Partyflock

Forumonderwerp · 1066413
Liep ik gisteren op Groundzero rond.
krijg ik over de hele avond (en dit is ongelogen) ongeveer 500x de gabber groet van mensen die mij vorige week gezien hebben of mensen die mij gewoon altijd zien of ergens van denken te kennen.
Ik denk bij mijn eigen: dat is leuk, zo maar 500 vrienden erbij.
Voor de rest zwaar genoten van het feest.

Na afloop kom ik buiten.
Ik vond het zo gezellig op het gras met dat mooie weer dat ik de pendelbus waarmee ik terug naar Apeldoorn zou moeten bewust liet schieten
Ik dacht ik vraag wel aan een gabber of hij mij bij of in de buurt van station Apeldoorn wil droppen.
wat schept mijn verbazing...
Ik had een stukf of 50 a 60 mensen gevraagd of ze dit wilden doen.
allemaal zeiden ze: nee sorry de auto zit al vol, of nee ik moet totaal de andere kant op,
slechts 3 mensen zeiden: ja

De eerste was een hollandse jongen, die deed dit echt met zoveel tegen zin
hij vroeg wat schuift het, en wilde minstens 10 euro hebben en het liefst meer anders kon ik de pot op.
(terwijl ik toch al 8 euro voor een dure pendelbus kaartje had betaald, maar dat boeide hem niet )
Ik vond vreemd dat zo een toch wel volgesnoven jongen toch nog zo chagrijnig kon doen.
Dan zou ik hem niet willen meemaken als hij nuchter is.

De tweede was een Indonesische meneer met een lange paardenstaart waarvan ik dacht dat hij verdwaald was op dit feest.
Deze man was echter zo lam dat hij op het gras in het zonnetje spontaan zijn winterslaap begon te houden.
Na 2 uurtjes maakte ik hem wakker om te zeggen dat we nu toch weg moeten want bijna iedereen is al weg
Ik til hem overeind... hij zwalkt 300 meter in 1 richting waarbij hij geen rechte lijn kan houden en zijn ogen meer dicht dan open zijn.
Ik vraag gaan we nu naar jou auto?
Hij zegt ik weet niet waar die staat en vervolgens zakt hij door zijn knieen en begint op het gras weer verder te slapen.
Dus daar had ik ook niet veel aan.

uit pure wanhoop nog 1x gevraagd aan een paar jongens
Bleken ze uit Frankrijk te komen, en dit was hun eerste hardcorefeestje.
Ik kon met ze mee, en aangezien ze toch via Utrecht door naar Frankrijk moesten ben ik pas in Utrecht bij de jaarbeurs uitgestapt waarna zij weer terug de snelweg opgingen.
Ik wilde ze nog 10 euro geven maar dat weigerden ze
Ik zei neem het, zodat jullie straks bij een bezinepomp even 3 magnums kunnen halen want de rit is nog lang en het is warm in de auto.

Ik heb dit toch wel als zeer negatief ervaren dat dit zo is gegaan
Als ik een bestuurder van een auto zou zijn dan zou ik zeggen, iedereen achterin klep dicht en opschuiven, wij gaan het probleem van deze gabber even oplossen.
misschien is dat mijn Turkse gastvrijheid/gewoonte maar ik zou niet iemand zomaar op een verlaten grasveld achterlaten.
dat is asosciaal en onbeschoft.
Eigenlijk is het al ongelovelijk dat 3 buitenlanders die nog een lange reis voor de boeg hebben bereidt waren dit wel te doen
uiteraard email adressen uitgwisseld en ze kunnen altijd bij mij een nachtje slapen of afteren na een feest.
geeft toch te denken niet?
laatste aanpassing
Het zit je wel hoog he??
Blijf de volgende keer dan lekker thuis..
Uitspraak van Lampenkapje op zondag 16 augustus 2009 om 17:36:
Het zit je wel hoog he??

Ja ik ben zwaar aangeslagen.
Deze discussie werkt als een soort therapie voor mij.
bedankt voor je medeleven.

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 augustus 2009 om 14:47:
Je moet jouw waarheid niet aan anderen opdringen

Maak er niet zo`n drama van wil je,
ik zit gewoon maar een beetje te gallen:-D
En volgens mij laat sportfriek zich niet zo snel onder tafel lullen, die redt zich wel.

Uitspraak van -Inferis- op zondag 16 augustus 2009 om 17:22:
maarja je merkt het op partyflock ook al hoor.. allemaal idioten hier die elkaar af lopen te zeiken zonder rede. Dat is al de rede dat ik 2 feesten uiteindelijk over heb geslagen, omdat ik aan de rare reacties op mij al zag wat voor volk er rond liep

Ach man, stop met janken ofzo. Gabber betekent ook schijt hebben aan anderen, gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Kijk nou, jij wil eigenlijk naar 2 feesten gaan maar omdat er mensen zijn die stomme dingen zeggen op een internetforumpje ga je uiteindelijk niet.

Heeft niks met afzeiken te maken, dan ben je gewoon een pannekoek.
ik wil sportfriek toch een hart onder de riem steken maar face it, we leven tegenwoordig in een ik-cultuur.
ik zou er zelf ook niet zo moeilijk over doen, noem het naief maar als ik een paar uur met iemand spreek heb ik wel een aardig beeld van die persoon (tenzij het een door de wol geverfde psychopaat is), en als die persoon een beetje relaxed is zou ik geen punt maken van een autoritje een paar km ver.

ach veel mensen zijn klein van geest, deal with it.
je hebt een goede les geleerd; de warme saamhorigheid die de housescene kenmerkt gaat slechts tot aan de hekken van een feest.
Uitspraak van sportfriek op zondag 16 augustus 2009 om 03:45:
Dan was de hippie tijd uit de jaren 60 toch een aangenamere periode.
Die hippies behandelden een onbekende op een redelijk en onbevooroordeelde manier.

alsof je erbij was of niet :lol:

en weet niet of je zo blij was geweest als de hele maatschappij verhippied was geweest :x
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 augustus 2009 om 23:45:
Ach man, stop met janken ofzo. Gabber betekent ook schijt hebben aan anderen, gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Kijk nou, jij wil eigenlijk naar 2 feesten gaan maar omdat er mensen zijn die stomme dingen zeggen op een internetforumpje ga je uiteindelijk niet.

Heeft niks met afzeiken te maken, dan ben je gewoon een pannekoek.

Flikker toch op man, dat was in een hok van 2 bij 2 meter, ik kan je vertellen als ik onder invloed ben en iemand tegen kom die irritant doet, krijg ik problemen :[ het boeit mij echt niet of mensen op me schelden, alleen heb ik geen zin in gezeik.

Ik heb gewoon een enorme teringhekel aan van die machos die denken dat ze de king zijn, en anderen af lopen te zeiken. Zo ook jij blijkbaar.

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 augustus 2009 om 23:45:
Maak er niet zo`n drama van wil je,

Jouw woorden niet de mijne, ik reageer wanneer ik daar zin in heb (y)
Je lokt zelf reactie uit, moet je niet gaan huilen nu je die ook krijgt :cry: :lol:

Tjah. Modern maatschappij. Weet ook niet hoe de sfeer was daar. Maar als je zo leest dat er 500 mensen jou groeten, en vervolgens niemand(bijna) je wilt helpen. Is het wel raar.

Het is duidelijk een afweging, die je vaker maakt als je, bijvoorbeeld, nieuw op het werk, of iets dergelijks, bent. Het kan erg goed uitpakken, je leert echt een tof persoon kennen, die dan weer allemaal toffe mensen kent. Of ene of andere achterlijk leipo. Kans ik volgens mij toch groter dan het gewoon op dank je en mazzel zich beperkt.

En als je wil weten wat voor persoon het is, kan je toch gewoon even met hem een praatje maken. Van hoe komt het nou dat hij een lift nodig heeft. Gewoon super rustig naar je auto lopen. Dan weet je wel wat voor iemand dat is. Toch?

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 augustus 2009 om 08:51:
Jouw woorden niet de mijne, ik reageer wanneer ik daar zin in heb
Je lokt zelf reactie uit, moet je niet gaan huilen nu je die ook krijgt

Ik voer een onderhoudende discussie met sportfriek, jij probeert je daarin te mengen met semi-intelligente opmerkingen.

Ben je nog steeds pissig omdat ik je een paar maanden terug een vadsige pad heb genoemd?
Is dit nog steeds aan de gang??

Sportfriek, jij rijd volgende keer maar met mij mee
Uitspraak van RAVING BLOEMKOOL op maandag 17 augustus 2009 om 17:49:
Is dit nog steeds aan de gang??

Jep, en het is toch nog een gezellig topic geworden.

thanx maar ik rijd met niemand meer mee. ;-)
Heb mijn lesje wel geleerd.

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 augustus 2009 om 17:47:
Ben je nog steeds pissig omdat ik je een paar maanden terug een vadsige pad heb genoemd?

:lol: Ik kan je niet eens meer herinneren dus dat zal wel wat meevallen.
Maar aangezien jij nog wel weet wie ik ben zegt dat meer over jou als over mij ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 augustus 2009 om 17:47:
Ik voer een onderhoudende discussie met sportfriek, jij probeert je daarin te mengen met semi-intelligente opmerkingen.

8) Kun jij daar niet tegen, intelligentie is ook niet echt nodig hier voor het geval je dat nog niet opgevallen was ;)

Probleem opgelost (y)
laatste aanpassing

Essie,

Vandaag is jouw dag, en als jij het zegt dan is het zo!
Ga maar fijn slapen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 augustus 2009 om 22:04:
Essie, Vandaag is jouw dag, en als jij het zegt dan is het zo! Ga maar fijn slapen.

Vind wel dat dat de meest sterke foto van mij is, ben gewoon super daar (L)