| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 12 juni 2010 om 11:00 |
viel me op dat veel decoratie van vorig jr ook dit jr weer te zien was (jammer)
En dan heb ik het nog niet over dat ID verhaal gehadkwamen eerst niet binnen omdat 2 van ons geen ID bij zich hadden!
"ga even thuis halen was het antwoord" jazeker meisje, ik ga weer even 500Km rijden voor een kut pasje..
Adverteer dan genoeg dat je het bij je MOET hebben.."ja, staat toch op de site" Wattt??! rot ff een eind op, zet het dan op het KAARTJE zelf! Ik haal al mijn info hiervandaan, zodoende kom ik niet op de site van Q-dance. Gelukkig stond bij een andere ingang ook een Limburger, na wat gepraat mochten we toch door!
En dan heb ik het nog niet over dat ID verhaal gehad kwamen eerst niet binnen omdat 2 van ons geen ID bij zich hadden!
"ga even thuis halen was het antwoord" jazeker meisje, ik ga weer even 500Km rijden voor een kut pasje..
Adverteer dan genoeg dat je het bij je MOET hebben.."ja, staat toch op de site" Wattt??! rot ff een eind op, zet het dan op het KAARTJE zelf! Ik haal al mijn info hiervandaan, zodoende kom ik niet op de site van Q-dance. Gelukkig stond bij een andere ingang ook een Limburger, na wat gepraat mochten we toch door!
Kan je naar de organisatie wijzen, je zit helaas zelf fout als je dat ding niet bij je hebt.
Ergens heb je gelijk, maar ben nu dik 200 feesten verder en ze hebben er NOOIT naar gevraagd. Dus hadden ze wel iets duidelijker moeten zijn!!
En daarbij zijn dat van die dingen die ik op de party liever niet bij me heb..
En dan heb ik het nog niet over dat ID verhaal gehadkwamen eerst niet binnen omdat 2 van ons geen ID bij zich hadden!
Ergens heb je gelijk, maar ben nu dik 200 feesten verder en ze hebben er NOOIT naar gevraagd. Dus hadden ze wel iets duidelijker moeten zijn!!
je bent bij wet verplicht
hij laat je binnen en nog loop je te zeiken
Ik begrijp ook dat het klote is.
En jij doet zeker ook alles wat de wet zegt?!
Lezen kan je dus ook al niet.
Gelukkig stond bij een andere ingang ook een Limburger, na wat gepraat mochten we toch door!
Ach ja, weer een ervaring rijker
niet aan een of ander beveiligingsbedrijf
Top Q-dance ook de 8e keer was geweldig.
Nogmaals, je kan zeuren wat je wilt, maar je moet je ID gewoon ten alle tijden bij je hebben en kunnen tonen.
De site van Q-dance is het medium wat zij gebruiken voor nieuws en andere mededelingen, en daar stond het duidelijk op vermeld.
en als je dan een ongeluk had gekregen, of gepakt werd met drugs en je moest een boete direct betalen?
maar ik vind het een beetje kinderachtig dat mensen die duidelijk 18+ zijn terug naar auto/huis moeten
genoeg horeca waar je ook je ID moet tonen..
Je moet dat die volgens de wet altijd bij je hebben.
Kan je naar de organisatie wijzen, je zit helaas zelf fout als je dat ding niet bij je hebt.
ik was er juist blij mee..eens geen pubertjes
want helaas liepen er nog een stel onder de 18 rond
je moet je id gewoon standaard bij hebben want ze kunnen het ten alle tijde vragen
ik had hem ook nie bij
die fucking radio-uitzending was ook nergens goed voor
kreeg ik alleen meer spijt dat ik er niet bij kon zijn
bij elke goede plaat konden die domme fausto & jeff hun bek niet houden
ik was er juist blij mee..
eens geen pubertjes
moeten ze alleen die beveiliging nog ff leren lezen
want helaas liepen er nog een stel onder de 18 rond
Met deze instelling mag je van mij ook wel wegblijven.
Je hebt het in ieder geval nog niet helemaal begrepen
ik ben wel van mening dat ze een consequent beleid moeten voeren en dat deden ze in dit geval niet
Mainstage was weer van overtreffend niveau... onvertoond! Kan niet anders zeggen, Defqon weer het feest van het jaar (nu al te bepalen).
omdat???
Denk dat die strenge id controle ook een beetje voor de vorm is.
Na de rellen in rotterdam zullen organisaties aan de overheid moeten laten zien dat ze er alles aan doen om zulke dingen te voorkomen.
Daar is het controleren van id een voorbeeld van.
Kan je vertellen dat zelfs artiesten gecontroleerd worden bij binnenkomst.
Klopt zeker, maar ik vind het een beetje kinderachtig dat mensen die duidelijk 18+ zijn terug naar auto/huis moeten
Ja, en je moet ook altijd op groen licht wachten alvorens je oversteekt.
bij elke goede plaat konden die domme fausto & jeff hun bek niet houden
Ja, en je moet ook altijd op groen licht wachten alvorens je oversteekt.
ik kan je vertellen dat dat niet zo was
dan worden de "box ouwe" en handjes iedere 5 minuten weggegeven.
Adverteer dan genoeg dat je het bij je MOET hebben.."ja, staat toch op de site" Wattt??! rot ff een eind op, zet het dan op het KAARTJE zelf! Ik haal al mijn info hiervandaan, zodoende kom ik niet op de site van Q-dance.
had 2 kaartjes overgenomen 1 bleek nep te zijn, die had ik aan mn maat gegeven die moest dus weer naar huis Verder had ik wel de mazzel het juiste kaartje zelf te hebben.
Mainstage is gewoon bedoeld om het dagjesvolk bij de goede tenten weg te houden
Mainstage is
wel mooi om ff vuurwerk enzo te kijken
ik ervaar het meestal als nogal storend al die mensen die aandacht vragen
daar kom ik niet voor hoor
laat me lekker ipv me steeds te onderbreken
en daarbij moet je al helemaal geen conversatie met me aan proberen te gaan, want verstaan doe ik je toch niet
gewoon lekker je compleet laten gaan op de bass, praten en socializen doe je maar buiten
een vriendelijke blik en vriendelijk lachen is genoeg
Enig minpunt was de terugreis met de trein, Utrecht lag plat en we werden overal heengestuurd, en niemand (van NS personeel) kon ook maar beetje kloppende informatie geven
Lekkere vriend ben jij zeg. Samen uit samen thuis heb je zeker nog nooit van gehoord.
Dat is overmacht en kwam door een wisselstoring. Daar kan Q-Dance dus niks aan doen
Een conversatie ga ik al nooit aan idd, maar kom op zeg, ff een handje of een boks op een moment dat er een vet nummertje begint noem ik niet socializen maar vergroot eerder het gevoel van eenheid en de waardering dat je op dat moment hetzelfde voelt. Het zijn meestal mensen waar je al een tijdje mee staat te knallen, het is gewoon wat ik niet anders gewend ben en daardoor ook steeds meer volk van gezicht leert kennen wat voor mij de sfeer alleen maar ten goede komt.
-Schone toiletten (ze poetsten bijna terwijl ik nog erop zat)
Ik vond persoonlijk de mainstage tegenvallen ten opzichte van vorig jaar. Iemand die het daar mee eens is?
Het was in principe best een leuk idee, die twee hijskranen, maar ik vond t nogal leeg...
ben ik het wel mee eens .
De cijfers kwamen wel een beetje rot uit de verf vond ik, geld ook voor de plaats waar ze stonden/hingen
nou, laat ik gisteren Artis Handling gedaan hebben, die worden zó niet gecontroleerd... en ook de mensen die ze meenemen niet trouwens...
Miss hadden ze iets dichter op elkaar gemoeten ofzo, vond het zo kaal
de achterkant dicht was gemaakt in plaats van open had het veel bruter geleken
Uitspraak van UeWEclipse op zondag 13 juni 2010 om 19:24:
Weet iemand toevallig wat er aan de hand was met die meid wat kort bij ingang op het grasveld lag (busingang
Die lag er inderdaad niet best bij, best een goede zaak om een 10.45
Ik vond persoonlijk de mainstage tegenvallen ten opzichte van vorig jaar. Iemand die het daar mee eens is?
de achterkant dicht was gemaakt in plaats van open had het veel bruter geleken
Het had een hele grote windvanger geworden.
Trouwens trieste pik hierboven die filmpjes loopt te schieten van iemand die vdkaart ligt te zijn
Snap ook niet dat ze maat ernaast niet persoonlijk je camera of fototoestel heeft gesloopt.
Is ook, maar ook behoorlijk triest als je zoveel van die troep achter in je strot gooit dat je niet meer normaal kan doen lekker zonde van je feest ook lijkt me niet dat je op die manier nog kan genieten.
Uitspraak van Harry Nak op maandag 14 juni 2010 om 09:39:
Snap ook niet dat ze maat ernaast niet persoonlijk je camera of fototoestel heeft gesloopt.
Dat mokkel dat out lag bij de bussen zag er idd niet al te fris uit. Maar die hulpverleners wisten volgens mij ook niet echt waar ze mee bezig waren. Ze lag te kokhalzen maar ze lieten dr gewoon op dr rug liggen. Wil je dr dood hebben ofzo?
Denk dat hij niets te klagen had hoor haha, als ie het zich nog kan herinneren
En trouwens, ben het niet helemaal eens met wat je zegt, het kan altijd anders vallen, sommige mensen kunnen van 1 pilletje al niet meer zeggen wat voor of achter is, terwijl een ander er zonder problemen 5 wegtikt. Is maar net de samenloop van omstandigheden en hoe die valt etc.
Zonde dus
Klopt maar er zijn ook genoeg mensen waar het nooit genoeg is.. lekker elke keer een hele er intikken terwijl ze nog zo vaag als de ziekte zijn.
Okey, leuk idee.
Maar ook aan de wind gedacht? Het had een hele grote windvanger geworden.
Denk dat dat ook heeft meegespeeld om het juist niet zo dicht te maken
Mijn 8e keer Defqon, en deze was zeker weer geweldig!!!!
-Snelle binnenkomst.
-Veel kluisjes.
-Goede indeling van het terrein.
-Veel plaatsen met Food/Bar/Toiletten.
-Schone toiletten (ze poetsten bijna terwijl ik nog erop zat)
-Setjes van Yves in de Grey en Charly en Theo op de main.
-Super weer!
-Super sfeer!!!
-Zeer vriendelijke beveiliging.
-Lieve vrienden en vriendinnen, zonder hun geen feest!
een kwartier langer in de rij gestaan
Er willen 40.000 man het terein op, dan moeten we een kwartier wachten?
Heb wel mensen nog zien touwtje springen (?)
Lekker veel bij de hardcore, early, schranz geweest.
Heb wel mensen nog zien touwtje springen (?) en gast met emmer en een doekie de hardcore open stage grond zien proberen schoon te maken..helemaal vooraan ? Vraag me niet hoe je dat in je kop krijgt terwijl je beter lekker gaat feesten...
het was super vet!! goede sfeer en alles was goed geregeld!
maar de main en afsluiter was echt beroerd als je het vergelijkt met vorig jaar!!!!
main was maar kaal en saai.. en afsluiter toen dacht ik jaaa nu gaat die komen en was het wow wow afgelopen...
Uitspraak van Maquiné op maandag 14 juni 2010 om 12:50:
nou dit was mijn 7de x.. maar die rij was echt een drama dit jaar normaal 5min nu zeker half uur gestaan
Ik had ook een goeie rij
Klopt maar er zijn ook genoeg mensen waar het nooit genoeg is.. lekker elke keer een hele er intikken terwijl ze nog zo vaag als de ziekte zijn.
Weet iemand toevallig wat er aan de hand was met die meid wat kort bij ingang op het grasveld lag (busingang
De afsluitende set op de mainstage was wel vet. Maar het moet toch echt wel iets harder de volgende keer.
Uitspraak van Noddyop maandag 14 juni 2010 om 13:07:
een kwartier langer in de rij gestaan
Er willen 40.000 man het terein op, dan moeten we een kwartier wachten?
Iedereen feest op zijn eigen manier. De een staat de hele dag los te gaan, de ander haalt onzin uit, weer een ander staat aan de zijkant zich alles rustig te bekijken en dan zijn er nog die zich de tering in zuipen/snuiven/slikken. Ik vind alles prima zo lang ze mij niet lastig vallen.
nu al zin in de Feestfabriek
Volgens mij steeds minder mensen ECHT naar de klote.
Heb wel mensen nog zien touwtje springen (?) en gast met emmer en een doekie de hardcore open stage grond zien proberen schoon te maken..helemaal vooraan ? Vraag me niet hoe je dat in je kop krijgt terwijl je beter lekker gaat feesten...
Alleen de aankleding. tja.. hergebruik van materialen.. ook zij hebben een houdbaarheidsdatum.. en die begint nu toch langzaam te vervallen. maar dat mocht de pret natuurlijk niet bederven. !! =D
'I want everyone to sit down on the ground' waarbij 45,000 man het nog deed ook. Maar volgend jaar Defqon1 gewoon met een grote groep mensen hier zelf voor zorgen!
k geloof dat het JUIST de bedoeling is hergebruik RECYCLING dat is het thema waar het bij DefQon allemaal om draait
Sitdowns![]()
de crowd werkte helaas niet zo mee als op In Qontrol 2010, 6:30 mainstage Headhunterz: 'I want everyone to sit down on the ground' waarbij 45,000 man het nog deed ook.
Ten eerste was het bij Noisecontrollers e ren tweede konden er onmogelijk 45000 man mee doen. Of waren de andere zalen toen leeg en zat iedereen opgestapeld in die zaal?
When I say Thunder?
You say? Dome!
Thunder, Dome,
Thunder, Dome!
verder ook nog stuk gegaan om de mensen die elke keer 3 euro uitgaven aan een flesje water omdat er een bordje: 'Geen drinkwater' bij de kranen bij de wc's hingen, geweldig =D!
Dan drink jij maar lekker dat vieze water..Wordt allemaal gerecycled, is altijd bij buitenfeesten van Q-dance..
Het was mijn eerste Defqon,
Sommig elementen komen elk jaar weer terug. Het zou ook wel eens vet zijn om eens met iets totaal nieuws te komen. en van daaruit weer te recyclen.
Volgens mij verdienen ze genoeg aan de feestjes , Maar begrijp me niet verkeerd Het was Leuke stage., maar niet om je vingers bij af te likken. maarja dat was er maar 1tje en dat vind iedereen en die overtreffen ze nooit meer denk ik.
Flauwekul.. en als dat zo is
Volgend jaar hardcore als main!
Dan drink jij maar lekker dat vieze water.. Wordt allemaal gerecycled, is altijd bij buitenfeesten van Q-dance..
verder ook nog stuk gegaan om de mensen die elke keer 3 euro uitgaven aan een flesje water omdat er een bordje: 'Geen drinkwater' bij de kranen bij de wc's hingen, geweldig =D!
Editje.Dacht met goed doordachte zaken aan te komen.... mwa, toch niet helemaal.
Waardoor er eventueel (in theorie) wel eens een bacterie bijvoorbeeld legionella aanwezig kan zijn in het water.
Mooiste uitspraak van Defqon 2010 @ Black: 'Wie gaat er naar de Feestfabriek?'
3 nensen riepen ja Zegt genoeg over dat feest, leuk voor de hardstyleliefhebber, maar niet voor de hardcore Ach, zaterdag knalde de Black vele malen harder dan de main
Geweldig als je dan later hoort dat 's avonds de Black te horen was als het even rustig was op de main
Volgend jaar wel weer een grotere techno line-up en betere opbouw. Nu was er alles behalve een opbouw en werd er meteen gebeukt
in water met een temperatuur tussen 25 en 45 °C aanwezig is,
in stilstaand water aanwezig is,
in een leiding met roest, kalk of een slijmlaag aanwezig is.
En daar kom nog eens bij dat ze slangen gebuiken om het water te transporteren waardoor het water eventueel kan opwarmen waardoor er eventuele andere bacterien schadelijk kunnen worden. Maar nogmaals dat is allemaal in theorie.
Ik vond het lekker zo hoor
Er werd erg vet gedraaid ja , dat ontken ik ook niet Maar had liever net als vorig jaar een opbouw, en dus meerdere soorten techno ipv alleen hardtechno/schranz.
Green
Dus volgend jaar graag weer zo'n soort line-up of desnoods 2 techno-tenten, 1 met minimal/techno en 1 met hardtechno/schranz
Dus volgend jaar graag weer zo'n soort line-up of desnoods 2 techno-tenten, 1 met minimal/techno en 1 met hardtechno/schranz
Alleen de aankleding. tja.. hergebruik van materialen.. ook zij hebben een houdbaarheidsdatum.. en die begint nu toch langzaam te vervallen . maar dat mocht de pret natuurlijk niet bederven. !! =D
Dat denk ik ook ja. Maar snap je link niet met mijn uitspraak met betrekking tot de Black
Naja klinkt allemaal wel leuk, maar het liefst heb ik eigenlijk weer de opzet van 2003
Red, Blue, Green, Black, Orange en Purple
Toen was het nog lekker knus en kon je in 10 minuten het hele terrein over banjeren
Blijft voor mij dan ook nog steeds de vetste editie
wij zaten met 2ventjes in de bus die op de terug weg boterhamzakjes vol met snoepjes van zijn moeder mee had
en ook gewoon nog gesmeerde boterhammetjes in zakjes van zijn moeder, zijn maat had zijn nintendo ds bij hem voor de terugreis
ik denk dat dat onder de noemer dagjes mensen valt, wat een helden
je heb nu 3x hardstyle
main altijd kut
blue altijd goed
purple ook maarja om nou 65e te betalen voor talenten toch maar niet...
al doe je 3 hardstyle stages waarom doe je dan niet is een early hs.. alla qlubtempo stijl !
rawstage is overbodig qua blauw is er al maarja zal wel aan mij liggen
En je opmerking over early hs slaat ook nergens op aangezien er nog helemaal geen early hs was
Sitdowns![]()
![]()
wij zaten met 2ventjes in de bus die op de terug weg boterhamzakjes vol met snoepjes van zijn moeder mee had
en ook gewoon nog gesmeerde boterhammetjes in zakjes van zijn moeder, zijn maat had zijn nintendo ds bij hem voor de terugreis
er was alleen maar early hardstyle
echt dikke sets uit 2003
En je opmerking over early hs slaat ook nergens op aangezien er nog helemaal geen early hs was
maar het liefst heb ik eigenlijk weer de opzet van 2003
Red, Blue, Green, Black, Orange en Purple
Waar dacht je dan dat het water vandaan kwam? Een zelf aangelegde bron met zuiveringsinstallatie op het strand?
Deze beste man rockte om 11.00 uur al de purple tent!
Grappig dat je dit zegt, probeer namelijk zelf met een groep vrienden een stage mee te krijgen. Het gaat met elk feest beter Missie is de Dominator main te laten zitten, tijdens Partyraiser lijkt me wel een gruwelijk gaaf moment
joh echt? ik vind juist dat die er moet komen !
Het was geen serieus idee gast
Volgend jaar moeten ze een early hardstyle en raw area toevoegen. B2S doet dat beter.
Vond alleen wel dat de Silver, met het oog op de capaciteit van die tent, bij vlagen ernstig leeg was.
Deze beste man rockte om 11.00 uur al de purple tent!
en niet alleen daar. Ik heb het idee dat wel meer area's niet behoorlijk gevld waren. voor mijn gevoel was dit de rustigeste defqon tot nu toe terwijl er volgens mij even veel bezoekers waren als vorig jaar.
Wat was Defqon een topfeest! Echt hele goede sfeer! En veel nieuwe mensne leren kennen!
Iedereen was in voor een praatje!
Te gek!! Wil terug
Dan komt de al langer verwachte splitsing tussen verschillende soorten hardstyle toch een beetje op gang.
Maar ze moeten die rauwe hardstyle juist op de mainstage programmeren.
verder was de uitvoering van de cijfers gewoon vrij slecht en karig en was het geen goede ronde cirkel wat natuurlijk wel een pre is om het idee van een klok over te brengen!
en natuurlijk nummertje 2, de bal was al snel kapot! hoe kwam dat??!
en niet alleen daar. Ik heb het idee dat wel meer area's niet behoorlijk gevld waren. voor mijn gevoel was dit de rustigeste defqon tot nu toe terwijl er volgens mij even veel bezoekers waren als vorig jaar.
Een ballon in de brandende zon, pats!
Dat idee had ik ook, vooral ook in de blue had je veel ruimte overal. In de silver en grey ook niet dat dat erg is maar het viel mij ook op....
verder was de uitvoering van de cijfers gewoon vrij slecht en karig en was het geen goede ronde cirkel wat natuurlijk wel een pre is om het idee van een klok over te brengen! en natuurlijk nummertje 2, de bal was al snel kapot! hoe kwam dat??!
Ik kom voor de muziek en wat mij betreft zetten ze 2 tafels neer met daarop draaitafels en cdspelers
Engergie hal!
Mooi mooi
Het mag er best een beetje leuk uit zien, je betaalt immers een godsvermogen voor een kaartje. Maar 90% van de tijd kijk ik er niet naar, ik ga los en luister naar de muziek
Vandaar er bijstaat geen drinkwater. En daar kom nog eens bij dat ze slangen gebuiken om het water te transporteren waardoor het water eventueel kan opwarmen waardoor er eventuele andere bacterien schadelijk kunnen worden. Maar nogmaals dat is allemaal in theorie.
Ben je nou dit hele topic wezen doorspitten om 1 typfoutje te zoeken?
Sja dat constante gezeik over de aankleding en decoratie Het mag er best een beetje leuk uit zien, je betaalt immers een godsvermogen voor een kaartje. Maar 90% van de tijd kijk ik er niet naar, ik ga los en luister naar de muziek
Thera moeten ook een podium krijgen op Defqon
Sja dat constante gezeik over de aankleding en decoratie Het mag er best een beetje leuk uit zien, je betaalt immers een godsvermogen voor een kaartje. Maar 90% van de tijd kijk ik er niet naar, ik ga los en luister naar de muziek
Eindelijk was er wat meer ruimte Dat is toch wel lekker
nog nooit zoiets gezien
De rauwe hardstyle hoeft van mij niet op de main stage te staan. Ik kan wel zo commercieel denken dat ik wel snap dat de main een publiekstrekker moet zijn. 1 of 2 tegen het einde zou prima zijn en dan een goeie afsluiter (dus geen middle of the road hardstyle dj die geforceerd een hc liedje moet draaien).
denk dat ze de mainstage zo 'open' hadden gemaakt omdat ie op het zuiden stond. nu kon je voor de main in het zonnetje staan. als ie dicht was zou het hele publiek in de schaduw vallen wat een domper is voor vele buitenfestival bezoekers..
was denk ik wel 1 van de punten die dit feest toch nog een "zeer goed" maakt. Nergens stervens druk dus lekker de ruimte om los te gaan
Uitspraak van Thijs-Biek op dinsdag 15 juni 2010 om 21:29:
was denk ik wel 1 van de punten die dit feest toch nog een "zeer goed" maakt. Nergens stervens druk dus lekker de ruimte om los te gaan
Nou DEFQON 2010 kon beter vorig jaar was beter de opsteling was niks waar de blue was moets de red staan net als vorig jaar en wildstyle en Headhunterz konde ze beter om draaien kijk maar naar de afsluiting van vorig jaar 10 x beter maar ja volgen jaar weer een nieuwe kan ps Headhunters prima gozer alleen dat dubbelstyle hoeft van mij niet is niet zijn style gewoon weer zo als vorig jaar maar het weer was wel lekker alleen aan het einde in de trein leek het wel veevervoer vol was niet vol genoeg hoefden niet bang te zijn omgevallen gelukig hoeften ik maar tot aan Almere stad nou tot volgend jaar dan maar weer laterssssssssss
Als je honden aan een riem houd gaan ze in veel gevallen vechten.
Honden die met z'n allen op een zandvlakte zijn en spelen vechten bijna nooit.
Waarom niet? Doodsimpel omdat ze de ruimte hebben
Gast wtf
Leestekens!!
Probeer eens punten en kommas toe te passen
komt denk ik met name door de black die buiten was en veel groter. Voorgaande jaren waren hier area's die vrij rustig waren (oa talent)
Ik kan me haast niet voor stellen dat op die plek tot 2008 de mainstage stond. t lijkt vergeleken met de mainstages van 2009 en 2010 een te klein terrein om in de toekomst nog een mainstage te maken.
Nou DEFQON 2010 kon beter vorig jaar was beter de opsteling was niks waar de blue was moets de red staan net als vorig jaar en wildstyle en Headhunterz konde ze beter om draaien kijk maar naar de afsluiting van vorig jaar 10 x beter maar ja volgen jaar weer een nieuwe kan ps Headhunters prima gozer alleen dat dubbelstyle hoeft van mij niet is niet zijn style gewoon weer zo als vorig jaar maar het weer was wel lekker alleen aan het einde in de trein leek het wel veevervoer vol was niet vol genoeg hoefden niet bang te zijn omgevallen gelukig hoeften ik maar tot aan Almere stad nou tot volgend jaar dan maar weer laterssssssssss
Ik kan me haast niet voor stellen dat op die plek tot 2008 de mainstage stond. t lijkt vergeleken met de mainstages van 2009 en 2010 een te klein terrein om in de toekomst nog een mainstage te maken.
Iemand die duidelijk niet van vernieuwing houdt. Podium moet hetzelfde als vorig jaar, afsluiter moet hetzelfde als vorig jaar, blue moet hetzelfde als vorig jaar, hhz mag niks vernieuwends brengen. Beetje jammer.
Er zijn op het internet ook wel eens dislectische mensen actief??
Klopt, maar dit is geen gevalletje van dyslexie. Zijn spelling is namelijk niet verkeerd
Door de main in het midden te plaatsen en aanverwante stijlen aan een van beide kanten te doen heb je ook een hoop minder geloop. Ik ben alleen tussen de black en de main geweest, terwijl ik vorig jaar het hele terrein over moest om de main ff te zien.
Zoals ik al zij, punten en kommas zullen niet misstaan.
zij
Dat weet ikzelf al tegoed. Aangezien ik er 1 van ben!
snapte ik het , en hou ik wijselijk mijn mond
![]()
1 ding scheeld, ik kan het goed hebben als mensen me verbeteren.
Ik doe het namelijk de volgende keer toch weer fout
Naja als mensen echt dyslexie hebben, dan laat ik ze met rust.
Maar sommige mensen zijn echt gewoon achterlijk en die kunnen het krijgen ook
eventueel een spellings controle te gebruiken van Microsoft word ofzo. Is een kleine moeite vind ik persoonlijk.
Ik ben het geheel met je eens.
Maar Defqon 1 was echt geweldig, en nu op naar het wereld kampioenschap voetballen.
Al heb ik vandaag de wedstrijd moeten volgen via de radio op me werk
Ik kan geen mening geven over andere jaren omdat dit me eerste Defqon was, maar vond de opbouw in mijn ogen de beste manier. Mede doordat de achterste tent (voor mij gezien vanaf de Hardcore) goed verweg van de Hardstyle stond. Alle Hardcore liefhebbers lopen altijd te zeuren dat hardcore & hardstyle niet gemenkt moeten worden. Nu doen ze er een keer alles aan om het gescheiden te houden, gaan er nog weer mensen over lopen zeuren. Dat vind ik niet terecht. En door de Main in het midden te plaatsen kom je bijde partijen te gemoet en zo kon de main makkelijk berijkt worden door iedereen en was er zowel hardcore als hardstyle te horen op de main. Gewoon goed over nagedacht. Nogmaals respect voor de organisatie
maar toch vond ik de red niet handig ook die bomen stonden in de weg volgen jaar gewoon de red op het water kan je gewoon zo het water in zeiken scheelt ook weer een paar diexie hokjes
dan ff over het eten heb een tip voor volgend jaar een loempia kraan en of een kebab kraam is ook wel wat wand die hamburgers waren niet we te krijgen liep gewoon vast
Typ dan geen berichtjes
en ja ik gebruik geen , of . zo als ik schrijf praat ik ook aan 1 stuk door
kan je gewoon zo het water in zeiken
een tip voor volgend jaar een loempia kraan
Dan weet je wel weer hoe laat het was
een tip voor volgend jaar een loempia kraan en of een kebab kraam is ook wel wat wand die hamburgers waren niet we te krijgen liep gewoon vast
Die waren aanwezig achter aan de rechterkant van de black stonden deze kraampjes.
ik heb weer een geweldig feestje meegemaakt! 10 juli Naar de arena, meer aanwezigen?????
Uitspraak van Marijk..* op maandag 28 juni 2010 om 11:52:
meer aanwezigen?????
je bent de enige die gaat
waar op het internet kan jij een auto jatten?
iemand die de foto's van www.lockerbox.nl wel te zien krijgt?