| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 12 juni 2010 om 11:00 |
een kwartier langer in de rij gestaan
Er willen 40.000 man het terein op, dan moeten we een kwartier wachten?
Heb wel mensen nog zien touwtje springen (?)
Lekker veel bij de hardcore, early, schranz geweest.
Heb wel mensen nog zien touwtje springen (?) en gast met emmer en een doekie de hardcore open stage grond zien proberen schoon te maken..helemaal vooraan ? Vraag me niet hoe je dat in je kop krijgt terwijl je beter lekker gaat feesten...
het was super vet!! goede sfeer en alles was goed geregeld!
maar de main en afsluiter was echt beroerd als je het vergelijkt met vorig jaar!!!!
main was maar kaal en saai.. en afsluiter toen dacht ik jaaa nu gaat die komen en was het wow wow afgelopen...
Uitspraak van Maquiné op maandag 14 juni 2010 om 12:50:
nou dit was mijn 7de x.. maar die rij was echt een drama dit jaar normaal 5min nu zeker half uur gestaan
Ik had ook een goeie rij
Klopt maar er zijn ook genoeg mensen waar het nooit genoeg is.. lekker elke keer een hele er intikken terwijl ze nog zo vaag als de ziekte zijn.
Weet iemand toevallig wat er aan de hand was met die meid wat kort bij ingang op het grasveld lag (busingang
De afsluitende set op de mainstage was wel vet. Maar het moet toch echt wel iets harder de volgende keer.
Uitspraak van Noddyop maandag 14 juni 2010 om 13:07:
een kwartier langer in de rij gestaan
Er willen 40.000 man het terein op, dan moeten we een kwartier wachten?
Iedereen feest op zijn eigen manier. De een staat de hele dag los te gaan, de ander haalt onzin uit, weer een ander staat aan de zijkant zich alles rustig te bekijken en dan zijn er nog die zich de tering in zuipen/snuiven/slikken. Ik vind alles prima zo lang ze mij niet lastig vallen.
nu al zin in de Feestfabriek
Volgens mij steeds minder mensen ECHT naar de klote.
Heb wel mensen nog zien touwtje springen (?) en gast met emmer en een doekie de hardcore open stage grond zien proberen schoon te maken..helemaal vooraan ? Vraag me niet hoe je dat in je kop krijgt terwijl je beter lekker gaat feesten...
Alleen de aankleding. tja.. hergebruik van materialen.. ook zij hebben een houdbaarheidsdatum.. en die begint nu toch langzaam te vervallen. maar dat mocht de pret natuurlijk niet bederven. !! =D
'I want everyone to sit down on the ground' waarbij 45,000 man het nog deed ook. Maar volgend jaar Defqon1 gewoon met een grote groep mensen hier zelf voor zorgen!
k geloof dat het JUIST de bedoeling is hergebruik RECYCLING dat is het thema waar het bij DefQon allemaal om draait
Sitdowns![]()
de crowd werkte helaas niet zo mee als op In Qontrol 2010, 6:30 mainstage Headhunterz: 'I want everyone to sit down on the ground' waarbij 45,000 man het nog deed ook.
Ten eerste was het bij Noisecontrollers e ren tweede konden er onmogelijk 45000 man mee doen. Of waren de andere zalen toen leeg en zat iedereen opgestapeld in die zaal?
When I say Thunder?
You say? Dome!
Thunder, Dome,
Thunder, Dome!