Partyflock

Forumonderwerp · 1097756
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:13:
degene die t felste tegen kraken/krakers zijn, zijn zelf vaak erg ontevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van hun woning en reageren er uit jalouzie zo op.

haters dus, met ordinaire egoistische trekjes...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 12:13:
Gast, als je echt op straat staat vraag je urgentie aan.

ja aanvragen kan, als je in een sloopwijk woont en dus verplicht wordt daar te vertrekken krijg je urgentie, als je vanuit een asielzoekerscentrum deel moet gaan uitmaken van de NL maatschappij ook, verder zo goed als niet.
Die krakers kunnen dat alleen niet omdat ze meestal nog niet eens werken !!!

urgentie wel of niet krijgen hangt niet af van wel of geen werk hebben.
als ze dat wel deden zouden ze op zijn minst anti kraak gaan)

antikraakt verdwijnt ook zodra het kraken is verdwenen. ;-)
1 oktober gaat die wet toch in?
Ik snap niet dat jullie vinden dat mensen, die niet werken voor hun geld (als ze dat wel deden zouden ze op zijn minst anti kraak gaan

jij snapt wel meer niet zo blijkt.
beulen hele gebouwen af. Ik snap niet dat je dit normaal vind,

dat vind ik ook niet normaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
TO moet net als kraken verboden worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 21 juli 2010 om 12:10:
okkie zoals in okkie ofwat?

:rot:
jammer dat ik steeds in herhaling moet vallen tegen jou

vertel overtuig me eens met een fatsoenlijk argument waarom je met een normale baan geen huis kan betalen dan :D
die krakers zie ik niet zoveel, maar is toch wel hét (loze) argument van iemand die tegen kraken is

is geen argument is een constatering van mijn zijde betreffende de uiterlijke verzorging van die gasten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:25:
vertel overtuig me eens met een fatsoenlijk argument waarom je met een normale baan geen huis kan betalen dan

heeft niet altijd met niet kunnen betalen te maken
jammer dat ik steeds in herhaling moet vallen tegen jou

is geen argument is een constatering van mijn zijde betreffende de uiterlijke verzorging van die gasten.

jij hebt dus een ander 'soort' vrienden als ik heb
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:19:
ja aanvragen kan, als je in een sloopwijk woont en dus verplicht wordt daar te vertrekken krijg je urgentie, als je vanuit een asielzoekerscentrum deel moet gaan uitmaken van de NL maatschappij ook, verder zo goed als niet.

medische gronden worden ook gehonoreerd...'n vriendin van mij heeft laatst ook aangevraagd en ze gaan haar helpen bij het vinden van een geschikte woning..anders dan de redenen die je opnoemde word urgentie niet neer verleend.
Waarschuw beheerder
donateur
is geen argument is een constatering van mijn zijde betreffende de uiterlijke verzorging van die gasten

en dat is geen loos argument tegen kraken dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:31:
heeft niet altijd met niet kunnen betalen te maken

wat dan?
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:31:
hebt dus een ander 'soort' vrienden als ik heb

als ik je zo hoor praten ben ik daar niet rouwig om (y)

Waarschuw beheerder
geld doet wonderen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:37:
wat dan?

ik ben geen papegaai en blijf niet aan de gang tegen jou :gaap:
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:37:
als ik je zo hoor praten ben ik daar niet rouwig om

idem dito, maar als jij graag omgaat met mensen die weinig
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:07:
geld aan zaken als uiterlijke verzorging en dergelijke uitgeven

is dat jouw keuze en gelukkig leven we in een vrije democratie, niet in een land met een wet gebaseerd op de Koran of in een communistich staatje (y)
Waarschuw beheerder
het feit dat de krakers die ik zie er zo bijlopen wil niet zeggen dat ik er mee omga ....
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 12:44:
ik ben geen papegaai en blijf niet aan de gang tegen jou

dat zeg je inderdaad steeds maar dat argument kan ik niet 1 keer vinden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:49:
het feit dat de krakers die ik zie er zo bijlopen wil niet zeggen dat ik er mee omga ..

als iemand zich niets aantrekt van de mode of niet in een 3-delig kostuum wil lopen, wil dat niet zeggen dat die persoon onhygiënisch is.
De krakers die ik ken zijn hygiënisch en wonen in een nette opgeruime woning
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 12:49:
dat zeg je inderdaad steeds maar dat argument kan ik niet 1 keer vinden

blijkbaar hebben ze bij de uitkerende instanties niet de meest intelligente mensen in dienst.
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 11:54:
niet iedereen heeft genoeg (vast) inkomen om een huis te kopen.
niet iedereen staat 5 jaar of meer ingeschreven als woningzoekende of staat ingeschreven met urgentieverklaring.

of je moet het gaan zoeken in de particuliere sector

**edit** omdat je waarschijnlijk geen weet hebt van het begrip intelligentie:
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen. Ook bij ‘hogere’ diersoorten zoals chimpansees zijn vermoedelijk bepaalde functies van de intelligentie zoals taalbegrip werkzaam die vergelijkbaar zijn met die van mensen. Aangeboren slimheid of intelligentie wordt ook wel aangeduid als begaafdheid of talent. Intelligentie is tenslotte een kenmerk van de persoonlijkheid. Bij de een is de intelligentie, of zijn bepaalde facetten van de intelligentie, sterker ontwikkeld dan bij de ander. Zo kan bijvoorbeeld de een makkelijker een taal leren en de ander zich sneller oriënteren in een ruimte.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 13:24:
als iemand zich niets aantrekt van de mode of niet in een 3-delig kostuum wil lopen, wil dat niet zeggen dat die persoon onhygiënisch is.
De krakers die ik ken zijn hygiënisch en wonen in een nette opgeruime woning

stinken, heeft weinig met mode te maken
blijkbaar hebben ze bij de uitkerende instanties niet de meest intelligente mensen in dienst.

ach het feit dat jij in een discussie over een anders inteligentie begint zegt meer over jou inteligentie dan die van de ander :D
niet iedereen staat 5 jaar of meer ingeschreven als woningzoekende of staat ingeschreven met urgentieverklaring.

is niet echt nodig tenzij je top of the bill wil maarja je kan ook met wat minder genoegen nemen toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 13:58:
stinken, heeft weinig met mode te maken

mooi dat je het ook een keer met me eens bent (y)

het feit dat jij in een discussie over een anders inteligentie begint zegt meer over jou inteligentie dan die van de ander :D

:lol:

is niet echt nodig tenzij je top of the bill wil maarja je kan ook met wat minder genoegen nemen toch?

met minder genoegen nemen is wat anders als voor een aantal (wacht)jaren onbereikbaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 14:05:
het feit dat jij in een discussie over een anders inteligentie begint zegt meer over jou inteligentie dan die van de ander

ach spelfouten de gekste, ben ook aan het werk dus heb niet al te veel tijd om aan pf te besteden maar wees er blij mee(y)

Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 14:05:
met minder genoegen nemen is wat anders als voor een aantal (wacht)jaren onbereikbaar.

dus je moet of op straat leven of kraken? er zijn altijd woningen vrij.
Die zielige krakers gebruiken de woningmarkt al 30 jaar als excuus hoe de markt ook is....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 21 juli 2010 om 09:51:
Omdat ze/krakers & de popo zich aan wet houden? Zint dit je niet ofzo?
Da's dan dikke pech.

Kraken = verboden. Dus kap nou met je onzin "ze houden zich aan de wet"
Dat doen ze niet.

Waarschuw beheerder
Tuig van de richel is het
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 14:38:

schorem, schorrie morrie, van galg en rad...:roflol: heerlijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 14:14:
maar wees er blij mee

ben inderdaad blij dat ik je niet teveel tegenkomt hier, beetje zinloos om met iemand zoals jij discussie te voeren
dus je moet of op straat leven of kraken?

blijkbaar heb je er nooit bij stilgestaan dat sommige mensen voor dat dilemma komen te staan.
er zijn altijd woningen vrij.

:gaap:

de particuliere sector

niet op te brengen.

Die zielige krakers gebruiken de woningmarkt al 30 jaar als excuus hoe de markt ook is....

zolang er teveel speculanten met leegstaande panden (eerste levensbehoefte) dik zitten te cashen en er voor veel mensen betaalbare woonruimte onbereikbaar is heb ik er echt niks op tegen dat men zo'n pand in leenbruik neemt.
Maar ik ben een beetje klaar met je, ga maar lekker verder van onze belastingcenten je arbeidstijd nutteloos besteden :bye:

Uitspraak van ^^Dani^^ op woensdag 21 juli 2010 om 14:33:
Kraken = verboden.

nog steeds niet en waarschijnlijk gaan de meeste gemeentes na de invoering ervan (1 oktober?) over tot gedoogbeleid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 14:40:
ben inderdaad blij dat ik je niet teveel tegenkomt hier, beetje zinloos om met iemand zoals jij discussie te voeren

haha en toch doorgaan he sukkeltje
zolang er teveel speculanten met leegstaande panden (eerste levensbehoefte) dik zitten te cashen en er voor veel mensen betaalbare

altijd maar naar anderen aanwijzen he
Maar ik ben een beetje klaar met je, ga maar lekker verder van onze belastingcenten je arbeidstijd nutteloos besteden

doe ik ook, kan er woonruinmte van betalen, baas tevreden, klanten tevreden ik tevreden wat wil een mens nog meer (y)

Waarschuw beheerder
Krakers BAH

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 14:38:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 21 juli 2010 om 14:40:
schorrie morrie

En dan met dat stemmetje van de buurvrouw van de Flodders :D :cheer:
Waarschuw beheerder
degene die t felste tegen kraken/krakers zijn, zijn zelf vaak erg ontevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van hun woning en reageren er uit jalouzie zo op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 15:55:

uit jalOUzie dan nog wel :o
het is dat krakerswoningen zo luxueus zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op woensdag 21 juli 2010 om 15:58:
uit jalOUzie dan nog wel

ja ze hoeven nooit de ramen te lappen enzo hond uitlaten gebeurt ook vaak binnnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op woensdag 21 juli 2010 om 15:58:

Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 21 juli 2010 om 16:03:
ja ze hoeven nooit de ramen te lappen enzo hond uitlaten gebeurt ook vaak binnnen.

zou zo ruilen :X
Waarschuw beheerder
nog steeds niet en waarschijnlijk gaan de meeste gemeentes na de invoering ervan (1 oktober?) over tot gedoogbeleid.

OK, foutje van mijn kant. Dacht dat het definitief per 1 juni was ingevoerd.
Als ze er dan maar wel hardnekkig uitgewerkt worden, eindelijk weer eens wat leuks op de buis als het nieuws voorbij komt.

En bij Hart van Nederland alle verhalen van de verscheurde krakershartjes :'(
Waarschuw beheerder
ja lekker leverworst eten iedere dag, wc delen met de honden heerlijk (y)

Waarschuw beheerder
ga huur betalen luiluiluierde lui kadaver
Waarschuw beheerder
:roflol: al die reacties van afgunstige mensen
vroeger ook alle onzin die maar te bedenken valt erbij gehaald om degene met het blauwe fietsje de grond in te kunnen boren, terwijl ze zelf droomden van datzelfde blauwe fietsje, maar het nooit hebben gekregen :cry:
vervelend hè dat je je elke dag de t***ng moet werken om de maandelijkse lasten op te kunnen brengen voor dat klote huis in die achterbuurt, terwijl die ander (kraker) als een vorst lijkt te wonen in dat grote huis en dat nog wel gratis!
:aai: voor jullie

;-)
Waarschuw beheerder
nee, ik geniet er juist van als ik hier zie hoe de gemiddelde pvv'er in het leven staat :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
krakers stinken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op donderdag 22 juli 2010 om 09:54:
al die reacties van afgunstige mensen

Yeah right :x

Uitspraak van Bossche Bol op donderdag 22 juli 2010 om 10:34:
nee, ik geniet er juist van als ik hier zie hoe de gemiddelde pvv'er in het leven staat

En dit slaat al helemaal nergens op :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kraken gaat door!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juli 2010 om 12:17:
Kraken gaat door!

kraakjorem ben je

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
krakeling?
[img width=300 height=213 cacheid=00115055002ebb6b46dd12da1a02af2d77]http://www.vitaaldenhaag.org/pix/gvdw/koek/krakeling1.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kraker toch op man

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=296 height=342 cacheid=0011505d002ebb750897911f1a02af2ddd]http://aeroclubsalland.nl/_img/random/kraak-en-kraak-helder.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 19 juli 2010 om 14:03:
Als een vrouw zich mooi kleed vraagt ze er toch ook niet om om lastig gevalllen te worden

Als ze 1 jaar niet gebruikt is dan mag het.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 22 juli 2010 om 13:46:
Als ze 1 jaar niet gebruikt is dan mag het.

ja moet ze zich maar niet ongebruikt kleden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker andermans eigendom uitwonen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op donderdag 22 juli 2010 om 09:54:
al die reacties van afgunstige mensen

Afgunst? :lol:

Je bent niet goed bij je hoofd jij :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 21 juli 2010 om 11:52:
Waar het om draait is volgens mij dit..Als pandeigenaar heb je de verantwoordlijkheid ervoor te zorgen dat je eigendom bewoond is/blijft, als dat je om wat voor reden dan ook niet lukt, dan mag na een jaar leegstand, maw de eigenaar heeft de wet overtreden, het pand gekraakt worden om zijn eigendom in gebruik te nemen...iedereen heeft nl recht op onderdak..1e levensbehoefte...Dus als krakers na 1 jaar leegstand een huis in bruikleen nemen dan is dat te wijten aan de eigenaar...Ben het niet eens met vernielingen etc die vaak worden aangericht maarja dat is het risico wat je neemt als je als eigenaar achterlijk hoge huur blijft vragen die niemand kan betalen..tja na een jaar is 't spel dan uit...simpel en ook wel heel logisch en eerlijk vind ik..snap niet dat er zo veel ophef over gemaakt word...

Zij eigenen zich iets toe wat niet van henzelf is, maar omdat die hoerige kutwet nog niet zo dusdanig was aangepast hadden ze gewoon vrij spel.
Als ze de boel nou ook nog eens wat netjes zouden houden in de tijd dat ze er in zitten (zonder toestemming van...) maar dat is ook nog niet het geval, ze laten die vlooienbalen gewoon binnen schijten en zeiken, doen dat zelf vervolgens ook maar in een hoekje, breken de hele zooi af en willen er nog niet uit ook als puntje bij paaltje komt.

Hoge huurprijzen heeft het niks mee te maken, kantoorpanden e.d. staan ook leeg tegenwoordig en dat komt niet omdat de huurprijzen te hoog zijn, maar omdat de kantorenmarkt flink is ingestort (bedrijven moesten ook inkrimpen, bovendien is er jarenlang teveel gebouwd en ontwikkelt, maar dat is een ander verhaal) dit is makkelijk op te lossen door je pand bij een anti-kraak gebeuren onder te brengen, zitten er studenten in voor 200 euro per maand or something.
Huiseigenaren moeten het bijna verplicht gaan verhuren (met alle risico's van dien, want de huurwet is de meest complexe die er is) omdat ze de kans lopen dat ze een stel van die uitzuigers erin krijgen die zichzelf de hele boel toe eigenen en de hele zooi ondersmeren en slopen.

Rot op, ben blij dat die wet er doorheen is, nu nog wachten tot 1 oktober wanneer ie ingaat (en dan hopelijk ook gehanteert gaat worden)
Kansloze volk die krakers

HOe kom je er trouwens bij dat een pandeigenaar de wet overtreedt als ie zijn pand leeg laat staan? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing