Partyflock

Forumonderwerp · 1066413
Liep ik gisteren op Groundzero rond.
krijg ik over de hele avond (en dit is ongelogen) ongeveer 500x de gabber groet van mensen die mij vorige week gezien hebben of mensen die mij gewoon altijd zien of ergens van denken te kennen.
Ik denk bij mijn eigen: dat is leuk, zo maar 500 vrienden erbij.
Voor de rest zwaar genoten van het feest.

Na afloop kom ik buiten.
Ik vond het zo gezellig op het gras met dat mooie weer dat ik de pendelbus waarmee ik terug naar Apeldoorn zou moeten bewust liet schieten
Ik dacht ik vraag wel aan een gabber of hij mij bij of in de buurt van station Apeldoorn wil droppen.
wat schept mijn verbazing...
Ik had een stukf of 50 a 60 mensen gevraagd of ze dit wilden doen.
allemaal zeiden ze: nee sorry de auto zit al vol, of nee ik moet totaal de andere kant op,
slechts 3 mensen zeiden: ja

De eerste was een hollandse jongen, die deed dit echt met zoveel tegen zin
hij vroeg wat schuift het, en wilde minstens 10 euro hebben en het liefst meer anders kon ik de pot op.
(terwijl ik toch al 8 euro voor een dure pendelbus kaartje had betaald, maar dat boeide hem niet )
Ik vond vreemd dat zo een toch wel volgesnoven jongen toch nog zo chagrijnig kon doen.
Dan zou ik hem niet willen meemaken als hij nuchter is.

De tweede was een Indonesische meneer met een lange paardenstaart waarvan ik dacht dat hij verdwaald was op dit feest.
Deze man was echter zo lam dat hij op het gras in het zonnetje spontaan zijn winterslaap begon te houden.
Na 2 uurtjes maakte ik hem wakker om te zeggen dat we nu toch weg moeten want bijna iedereen is al weg
Ik til hem overeind... hij zwalkt 300 meter in 1 richting waarbij hij geen rechte lijn kan houden en zijn ogen meer dicht dan open zijn.
Ik vraag gaan we nu naar jou auto?
Hij zegt ik weet niet waar die staat en vervolgens zakt hij door zijn knieen en begint op het gras weer verder te slapen.
Dus daar had ik ook niet veel aan.

uit pure wanhoop nog 1x gevraagd aan een paar jongens
Bleken ze uit Frankrijk te komen, en dit was hun eerste hardcorefeestje.
Ik kon met ze mee, en aangezien ze toch via Utrecht door naar Frankrijk moesten ben ik pas in Utrecht bij de jaarbeurs uitgestapt waarna zij weer terug de snelweg opgingen.
Ik wilde ze nog 10 euro geven maar dat weigerden ze
Ik zei neem het, zodat jullie straks bij een bezinepomp even 3 magnums kunnen halen want de rit is nog lang en het is warm in de auto.

Ik heb dit toch wel als zeer negatief ervaren dat dit zo is gegaan
Als ik een bestuurder van een auto zou zijn dan zou ik zeggen, iedereen achterin klep dicht en opschuiven, wij gaan het probleem van deze gabber even oplossen.
misschien is dat mijn Turkse gastvrijheid/gewoonte maar ik zou niet iemand zomaar op een verlaten grasveld achterlaten.
dat is asosciaal en onbeschoft.
Eigenlijk is het al ongelovelijk dat 3 buitenlanders die nog een lange reis voor de boeg hebben bereidt waren dit wel te doen
uiteraard email adressen uitgwisseld en ze kunnen altijd bij mij een nachtje slapen of afteren na een feest.
geeft toch te denken niet?
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 juli 2009 om 20:44:
bepaal jij toch niet ouwe lul

hehehe, oud en bijna versleten (maar nog niet helemaal)

Nou nou daar zijn de meningen over verdeeld :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 20:34:
precies en niet achteraf janken als iemand je niet wil meenemen.

ik geef het alleen maar aan, Jij en een paar van je vrienden zijn degene die er over zeuren.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 20:34:
En dat de schuld geven aan de asociale harde maatschappij

Welnee, de maatschappij is helemaal niet hard.
Ik ben door een paar vreemden waar ik het niet van verwacht had heel goed geholpen. ;-)
Alleen geef ik aan dat ik mij erger aan de bezoekers van hardcorefeestjes die zich zelf erg stoer vinden door brutaal en asociaal te gedragen
laatste aanpassing
En gelukkig ben je maar een voetbal fan
want een echte top sporter die iets wil bereiken of presteren zal je nooit kunnen worden met jou instelling. :-)

boehoehoe, jankerdje ben je

Ga bij je moeder uithuile ofzo!

heeey (K)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 13:52:
boehoehoe

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 juli 2009 om 13:55:
Ga bij je moeder uithuile ofzo!

eens. ;-)

Als je plaats hebt in de auto, ongeveer de goeie kant uit moet, en iemand is gewoon vriendelijk, dan ben je echt een zakkenwasser als je 'm laat staan.

Helaas zijn weinig mensen meer onbaatzuchtig, is hetzelfde als wanneer ik (als normalerwijze niet-roker) een keer zin heb in een peuk en iemand een peuk vraag. Meeste mensen zouden dan wel ja zeggen, maar je hebt er echt van die teringhonden tussen zitten die dan vragen of je ff 25 cent kan dokken

:loser:

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 19:06:
Als je plaats hebt in de auto, ongeveer de goeie kant uit moet, en iemand is gewoon vriendelijk, dan ben je echt een zakkenwasser als je 'm laat staan.

Misschien is het wel een seriemoordenaar die je meeneemt, en dat je dan in het bos in stukken wordt gezaagd :yes:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 juli 2009 om 20:46:
Misschien is het wel een seriemoordenaar die je meeneemt, en dat je dan in het bos in stukken wordt gezaagd :yes:

dan is dit je kans om samen met je maten een seriemoordenaar in elkaar te beuken en hem dan voor het politie bureau op de stoep te gooien.
Of zijn jullie echt zo bang dat ik jou of je vriendjes wat aandoe ?
Ik bemerk dat een seriemoordenaar meer respect afdwingt dan een onschuldige feestganger die om een lift verlegen zit.
maar wees maar niet bang.
Ik vind jullie wel allemaal een stelletje koekenbakkers maar zal jullie niks aan doen.
zo ben ik nu eenmaal niet. ;-)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 19:06:

ah bedankt, wat een verademing als iemand een keer een normale reactie geeft :-)

Uitspraak van sportfriek op zondag 19 juli 2009 om 21:41:
maar zal jullie niks aan doen.

:roflol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 19:19:
een kansloze helpen die een lift wil terwijl die persoon al hardgaand en stinkend is en ik daarvoor moet omrijden, je wilt weten hoe ik de persoon noem die daar niet op ingaat: REALIST

of een Jood!
Uitspraak van awesomeness op zaterdag 18 juli 2009 om 20:07:
Welkom in 2009 waar we vervoer van te voren kunnen regelen/afspreken en ook nog eens OV hebben!

idd...
Ik zal ook niet zo snel vreemde mensen mee nemen :no:

Uitspraak van Say Cheese!! op maandag 20 juli 2009 om 15:44:
of een Jood!

jouw mening telt niet kakkerlak

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 15:52:
weet je wat t gewoon is er gebeuren gewoon teveel gekke dingen en je weet echt niet wie je in de auto mee neem dus nee ik zou t nie zo snel doen als ik iemand niet ken

Ben ik het toch ook wel mee eens, jij bent dan te vertrouwen maar voor het zelfde geld kun je een
weirdo meenemen die je wat aan wil doen...... naast die gabbers lopen dit soort types ook op
feesten rond.
Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 15:18:
Ik denk bij mijn eigen: dat is leuk, zo maar 500 vrienden erbij.

Misschien zou je het begrip "vriend" voor jezelf eens moeten nuanceren ;)

Ik vond het zo gezellig op het gras met dat mooie weer dat ik de pendelbus waarmee ik terug naar Apeldoorn zou moeten bewust liet schieten

En daar begint je probleem, doe dat dan ook niet ;)

hij vroeg wat schuift het, en wilde minstens 10 euro hebben en het liefst meer anders kon ik de pot op.
(terwijl ik toch al 8 euro voor een dure pendelbus kaartje had betaald, maar dat boeide hem niet )

I rest my case, zou mij ook niet kunnen boeien, neem maar een taxi :bye:
laatste aanpassing
Uitspraak van Spriesje op dinsdag 21 juli 2009 om 19:58:
I rest my case, zou mij ook niet kunnen boeien, neem maar een taxi :bye:

Je voelt hem niet.
Ik had gerust wel een vergoeding willen geven
maar iemand die het zo brengt is een asociale hufter
Maar velen van jullie zien dat blijkbaar anders.
zijn reactie is vrij vanzelf sprekend voor jullie
Dat verklaart ook de reacties in dit topic

Uitspraak van Spriesje op dinsdag 21 juli 2009 om 19:58:
Misschien zou je het begrip "vriend" voor jezelf eens moeten nuanceren ;)

Misschien zou jij het begrip bekende moeten nuanceren want ook al zijn ze niet mijn vrienden, ik ben ongetwijveld een bekende
Een bekende die je misschien al jaren rond ziet lopen op feesten waar van je ziet/weet dat hij met een goede instelling rondloopt waarom zou je die niet een handje helpen als hij om een gunst vraagt die je nauwelijks extra tijd,moeite geld of energie kost.
Is dat normaal ?
Voor jou wel waarschijnlijk.
daarom zeg ik...pech voor mij dat ik geen lift kreeg maar wat een verrotte mentaliteit hangt er bij dat volk rond.
Wat een nare ervaring.
Ik ben meestal op de fiets.
Je kan gerust achter op hoor. Ik rij zo een stukje om naar Utrecht (Y)
Uitspraak van sportfriek op dinsdag 21 juli 2009 om 23:08:
ik ben ongetwijveld een bekende
Een bekende die je misschien al jaren rond ziet lopen op feesten waar van je ziet/weet dat hij met een goede instelling rondloopt waarom zou je die niet een handje helpen als hij om een gunst vraagt die je nauwelijks extra tijd,moeite geld of energie kost.

:S met zo'n attitude al helemaal niet:/

ik snap goed wat je punt is, maar (in dit geval mijn punt ;) ) is dat je niet weet wie je tegenwoordig meeneemt! Ik bedoel wat is een bekende? En wanneer ben je "bekend"; als je 10 hitjes hebt gescoord of als je al jaren op feesten komt?
9 van de 10 x zijn t wel 'de bekenden' die je wat aandoen ;)
En dat daar gelaten, de mensen in Nederland worden steeds gekker, je hoeft maar bwv een vinger uit te steken en je wordt geslagen (als t niet erger is ).
Als ik een bestuurder van een auto zou zijn dan zou ik zeggen, iedereen achterin klep dicht en opschuiven, wij gaan het probleem van deze gabber even oplossen.
misschien is dat mijn Turkse gastvrijheid/gewoonte maar ik zou niet iemand zomaar op een verlaten grasveld achterlaten.

Ten eerste ga er nooit van uit dat een ander jouw probleem oplost
in jouw geval je thuis afzet
ten tweede zorg er voor dat je altijd zelf thuis kan komen

slotje denk ik maar op dit zielige topic.
meneer de sportsukkel heeft een andere mening dan de rest van Nederland en voelt zich dan direct tekort gedaan.
alle andere meningen zijn niet de juiste, alleen die van hem.
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 22 juli 2009 om 10:13:
ik snap goed wat je punt is, maar (in dit geval mijn punt ;) ) is dat je niet weet wie je tegenwoordig meeneemt! Ik bedoel wat is een bekende? En wanneer ben je "bekend"; als je 10 hitjes hebt gescoord of als je al jaren op feesten komt?
9 van de 10 x zijn t wel 'de bekenden' die je wat aandoen ;)
En dat daar gelaten, de mensen in Nederland worden steeds gekker, je hoeft maar bwv een vinger uit te steken en je wordt geslagen (als t niet erger is ).

Dank u, my point exactly
Eigenlijk is het al ongelovelijk dat 3 buitenlanders die nog een lange reis voor de boeg hebben bereidt waren dit wel te doen
uiteraard email adressen uitgwisseld en ze kunnen altijd bij mij een nachtje slapen of afteren na een feest.
geeft toch te denken niet?

ik zou je ook laten lopen.
nog niet misschien dat ik een vreemde kerel mee in me auto neem!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juli 2009 om 10:33:
alle andere meningen zijn niet de juiste, alleen die van hem.

Heb ik niet gezegd
zeg alleen dat deze mensen zich laten leiden door angst of door een apatische houding
Dit als motivatie voor je beslissing keur ik af niet de beslissing zelf.
Maar je heb alleen je zelf ermee, geen prettige eigenschappen in mijn ogen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juli 2009 om 10:33:
meneer de sportsukkel

he verdorie, waarom moet je gelijk schelden.
zit het je zo dwars?
Als je wilt kunnen we er een sportieve uitdaging van maken?
ergens op een grasveldje een wedstrijdje houden wie het snelst aftikt.
Maar wel met regels. ( De schade moet beperkt blijven en het moet wel sportief blijven toch ) :-)
bijvoorbeeld niet in het gezicht slaan
waarschijnlijk ben je wel minstens 1 kop langer dan mij,maar tot een kilootje of 85 moet het wel lukken denk ik. (weet niet hoe je eruit ziet of wat je achtergrond is)

Uitspraak van Spriesje op woensdag 22 juli 2009 om 12:18:
Dank u, my point exactly

als er echt zo veel gekken rondlopen zoals jij zegt dan loop je misschien wel meer risico door Nee te zeggen tegen zo een gek dan door ja te zeggen. ;-)
Daar wel is aan gedacht ?
Dat doet mij denken aan de periode dat ik in Rio de Janeiro Brazilie woonde.
Daar komen overvallers rustig naast je staan of zitten en vragen of je je horloge en je portemonnee wil afgeven.
Je ziet geen wapen (maar die is er uiteraard wel)
Dat zijn de type mensen waar je beter geen Nee tegen kan zeggen.
Ook al is de grens tussen een verzoek om hulp en een beroving heel vaag geworden.
laatste aanpassing
Uitspraak van sportfriek op woensdag 22 juli 2009 om 18:43:
als er echt zo veel gekken rondlopen zoals jij zegt dan loop je misschien wel meer risico door Nee te zeggen tegen zo een gek dan door ja te zeggen.

najah, dat zien we dan wel weer.. ga in iig niet het risico opzoeken, door zo'n iemand mee te nemen :no:
Beter zorg je gewoon voor je eigen vervoer, is iedereen happy (Y)

Uitspraak van sportfriek op woensdag 22 juli 2009 om 18:55:
Dat doet mij denken aan de periode dat ik in Rio de Janeiro Brazilie woonde.
Daar komen overvallers rustig naast je staan of zitten en vragen of je je horloge en je portemonnee wil afgeven.
Je ziet geen wapen (maar die is er uiteraard wel)
Dat zijn de type mensen waar je beter geen Nee tegen kan zeggen.

:lol: gelukkig zitten we er maar een paar kilometertjes vanaf :9
laatste aanpassing
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 22 juli 2009 om 19:02:
Beter zorg je gewoon voor je eigen vervoer, is iedereen happy (Y)

Ja, zover was ik ook al.
De meningen peilen vond ik wel interessant.
Onaangenaam verast maar vond het wel een interessant topic.
laatste aanpassing
Voor mensen die na Dominator naar de afterparty gaan in Amsterdam:

Na keihard genegeerd te zijn toen ik na afloop van Ground zero aan -tig mensen een lift vroeg omdat ik de pendelbus liet schieten omdat ik nog een beetje van het zonnetje wilde genieten.
Wil ik graag de gabberspirit levend wil houden.
Indien er animo is bij mij een after feestje
Ik woon op 10 hoog met mooi uitzicht en gratis parkeer gelegenheid op 5 minuten lopen van de Amsterdam Arena.
eventueel kan ik nog 1 kg kipfile +1 kg rijst+ 2 kg gestoomde groente klaar maken.
Ook voldoende bier beschikbaar.
Indien geen interesse dan ga ik snel douche, omkleden en mijn eenzame vriendin lastig vallen :bloos:

Uitspraak van º²º Lieverdinie op woensdag 22 juli 2009 om 10:22:
Ten eerste ga er nooit van uit dat een ander jouw probleem oplost in jouw geval je thuis afzet ten tweede zorg er voor dat je altijd zelf thuis kan komen

Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat het hele gabber-zijn eigelijk een soort broederschapsgevoel is, dat is ook de reden dat de term gabber is ontstaan want dat betekent vriend of broeder ofzoiets in het Bargoens....

en dan zou je op zn minst verwachten dat iemand behulpzaam is, en waar of niet, een km of 2 omrijden om een mede feestganger ff uit de brand te helpen das toch niet zo erg?
Hee Käpt'n Blaubär heb gemerkt dat mensen het vaak niet met je eens zijn
maar wij zitten nu toch wel op 1 lijn.
De rest is afgeweken van de normale norm maar beschouwd ons als gek ;-)

Je bent gewoon wat kutgasten tegengekomen.. verder niets.

Oh wacht ff, nu kpt blauhomo het eens is met jou veranderd dat de zaak.
blaubeertje, plaats een foto hier van je, als je dan om een taxiritje verlegen zit geven we je graag een lift, echt, nee echt hoor.
idd kut om mee te maken, echt aso van die gasten

maar ja het gabbergevoel is al sinds 1994/5 weg, en in bredere zin is het saamhorigheidsgevoel al jaren weg op feesten, helaas maar waar, hebben volgens mij allemaal te maken met de zogenaamde 'professionalisering' van de bedrijfstak, waardoor jan en allemaal naar feesten gaat en het speciale er helemaal vanaf is gegaan

Als je fapmateriaal wil hebben moet je maar ff mijn album checken.

En dan noemt ie MIJ homo :loL:

Uitspraak van sportfriek op vrijdag 24 juli 2009 om 22:07:
Voor mensen die na Dominator naar de afterparty gaan in Amsterdam:

Na keihard genegeerd te zijn toen ik na afloop van Ground zero aan -tig mensen een lift vroeg omdat ik de pendelbus liet schieten omdat ik nog een beetje van het zonnetje wilde genieten.
Wil ik graag de gabberspirit levend wil houden.
Indien er animo is bij mij een after feestje
Ik woon op 10 hoog met mooi uitzicht en gratis parkeer gelegenheid op 5 minuten lopen van de Amsterdam Arena.
eventueel kan ik nog 1 kg kipfile +1 kg rijst+ 2 kg gestoomde groente klaar maken.
Ook voldoende bier beschikbaar.

:respect:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 22:45:
en dan zou je op zn minst verwachten dat iemand behulpzaam is, en waar of niet, een km of 2 omrijden om een mede feestganger ff uit de brand te helpen das toch niet zo erg

Idd Als iemand het vriendelijk vraagt kan ie gewoon mee wat mij betreft .
Uitspraak van actief op zaterdag 25 juli 2009 om 16:51:
Als iemand het vriendelijk vraagt kan ie gewoon mee wat mij betreft .

als je iets (onvoorwaardelijk) voor een ander doet, voel je daar ook zelf beter bij, deze gasten lopen dus een kans mis om zich goed te voelen

Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 25 juli 2009 om 16:57:
als je iets (onvoorwaardelijk) voor een ander doet, voel je daar ook zelf beter bij, deze gasten lopen dus een kans mis om zich goed te voelen

:yes: Behandel een ander zoals je zelf ook behandelt wilt worden.
Uitspraak van best of both worlds op zaterdag 25 juli 2009 om 17:03:
ik zou alleen mooie vrouwen meenemen

Helaas beseffen die mooie vrouwen dat ze beter niet bij jou kunnen instappen. ;-)
Je mist toch zelf expres je bus,sorry hoor maar daarna niet zeiken.
Ik zou iemand ook lift geven als hij/zij het normaal vraagt

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 16:23:
Als je fapmateriaal wil hebben moet je maar ff mijn album checken.

En dan noemt ie MIJ homo

jezus wat een sjap ben je, dat we reageren op zo'n miezerig mannetje.
even serieus, wat een sukkeltje op die foto's, je kan toch jezelf geeneens serieus nemen.

ongeveer 500x de gabber groet

wasda? :/

maar ik zou niet iemand zomaar op een verlaten grasveld achterlaten.

toch liet de die indo lekker verder slapen he?
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 17:37:
toch liet de die indo lekker verder slapen he?

die vraag is al gesteld. ;-)

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 23:04:
wasda? :/

sorry, geen zin om uit te leggen

Leeft dit topic nog steeds :roflol: :x :roflol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 09:25:
Leeft dit topic nog steeds :roflol: :x :roflol:

met dank aan je zelf en de anderen die belachelijke negatieve reacties geven ;-)

:'(

ik raad je aan om naar de hardstyle scene te gaan...die janken ook allemaal zo en die hebben allemaal hyves.
Dat zijn pas echte vrienden waar je van op aan kunt (y)

:dood: