Partyflock

Forumonderwerp · 1066413
Liep ik gisteren op Groundzero rond.
krijg ik over de hele avond (en dit is ongelogen) ongeveer 500x de gabber groet van mensen die mij vorige week gezien hebben of mensen die mij gewoon altijd zien of ergens van denken te kennen.
Ik denk bij mijn eigen: dat is leuk, zo maar 500 vrienden erbij.
Voor de rest zwaar genoten van het feest.

Na afloop kom ik buiten.
Ik vond het zo gezellig op het gras met dat mooie weer dat ik de pendelbus waarmee ik terug naar Apeldoorn zou moeten bewust liet schieten
Ik dacht ik vraag wel aan een gabber of hij mij bij of in de buurt van station Apeldoorn wil droppen.
wat schept mijn verbazing...
Ik had een stukf of 50 a 60 mensen gevraagd of ze dit wilden doen.
allemaal zeiden ze: nee sorry de auto zit al vol, of nee ik moet totaal de andere kant op,
slechts 3 mensen zeiden: ja

De eerste was een hollandse jongen, die deed dit echt met zoveel tegen zin
hij vroeg wat schuift het, en wilde minstens 10 euro hebben en het liefst meer anders kon ik de pot op.
(terwijl ik toch al 8 euro voor een dure pendelbus kaartje had betaald, maar dat boeide hem niet )
Ik vond vreemd dat zo een toch wel volgesnoven jongen toch nog zo chagrijnig kon doen.
Dan zou ik hem niet willen meemaken als hij nuchter is.

De tweede was een Indonesische meneer met een lange paardenstaart waarvan ik dacht dat hij verdwaald was op dit feest.
Deze man was echter zo lam dat hij op het gras in het zonnetje spontaan zijn winterslaap begon te houden.
Na 2 uurtjes maakte ik hem wakker om te zeggen dat we nu toch weg moeten want bijna iedereen is al weg
Ik til hem overeind... hij zwalkt 300 meter in 1 richting waarbij hij geen rechte lijn kan houden en zijn ogen meer dicht dan open zijn.
Ik vraag gaan we nu naar jou auto?
Hij zegt ik weet niet waar die staat en vervolgens zakt hij door zijn knieen en begint op het gras weer verder te slapen.
Dus daar had ik ook niet veel aan.

uit pure wanhoop nog 1x gevraagd aan een paar jongens
Bleken ze uit Frankrijk te komen, en dit was hun eerste hardcorefeestje.
Ik kon met ze mee, en aangezien ze toch via Utrecht door naar Frankrijk moesten ben ik pas in Utrecht bij de jaarbeurs uitgestapt waarna zij weer terug de snelweg opgingen.
Ik wilde ze nog 10 euro geven maar dat weigerden ze
Ik zei neem het, zodat jullie straks bij een bezinepomp even 3 magnums kunnen halen want de rit is nog lang en het is warm in de auto.

Ik heb dit toch wel als zeer negatief ervaren dat dit zo is gegaan
Als ik een bestuurder van een auto zou zijn dan zou ik zeggen, iedereen achterin klep dicht en opschuiven, wij gaan het probleem van deze gabber even oplossen.
misschien is dat mijn Turkse gastvrijheid/gewoonte maar ik zou niet iemand zomaar op een verlaten grasveld achterlaten.
dat is asosciaal en onbeschoft.
Eigenlijk is het al ongelovelijk dat 3 buitenlanders die nog een lange reis voor de boeg hebben bereidt waren dit wel te doen
uiteraard email adressen uitgwisseld en ze kunnen altijd bij mij een nachtje slapen of afteren na een feest.
geeft toch te denken niet?
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 17:11:
uit brabant keer iemand die door zn vrienden in de steek was gelaten . lekkere vrienden dan
bij de bridge ook keer iemand die naar zwolle moest en door vrienden was achter gelaten

Alleen gaat de TO volgens mij altijd alleen naar een feest.

Van vrienden kan je dingen verwachten.. zou dat dan ook de reden zijn dattie zonder vrienden gaat feesten?

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 17:15:
Alleen gaat de TO volgens mij altijd alleen naar een feest.

jawel, maar gaat erom dat iemand vervoer nodig heeft
en zo iemand help ik als ik de mogelijkheid heb

alwel, als iemand zo van de kaart is dat ie vervelend gaat doen zoekt ie het maar uit

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 17:15:
Van vrienden kan je dingen verwachten.. zou dat dan ook de reden zijn dattie zonder vrienden gaat feesten?

geen vrienden = geen problemen

of ze laten je in de steek, of ze zuipen je bier op en gaan er met je vrouw vandoor
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 5 juli 2009 om 16:51:
dan moet je niet janken

Ik jank niet, ik ben teleurgesteld op de instelling die veel mensen toch schijnen te hebben.
als ik dat had geweten dan had ik het laatste beetje energie niet buiten op het grasveldje verbruikt om die terror setjes bij te houden maar had ik dat gebruikt om een sprintje naar Apeldoorn te trekken.
Maar nu op dat punt aangekomen laat je eigenlijk een uitgeput en uitgedroogde persoon (qua beweging en sporten ga ik altijd tot het uiterste) barsten.
Dan kan je zeggen dat doe je toch zelf maar op dat moment ging ik ervanuit dat ik nog met meneer 2 kon meerijden.
Als blijkt dat dat niet kan dan raak je lichtelijk in paniek
daarom zeg ik, je komt ongewild in een situatie waarin een beetje hulp zeer welkom is. (zoals eigenlijk altijd het geval is als iemand in nood verkeert )
Om dan hulp te weigeren is laag bij de grond.
Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 17:05:
Oeh stel je voor...een vreemde in je autootje, dat kan natuurlijk allemaal niet

Tuurlijk kan het wel, alleen niet bij mij en denk wel bij heel veel andere mensen :)
zeg dan gewoon dat je in principe niemand helpt die hulp nodig heeft

Ja man je zat in een levensbedreigende situatie :lol: ga toch weg man :lol: als iemand dringende hulp nodig heeft bij iets ernstigs natuurlijk help ik dan, maar kan dit nou niet echt een ernstige situatie noemen.
in mijn ogen ben je dan wel een pauper met zo een instelling.

Zegt de pauper die zelf langer wilt blijven en dan gaat janken, omdat ie geen lift krijgt :aai:
maar dat moet een ieder voor zich weten.

Precies net zoals dat mensen zelf moeten weten om jou een lift te geven, dus waarvoor heb je dit topic nou geopend? Want je geeft hier zelf het antwoord, slimmerd :aai:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 16:49:
totdat er een randdebiel instapt die em helemaal de pan uitflipt en vage acties gaat uitvreten in je auto had je die bus maar nie moeten laten schieten

deze redenatie is al weerlegd.
zie boven
Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 17:18:
Ik jank niet, ik ben teleurgesteld op de instelling die veel mensen toch schijnen te hebben.
als ik dat had geweten dan had ik het laatste beetje energie niet buiten op het grasveldje verbruikt om die terror setjes bij te houden maar had ik dat gebruikt om een sprintje naar Apeldoorn te trekken.
Maar nu op dat punt aangekomen laat je eigenlijk een uitgeput en uitgedroogde persoon (qua beweging en sporten ga ik altijd tot het uiterste) barsten.
Dan kan je zeggen dat doe je toch zelf maar op dat moment ging ik ervanuit dat ik nog met meneer 2 kon meerijden.
Als blijkt dat dat niet kan dan raak je lichtelijk in paniek
daarom zeg ik, je komt ongewild in een situatie waarin een beetje hulp zeer welkom is. (zoals eigenlijk altijd het geval is als iemand in nood verkeert )
Om dan hulp te weigeren is laag bij de grond.

Je zat echt in een drama situatie man :lol: dramaqueen ben jij zeg :lol:

Er stonden natuurlijk geen taxi's toch? :lol:

Want als die Fransen je niet hadden meegenomen, was je er nu nog denk ik en was je verdwaald en moest je alle skills van Survivorman toepassen :lol:

Huilie :cry:

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 17:18:
geen vrienden = geen problemen

Kwestie van de juiste vrienden uitzoeken..(Y)
K vind t al raar als je dingen van vrienden verwacht, laat staan van volslagen vreemden. :S

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 5 juli 2009 om 17:24:
moest je alle skills van Survivorman toepassen

Kef ben je sterk vandaag zeg :lol::lol:
Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 17:18:
Ik jank niet

Huillie huillie boi boehoeee :cry:

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 5 juli 2009 om 17:24:
Survivorman

Bear Grylls:respect:
Uitspraak van Gerrit op zondag 5 juli 2009 om 16:34:
ach personen willen tegenwoordig hun mede-mens niet meer helpen;)

moet je tieten aanschaffenn.dam wil het wel lukken 8)

maar die heb ik! :bloos:
daar mochten ze best wel even in knijpen als ik daarna kon meerijden.

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 16:32:
ja dat kan ik meestal redelijk goed inschatten ,behalve als ik zelf vaag ben ha ha;)

als je nog vaag ben dan zou dat gevoel van de hele wereld is je vriend nog moeten overheersen en je ertoe moeten zetten om het gewoon te doen ;-)

Uitspraak van actief op zondag 5 juli 2009 om 16:45:
Je gaat er vanuit dat mensen je willen meenemen? Dat is slechte zaak :roflol:

Ik ging er vanuit dat er van al die honderden mensen op het veld toch wel 1 iemand moet zijn die zich niet druk maakt om een pisrit van 10 minuten.
vooral als er nog zovelen zoals stoney zegt onder invloed zijn en daarom risico's laag inschatten en onbekende geen onbekende zijn.

Denk dat niemand met de gedachte liep, ik zou het wel willen maar stel je voor wat er allemaal kan gebeuren.
De gedachte was meer: Ik heb er geen zin in,daar begin ik niet aan.
het is gewoon pure Egoisme
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zondag 5 juli 2009 om 17:26:
Kef ben je sterk vandaag zeg

Geen idee waar het van komt :x
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 juli 2009 om 17:26:
Bear Grylls

Tja of die ene aflevering dat ie eindelijk een vis aan ze speer heeft en hem laat zien voor de camera, vis beweegt 1 keer nog en hij pleurt eraf :lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 17:24:
Kwestie van de juiste vrienden uitzoeken..(Y)

ik maak een grap jwt :d

K vind t al raar als je dingen van vrienden verwacht

nee, vrienden ben je juist omdat je op mekaar kan rekenen
anders ben je geen vrienden

laat staan van volslagen vreemden. :S

dat zal idd niet moeten
idd lullig dat niemand wilt helpen, mja als je zelfstandig naar een feest gaat moet je ook je vervoer terug geregeld hebben
en niet ervan uitgaan dat er vast wel een onbekende is die je mee wilt nemen, en vervolgens verbaasd klagen alsof je onrecht is aangedaan
Nu ik het zo bekijk...
er was daar toen ook een auto de greppel in gereden.
Deze auto werd toen door ongeveer 15 man (waaronder ik zelf ) uit de greppel getilt waarop de bestuurder verder kon naar huis.
De mentaliteit nu wel kennende hebben de mensen waarschijnljk geholpen om dat ze het wel cool/spectaculair vonden om die wagen uit de greppel te halen
als dat spannende element er niet was dan zou niemand (op mij na) bereidt geweest zijn om die jongen te helpen.
laatste aanpassing

Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 17:27:
Ik ging er vanuit dat er van al die honderden mensen op het veld toch wel 1 iemand moet zijn die zich niet druk maakt om een pisrit van 10 minuten.
vooral als er nog zovelen zoals stoney zegt onder invloed zijn en daarom risico's laag inschatten en onbekende geen onbekende zijn.

Denk dat niemand met de gedachte liep, ik zou het wel willen maar stel je voor wat er allemaak kan gebeuren.
Ik heb er geen zin in punt.
het is gewoon Egoisme

Nee het is je eigen Egoisme die hiermee opstelt, je maakt de mensen zwart die JOU geen lift wouden geven.
Je maakt er een topic over hoe zielig je wel niet bent dat je met niemand mocht meerijden. Je moet niet zo zeiken wijf. Boehoee :cry:

Omdat JIJ je pendelbus niet wou nemen, omdat JIJ van het zonnetje wou genieten is niet iemand anders zijn probleem.

Stel wat er wat zou kunnen gebeuren? Die fransen hadden jou ook kunnen vermoorden in de auto whats the problem?

Ja dus? is dat ons probleem als mensen onder invloed zijn? Nee daar heb ik niks en vele met mij niks mee te schaften.

Je maakt niet bepaald punten moet ik zeggen.

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 5 juli 2009 om 17:28:
Tja of die ene aflevering dat ie eindelijk een vis aan ze speer heeft en hem laat zien voor de camera, vis beweegt 1 keer nog en hij pleurt eraf :lol:

Ahaha nee dat hij uit maag van dooie dier gaat eten :S :S

En stront van egel :roflol:

Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 15:18:
misschien is dat mijn Turkse gastvrijheid/gewoonte maar ik zou niet iemand zomaar op een verlaten grasveld achterlaten.
dat is asosciaal en onbeschoft.

Asociaal en onbeschoft is om gaan staan te bedelen of iemand je mee naar huis kan, zo werkt het tegenwoordig gewoon, regel je eigen zaken goed dan voorkom je dit.

Of geef jij uit je turkse gastvrijheid ook iedere zwerver die je tegenkomt een euro? want die zijn in principe ook maar op straat achtergelaten

Had die bus maar gewoon genomen, of was je bang dat de chauffeur uit Gouda zou komen?

Aansteller

Ben je in je eentje naar GZ geweest? heb je geen vrienden?

en wat is een gabbergroet in godsnaam :x :roflol: het moet niet gekker worden :lol:

Maar waarom zorg jezelf niet voor je eigen vervoer.....lijkt me vreselijk om afhankelijk te zijn van andere mensen en van jouw probleem hun probleem te maken !

Ik zou je wel meenemen in de auto als ik plek had maar ligt er aan hoe je er uit zou zien mocht dat zo zijn als op je plaatje dan helaassssss geen plek :roflol:

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 5 juli 2009 om 17:28:
Geen idee waar het van komt

Whehe :d

Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 17:32:
Nu ik het zo bekijk...
er was daar toen ook een auto in de greppel gereden.
Deze auto werd toen door ongeveer 15 man (waaronder ik zelf ) uit de greppel getilt waarop de bestuurder verder kon naar huis.
De mentaliteit nu wel kennende hebben de mensen waarschijnljk geholpen om dat ze het wel cool/spectaculair vonden om die wagen uit de greppel te halen
als dat spannende element er niet was dan zou niemand (op mij na) bereidt geweest zijn om die jongen te helpen.

lekkere vergelijking
zo kun je elke vorm van hulp wel naast mekaar leggen

iemand een lift geven, is een onbekende mee nemen in je auto
naast het feit dat sommige gewoon geen behoefte hebben om met een onbekende in 1 ruimte te zijn
weet je ook maar nooit wat je meeneemt, ken net zo goed een of andere debiel zijn die je wilt beroven of erger

en nog wat, vervoer is toch je eigen verantwoordelijkheid je bent volwassen en als je naar een fest gaat moet je zelf je vervoer regelen
en niet ervan uitgaan dat je vast wel meegenomen word door anderen :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 17:33:
en wat is een gabbergroet in godsnaam

hun leggen wel uit wat de gabber groet is

Die was er toch ook ook :D zie het probleem niet zo, volgende keer maar een vouwfiets meenemen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 17:36:

Ja maar dat zijn geen gabbers maar loosers, gabbers waren er in de jaren 90 dus dat bestaat al een tijdje niet meer :lol:
Aansteller

Inderdaad :lol:

Of je gaat vrienden zoeken met wie je naar een feest kan gaan.
Uitspraak van actief op zondag 5 juli 2009 om 17:32:
zwart die JOU geen lift wouden geven.

die maak ik niet zwart die hebben zelf hun ware aarde laten zien. ;-)
Uitspraak van actief op zondag 5 juli 2009 om 17:32:
Je maakt er een topic over hoe zielig je wel niet bent dat je met niemand mocht meerijden. Je moet niet zo zeiken wijf. Boehoee

ik vind de instelling van deze mensen wel zwak inderdaad.
verder ben ik ingegegaan op de details van deze ervaring om mijn mening maximaal kracht bij te zetten.
daarbij heb ik al aangegeven dat het niet om mij gaat maar om de instelling van deze mensen waardoor deze scene aftakelt en de betekenis van het woord gabber zijn waarde verliest.
Door het zelfde egoisme krijg je ook die vechtpartijen waar mensen over klagen en soms wegblijven.
Ik kan ook andere dingen opnoemen waar je makkelijk over kan zeggen: stel je niet aan, is het vermelden niet waard.
Een autistische maat van mij die bedreigd wordt door een jongen die op nightmare indoor beweert dat hij 10 euro heeft uitgeleend en dat nu terug wil anders krijg hij klappen.
Die maat weet dus niet hoe hij met aggressie moet omgaan maar weet wel 100% zeker dat aan wie hij wat heeft uitgeleend.
Want door zijn autisme weet hij alles over getallen en bedragen en data.
Punt wat ik nu wil duidelijk maken is ... zal mij niet verbazen dat er aardig wat mensen rondlopen die zo een gelegenheid om een jongen met een geestelijke handicap zo makkelijk geld afhandig te maken
eigenlijk graag zouden benutten.
Makkelijk verdient toch.
Dan kan je nu denken: zeur toch niet zo, het gaat maar om een tientje
of je kan denken: asociale randdebiel die zoiets flikt.
Ik denk dat het een beetje 50% 50% verdeling is.
het sluit namelijk aan op deze zelfde instelling waarvan ik zei dat het in mijn ogen niet deugt.

Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 17:54:
hun ware aarde

Mijn ware aarde is potgrond
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 17:36:

overigens ken ik die Belgische jongen in het oranje, kom hem regelmatig op feestje tegen
hij is aardig belachelijk gemaakt in verschillende topics maar je kan zeggen wat hij wil maar hij heeft wel de juiste instelling.
Daar twijfel ik niet aan.
Jij bent blijven hangen volgens mij gast :lol:
Ben je in je eentje naar GZ geweest?

ik ga altijd alleen en daar wil ik niks aan veranderen nee.

heb je geen vrienden?

Ik meende gisteren 500 vrienden gemaakt te hebben
is wel voldoende toch ? ;-)

Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 17:57:
overigens ken ik die Belgische jongen in het oranje, kom hem regelmatig op feestje tegen
hij is aardig belachelijk gemaakt in verschillende topics maar je kan zeggen wat hij wil maar hij heeft wel de juiste instelling.
Daar twijfel ik niet aan.

? :lol:
Het is gewoon een dikke mongool :roflol:

Ik kan ook andere dingen opnoemen waar je makkelijk over kan zeggen: stel je niet aan, is het vermelden niet waard.
Een autistische maat van mij die bedreigd wordt door een jongen die op nightmare indoor beweert dat hij 10 euro heeft uitgeleend en dat nu terug wil anders krijg hij klappen.
Die maat weet dus niet hoe hij met aggressie moet omgaan maar weet wel 100% zeker dat aan wie hij wat heeft uitgeleend.
Punt wat ik nu wil duidelijk maken is ... zal mij niet verbazen dat er aardig wat mensen rondlopen die zo een gelegenheid om een jongen met een geestelijke handicap zo makkelijk geld afhandig te maken
Makkelijk verdient toch.
het sluit namelijk aan op deze zelfde instelling waarvan ik zei dat het in mijn ogen niet deugt.

Heel iets anders. Iemand die dat doet is gewoon een zwakkeling en verdiend imo een flink pak slaag. Kijken offie het ook nog zo leuk vind als hij uit een rietje moet drinken in z'n rolstoel die hij met z'n kin moet besturen en dat er dan mensen in zijn portomonee komen graaien :S

Maar das weer appels met peren vergelijken. Jij was hier niet hulpbehoefend of zwakzinnig genoeg om medelijden te krijgen, anders dan dat je er zelf voor had gezorgd dat je niet kwam waar je wezen moet en dan gaat lopen zeiken over mensen die wel hun eigen boontjes doppen.

ik vind de instelling van deze mensen wel zwak inderdaad.
verder ben ik ingegegaan op de details van deze ervaring om mijn mening maximaal kracht bij te zetten.
daarbij heb ik al aangegeven dat het niet om mij gaat maar om de instelling van deze mensen waardoor deze scene aftakelt en de betekenis van het woord gabber zijn waarde verliest.
Door het zelfde egoisme krijg je ook die vechtpartijen waar mensen over klagen en soms wegblijven.
Makkelijk verdient toch.

:vaag:

Je haalt nu twee verschillende verhalen door elkaar.
En dat heeft totaaal niks met elkaar te maken :no:.

Dat dat gebeurd met die jongen is gewoon dieptriest. Maar daar gaat dit topic niet over toch?
Het gaat om het feit, dat je niet van andere af moet gaan. Niemand is je vriend 8)

Ik zou niet meer zoveel gebruiken hoor :X
Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 17:59:
is wel voldoende toch ?

Had het aan hun gevraagd of je mee mocht rijden. :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 17:56:
Mijn ware aarde is potgrond

:lol:

Moet je zelf weten joh (Y) maar zorg dan wel voor je eigen vervoer en ga hier niet zielig doen :[

is wel voldoende toch ?

Dan weet jij niet wat het woord 'vrienden'betekend want niemand heeft er zoveel en jij al helemaal niet blijkbaar als je in je eentje naar een feest moet :x
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 18:02:
Het is gewoon een dikke mongool

Behoorlijk ja :roflol:
Lekker boeiend, als ie alleen wilt gaan gaat ie toch mooi alleen. Dan moet je er alleen niet voor zorgen dat je van anderen, onbekenden, afhankelijk wordt.
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 18:03:
Jij was hier niet hulpbehoefend of zwakzinnig genoeg

Daar begin ik nu toch echt aan te twijfelen hoor :lol:
Uitspraak van actief op zondag 5 juli 2009 om 18:04:
Dat dat gebeurd met die jongen is gewoon dieptriest. Maar daar gaat dit topic niet over toch?

is inderdaad andere situatie maar zelfde egoistische instelling.
en uiteraard als ik er naast stond en jou instelling had...gewoon kijken en niks doen natuurlijk.
Ik ken die maat natuurlijk wel maar die andere jongen ken ik helemaal niet... dus ik ga mij niet met hem bemoeien, want dat kan best eng zijn ;-)
stel je voor wat die vreemde jongen allemaal van plan is als ik mij met iets ga bemoeien wat niet mijn zaken zijn.

Uitspraak van actief op zondag 5 juli 2009 om 18:04:
Had het aan hun gevraagd of je mee mocht rijden. :)

wellicht zaten ze er ook tussen ik herken hun nooit maar zij mij wel.
ik heb geen ander antwoord gehoord dan:nee sorry

Moest je ook huilen?
Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 18:17:
gewoon kijken en niks doen natuurlijk.
Ik ken die maat natuurlijk wel maar die andere jongen ken ik helemaal niet... dus ik ga mij niet met hem bemoeien, want dat kan best eng zijn
stel je voor wat die vreemde jongen allemaal van plan is als ik mij met iets ga bemoeien wat niet mijn zaken zijn.

Wat lul je nou mongool :lol: jij bent echt niet helemaal goed in je boven kamer he?
Zijn 2 verschillende dingen en als je dat niet ziet is er toch echt wat mis met je :aai: als ik dat zou zien met die invalide gast zou die andere gast beuken voor ze leven krijgen, maar als ik jou zie zitten op een grasveld na een feest en je vraagt of je mee ken rijden dan zeg ik: Wat denk je zelf mongooltje :lol:

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 5 juli 2009 om 18:15:
Daar begin ik nu toch echt aan te twijfelen hoor

Heb je al medelijden met 'm??:D

is inderdaad andere situatie maar zelfde egoistische instelling.

Vind je dat precies hetzelfde? :vaag:

Stop eens met die anabolen, want ze tasten je hersens behoorlijk aan (Y)
en uiteraard als ik er naast stond en jou instelling had...gewoon kijken en niks doen natuurlijk.

Mijn instelling? Als ik een jongen dat zie doen, pomp ik hem gelijk neer :) Niks kijken en afwachten. Gast weet je wel wat je lult? :/
Ik ken die maat natuurlijk wel maar die andere jongen ken ik helemaal niet... dus ik ga mij niet met hem bemoeien, want dat kan best eng zijn

Wat een fucking schijtemmer ben je dan :/ Een vriend van je in problemen en jij bemoeit je er niet mee om je eigen hachje te redden.

Je bent het woord mongool gewoon geen eens waard. :vaag:
wellicht zaten ze er ook tussen ik herken hun nooit maar zij mij wel.
ik heb geen ander antwoord gehoord dan:nee sorry

Wie herkent jou niet.
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 18:22:
Heb je al medelijden met 'm??

Dat zeer zeker niet ;)

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 5 juli 2009 om 18:19:
als ik dat zou zien met die invalide gast zou die andere gast beuken voor ze leven krijgen

Uitspraak van actief op zondag 5 juli 2009 om 18:22:
Als ik een jongen dat zie doen, pomp ik hem gelijk neer Niks kijken en afwachten

:D

Nanceeeee ouwe TOPLAD !

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 juli 2009 om 18:32:
Nanceeeee ouwe TOPLAD !

Dus.

respect jwt

hvj

Uitspraak van actief op zondag 5 juli 2009 om 18:24:
als ik dat zou zien met die invalide gast zou die andere gast beuken voor ze leven krijgen

Uitspraak van Nanceee op zondag 5 juli 2009 om 18:22:
Als ik een jongen dat zie doen, pomp ik hem gelijk neer Niks kijken en afwachten

Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 17:32:

:lol:

:dans:

is wel voldoende toch ? ;-)

Eigenlijk ben je op zoek naar vrienden die je dus naar huis willen brengen iedere keer als jij naar een feestje gaat?

Je bent nog zieliger dan ik eigenlijk had gedacht