Partyflock

Forumonderwerp · 1095136
1 volger · 12121x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 12 juni 2010 om 11:00

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het was super vet gaaf cool vond ik :yes:
Al was het wel snel voorbij heb me super vermaakt...

wat jullie??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MAQ op maandag 14 juni 2010 om 12:50:
nou dit was mijn 7de x.. maar die rij was echt een drama dit jaar normaal 5min nu zeker half uur gestaan

Ik had ook een goeie rij :jaja:
vrienden van mij hebben zeker een kwartier langer in de rij gestaan dan ik. :jaja:
Waarschuw beheerder
het was super vet!! goede sfeer en alles was goed geregeld!

maar de main en afsluiter was echt beroerd als je het vergelijkt met vorig jaar!!!!
main was maar kaal en saai.. en afsluiter toen dacht ik jaaa nu gaat die komen en was het wow wow afgelopen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noddy op maandag 14 juni 2010 om 13:07:
een kwartier langer in de rij gestaan

Er willen 40.000 man het terein op, dan moeten we een kwartier wachten?
Dan gaan we toch niet lopen klagen ofzo. Ik reken voor mezelf altijd een half uur lopen + wachtijd van te voren. 5 minuten lopen + 15 minuten wachten, Dan had ik 10 minuten winst geboekt op me schema, en wel 10 minuten meer feest voor me geld (Y)
Want daar gaat het uiteindelijk allemaal om toch? :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon de drukte voor wezen :p Stond kwart voor 11 al binnen, slechts 2 man voor me in de rij bij fouilleren 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 14 juni 2010 om 13:14:

Als je nog ff leest is het helemaal niet negatief bedoeld ;)
Het was meer om aan te geven dat de ene rij nou eenmaal sneller binnen is dan de andere :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noddy op maandag 14 juni 2010 om 13:17:
Het was meer om aan te geven dat de ene rij nou eenmaal sneller binnen is dan de andere

:bloem:
Waarschuw beheerder
Alles al gezegd over dit feest was topp.

Volgens mij steeds minder mensen ECHT naar de klote...komt sfeer ten goede ?
Heb wel mensen nog zien touwtje springen (?) en gast met emmer en een doekie de hardcore open stage grond zien proberen schoon te maken..helemaal vooraan ? Vraag me niet hoe je dat in je kop krijgt terwijl je beter lekker gaat feesten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [020]Spoetnik[020]. op maandag 14 juni 2010 om 14:15:
Heb wel mensen nog zien touwtje springen (?)

Ja, in de early maar lekker boeiend waarom ze dat deden, tjong jonge jonge waar je je al niet druk om kan maken zeg, ga anders voortaan ff naar het North Sea Jazz festival met je oma ofzo en ga daar lekker koffieleuten en genieten van mensen die niet naar de klote zijn, huilie huilie.

Uitspraak van Willewijntje op maandag 14 juni 2010 om 12:13:
Lekker veel bij de hardcore, early, schranz geweest.

:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe jij is ff niet zo baat kleine kutrat 8)

Waarschuw beheerder
Is zo, als je last heb van mensen die in hun element zitten en denkt dat dat de sfeer niet goede komt ga je toch lekker niet :bye:.
Waarschuw beheerder
heb me zoals bij alle voorgaande edities prima vermaakt, lekker sfeertje, lekker weertje en het zweet in mijn naad gestampt:d heb ook geen agressie gezien, maatje van me had het wel over een vechtpartij maar ik heb er gelukkig niks van mee gekregen.
Waarschuw beheerder
Heb wel mensen nog zien touwtje springen (?) en gast met emmer en een doekie de hardcore open stage grond zien proberen schoon te maken..helemaal vooraan ? Vraag me niet hoe je dat in je kop krijgt terwijl je beter lekker gaat feesten...

Iedereen feest op zijn eigen manier. De een staat de hele dag los te gaan, de ander haalt onzin uit, weer een ander staat aan de zijkant zich alles rustig te bekijken en dan zijn er nog die zich de tering in zuipen/snuiven/slikken. Ik vind alles prima zo lang ze mij niet lastig vallen.

Waarschuw beheerder
was weer een goeie heel de dag op black gestaan even naar de main geweest da was drie keer niks black overheerste (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 16:51:
de main geweest da was drie keer

Idd hersenlozen dagjes mensen :lol:

Early bleu en black :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qwaribo op maandag 14 juni 2010 om 13:10:
het was super vet!! goede sfeer en alles was goed geregeld!

maar de main en afsluiter was echt beroerd als je het vergelijkt met vorig jaar!!!!
main was maar kaal en saai.. en afsluiter toen dacht ik jaaa nu gaat die komen en was het wow wow afgelopen...

het was echt een super feest goed geregeld idd en goede opzet qwa podia

vond de manin juist heel mooi gedaan.
het vuurwerk was ook mooi maar had er wel iets meer van verwacht, meer vuurwerk en beteren muziek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noddy op maandag 14 juni 2010 om 13:07:
Uitspraak van Maquiné op maandag 14 juni 2010 om 12:50:
nou dit was mijn 7de x.. maar die rij was echt een drama dit jaar normaal 5min nu zeker half uur gestaan

Ik had ook een goeie rij

+1 onze vrienden stonede ook in de verkeerde rij,bleek die genen van de foujiring 2 rijen te doen, dus ja dan sta je in de verkeerde rij :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kris :hyper: op maandag 14 juni 2010 om 11:19:
Klopt maar er zijn ook genoeg mensen waar het nooit genoeg is.. lekker elke keer een hele er intikken terwijl ze nog zo vaag als de ziekte zijn.

ja die mesnen heb je dr bij, moeten ze zelf weten als ze hun feest willen verkloten, alleen wat zo jammer is dat ze het ook verkloten voor hun vrienden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het was mega vet! Zo hard gefeest, gewoon keihard genieten hehe :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Co :bounce: op zondag 13 juni 2010 om 23:04:
Weet iemand toevallig wat er aan de hand was met die meid wat kort bij ingang op het grasveld lag (busingang

ja die was al redelijk vroeg van het pad af (neem ik aan)

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 14 juni 2010 om 10:04:
De afsluitende set op de mainstage was wel vet. Maar het moet toch echt wel iets harder de volgende keer.

was dan naar de black gegaan dat was een mooie afsluiter partyraiser VS unexist :respect:

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 14 juni 2010 om 13:14:
Uitspraak van Noddy :blinky: op maandag 14 juni 2010 om 13:07:
een kwartier langer in de rij gestaan

als je op een groot feest/festival binnen een half uur binnen bent ben ik al blij heb wel is een uur in de rij gestaan (in de kou)
Uitspraak van watcherob op maandag 14 juni 2010 om 16:49:
Iedereen feest op zijn eigen manier. De een staat de hele dag los te gaan, de ander haalt onzin uit, weer een ander staat aan de zijkant zich alles rustig te bekijken en dan zijn er nog die zich de tering in zuipen/snuiven/slikken. Ik vind alles prima zo lang ze mij niet lastig vallen.

idd iedereen heeft zijn manier van feesten
zolang de sfeer maar goed is en er geen ruzie of zo is vind ik het mooi

volgend jaar hopelijk weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was super :respect: vooral black :D
Waarschuw beheerder

Deze beste man rockte om 11.00 uur al de purple tent!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me weer prima vermaakt!!! (Y)
We kwamen rond een uur of 2 aan, konden zo parkeren, geen rij bij de kaartjes controle, geen rij de fouillering, geen rij bij de muntjes, dus we waren zo op het terrein. Top!!!! Ik had me id niet mee, zegt dat vrouwtje bij de controle; Heb je je id mee? Ik zeg nee, zegt zij; volgende keer niet meer vergeten en ik mocht meteen doorlopen. (Y)
Beland bij de Heineken Star Club, daar draaide Lucien Foort echt helemaal geweldig!! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomas87 op maandag 14 juni 2010 om 00:27:
nu al zin in de Feestfabriek:D

Mooiste uitspraak van Defqon 2010 @ Black: 'Wie gaat er naar de Feestfabriek?'
3 nensen riepen ja :roflol: Zegt genoeg over dat feest, leuk voor de hardstyleliefhebber, maar niet voor de hardcore :no: Ach, zaterdag knalde de Black vele malen harder dan de main :yes:
Geweldig als je dan later hoort dat 's avonds de Black te horen was als het even rustig was op de main (L) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb me weer prima vermaakt, heerlijk weertje derbij gehad :D

Waarschuw beheerder
Volgens mij steeds minder mensen ECHT naar de klote.

:roflol: :roflol:
Dan heb jij je ogen in je achterhoofd zitten of je bent naar huis gegaan voordat het ging schemeren en hebt het moment niet gezien dat mensen hun zonnebril afzetten :lol: KOEKKOEK :rot: :9

Ik heb een zandkasteel gebouwd, heb met Duisters in het water gestaan en gehakt en ben verder het hele feest losgegaan overal waar ik kwam :rot:
Boeiend wie wat doet, zolang het de feestsfeer ten goede komt, en dat doet het, is het alleen maar top (Y) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Psyko Punkz Aftermovie van DefQon 2010

Waarschuw beheerder
Heerlijk dagje gehad! Defqon blijft toch een van de mooiste feestjes van het jaar! De sfeer was prima en er werd lekker gedraaid (vooral bij Black en natuurlijk Charly Lownoise & Metal Theo!
). Dat we na afloop nog twee uurtjes moesten wachten op de parkeerplaats mocht de pret niet meer drukken! Volgend jaar weer! :D
Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste Defqon, en kan nou al zeggen niet de laatste. heb me ontzettend goed vermaakt. ben vaak bij de Blue geweest. Psyko Punkz,Zany. Hing lekkere sfeer. Even met z'n allen Holland, Holland, Holland !!. Geweldig. en daarna Constant op de main geweest. was te vet. ! Alleen de aankleding. tja.. hergebruik van materialen.. ook zij hebben een houdbaarheidsdatum.. en die begint nu toch langzaam te vervallen :'). maar dat mocht de pret natuurlijk niet bederven. !! =D
Waarschuw beheerder
Ze mogen Anime voortaan trouwens wel thuis laten. Leuk dat het een lekker wijf is maar draaien kan ze niet. Ze ging weer een aantal keer flink de mist in. Net als op Thunderdome afgelopen jaar.
Waarschuw beheerder
Zoals gewoonlijk bij Q weer top geregeld ..behalve dan de trein maar ja dat is NS :-)

Ik heb iedergeval weer genoten van deze super dag...Zon, Zee, Bier en een lekker Muziekje erbij :-)

Thanks
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 18:10:
Heineken Star Club

Yeah die was vet.
Al was de stage van Heineken van 2009 in het water gemaakt van bierkratjes net ff wat bruuter :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 18:18:
Mooiste uitspraak van Defqon 2010 @

@ the Silver:
When I say Thunder?
You say? Dome!
Thunder, Dome,
Thunder, Dome!

Afsluiten van Mc Juctice & Dj Drokz, Sloop die speakers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe de laatste plaat heet die Titan draaide in de paarse tent?
Echt een hele dikke plaat.....
Waarschuw beheerder
Het was gewoon hemels (l)

Zeker the green stage (l)(l)(l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saleke op maandag 14 juni 2010 om 19:46:
Alleen de aankleding. tja.. hergebruik van materialen.. ook zij hebben een houdbaarheidsdatum.. en die begint nu toch langzaam te vervallen :'). maar dat mocht de pret natuurlijk niet bederven. !! =D

Ik geloof dat het JUIST de bedoeling is hergebruik RECYCLING dat is het thema waar het bij DefQon allemaal om draait
Waarschuw beheerder
Dit jaar was m'n eerste Defqon1 helaas pas om 15:00 aangekomen maar dat mocht de pret niet bederven, moet zeggen dat het echt keihard was kon overal los gaan(behalve op de heineken star club) vond t alleen wel erg jammer dat de meerderheid van de aanwezige de hele dag gewoon stil stonden :S mischien waren deze mensen iets te nuchter :p. Grootste gedeelte van de dag bij Black gestaan en mensen WAT WAS HET HARD!!!!!!!!! de crowd werkte helaas niet zo mee als op In Qontrol 2010, 6:30 mainstage Headhunterz: 'I want everyone to sit down on the ground' waarbij 45,000 man het nog deed ook. Maar volgend jaar Defqon1 gewoon met een grote groep mensen hier zelf voor zorgen!

verder ook nog stuk gegaan om de mensen die elke keer 3 euro uitgaven aan een flesje water omdat er een bordje: 'Geen drinkwater' bij de kranen bij de wc's hingen, geweldig =D!
Waarschuw beheerder
Nah, was een lekker weertje, sfeertje en kortom gewoon 'n fijn feestje! :D
Voornamelijk bij de Blue gehangen (nouja, gehangen .. haha!) ..

@UeWEclipse: Ik heb geen flauw idee, maar het zag er niet al te best uit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thofmans op maandag 14 juni 2010 om 22:30:
'I want everyone to sit down on the ground' waarbij 45,000 man het nog deed ook. Maar volgend jaar Defqon1 gewoon met een grote groep mensen hier zelf voor zorgen!

Grappig dat je dit zegt, probeer namelijk zelf met een groep vrienden een stage mee te krijgen. Het gaat met elk feest beter :D Missie is de Dominator main te laten zitten, tijdens Partyraiser lijkt me wel een gruwelijk gaaf moment (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distorted_Noizes op maandag 14 juni 2010 om 21:59:
k geloof dat het JUIST de bedoeling is hergebruik RECYCLING dat is het thema waar het bij DefQon allemaal om draait

Dat weet ik, maar toch. Sommig elementen komen elk jaar weer terug. Het zou ook wel eens vet zijn om eens met iets totaal nieuws te komen. en van daaruit weer te recyclen.
Volgens mij verdienen ze genoeg aan de feestjes , Maar begrijp me niet verkeerd :P Het was Leuke stage., maar niet om je vingers bij af te likken. maarja dat was er maar 1tje en dat vind iedereen en die overtreffen ze nooit meer denk ik.

Waarschuw beheerder
was echt geweldig!
heeeeerlijk (L)
alleen de afsluiter zwaaar bagger:S
ging helemaal nergens over.
maar verder prima vermaakt:D:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !FrankL! op maandag 14 juni 2010 om 23:11:
Sitdowns :') :')

Idd :rot:

Vorig jaar voor het eerst meegemaakt tijdens concert van The Prodigy in HMH, dal had ik dat een beetje laat pas door 8), en dat was wel een kippenvelmomentje :D
En heb filmpje gezien van IQ en dat was ook wel indrukwekkend :) , maar om het nou elke keer te doen haalt de charme er wel weer vanaf :')

Ennuh :

de crowd werkte helaas niet zo mee als op In Qontrol 2010, 6:30 mainstage Headhunterz: 'I want everyone to sit down on the ground' waarbij 45,000 man het nog deed ook.

Ten eerste was het bij Noisecontrollers e ren tweede konden er onmogelijk 45000 man mee doen. Of waren de andere zalen toen leeg en zat iedereen opgestapeld in die zaal? :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 14 juni 2010 om 23:32:
Ten eerste was het bij Noisecontrollers e ren tweede konden er onmogelijk 45000 man mee doen. Of waren de andere zalen toen leeg en zat iedereen opgestapeld in die zaal? :rot:

oh was dat zo, helemaal gemist xD
Waarschuw beheerder
In Qontrol komt ook maar een mannetje of 25.000 op af, en veel waren al naar huis ten tijde van de noisecontrollers :$:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 14 juni 2010 om 20:24:
When I say Thunder?
You say? Dome!
Thunder, Dome,
Thunder, Dome!

Nou hey poeh, dat hebben we ook al 100x meegemaakt.
Waarschuw beheerder
:lol:

Black

sit down on the ground

Dat roept leuke herinneringen op aan een leuk geprobeerd maar mislukt IDT projectje :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt super naar m'n zin gehad! :D
En wat een heerlijk weertje!

Samen met een vriend heb ik een foto laten maken, maar je raad het al, kaartje kwijt.. weet iemand miss welke site het was?
Het was een Belgische site en het kaartje had roze, wit en zwart erin zitten geloof ik.. iemand enig idee? o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand enig idee hoe de laatste plaat heet die Nitrouz draaide? Met een bomharde anti-climax:)
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 12:23:
Met een bomharde anti-climax

Wat moet ik me hierbij voorstellen? Dat het voelde dat hij ineens heel erg los zou gaan en dat het toen ineens stil was? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeMeester op dinsdag 15 juni 2010 om 09:08:
Dat roept leuke herinneringen op aan een leuk geprobeerd maar mislukt IDT projectje

Hahaha Rob Gee ftw ;)