Partyflock

Forumonderwerp · 1097756
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juli 2010 om 12:17:
Kraken gaat door!

Idd
Tijdens de raadsvergadering van donderdag 3 juni heeft een raadsmeerderheid ingestemd met de motie van GroenLinks raadslid Pepijn Zwanenberg tegen het landelijke kraakverbod. D66, PvdA, SP en Stadspartij Leefbaar Utrecht steunde de oproep van Zwanenberg aan het college om zich tegen het kraakverbod uit te spreken.

Meerdere gemeentes en belangenorganisaties hebben zich, evenals de gemeente Utrecht, al eerder uitgesproken tegen de Antikraakwet. "Het kraakverbod is een oplossing voor een probleem dat er niet is. Niet voor niks zijn onder andere de Raad van State, de 55 grootste gemeentes, de Vereniging van Nederlandse Gemeentes en de Raad van Kerken tegen. Ook Utrecht sprak zich in het verleden meerdere malen uit tegen deze wet. Met het aannemen van de motie geeft Utrecht een mooi signaal.

Bron: http://utrecht.groenlinks.nl/node/50162
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 22 juli 2010 om 15:42:
Afgunst?

ja
Waarschuw beheerder
donateur
Dan hebben jij en ik een andere definitie van "afgunst".
Waarschuw beheerder
ben echt jaloers op mensen die tussen hun eigen uitwerpselen leven en 1 keer in de week douchen ja
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ook wel beetje
Waarschuw beheerder
balen, eet al weer geen leverworst vandaag :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 22 juli 2010 om 16:14:
mensen die tussen hun eigen uitwerpselen leven en 1 keer in de week douchen ja

Uitspraak van Bloemsel op donderdag 22 juli 2010 om 17:14:
ja ik ook wel beetje

zulke mensen heb ik nog nooit gezien (ook niet in een kraakpand), blijkbaar hebben jullie toch wel erg ranzige vrienden :kotssmiley:
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo link jij krakers aan vrienden van ons?

Logica is hier ook weer ver te zoeken hoor :gaap:
Waarschuw beheerder
als jullie stellen:
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 22 juli 2010 om 16:14:
mensen die tussen hun eigen uitwerpselen leven en 1 keer in de week douchen ja

zullen jullie ze wel goed kennen en er vaak op de koffie komen
ieder zn ding / soort vrienden

over (on)logica gesproken
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 22 juli 2010 om 15:49:
Hoge huurprijzen heeft het niks mee te maken, kantoorpanden e.d. staan ook leeg

:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat denk ik ook :xtc: als je het verschil tussen een woonhuis of kantoor pand niet weet te onderscheiden :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ging toch over krakers, of dacht je dat die alleen in woonhuizen gingen?
Waarschuw beheerder
donateur
zelf zo een gore kraker geloof ik :D
Waarschuw beheerder
zag laatst weer een uitgewoond kantoor hok hier in de buurt was nog te goor om met de auto de parkeerplaats op te rijden wat een smerige kakkerlakken die krakers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 22 juli 2010 om 19:31:
ging toch over krakers, of dacht je dat die alleen in woonhuizen gingen?

is die te kortzichtig voor snapt die niet...
Let op komt die zo weer met zijn pvv praatje
Waarschuw beheerder
donateur
och is het een pvv'er :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:
We wachten geduldig af :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 14:40:
blijkbaar heb je er nooit bij stilgestaan dat sommige mensen voor dat dilemma komen te staan.

Dilemma? Welk dilemma? :lol:
Je bent verantwoordelijk voor je eigen leven en de weg die je volgt hoor, wat een kutexcuus wehehe. Ook die gare krakers hebben de keus gehad om wat te doen met hun leven, maar ipv de "schuld" bij zichzelf te zoeken gaan ze lopen kankeren op de maatschappij en eigenen ze zich toe wat niet van hen is (en erger is nog: ze smeren de hele zooi onder, slopen het, maken er een janboel van)
En zelfs als je er echt niks aan kon doen, zijn er genoeg alternatieve manieren om toch een dak boven je hoofd te krijgen of wat dan ook.

Zoek een baan
Zorg dat je je zooi op de rails krijgt, kun je daarna je eigen huis onder gaan smeren :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helemeaal mee eens :D
Zo weer 2 minuten van je werkdag erop?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bobby666 op donderdag 22 juli 2010 om 21:03:
zag laatst weer een uitgewoond kantoor hok hier in de buurt was nog te goor om met de auto de parkeerplaats op te rijden wat een smerige kakkerlakken die krakers

Die had zich dus aangepast aan zijn woonomgeving [img width=580 height=386]https://album.partyflock.nl/47041250.jpg[/img]
Randenbroek, ieks :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op vrijdag 23 juli 2010 om 10:28:
Helemeaal mee eens
Zo weer 2 minuten van je werkdag erop?

Nuttige tijdsbesteding dit :D
Waarschuw beheerder
donateur
zo even buiten de deur lunsjen :bier:
3 uur wegblijven :D
Waarschuw beheerder
kraakboy geen internet meer zeker?
Ergens uitgetrapt :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bossche Bol op woensdag 21 juli 2010 om 13:24:
De krakers die ik ken zijn hygiënisch en wonen in een nette opgeruime woning

Van een ander

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloemsel op vrijdag 23 juli 2010 om 10:04:
Dilemma? Welk dilemma?
Je bent verantwoordelijk voor je eigen leven en de weg die je volgt hoor, wat een kutexcuus wehehe. Ook die gare krakers hebben de keus gehad om wat te doen met hun leven, maar ipv de "schuld" bij zichzelf te zoeken gaan ze lopen kankeren op de maatschappij en eigenen ze zich toe wat niet van hen is (en erger is nog: ze smeren de hele zooi onder, slopen het, maken er een janboel van)
En zelfs als je er echt niks aan kon doen, zijn er genoeg alternatieve manieren om toch een dak boven je hoofd te krijgen of wat dan ook.

Zoek een baan
Zorg dat je je zooi op de rails krijgt, kun je daarna je eigen huis onder gaan smeren

:respect:

woningnood, maatschappij, blah blah blah.
Flutexcuusjes om je van je maatschappelijke plichten te ontrekken, maar wel van de rechten gebruik willen maken.
Waarschuw beheerder
wat niet van jezelf is blijf je gewoon af,
of het nou een fiets, auto of huis is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 14:04:
Van een ander

Moeten ze het maar niet zo lang laten leegstaan.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 14:06:
woningnood,

Ja.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 14:06:
wel van de rechten gebruik willen maken.

Uiteraard, daar zijn ze toch voor.
Uitspraak van Klssy op zaterdag 24 juli 2010 om 14:22:
of het nou een fiets, auto of huis is.

Een dak boven je hoofd is een eerste levensbehoefte, een fiets of auto niet.
Zonet weer wat leegstandslijsten binnengekregen van panden die langer als 3 jaar leegstaan, fijn dat gemeentes die maken (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 juli 2010 om 17:28:
Ja.

Nooit last van gehad, had binnen no time een huis...
maar ja ik heb dan ook gewoon een baan en ik zie er niet uit alsof ik in geen 3 jaar een douche heb gezien... ;)

Flikker toch op, er is meer huuraanbod dan ooit doordat particulieren tegenwoordig hun te lang te koop staande huis verhuren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard, daar zijn ze toch voor

Rechten moet je verdienen

Moeten ze het maar niet zo lang laten leegstaan.

Dan nog blijf je er met je poten vanaf :LOL:
De woningen waar de meeste krakers in zouden willen wonen staan nooit lang leeg.
Grote kantoorpanden die gekraakt worden hebben niks met woningnood te maken.
Slappe excuusjes om de luiwammes te kunnen uithangen op andermans kosten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 17:32:
had binnen no time een huis...

Niet iedereen heeft genoeg inkomen om in de particuliere sector wat te huren.
ik zie er niet uit alsof ik in geen 3 jaar een douche heb gezien...

Ik ook niet.
er is meer huuraanbod dan ooit doordat particulieren tegenwoordig hun te lang te koop staande huis verhuren.

In de meeste grote steden is er een wachtlijst van enkele jaren.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 17:34:
Rechten moet je verdienen

:no: Die heb je als Nederlander.
Dan nog blijf je er met je poten vanaf

Ik niet.
Grote kantoorpanden die gekraakt worden hebben niks met woningnood te maken.

Als er geen mooi herenhuis lang genoeg leegstaat, dan maar een riant kantoorpand, een dak is een dak.
de luiwammes te kunnen uithangen

Heerlijk (l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 juli 2010 om 17:41:
Niet iedereen heeft genoeg inkomen om in de particuliere sector wat te huren.

had je beter je best moeten doen op school.
de meeste krakers zijn echt niet zo dom als dat ze zich voordoen dus dan had je die slimheid ook kunnen gebruiken om wat van je studie te maken ipv de hele dag te protesteren, blowen en kunst te maken...

In de meeste grote steden is er een wachtlijst van enkele jaren.

Ja en? Moet je maar niet zo nodig in de grote stad willen wonen.
Ik reis elke dag 40 km om naar me werk te komen, omdat een huis in een dorp goedkoper was als in de stad.

Ik niet.

Das mooi...
Ik weet zeker dat er een hoop ME'ers met smart zitten te wachten op het moment dat het kraakverbod ingaat :LOL:

Heerlijk

De tijden van luiwammessen zijn afgelopen als er een PVV/CDA/VVD regering komt :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 17:47:
had je beter je best moeten doen op school.

Niet iedereen heeft een afgeronde HBO opleiding + passende baan, ook studenten hebben niet veel inkomen.
had je die slimheid ook kunnen gebruiken om wat van je studie te maken

Ik heb een prima opleiding met succes afgerond.
protesteren

Is zo jaren 70.
blowen

Is zo Okkie.
kunst

Ja lekker met poep op de muur tekenen ;-)
Ik reis elke dag 40 km om naar me werk te komen

Je moet er maar zin in hebben.
Ik weet zeker dat er een hoop ME'ers met smart zitten te wachten op het moment dat het kraakverbod ingaat

Dan kunnen ze lang wachten, na de invoering van het kraakverbod gaan bijna alle gemeentes over tot gedoogbeleid. :roflol:
De tijden van luiwammessen zijn afgelopen als er een PVV/CDA/VVD regering komt

Nee.
Waarschuw beheerder
Als er geen mooi herenhuis lang genoeg leegstaat, dan maar een riant kantoorpand, een dak is een dak.

voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten (n)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Klssy op zaterdag 24 juli 2010 om 20:29:
voor een dubbeltje

Nee.
Gratis! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
krakers zijn paupers :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 juli 2010 om 17:56:
Nee.

Het is bijna aandoenlijk...
Tot je ineens een lange lat onder je luie krakerskont hebt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 23:07:
Tot je ineens een lange lat onder je luie krakerskont hebt

Nee.

na de invoering van het kraakverbod gaan bijna alle gemeentes over tot gedoogbeleid.

Waarschuw beheerder
blowen

Is zo Okkie

fijn dat je aan me denkt (y)
gewoon woning kunnen betalen en nog geld over voor een blowtje en toch echt geen topsalaris.
Stop nou eens met die krantenwijk dan kan je ook gewoon huur betalen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oldskool-okkie op zondag 25 juli 2010 om 11:44:
fijn dat je aan me denkt

Sociaal hè?
krantenwijk

:no:
dan kan je ook gewoon huur betalen.

Ik kan wel huur betalen, maar ik doe het niet, zo hou ik genoeg geld over om leuke dingen te doen en nog wat te sparen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juli 2010 om 10:45:
Randenbroek, ieks

de koppel die goeie ouwe wijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dance @ G op zaterdag 24 juli 2010 om 20:47:
krakers zijn paupers

Dan hebben jullie dus 1 ding gemeen?

Krakers zit teveel uitschot tussen, maar de vastgoedspeculanten zijn de ware misdadigers, dat volk zou gisteren nog uitgemoord moeten worden wegens plunderen van de economie, parasiteren op de beurs van de werkman, en het besodemieteren van woningzoekenden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 juli 2010 om 13:09:
Sociaal hè?

heb liever dat je gewoon huur of hypotheek betaalt. Je hoeft niet aan mij te denken red me prima (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oldskool-okkie op zondag 25 juli 2010 om 22:29:
dat je gewoon huur of hypotheek betaalt

Ik ben eigelijk niet in de positie om hier kritiek op te geven (huur zelf ook een flatje dus doe volop aan het systeem mee zogezegd) maar het is juist bewonderenswaardig om dat NIET te doen.

Het is belachelijk, dat eerste levensbehoeftes zoals volkshuisvesting, geen vanzelfsprekendheid zijn. En waarom? Omdat bepaalde vormen van diefstal gelegaliseerd zijn en nu door ondernemers worden beoefend. Vastgoedspeculatie bijvoorbeeld.

Beter kapt gewoon iedereen met in die verrotte molen mee te draaien. Pas als de woningtekorten zijn weggewerkt, de huizenprijzen door de helft gaan, en de wachtlijsten voor een appartement in de Randstad terug zijn gebracht tot een half jaar ofzo, kan je spreken van een gezonde woningmarkt.

Die is er niet, en als je daar je middelvinger tegen op steekt (door te kraken bijvoorbeeld) dan is dat een nobel gebaar.

En jij (en ik helaas ook, mjah je moet tog wat he) zijn zo onfortuinlijk dat wij WEL leeg gezogen worden door de vastgoedsector. Nou daar moet je erg trots op zijn :loL:
Waarschuw beheerder
Ja lekker met poep op de muur tekenen

:lol:
na de invoering van het kraakverbod gaan bijna alle gemeentes over tot gedoogbeleid

inderdaad
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 juli 2010 om 22:39:
Pas als de woningtekorten zijn weggewerkt, de huizenprijzen door de helft gaan, en de wachtlijsten voor een appartement in de Randstad terug zijn gebracht tot een half jaar ofzo, kan je spreken van een gezonde woningmarkt.

Die is er niet, en als je daar je middelvinger tegen op steekt (door te kraken bijvoorbeeld) dan is dat een nobel gebaar

(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het is belachelijk, dat eerste levensbehoeftes zoals volkshuisvesting, geen vanzelfsprekendheid zijn. En waarom? Omdat bepaalde vormen van diefstal gelegaliseerd zijn en nu door ondernemers worden beoefend. Vastgoedspeculatie bijvoorbeeld.

De vraag bepaalt de prijs...
De markt is dus verantwoordelijk voor de huizenprijzen, niet die paar vastgoedspeculanten die inzetten op wat kantoorpandjes in de binnenstad.
Echt weer zo'n slap excuus van een stel anti-kapitalisten om de kapitalisten de schuld te geven van alle woningnood :LOL:
Als de prijzen van huizen je niet bevallen, moet je lekker in Noord-groningen gaan wonen :bye:

Beter kapt gewoon iedereen met in die verrotte molen mee te draaien. Pas als de woningtekorten zijn weggewerkt, de huizenprijzen door de helft gaan, en de wachtlijsten voor een appartement in de Randstad terug zijn gebracht tot een half jaar ofzo, kan je spreken van een gezonde woningmarkt.

Dan zouden de krakers de planenn van Wilders, om alle criminele allochtonen uit te zetten, toch moeten toejuigen.
Even wat feiten; in de betaalbare woningsector wonen veel allochtonen.
Per jaar worden ongeveer 200.000 vonnissen uitgesproken, waarvan 31% allochtonen. *
Dat betekent dat je op jaarbasis al snel een 70.000 uitzettingen hebt, moet jij eens kijken wat dat aan huizen oplevert ;)
Maar aangezien ik bij de uitzetting van allochtonen altijd voornamelijk van die krakerstypes zie protesteren hebben jullie de woningnood een soort van indirect aan jezelf te danken...

Ironisch he :D
* http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm

verheug me nu al op de reactie op zoveel racistisch rechts geneuzel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 01:47:
Dan zouden de krakers de planenn van Wilders, om alle criminele allochtonen uit te zetten, toch moeten toejuigen.

Wat valt er toe te juichen aan een plan dat niet uitvoerbaar is? Alleen wegens het bedreigen van de staatsveiligheid (zeer zware georganiseerde misdaad, of terrorisme) kan iemand gedeporteerd worden. Dat is op basis van internationale verdragen.

En jij hoeft me natuurlijk niet uit te leggen dat er veel tuig tussen dat volk zit, dat snapt iedereen. Het zou idd wenselijk zijn om ze uit te kunnen zetten maar dat MAG gewoon niet. Je weet neem ik aan, dat internationale verdragen VOOR de wetten van een land gaan?

Dus het is een hele hoop gemicrowavede lucht van die gast :)

En realiseer je je, dat 200.000 vonnissen niet betekent dat er 200.000 misdrijven bewezen worden? Vrijspraak zit daar ook tussen. Maar goed, stel het zijn er 50.000, dan zitten we nog steeds met dat internationaal verdrag.... rot he?

K zou ze mss nog wel liever zien vertrekken dan een hoop PVV-stemmers maar het is gewoon zinloos. Kan niet, gaat niet kunnen, en is sinds tientallen jaren niet meer mogelijk geweest.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juli 2010 om 01:47:
De vraag bepaalt de prijs...

Dat is beperkt. Het is geen veiling waar aardappels worden verhandeld... de huizenmarkt is veel minder dynamisch omdat het om heel dure waar gaat, die je niet ff kan poten en een x maanden later kan oogsten. Er zijn veel beperkingen puur door de aard van het product (schaarse plaats, bezit dat geconcentreerd is bij enkele hele grote spelers) die ervoor zorgen dat je problemen krijgt als je het aan de vrije markt over laat.

Het zou heel simpel moeten zijn: iedereen die iets van zijn leven maakt, een studie af rondt, of een vaste baan begint, zou binnen een half jaar een woning moeten kunnen vinden die betaalbaar is.

En dat doe je niet door toe te laten dat men massaal volksbuurten (waar je voor 300e kale huur een huis met 3 slaapkamers hebt) plat te gooien en ze te vervangen door woningen die minimaal het dubbele aan maandlasten kosten, en die bovendien alleen voor de verkoop zijn bestemd.

Aangezien bepaalde grote belanghebbenden zoveel marktaandeel (en dus invloed) hebben dat ze de prijzen kunnen beinvloeden, en baat hebben bij extra schaarste die ze vervolgens zelf mede veroorzaken, is de woningmarkt ziek.

Ze moeten kappen met de hypotheekrenteafrek, en aan de hand van de OPTA in de telecomsector de boel reguleren en de prijzen zo stabiel mogelijk houden, en tegelijk blijven bouwen, want het aantal huishoudens neemt toe, omdat er steeds meer alleenstaanden zijn.