Partyflock

Forumonderwerp · 1066413
Liep ik gisteren op Groundzero rond.
krijg ik over de hele avond (en dit is ongelogen) ongeveer 500x de gabber groet van mensen die mij vorige week gezien hebben of mensen die mij gewoon altijd zien of ergens van denken te kennen.
Ik denk bij mijn eigen: dat is leuk, zo maar 500 vrienden erbij.
Voor de rest zwaar genoten van het feest.

Na afloop kom ik buiten.
Ik vond het zo gezellig op het gras met dat mooie weer dat ik de pendelbus waarmee ik terug naar Apeldoorn zou moeten bewust liet schieten
Ik dacht ik vraag wel aan een gabber of hij mij bij of in de buurt van station Apeldoorn wil droppen.
wat schept mijn verbazing...
Ik had een stukf of 50 a 60 mensen gevraagd of ze dit wilden doen.
allemaal zeiden ze: nee sorry de auto zit al vol, of nee ik moet totaal de andere kant op,
slechts 3 mensen zeiden: ja

De eerste was een hollandse jongen, die deed dit echt met zoveel tegen zin
hij vroeg wat schuift het, en wilde minstens 10 euro hebben en het liefst meer anders kon ik de pot op.
(terwijl ik toch al 8 euro voor een dure pendelbus kaartje had betaald, maar dat boeide hem niet )
Ik vond vreemd dat zo een toch wel volgesnoven jongen toch nog zo chagrijnig kon doen.
Dan zou ik hem niet willen meemaken als hij nuchter is.

De tweede was een Indonesische meneer met een lange paardenstaart waarvan ik dacht dat hij verdwaald was op dit feest.
Deze man was echter zo lam dat hij op het gras in het zonnetje spontaan zijn winterslaap begon te houden.
Na 2 uurtjes maakte ik hem wakker om te zeggen dat we nu toch weg moeten want bijna iedereen is al weg
Ik til hem overeind... hij zwalkt 300 meter in 1 richting waarbij hij geen rechte lijn kan houden en zijn ogen meer dicht dan open zijn.
Ik vraag gaan we nu naar jou auto?
Hij zegt ik weet niet waar die staat en vervolgens zakt hij door zijn knieen en begint op het gras weer verder te slapen.
Dus daar had ik ook niet veel aan.

uit pure wanhoop nog 1x gevraagd aan een paar jongens
Bleken ze uit Frankrijk te komen, en dit was hun eerste hardcorefeestje.
Ik kon met ze mee, en aangezien ze toch via Utrecht door naar Frankrijk moesten ben ik pas in Utrecht bij de jaarbeurs uitgestapt waarna zij weer terug de snelweg opgingen.
Ik wilde ze nog 10 euro geven maar dat weigerden ze
Ik zei neem het, zodat jullie straks bij een bezinepomp even 3 magnums kunnen halen want de rit is nog lang en het is warm in de auto.

Ik heb dit toch wel als zeer negatief ervaren dat dit zo is gegaan
Als ik een bestuurder van een auto zou zijn dan zou ik zeggen, iedereen achterin klep dicht en opschuiven, wij gaan het probleem van deze gabber even oplossen.
misschien is dat mijn Turkse gastvrijheid/gewoonte maar ik zou niet iemand zomaar op een verlaten grasveld achterlaten.
dat is asosciaal en onbeschoft.
Eigenlijk is het al ongelovelijk dat 3 buitenlanders die nog een lange reis voor de boeg hebben bereidt waren dit wel te doen
uiteraard email adressen uitgwisseld en ze kunnen altijd bij mij een nachtje slapen of afteren na een feest.
geeft toch te denken niet?
laatste aanpassing

Altruïsme is zo jaren ´80

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 12:26:
Of jouw mentaliteit is niet correct? Er maar vanuit gaan dat iemand een vreemde mee wilt nemen in de auto? Of om willen rijden o.i.d. terwijl ze zelf al kapot zijn?

Anyway, gewoon zorgen dat je je vervoer goed geregeld hebt.

pcies, lekker cheap met iemand proberen terug te rijden en zodanig 20 euro uitsparen waar weer een halfje voor gehaald kan worden. de tering voor die gasten

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 13:34:
Gabber is dood

Je moet je muil houden :[

Dag poepie (L)
Uitspraak van sportfriek op dinsdag 7 juli 2009 om 22:47:
Ik onderbrak hun in hun spel maar dat vonden ze blijkbaar geen probleem.
relaxte mensen.

Serieus gaat het wel met je? Je gaat er maar vanuit dat alles om jou draait ofzo? Echt wat een zielig hoopje figuur ben je :s

Uitspraak van Jaapieee op woensdag 8 juli 2009 om 13:29:
Zou jou ook niet mee nemen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 22:38:
Leg eens uit ? ..
Kan tegenwoordig iemand deze eigenschappen niet meer hebben ?

natuurlijk hebben mensen deze eigenschappen nog wel. maar OT (b)lijkt het bijna niet meer voor te komen. ik merk wel degelijk het verschil hoe mensen elkaar bejegenen tussen begin jaren 90 en nu, en dat heeft de TO ook opgemerkt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 20:06:
natuurlijk hebben mensen deze eigenschappen nog wel. maar OT (b)lijkt het bijna niet meer voor te komen. ik merk wel degelijk het verschil hoe mensen elkaar bejegenen tussen begin jaren 90 en nu, en dat heeft de TO ook opgemerkt.

Oke , ik snap je punt . Maar gelukkig is niet iedereen zo :)
Pechvogel. Voor een snuif zet je ik de volgende keer wel op de trein (y)

Uitspraak van actief op woensdag 8 juli 2009 om 18:41:
Je moet je muil houden

:[

Uitspraak van actief op woensdag 8 juli 2009 om 18:41:
Dag poepie

Hai scheettie
ach ja, ik ga gewoon verder waar ik al die jaren al mee bezig was.
In je 1tje los gaan en van de rest niks aan trekken. :bounce: :-P

Uitspraak van sportfriek op donderdag 9 juli 2009 om 07:51:

trekken.

In je 1tje los gaan en van de rest niks aan trekken

wat zit je dan te janken dat je geen lift krijgt, je trekt je toch van niemand wat aan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 20:06:

maar dat is niet alleen in de gabber scene zo, dat is gewoon de hele mensheid.
mensen zijn alleen maar met zelf verrijking bezig

zijn gewoon de nieuwe generatie's die zo zijn opgegroeid

ikke ikke ikke en de rest kan stikken

maar daar draait het nou eenmaal in de wereld om...
mensen zijn zo gewent niet door "vreemden" geholpen te worden dat ze het zelf ook niet meer doen

zet de TV aan, je ziet niks meer als ellende, de samen leving word gewoon harder, en het kan mensen niet meer schelen wat er met anderen mensen gebeurt, zolang ze der zelf maar beter van worden

Kijk maar is op feesten als je iemand in elkaar ziet zakken door een OD'tje, niemand die hem helpt (behalven zijn/haar vrienden)
zo stond ik naast iemand op GZ 2006 die in elkaar zakte en exstreem begon te shaken... niemand die ook maar 1 vinger uitstak behalven ik...
best wel schandalig eigenlijk als je er over na denkt... als ik een x te ver ga met me drugs gebruik wil ik ook graag geholpen worden...

maarja zo zie je maar weer waar het heen gaat met de mensen... ze vinden het leuker om er naar te kijken en lachen
laatste aanpassing
als je uitgaat regel je toch vervoer of niet :s
je gaat toch niet zitten hopen op iemand die je mee wil nemen :p

Uitspraak van Jaapieee op woensdag 8 juli 2009 om 13:29:
Zou jou ook niet mee nemen (Y)

ik ook hoor
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 10 juli 2009 om 09:16:
koleerte wat een topic joh

echt waardeloos dit :dood:

Uitspraak van White raider op donderdag 9 juli 2009 om 14:10:
je gaat toch niet zitten hopen op iemand die je mee wil nemen

en wat heb dat met de gabber scene te maken?!
wou je zeggen dat als je t ergens anders vraagt, ze je wel gewoon mee nemen?!

maak me niet uit waar maar dat zou ik ook niet doen..
waarom wel?! toch jou probleem als ie t niet geregeld heb :bye:

Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 15:18:
500x de gabber groet van mensen die mij vorige week gezien hebben of mensen die mij gewoon altijd zien of ergens van denken te kennen.

iedereen is waus wat wil je..
Uitspraak van White raider op donderdag 9 juli 2009 om 14:10:
als je uitgaat regel je toch vervoer of niet :s

Ik had vervoer geregeld, wel goed lezen.
maar wist niet dat iedereen zo een mensenvrees had of zo moeilijk zou doen over een ritje van 6 minuten naar het dichtsbijzijnde station of halte.

Uitspraak van »Tamara op vrijdag 10 juli 2009 om 09:30:
wou je zeggen dat als je t ergens anders vraagt, ze je wel gewoon mee nemen?!

Ik denk het wel ja, beroerdere reacties als dit kan ik mij niet voorstellen

Uitspraak van »Tamara op vrijdag 10 juli 2009 om 09:30:
iedereen is waus wat wil je..

Iedereen is waus? zal gerust maar ze kennen mij wel
ze noemen soms zelfs feesten van meer dan een jaar terug waar ze mij gezien hebben.
Dus ben geen onbekende

Hardcore volk is in mijn ogen asociaal volk.
Die conclusie heb ik inmiddels wel getrokken
Velen hierboven verwarren asociaal gedrag met stoer zijn.
iemand een handje helpen is veel meer lef voor nodig
laatste aanpassing
Moest ik met de auto daar hebben geweest en iemand vraagt me of hij kan meerijden zeg ik ja als er plaats in de auto is.
Gabber = vriendschap
we zijn er om elkaar te helpen als je problemen hebt ofso.
Sommige denken er anders over en vergeten het echte gabbergevoel echt jammer :(
Soms wou ik dat ik in de jaren 93-99 had kunnen feesten.
Denk dat er toen veel meer eenheid was onder iedereen en geen gevechten omdat je iemand zijn drinken per ongeluk uit zen handen slaat.
Nou ja er zijn er altijd bij die niet komen voor te feesten maar puur om ruzie en gevechten uit te lokken en zo dat feest voor anderen te verzieken :s

Ik zou ook niet zomaar mensen meenemen hoor...
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 16:39:
Ik zou ook niet zomaar mensen meenemen hoor...

ik jou in een heartbeat :lol:

Uitspraak van Don Mega op maandag 13 juli 2009 om 16:41:
heartbeat

?

Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op zondag 12 juli 2009 om 10:39:
Soms wou ik dat ik in de jaren 93-99 had kunnen feesten.
Denk dat er toen veel meer eenheid was onder iedereen en geen gevechten omdat je iemand zijn drinken per ongeluk uit zen handen slaat.

ik ben erbij geweest sinds 1989 en geloof me, de verhalen kloppen echt: drinken uit je handen geslagen? no problemo, je kreeg gewoon een nieuw biertje of colaatje en begon gelijk een praatje met degene. aan het einde van de avond had je weer een maat erbij. ziek en/of out gaan van de drugs? hoppa, je werd in een auto gegooid en naar EHBO gebracht en daar bleef men met je totdat je weer naar huis kon en mocht van de artsen. en je werd nog naar huis gebracht ook.
en als er al een vechtpartijtje uitbrak, dan werd dat weer snel de kop ingedrukt en moesten de vechtersbazen het uitpraten en het weer goedmaken.

de scene is gewoonweg in 1994 sterk veranderd door de opkomst van coke dat eerst vooral in de housescene in 020 en later 010 werd gebruikt (denk aan de IT, Nighttown enzovoort). gabbers begonnen toen ook te snuiven en het echte gabbergevoel begon te verdwijnen. jammer maar helaas.
ik ga nog steeds regelmatig naar hardcorefeesten en ik moet zeggen dat ik het nog steeds prima naar mn zin heb. ik maak net zo gemakkelijk een praatje met een onbekende en als ik zie dat iemand te hard gaat, vraag ik toch altijd of het wel gaat en of ze iets te drinken willen. gabber zijn zit in je of niet.
maar 1 ding moet ik echt kwijt en dat is dat ik meer vriendelijkheid en gezelligheid heb meegemaakt tijdens hardcorefeesten dan de andere feesten.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 13:03:
laten we het daar maar op houden. de goede ouwe tijd ligt toch echt in het verleden

de tijd van dat als iemand tegen je aanliep je gelijk iets te drinken of een ijsje kreeg :D

nu ken je een stoot voor je muil krijgen als je tegen iemand aan loopt :S
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 13:03:
daarom bestaan gabbers niet meer; alleen maar hardcore-fans.

dat roep ik al jaren

Gabber is dood, nu is hardcore
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 16:56:
ik ga nog steeds regelmatig naar hardcorefeesten en ik moet zeggen dat ik het nog steeds prima naar mn zin heb. ik maak net zo gemakkelijk een praatje met een onbekende en als ik zie dat iemand te hard gaat, vraag ik toch altijd of het wel gaat en of ze iets te drinken willen. gabber zijn zit in je of niet.

In dit topic zie je toch dat mensen of door angst/onzekerheid iemand niet durven te helpen of puur asociaal gedrag schijt aan andere mensen hebben.
beide keur ik af.
zo kwam ik s ochtends een keertje van een feestje
ik zat in de metro bij station Bijlmer Arena.
er zaten 2 donkere jongens voor mij
vraagt die ene jongen of hij mijn mobiel mag lenen
eerst twijvelde ik het even maar toen dacht ik waarom ook niet...
dus ik gaf hem mijn mobiel.
hij belt een nummer en er wordt niet opgenomen.
daarna zegt hij tegen mij...ik geef je deze telefoon niet terug.
Toen werd ik wel zo pissig. ( en ik ben altijd relaxed )
Ik was bezig mijn jas uit te doen en ik zeg... dus jij gaat mijn telefoon niet terug geven ???
Hij dacht waarschijnlijk dat ik het erbij zou laten zitten.
Ik was echt van plan om met geweld mijn telefoon terug te pakken.

Punt waar het om draait is... je helpt iemand door je telefoon uit te lenen
daar wordt vervolgens misbruik van gemaakt door te zeggen dat hij het niet terug gaat geven.
op zo een moment overschrijd je elke norm van fatsoen en respect en is geweld wel geoorloofd
Omdat het 2 lange dunne donkere jongens waren ( jaar of 20) dachten ze misschien dat ze mij wel aan konden.
Ik zou ze zeker een pak slaag geven
maar die andere jongen had geen kwaad in de zin en zei tegen zijn maat, doe niet lullig en geef hem zijn telefoon terug.
dus het liep met een sisser af.

zo ook met een auto ritje.
je zit al met 3 of 4 vrienden in de auto
als ik mij zou misdragen heb je toch het volste recht om met zijn allen mij die auto uit te trappen.
dus gewoon doen en uit gaan van het goede van de mens en voorbereid zijn op het slechste.
dat maakt het leven interessant he :-)

Uitspraak van sportfriek op maandag 13 juli 2009 om 23:23:
zo ook met een auto ritje.
je zit al met 3 of 4 vrienden in de auto
als ik mij zou misdragen heb je toch het volste recht om met zijn allen mij die auto uit te trappen.
dus gewoon doen en uit gaan van het goede van de mens en voorbereid zijn op het slechste.
dat maakt het leven interessant he

maar in deze tijd neem ik geen risico

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 23:39:

juist! want de wereld is sinds de jaren 90 toch erg veel veranderd. neem je risico's, ja of nee? en soms kan je het goed inschatten en durf je iemand te helpen, maar vaak genoeg ook schreeuwt je intuïtie het uit en moet je gewoonweg opletten.

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 23:39:

Als jij ergens om een lift verlegen zit, zal ik je altijd meenemen!!!

Uitspraak van sportfriek op zondag 5 juli 2009 om 15:18:
De tweede was een Indonesische meneer met een lange paardenstaart waarvan ik dacht dat hij verdwaald was op dit feest.
Deze man was echter zo lam dat hij op het gras in het zonnetje spontaan zijn winterslaap begon te houden.
Na 2 uurtjes maakte ik hem wakker om te zeggen dat we nu toch weg moeten want bijna iedereen is al weg
Ik til hem overeind... hij zwalkt 300 meter in 1 richting waarbij hij geen rechte lijn kan houden en zijn ogen meer dicht dan open zijn.
Ik vraag gaan we nu naar jou auto?
Hij zegt ik weet niet waar die staat en vervolgens zakt hij door zijn knieen en begint op het gras weer verder te slapen.
Dus daar had ik ook niet veel aan.

Dat stukkie.. :lol:
daarom zeg ik altijd maar weer

You Can't Trust Anybody...

laat vooral je vervoer niet voorbij schieten, omdat het nog zo leuk is
en anders de volgende keer ma met de eige auto gaan;)

en ligt echt niet aan het soort 'gabber' hur

mensen met drugs op hebbe nou eenmaal 100 000 vriende..
jwt..
zoiets moet je niet serieus neme..

beetje dom van je eige

Pcies... zoals ik al zei... het is anno 2009...
Party scene is totaal veranderd... het heeft zn ziel verloren mede dankzij de "commercie"...

En mensen zijn laatste jaren meer individualistisch gaan nadenken, ik verwacht niet eens hulp meer van doorsnee mens.
Zo min mogelijk van me vrienden zelfs... laat staan die paar wauze mongeaulen!

Zou dr niet eens met een gerust hart bij in de auto willen zitten :)

Nee, man... gewoon goed voor jezelf zorgen heb je nergens last van..
Uitspraak van Australian Girl op woensdag 15 juli 2009 om 13:54:
mensen met drugs op hebbe nou eenmaal 100 000 vriende..
jwt.

als ik wat op heb dan heb ik nog wel de zelfde mentaliteit en hulpvaardigheid.
misschien dat ik zelfs iets spontaner reageer maar dat is dan in positieve zin.
vandaar ook mijn verbazing toen ik merkte dat dit bij andere mensen niet zo is, bang of asociaal volk, zelfs als ze nuchter zijn. :/
stelletje zwakkelingen zijn het,en dan noemen ze mij een jankerd, hun houding is zieliger, eigenlijk om je voor te schamen.
Maar heb mijn lesje geleer:
Uitspraak van Australian Girl op woensdag 15 juli 2009 om 13:54:
laat vooral je vervoer niet voorbij schieten

jep
laatste aanpassing
joa kijk..
ik spreek uit ervaring.. niet direct qua dat ik dat ok heb meegemaakt..
maar mensen met drugs op ( de meeste dan.. denke dan gewoon dat iedereen zn vriend is..
en dan is het half uit gewerkt.. en dan kenne ze niet meer..

ma nja..
daar leer je weer van hea :P(K)
ik ken geen gabbers dus ik weet van niks

Uitspraak van sportfriek op woensdag 15 juli 2009 om 19:39:
misschien dat ik zelfs iets spontaner reageer maar dat is dan in positieve zin.
vandaar ook mijn verbazing toen ik merkte dat dit bij andere mensen niet zo is, bang of asociaal volk, zelfs als ze nuchter zijn

lees eens even terug wat je schrijft: als iemand anders reageert dan jij doet is diegene direct bang of asociaal volk.
DAT noem ik pas asociaal.
je slaat de plank nu bijna in elke reply in dit topic mis, zou je misschien toch keer bij jezelf te rade moeten gaan.

geen wonder dat niemand je mee neemt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 16:11:
lees eens even terug wat je schrijft: als iemand anders reageert dan jij doet is diegene direct bang of asociaal volk.
DAT noem ik pas asociaal.

ik zeg toch niet dat iedereen net als mij moet zijn of net als mij moet denken
Ik zeg dat ik verbaasd ben dat zo een hele groep mensen op dezelfde negatieve manier reageert niemand uitgezonderd
De ene groep mensen hebben zelf in dit topic aangegeven dat ze geen lift zouden geven omdat ze bang zijn voor eventuele gevolgen.
Ik bestempel ze niet als bang dat doen ze dus zelf.
De andere groep mensen heeft gewoon geen zin om te helpen terwijl ze dat wel zouden kunnen doen.
Hoe zou jij iemand willen noemen die wel de middelen heeft om te helpen maar het bewust niet doet ?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 16:11:
je slaat de plank nu bijna in elke reply in dit topic mis, zou je misschien toch keer bij jezelf te rade moeten gaan.

Aan die opmerking hecht ik niet veel waarde als je mij vlak erboven asociaal noemt ;-)

Uitspraak van sportfriek op donderdag 16 juli 2009 om 18:40:
Hoe zou jij iemand willen noemen die wel de middelen heeft om te helpen maar het bewust niet doet ?

een kansloze helpen die een lift wil terwijl die persoon al hardgaand en stinkend is en ik daarvoor moet omrijden, je wilt weten hoe ik de persoon noem die daar niet op ingaat: REALIST
ik heb ook heel wat stunts waarvan ik achteraf denk wat is t allemaal goed afgelopen...maar als meisje moet je eigenlijk nooit een vreemde gast vertrouwen,kan je leven kosten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 19:19:
een kansloze helpen die een lift wil terwijl die persoon al hardgaand en stinkend is en ik daarvoor moet omrijden, je wilt weten hoe ik de persoon noem die daar niet op ingaat: REALIST

waarom ben ik kansloos, vind je je zelf misschien erg geweldig?
schijnbaar associeer jij iemand die een lift nodig heeft met nutteloze nietsnutten? zwervers? daklozen ?
we zijn allemaal gewoon mensen hoor dus ik begrijp jou gedachtengang niet.
zo hard ga ik niet, de meeste energie heb ik al van nature
en als je met mij praat praat ik gewoon rustig terug.
stinken doen we allemaal na een feestje dus dat merk je niet eens
Omrijden hoef je ook niet de meeste mensen passeren Apeldoorn, dump mij desnoods iets dichter bij Apeldoorn of de eerste de beste halte die je ziet.
Ik zal er een vergoeding voor geven tenzij je er van te voren om gaat bedelen of mij probeert uit te kloppen, dan hoeft het voor mij niet.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 19:19:
REALIST

:S
echt hoor... ik vind je reactie echt zielig.
bekrompen intolerante kortzichtige denkwijze.

Uitspraak van sportfriek op vrijdag 17 juli 2009 om 00:07:
echt hoor... ik vind je reactie echt zielig.
bekrompen intolerante kortzichtige denkwijze.

REALISME !!!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2009 om 12:53:
REALISME !!!!!

Bij jou zit het beeld wat je heb van een vriend (bekende) en een onbekende waarschijnlijk erg ver uit elkaar.
Misschien wel een openbaring voor je als je merkt dat een onbekende een betere vriend kan zijn dan een bekende van je.
Maar dat is jou keuze.
Ik ben blij dat ik verder kijk dan alleen een vrienden kring wanneer ik iemand wil helpen of wanneer ik zelf wat hulp kan gebruiken.
Net nog een vreemdeling geholpen met een wasmachine uit een busje te laden toen ik toevallig voorbij kwam lopen.
De beste man ( ik denk een Pool) had geen laadklep dus we moesten effe tillen )
Had ook kunnen denken: begin ik niet aan... straks verrek ik nog mijn rug )

je begint vermoeiend te worden, he weer een reden om je niet mee te nemen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2009 om 19:49:
je begint vermoeiend te worden, he weer een reden om je niet mee te nemen.

nou niet slap ouwehoeren, kameraad
Welkom in 2009 waar we vervoer van te voren kunnen regelen/afspreken en ook nog eens OV hebben! b)

Uitspraak van sportfriek op zaterdag 18 juli 2009 om 00:17:
nou niet slap ouwehoeren, kameraad

kameraad, hehehe, dacht het niet ouwe

Uitspraak van awesomeness op zaterdag 18 juli 2009 om 20:07:
Welkom in 2009 waar we vervoer van te voren kunnen regelen/afspreken en ook nog eens OV hebben!

precies en niet achteraf janken als iemand je niet wil meenemen.
En dat de schuld geven aan de ascociale harde maatschappij en daar ook nog een topic over beginnen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 20:32:
ouwehoeren

hoerenouwe

precies

bepaal jij toch niet ouwe lul :D