Partyflock
 
Forumonderwerp · 1095136
 
Het was super vet gaaf cool vond ik :yes:
Al was het wel snel voorbij heb me super vermaakt...



wat jullie??
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}


Frequencerz.. SFEER :respect:
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 13 juni 2010 om 14:29:
Kan je vertellen dat zelfs artiesten gecontroleerd worden bij binnenkomst.

ik kan je vertellen dat dat niet zo was :gaap:

Viel me trouwens op hoe rustig het overal was, misschien eindelijk een organisatie die snapt dat mensen veel relaxter zijn als ze de ruimte hebben (Y)
Uitspraak van Tjitse op zondag 13 juni 2010 om 11:32:
Klopt zeker, maar ik vind het een beetje kinderachtig dat mensen die duidelijk 18+ zijn terug naar auto/huis moeten

Gelukkig zouden die mensen dan een rijbewijs bij zich moeten hebben... en die was ook geldig als legitimatie :)

Ze controleerden ook alleen of je hem bij je had, niet of ie nog geldig was enzo :)
Uitspraak van Hiemen op zondag 13 juni 2010 om 14:48:
ik kan je vertellen dat dat niet zo was

Ik ben ook niet gecontroleerd bij de guest-ingang.. Geen id of fouileren.
maatje van me had ze id ook niet bij,
Zegt die beveiligings chick "anders kom je gewoon een uurtje ofzo later terug, dan is het te druk en vragen we er toch niet meer naar"

:lol:

Hij is uiteindelijk wel vlot binnen gekomen via een andere ingang

Wel een leuk feessie gehad.
Lekker weer,
Goeie sfeer
Niet sterves druk
En was er lekker aan
laatste aanpassing
Uitspraak van Deick op zondag 13 juni 2010 om 13:33:
Ja want 't zijn altijd de illegalen die beginnen te relleng.

te dom dit... :x
 
Is het Project Hardcore anthem door Nosferatu gedraaid? Zo ja, beuktrack of valt ie tegen?

En hoe was het Decibel anthem bij de Noisecontrollers? :D
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van peurple op zondag 13 juni 2010 om 13:32:
of jij niet minimaale leeftijd is 18

Ja, en je moet ook altijd op groen licht wachten alvorens je oversteekt.
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 13 juni 2010 om 15:24:
Ja, en je moet ook altijd op groen licht wachten alvorens je oversteekt.

dat moet toch ook??:p
Uitspraak van Bassjunky op zondag 13 juni 2010 om 11:35:
bij elke goede plaat konden die domme fausto & jeff hun bek niet houden

Echt he, ik ergerde me daar echt dood aan.

Of dat ze op de radio roepen: als je hier niet bij bent waarom we dan geen kaartjes hadden!
Festival dat binnen 10 min is uitverkocht bij wijze van.... Hallo?! houd je bek gwoon vond al kut genoeg dat k er niet bij was. Laat die sets nou maar horen en houd je kop dicht aub.
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 13 juni 2010 om 15:24:
Ja, en je moet ook altijd op groen licht wachten alvorens je oversteekt.
Als het feest vanaf 18 jaar is en je gaat op je 17e of jonger er naar toe, dan moet je niet gaan janken dat je er niet in komt natuurlijk ;)
Uitspraak van Hiemen op zondag 13 juni 2010 om 14:48:
ik kan je vertellen dat dat niet zo was

Ik zrg ook niet dat het altijd zo is, net zoals er niet altijd op id word gecontroleerd.
Ik vind dat je het zo moet zien.
Ga ervan uit dat je gecontroleerd word, gebeurd het dan alsnog niet is het meegenomen :)
laatste aanpassing
Heb me super vermaakt, ondanks dat een maatje van ons zijn ID alsnog moest ophalen, 3 uren later was hij er weer, hoe bedoel je NO TIME TO WASTE????!!!!
 
het was weer helenmaal super
 
Artiest SinSuline
.
laatste aanpassing
Geen id bij je, sorry maar dan moet je ook niet gaan janken als je er niet in komt
Uitspraak van Nexus.. op zondag 13 juni 2010 om 09:47:
bescheten bedoeling

was wel een gezellige bescheten bedoeling :cheer:
Uitspraak van janes op zondag 13 juni 2010 om 15:50:
Geen id bij je, sorry maar dan moet je ook niet gaan janken als je er niet in komt

idd :lol: en dan maar janken dat het niet je eigen schild is :')

ook al heb ik in 50 feesten 1 keer mn id moeten laten zien, ik heb m altijd bij me
Artiest Modtro
Charly & Theo @ main (HD)

 
Ik werd niet op ID gecontroleerd, had 2 kaartjes overgenomen 1 bleek nep te zijn, die had ik aan mn maat gegeven die moest dus weer naar huis :( Verder had ik wel de mazzel het juiste kaartje zelf te hebben. :D
Tevens mocht ik bij het fouieren gewoon doorlopen omdat het te druk was, ik zag er kennelijk betrouwbaar uit ofzo :vaag: . Voor niets alles in mn boxer weggestopt maar evengoed relax :D Geen ID en geen fouiering voor mij dus zo streng waren ze blijkbaar niet bij iedereen zoals ik hier boven lees! :)

Niemand verder kunnen vinden en bellen was geen optie. Direct naar de black. Hoe vet dat dit een openair stage was. Kwam wat bekende feestmaatjes tegen en heb me uiteraard prima vermaakt zonder mn dorpsgenoten. Was zelfs veel vrijer in mjin doen en laten, niet eens zo gek in je uppie naar een feessie hehe.:D
Stond helemaal vooraan in het midden en mn oren zitten nog dicht! Wat klonk de kicks en bassen meestal tering vet zeg!! :respect:
Non-stop geknald was ook helemaal gesloopt kon geen evenwicht meer houden in de trein en mn benen voelde als beton.

Ook het weer, niet te geloven na zo'n kutweek. Ik ben iedere defqon geweest en heb maar 1 keertje wat regen meegemaakt. Alsof de goden ons goed gezind zijn!!

Sfeer was zeer goed vooraan bij de black. Zoals ik gewend ben het gevoel 1 grote familie te zijn. Mensen die daadwerkelijk los gaan en de muziek waarderen en er niet een beetje uit de maat bij gaan hakken om er bij te horen, dan worden de "box ouwe" en handjes iedere 5 minuten weggegeven. :jaja:

Helaas kakte ik wel heel erg in rond half 10 en aangezien je dan in je uppie in de koude wind ff gaat zitten besloot ik toch naar huis te gaan. Was dan ook vanaf half 2 non-stop aan het knallen met amper de tijd om drinken laat staan eten te halen, er werd simpelweg constant te vet gedraaid om zin te maken naar een drukke bar te lopen. mn poten waren helemaal gesloopt en mn oren zitten nog steeds dicht maar het was het waard! Hardcore familie bedankt weer en Defqon je ziet me volgend jaar weer! :D

Oh ja, wat zagen veel vrouwen er weer goddelijk sexy uit zeg. Nou zat ik ook aan de gap dus dan wil het al snel aantrekkelijk zijn maar volgens mij waren er ook gewoon heel veel mooie vrouwen waarvan de meeste niet eens arrogant waren. Geen barbie's met anabolen henkies erbij die wild staan te pogoo-en en iedereen wegdouwen. (althans niet waar ik stond)

Ik had dit voor geen goud willen missen. (of het moet dusdanig veel goud zijn dat ik niet meer hoef te werken. ;) )
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij Partyflock
Niets te klagen gehad (Y)

alle ingrediënten die van belang zijn, waren aanwezig :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juni 2010 om 16:40:
dan worden de "box ouwe" en handjes iedere 5 minuten weggegeven.

ik ervaar het meestal als nogal storend al die mensen die aandacht vragen
daar kom ik niet voor hoor
laat me lekker :bounce: ipv me steeds te onderbreken
en daarbij moet je al helemaal geen conversatie met me aan proberen te gaan, want verstaan doe ik je toch niet

gewoon lekker je compleet laten gaan op de bass, praten en socializen doe je maar buiten
een vriendelijke blik en vriendelijk lachen is genoeg (Y)
Uitspraak van Tjitse op zondag 13 juni 2010 om 13:16:
stond hij in een hardstyle area

in white :cheer:
Uitspraak van Nexus.. op zondag 13 juni 2010 om 09:47:
Adverteer dan genoeg dat je het bij je MOET hebben.."ja, staat toch op de site" Wattt??! rot ff een eind op, zet het dan op het KAARTJE zelf! Ik haal al mijn info hiervandaan, zodoende kom ik niet op de site van Q-dance.

Slim ben jij! Kom je wel uit Nederland?














heb nu alles online staan er nog wel een paar meer op moet je maar ff kijken
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 13 juni 2010 om 15:24:
Ja, en je moet ook altijd op groen licht wachten alvorens je oversteekt.

Uitspraak van Tjitse op zondag 13 juni 2010 om 15:25:
dat moet toch ook??

mij is dat wel geleerd jah :jaja:
 
hoezo gaat iedereen toch de hele dag staan filmen:F ook bij de afsluiter.. niemand gaat los:vaag:
zo te zien niet veel gemist. Ik kan 45% van de dj sets samenvatten als:

"In a phase, long before death, life was repelled.. join the force..forever... NOW!"

tieuwdieuw dieuw rengreng tieuwdieieuw wiew

"defqon1"

[insert laf melodietje here]
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juni 2010 om 17:37:
ook bij de afsluiter.. niemand gaat los

Mainstage is gewoon bedoeld om het dagjesvolk bij de goede tenten weg te houden :$
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juni 2010 om 17:37:
niemand gaat los:vaag:

Spreek voor jezelf, dwaas

Alles om me heen ging meer dan los

PANNEKOEK
het was GEWELDIG!

met geluk nog 2 maten van me naar binnen kunnen krijgen die hun ID niet bijhadden :)
 
Uitspraak van SkyFire op zondag 13 juni 2010 om 17:52:
Mainstage is gewoon bedoeld om het dagjesvolk bij de goede tenten weg te houden

maar vind het wel mooi om ff daar t vuurwerk enzo te kijken:jaja:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van KevinFR op zondag 13 juni 2010 om 18:02:
Spreek voor jezelf, dwaas

Alles om me heen ging meer dan los

PANNEKOEK

ach de helft stond met een telefoon in de hand man:P pannekoeken waren lekker op defqon:D
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juni 2010 om 16:40:
had 2 kaartjes overgenomen 1 bleek nep te zijn, die had ik aan mn maat gegeven die moest dus weer naar huis Verder had ik wel de mazzel het juiste kaartje zelf te hebben.
Lekkere vriend ben jij zeg. Samen uit samen thuis heb je zeker nog nooit van gehoord. :/
Uitspraak van SkyFire op zondag 13 juni 2010 om 17:52:
Mainstage is gewoon bedoeld om het dagjesvolk bij de goede tenten weg te houden

:respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juni 2010 om 18:13:
Mainstage is

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juni 2010 om 18:13:
wel mooi om ff vuurwerk enzo te kijken

Was Black dan niet de main? :$
En voor het enzo hebben we toch een after movie.
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juni 2010 om 18:15:
ach de helft stond met een telefoon in de hand man:P pannekoeken waren lekker op defqon:D

Lul toch niet zo slap man

Ik had ook even vant vuurwerk filmpje gemaakt

alleen de laatste 3 nummers kon je op beuqen ;)
De rest was slappe hap
Heerlijk weertje maakte ook deze DEFQON1 weer een heerlijk spetterend feest. De black area zag er geweldig uit, net zoals de green area. Ik vond persoonlijk de mainstage tegenvallen ten opzichte van vorig jaar. Iemand die het daar mee eens is?
Het was in principe best een leuk idee, die twee hijskranen, maar ik vond t nogal leeg...

Al met al een leuk feestje, beetje jammer dat de terugreis naar Amsterdam op een deportatietrein leek, hoe we werden opgesloten tussen de dranghekken...

Volgend jaar ben ik er SOWIESO weer bij! :)
leuk al die filmpjes :yes: :D


Uitspraak van Q-police op zondag 13 juni 2010 om 18:35:
Volgend jaar ben ik er SOWIESO weer bij! :)

dat denk ik ook :D
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 13 juni 2010 om 18:22:
Lekkere vriend ben jij zeg. Samen uit samen thuis heb je zeker nog nooit van gehoord

hoezo.. hij had daar ook nog een ticket kunnen kopen, stond gast bij mij in de buurt van kaart controle had er 1 van 20 € op de kop getikt..
Ik vond het ook een zeer geslaagd feest :D, volgend jaar weer erbij.

Weet iemand toevallig wat er aan de hand was met die meid wat kort bij ingang op het grasveld lag (busingang)
grey black en blue waren heldig:D
 
Uitspraak van Flappie :bounce: op zondag 13 juni 2010 om 16:59:
ik ervaar het meestal als nogal storend al die mensen die aandacht vragen
daar kom ik niet voor hoor
laat me lekker ipv me steeds te onderbreken
en daarbij moet je al helemaal geen conversatie met me aan proberen te gaan, want verstaan doe ik je toch niet

gewoon lekker je compleet laten gaan op de bass, praten en socializen doe je maar buiten
een vriendelijke blik en vriendelijk lachen is genoeg

Een conversatie ga ik al nooit aan idd, maar kom op zeg, ff een handje of een boks op een moment dat er een vet nummertje begint noem ik niet socializen maar vergroot eerder het gevoel van eenheid en de waardering dat je op dat moment hetzelfde voelt. Het zijn meestal mensen waar je al een tijdje mee staat te knallen, het is gewoon wat ik niet anders gewend ben en daardoor ook steeds meer volk van gezicht leert kennen wat voor mij de sfeer alleen maar ten goede komt.
laatste aanpassing
Uitspraak van SkyFire op zondag 13 juni 2010 om 14:46:
Enig minpunt was de terugreis met de trein, Utrecht lag plat en we werden overal heengestuurd, en niemand (van NS personeel) kon ook maar beetje kloppende informatie geven :rot:

Dat is overmacht en kwam door een wisselstoring. Daar kan Q-Dance dus niks aan doen :)
 
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 13 juni 2010 om 18:22:
Lekkere vriend ben jij zeg. Samen uit samen thuis heb je zeker nog nooit van gehoord.

Haha, man ik kom uit Egmond het is een klein uurtje met de trein. Ik heb tevens alle kaartjes betaald en nog geen geld gekregen (plus treinkaartje voorgeschoten aangezien hij niet zo breed zit. Hopelijk mag ik het eind van de maand terug verwachten, wat bijna altijd goed komt.) Deze jongen kon op het laatste moment mee omdat mensen gingen afbellen terwijl ik 3 kaartjes had voorgeschoten. Voorbarige conclusies zijn nooit slim meid. Hij had er trouwens alle begrip voor, anders had ik 270 eu voor jan lul moeten lappen. Ik ben nu bij wijze van spreke ook al 180 eu kwijt voor mijn kaarten die niet eens geldig waren omdat ze nep/kopie of weet ik het bleken te zijn. Ik heb dan gewoon enorm geluk dat tenminste het kaartje wat ik in mijn handen had wel goed was, wat ik ook wel terecht vind aangezien ik alles heb moeten lappen en nog geld moet vangen. Dan ben ik zelfs zo schappelijk om de helft van de 90 eu die ik nog van hen krijg te vragen dus 50-50, waardoor ik dus zowieso 90 euro zelf bijleg terwijl ik niet eens kon weten dat die kaartjes nep waren...

Echt hele foute opmerking sorry hoor. Ik denk toch echt dat goede maten elkaar zoiets gunnen. Ik hoef echt zijn handje niet vast te houden in de trein terug hoor :nee:..
laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 13 juni 2010 om 19:45:
Dat is overmacht en kwam door een wisselstoring. Daar kan Q-Dance dus niks aan doen

Ik geef Q ook de schuld hier niet van ;) Maar tis toch balen als je, mede door 3 keer (goedbedoeld) verkeerde trein ingestuurd te zijn door gebrekkig geinformeerd NS-personeel, 3 uur later thuis bent dan normaal de bedoeling zou zijn. :( Klote ProRail :rot:
 
Uitspraak van Eclipsje op zondag 13 juni 2010 om 19:24:
Weet iemand toevallig wat er aan de hand was met die meid wat kort bij ingang op het grasveld lag (busingang)

dat zag er inderdaad niet heel fris uit :S