312 cacheid=00115303002ebf2b6dc6f7061a02af9b69]http://www.bndestem.nl/multimedia/archive/01083/krakers_1083933b.jpg[/img]

[img width=400 height=400 cacheid=0011530c002ebf2ecb9d9b0c1a02af9b69]http://weblogs.nrc.nl/rechtenbestuur/files/2009/04/krakers.jpg[/img]

[img width=500 cacheid=00115311002ebf38ae4e19371a02af9b69]http://www.rnw.nl/data/files/images/lead/161009%20krakers%20ANP-11062250.jpg[/img]

Boehoehoe, huilie huilie huilie

Ik krijg geen baan dus heb ik geen geld voor een huis

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
Kraken is niet verboden en na invoering van het kraakverbod gaan de meeste van de grote gemeentes over op gedoogbeleid, dus geven de Burgemeester + Wethouders aan de politie de opdracht mee om de andere kant op te kijken bij een kraakactie

alleen nu staat de pand eigenaar in ze recht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bobby666 op donderdag 29 juli 2010 om 00:43:
alleen nu staat de pand eigenaar in ze recht

Ja en dan?
Uitspraak van bobby666 op donderdag 29 juli 2010 om 00:43:
na invoering van het kraakverbod gaan de meeste van de grote gemeentes over op gedoogbeleid, dus geven de Burgemeester + Wethouders aan de politie de opdracht mee om de andere kant op te kijken bij een kraakactie

:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja als je gaat ontruimen voor leegstand ben je politiecapaciteit aan het verspillen. Je gaat tog ook geen cordon ME inzetten als Marieke dr 7e verjaardag viert in de plaatselijke speeltuin, met al haar klasgenootjes?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een groep krakers heeft zondagmiddag een pand in de Van Bossestraat betreden. Het pand is al eerder gekraakt geweest. De politie is langsgeweest en heeft de krakers vooralsnog laten zitten

(Y) (Y) :respect: (Y) (Y)

goeie actie.!!! :jaja: