Partyflock

Forumonderwerp · 1060735

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op 25 mei aanstaande zal er een 'wereldwijde gebeurtenis' plaatsvinden die de mensheid en de aarde volledig zullen veranderen. Dit blijkt althans uit bizarre promotiefilmpjes van de tv-zender The History Channel (onderdeel van het Britse Sky News).

In de filmpjes worden belangrijke data aangehaald, zoals de moord op de Amerikaanse president John F. Kennedy, de aanslagen van 9/11 en de landing op de maan. Op 25 mei 2009 zal volgens History Channel (een onthulling?) de volgende grote gebeurtenis plaatsvinden. De tv-zender zal dan ook een grote persconferentie geven. Of dit alles slechts een reclamestunt is zal dan moeten blijken.

http://www.history.com/content/this-changes-everything

25 mei ja helden bazen dag dan ben ik jarig he :P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar wát gaat er veranderen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
loedel veranderdt in een prinses :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 16:15:
loedel veranderdt in een prinses

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 16:15:
loedel veranderdt in een prinses

:lol:

Hier word er wat dieper op ingegaan

http://xandernieuws.punt.nl/?id=517239&r=1&tbl_archief=

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Conclusie

Morgen over een week zal de wereld weten, wat ons hele begrip van de mensheid, de wetenschap en zelfs het hele bestaan, zou moeten gaan veranderen. Gezien de gegeven aanwijzingen kunnen we mogelijk de onthulling van een zeer oud artefact tegemoet zien, waarvan vastgesteld is dat deze niet afkomstig is van de planeet Aarde. Dit zal een belangrijke stap zijn om de mensheid voor te bereiden op latere onthullingen, namelijk niet alleen het bestaan van 'aliens' (zie ook artikel van gisteren: 'Christelijke beweging VS gaat publiek de waarheid over aliens vertellen'), maar ook het feit dat zij in onze tijd op de Aarde aanwezig en werkzaam zijn.

En mogelijk volgt er zelfs wat onder andere David Flynn ziet als onderdeel van de door de Bijbel voorzegde 'grote misleiding' in de eindtijd: de letterlijke verschijning van UFO's en aliens aan de hele mensheid, die waarschijnlijk zullen beweren dat zij hier zijn gekomen om de mensheid een nieuw tijdperk van 'vrede en licht' binnen te brengen.

Maar mocht er toch iets geheel anders onthuld worden, dan doet dat niets af aan het feit, dat er vrijwel dagelijks steeds meer informatie en aanwijzingen komen dat de laatste, in de Bijbel 'de (Grote) Verdrukking' genoemde periode van de huidige menselijke geschiedenis op het punt van beginnen staat.

Bertje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga na men havo antropolergie studeren !

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 16:12:
reclamestunt

punt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ahaha QQ er is meer in de leven dan punt schoenen en hardstyl
Waarschuw beheerder
The History Channel

Dan is het oud nieuws. ;)
Uitspraak van QQ op zondag 17 mei 2009 om 16:48:
reclamestunt

punt.

Waarschuw beheerder
donateur
Is het al weer uitgelekt dat ik op die dag voor een nieuwe recordpoging aggies draaien ga?
Waarschuw beheerder
Ben wel nieuwsgierig geworden:jaja:

Hoop eigenlijk ook wel dat het iets heel heftigs is...time for some change!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eyz vmbo'ers stil is met je publicerteits stunt ga Cartoons Network kijken :gaap:
Waarschuw beheerder
Ik hoop niet dat de wereld vergaat.:O
Dan ben ik net een weekje 18:|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op zondag 17 mei 2009 om 18:03:
Dan ben ik net een weekje 18

mag je net een week sterke drank zuipen, kun je je daar mooi die week mee bezighouden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 16:41:
antropolergie

Waarschuw beheerder
Ga na men havo antropolergie studeren !

antropologie ;)
maar goeie, Bert (y)
Waarschuw beheerder
Ten eerste is het een goede publiciteitsstunt met goed gebruik van diverse media :respect: en ten tweede zijn de jaartallen en de beschrijvingen (expres) zo vaag dat het alleen maar gespeculeer en publiciteit oplevert en het beste is dan ook om gewoon te wachten tot 25 mei zonder de boodschap te willen ontcijferen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=400 height=138]https://partyflock.nl/images/user/1075519_large.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Popeye op zondag 17 mei 2009 om 18:27:
Ten eerste is het een goede publiciteitsstunt met goed gebruik van diverse media :respect:

Cker MAAR niet alleen dat

Waarschuw beheerder
nou ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 18:33:
Ik las dat het hierover zou gaan.
http://www.nytimes.com/2009/05/16/science/16fossil.html

Waarschijnlijk heb je gelijk ja. Het lijkt er sterk op dat dat de ontdekking is:

Stukje uit de tekst:
As part of a heavily promoted publicity campaign, the skeleton will be displayed at a news conference on Tuesday at the American Museum of Natural History in New York; the History Channel plans a documentary on the primate at 9 p.m. on May 25; and Little Brown is bringing out a book. The Wall Street Journal published an article on Friday giving some scientific details of the discovery.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vreemde is wel dat de datums iets anders suggereren.
Zie de lnk met de fossielen niet.
Die suggereren dat het direct met de VS te maken heeft.
He b ff snel wat datums gegoogled en dit is wat ik vond.

The Space Shuttle Challenger disaster occurred on January 28, 1986, when Space Shuttle Challenger broke apart 73 seconds into its flight, leading to the deaths of its seven crew members. The spacecraft disintegrated over the Atlantic Ocean, off the coast of central Florida, United States at 11:39 a.m. EST (16:39 UTC).
Disintegration of the entire vehicle began after an O-ring seal in its right solid rocket booster (SRB) failed at liftoff. The O-ring failure caused a breach in the SRB joint it sealed, allowing pressurized hot gas from within the solid rocket motor to reach the outside and impinge upon the adjacent SRB attachment hardware and external fuel tank. This led to the separation of the right-hand SRB's aft attachment and the structural failure of the external tank. Aerodynamic forces promptly broke up the orbiter.

March 4, 1933 Franklin D. Roosevelt entered office at a time when ...
- [ Vertaal deze pagina ]
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
“The morning of March 4, 1933 was cold and gray, not what the press called. “Roosevelt Weather” a reference to the sunshine that had seemed to bless each of ...

Kennedy Assassination - November 22, 1963
- [ Vertaal deze pagina ]
November 22, 1963 was a warm sunny day in Dallas. Forecasters had predicted cooler weather and so Jackie Kennedy ended up in a Chanel wool suit. ...

The Apollo 11 mission was the first manned mission to land on the Moon. It was the fifth human spaceflight of Project Apollo and the third human voyage to the Moon. It was also the second all-veteran crew in manned spaceflight history. Launched on July 16, 1969, it carried Commander Neil Alden Armstrong, Command Module Pilot Michael Collins and Lunar Module Pilot Edwin Eugene 'Buzz' Aldrin, Jr. On July 20, Armstrong and Aldrin became the first humans to land on the Moon, while Collins orbited above.

The United States presidential election of 2008 was held on Tuesday, November 4, 2008. It was the 56th quadrennial United States presidential election. Outgoing Republican President George W. Bush's policies and actions and the American public's desire for change were key issues throughout the campaign, and during the general election campaign, both major party candidates ran on a platform of change and reform in Washington. Domestic policy and the economy eventually emerged as the main themes in the last few months of the election campaign, particularly after the onset of the

1028 AD - 1050 AD Zo- (empress)

Maar zal mij benieuwen. Maar toch heb ik het gevoel dat het iets is wat enorm opgeblazen is.
Waarschuw beheerder
antropolergie studeren

Het zal wel een allergie bestuderen zijn Bertje..... ;) :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
The History Channel

waar zit tie bij ziggo ? 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Filmpje kondigt ook aan biggest find in 47 million years. Kan nie missen dat het over fossiel gaat. Maar waarom ze al die andere data erbij halen, is de vraag. Waarschijnlijk om het interessanter te laten lijken.
Waarschuw beheerder
We have been created, build and dropped on this planet.....

Mind Desire Mind Action
CU@NO'09
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 mei 2009 om 19:21:
waar zit tie bij ziggo ?

kanaal 62 met digi-tv :P
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Zjucht....gaap....allemaal reclameng...
Waarschuw beheerder
Op 25 mei 2009 zal volgens History Channel (een onthulling?) de volgende grote gebeurtenis plaatsvinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 16:49:
Ahaha QQ er is meer in de leven dan punt schoenen en hardstyl

Iemand anders zijn leven misschien :lol:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 18:33:
Ik las dat het hierover zou gaan.
http://www.nytimes.com/2009/05/16/science/16fossil.html

Mooie ontdekking dan, maare.. dan overdrijven ze dus dik in dat filmpje in de 1e post :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 18:02:
Eyz vmbo'ers stil is met je publicerteits stunt ga Cartoons Network kijken

onder het genot van een joint,best vermakelijk(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 19:02:
Vreemde is wel dat de datums iets anders suggereren.
Zie de lnk met de fossielen niet.
Die suggereren dat het direct met de VS te maken heeft.
He b ff snel wat datums gegoogled en dit is wat ik vond.

Er is geen link, die data in dat desbetreffende filmpje zijn gebeurtenissen die impact hebben gehad op de mensheid, direct of indirect. Dat wordt hier verder uitgelicht: http://xandernieuws.punt.nl/?id=517239&r=1&tbl_archief= (even scrollen)
En als het zo mag zijn dat het over fossielen gaat, dan nog kan het van hele grote waarde zijn over het bestaan van de mens, al dan niet
Uitspraak van AWuitK op zondag 17 mei 2009 om 19:51:
We have been created, build and dropped on this planet.....

;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van QQ op zondag 17 mei 2009 om 22:04:
Mooie ontdekking dan, maare.. dan overdrijven ze dus dik in dat filmpje in de 1e post

Ja, publiciteitsstunt:-)
Maar in het filmpje op de site van History channel word ook gezegd
Most important find in 47 million years. Kan dus bijna niet missen dat het daarover gaat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hairy Testicles op zondag 17 mei 2009 om 22:14:
En als het zo mag zijn dat het over fossielen gaat, dan nog kan het van hele grote waarde zijn over het bestaan van de mens, al dan niet

Gaat gewoon over de allereerste overgangsfase naar primaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 22:14:
Ja, publiciteitsstunt:-)

Juist :lol: Drom zei ik ook, reclamestunt, Punt. :lol:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 22:14:
Maar in het filmpje op de site van History channel word ook gezegd
Most important find in 47 million years. Kan dus bijna niet missen dat het daarover gaat.

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 mei 2009 om 22:16:
Gaat gewoon over de allereerste overgangsfase naar primaat.

Dat moet nog maar blijken natuurlijk, echter, History Channel is een serieus kanaal.
Ik zie die gasten niet zo'n stunt uithalen om de boel zo op z'n kop te zetten zoals ze dat met het dat filmpje willen pretenderen.

We gaan het wel zien, ze zouden er i.i.g. niet mee wegkomen als dat het grote 'nieuws' zal zijn!
Waarschuw beheerder
25 mei is het 2012! gelukkig nieuwjaaaaaaaaaaaaaaaar!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hairy Testicles op zondag 17 mei 2009 om 22:24:
We gaan het wel zien, ze zouden er i.i.g. niet mee wegkomen als dat het grote 'nieuws' zal zijn!

Hun naam is al niet al te best volgens mij. Dit soort dingen hebben ze wel vaker gedaan.

Waarschuw beheerder
jammer

ik dacht dat ze nu een buitenaardse artefact hebben gevonden of in de geheime kamer onder de sfinx hebben gezeten.

ik dacht eindelijk heeft zecharaia stitching eindelijk zijn gelijk gekregen.

daar gaat niburu en 2012.

:cry:

Waarschuw beheerder
hardbass extreme tu tu tu tututututu

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 14:28:
ik dacht eindelijk heeft zecharaia stitching eindelijk zijn gelijk gekregen.

daar gaat niburu en 2012.

Nibiru is al lang ontkracht. Lijkt allemaal een beetje erg op het doemscenario van de millennium bug.
Waarschuw beheerder
Of dit alles slechts een reclamestunt is zal dan moeten blijken.

euhh..

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Nou, vorige keer zouden er ook aliens komen. Dat hebben we ook geweten. Ik helemaal uitkijken naar die dag :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 14:50:
Ik helemaal uitkijken naar die dag

Ik ook. Was een traumatische gebeurtenis :(

Waarschuw beheerder
Hypes

Waarschuw beheerder
Zou dit kunnen zijn:

http://abcnews.go.com/Technology/Story?id=7603618&page=1

Niks boeiends dus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daar waren we al achter

Waarschuw beheerder
bijbel dit bijbel dat
draagbaar toiletpapier in harde kaft (y)

Waarschuw beheerder
History Channel altijd. (Y)

Tijdje in HD gehad zelfs, enige zender die de hele dag opstond.

En als het daadwerkelijk de missing link is in de menselijke evolutie, is het daadwerkelijk een datum die de geschiedenis ingaat. Benieuwd.. :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap: weer een onzin promotie bericht !!!

Waarschuw beheerder
[img width=468 height=194 cacheid=00108e5c002d925138b666771a0280262c]http://www.age-of-the-sage.org/evolution/Darwinius_masillae.jpg[/img]

Blijkt de ontdekking te zijn van een halfaap/primaat. Dé missing link dus tussen ons primaten en lagere diersoorten als de kat, hond etc.

Daar gaat het Bijbelverhaal. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 16:06:
Daar gaat het Bijbelverhaal

:cheer: :cheer:

Die onzin boeide me toch al niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van a.k.a - Q @ BettyFord op dinsdag 19 mei 2009 om 16:44:
Die onzin boeide me toch al niet.

Gaat er niet om het boeit, gaat erom of je het voor eens en altijd als onzin kan afdoen. Feitelijk en wetenschappelijk onderbouwd.
Waarschuw beheerder
Daar gaat het Bijbelverhaal

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 16:53:
Gaat er niet om het boeit, gaat erom of je het voor eens en altijd als onzin kan afdoen. Feitelijk en wetenschappelijk onderbouwd.

Wetenschappelijk gezien is 1 gevonden organisme wat lijkt op een overgangsvorm GEEN onderbouwing om de evolutietheorie onderuit te halen. We missen namelijk miljoenen overgangsvormen op dit moment wat niet te verklaren valt aan de hand van de evolutietheorie :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 17:02:
Wetenschappelijk gezien is 1 gevonden organisme wat lijkt op een overgangsvorm GEEN onderbouwing om de evolutietheorie onderuit te halen. We missen namelijk miljoenen overgangsvormen op dit moment wat niet te verklaren valt aan de hand van de evolutietheorie :bye:

Is dat een ondankbaar zwaaitje waard? ;) Rotjoch..

Daarnaast halen we niet de evolutietheorie onderuit, maar de Goddelijke schepping.. ;) Typo.

En die 'miljoenen' overgangsvormen zijn heel simpel te verklaren, we hebben ze nog niet allemaal gevonden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Transitional_fossil
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_transitional_fossils
http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_of_the_horse

Voel ik trouwens een minderwaardige houding richting het Darwinisme?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 17:14:

ja, ik heb hem ooit een link gegeven naar een site waar alle argumenten tegen evolutie systematisch worden ontkracht. Maar ik denk niet dat hij daar heeft gekeken.
Waarschuw beheerder
Rotjoch..

:O Ik hou ook van jou

En die 'miljoenen' overgangsvormen zijn heel simpel te verklaren, we hebben ze nog niet allemaal gevonden.

Dat zeg ik toch? Die hadden we allang gevonden moeten hebben, maar ze zijn er niet.

Nee, helemaal niet. Ik heb alleen probleem met al die biologen en archeologen die last hebben van tunnelvisie. Ze proberen zo hard om stukjes in de puzzel te lijmen dat ze de andere mogelijkheden aan zich voorbij laten gaan. Om het gehele plaatje te bevatten zul je toch alle mogelijkheden moeten onderzoeken. Tenminste, dat is wat je leert op je studie maar wat deze biologen/archeologen heel snel vergeten zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blijkt de ontdekking te zijn van een halfaap/primaat. Dé missing link dus tussen ons primaten en lagere diersoorten als de kat, hond etc.

Daar gaat het Bijbelverhaal.

Denk dat je dat nogal tegen gaat vallen. Keer op keer passen "kerken" en hun leiders en volgelingen het bijbelsprookje weer aan. Dat is de reden volgens mij waarom over een boel dingen "bijbels" zo vaag zijn, zodat het altijd multiinterpretabel is vaak.Of men neemt genoeg met het excuus: God, heeft bewust de mens in verwarring gebracht en het is aan de mens om blindelings achter god aan te lopen. Grristenen geloven immers nog steeds dat de aarde nog maar zo'n 6000 jaar oud is. Dat heb ik al zo vaak gehoord, men wil die god toch niet loslaten, er is al zo verschrikkelijk veel wat bewijst dat "bijbels" volstaan met de grootste simplistische onzin, men wil er simpelweg niet aan. Dus ook dit zal wel weer met een kinderlijk smoesje afgedaan worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 17:30:
Dat zeg ik toch? Die hadden we allang gevonden moeten hebben, maar ze zijn er niet.

Onzin natuurlijk, er worden jaarlijks nog steeds meerdere cruciale fossielen gevonden in de evolutie van een bepaald dier, nu toevallig is er weer één gevonden die aansluit bij de menselijke evolutie.

Dus, argument ontkracht, we vinden ze nog steeds. Er gaat veel verloren in tientallen miljoenen jaren. ;)

Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 17:30:
Nee, helemaal niet. Ik heb alleen probleem met al die biologen en archeologen die last hebben van tunnelvisie. Ze proberen zo hard om stukjes in de puzzel te lijmen dat ze de andere mogelijkheden aan zich voorbij laten gaan. Om het gehele plaatje te bevatten zul je toch alle mogelijkheden moeten onderzoeken. Tenminste, dat is wat je leert op je studie maar wat deze biologen/archeologen heel snel vergeten zijn.

Als ware bioloog, antropoloog (archeologen hebben er helemaal niks mee te maken ;)) werk je vanuit de evolutietheorie, dat is de basis. Dat is geen tunnelvisie, dat is gewoon een wetenschappelijk gegeven. Of vind je dat het scheppingsverhaal of de ID theorie ook meegenomen moet worden daarin?

In de wetenschap hoort geen ruimte te zijn voor theologie of krampachtige gietsels als ID om het scheppingsverhaal nog een beetje plausibel te doen klinken.

De evolutietheorie is de gegeven basis, net als wiskunde of scheikunde.

Er is nog nooit een beter antwoord geweest op de vraag hoe dieren zich ontwikkelen als de evolutietheorie, die zal er ook niet komen. Alle huidige theorieën zijn allemaal op basis van Darwin en Wallace zijn werk. DNA, genetica, allemaal deze eeuw ontdekt, maar sluiten naadloos aan bij de evolutietheorie.

Het ontstaan van het leven is een heel ander verhaal, daar heeft zelfs Darwin zich nooit aan durven te branden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 16:53:
Gaat er niet om het boeit, gaat erom of je het voor eens en altijd als onzin kan afdoen.

Dat had al gekunt toen men had bewezen dat de aarde rond was en niet plat. Of dat we om de zon draaide en niet andersom. Dat werd bewezen dat de aarde niet het middelpunt van het heelal was, etc. etc. Men wil gewoonweg niet van het geloof afstappen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wetenschappelijk gezien is 1 gevonden organisme wat lijkt op een overgangsvorm GEEN onderbouwing om de evolutietheorie onderuit te halen.

Welke evolutietheorie bedoel jij?
Ik snap de zin niet heelemaal.
1 gevonden organisme

evolutietheorie onderuit te halen

????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 mei 2009 om 17:39:
Dat had al gekunt toen men had bewezen dat de aarde rond was en niet plat. Of dat we om de zon draaide en niet andersom. Dat werd bewezen dat de aarde niet het middelpunt van het heelal was, etc. etc. Men wil gewoonweg niet van het geloof afstappen.

Daarom nooit ruimte voor ID in het openbaar onderwijs. :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We missen namelijk miljoenen overgangsvormen op dit moment wat niet te verklaren valt aan de hand van de evolutietheorie

Dat valt wel te verklaren aangezien leven 5 keer bijna is uitgeroeit, en telkens onder nieuwe omstandigheden zich aanpassend aan die omstandigheden tot nieuwe soorten kwam.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 17:41:
Daarom nooit ruimte voor ID in het openbaar onderwijs.

Nee ID is simpelweg weer een poging om alle fouten van de "bijbels" weg te moffelen.
Het is het halsstarrig vasthouden aan iets wat al veelvuldig onderuit gehaalt is.
Bijbelles en dergelijke is het vervuilen van de hersenen met fabeltjes en geeft een vervormd beeld weer van de werkelijkheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 17:39:
Onzin natuurlijk, er worden jaarlijks nog steeds meerdere cruciale fossielen gevonden in de evolutie van een bepaald dier, nu toevallig is er weer één gevonden die aansluit bij de menselijke evolutie.

Dus, argument ontkracht, we vinden ze nog steeds.

Argument ontkracht? Nee hoor. Er zouden talloze fossielen gevonden moeten worden per dag maar dat gebeurt gewoon niet. Ook verklaren de nieuwe cruciale fossielen nog steeds niet de missing links. Het plaatje wordt wel duidelijker, dat geef ik toe, maar de grote vraagtekens blijven staan.

Er gaat veel verloren in tientallen miljoenen jaren

Sorry, dit is gewoon lachwekkend. Ze gaan verloren? Ze zouden overal moeten liggen en daarom is dit argument totaal niet steekhoudend.

Als ware bioloog, antropoloog (archeologen hebben er helemaal niks mee te maken ;)) werk je vanuit de evolutietheorie, dat is de basis. Dat is geen tunnelvisie, dat is gewoon een wetenschappelijk gegeven. Of vind je dat het scheppingsverhaal of de ID theorie ook meegenomen moet worden daarin?

Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom hoe de wetenschap werkt. Zolang de evolutietheorie nog een theorie is, mag er niet alleen vanuit deze theorie worden gewerkt. Dit werkt tunnelvisie in de hand. Ik ben het met je eens dat de evolutietheorie kan helpen bij het verklaren van zaken in het vakgebied van de biologie maar het is en blijft een theorie en er moet daarom altijd in het achterhoofd rekening worden gehouden met eventuele andere verklaringen.

Er is nog nooit een beter antwoord geweest op de vraag hoe dieren zich ontwikkelen als de evolutietheorie, die zal er ook niet komen

En deze uitspraak vind ik dus juist zo gevaarlijk. Hoe weet jij nou dat er geen andere theorie zal komen? De wetenschap blijft zich ontwikkelen net zoals het bewijs. Juist daarom moet je niet uitgaan van 1 theorie maar juist vanuit alle mogelijke invalshoeken.

Waarschuw beheerder
Beste argument dat ik nog altijd hoorde voor de evolutietheorie en gemeenschappelijk voorouder is dat 99% van de genetische code bij alle diersoorten volkomen identiek is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 17:53:
Beste argument dat ik nog altijd hoorde voor de evolutietheorie en gemeenschappelijk voorouder is dat 99% van de genetische code bij alle diersoorten volkomen identiek is.

Dat is dan toch juist een argument pro-ID? Waarom halsstarrig naar de overgang van aap naar mens blijven staren als je stelt dat de mens genetisch gezien bij wijze van spreken ook 99% overeenkomt met een hond?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 17:52:
Sorry, dit is gewoon lachwekkend. Ze gaan verloren? Ze zouden overal moeten liggen en daarom is dit argument totaal niet steekhoudend.

De omstandigheden waarin een fossiel langer dan een paar duizend jaar goed blijft zijn zeer uniek, laat staan 10.000 jaar of zelfs een miljoen jaar. Lichamen vergaan, zelfs botten vergaan, fossielen zijn broos en breken bij de lichtste aardbeving, aardverschuiving, overstroming, vulkaanuitbarsting, ijstijd uit elkaar.

Dat jij zelf niet zover kan denken, is eerder lachwekkend. Ze liggen ook overal, vergaan als aarde, stof, opgenomen in rotspartijen enz.

Argument ontkracht? Nee hoor. Er zouden talloze fossielen gevonden moeten worden per dag maar dat gebeurt gewoon niet. Ook verklaren de nieuwe cruciale fossielen nog steeds niet de missing links. Het plaatje wordt wel duidelijker, dat geef ik toe, maar de grote vraagtekens blijven staan.

Er wordt pas 150 jaar gewerkt met Darwin zijn theorie, de opkomst van genetica, DNA-onderzoek, moleculaire biologie, de Wetten van Mendel hebben de grootste gaten die Darwin zelf had al jaren gedicht.

Het is allang geen theorie meer, maar in de volksmond heet hij nog steeds zo. Elke respectabele wetenschapper heeft de de evolutie aan de hand van Darwin omarmd als een wetenschappelijk feit, waar nog steeds genoeg in te ontdekken valt.

Of wil je de ruimte en het heelal ook ontkrachten omdat we nog steeds niet alles weten? ;)

Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom hoe de wetenschap werkt. Zolang de evolutietheorie nog een theorie is, mag er niet alleen vanuit deze theorie worden gewerkt. Dit werkt tunnelvisie in de hand. Ik ben het met je eens dat de evolutietheorie kan helpen bij het verklaren van zaken in het vakgebied van de biologie maar het is en blijft een theorie en er moet daarom altijd in het achterhoofd rekening worden gehouden met eventuele andere verklaringen.

Het is geen theorie meer, het heet alleen zo omdat we de aarde niet kunnen vragen, hoe het nou werkelijk zit. Het is als feit aangenomen door de hele serieuze wetenschappelijke wereld. Het klopt ook gewoon, het is logisch..

Welke andere verklaring kan jij dan bedenken? Of gaan we dan enge grenswetenschappelijke Niburu crap te horen krijgen?

En deze uitspraak vind ik dus juist zo gevaarlijk. Hoe weet jij nou dat er geen andere theorie zal komen? De wetenschap blijft zich ontwikkelen net zoals het bewijs. Juist daarom moet je niet uitgaan van 1 theorie maar juist vanuit alle mogelijke invalshoeken.

Er is naast het scheppingsverhaal nooit een andere theorie geweest die zijn zaak zo goed onderbouwt heeft als de evolutie door natuurlijke selectie. Nog nooit heeft iemand een twijfel hard kunnen maken aan de hand van bewijs, behalve de kerk en de evangelicals.

Zelfs de Roomse kerk steunt de evolutietheorie, omdat het geen antwoord geeft op het onstaan van het leven, maar hoe het leven is geëvolueerd, die twee zaken moeten niet verward worden.

* De evolutietheorie is toch maar een theorie?

Antwoord: Dit is op zich juist, maar het betreft wél een plausibele theorie, voorzien van een overweldigende hoeveelheid bewijs. Er bestaat tevens een wezenlijk verschil tussen wat in de wetenschap onder een theorie wordt verstaan, en wat het woord in het alledaagse gebruik aan connotaties bezit.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 17:58:
Dat is dan toch juist een argument pro-ID? Waarom halsstarrig naar de overgang van aap naar mens blijven staren als je stelt dat de mens genetisch gezien bij wijze van spreken ook 99% overeenkomt met een hond?

Omdat het de theorie bevestigt van één gemeenschappelijke voorouder. Een levend celletje LUCA, wat in miljarden jaren ervoor gezorgd heeft tot de diversiteit in dieren die we nu kennen.

ID gaat juist uit dat elk afzonderlijk dier apart geschept is en ook 'onveranderlijk' is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 18:06:
De omstandigheden waarin een fossiel langer dan een paar duizend jaar goed blijft zijn zeer uniek, laat staan 10.000 jaar of zelfs een miljoen jaa

Zeer uniek? Zelfs dan zouden er veel meer fossielen gevonden moeten zijn die een licht werpen op de overgangsvormen. Het is en blijft gewoon een groot vraagteken wat niet te verklaren valt op dit moment.

Dat jij zelf niet zover kan denken, is eerder lachwekkend

Eerste waarschuwing naar jou toe. Ik val jou niet persoonlijk af dan moet je dat ook niet bij mij gaan proberen. Het is de tweede keer al dat je dat probeert maar gelukkig zal ik niet naar dat niveau afzakken. Let erop zou ik zeggen.

Het is allang geen theorie meer, maar in de volksmond heet hij nog steeds zo.

De evolutietheorie is wetenschappelijk gezien een THEORIE. Punt. Daar is geen discussie over nodig.

Het klopt ook gewoon, het is logisch..

Dus als iets logisch is dan is het ook meteen de waarheid? Neen, dan heb je een plausibele verklaring voor een zaak maar je kan pas tot een conclusie komen wanneer je elk verklaring meeneemt.

Of wil je de ruimte en het heelal ook ontkrachten omdat we nog steeds niet alles weten?

Dit gaat ook nergens over. Zoals ik al zei kunnen zaken verklaard worden vanuit een theorie.

door de hele serieuze wetenschappelijke wereld

Oh gaan we nu de kant op van "beta-wetenschappen zijn de serieuze wetenschappen en alpha-wetenschappen zijn het ondergeschoven kindje"? Please.

Welke andere verklaring kan jij dan bedenken? Of gaan we dan enge grenswetenschappelijke Niburu crap te horen krijgen?

Waarom zou ik met niburu crap aankomen? Waarom zeg je dat? En nogmaals (ja ik blijf mezelf herhalen bij jou) gaat het niet om mijn verklaring. Ik heb alleen gezegd dat 1 vondst nog niet een hele andere theorie onderuit kan halen.

Er is naast het scheppingsverhaal nooit een andere theorie geweest die zijn zaak zo goed onderbouwt heeft als de evolutie door natuurlijke selectie

Dus daarom komt er geen andere theorie meer? Dat is geen argumentatie.
Waarschuw beheerder
* De evolutietheorie is toch maar een theorie?

Antwoord: Dit is op zich juist, maar het betreft wél een plausibele theorie, voorzien van een overweldigende hoeveelheid bewijs. Er bestaat tevens een wezenlijk verschil tussen wat in de wetenschap onder een theorie wordt verstaan, en wat het woord in het alledaagse gebruik aan connotaties bezit.

Je hebt zojuist je eigen stelling onderuit gehaald en mijn punt bewezen (y).

Maareh ik zie nu weer wie jij bent. Je past je eigen stukken de hele tijd aan en verbetert je eigen stukje tekst keer op keer zodat je mijn replies probeert te ontkrachten. Laat je replies aub in hun oorspronkelijke waarde anders is het geen pure discussie meer.

Sterker nog, zolang jij je stukken keer op keer blijft aanpassen ga ik niet in discussie met jou vanwege bovengenoemde reden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 18:23:
Je hebt zojuist je eigen stelling onderuit gehaald en mijn punt bewezen (y).

Maareh ik zie nu weer wie jij bent. Je past je eigen stukken de hele tijd aan en verbetert je eigen stukje tekst keer op keer zodat je mijn replies probeert te ontkrachten. Laat je replies aub in hun oorspronkelijke waarde anders is het geen pure discussie meer.

Ik pas mijn posts zo snel mogelijk aan als ik erachter kom dat ik iets anders had moeten verwoorden of aanvullende argumentatie kan geven. Lijkt mij weinig mis mee. ;)

OT: Begrijpend lezen, er is een verschil wat het woord 'theorie' betekent in de wetenschap en wat in het dagelijks taalgebruik onder 'theorie' wordt verstaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 18:27:
Begrijpend lezen, er is een verschil wat het woord 'theorie' betekent in de wetenschap en wat in het dagelijks taalgebruik onder 'theorie' wordt verstaan.

Het is dan maar goed dat ik academisch geschoold ben en een concept niet vanuit een dagelijkse connotatie probeer te verklaren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 18:20:
Zeer uniek? Zelfs dan zouden er veel meer fossielen gevonden moeten zijn die een licht werpen op de overgangsvormen. Het is en blijft gewoon een groot vraagteken wat niet te verklaren valt op dit moment.

En als iets niet te verklaren valt, doe jij het af als 'misschien niet plausibel'?

De ronde aarde, de zon als middelpunt, zwaartekracht, dag/nacht. Was ooit allemaal niet te verklaren. Daar is tijd, onderzoek en debat voor nodig. Als je ziet hoe snel de evolutietheorie van Darwin is gegroeid in 150 jaar. Het is een bibliotheek aan wetenschappelijk aangetoonde feiten. Dé wetenschappelijke basis voor elke biologische doorbraak van de laatste 60 jaar.

Zou ik iets meer waardering voor hebben dan het als één van de theorieën beschouwen?

Eerste waarschuwing naar jou toe. Ik val jou niet persoonlijk af dan moet je dat ook niet bij mij gaan proberen. Het is de tweede keer al dat je dat probeert maar gelukkig zal ik niet naar dat niveau afzakken. Let erop zou ik zeggen.

Mijn eerlijke oprechte argumentatie lachwekkend noemen is ook niet erg aardig al zeg ik het zelf.

De evolutietheorie is wetenschappelijk gezien een THEORIE. Punt. Daar is geen discussie over nodig.

In de wetenschap is een theorie een toetsbaar model ter verklaring van waarnemingen van de werkelijkheid.

Volgens jou redenatie is dan elke wetenschappelijke aanname een theorie, de theorie van licht, de zwaartekracht theorie, de relativiteitstheorie etc.

Als een theorie klopt met bewijzen, is het toetsbaar en dus geschikt om toe te passen.

Dus als iets logisch is dan is het ook meteen de waarheid? Neen, dan heb je een plausibele verklaring voor een zaak maar je kan pas tot een conclusie komen wanneer je elk verklaring meeneemt.

De evolutietheorie is al jaren de basis van elke biologische wetenschap. Twijfel jij aan grote denkers aan Einstein, Darwin etc?

Oh gaan we nu de kant op van "beta-wetenschappen zijn de serieuze wetenschappen en alpha-wetenschappen zijn het ondergeschoven kindje"? Please.

Dat bedoel ik niet, alfa en gamma wetenschappen zijn even serieus te nemen. alfa wetenschappen hebben alleen weinig directe raakvlakken met de biologische evolutie.

Met de wetenschappelijke wereld, doelde ik op alles wat direct te maken heeft met exacte wetenschappen van de natuur.

Dus daarom komt er geen andere theorie meer? Dat is geen argumentatie.

Ik ben overtuigd door de evolutietheorie. Maar als je nooit van mening veranderd heb je nooit wat geleerd. Ik geloof niet dat er ooit nog een andere theorie op de proppen komt die zo gesteund en onderbouwd zal worden als de evolutietheorie.

Maar zolang het woord schepper niet de basis vormt, ben ik sowieso geïnteresseerd.
Waarschuw beheerder
Nogmaals, de bewijzen die we tot nu tot hebben duiden op variatie binnen een bestaande basissoort. Evolutie van basissoort naar basissoort is onbewezen. Variatie wordt door menig persoon als bewijs voor evolutie gezien, terwijl deze redenatie in feite dus niet klopt.
Waarschuw beheerder
mooie quote:

"In recente jaren hebben verschillende auteurs populaire boeken geschreven over de oorsprong van de mens, die meer gebaseerd waren op fantasie en subjectiviteit, dan op feiten en objectviteit."

Dr. Robert Martin
(Senior Research Fellow,
Zoological Society of London)

Waarschuw beheerder
25 mei ja helden bazen dag dan ben ik jarig he

Mijn broertje ook (Y)
21 jaar, wat een leeftijd weer :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 18:41:
En als iets niet te verklaren valt, doe jij het af als 'misschien niet plausibel'?

Ja, zoals elke wetenschapper geleerd wordt te doen. Altijd ruimte openlaten voor andere mogelijke verklaringen al ben je 99% zeker of onzeker van je zaak. Die ene procent kan voor een revolutie in het denken zorgen.

Zou ik iets meer waardering voor hebben dan het als één van de theorieën beschouwen?

Waardering hebben voor en een theorie voor waarheid aanzien zijn twee werelden van verschil.

Mijn eerlijke oprechte argumentatie lachwekkend noemen is ook niet erg aardig al zeg ik het zelf.

Dat jij dat gegeven subjectief opvat ligt aan jezelf en niet aan mij in dat geval.

n de wetenschap is een theorie een toetsbaar model ter verklaring van waarnemingen van de werkelijkheid.Volgens jou redenatie is dan elke wetenschappelijke aanname een theorie, de theorie van licht, de zwaartekracht theorie, de relativiteitstheorie etc.

:yes:. De relativiteitstheorie van Einstein is op dit moment ook erg onderhevig aan kritiek. Het is maar goed dat het als een theorie werd gezien in plaats van als een waarheid, nietwaar?

Als een theorie klopt met bewijzen, is het toetsbaar en dus geschikt om toe te passen.

Dat zeg ik toch? Een theorie is toetsbaar en van daaruit kunnen zaken dus gepoogd worden te verklaren. Toch blijft een theorie zolang een theorie niet bewezen kan worden. Ter vertaling naar de evolutietheorie zien we dat variatie binnen soorten verklaard kan worden door deze theorie maar dat evolutie tussen soorten nog niet bewezen kan worden aan de hand van deze theorie. Simpelweg omdat het bewijs er (nog) niet is.

Twijfel jij aan grote denkers aan Einstein, Darwin etc?

Gelukkig wel zeg. Zou ik als wetenschapper niet aan andere wetenschappers mogen twijfelen omdat ze een wereldberoemde theorie hebben bedacht? Zolang er een theorie is, is het de taak van wetenschappers om die theorie te toetsen waardoor je een theorie kunt bevestigen of ontkrachten.

Ik ben overtuigd door de evolutietheorie. Maar als je nooit van mening veranderd heb je nooit wat geleerd.

En dat is waarom ik sceptisch blijf (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 18:42:
Nogmaals, de bewijzen die we tot nu tot hebben duiden op variatie binnen een bestaande basissoort. Evolutie van basissoort naar basissoort is onbewezen. Variatie wordt door menig persoon als bewijs voor evolutie gezien, terwijl deze redenatie in feite dus niet klopt.

Ik ben te licht biologisch onderlegd om hier een écht zinnige uitspraak over te doen.

Ik bekijk evolutie altijd als een boom, met een dun takje als bodem. De basissoorten zijn de grote takken, waar vanaf de basis allerlei takjes, met vertakkingen en vertakkingen uitsteken.

Ik denk dat als je basissoort al meteen denkt aan een vastomlijnd dier als een katachtige of hondachtige. Je daar weinig 'samensmeltende' evolutie in ziet. Maar dat beide dieren uit een gemeenschappelijk basisdier kan komen, wat al is uitgestorven is meer dan mogelijk.

Feit blijft ook 'dé basissoort' niet bestaat. Basissoorten zijn door mensen ingedeeld in taxonomisch groepen, waarop in veel gevallen behoorlijk wat kritiek is omdat sommige soorten ontzettend dicht bij elkaar liggen.

De Hyena, de Wasbeerhond zijn allemaal wellicht voorbeelden daarvan.

Het feit dat elk dier dat bestaat zich, bijna tot in enge, perfectie zich heeft geadapteerd aan hun natuurlijke omgeving, is toch juist een bewijs voor natuurlijke selectie.

Hier een mooie site voor alle gaten in de evolutie, lees hem door en bedenk daar na pas, dat het een christelijke site is.
http://www.real-life.nl/evolutietheorie.html

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zouden talloze fossielen gevonden moeten worden per dag maar dat gebeurt gewoon niet.

Volgens mij heb je geen enkel idee hoeveel factoren er samen moeten vallen om een fossiel te krijgen. Daarnaast ligt er zat aan fossielen maar gezien de oppervlakte en de zeldzaamheid van factoren die een fossiel maken, liggen ze niet overal waar je maar een schep in de grond steekt. Maar het vinden van 1 fossiel ouder dan 600 jaar haalt de bijbel al onderuit.
Ben wel benieuwd naar jou idee over hoe een fossiel ontstaat, en nou niet gaan googlen ofzo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zolang de evolutietheorie nog een theorie is

Dit is een gefundeerde theorie, maar vertel eens hoe het volgens jou is gegaan dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 18:43:
mooie quote:

Ik kwam op de Real-Life quotes pagina ook wat 'boeiende' quotes tegen van wetenschappers. Na wat simpel Google onderzoek, kwam ik erachter dat deze wetenschappers het of nooit gezegd hebben, of dat het totáál uit zijn verband gerukt is.

Zijn de Creationisten goed in. (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 18:42:

http://www.kennislink.nl/publicaties/evolutie-op-het-hoogste-niveau-het-ontstaan-van-nieuwe-soorten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sympatrische_soortvorming

Er is genoeg debat over om ooit tot een conclusie te komen in ieder geval.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 19:02:
Ik bekijk evolutie altijd als een boom, met een dun takje als bodem. De basissoorten zijn de grote takken, waar vanaf de basis allerlei takjes, met vertakkingen en vertakkingen uitsteken.

En dat is wat veel mensen beschouwen als zijnde de evolutietheorie terwijl dit in feite niet de hele evolutietheorie omvat maar alleen het variatie gedeelte. Het ironische is dan ook dat sommige wetenschappers stellen dat er geen onderscheid valt te maken tussen de ontwikkeling van soorten binnen een basissoort en de evolutie van basissoort naar basissoort. Ja zo kan ik het ook :lol:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 19:12:
Zijn de Creationisten goed in.

niet alleen creationisten :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 18:57:
Ja, zoals elke wetenschapper geleerd wordt te doen. Altijd ruimte openlaten voor andere mogelijke verklaringen al ben je 99% zeker of onzeker van je zaak. Die ene procent kan voor een revolutie in het denken zorgen.

Natuurlijk, maar al 150 jaar komt niemand met een goed alternatief op de proppen, dat heeft zijn redenen denk ik zo.

Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 18:57:
Gelukkig wel zeg. Zou ik als wetenschapper niet aan andere wetenschappers mogen twijfelen omdat ze een wereldberoemde theorie hebben bedacht? Zolang er een theorie is, is het de taak van wetenschappers om die theorie te toetsen waardoor je een theorie kunt bevestigen of ontkrachten.

Ok verkeerd gebracht. ;) Altijd kritisch blijven, toch is jou scepticisme naar alleen al de grondbeginselen van de evolutie theorie erg groot. Heb jij een andere theorie op het oog waar je ook waarde aan hecht?

Er is in mijn ogen een verschil tussen scepticisme en open staan voor alternatieven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 19:15:
niet alleen creationisten :lol:

Waarom zouden evolutionisten woorden van de geestelijke tegenpartij verdraaien. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 19:16:
Natuurlijk, maar al 150 jaar komt niemand met een goed alternatief op de proppen, dat heeft zijn redenen denk ik zo.

Kan een reden misschien angst zijn om tegen de rest in te gaan? Zie de angst van wetenschappers om tegen het scheppingsverhaal in te gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 19:17:
Gaat over variatie binnen een soort en niet over evolutie van soort naar soort.

Maar wie heeft ooit gezegd dan dat een basissoort náár een basissoort evolueert?

Link mij even een artikel daarover door als je wil, kan, zin hebt?

Soorten ontwikkelen alleen binnen zichzelf, volgens mij heeft dat te maken met dat de 'opening' tussen zaadje en eitje, maar heel beperkt is binnen de biologie.

Wanneer de genetische code ook maar minimaal verschilt, is voortplanting al onmogelijk. Pin me er niet op vast, dit is wat even in me opkomt na een boek van Dawkins.

edit: (Speciaal voor jou)

Evolutie kan toch ook alleen maar vooruitgaan, niet samensmelten, overspringen of devoluëren? Basissoorten zijn toch altijd ontstaan uit één gemeenschappelijke basissoort, maar niet van/naar een soort.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 19:18:
Kan een reden misschien angst zijn om tegen de rest in te gaan? Zie de angst van wetenschappers om tegen het scheppingsverhaal in te gaan.

Angst om tegen het scheppingsverhaal in te gaan is omdat de Christenen je levend op de brandstapel (het liefst zouden willen) gooien.

Gelukkig leven we in een geciviliseerde verlichte eeuw.

Je moet in ieder geval van goede huize komen om de evolutie theorie te ontkrachten en daar niet het woord God in te verwikkelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 19:17:
Gaat over variatie binnen een soort en niet over evolutie van soort naar soort.

Gaat trouwens toch echt over het ontwikkelen van nieuwe soorten op de langere termijn.
Waarschuw beheerder
Dit blijkt althans uit bizarre promotiefilmpjes van de tv-zender The History Channel

Het lettertype van de data heet Alien B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 19:25:
Angst om tegen het scheppingsverhaal in te gaan is omdat de Christenen je levend op de brandstapel (het liefst zouden willen) gooien.

Gelukkig leven we in een geciviliseerde verlichte eeuw.

Wat gebeurt er denk je als jij als wetenschapper openlijk tegen een theorie durft in te gaan die velen als de ultieme waarheid beschouwen? Grote kans dat je als wetenschapper niet meer serieus wordt genomen, je geen fondsen meer kunt aanboren voor onderzoek en de universiteit waaraan je verbonden bent niet meer met je wilt werken. Dan is je carrière voorbij. Tenzij je met grote bewijzen kunt komen waardoor je onherroepelijk kunt bewijzen dat de evolutietheorie een fabeltje is. Zulke bewijzen zijn echter niet altijd voorhanden en dus geldt dan "better safe than sorry". Thank god for the internet waar mensen wel hun mening durven te verkondigen, al dan niet anoniem.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 19:21:
edit: (Speciaal voor jou)

Ik moest lachen :$

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 19:26:
Gaat trouwens toch echt over het ontwikkelen van nieuwe soorten op de langere termijn.

Binnen soorten als ik het goed gelezen heb. Ze hebben het bijvoorbeeld over natuurlijke barrières en hoe soorten hierdoor kunnen veranderen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 19:21:
Evolutie kan toch ook alleen maar vooruitgaan, niet samensmelten, overspringen of devoluëren? Basissoorten zijn toch altijd ontstaan uit één gemeenschappelijke basissoort, maar niet van/naar een soort.

Als je dit concept vasthoudt en je gaat terugdenken naar het begin dan moet er wel degelijk op een gegeven moment een overgang plaatsvinden van een soort naar een geheel nieuwe soort.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 19:43:
Wat gebeurt er denk je als jij als wetenschapper openlijk tegen een theorie durft in te gaan die velen als de ultieme waarheid beschouwen? Grote kans dat je als wetenschapper niet meer serieus wordt genomen, je geen fondsen meer kunt aanboren voor onderzoek en de universiteit waaraan je verbonden bent niet meer met je wilt werken. Dan is je carrière voorbij. Tenzij je met grote bewijzen kunt komen waardoor je onherroepelijk kunt bewijzen dat de evolutietheorie een fabeltje is. Zulke bewijzen zijn echter niet altijd voorhanden en dus geldt dan "better safe than sorry". Thank god for the internet waar mensen wel hun mening durven te verkondigen, al dan niet anoniem.

Ach, ga van de gevestigde wetenschappelijke gemeenschap niet uit dat zij hun eigen gevechten tegen de ID reli's niet door zullen voeren op mensen die kritiek hebben op de evolutietheorie.

Voor een goede wetenschapper is kritiek of nieuwe invalshoeken juist de doelstelling van de wetenschap. ;)

Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 19:43:
Als je dit concept vasthoudt en je gaat terugdenken naar het begin dan moet er wel degelijk op een gegeven moment een overgang plaatsvinden van een soort naar een geheel nieuwe soort.

Geheel nieuw? De evolutie van visachtige, naar amfibie, naar reptielachtige is toch redelijk goed gedocumenteerd. Er zijn missing links, gaten in de theorie, maar grotendeels is die eerste stap uit het water toch wel redelijk goed onderbouwd.

Waarschuw beheerder
als die programma op 25 mei echt over die missing link gaat over die gevonden aapachtige soort van 47 miljoen jaar oud dan is het echt opgeblazen allemaal.

zoals ik die filmpje voor het eerste keer zag leek het net of de N.W.O. eindelijk uit de doeken kwam, of dat ze iets hadden gevonden waarop blijkt dat de mens een buitenaardse oorsrpong had.

maar waarom dan die datums erbij?

wat is dan de link van die aap en de datums?

mvg jaap aap ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat ze hebben ontdekt wie die man met dat snorretje was in Duitsland

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was vanmorgen ook op het nieuws 47 miljoen jaar oude fossiel gevonden.

Waarschuw beheerder

we vinden toch ook niet overal overblijfselen vand e middeleeuwen en romeinse tijd, iedere dag en overal? Is nog van kortere tijd geleden en de meeste dieren en planten rotten gewoon weg...
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 17:58:

Zeker bij wijze van spreken. Des te minder organismen gemeen hebben des te minder overeenkomend DNA. Met als dieptepunt de plant-mens met minder dan 20%. Weet de percentages niet meer.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 18:09:
Een levend celletje LUCA, wat in miljarden jaren ervoor gezorgd heeft tot de diversiteit in dieren die we nu kennen.

Hoeft niet een cel te zijn. Er kunnen ook op meerdere plekken tegelijk of ongeveer tegeleijk cellen zijn ontstaan die op zich zelf 'boomstammen' van de stamboom werden.
Uitspraak van Popeye op dinsdag 19 mei 2009 om 18:23:
Sterker nog, zolang jij je stukken keer op keer blijft aanpassen ga ik niet in discussie met jou vanwege bovengenoemde reden.
laatste aanpassing 19 mei 2009 18:26

lol
Waarschuw beheerder
lijkt me dat als dat aapje "the missing link" het grote nieuws zou zijn, ze het niet nu al in new york in een mueseum zouden tonen. dan is er dus al geen breaking news meer op de 25e.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van regular op woensdag 20 mei 2009 om 11:54:
lijkt me dat als dat aapje "the missing link" het grote nieuws zou zijn, ze het niet nu al in new york in een mueseum zouden tonen. dan is er dus al geen breaking news meer op de 25e

Let maar op. Dit is waar dat filmpje over gaat. 1 en 1 is nog altijd, eeeeeh Twix.
Waarschuw beheerder
dat wel.. maar waarom dan zoveel ophef creeren als je vervolgens het eerder doet waardoor bijna iedereen het al weet. ik denk zelf ook wel dat dit hetgene is waar het over zal gaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van regular op woensdag 20 mei 2009 om 12:34:
dat wel.. maar waarom dan zoveel ophef creeren als je vervolgens het eerder doet waardoor bijna iedereen het al weet. ik denk zelf ook wel dat dit hetgene is waar het over zal gaan

Ze hadden ook al aangekondigt dat het op de dag in het nieuws zou komen. Zo hebben ze heel veel publiciteit(stunt) gehad.
Waarschuw beheerder
Vind dit echt een mega blunder!

Wat wereldschokkend is die vonds, en wat heeft dat te maken met die datums?
Wat heeft die vonds met de ramp op 11 September te maken of waarneer Obamma president werd?

Ze hadden op zijn minst met een buitenaardswezen aan moeten komen, of dat we werden voorgesteld aan Aliëns.

Of iets anders groots, dacht dat er eindelijk eens iets intresants ging gebeuren.

Waarschuw beheerder
wees nog niet getreurdt.

misschien gaat het over iets anders.

we kijken af

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 14:33:
wees nog niet getreurdt.

we kijken af

Kijk hier maar naar. nog niet gelijk filmpje kijken eerst kijken wat er op dat beginscherm staat.

http://www.history.com/content/this-changes-everything

Waarschuw beheerder
misschien heeft het wel een buitenaardse oorsprong :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 14:33:
wees nog niet getreurdt.

we kijken af

Ik hoop het, keek zo uit naar iets bijzonders! :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 14:42:
misschien heeft het wel een buitenaardse oorsprong

Dat heeft leven sowieso, aangezien alle basisingredienten die uberhaupt nodig zijn voor leven niet "aards" zijn. Aangezien de aarde is gevormd uit elementen van andere palneten, supernovea e.d.

Ik hoop ook dat er meer onthuld zal worden dan enkel een fossiel uit de jaren 80 die nu pas openbaar word gemaakt. Maar als ik reeel ben zie ik dat er niet in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~#Diana#~ op woensdag 20 mei 2009 om 14:21:
Ze hadden op zijn minst met een buitenaardswezen aan moeten komen, of dat we werden voorgesteld aan Aliëns.

Zou wel vet zijn ja. Dat er opeens een alien bij Jay Leno of David Letterman zit.
Waarschuw beheerder
dat mensen daar in trappen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 15:16:
Zou wel vet zijn ja. Dat er opeens een alien bij Jay Leno of David Letterman zit.

rtl boulevard of omproep max (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=300 height=199 cacheid=000003ec002d940d5fa6e0ae1a02805ece]http://api.emerald.synacor.com/api/hangar.php/c21hcnRjcm9wOjMwMDoyMDAsc21hcnRyZXNpemU6MzAwOjIwMDox/http://newsimages.emerald.synacor.com/ap_photos//174e046b-ad40-4f31-a4cc-5cf44e4e0a00.jpeg[/img]

Waarschuw beheerder
Hij doet het overstapje.
Waarschuw beheerder
http://www.history.com/minisites/this-changes-everything/trailer.html

Welicht was het slim geweest om de echte trailer te bekijken.
De filmpjes op youtube, e.d. lijken niet van HC zelf af te komen :) Kan iemand mij een link, via de officiele site dezelfde filmpjes als die van waar de datums worden genoemd ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
History Channel

volgens mij ligt 25 mei in de toekomst.. 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 19:52:
volgens mij ligt 25 mei in de toekomst..

Maar Scully hadden ze in '80 al gevonden.
Waarschuw beheerder
nog 1 dag...

Most experts agree that the find is significant, if only for its impressive degree of completeness, but some were put off by the bells and whistles that went along with the publicity campaign around Ida.

"This fossil has been hailed as the eighth wonder of the world. Frankly, I've got 10 more in my basement," said Chris Beard, a curator of vertebrate paleontology at the Carnegie Museum of Natural History in Pittsburgh.

Though the fossil is a beautiful specimen, it is not dissimilar to many slightly less well-preserved primate fossils from around the same period.

"In some ways the most amazing and startling result of all of this is that we've now set a new standard in how to promote a new fossil," Beard told LiveScience. "And I have mixed feelings about that."

Beard said he applauded the push to get the public excited about science. But he disagreed with some of the outlandish claims researchers made during the press conference, such as the suggestion that Ida represents a "missing link" between early primates and humans.

"It's not a missing link, it's not even a terribly close relative to monkeys, apes and humans, which is the point they're trying to make," Beard said.

"What does it tell us about human evolution that we didn't know? Precious little," said Stony Brook University paleoanthropologist John Fleagle.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jezus, heeft Popeye nu nog niet door dat een theorie die het meest gangbaar is een theorie is die zo dicht mogelijk bij de waarheid ligt, maar dus niet de perfecte waarheid is?
Dit houdt in, even simpel met je ''academische opleiding'' die waarschijnlijk dus geen béta-wetenschappelijke opleiding is, en dus van geen enkel significant belang is bij een biologische theorie, dat de evolutietheorie door de vele bewijzen, veel dichter bij de werkelijkheid ligt dan alternatieve theoriën en zeker veel dichter bij de werkelijkheid dan een niet bewijsbare theorie als het scheppingsverhaal.
Bovendien bevatten vele godsdiensten een eigen variant van het scheppingsverhaal, alleen daaruit al kan je afleiden dat het een verzonnen verhaal is dat door verschillende mensen op verschillende manieren is verzonnen als verklaring bij gebrek aan beter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bizarre promotiefilmpjes van de tv-zender The History Channel

Of dit alles slechts een reclamestunt is

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
ja dan ist weekend gedaan weer lekker met ze alle aan de sleur van het werken :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 24 mei 2009 om 14:29:
Jezus, heeft Popeye nu nog niet door dat een theorie die het meest gangbaar is een theorie is die zo dicht mogelijk bij de waarheid ligt, maar dus niet de perfecte waarheid is?

Hij is ook gelovig... dat verklaar h.e.e.a. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 24 mei 2009 om 14:29:

Ik stel nergens het tegenovergestelde. Het enige wat ik blijf zeggen is dat de evolutietheorie nog steeds een imperfecte theorie is waar op dit moment nog veel over wordt gedebatteerd in het wetenschappelijke veld en allesbehalve een waarheid is dus. Dat de evolutietheorie op dit moment van alle theorieën het dichtste bij de waarheid ligt, staat volgens mij buiten kijf simpelweg omdat er veel bewijs op tafel ligt wat deze theorie een goede fundering biedt. Maar nogmaals, het is nog steeds een theorie en niet de absolute waarheid wat zoveel mensen graag willen geloven en wat op de middelbare school wordt gepropagandeerd.

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 mei 2009 om 16:13:
Hij is ook gelovig... dat verklaar h.e.e.a.

pssst, stil, geef ze nou geen voer. Deze discussie gaat niet over mij ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op zondag 24 mei 2009 om 17:19:
Maar nogmaals, het is nog steeds een theorie en niet de absolute waarheid wat zoveel mensen graag willen geloven en wat op de middelbare school wordt gepropagandeerd.

Het leuke is dat jij helemaal niet kan weten of het de absolute waarheid is, de ja of de nee, aangezien de absolute waarheid bij niemand bekend is. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet wat er dan gaat gebeuren.................

de aliens nemen dan de aarde over!!!!!!!! HELPPPPPP!!! MENSEN VLUCHT ZOLANG HET NOG KAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:P
Waarschuw beheerder
Het gaat dus om iets lulligs

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dennis1977 op zondag 24 mei 2009 om 23:41:
Het gaat dus om iets lulligs

Ja erg opgeblazen allemaal. Publiciteitsstunt.
Waarschuw beheerder
Ja, gebeurt er nou nog wat? :@

Ik zit hier al dik twee uur te wachten! :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op maandag 25 mei 2009 om 02:20:
Ik zit hier al dik twee uur te wachten!

inderdaad :@
Waarschuw beheerder
Ik zie ze vliegen.
Waarschuw beheerder
Nee echt, ze vliegen in dozen rond.
Waarschuw beheerder
donateur
tis inmiddels al 26 mei :/
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.tagged.com/tiffanytjeee
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op maandag 25 mei 2009 om 07:22:

Je doet je naam te eren.

Hoelaat gaat het gebeuren dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het gebeurt niks! onzin!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op maandag 25 mei 2009 om 07:22:

zit je in Nieuw-Zeeland?

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 10:23:
het gebeurt niks! onzin!

de dag is nog niet voorbij :lol:
mss gebeurt "het" vlak voor het 8 uur journaal of zo...
Waarschuw beheerder
Er is hier nog niks gebeurd. :cry:
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
War of the worlds ...vlak voor t 8 uur journaal....aarde word massaal invaded door ....:)
Waarschuw beheerder
donateur
Korea gaat toch een kernproef doen?

Waarschuw beheerder
:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op maandag 25 mei 2009 om 11:15:
War of the worlds ...vlak voor t 8 uur journaal....aarde word massaal invaded door ....

ja, kunnen ze meteen live over schakelen naar Amerika, want dat land is in de films altijd het enige land dat door aliens wordt bezocht :lol:
Uitspraak van Richard op maandag 25 mei 2009 om 11:21:
Korea gaat toch een kernproef doen?

dit weekend al gedaan

mss zitten we helemaal verkeerd. mss komt dat fossiel (waar we het eerder over hadden) opeens weer tot leven :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vandaag is toch 30 graden van nederland .. is toch gebeurt dat lekker warm komt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 11:38:
vandaag is toch 30 graden van nederland .. is toch gebeurt dat lekker warm komt!

Min 5 graden ongeveer

Waarschuw beheerder
min 5 graden brrrrrrrrrrrrrrrrrrr winterland
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 11:34:
want dat land is in de films altijd het enige land dat door aliens wordt bezocht

Mooi toch...laat die aliens maar Amerika invaden...hebben wij er geen last van(Y)
Waarschuw beheerder
*is nog steeds niet echt onder de indruk*
Waarschuw beheerder
Eén grote bang makerij is het
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis1977 op maandag 25 mei 2009 om 13:02:
Eén grote bang makerij is het

als je hier al bang van wordt ben je ook een schijterd :p
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze gaan vertellen dat Obama .... Michael Jackson is en dat Osama bin Laden de niet geaccepteerde halfbroer is van Michael.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mongrel op maandag 25 mei 2009 om 13:57:
Ik denk dat ze gaan vertellen dat Obama

Z'n telefoon zegt BIN LADEN als ie bijna leeg is.
Waarschuw beheerder
kan ik nog even rustig douchen
Waarschuw beheerder
na ben er klaar voor hoor..zit in mijn atoom bunkertje.
kan mij dus weinig overkomen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 mei 2009 om 14:05:
Z'n telefoon zegt BIN LADEN als ie bijna leeg is.

hahahaha

:/
Waarschuw beheerder
Vanavond om 9.00pm komt er hier op het History channel een "groots" programma over dat ding dat ze gevonden hebben.
The LINK of zoiets.
Als ze dat bedoeld hebben met heel die aankondigingen ( waar het wel op lijkt)en als het in alle landen op dezelfde tijd uitgezonden gaat worden komt het in NL pas vanacht om 3 uur op tv.
Dus nog even geduld hebben dan!!
Waarschuw beheerder
Vind het nog steeds saai....

Van wie is het leven vandaag al ingrijpend verandert?
Waarneer gebeurt en nou eens iets groots, iets gaafs?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van izzie'' usa op maandag 25 mei 2009 om 18:49:
op dezelfde tijd uitgezonden gaat worden komt het in NL pas vanacht om 3 uur op tv.

Als we morgen wakker worden dan zou de wereld dus ingrijpend veranderd moeten zijn, ik wacht af.
Waarschuw beheerder
Nou dan wacht ik nog maar weer een nachtje... pfff dat wachten ook steeds.
Nu maar hopen dat het de moeite waard was, al ben ik bang van niet.
Waarschuw beheerder
Staat gewoon op de site hoor waar het over gaat.

Bijbel kan verscheurd worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 25 mei 2009 om 19:13:
Bijbel kan verscheurd worden.

Nee beter een bladzijde uit het telefoonboek, jwt.
Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat straks om 20.00 het acht uur journaal word gepresenteerd door Eva Jinek en Sascha de Boer samen in een strak latex pakje aangelijnd door gerrit hiemstra die weer een mooie zomerfoto heeft voor ons
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op maandag 25 mei 2009 om 19:43:
Ik heb gehoord dat straks om 20.00 het acht uur journaal word gepresenteerd door Eva Jinek en Sascha de Boer samen in een strak latex pakje aangelijnd door gerrit hiemstra die weer een mooie zomerfoto heeft voor ons

Dan wordt het even nieuws kijken.....

Waarschuw beheerder
Nog steeds niks gebeurd? :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 21:15:
Nog steeds niks gebeurd?

wou ik net vragen. noppes, he?

Waarschuw beheerder
tja.... niet ekt veel kebeurt
Waarschuw beheerder
donateur
hmm watskebeurt? in 2012 vergaan we pas las ik in de sp!ts

Waarschuw beheerder
het begint hier wel ineens fucking hard te onweren.
laat maar komen die handel :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 21:56:

Hier ist nog lekker warm o:)

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Hier niet. Wahahaha!
Waarschuw beheerder
Onweer is een denkmantel voor de aliengs invasie.

Waarschuw beheerder
paniekzaaier
Waarschuw beheerder
donateur

Ja hier begint het nu ook :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis1977 op maandag 25 mei 2009 om 19:04:
Als we morgen wakker worden dan zou de wereld dus ingrijpend veranderd moeten zijn, ik wacht af.

:roflol: misschien worden we niet eens meer wakker ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van djthevirus op maandag 25 mei 2009 om 23:37:
:roflol: misschien worden we niet eens meer wakker ;p

mooi excuus om nog ff door te halen amirite :lol:
Waarschuw beheerder
Nou, dat was het dan. :(

Als iemand nóg een keer dit soort "breaking news" heeft, doe ons allemaal dan een lol en SCHRIJF HET OP JE BUIK. :@

Okee, het onweert. Drama. Bel de krant. :/

Waarschuw beheerder
25 mei is voorbij! slotje!

Waarschuw beheerder
amerikaanse tijd he, nog 2.5 uur dus ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.sportwereld.nl/voetbal/3244468/Ulli_blijft_ook_zonder_rijbewijs_autorijden.html
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
misschien dat die kernproef van Korea een voorteken kan zijn ..
maar zonder kleurplaat is het dan weer zo moeilijk tussen de lijntjes blijven B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ik zie in jou ook eigenlijk wel een missing link.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het programma is nu nog bezig dus hoe het af zal lopen weet ik niet.
Maar het gaat idd aleen over dat wezentje dat ze 2 jaar geleden in Duitsland gevonden hebben.
En dat we daar van afstammen enz. ( een soort van mini aapje die ze IDA genoemd hebben)

Echt shocking wereld nieuws dus :rot:
Ik kan er tot nu toe ook nog niet uithalen wat het nou met 9-11 enzo te maken heeft en waarom ze al die rampen in de aankondiging lieten zien. Voor mij zal de wereld dus ook niet veranderen vanaf vandaag. Ik word er aleen maar een beetje pissig van dat er een hoop ophef en stiekem gedoe is gemaakt om een aap.
Waarschuw beheerder
ik kijk wel naar de samenvatting van NOS sportjournaal.

Waarschuw beheerder
de eeuwenoude eik is gisteravond tijdens de storm ontworteld
Waarschuw beheerder
de bloempot bij ons in de tuin is kapot gewaaid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 26 mei 2009 om 09:46:
de bloempot bij ons in de tuin is kapot gewaaid

sterkte :bloem:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van izzie'' usa op dinsdag 26 mei 2009 om 04:34:
Het programma is nu nog bezig dus hoe het af zal lopen weet ik niet.
Maar het gaat idd aleen over dat wezentje dat ze 2 jaar geleden in Duitsland gevonden hebben.
En dat we daar van afstammen enz. ( een soort van mini aapje die ze IDA genoemd hebben

Daar ging het om?? :/ :rot:

Nou nou nou..wat een BREAKING NEWS!! :rot:
Waarschuw beheerder
Stel retards hier hard brullen waar de aliens blijven, terwijl op de site duidelijk stond waar het over ging.

Overigens is het best een grote ontdekking. De geschiedenisboeken kunnen herschreven worden. Maargoed.....PF he....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 11:54:
Nou nou nou..wat een BREAKING NEWS!! :rot:

Een primaat (aapje) fosiel, intact voor 95%, met vingers en nagels ipv klauwen van 47 miljoen jaar oud, ja best wel.
Vanuit de evolutietheorie best belangrijk voor de mens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 12:44:
Vanuit de evolutietheorie best belangrijk voor de mens.

tuurlijk is het best wel belangrijk...
MAAR WIJ WILLEN ALIENS ZIEN :honger:!!!!

Waarschuw beheerder
dat was toch wat wij al wisten dat wij afstammen van zoogdieren

en 60 miljoen jaar geleden kan het weer wat anders geweest zijn onze afstammeling

en 300 miljoen jaar geleden kwamen wij als visjes uit de water.

maar hoe ging het verder met die datums???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 12:44:
met vingers en nagels ipv klauwen van 47 miljoen jaar oud, ja best wel.

Er worden dagelijks nwe dingen uitgevonden/dingen opgegraven :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 26 mei 2009 om 12:10:
Maargoed.....PF he....

PF = pink flow?
Waarschuw beheerder
Kut aapje, wereldschokken...misschien voor het god vrezende Amerikaanse volk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 26 mei 2009 om 12:10:
Stel retards hier hard brullen waar de aliens blijven, terwijl op de site duidelijk stond waar het over ging.

Ja en ze waren ook zo serieus he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 26 mei 2009 om 15:11:
Kut aapje, wereldschokken...misschien voor het god vrezende Amerikaanse volk

Misschien ging t wel om een aap from outer space, planet of the apes ofzo:D
Artiest {SHOWLIST artist 29841, 22933}
Waarschuw beheerder
geen aliens :S

Waarschuw beheerder
boycot historychannel
Waarschuw beheerder
ik heb navraag gedaan bij een deur jehova.
god heeft dat aapje neergelegd om ons geloof te testen.
de wereld is maar 3000 jaar oud dus fossielen kunnen nooit echt zijn. jwz.
Waarschuw beheerder
nix gezien??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja nee ja nee op dinsdag 26 mei 2009 om 16:34:
k heb navraag gedaan bij een deur jehova.
god heeft dat aapje neergelegd om ons geloof te testen.
de wereld is maar 3000 jaar oud dus fossielen kunnen nooit echt zijn. jwz.

:O

ik zal het de volgende keer aan mijn deur-Jehova's vragen ;)
Waarschuw beheerder
zo dus...Wat was ut nou? :\

Waarschuw beheerder
SHIT, heb ik iets gemist ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 18:51:
SHIT, heb ik iets gemist ???

Misschien was het dat de topicstarter verbannen werd...
Waarschuw beheerder
was het de storm :|

Waarschuw beheerder
ze ware een maand mis 25 juni r.i.p. michael jackson
r.i.p. jasmine
r.i.p. farah fawcett

Waarschuw beheerder
Today is the day 29-7-2009

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juli 2009 om 22:02:
ze ware een maand mis 25 juni r.i.p. michael jackson
r.i.p. jasmine
r.i.p. farah fawcett

ja, mang :(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juli 2009 om 22:09:
Today is the day 29-7-2009

Waarschuw beheerder

feestje bij Bertje thuis!
Waarschuw beheerder
NIEWS

Waarschuw beheerder
gisteren was de BREAKING news ooit op pf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juli 2009 om 12:39:
ik dacht gister? 29 juli?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 maanden en 4 dagen ernaast. valt op zich wel mee.
hij had ook voor de makkelijke weg kunnen gaan door een jaar op te geven ipv een dag. zoals die suffe mayas.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Demente Taart op dinsdag 26 mei 2009 om 00:15:
Nou, dat was het dan.

Als iemand nóg een keer dit soort "breaking news" heeft, doe ons allemaal dan een lol en SCHRIJF HET OP JE BUIK.

Waarschuw beheerder
ho ho die aapje was maar alleen een cover up story

ze wouden het grote nieuws naar voren brengen dat wij afstammelingen waren van buitenaardse wezen genaamd annunaki`s en dat ze op 21 december wederterugkeren voor goede zielen van de aarde omdat de aarde wordt getroffen dan door een uitbarsting van de zon die onze hele zonnestelsel zal doen laten verdwijnen...

maar vanwege massahysterie heeft de CIA daar een stokje voor gestoken of de illuminatie genootschap

Waarschuw beheerder
ze hadden wel gelijk met deze voorspelling.

Er is namelijk elke dag wel een wereldwijde gebeurtenis, en dat noemt men Googlen.