als je van de ene op de andere dag dakloos wordt
kan je een uitkering aanvragen, mits je niet door eigen toedoen je baan verliest, en dan nog kan je een beroep op de bijstand doen...
zijn 2 verschillemde dingen, ook met een vaste baan of prima uitkering kun je dakloos worden
toekomstmuziek en geen feit
als gemeentebesturen van de 55 grootste al aangeven niet te gaan handhaven, ga ik ervanuit dat zo woord houden, maar we zullen het moeten afwachten
jawel hoor
volgens mij is het hier in dit topic al tig keer langsgekomen dat je in de meeste gemeentes een aantal jaren ingeschreven moet staan voordat je in aanmerking komt voor sociale woningbouwwoningen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 15:26:
Weet je wat het is, ik weet gewoon zeker dat als ik morgen mijn bedrijf verlies ik binnen no-time een nieuwe baan kan regelen zonder dat ik een opleiding van betekenis heb.
ook al zou ik mijn koophuis moeten verlaten vanwege de hypotheeklasten, dan nog zou ik niet in een goedkoop huurhuis hoeven te wonen.
Kwestie van mentaliteit en instelling, heb ik van huis uit gelukkig meegekregen.
je kunt ook nog met zoeits als de wet van Murphy te maken krijgen
zag het wel toen de DSB bank omviel, hoeveel mensen zomaar ineens zonder woning kwamen te zitten
Niet lullen maar werken...
ben zelf ook een harde werker, maar kijk toch iets verder dan mijn neus lang is
zelf heb ik ook niks te klagen, maar ben sociaal ingesteld en ben me er van bewust dat niet iedereen het even goed heeft, die mensen uit mijn omgeving steun ik dan ook als het kan
Kwestie van mentaliteit en instelling, heb ik van huis uit gelukkig meegekregen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 16:46:
Durf te wedden dat er in de kringen van Rotterdamse havenarbeiders en in de Achterhoek weinig krakers zijn
nood breekt wet, ook voor mensen waarvan je het misschien niet zou verwachten
Reed pas zo'n knakker zonder licht reed bij maarje in de auto reden we bijna die kerel aan. Knakker begon te schelden hoop geouwehoer maar uitendelijk had die weinig praatjes....
die had de gekraakte woonwagen achter zn brommert gehangen?